VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Atsiliepimai apie WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Parašyk savo nuomonę apie WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Irena 2018-09-03 12:21:38
Vilniaus oro uostas. Laukiam skrydžio įReijaviką š.m.liepos 9d.Bilietai buvo pirkti liepos 10-ai, bet Wizzair šį skrydį buvo perkėlęs. Sėdime prie nurodytų vartų ir laukiam registracijos. Pradėjus registraciją paaiškėja kad vartai pakeisti, liepiama mums greit bėgti prie kitų. Lekiantį uždusęs, širdys lipa lauk, nebe tas amžius.Prilekiam, visos registratorė dar vietoj, bet pareiškia, kad registraciją prieš keletą minučių baigta, į lėktuvą niekas mūsų nebeįleis. Iki lėktuvo išskridimo dar buvo 15 min., nusiuntė mus pas Wizzair atstovę, o šį į kalbas nesileidžia.Taip mūsų 4 asmenų šeima likome prie sudužusios geldos. Praradome bilietus, viešbutį, išsinuomotą mašiną. Nuostolis apie 2000 eur
Lutono oro uostas.Atvykau y orouosta laiku, atejau prie ylaipinomo vartu likus 10 min.o darbuotoju komandos nei kvapo.lektuvas stovi, bet y jy papulti sansu nebera.Kreipiausi y Wizair apsaugini, liepe eiti prie 30 vartu, ir ten skambinti telefonu kuris paruostas jau tam reikalui.Skambinau, niekas nekelia telefono.Taip belaukiant susirinko is visur apie 30 zmoniu.Prisiskambinti niekam nepavyksta, tai praeinanciu apsauginiu klausiem ka mum daryti toliau, atsake sedeti ir laukti 2, 3, 4 val. nes tikrai ateis.Pasirodo jie wizzair darbuotojai zino ka ir kaip ta sustema veikia.Wizzair darbuotojai samoningai laukia kol susirinks daug zmoniu, ir vienu ju atejimu mus visus isveda is laukimo sales vel uz vartu y lauka.Kai isveda liepia kreiptis y ju darbuotoja, o ji saltu veidu sako, Kreipkites internetu y menedzeri o as jum galiu parduoti kitam skrydziui nauja bilieta.Ir viskas.Isdurti grazioj formoj.Ir dar pabaigai-jei perki skrydis tai paciai dienai ju darbuotoja bilieta parduoda brangiau !, Internetu paziurejom, buvo beveik 40 £ pigiau negu jos pacios pasiulo.Tai iseina kad pas jas vel perki brangiau negu yra istikro realiai yra pardavime.Apgauna tave dar karta.Truksta zodziu !
Atsakyti
Labas vakaras. Gavau visiškai sugadinta lagaminą. Visas subraiziotas ir stipriai skilo 2 vietose. Taip sugadintas, kad dabar negaliu juo naudotis. Už ką aš mokėjau 41 eu? Kad nupirkti dabar nauja lagaminą?
Atsakyti
Vilniaus oro uostas. Laukiam skrydžio įReijaviką š.m.liepos 9d.Bilietai buvo pirkti liepos 10-ai, bet Wizzair šį skrydį buvo perkėlęs. Sėdime prie nurodytų vartų ir laukiam registracijos. Pradėjus registraciją paaiškėja kad vartai pakeisti, liepiama mums greit bėgti prie kitų. Lekiantį uždusęs, širdys lipa lauk, nebe tas amžius.Prilekiam, visos registratorė dar vietoj, bet pareiškia, kad registraciją prieš keletą minučių baigta, į lėktuvą niekas mūsų nebeįleis. Iki lėktuvo išskridimo dar buvo 15 min., nusiuntė mus pas Wizzair atstovę, o šį į kalbas nesileidžia.Taip mūsų 4 asmenų šeima likome prie sudužusios geldos. Praradome bilietus, viešbutį, išsinuomotą mašiną. Nuostolis apie 2000 eur
Atsakyti
