VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Asprovita

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Asprovita

Atsiliepimai apie UAB Asprovita

Vitaflora medelynas

Augalai, kurie jus džiugins ilgus metus
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie UAB Asprovita
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Eugenijus Popovas | Vitaflora medelynas 2021-07-21 19:27:51
Sveiki, kasmet šaldytuve migdytas rožes sodiname į vazonus birželio mėnesį, rožė dešinėje šakota ir auganti, su originalia David Austin etikete, ir 15.70 tikrai nebrangu. Įkelkite foto dar už mėnesio ir palyginkime. Beje, pirkote du kartus, ir ne po vieną rožę, o kaip auga visos kitos ? Jei kyla klausimas dėl garantijos ar augalų kokybės, visada klientai kreipiasi tiesiogiai ir klausimai išsprendžiami greitai ir pirkėjo naudai.
Neatsakote Jūs tiesiogiai. Taip, pirkau antrąsyk, pavasarį įsigytos plikašaknės rožės atrodė nepalyginamai geriau. To tikėjausi ir šįsyk. Deja, smarkiai nuvylė.
Eugenijus Popovas | Vitaflora medelynas
2021-07-21 19:27:51 IP 2juf5onv
Atsakyti
egle 2021-07-21 13:37:59
Palyginimui rožių sodinukų vazonuose kokybė iš vitafloros ir kito ūkio už tą pačią kainą, užsakius tuo pačiu metu. Kairėje sodinukas, gautas per savaitę nuo užsakymo pateikimo, mokėta 15 eur ir dešinėje sodinukas iš vitafloros po trijų savaičių laukimo už 15, 70eur. Augalai, kurie keliaus į šiuklių dėžę. Klientų pinigai irgi...
Sveiki, kasmet šaldytuve migdytas rožes sodiname į vazonus birželio mėnesį, rožė dešinėje šakota ir auganti, su originalia David Austin etikete, ir 15.70 tikrai nebrangu. Įkelkite foto dar už mėnesio ir palyginkime. Beje, pirkote du kartus, ir ne po vieną rožę, o kaip auga visos kitos ? Jei kyla klausimas dėl garantijos ar augalų kokybės, visada klientai kreipiasi tiesiogiai ir klausimai išsprendžiami greitai ir pirkėjo naudai.
Atsakyti
Palyginimui rožių sodinukų vazonuose kokybė iš vitafloros ir kito ūkio už tą pačią kainą, užsakius tuo pačiu metu. Kairėje sodinukas, gautas per savaitę nuo užsakymo pateikimo, mokėta 15 eur ir dešinėje sodinukas iš vitafloros po trijų savaičių laukimo už 15, 70eur. Augalai, kurie keliaus į šiuklių dėžę. Klientų pinigai irgi...
Atsakyti
Perkant internetu visada pasitaiko nesusipratimu...ypac perkant augalus ir kai juos pristato su kurjeriu!
Atveza kaip "bulves" kruvoj.... reiktu pagalvoti apie kurjerio pakeitima!
Jei trumpai- uzsakem viena, gavom dali kito.... dydis neatitinka nuotraukose dydzio...
Tik dar dziaugiuosi, kad pardavejas bando spresti savo klaidas...
Atsakyti
Tragedija, o ne prekyba, visiška antirekomendacija. Jei trumpai, tai augalai vėlavo daugiau nei mėn., kas antras mažesnis nei nurodyta skelbime, kai kurie net daugiau nei dvigubai mažesni, kiti nežiemoję ir vystantys, kreivi, vieną augalą pakeitė kitos rūšies be mano sutikimo. Įmonės direktorius visiškai neadekvačiai sureagavo, norėjo kompensuoti tik jo išsirinktus augalus ir jo nurodyta nuolaida ir atsisakė siųsti antrą siuntą, nes matai aš per daug kabinėjuosi ir norėjo, kad grąžinčiau gautus nors jų laukiau labai ilgai.

O ilga istorijos versija tokia:
Rinkausi augalus dar sausio pradžioje ir užsisakiau augalų už 380€ ir vietoj nuolaidos paprašiau 5 (11 šakelių) skirtingų augalų skiepų, be nurodytos veislės, kad jiem būtų papraščiau. Nors buvo sutarta pirmą siuntą augalų gaut dar kovo pradžioje, bet balandį jų dar nesimatė ir tik po 3 prašymų atsiuntė, o skubu buvo dėl skiepų, nes vėliau gavus juos tik išmest galima. Siunta atėjo balandžio 8, tik pusė augalų, nors niekas neperspėjo ir neleido papildyt užsakymo, tai galvojau tikrai visa ateis. Išpakuoju, o ten visi augalai, apart persiko, miniatiūriniai. Vynuogė turi būt 60cm, gaunu 25cm, o kūda kūda! Persimonai 90cm, gaunu 60cm. Arbutas skelbime 20cm+, gaunu nulinkųsį į šoną 16cm. Azimina turėjo būt tarp 125cm-150cm, o gavau 94cm ir be veislės, neaiškus hibridas! Nors pirkau su veisle ir atitinkamai pagal tai užsisakiau kitas aziminas iš Olandijos, kurios dvigubai pigesnės, veislinės ir aukštesnės! O ponas Eugenijus būtent už šitą, beveislį, mažesnį nei skelbime augalą atsisako kompensuot, nes "jo kaina ir taip gera" (kaina 69€, o Olandijoje 35€) grįsdamas tuo, kad augalas jau žydi ir visiškai ignoruoja faktą, kad jis nesavidulkis, vaisių nebus ir visiškai nėra aiški veislė, prašau kontaktų kas jiem tiekia tas aziminas, kad veislę