VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Vitrina, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Vitrina

Atsiliepimai apie Vitrina, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Vitrina, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
GAL BANKRUTAVOT? NEISGALIT PATALPU ISLAIKYT?! VISA KAUNA APSUKAU 2KARTUS B@ MOLE NERA JAU, AKROPOLY NERA, SAVAS, UZDARYTAS BLMBA, ALEKSOTO MAXIMA VBS UZDARYTA!!! KAD JUS MENTAI NUPI@TU!! PUSE BAKO PRAMALIAU KURO IR
Atsakyti
Užsakiau tiesinimo žnyples dovanoms. Pakuotė tragiška sulamdyta, suplėšyta. Pirkdama pažymėjau, kad dovanosiu.Tai negi negalima iš penkių sandėlyje buvusių prekių išrinkti normalią pakuotę? Be to iš kur sandėlyje naudotos prekėe, jei nurodyta, kad prekė nauja??? Tai labai neprofesionalu.
Atsakyti
Taip pat buvo nesklandumų su išsiuntimu, tačiau su direktorius pagalba buvo išsiųstas ta pačią dieną kai jam paskambinau, ačiū.
Atsakyti
Aš taip pat nepaskaičius komentarų užsisakiau prekes šioje parduotuvėje 04-18 d.ir iki šiandien jų negavau. Kadangi mokėjimą atlikau per Payserą tai informuosiu Paysera klientų aptarnavimo centrą, kad susisiektų su paslaugos teikėju, nes man su jais susitarti nepavyksta. Nerekomenduoju šios el. parduotuvės niekam. Toks aptarnavimas, tai didelė nepagarba klientui. Tačiau pasiskaičius komentarus matau, kad ir pats parduotuvės savininkas Viktoras Lygnugaris yra nesąžiningas, tai ką norėti iš pardavėjų.
Atsakyti
Šiandien, gavau žinutę, kad prekė išsiųsta (05-06) Užsakymas buvo (04-18). Nu tai yra apgailėtina. (ir tai po ilgų pykčių). Aš puikiai suprantu, kad ne darbuotojai kalti, o apgailėtina įmonės sistema, kuri darbuotojų niekada nevertino. Nuoširdžiai rekomenduoju niekada čia neapsipirkti ir nepirkti, sutaupysit savo nervų. Aplamai ši parduotuvė kuo toliau, tuo labiau ritasi į dugną.
Atsakyti
Užsisakiau prekes 04-14 ir iki šiandien jų nesulaukiau. Į skambučius neatsiliepia, į el. laiškus taip pat. Galiausiai pavykus prisiskambinti į kito miesto atstovybę atsiliepusi mergina buvo visiškai pasimetusi ir tepasakė, jog “perduosiu tiesiogiai į ofisą”. Nesuprantu ką perduoti, jei net prekių nesugebama išsiųsti beveik mėnuo. Jei vis dar nesulauksiu užsakymo, kreipsiuosi į vartotojų teises. NEREKOMENDUOJU.
Taip pat negavusi užsakymo
2020-05-04 17:56:50 IP 28ma2216
Atsakyti
Užsakymą pateikiau balandžio 19 d. taip jo ir negavau. Daugiau niekada iš šios parduotuvės neužsakinėsiu, praradau pasitikėjimą. Jei šią savaitę negausiu, tikrai rašysiu skundą.
Atsakyti
Šiandien 15 diena, tačiau užsakymas negautas ir dar net neišsiųstas. Suprantu, kad karantinas ir pan. tačiau koks turi būti užimtumas jeigu per penkiolika dienų neimanoma surinkti trijų prekių?! Esate atsidarę parduotuves nuo praeitos savaitės, bet iki šiol siunta taip ir nesuruošta. Ačiū, daugiau iš Jūsų tikrai nieko nebepirksiu, nes panašu kad nesate patikima įmonė.
Atsakyti
Na aš ir nieko gero pasakyti apie šią įmonę negaliu. Prekę užsisakiau balandžio 9 d, o šiandien yra balandžio 28d. Jie mano prekę išsiuntė balandžio 24d per omniva na aš iki dabar laukiu bet nesulaukiu. O blogiausia tai, kad skambinau, rašiau tai tik į Gmail atsakė kad bus išsiųsta. Nu kazinau daugiau niekada ne uzsisakysiu iš jų. Nes puikus pavyzdys tuos pačius plauku dažus užsisakiau neapsikentus iš Eurokos aš kita diena juos gavau va čia tai dirba ir stengiasi, o čia nu tik neturiu ką pasakyt. Galbūt paskaitė atsilieps pradės geriau dirbti savus darbus, nes taip klientus praras..
Atsakyti
Prekių pristatymas siaubingas! Laukiu jau antra savaitė. Į užklausas neatsako, į telefono skambučius neatsiliepia. Visiškas neprofesonalumas, niekam nerekomenduoju čia pirkti!
Atsakyti
Ne užsakynėkite el. parduotuvėje. Užsakymas padarytas 04.11. Ir jokio atsakymo, šiandien jau 04.23 d. Labai ne profesionalu! Tel. nekelia, prekės ne pristatytos.