Esu nustebusi Wizzair oro linijomis. Niekas nenukreiptas kur kas skrenda, tiesiog oro linija ir viskas. Personalas vaikšto pirmyn atgal, pasižiūri vis kiek žmonių laukia, atsidūsta ir vėl sėda bando registruoti. Vienu metu registravo skrydį į Nicą ir Barseloną, bendra eilė. Jokios informacijos kur kas, suskirstė tik kur su vaikais eiti ir kur eiti su pirmenybiniu o visi kiti bendroj eilei. Ir kas baisiausia, kad bendroj eilėj visi greitai praėjo o mes stovėjom ir laukėm. Nusipirkus pirmenybini bilieta, negali registruoti lagamino, turi laukti 3val.eileje, nes uzstrigo lagamino vaziavimo juosta. Kam skirtas pirmenybinis bilietas, jei niekas neteikia tavęs aptarnauti? Likus 60min iki skrydzio dar esi eileje ir pradejus klausti ar skrydis atidetas, ar as spėsiu prieiti, teigia, kad drąsiai spėsit, laukit eilėje, likus 30min. sako, kad greitai teks jums bėgt, kad spėtum. Paprašius padėti, informuoti lėktuvą, kad aš laukiu lagaminą priduoti, teigia, kad niekuo padėti negali, nekalba. Kol pradejau sakyti turit padėti, ne mano reikalas, kad sugedo takas, spręsti problemą turit jūs o ne as. Tai tada sako galiu palydėti iki patikros ir tada jau kaip bus taip. Palydėjo, tik įėjus į lėktuvą iškart išskridom. Taip elgtis negalima, negi turi būti elgtis? Sunku nupasakoti kiek streso, nervų kainuoja jūsų elgesys, sugadino atostogas!
Atsakyti
Labas Wizzair, pirkom bilietus spalio 30 -tai d. Marrakesh vilnius. (liepos 29 nupirkom, uz 5 dienu atsauke skrydzius). Dar neprasideje skrydziai buvo atsaukti, laukiam pasiulymu, laiko mazeja, bilietu pasirinkimo taip pat. Nesuprantu, kam reikejo pardavineti tuos bilietus, jei zinojot, kad neskrisit. Gal Wizzair paskolos reikejo?
Prasau atsakyti kuo greiciau.
Atsakyti
2018m. birželio 29d. skridau Vilnius - Rome Fiumicino. Buvau paprašytas savo rankinį lagaminą įdėti į vežimėlį prie lėktuvo prieš skrydį. Po skrydžio Fiumicino oro uoste savo rankinio lagamino ant juostos nesulaukiau. Lagamino dingimo faktą užregistravau Fiumicino oro uoste. Jau praėjo 2 savaitės, bet jokių žinių apie dingusį lagaminą negavau. WIZZAIR atsiuntė tik automatinio atsakovo laišką, kad mano skundas užregistruotas, bet daugiau jokios informacijos.Kur galėjo dingti mano rankinis lagaminas? Reikalaudama atiduoti rankinius lagaminus į bagažo skyrių oro bendrovė sudaro puikias sąlygas lagaminų vagystėms ir palieka keleivius visiškai be jokių daiktų dar neprasidėjus atostogoms, kaip kad atsitiko man. Likau absoliučiai be visų savo daiktų, vaistų, higienos reikmenų ir t.t. Kada galiu tikėtis sulaukti atsakymo iš kompanijos WIZZAIR?
Atsakyti
Visa savaitgali "ispardavimo" dienomis bandziau nusipirkti penkis bilietus - daugybe kartu ir is skirtingu oro uostu. Uzpildzius visa reikiama info, neleido testi uzsakymo ir pereiti prie apmokejimo arba neleido apmoketi su galiojancia kortele - rodydavo klaida. Is naujo suvedant informacija, bilietai brangdavo. Prisiskambinti kontaktiniu telefonu - irgi be sansu.
Skraidau kasmet, bet su wizzair susiduriau pirma karta - ispudis tragiskas dar net neisejus is namu. Sugaista begale laiko, sugadinti nervai ir jokio rezultato.
