VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Atsiliepimai apie WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Parašyk savo nuomonę apie WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
2017.12.11 Lutono (Londone)aerouostas, 02.45 atvykome, registracija 04.50 isvykimas 05.45, registracija ivyko 06.20, susodino i autobusa, 40min autobuse dar 40 min saltai tunelyje, po to vel aerouostas 2val, po to vel registracija, tunelis, autobusas, po1.5val pagaliau mes lektuve, ten pamiegam, siaip pasedim, telefonus issijunge, dirzus prisisege, kaip liepe, po 2.5val, pranesa, kad skrydis atsaukiamas, per kancias pasikeitem bilietus i 2017.12.15d., pagaliau po13 valandu paliekam aerouosta, wizz taip nepaliksiu, kas mums su vyru apmokes po 4 nedirbtas dienas ir papildomas islaidas.
Atsakyti
Sveiki reikia pagalbos, nes oro uoste jos deramai nesuteikiai, vakar buvo atsaukti skrydziai ka mums daryt sake galime sakytis naujus bilietus jie bus nemokami bandem neleidzia, nusipirkom vakar kitus uz kuriuos vel mokejome taciau skrydi vel atsauke ir pirkti vel nauju nemokamai neleidziai, kas per velniava istrigome oro uoste UK ir negalime gristi i LT PAGALBOS NIEKAS ISAMIOS NETEIKE, SKAMBINAM I WIZZAIR PRASOME KAD SUJUNGTU SU KASKUO KAS KALBA LIETUVISKAI NES RUSISKAI SU MUMIS NIEKAS NEBENDRAUJA NUO VAKAR RYTO 06 IKI PAT 22VAL PRALEIDOM ORO UOSTE TUREJOM SAMDYTI TRANSPORTA JOG VEL MUS NUVESTU PAS ARTIMUOSIUS KURIE APSISTOJE TOJE SALIJE. SKRYDZIU NR VIENO BUVO YH4WSH KITO OD3U7A IR NIEKS NIEKO ABU ATSAUKE UZ ABU MOKEJAU PINIGUS O KA JAU KALBETI APIE TRANSPORTA.
Atsakyti
Sveiki reikia pagalbos, nes oro uoste jos deramai nesuteikiai, vakar buvo atsaukti skrydziai ka mums daryt sake galime sakytis naujus bilietus jie bus nemokami bandem neleidzia, nusipirkom vakar kitus uz kuriuos vel mokejome taciau skrydi vel atsauke ir pirkti vel nauju nemokamai neleidziai, kas per velniava istrigome oro uoste UK ir negalime gristi i LT PAGALBOS NIEKAS ISAMIOS NETEIKE, SKAMBINAM I WIZZAIR PRASOME KAD SUJUNGTU SU KASKUO KAS KALBA LIETUVISKAI NES RUSISKAI SU MUMIS NIEKAS NEBENDRAUJA NUO VAKAR RYTO 06 IKI PAT 22VAL PRALEIDOM ORO UOSTE TUREJOM SAMDYTI TRANSPORTA JOG VEL MUS NUVESTU PAS ARTIMUOSIUS KURIE APSISTOJE TOJE SALIJE. SKRYDZIU NR VIENO BUVO YH4WSH KITO OD3U7A IR NIEKS NIEKO ABU ATSAUKE UZ ABU MOKEJAU PINIGUS O KA JAU KALBETI APIE TRANSPORTA.
Evelina Petravičiūtė
2017-12-04 22:22:04 IP 193.159.13.223
Atsakyti
Šiandien 2017.12.04 skridome is Vilniaus i Dortmunda ir buvo sugadintas musu vezimas kas už tai atsakys ?!
Atsakyti
siaubingai ir amžinai vėluojanti kontora
Atsakyti
Uz skambuti kur ilgiausiai siuloma suvesti skaicius, o darbuotoja dvejodama pasake kad negalima veztis su savim drono, 3Eur nukale.
Atsakyti
Wizzair kainos, tai kosmosas palikes, Airbaltic ir Norwegian pigiau gaunas, nu fantastika
Atsakyti
Esu pirkęs bilietą į abi puses iš Kauno į Londoną, Lutoną 09 men 18 d ir grįžti 09 men 22 d. Pirkau bilietą internetu ir nuo mano sąskaitos nuskaitė 213.35 EUR.Tačiau mano sąskaitoje Wizzair pažymėta kad apmokėjau 198.98 EUR.Skambinau į aerouostą ir mane įtikinėjo kad tiek ir apmokėta-198.98 EUR.Skambinau ir į banką.Sakė kad pagal Wizzair reikalavimą nuskaityta 189.63 GBR arba 213.35 EUR.Skambinau ir telefonu +37052054250 tai man davė telefoną 890094000 pareikšti pretenzijoms.Galite pabandyti kaip tas telefonas dirba????Bandžiau užpildyti skundą wizzair website angliškai tai submit komanda nedirba.Man susidaro vaizdas kad tai sukčių kompanija.Ir jeigu man niekas nepaaiškins kodėl toks mokesčio skirtumas tai aš tai pasakysiu visiems kuruos pažįstu.Jūs man per daug laiko kainavote.
Atsakyti
Uzsakiau vyrui bilieta is Norvegijos i Ryga, kaip ir viskas gerai, bet... ilgai mane kele ju puslapis pas pardaveja, perkroviau puslapi, vel is naujo nuskaite pinigus. Zodziu uz bilieta sumokejau 2 kartus, po 22e, viena uzpildziau pilanai su asmens duomenimis kito ne, skambinau jiems, gal 30kartu kiekviena diena, rasiau el.laiskus jokio atsako.... Nesuprantu dabar isvis nieko. Nesirinksim daugiau ju paslaugu, nei kam daugiau patariu. Sitoks zmoniu ignoravimas, netoliaruojamas.
Atsakyti
Esu apstulbusi nuo wizzair visiškos neatsakomybės. Užsisakiau kelionę pirmyna - atgal, ir pagal jų dabartines esamas taisykles: Jei užsakymas pateiktas 2017 m. rugpjūčio 15 d. arba vėliau, registracijos internetu laikas priklauso nuo vietos pasirinkimo.

