VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas

Atsiliepimai apie WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas

Etransport Ko gero pigiausias taksi Lietuvoje! Etransport 86 111 1 111
Parašyk savo nuomonę apie WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esam pasibaiseje Giedres is wizzairbilietai.lt bendravimu! Tai yra kosmaras! Zmones yra sudetingoje situacijoje, visi nerimauja del skrydziu ir pinigu grazinimu uz juos! Ir vietoj to, kad nuramintu klientus, apgailestautu, kad negali niekuo padeti susiklosciusioje padetyje, ji dar labiau kelia nerima savo subtilumo stokojanciais pasisakymais! O bendroves logika isvis tyliu, Giedre labiau apgailestauja del bendroves finansiniu nuostoliu ir vadovybes priimtu sprendimu del sienu uzdarymo, negu del klientu saugumo. Kai as paklausiau, kada bus grazinti pinigai, ji tiesiog pasisaipe, kad skrydziai neatsaukti, nors wizzair skrydzius atsauke, o valstybe, i kuria turime skristi, tuo metu yra uzdariusi sienas. Kaip matau, konsultante Giedre ne vieniems klientams yra pasizymejusi kaip nesugebanti tinkamai bendrauti ir suteikti kompetetingos informacijos, tai rodo, kad jau jai kaip zmogui reiketu atkreipti demesi i savo elgesi! Ir del grazinimo kovosiu iki pabaigos, prireikus kreipsiuosi ir i teisininkus.
Atsakyti
2020-03-14 15:40 Kreipiuosi į sveiko proto Lietuvos žmones ir prekybininkus.

Viskas žmonės, parduotuvių ir masinio apsipirkimo laikai baigėsi. Prekybininkams neįdomu ar jūs mėgstate riestainius su razinomis ar riestainius su saulėgrąžomis. PREKYBININKAI (tiksliau personalas, salės darbuotojai, kasininkai) - tiesiog nenori susirgti. Gerbkite ir saugokite jų gyvybes. Nors ir viską valdo pinigai, bet dabar juos padedam į seifą jie tikrai bus ten saugūs. ir žiūrime jau ne į pinigus.
Apsiperkate kas būtina, apsipirkimus darote retai, vengiate kontakto, parduotuvėje perkate kuo mažiau rūšių, perkate kas būtina, ir 10 minučių nestovite prie lentynų galvodami ar kečupą pirkti su žolelėmis ar su prieskoniais ar klasikinį ar švelniai švelnų ar nešvelniai švelnų. Šitą galėsite daryti birželio mėnesį. o dabar atėjo laikas kai turime saugoti ne tik savo bet ir visų kitų gyvybes.

1. Turi būti uždaryti visi nebūtini prekybos centrų skyriai.
2. Maisto prekių parduotuvėse prekybininkai turi parduoti tik tai kas būtina. Prekių lentynų pildymas kojinėmis - nėra skubos prekė. Atidedam geresniem laikams. Per mėnesį laiko nebūsit stiliovai apsikirpę - tai bus proga sunešioti ir nestilingas, namie esančias senas kojines.
3. Mintis prekybininkams: Sudaryti pirkinių krepšelį kurį sudaro 1 pakuotė. Joje (30 kiaušinių, 2 kgryžių, wc pop, aliejus, makaronai 5 bananai nu ir panašiai) - mintį supratot. Jei visgi nesupratot nes esat atsilikėliai - aiškinu : Tikslas - kad pirkėjas parduotuvėje kuo trumpiau užtruktų.
4. Maisto prekių parduotuvės turi dirbti 4 valandas per dieną. Didesnių prekybos centrų atsisakome. Mažesnės parduotuvės - gali dirbti visą parą - nes jose visi ras to kas būtina. Dėl mažo lankytojų srauto manyčiau tikrai nereikia laikyti xxx parduotuvės vien dėl to kad per valandą ateis keli žmonės nusipirkti kečupo.
5. Tie, kas esate nepatenkinti trumpu prekybininkų darbo laiku - visada paliekama galimybė patiems įsidarbinti. Internetinių prekių parduotuvė, parduodanti maisto prekes šiuo metu labai stipriai ieško komandos narių. Tad prašom, galit patys be kaukių, parduotuvės salėje dirbti, ir būti visą dieną ten, kur lankytojų srautas yra, žmonės keičiasi. Jeigu esate bebaimiai - tai puiki galimybė užsidirbti pinigų.
6. Moksleiviai sustabdyto švietimo metu turi skirti dėmesį susitvarkyti spintą, padaryti internetinį projektą. Pakalbėti su savo tėvais, paskambinti močiutei, kurios nelankė 5 metus.
7. Turtingi tėveliai vaikų būrelių lankymą - atideda. Nuo to, kad Jūsų vaikas 1 mėnesį pabus be būrelio - nuo to degradu tikrai netaps. Suprantu, kad būrelių lankymas yra noras pasipuikuoti prieš gimines ir kaimynus - bet tą galėsite padaryti vėliau. Tikri talentai nemiršta.