Atsakyti
Daug skraidau ir pirma karta teko susidurti su skydzio atsaukimu- skrydis turejo buti Penktad. 30, bet gavom kita skridi tik po
5dienu. Tai yra pasibaisetina, isi buvo pikti, buvom uzlaikyti oro uoste beveik 5val...ten dirbantys darbuotojai beveik nieko nezino, kai paklausi, o kas kompensuos darbo uzdarbi, plius aiskstele mokama automobiliui, o snd suzinojau, kad didziausia galima kompensacija yra tik 250e asmeniui, ar jus juokaujat? Per du asmenis prarasta beveik tukstantis euru!!!!! Baisios aviakompanijos taisykles, zmogu nerupi. Zmones zinokit, kad ju kompensacijos priklauso nuo atstumo km ir viskas, o daugiau jie nieko nedengia!!!Pvz 250e iki 1500km, 400e nuo 1500 iki 3500km ir didziausia kompensacija 600e virs 3500km. Tai gerai, kad mes turim is ko bilinetis su sitais baisunais eisim iki galo, bet yra ir tokiu kurie po skrydzio atsaukymo tiesiog isvyko atgal namo i kitus miestus net nesuprasdami, kad jiems priklauso viesbutis, maitinimas ir transportas iki kito artimiausio skrydzio!
Atsakyti
2017 m. vasarą pirkau dviems asmenims bilietus į Londoną. Su kortelės duomenim atsiskaityti nepavyko, todėl dariau banko pavedimą. Negavau nei bilietų, nei pinigų. Su jais mėnesių menesius bandžiau susisiekti, bet tai yra neįmanoma. Pinigų suma buvo nemaža. Ši kompanija sugadino ne tik mano suplanuotą kelionę, bet ir vasarą. Nė už ką gyvenime nebenoriu su jais turėti daugiau jokių reikalų.
Atsakyti
2018-04-04 skridome reisu Agadiras-Vilnius.
Labai i akis krito atmestinas stiurdesiu bendravimas, bei nuotaika.Toks jausmas kad butume skride I laidotuves o ne reisu is atostogu.Nors gimtoji kalba lietuviu bet saugos intrukciju nesupratom nei lietuviskai nei angliskai.Atrode kad skaitydama teksta stiurdese dalyvautu, , kas perskaitys greiciau''konkurse.
Linkiu visam personalui daugiau sypsotis, maloniau bendrauti su keleiviais o teksta skaityti normaliai o ne malti kuo greiciau.Juk ir pacioms dirbti su gerom emocijom bus smagiau.Kitavertus jei jau taip darbas nusibodes, Lietuva-laisva salis.Gali darboviete pakeisti bet kada
Atsakyti
pirkau billeta kovo 10d, korteles kazkodel neprieme tai dariau pavedima. pinigai nuskaiciuoti o billeto taip ir nera, negaliu niekam prisiskambinti.o skrydis uz keliu dienu
Atsakyti
Ne vieną kartą skridau su WIZZ Air ir niekada neturėjau jokių problemų, visi skrydžiai buvo laiku, įgula visada mandagi paslaugi. Paskutinį kartą skrendant VNO - LTN kovo mėnesį, pirmą kartą po naujų rankinio bagažo taisyklių likau nemaloniai nustebintas prie įlaipinimo vartų. Atidžiai perskaičiau naujas taisykles, kuriose parašyta, jog pateiktus matmenis atitinkančią kuprinę, kuri telpa po priekine vieta, galėsiu pasiimti i saloną, tačiau eilėje stovint prie manęs priėjo oro uosto darbuotojas ir pažymėjo mano kuprinę, kad ją turėsiu atiduoti į bagažo skyrių. Bandžiau aiškinti, kad taisyklėse kitaip parašyta, bet darbuotojas nesileido į kalbas, pasakė man liepta visą bagažą sužymėti, tarkitės su įgula jei kas nepatinka ir nuėjo. Grįžtant su ta pačia kuprine jokių kalbų apie jos atidavimą į bagažo skyrių nebuvo, nors lėktuvas buvo beveik pilnas keleivių ir buvau eilės gale...
Atsakyti
Situacija: nupirkti du bilietai tam pat žmogui į tą pat reisą (pirkau aš vieną) ;
+443309770444 ir pasirinkau lietuviškai reikia spausti 8 - pokalbis užtruko apie 8 minutes - mano pirktas bilietas atšauktas, pinigus žadejo grązinti;
tai po ~50centų pigiau į UK negu lietuvišku 900'os paslaugos numeriu.......ten 1.45eur
Atsakyti
Sveiki, siandien skidau is Kauno i Stavangeri.Einant per patikra uzmirsau nusiimti dirza, Darbuotojas vardu Edvinas ar Edgaras..pradejo dirbt savo darba...Viskas but gerai, jei ne jo arogantiskas tonas.Galbut jis isivaizduoja, kad dirba su nusikaltelias ar kaliniaias...Ir tai dar ne viskas.Turejau ispirkta pirmenybini ilaipinima, tai 11.55 praejus, turejome laukti ir salti prie lauko duru apie 30 min.Niekam nesvarbu, kad zmones stovi su mazais, klykiancias vaikais ant ranku.
