Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Kumpeliukas"
Lankytojų nuomonės ir komentarai
isvaziuodama i Anglija sustojau ir apsipirkau kioske Panevezy, rukytu gaminiu apie 10kg, parsivezus nusivyliau ragaudama labai labai, nei druskos nei rukyto kvapo jokio taip ir likau nesupratusi kur fumo kvapas, apgailetina, gaila kad buvau jau isvykusi is LT, o tai netoliese buvo maisto ir veterinarijos tarnyba patikekit buciau nuejusi su viskas 10 kg ten paieskot dumo kvapo????
Metas Gargžduose pakeisti pardavėją Kumpeliuko furgone. Visada jautiesi kaltas, kad perki. Jau kokie trys metai ta pati pardavėja, bet tokia nesuinteresuota parduoti, gal Jūs jai mokėkite procentinį priedą nes pati asmeniškai jau 4ta kartą esu liepiama nesistoti į eilę daugiau, nes jai baigėsi darbo valandos 12val (turgaus diena, pilnas turgus žmonių dar) o aš į eilę atsistojau 12:06, nei kokia iškaba su darbo laiku. Gaila, mėgstu jūsų produkciją, bet aptarnavimas tai padėk Dieve.
Sveiki! Labai mėgstu rūkytus gaminius, kai būdavau brukline visada užeidavau į kumpeliukas. Vakar nusipirkau šalto rūkymo kumpio, pardavėja įdėjo į maišelį ir uzriso. Jau buvo mano paskutinis pirkinys ir ėjau į automobilį ten sudėjau visa mėsa saltkrepsį su ledu. Grįžau namo ir vėl nelaukęs įdėjau į šaldytuvą su maišelių o ryta ten jau musių lervos puotavo.
Labai megdavom kumpeliuko produkcija, bet paskutiniu metu produkcijos kokybe smarkiai suprastejo."RUKYTI" mesos gaminiai po keliu dienu saldytuve apsitraukia glitesiais.Paskutinis apsipirkimas praktiskai visas atsirado siuksliu dezeje.Gaila kad del geresnio uzdarbio praradote savo nuolatinius klientus.Veiksmas Panevezyje
Joniškyje prie „Norfos“ aptarnavimas siaubingas. Pardavėja nesiskaito su pirkėjais, „drasko“ akis, atbaido norą pirkti. Pasikalbėjus su kitais pirkėjais teko girdėti ne vieną atsiliepimą, kad pardavėja įžūli, pikta. Susidaro nuomonė, kad pirkėjas trukdo pardavėjai ir gaišina jos „brangų“ laiką. Nesame matę nei vieno karto, kada ši pardavėja nusišypsotų ar be priekaištų pasvertų pasirinktą gaminį.
Gargžduose esančiame kioske pirkdavome produkciją. Bet pastaruoju metu nusivylėme. Po poros dienų šaldytuve dešra ar lašiniai pasidaro kimbantys, pasirodo pelėsis. Pardavėja taip pat nenori atpjauti paprašyto gabaliuko. Siūlo kuo didesnį gabalą (kurio nesuvalgai nes pradeda gesti). Yra buvę ir taip kad nusipirkus ir paragavus jaučiais kad nešviežia. Žmonių ten vistiek būna ir perka - neaišku ar nusivilia paskui ar pardavėja geresnius įkiša saviem?! Gal tiesiog neišparduodat Gargžduose todėl ir gendačius pardavinėjat gaminius?
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Septintoji "Hero" obligacijų emisijos dalis: viena paskutinių progų investuoti į moderniausią verslo centrą Lietuvoje
Rugsėjo 1 d. duris atvėrusio verslo centro "Hero" plėtotojai vakar paskelbė septintosios obligacijų emisijos dalies rezervacijos pradžią. Investuotojų paraiškos bus priimamos iki spalio 3 d., o...

Pramoninių kanapių rinka Europoje – 3 mlrd. Eur: kaip Lietuvai atsiriekti kuo didesnę jos dalį?
Kanapių augintojų, perdirbėjų ir verslo inovatorių asociacija (KAPVIA) nacionalinėje konferencijoje priėmė rezoliuciją, kurioje kreipėsi į Seimą ir Vyriausybę, ragindama iš esmės peržiūrėti...

Vokiečių energijos kaupiklių gamintojas "Fenecon" žengia į Lietuvą su tikslu įsitvirtinti Baltijos rinkoje
Vokietijos energijos kaupimo technologijų bendrovė "Fenecon" GmbH pradeda veiklą Lietuvoje, bendradarbiaudama su vietiniu partneriu UAB "Elinta". Įmonės planuoja ne tik plėsti verslą Baltijos...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.