Jei įsigijote vietą pateikdami užsakymą: 30 dienų prieš skrydį.
Jei neįsigijote vietos: 48 valandos prieš išvykimo skrydį.
Skrendantiems į abi puses, jei neįsigijote vietos: kai galima užsiregistruoti išvykimo skrydžiui, likus iki 15 dienų prieš grįžimo skrydį. - Aš turiu teisę nepasirinkusi vietos registruotis ir atsispausdinti bilietus 15 dienų prieš paskutinį skrydį.
Bet taip ir neina registruotis. Skambinu į informacija, kur skambučio kaina 1, 45 eu!!! Grojo muzikytė, kol teikėsi kažkas kalbėti. Į skambučio kainą pasirodo ir muzikos pasiklausymas įeina... Ir šviežios taisyklės pasirodo negalioja.. Arba turiu įsigyti vietas, arba chekintis 48 val prieš skrydį. Žodiu man šis skambutis kainavo virš 20 eurų!!! Paskutinį kartą naudojuosi jų "paslaugomis", jei tai galima pavadinti.
Atsakyti
sveiki. as su savo mergina norejau iskristi is rygos I lutona. ir mes norejome pasidaryti check in oro uoste. tai mum informacijoje pasake kad vietu nebera ir mes negalime pasidaryti jokiu check in. buvo pasakyta kad jei norite abudu issristi kita diena susimokekite 800 euru mokesti. ir niekas net nesiteikia grazinti pinigu. Absurdiska parduoti daugiau bilietu nei yra lektuve sedimu vietu.
Atsakyti
Geda turi buti Wizz air uz savo darbuotojus. Pastoviai jauna mergse atvaziuoja i svecius Vilniuje i Rodunios kelias 26 nama. Kieme vietos nors Wizz air Boeinga tupdyk, bet jinai izuliai statosi masina prei pat laiptines - pazeizdama KET ir uzvaziuodama ant saligatvio. Mes su vaikasi turime iseiti i gatve, rizikuodami savo sveikata ir net gyvybe, kad apeiti masina sitos mergos. Raseme i Wizz air atstovybe Vengriijoje - atsiprasinejo ir zadejo isspresti problema. Problema sprendziam jau antrus metus. "Poziuris i zmones pagirtinas". It's a shame Wizz air uz tokius darbuotojus!!!
Pridedame nuotrauka daryta s.m. rugpjucio 8 d. apie 14 val.
v/n MTY 482
Atsakyti
Liepos 15 dieną mano vaikinas skrido iš Eindhoven oro uosto į Kauno oro uostą. Sulipus visiems į lėktuvą buvo paklausta ar yra žmonių kurie kalba tik angliškai ir mano vaikinas pakėlė ranką, nes jis yra Olandas. Kadangi jis buvo tik vienintelis pakėlęs ranką, stiuardesės nusprendė, kad Jam nieko versti nereikia ir visą skrydį buvo kalbėta tik Lietuvių kalba. Be to jis skrido pirmą kartą wizz air kompanijos lėktuvu ir buvo paliktas be galo blogas įvaizdis. Dėkoju, kad iškart palikote gerą įvaizdį žmogui pirmą kartą vykusiam į Lietuvą!
Juozas, Terra incognita
2017-07-26 17:27:28 IP 78.157.79.124
Atsakyti
Geguzes menesi buvo pirkti bilietai i Kutaisi.
Wizzair patvirtino kainas, bet nuskaiciavo 75 eurais daugiau, negu rode atsiusti rezervaciju patvirtinimai.
Du kartus buvo parasyti laiskai aviokompanojai-taciau is ten tyluma.
Nematom kito kelio kaip pateikti visus dokumentus ir kreiptis i firma, kuri uzsiima pretenziju sprendimu su Europos avialinijomis...bet reikalavimai bus pateikti pagal visas istatymu raides ir patirta moraline, finansine zala.
Su tokia nepagarba ir chamiskumu susiduriu pirma karta per 25 darbo metus turizme.
Atsakyti
