VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas

Atsiliepimai apie WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas

Parašyk savo nuomonę apie WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Gerbemi žmonės nesinaudokite šia kompanija nes apgaus kaip mane apgavo! Buvo užsakyti biletai pirmyn ir atgal bet po poros dienų man pranešė kad skrydžiai buvo atšaukiami Suma buvo biletų 366e. Tada liepiau jiems kad padarytų pinigų gražinima atrodė viskas gerai liepe padiktuoti banko saskaita ir laukti kada bus gražinti pinigai per 20, 30 darbo dienų. Po mėnesio pqskambinau paklausiau kodėl dar vis pinigų negaunu pasake kad sistema jiems parodė kad tik "dabar" buvo isiusti pinigai laukite vel 20, 30darbo dienų. Praėjo jau 2 mėnesiai skambinau vėl klausiau kodėl dar vis nėra jus juokaujate su manim ar kaip? Man pasakė mes matomė kad jau pinigai buvo isiusti ir dėl mums nežinomų aplinkybių nežinome kodėl dar jus jų negavote. Tada liepiau jiems kad man atsiustų išraša kad realei buvo pinigai persiusti o jie man pasakė kad jie neturi prieaigos ir reikia rašyti nusiskundimo forma ir toliau jau jų kžkoks departamentas aiškinsis kur dingo pinigai jums ne juokingai skamba??? Ai dar pasakė jus i banka pasiskambinkite savo gal pinigai jūsų banke kažkur užstrigo????. Tada paklausiau tai bent pasakykite iš kokio banko buvo padarytas pervedimas pinigų tai pasakė kad mes nežinom ju daug yra. Aš jiems tiesiai šviesei pasakiau kad če kvepe kažkokia afera nes visiškai jokio neatsiuncia yrodimo kad buvo pinigai išsiusti tik sako kad mato. Tai sakau okei atsiuskite man ta ka matote bet kaip ir visa laika buvo atsakymas toks pats mes negalime su jumis susisieks departamentas kuris atsakingas už šias situacija. Tad brangieji neužkibkite ant šios aferistinės kompanijos! Bet tikrai rankų nenuleisiu jai reiks tai ir i teisma paduosiu nes taip iš žmogaus juoktis dūrinti ji ir sekti tiek laiko pasakas as tikrai nedovanosiu.
Atsakyti
Isskrendant Vilnius Larnaca 16.40 gr 1 d manes vienos buvo isskirtinai paprasyti deti bagaza i ju raudona matuokli, isideti i vidu rankinuka. Maciau, kad buvo zmoniu su daug didesniais bagazais. Pasijutau, kad is manes tyciojamasi, labai nemaloni patirtis buvo pries atostogas...
Atsakyti
Lagaminas pilnai atitiko matmenis, dėl ratukų netilpo į stendą. Teko susimokėti wizzair priority. Apgailėtina. Daugiau nežadam rinktis šito šudo ;))
Atsakyti
Apgailėtini :D
Online check-in neveikė, todėl turėjau susimokėti oro uoste, bet per 2 mėnesius negaliu gauti net sąskaitos už sumokėtas paslaugas, nors turiu visus čekius.
Na, okay... pakursiu EU dispute. Tikiuosi kada nors jus užrauks.
Atsakyti
Siulyciau apeiti sitas oro linijas, jei nenorite patirti finansiniu ir logistiniu nuostoliu..Nerekomenduoju niekam, ir nerekomenduosiu :)
Atsakyti
Sveiki, gal galit pasakyt, kur dingo pinigai is wizzair sąskaitos?Del neivykusio skrydžio buvo gražinti 85eu, puse metų pabuvo
sąskaitoje ir dabar po kelių mėnesių prisijungus 0, gal galit logiškai paaiškinti kokia teisę jūs turite atimti svetimus pinigus??Būkit bent kiek sąžiningi su klientu, nes bus prašoma pagalbos kitų institucijų.
Atsakyti
Savavališkai pakeitė skrydžio dieną, kai yra tęstiniai skrydžiai. Tai sukėlia didžiules finansines r logistines problemas, nes reiia ieškoti papildomos nakvynės, nusigauti iš oro uosto iki viešbuęio ir vėl atgal, pragyventi dieną kažkur, kur tu buvai nenumatęs. Niekšų gauja.
Atsakyti
Pirmą, bet ir paskutinį kartą skridau šiomis oro linijomis. Likus pusei paros iki skrydžio Paryžius-Vilnius (2022-06-16) gavau sms, kad skrydis atšauktas. Jokio paaiškinimo, jokio atsiprašymo. Nekalbu apie pasirūpinimą, kitu reisu, viešbučiu ar maitinimu, kaip būna normaliose oro linijose. Laikas buvo suplanuotas, laukė darbas, tad teko ieškoti artimiausio ir kainos atžvilgiu palankiausio skrydžio. Air Baltic pavyko surasti kitą dieną, nors ir kaina apie 250eur, bet juk darbas laukia. Niekam nerekomenduoju šių oro linijų.
