Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Estetinės odontologijos centras VivaDens, IĮ
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Estetinės odontologijos centras "VivaDens"
Taip pat rekomenduojame
SB dantų klinika
CLINIC | DPC dantų priežiūros centrasAdresas: Savanorių pr. 314A, LT-49452 Kaunas.
Veiklos sritys: odontologija, paslaugos; medicinos įstaigos, paslaugos.
CLINIC | DPC – didžiausias odontologijos klinikų tinklas Lietuvoje. Čia teikiamos visos įmanomos bendrosios ir šiuolaikinės odontologinės priežiūros paslaugos: Dantų implantacija Momentinė implantacija All-on-4 Zygoma Cirkonio implantai Trefoil sistema Dantų protezavimas Dantų šaknų kanalų gydymas Dantų ir...
Šypsenų laboratorija
NEODENTA odontologijos klinikaAdresas: Baltų pr. 49A, LT-48233 Kaunas.
Veiklos sritys: odontologija, paslaugos; medicinos įstaigos, paslaugos.
NEODENTA – tai visas tik aukščiausios kokybės odontologijos paslaugas suaugusiesiems ir vaikams teikianti klinika, įkurta tam, kad kiekvienas turėtų pačias geriausias sąlygas rūpintis savo dantų sveikata. Klinikos stiprybė – čia dirbančių specialistų komanda. Gydymo kokybę užtikrina naujausius šiuolaikinės...
Angitia
Odontologijos klinika KauneAdresas: Savanorių pr. 273, LT-50131 Kaunas.
Veiklos sritys: odontologija, paslaugos; medicinos įstaigos, paslaugos.
Dantų gydymas, protezavimas, implantavimas, tiesinimas, balinimas. Vaikų dantų gydymas. Dantų rentgenas, kompiuterinė diagnostika. Dantų vagelių padengimas silantais, apnašų, akmenų valymas. Stomatologo paslaugos. Dantų profilaktinė apžiūra Sisteminga profesionali odontologo atliekama dantų profilaktinė apžiūra ir...
Odontologija jums
Estetinė odontologija ir dantų implantavimasAdresas: Miško g. 25A, LT-44313 Kaunas.
Veiklos sritys: odontologija, paslaugos; medicinos įstaigos, paslaugos.
Odontologija jums, UAB tai odontologai Kaune, odontologų paslaugos. Dantų gydymas, plombavimas, protezavimas ir implantavimas bei visos suaugusiųjų ir vaikų dantų gydymo paslaugos ir burnos higienos paslaugos Dantų implantacija: All on Four metodika Momentinė implantacija Cirkonio implantai Trefoil sistema Zygoma...
Dantų gydytojas
PapadentAdresas: Vito Gerulaičio g. 1-26, LT-08200 Vilnius.
Veiklos sritys: odontologija, paslaugos.
Mūsų misija – pasirūpinti profesionalia ir ilgalaike Jūsų burnos sveikata. Paslaugos: dantų implantacija, viso žandikaulio atstatymas naudojant „All-on-4“ metodiką, dantų protezavimas, laminatės, vaikų dantų protezavimas, terapinis gydymas, estetinis plombavimas, rentgenologiniai tyrimai, kompiuterinė diagnostika...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Goodyear
|
15,19
|
+4,61%
|
Manchester United
|
12,82
|
+4,40%
|
NVIDIA
|
187,09
|
+4,27%
|
Xerox
|
19,14
|
+3,80%
|
Visa
|
211,33
|
+0,12%
|
Nokia
|
5,21
|
0,00%
|
Kraft Heinz Co
|
38,67
|
-0,15%
|
Philip Morris
|
99,24
|
-0,23%
|
Anglis
|
196,95
|
+16,09%
|
Cukrus
|
0,79
|
-1,25%
|
Vištiena
|
3,67
|
-0,81%
|
Dujos (JAV)
|
7,67
|
-5,77%
|
Auksas
|
1836,57
|
-0,65%
|
Jautiena
|
5,98
|
-1,64%
|
Kava
|
6,03
|
+5,05%
|
Ryžiai
|
444,00
|
-4,31%
|
2022-07-03 21:35:08 IP 28m82fpu
Po jų klinikoje atlikto gydymo, daugybės išleistų pinigų, turėjau kreiptis kitur, nes po plombavimo atliktas dantų poliravimas ant tiek blogas, kad dantų jautrumas nepakeliamas.
Nerekomenduoju šios klinikos, net jei tai būtų mažos kainos.