galėčiau išsiaiškint pats, atsisako ką nors aiškintis kaip ir nuleist kainą nuo jos. Visi kiti augalai, kurie nuturėjo skelbime nurodyto aukščio, miniatiūrinai, apskritai vos išlindę iš po žemės, akebija matosi pas juos atkeliavo nežiemojus, lapai krentantys ir sausi, šiuo metu ji jau beveik mirus. Pretenzijas pardavėjui išsakiau tik dėl 5ių augalų, kurių aukštis visiškai neatitiko skelbimo, jis man pasiūlė 30% kompensaciją už 4, atsisakydamas kompensuot už neužaugą aziminą, nors aš užsakiau visai kitą, veislinę. Man tai netiko ir pasiūliau savo kainą, kiek procentų trūko augalo tokia ir nuolaida, o azimina, kurios neužsakiau, už 35€, kai už tokią kainą gaunu didesnes ir veisilines iš Olandijos, tai man atrodė labai sąžininga, o Eugenijus kažkodėl užsiputojo, liepė viską supakuot, ryt paims, jokių kitų augalų nebesiųs, nors jau 3 mėn. laukiu. Dzin jam, kad augalų daug ir ten pusę dienos pakuočiau, dzin, kad printerio neturiu, be mano jokio sutikimo ar patvirtinimo užsakė kurjerį kuriam turėčiau atspausdint siuntimo lapą, turėčiau sėdėt namie ir laukt jo, aš nuoširdžiai likau šokiruotas, vėliau dar įžuliu išvadino, kad jie čia man "VIP" paslaugą su skiepais daro, matai žmonės vargsta kol 11 šakelių nukerpa, nes suprask, perkant už beveik 400€ jie jokių nuolaidų nedaro, o aš dar kažkuo nepatenkinktas. Komunikacija buvo kažkokia tragedija, tokiam direktoriui reiktų apskritai nebendraut su klientais, aš susirašinėjimus drąsiai galiu paviešint, tik įdomu ar Eugenijus sutiktų. Suma sumarum, sutikau su jo 30% nuolaida už 4 augalus, negavau likusių augalų ir tik nepasidavus spaudimui pasiėmė aziminą atgal. Pinigus grąžino tik po ilgų aiškinimų kas kiek ir už ką per 4 pervedimus.
Atsakyti
Abrikosų žievė jautri iššutimams, todėl negali būti aprišama. Reiktų sodinti užuovėjoje vakarinėje namo pusėje tuomet nereikalinga nei rišti, nei balti, ir peržiemos net vėjuotą ir šaltą žiemą.
Eugenijus iš medelyno Vitaflora
2021-05-10 13:40:56 IP 2deqv7is
Atsakyti
Dalia 2021-04-15 14:11:50
Ačiū už atsiųstus augalus. Jau užsakiau ir antrą siuntą. Tikiuosi gausiu tokius pat kokybiškus, kaip ir pirmą kartą. Bėda tik ta, kad internetu perkant sunku suprasti ir nustatyti perkamo augalo dydį. Truputį nusivyliau gavusi tokius mažus. Bet čia jau mano problema. Sėkmės Jūsų darbuose, džiuginkite mus ir toliau.
Sveiki, tikimės, kad augaliukai greit išaugs, o vazonėlio ir augalo dydį visuomet rašome pavadinime eilutės pabaigoje. Pvz. P9 reiškia kad vazonėlis 9x9x9 cm arba 0.5 litro
Eugenijus Popovas Medelino Vitaflora direktorius
2021-05-10 13:39:07 IP 2deqv7is
Atsakyti
Sveiki, nėra buvę atvejo, kad neprisimtume atsakomybės. Pavasario piko metu į laiškus atsakome per 3 darbo dienas, o SMS per keletą valandų. Susisieksime su jumis ir dar šiandien grąžinsime pinigus už trūkstamus daigus.
Atsakyti
Ačiū už atsiųstus augalus. Jau užsakiau ir antrą siuntą. Tikiuosi gausiu tokius pat kokybiškus, kaip ir pirmą kartą. Bėda tik ta, kad internetu perkant sunku suprasti ir nustatyti perkamo augalo dydį. Truputį nusivyliau gavusi tokius mažus. Bet čia jau mano problema. Sėkmės Jūsų darbuose, džiuginkite mus ir toliau.
Atsakyti
nuosirdziai dekoju uz uzsakymo pirmos dalies atsiuntima. augaliukai atejo per 1 diena, visi labai graziai ir sveikai atrodo su gyvom saknim, Iipakavimas nuostabus ir profesionalus nieks neisbrejo, nesuluzo. aciu jums ir sekmes tolimesniuose darbuose. :) lauksiu geguzes augaliuku.:) beje, siaip pasaulyje, pagal paskutine statistika, yra 8 procentai psixu, kuriems viskas negerai. linkiu jums kuo maziau i juos kreipti demesio ir toliau taip kokybiskai dirbti. :)
ir is vis stebiuosi zmonemis. raudonom raidem uzrasyta, dirbam, o ne ant telefono kabam, ale vis tiek duoda skambint. piko metu iki 5 savaiciu eile, o reikalauja persiust po 2 dienu... suprantu koronavirusas, palatoj NR. 6 vietu trukumas... :D taigi kantrybes Jusu komandai ir dar karta aciu.
Atsakyti
MALONU KAD PAGALIAU PRISIMINĖTE MANO UŽSAKYMĄ, BET UŽMIRŠOTF INFORMUOTI KURIOMIS DIENOMIS IR KIEK LAIKO REIKIA LAUKTI PRISTATYMO?
Atsakyti
VITAFLORA - tikras paršynas. užsisakiau raganių, paprašė avanso apie 10eurų, kai gavo pervedimą nurodė dvi dienas, kurių metu turime laukti pristatymo į namus. Deja, nieko nesulaukėme. bėdatame, kad sugaištosdvi darbo dienos, o net skambinant visais numeriais niekas nesiteikia pakelti ragelio. Vienu žodžiu - kriu-kriu-kriu.....