Atsakyti
Metų bėgyje užsisakau jau gal5 skrydį ir dar nebuvo nei karto, kad jo neatšauktų, nekeistų dienos, valandos, na kažkoks košmaras, susiplanuoji užsisakai stovėjimo aikštelę ir viską sužlugdo.Skrydžio metu viskas gerai, švaru, mandagu, kompetetinga.
Atsakyti
Skrydyje 2022-03-29 8:50 iš oro uosto Paryžiaus Beauvais į Vilnių stiuardesės elgėsi labai neprofesionaliai, ant viso lėktuvo aptarinėjo savo gyvenimą ir garsiai juokėsi. Buvo labai nemalonu.
Atsakyti
2022-03-29 08:50 skrydis Beauveis-Vilnius. Lėktuve dirbusios stiuardesės visiškai pamiršo, kad yra savo darbo vietoje. Elgėsi labai neprofesionaliai, garsiai aptarinėjo savo asmeninius gyvenimus, "žviegė" viso skrydžio metu. Taip buvo trukdoma keleivių ramybė ir iš aplink sėdėjusių keleivių žvilgsnių akivaizdžiai matėsi, kad priversti jaustis nepatogiai.
Atsakyti
Sakyciau aptarnavimo visiskai nera.
Neatsiunte check in emailo pries 48 valandas. Man kainavo tiek streso plus pinigu!
Nepaaiskino kodel net sumokejus extra neatsiustas bilietas.
Wizzairo aplikacija rode 24 diena kad skrydzio is viso neturiu, nors bilietas buvo 24tai dienai.
Mano draugas is olandijos skambino 67 minutes, kur 1, 5 euro kainuoja per minute. Niekados nebesinaudosiu jusu paslaugomis.
Jokio paaiskinimo is klientu aptarnavimo negavau! Buvo pasakyta per sias 67 minutes kad reikia istrinti slapukus. Nors ieskojau bilieto ar bent check Inn per 5 skirtingus aparatus!
Labai nusivyliau.
O lietuvoje niekas names is viso nesujunge su oro uosto wizz air!
Atsakyti
Va koki bagaža atidariau po wizzair skrydžio iš Lietuvos į Stavangerį... matosi kaip lagaminai yra mėtomi jei visas inventorius viduje plyšta...
Atsakyti
Pati blogiausia aviakompanija, niekada daugiau su ja neskraidysiu ir nerekomenduosiu niekam
Atsakyti
Deimantė 2021-07-01 11:04:15
Man ir įdomu, gal galite pasidalinti kaip išprendėte situacija?
viskas gerai???? kadangi del covid reikalingas qr kodas, su tokiu pusiau bilietu eini i wizzair chek in, ten sutikrina qr koda, testa ar skiepa ir tada atspauzdina normalia ilaipinimo kortele???????? buvo ir mums streso su tokia keista ilaipinimo kortele eit????
Atsakyti
Agne 2021-06-25 15:32:19
kaip isisprende situacija? pas mus tas pats skrydis rytoj
Man ir įdomu, gal galite pasidalinti kaip išprendėte situacija?
Ilgai ir laimingai
2021-06-25 19:55:00 IP 2ju3kvt5
Atsakyti
Nusipirkau bilietą į Italiją, skrendame su komanda fotografuoti vestuves. Staiga pasitikrinu - mano sistemoje rodo, kad skrydis šeštadienį, tgal - antradienį, kaip ir norėta, pasitikrinu Wizzair - tokių skrydžių į Milaną ir atgal į Vilnių tom dienom nėra. jau trečią mėnesį rašau skundus, jokio atsakymo dar negavau. Taip ir nesuprantu, ką man daryti - ar atšaukti skrydžius ir pakeisti datas iš savo sąskaitos, ar bandyti dar belstis... iki skrydžio liko 2 mėnesiai... iki skrydžio, kurio nėra... spėju, manęs jie neperspėjo, kad nereikėtų jiems gražinti pinigų už datos pakeitimą, jei atsisakysių skrydžio. Bandžiau visus įmanomus resursus - iki kompanijos nėra kelio nei prisiskambinti, nei prisibelsti elektroniniu būdu.
Atsakyti
Ingrida 2021-06-22 16:35:08
Sveiki,
Niekad taip nebuvo.Kai noriu atsisiųsti įlaipinimo kortelę, joje parašyta: tai nėra galiojanti įlaipinimo kortelė!
kaip isisprende situacija? pas mus tas pats skrydis rytoj
Atsakyti
Sveiki,
Niekad taip nebuvo.Kai noriu atsisiųsti įlaipinimo kortelę, joje parašyta: tai nėra galiojanti įlaipinimo kortelė!
