VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Asprovita

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Asprovita

Atsiliepimai apie UAB Asprovita

Vitaflora medelynas

Augalai, kurie jus džiugins ilgus metus
Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie UAB Asprovita
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ačiū už augaliukus, siuntinys atėjo greitai, visi augalai sveiki ir dailūs.
Eugenijus Popovas
2020-06-03 11:55:20 IP 2e7r3dm2
Atsakyti
Sveiki, atsiprašome dėl neatitikusių lūkesčių. Jau grąžinome jums pinigus. Miglonių sodinukai buvo paskutiniai, mažiau tankūs, todėl jums buvo pridėta prie užsakytų 4 plius 2 vnt. dovanų. Sodinukai atitiko skelbiamą dydį ir buvo P9 vazone. Pagal metų laiką šie viksviniai augalai turi taip atrodyti, kaip jūs rašote "šienas", o rudeniop jie išplis ir padabins rožinėmis varpomis. Neišmeskite augalų, sodinkite drąsiai, jie tikrai gyvybingi ir tikrai jus džiugins.
Atsakyti
Sveiki, užsisakiau per jūsų įmone geles, siuntinį gavau po 45 dienu, augalai nuvyte, 70% sudžiuve, tiesiog šienas, su įmonės darbuotojais susiskambinti neimanomą, taip, kad prieš užsisakant iš šios įmonės reikėtu pagalvoti.
Eugenijus Popovas
2020-05-18 12:47:22 IP 2i24rv12
Atsakyti
Karolina 2020-05-13 23:27:19
Aš jums siunčiau nuotraukas, kad gavau tik 8 levandas, 1 miglonę ir 1 hortenziją. Nors dėžės ir nesvėriau, nes neturėjau su kuo, tačiau tikrai nesijautė tų 12, 8 kg.
Sveiki,

Terminale pasverta 12.8 kg.
Jūsų siuntos dalis matyt ‘atsikabino’ ir dingo jau po svėrimo centriniame LP Express terminale, galbut jūsų regiono kurjerio automobilyje arba prieš tai regioniniame sandėlyje, nebeatseksime.
Tai mes šiandien pat grąžiname už negautas prekes pinigus, o LP Express, jei suras pamestą dali jums atveš nemokamai.

Pagarbiai / Best Regards,

Eugenijus Popovas
VITAFLORA medelynas
¬ (370)61849469
Atsakyti
Gegužės 13 d. pagaliau gavome užsakytus augalus. Ir laukė nusivylimas. Augalai mažučiai, suvargę ir perdžiūvę, nos pagal kainas neatrodo, kad hortenzija bus vos 10 cm. Dalis augalų Senukų asortimentas. Siunta nei svėrė 30 kg., nei viršijo 1, 50 cm., bet vistiek sumokėjome 10 Eur už siuntimą. Žodžiu, laukėme daugiau nei mėnesį, o dabar tik belieka viltis, kad tie nugeibę augaliukai prigytų.
Atsakyti
Eugenijus Popovas 2020-05-13 23:05:08
Sveiki, pavasario piko metu į laiškus atsakome per dvi darbo dienas, jūs parašėte penktadienį popiet ir gavote mūsų atsakymą laiku. Pagal atrinkimo ir pakavimo metu turimą dokumentaciją bei siuntos svorį, jums turi būti pateikti visi augalai. Jūsų minėto rododendro nebuvote užsakiusi. Jūsų trūkstama rožė ir gudobelė sveria reikšmingai palyginus su kitais augalais. Mes patikrinsime augalų faktinius likučius ir susisieksime su jumis artimiausiu metu bei kartu išspręsime problemą. Per 8 metus esame pateikę per 20.000 užsakymų, taikome realias garantijas ir visus klausimus visuomet išsprendžiame kliento naudai.
Aš jums siunčiau nuotraukas, kad gavau tik 8 levandas, 1 miglonę ir 1 hortenziją. Nors dėžės ir nesvėriau, nes neturėjau su kuo, tačiau tikrai nesijautė tų 12, 8 kg.
Eugenijus Popovas
2020-05-13 23:05:08 IP 2juafb8s
Atsakyti
Sveiki, pavasario piko metu į laiškus atsakome per dvi darbo dienas, jūs parašėte penktadienį popiet ir gavote mūsų atsakymą laiku. Pagal atrinkimo ir pakavimo metu turimą dokumentaciją bei siuntos svorį, jums turi būti pateikti visi augalai. Jūsų minėto rododendro nebuvote užsakiusi. Jūsų trūkstama rožė ir gudobelė sveria reikšmingai palyginus su kitais augalais. Mes patikrinsime augalų faktinius likučius ir susisieksime su jumis artimiausiu metu bei kartu išspręsime problemą. Per 8 metus esame pateikę per 20.000 užsakymų, taikome realias garantijas ir visus klausimus visuomet išsprendžiame kliento naudai.
Eugenijus Popovas
2020-05-06 15:23:28 IP 2i24rv12
Atsakyti
Raimondas 2020-05-06 15:00:21
Iš Vitaflora medelyno (UAB Asprovita) užsakinėju jau ne pirmą kartą. Šįkart užsisakiau 130cm citrinmedi ir jis pranoko visus mano lūkesčius. Medelis atvyko tikrai labai didelis ir vešlus su gal 30 citrinų vaisių, o taip pat nustebino ir augalo kokybė. Įmones vadovas atsakė į visus rūpimus klausimus ir padėjo išsirinkti medelį, pristatymas iš Olandijos užtruko vos kelias dienas. Labai Ačiū Asprovita už gerą aptarnavimą ir labai kokybiškas prekes!