Eugenijus | Medelynas Vitaflora
2021-02-21 09:27:21 IP 2detp3na
Atsakyti
Genutė 2020-08-20 22:26:14
Aš ne pirmą kartą užsisakiau įvairių augaliukų ir visada gaunu gerus tvarkingai supakuotus. Gal žmonės įsivaizduoja, kad užsisakys ir gaus jau užaugintą augalą kur nereiks priežiūros. Kiekvieną augaliuką gavus reikia jį palaistyti ir žinoti kaip sodinti. Ačiū Vitafloros kolektyvui, jie niekada dar nenuvylė.
Džiaugiamės kartu su jumis. Vitaflorai sukako 10 metų ir pavasarį pasitinkame 25.000 užsakymu. Kviečiame dalyvauti žaidimuose ir laimėti prizų per facebook.com/medelynas
Eugenijus | Medelynas Vitaflora
2021-02-21 09:25:47 IP 2detp3na
Atsakyti
Rimutė 2020-07-21 15:06:19
Ačiū už augalus, siunčiausi kelias siuntas, labai patenkinta juka, jau nuostabiai pražydo...rožės irgi jau žydi, tik vargšas abrikosas vos gyvas.Gal žinote kokią priemonę reanimacijai, ar jau teks "laidoti"?
Sveiki, visiems augalams taikoma dviejų mėnesių prigijimo garantija nuo pasodinimo. Jei kažkuris augalas žuvo, siųskite gyvą foto ir kompensuosime.
Eugenijus | Medelynas Vitaflora
2021-02-21 09:24:25 IP 2detp3na
Atsakyti
Indrė 2020-06-19 09:27:42
Ačiū už augaliukus, siuntinys atėjo greitai, visi augalai sveiki ir dailūs.
Sveiki, džiaugiamės, galėdami nudžiuginti jus gražiais augalais ir geru aptarnavimu :) Jei reiktų konsultacijos, parašykite mums per facebook.com/medelynas
Eugenijus | Medelynas Vitaflora
2021-02-21 09:21:53 IP 2detp3na
Atsakyti
Šiandien sekmadienis, o vakar šeštadienis. Laiškai atsakyti, per žinučių programėlę svetainėje visos žinutės atsakytos, per facebook.com/medelynas irgi atsakytos. Mes vykdome elektroninę prekybą, nebudime prie telefono, kreipkitės su užklausimu elektroniniu būdu.
Atsakyti
Aš ne pirmą kartą užsisakiau įvairių augaliukų ir visada gaunu gerus tvarkingai supakuotus. Gal žmonės įsivaizduoja, kad užsisakys ir gaus jau užaugintą augalą kur nereiks priežiūros. Kiekvieną augaliuką gavus reikia jį palaistyti ir žinoti kaip sodinti. Ačiū Vitafloros kolektyvui, jie niekada dar nenuvylė.
Atsakyti
Ačiū už augalus, siunčiausi kelias siuntas, labai patenkinta juka, jau nuostabiai pražydo...rožės irgi jau žydi, tik vargšas abrikosas vos gyvas.Gal žinote kokią priemonę reanimacijai, ar jau teks "laidoti"?
Atsakyti
Ačiū už augaliukus, siuntinys atėjo greitai, visi augalai sveiki ir dailūs.
Eugenijus Popovas
2020-06-03 11:55:20 IP 2e7r3dm2
Atsakyti
Sveiki, atsiprašome dėl neatitikusių lūkesčių. Jau grąžinome jums pinigus. Miglonių sodinukai buvo paskutiniai, mažiau tankūs, todėl jums buvo pridėta prie užsakytų 4 plius 2 vnt. dovanų. Sodinukai atitiko skelbiamą dydį ir buvo P9 vazone. Pagal metų laiką šie viksviniai augalai turi taip atrodyti, kaip jūs rašote "šienas", o rudeniop jie išplis ir padabins rožinėmis varpomis. Neišmeskite augalų, sodinkite drąsiai, jie tikrai gyvybingi ir tikrai jus džiugins.
Atsakyti
Sveiki, užsisakiau per jūsų įmone geles, siuntinį gavau po 45 dienu, augalai nuvyte, 70% sudžiuve, tiesiog šienas, su įmonės darbuotojais susiskambinti neimanomą, taip, kad prieš užsisakant iš šios įmonės reikėtu pagalvoti.
Eugenijus Popovas
2020-05-18 12:47:22 IP 2i24rv12
Atsakyti
Karolina 2020-05-13 23:27:19
Aš jums siunčiau nuotraukas, kad gavau tik 8 levandas, 1 miglonę ir 1 hortenziją. Nors dėžės ir nesvėriau, nes neturėjau su kuo, tačiau tikrai nesijautė tų 12, 8 kg.
Sveiki,

Terminale pasverta 12.8 kg.
Jūsų siuntos dalis matyt ‘atsikabino’ ir dingo jau po svėrimo centriniame LP Express terminale, galbut jūsų regiono kurjerio automobilyje arba prieš tai regioniniame sandėlyje, nebeatseksime.
Tai mes šiandien pat grąžiname už negautas prekes pinigus, o LP Express, jei suras pamestą dali jums atveš nemokamai.

Pagarbiai / Best Regards,

Eugenijus Popovas
VITAFLORA medelynas
¬ (370)61849469
Atsakyti
Gegužės 13 d. pagaliau gavome užsakytus augalus. Ir laukė nusivylimas. Augalai mažučiai, suvargę ir perdžiūvę, nos pagal kainas neatrodo, kad hortenzija bus vos 10 cm. Dalis augalų Senukų asortimentas. Siunta nei svėrė 30 kg., nei viršijo 1, 50 cm., bet vistiek sumokėjome 10 Eur už siuntimą. Žodžiu, laukėme daugiau nei mėnesį, o dabar tik belieka viltis, kad tie nugeibę augaliukai prigytų.