a*******i a*******i a*******i. Sumokejau 50, 50 euru uz dideli rankini bagaza. Atvykus i oro uosta dar nuplese 60 euru. Nes matai turejau mano rankine igrust i ta didesni, kadangi netilpo, tai vel 60 euru. GEDAAAAAAA. Daugiau niekada su Wizzair.
Atsakyti
Skridau su Wizz Air iš Eindhoveno į Vilnių. Problemų neturėjau, skrydis praėjo be nesklandumų. Kol kas kompanijai jokių pretenzijų neturiu.
Atsakyti
Sveiki.noriu lb paklausti kodel kai check in dariau nereikejo paso duomenu asmenim ivesti.abstulbau
Atsakyti
Sveiki, noriu pasakyti jei yra galimybe nesinaudoti ju paslaugomis tai tikrai patarčiau Nesinaudot. Situacija tokia kad ivyko klaida apmokant uz biletus. Tad pinigai nukeliavo i ju saskaita, o biletu nekvapo. Paradejau aiskintis situacija tai atsimuciau kaip i siena as jiems viena jie man kita raso. Zodziu neimanoma rasti bendros kalbos. Jau 2 men kaip aiskinuosi jokio kompromiso. Daugiau is sios kompanijos jokiu paslaugu nebepirksi.
Atsakyti
Jie tik ir zaidzia su bagazu, skrendat is Norvegijos susimokejau 460kr uz tuscia tase beveik, o is Vilniaus skrendant atgal 55 eurai plius 5 eurai orouosto mokestis uz 17kg tase, kur darant check in neleido pirktis internete ir rase, kad tik orouoste galima nusipirkti, ko pasekoje kaina zymiai skiriasi
Pagarbiai Evaldas
Atsakyti
Esu stipriai nusivylus skridom su seima i Olandija ir turejom susimoketi papildomai uz rankini bagaza nors neva jis neatitiko dydzio: (viena tase atitiko skridom atgal pasiemem tik ta atitikusia bet kaip manot atgal sjrendat i vln ir uz ja susimokejom.Nerekomenduoju niekam sitos avialinijos.Aptarnavimas ir bendravimas zemiau 0 su klientais.
Atsakyti
Žmonės, būkite atidūs! Jeigu kažkas negerai, pagalbos nesulauksite, tiesioginio kontakto nėra, skambučio minutė 1, 45€, betkoks pakeitimas kainuoja 2-3 kartus daugiau. NEREKOMENDUOJU šios įmonės!
Atsakyti
Esu pasipiktinusi šia kompanija, ne gana to, kad mano lagamino dydis atitiko maža rankinį bagaža, išskyrus ratukus (jie tiesiog netilpo į reikiama standarta), į el. pašta buvo atsiusta, jog mano bagažas yra didelis (large), biliete to nebuvo pridėta, taigi atvykus teko susimokėti 40eur. Kodėl keleiviai taip klaidinami? Darbuotojas liepė kreiptis į patį wizz air, matyt įsivėlė klaida. Tik ar aš turiu mokėti 40eur už ne savo klaida?
Atsakyti
Nerekomenduoju Wizz Air, absurdiškiausia skrydžių kompaniją. Teko Lutone už rankinį bagažą 48eur susimokėti, už ką??? tokio pat dydžio ir svorio persėdimų metu kitos 3 skrydžių kompanijos leido į lektuvą be jokio papildomo mokesčio. Niekada nebepirksiu Wizz air bilietų!!!
Atsakyti
Diana 2016-12-14 07:03:32
O kokia minutės kaina skambinant per angliją? Nes nesinori už informaciją mokėti daugiau nei už patį skrydį..
Tiesą sąkant, nepažiūrėjau. Į Angliją skambinau „pigiuoju“ Omnitel kodu 101000, o angliškojo numerio kaina kažkur yra nutodyta.
Beje, lietuviškas numeris jau pradėjo veikti, tik iš ankstyvo ryto nebūna lietuviškai kalbančių agentų.
Atsakyti
Vytautas 2016-09-30 14:00:19
Atšaukinėjau skrydį, su lietuvišku pagalbos numeriu nejungė (Omnitel)
