VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Vilniaus vandenys, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Vilniaus vandenys

Atsiliepimai apie Vilniaus vandenys, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Vilniaus vandenys, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Projektus pradėjus tikrinti pagal Viktorijos Jerenkevič tvarką gaunamos pastabos, ne dėl techninio, o dėl estetinio sprendimo, reikalaujama perteklinė informacija, nepagrįsta STR'ais. Stabdomas projektavimo procesas.
Įtrauktas derinimams sąlygų rašymo skyrius, kuris derina pagal jos požiūrį į estetiką, projektai derinami ne 2 savaites, o 3-4, po kurių gaunama 6-10 pastabų. Nusiuntus pakartotinai vėl laukiama kelias savaites.
Su tokiu derinimo stiliumi eilės netrumpėja, o ilgėja.
Atsakyti
Geriau jau nieko nedarytų. Padarė naują savitarnos svetainę, tai neįmanoma prisijungti.
Atsakyti
Labai neatsakingai dirbanti įmonė. Problemas būtina spręst tik atvykus į įmonę. Nuolat žadama, kad bus perskambinta ir neperskambina. Mieste negalima naudotis gręžiniu, o prisijungimo sąlygų išdavimas ir projekto paruošimas užtruko jau DEVYNIS MĖNESIUS ie vis dar neturim projekto, kuris turi būti paruoštas iš ES lėšų. Į tą patį dvibutį namą derinami 2 atskiri projektai tik tam, kad parodyt didesnes išlaidas darbams. ES pinigų švaistymas. Kas jų vadovas, kad tokia betvarkė. Kai atėjau pasiskųsti, jų darbuotoja sako atsiprašome pas mus labai trūksta darbuotoju, nes mūsų atlyginimai maži. Išgirdau tai iš 2 darbuotojų. Ar šioj įmonėj vyksta klientų aptarnavimo mokymai? Gėda Vilniaus vandenų vadovams. Abejoju ar kas nors perskaityt ir šį mano skundą, nes rašau jau jį 2 kartą
Atsakyti
Vilnieciams siu metu kainu kilimas bus visiskas nokdaunas siuksliu isvezimas pabrango apie 40-55% vanduo apie 20%
apgailetina, monopolis toliau siauteja ir dirba pries Vilniaus miesto gyventojus
Atsakyti
Faktas 2019-06-29 16:03:41
Pries 2 metus i Vilniaus vandenys atejo mero Šimašiaus atvesta, , pokyčių komanda". Ką jie padarė - išvaikė patyrusius darbuotojus, suvedė savus arba pririnko naujokų kurie sutiko dirbti už mažesnį atlyginimą, sujaukė visą įmonės darbą, pardavė už dyką pastatą Senamiestyje, išnuomavo madingą verslo biurą, prikūrė departamentų ir prisodino galybę projektų vadovų (aišku savų) ir taip išdraskė įmonės struktūrą kad nežinia kas ją atstatys. Atėjusieji nieko nesupranta apie tokios įmonės darbą, o be to ir nenori suprasti, kam čia gilintis... Dabar specialistų nebėra, nes jų niekas neužaugino, atėjusieji padirba pusmetį, supranta kad pateko į jovalą ir...išeina. Ateina kiti... pusmečiui. Ir taip jau treti metai. Galiausiai po vieną, po vieną ir, , pokyčių komandos " nariai išsilakstė...nes nebesugeba suvaldyti to, ką patys prikūrė ir išdraskė. Patyrusių darbuotojų nebėra, (o be to su jais nebuvo tariamąsi jokiais klausimais, nes jie gi atsilikę, ne madingi, nebe tokie ir jauni...) liko naujokai, kuriems daug kas dzin. Klientai nepatenkinti, įmonė užversta skundais, mergaitės kazką atrašo jiems ne į temą. Skambučių centras randasi Panevėžy, nors prisistato Vilniaus vandenys. Ka ta mergaite už dviejų šimtų km gali atsakyti klientams, kai net nesupranta kas toje įmonėje vyksta, kokios kieno funkcijos. Bet taip paprasčiau- numetei kitiems atsakomybę ir ramu. Na kaip ir darbas vyksta, bet tą jovalą jau sunku suvaldyti, o naujieji vadovai gal irgi jau laikini, tai kam čia kažką stengtis... Va taip ir vyksta veiksmas, bet niekas iš vadovų neima į galvą. Juk kažkas vyksta!
