VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę ZZZ.LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę ZZZ.LT

Atsiliepimai apie ZZZ.LT, UAB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie ZZZ.LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Renata 2017-01-05 11:40:11
Prekes gavau tuo laiku kuriuo uzsisakiau, prekes tvarkingos, kokybiškos, pakankamai ilgu galiojimu, tikrai patenkinta, pirksiu dar kartą
Sveiki, Renata,

Ačiū už atsiliepimą. Labai džiaugiamės, kad likote patenkinta pristatymu!

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Kristina 2017-01-08 09:17:38
Pirmą kartą sugalvojau užsisakyti prekių iš zzz.lt ir labai nusivyliau. Prekes turėjo pristatyti tarp 8-10 val., bet jas gavau tik 12:30 val. Visi ryto planai buvo sugadinti, nes 12 val. turėjau išvykti iš namų, bet negalėjau. Likau nepatenkinta paslauga, nes negavau jokio patvirtinimo, ar prekės yra surinktos, ar jos yra vežamos, pati turiu skambinti ir domėtis, net kai jau valandą vėluojama. O kai atvežė prekes, pasirodo jas veža ne zzz.lt darbuotojai, o LP express. Prekės net nebuvo sudėtos į maišiukus, viską išvertė iš dėžių ir tiek. Tai buvo pirmas ir paskutinis mano užsakymas iš zzz.lt, tikiuosi ateityje patobulinsite prekių pristatymą ir prekių pateikimą.
Sveiki, Kristina,

Nuoširdžiai atsiprašome Jūsų dėl kurjerio vėlavimo savaitgalį. Iš ties, turėjome labai įtemptą dieną ir suprantame Jūsų susirūpinimą. Tikimės, kad patirti nepatogumai šią dieną nesustabdys Jūsų noro dar kartą užsisakyti. Labai stipriai dirbame, kad išspręstume visus nesklandumus, kurie pasitaikė pristatant siuntas.
Ačiū už Jūsų supratingumą!

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Lina 2017-01-07 22:27:41
Nezinau nuo ko pradeti netgi ant kiek esu nusivylusi.....pirma karta uzsisakiau prekes taip pristate laiku viskas ok...nu bet antra karta kai uzsakiau prekes ju iki siol nera!!!!! Pinigai sumoketi visa diena nuo tos valandos kuria turejo pristatyti prekes rasiau zzz.lt kur prekes kurias as uzsakiau.atsakyma gaudavau po valandos ar net dvieju!!!!!! Ir atsakymai budavo pasiusime geriause kurjeri kuris pristatys sendien...nu nu....po dvieju valandu vel klausiu kur prekes? Man atsako toj issiaiskinsime viska....nu ir ka iki siol aiskinasi....kiek berasiau niekas daugiau man nebeatsako....zodziu nei pinigu nei prekes.....baisiai nusivylusi esu sia kompanija zzz.lt
Sveiki, Lina,

Nuoširdžiai atsiprašome dėl kurjerio vėlavimo. Iš ties, turėjome labai įtemptą savaitgalį ir suprantame Jūsų susirūpinimą. Tikimės, kad patirti nepatogumai šią dieną nesustabdys Jūsų noro dar kartą užsisakyti. Labai stipriai dirbame, kad išspręstume visus nesklandumus, kurie pasitaikė pristatant siuntas.
Ačiū už Jūsų supratingumą!

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Vilma 2017-01-09 15:01:32
Esu nepatenkinta zzz.lt aptarnavino kokybe.
Per klaidą užsakiau tą patį prekių krepšelį ir šeštadieniui, ir pirmadieniui. Iškart parašiau zzz.lt puslapyje žinutę, kad noriu pirmadienio užsakymą atšaukti. Nesulaukus atsakymo (skelbia, kad atsako per kelias val., bet ir po 3 dienų matau, kad mano pranešimas dar neperskaitytas.) paskambinau, ir aptarnaujanti moteris patikino, kad pirmadienio prekes atšaukė. Dar pasitikslinau, ar tikrai gausiu tik šeštadienį, o pirmadienį ne, pasakė, kad laukčiau šestadienį.
Šeštadienį prekes turėjo atvežti nuo 10 iki 12 val. 12.30 nesulaukus, paskambinau į zzz.lt, ten paprašė dar palaukti, sakė susisieks su kurjeriu ir jis man praneš, kada atvyksta. Dar po valandos nesulaukus skambucio nei prekių vėl paskambinau. Vėl ta pati konsultantė paprašė laukti prekių. Dar po kiek laiko pati man paskambino ir pasakė, kad mano užsakymas buvo atšauktas ir yra nevykdomas, o yra užsakymas pirmadienį (keista, kad anksciau nepamatė, kad atšauktas, o prase kelias valandas laukti).
Man buvo svarbu gauti prekes, nes laukiau svečių ir norėjau paruošti vaišes, visą pusdienį veltui pralaukusi, skubiai turėjau vykti apsipirkti, griuvo mano dienos planai.
Paprašiau atšaukti pirmadienio užsakymą, tačiau konsultantė atsiprašinėjo ir įtikino neatsisakyti užsakymo, sakė, kad įdės dovaną, ir kad užsakymas tikrai bus pristatytas nurodytu laiku 10-12 val.
Pirmadienį gaunu sms iš kurjerio, kad atveš 13-14 val. Aš suplanavusi darbus, tokiu laiku negaliu priimti. Paskambinu i zzz, sako, kad nekreipčiau dėmesio į žinutę, atveš iki 12. Iki 12 neatvežė, teko vėl koreguoti savo planus, prekes gavau apie 14 val.
Žadėtos atsiprašymo dovanos negavau, pagal skelbiamą akciją kačių ėdalo negavau, prekės atrodo normaliai, išskyrus šviežias dešreles - nekokios išvaizdos, tokių parduotuvėje neimčiau.
Deja, pirmasis apsipirkimas zzz.lt mane nuvylė, norėjau sutaupyti laiko, bet net dviejų dienų planai sugriuvo.
Sveiki, Vilma!