Atsakyti
Sveiki. Labai nusivyliau dabar šią kompanija, nors ankščiau buvau patenkinta. Skrydis atšauktas, pasirenku kitą datą, kurią galiu skristi, viską supildau, viskas tvarkoje, draudimai, papildomas bagažas ir t.t., bet vietos neduoda pasirinkti, nors už vietą buvo apmokėta. Na niekaip nedavė įtraukti naujai. Turėjau susisiekti su vadyba dėl vietos, kaip žinoma skambutis 1, 45 eur/min pokalbis mažiausiai 10 min. Taisyklėse parašyta jeigu ne dėl keleivio kaltės skambini už pokalbį neturi mokėti. O čia šast ir nuskaičiavo gražią sumelę už pokalbį. Kodėl???????? Taisyklėse parašyta keleivis neturi mokėti!!!!!!!!! Toliau, vietas suderinom lieka regitracija. Užsiregistruoju, čia bilietas rodomas sitemoje, susiruošiu spausdinti, o jo jau nėra sitemoje, kaip tai????????? Vėl reikia skambinti ir ieškoti ir pinigus biešanus mokėti už minutę? Ar dabar jau įlaipinimo kortelė nereikalinga????? Rašiau laišką ne vieną, tiek dėl vietų kurių nedavė, tiek dėl įlaipinimo kortelės, atsakymo jokio.Labai nusivyliau, nepirksiu bilietų daugiau per šią kompaniją. Prisibelst niekaip...........
Atsakyti
Laba diena, norejau parasyti skunda, del jusu oro liniju darbo ir atgauti pinigus uz nepanaudotus bilietus, ir uz bereikalingai padaryta COVID testa!Balandzio 28 d rate atvaziavau I oro uosta su 6m dukra pries 2 val iki skeydzio, nuejome iskart paimti bilietus kur prastovejau eileje 50 min iskart paemus bilietus begome i patikros-rentgeno vieta, kur man tikeaja to zodzio prasme iskrauste pilnai visas tases.To pasekoje turejau viska argal krauti maximaliai greitai-tai buvo pirmas kartas visu mano skrydziu isrorijoje!Po tasciu sudejimo maximaliai greitai ejome su 6 m dukra link lektuvo, nes zinojome, kad musu laukia ir mato sistemoje, kad mes praejome jau viska ir skubame link lektuvo.Atejus prie lektuvo pasu patikros mus pastilko darbuotoja, kuri musu lauke tai akivaizdziai matesi.Greitai traukiu pasus ir atkreipiu demesi, kad varrai yra dar atidaryti kompiuterio sistemoje ir lektuvas stovi po langu su pakilimo laiptais ir laukia musu.Darbuotoja pasake palaukti minutele, kad jai reikia paskambinti lektuvo darbuotojams, po skambucio jinai mums pasake as negaliu jusu ileisti i lektuva jau...Cia rimtai as klausiu????Tai del ko tada mus laukete ????Kar prie musu uzdaryti vartus sistemoje????Cia pasityciojimas is zmoniu??? At kaip kitaip tai vadinasi siais laikais????As prasiau tiesiog maldavau su asaromis akyse kartu verke ir mano 6m dukra ileisti juk tai uztruktu max 2 minutes su pakilimu i lektuva man su dukra, kadangi baigiasi pasas dukros Geguzes 1 d, bet jinai neatsizvelge, nei i mano, nei i dukros asaras ir maldavimus pasake griezrai NE!Ir prie musu akiu uzdare vartus kompiuterio sistemoje ir po poros min pradejo nuvezineti laiptus nuo lektuvo nuvezineti ir tai viskas vyko mano ir dukros akivaizdoje.....Dabar man teks vykti 3 Val i viena puse su dukra i Londone esancia Lietuvos ambasada, kad padaryti laikina grizimo pazymejima.Is naujo darytis COVID testa, ir vel keliauti i oro uosta 1, 5 val su vaiku, kuri sunkiai pernesa keliones automobiliu....Miketi uz stovejimo aikstrle pinigus oro uoste ir visa tai tik del lektuvo darbuotojos-darbuotojo aplaidumo ir ne nuotaikos?????Cia yra absurdas ir manau tokiai kompanijai kaip jusu tai nera pasididziavimas tokiais darbuotojais....
Atsakyti
jūsų draudimas pats šūdiniausias iš visų kokius aš turėjau ir aš pasistengsiu paviešinti visose grupėse kiek įmanoma apie jus. Supistos gražios dienos
Atsakyti
violeta 2021-01-15 16:48:06
Sveiki turejau skrydi WFUJ9Z9 i Londona 2020.04.09 ir is Londono 2020.04.09 sakete kad grazinsite bet deja iki siol negavau ir neatsakote nei i pasta nei telefonu negaliu dasibelsti.dabar visai patogu karantinas tai galima tyciotis.Labai prasau parasykit jei nebus grazinami ir kokiu pagrindu nes jau praejo beveik metai kas pirko tiesiai is wizzair tai jokiu problemeu o kas per Giedre tai kazkodel nesulaukem.su Pagarba Violeta Bulotiene
Mes taip pat su Giedre bendravom. Labai nemaloni persona, žadėjo grąžinti pinigus. Bet deja jų nėra iki siol. Aišku ir giedrute jau dingus, sau pinigėlius susirinkus matomai.