Dėkojame, malonu bendradarbiauti. Apsidžiaugėme, kai sutikote pakonsultuoti mūsų klientą dėl citrusams specifinės priežiūros ir ligų prevencijos.
Atsakyti
Kai vadovas Popovas, taip ir kosmonautas. Pries tris savaites uzsakem sodinukus, patvirtino, apmokejom.Po dvieju savaiciu
parase, kad dalies sodinuku neturi, grazins pinigus. kai dar po savaites reikejo siusti, parase kad neturi. dar klausimas ar grazins pinigus? Su kosmonautais sunku.Pritariu visiems kurie parase, kad labai neatsakinga imone tel nekelia matyt tiek prisidirbe, kad bijo kalbet.Kad liksit be prekiu tai aisku, o pavasaris nelaukia.
Atsakyti
Iš Vitaflora medelyno (UAB Asprovita) užsakinėju jau ne pirmą kartą. Šįkart užsisakiau 130cm citrinmedi ir jis pranoko visus mano lūkesčius. Medelis atvyko tikrai labai didelis ir vešlus su gal 30 citrinų vaisių, o taip pat nustebino ir augalo kokybė. Įmones vadovas atsakė į visus rūpimus klausimus ir padėjo išsirinkti medelį, pristatymas iš Olandijos užtruko vos kelias dienas. Labai Ačiū Asprovita už gerą aptarnavimą ir labai kokybiškas prekes!
Atsakyti
Labai neatsakingai dirabnti įmonė, nusivyliau. Labai ijgai derina užsakymą, truksta darbuotojų, nes niekada neturi laiko kalbeti ir paaiškinti. Ių internetinė sistema leidžia užsakyti augalus, kurių kaip vėliau paaiškėja, netrui. Apmokėjimo taip pat prašoma iš karto, nors po to pradeda rašyti kad norimų augalų nėra, rinkitės kitus ir t.t. Formavau užsakymą virš 100 e, kad atvežtų nemokamai, apmokėjau, galiausiai pririnko augalų už 93 e ir pritaikė 10e už atvežimą, dabar bandau atgauti perbvestų pinigų likutį. Nerekomenduoju pas juos pirkti augalų.
Atsakyti
Praeitais metais dariau augalu uzsakimaant 300...ispradziu laukiau uzsakima kovo pradzioi..pristatitas buvo balandzio pabaigoi...miedialiu saknys is 20 augalu 6 vnt buvo sudziuvus..ir neprigijo...is tu augalu turejo buti Obelis "Rojal" Malus...ir krumas Ragane balta...augal nebuvo pristatyti man..pasake kad je ju neturi...Vieliau zadejo pristatyti jos pavasari...Ir tyla...nekam nepatariu...merginos su kuria snikejau visiskai nemoka bendraut...ka pazada...sake kad visa informacija bus perduota...vieliau buvo isiiaskinta kad ne viena darbuotoja neprisimena..kad su manim bendravo...vieliau tesiog niekas nekelia ragiali..
Va taip jie moka bendraut su savo klientais.
Atsakyti
Ačiū Jūsų komandai, augalus gavau, esu patenkinta -viskas supakuota tvarkingai, augalai neapgadinti ir atrodo sveiki.Rekomenduoju.
Eugenijus Popovas
2020-01-05 18:19:13 IP 2jucb58u
Atsakyti
Aktuali informacija naujiems pirkėjams apie mūsų veiklą !
Medelyne Vitaflora išankstiniai augalų užsakymai pavasariui priimami nuo rugpjūčio pabaigos iki žiemos pabaigos.
Pristatomi jie pavasarį pagal https://www.vitaflora.lt/lt/pavasario-grafikas skelbiamą grafiką.
Jei norite augalus gauti laiku, sodinimo sezono pradžioje, o ne jo pabaigoje, užsakymą derėtų atlikti kuo greičiau,
ir nelaukti, kol visus sušildys balandžio saulė ir visi kartu tą pačią pirmą dieną instinkto vedini,
spontaniškai užsimanysime ką nors pasodinti. Užsakymai, atlikti tokio piko metu, balandžio viduryje ar jo gale,
pristatomi per 4 savaites, ir pusė augalų iki tol būna rezervuota anksčiau užsisakiusiems.
E-parduotuvės adresas: www.vitalfora.lt
Čia nuo vasaros iki žiemos pabaigos galima ir online žinutes rašyti, per žinučių programėlę, iškart padėsime.
Jei jums reikia konsultacijos, patarimo pasirinkti augalus pavasariui - dabar, sausio mėnesį, mes turime tam laiko,
ir užsakymą jūsų vardu galime atlikti, jei nenorite pirkti per parduotuvę.
Dar vasarį galėsime papildyti, pakoreguoti jūsų užsakymą. Vos tik atšils kovo pradžioje -
mes tik atrinkinėsime, pakuosime, siųsime jūsų užsakymus ir nebus laiko net poilsiui,
juolab nebus jo naujų pirkėjų konsultavimui dėl augalų parinkimo ar užsakymo turinio keitimo.
Labai prašome, jei jūs norite, kad mūsų paslaugos atitiktų jūsų lūkesčius, gerbkime vieni kitus,
pavasario sodinimo suplanavimu pasirūpikime dabar, kad mums beliktų
tik atspausdinti jūsų užsakymą, surinkti, supakuoti ir pristatyti, o jums - tik pasodinti į jau paruoštas vietas.