Nuoširdžiai atsiprašome Jūsų dėl patirtų nepatogumų pristatymo metu. Susisieksime su Jumis asmeniškai dėl situacijos išsprendimo.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Esu nepatenkinta zzz.lt aptarnavino kokybe.
Per klaidą užsakiau tą patį prekių krepšelį ir šeštadieniui, ir pirmadieniui. Iškart parašiau zzz.lt puslapyje žinutę, kad noriu pirmadienio užsakymą atšaukti. Nesulaukus atsakymo (skelbia, kad atsako per kelias val., bet ir po 3 dienų matau, kad mano pranešimas dar neperskaitytas.) paskambinau, ir aptarnaujanti moteris patikino, kad pirmadienio prekes atšaukė. Dar pasitikslinau, ar tikrai gausiu tik šeštadienį, o pirmadienį ne, pasakė, kad laukčiau šestadienį.
Šeštadienį prekes turėjo atvežti nuo 10 iki 12 val. 12.30 nesulaukus, paskambinau į zzz.lt, ten paprašė dar palaukti, sakė susisieks su kurjeriu ir jis man praneš, kada atvyksta. Dar po valandos nesulaukus skambucio nei prekių vėl paskambinau. Vėl ta pati konsultantė paprašė laukti prekių. Dar po kiek laiko pati man paskambino ir pasakė, kad mano užsakymas buvo atšauktas ir yra nevykdomas, o yra užsakymas pirmadienį (keista, kad anksciau nepamatė, kad atšauktas, o prase kelias valandas laukti).
Man buvo svarbu gauti prekes, nes laukiau svečių ir norėjau paruošti vaišes, visą pusdienį veltui pralaukusi, skubiai turėjau vykti apsipirkti, griuvo mano dienos planai.
Paprašiau atšaukti pirmadienio užsakymą, tačiau konsultantė atsiprašinėjo ir įtikino neatsisakyti užsakymo, sakė, kad įdės dovaną, ir kad užsakymas tikrai bus pristatytas nurodytu laiku 10-12 val.
Pirmadienį gaunu sms iš kurjerio, kad atveš 13-14 val. Aš suplanavusi darbus, tokiu laiku negaliu priimti. Paskambinu i zzz, sako, kad nekreipčiau dėmesio į žinutę, atveš iki 12. Iki 12 neatvežė, teko vėl koreguoti savo planus, prekes gavau apie 14 val.
Žadėtos atsiprašymo dovanos negavau, pagal skelbiamą akciją kačių ėdalo negavau, prekės atrodo normaliai, išskyrus šviežias dešreles - nekokios išvaizdos, tokių parduotuvėje neimčiau.
Deja, pirmasis apsipirkimas zzz.lt mane nuvylė, norėjau sutaupyti laiko, bet net dviejų dienų planai sugriuvo.
Atsakyti
Pirmą kartą sugalvojau užsisakyti prekių iš zzz.lt ir labai nusivyliau. Prekes turėjo pristatyti tarp 8-10 val., bet jas gavau tik 12:30 val. Visi ryto planai buvo sugadinti, nes 12 val. turėjau išvykti iš namų, bet negalėjau. Likau nepatenkinta paslauga, nes negavau jokio patvirtinimo, ar prekės yra surinktos, ar jos yra vežamos, pati turiu skambinti ir domėtis, net kai jau valandą vėluojama. O kai atvežė prekes, pasirodo jas veža ne zzz.lt darbuotojai, o LP express. Prekės net nebuvo sudėtos į maišiukus, viską išvertė iš dėžių ir tiek. Tai buvo pirmas ir paskutinis mano užsakymas iš zzz.lt, tikiuosi ateityje patobulinsite prekių pristatymą ir prekių pateikimą.
Atsakyti
Nezinau nuo ko pradeti netgi ant kiek esu nusivylusi.....pirma karta uzsisakiau prekes taip pristate laiku viskas ok...nu bet antra karta kai uzsakiau prekes ju iki siol nera!!!!! Pinigai sumoketi visa diena nuo tos valandos kuria turejo pristatyti prekes rasiau zzz.lt kur prekes kurias as uzsakiau.atsakyma gaudavau po valandos ar net dvieju!!!!!! Ir atsakymai budavo pasiusime geriause kurjeri kuris pristatys sendien...nu nu....po dvieju valandu vel klausiu kur prekes? Man atsako toj issiaiskinsime viska....nu ir ka iki siol aiskinasi....kiek berasiau niekas daugiau man nebeatsako....zodziu nei pinigu nei prekes.....baisiai nusivylusi esu sia kompanija zzz.lt
Atsakyti
Esu labai patenkinta zzz aptarnavimo kokybe. Visos prekes pristatytos laiku, geros, sviezios, nepazeistos. Planuoju ir toliau uzsakineti.
Atsakyti
Super patogu!Esame labai patenkinti Jūsų paslaugomis!Už lango šaltis, nosies nesinori kišti lauk, o prekės jau už durų.
2016 metų atradimas!
Atsakyti
Prekes gavau tuo laiku kuriuo uzsisakiau, prekes tvarkingos, kokybiškos, pakankamai ilgu galiojimu, tikrai patenkinta, pirksiu dar kartą
Atsakyti
Sveiki, su prekėm būtų viskas gerai tik kiekis mažesnis nei užsakyta, o skirtumo vis negaunu, nors jūsų darbuotoja mane patikino, kad viską žino ir grąžinsit
Atsakyti
Eglė 2016-12-23 21:39:06
Paslaugą išbandžiau pirma karta. Prekes gavau tvarkingai sudėtas, produktų galiojimo laikas pakankamai ilgas. Žinoma keletos prekių nebuvo, bet jos nepriskaičiuotos, tai kaip ir viskas gerai. Tačiau pribloškė nestabilus kurjerio elgesys, stačiokiškas bendravimas, įžeidžiančios replikos. Pirma karta susidūriau su tokiu aptarnavimu, nors internetu perku daug ir kurjerių paslaugomis tenka naudotis dažnai, bet šitaip pirma karta aptarnauta.
Sveiki, Egle,