Atsakyti
Eugenijus Popovas 2020-05-13 23:05:08
Sveiki, pavasario piko metu į laiškus atsakome per dvi darbo dienas, jūs parašėte penktadienį popiet ir gavote mūsų atsakymą laiku. Pagal atrinkimo ir pakavimo metu turimą dokumentaciją bei siuntos svorį, jums turi būti pateikti visi augalai. Jūsų minėto rododendro nebuvote užsakiusi. Jūsų trūkstama rožė ir gudobelė sveria reikšmingai palyginus su kitais augalais. Mes patikrinsime augalų faktinius likučius ir susisieksime su jumis artimiausiu metu bei kartu išspręsime problemą. Per 8 metus esame pateikę per 20.000 užsakymų, taikome realias garantijas ir visus klausimus visuomet išsprendžiame kliento naudai.
Aš jums siunčiau nuotraukas, kad gavau tik 8 levandas, 1 miglonę ir 1 hortenziją. Nors dėžės ir nesvėriau, nes neturėjau su kuo, tačiau tikrai nesijautė tų 12, 8 kg.
Eugenijus Popovas
2020-05-13 23:05:08 IP 2juafb8s
Atsakyti
Sveiki, pavasario piko metu į laiškus atsakome per dvi darbo dienas, jūs parašėte penktadienį popiet ir gavote mūsų atsakymą laiku. Pagal atrinkimo ir pakavimo metu turimą dokumentaciją bei siuntos svorį, jums turi būti pateikti visi augalai. Jūsų minėto rododendro nebuvote užsakiusi. Jūsų trūkstama rožė ir gudobelė sveria reikšmingai palyginus su kitais augalais. Mes patikrinsime augalų faktinius likučius ir susisieksime su jumis artimiausiu metu bei kartu išspręsime problemą. Per 8 metus esame pateikę per 20.000 užsakymų, taikome realias garantijas ir visus klausimus visuomet išsprendžiame kliento naudai.
Eugenijus Popovas
2020-05-06 15:23:28 IP 2i24rv12
Atsakyti
Raimondas 2020-05-06 15:00:21
Iš Vitaflora medelyno (UAB Asprovita) užsakinėju jau ne pirmą kartą. Šįkart užsisakiau 130cm citrinmedi ir jis pranoko visus mano lūkesčius. Medelis atvyko tikrai labai didelis ir vešlus su gal 30 citrinų vaisių, o taip pat nustebino ir augalo kokybė. Įmones vadovas atsakė į visus rūpimus klausimus ir padėjo išsirinkti medelį, pristatymas iš Olandijos užtruko vos kelias dienas. Labai Ačiū Asprovita už gerą aptarnavimą ir labai kokybiškas prekes!
Dėkojame, malonu bendradarbiauti. Apsidžiaugėme, kai sutikote pakonsultuoti mūsų klientą dėl citrusams specifinės priežiūros ir ligų prevencijos.
Atsakyti
Kai vadovas Popovas, taip ir kosmonautas. Pries tris savaites uzsakem sodinukus, patvirtino, apmokejom.Po dvieju savaiciu
parase, kad dalies sodinuku neturi, grazins pinigus. kai dar po savaites reikejo siusti, parase kad neturi. dar klausimas ar grazins pinigus? Su kosmonautais sunku.Pritariu visiems kurie parase, kad labai neatsakinga imone tel nekelia matyt tiek prisidirbe, kad bijo kalbet.Kad liksit be prekiu tai aisku, o pavasaris nelaukia.
Atsakyti
Iš Vitaflora medelyno (UAB Asprovita) užsakinėju jau ne pirmą kartą. Šįkart užsisakiau 130cm citrinmedi ir jis pranoko visus mano lūkesčius. Medelis atvyko tikrai labai didelis ir vešlus su gal 30 citrinų vaisių, o taip pat nustebino ir augalo kokybė. Įmones vadovas atsakė į visus rūpimus klausimus ir padėjo išsirinkti medelį, pristatymas iš Olandijos užtruko vos kelias dienas. Labai Ačiū Asprovita už gerą aptarnavimą ir labai kokybiškas prekes!
Atsakyti
Labai neatsakingai dirabnti įmonė, nusivyliau. Labai ijgai derina užsakymą, truksta darbuotojų, nes niekada neturi laiko kalbeti ir paaiškinti. Ių internetinė sistema leidžia užsakyti augalus, kurių kaip vėliau paaiškėja, netrui. Apmokėjimo taip pat prašoma iš karto, nors po to pradeda rašyti kad norimų augalų nėra, rinkitės kitus ir t.t. Formavau užsakymą virš 100 e, kad atvežtų nemokamai, apmokėjau, galiausiai pririnko augalų už 93 e ir pritaikė 10e už atvežimą, dabar bandau atgauti perbvestų pinigų likutį. Nerekomenduoju pas juos pirkti augalų.
Atsakyti
Praeitais metais dariau augalu uzsakimaant 300...ispradziu laukiau uzsakima kovo pradzioi..pristatitas buvo balandzio pabaigoi...miedialiu saknys is 20 augalu 6 vnt buvo sudziuvus..ir neprigijo...is tu augalu turejo buti Obelis "Rojal" Malus...ir krumas Ragane balta...augal nebuvo pristatyti man..pasake kad je ju neturi...Vieliau zadejo pristatyti jos pavasari...Ir tyla...nekam nepatariu...merginos su kuria snikejau visiskai nemoka bendraut...ka pazada...sake kad visa informacija bus perduota...vieliau buvo isiiaskinta kad ne viena darbuotoja neprisimena..kad su manim bendravo...vieliau tesiog niekas nekelia ragiali..
Va taip jie moka bendraut su savo klientais.
Atsakyti
Ačiū Jūsų komandai, augalus gavau, esu patenkinta -viskas supakuota tvarkingai, augalai neapgadinti ir atrodo sveiki.Rekomenduoju.
Eugenijus Popovas
2020-01-05 18:19:13 IP 2jucb58u
Atsakyti
Aktuali informacija naujiems pirkėjams apie mūsų veiklą !