8. Viešuoju transporto naudojamės tik tada, kai tai būtina. jei mūsų kelionė 2 - 5 stotelės - bandome paeiti pėsčiomis.
9. Pradedame darbo vietoje (maisto prekių parduotuvėse) devėti kaukes (ar kitas apsaugos priemones). Net jei vadovui tai nepatiks - būsite pirmasis Lietuvoje pavyzdys - kuris rodys, kad kaukės (ar kažkas kitko) yra svarbu ir sveikata - didžiausias mūsų turtas. Jei dėl to skyriaus vadovas Jus bars - nekreipkite dėmesio. Vadovas Jūsų neišmes, nes tada nebus kam dirbti.
10. Kieti ir krūti bahūrai keliones į cafeina ir silkių pavėžinimus su bmw atidedam - suprantu kad pavasaris, ir norisi užsiversti kokią silkę, ant galinės sėdynės, bet šitą atidedam. Nes ta silkė gali būti korona - pati to nežinodama.
11. Šiandien į prekybos centrą su 4, 2 varikliu nevažiuojame tam, kas nusipirktume 2 dešreles. Galvojame apie ateitį, ir į parduotuvę važiuojame tik kas 2 - 3 dienas.
12. Masinio pirkimo dideliais kiekiais idėjai nepritariu. Būtinų maisto prekių visada rasite. O kol kas valgykite iš virtuvės spintelių tai, kas yra užsistovėję ir neaišku kada pirkta - bus puiki proga sunaudoti ir persižiūrėti likučius.
13. Taupome pinigus, nes panašu, kad atvejų tik daugės. Darbai stos. IR po savaitės Jūs būsite atleisti iš darbo.
14. Internete žmonės juokauja, kad oj ko čia pergyvename... Lietuvoje tik 5 - 9 - 10 - 15 sergančių. Tai Jums sakau, Jūs dar palaukit.... Dar kiek užkrėstų yra... Tuoj pradės jiems ryškėti ligos simptomai - va tada jų didės ir didės. Po savaitės turėsime 200 sergančių. Po mėnesio 1000,
15. Uždarome visas LT sienas. Visus oro uostus. Tie, kas yra išvykę ir dar nenori grįžti - turi suvokti, kad jeigu nenori į Lietuvą - tai turės mėnesiui ir pasilikti toje savo šalyje, už kurią sumokėjo. Jeigu nenori grįžti viendėl to kad sumokėjo už 3 zvaigzdučių viešbutį - tai tegul ten ir sėdi. Ir tegul negrįžta, nes niekams jiems individualaus lėktuvo neskirs.
16. Autobusų parkams siūlau daryti savaitgalio maršrutus visomis dienomis, nes keleivių tikrai yra mažai.
17. Kodėl teikiu pasiūlymus? Todėl matau, kad dauguma žmonių į tai nežiūri rimtai.
18. Trumpuoju numeriu 1808 pradeda veikti koronaviruso karštoji linija. Skambinti į liniją galima visoje Lietuvoje visą parą nemokamai iš visų tinklų. Numerio 112 nenaudojame.

Skaitytojas 2020-03-14 15:40
Atsakyti
Rūta 2020-02-28 20:26:17
Jus apsigavote kaip ir as!!! Wizzair bilietai yra tik tarpininkai perparduodantys bilietus Wizzairo, cia imone MB Skruzdeliuko keliones, skaitykite rekvizituose.lt ir suprasite. Wizz Air bendrove nieko bendro su jais neturi.
Jus apsigavote kaip ir as!!! Wizzair bilietai yra tik tarpininkai perparduodantys bilietus Wizzairo, cia imone MB Skruzdeliuko keliones, skaitykite rekvizituose.lt ir suprasite. Wizz Air bendrove nieko bendro su jais neturi. https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/2020/02/24/news/teismas-uzdraude-naudoti-svetaine-wizzairbilietai-lt-nutare-kad-klaidina-vartotojus-13768276/
Atsakyti
Simona 2020-02-22 14:07:27
Wizzair bilietai konsultante Giedre, mane sokiravo! Parasiau i ju puslapi tikedamasi, kad gal sulauksiu pagalbos, nes skambuciai i pati wizz air ne tik, kad mokami, taciau lietuviskai niekas nekalba, el. pasto niekas nenurodo. Giedres bendravimo lygis prisegtuose susirasinejimuose.
Jus apsigavote kaip ir as!!! Wizzair bilietai yra tik tarpininkai perparduodantys bilietus Wizzairo, cia imone MB Skruzdeliuko keliones, skaitykite rekvizituose.lt ir suprasite. Wizz Air bendrove nieko bendro su jais neturi.
Atsakyti
Wizzair bilietai konsultante Giedre, mane sokiravo! Parasiau i ju puslapi tikedamasi, kad gal sulauksiu pagalbos, nes skambuciai i pati wizz air ne tik, kad mokami, taciau lietuviskai niekas nekalba, el. pasto niekas nenurodo. Giedres bendravimo lygis prisegtuose susirasinejimuose.
Atsakyti
Nesugeba pakeisti discount klubo kortelėje pasikeitusios pavardės. išsiūsti jau 9 laiškai. Jokio atsakymo nesulaukiame (praėjo jau 30dienų).
Tikslingai nepateikiamas atsakymas, kad pirktume bilietus nesinaudodami nuolaidu kortele, už kuria susimokėjome, ir negalime pasinaudoti.