Atsakyti
Tik wizzair ir Vilniaus ori uoste gali buti taip, kad nusiprikes priority boarding ilipi i lektuva paskutinis vos ne. Pirmas dalykas tas, kad jei nesilaukciau ir sveikata nesiskusciau, tai tikrai to priority ir nebuviau pirkus stoveciau bendroje eileje. O dabar sumoki pinigelius ir jokiu atskiru liniju -priority nera. Tai kam tada dar is zmoniu lupti pinigus jei tokio dalyko nera ???
Atsakyti
MA 2017-06-29 19:30:40
Sveiki, noriu pasakyti jei yra galimybe nesinaudoti ju paslaugomis tai tikrai patarčiau Nesinaudot. Situacija tokia kad ivyko klaida apmokant uz biletus. Tad pinigai nukeliavo i ju saskaita, o biletu nekvapo. Paradejau aiskintis situacija tai atsimuciau kaip i siena as jiems viena jie man kita raso. Zodziu neimanoma rasti bendros kalbos. Jau 2 men kaip aiskinuosi jokio kompromiso. Daugiau is sios kompanijos jokiu paslaugu nebepirksi.
Situacija tokia pat. Pinigai pervesti, bet užsakymas anuliuotas ir jokios komunikacijos. Elektroninis paštas įslaptintas, telefonu niekas neatsakinėja. Nesu niekada susidūręs su jokia kita firma, ketinančia tęsti veiklą ir šitaip nasiskaitančia su savo klientais. Man šokas. Kodėl jie dar nebankrutavę?
Atsakyti
Nuo kada skrendant lektuvu, uz tokes prekes mokamos tokios kainos. Ir vieniems klijantams sumustiniu turi o kitoems ne
Atsakyti
Sveiki. Rosiuosi skristi is Vilniaus i Airija. Girdejau kad yra kazkokie pakitimai Wizairo avia linijose. Kokie? Ir kaip del vezimo, galima vesti siki lektuvo ir pasiimti prie lektuvo? Vaikui 3metai 6menesiai
Atsakyti
Inga 2017-12-27 14:34:32
Sveiki,
Ar pavyko su Wizzair susisiekti? Ar buvo grąžinti pinigai? Pas mane ta pati problema...
Kol kas is ju negavau jokio atsakymo. Bandau kazka susigrazinti pagal auksines korteles draudima.
Taciau siulau kreiptis i "Skycop", jie padeda isireikalauti visa ka galima, zinoma 30% sekmes atveju lieka Jiems.
Sekmes visiems ir isulau dalintis informacija kaip kam sekesi. :)
Atsakyti
Jolanta 2017-12-13 16:43:21
Skrydis su Wizzair LTN-VNO W6 8006 buvo atsauktas. Niekas mumis kaip klientais nesirupino ir liepe patiems ieskoti skrydzio bilietu atgal. Sake uz nauja skrydi, viesbuti, maitinima bus kompensuota pagal pateiktus cekius.
Sveiki,
Ar pavyko su Wizzair susisiekti? Ar buvo grąžinti pinigai? Pas mane ta pati problema...
Atsakyti
Neįmanoma susisiekti jokiais telefono numeriais!!!
Atsakyti
Egle 2017-12-13 19:56:28
Skrydis su Wizzair LTN-VNO W6 8006 2017-12-10 buvo atsauktas. Niekas mumis kaip klientais nesirupino
Tikrai taip ir buvo. Baisu!!!!!
Atsakyti
Skrydis su Wizzair LTN-VNO W6 8006 2017-12-10 buvo atsauktas. Niekas mumis kaip klientais nesirupino
Atsakyti
Skrydis su Wizzair LTN-VNO W6 8006 buvo atsauktas. Niekas mumis kaip klientais nesirupino ir liepe patiems ieskoti skrydzio bilietu atgal. Sake uz nauja skrydi, viesbuti, maitinima bus kompensuota pagal pateiktus cekius.
