Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
„Magrės baldams“ 25-eri. Ką reiškia augti kartu su Lietuva?

Šįmet „Magrės baldai" mini 25-erių metų jubiliejų - įmonė jau ketvirtį amžiaus auga kartu su vis modernesne Lietuva. Tai įdomių atradimų kupina kelionė, simboliškai atspindinti tai, kokiais tapome - pasaulietiškais, pasitikinčiais savo jėgomis. Šiandien kone didžiausio minkštų baldų gamintojo Lietuvoje marketingo vadovė dalinasi negirdėta istorija. Kaip kasmet gimsta naujos idėjos, kodėl gera kurti būtent Lietuvoje ir be ko šiandien neįsivaizduojami šiuolaikiški namai?
Šeimos verslas, arba mažai kam žinoma „Magrės baldų" pradžia
„Verslas gimė dar 1995-aisiais, kai įkūrėjui Zbislavui Jodikui užgimė idėja sukurti tokį baldą, kuris būtų išskirtinis, ilgaamžis. Turėdamas konstruktoriaus ir dizainerio pašaukimą bei įgūdžius, Zbislavas nuo nulio pagamino pirmą produktą. Kartu su pirmąja rankomis sukonstruota sofa gimė „Magrės baldai", - apie pačią šeimos verslo pradžią pasakoja „Magrės baldų" marketingo vadovė Marta Rudėnė.
Pašnekovė prisimena, kad tuometinėje Lietuvoje tautiečiams labai trūko išskirtinių baldų, o pirmoji sofa didelio pasisekimo sulaukė tiek dėl inovatyvaus, nematyto dizaino, tiek dėl tvirto, ilgaamžio karkaso.
Marketingo vadovė dalinasi, kad pelnytas klientų įvertinimas įkvėpė pradininką toliau stebinti lietuvius naujais baldų modeliais. Taip viskas pamažu augo ir išsivystė ne tik į vyro ir žmonos, bet į visos šeimos puoselėjamą minkštų baldų verslą.
Didelio verslo paslaptis - paprastose, žmogiškose vertybėse
„Kuriame verslą vadovaudamiesi ne tik verslo taisyklėmis, bet, visų pirma, žmogiškosiomis vertybėmis: pasitikėjimu, drąsa, kūrybiškumu", - sako M. Rudėnė. Ji nedvejoja, kad raktas į žmonių širdis yra atsidavimas mylimam verslui ir atsakomybė kiekvienam, nesvarbu, kartu kuriančiam verslo idėjas ar savo šeimos svajonių namus.
„Nuo pat pradžių, gamindami kokybiškus baldus ir užtikrindami gerą aptarnavimą, mes subūrėme didelį lojalių klientų ratą, kurie pasitiki „Magrės baldais", vis sugrįžta, rekomenduoja įvairias namų detales savo draugams bei artimiesiems visoje Lietuvoje: turime nuostabius klientus Kauno, Klaipėdos, Vilniaus salonuose", - džiaugiasi įmonės atstovė.
Pašnekovė neabejoja, kad dar prieš kelis dešimtmečius užtarnautą pasitikėjimą palaiko nuolatinės pastangos užtikrinti kokybę ir tiesiog nuoširdus, atviras bendravimas.
Tėvynei dedikuota baldų linija ir meilė Lietuvai
„Magrės baldų" gaminiams suteikti skambūs lietuviški pavadinimai, o visai neseniai pristatyta unikali, būtent Lietuvai skirta „Vyčio" kolekcija. Vadovė pastebi, kad unikalūs, kokybiški baldai leidžia tautiečiams didžiuotis vietine produkcija ir taip atsiranda gražūs mainai - šeimos ne tik gauna neeilinį produktą, bet ir palaiko vietinį verslą, prisideda prie tėvynės ateities kūrimo.
„Visą gyvenimą kuriame baldus Lietuvos žmonėms, šeimoms ir labai tikime tuo, ką darome. Suteikdami specialistams darbo vietas, visas sukauptas žinias, įgūdžius negailėdami perduodame savo būsimai kartai. Juk būtent ji, vadovaudamasi pamatinėmis vertybėmis, vystys ne tik „Magrės baldų" šeimos, bet ir visos Lietuvos verslą", - M. Rudėnė paaiškina, kodėl nuo pradžios iki galo gaminiai kuriami būtent čia.
„Magrės baldai" - planetai draugiški ir socialiai atsakingi
„Mūsų gaminiai yra pilnaviduriai, tad tarnauja daug metų. Baldai pagaminti iš kruopščiai atrinktų, tvirtų ir kokybiškų medžiagų, kurios užtikrina, kad produktai bus ilgaamžiai, nereikės vos po kelių metų jų utilizuoti, kenkti aplinkai. Stengiamės maksimaliai panaudoti kiekvieną medžiagos lopinėlį, gamybos procese nenaudojame kenksmingų chemikalų", - apie atsakingą gamybos filosofiją pasakoja vadovė.
Pašnekovė įsitikinusi, kad viskas prasideda nuo mūsų pačių rodomo pavyzdžio - kai žmonės artimoje aplinkoje jaučia palaikymą, jie noriai prisideda ir prie bendruomeniškos, atsakingos tautos vizijos. Kaip pavyzdį ji pateikė Riešėje kuriamą „Magrės" bendruomenę.
„Patys esame įsikūrę Riešėje, Vilniaus rajone. Nuo seno didelė dalis darbuotojų yra vietiniai, tad vieni kitus pažįstame, palaikome. Remiame Riešės futbolo klubą, Riešės gimnaziją, prisidedame prie jaunimo su specialiais poreikiais labdaros ir paramos fondo, mielai palaikome užimtumą skatinančius konkursus, varžybas", - pasakoja M. Rudėnė.
Baldai, kurie laimi parodose, arba kaip gimsta ateities tendencijos
„Magrės baldų" marketingo vadovė teigia, kad šiandien vienareikšmiškai populiariausi gaminiai tie, kuriuose dera stilius ir patogumas. Šiandien baldai turi būti ne tik išskirtinio dizaino, bet ir patogūs kasdienybėje: pritaikyti visai šeimai, augintiniams, lengvai prižiūrimi, palaikantys naujausių technologijų teikiamas naudas.
Būtent todėl „Magrės" kataloge galima rasti specialiai augintiniams pritaikytas medžiagas, namų sąlygomis, be rūpesčių prižiūrimus audinius. Pašnekovė svarsto, kad šiandien į baldus integruotas apšvietimas ir USB jungtys tampa nebe prabanga, bet norma, o namai - kiekvieno mūsų individualiu tęsiniu.
„Semiamės idėjų iš besikeičiančios aplinkos, naujų žmonių gyvenimo įpročių, poreikių. Visuomet įsiklausome į klientų norus, lūkesčius. Be to, kasmet lankomės įvairiose parodose ir stebime naujausias pasaulines dizaino tendencijas. Sukauptas žinias, pamatytas naudingas funkcijas stengiamės integruoti kuriant naujausius baldų modelius" - M. Rudėnė vardina įkvėpimo šaltinius, padedančius pelnyti ne tik nugalėtojų vardą parodose, bet ir vietą Lietuvos šeimų namuose.
Namų paveikslas šiandien - pirmenybė patogumui ir naudingoms funkcijoms
Vieno žinomiausių Lietuvos baldų gamintojo atstovė pasakoja, kad šiandien viskas apskaičiuojama taip, kad gyventi būtų patogu, erdvė tarnautų žmonėms ir jų poreikiams, o ne atvirkščiai, kai nepanaudojamas plotas ima reikalauti per daug dėmesio.
„Galima sakyti, kad šiandien namai yra paprastesni, užima mažiau vietos. Žmonės nelinkę perkrauti savo gyvenamosios erdvės įvairių daiktų gausa", - sako M. Rudėnė.
Marketingo vadovė teigia, kad per 25 metus pasikeitė ne tik tautiečių puoselėjama namų filosofija, bet, apskritai, kur kas atsakingiau žiūrima į kiekvienos detalės namams pasirinkimą, įsigijimą.
„Smagu stebėti, kad šiandien kuriantys savus namus geriau renkasi mažiau, bet kokybiškesnius, išskirtinius daiktus. Pastebime, kad dabartinė karta linkusi investuoti į savo poilsį, todėl renkasi ne tik stilingus, bet ir itin komfortiškus baldų modelius", - sako ji.
Kaip „Magrės baldams" pavyksta išlikti žmonių širdyse ir rasti kelią į įvairiausio stiliaus namus jau 25-tus metus? Marta Rudėnė šypsosi - taip yra todėl, kad įmonė visą laiką auga, keičiasi ir tobulėja kartu su Lietuva, kartu su kiekvienu iš mūsų skirtingais gyvenimo etapais.
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
„Pifka“ keliasi į naujas patalpas
Kauno baldų įmonė keliasi į naujas patalpas UAB „Pifka" yra prekybinės įrangos gamybos įmonė, teikianti technologinius sprendimus viešojo maitinimo įmonėms: valgykloms, restoranams...