Vaidas Draugelis
2019-11-30 12:16:46 IP 2e7r3nfd
Atsakyti
Sveiki, 2019-11-18 Skridau į Anglija su paprastu bilietu (ne priority) su savimi turejau lagaminą 40/30/20 ir Vilniaus oro uoste turejau susimoketi mokestį 25 eur. Ar dabar keitėsi taisykles nes kiek skaitau internete leidžiamas bagažas ir buvo 40/30/20
Atsakyti
Sveiki. Šiandien Doncaster - Vilnius vakarinis skrydis dingo bagažas didelė ADIDAS mėlyna tašė. Gal gal netyčia paėmė?
Kristina Bociuliene
2019-08-06 12:15:35 IP 2e7r406c
Atsakyti
Patys blogiausi. Visiškas nežmoniškas požiūris į keleivius.
Kristina Bociuliene
2019-08-06 12:13:07 IP 2e7r406c
Atsakyti
Šiai skrydžių bendrovei klientas - mėsa patrankoms. 2019 08 05. 21. 40 val. Skrydis Luton - Vilnius. Sūnus atvyko į uostą, praėjo registraciją, pridavė bagažą. Atėjo laipinimo laikas - kontrolierius sako : jūsų bilietas blogas, netrukus atidavė bagažą ir pasakė eikite pildyti pretenzijas. Viso. O ten jau dokumentai paruošti pinigų grąžinimui. Iki skrydžio likus 40 min. Sugadinti planai, kaip naktį grįžti namo už 100 myliu? Išvada: nusipirkus bilietus, praėjus patikras dar negarantuotas, kad tilpsi į lėktuvą.
Atsakyti
Su šeima šendien skrindom wizzair iš Doncaster į Vilniu 21:30 ir likom labai nepatenkinti nes skridom su rankiniu bagažu bet teko susimokėti papildomai pinigus nors mūsų pagažas atitiko standartus ir negana to nepriime mūsų norimos valiutos tai yra euru tai teko lakstyti per visa oro uosta ir prašyti kad ŽMONES mums iškeistu pinigus!!! Kai pasakėme kad neturim galimybes išsikeisti pinigus į svarus jinai mums greižtai atsakė kad jinai niekuom nepades mums. Paskambine šituo numeriu 01302625143 mums pasakė kad jinai privalo iš mūsų paiimti eurus. Taip kas už biletus sumokėjom vos ne dvigubai...prašom savo darbuotojua informuoti ko galima ko ne...
Atsakyti
06 02 diena turejome skristi is Lvovo i Vilniu, atsiunte per maza lektuva ir 22 zmones tiesiog netilpo. Pasiule skrydi uz savaites! Nieko nepasiule, nei maitinimo, nei kitu pasirinkimu. Parskriskit kaip norit, pinigus kompensuosime. Skunda peteikeme, jau 35 dienos ir atsakymo negaunam.
Atsakyti
Wizzair 2019-06.30 skrydzio laikas 20:00 Is Vilniaus oro uosto I Belfasta skrydis, stiuardeses elgesys sokiravo. Ilaipintas I lektuva vaikas paprase stiuardeses jog padetu uzkelti lagamina, kadangi truksta vaikui ugio ji uzkelti, STIUARDESES atsakymas SUSIRASK KAS TAU PADES.... Man kaip mamai sokas girdint lektuvo darbuotojos atsakymas i pagalbos prasyma. Aciu dievui, kad lektuve buvo sirdi turinti moteris, kuri pamacius incidenta pasisiule pati vaikui padeti uzkelti. Dekuj moteriai uz pagalba. O tokias stiuardeses vyciau is lektuvo mokymams....
Atsakyti
Vilma 2019-03-20 23:40:07
Ši ponia turbūt niekada nieko nežino nes man taip pat iškilo bėdų, už bilietus buvo nuskaiciuoti pinigai du kartus nes per savo skubėjimą atlikau du pavedimus ir ji negalėjo padėti išsiaiškinti. Vasarą tokia pat situacija turėjo mano drauge, kazkur skambino ir viską sutvarkė bet tel nr nepamena, o aš nerandu jokių nr kur galima lietuviškai susukalbeti...
Žinokit galvojau kad man vienai su šia konsultante teko susidurti, pasijaučiau, kaip didžiausią nusikaltima darau jos klausimo paklausus. Nesuprantu kaip šis žmogus dar ten dirba.. Nejaugi nemato niekas atsiliepimų..
Atsakyti
Sveiki, nežinau ar čia yra normalus bendravimas bet jūsų konsultantė Giedrė yra kažkas baisaus, ar jūs bent žiūrit kokio tipo konsultantai reprezentuoja jūsų įmonę. Pasijaučiau, kad didžiausią nusikaltima padariau jos paklausus klausimo, ant tiek nepagarbus bendravimas, ta prasme toks jausmas, kad bet kokia neisprususia moterėle ten būtumėt pasodine už kompo.. jei taip ir toliau dėl tokio žmogaus turėsit nemažai skundų ir bėdų.