Atsakyti
2017.12.11 Lutono (Londone)aerouostas, 02.45 atvykome, registracija 04.50 isvykimas 05.45, registracija ivyko 06.20, susodino i autobusa, 40min autobuse dar 40 min saltai tunelyje, po to vel aerouostas 2val, po to vel registracija, tunelis, autobusas, po1.5val pagaliau mes lektuve, ten pamiegam, siaip pasedim, telefonus issijunge, dirzus prisisege, kaip liepe, po 2.5val, pranesa, kad skrydis atsaukiamas, per kancias pasikeitem bilietus i 2017.12.15d., pagaliau po13 valandu paliekam aerouosta, wizz taip nepaliksiu, kas mums su vyru apmokes po 4 nedirbtas dienas ir papildomas islaidas.
Atsakyti
2017.12.11 02.45 atvykome i Lutono (Londone)aerouosta, turejome isvykti 05.45 i Kauna, registracija prasidejo 06.50, prasedejom autobuse 40min, po to isprase i salta tuneli dar 40 min, po to atgal i aerouosta grazino, po 2val. vel per naujo registracija, vel tunelis, vel autobusas, pagaliau lektuvas, 1val pamiegojom, 1val siaip pasedejom, prisirise, telefonus issijunge (kaip liepe), o po to pasake, kad reisas atsaukiamas, siaip ne taip bilietus pasikeitem i gruodzio 15 diena, is aerouosto isvaziavom 17val., kai kurie musu lektuvo keleiviai dar blaskesi po aerouosta, pagaliau po 14valandu palikm aerouosta, su wizz nenoreciau jokiu reikalu tureti, sito taip paprastai nepaliksiu, mums tai kainuos papildomas islaidas ir po 4 neapmokamas darbo dienas.
Atsakyti
Sveiki reikia pagalbos, nes oro uoste jos deramai nesuteikiai, vakar buvo atsaukti skrydziai ka mums daryt sake galime sakytis naujus bilietus jie bus nemokami bandem neleidzia, nusipirkom vakar kitus uz kuriuos vel mokejome taciau skrydi vel atsauke ir pirkti vel nauju nemokamai neleidziai, kas per velniava istrigome oro uoste UK ir negalime gristi i LT PAGALBOS NIEKAS ISAMIOS NETEIKE, SKAMBINAM I WIZZAIR PRASOME KAD SUJUNGTU SU KASKUO KAS KALBA LIETUVISKAI NES RUSISKAI SU MUMIS NIEKAS NEBENDRAUJA NUO VAKAR RYTO 06 IKI PAT 22VAL PRALEIDOM ORO UOSTE TUREJOM SAMDYTI TRANSPORTA JOG VEL MUS NUVESTU PAS ARTIMUOSIUS KURIE APSISTOJE TOJE SALIJE. SKRYDZIU NR VIENO BUVO YH4WSH KITO OD3U7A IR NIEKS NIEKO ABU ATSAUKE UZ ABU MOKEJAU PINIGUS O KA JAU KALBETI APIE TRANSPORTA.
Atsakyti
Sveiki reikia pagalbos, nes oro uoste jos deramai nesuteikiai, vakar buvo atsaukti skrydziai ka mums daryt sake galime sakytis naujus bilietus jie bus nemokami bandem neleidzia, nusipirkom vakar kitus uz kuriuos vel mokejome taciau skrydi vel atsauke ir pirkti vel nauju nemokamai neleidziai, kas per velniava istrigome oro uoste UK ir negalime gristi i LT PAGALBOS NIEKAS ISAMIOS NETEIKE, SKAMBINAM I WIZZAIR PRASOME KAD SUJUNGTU SU KASKUO KAS KALBA LIETUVISKAI NES RUSISKAI SU MUMIS NIEKAS NEBENDRAUJA NUO VAKAR RYTO 06 IKI PAT 22VAL PRALEIDOM ORO UOSTE TUREJOM SAMDYTI TRANSPORTA JOG VEL MUS NUVESTU PAS ARTIMUOSIUS KURIE APSISTOJE TOJE SALIJE. SKRYDZIU NR VIENO BUVO YH4WSH KITO OD3U7A IR NIEKS NIEKO ABU ATSAUKE UZ ABU MOKEJAU PINIGUS O KA JAU KALBETI APIE TRANSPORTA.