Atsakyti
Sveiki turejau skrydi WFUJ9Z9 i Londona 2020.04.09 ir is Londono 2020.04.09 sakete kad grazinsite bet deja iki siol negavau ir neatsakote nei i pasta nei telefonu negaliu dasibelsti.dabar visai patogu karantinas tai galima tyciotis.Labai prasau parasykit jei nebus grazinami ir kokiu pagrindu nes jau praejo beveik metai kas pirko tiesiai is wizzair tai jokiu problemeu o kas per Giedre tai kazkodel nesulaukem.su Pagarba Violeta Bulotiene
Atsakyti
Ne iš wizzair perki, nes wizzairo puslapis yra wizzair.com o perki ir bendrauji su perpardavėjais antra kartą ;) Sekmės!
Atsakyti
Esam pasibaiseje Giedres is wizzairbilietai.lt bendravimu! Tai yra kosmaras! Zmones yra sudetingoje situacijoje, visi nerimauja del skrydziu ir pinigu grazinimu uz juos! Ir vietoj to, kad nuramintu klientus, apgailestautu, kad negali niekuo padeti susiklosciusioje padetyje, ji dar labiau kelia nerima savo subtilumo stokojanciais pasisakymais! O bendroves logika isvis tyliu, Giedre labiau apgailestauja del bendroves finansiniu nuostoliu ir vadovybes priimtu sprendimu del sienu uzdarymo, negu del klientu saugumo. Kai as paklausiau, kada bus grazinti pinigai, ji tiesiog pasisaipe, kad skrydziai neatsaukti, nors wizzair skrydzius atsauke, o valstybe, i kuria turime skristi, tuo metu yra uzdariusi sienas. Kaip matau, konsultante Giedre ne vieniems klientams yra pasizymejusi kaip nesugebanti tinkamai bendrauti ir suteikti kompetetingos informacijos, tai rodo, kad jau jai kaip zmogui reiketu atkreipti demesi i savo elgesi! Ir del grazinimo kovosiu iki pabaigos, prireikus kreipsiuosi ir i teisininkus.
Atsakyti
2020-03-14 15:40 Kreipiuosi į sveiko proto Lietuvos žmones ir prekybininkus.

Viskas žmonės, parduotuvių ir masinio apsipirkimo laikai baigėsi. Prekybininkams neįdomu ar jūs mėgstate riestainius su razinomis ar riestainius su saulėgrąžomis. PREKYBININKAI (tiksliau personalas, salės darbuotojai, kasininkai) - tiesiog nenori susirgti. Gerbkite ir saugokite jų gyvybes. Nors ir viską valdo pinigai, bet dabar juos padedam į seifą jie tikrai bus ten saugūs. ir žiūrime jau ne į pinigus.
Apsiperkate kas būtina, apsipirkimus darote retai, vengiate kontakto, parduotuvėje perkate kuo mažiau rūšių, perkate kas būtina, ir 10 minučių nestovite prie lentynų galvodami ar kečupą pirkti su žolelėmis ar su prieskoniais ar klasikinį ar švelniai švelnų ar nešvelniai švelnų. Šitą galėsite daryti birželio mėnesį. o dabar atėjo laikas kai turime saugoti ne tik savo bet ir visų kitų gyvybes.

1. Turi būti uždaryti visi nebūtini prekybos centrų skyriai.
2. Maisto prekių parduotuvėse prekybininkai turi parduoti tik tai kas būtina. Prekių lentynų pildymas kojinėmis - nėra skubos prekė. Atidedam geresniem laikams. Per mėnesį laiko nebūsit stiliovai apsikirpę - tai bus proga sunešioti ir nestilingas, namie esančias senas kojines.
3. Mintis prekybininkams: Sudaryti pirkinių krepšelį kurį sudaro 1 pakuotė. Joje (30 kiaušinių, 2 kgryžių, wc pop, aliejus, makaronai 5 bananai nu ir panašiai) - mintį supratot. Jei visgi nesupratot nes esat atsilikėliai - aiškinu : Tikslas - kad pirkėjas parduotuvėje kuo trumpiau užtruktų.
4. Maisto prekių parduotuvės turi dirbti 4 valandas per dieną. Didesnių prekybos centrų atsisakome. Mažesnės parduotuvės - gali dirbti visą parą - nes jose visi ras to kas būtina. Dėl mažo lankytojų srauto manyčiau tikrai nereikia laikyti xxx parduotuvės vien dėl to kad per valandą ateis keli žmonės nusipirkti kečupo.
5. Tie, kas esate nepatenkinti trumpu prekybininkų darbo laiku - visada paliekama galimybė patiems įsidarbinti. Internetinių prekių parduotuvė, parduodanti maisto prekes šiuo metu labai stipriai ieško komandos narių. Tad prašom, galit patys be kaukių, parduotuvės salėje dirbti, ir būti visą dieną ten, kur lankytojų srautas yra, žmonės keičiasi. Jeigu esate bebaimiai - tai puiki galimybė užsidirbti pinigų.