2021-10-31 09:06:21 IP 2juaba6p
2020-11-03 19:57:39 IP 27q30g60
2019-10-15 12:54:38 IP 66holm34
2018-11-24 12:01:23 IP 2g5vec4p
VivaDens Estetines odontologijos centro paslaugomis naudojuosi nuo sio centro ikurimo pradzios, apie 20 metu. Stebiu kaip auga aptarnavimo kokybe, diegiamos naujausios technologijos, suburtas grazus, atsakingas ir nuosirdus kolektyvas.
Atvykusi i VivaDens visada zinau, kad cia bus suteikta auksciausios pasaulines kokybes pagalba, kad viskas suderinta, laiku, subalansuota orentuojantis i visus klientus ir cia dirbancius, kokybes ir kainos balansa.
Auga, grazeja VivaDens, kartu ir mano sypsena.
Dekinga uz nuosirdu auksciausios kokybes ir grozio skleidima Lietuvoje ir pasaulyje. Aciu.
2018-03-05 18:25:22 IP 2ju3kq2q
Atvykusi i VivaDens visada zinau, kad cia bus suteikta auksciausios pasaulines kokybes pagalba, kad viskas suderinta, laiku, subalansuota orentuojantis i visus klientus ir cia dirbancius, kokybes ir kainos balansa.
Auga, grazeja VivaDens, kartu ir mano sypsena.
Dekinga uz nuosirdu auksciausios kokybes ir grozio skleidima Lietuvoje ir pasaulyje. Aciu.
2018-02-26 23:47:34 IP 2i250efn
2015-11-28 19:05:12 IP 5f4so9c7
apie ponios Linos Žiedūnos Norvaišienės odontologines paslaugas ir atsakingumą
Dėl 2015-10-30 rezervuoto vizito atšaukimo. Ponia Lina Žiedūna Norvaišienė (Klientė) rezervavo vizitą Estetinės Odontologijos Centre VivaDens 2015-10-23. 2015-10-30 dieną apie 7:44-8:00 val. Klientė paskambino į VivaDens ir atšaukė savo rezervuotą estetinio plombavimo vizitą pas gydytoją motyvuodama, kad neva serga ir dar gali užkrėsti. Tą pačią - 2015-10-30 dieną 9:00-10:30 val., ponia Lina Žiedūna Norvaišienė parašė internete rekvizitai.lt ir el.paštu neatsakingą atsiliepimą.
VivaDens visada apgailestaujame dėl galimų nesusipratimų ir klaidų ir atidžiai juos ištiriame bei ištaisome. Visuomet mūsų prioritetu išlieka kvalifikuotas ir nuoširdus atsakingumas ir mes visuomet visų pirma rūpinamės atsakingais klientais ir darbuotojais. Dažniausiai tiesa pasimato tik giliau, plačiau ir tiksliau žvilgtelėjus į faktus ir aplinkybes.
VivaDens peržiūrėjome įvykio faktus ir aplinkybes. Preliminariai esame atsakę į Klientės pirmą pretenziją internete rekvizitai.lt. Saugodami jos privatumą anuomet pavardės neminėjome. Po antro ponios Linos Žiedūnos Norvaišienės komentaro padidėjus jos žodžių ir veiksmų neatitikimui savo atsakymą papildome.
Deja čia nėra tinkama vieta detaliai paaiškinti visų jos žodžių ir veiksmų neatitikimą ir neatsakingumą, todėl mes atkreipsime dėmesį tik į pagrindinius iš jų. Aiškumui naudinga susipažinti su pirmu mūsų komentaru.
Ponios Linos Žiedūnos Norvaišienės žodžių ir veiksmų neatitikimas prasidėjo nuo jos 2015-10-30 rezervuoto vizito atšaukimo ir netgi dar anksčiau, nuo 2014-07-28 dienos vizito. Tuomet:
Vadybininkė: Norėsite užsirašyti kitam vizitui, su CEREC danties protezavimui?
Ponia Norvaišienė: Dabar nežinau, turėsiu pasižiūrėt kalendoriuje.
Vadybininkė: Taip. Dabar už vizitą suma yra 350 Lt, jūsų buvo pervesta 400 Lt. 350 Lt užskaitome, 50 Litų lieka. Gali likti prie naujo vizito, jeigu numatot registruotis. Galime grąžinti.
Ponia Norvaišienė: Tegul lieka.
