VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Vilpra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Vilpra

Atsiliepimai apie Vilpra, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Vilpra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dainius 2023-01-23 13:31:42
Įsirengiant saulės elektrinę 2022 metais projekto partneriu buvo pasirinktas Vilpros Utenos filialas. Projekto įgyvendinimu esu labai patenkintas, viskas nuo pirminių konsultacijų iki elektrinės paleidimo buvo atlikta kokybiškai ir labai operatyviai. Maloniai nustebino įmonės bendravimo kultūra ir požiūris į klientą. Ypatingai ačiū pardavimų vadovui Pauliui.
p. Dainiau, dėkojame už Jūsų atsiliepimą! Kiekvienas geras žodis iš kliento kolegoms yra didelė paskata nesustoti tobulėti bei augti.
Atsakyti
Įsirengiant saulės elektrinę 2022 metais projekto partneriu buvo pasirinktas Vilpros Utenos filialas. Projekto įgyvendinimu esu labai patenkintas, viskas nuo pirminių konsultacijų iki elektrinės paleidimo buvo atlikta kokybiškai ir labai operatyviai. Maloniai nustebino įmonės bendravimo kultūra ir požiūris į klientą. Ypatingai ačiū pardavimų vadovui Pauliui.
Atsakyti
Jolanta 2023-01-12 16:38:49
Praėjusiais metais teko bendrauti su bendrovės iš pradžių Vilniaus filialu, o vėliau - Utenos, kadangi pagal gyvenamąją vietą pastarasis mums arčiau. Ant privataus namo stogo įsirenginėjome saulės elektrinę. Galiu patikinti, kad buvau labai nustebinta bendravimo kultūra, profesionalumu ir gebėjimu išaiškinti technikos subtilybių nesuprantančiam žmogui esmę. Viskas atlikta laiku, kokybiškai, kas kartą detaliai paaiškinant - nuo pirmiausia stogo apžiūros, detalizuoto pasiūlymo pateikimo, iki įrangos pristatymo, sumontavimo, visų dokumentų, kuriuos privalu teikti APVA dėl dalino finansavimo parengimo, galų gale - garantijos. Atsiskaitymas už paslaugas taipogi palankus klientui - dalimis ir viską derinant. Utenos padalinio prekių grupės pardavimų vadovui Pauliui Malaiškai parašyčiau dešimtuką už darbą, kurį jis ir jo komnada atlieka be priekaištų. Tikrai rekomenduoju, remdamasi savo patirtimi, šios bendrovės, kuriai atstovauja tokie žmonės, beje, ir Vilniaus filiale teko bendrauti su Pauliumi, paslaugas. Saulės elektrinei įrengti nuo pasiūlymo iki jos visiško prijungimo eksploatacijai, ką derino patys su ESO, prireikė vos mėnesio. Ačiū. Pagarbiai - Jolanta, Molėtai
p. Jolanta, dėkojame už Jūsų gerą žodį kolegoms! Džiaugiamės, kad mus pasirinkote ir rekomenduojate.
Atsakyti
Praėjusiais metais teko bendrauti su bendrovės iš pradžių Vilniaus filialu, o vėliau - Utenos, kadangi pagal gyvenamąją vietą pastarasis mums arčiau. Ant privataus namo stogo įsirenginėjome saulės elektrinę. Galiu patikinti, kad buvau labai nustebinta bendravimo kultūra, profesionalumu ir gebėjimu išaiškinti technikos subtilybių nesuprantančiam žmogui esmę. Viskas atlikta laiku, kokybiškai, kas kartą detaliai paaiškinant - nuo pirmiausia stogo apžiūros, detalizuoto pasiūlymo pateikimo, iki įrangos pristatymo, sumontavimo, visų dokumentų, kuriuos privalu teikti APVA dėl dalino finansavimo parengimo, galų gale - garantijos. Atsiskaitymas už paslaugas taipogi palankus klientui - dalimis ir viską derinant. Utenos padalinio prekių grupės pardavimų vadovui Pauliui Malaiškai parašyčiau dešimtuką už darbą, kurį jis ir jo komnada atlieka be priekaištų. Tikrai rekomenduoju, remdamasi savo patirtimi, šios bendrovės, kuriai atstovauja tokie žmonės, beje, ir Vilniaus filiale teko bendrauti su Pauliumi, paslaugas. Saulės elektrinei įrengti nuo pasiūlymo iki jos visiško prijungimo eksploatacijai, ką derino patys su ESO, prireikė vos mėnesio. Ačiū. Pagarbiai - Jolanta, Molėtai
Atsakyti
VILPRA 2022-12-07 15:00:23
Laba diena, p. Regimantai, apgailestaujame dėl Jūsų neigiamos patirties. Kiekvieną situaciją vertiname ir sprendžiame individualiai, tad būtume Jums dėkingi už daugiau konkrečios informacijos el. paštu [email protected] Įmonė nuolat investuoja į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą, stengiasi reaguoti į kiekvieno kliento pastabas. Atsiprašome dar kartą bei laukiame papildomos informacijos ir kontaktų, kuriais galėtume su Jumis susisiekti.
Neigiamos patirties su Vilpra man užteko su kaupu, neketinu papildomai gaišti savo laiko jūsų įmonės kultūros problemoms spręsti. Investuojate į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą? Akivaizdu, kad jums prastai sekasi, nes į klientų pastabas reaguojate atsakymu "pats kaltas, kad tai nusipirkai". Aš jūsų pardavėjų klaidas ištaisysiu kitose įmonėse, pasikonsultavęs su tikrais savo srities profesionalais. O jums linkiu... kad jums metines premijas mokėtų taip, kaip jūs elgiatės su savo klientais.
Visokeriopos jums nesėkmės.
Atsakyti
Regimantas 2022-12-07 12:11:20
Vilpra yra įmonė, kurios niekam nerekomenduočiau. Maža to - noriu perspėti, kad nepirktumėte ten, net jeigu jums prekes siūlys už centus.
Tai yra įmonė, kurios požiūris į klientus nuosekliai prastėja ir tapo netoleruotinas šiais laikais. Aš Vilpros klientas daugiau nei 10 metų. Ir jei pirmi apsilankymai buvo kaip šventė, tai paskutiniai - itin nemalonūs ir žeminantys.