Pasinaudojau Alvydo IP 212.59.13.90 patarimu - skambinau per Angliją +443309770444, pasirinkau lietuviškai - spausti 8.
Sutvarkė be problemų.
O kokia minutės kaina skambinant per angliją? Nes nesinori už informaciją mokėti daugiau nei už patį skrydį..
Remigijus Vitkauskas
2016-12-12 10:07:29 IP 78.60.179.251
Atsakyti
Laba diena, nurodytu telefonu (tarifas 1, 45 €) prisiskambinti neįmanoma. Operatorė Agata visiškai nežino lietuvių kalbos, yra nekultūringa, atžari, neišauklėta.
Atsakyti
labai esu piktas net kad issakyti nuoskaudas turiu moketi jusu gaidiskai kopanijai uz tel pakalbi 1, 45 euro uz minute, tai kitas tel kur pikta moteris pasake kad skustis galiu bet turiu but neigalus tik tada su manimi kalbetu, ziauru ane.Mano klausimas tas pats KODEL MAN BUVO PARDUOTAS BILIETAS I IZRAELI SPALIO 3 DIENA SU LIETUVOS TAPATYBES KORTELE ??? ko pasekoje Izraelyje buvau uzdarytas i kaleima tai bent paskamikite paiskinkite kodel taip darote
Kestutis Scerbavicius
2016-11-19 12:50:21 IP 86.38.186.52
Atsakyti
Kodel man reisiui i TelAviva bilietas buvo parduotas su lietuvos piliecio kortelia skridau spalio 2 d grizau spalio 13 kodel as turejau atsidurti Izraelio kaleime jau visur klausiau kodel jus paduodate bileta jeigu zinot kad zmogus su kotele i Izraeli papulti negali
Viktorija Kaskonaite
2016-10-28 12:16:26 IP 10.65.31.215
Atsakyti
Laba diena,
Vakar skridau is Kauno oro uosto I London luton su bagazu atsidariusi bagaza gryzus namo pritrukau 2bloku cigarečių. Prasau paaiskinti kodel mano bagazas buvo atidarytas man nezinant ir isimtos cigaretes be jokios priezastis.
Atsakyti
Nu ten tikra sukciu kontora. Jau koki trecia kart, neleidzia apmoket su galiojancia kortele kokia 7 kartus vis ismetant klaida. Poto is naujo suvedant informacija pabrangina bilieta 20%.
Atsakyti
Atšaukinėjau skrydį, su lietuvišku pagalbos numeriu nejungė (Omnitel)
Pasinaudojau Alvydo IP 212.59.13.90 patarimu - skambinau per Angliją +443309770444, pasirinkau lietuviškai - spausti 8.
Sutvarkė be problemų.
Atsakyti
As nedaznai rekiu valio. Bet kai si suknistu suknisciausia kompanija subankrutuos, reksiu valio.
Atsakyti
Nu paskaičius atsiliepimus toks jausmas kad pati blogiausia kompanija, nu bet kiek kartu esu skridusi su WizzAir visada buvo viskas gerai, visi darbuotojai mandagus, gal kaikurie atsiliepimai ir tiesa bet manau kaikurie per daug perdėta rašydami :)
Atsakyti
Analogiška situacija kaip pas Renata IP 81.191.184.79, šiandien nupirkau bilietus sau ir vaikui. Vaikui vietoje vietos numerio laiške parašė tarpą, už 3 valandu priskyrė vietą bet atskirai nuo manęs. Kaip taip gali būti, mano eilė 10 jo 25? Absurdas!!!!
VIktorija Pajarskė
2016-09-14 19:12:54 IP 78.56.29.112
Atsakyti
Nerekomenduoju naudotis „Wizzair" pagalba, skambučių centru ir kt. Nes tai yra tiesiog biznio modelio dalis ir jie temps pokalbį, kalbės labai lėtai, atšaukinės Jūsų dokumentus fakso ir darys kitokius triukus - tik todėl, kad tai verslas, arba todėl, kad jiems nerūpi kliento pasitenkimas, nes ne tam, mano nuomone jų Call centras yra įsteigtas.