Atsakyti
Tragedija, o ne parduotuvė. Aš pateisinu per karantiną prekės pristatymo vėlavimą dėl paštomatų ar kurjerių užimtumo, bet kai internetinė parduotuvė, kuri veikė ir iki karantino nesugeba išsiųsti prekės 15 dienų tai jau atsiprašau... po kelinto karto pavykus prisiskambinti konsultantė atšauna "apsišarvuokite kantrybe"! Rekomenduoju čia neapsipirkti!
Atsakyti
Siūlau karantino metu neužsakinėti prekių iš šios parduotuvės, nes prekių laukiu jau 12 dienų, susisiekti telefonu taip pat neįmanoma.
Atsakyti
Puiki įmonė! Prekių laukiau "TIK 15 DIENŲ"
Atsakyti
Ačiū už operatyviai išspręstus nesklandumus ir malonų aptarnavimą šiuo krizinius, stresiniu karantino metu!
Atsakyti
Esu naujas komandos narys Vitrina Pro parduotuvėje SAVAS.Tiems, kurie rašo komentarus-skundus ir t.t.galiu pasakyti tik vieną.JEI ESI SĄŽININGAS, ATSAKINGAS, GERBIANTIS KITUS, TURINTIS NORĄ DIRBTI, TOBULĖTI, KASDIEN ATRASTI KAŽKĄ NAUJO, MOKI KLAUSYTI IR IŠKLAUSYTI, MANDAGIAI IR KOKYBIŠKAI (PROFESIONAL)APTARNAUTI KLIENTĄ, SUTEIKTI JAM NE TIK INFORMACIJĄ APIE PARDUOTUVĖS ĘSAMĄ ASORTIMENTĄ, BET IR SUKURTI JAUKIĄ ATMOSFERĄ (t.y.klientas turi jaustis laukiamas, gerbiamas)NIEKADA NEVERTINK ŽMOGŲ PAGAL JO IŠVAIZDĄ.ŠIANDIEN JIS GAL BŪT ATĖJO PIRMĄ KARTĄ, AIŠKU JIS (JI) GALI DROVĖTIS PAKLAUSTI, TIESIOG APGAUBK KLIENTĄ DĖMESIU, SUTIK SU NUOŠIRDŽIA ŠYPSENA, PABENDRAUK, PAPASAKOK APIE PRODUKCIJĄ, NEGALVOK APIE TUOS, TAIP VADINAMUS PROCENTUS.TEGUL JIS PASIJUNTA KAIP NAMIE...GAL JI (JIS) NEPASIRUOŠĘS JOKIAM PIRKINIUI, BET TAVO, KAIP KONSULTANTO PAREIGA YRA MALONIAI, PAGARBIAI PASITIKTI IR LEISTI KLIENTUI SUPRASTI, KAD JIS VISADA BUS LAUKIAMAS YRA PAGRINDAS PARDAVIMO SRITYJE.Jei nori tik gauti, gauti, gauti...turi išmokti duoti, suteikti.O visiems, kurie skaito, rašo visą tą purvą, kuris yra čia išvardintas, atsakysiu taip.GAL TAU NESISEKĖ DIRBTI IR TU MYLI TIK SAVE, VALDŽIA TAU YRA.........., O KLIENTAI......., TIESIOG ESI NEPASITIKINTIS, UŽKOMPLEKSUOTAS PARDAVĖJAS-ŽMOGUS.
KELI PATARIMAI:GERBK KITUS IR BŪSI GERBIAMAS.NORĖK DIRBTI, O NE TIK GAUTI.ŠYPSENA YRA TAVO SIELOS ATSPINDYS.NEVERTINK ŽMOGAUS PAGAL APRANGĄ.BŪK ATSAKINGAS, SĄŽININGAS IR TIK TADA SUPRASI, KAS IŠTIESŲ YRA PAREIGA (pardavėja-konsultantė).LINKIU SĖKMĖS VISIEMS, PAGARBIAI VITRINA PRO SAVAS darbuotoja.
Atsakyti
Visada maloniai pasitinka bei aptarnauja, konsultacijos labai naudingos, pasiulo tikrai tinkanti produkta nurodytai situacijai. Ne vienas produktas yra isbandytas ir likau tikrai patenkinta, kai kuriais kartais net nustebinta rezultatu :)
Atsakyti
Noriu parašyti patį blogiausią atsiliepimą pirkau šviesinamuosius dažus pakelyje blondinėms, ispanų gamintojo, tai va atidarius pakelį dažai buvo atsargiai iškratyti į dažų maišymo indelį po pusės minutės dažai pakilo į orą ir vos ne rūkas pasidarė nuo dažų siaubinga kokybė!!!! Nepadėjo net peroksidas iš karto įpiltas. Dažai siaubingai seni o jau kokybė kiek dažau gyvenime nesu mačiusi siaubingesniu. Teko prisikvepuoti dažų dūmais. Neigiamai vertinu produkciją. Niekam nerekomenduoju. Buvo daryta viskas pagal taisyklės bet dažai tragiški. Aš kaip profesionalė vertinu neigiamai! Sugadinau sveikatą.