6. Moksleiviai sustabdyto švietimo metu turi skirti dėmesį susitvarkyti spintą, padaryti internetinį projektą. Pakalbėti su savo tėvais, paskambinti močiutei, kurios nelankė 5 metus.
7. Turtingi tėveliai vaikų būrelių lankymą - atideda. Nuo to, kad Jūsų vaikas 1 mėnesį pabus be būrelio - nuo to degradu tikrai netaps. Suprantu, kad būrelių lankymas yra noras pasipuikuoti prieš gimines ir kaimynus - bet tą galėsite padaryti vėliau. Tikri talentai nemiršta.
8. Viešuoju transporto naudojamės tik tada, kai tai būtina. jei mūsų kelionė 2 - 5 stotelės - bandome paeiti pėsčiomis.
9. Pradedame darbo vietoje (maisto prekių parduotuvėse) devėti kaukes (ar kitas apsaugos priemones). Net jei vadovui tai nepatiks - būsite pirmasis Lietuvoje pavyzdys - kuris rodys, kad kaukės (ar kažkas kitko) yra svarbu ir sveikata - didžiausias mūsų turtas. Jei dėl to skyriaus vadovas Jus bars - nekreipkite dėmesio. Vadovas Jūsų neišmes, nes tada nebus kam dirbti.
10. Kieti ir krūti bahūrai keliones į cafeina ir silkių pavėžinimus su bmw atidedam - suprantu kad pavasaris, ir norisi užsiversti kokią silkę, ant galinės sėdynės, bet šitą atidedam. Nes ta silkė gali būti korona - pati to nežinodama.
11. Šiandien į prekybos centrą su 4, 2 varikliu nevažiuojame tam, kas nusipirktume 2 dešreles. Galvojame apie ateitį, ir į parduotuvę važiuojame tik kas 2 - 3 dienas.
12. Masinio pirkimo dideliais kiekiais idėjai nepritariu. Būtinų maisto prekių visada rasite. O kol kas valgykite iš virtuvės spintelių tai, kas yra užsistovėję ir neaišku kada pirkta - bus puiki proga sunaudoti ir persižiūrėti likučius.
13. Taupome pinigus, nes panašu, kad atvejų tik daugės. Darbai stos. IR po savaitės Jūs būsite atleisti iš darbo.
14. Internete žmonės juokauja, kad oj ko čia pergyvename... Lietuvoje tik 5 - 9 - 10 - 15 sergančių. Tai Jums sakau, Jūs dar palaukit.... Dar kiek užkrėstų yra... Tuoj pradės jiems ryškėti ligos simptomai - va tada jų didės ir didės. Po savaitės turėsime 200 sergančių. Po mėnesio 1000,
15. Uždarome visas LT sienas. Visus oro uostus. Tie, kas yra išvykę ir dar nenori grįžti - turi suvokti, kad jeigu nenori į Lietuvą - tai turės mėnesiui ir pasilikti toje savo šalyje, už kurią sumokėjo. Jeigu nenori grįžti viendėl to kad sumokėjo už 3 zvaigzdučių viešbutį - tai tegul ten ir sėdi. Ir tegul negrįžta, nes niekams jiems individualaus lėktuvo neskirs.
16. Autobusų parkams siūlau daryti savaitgalio maršrutus visomis dienomis, nes keleivių tikrai yra mažai.
17. Kodėl teikiu pasiūlymus? Todėl matau, kad dauguma žmonių į tai nežiūri rimtai.
18. Trumpuoju numeriu 1808 pradeda veikti koronaviruso karštoji linija. Skambinti į liniją galima visoje Lietuvoje visą parą nemokamai iš visų tinklų. Numerio 112 nenaudojame.

Skaitytojas 2020-03-14 15:40
Atsakyti
Rūta 2020-02-28 20:26:17
Jus apsigavote kaip ir as!!! Wizzair bilietai yra tik tarpininkai perparduodantys bilietus Wizzairo, cia imone MB Skruzdeliuko keliones, skaitykite rekvizituose.lt ir suprasite. Wizz Air bendrove nieko bendro su jais neturi.
Jus apsigavote kaip ir as!!! Wizzair bilietai yra tik tarpininkai perparduodantys bilietus Wizzairo, cia imone MB Skruzdeliuko keliones, skaitykite rekvizituose.lt ir suprasite. Wizz Air bendrove nieko bendro su jais neturi. https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/2020/02/24/news/teismas-uzdraude-naudoti-svetaine-wizzairbilietai-lt-nutare-kad-klaidina-vartotojus-13768276/
Atsakyti
Simona 2020-02-22 14:07:27
Wizzair bilietai konsultante Giedre, mane sokiravo! Parasiau i ju puslapi tikedamasi, kad gal sulauksiu pagalbos, nes skambuciai i pati wizz air ne tik, kad mokami, taciau lietuviskai niekas nekalba, el. pasto niekas nenurodo. Giedres bendravimo lygis prisegtuose susirasinejimuose.
