Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Kumpeliukas"
Lankytojų nuomonės ir komentarai
isvaziuodama i Anglija sustojau ir apsipirkau kioske Panevezy, rukytu gaminiu apie 10kg, parsivezus nusivyliau ragaudama labai labai, nei druskos nei rukyto kvapo jokio taip ir likau nesupratusi kur fumo kvapas, apgailetina, gaila kad buvau jau isvykusi is LT, o tai netoliese buvo maisto ir veterinarijos tarnyba patikekit buciau nuejusi su viskas 10 kg ten paieskot dumo kvapo????
Metas Gargžduose pakeisti pardavėją Kumpeliuko furgone. Visada jautiesi kaltas, kad perki. Jau kokie trys metai ta pati pardavėja, bet tokia nesuinteresuota parduoti, gal Jūs jai mokėkite procentinį priedą nes pati asmeniškai jau 4ta kartą esu liepiama nesistoti į eilę daugiau, nes jai baigėsi darbo valandos 12val (turgaus diena, pilnas turgus žmonių dar) o aš į eilę atsistojau 12:06, nei kokia iškaba su darbo laiku. Gaila, mėgstu jūsų produkciją, bet aptarnavimas tai padėk Dieve.
Sveiki! Labai mėgstu rūkytus gaminius, kai būdavau brukline visada užeidavau į kumpeliukas. Vakar nusipirkau šalto rūkymo kumpio, pardavėja įdėjo į maišelį ir uzriso. Jau buvo mano paskutinis pirkinys ir ėjau į automobilį ten sudėjau visa mėsa saltkrepsį su ledu. Grįžau namo ir vėl nelaukęs įdėjau į šaldytuvą su maišelių o ryta ten jau musių lervos puotavo.
Labai megdavom kumpeliuko produkcija, bet paskutiniu metu produkcijos kokybe smarkiai suprastejo."RUKYTI" mesos gaminiai po keliu dienu saldytuve apsitraukia glitesiais.Paskutinis apsipirkimas praktiskai visas atsirado siuksliu dezeje.Gaila kad del geresnio uzdarbio praradote savo nuolatinius klientus.Veiksmas Panevezyje
Joniškyje prie „Norfos“ aptarnavimas siaubingas. Pardavėja nesiskaito su pirkėjais, „drasko“ akis, atbaido norą pirkti. Pasikalbėjus su kitais pirkėjais teko girdėti ne vieną atsiliepimą, kad pardavėja įžūli, pikta. Susidaro nuomonė, kad pirkėjas trukdo pardavėjai ir gaišina jos „brangų“ laiką. Nesame matę nei vieno karto, kada ši pardavėja nusišypsotų ar be priekaištų pasvertų pasirinktą gaminį.
Gargžduose esančiame kioske pirkdavome produkciją. Bet pastaruoju metu nusivylėme. Po poros dienų šaldytuve dešra ar lašiniai pasidaro kimbantys, pasirodo pelėsis. Pardavėja taip pat nenori atpjauti paprašyto gabaliuko. Siūlo kuo didesnį gabalą (kurio nesuvalgai nes pradeda gesti). Yra buvę ir taip kad nusipirkus ir paragavus jaučiais kad nešviežia. Žmonių ten vistiek būna ir perka - neaišku ar nusivilia paskui ar pardavėja geresnius įkiša saviem?! Gal tiesiog neišparduodat Gargžduose todėl ir gendačius pardavinėjat gaminius?
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Nuo "manos iš dangaus" iki akmeny iškaltų taisyklių: kaip užtikrinti numatomumą energetikos sektoriuje?
Milijardinės investicijos į energetikos ateitį bijo vieno didžiausių priešų – nenumatomumo. Apie teisinį numatomumą (angl. predictability) ir jo svarbą Europos bei Lietuvos energetikos sektoriuose...

Kartu kelyje į pergalę: palaikymas Lietuvos sportui
Ilgos valandos treniruočių ir griežta disciplina tarp jų, kasdienis darbas ir pasiaukojimas – žiūrovams, matantiems džiaugsmingas pergalės akimirkas, ši sporto pusė dažnai lieka nematoma. Reklamos...

Rygoje lietuvių statomo verslo kvartalo obligacijos šovė į viršų
Šiandien yra paskutinė diena įsigyti Rygoje plėtojamo projekto "Preses Nama Kvartāls" ketvirtosios emisijos obligacijų. Pirmaujanti investicijų į nekilnojamąjį turtą valdymo bendrovė "Lords LB...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.