Medelyne Vitaflora išankstiniai augalų užsakymai pavasariui priimami nuo rugpjūčio pabaigos iki žiemos pabaigos.
Pristatomi jie pavasarį pagal https://www.vitaflora.lt/lt/pavasario-grafikas skelbiamą grafiką.
Jei norite augalus gauti laiku, sodinimo sezono pradžioje, o ne jo pabaigoje, užsakymą derėtų atlikti kuo greičiau,
ir nelaukti, kol visus sušildys balandžio saulė ir visi kartu tą pačią pirmą dieną instinkto vedini,
spontaniškai užsimanysime ką nors pasodinti. Užsakymai, atlikti tokio piko metu, balandžio viduryje ar jo gale,
pristatomi per 4 savaites, ir pusė augalų iki tol būna rezervuota anksčiau užsisakiusiems.
E-parduotuvės adresas: www.vitalfora.lt
Čia nuo vasaros iki žiemos pabaigos galima ir online žinutes rašyti, per žinučių programėlę, iškart padėsime.
Jei jums reikia konsultacijos, patarimo pasirinkti augalus pavasariui - dabar, sausio mėnesį, mes turime tam laiko,
ir užsakymą jūsų vardu galime atlikti, jei nenorite pirkti per parduotuvę.
Dar vasarį galėsime papildyti, pakoreguoti jūsų užsakymą. Vos tik atšils kovo pradžioje -
mes tik atrinkinėsime, pakuosime, siųsime jūsų užsakymus ir nebus laiko net poilsiui,
juolab nebus jo naujų pirkėjų konsultavimui dėl augalų parinkimo ar užsakymo turinio keitimo.
Labai prašome, jei jūs norite, kad mūsų paslaugos atitiktų jūsų lūkesčius, gerbkime vieni kitus,
pavasario sodinimo suplanavimu pasirūpikime dabar, kad mums beliktų
tik atspausdinti jūsų užsakymą, surinkti, supakuoti ir pristatyti, o jums - tik pasodinti į jau paruoštas vietas.
Pagarbiai,
Vitaflora kolektyvas
Atsakyti
Noriu parašyti apie bendravimą su VITAFLOROS medelynu.Ne kartą pirkau internetu vaismedžius, vaiskrūmius, gėles, retus augalus, kurių kituose medelynuose nepastebėjau- tai puošnioji avietė, penkiaskiautė akebija, plunksnialapis lekėčius, kininė dekaisnėja ir kt.Esu patenkinta mandagiu, greiu aptarnavimu ir kokybiškais augalais.Jau užsakiau 2020 metams braškių [frigo{ daigų, vaismedžių ir kitų augalų.Nuoširdžiai dėkoju VITAFLOROS kolektyvui už puikų aptarnavimą, kokybiškus augalus ir greitą pristatymą.Linkiu visokeriopos sėkmės.
Atsakyti
Buvau užsisakęs kambarinį augalą Crassula ovata, labai geras augalo įpakavimas bei pats augalas atrodo tvirtas ir sveikas, gal tik keli lapeliai nukritę buvo tikriausiai transportavimo metu, bet pats augalas atrodo geros būklės. Tik turėčiau vieną gal pastabą, gal patarimą, kad apžiūrėtumėte prieš parduodant augalus ypač kambarinius ar jie neturi kenkėjų, nes ant šio augalo radau kelis kenkėjus aišku aš juos nuėmiau ir stengiausi kruopščiai apžiūrėt augalą, kad nebūtų kur nors daugiau pasislėpę. Kol kas atrodo problema išspręsta, nes jų nebuvo daug ir lengvai pastebimi. Bet jei vertinant patį augalą tikrai atrodo tvirtas, gražiais lapais ir gan sveikas. Ačiū!
www.vitaflora.lt
2019-07-30 19:04:04 IP 2df7dcs6
Atsakyti
aldona 2019-07-30 18:31:49
klijentai atsargiai, pagalvokite ar cia verta uzsakyti augalus. Uzsisakiau augalu, is 5 vnt atsiunte 1 ir tas pats nudziuvusiais ir nulauzytais lapais.Kur kiti neaisku, ir dar kaltina, kad juos gavau. Gavus ta viena negavau jokio dokumento pasirasyti, kaip dabar irodyti jog nepaemiau ju augalu?Zodziu suma nemaza, nei augalu, nei pinigu. Kurjeriai aplamai uz nieka neatsako. Paprastam zmogui teisybes neimanoma surasti.
Sveiki, aldona sadauskiene, mes tebelaukiame jūsų išpakuotos siuntos nuotraukų. Atrinkėjo, pakuotojo, svarstyklių, siuntos lipduko duomenys kaip minėjome - 17.8 kg. Siuntėme jums išrašą su kiekvieno augalo ir pakuotės svoriu - sutapo. Jūsų minimas augalas - vos 4 kg, todėl reikia paaiškinimo iš jūsų (fotonuotraukos, pasverto augalo ir pan.)
Beje, šį augalą (jis visai neblogas, jūs fotonuotraukos taip pat nesiuntėte, mes patikėjome, kad jis apgadintas siunčiant) jums skubos tvarka pakeitėme nauju ir jūs jį ryt atsiimsite sutartu adresu Kaune.
Mes dirbame 8 metus, esame pateikę per 16000 užsakymų ir nė vieno pirkėjo neapgavome. Net prigijimą garantuojame ir atsakome pilnai ir faktai tai įrodo. Facebook.com/medelynas turime per 22000 gerbėjų, bei dalyvaujame pagrindinėse sodininkų grupėse. Jūs ten pakomentuokite, nebijokite, padiskutuosime benduomenėje.
Atsakyti
klijentai atsargiai, pagalvokite ar cia verta uzsakyti augalus. Uzsisakiau augalu, is 5 vnt atsiunte 1 ir tas pats nudziuvusiais ir nulauzytais lapais.Kur kiti neaisku, ir dar kaltina, kad juos gavau. Gavus ta viena negavau jokio dokumento pasirasyti, kaip dabar irodyti jog nepaemiau ju augalu?Zodziu suma nemaza, nei augalu, nei pinigu. Kurjeriai aplamai uz nieka neatsako. Paprastam zmogui teisybes neimanoma surasti.