Pagarbiai,
Vitaflora kolektyvas
Atsakyti
Noriu parašyti apie bendravimą su VITAFLOROS medelynu.Ne kartą pirkau internetu vaismedžius, vaiskrūmius, gėles, retus augalus, kurių kituose medelynuose nepastebėjau- tai puošnioji avietė, penkiaskiautė akebija, plunksnialapis lekėčius, kininė dekaisnėja ir kt.Esu patenkinta mandagiu, greiu aptarnavimu ir kokybiškais augalais.Jau užsakiau 2020 metams braškių [frigo{ daigų, vaismedžių ir kitų augalų.Nuoširdžiai dėkoju VITAFLOROS kolektyvui už puikų aptarnavimą, kokybiškus augalus ir greitą pristatymą.Linkiu visokeriopos sėkmės.
Atsakyti
Buvau užsisakęs kambarinį augalą Crassula ovata, labai geras augalo įpakavimas bei pats augalas atrodo tvirtas ir sveikas, gal tik keli lapeliai nukritę buvo tikriausiai transportavimo metu, bet pats augalas atrodo geros būklės. Tik turėčiau vieną gal pastabą, gal patarimą, kad apžiūrėtumėte prieš parduodant augalus ypač kambarinius ar jie neturi kenkėjų, nes ant šio augalo radau kelis kenkėjus aišku aš juos nuėmiau ir stengiausi kruopščiai apžiūrėt augalą, kad nebūtų kur nors daugiau pasislėpę. Kol kas atrodo problema išspręsta, nes jų nebuvo daug ir lengvai pastebimi. Bet jei vertinant patį augalą tikrai atrodo tvirtas, gražiais lapais ir gan sveikas. Ačiū!
www.vitaflora.lt
2019-07-30 19:04:04 IP 2df7dcs6
Atsakyti
aldona 2019-07-30 18:31:49
klijentai atsargiai, pagalvokite ar cia verta uzsakyti augalus. Uzsisakiau augalu, is 5 vnt atsiunte 1 ir tas pats nudziuvusiais ir nulauzytais lapais.Kur kiti neaisku, ir dar kaltina, kad juos gavau. Gavus ta viena negavau jokio dokumento pasirasyti, kaip dabar irodyti jog nepaemiau ju augalu?Zodziu suma nemaza, nei augalu, nei pinigu. Kurjeriai aplamai uz nieka neatsako. Paprastam zmogui teisybes neimanoma surasti.
Sveiki, aldona sadauskiene, mes tebelaukiame jūsų išpakuotos siuntos nuotraukų. Atrinkėjo, pakuotojo, svarstyklių, siuntos lipduko duomenys kaip minėjome - 17.8 kg. Siuntėme jums išrašą su kiekvieno augalo ir pakuotės svoriu - sutapo. Jūsų minimas augalas - vos 4 kg, todėl reikia paaiškinimo iš jūsų (fotonuotraukos, pasverto augalo ir pan.)
Beje, šį augalą (jis visai neblogas, jūs fotonuotraukos taip pat nesiuntėte, mes patikėjome, kad jis apgadintas siunčiant) jums skubos tvarka pakeitėme nauju ir jūs jį ryt atsiimsite sutartu adresu Kaune.
Mes dirbame 8 metus, esame pateikę per 16000 užsakymų ir nė vieno pirkėjo neapgavome. Net prigijimą garantuojame ir atsakome pilnai ir faktai tai įrodo. Facebook.com/medelynas turime per 22000 gerbėjų, bei dalyvaujame pagrindinėse sodininkų grupėse. Jūs ten pakomentuokite, nebijokite, padiskutuosime benduomenėje.
Atsakyti
klijentai atsargiai, pagalvokite ar cia verta uzsakyti augalus. Uzsisakiau augalu, is 5 vnt atsiunte 1 ir tas pats nudziuvusiais ir nulauzytais lapais.Kur kiti neaisku, ir dar kaltina, kad juos gavau. Gavus ta viena negavau jokio dokumento pasirasyti, kaip dabar irodyti jog nepaemiau ju augalu?Zodziu suma nemaza, nei augalu, nei pinigu. Kurjeriai aplamai uz nieka neatsako. Paprastam zmogui teisybes neimanoma surasti.
Alvyda Krisciunaite
2019-05-04 15:24:42 IP 2der1inm
Atsakyti
As dar sausio men.dariau 2 uzsakymus o 1 gal vasario men.nes pavedimai padaryti kovo 4d.ir balandzio 1d. o prekiu dar ir dabar nera.Arba grazinate pinigus apie94€ arba atvezate prekes.Man tenka pavedimu ieskoti paciai per paysera.Kas cia per uabas kad mulkinate zmones.Jeigu veza kurjeriai tai ir moki jam o jus prasote prsote moketi 20%.