Vilproje tu kaip klientas esi įdomus lygiai tol, kol susimoki už prekes. Vėliau viskas prasidedant prekių išdavimu iš sandėlio ir baigiant pretenzijomis dėl parduotų prekių yra tavo kaltė.
Kai atvažiuoji į saloną ir parodai vadybininkui jo parinktą prekę, kuri akivaizdžiai netinkama, nes gadina viso įrenginio veiklą vadybininkas ne tik nebando įsigilinti į problemos esmę ir pasiūlyti pakaitinę prekę be trūkumų, bet tiesiai į akis pasako, kad aš pats esu kaltas, kad tokią nusipirkau ir čia yra mano problemos. Dar pabrėžia, kad "tūkstančiams kitų klientų viskas gerai, o jei man negerai jis gali... parduoti kitą prekę papildomai".
Klientas Vilproje yra įdomu iki pinigų sumokėjimų fakto. Vėliau jis tampa nepatogiu, erzinančiu šmikiu, gaištančiu išdidaus personalo laiką.
Lietuvoje yra nemažai įmonių, kurios gerbia ir brangina savo klientus, todėl jei tik galite - rinkitės bet kurią kitą įmonę, tik ne Vilprą.
Nebent mėgstate, kai jus žemina ir niekina - tada Vilpra yra kaip tik tai.
Laba diena, p. Regimantai, apgailestaujame dėl Jūsų neigiamos patirties. Kiekvieną situaciją vertiname ir sprendžiame individualiai, tad būtume Jums dėkingi už daugiau konkrečios informacijos el. paštu [email protected] Įmonė nuolat investuoja į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą, stengiasi reaguoti į kiekvieno kliento pastabas. Atsiprašome dar kartą bei laukiame papildomos informacijos ir kontaktų, kuriais galėtume su Jumis susisiekti.
Atsakyti
Vilpra yra įmonė, kurios niekam nerekomenduočiau. Maža to - noriu perspėti, kad nepirktumėte ten, net jeigu jums prekes siūlys už centus.
Tai yra įmonė, kurios požiūris į klientus nuosekliai prastėja ir tapo netoleruotinas šiais laikais. Aš Vilpros klientas daugiau nei 10 metų. Ir jei pirmi apsilankymai buvo kaip šventė, tai paskutiniai - itin nemalonūs ir žeminantys.
Vilproje tu kaip klientas esi įdomus lygiai tol, kol susimoki už prekes. Vėliau viskas prasidedant prekių išdavimu iš sandėlio ir baigiant pretenzijomis dėl parduotų prekių yra tavo kaltė.
Kai atvažiuoji į saloną ir parodai vadybininkui jo parinktą prekę, kuri akivaizdžiai netinkama, nes gadina viso įrenginio veiklą vadybininkas ne tik nebando įsigilinti į problemos esmę ir pasiūlyti pakaitinę prekę be trūkumų, bet tiesiai į akis pasako, kad aš pats esu kaltas, kad tokią nusipirkau ir čia yra mano problemos. Dar pabrėžia, kad "tūkstančiams kitų klientų viskas gerai, o jei man negerai jis gali... parduoti kitą prekę papildomai".
Klientas Vilproje yra įdomu iki pinigų sumokėjimų fakto. Vėliau jis tampa nepatogiu, erzinančiu šmikiu, gaištančiu išdidaus personalo laiką.
Lietuvoje yra nemažai įmonių, kurios gerbia ir brangina savo klientus, todėl jei tik galite - rinkitės bet kurią kitą įmonę, tik ne Vilprą.
Nebent mėgstate, kai jus žemina ir niekina - tada Vilpra yra kaip tik tai.
Atsakyti
Svetlana 2022-10-05 20:14:12
Kaimynams virš mano buto įrenginėjo paliepė. Apačioje gyvenančių kaimynu katilų vamzdžiai išeina į tos pakilęs stogą. Kai buvo pabaigti įrengimo darbai, išvydome tokį vaizdą (foto pridedu). Vadybininko prašiau, kad sutvarkytu iki galo ne tik užsakovams, bet ir bendrai naudojantiems kaminu, bet jokios reakcijos. Privalėsime kreiptis į statybos inspekcija.
Laba diena, p. Svetlana, VILPRA parduoda tik sertifkuotus gaminius, tačiau montavimo neatlieka, galime tik rekomenduoti montuotojus. Montavimas turėtų būti atliekamas pagal projektą, esant nesutarimams, reikėtų bendrauti su kaimynais arba namo bendrijos pirmininku, jeigu name yra bendrija.
Atsakyti
Kaimynams virš mano buto įrenginėjo paliepė. Apačioje gyvenančių kaimynu katilų vamzdžiai išeina į tos pakilęs stogą. Kai buvo pabaigti įrengimo darbai, išvydome tokį vaizdą (foto pridedu). Vadybininko prašiau, kad sutvarkytu iki galo ne tik užsakovams, bet ir bendrai naudojantiems kaminu, bet jokios reakcijos. Privalėsime kreiptis į statybos inspekcija.
Atsakyti
Nuoširdus dėkui Vilniaus Kalvarijų g. salono darbuotojui Pauliui už puikų aptarnavimą. Pirmąkart jaučiausi taip saugiai: buvau išklausyta, aptarėme visus variantus ir pasirinkome geriausią. Po to nuolat buvau informuojama apie galimą įrangos pristatymo laiką. Įrangą atitiko visus reikalavimus ir puikiai patenkino lūkesčius. Ar VILPROJE visi tokie darbuotojai? Ačiū, Pauliau!
Atsakyti
Keistoki įspūdžiai po nepavykusio bendravimo, sumanius namie įsirengti kondicionierių sistemą. Visa inicitayva tik iš kliento pusės, pardavėjas/įrengėjas bendrauja lyg darydamas didžiulę paslaugą (veiksmas vyko dar pavasarį), į laiškus, žinutes atsako su savaitės pauzėmis (arba visai ne). Niekada neperskambins. Galų gale prisiprašius atvykti buto apžiūrai (buvo klausimų dėl poros momentų), meistras sutartą deną taip ir nepasirodė. Sutarus kitą datą - irgi. Be paaiškinimo, perspėjimo. Paskambino...beveik po mėnesio, nes rado "kompiuteryje neuždarytą užsakymą". Bet bute jau stovėjo kitos firmos per porą dienų be jokių maivymųsi įrengtas kondicionierius. Nerekomenduoju turėti reikalų - buvo veltui sugaišti du mėnesiai.