Evelina Petravičiūtė
2017-12-04 22:22:04 IP 193.159.13.223
Atsakyti
Šiandien 2017.12.04 skridome is Vilniaus i Dortmunda ir buvo sugadintas musu vezimas kas už tai atsakys ?!
Atsakyti
siaubingai ir amžinai vėluojanti kontora
Atsakyti
Uz skambuti kur ilgiausiai siuloma suvesti skaicius, o darbuotoja dvejodama pasake kad negalima veztis su savim drono, 3Eur nukale.
Atsakyti
Wizzair kainos, tai kosmosas palikes, Airbaltic ir Norwegian pigiau gaunas, nu fantastika
Atsakyti
Esu pirkęs bilietą į abi puses iš Kauno į Londoną, Lutoną 09 men 18 d ir grįžti 09 men 22 d. Pirkau bilietą internetu ir nuo mano sąskaitos nuskaitė 213.35 EUR.Tačiau mano sąskaitoje Wizzair pažymėta kad apmokėjau 198.98 EUR.Skambinau į aerouostą ir mane įtikinėjo kad tiek ir apmokėta-198.98 EUR.Skambinau ir į banką.Sakė kad pagal Wizzair reikalavimą nuskaityta 189.63 GBR arba 213.35 EUR.Skambinau ir telefonu +37052054250 tai man davė telefoną 890094000 pareikšti pretenzijoms.Galite pabandyti kaip tas telefonas dirba????Bandžiau užpildyti skundą wizzair website angliškai tai submit komanda nedirba.Man susidaro vaizdas kad tai sukčių kompanija.Ir jeigu man niekas nepaaiškins kodėl toks mokesčio skirtumas tai aš tai pasakysiu visiems kuruos pažįstu.Jūs man per daug laiko kainavote.
Atsakyti
Uzsakiau vyrui bilieta is Norvegijos i Ryga, kaip ir viskas gerai, bet... ilgai mane kele ju puslapis pas pardaveja, perkroviau puslapi, vel is naujo nuskaite pinigus. Zodziu uz bilieta sumokejau 2 kartus, po 22e, viena uzpildziau pilanai su asmens duomenimis kito ne, skambinau jiems, gal 30kartu kiekviena diena, rasiau el.laiskus jokio atsako.... Nesuprantu dabar isvis nieko. Nesirinksim daugiau ju paslaugu, nei kam daugiau patariu. Sitoks zmoniu ignoravimas, netoliaruojamas.
Atsakyti
Esu apstulbusi nuo wizzair visiškos neatsakomybės. Užsisakiau kelionę pirmyna - atgal, ir pagal jų dabartines esamas taisykles: Jei užsakymas pateiktas 2017 m. rugpjūčio 15 d. arba vėliau, registracijos internetu laikas priklauso nuo vietos pasirinkimo.

Jei įsigijote vietą pateikdami užsakymą: 30 dienų prieš skrydį.
Jei neįsigijote vietos: 48 valandos prieš išvykimo skrydį.
Skrendantiems į abi puses, jei neįsigijote vietos: kai galima užsiregistruoti išvykimo skrydžiui, likus iki 15 dienų prieš grįžimo skrydį. - Aš turiu teisę nepasirinkusi vietos registruotis ir atsispausdinti bilietus 15 dienų prieš paskutinį skrydį.
Bet taip ir neina registruotis. Skambinu į informacija, kur skambučio kaina 1, 45 eu!!! Grojo muzikytė, kol teikėsi kažkas kalbėti. Į skambučio kainą pasirodo ir muzikos pasiklausymas įeina... Ir šviežios taisyklės pasirodo negalioja.. Arba turiu įsigyti vietas, arba chekintis 48 val prieš skrydį. Žodiu man šis skambutis kainavo virš 20 eurų!!! Paskutinį kartą naudojuosi jų "paslaugomis", jei tai galima pavadinti.
Atsakyti
sveiki. as su savo mergina norejau iskristi is rygos I lutona. ir mes norejome pasidaryti check in oro uoste. tai mum informacijoje pasake kad vietu nebera ir mes negalime pasidaryti jokiu check in. buvo pasakyta kad jei norite abudu issristi kita diena susimokekite 800 euru mokesti. ir niekas net nesiteikia grazinti pinigu. Absurdiska parduoti daugiau bilietu nei yra lektuve sedimu vietu.