Įmonės biurus ir toliau keičia į darbą gamtoje: mato daug privalumų
Verslo įmonės, pastaruosius kelerius metus išbandžiusios įvairių darbuotojų motyvavimo strategijų, pritartų: veiksmingiausias būdas komandą klijuoti arba kurti – kartu leisti laiką ne tik dirbant...

30-ąjį jubiliejų mininti įmonė "Liūtukas ir Ko" planuoja investicijas į tvarumo sprendimus
Prieš 30 metų veiklą pradėjęs "Liūtukas ir Ko" įsitvirtino ne tik mūsų šalies, bet ir Europos, JAV, Jungtinės Karalystės rinkose, dalį produkcijos eksportuoja į Australiją. 2022 m. birželį...

Verslo partnerystė su kultūros renginiais: "išdistiliuota" auditorija ir kryptinga reklama
Verslui ieškant vis naujų būdų, kaip pasiekti vartotoją, į pagalbą gali ateiti kultūros renginiai, atveriantys kelius originaliems rinkodaros sprendimams ir netradiciniam tikslinės auditorijos...

Planuojama atnaujinti dar vieną Neries krantinės atkarpą
Vilniaus miesto savivaldybė skelbia naują rangos konkursą kairės Neries krantinės atkarpos, nuo brolių Vileišių skvero iki Žaliojo tilto, rekonstrukcijai. Centrinė Vilniaus miesto dalis, kuri...