Besidarbinantiems
2019-11-08 18:01:12 IP 28mctsb0
Atsakyti
Ispejimas tiems kurie nori darbintis :) zadejo moketi pakankamai nebloga atlygi, pasiskaicius atsiliepimus paaiskejo kad daug kas teigia kad tai ka zada ir realybe stipriai skiriasi. Nuejau pasibandyti ir po pasibandymo paprasiau sutarties kad suzinoti koks nurodytas stabilus atlygis, kiek atlyginimo sudaro priedai ir t.t... prasymas pateikti sutarti buvo praignoruotas. Pakartojus prasyma direktorius pareiske, kad sutartyje alga nenurodyta ir galioja zodinis susitarimas. Atsakiau jog atlygis yra butinoji sutarties salyga kaip vieta ir laikas tai man atsove kad vienintelis ka darbdavys isipareigoja tai moketi minimuma. kaip ir rasoma kituose skunduose zadamas atlygis visiskai negarantuotas, kas yra darbuotojo apgavyste. Paklausus ar sutartyje bus apibrezta kokiais kriterijais bus vertinama darbo kokybe ir pagal ka skiriamas uzmokestis atsakymo nesulaukiau. Jokiu garantiju darbuotojui isskyrus minimalia alga. Vadovo atsakymas “mokama kaip mokama, jei netinka alga darbuotojas iseina”.
Atsakyti
Pirkau internetu keletą šampūnų, praėjo beveik 10 dienų ir dar negaunu savo siuntinio. Jau ne pirmą kartą perku internetu ir nesklandumų niekada nebuvo. Nesuprantu kas dabar atsitiko? Esu nusivylusi jūsų paslaugomis. Negavau nei jokio laiško, nei skambučio, kad reikės palaukti siuntinio. O juk visada galite pranešti. Kol pati neparašiau, tol turbūt būčiau jokių žinių ir paaiškinimo nesulaukusi. Parašiau elektroninį laišką ir paklausiau kodėl negaunu savo siuntinio. Atrašė, kad atsiprašome, dėl techninių nesklandumų kurjeris nepaimė jūsų siuntinio, bet pristatys jį rytoj. Rytojus atėjo, bet aš vis dar be savo siuntinio...
Atsakyti
Noriu pasakyti labai dideli ACIU darbuotojai kuri siandien dirbo (2019.05.12) Vitrina parduotuveje Madoje. Uzdaviau daug klausimu jai. Ar dazai tikrai gerai paims ant mano plauku, patikino, kad taip ir tikrai laikys apie menesi. Ar dazai nudazys tamses saknis ataugusias, taip nudazys 100%. Ir ka siandien nusidaziau plaukus, esu begalo pikta ir noreciau bent atsiprasymo uz sugadintus plaukus. Turejau butu ryski raudona (buvo sakyta tokia ir busiu), bet esu rozine ir dar su ataugusiom nenudazytom tamsiom saknimis. Super
Atsakyti
Na apie Vitrina turiu be galo daug ką pasakyt... Iš pradžių, tai tikrai sutinku su visais komentarais ir visa tai TIESA. Direktorius... paprasčiausias melagis, žadantis daug ir nieko neduodantis. Visada visur vėluoja ir dar liepa jo laukti, savo darbuotojų niekada nežiūri, siekia tik sau naudos, jei netyčia išsivystys kažkoks konfliktas jums šakės, nes liksite kalta ir dar su šūdais sumaišys, nes jus jam esate niekas. Ir taip, per kameras jis tikrai stebi, jei jam kažkas nepatinka iškart ima ragelį ir skambina. Jei kažkokie produktai nėra einami, perkami, tai esate jus kalta, nes kaip taip gali būti, kad žmogus tiesiog neperka tos prekės. O prekės jų yra brokuotos, visi lakai skiesti, plaukų priemonės yra kurios stovi nuo parduotuvės atidarymo, vien iš kvapo galima jausti sugedusią produkciją. O dar sako profesionali... fuuuu, žmonių kvailinimas. Alga tikrai nėra tokia, kurią žadą, nes tikrai tiek negausit. Gal ir turi jis pora numylėtinių, kurios gauna, bet net nenoriu kalbėti, kodėl jos tokios numylėtinės. Vadovės turėti tokios kaip vitrinos irgi niekam nelinkiu, nes ji visada prieš jus nusiteikusi. Jei dar nesueis jūsų nuomonės, tai dirbsite visur ir visaip kaip ji lieps ir jai dzin, kad jus kažko negalite, iškart bus kertama per alga arba jūsų grafiką. Šita įmonė yra vienareikšmiški nuostoliai jums, kas dirba, nes neturėsit savo normalaus gyvenimo. Jei kažkas kažkur sudužo mokėsit jūs, jei kažko trūksta mokėsit jūs, jei kažką blogo pardavėt ir atėjo grąžint MOKĖSIT JŪS. Beveik kas antras klientas grįžta su priekaištais, nes kaip ir sakiau jų produkcija prasta, turite aiškintis su klientu lyg jus būtumėt įmonės vadovė, jus vežat prekes ir tik jus viską tvarkote, nes klientui valdžios numerio negali duoti, turi aiškinti viską per savę ir prisiimti SAU kaltę. Taip pat šita įmonė labai mėgsta žinių patikrinimus, duoda namų darbus, kad atlikti testus, o tuomet vadovė rašo balus apie kiekviena žmogų atskirai ir viešai jį apkalba. Apskritai valdžia labai mėgsta tave sumenkinti, nes jei padarai klaida tai bus visiems padaliniams išsiusta info apie tikslią jūsų klaidos atlikimą, kas jus tokia ir iš kurio padalinio. Žodžiu, tikrai nuoširdžiai niekam nerekomenduoju nei čia pirkti, nei dirbti, nes bet kuriuo atvejus jus patirsite FINANSINĮ ir PSICHOLOGINĮ spaudimą. Aš asmeniškai šioje įmonėje praradau be galo daug pinigų, buvau sumenkinta ir neįvertinta.