Jus apsigavote kaip ir as!!! Wizzair bilietai yra tik tarpininkai perparduodantys bilietus Wizzairo, cia imone MB Skruzdeliuko keliones, skaitykite rekvizituose.lt ir suprasite. Wizz Air bendrove nieko bendro su jais neturi.
Atsakyti
Wizzair bilietai konsultante Giedre, mane sokiravo! Parasiau i ju puslapi tikedamasi, kad gal sulauksiu pagalbos, nes skambuciai i pati wizz air ne tik, kad mokami, taciau lietuviskai niekas nekalba, el. pasto niekas nenurodo. Giedres bendravimo lygis prisegtuose susirasinejimuose.
Vaidas Draugelis
2019-11-30 12:16:46 IP 2e7r3nfd
Atsakyti
Sveiki, 2019-11-18 Skridau į Anglija su paprastu bilietu (ne priority) su savimi turejau lagaminą 40/30/20 ir Vilniaus oro uoste turejau susimoketi mokestį 25 eur. Ar dabar keitėsi taisykles nes kiek skaitau internete leidžiamas bagažas ir buvo 40/30/20
Atsakyti
Sveiki. Šiandien Doncaster - Vilnius vakarinis skrydis dingo bagažas didelė ADIDAS mėlyna tašė. Gal gal netyčia paėmė?
Kristina Bociuliene
2019-08-06 12:15:35 IP 2e7r406c
Atsakyti
Patys blogiausi. Visiškas nežmoniškas požiūris į keleivius.
Kristina Bociuliene
2019-08-06 12:13:07 IP 2e7r406c
Atsakyti
Šiai skrydžių bendrovei klientas - mėsa patrankoms. 2019 08 05. 21. 40 val. Skrydis Luton - Vilnius. Sūnus atvyko į uostą, praėjo registraciją, pridavė bagažą. Atėjo laipinimo laikas - kontrolierius sako : jūsų bilietas blogas, netrukus atidavė bagažą ir pasakė eikite pildyti pretenzijas. Viso. O ten jau dokumentai paruošti pinigų grąžinimui. Iki skrydžio likus 40 min. Sugadinti planai, kaip naktį grįžti namo už 100 myliu? Išvada: nusipirkus bilietus, praėjus patikras dar negarantuotas, kad tilpsi į lėktuvą.
Atsakyti
Su šeima šendien skrindom wizzair iš Doncaster į Vilniu 21:30 ir likom labai nepatenkinti nes skridom su rankiniu bagažu bet teko susimokėti papildomai pinigus nors mūsų pagažas atitiko standartus ir negana to nepriime mūsų norimos valiutos tai yra euru tai teko lakstyti per visa oro uosta ir prašyti kad ŽMONES mums iškeistu pinigus!!! Kai pasakėme kad neturim galimybes išsikeisti pinigus į svarus jinai mums greižtai atsakė kad jinai niekuom nepades mums. Paskambine šituo numeriu 01302625143 mums pasakė kad jinai privalo iš mūsų paiimti eurus. Taip kas už biletus sumokėjom vos ne dvigubai...prašom savo darbuotojua informuoti ko galima ko ne...
Atsakyti
06 02 diena turejome skristi is Lvovo i Vilniu, atsiunte per maza lektuva ir 22 zmones tiesiog netilpo. Pasiule skrydi uz savaites! Nieko nepasiule, nei maitinimo, nei kitu pasirinkimu. Parskriskit kaip norit, pinigus kompensuosime. Skunda peteikeme, jau 35 dienos ir atsakymo negaunam.
Atsakyti
Wizzair 2019-06.30 skrydzio laikas 20:00 Is Vilniaus oro uosto I Belfasta skrydis, stiuardeses elgesys sokiravo. Ilaipintas I lektuva vaikas paprase stiuardeses jog padetu uzkelti lagamina, kadangi truksta vaikui ugio ji uzkelti, STIUARDESES atsakymas SUSIRASK KAS TAU PADES.... Man kaip mamai sokas girdint lektuvo darbuotojos atsakymas i pagalbos prasyma. Aciu dievui, kad lektuve buvo sirdi turinti moteris, kuri pamacius incidenta pasisiule pati vaikui padeti uzkelti. Dekuj moteriai uz pagalba. O tokias stiuardeses vyciau is lektuvo mokymams....
Atsakyti
Vilma 2019-03-20 23:40:07
Ši ponia turbūt niekada nieko nežino nes man taip pat iškilo bėdų, už bilietus buvo nuskaiciuoti pinigai du kartus nes per savo skubėjimą atlikau du pavedimus ir ji negalėjo padėti išsiaiškinti. Vasarą tokia pat situacija turėjo mano drauge, kazkur skambino ir viską sutvarkė bet tel nr nepamena, o aš nerandu jokių nr kur galima lietuviškai susukalbeti...