Atsakyti
Gerb. Wizzair, ar cia taip normalu suvaryti zmones i "gate" pries skrydi ir laikyti juos puse vanados? (Kalbu apie Kauno oro uosta) Mazi vaikai klykia, seni zmones svirduliuoja... Galu gale ar tai saugu? Kas jeigu gaisras? Kodel keleiviai turi buti kaip "karves" gainiojami? Taigi zmones gali puikiausiai laukti skrydzio viduje, sededami ir megaudamiesi kelione. Nei vienos oro kompanijos neturi tokios "politikos" kaip jus. Ar jus patys bandet pastoveti ten? Siulyciau pabandyti. Visiskai bereikalingas zmoniu varginimas. Labai tikiuosi sulaukti jusu atsakymo. Prizadu, kad "skambinsiu" ir "triuksmausiu" garsiai. Sia vasara gali tekti naudotis jusu kompanijos paslaugomis daug kartu... tikrai netylesiu ir sukelsiu jums daug triuksmo jeigu nesuorganizuosit savo darbo.
Atsakyti
Jau kaip nusibodo. Ir niekas nieko negali padaryti, nes...numeriai nelietuviški. Kiek rašyta, kiek policiją kviesta... Durnių laivas. Išeina, galima užmušti su šia mašina žmogų ir nieko nebus?
Užstoja visą šaligatvį, ardo infrastruktūrą, tam kad auto apeiti privalome išeiti į gatvę - su vaikais ir vežimėliais - tapti KET pažeidėjais, beto rizikuoti savo ir savo vaikų sveikatą ir net gyvybę.
Jauna vairuotoja nedaro garbės Wizzair įmonei.
Reikalaujame nubaustu įžūlią KET pažeidėją.
Veiksmas vyko kovo 22 d., apie 18.35 val. Prie Rodunios kelias 26 namo.
Pažeidėjo v/n MTY 482 (HU)
Atsakyti
Danute 2018-12-02 20:32:25
Visada naudojuosi wizzairo kompanija. Bet va katik iskilo man klausimas. Ir pabandziau pasiteirauti. Grazioj formoj mane pasiunte po velniu. Pridedu susirasynejimo nuotraukas. Dar karta Aciu ponia Giedre!
Ši ponia turbūt niekada nieko nežino nes man taip pat iškilo bėdų, už bilietus buvo nuskaiciuoti pinigai du kartus nes per savo skubėjimą atlikau du pavedimus ir ji negalėjo padėti išsiaiškinti. Vasarą tokia pat situacija turėjo mano drauge, kazkur skambino ir viską sutvarkė bet tel nr nepamena, o aš nerandu jokių nr kur galima lietuviškai susukalbeti...
Atsakyti
Laba diena.siu metu vasario 11 diena skridos is vilniaus i liutona, 6 valanda ryte, lektuve pamirsau telefona
Atsakyti
Laba diena, kaip galima sužinoti apie skrydžius į Kutaisį nuo lapkričio menesio? Ar šiais metais bus? Ačiū!
Atsakyti
Visiški s*****i, niekas už nieką neatsakingas, niekas neatlieka savo darbo, Vilniuje prieš skrydį, dar teko susimokėti papildomai už bagažą 25 eur, nors jau buvo už bagažą sumokėta, nes Ale nepridavėme bagažo terminale, bet jie matydami mūsų bilietus, maloniai praleido iki ilaipinimo, o tada žinoma liepė susimokėti, na ką čia bepridursi, bet skrendant atgal iš Lvovo, gavome susimokėti po 38eur už registraciją, nes elektroninės kortelės ten negalioja, bet tai būtų ne problema, galima juk atsispausdinti bilietus mieste, tik nebuvo ko spausdinti, nes Wizzair programa neveikė ir prie kortelių nebuvo jokio priėjimo visą dieną, nors vietos buvo mums priskirtos, bet žinoma oro uoste niekas nieko girdėti nenorėjo ir buvome ne vieni tokie su šia problema ir visi suprantama susimokejome. Kreiptis nėra kur, tik skambinti nurodytu telefonu, minutės kaina 1, 45eur, o ten patys suprantate, pinigų išleisite nerealiai, o ir naudos nežinia ar būtų. Būkite visi atidūs, nes su šia kompanija gerai kol gerai. Vengsiu šios bendrovės kiek galėsiu.
Atsakyti
Kutaisio oro uostas nepriima mobiliosios programėlės ilaipinimo kortelių. Jokios informacijos nerasite, bet būsite tvarkingai apmokestinti po 33 eur uz kiekvieną keleivį. Gero skrydzio su Wizzair!
Pastovus klientas
2018-12-31 15:16:44 IP 2anaqto7
Atsakyti
Tikrai esu labai nepatenkintas jų darbu. Likus 15min iki vartų uzdarymo mums netgi neleido pabandyti bėgti kad suspėti apsauke kad esam melagiai ir t.t viskas vyko lutono oro uoste. Ir vietos buvo nupirktos ir žodžių pinigai į orą išskrido be mūsų. Bent būtų davė šansą bėgti ir suspėti nes buvo paskutinis kvietimas prie vartų.
Atsakyti
Pirma karta skridau su wizzair i norvegija2018-12-09. Skrydis (7:30) skridau su mazu vaiku 2, 5 metu vaikas pavarges rekia, klykia neseda i kede paprasius prisegamo dirzo jos vos nepradejo saukti ant manes ir vaiko. Kalbejo grubiai labai ir nemandagiai. Vaikas dar labiau issigando. Dar niekada man taip nera nutike labai nusivyliau, vos pati neapsiverkiau. Skrendant atgal is norvegijos, 2018-12-12 is karto paprasiau vaikinuko dirbusio prisegamo dirzo jis maloniai man padave. O atlekus kita striuordese pradejo piktai sakyti kad dirzo negalima ir kad atiduociau dirza ir labai nemaloniai snekejo.. vel nuotaika sugadinta.. baisiau but negalejo... tokio lygio aptarnavimo man nera niekur teke matyti
Atsakyti
Visada naudojuosi wizzairo kompanija. Bet va katik iskilo man klausimas. Ir pabandziau pasiteirauti. Grazioj formoj mane pasiunte po velniu. Pridedu susirasynejimo nuotraukas. Dar karta Aciu ponia Giedre!