Atsakyti
Pastoviai eidavau apsipirkti i OZE esancioje Vitrinos parduotuve, taip pat apsipirkdavau Vcup ir Madoje. Turiu nemazai megstamu produktu, ir jau ne karta esu apsipirkusi. Kadangi kainos Vitrinose tikrai nemazos, tai visai noretusi gauti kazkokia nuolaida. Esu buvus visose 3 isvardintose Vitrinos parduotuvese, bet nei viena parduotuve man nepasiule nuolaidu korteles isigyti. Tiek ilgai lankiausi ir nei viena konsultante nepasiule, kol nenuejau i turbut maziausia esama parduotuve Vitrinos (rygos g. RIMI parduotuveje) ir labai miela, draugiska, su sypsena konsultante (gaila nezinau vardo, rudaplauke), pasiule man isigyti kortele ir labai nustebo jog as jos neturejau, nors esu nuolatine kliente...... aciu jai labai, padejo, isrinko man geresni produkta....su kortele gavos tikrai gera nuolaida. Pasitiko su sypsena, palinkejo geros dienos ir islydejo su sypsena. Dabar dazniausiai ir vaziuoju i rygos Vitrina. PASTABA: daugiau tokiu darbuotoju kuriems rupi klientas !!!!
Atsakyti
Nuo pat atsidarymo vitrinos pro Siauliuose, Saules mieste.perku laka Orly. Ir negaliu atsistebeti kaip blogai dirba sios parduotuves vedeja-be galo vulgari, grubi, niekada nepatars renkantis preke.Tiesiog eini, kad reikia ir su baime, kad tik nedirbtu pati vedeja.be to ir estetiskai atrodo tragiskai-su nutysusiu megztiniu, visada kazkuo nepatenkinta.Patariu vartotojams susirast parduotuve, kurioje preke butu malonu pirkti.
Atsakyti
Kažkokia tragedija tiek dirbti ten, tiek eiti apsipirkti. Susitarus su direktorium, jis velavo apie 30 min. Jam atvykus vistiek teko laukti, nes jis daresi kava, niekur neskubejo. Nieko bendro neturiu su groziu bei grozio prekemis, bet mane prieme i darba. Sako visko ismoksi. Moteris, kuri turejo mane apmokyti, sako klausk kas neaisku. Net nezinojau nuo ko pradet, visi dalykai pirma karta matyti. Atejus klientams buvo sokas, nes reik jiems patarti, bet kad pati nieko nezinau, o dirbti jau reikia. Taip ir norejosi pasakyt, kad eik is cia, nes niekam cia klientai nerupi. Tad tikrai nenuostabu, kodel klientai nepatenkinti, nes dirba zmones, kurie nieko nesupranta apie prekes ar grozi, kadangi truksta darbuotoju ir priima bet ka. Net apmaudu ant kiek direktoriui nerupi klientai, ka jau kalbeti apie darbuotojus. Patarimas butu toks, kad NEIKITE TEN DIRBTI BEI NIEKO TEN NEPIRKITE!
Atsakyti
Tikrai neverta gaišti savo laiko šioje įmonėje. Jeigu jau pats direktorius sugeba visad vėluoti porą valandų (ir nei atsiprašo, nei ką), ir per jį sugaišite pusė savo dienos, tai jau nėra ką kalbėti apie šio darbo ir jame dirbančių žmonių rimtumą. Žodžiai, t.y. sekamos pasakos visiškai neatitinka tiesos, kurią sako tiek vadovė, tiek vedėja, tiek kitos darbuotojos ar pats gerbiamas direktorius. Grafiką jums padarys nekokį, kaip naujokei, o tai reiškia, kad dirbsite pagrinde vien savaitgalius, kad tik vedėjai būtų geriau. Taip, suprantu, jog tokiose parduotuvėse slenkantis grafikas, na bet jau čia tai nesamonių nesamonės, kai vedėja turi keletą laisvų savaitgalių, o kitos mergaitės tik vieną. Nebent susukčiausi ir pažymėsi, jog negali dirbti tom dienom, nes kitaip vadovė ar vedėja tikrai padarys tokį grafiką, kad norėsite tik keiktis. Ir visai nesvarbu kokiame jus padalinyje, svarbu valdžiai gerai. Aišku mergaitės tai labai fainos, tai nėra taip, kad kolektyvas tragiškas, bet kas susiję su vadove ar vedėja, tai jom reikėtų nusileisti ant žemės ir nevaidinti visko žinančiom, Kas susiję su alga, iš pradžių sekama graži pasaka, kad tokios profesionalios ir firminės parduotuvės, kaip būtent mūsų vitrina turi mokėti gerus atlyginimus ir motyvuoti darbuotojus, bet, deja. Nematysite jus jokių žadėtų 560-590 eu i rankas, nes pliusas po pardavimų nesusirenka taip lengvai, o tuo labiau, kai "pasičiumpa" tavo klientą ir nusiveda prie kasos, nors iš pradžių sako, kad mes draugiškos, taip tikrai