Žinokit galvojau kad man vienai su šia konsultante teko susidurti, pasijaučiau, kaip didžiausią nusikaltima darau jos klausimo paklausus. Nesuprantu kaip šis žmogus dar ten dirba.. Nejaugi nemato niekas atsiliepimų..
Atsakyti
Sveiki, nežinau ar čia yra normalus bendravimas bet jūsų konsultantė Giedrė yra kažkas baisaus, ar jūs bent žiūrit kokio tipo konsultantai reprezentuoja jūsų įmonę. Pasijaučiau, kad didžiausią nusikaltima padariau jos paklausus klausimo, ant tiek nepagarbus bendravimas, ta prasme toks jausmas, kad bet kokia neisprususia moterėle ten būtumėt pasodine už kompo.. jei taip ir toliau dėl tokio žmogaus turėsit nemažai skundų ir bėdų.
Atsakyti
Gerb. Wizzair, ar cia taip normalu suvaryti zmones i "gate" pries skrydi ir laikyti juos puse vanados? (Kalbu apie Kauno oro uosta) Mazi vaikai klykia, seni zmones svirduliuoja... Galu gale ar tai saugu? Kas jeigu gaisras? Kodel keleiviai turi buti kaip "karves" gainiojami? Taigi zmones gali puikiausiai laukti skrydzio viduje, sededami ir megaudamiesi kelione. Nei vienos oro kompanijos neturi tokios "politikos" kaip jus. Ar jus patys bandet pastoveti ten? Siulyciau pabandyti. Visiskai bereikalingas zmoniu varginimas. Labai tikiuosi sulaukti jusu atsakymo. Prizadu, kad "skambinsiu" ir "triuksmausiu" garsiai. Sia vasara gali tekti naudotis jusu kompanijos paslaugomis daug kartu... tikrai netylesiu ir sukelsiu jums daug triuksmo jeigu nesuorganizuosit savo darbo.
Atsakyti
Jau kaip nusibodo. Ir niekas nieko negali padaryti, nes...numeriai nelietuviški. Kiek rašyta, kiek policiją kviesta... Durnių laivas. Išeina, galima užmušti su šia mašina žmogų ir nieko nebus?
Užstoja visą šaligatvį, ardo infrastruktūrą, tam kad auto apeiti privalome išeiti į gatvę - su vaikais ir vežimėliais - tapti KET pažeidėjais, beto rizikuoti savo ir savo vaikų sveikatą ir net gyvybę.
Jauna vairuotoja nedaro garbės Wizzair įmonei.
Reikalaujame nubaustu įžūlią KET pažeidėją.
Veiksmas vyko kovo 22 d., apie 18.35 val. Prie Rodunios kelias 26 namo.
Pažeidėjo v/n MTY 482 (HU)
Atsakyti
Danute 2018-12-02 20:32:25
Visada naudojuosi wizzairo kompanija. Bet va katik iskilo man klausimas. Ir pabandziau pasiteirauti. Grazioj formoj mane pasiunte po velniu. Pridedu susirasynejimo nuotraukas. Dar karta Aciu ponia Giedre!
Ši ponia turbūt niekada nieko nežino nes man taip pat iškilo bėdų, už bilietus buvo nuskaiciuoti pinigai du kartus nes per savo skubėjimą atlikau du pavedimus ir ji negalėjo padėti išsiaiškinti. Vasarą tokia pat situacija turėjo mano drauge, kazkur skambino ir viską sutvarkė bet tel nr nepamena, o aš nerandu jokių nr kur galima lietuviškai susukalbeti...
Atsakyti
Laba diena.siu metu vasario 11 diena skridos is vilniaus i liutona, 6 valanda ryte, lektuve pamirsau telefona
Atsakyti
Laba diena, kaip galima sužinoti apie skrydžius į Kutaisį nuo lapkričio menesio? Ar šiais metais bus? Ačiū!
Atsakyti
Visiški s*****i, niekas už nieką neatsakingas, niekas neatlieka savo darbo, Vilniuje prieš skrydį, dar teko susimokėti papildomai už bagažą 25 eur, nors jau buvo už bagažą sumokėta, nes Ale nepridavėme bagažo terminale, bet jie matydami mūsų bilietus, maloniai praleido iki ilaipinimo, o tada žinoma liepė susimokėti, na ką čia bepridursi, bet skrendant atgal iš Lvovo, gavome susimokėti po 38eur už registraciją, nes elektroninės kortelės ten negalioja, bet tai būtų ne problema, galima juk atsispausdinti bilietus mieste, tik nebuvo ko spausdinti, nes Wizzair programa neveikė ir prie kortelių nebuvo jokio priėjimo visą dieną, nors vietos buvo mums priskirtos, bet žinoma oro uoste niekas nieko girdėti nenorėjo ir buvome ne vieni tokie su šia problema ir visi suprantama susimokejome. Kreiptis nėra kur, tik skambinti nurodytu telefonu, minutės kaina 1, 45eur, o ten patys suprantate, pinigų išleisite nerealiai, o ir naudos nežinia ar būtų. Būkite visi atidūs, nes su šia kompanija gerai kol gerai. Vengsiu šios bendrovės kiek galėsiu.