Atsakyti
Striuardesiu bendravimas lygus nuliui.
Nemoka bendrauti su zmonemis gražiai kaip joms priklauso.jokios tolerancijos
Skridau is shefildo i vilnių penktadienį
Atsakyti
Apgailėtinos oro linijos - su priority pass stovi koridoriuje iki autobuso 40 miničių šaltyje, lėktuvas vėluoja, nieko niekas nežino, informacijos jokios. Viskas, kas tik įmanoma apmokestinta. Jokio komforto tikėtis neverta. Pigūs skrydžiai jau nebepigūs, iš esmės - prasta, savo keleivių negerbianti ir nevertinanti, visai ne pigi, iš visko pasipelnyti siekianti oro linijų bendrovė.
Atsakyti
Likome labai nepatenkinti. Vakar skrydome is Oslo i Vilniu. Vilniuje atsiemem bagaza ir jis visas sugadintas. Nulauztas ratukas, sugadinta lagamino apacia. Turejome lagamina tempti per zeme. Tai kaip cia dabar taip yra? Kas atlygins nuostolius ? O jei ten butu vertingi daiktai? Atsakomybes 0
Atsakyti
Irena 2018-09-03 12:21:38
Vilniaus oro uostas. Laukiam skrydžio įReijaviką š.m.liepos 9d.Bilietai buvo pirkti liepos 10-ai, bet Wizzair šį skrydį buvo perkėlęs. Sėdime prie nurodytų vartų ir laukiam registracijos. Pradėjus registraciją paaiškėja kad vartai pakeisti, liepiama mums greit bėgti prie kitų. Lekiantį uždusęs, širdys lipa lauk, nebe tas amžius.Prilekiam, visos registratorė dar vietoj, bet pareiškia, kad registraciją prieš keletą minučių baigta, į lėktuvą niekas mūsų nebeįleis. Iki lėktuvo išskridimo dar buvo 15 min., nusiuntė mus pas Wizzair atstovę, o šį į kalbas nesileidžia.Taip mūsų 4 asmenų šeima likome prie sudužusios geldos. Praradome bilietus, viešbutį, išsinuomotą mašiną. Nuostolis apie 2000 eur
Lutono oro uostas.Atvykau y orouosta laiku, atejau prie ylaipinomo vartu likus 10 min.o darbuotoju komandos nei kvapo.lektuvas stovi, bet y jy papulti sansu nebera.Kreipiausi y Wizair apsaugini, liepe eiti prie 30 vartu, ir ten skambinti telefonu kuris paruostas jau tam reikalui.Skambinau, niekas nekelia telefono.Taip belaukiant susirinko is visur apie 30 zmoniu.Prisiskambinti niekam nepavyksta, tai praeinanciu apsauginiu klausiem ka mum daryti toliau, atsake sedeti ir laukti 2, 3, 4 val. nes tikrai ateis.Pasirodo jie wizzair darbuotojai zino ka ir kaip ta sustema veikia.Wizzair darbuotojai samoningai laukia kol susirinks daug zmoniu, ir vienu ju atejimu mus visus isveda is laukimo sales vel uz vartu y lauka.Kai isveda liepia kreiptis y ju darbuotoja, o ji saltu veidu sako, Kreipkites internetu y menedzeri o as jum galiu parduoti kitam skrydziui nauja bilieta.Ir viskas.Isdurti grazioj formoj.Ir dar pabaigai-jei perki skrydis tai paciai dienai ju darbuotoja bilieta parduoda brangiau !, Internetu paziurejom, buvo beveik 40 £ pigiau negu jos pacios pasiulo.Tai iseina kad pas jas vel perki brangiau negu yra istikro realiai yra pardavime.Apgauna tave dar karta.Truksta zodziu !
Atsakyti
Labas vakaras. Gavau visiškai sugadinta lagaminą. Visas subraiziotas ir stipriai skilo 2 vietose. Taip sugadintas, kad dabar negaliu juo naudotis. Už ką aš mokėjau 41 eu? Kad nupirkti dabar nauja lagaminą?