Atsakyti
Vilniuje Kalvarijų gatvėje Vilpra salonas dirba taip kaip užsimano. Ir internete ir ant salono durų užrašytas darbo laikas iki 17:30, tačiau vasario 3d. ketvirtadienį atvažiavus 16:37 salonas jau uždarytas....
Atsakyti
Lina 2021-12-03 15:25:29
Per e-parduotuvę užsakiau židinio ugniakurą, kurio tuo metu Vilpra neturėjo sandėlyje. Užsakymo procedūros metu vienoje vietoje buvo parašyta, kad prekė atvyks per 30 darbo dienų, kitoje vietoje- kad susisieks vadybininkas dėl tiekimo termino. Kadangi nujaučiau, kad tiekimo terminas neaiškus, apsidrausdama pasirinkau apmokėjimą banko pavedimu. Gavus suformuotą užsakymą ir sąskaitą, vadybininkas susisiekti neskubėjo, paskambinau pati. Pažadėjo pasiaiškinti dėl tiekimo termino ir pranešti vėliausiai iki kitos dienos pietų. Skambučio sulaukiau (tiesa, po 15 val. Bet Vilprai gal tai laikas "iki pietų"...). Vadybininkas paaiškino, kad lyg gamintojo sandėlyje mato vieną gaminio vienetą ir jeigu jis tikrai yra, atvežtų greitai. Bet man skubiai reikia už tą gaminį sumokėti. Tačiau jei visgi gamintojas neturi, tai atveš tik pavasarį (šiandien yra gruodžio 3 d.). Paklausus, ar negalima būtų gamintojo užklausti, ar visgi gaminį turi, atsakymas buvo paprastas- neturim laiko aiškintis. Jeigu terminas netiks, pinigus grąžinsim. Sakau, gerai, tai parašykit man el.paštu optimistinį tiekimo terminą, o jeigu nepavyks, parašykit, kad pinigus grąžinsit. Vadybininko atsakymas: "neturim laiko mes rašinėti, rytoj sandėlio inventorizija ir jeigu netinka, tai netinka. Mes čia rašinėjimais neužsiimam. Aš firmoj dirbu 20 metų....." (so what?...). Suprantu, kad žmogus ilgai dirba įmonėje, kad įmonė taip pat ne naujokė. Bet tai, panašu, neužaugino bendravimo kultūros ir elementarios pagarbos klientui, leidžiančios daiktą nupirkti saugiai. O būtų užtekę tik poros sakinių el.paštu, garantuojančių tiekimo sąlygas ir nesėkmės atveju- pinigų grąžinimą....gaila, teks ieškotis kitur ir Vilprą apeiti ratu ateityje.
Laba diena, apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Tiekėjai pateikia mums sandėlio likučius, kurie yra nuolat kintantys, todėl tik pateikus užsakymą negalime garantuoti, kad gaminys bus prieinamas, kol pateiktas užsakymas nėra patvirtintas. Šiuo kupinu įtampos laikotarpiu atsiprašome Jūsų dėl mūsų kolegos vadybininko elgesio ir reakcijos. Nuolat investuojame į klientų aptarnavimą ir tikimės, kad tokios situacijos ateityje nepasikartos.
Atsakyti
Per e-parduotuvę užsakiau židinio ugniakurą, kurio tuo metu Vilpra neturėjo sandėlyje. Užsakymo procedūros metu vienoje vietoje buvo parašyta, kad prekė atvyks per 30 darbo dienų, kitoje vietoje- kad susisieks vadybininkas dėl tiekimo termino. Kadangi nujaučiau, kad tiekimo terminas neaiškus, apsidrausdama pasirinkau apmokėjimą banko pavedimu. Gavus suformuotą užsakymą ir sąskaitą, vadybininkas susisiekti neskubėjo, paskambinau pati. Pažadėjo pasiaiškinti dėl tiekimo termino ir pranešti vėliausiai iki kitos dienos pietų. Skambučio sulaukiau (tiesa, po 15 val. Bet Vilprai gal tai laikas "iki pietų"...). Vadybininkas paaiškino, kad lyg gamintojo sandėlyje mato vieną gaminio vienetą ir jeigu jis tikrai yra, atvežtų greitai. Bet man skubiai reikia už tą gaminį sumokėti. Tačiau jei visgi gamintojas neturi, tai atveš tik pavasarį (šiandien yra gruodžio 3 d.). Paklausus, ar negalima būtų gamintojo užklausti, ar visgi gaminį turi, atsakymas buvo paprastas- neturim laiko aiškintis. Jeigu terminas netiks, pinigus grąžinsim. Sakau, gerai, tai parašykit man el.paštu optimistinį tiekimo terminą, o jeigu nepavyks, parašykit, kad pinigus grąžinsit. Vadybininko atsakymas: "neturim laiko mes rašinėti, rytoj sandėlio inventorizija ir jeigu netinka, tai netinka. Mes čia rašinėjimais neužsiimam. Aš firmoj dirbu 20 metų....." (so what?...). Suprantu, kad žmogus ilgai dirba įmonėje, kad įmonė taip pat ne naujokė. Bet tai, panašu, neužaugino bendravimo kultūros ir elementarios pagarbos klientui, leidžiančios daiktą nupirkti saugiai. O būtų užtekę tik poros sakinių el.paštu, garantuojančių tiekimo sąlygas ir nesėkmės atveju- pinigų grąžinimą....gaila, teks ieškotis kitur ir Vilprą apeiti ratu ateityje.
Atsakyti
Saulius 2021-09-14 12:09:05
Kodėl neaptarnauja be galimybių paso, jei pagal plotą neprivaloma jo turėti ?
Laba diena, pagal LRV nutarimą nuo rugsėjo 13 d. nebūtinųjų prekių parduotuvėse kontaktiniu būdu gali būti aptarnaujami tik galimybių pasą turintys asmenys, nesvarbu kokio ploto yra patalpos.
Atsakyti
Kodėl neaptarnauja be galimybių paso, jei pagal plotą neprivaloma jo turėti ?
Atsakyti
Superiniai tiekėjai, lankstūs ir konkretūs. Ačiū už bendradarbiavima Kauno klinikose bei Ringaudu “Orlen” degalinėje. Labai padėjote ačiū.