Atsakyti
Labai nusivylusi aptarnavimu, kasmet vis prasčiau.... Jei ne pirmąkart kreipiuosi, į el.laiškus neatsako, telefonu prisiskambint neįmanoma. kam išvis jie tuomet nurodyti ? Už neatsiųstas gėles grąžino dalį pinigų (pramarinavę pusmetį), o iš 5 gatų dabar (pagal sąrašą) vienos išvis nebuvo įdėta, (t.y.: gavau tik 4 augalus), 1-as iškart matėsi, kad negyvas. Tą pat dieną pranešiau, išsiųsdama su negyvėlio nuotr. Nieko nekompensavo už šiuos du (numirusio ir neįdėto). Susisiekt neįmanoma. Geriau jau pirkt kitur. pavadinimų ant 2 iš 4 augalų nėra, pasakė, kad užrašyta ant vazono, tada pamačiau ant juodo vazono kažką su juodu (!) rašikliu neaiškiai užrašyta...suprast neįmanoma...
Atsakyti
Užsakiau svarainius ir sausmedžius po 3 vnt, tokius mažiukus gavau, vienas svarainis kišo tik kažkoks pagalys niekur neparašyta kiek jiems laiko, pasirinkimo nėra dėl augalo didžio.Aprašymas apie šiuos augalus puikus, bet patys augalai tokie maži, teks laukti labai ilgai kol jie bus panašus į tuos kuriuos tikėjausi gauti. Labai nusivyliau.
Atsakyti
Laba diena. Labai ačiū už malonų bendravimą ir gražius kokybiškus augalus. Sėkmės Jūsų kokektyvui. Su pagarba Edita.
Atsakyti
Nieko nepirkau, tačiau ieškodamas antro darbo pamačiau skelbima ir galvojau patikrinsiu kas ta 'Asprovita'. Nustebes koks didelis dėmesys skiriamas klientams ir koks aukštas aptarnavimo lygis. Įmonės įvertinimas turėtų būti ženkliai aukštesnis!:) Gerų darbų!
Atsakyti
Iš šios įmonės įsigijau braškių daigų ir pušį. Kokybė puiki, visi augalai prigijo 100%. Braškių daigai supakuoti kaip reikiant, pasirūpinta, kad neperdžiūtų kelionės metu.
Atsakyti
Noriu jums padekoti Jau 4 metai kai kazka vis uzsisakau.Gaunu tobulai supakuotus.Labai kokybiskai apkarpytus parostus sodinimui sodinukus. braskiu daigai be ligu uzaugo, duoda gausu derliu.Dekoju uz puikius augalus ir nosirdu bendradarbevima. Dziugu kad turime toki medelyna. REKOMENDOJU
Eugenijus Popovas
2018-09-13 21:39:29 IP 28mcs3rm
Atsakyti
Laima Alechnavičienė 2018-05-16 19:35:14
Pas jus pirkau tris bijūnų daigus. Du gyvi, o PRIMA VERA be gyvybės. Kodėl siunčiate nekokybišką savo produkciją?
Jūsų užsakymas buvo pristatytas labai anksti, balandžio 4 d., dar prieš prasidedant augalų vegetacijai. Augalas buvo vazone, ne plikomis šaknimis, todėl nebuvo akivaizdu, kad jis negyvens. Augalų prigijimui mūsų klientai turi garantiją, ji augalams neprivaloma įstatymiškai (augalai - gyvos būtybės ir visko gali nutikti), bet jei pas pirkėją po pasodinimo per du mėnesius neprigyją augalas, mes per vieną dieną grąžiname už jį visus pinigus. Esant klausimams siūlome nedelsiant ir betarpiškai į mus kreiptis. Visais atvejais randame sprendimą ir skatiname abipusį pasitikėjimą.
Eugenijus Popovas
2018-09-13 21:34:08 IP 28mcs3rm
Atsakyti
Violeta 2018-06-10 18:27:51
Neseniai uzsakiau dvi rozes: Santana ir New Dawn ir ersketine roze. Deja, tik ersketroze atrodo sveika. Roziu lapeliai smulkuciai ir atrodo kaip suglamzyti, koteliai plonyciai. Nezinau, kaip atgaivinti - ar jos serga, ar, paprasciausia, buvo visai nepriziuretos. Turgelyje geles pardavinejanti mociute nedristu uz tokios kokybes ugliukus paprasyti net 2 euru, o jus.... Uz Santana 17 euru!!!, uz New Dawn - 7.99. Negi jums nesvarbu jusu firmos geras vardas?! As daugiau nieko pas jus nepirksiu ir kitiems pasakysiu NIEKO NEPIRKIT VITAFLOROJ !
Dar pirkote Foxi Pavement rožę ir prie užsakymo gavote papildomai vieną rožę dovanų. Atsiųskite prašau el.paštu shop@vitaflora.lt foto, kaip dabar atrodo pasodinti augalai. Jie kuris žuvo - pritaikysime garantiją ir grąžinsime visus pinigus. O jei prastai atrodo, irgi sutarsime dėl kompensacijos dydžio. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti ir visus kylančius klausimus siūlome spręsti betarpiškai, abipusio pasitikėjimo pagrindais. Dėl kai kurių rožių kokybės: vasaros metu kai kurios rožės labiau nei kitos suserga dėmėtlige. Tai nėra mirtina liga, o mes reguliariai naudojame profilaktines priemones, kad jų išvengti.
Eugenijus Popovas
2018-09-13 21:26:34 IP 28mcs3rm
Atsakyti
Dalė 2018-04-18 11:24:05
Užsisakiau du Kininio svarainio sodinukus vazone. Vienas apšalęs, bet dar gyvas, o kitas be gyvybės ženklų. Šakelės sudžiūvę, aplūžinėję. Kamieno žievė aprudusi, vietom atšokusi.