Tikrai ne klientams padėti ir išlaikyti.

Suklydot pavardę - tiesiog pirkite naują bilietą.
Susituokėt ir pasikeitė pavardė Jūsų Privilege Pass? Tiesiog pamirškit tą paskyrą ir registruokite naują.

Man pakeisti pavardę savo paskyroje - taip ir nepavyko, po DAUGYBĖS skambučių, 10 Fakso (Taip, jie reikalauja siųsti FAKSU) siuntimo ir 40 EUR už skambučius.

Buvau šios kompanijos proteguotoja. Sakiau, kad tai viena iš pigių skrydžių bendrovių, kurią rekomendavau.

Ai, ir dar pasipildyk rašalą savo fakso aparate arba neatšaukinėkite, kad nereikėtų meluoti klientams, jog tai jų dokumentai neva tušti ateina :))
Atsakyti
Jau 3 metus naudojuos wizair, bet visada kaskokios nesamone, tai turedama privileg pasa, turiu skambinti ir prasyti, kad pataisytu nes nerodo kad turiu ji. Pokalbis vyko apie 25 min, ir kaip mastote kiek man tai kainavo, nors kaltes mano nera privileg pasa turiu jau seniai ir galiojanti.
Dabar tris dienas noriu nupirkt bilietus man ir sunui, rodo didesne suma su sunumi 29.99€, vienai 9, 99€
Vel nesamone, turiu naryste. Norint atlikt mokejima rodo esb000098. Kortele galiojanti banko
Atsakyti
man reikejo atsaukti skrydi, i lt duota numeri prisiskambinti neimanoma buvo, bandziau i visu lietuvos operatoriu ir laidiniu :) skambinau i ju informacija Vilniaus numeriu, man atkirto kad jie padeti negali ir padejo rageli. prisiskambinau i kitas salis, pirmiausiai situo numeriu +443309770444 pasirinkau 8 lietuviu kalba, pana labai nemandagi, bandziau sakyti kad noriu atsaukt skrydi, tai apsauke kad skambinciau i lt ta numeri, sakiau juk neismanoma prisiskambinti, pasake kad raskit buda ir padejo rageli... visiska nepagarba. tada skambinau +448717811096 pasirinkau 2 (rusu kalba), atsiliepe ir bendravo labai maloniai, padejo man ir issprendziau savo problema. daugiau gyvenime is wizzair nepirksiu bilietu, kosmaras o ne aptarnavimas.
Atsakyti
Sveiki,
Prisiskambinau tik per Anglija:
+443309770444 ir pasirinkau lietuviškai, reikia spausti 8.
Atsakyti
Sveiki, vakar uzsakinejau bilietus dviem, gvosi taip kad as bilieta ir vieta turiu, o vyras liko be vietos, nieko nesuprantu, sau atsispausdinau o jam neduodanes nepaskirta vieta.komedija. raso susisiekit su mumis, siekiuosi tik misija neimanoma.
Atsakyti
Call centro aptarnavimas tragiskas, perki priority boarding, extra leg room, o, kai paskambini su prasymu sukeisti vieta is 1c i 1a, kazkoki suda kalba: užduoda pilna identifikavimo klausimu, o po to sako, kad primokeciau, jeigu noriu pasikeisti vietą už kurią sumokėjau. Nepaisant to dar ir skambutis kainuoja 1, 40 už minute. Prasnekejus 7 min. dar ir primoketi sako. Žemas lygis, lupikavimas už 2 mygtukų paspaudimą, cancel reserved sit and reserve sit.
Atsakyti
Pavyko prisiskambinti tik į vienintelį 890094000 ir tik iš vienintelio Teledema operatoriaus. Už pokalbį sumokėjau 9eur už 6min (1min - 1, 45eur.). Prisiskambinus minutę kalba robotas, dvi minutes ieško info apie mano skrydį ir 2min kalbėjau. Problema liko neišspręsta, reikės skambinti vėl tuo pačiu tarifu, ne iš savo tel. ir neaišku kiek dar tai atsieis...
Labai pikta, kad kompanija aptarnaujanti tiek klientų negali būtų lengvai ir nebrangiai pasiekiama.
Atsakyti
Dalinuosi informacija, kad pavyko prisiskambinti nr. +44 8717 811 096.
Anglų k. (1) teko ilgai laukti, rusų k. (2) iš karto atsiliepė.
Labai maloniai bendravo ir išsprendėme problemą.
Geros dienos.
Atsakyti
Sveiki turiu uzsiregistravusi Wizair su sena pabarde...dabar paketu jau pabarde....kodel man neina pakeiti pano Wizair acounte...nes ten turiu nusipirkusi nuolaida metams mokėjau 26£...šiuo metu nuolaida taiko ant senos pavardes...kaip galėčiau pakeisti?
Atsakyti
Niekada nebeskrisiu su šita kompanija. Neileido į lėktuvą, nors dar buvo puse valandos iki skrydžio. Žmogiškumo jokio.
Atsakyti
Donatas 2016-07-18 18:31:45
Tragiškas aptarnavimas.