Atsakyti
Klientas 2021-07-22 23:28:59
Buvo kreiptasi i UAB Vilpra dėl granulinio katilo, pasirašyta sutartis, buvo užsakytas vienas katilas, atvažiavo kitas, kai turėjo jau pristatyti, teko pačiam skambintis vairuotojui, kuris pasakė kad tokio katilo net nėra, nors to katilo buvo laukta 6 savaites. Pasiskambinus vadybininkams buvo pasakyta teks vėl iš naujo laukti, ir kadangi ne žiemos metas tai nenumirsime. Čia tokie požiūriai į klientus toli nenuves. Nepatarčiau prasidėti su šita įmonę, nebent reikia skubiai ko nors.
Sveiki, situacija mums žinoma ir aptarta su atsakingais darbuotojais. Gerbiame kiekvieną nuomonę ir stengiamės tobulėti nuolat. Šiuo metu, kaip ir dauguma įmonių, susiduriame su prekių tiekimo sutrikimais.
Atsakyti
VILPRA 2021-07-27 10:43:02
p. Arnai, apgailestaujame dėl prekės pabrangimo. Esame atviri deryboms ir kiekvieno kliento situaciją vertiname ir sprendžiame individualiai. Dėl ypač didelio žaliavų bei transporto kainų augimo pastaruoju metu tiekėjai keičia kainas dažniau, nei įprastai.
Taip, sutinku, bet ne veltui yra nurodytas pasiūlymo galiojimo laikas, kurio sąžiningi prekybininkai įprastai laikosi. Sprendimą priėmėme dar galiojant pasiūlymui, bet kainą jau turėjome mokėti didesnę.
Atsakyti
Arnas 2021-07-06 22:24:49
Kreipėmės į UAB Vilpra dėl granulinio katilo ir jie pateikė pasiūlymą, kuriame buvo nurodyta, jog komercinis pasiūlymas galioja vieną mėnesį. Priėmėme sprendimą per 3 savaites ir susisiekėme su vadybininku dėl katilo užsakymo, tačiau vadybininkas atsiuntė 200€ didesnę išankstinę sąskaitą, nes katilas jiems pabrango, ir nesvarbu, kad komerciniame pasiūlyme nurodyta mažesnė suma nei sąskaitoje ir pasiūlymas teoriškai galiojantis. Po derybų išėjo susitarti, kad pabrangimą dalintumėmės per pusę, todėl nuostolis buvo ~100€. Nerekomenduočiau kitiems, dėl sąlygų nesilaikymo.
p. Arnai, apgailestaujame dėl prekės pabrangimo. Esame atviri deryboms ir kiekvieno kliento situaciją vertiname ir sprendžiame individualiai. Dėl ypač didelio žaliavų bei transporto kainų augimo pastaruoju metu tiekėjai keičia kainas dažniau, nei įprastai.
Atsakyti
Buvo kreiptasi i UAB Vilpra dėl granulinio katilo, pasirašyta sutartis, buvo užsakytas vienas katilas, atvažiavo kitas, kai turėjo jau pristatyti, teko pačiam skambintis vairuotojui, kuris pasakė kad tokio katilo net nėra, nors to katilo buvo laukta 6 savaites. Pasiskambinus vadybininkams buvo pasakyta teks vėl iš naujo laukti, ir kadangi ne žiemos metas tai nenumirsime. Čia tokie požiūriai į klientus toli nenuves. Nepatarčiau prasidėti su šita įmonę, nebent reikia skubiai ko nors.
Atsakyti
Kreipėmės į UAB Vilpra dėl granulinio katilo ir jie pateikė pasiūlymą, kuriame buvo nurodyta, jog komercinis pasiūlymas galioja vieną mėnesį. Priėmėme sprendimą per 3 savaites ir susisiekėme su vadybininku dėl katilo užsakymo, tačiau vadybininkas atsiuntė 200€ didesnę išankstinę sąskaitą, nes katilas jiems pabrango, ir nesvarbu, kad komerciniame pasiūlyme nurodyta mažesnė suma nei sąskaitoje ir pasiūlymas teoriškai galiojantis. Po derybų išėjo susitarti, kad pabrangimą dalintumėmės per pusę, todėl nuostolis buvo ~100€. Nerekomenduočiau kitiems, dėl sąlygų nesilaikymo.
Atsakyti
Janina 2021-01-19 13:08:25
Nepatariu niekam turėti reikalų su Vilpra, UAB Utenos filialu. Nėra nei direktoriaus, nei serviso ir jokio organizacinio darbo. Pirkau iš šios įmonės šildymo siurblį oras/vanduo. Dėl neįvardinto siurblio gedimo jau dvi savaites laukiu serviso meistro.
Dabar suprantu, kad čia vadovaujamasi taisykle: tavo bėdos tu ir spręsk.
Laba diena, p. Janina, apgailestaujame kad dėl COVID viruso sukeltų serviso darbo sutrikimų, Jums teko patirti nepatogumų.
Atsakyti
Nepatariu niekam turėti reikalų su Vilpra, UAB Utenos filialu. Nėra nei direktoriaus, nei serviso ir jokio organizacinio darbo. Pirkau iš šios įmonės šildymo siurblį oras/vanduo. Dėl neįvardinto siurblio gedimo jau dvi savaites laukiu serviso meistro.
Dabar suprantu, kad čia vadovaujamasi taisykle: tavo bėdos tu ir spręsk.
Atsakyti
Turėjau reikalų su Kauno Vilpra saulės elektrinę pastatė be priekaištų bet su siurbliu oras-vanduo turėjau problemų.Sumontavo neblogai bet prie 2 laipsnių įsijungdavo tenai.Laukiau meistro 2 savaites.Atvažiavo pareguliavo temperatūrinį rėžimą ir išvažiavo. Bet sudirbus siurbliuj vėl tas pats.teko konsultuotis pačiam su specais.Nuėjus į meistro nustatymus radau, kad tenai nustatyti prie 2 pliuso.Perstačiau prie-10 ir problema pasibaigė.Bet per tą laiką elektros įvariau apie 200 eur. Atsiprašymo neišgirdau nuostoliai liko man.Štai taip dirba meistrai.