Alvyda Krisciunaite
2019-05-04 15:24:42 IP 2der1inm
Atsakyti
As dar sausio men.dariau 2 uzsakymus o 1 gal vasario men.nes pavedimai padaryti kovo 4d.ir balandzio 1d. o prekiu dar ir dabar nera.Arba grazinate pinigus apie94€ arba atvezate prekes.Man tenka pavedimu ieskoti paciai per paysera.Kas cia per uabas kad mulkinate zmones.Jeigu veza kurjeriai tai ir moki jam o jus prasote prsote moketi 20%.
Atsakyti
Labai nusivylusi aptarnavimu, kasmet vis prasčiau.... Jei ne pirmąkart kreipiuosi, į el.laiškus neatsako, telefonu prisiskambint neįmanoma. kam išvis jie tuomet nurodyti ? Už neatsiųstas gėles grąžino dalį pinigų (pramarinavę pusmetį), o iš 5 gatų dabar (pagal sąrašą) vienos išvis nebuvo įdėta, (t.y.: gavau tik 4 augalus), 1-as iškart matėsi, kad negyvas. Tą pat dieną pranešiau, išsiųsdama su negyvėlio nuotr. Nieko nekompensavo už šiuos du (numirusio ir neįdėto). Susisiekt neįmanoma. Geriau jau pirkt kitur. pavadinimų ant 2 iš 4 augalų nėra, pasakė, kad užrašyta ant vazono, tada pamačiau ant juodo vazono kažką su juodu (!) rašikliu neaiškiai užrašyta...suprast neįmanoma...
Atsakyti
Užsakiau svarainius ir sausmedžius po 3 vnt, tokius mažiukus gavau, vienas svarainis kišo tik kažkoks pagalys niekur neparašyta kiek jiems laiko, pasirinkimo nėra dėl augalo didžio.Aprašymas apie šiuos augalus puikus, bet patys augalai tokie maži, teks laukti labai ilgai kol jie bus panašus į tuos kuriuos tikėjausi gauti. Labai nusivyliau.
Atsakyti
Laba diena. Labai ačiū už malonų bendravimą ir gražius kokybiškus augalus. Sėkmės Jūsų kokektyvui. Su pagarba Edita.
Atsakyti
Nieko nepirkau, tačiau ieškodamas antro darbo pamačiau skelbima ir galvojau patikrinsiu kas ta 'Asprovita'. Nustebes koks didelis dėmesys skiriamas klientams ir koks aukštas aptarnavimo lygis. Įmonės įvertinimas turėtų būti ženkliai aukštesnis!:) Gerų darbų!
Atsakyti
Iš šios įmonės įsigijau braškių daigų ir pušį. Kokybė puiki, visi augalai prigijo 100%. Braškių daigai supakuoti kaip reikiant, pasirūpinta, kad neperdžiūtų kelionės metu.
Atsakyti
Noriu jums padekoti Jau 4 metai kai kazka vis uzsisakau.Gaunu tobulai supakuotus.Labai kokybiskai apkarpytus parostus sodinimui sodinukus. braskiu daigai be ligu uzaugo, duoda gausu derliu.Dekoju uz puikius augalus ir nosirdu bendradarbevima. Dziugu kad turime toki medelyna. REKOMENDOJU
Eugenijus Popovas
2018-09-13 21:39:29 IP 28mcs3rm
Atsakyti
Laima Alechnavičienė 2018-05-16 19:35:14
Pas jus pirkau tris bijūnų daigus. Du gyvi, o PRIMA VERA be gyvybės. Kodėl siunčiate nekokybišką savo produkciją?
Jūsų užsakymas buvo pristatytas labai anksti, balandžio 4 d., dar prieš prasidedant augalų vegetacijai. Augalas buvo vazone, ne plikomis šaknimis, todėl nebuvo akivaizdu, kad jis negyvens. Augalų prigijimui mūsų klientai turi garantiją, ji augalams neprivaloma įstatymiškai (augalai - gyvos būtybės ir visko gali nutikti), bet jei pas pirkėją po pasodinimo per du mėnesius neprigyją augalas, mes per vieną dieną grąžiname už jį visus pinigus. Esant klausimams siūlome nedelsiant ir betarpiškai į mus kreiptis. Visais atvejais randame sprendimą ir skatiname abipusį pasitikėjimą.
Eugenijus Popovas
2018-09-13 21:34:08 IP 28mcs3rm
Atsakyti
Violeta 2018-06-10 18:27:51
Neseniai uzsakiau dvi rozes: Santana ir New Dawn ir ersketine roze. Deja, tik ersketroze atrodo sveika. Roziu lapeliai smulkuciai ir atrodo kaip suglamzyti, koteliai plonyciai. Nezinau, kaip atgaivinti - ar jos serga, ar, paprasciausia, buvo visai nepriziuretos. Turgelyje geles pardavinejanti mociute nedristu uz tokios kokybes ugliukus paprasyti net 2 euru, o jus.... Uz Santana 17 euru!!!, uz New Dawn - 7.99. Negi jums nesvarbu jusu firmos geras vardas?! As daugiau nieko pas jus nepirksiu ir kitiems pasakysiu NIEKO NEPIRKIT VITAFLOROJ !
Dar pirkote Foxi Pavement rožę ir prie užsakymo gavote papildomai vieną rožę dovanų. Atsiųskite prašau el.paštu shop@vitaflora.lt foto, kaip dabar atrodo pasodinti augalai. Jie kuris žuvo - pritaikysime garantiją ir grąžinsime visus pinigus. O jei prastai atrodo, irgi sutarsime dėl kompensacijos dydžio. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti ir visus kylančius klausimus siūlome spręsti betarpiškai, abipusio pasitikėjimo pagrindais. Dėl kai kurių rožių kokybės: vasaros metu kai kurios rožės labiau nei kitos suserga dėmėtlige. Tai nėra mirtina liga, o mes reguliariai naudojame profilaktines priemones, kad jų išvengti.
