Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę FinoMark, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Su FinoMark dirbame jau kelis metus ir esame labai patenkinti jų paslaugomis. Paskolą išdavė greitai ir sklandžiai. Kilus klausimams, vadybininkas išsamiai paaiškino visus neaiškumus. Dėkojame už efektyvų bendradarbiavimą ir puikią klientų aptarnavimo patirtį - viskas puiku!
Dėkojame už teigiamą atsiliepimą! Mums be galo džiugu girdėti, kad mūsų Komanda sugebėjo pateisinti Jūsų lūkesčius ir suteikti greitą bei sklandų paslaugų teikimą.
Labai vertiname Jūsų pasitikėjimą ir ilgametį bendradarbiavimą. Toks grįžtamasis ryšys motyvuoja mus dar labiau stengtis ir toliau bandyti užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę.
Pagarbiai,
FinoMark komanda
Esu investuotojas. Visa laimė kad turėjau kantrybės neinvestuoti didesnes sumas o sulaukiau neigiamų rezultatų mažomis investicijomis. Kiek investicijų tiek ir, , sudegę, ,. Skolininkas reguliariai sumoka, bet iki investuotojo pinigai neateina, nes nurašoma ant skolos išieškojimo. Investavimo rodikliai minusiniai ir nesimato susigrąžinimo galimybių.
Apgailestaujame, kad Jūsų patirtis mūsų platformoje neatitiko lūkesčių. Suprantame, kad neigiami rezultatai gali sukelti nusivylimą ir vertiname Jūsų pastebėjimus.
Pinigų nukreipimas į skolos išieškojimo procesus yra neišvengiama dalis siekiant apsaugoti investuotojų interesus. Nors šie procesai kartais gali užtrukti, dedame maksimalias pastangas užtikrinti kuo greitesnį jų sprendimą bei teigiamą investicijų rezultatą.
Svarbu paminėti, kad FinoMark nemokumo rodiklis yra vienas žemiausių rinkoje, o tai rodo, kad dauguma mūsų projektų grąžinami laiku ir su minimaliomis rizikomis investuotojams. Tačiau, kaip ir kiekvienoje investavimo veikloje, visada egzistuoja tam tikra rizika ir mes dirbame tam, kad ją dar labiau sumažintume.
Aktyviai analizuojame esamą situaciją ir įgyvendiname patobulinimus, kurie leis efektyviau valdyti rizikas bei užtikrinti dar didesnį skaidrumą. Jūsų atsiliepimas mums yra vertingas ir padeda siekti šių tikslų.
Jeigu turite papildomų klausimų ar...
Su visais neigiamais atsiliepimais sutinku. Nulinė komunikacija. Atmeta rageli, nekelia, į laiškus neatrašo. Kas būtų, jei norėčiau grąžinti paskolą anksčiau? Vilkintų, atidėliotų, o gal ir po teismus lakstyt reikėtų. Ragai ir kanopos.
Gerbiamas Kliente,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir nuoširdžiai apgailestaujame, kad turėjote tokią neigiamą patirtį. Mums yra ypač svarbu užtikrinti sklandžią komunikaciją ir operatyvų klientų aptarnavimą, todėl atsiprašome, jei mūsų komanda neatsiliepė į Jūsų skambučius ar pavėlavo atsakyti į laiškus.
Jūsų pastabos yra labai svarbios, nes jos padeda mums tobulėti. Ši situacija jau perduota atsakingiems asmenims, kad būtų nedelsiant išanalizuota ir užtikrinti pokyčiai, kurie pagerins klientų aptarnavimą.
Suprantame, kad patikimumas ir aiškumas yra esminiai aspektai finansinių paslaugų srityje, todėl stengsimės, kad tokie nesklandumai nepasikartotų. Jei turite papildomų klausimų ar reikia pagalbos, maloniai kviečiame susisiekti su mumis telefonu - užtikrinsime greitą atsakymą.
Dar kartą atsiprašome už Jūsų patirtus nepatogumus ir tikimės, kad suteiksite progą pakeisti Jūsų nuomonę apie mūsų paslaugas.
Pagarbiai,
FinoMark komanda
Telefono numeriu, kuris nurodytas puslapyje, niekas niekada neatsiliepia, todėl nėra su kuo bendrauti, iškilus klausimams.
Rimvydai, mums labai svarbu užtikrinti sklandų ir greitą bendravimą su klientais. Būtume dėkingi, jei galėtumėte atsiųsti savo kontaktinius duomenis el. paštu [email protected], kad galėtume kuo skubiau Jums padėti. Mes aktyviai dirbame prie to, kad pagerintume mūsų paslaugų prieinamumą ir užtikrintume, kad visi klientų klausimai būtų išspręsti laiku.