Nusipirkau skrydį, bet padariau klaidą pasirinkdamas grįžimo datą, todėl bandžiau prisiskambinti WizzAir tinklaplyje nurodytu mokamu numeriu, pasitarti dėl pakeitimo - man atrodo, kad kaip klientas, aš turiu teisę norėt pasikalbėti su žmogumi, o ne per kompiuterį visus reikalus tvarkyti.

Taigi, bandau skambinti. Aišku, iš abonento prisiskambinti negalima (kas nėra WizzAir kaltė). Pabandžiau iš kolegos Ežio - nepavyko prisiskambinti. Susinervinau, nutariau paskambinti Rekvizitai.lt nurodytu jų biuro telefonu. Tik iš trečio karto kažkas pakėlė ragelį - pirmus du kartus tiesiog apie penkias minutes praklausiau laukimo muzikėlės, nors autoatsakiklis sakė, kad "esate pirmas eilėje". Galų gale pakėlė vyrukas, kuris sakė, kad bandyčiau kitą operatorių.

OK. Teko pirkti Tele2 Pildyk - vėl nepavyko. Pabandžiau Labas - nepavyko. Išleidau ~€15 vien kortelėms.

Vėl skambinu į jų biuro telefoną - vėl pakėlė tik iš kažkelinto karto. Merginai bandau aiškinti situaciją - nepavyksta prisiskambinti iš jokio operatoriaus jų nurodytu telefonu - bet ji man net neleidžia baigti sakinio, kažką greit pasako "niekuo negaliu padėti, deja turiu nutraukti pokalbį" ir PADEDA RAGELĮ. Klientui padeda ragelį. Bandau perskambinti - nekelia, nors ką tik buvo pakėlę. Bent jau džiugu, kad mano pokalbis jų sistemoje įrašytas ir išsaugotas :)

Su tokiu prastu klientų aptarnavimu dar nesu susidūręs. Galėtų bent jau pakelti ir *mandagiai* pasakyti, kad nieko dėl mano skrydžio nepadarysi, pats susimoviau ir teks mokėti ar pan., bet ne - net to negauni *jau sumokėjęs* pinigus. Nenoriu išmesti pinigų į balą, todėl, deja reikės skristi jų lėktuvu (nors iš atsiliepimų ir skrydžiai nėra patys maloniausi), bet daugiau niekada nesinaudosiu WizzAir paslaugomis, kad ir kaip pigu būtų.

Tai tik mano hipotezė, bet manau, kad toks yra įmonės verslo modelis - pigūs skrydžiai, bet visur stengiantis sutaupyti arba pasipelnyti: prikimšti lėktuvai, prastas aptarnavimas, painus ir kiekviename žingsnyje pinigus išvilioti bandantis tinklapis, santykinai dideli mokesčiai už bet kokias papildomas operacijas (pasikeisti skrydį iš šeštadienio į sekmadienį tą pačią valandą vos po minutės nuo įsigijimo kainuoja €60...), pamažintas bagažo dydis (lyginant su kai kuriais kitais vežėjais) ir t.t. Pasikartosiu - tai tik mano hipotezė ir čia kritikuoju turėdamas tik pozityvių tikslų ("norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti") :))))))