Dar užsakėte rožę, penkias obelis ir tręšnę. O už neprigijusį kininį gralį gavote pilnos sumos piniginę išmoka. Kininis gralis apšalo nuo besniegės ir vėjuotos žiemos pabaigos, kai buvo -27C. Tikimės, kad jis sėkmingai pritaps naujoje vietoje ir sekančias žiemas ištvers lengviau. Lauksime jūsų užsakymų.
Eugenijus Popovas | UAB Asprovita (Vitaflora medelynas)
2018-09-13 21:22:53 IP 28mcs3rm
Atsakyti
Greta 2018-07-06 13:05:13
Uzsisakau antra karta supakuotas antras siuntinys puikiai, del bendravimo viskas vyko sklandziai operatyviai pranese kada sulauksiu ir pasiteiravo ar galesiu priimti.Augalai atrodo gerai. Kas del ankstesnio uzsakymo buvo uzsakyta vysnios ir tresnes Del pliku saknu tresnes neprigijo o vysnios prigijo nors sunkiai.Didesne tikimybe medeliams prigyt jeigu butu vazoneliuose ir pirkejai jaustusi saugiau pirkdami. Palinkejimas jei Vitaflora yra gaimybe tai siulykite augaliukus vazoneliuose.
Sveiki,
Džiaugiamės, kad atitikome lūkesčius. Augalams taikomos prigijimo garantijos, todėl jei po pasodinimo augalas per 2 mėn. neprasprogo, jūs atsiučiate foto (ne augalą :)) ir mes grąžiname pinigus. Plikašakniai augalai mūsų klientams šiemet prigijo beveik šimtu procentų.
Cituoju mūsų klientams išplatintą naujienlaiškį:
*
Nepaisant šaltos besniegės žiemos pabaigos, ankstyvųjų ilgalaikių sausrų, mūsų pirkėjų augalai šiemet prigijo 2, 1 karto geriau, nei prieš metus. Šį pavasario sezoną pateikėme į jūsų namus 1714 užsakymų, iš kurių 98, 31% neturėjo nusiskundimų, o 1, 69% atvejų kreipėtės į mus ir visi iki vieno gavote garantines išmokas ir kompensacijas. Vidutinį užsakymą sudaro keliolika augalų, todėl net jei ne visi pirkėjai kreipėsi dėl garantijų, galime drąsiai teigti, kad prigijo >99 proc. visų augalų.
Palyginti prieš metus - 96, 44% ir 3, 56% atitinkamai. Priežastys: 2017 m. rudenį investavome į modernų temperatūrą ir oro drėgnumą palaikantį šaldytuvą, todėl išsaugome 100 proc. sodmenų kokybę nuo iškasimo iki pakavimo/ išsiuntimo momento. Taip pat, šaknų pakavimui naudojame šiuolaikinę medžiągą - hidrogelio kristalus Vandens energija, todėl jūs gaunate paruoštus sodinti sodinukus su apsaugos nuo sausros užtaisu. Per 8 veiklos metus sukaupta patirtis (per 14 sezonų jums jau pateikėme per 12.000 užsakymų), kruopštus ženklinimas, ilgalaikio laipsniško tirpimo Osmocote trąšos, daugiapakopė gamybos procesų kokybės valdymo sistema, o visų svarbiausia - jaunas dinamiškas kolektyvas - mūsų verslo sėkmės veiksniai, garantuojantys jums kokybę ir pasitenkinimą.
*
Siekdami, kad 100 proc. pirkėjų liktų patenkinti, kviečiame visus kylančius klausimus spręsti betarpiškai, tiesioginio bendravimo metu.
Atsakyti
Uzsisakau antra karta supakuotas antras siuntinys puikiai, del bendravimo viskas vyko sklandziai operatyviai pranese kada sulauksiu ir pasiteiravo ar galesiu priimti.Augalai atrodo gerai. Kas del ankstesnio uzsakymo buvo uzsakyta vysnios ir tresnes Del pliku saknu tresnes neprigijo o vysnios prigijo nors sunkiai.Didesne tikimybe medeliams prigyt jeigu butu vazoneliuose ir pirkejai jaustusi saugiau pirkdami. Palinkejimas jei Vitaflora yra gaimybe tai siulykite augaliukus vazoneliuose.
Atsakyti
Neseniai uzsakiau dvi rozes: Santana ir New Dawn ir ersketine roze. Deja, tik ersketroze atrodo sveika. Roziu lapeliai smulkuciai ir atrodo kaip suglamzyti, koteliai plonyciai. Nezinau, kaip atgaivinti - ar jos serga, ar, paprasciausia, buvo visai nepriziuretos. Turgelyje geles pardavinejanti mociute nedristu uz tokios kokybes ugliukus paprasyti net 2 euru, o jus.... Uz Santana 17 euru!!!, uz New Dawn - 7.99. Negi jums nesvarbu jusu firmos geras vardas?! As daugiau nieko pas jus nepirksiu ir kitiems pasakysiu NIEKO NEPIRKIT VITAFLOROJ !
Laima Alechnavičienė
2018-05-16 19:35:14 IP 27peq9j7
Atsakyti
Pas jus pirkau tris bijūnų daigus. Du gyvi, o PRIMA VERA be gyvybės. Kodėl siunčiate nekokybišką savo produkciją?
Atsakyti
Užsisakiau du Kininio svarainio sodinukus vazone. Vienas apšalęs, bet dar gyvas, o kitas be gyvybės ženklų. Šakelės sudžiūvę, aplūžinėję. Kamieno žievė aprudusi, vietom atšokusi.