nedarome. Aha, žinoma, tik pamato, jog klientas prisirenka kuo daugiau, tai ir bėga per galvas. Tuomet jau tampa nesvarbu ar pradėjai konsultuoti, ar ne, vistiek nusivogsiu. Tai nu rimtai? Reikia per galvas žmonėms lakstyt, kad tik pasidaryti geresnę apyvartą? Deja gausite minimumą, o ir sėdėsite čia po mažiausiai 9-12 valandų ir neduok tu Dieve prisėsi! Ar paimsi telefoną! Taip suprantu, jog ištisai sėdėti sulindus telefone negalima, negražu, bet na jei tau tai svarbi žinutė ar svarbus skambutis? O jei ir visai nėra žmonių tai ką? stovėti ir žiūrėti porą valandų į lubas? Nes bijosi, kad tave stebi per kameras ir tuojau paskambins, pasakys porą mielų žodelių? Žodžiu, trūkumų šiose parduotuvėse labai daug. Šie žmonės tikisi iš darbuotojų labai, labai daug, lyg ši parduotuvė būtų pati geriausia pasaulyje. Tikisi, jog darbuotojai bus "elitiniai", klausys kiekvieno žodžio, nereikš savo nuomonės ir irgi bus patys geriausi, nors su tais pačiais darbuotojais vien kaip kalbama, tai atsiprašau. Kad mane žemintų kokia vadovė ar vedėja klientų akivaizdoje, tai jau parodo daug ką apie žmogų. Nesugeba pagalvoti prieš ką pasakant ar pakeliant balsą, ar įterpiant juokelį. Aš ne kokia eilinė draugė, kad galėtų taip su manim kalbėti. Bet kadangi laiko save labai svarbiomis asmenybėmis, tai tokiom tikrai "viskas galima". O gal galvoja, kad tai yra priimtina ir juokinga? Net nežinau. O ką jie patys siūlo? Prastas prekes, kurios nežinia kiek laiko stovi lentynose. Kai kurių kinietiškų prekių kainos visiškai sugalvotos iš lempos, jos gi tikrai ne pačios geriausios kokybės, o kaina tai neatitinka jų niekaip. Užeinant į parduotuvę dulkių pilna, nuvalyti nuo matomiausių vietų ar prekių tai labai turbūt sunku. Grindų turbūt neplauna mėnesiais. Jei vyksta apmokymai, turėsi susimokėti, jei ko netyčia pridirbsi, tai oi verks tavo piniginė. O ir vedėja stebi, bet pasako, kad blogai padarei, kai klientas išeina ar kai jau visiškai tai neturi jokios reikšmės. Tai kaip tai suprasti? Toks jausmas, kad viskas daroma, kad tau pakenktų. Taigi, mano manymu čia maitina pažadais, bet ta žadėta pasaka taip ir neišsipildo.Visiškas laiko gaišimas.
Atsakyti
Atejome apsipirkri i Vitrina Pro parduotuve (babilonas, Panevezys) ne gana to, kad pardaveja nepasitinka nei akimis nei pasisveikinimu ji taip pat nenoriai, nepakelusi galvos piktai sumurmejo mums atgal “sveiki”. Kai mama paklause “ar turite kazko po depiliacijos?” Pardaveja atsake “nezinau, gal.. turbut nelabai”. Tada pacios susiradome ir ne viena varianta. Daveme pardavejai pastaba, jog parduotuveje jie visgi turi priemoniu po depiliacijos. Pardaveja tik piktai atsake, jog yra nauja ir nezino nieko (nors ieskoti ir nesistenge) iseinant neatsisveikino, kalbejosi ir garsiai keikesi salia kitos pardavejos. Mes buvome tiesiog be zado. Baisu..
Atsakyti
Pasipiktinus 2018-02-11 16:05:57
Vitrinos vadovai yra zemiausio lygio tiek intelektu tiek elgesiu su darbuotojais, ypac Palionyte, parduotuviu vadove, moteris nusileidusi is kosmoso, akivaidziai nesupranta ka ten veikia. Merginos, NIEKADA TEN NEDIRBKITE, tiek kas liecia darbo salygas, tiek vadovu elgesys ir beabejo pažadėtas atlyginimas skelbime nurodo 450- 600, zinok ten dirbusi tokiu pinigu nemacius, gausite minimalu atlyginima ir nesvarbu kiek ten to viršaus nuo pardavimu po padarysit. Beto ten puse gaminiu yra pasibaigusio vartoti termino, kita dalis kinietiškos prekes is ali express, dar drįsta ta si parduotuve save lyginti siu cascada ar kita aukštesnio lygio parduotuve, ten tikrai ne profesionalams skirta parduotuve, is tikruju žiūrėkite ka perkat, patarimas toks.
Na tikrai, jau ne pirma karta perku Orly nagu laka ir jis kazkoks senas, tirstas. Susinervinau.. dar ale akcijas daro. Pasiziurejau spalva is kurios kolekcijos. Tai 2016 metu. Tikrai uzsilikusias senienas pardavineja... Daugiau nepirksiu sioje parduotuveje.