Nuoširdžiai atsiprašome dėl kurjerio elgesio. Norėtume išsiaiškinti šią situaciją, tad maloniai prašome parašyti mums el.paštu pagalba@zzz.lt.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Jurgita 2016-12-23 13:31:39
Laba diena, taip blogai dar nera buve. Purmus kartus uzsisakius prekes buvau patenkinta ir pristatymu ir aptarnavimu.
Siandien prekes gavau ne nurodytu laiku, o keliom valandom veliau. Privalejau sedet namuose ir laukt visa diena, dienos planai sugriauti. Atidarius deze pasibaisejau - prekes sugrustos, sutrintos, cukrus isbarstytas po deze, grybai isbarstyti. Dalis prekiu sugadinta. Kurjeris nemalonus, atzagarus. Galimybes grazinti tara jokios, nors buvau uzsakiusi. Pradejo reikalauti dokumentu nors alkoholio nepirkau. Kai pranese kad nuo siol DPD visuomet pristatines labai nusivyliau ir daugiau neuzsakinesiu. Geda kad rekomendavau ir kitiems.
Sveiki, Jurgita,

Labai atsiprašome dėl kurjerio elgesio. Norime detaliai išnagrinėti šią situaciją, todėl maloniai prašome parašyti mums el.paštu pagalba@zzz.lt. Užtikriname, kad atliksime visus reikiamus veiksmus, kad panašūs atvejai nepasikartotų.

pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
jurate 2016-12-23 11:47:13
Laba diena,
pirmą kartą viskas labai patiko, trečią kartą kai užsisakiau buvo viskas subėgę ir smirdėjo silkėmis, aišku ir tai kas buvo skirta dovanom kalėdų....užsisakiau dar kartą bet dviejų prekių negavau visai nors pinigėlius sumokėjau, norėjau pasiskambinti bet neradau tel nr.
Sveiki, Jūrate,

Nuoširdžiai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Norėtume išsamiai ptaikrinti Jūsų situaciją dėl prekių pristatymo, tad maloniai prašytume parašyti mums el.paštu pagalba@zzz.lt.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
buves klientas 2016-12-23 11:24:11
Susidurem su problema. Nepristate. Ir dar nepatenkinti kad klausiam kur prekes. Nerekomenduoju kol nesusitvarkys su tiekimo grandim. Ideja gera bet jei nespeja reiskia atsiras kas spes. Jug nisa tikrai gera.
Sveiki!

Maloniai prašytume susisiekti su mumis el.paštu pagalba@zzz.lt, kad galėtume išsiaiškinti situaciją.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Jurate 2016-12-22 10:14:17
Sveiki,
Užsakinėju maisto prekes ir iš Barboros, ir iš ZZZ.lt. ZZZ.lt nusivyliau Jūsų paslaugomis. Patogu, kad bendradarbiaujate su ūkiais, smulkiomis parduotuvėlėmis, bet prekių kokybė ir kurjerio darbas toli nuo labai gero varianto. Yra dar kur tobulėti. Ir patarimas ateičiai, neapgaudinėkite vartotojų, greito apyvartumo sektorius reikalauja sąžiningumo ir greitos reakcijos.