Atsakyti
Margarita 2020-12-01 13:19:59
Labai nuvylė, tikrai nerekomenduosiu niekam apsipirkimo ten. Pirkau klozetą ir kartu montavimui skirtas dalis, po kurio laiko, meistram išpakavus, man pasakė, kad trūksta svarbiausių dalių. Pardavėjas pateikti tų detalių nesutiko, pasiūlė užsakyti ir susimokėti vėl... Pasakė, kad pirkėjas pats turi tikrinti ką perką. Deja, nesu santechnikė ir nežinau kokios tiksliai dalys turi būt, todėl ir kreipiuosi į specialistus... Taip, aš galėjau patikrinti, bet pardavėjas nesuteikė tinkamos informacijos, nepasiūlė išpakuoti, parodyti, nesupažindino su garantijom ir kitom taisyklėm. Nuėmiau klozetą seną, parengėm viską naujo montavimui ir neišėjo, man pasiūlė dar mėnesį pabūt be tualeto, jei aš noriu laukti detalių ir už jas mokėt. Tai pelno, o ne kokybės siekimas...
Laba diena, p. Margarita, situacija mums žinoma, vakar su Jumis susisiekė vadybininkas su pasiūlymu kaip skubiai išspręsti šią problemą.
Atsakyti
Labai nuvylė, tikrai nerekomenduosiu niekam apsipirkimo ten. Pirkau klozetą ir kartu montavimui skirtas dalis, po kurio laiko, meistram išpakavus, man pasakė, kad trūksta svarbiausių dalių. Pardavėjas pateikti tų detalių nesutiko, pasiūlė užsakyti ir susimokėti vėl... Pasakė, kad pirkėjas pats turi tikrinti ką perką. Deja, nesu santechnikė ir nežinau kokios tiksliai dalys turi būt, todėl ir kreipiuosi į specialistus... Taip, aš galėjau patikrinti, bet pardavėjas nesuteikė tinkamos informacijos, nepasiūlė išpakuoti, parodyti, nesupažindino su garantijom ir kitom taisyklėm. Nuėmiau klozetą seną, parengėm viską naujo montavimui ir neišėjo, man pasiūlė dar mėnesį pabūt be tualeto, jei aš noriu laukti detalių ir už jas mokėt. Tai pelno, o ne kokybės siekimas...
Atsakyti
Įrenginėjant namą "VILPRA" buvo pagrindinis tiekėjas-tuomet irgi viska buvo profesionalu. Dabar atsirado problemėlė su įranga (garantija pasibaigus), bet susisiekus su servisu, bendravau su Arvydu, viskas buvo sutvarkyta greitai ir profesionaliai. Malonu bendrauti su profesionalais.
Atsakyti
Teko susidurti su Vilpra Utenos filialu, Kalbeta buvo su 3 vadybininkais, Vienas is ju pasirodo buvo direktorius, Bent jau kita diena telefonu taip prisistate.Buvo klausta sildymo krosnele paprasta su viena rinke arba dviem, Reakcija tikrai nustebino, 3 zmones ziurejo i klienta kaip i ateivi, pradejo katalogus vartyti, pasimetimas didelis, buvo pasiulyta ateiti darbo laiku, kai jie dirba iki 18h o ateita buvo 17, 10h.Teko iseiti negavus jokio pasiulymo.Nu nesidaro taip zmones
Atsakyti
Ačiū įmonės darbuotojui Andriui Vaičiukynui už patarimus ir greitą reagavimą į kilusias problemas,
Malonu bendrauti su tokiu darbuotoju.
Malonus aptarnavimas, puikiai ir aiškiai atsako į kilusius klausimus.
Atsakyti
Hari 2019-08-26 11:00:48
Sveiki,

Esu susiduręs su šia bendrove. Patirtis su bendrove nedžiugina. Buvau UAB "Vilpra" klientas (privatus asmuo) daugiau nei 10 metų (gyvenamojo namo statybos ir pan). Tačiau po paskutinio prekių pirkimo iš bendrovės buvau apgautas. Ateityje iš bendrovės pirksiu prekes tik tuo atveju jeigu neturėsiu jokio kito pasirinkimo.
Sėkmės vystant sąžiningą verslą.
Laba diena, apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Susisiekite su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume išsiaiškinti situaciją.
Atsakyti
Sveiki,

Esu susiduręs su šia bendrove. Patirtis su bendrove nedžiugina. Buvau UAB "Vilpra" klientas (privatus asmuo) daugiau nei 10 metų (gyvenamojo namo statybos ir pan). Tačiau po paskutinio prekių pirkimo iš bendrovės buvau apgautas. Ateityje iš bendrovės pirksiu prekes tik tuo atveju jeigu neturėsiu jokio kito pasirinkimo.
Sėkmės vystant sąžiningą verslą.
Kurybinga.lt - efektyvi reklama internete, puslapių kūrimas
2019-04-23 10:54:24 IP 5ljrvtnm
Atsakyti
Puikiai, ačiū už konsultacijas.
Atsakyti
Jonas 2019-02-06 20:07:05
Algirdai, dirbi Vilproje? Kitaip is kur zinios jog ten dirba butent 152 darbuotojai? Trolingas?
Jonai, nedirbu Vilproje. O zinios apie darbuotojus iš greta www.rekvizitai.vz.lt teikiamos Sodros informacijos. Išskyriau didelį „Vilpra“ darbuotojų kiekį, nes kuo daugiau žmonių, tuo daugiau problemų. Geri ‘AB „Vilpra“ darbai, tai tiesioginė jų pareiga ir jiems mažai kas skiria asmeninį laiką pozityviai vertinti. O išdėsčius neigiamas patirtis, nuoskaudų našta palengvėja. Taip yra visur, Jonai. Mums Kauno atstovybėje gal labiau pasisekė, gal jos darbuotojai profesionalesni, draugiškesni, pareigingesni.
Atsakyti
ALGIRDAS KRIOVE 2017-01-10 18:36:20
Džiaugiuosi AB „Vilpra“ Kauno atstovybe. Apžiūrinėjant prekes, prieina konsultantai, pasiūlo tiesioginę pagalbą, o jei išsyk negali rasti pageidaujamos prekės, padeda spręsti šildymo problemas, priimti sprendimą.