Geros dienos.
Prisikambinti į wizzair nurodomą skambučiu centro numerį 890094000 TIKRAI NEĮMANOMA, bet aš radau išeitį :-) Iš šalų sąrašo, pateikto skambučių centre, pasirinkite Jungtinė Karalystė, gausite numerį 099117522257.
Tad surinkite 449117522257
Atsilieps anglų kalba ir pradės vardyti kokį numeriuką spausti norint pasirinkti norimą kalbą.
Lietuvių kalba yra numeris 8

Šiaip pats wizzair galėtų nurodyti šią informaciją. Daugeliui klientų palengvintų vargus :-)
Atsakyti
Reikalinga pagalba, visur rašoma kad padaryti CHECK IN reikia suvesti 6ženklu kombinacija, pas mane 7ženklai.
Kaip turiu suvesti duomenis, lauke telpa tik 6ženklai
Ačiu
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas.

Nusipirkau skrydį, bet padariau klaidą pasirinkdamas grįžimo datą, todėl bandžiau prisiskambinti WizzAir tinklaplyje nurodytu mokamu numeriu, pasitarti dėl pakeitimo - man atrodo, kad kaip klientas, aš turiu teisę norėt pasikalbėti su žmogumi, o ne per kompiuterį visus reikalus tvarkyti.

Taigi, bandau skambinti. Aišku, iš abonento prisiskambinti negalima (kas nėra WizzAir kaltė). Pabandžiau iš kolegos Ežio - nepavyko prisiskambinti. Susinervinau, nutariau paskambinti Rekvizitai.lt nurodytu jų biuro telefonu. Tik iš trečio karto kažkas pakėlė ragelį - pirmus du kartus tiesiog apie penkias minutes praklausiau laukimo muzikėlės, nors autoatsakiklis sakė, kad "esate pirmas eilėje". Galų gale pakėlė vyrukas, kuris sakė, kad bandyčiau kitą operatorių.

OK. Teko pirkti Tele2 Pildyk - vėl nepavyko. Pabandžiau Labas - nepavyko. Išleidau ~€15 vien kortelėms.

Vėl skambinu į jų biuro telefoną - vėl pakėlė tik iš kažkelinto karto. Merginai bandau aiškinti situaciją - nepavyksta prisiskambinti iš jokio operatoriaus jų nurodytu telefonu - bet ji man net neleidžia baigti sakinio, kažką greit pasako "niekuo negaliu padėti, deja turiu nutraukti pokalbį" ir PADEDA RAGELĮ. Klientui padeda ragelį. Bandau perskambinti - nekelia, nors ką tik buvo pakėlę. Bent jau džiugu, kad mano pokalbis jų sistemoje įrašytas ir išsaugotas :)

Su tokiu prastu klientų aptarnavimu dar nesu susidūręs. Galėtų bent jau pakelti ir *mandagiai* pasakyti, kad nieko dėl mano skrydžio nepadarysi, pats susimoviau ir teks mokėti ar pan., bet ne - net to negauni *jau sumokėjęs* pinigus. Nenoriu išmesti pinigų į balą, todėl, deja reikės skristi jų lėktuvu (nors iš atsiliepimų ir skrydžiai nėra patys maloniausi), bet daugiau niekada nesinaudosiu WizzAir paslaugomis, kad ir kaip pigu būtų.

Tai tik mano hipotezė, bet manau, kad toks yra įmonės verslo modelis - pigūs skrydžiai, bet visur stengiantis sutaupyti arba pasipelnyti: prikimšti lėktuvai, prastas aptarnavimas, painus ir kiekviename žingsnyje pinigus išvilioti bandantis tinklapis, santykinai dideli mokesčiai už bet kokias papildomas operacijas (pasikeisti skrydį iš šeštadienio į sekmadienį tą pačią valandą vos po minutės nuo įsigijimo kainuoja €60...), pamažintas bagažo dydis (lyginant su kai kuriais kitais vežėjais) ir t.t. Pasikartosiu - tai tik mano hipotezė ir čia kritikuoju turėdamas tik pozityvių tikslų ("norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti") :))))))

Geros dienos.
Atsakyti
nusipirkau pasjus bilietus is luton i vylniu ir negaunu niekaip jokiu nuorodu nei i registracija skrydziu nei dar kazko, bandau pasijungt tuo pastu kuriuo registravaus pirkdama bilietus, neegzistuoju, uz bilietus is mano saskaitos pinigai atskaiciuoti, as jau nusipirkau bilietus net kitam reisui, jusu konsultantas irgi niekuo nepadeda, tel duotu prisiskambint neimanoma, prasau rast mano bilietus arba grazint pinigus 11/04/2016

Card Purchase WIZZ AIR HUN920WZZ HUNGARY HUNGARYON 07 APR BCC 176.98 11APRWIZZ AIR HUN920WZZ

-£176.98
Atsakyti
Skrydis iš Olandijos į Lietuvą.