Atsakyti
Vilniaus oro uostas. Laukiam skrydžio įReijaviką š.m.liepos 9d.Bilietai buvo pirkti liepos 10-ai, bet Wizzair šį skrydį buvo perkėlęs. Sėdime prie nurodytų vartų ir laukiam registracijos. Pradėjus registraciją paaiškėja kad vartai pakeisti, liepiama mums greit bėgti prie kitų. Lekiantį uždusęs, širdys lipa lauk, nebe tas amžius.Prilekiam, visos registratorė dar vietoj, bet pareiškia, kad registraciją prieš keletą minučių baigta, į lėktuvą niekas mūsų nebeįleis. Iki lėktuvo išskridimo dar buvo 15 min., nusiuntė mus pas Wizzair atstovę, o šį į kalbas nesileidžia.Taip mūsų 4 asmenų šeima likome prie sudužusios geldos. Praradome bilietus, viešbutį, išsinuomotą mašiną. Nuostolis apie 2000 eur
Atsakyti
Esu nustebusi Wizzair oro linijomis. Niekas nenukreiptas kur kas skrenda, tiesiog oro linija ir viskas. Personalas vaikšto pirmyn atgal, pasižiūri vis kiek žmonių laukia, atsidūsta ir vėl sėda bando registruoti. Vienu metu registravo skrydį į Nicą ir Barseloną, bendra eilė. Jokios informacijos kur kas, suskirstė tik kur su vaikais eiti ir kur eiti su pirmenybiniu o visi kiti bendroj eilei. Ir kas baisiausia, kad bendroj eilėj visi greitai praėjo o mes stovėjom ir laukėm. Nusipirkus pirmenybini bilieta, negali registruoti lagamino, turi laukti 3val.eileje, nes uzstrigo lagamino vaziavimo juosta. Kam skirtas pirmenybinis bilietas, jei niekas neteikia tavęs aptarnauti? Likus 60min iki skrydzio dar esi eileje ir pradejus klausti ar skrydis atidetas, ar as spėsiu prieiti, teigia, kad drąsiai spėsit, laukit eilėje, likus 30min. sako, kad greitai teks jums bėgt, kad spėtum. Paprašius padėti, informuoti lėktuvą, kad aš laukiu lagaminą priduoti, teigia, kad niekuo padėti negali, nekalba. Kol pradejau sakyti turit padėti, ne mano reikalas, kad sugedo takas, spręsti problemą turit jūs o ne as. Tai tada sako galiu palydėti iki patikros ir tada jau kaip bus taip. Palydėjo, tik įėjus į lėktuvą iškart išskridom. Taip elgtis negalima, negi turi būti elgtis? Sunku nupasakoti kiek streso, nervų kainuoja jūsų elgesys, sugadino atostogas!
Atsakyti
Labas Wizzair, pirkom bilietus spalio 30 -tai d. Marrakesh vilnius. (liepos 29 nupirkom, uz 5 dienu atsauke skrydzius). Dar neprasideje skrydziai buvo atsaukti, laukiam pasiulymu, laiko mazeja, bilietu pasirinkimo taip pat. Nesuprantu, kam reikejo pardavineti tuos bilietus, jei zinojot, kad neskrisit. Gal Wizzair paskolos reikejo?
Prasau atsakyti kuo greiciau.
Atsakyti
2018m. birželio 29d. skridau Vilnius - Rome Fiumicino. Buvau paprašytas savo rankinį lagaminą įdėti į vežimėlį prie lėktuvo prieš skrydį. Po skrydžio Fiumicino oro uoste savo rankinio lagamino ant juostos nesulaukiau. Lagamino dingimo faktą užregistravau Fiumicino oro uoste. Jau praėjo 2 savaitės, bet jokių žinių apie dingusį lagaminą negavau. WIZZAIR atsiuntė tik automatinio atsakovo laišką, kad mano skundas užregistruotas, bet daugiau jokios informacijos.Kur galėjo dingti mano rankinis lagaminas? Reikalaudama atiduoti rankinius lagaminus į bagažo skyrių oro bendrovė sudaro puikias sąlygas lagaminų vagystėms ir palieka keleivius visiškai be jokių daiktų dar neprasidėjus atostogoms, kaip kad atsitiko man. Likau absoliučiai be visų savo daiktų, vaistų, higienos reikmenų ir t.t. Kada galiu tikėtis sulaukti atsakymo iš kompanijos WIZZAIR?
Atsakyti
Visa savaitgali "ispardavimo" dienomis bandziau nusipirkti penkis bilietus - daugybe kartu ir is skirtingu oro uostu. Uzpildzius visa reikiama info, neleido testi uzsakymo ir pereiti prie apmokejimo arba neleido apmoketi su galiojancia kortele - rodydavo klaida. Is naujo suvedant informacija, bilietai brangdavo. Prisiskambinti kontaktiniu telefonu - irgi be sansu.
Skraidau kasmet, bet su wizzair susiduriau pirma karta - ispudis tragiskas dar net neisejus is namu. Sugaista begale laiko, sugadinti nervai ir jokio rezultato.
Atsakyti
Daug skraidau ir pirma karta teko susidurti su skydzio atsaukimu- skrydis turejo buti Penktad. 30, bet gavom kita skridi tik po
5dienu. Tai yra pasibaisetina, isi buvo pikti, buvom uzlaikyti oro uoste beveik 5val...ten dirbantys darbuotojai beveik nieko nezino, kai paklausi, o kas kompensuos darbo uzdarbi, plius aiskstele mokama automobiliui, o snd suzinojau, kad didziausia galima kompensacija yra tik 250e asmeniui, ar jus juokaujat? Per du asmenis prarasta beveik tukstantis euru!!!!! Baisios aviakompanijos taisykles, zmogu nerupi. Zmones zinokit, kad ju kompensacijos priklauso nuo atstumo km ir viskas, o daugiau jie nieko nedengia!!!Pvz 250e iki 1500km, 400e nuo 1500 iki 3500km ir didziausia kompensacija 600e virs 3500km. Tai gerai, kad mes turim is ko bilinetis su sitais baisunais eisim iki galo, bet yra ir tokiu kurie po skrydzio atsaukymo tiesiog isvyko atgal namo i kitus miestus net nesuprasdami, kad jiems priklauso viesbutis, maitinimas ir transportas iki kito artimiausio skrydzio!