Esu apstulbęs įmonės (ne)komunikacija. Jau ketinant investuoti solidžias sumas į pasirinktus projektus, pamaniau pasiteirauti keletos papildomų klausimų. Kreipiausi telefono numeriais, pokalbio langu svetainėje, el. paštu - jokios reakcijos visą savaitę. Kartą buvo atsakyta el. paštu, esą atsakys į visus kylančius klausimus - ir dingo. Įmonė leidžia investuoti tik naudojantis jų Neo finance platforma. Kadangi jokių atsakymų nesulaukiau, nusprendžiau nerizikuoti patikėti savo finansų ir pervesti savo lėšas atgal, teko susimokėti tik 3, 99 Eur už šitą fiasko :)
Vaidotai, labai apgailestaujame, sužinoję apie Jūsų nusivylimą mūsų komunikacija. Esame įsipareigoję teikti aukštos kokybės aptarnavimą ir atvirai pripažįstame, kad šiame atvejyje nepavyko pasiekti mūsų aukšto standarto. Norėtume išgirsti daugiau apie Jūsų patirtį ir asmeniškai išspręsti kilusius klausimus. Būtume dėkingi, jei galėtumėte atsiųsti mums savo kontaktinius duomenis el. paštu [email protected] arba telefonu +37064721789. Mūsų klientų aptarnavimo komanda susisieks su Jumis kuo greičiau, kad išsamiai aptartume ir išspręstume šią situaciją. Ačiū, kad pasidalijote savo atsiliepimu ir laukiame galimybės tai ištaisyti.
Blogesnės vartotojo patirties reik dar paieškoti. Nėra galimybės sumokėti įmoką anksčiau, tik įmokos dieną, arba vėluoti ir mokėti delspinigius. Jei neperskaitysi spaminio emailo, kad pasikeitė įmokų surinkimo būdas ir per jų pačių platformą sumokėsi senuoju būdu, bet pasirodys, kad jie nenuskaitė ir mokėsite delspinigius.
Sveiki, Gerb. Ignai,
atsiprašome dėl Jūsų nemalonios patirties platformoje. Tačiau norime atkreipti dėmesį, kad prieš pakeičiant įmokos apmokėjimo funkcionalumą visus savo vartotojus informavome jų nurodytais elektroniniais el. paštais 30 ir 15 dienų prieš jiems įsigaliojant. Matome, kad laišką buvote atsidaręs. Taip pat norime priminti, kad pagal sutartį klientas patvirtina, kad el.laišku informavimas yra tinkamas ir klientas įsipareigoja kiekvieną dieną reguliariai tikrinti FinoMark nurodytą savo elektroninio pašto adresą. Klientas visada turi teise atsisakyti reklaminių pranešimų, tokiu atveju klientas gautų tik informacinius pranešimus susijusius su kliento ir FinoMark dalykiniais santykiais.
Bet kuriuo atveju dėkojame už Jūsų komentarą ir įžvalgas apie vartotojo patirtį, būtinai atkreipsime dėmesį. Jeigu kyla papildomų klausimų, visada galite susisiekti bendraisiais kontaktais.
Taip, nes visuose platformose ir bankuose įmoką sumokėti gali tik įmokos dieną, arba mokėti delspinigius, jei tą dieną neturi galimybės sėdėti prie kompiuterio, nes gi negalima sumokėti anksčiau, nes būtina mokėti per kreivarankių padarytą platformą, kuri neturi galimybės įmoką priimti anksčiau, jau nekalbant apie tiesiog paprastą banko sąskaitą, į kurią galima su kliento ar paskolos numeriu nustatyti, kad automatiškai būtų daromas pavedimas. Čia kai bandai išrasti ratą, bet pasirodo, kad keturkampis ratas nėra ir nebus geresnis už įprastą.
Sveiki, Gerb. Ignai,
Dėkojame už Jūsų komentarą ir apgailestaujame, kad šis atnaujinimas Jums sukėlė nepatogumų. FinoMark platforma nuolat atsinaujina, stengiasi, kad pakitimai teiktų naudą galutiniam vartotojui, atsižvelgia į vartotojų poreikius ir pastabas. Jūsų minimas pakitimas - išankstinis įmokos padengimas, šiuo metu jau yra prieinamas FinoMark vartotojams.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Vidaus sandoriai: ar ir toliau pirksime be konkursų?
Ar savivaldybė gali pavesti savo įmonei surinkti atliekas, tvarkyti gatves ar vežioti keleivius neskelbdama konkurso? Ilgą laiką atsakymas buvo "taip" – tokia praktika, vadinama vidaus sandoriais...

Koncernas "Achemos grupė" įgyvendina vieną didžiausių skaitmenizacijos projektų Lietuvoje: diegia SAP sistemą visose įmonėse
"Achemos grupė", vienijanti apie 40 bendrovių, vykdančių veiklą trąšų gamybos, krovos, agroverslo, logistikos, energetikos ir kitose srityse, vykdo stambaus masto verslo valdymo transformaciją...

Vairuotojams pažįstami automobilių švaros centrai keičia vardą į "Hocus" ir atsinaujina
Vilniaus PC "Panorama" veiklą pradėjo automobilių švaros centras "Hocus". Tai naujos kartos švaros centras, kur automobiliai prižiūrimi tik rankomis. "Hocus" siūlo platų spektrą paslaugų – nuo...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.