Dėl kompanijos neveiklumo teko papildomai praleisti oro uoste 7 valandas.
Atsakyti
Siaubinga kompanija. Apmokėjau bilietus banko pavedimu iškart tik gavus nurodymus. Patvirtimo ir bilietų nesulaukiau per penkias darbo dienas. Vienintelis būdas su jais susisiekti yra skambinti į skambučių centrą, ką reiškia mokėti 1.45€ už minutę. Sekiau nurodymus, paspaudžiau vienetą pasirinkdama lietuvių kalbą. Na ir ką, laukiu toliau, groja muzikėlė. Po dar kelių minučių atsiliepia indišku akcentu angliškai kalbantis vaikinas atsiprašinėdamas, kad nieko nėra kas lietuviškai dabar galėtų kalbėt. Prasikankinom bandydami susikalbėt ir nutraukiau pokalbį nes verkt jau norėjosi apie pokalbio sumą pagalvojus.. Sekančią dieną vedant mano atpažinimo kodą į paiešką nieko neberodė išvis - toks nebeegzistavo.
Toliau ieškau būdų susisiekt el. paštu - tokio nėra. Nuvažiavom į oro uostą tikėdamiesi pagalbos, bet niekur jokių galų atsekt neįmanoma. Pasiūlė rašyt skundą. Užpildžiau skundo formą - atsakymą gausiu per 30 dienų.
Banke taip pat užpildžiau prašymą ištirti kur tie pinigai dabar yra. Atsakymas taip pat bus tik per mėnesį. O dabar net nežinau ką daryt - pirkt bilietus iš naujo, ar tikėtis kad jie juos grąžins? Gal yra kokių teisinių priemonių juos priremti? Negalima leisti kad taip tyčiotųsi iš žmonių.

Taip pat rekomenduojame

RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Pagrindinė UAB Guliverio kelionės veikla - kelionių organizavimas lėktuvu, autobusu, kruizai, poilsinės kelionės, tolimi kraštai. Gidų paslaugos Ekskursijos po Lietuvą įvairiomis kalbomis; vietinių gidų paslaugos anglų, rusų, vokiečių, prancūzų ir kitomis kalbomis daugelyje pasaulio šalių; lietuviškai kalbančių...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46-2a, LT-01141 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dantų implantacija ir estetinis protezavimas – stulbinanti šypsena per vieną dieną
Dantų implantacija ir estetinis protezavimas – stulbinanti šypsena per vieną dieną 12-12 08:12
Šypsena yra neatsiejama nuo pasitikėjimo savimi, tai ypač svarbu žmonėms, kurie dirba vadovaujamą darbą arba daug bendrauja su klientais ir kolegomis. Net tyrimai rodo, kad...
Celiuliozės fabrikas Tartu: pirmas tyrimas palankus
Celiuliozės fabrikas Tartu: pirmas tyrimas palankus 12-13 07:40
Po ketverių metų pradėsiantis veikti celiuliozės fabrikas Estijoje, Tartu, anglies dvideginio atmosferoje lygio nepakels, nes šalutiniai gamybos produktai virs energija. Tačiau tai tik vienas iš...
Kaunas centralizavo buhalteriją – planuoja sutaupyti 1,2 mln. Eur
Kaunas centralizavo buhalteriją – planuoja sutaupyti 1,2 mln. Eur 12-13 07:37
Visų Kauno miesto savivaldybei priklausančių įstaigų – mokyklų, darželių, kultūros bei sporto organizacijų – buhalterija nuo šiol veikia centralizuotai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kaip vertinate naujai išrinkto Seimo pirmuosius darbo metus?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Avon 2,13 +7,58%
AT&T 38,10 +3,25%
Goldman Sachs 257,68 +3,02%
Wells Fargo 60,33 +2,48%
Facebook 176,96 -1,16%
Hewlett-Packard 20,98 -1,50%
Twitter 21,65 -1,81%
NVIDIA 190,84 -1,96%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 148,38 +5,51%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Sidabras 16,98 +0,24%
Dujos (JAV) 2,99 +4,18%
Varis 6826,55 +0,28%
Jautiena 4,20 +0,72%
Mediena 697,44 -1,00%
Kava 3,11 +0,32%