Sėkmės
Sveiki, Jūrate,

Norime detaliai išsiaiškinti kas nutiko, tad maloniai prašytume parašyti mums el.paštu pagalba@zzz.lt. Būtinai išspręsime ir informuosime Jus.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Paslaugą išbandžiau pirma karta. Prekes gavau tvarkingai sudėtas, produktų galiojimo laikas pakankamai ilgas. Žinoma keletos prekių nebuvo, bet jos nepriskaičiuotos, tai kaip ir viskas gerai. Tačiau pribloškė nestabilus kurjerio elgesys, stačiokiškas bendravimas, įžeidžiančios replikos. Pirma karta susidūriau su tokiu aptarnavimu, nors internetu perku daug ir kurjerių paslaugomis tenka naudotis dažnai, bet šitaip pirma karta aptarnauta.
Atsakyti
Laba diena, taip blogai dar nera buve. Purmus kartus uzsisakius prekes buvau patenkinta ir pristatymu ir aptarnavimu.
Siandien prekes gavau ne nurodytu laiku, o keliom valandom veliau. Privalejau sedet namuose ir laukt visa diena, dienos planai sugriauti. Atidarius deze pasibaisejau - prekes sugrustos, sutrintos, cukrus isbarstytas po deze, grybai isbarstyti. Dalis prekiu sugadinta. Kurjeris nemalonus, atzagarus. Galimybes grazinti tara jokios, nors buvau uzsakiusi. Pradejo reikalauti dokumentu nors alkoholio nepirkau. Kai pranese kad nuo siol DPD visuomet pristatines labai nusivyliau ir daugiau neuzsakinesiu. Geda kad rekomendavau ir kitiems.
Atsakyti
Laba diena,
pirmą kartą viskas labai patiko, trečią kartą kai užsisakiau buvo viskas subėgę ir smirdėjo silkėmis, aišku ir tai kas buvo skirta dovanom kalėdų....užsisakiau dar kartą bet dviejų prekių negavau visai nors pinigėlius sumokėjau, norėjau pasiskambinti bet neradau tel nr.
Atsakyti
Susidurem su problema. Nepristate. Ir dar nepatenkinti kad klausiam kur prekes. Nerekomenduoju kol nesusitvarkys su tiekimo grandim. Ideja gera bet jei nespeja reiskia atsiras kas spes. Jug nisa tikrai gera.
Atsakyti
Sveiki,
Užsakinėju maisto prekes ir iš Barboros, ir iš ZZZ.lt. ZZZ.lt nusivyliau Jūsų paslaugomis. Patogu, kad bendradarbiaujate su ūkiais, smulkiomis parduotuvėlėmis, bet prekių kokybė ir kurjerio darbas toli nuo labai gero varianto. Yra dar kur tobulėti. Ir patarimas ateičiai, neapgaudinėkite vartotojų, greito apyvartumo sektorius reikalauja sąžiningumo ir greitos reakcijos.

Sėkmės
Atsakyti
ZZZ.LT 2016-12-20 09:27:57
Sveiki, Julija,

Nuoširdžiai atsiprašome dėl Jūsų aprašytos situacijos. Norime informuoti, kad šį atvejį išsamiai nagrinėjame ir netrukus su Jumis susisieks mūsų atsakingas asmuo. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir dėkojame už supratimą.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Dekojame uz grazintus pinigus! Tikimes, kad ateityje atkreipsite demesi i prekiu kokybe ir daugiau niekas netures tokios nemalonios patirties.
Atsakyti
Julija Chavdar 2016-12-20 05:20:10
prisegu prekes nuotrauka su galiojimo data 21.12.2017, kai prekes buvo pristatyto 19d nakti
Sveiki, Julija,

Nuoširdžiai atsiprašome dėl Jūsų aprašytos situacijos. Norime informuoti, kad šį atvejį išsamiai nagrinėjame ir netrukus su Jumis susisieks mūsų atsakingas asmuo. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir dėkojame už supratimą.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Julia Chavdar 2016-12-20 05:17:52
Sveiki,
net neturi zodziu ant kiek pasibaisejau Jus teikiamomis paslaugomis. Maza to, kad kurjeris velavo ir vitoj nurodyto laiko pristatymo nuo 10-12val, jis vis skambinejo ir melavo kad bus zu pusvalandzio ir tas pusvalandis uzsitiese iki 21val nakties. Labiausiai isiutino tai, kad visi produktai, o ju buvo apie 50, buvo arba su galiojimu pasibaigimu uz 2 dienu arba jau suruge, pasvinke ir vaisiai sugede, etiketes buvo nutrintos specialiai kad nesimatytu galiojimo laiko. Kaip galima pristatyti 19d. vakare produktus kurio galiojimo laikas pasibaigia 21d.? Juk prekiu buvo uzsakyta daug, isleidome net 145 eur ir tikejomes gauti sviezius produktus is kuriu galesim paruosti Kuciu ir Kaledu vakarienes. Labai nemalonu, kai jusu noras pasipelnyti nueina i tokius krastutinumus kai pristatote prekes su besibaigianciu galiojimu arba sugedusias ir netinkamas vartoti! Gaila, negaliu cia prisegti visas nuotraukas, kad visi matytu kaip jus versla kuriate ir kaip apgaudinejate zmones, kurie patikejo jums nemenka pinigu suma ir tikejosi svieziu produktu savo sventiniam stalui! GEDA!
prisegu prekes nuotrauka su galiojimo data 21.12.2017, kai prekes buvo pristatyto 19d nakti
Atsakyti
Sveiki,
net neturi zodziu ant kiek pasibaisejau Jus teikiamomis paslaugomis. Maza to, kad kurjeris velavo ir vitoj nurodyto laiko pristatymo nuo 10-12val, jis vis skambinejo ir melavo kad bus zu pusvalandzio ir tas pusvalandis uzsitiese iki 21val nakties. Labiausiai isiutino tai, kad visi produktai, o ju buvo apie 50, buvo arba su galiojimu pasibaigimu uz 2 dienu arba jau suruge, pasvinke ir vaisiai sugede, etiketes buvo nutrintos specialiai kad nesimatytu galiojimo laiko. Kaip galima pristatyti 19d. vakare produktus kurio galiojimo laikas pasibaigia 21d.? Juk prekiu buvo uzsakyta daug, isleidome net 145 eur ir tikejomes gauti sviezius produktus is kuriu galesim paruosti Kuciu ir Kaledu vakarienes. Labai nemalonu, kai jusu noras pasipelnyti nueina i tokius krastutinumus kai pristatote prekes su besibaigianciu galiojimu arba sugedusias ir netinkamas vartoti! Gaila, negaliu cia prisegti visas nuotraukas, kad visi matytu kaip jus versla kuriate ir kaip apgaudinejate zmones, kurie patikejo jums nemenka pinigu suma ir tikejosi svieziu produktu savo sventiniam stalui! GEDA!
Atsakyti
Atsiprašau, bet nežinau kokį atsiliepimą galiu parašyti, jei bendradarbiausim pirmą kartą, po pristatymo bus
galima ir pakomentuoti. Lauksiu prekių.
Atsakyti
Dar nieko negaliu pasakyti, nes užsisakau pirmą kartą.Atsiliepimai bus, kai aptarnausit. Noriu nestovėt eilėse ir šventėms netempti sunkių maišų.
Atsakyti
Marija 2016-12-16 19:31:36
Sveiki, nebesuprantu katrai dienai uzsakiau prekes, paspaudziua 22 diena gruodzio, bet noriu pasitikrint ar tikrai tai dienai uzsakiau.
Sveiki, Marija,