Atsakyti
Labai nusivyliau šia įmone, tokios prastos kokybės augalų dar neteko pirkti. Kaina tikrai neatitinka kokybės. Raganė atvyko sulaužyta 5 vietose, apkrėsta miltlige, po dienos nuvyto (vadovas tik prašė nuotraukų ir daugiau nieko negalėjo pakomentuoti apie jos kokybę, cituoju: „klausimai uždaryti“, net nesupratau, ką tai reiškia, turbūt tai, kad galiu nebevargti aiškinantis...), rožė iš viso su vienu 5 cm ūgliuku (birželio vidury!) atvyko su amarais (vadovo komentaras apie rožę: „pas mus visi tokie, visi sprogsta tik po 1 ūglį, ir dėl nepakankamos kokybė jums galime pusei vertės nuolaidos kuponą parašyti. Paauginkite vazone dar mėnesį, prieš pasodinimą. Jei per 2 mėn žus, sumokėsime jums atgal visą augalo įsigijimo kainą, jei po 2-4 mėn., parašysime visai vertei kuponą.”), po didelių aiškinimųsi už rožę pinigus grąžino. Kitas vadovo komentaras dėl šilauogės, kuri atvyko su daug pigesnės šilauogės etikete, buvo toks: “Aš manau, kad jūs kabinėjatės prie smulkmenų. Neturime etikečiuotojo etato įmonėje, esame maža įmonė. Galite atsispausdinti sau nauja etiketę, o mes kompensuosime jums už tai 0, 15€ išlaidų”. Kiti augalai taip pat buvo prastos kokybės (nulūžinėję, pažeistais lapais, o už tokią kainą kitur galima dvigubai didesnius ir sveikus nusipirkti, net nėra ką lyginti). Gaila, kad toks vadovo požiūris į klientą (cituoju: “ateičiai prašymas taupyti laiką”), gaila ir be reikalo išleistų pinigų. Niekam nerekomenduosiu šitos įmonės.
Atsakyti
Eugenijus Popovas 2017-06-09 15:27:36
Skola už kadagį buvo minusuota sekančią dieną iš jūsų kito užsakymo.
Norėtume pabrėžti, kad garantines išmokas atliekame per 1 darbo dieną, ir nereikia laukti įstatymuose numatyto 30 dienų termino.
Peržiūrėjau savo senąjį užsakymą ir niekaip nesuprantu kur jus tuos pinigus grąžinot už kadagį? Juk niekas nebuvo minusuota...
Eugenijus Popovas | Medelynas VITAFLORA
2017-06-09 15:33:15 IP 2ju7ka3m
Atsakyti
Ieva 2017-03-20 08:54:17
Noriu Jums padekoti!
Uzsisakiau augalu i Vilniu. Gavau tobulai supakuotus. Labai kokybiskus. Paruostus sodinimui. Tai reiskia tikrai paruostus sodinimui ir apgenetus.
Labai aciu!
Dziugu, kad turim tokiu medelynu!

Lauksim vaisiu :D
Dėkojame už atsiliepimą. Jūs nuteikiate mus stengtis dar labiau. Linkime, kad augalai jus džiugintų ilgus metus.
Eugenijus Popovas | Medelynas VITAFLORA
2017-06-09 15:31:23 IP 2ju7ka3m
Atsakyti
Algirdas 2017-04-15 12:29:39
Kadangi 3kartus nustatėte užsakymo įvykdymo terminą ir 3 kartus jo nesilaikėte, dabar neaišku kada sodinukus atsiųsite ir kokios jie bus kokybės, prašau užsakymą Nr 3H3V08473 anuliuoti.
Užsakymas nebuvo išsiųstas, nes nesulaukėme už jį apmokėjimo.
Eugenijus Popovas
2017-06-09 15:27:36 IP 2ju7ka3m
Atsakyti
Toma 2017-04-15 17:06:09
Vitaflora man iškrėtė kiaulystę, cituoju: "Jums buvo įdėti 4 didesni Blue Arrow kadagiai ir vienas pridėtas nemokamai" (tas nemokamas, mano mielieji, SUDŽIUVĘS augalas).
Žiūrėkit, kad ir Jums taip neatsitiktų: (
Skola už kadagį buvo minusuota sekančią dieną iš jūsų kito užsakymo.
Norėtume pabrėžti, kad garantines išmokas atliekame per 1 darbo dieną, ir nereikia laukti įstatymuose numatyto 30 dienų termino.
Atsakyti
Vitaflora man iškrėtė kiaulystę, cituoju: "Jums buvo įdėti 4 didesni Blue Arrow kadagiai ir vienas pridėtas nemokamai" (tas nemokamas, mano mielieji, SUDŽIUVĘS augalas).
Žiūrėkit, kad ir Jums taip neatsitiktų: (
Atsakyti
Kadangi 3kartus nustatėte užsakymo įvykdymo terminą ir 3 kartus jo nesilaikėte, dabar neaišku kada sodinukus atsiųsite ir kokios jie bus kokybės, prašau užsakymą Nr 3H3V08473 anuliuoti.
Eugenijus Popovas
2017-03-23 17:52:31 IP 2juabk4h
Atsakyti
Algirdas 2017-03-20 16:28:28
Norėčiau paklausti ar vyriška margalapė aktinidija tinka smailialapių aktinidijų aodulkinimui ?
Sveiki, netinka.