Ponia Norvaišienė pati paliko 50 Litų VivaDens‘e, o tel. pokalbyje 2015-10-30, nesirūpindama prisiminti tiksliau pokalbį, nepagrįstai kaltina: „o kaip vieną kartą Jūs paėmėt daugiau ir mano pinigai pragulėjo pas Jus, kai buvau per didelį avansą sumokėjusi? Tada buvo gerai? Tada viskas buvo smagu.“
2015-10-30 Klientė telefonu teigia ir neatsakingai grasina: „Dar kartą Norvaišienė skambina, aš atvyksiu į vizitą, iš karto perspėju, kad visi susirgsite, nes pas mane yra Roto virusas.“
Kai reikia susimokėti už atliktą darbą pasiruošiant vizitui, tai ponia Lina Žiedūna Norvaišienė sako, kad sergu ir, jei atvyksiu apkrėsiu jus visus. Bet vėliau savo antrame komentare internete ji sako, kad net nesirgo, tik gąsdino, kad nereikėtų atsiskaityti bent už dalį sumos nuo suteiktų paslaugų. Tai akivaizdus neatsakingumas ir net melas.
Ligos atveju atsakingas klientas informuoja, ką jam rekomenduoja jo gydytojas ir laikosi gydytojo nuorodų bei atsiskaito už anksčiau, ligos metu ar vėliau suteiktas paslaugas. Taip yra Vakarų atsakingose įmonėse. Taip ir turėtų būti. To mes laikomės ir tai įtraukėme į sutartis su klientais bei į vidaus tvarkos taisykles. Mes informuojame ir atsakingas klientas supranta, kad apie pusę darbo jau būna padaryta iki odontologinės paslaugos teikimo iki vizito pradžios.
Be to, esant ligai VivaDens vadybininkės skubiai ieško kliento, kuriam galėtų būti suteikta paslauga ir sumažintos prastovos išlaidos klientui, darbuotojams ir darbdaviui. Jeigu tokį klientą suranda, tai vizito išlaidų mokestis sergančiam klientui žymiai sumažinamas, nes bent dalis atlikto darbo išlaidų panaudojama kito sveiko kliento paslaugai suteikti. Todėl ir dabar naudodamiesi proga mūsų klientų prašome neatsisakyti kartais pateikiamo skubaus odontologinės paslaugos pasiūlymo. Taip mes kartu sumažinsime netikėtų aplinkybių nuostolius ir paslaugų kainas. Mes tuos klientus, kurie nebendradarbiauja savo ir kitų ligos atvejais laikome neatsakingais ir jų neatsakingumo išlaidų neperkeliame į atsakingų klientų kišenę. Mūsų patirtį su baime jau pradeda taikyti LR Sveikatos Apsaugos Ministerija. Mes be baimės sakome, kad atsakingi klientai tai supranta ir kooperuojasi, nes žino, kad kokybiškiausias darbas net ir labai gerai organizuojant, kainuoja. Kodėl tų išlaidų nesumažinus kooperuojantis.
2015-10-30 perklausėme gydytojos, pas kurią Klientė atšaukė vizitą, dėl sergančiojo Roto virusu aptarnavimo; gydytojos atsakymas buvo - Roto virusu sergančio žmogus ji tikriausiai negalėtų aptarnauti, nes laukiasi. Bet naudingiausia būtų, jei Klientė žinotų gydytojo rekomendacijas ir jų laikytųsi negąsdinant ir nebandant tuo pasinaudoti.
2015-10-30 „rekvizitai.vz.lt“ portale ir el.laiške VivaDens Klientė rašo: „Nenorėdama prarasti avanso, pasakiau, kad atvyksiu vizitui, nors ir jaučiuosi blogai.” 2015-11-05 „rekvizitai.vz.lt“ portale jau rašo „Nesupratau, kokiu pagrindu, jūsų atsiliepime, esu pavadinta NEATSAKINGU pacientu. Pirmiausia, nenorėdama platinti viruso atšaukiau vizitą, nors tuo metu sirgo šeimos nariai, o pati simptomų neturėjau.“ Gerbiamai L.Ž. Norvaišienei primename, kad Jūs ne tik kad buvote neatsakinga, bet ir melavote. Jei Klientė neserga, elgiasi atsakingai, saugosi ir laikosi gydytojo rekomendacijų, tikriausiai ją būtų galima aptarnauti.
Mes suprantame, kad klientai ir darbuotojai kartais serga. Mes rūpinamės, kaip teisingai suderinti visų pusių interesus, pareigas ir atsakomybę. Ir dažniausiai tai pavyksta, jei abi pusės kooperuojasi.