Parašykite mums į "chat" puslapyje ZZZ.LT arba el.paštu pagalba@zzz.lt, nurodant Jūsų užsakymo numerį ;) Padėsime Jums ;)

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
BKird 2016-12-15 11:04:20
Laba diena, esu nusivylusi jūsų sistema.vakar užsisakiau prekių..viskas sklandžiai..apsidžiaugiau jog su mažu vaiku sutaupysiu laiko. Tačiau šiandien patikrinusi sąrašą prekių pamačiau visai kitas kainas ir pakitusią mokėjimo sumą. Tai ar gali taip būti?
Kas būtų jei internetu užsakius kvepalus ar kitą prekę patvirtintų užsakymą ir sekančią dieną lieptų susimokėt daugiau?
Neprotinga sistema...jei tą dieną patvirtinote užsakymą su tokiom kainom ir prekėm privalot jų ir nebekeisti.
Nebeužsisakinėsiu ir tikrai nerekomenduosiu. Sėkmės
Sveiki, BKird,

Kaina padidėti negali, nebent sumažėti ;) Tuo atveju, jei yra perskaičiuojamas svoris- kainų skirtumas grąžinamas į Jūsų ZZZ paskyrą. Jei svoris yra didesnis, mokėti daugiau neprašome ;) Parašykite mums į pagalba@zzz.lt, nurodant Jūsų užsakymo numerį, padėsime Jums ;)

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
vitalija 2016-12-09 11:31:24
jau ketvirta karta apsiperku pas jus, didelis Dekui, kad Jus esate ir padedate apsipirkt, nes sunkiai vaikstanciam zmogui-cia yra nuostabu! dar karta-DEKUI
Sveiki, Vitalija,

Ačiū už pasitikėjimą ;) Džiaugiamės, galėdami Jums padėti ;)

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Marija 2016-12-16 19:31:36
Sveiki, nebesuprantu katrai dienai uzsakiau prekes, paspaudziua 22 diena gruodzio, bet noriu pasitikrint ar tikrai tai dienai uzsakiau.
Kaip galima tai padaryti kad kurjerio nesulaukciau ryt
Atsakyti
Sveiki, nebesuprantu katrai dienai uzsakiau prekes, paspaudziua 22 diena gruodzio, bet noriu pasitikrint ar tikrai tai dienai uzsakiau.
Atsakyti
Laba diena, esu nusivylusi jūsų sistema.vakar užsisakiau prekių..viskas sklandžiai..apsidžiaugiau jog su mažu vaiku sutaupysiu laiko. Tačiau šiandien patikrinusi sąrašą prekių pamačiau visai kitas kainas ir pakitusią mokėjimo sumą. Tai ar gali taip būti?
Kas būtų jei internetu užsakius kvepalus ar kitą prekę patvirtintų užsakymą ir sekančią dieną lieptų susimokėt daugiau?
Neprotinga sistema...jei tą dieną patvirtinote užsakymą su tokiom kainom ir prekėm privalot jų ir nebekeisti.
Nebeužsisakinėsiu ir tikrai nerekomenduosiu. Sėkmės
Atsakyti
jau ketvirta karta apsiperku pas jus, didelis Dekui, kad Jus esate ir padedate apsipirkt, nes sunkiai vaikstanciam zmogui-cia yra nuostabu! dar karta-DEKUI
Atsakyti
Irma 2016-11-30 15:41:13
laba diena, norejau nustebinti drauge nusiusdama prekiu bet deja niekaip neleidzia parasyti namo Nr.nors raso kad pristato visoje Lietuvoje, vietove yra nuo miesto ribos nutolus trys km.
Sveiki, Irma,

Pristatome visoje Lietuvoje ir jei adresas yra registruotas Registrų centre, vadinasi galime pas Jus atvažiuoti ;) Rekomenduojame laukelyje "Gyvenvietė" vesti vietovės pavadinimą (miestelio ar kaimo) ir pasirinkti tikslų adresą iš atsirandančio sąrašo. Tokiu pačiu būdu įveskite gatvės pavadinimą ir turėsite galimybę įvesti namo numerį ;) Jei iškiltų problemų, maloniai prašome parašyti mums el.paštu pagalba@zzz.lt. Mielai padėsime!