Atsakyti
Vakar užėjau į parduotuvę nusipirkti gelinio nagų lako Kauno akropolyje, ir apsižioplinau, nesužiūrėjau, kad ten paprastas lakas... Galvoju, nueisiu pasikeist kitą dieną, nes buvo vėlus vakaras jau, nebenorėjau atgal grįžt tą patį vakarą ir jau darbo valandos buvo pasibaigusios... Šiandien nueinu į parduotuvę, paaiškinu situaciją, konsultante man atsakė neigiamai į mano prašymą pakeist prekę, aiškindama, kad negali, nes higienos prekė yra... Ir pridūrė, jei būčiau atėjusi vakar, būtų pakeitę..Tai kuo skiriasi vakaras nuo ryto???
Plius, ta prekė buvo brangesnė nei ta, kurios iš ties reikėjo. Už tą sumą būtų reikėję įsigyt dvi prekes su priemoka, būtų dar į pliusą išėję... Suprantu įstatymus, na, bet turėkit žmogiškumo. Esu labai nusivylusi.. : (
Atsakyti
Sveiki, vakar apsipirkau PC vitrina pro kuris randasi OZE. pasitiko mane konsultante pasisveikindama o antra konsultante sedejo sale ir valge...Ar tai yra normalu?? Kai zmones ateina apsipirkti, tu ziuri prekes ir matai sedi konsultante prie kasos valgydama savo maista.... Buvau tikrai soke......
Atsakyti
Laukiu jau 30 minuciu
Atsakyti
Esu nauja darbuotoja šioje įmonėje. Dirbu Klaipėdos mieste. Viskuo esu patenkinta, tiek valdžia tiek kolegėmis iš savo, bei kitos mūsų parduotuvės VitrinaPro :) Darbas lengvas, moteriškas ypač turinčioms žinių ar atitinkančius sertifikatus- vienas malonumas :) Atlyginimas kaip tarėmės tokį ir gavau, plius jis yra kintantis įtakos turi koks mėnuo, kaip ir daugumoj prekyboje..... ;) Susipažinusi su prekių asortimentų, pati daug ką mėginu- dar niekuo nenusivyliau taipogi :)
Atsakyti
Vitrinos vadovai yra zemiausio lygio tiek intelektu tiek elgesiu su darbuotojais, ypac Palionyte, parduotuviu vadove, moteris nusileidusi is kosmoso, akivaidziai nesupranta ka ten veikia. Merginos, NIEKADA TEN NEDIRBKITE, tiek kas liecia darbo salygas, tiek vadovu elgesys ir beabejo pažadėtas atlyginimas skelbime nurodo 450- 600, zinok ten dirbusi tokiu pinigu nemacius, gausite minimalu atlyginima ir nesvarbu kiek ten to viršaus nuo pardavimu po padarysit. Beto ten puse gaminiu yra pasibaigusio vartoti termino, kita dalis kinietiškos prekes is ali express, dar drįsta ta si parduotuve save lyginti siu cascada ar kita aukštesnio lygio parduotuve, ten tikrai ne profesionalams skirta parduotuve, is tikruju žiūrėkite ka perkat, patarimas toks.
Atsakyti
Nusipirkau Vitrinoje Vinylux weekly polish ir tos pačios firmos weekly top coat... Jau etiketė nurodo, jog nagų lakas turėtų išlaikyti savaitę, tačiau Panevėžio Babilono parduotuvėje mane patikino, jog ir turint problematiškus nagus, jis išlaikys 3-4 dienas. Nusipirkau, išbandžiau ir jau tą pačią dieną jis man nutrupėjo. Žodžiu, 20€ kaip į balą.
Atsakyti
Man nepatiko Trakų gatvėje esančios praduotuvės konsultantės pasyvumas. Dirbdama profesinalių priemonių parduotuvėje ji turėtų žinoti, kas yra iniciatyvumas. Mano atveju privalėjau klausinėti, kuo skiriasi vienas nuo kito, nes pati nesakė, nepatarė, nepasiūlė.
VCUP labai patinka darbuotoja šviesiaplaukė.
Atsakyti
Lankiausi parduotuvėje ir pasidarė kraupu dėl pilstomų šampūnų! Paklausus apie galiojimą jokios info negalėjo suteikti.. tai isivaizduokit kiek dar tuose "kanistruose" šampūnas stovi!!! Nepirkau, dėl to pardavėja aiškiai liko nepatenkinta! Kitas dalykas kuris nuvilia - matau kad iš Vitrinos nieko savito nelieka... Vis labiau su merginomis pakalbam kad kopijuoja vieną grožio prekių gigantę, kurios dėl etikos neminėsiu. Liūdna kad nieko naujo o tik "copy paste". Tai daug ką pasako - niekada nebus originalai.