Atsakyti
2017 m. vasarą pirkau dviems asmenims bilietus į Londoną. Su kortelės duomenim atsiskaityti nepavyko, todėl dariau banko pavedimą. Negavau nei bilietų, nei pinigų. Su jais mėnesių menesius bandžiau susisiekti, bet tai yra neįmanoma. Pinigų suma buvo nemaža. Ši kompanija sugadino ne tik mano suplanuotą kelionę, bet ir vasarą. Nė už ką gyvenime nebenoriu su jais turėti daugiau jokių reikalų.
Atsakyti
2018-04-04 skridome reisu Agadiras-Vilnius.
Labai i akis krito atmestinas stiurdesiu bendravimas, bei nuotaika.Toks jausmas kad butume skride I laidotuves o ne reisu is atostogu.Nors gimtoji kalba lietuviu bet saugos intrukciju nesupratom nei lietuviskai nei angliskai.Atrode kad skaitydama teksta stiurdese dalyvautu, , kas perskaitys greiciau''konkurse.
Linkiu visam personalui daugiau sypsotis, maloniau bendrauti su keleiviais o teksta skaityti normaliai o ne malti kuo greiciau.Juk ir pacioms dirbti su gerom emocijom bus smagiau.Kitavertus jei jau taip darbas nusibodes, Lietuva-laisva salis.Gali darboviete pakeisti bet kada
Atsakyti
pirkau billeta kovo 10d, korteles kazkodel neprieme tai dariau pavedima. pinigai nuskaiciuoti o billeto taip ir nera, negaliu niekam prisiskambinti.o skrydis uz keliu dienu
Atsakyti
Ne vieną kartą skridau su WIZZ Air ir niekada neturėjau jokių problemų, visi skrydžiai buvo laiku, įgula visada mandagi paslaugi. Paskutinį kartą skrendant VNO - LTN kovo mėnesį, pirmą kartą po naujų rankinio bagažo taisyklių likau nemaloniai nustebintas prie įlaipinimo vartų. Atidžiai perskaičiau naujas taisykles, kuriose parašyta, jog pateiktus matmenis atitinkančią kuprinę, kuri telpa po priekine vieta, galėsiu pasiimti i saloną, tačiau eilėje stovint prie manęs priėjo oro uosto darbuotojas ir pažymėjo mano kuprinę, kad ją turėsiu atiduoti į bagažo skyrių. Bandžiau aiškinti, kad taisyklėse kitaip parašyta, bet darbuotojas nesileido į kalbas, pasakė man liepta visą bagažą sužymėti, tarkitės su įgula jei kas nepatinka ir nuėjo. Grįžtant su ta pačia kuprine jokių kalbų apie jos atidavimą į bagažo skyrių nebuvo, nors lėktuvas buvo beveik pilnas keleivių ir buvau eilės gale...
Atsakyti
Situacija: nupirkti du bilietai tam pat žmogui į tą pat reisą (pirkau aš vieną) ;
+443309770444 ir pasirinkau lietuviškai reikia spausti 8 - pokalbis užtruko apie 8 minutes - mano pirktas bilietas atšauktas, pinigus žadejo grązinti;
tai po ~50centų pigiau į UK negu lietuvišku 900'os paslaugos numeriu.......ten 1.45eur
Atsakyti
Sveiki, siandien skidau is Kauno i Stavangeri.Einant per patikra uzmirsau nusiimti dirza, Darbuotojas vardu Edvinas ar Edgaras..pradejo dirbt savo darba...Viskas but gerai, jei ne jo arogantiskas tonas.Galbut jis isivaizduoja, kad dirba su nusikaltelias ar kaliniaias...Ir tai dar ne viskas.Turejau ispirkta pirmenybini ilaipinima, tai 11.55 praejus, turejome laukti ir salti prie lauko duru apie 30 min.Niekam nesvarbu, kad zmones stovi su mazais, klykiancias vaikais ant ranku.
Atsakyti
Tik wizzair ir Vilniaus ori uoste gali buti taip, kad nusiprikes priority boarding ilipi i lektuva paskutinis vos ne. Pirmas dalykas tas, kad jei nesilaukciau ir sveikata nesiskusciau, tai tikrai to priority ir nebuviau pirkus stoveciau bendroje eileje. O dabar sumoki pinigelius ir jokiu atskiru liniju -priority nera. Tai kam tada dar is zmoniu lupti pinigus jei tokio dalyko nera ???
Atsakyti
MA 2017-06-29 19:30:40
Sveiki, noriu pasakyti jei yra galimybe nesinaudoti ju paslaugomis tai tikrai patarčiau Nesinaudot. Situacija tokia kad ivyko klaida apmokant uz biletus. Tad pinigai nukeliavo i ju saskaita, o biletu nekvapo. Paradejau aiskintis situacija tai atsimuciau kaip i siena as jiems viena jie man kita raso. Zodziu neimanoma rasti bendros kalbos. Jau 2 men kaip aiskinuosi jokio kompromiso. Daugiau is sios kompanijos jokiu paslaugu nebepirksi.