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
ZZZ.LT 2016-11-30 14:25:57
Sveiki, Jolita,

Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę. Šiuo metu mūsų internetinėje parduotuvėje galite įsigyti daugiau nei 7.000 įvairių prekių, o asortimentą nuolat didiname. Mums yra svarbi Klientų nuomonė, tad būtinai atsižvelgiame į Klientų išsakytus pageidavimus. Maloniai kviečiame parašyti mums (el.paštu pagalba@zzz.lt arba į 'chat' puslapyje ZZZ.LT), jei pasigedote Jūsų mėgstamų prekių ;) Taip pat norėtume išsamiai patikrinti ir išsiaiškinti aprašytą atvejį dėl prekių sukrovimo. Beje, ar žinojote apie paslaugą "Nesusitik su kurjeriu?" Klientams suteikiame galimybę gauti pristatymą nesusitinkant su kurjeriu, o dėžę (-es) paliekame pritvirtindami prie metalinės kilpelės. Kviečiame susisiekti su mumis, užtikriname, kad išsprendžiame visus klausimus ;)

Pagrabiai,
ZZZ.LT komanda
Ok :) sekanti karta apsipirkinejant surasysiu ko pasigedau :) dabar kiek is atminties prisiminiau tai vilkyskiu pienines produkcijos (pienas, jogurtai ir t.t.) bet radau kas juos pakeicia :)
"Nesusitik su kurjeriu?" pas mus kaip supratau is kurjerio yra galima sakyt neimanoma, nes laiptines durys atrakinamos su magnetuku arba domofonu skambinant i konkretu buta, kodu atidarymui nera ir niekaip kitaip nepateksit :) tai tikrai nenoreciau nakti keltis ir isileisti kurjerio, kad jis paliktu deze man uz buto duru, o ir ja "pasaugot" iki sekancio apsipirkimo reik turet vietos kur :)))
Atsakyti
laba diena, norejau nustebinti drauge nusiusdama prekiu bet deja niekaip neleidzia parasyti namo Nr.nors raso kad pristato visoje Lietuvoje, vietove yra nuo miesto ribos nutolus trys km.
Atsakyti
Jolita 2016-11-26 11:28:53
Užsakinėjau kolei kas tik vieną kartą, šiaip produktais patenkinta, viskas šviežia. Asortimentas kiek skurdokas, bet gal čia pripratimo prie atitinkamų produktų prekės ženklų reikalas, gal tereikia priprast naujai :) Tačiau lyginant su konkurentais yra ir keletas minusų - labiausiai kas nepatiko, tai buitinės chemijos (indaplovių tabletės, šampūnai ir pan) sukrovimas bendroj krūvoj su maisto produktais, na bent į atskirus vienkartinius polietileno maišelius būtų sudėta...ir lengvai glumino tas išsikraustymas produktų iš dėžės kurjeriui laukiant :) kaip suprantu to nebūtų užsakius prie prekių maišą, jį iškeltų ir tiek, na bet pas konkurentus maišeliai nemokami, o ir tai neeliminuotų visko vienoje krūvoje problemos :) ir tikrai kad užuojauta kurjeriams keliauti su tom griozdiškom dėžėm jei name nėra lifto :)
Sveiki, Jolita,

Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę. Šiuo metu mūsų internetinėje parduotuvėje galite įsigyti daugiau nei 7.000 įvairių prekių, o asortimentą nuolat didiname. Mums yra svarbi Klientų nuomonė, tad būtinai atsižvelgiame į Klientų išsakytus pageidavimus. Maloniai kviečiame parašyti mums (el.paštu pagalba@zzz.lt arba į 'chat' puslapyje ZZZ.LT), jei pasigedote Jūsų mėgstamų prekių ;) Taip pat norėtume išsamiai patikrinti ir išsiaiškinti aprašytą atvejį dėl prekių sukrovimo. Beje, ar žinojote apie paslaugą "Nesusitik su kurjeriu?" Klientams suteikiame galimybę gauti pristatymą nesusitinkant su kurjeriu, o dėžę (-es) paliekame pritvirtindami prie metalinės kilpelės. Kviečiame susisiekti su mumis, užtikriname, kad išsprendžiame visus klausimus ;)

Pagrabiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Sveiki, Iveta,

Nuoširdžiai atsiprašome, kad kurjeris vėlavo pas Jus atvykti. Vertiname mūsų Klientų laiką ir dedame daug pastangų, kad visi užsakymai būtų pristatyti laiku, tačiau kartais, deja, iškyla nenumatytų aplinkybių. Tikimės, kad nesukėlėme Jums daug nepatogumų ir dėkojame už Jūsų supratimą.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda.
Atsakyti
martyna 2016-11-23 13:32:05
Pirma kart naudojausi ZZZ.LT paslauga vakar. Kai internete viska uzsisakiau buvau patenkinta, nes sistema labai patogi, pristatymo laika galima pasirinkti kada tik patogu..Na tikrai vieni pliusai. Bet stai gavus prekes....Duodu viena minusa...Bananus gavau beveik visus papuvusius. Kitos prekes buvo sviezios ir su ilgesniu galiojimu. Tai noretusi pranesti, kad idemiau stebetumete vaisius ir darzoves (jos irgi nebuvo labai sviezios (pirkau agurka ir paprikas)).
Sveiki, Martyna,