Atsakyti
Geda turi buti Wizz air uz savo darbuotojus. Pastoviai jauna mergse atvaziuoja i svecius Vilniuje i Rodunios kelias 26 nama. Kieme vietos nors Wizz air Boeinga tupdyk, bet jinai izuliai statosi masina prei pat laiptines - pazeizdama KET ir uzvaziuodama ant saligatvio. Mes su vaikasi turime iseiti i gatve, rizikuodami savo sveikata ir net gyvybe, kad apeiti masina sitos mergos. Raseme i Wizz air atstovybe Vengriijoje - atsiprasinejo ir zadejo isspresti problema. Problema sprendziam jau antrus metus. "Poziuris i zmones pagirtinas". It's a shame Wizz air uz tokius darbuotojus!!!
Pridedame nuotrauka daryta s.m. rugpjucio 8 d. apie 14 val.
v/n MTY 482
Atsakyti
Liepos 15 dieną mano vaikinas skrido iš Eindhoven oro uosto į Kauno oro uostą. Sulipus visiems į lėktuvą buvo paklausta ar yra žmonių kurie kalba tik angliškai ir mano vaikinas pakėlė ranką, nes jis yra Olandas. Kadangi jis buvo tik vienintelis pakėlęs ranką, stiuardesės nusprendė, kad Jam nieko versti nereikia ir visą skrydį buvo kalbėta tik Lietuvių kalba. Be to jis skrido pirmą kartą wizz air kompanijos lėktuvu ir buvo paliktas be galo blogas įvaizdis. Dėkoju, kad iškart palikote gerą įvaizdį žmogui pirmą kartą vykusiam į Lietuvą!
Juozas, Terra incognita
2017-07-26 17:27:28 IP 78.157.79.124
Atsakyti
Geguzes menesi buvo pirkti bilietai i Kutaisi.
Wizzair patvirtino kainas, bet nuskaiciavo 75 eurais daugiau, negu rode atsiusti rezervaciju patvirtinimai.
Du kartus buvo parasyti laiskai aviokompanojai-taciau is ten tyluma.
Nematom kito kelio kaip pateikti visus dokumentus ir kreiptis i firma, kuri uzsiima pretenziju sprendimu su Europos avialinijomis...bet reikalavimai bus pateikti pagal visas istatymu raides ir patirta moraline, finansine zala.
Su tokia nepagarba ir chamiskumu susiduriu pirma karta per 25 darbo metus turizme.
Atsakyti
a*******i a*******i a*******i. Sumokejau 50, 50 euru uz dideli rankini bagaza. Atvykus i oro uosta dar nuplese 60 euru. Nes matai turejau mano rankine igrust i ta didesni, kadangi netilpo, tai vel 60 euru. GEDAAAAAAA. Daugiau niekada su Wizzair.
Atsakyti
Skridau su Wizz Air iš Eindhoveno į Vilnių. Problemų neturėjau, skrydis praėjo be nesklandumų. Kol kas kompanijai jokių pretenzijų neturiu.
Atsakyti
Sveiki.noriu lb paklausti kodel kai check in dariau nereikejo paso duomenu asmenim ivesti.abstulbau
Atsakyti
Sveiki, noriu pasakyti jei yra galimybe nesinaudoti ju paslaugomis tai tikrai patarčiau Nesinaudot. Situacija tokia kad ivyko klaida apmokant uz biletus. Tad pinigai nukeliavo i ju saskaita, o biletu nekvapo. Paradejau aiskintis situacija tai atsimuciau kaip i siena as jiems viena jie man kita raso. Zodziu neimanoma rasti bendros kalbos. Jau 2 men kaip aiskinuosi jokio kompromiso. Daugiau is sios kompanijos jokiu paslaugu nebepirksi.