Margalapė vyriška - Adam.
Vyriška smailialapė - Weikii
vitaflora.lt/search/weikii
Atsakyti
Norėčiau paklausti ar vyriška margalapė aktinidija tinka smailialapių aktinidijų aodulkinimui ?
Atsakyti
Noriu Jums padekoti!
Uzsisakiau augalu i Vilniu. Gavau tobulai supakuotus. Labai kokybiskus. Paruostus sodinimui. Tai reiskia tikrai paruostus sodinimui ir apgenetus.
Labai aciu!
Dziugu, kad turim tokiu medelynu!

Lauksim vaisiu :D
Eugenijus Popovas, UAB Asprovita
2016-06-14 17:44:48 IP 2e7r4363
Atsakyti
aurelija 2016-06-04 11:02:45
Laba diena, turiu klausima.Pirkau medejanti bijuna orange orange, nuluzo sakele, is saknu leidzia atzala, ar ji bus orange orage ar jie kokie iskiepyti ir bus kokie paprasti ziedai.Aciu.
Laba diena, Jei bijūnas buvo skiepytas, atžala gali būti oranžiniais žiedais jei atželė aukščiau skiepo arba tokiais kaip poskiepio (poskiepiams dažniausiai naudojamas alyvinis). Dėl konsultacijų atsakykite į shop@vitaflora.lt, tuo adresu mus psieksite kasdien. O čia nuomonių skiltis ir ir ją peržiurime vos kelis kartus per metus.
Eugenijus Popovas, UAB Asprovita
2016-06-14 17:40:25 IP 2e7r4363
Atsakyti
L. Ivanskis 2016-05-16 13:45:05
Labai nusivyles šia firma, šaltalnkius atsiuntė plikom šaknim, dalis neprigijo, pukuotoji vyšnia taipat neprigijo. Atsiuntė labai mažas, turguje už tokią kainą buvo metrinės, beto trūko pakalnučiu nors iš anksto paėmė pinigus. Kai paskambinau pasakė, kad neturėjo, bet kodėl iškart neinformavo kai pakavo siuntinį, tipo dabar jau turime, bet reikia iš naujo mokėti už atsiuntimą. Sesuo taipat siuntėsi ir taipat problemos, augalai nekokybiški. Niekam nepatariu su šia firma turėti reikalų, siunčiausi iš kitų firmu tokių problemų nekilo.
Dekojame už atsiliepimą. Atsiuntėme tuos augalų dydžius kuriuos pasirinkote. Permoką už pakalnutes jums grąžinome. Taip, papildymą pakalnučių turėjome vėliau, turime jų ir dabar. Pūkuotųjų vyšnių turime, jos puikiai prigijo ir galime jums pakeisti su garantija. Visiems besikreipusiems dėl neprigijusių augalų klientams atlikome kompensacijas. Vieniems pakeitėme augalus naujais, kitiems grąžinome pinigus, tretiems suteikėme nuolaidų. Siekiame kad kiekvienas klientas liktų patenkintas.
Eugenijus Popovas, UAB Asprovita
2016-06-14 17:33:37 IP 2e7r4363
Atsakyti
Rimantė 2016-04-11 16:35:16
Praeitą vasara pirkau apie 12 (obelys, vyšnios, abrikosai, trešnės) medelių iš šio medelyno, internetu. Viskas labai greitai ir operatyviai, visi medeliai puikiai prigijo (aišku visą vasarą laistėme, o žiemai aprišome) gražu žiūrėti, kaip dabar pavasarį krauna pumpurus. Kaip tik dabar nusprendžiau iš jų užsisakyti ir magnoliją. Dėkoju už puikius augalus ir bendradarbiavimą!
Dekojame už atsiliepimą.
Atsakyti
Laba diena, turiu klausima.Pirkau medejanti bijuna orange orange, nuluzo sakele, is saknu leidzia atzala, ar ji bus orange orage ar jie kokie iskiepyti ir bus kokie paprasti ziedai.Aciu.
Atsakyti
Labai nusivyles šia firma, šaltalnkius atsiuntė plikom šaknim, dalis neprigijo, pukuotoji vyšnia taipat neprigijo. Atsiuntė labai mažas, turguje už tokią kainą buvo metrinės, beto trūko pakalnučiu nors iš anksto paėmė pinigus. Kai paskambinau pasakė, kad neturėjo, bet kodėl iškart neinformavo kai pakavo siuntinį, tipo dabar jau turime, bet reikia iš naujo mokėti už atsiuntimą. Sesuo taipat siuntėsi ir taipat problemos, augalai nekokybiški. Niekam nepatariu su šia firma turėti reikalų, siunčiausi iš kitų firmu tokių problemų nekilo.
Atsakyti
Praeitą vasara pirkau apie 12 (obelys, vyšnios, abrikosai, trešnės) medelių iš šio medelyno, internetu. Viskas labai greitai ir operatyviai, visi medeliai puikiai prigijo (aišku visą vasarą laistėme, o žiemai aprišome) gražu žiūrėti, kaip dabar pavasarį krauna pumpurus. Kaip tik dabar nusprendžiau iš jų užsisakyti ir magnoliją. Dėkoju už puikius augalus ir bendradarbiavimą!
Atsakyti
Eugenijus Popovas 2015-07-19 13:42:59
Dėkojame už informaciją. Augintojas, nurodytas augalo pase informuotas ir pažadėjo ištirti situaciją.