Antra galimybė netikėtai susergantiems klientams yra sveikatos draudimas atitinkamose draudimų bendrovėse, kurios pagal sudarytas sutartis padengia susidariusius dėl ligos nuostolius.
Šiuo atveju tiesiogiai gydytojai ir asistentei dėl Klientės neatvykimo gavosi prastova 1:30 val. Visus atsakingus klientus ir darbuotojus informuojame, kad dar iki vizito yra nupirktos patalpos, kokybiška ir brangi įranga, instrumentai, bendros ir individualios medžiagos, surinkti vadybininkai, tvarkytojos, paruošti procedūrų aprašymai, surasti labai kvalifikuoti ir atsakingi darbuotojai, atsakingi klientai, susimokama už vandenį, elektrą, šilumą ir pan., kas sudaro apie 50 procentų nuo galutinės vizito kainos. Surasti atsakingą darbuotoją ir klientą taip pat reikalauja daug energijos, laiko, išlaidų ir inteligentiškumo. O išlaikyti - dar labiau. Apie 50 eurų yra minimali trumpo ir paprasto VivaDens vizito paruošimo kaštų suma, kurios didesniąją dalį prisiima ir dengia VivaDens įskaitydamas, kad čia užsako paslaugas ir dirba atsakingi žmonės. Pagal Vidaus tvarkos taisykles, 1:30 val. vizito pas aukštos kvalifikacijos gydytoją išlaidų suma yra 60 eur; iš Klientės buvo nuskaityta 50 eur. Be to, vizito išlaidų mokestis mokamas tik atsisakant vizito mažiau nei prieš 2-5 darbo dienas. Perkėlus neatsakingų klientų žalą atsakingiems, žala išaugtų bent dvigubai ir vis augtų. Kitaip ji vis mažėja, nes mažėja neatsakingų klientų VivaDens‘e. Po pavėluoto Klientės atsisakymo, mums nepavyko rasti pakeičiančio kito kliento, kas būtų buvę pagrindu sumažinti vizito išlaidas ir jų mokestį. Matomai ponios Linos Žiedūnos Norvaišienės atveju ligos požymiai ir poveikis buvo matomi anksčiau, todėl mūsų bendri nuostoliai būtų buvę mažesni, jei Klientė būtų informavusi VivaDens anksčiau - prieš dieną ar net dvi.
Atsiprašome, kad telefonu su Kliente kalbėjusi registratūros vadybininkė atsakė ne iš esmės, o labiau remdamasi Vidaus tvarkos taisyklėmis. Pavyzdžiai, kad taip elgiasi visos atsakingos Vakarų ir Lietuvos įmonės skrydžių, bilietų platinimo, viešbučių, kelionių rezervacijų ir kitais panašiais atvejais taip pat galimai taip pat būtų padėję suprasti situaciją ir kaip derėtų elgtis tokiais atvejais atsakingiems žmonėms ir darbuotojams. Atsakingai nesielgiant VivaDens paslaugų kokybė už mūsų kainą nėra pasiekiama.
Visus klientus ir darbuotojus prašome būti atsakingais ir suprasti ir kitą pusę, visuomet informuoti apie neatsakingą elgesį ir kooperuodamiesi taisant klaidas bei kopiant į naujas technologijų, mokslo ir meno viršūnes visi džiaugsimės dar gražesnėmis šypsenomis ir dar geresniais rezultatais.
Poniai Linai Žiedūnai Norvaišienei ir kitiems skaitytojams bei VivaDens klientams linkime geros sveikatos, gerovės ir laimės.
Gražiausių šypsenų ir geriausios kokybės ir kainos proporcijos ieškokite ir rasite VivaDens.
Pagarbiai,
VivaDens Gydymo skyriaus vedėja Rasa Šnipaitytė
2015-11-05 13:53:52 IP 2be6d1pa
Jūs kuo puikiausiai žinote mano asmeninius duomenis, nes, tikinate, jog telefoniniai skambučiai įrašomi. Visiškai neslepiu savo duonenų, tiesiog pildant atsiliepimą buvo prašoma nurodyti tik vardą.
Nesupratau, kokiu pagrindu, jūsų atsiliepime, esu pavadinta NEATSAKINGU pacientu. Pirmiausia, nenorėdama platinti viruso atšaukiau vizitą, nors tuo metu sirgo šeimos nariai, o pati simptomų neturėjau. Kai registratorė paaiškino, jog tai nėra pateisinama neatvykimo priežastis, tik tada pasakiau, jog, tokiu atveju, galiu atvykti vizitui. Deja, buvau patikinta, kad nebūsiu priimta, bet 50 Eurų už visitą būsiu sumokėjusi.