Ypač išskiriu AB „Vilpra“ Kauno atstovybės Vyr.pardavimų vadybininką Vilmantą BALAIŠĮ, kuris ir žodžiu, ir el.laišku spėja išsamiai atsakyti į užklausimus, pateikti profesionalius komersinius pasiūlymus.
Pasitikiu AB „Vilpra“, kaip stabiliai, kryptingai dirbančia 152 darbuotojų bendruomene.
Algirdai, dirbi Vilproje? Kitaip is kur zinios jog ten dirba butent 152 darbuotojai? Trolingas?
Atsakyti
Jeigu norite įsigyti įrenginį iš Vilpros, turėkite uomenyje kad turite turėti savo meistrus. Nes žiemą galite sušalti...
Jau mėnuo kaip kreipiausi į Vilprą dėl granulinio židinio remonto, bet dar nesutvarkė, nes jie patys neturi serviso, o persamdo kitą įmonę kuri turėtų remontuoti Vilpros parduotus įrenginius. Pastaroji nespėja aptarnauti.
Nerekomenduoju ne iš pykčio tikrai.
Detalę kokią užsukti nusipirkti galima, bet tik ne katilą ar panašiai, kuris bus Jums pagrindinis ir vienintelis šildymo šaltinis.
Sudėtinga situacija. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Donatas 2018-10-05 09:31:35
Sveiki. Isigijau is Vilpros dujini kondensacini katila Vaillant VC 246/5-3 (su boilerio pasildymo funkcija). Neatvaziuoja tas grybas is Panevezio pirmam paleidimui, nors skambinau jau kelis kartus. Tipo lauk eiles, o pasisildyt jau reik...Gal kas kurenate tokiu paciu katilu?
Noreciau i meniu susivest duomenis pats. To paleidejo nebereik! Pats issiaiskinau jau daugiau, nei jis supranta!
namas apie 130 kv.
Lauksiu jusu patarimu!
Ir nesulauksit, pas mus dar baisiau su Vilpra vyksta
Atsakyti
Sveiki. Isigijau is Vilpros dujini kondensacini katila Vaillant VC 246/5-3 (su boilerio pasildymo funkcija). Neatvaziuoja tas grybas is Panevezio pirmam paleidimui, nors skambinau jau kelis kartus. Tipo lauk eiles, o pasisildyt jau reik...Gal kas kurenate tokiu paciu katilu?
Noreciau i meniu susivest duomenis pats. To paleidejo nebereik! Pats issiaiskinau jau daugiau, nei jis supranta!
namas apie 130 kv.
Lauksiu jusu patarimu!
Atsakyti
Sudarėme sutartį prieš Kalėdas. Iki sutarties pasirašymo labai malonūs buvo. O po to prasidėjo atšiaurus bendravimas. Visada patys likdavome kalti, kad nemoka buhalteriškai jie susitvarkyti, kad per ilgai galvojam. Visi nori nusipirkt tai ką nori ir skubinimas nėra tinkamas iš jų pusės. Ne gana to, kad skubino ir liepė kuo greičiau rinktis juk užsakyt reikia.... tai kai kurios prekės keliavo čiut ne pusę metų... Deja tiek laukūs net nebesinorėjo tų prekių, bet juk sutartis pasirašyta... Taip kad su šia įmone dar kartą niekada nepasirašinėtume sutarčių... Labai nemalonus nei bvendravimas ir į kliento poreikius visiškai neatsižvelgiama!
Atsakyti
Iš UAB "Vilpra" teko pirkti vandens šildytuvą "Tatramat".Vilpros vadybininko apibūdintą kaip ekonomišką ir patikimą. Garantija du metai.Po dviejų metų ir vienuolikos dienų sugedo. Vėl kreipiausi pas UAB "Vilpra" pardavėjus. Remontas kainavo apie 100 eurų buvo perdegęs šildymo elementas. Deja lygiai po pusės metų vėl sugedo.Pirkau tikrai ne patį pigiausia šildymo elementą virš 60 eurų. Klausimas ponai iš Vilpros ar kokybė priklauso nuo kainos????? Ar visas tas mėšlas iš vienos dėžės, tik kainos skirtingos????Vandens šildytuvas "Tatramat" (ekonomiškas ir geros kokybės) po 2, 5 metų atsidūrė šiukšlyne.
Atsakyti
Noriu visus perspėti, kad labai atidžiai pirktumėte iš Vilpros katilų remonto paslaugas, nes esant bent menkiausiai problemai, jie tvarko tik naujomis detalėmis ir neperspėja žmonių, kad galima būtų susitvarkyti kur kas pigiau kitose įmonėse. Konkrečiai Panevėžyje meistras pareiškė, kad reikia keisti Vaillant katilo kaitinimo elementą. Na, pasakė specialistas, tai pakeitėme detalę už 280 EUR. Bet paskui su kitu mestru pakalbėjus paaiškėjo, kad tas elementas yra nuo kalkių išvalomas kitose įmonėse už 100 EUR, tik Vilpra tos paslaugos nebeteikia. Lygioj vietoj dėl Vilpros savanaudiškos veiklos patyrėme nuostolį - 180 EUR. Būkite atidūs, nes kiek turėjau reikalų su Vilpra, būtent remonto kainos visuomet buvo neadekvačios lyginant su kitais, o dabar dar ir išdurinėti klientus pradėjo nutylint svarbią informaciją.
Atsakyti
Kalvarijų skyrius dirba labai neprofesionaliai, tiesa sakant nesu niekados matęs nieko panašaus, jokio demėsio klientui, tiesiog nori tavo pinigus greičiau paimti ir daugiau tavęs nematyt. Į klausymus negali konkrečiai atsakyti, skiedžia kažką, bendrauja
tiesiog nepagarbiai, apie malonuma net kalbos nėra. Likau labai nustebes, niekados gyvenime nemačiau nieko panašaus, na bent jau tokia mano patirtis. Ateini norėdamas padaryti užsakymą 4-5 tūkst eurų, o jie visiškai nesugeba tau nieko paiškint tipo imk katilą ir eik iš čia, tik prašau greičiau. Tikrai norėtusi bent šiek tiek geresnio aptarnavimo ir daugiau profesionalumo, turiu įtarimą, kad vieną kitą klientą tikrai prarandat.