Ačiū už Jūsų žinutę. Nuoširdžiai atsiprašome dėl Jūsų aprašytos situacijos. Mes labai rūpinamės pristatomų prekių kokybe ir norime išsamiai patikrinti šį atvejį, tad maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu pagalba@zzz.lt.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
jolanta 2016-11-18 09:48:29
seip butu viskas gerai, tik pirmu apsipirkimu nusivyliau, tokio kiekio kurio uzsakiau neatveze, per pus mazesni kieki mesos...man pavydziui mazesnio gal nereikia jei nera tokio kokio noriu, galetu perskambint paklaust, nors prekiu sarase yra siu kiekiu, nera pasitikejimo, po to raso atsiprasome uz nepatogumus, tai tam ir sakomes prekes, del patogumu, o ne del....
Sveiki, Jolanta,

Labai apgailestaujame ir nuoširdžiai atsiprašome dėl Jūsų aprašytos situacijos. Norėtume paaiškinti, kad šviežių produktų nesandėliuojame ir užsakymo pristatymo išvakarėse vykstame pas gamintojus, kad Jums pristatytume tik šviežiausias ir geriausios kokybės prekes. Šiuo atveju gamintojas, deja, neturėjo Jūsų užsakyto kiekio mėsos, todėl Jūsų sąskaitą perskaičiavome ir kainų skirtumą, kuris susidarė dėl svorio skirtumo grąžinome Jums. Tikimės, kad nesukėlėme Jums didelių nepatogumų ir viliamės, kad ateityje dar išbandysite mūsų paslaugas;)

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Tomas 2016-11-20 00:23:10
Esu labai nepatenkintas darbuotoju paslaugomis. Po ilgu, beveik triju dienu susirasinejimu, su darbuotojais supratau, kad jeims esu tik pasibelnymo saltinis. Neisgirdau jokiu atsiprasymu. Pries pirkdami atidziai susipazinkite su ju prekybos taisyklemis! Tikrai nerekomenduociau draugui naudotis ju paslaugomis.
Sveiki, Tomai, Kaip esame Jus informavę, 5 eur draugo nuolaida yra taikoma pakvietus naują draugą, kuris paslaugomis nesinaudojo. Norėtume atkreipti dėmesį, kad nuolaida nėra taikoma pakvietus draugą, kuris jau naudojosi paslaugomis, o užsakymo duomenys sutampa arba šeimos narius (pavyzdžiui, žmoną), gyvenančius tame pačiame namų ūkyje.

Pagarbiai,
ZZZ.LT komanda
Atsakyti
Užsakinėjau kolei kas tik vieną kartą, šiaip produktais patenkinta, viskas šviežia. Asortimentas kiek skurdokas, bet gal čia pripratimo prie atitinkamų produktų prekės ženklų reikalas, gal tereikia priprast naujai :) Tačiau lyginant su konkurentais yra ir keletas minusų - labiausiai kas nepatiko, tai buitinės chemijos (indaplovių tabletės, šampūnai ir pan) sukrovimas bendroj krūvoj su maisto produktais, na bent į atskirus vienkartinius polietileno maišelius būtų sudėta...ir lengvai glumino tas išsikraustymas produktų iš dėžės kurjeriui laukiant :) kaip suprantu to nebūtų užsakius prie prekių maišą, jį iškeltų ir tiek, na bet pas konkurentus maišeliai nemokami, o ir tai neeliminuotų visko vienoje krūvoje problemos :) ir tikrai kad užuojauta kurjeriams keliauti su tom griozdiškom dėžėm jei name nėra lifto :)
Atsakyti
Pirmą kartą užsakinėdama likau patenkinta.Rekomendavau ir kitiems.Antrą kartą užsakymas turėjo būti pristatytas 16-18 val.18:35...nėra nei skambučio, nei užsakymo.Įpareigotas laukti klientas?: (
Atsakyti
Pirma kart naudojausi ZZZ.LT paslauga vakar. Kai internete viska uzsisakiau buvau patenkinta, nes sistema labai patogi, pristatymo laika galima pasirinkti kada tik patogu..Na tikrai vieni pliusai. Bet stai gavus prekes....Duodu viena minusa...Bananus gavau beveik visus papuvusius. Kitos prekes buvo sviezios ir su ilgesniu galiojimu. Tai noretusi pranesti, kad idemiau stebetumete vaisius ir darzoves (jos irgi nebuvo labai sviezios (pirkau agurka ir paprikas)).
Atsakyti
Sveiki,

Dėkojame už Jūsų žinutę ir pastebėjimus.
Mes mylime ir rūpinamės savo klientais, todėl kasdien važiuojame pas gamintojus surinkti prekių, kad klientai gautų pačius šviežiausius ir kokybiškiausius produktus tiesiai į namus. Taip pat stengiamės pasiūlyti ir išskirtinių prekių, kurių įprastinėje parduotuvėje nerasite.
Atsižvelgiant į Jūsų pastebėjimus, norėtume patarti prekių ieškoti ne tik pagal kategorijas, bet ir pasirenkant prekių paieškos langelį, kur reikia įvesti ieškomo produkto pavadinimą-
Kadangi siekiame pristatyti šviežias ir aukščiausios kokybės prekes, visus produktus pristatome specialiose termodėžėse, kur yra palaikoma produktams reikiama temperatūra.
Mylime gamtą, todėl prekių į papildomus maišelius nededame, - kurjeris pristato prekes tiesiai į namus, prekes galima išsikrauti Jums patogioje vietoje. Jei vis tik pasiimti prekes su maišeliu Jums būtų patogiau, galite sistemoje pažymėti, jog pageidaujate papildomo maišelio.