Visiems pirkėjams įsigijusiems baltųjų stiebinių agrastų iš šios partijos, išsiusti užklausimai el. paštu.
Jei turite bet kokių klausimų, atsakysime į juos greičiausiai kuomet kreipsitės tradiciniais komunikavimo būdais.
Baltąjį stiebinį SERBENTĄ, ne agrastą.

Taip pat rekomenduojame

Madaris
Adresas: Mockaičių k. 9, Mockaičiai, LT-96260 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; interjero apdailos medžiagos; inžineriniai tinklai ir sistemos; kelių tiesimas, remontas, tiltai; statyba; statybos technika, įranga, nuoma; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB „Madaris“ įkurta 2008 metais. Įmonėje dirba tik patyrę atestuoti specialistai ir mechanizatoriai. Madaris įsikūrusi Klaipėdoje, bet paslaugas teikia visame vakarų Lietuvos regione. Dirbame su europiniais ir privačių investuotojų objektais. Atliekame paruošiamuosius statybos ir aplinkos tvarkymo darbus. Turime...
Emolus
Activit organinės trašos | Hecht sodo technika

Adresas: A. Stulginskio g. 41A, LT-48313 Kaunas.
Veiklos sritys: trąšos; chemijos pramonė, gaminiai; darbo apranga; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; interneto parduotuvės; kompresoriai, siurbliai; mažmeninė prekyba; miško, sodo, vejos technika; statybos technika, įranga, nuoma; ūkio prekės.
Didmeninė ir mažmeninė prekyba sodo bei daržo prekėmis, pagrindinė “Emolus” firmos veikla. Esame ekologiškų organinių trąšų Activit importuotojai ir atstovai Lietuvoje. Taip pat oficialūs Čekų kompanijos prekinio ženklo Hecht atstovai Lietuvoje. “EMOLUS” VEIKLOS KRYPTYS DIDMENINĖ, MAŽMENINĖ PREKYBA TRĄŠOMIS...
Emivela
Adresas: Sodų g. 23, Tartoko k., LT-17127 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; gamyba; gėlės ir dekoratyviniai augalai.
UAB „Emivela“ nuo 2010 m. verčiasi vėlinių (kapų) žvakių ir įdėklų gamyba bei prekybą. Siekdami patenkinti savo pirkėjų lūkesčius, kiekvienais veiklos metais praplėsdavome siūlomų žvakių bei kitų prekių asortimentą. Atsižvelgdami į labai didelę dirbtinių gėlių paklausą mūsų regiono rinkoje, siūlomų prekių...
Dorovalė
Laidojimo paslaugos, kremavimas, reikmenys

Adresas: Partizanų g. 19, LT-49477 Kaunas.
Veiklos sritys: laidojimo paslaugos, kremavimas; gėlės ir dekoratyviniai augalai; religinės organizacijos; renginių organizavimas.
Dorovalė, UAB laidojimo paslaugas teikianti įmonė. Visos laidojimo paslaugos Kaune, laidojimo reikmenys bei kremavimo paslaugos. Šarvojimas, šarvojimo salės, šarvojimo salių nuoma Kaune, šarvojimo salė Partizanų g. 19 Kaune ĮMONĖ TEIKIANTI ŠIAS LAIDOJIMO PASLAUGAS: Pensininkų, invalidų, socialiai remtinų asmenų...
Aplinkos paslaugos
Želda.lt

Adresas: Lazūnų g. 32, LT-50140 Kaunas.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; inžineriniai tinklai ir sistemos.
UAB “Aplinkos paslaugos” jau daugiau nei 10 metų patirties apželdinimo srityje turinti komanda, kuri kiekvienais metais išsikelia naujus tikslus tam, kad tobulėtų. Idėjos, išskirtinumas ir inovacijos yra tai, ko mes siekiame kiekviename savo įgyvendintame projekte. Pasirūpinsime Jūsų aplinka nuo pat reljefo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kelių direkcijos vadovo atleidimas atrodo kaip politinis susidorojimas – Prezidentūra
Kelių direkcijos vadovo atleidimas atrodo kaip politinis susidorojimas – Prezidentūra 07-03 20:09
Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus sprendimas atleisti Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovą Vitalijų Andrejevą atrodo kaip politinis susidorojimas, šis žingsnis kelia dar...
Nepriėmė nagrinėti "Achemos grupės" bendrovės ieškinio "Klaipėdos naftai"
Nepriėmė nagrinėti "Achemos grupės" bendrovės ieškinio "Klaipėdos naftai" 07-03 18:26
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) nepriėmė nagrinėti "Achemos grupei" priklausančios naftos produktų krovos bendrovės Krovinių terminalas ieškinio "Klaipėdos naftai", kuriuo Krovinių...
Draudimai ir ribojimai atvykti į Lietuvą iš Švedijos, Rusijos, Baltarusijos, JAV
Draudimai ir ribojimai atvykti į Lietuvą iš Švedijos, Rusijos, Baltarusijos, JAV 07-03 18:18
Nuo pirmadienio koronaviruso paveiktomis bus laikomos 58 šalys, tarp jų – Baltarusija, Rusija, Ukraina, Švedija ir Jungtinės Valstijos, skelbiama penktadienį sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 0,00%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Vištiena 1,52 +19,69%
Nafta 40,65 +2,08%
Benzinas 0,88 +49,15%
Auksas 1715,91 +1,95%
Jautiena 5,08 +14,16%
Sidabras 16,26 +7,90%