REALYBE IR TIESA
2017-02-03 18:20:20 IP 28mepsbs
Atsakyti
Praeitais metais, 2016 metais, gruodzio pradzioje telefonu ir el. pastu buvo kreiptasi i tris zinomiausius ir didziausius Lietuvoje sildymo sistemu pardavejus (UAB Jaukurai, UAB Vilpra ir UAB Celsis) su prasymu naujai pastatytam, nuosavam, gyvenamajam namui padaryti komercini pasiulyma del dujinio kondensacinio katilo, sildymo talpos ir visos valdymo irangos (valdikliu, jutikliu, termostatu, termopavaru ir t.t.) 12-oje patalpu. Buvo pateikta visa turima technine informacija apie nama, jo planai, patalpu plotai ir t.t. Pagal gautus komercinius pasiulymus butu pasirinktas pardavejas ir isigytos reikalinga ir norima iranga namui. Is UAB Vilpra iki siol nesulaukta pasiulymo ir jo nebebus tokiais atvejais sulaukta. Tai parodo ir irodo, kad si imone nevertina potencialiu klientu, jai nereikia realiai galimu pirkeju, kurie neperka uz kelis euros, o kalba eina uz kelerius tukstanciu euru pirkima. Gaunasi situacija, kad pats pirkejas ateina pas pardaveja, nori pirkti, bet pardavejas nenori parduoti, nerodo jokios pardavimo norejimo iniciatyvos. Tai mazu maziausiai parodo, kad imonei nusispjauti ant pirkejo.
Atsakyti
Džiaugiuosi AB „Vilpra“ Kauno atstovybe. Apžiūrinėjant prekes, prieina konsultantai, pasiūlo tiesioginę pagalbą, o jei išsyk negali rasti pageidaujamos prekės, padeda spręsti šildymo problemas, priimti sprendimą.
Ypač išskiriu AB „Vilpra“ Kauno atstovybės Vyr.pardavimų vadybininką Vilmantą BALAIŠĮ, kuris ir žodžiu, ir el.laišku spėja išsamiai atsakyti į užklausimus, pateikti profesionalius komersinius pasiūlymus.
Pasitikiu AB „Vilpra“, kaip stabiliai, kryptingai dirbančia 152 darbuotojų bendruomene.
Atsakyti
Uzsisakiau is vilpros nauja katila, nes maniskis irgi is vilpros uzsilenke..nes zadejo meistras atvaziuoti sutvarkyti, taip ir numire katilas.. dabar dvi savaites salam ir laukiam kol "meistras" atvaziuos su katilu ir ji pajungs.. labai labai prastas aptarnavimas, reikejo netgi patiems generaliniams skambinti, kad pajudetu ledai..nes gal ir sumokejas pinigus, gali isigyto pecio negauti.. baisi baisi vilpros imone.. niekam nerekomenduociau..
Atsakyti
Klientas 2015-04-16 01:20:11
Sveiki. Bendravimas si "Vilpra" Klaipedos filialu prasidejo ieskant kondensacinio katilo "Vailant" gaila tada zinojau tik tai kad Vilpra vieninteliai tokias prekiauja.
Nu ir prasidejo nueik ten palauk cia. Kilus klausimui apie montavimo darbus buvo pareiksta (pakankamai isdidziai) "mes nemontuojam ir nepajunginejam" tik paleidziam (t.y. ikisam kistuka i rozete ir paziurim ar veikia, dar priklijuojam lipduka ir nulupam tais laikais 300LT). Zodziu nusipirkai ir daryk ka nori (gerai kad turejau pazystama santechnika). Toliau prireike temperaturos daviklio (parduotuvej jo net nepasiule), kvieciau ta pati brangininka nes ale katilas su garantija, zinote ka o to daviklio pajungimas 500 LT kainavo. Grazu net Zalia nes "senukuose toki pat maciau uz ~130LT zodziu negrysciau i ta s*******o kontora daugiau.
Teko del katilo dometis- konstantas nelabai ispruses bet pasiulyma sugebejo pateikti, bet profesonalumo 0. Dar norejau pirkti sisstema sildomoms grindims- savaite laiko aisku kad tuoj tuoj, paskui parasiau i bendra pasta uzklausiau ar jie cia su visais taip, jokios reakcijos, tai isivaizduoju kas butu jei prasidetu problemos..katila boileri ir sildomu grindu sistemas isigyjau kitoje imoneje, beje klaipedoje taip ir neatsirado normalios imones. Pirkau is vienos imones kaune... taip kad mentaliteto problemos yra klaipedoje o ne kaune...
Atsakyti
Sveiki. Bendravimas si "Vilpra" Klaipedos filialu prasidejo ieskant kondensacinio katilo "Vailant" gaila tada zinojau tik tai kad Vilpra vieninteliai tokias prekiauja.
Nu ir prasidejo nueik ten palauk cia. Kilus klausimui apie montavimo darbus buvo pareiksta (pakankamai isdidziai) "mes nemontuojam ir nepajunginejam" tik paleidziam (t.y. ikisam kistuka i rozete ir paziurim ar veikia, dar priklijuojam lipduka ir nulupam tais laikais 300LT). Zodziu nusipirkai ir daryk ka nori (gerai kad turejau pazystama santechnika). Toliau prireike temperaturos daviklio (parduotuvej jo net nepasiule), kvieciau ta pati brangininka nes ale katilas su garantija, zinote ka o to daviklio pajungimas 500 LT kainavo. Grazu net Zalia nes "senukuose toki pat maciau uz ~130LT zodziu negrysciau i ta s*******o kontora daugiau.
Atsakyti
Buvau Kalvariju gatvej i parduotuve uzsukes...Taip nustebino aptarnavimas, sakyciau..Ieskojau duju sildymo katilo, pries mane buvo klientas, kuris bendravo su vadybininku (ar kaip ten jo pareigos vadinasi). Palaukiau, kol baigsis ju pokalbis, paklausiau, kas galetu mane pakonsultuoti. Vyrukas, uzuot pats pasikeles nuo kedes, pasiule nueiti i sales gala, pasieskoti laisvo konsultanto (parduotuve buvo tuscia). Nuejau kaip ir sake - tik besidominciu klientais nerasta, sedejo dar vienas vyrukas su moteriske, tik abu jau labai stipriai ikrite i kompiuterius, net akiu nebuvo kada pakelti. Zodziu, nei labas, nei viso gero...Pasisukiojau, pasisukiojau ir dingau. Savo planuotus 6000 litu, skirtus kondensaciniam katilui, po valandos padejau ant stalo kitai imonei. Sekmes darbuose.