Pagarbiai,
ZZZ.LT
Atsakyti
Esu labai nepatenkintas darbuotoju paslaugomis. Po ilgu, beveik triju dienu susirasinejimu, su darbuotojais supratau, kad jeims esu tik pasibelnymo saltinis. Neisgirdau jokiu atsiprasymu. Pries pirkdami atidziai susipazinkite su ju prekybos taisyklemis! Tikrai nerekomenduociau draugui naudotis ju paslaugomis.
Atsakyti
seip butu viskas gerai, tik pirmu apsipirkimu nusivyliau, tokio kiekio kurio uzsakiau neatveze, per pus mazesni kieki mesos...man pavydziui mazesnio gal nereikia jei nera tokio kokio noriu, galetu perskambint paklaust, nors prekiu sarase yra siu kiekiu, nera pasitikejimo, po to raso atsiprasome uz nepatogumus, tai tam ir sakomes prekes, del patogumu, o ne del....
Atsakyti
majux 2016-11-05 10:48:53
Šiandien pirmą kartą apsipirkau šioje parduotuvėje.Laukiu prekių, Man labai patiko tai, kad prekes pristato po visą Lietuvą.Man tai yra svarbu-gyvenu kaime ir prekintis tenka važiuoti gana toli.Daug laiko gaištama.Jeigu pasitvirtins mano lūkesčiai-prekės tokios, kokias užsakiau, pristatyta laiku ir pan.-rekomenduosiu savo draugams.O kol kas -AČIŪ už gerą idėją ir sėkmės.
Sveiki,

Dėkojame už atsiliepimą. Stengiamės dėl savo klientų ir siekiame, kad apsipirkimas būtų malonus procesas, taupantis Jūsų laiką ir pinigus, todėl prekes nemokamai pristatome visoje Lietuvoje.

Pagarbiai,
ZZZ.LT
Atsakyti
Šiandien pirmą kartą apsipirkau šioje parduotuvėje.Laukiu prekių, Man labai patiko tai, kad prekes pristato po visą Lietuvą.Man tai yra svarbu-gyvenu kaime ir prekintis tenka važiuoti gana toli.Daug laiko gaištama.Jeigu pasitvirtins mano lūkesčiai-prekės tokios, kokias užsakiau, pristatyta laiku ir pan.-rekomenduosiu savo draugams.O kol kas -AČIŪ už gerą idėją ir sėkmės.

Taip pat rekomenduojame

Gražinos Starkuvienės firma
kavinė KURŠIS Nidoje

Adresas: Naglių g. 29, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Pageidaujate skaniai pavalgyti Nidoje? Jus nuolat erzina per didelės kainos ir per mažos porcijos? Neturite kur sutalpinti svečių? Nenusiminkite! Mes padėsime Jums išspręsti visas šias problemas. Pačiame Nidos miestelio centre įsikūrusi kavinė – baras „Kuršis“ savo lankytojus aptarnauja jau 15 metų. Per šį laiką...
Sraigių delikatesai
Sraigių degustacijos

Adresas: Raudondvario pl. 99, LT-47184 Kaunas.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto produktai; pramogos ir poilsis; sveiki produktai.
SRAIGIŲ DEGUSTACIJOS BEI SRAIGIŲ SU BURGINDIŠKU PADAŽU PREKYBA Atstovaujame Lietuvos sraigių augintojus, kurie augina Helix Aspersa Maxima sraiges. UNIKALI UŽSAKOMOJI SRAIGIŲ DEGUSTACIJA Sraigių degustacija įmonių šventėse Sraigių degustacija vestuvėse Sraigių degustacija krikštynose Sraigių degustacija...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prašo atleisti dabar pat, o sugrįžta rudenį
Prašo atleisti dabar pat, o sugrįžta rudenį 05-26 14:46
Vasarą ar jai dar tik artėjant ne vienas vadovas sulaukia darbuotojo, nešino prašymu atleisti iš darbo. Kai kurie sako norintys išeiti dabar pat, nes sulaukė skambučio, kad turi kuo greičiau...
VŽ paaiškina: kokie Vyriausybės veiksmai po prezidento rinkimų
VŽ paaiškina: kokie Vyriausybės veiksmai po prezidento rinkimų 05-26 14:05
Po to, kai išrenkamas naujas prezidentas ir jis prisiekia, Vyriausybė neprivalo atsistatydinti, o tik grąžina įgaliojimus naujajam valstybės vadovui. Tai vadinama "mandagumo atsistatydinimu" ir...
Rinkimai vyksta sklandžiai, rimtų pažeidimų nenustatyta
Rinkimai vyksta sklandžiai, rimtų pažeidimų nenustatyta 05-26 13:46
Prezidento rinkimų antrasis turas ir Europos Parlamento rinkimai sekmadienį vyksta sklandžiai, rimtų pažeidimų kol kas neužfiksuota, pranešė pareigūnai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Hewlett-Packard 20,03 +4,38%
Nokia 5,12 +3,02%
Avon 3,70 +2,78%
AutoZone 1052,19 +1,68%
Macy's 21,01 -1,22%
Western Digital 40,98 -1,23%
NVIDIA 145,15 -1,47%
Philip Morris 84,64 -1,86%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 413,00 +1,72%
Kava 2,67 -2,20%
Auksas 1285,91 -1,15%
Dujos (JAV) 2,65 -9,86%
Apelsinai 0,57 -12,31%
Varis 6438,36 -0,02%
Anglis 86,77 -6,82%
Vištiena 2,09 +0,97%