Situacija tokia pat. Pinigai pervesti, bet užsakymas anuliuotas ir jokios komunikacijos. Elektroninis paštas įslaptintas, telefonu niekas neatsakinėja. Nesu niekada susidūręs su jokia kita firma, ketinančia tęsti veiklą ir šitaip nasiskaitančia su savo klientais. Man šokas. Kodėl jie dar nebankrutavę?
Atsakyti
Nuo kada skrendant lektuvu, uz tokes prekes mokamos tokios kainos. Ir vieniems klijantams sumustiniu turi o kitoems ne
Atsakyti
Sveiki. Rosiuosi skristi is Vilniaus i Airija. Girdejau kad yra kazkokie pakitimai Wizairo avia linijose. Kokie? Ir kaip del vezimo, galima vesti siki lektuvo ir pasiimti prie lektuvo? Vaikui 3metai 6menesiai
Atsakyti
Inga 2017-12-27 14:34:32
Sveiki,
Ar pavyko su Wizzair susisiekti? Ar buvo grąžinti pinigai? Pas mane ta pati problema...
Kol kas is ju negavau jokio atsakymo. Bandau kazka susigrazinti pagal auksines korteles draudima.
Taciau siulau kreiptis i "Skycop", jie padeda isireikalauti visa ka galima, zinoma 30% sekmes atveju lieka Jiems.
Sekmes visiems ir isulau dalintis informacija kaip kam sekesi. :)
Atsakyti
Jolanta 2017-12-13 16:43:21
Skrydis su Wizzair LTN-VNO W6 8006 buvo atsauktas. Niekas mumis kaip klientais nesirupino ir liepe patiems ieskoti skrydzio bilietu atgal. Sake uz nauja skrydi, viesbuti, maitinima bus kompensuota pagal pateiktus cekius.
Sveiki,
Ar pavyko su Wizzair susisiekti? Ar buvo grąžinti pinigai? Pas mane ta pati problema...
Atsakyti
Neįmanoma susisiekti jokiais telefono numeriais!!!
Atsakyti
Egle 2017-12-13 19:56:28
Skrydis su Wizzair LTN-VNO W6 8006 2017-12-10 buvo atsauktas. Niekas mumis kaip klientais nesirupino
Tikrai taip ir buvo. Baisu!!!!!

Taip pat rekomenduojame

AVIAZON TRAVEL GROUP
aviazon.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; keleivių pervežimas; kelionės.
Tarptautinės kompanijos grupės dalis teikianti plataus pigių skrydžių bendrovių asortimentą. Reguliarių ir užsakomujų skrydžių pasirinkimas suteikiantis galimybę gauti gerus skrydžių pasiūlymus. Ilgametę patirtį turintys agentai Naudodami naujausios technologijos, leidžiančios tinkamai ir profesionaliai aptarnauti...
Aviaekspresas
Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; oro transportas, aviacija; parodos, mugės; pramogos ir poilsis; transporto paslaugos; viešbučiai, moteliai.
aviaekspresas.lt – tai aviabilietų paieškos sistema. Čia vienoje vietoje suteikiame galimybę išsirinkti populiariausių ir geriausiai pasaulyje žinomų oro bendrovių skrydžius. Taip pat Jūsų patogumui atrenkame ir pateikiame geriausias galiojančias kainas skrydžiams tiek į vieną, tiek į abi puses. Pateikiame iššamią...
RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Naugarduko g. 55A, LT-03204 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Groa Capital" fondas įsigijo parduotuvę Vilniuje
"Groa Capital" fondas įsigijo parduotuvę Vilniuje 04-02 14:49
Industrinio nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė "Sirin Development" ir UAB "NI Plėtra" investiciniam fondui "Groa Real Estate Fund I" pardavė Vilniuje esančią parduotuvę, kurioje veikia...
Iki 80-100% padidino ES remiamų inovacijų finansavimą
Iki 80-100% padidino ES remiamų inovacijų finansavimą 04-02 14:45
ES investicijų priemonių "Inostartas" ir "Inopatentas" finansavimas MVĮ padidintas iki 80-95%. Su COVID-19 susijusios kuriamos inovacijos bus finansuojamos 100%. Brandesni inovatoriai pagal...
Prie "Inspired UM" komandos jungiasi D. Apanavičius
Prie "Inspired UM" komandos jungiasi D. Apanavičius 04-02 14:25
Žiniasklaidos planavimo agentūros "Inspired UM" turinio skyriaus vadovu pradeda dirbti buvęs ryšių su visuomene bendrovės "Publicum" strateginio planavimo vadovas Donaldas Apanavičius.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl korona viruso Jūsų pajamos sumažėjo?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Symantec 23,75 +1,45%
Oracle 48,71 +0,79%
Walmart 114,14 +0,46%
AIG 21,61 -10,89%
General Electric 7,04 -11,34%
Boeing 130,70 -12,36%
Hewlett-Packard 14,84 -14,52%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 5687,75 -5,69%
Dujos (JAV) 1,92 -5,42%
Benzinas 1,58 -4,82%
Apelsinai 0,52 +1,96%
Sidabras 17,88 -0,50%
Jautiena 4,72 -6,35%
Auksas 1597,10 +2,33%
Dyzelis 1,62 -12,90%