Atsakyti
Jie tik ir zaidzia su bagazu, skrendat is Norvegijos susimokejau 460kr uz tuscia tase beveik, o is Vilniaus skrendant atgal 55 eurai plius 5 eurai orouosto mokestis uz 17kg tase, kur darant check in neleido pirktis internete ir rase, kad tik orouoste galima nusipirkti, ko pasekoje kaina zymiai skiriasi
Pagarbiai Evaldas
Atsakyti
Esu stipriai nusivylus skridom su seima i Olandija ir turejom susimoketi papildomai uz rankini bagaza nors neva jis neatitiko dydzio: (viena tase atitiko skridom atgal pasiemem tik ta atitikusia bet kaip manot atgal sjrendat i vln ir uz ja susimokejom.Nerekomenduoju niekam sitos avialinijos.Aptarnavimas ir bendravimas zemiau 0 su klientais.
Atsakyti
Žmonės, būkite atidūs! Jeigu kažkas negerai, pagalbos nesulauksite, tiesioginio kontakto nėra, skambučio minutė 1, 45€, betkoks pakeitimas kainuoja 2-3 kartus daugiau. NEREKOMENDUOJU šios įmonės!
Atsakyti
Esu pasipiktinusi šia kompanija, ne gana to, kad mano lagamino dydis atitiko maža rankinį bagaža, išskyrus ratukus (jie tiesiog netilpo į reikiama standarta), į el. pašta buvo atsiusta, jog mano bagažas yra didelis (large), biliete to nebuvo pridėta, taigi atvykus teko susimokėti 40eur. Kodėl keleiviai taip klaidinami? Darbuotojas liepė kreiptis į patį wizz air, matyt įsivėlė klaida. Tik ar aš turiu mokėti 40eur už ne savo klaida?
Atsakyti
Nerekomenduoju Wizz Air, absurdiškiausia skrydžių kompaniją. Teko Lutone už rankinį bagažą 48eur susimokėti, už ką??? tokio pat dydžio ir svorio persėdimų metu kitos 3 skrydžių kompanijos leido į lektuvą be jokio papildomo mokesčio. Niekada nebepirksiu Wizz air bilietų!!!
Atsakyti
Diana 2016-12-14 07:03:32
O kokia minutės kaina skambinant per angliją? Nes nesinori už informaciją mokėti daugiau nei už patį skrydį..
Tiesą sąkant, nepažiūrėjau. Į Angliją skambinau „pigiuoju“ Omnitel kodu 101000, o angliškojo numerio kaina kažkur yra nutodyta.
Beje, lietuviškas numeris jau pradėjo veikti, tik iš ankstyvo ryto nebūna lietuviškai kalbančių agentų.
Atsakyti
Vytautas 2016-09-30 14:00:19
Atšaukinėjau skrydį, su lietuvišku pagalbos numeriu nejungė (Omnitel)
Pasinaudojau Alvydo IP 212.59.13.90 patarimu - skambinau per Angliją +443309770444, pasirinkau lietuviškai - spausti 8.
Sutvarkė be problemų.
O kokia minutės kaina skambinant per angliją? Nes nesinori už informaciją mokėti daugiau nei už patį skrydį..

Taip pat rekomenduojame

RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Pasitarimą dėl darbo švenčių dienomis nukėlė
Pasitarimą dėl darbo švenčių dienomis nukėlė 09-24 12:23
Vyriausybės, prekybininkų ir profsąjungų atstovų susitikimas dėl darbo ribojimo švenčių dienomis antradienį neįvyks.
Elektromobiliams siūloma pelno mokesčio lengvata
Elektromobiliams siūloma pelno mokesčio lengvata 09-24 12:19
Šalies įmonėms, įsigysiančioms elektromobilius, nuo kitų metų gali būti taikoma pelno mokesčio lengvata.
"Perdanga" Klaipėdoje suplanavo verslo centrą ir sandėlį
"Perdanga" Klaipėdoje suplanavo verslo centrą ir sandėlį 09-24 12:08
Klaipėdos betono ir gelžbetonio gamybos UAB "Perdanga" uostamiestyje, netoli prekybos centro "Akropolis", suplanavo biurų pastatą, o prie jo – ir sandėlių.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kai susergate, Jūs..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

McDonald's 165,30 +2,80%
Starbucks 57,45 +1,81%
Cisco 48,56 +1,74%
Avon 2,44 +1,67%
Adobe Systems 260,88 -2,05%
General Electric 12,17 -2,33%
Moody's 174,59 -2,33%
Twitter 28,50 -4,52%