Atsakyti
Jau ne vienerius metus esu vitrinos klientė. Buvo visokios patirties, esu lankiusis ne vienoje parduotuvėje, ir ne viename mieste. Bet maloniausia grįžti į VCUP'o vitriną Vilniuje. Merginos visada padeda išsirinkti reikiamus produktus. Ne kartą esu apsipirkusi pas Aną, kuri puikiai išmano savo darbą ir yra savo srities specialistė, tačiau kiek teko susidurti, visų ten dirbančių merginų konsultacijos, kaip draugių patarimai, tikrai retai susiduriu su tokiu nuoširdžiu, ir profesionaliu aptarnavimu, todėl malonu ir sugrįžti :) Visada išeinu 'pilna' informacijos apie populiarius produktus ir pan. Paskutinis pirkinys buvo konsultantės išgirtas keratin shot, kurį įsigijau kartu su tiesinimo žnyplėmis. Viskas veikia, niekas negenda. Ir asmeniškas ačiū ten dirbusiai šviesiaplaukei (vardo nežinau, čekyje mačiau Ramintos vardą) merginai už atsigavusius plaukus! Visi rekomenduoti produktai labai labai patiko, buvo suteikta daug informacijos renkantis iš kelių variantų. Būtinai išbandysiu ir rekomenduotą biokeros šampūną. Trumpai tariant - penkios žvaigždutės už aptarnavimą.
Atsakyti
Labai tikiuosi, kad tai ką čia komentuoja visi - kas nors skaito. Tiesiog patarčiau vadovui arba asmeniui atsakingam už personalo valdymą ir mokymą - atsakingiau mokyti darbuotojus ir priimti juos į darbą. Pardavėjų elgesys tragiškas, visada nepatenkintos, irzlios, jau nekalbu kad pačios pasidomėtų pirkėjo ko tas ieško, bet kai pasikviečiu pardavėją norėdama gauti konsultaciją, tai jos visada nepatenkintos kad joms yra trukdoma. Būtent dėl pardavėju jau pakeičiau 3 Vitrina parduotuves.
Atsakyti
Kokybės parduotuvėje, kurioje darbuotojai apmokomi dirbti tik per vieną dieną nėra. Norint, kad profesionaliai žmogus dirbtų, tai darbuotoją reikia mokyti darbo subtylybių mažiausiai 3 metus.
Atsakyti
As nesuprantu, kas su jusu pardovejom darosi? Toks vaizdas zmoniu kalbos nesupranta. Jau antra karta perkant man ideda ne ta preke. Pirma karta tai buvo nagu lakas, na galvojau tiek to, smulkmena. Siandien gal pusvalandi diskutavau su pardaveja, kad man reikia vasko, kuris naudojamas be juosteliu, butent tokio ir ne kitokio. Griztu namu pasisildau vaska, uzsitepu, nestingsta, pagal koduka susirandu jusu parduotuvej ta vaska, ir ka jus manot? ta vista idejo man vaska naudojama su juostelemis. Ir ka jus man dabar siulot daryt? grazint negaliu, nes jau kaip ir panaudojau, pinigai kaip i bala, nes su tokiu vasku as nemoku, ir net neturiu noro mokintis, NES PRASIAU NE TO!!!!
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta prekiu kokybe! Nesaziningumu! Garantinis dziovintuvas sprogo rankose man bedirbant! Nunesiau i parduotuve, noredama grazinti pinigus, nes nenorejau tureti pavojingo dziovintuvo! Atsisake grazinti pinigus! Prie to dar izeidinejo! Niekam ne patariu pirkti pas juos bet kokia preke!!!
Atsakyti
Pries dvi savaites sioje parduotuveje klaipedoje pirkau zirkles ir tik siandien bandziau su jomis kirpti, tai jos visiskai nekerpa o sustringa ir neuzsidaro.bandziau sutepti ir vel pakarpyti rankose tai nuluzo vienas dantelis.tai net nezinau ka ir bedaryti ryt bandysiu vesti gal pakeis visdelto kainavo 650lt.
Atsakyti
Tiesa... prekės nekokybiškos.. ir tikrai NE PROFESIONALAMS, nes būtent jiems turi būti nepriekaištingos prekės kurios net negali kelti abejonių.. Pirkau pincetus blakstienų priauginimui grįžusi pastebėjau, jog pincetai net neima blakstienų. Grąžinau. Tada vėl pirkau.. vaško šildytuvą... o gi iš jo pradėjo dūmai rūkti, nešiau atgal, pakeitė, bet vėl įjungiau ir tas pats. Kai nunešiau jau tikrai susinervinus nes nėra tokio laiko, kad lakstyti keitalioti, tai man pasakė gal taip turi būti :D TURI RŪKTI DŪMAI :) ot kompetetingos konsultantės :)))
Atsakyti
Esu nusivylusi Šiaulių Vitrina Pro parduotuve, kuri įsikūrusi Saulės mieste. Pirkau nagu laką, isirinkusi nagų laką padaviau pardavėjai, o jinai man visa laika siule kita nagu laka, bet as jai pasakiau, kad man jis negrazus ir noriu pirkti butent ta kuri isirinkau, sumokejusi pinigus pasiemiau preke ir gryzusi namo pastebejau, kad pardavėja vardu Kristina idėjo net ne ta preke, (idėjo nemano pasirinktą nagu laka, o ta kuri pati siule). kita diena nuvaziavusi paaiskinau situacija, bet niekas nesiteike pakeisti man prekes. Direktoriui pasiūlyciau rinkti atidziau savo pardavėjas, nes as tikrai nebesilankysiu ju parduotuveje, nors buvau istikima kliente, mano draugės taip pat.....Tad mielosios, nepasitikėkite, tokia firma.