Jokio asmeninio kontakto iš Vivadens atstovų iki šiol taip ir nesulaukiau. Atvirai pasakius, ir nebenoriu sulaukti.
Sekmės Jums,
Pagarbiai Lina-Žiedūna Norvaišienė
P.S. dabar, tikiuosi, nebeturėsite pagrindo neskelbti mano skundo
2015-10-31 00:06:27 IP 5f4soc8u
Šiandien buvau šokiruota Vivadens klinikos požiūriu į pacientus. 7.30 paskambinau pranešti, jog negaliu atvykti vizitui, kuris buvo paskirtas 9 val. ir sumokėtas 50 EUR avanso mokestis. Nors vizitą norėjau perkelti kitai dienai, o ne visiškai atšaukti, pagal Vivadens vidaus taisyklės, mano sumokėtas avansas 50 EURų NEGRĄŽINAMAS. Šiandien negaliu atvykti dėl staigiai šeimą užpuolusio Roto viruso. Nenorėdama prarasti avanso, pasakiau, kad atvyksiu vizitui, nors ir jaučiuosi blogai. Tada registratorė mane informavo, jog man atvykus gali nuspręsti, jog gydytoja manęs nepriims. Toks stagnatiškas, biurokratinis požiūris mane pribloškė. Tikrai ieškosiu kitos Klinikos dantų gydymui. Apgailestauju, kad, nors specialistai dirba puikiai, bet Klinikos "Vidaus Taisyklės" labai primena abejotinos reputacijos įmonių požiūrį, kai bet kokiu atveju "kapeikinėjamasi"- 50 EURų "uždirbama", o tūkstančiai prarandami dėl nepatenkintų pacientų.
Tapau Vivadens pacientė 2011 m., nutarusi atlikti estetinį dantų plombavimą ir kitas su tuo susijusias procedūras. Tikrai specialistų darbu likau patenkinta, nors šios paslaugos patuštino šeimos biudžetą apvalia suma. Rekomendavau šią kliniką ir savo vyrui, kuris taip pat gydėsi ten dantis. Dabar abu ieškosime Klinikos, kur ne tik gydytojai moka savo darbą, bet ir elgiamasi su pacientu tinkamai. Neabejoju, kad Vilniuje tokią tikrai rasime.
Užsienyje, pvz., JAV, Vokietijoje ir pnš., nesvarbu dėl kokios priežasties buvo išlaidos, bet nebuvo suteikta paslauga - išlaidas padengia tas, kuris jas sukėlė. Šiuo atveju klientas. Ir atsakingi klientai tai supranta, ir noriai atsako už savo veiksmus. Lietuvoje, kur klesti korupcija, valdžia ir teismai didesnę dalį atsakomybės permeta atsakingiems darbuotojams ir įstaigoms. VivaDens klientai apmoka tik maždaug apie 20-30 proc. išlaidų.
VivaDens‘e neperkeliame neatsakingų klientų išlaidų atsakingiems, nes tai vestų į paslaugų brangimą atsakingiems klientams. VivaDens geriau praranda neatsakingus klientus, nei uždeda jų naštą ant atsakingų pečių, nors tokios naštos perkėlimo korumpuotai reikalavo ir Valstybinė Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnyba. Tam teko išmintingai pakeisti Vidaus Tvarkos Taisykles.
VivaDens‘e šiuo metu tikslinamės šios situacijos faktus ir aplinkybes iš klientės ir klinikos pusės. Klientės piktoką skundą paviešintume, jei jis nebūtų anonimiškas. Matyt klientė žino, dėl ko slepiasi už savo žodžių.
Padėtis dėl galimų VivaDens klaidų bus skubiai ištaisyta ir klientė bei šių eilučių skaitytojai informuoti.
Pagarbiai, VivaDens gydymo skyriaus vedėja Rasa Šnipaitytė
2015-10-30 08:21:18 IP 28m86311
Tapau Vivadens pacientė 2011 m., nutarusi atlikti estetinį dantų plombavimą ir kitas su tuo susijusias procedūras. Tikrai specialistų darbu likau patenkinta, nors šios paslaugos patuštino šeimos biudžetą apvalia suma. Rekomendavau šią kliniką ir savo vyrui, kuris taip pat gydėsi ten dantis. Dabar abu ieškosime Klinikos, kur ne tik gydytojai moka savo darbą, bet ir elgiamasi su pacientu tinkamai. Neabejoju, kad Vilniuje tokią tikrai rasime.