Eugenijus Popovas
2018-09-13 21:26:34 IP 28mcs3rm
Atsakyti
Dalė 2018-04-18 11:24:05
Užsisakiau du Kininio svarainio sodinukus vazone. Vienas apšalęs, bet dar gyvas, o kitas be gyvybės ženklų. Šakelės sudžiūvę, aplūžinėję. Kamieno žievė aprudusi, vietom atšokusi.
Dar užsakėte rožę, penkias obelis ir tręšnę. O už neprigijusį kininį gralį gavote pilnos sumos piniginę išmoka. Kininis gralis apšalo nuo besniegės ir vėjuotos žiemos pabaigos, kai buvo -27C. Tikimės, kad jis sėkmingai pritaps naujoje vietoje ir sekančias žiemas ištvers lengviau. Lauksime jūsų užsakymų.
Eugenijus Popovas | UAB Asprovita (Vitaflora medelynas)
2018-09-13 21:22:53 IP 28mcs3rm
Atsakyti
Greta 2018-07-06 13:05:13
Uzsisakau antra karta supakuotas antras siuntinys puikiai, del bendravimo viskas vyko sklandziai operatyviai pranese kada sulauksiu ir pasiteiravo ar galesiu priimti.Augalai atrodo gerai. Kas del ankstesnio uzsakymo buvo uzsakyta vysnios ir tresnes Del pliku saknu tresnes neprigijo o vysnios prigijo nors sunkiai.Didesne tikimybe medeliams prigyt jeigu butu vazoneliuose ir pirkejai jaustusi saugiau pirkdami. Palinkejimas jei Vitaflora yra gaimybe tai siulykite augaliukus vazoneliuose.
Sveiki,
Džiaugiamės, kad atitikome lūkesčius. Augalams taikomos prigijimo garantijos, todėl jei po pasodinimo augalas per 2 mėn. neprasprogo, jūs atsiučiate foto (ne augalą :)) ir mes grąžiname pinigus. Plikašakniai augalai mūsų klientams šiemet prigijo beveik šimtu procentų.
Cituoju mūsų klientams išplatintą naujienlaiškį:
*
Nepaisant šaltos besniegės žiemos pabaigos, ankstyvųjų ilgalaikių sausrų, mūsų pirkėjų augalai šiemet prigijo 2, 1 karto geriau, nei prieš metus. Šį pavasario sezoną pateikėme į jūsų namus 1714 užsakymų, iš kurių 98, 31% neturėjo nusiskundimų, o 1, 69% atvejų kreipėtės į mus ir visi iki vieno gavote garantines išmokas ir kompensacijas. Vidutinį užsakymą sudaro keliolika augalų, todėl net jei ne visi pirkėjai kreipėsi dėl garantijų, galime drąsiai teigti, kad prigijo >99 proc. visų augalų.
Palyginti prieš metus - 96, 44% ir 3, 56% atitinkamai. Priežastys: 2017 m. rudenį investavome į modernų temperatūrą ir oro drėgnumą palaikantį šaldytuvą, todėl išsaugome 100 proc. sodmenų kokybę nuo iškasimo iki pakavimo/ išsiuntimo momento. Taip pat, šaknų pakavimui naudojame šiuolaikinę medžiągą - hidrogelio kristalus Vandens energija, todėl jūs gaunate paruoštus sodinti sodinukus su apsaugos nuo sausros užtaisu. Per 8 veiklos metus sukaupta patirtis (per 14 sezonų jums jau pateikėme per 12.000 užsakymų), kruopštus ženklinimas, ilgalaikio laipsniško tirpimo Osmocote trąšos, daugiapakopė gamybos procesų kokybės valdymo sistema, o visų svarbiausia - jaunas dinamiškas kolektyvas - mūsų verslo sėkmės veiksniai, garantuojantys jums kokybę ir pasitenkinimą.
*
Siekdami, kad 100 proc. pirkėjų liktų patenkinti, kviečiame visus kylančius klausimus spręsti betarpiškai, tiesioginio bendravimo metu.
Atsakyti
Uzsisakau antra karta supakuotas antras siuntinys puikiai, del bendravimo viskas vyko sklandziai operatyviai pranese kada sulauksiu ir pasiteiravo ar galesiu priimti.Augalai atrodo gerai. Kas del ankstesnio uzsakymo buvo uzsakyta vysnios ir tresnes Del pliku saknu tresnes neprigijo o vysnios prigijo nors sunkiai.Didesne tikimybe medeliams prigyt jeigu butu vazoneliuose ir pirkejai jaustusi saugiau pirkdami. Palinkejimas jei Vitaflora yra gaimybe tai siulykite augaliukus vazoneliuose.
Atsakyti
Neseniai uzsakiau dvi rozes: Santana ir New Dawn ir ersketine roze. Deja, tik ersketroze atrodo sveika. Roziu lapeliai smulkuciai ir atrodo kaip suglamzyti, koteliai plonyciai. Nezinau, kaip atgaivinti - ar jos serga, ar, paprasciausia, buvo visai nepriziuretos. Turgelyje geles pardavinejanti mociute nedristu uz tokios kokybes ugliukus paprasyti net 2 euru, o jus.... Uz Santana 17 euru!!!, uz New Dawn - 7.99. Negi jums nesvarbu jusu firmos geras vardas?! As daugiau nieko pas jus nepirksiu ir kitiems pasakysiu NIEKO NEPIRKIT VITAFLOROJ !
Laima Alechnavičienė
2018-05-16 19:35:14 IP 27peq9j7
Atsakyti
Pas jus pirkau tris bijūnų daigus. Du gyvi, o PRIMA VERA be gyvybės. Kodėl siunčiate nekokybišką savo produkciją?