Atsakyti
Cia teko pirkti preke, kuri parsinesus namo pasirode esanti nekokybiska - pazeista. Nenaudojusi nunesiau ir paprasiau pakeisti - vietoje neturejo po savaites pazadejo parvezti. Taciau veliau suzinojusi kad si preke is vis neveikia kaip turetu (bendradarbe tokia jau grazino), apsisprendziau kad grazintu pinigus (dar nesulaukusi pakeitimo). Grieztai atsisake. Vadovybes tel neduoda. Teko kreiptis i vartotoju teises, paaiskino kad turiu teise rinktis, kita preke ar pinigus. Parasiau prasyma, vel tenka laukti 10 d.... didziausia betvarke.... nepagarba klientui. Esu labai pasipiktinusi. Vis dar laukiu.
Atsakyti
VITRINA PRO parduotuvėje, esančioje Pietario gatvėje Vilniuje, pirkome plautuvę galvai plauti. Pardavėja liepė mums patiems apžiūrėti, ar visos dalys, kadangi dėžė buvo praplėšta. Parduotuvėje vietos labai mažai, todėl dėžė buvo padėta ant grindų. Aplinkui vaikščiojo kiti pirkėjai. Tokiomis sąlygomis pravėrėme dėžę ir neišpakavę apžiūrėjome. Detalės buvo visos. Tik grįžę namo ir išpakavę iš plėvelės, pamatėme, kad plautuvė trūkusi. Tuoj pat paskambinome į parduotuvę ir informavome apie nekokybišką prekę. Vyriškis patikino, kad pakeis plautuvę. Pirmadienį atvykus į parduotuvę buvo paaiškinta, kad prekė parduota kokybiška, pardavėja išpakavo mums parodė ir mes patys sugadinome. Pardavėja melavo, pasakojo savo versiją ir esmė ta, kad plautuvės nepakeitė.
Nebūkite patiklūs ir nesileiskit apgaudinėjami.

Taip pat rekomenduojame

Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
Vikspana
Saulėja Spa masažai, grožio procedūros

Adresas: K. Donelaičio g. 60-40, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; pirtys ir baseinai; pramogos ir poilsis; spa centrai.
„SAULĖJA SPA“ MASAŽAI KAUNE Masažai būsimoms mamytėms Kaune Holistinis kūno masažas nėštumo metu Kaune Limfodrenažinis masažas „Lengvos kojos“ Kaune Ajurvedinis masažas prieš gimdymą ir po gimdymo Kaune Klasikiniai masažai Kaune Pėdų masažasKaune Express – Antistress Birmos galvos masažas Kaune Express nugaros...
UAB “Vilniaus lazerinės dermatologijos centras“
Adresas: Trinapolio g. 9D, LT-08337 Vilnius.
Veiklos sritys: kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Vilniaus lazerinės dermatologijos centre dirba aukštos kvalifikacijos specialistai, naudojama moderniausia Pabaltijo šalyse diagnostinė aparatūra. Procedūros atliekamos naujos kartos lazeriais. Galime padėti odos ligų, spuogų ar navikų, nagų grybelio, odos atjauninimo ar gydymo, kūno kontūrų formavimo, celiulito...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

G. Orwello "Gyvulių ūkį" į skaitomiausių sąrašą kilstelėjo Seimo pirmininkas
G. Orwello "Gyvulių ūkį" į skaitomiausių sąrašą kilstelėjo Seimo pirmininkas 08-07 20:28
Asociacija LATGA tradiciškai vasariškai paskelbė 2019-aisiais Lietuvos bibliotekose populiariausių autorių ir knygų dešimtukus. Tai, kad tarp populiariausių užsienio literatūros autorių knygų...
JAV paskelbė sankcijų Honkongo lyderiams už autonomijos pažeidimus
JAV paskelbė sankcijų Honkongo lyderiams už autonomijos pažeidimus 08-07 20:26
JAV penktadienį paskelbė sankcijų Honkongo lyderei Carrie Lam ir dar 10 aukšto rango pareigūnų, smarkiai didindamos spaudimą Kinijai dėl naujų suvaržymų pusiau autonominiame mieste.
Pareiškinius dokumentus Seimo rinkimams VRK pristatė 20 partijų
Pareiškinius dokumentus Seimo rinkimams VRK pristatė 20 partijų 08-07 20:17
Pareiškinius dokumentus dalyvauti Seimo rinkimuose Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) iki termino pabaigos penktadienio vakarą pristatė 20 partijų, BNS informavo komisijos vadovė Laura Matjošaitytė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Facebook 265,28 +6,49%
CBS 40,77 +3,63%
Apple 455,61 +3,49%
Adobe Systems 464,11 +3,25%
Harley-Davidson 25,96 -2,52%
eBay 55,08 -2,79%
AIG 29,32 -2,85%
Western Digital 37,30 -16,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,12 +25,84%
Anglis 52,21 -0,53%
Kava 3,12 -5,45%
Nafta 42,19 +1,18%
Sidabras 17,71 +8,92%
Cukrus 0,57 0,00%
Varis 5754,60 +9,82%
Dujos (JAV) 1,61 -8,00%