Atsakyti
Kutaisio oro uostas nepriima mobiliosios programėlės ilaipinimo kortelių. Jokios informacijos nerasite, bet būsite tvarkingai apmokestinti po 33 eur uz kiekvieną keleivį. Gero skrydzio su Wizzair!
Pastovus klientas
2018-12-31 15:16:44 IP 2anaqto7
Atsakyti
Tikrai esu labai nepatenkintas jų darbu. Likus 15min iki vartų uzdarymo mums netgi neleido pabandyti bėgti kad suspėti apsauke kad esam melagiai ir t.t viskas vyko lutono oro uoste. Ir vietos buvo nupirktos ir žodžių pinigai į orą išskrido be mūsų. Bent būtų davė šansą bėgti ir suspėti nes buvo paskutinis kvietimas prie vartų.
Atsakyti
Pirma karta skridau su wizzair i norvegija2018-12-09. Skrydis (7:30) skridau su mazu vaiku 2, 5 metu vaikas pavarges rekia, klykia neseda i kede paprasius prisegamo dirzo jos vos nepradejo saukti ant manes ir vaiko. Kalbejo grubiai labai ir nemandagiai. Vaikas dar labiau issigando. Dar niekada man taip nera nutike labai nusivyliau, vos pati neapsiverkiau. Skrendant atgal is norvegijos, 2018-12-12 is karto paprasiau vaikinuko dirbusio prisegamo dirzo jis maloniai man padave. O atlekus kita striuordese pradejo piktai sakyti kad dirzo negalima ir kad atiduociau dirza ir labai nemaloniai snekejo.. vel nuotaika sugadinta.. baisiau but negalejo... tokio lygio aptarnavimo man nera niekur teke matyti
Atsakyti
Visada naudojuosi wizzairo kompanija. Bet va katik iskilo man klausimas. Ir pabandziau pasiteirauti. Grazioj formoj mane pasiunte po velniu. Pridedu susirasynejimo nuotraukas. Dar karta Aciu ponia Giedre!
Atsakyti
Striuardesiu bendravimas lygus nuliui.
Nemoka bendrauti su zmonemis gražiai kaip joms priklauso.jokios tolerancijos
Skridau is shefildo i vilnių penktadienį

Taip pat rekomenduojame

RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių agentūra, kelionių organizatorius, turizmo paslaugų rinkinio pardavėjas ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Jumbo Transport
Krovinių gabenimas

Adresas: V.A.Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; geležinkelių transportas; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB JUMBO TRANSPORT - Įmonė „Jumbo Transport “ tarptautinių krovinių gabenimo kompanija ,specializacija – krovinių pervežimai ir kitos logistikos paslaugos. Tai apima prekių transportavimo, paskirstymo, optimalaus maršruto paieškos, maršruto stebėjimo realiu laiku, dokumentų rengimo t.y. visą aiškiai struktūrizuotą...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Aston Martin DBS 770 Ultimate" – galingiausias ir galutinis
"Aston Martin DBS 770 Ultimate" – galingiausias ir galutinis
"Aston Martin" gamoje DBS raidės reiškia galią, kuri pavergia sielą, ir aerodinamikos padiktuotą drąsų stilių. Nuo pat 2018 metų šis automobilis buvo galingiausias serijinis gamintojo modelis...
"Baltic Amadeus" kuria Progress programuotojų bendruomenę Lietuvoje
"Baltic Amadeus" kuria Progress programuotojų bendruomenę Lietuvoje
IT ir skaitmenizavimo bendrovė "Baltic Amadeus" stiprina bendradarbiavimą su JAV programinės įrangos kūrimo lydere "Progress Software Corporation" ("Progress"). Iki šiol Progress OpenEdge...
Sąskaitą apšvarino sukčiai – atsakomybė už tai gali kilti ir bankui
Sąskaitą apšvarino sukčiai – atsakomybė už tai gali kilti ir bankui
Bankai skambina pavojaus varpais ir perspėja, kad sukčiai kibernetinėje erdvėje išradingai naudoja vis sunkiau atpažįstamus sukčiavimo būdus. Bankai prašo neprarasti budrumo ir atidumo. Tokie...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek užsienio kalbų mokate?

Akcijų kainos

AutoZone 2428,58 +2,50%
Colgate-Palmolive 72,88 +1,80%
Kraft Heinz Co 40,37 +1,71%
Goldman Sachs 357,46 +1,06%
FedEx 184,08 -3,40%
Goodyear 10,68 -3,78%
Xerox 16,17 -3,86%
NVIDIA 191,62 -5,91%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 23,33 +10,99%
Ryžiai 467,00 +6,14%
Varis 8375,40 +4,04%
Vištiena 3,31 0,00%
Nafta 81,01 +1,07%
Anglis 379,23 +10,83%
Dujos (JAV) 5,50 +4,17%
Dyzelis 3,12 -23,15%