Taip pat rekomenduojame

Mažoji transporto kompanija
GERBŪVIS | KARJERŲ MEDŽIAGOS | STATYBOS TECHNIKA

Adresas: Meistrų g. 12-106, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; akmens gaminiai; atliekų tvarkymas; betonas ir betono gaminiai; gėlės ir dekoratyviniai augalai; griovimas, gręžimas; inžineriniai tinklai ir sistemos; įrankiai; kelių tiesimas, remontas, tiltai; komunalinės paslaugos; krautuvai, keltuvai, liftai; miško, sodo, vejos technika; naudingosios iškasenos; statyba; statybinės medžiagos; statybos technika, įranga, nuoma; transporto paslaugos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
Visi gerbūvio, apželdinimo bei aplinkos tvarkymo darbai. Transporto ir statybos technikos nuoma Vilniuje ir Vilniaus apskrityje. Darbus atliekame tiek didelėms statybos kompanijoms, tiek individualių namų bei sklypų šeimininkams. BETONINIŲ TRINKELIŲ ĮRENGIMAS Klojame įvairių rūšių ir spalvų trinkeles...
Madaris
Adresas: Nemuno g. 115-7, LT-93249 Klaipėda.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; interjero apdailos medžiagos; inžineriniai tinklai ir sistemos; kelių tiesimas, remontas, tiltai; statyba; statybos technika, įranga, nuoma; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB „Madaris“ įkurta 2008 metais. Įmonėje dirba tik patyrę atestuoti specialistai ir mechanizatoriai. Madaris įsikūrusi Klaipėdoje, bet paslaugas teikia visame vakarų Lietuvos regione. Dirbame su europiniais ir privačių investuotojų objektais. Atliekame paruošiamuosius statybos ir aplinkos tvarkymo darbus. Turime...
Emolus
Activit organinės trašos | Hecht sodo technika

Adresas: A. Stulginskio g. 41A, LT-48313 Kaunas.
Veiklos sritys: trąšos; chemijos pramonė, gaminiai; darbo apranga; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; interneto parduotuvės; kompresoriai, siurbliai; mažmeninė prekyba; miško, sodo, vejos technika; statybos technika, įranga, nuoma; ūkio prekės.
Didmeninė ir mažmeninė prekyba sodo bei daržo prekėmis, pagrindinė “Emolus” firmos veikla. Esame ekologiškų organinių trąšų Activit importuotojai ir atstovai Lietuvoje. Taip pat oficialūs Čekų kompanijos prekinio ženklo Hecht atstovai Lietuvoje. “EMOLUS” VEIKLOS KRYPTYS DIDMENINĖ, MAŽMENINĖ PREKYBA TRĄŠOMIS...
Emivela
Adresas: Sodų g. 23, Tartoko k., LT-17127 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; gamyba; gėlės ir dekoratyviniai augalai.
UAB „Emivela“ nuo 2010 m. verčiasi vėlinių (kapų) žvakių ir įdėklų gamyba bei prekybą. Siekdami patenkinti savo pirkėjų lūkesčius, kiekvienais veiklos metais praplėsdavome siūlomų žvakių bei kitų prekių asortimentą. Atsižvelgdami į labai didelę dirbtinių gėlių paklausą mūsų regiono rinkoje, siūlomų prekių...
Baliomagija
LOREN

Adresas: Grigaičių g. 9, Babrungėnai, LT-90110 Plungės r.
Veiklos sritys: gėlės ir dekoratyviniai augalai; dovanos; interneto parduotuvės; reklamos paslaugos; renginių organizavimas.
Baliomagija“ – viena didžiausių vakarų Lietuvos šventinio dekoravimo įmonių. Švente pasirūpins profesionalai, kurie jūsų svajones ir pageidavimus pavers realybe. Mūsų komandos tikslas – profesionaliai kurti jaukią šventinę atmosferą, kiekvienai šventei suteikiant sielą. Mes siekiama tobulėti ir dirbame tam, kad...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kuršių marias užteršusi "Grigeo Klaipėda" atsakomybę prisiima, investuos į aplinkosaugą
Kuršių marias užteršusi "Grigeo Klaipėda" atsakomybę prisiima, investuos į aplinkosaugą 07-26 15:49
"Grigeo Klaipėda" atstovai su Aplinkos ministru aptarė praėjusios savaitės incidentą, kai iš įmonės nuotekos pateko į Kuršių marias, bei galimą bendradarbiavimą gerinant aplinkosaugos situaciją...
"Sodra" primena: liko savaitė sumokėti PSD įmokas
"Sodra" primena: liko savaitė sumokėti PSD įmokas 07-26 15:33
Per 300.000 savarankiškai dirbančiųjų gavo "Sodros" priminimus apie prievolę vėl mokėti privalomojo sveikatos draudimo (PSD) įmokas kas mėnesį. Tai padariusieji iki paskutinės mėnesio dienos ir...
Metalo apdirbimo "Oetiker Lietuva" mažina darbuotojų skaičių
Metalo apdirbimo "Oetiker Lietuva" mažina darbuotojų skaičių 07-26 15:22
Druskininkuose registruota užsienio kapitalo autodetalių gamybos bendrovė "Oetiker Lietuva" atleidžia 24 darbuotojus. Apie tai įmonė informavo Užimtumo tarnybą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Facebook 369,79 +5,30%
Google 2756,32 +3,37%
Twitter 71,69 +3,05%
Starbucks 125,97 +2,72%
Macy's 16,66 -1,77%
ConocoPhillips 55,34 -2,35%
Oracle 87,69 -3,31%
Intel 53,00 -5,29%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 2,17 +2,36%
Nafta 66,42 -7,51%
Cukrus 0,73 +2,82%
Vištiena 2,38 +0,42%
Sidabras 27,00 -1,82%
Auksas 1834,57 -0,85%
Apelsinai 0,64 +4,92%
Varis 9631,50 -5,22%