Atsakyti
esu pasipiktines klientas, paprašo avanso už įrangą bet nesugeba pasitikrinti ar ji yra? kai pradedi kalbeti apie tiekimo terminus tada pradedama ieškoti, ir štai čia įdomiausia.... įrangos netgi nebėra!!!!!!!!!!!
gerai kad nesumokėjau reikalauto 100% avanso

Taip pat rekomenduojame

Technogaja
TGfilter.eu

Adresas: Sėmenos g. 52A, Patamulšėlio k., LT-46164 Kauno r.
Veiklos sritys: ventiliacija, kondicionavimas; didmeninė prekyba; gamyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; įrankiai; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; pramonės įrengimai; technologinė įranga.
UAB „TECHNOGAJA“ – specializuotos veiklos bendrovė. Ilgametė darbo patirtis ir augantys klientų poreikiai skatino įmonės darbuotojus tiekti ypatingus produktus, kurie pateisintų reiklių klientų reikalavimus kokybei ir ilgaamžiškumui. UAB „TECHNOGAJA“ gamina ir siūlo įsigyti: Oro valymo filtrai, dažykloms...
GL CO
LG Electronics

Adresas: Žalgirio g. 90-100, LT-09303 Vilnius.
Veiklos sritys: ventiliacija, kondicionavimas; automatizavimas, automatika; didmeninė prekyba; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai.
LG Electronics oro kondicionavimo sistemų tiekėjai. Vieninteliai tiesioginiai LG Electronics partneriai ir atstovai Baltijos valstybėse. Turime visą asortimentą kondicionavimo įrangos (buitiniai, komerciniai, pramoniniai, šilumos siurbliai). Nuo 2015 metų atnaujintas visas LG Electronics kondicionierių sąrašas...
Vartolita
Inžinerinių sistemų montavimas ir pastatų priežiūra

Adresas: Taikos pr. 64, LT-93225 Klaipėda.
Veiklos sritys: ventiliacija, kondicionavimas; automatizavimas, automatika; inžineriniai tinklai ir sistemos; pastatų administravimas; priešgaisrinė sauga, sistemos; santechnika; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB “Vartolita” Pagrindinė veikla yra inžinerinių sistemų, montavimas ir pastatų priežiūra. Uždarosios akcinės bendrovės „Vartolita“ tikslas – sukurti klientui komfortabilią aplinką, gerinančią jo darbo ir gyvenimo kokybę, įdiegiant pastatų inžinerines sistemas. Užtikrinti tinkama visų inžinerinių sistemų...
Ivalta
Vėdinimo sistemų gamyba, montavimas

Adresas: Slėnio g. 7-1, Akuotų k., LT-54213 Kauno r.
Veiklos sritys: ventiliacija, kondicionavimas; apsaugos sistemos patalpoms; automatizavimas, automatika; didmeninė prekyba; gamyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; mažmeninė prekyba; priešgaisrinė sauga, sistemos; statyba; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB Ivalta - tai dinamiška ir sparčiai auganti įmonė, kuri specializuojasi vėdinimo sistemų gamyboje bei atlieka visus montavimo ir įrengimo darbus. Mūsų komandą sudaro tik kvalifikuoti ir savo darbą profesionaliai atliekantys darbuotojai, kurie visuomet siekia patenkinti net ir aukščiausius klientų reikalavimus...
Euroliuksas
Santechnikos prekės ir internetinė prekyba

Adresas: Stoties g. 5, LT-90115 Plungė.
Veiklos sritys: santechnika; baldai (prekyba); betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; pirtys ir baseinai; pramonės įrengimai; sporto, turizmo reikmenys; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai; tvirtinimo detalės, elementai; ūkio prekės; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas; vonios kambario įranga; židiniai, krosnys.
Euroliuksas, UAB - didmeninė prekyba santechnikos prekėmis. Santechnikos prekių tiekimas ir gamyba. Šildymo, kanalizacijos ir vandentiekio įrangos detalės, įmantraus dizaino vonios kambario baldai bei virtuvės aksesuarai. Granito gaminių prekyba bei sodo prekės – metalinių tvorų segmentai ir polikarbonatiniai...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip perėjimas prie žaliosios energetikos veikia kainas?
Kaip perėjimas prie žaliosios energetikos veikia kainas?
"Verslo tribūnoje" apie tai, kokį poveikį infliacijai turi perėjimas prie žaliosios energetikos. Elektromobilio gamybai reikia 5 kartus daugiau metalų nei varomam iškastiniu kuru, paklausa...
Dar daugiau dėmesio "Iki" darbuotojams: keliami atlyginimai, gerinamos darbo sąlygos
Dar daugiau dėmesio "Iki" darbuotojams: keliami atlyginimai, gerinamos darbo sąlygos
2023 metų pradžioje prekybos tinklas "Iki" 10 proc. padidino įmonės darbuotojų atlyginimus. Monika Milė, prekybos tinklo "Iki" Žmonių ir kultūros departamento vadovė, sako, kad padidintas algas...
MO muziejaus mecenatai: krizių metu mecenatystė dar labiau sutelkia
MO muziejaus mecenatai: krizių metu mecenatystė dar labiau sutelkia
Kasmet MO muziejus savo palaikytojų bendruomenei ir visuomenei pristato išsamią praėjusių metų veiklos ataskaitą. 2022 metai nestokojo iššūkių – susitelkimo pareikalavęs karas Ukrainoje...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek užsienio kalbų mokate?

Akcijų kainos

American Express 178,86 +3,31%
Apple 154,50 +2,44%
JPMorgan 141,09 +1,55%
Caterpillar 247,76 +1,17%
Adobe Systems 379,33 -3,29%
Starbucks 104,30 -4,44%
Ford 13,23 -7,61%
Amazon.com 103,39 -8,43%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,81 +2,53%
Jautiena 4,87 -6,35%
Anglis 379,23 +10,83%
Benzinas 2,37 -16,84%
Dyzelis 3,12 -23,15%
Ryžiai 467,00 +6,14%
Sidabras 23,33 +10,99%
Varis 8375,40 +4,04%