Tai štai mielieji klientai kodėl su Vilniaus vandenim taip atsitiko. Ir atia tiems laikams kai darbuotojai buvo ugdomi ir auginami įmonėje, dabar dirba prašalaičiai, o specialistai išėjo lauk...
Sutinku ir pritariu. Jau beveik savaite VV nesugeba atsakyti i elementaru paklausima. Tikrai ten sedi butent sedi be kompetencijos, taip atrodo, kad jie nemoka net skaityti, tai ka kalbeti apie atsakyma.kazką atrašo, rasyneja ne į temą. Mano nuomone jos is vis nesupranta, nei apie imone, jos darba, vandens deklaravima net nesigilina ir nenori zinoti - tai kokie ten specialistai? KOSMARAS Tikrai visiems DZIN
Atsakyti
aptarnavimas sudas eikot n***j.
Atsakyti
Pries 2 metus i Vilniaus vandenys atejo mero Šimašiaus atvesta, , pokyčių komanda". Ką jie padarė - išvaikė patyrusius darbuotojus, suvedė savus arba pririnko naujokų kurie sutiko dirbti už mažesnį atlyginimą, sujaukė visą įmonės darbą, pardavė už dyką pastatą Senamiestyje, išnuomavo madingą verslo biurą, prikūrė departamentų ir prisodino galybę projektų vadovų (aišku savų) ir taip išdraskė įmonės struktūrą kad nežinia kas ją atstatys. Atėjusieji nieko nesupranta apie tokios įmonės darbą, o be to ir nenori suprasti, kam čia gilintis... Dabar specialistų nebėra, nes jų niekas neužaugino, atėjusieji padirba pusmetį, supranta kad pateko į jovalą ir...išeina. Ateina kiti... pusmečiui. Ir taip jau treti metai. Galiausiai po vieną, po vieną ir, , pokyčių komandos " nariai išsilakstė...nes nebesugeba suvaldyti to, ką patys prikūrė ir išdraskė. Patyrusių darbuotojų nebėra, (o be to su jais nebuvo tariamąsi jokiais klausimais, nes jie gi atsilikę, ne madingi, nebe tokie ir jauni...) liko naujokai, kuriems daug kas dzin. Klientai nepatenkinti, įmonė užversta skundais, mergaitės kazką atrašo jiems ne į temą. Skambučių centras randasi Panevėžy, nors prisistato Vilniaus vandenys. Ka ta mergaite už dviejų šimtų km gali atsakyti klientams, kai net nesupranta kas toje įmonėje vyksta, kokios kieno funkcijos. Bet taip paprasčiau- numetei kitiems atsakomybę ir ramu. Na kaip ir darbas vyksta, bet tą jovalą jau sunku suvaldyti, o naujieji vadovai gal irgi jau laikini, tai kam čia kažką stengtis... Va taip ir vyksta veiksmas, bet niekas iš vadovų neima į galvą. Juk kažkas vyksta!
Tai štai mielieji klientai kodėl su Vilniaus vandenim taip atsitiko. Ir atia tiems laikams kai darbuotojai buvo ugdomi ir auginami įmonėje, dabar dirba prašalaičiai, o specialistai išėjo lauk...
Atsakyti
Matau zmones nusiteike labai neigiamai! Svarbiausia nieks nedaro jokiu isvadu! Maza to, kad kiekviena menesi prirasyneja skolas, tai 3, tai 9, tai 10 euru, tai kai skambinau pasiteirauti, zmogus isvis neadekvatus kazkos buvo kitam gale. Kam klausti pavardes jeigu zmogus atsijunges nuo realybes? Prasnekejau valanda ir 10 min, ir i pokalbio gala visai netycia islindo kitokia pavarde, zmogus valanda kniso man prota apie kito zmogaus skaitiklio duomenys. As nesuprantu, kas cia vyksta? Ir dar! Atjunge vandeni trim dienom! Kaip tokie kasciai, sakes! Smegenu 0!
Gediminas,tas pats ,persekiojantis debilus
2019-06-25 22:20:00 IP 28m9upfg
Atsakyti
sie d****i sugega kupiuruoti net informacija -reiks nausedai pasakyt, jei sis nerigirdyta vilniaus vandenu
Gediminas,tas pats ,persekiojantis debilus
2019-06-25 22:09:48 IP 28m9upfg
Atsakyti
man paskambinus sios imones d*****s neprisistate ir nesuteike jokios galimybes bendrauti su i mones vadovu aoie sios imones debiluma-tad negi lietuva apsupo d*****i ir d****i.kurie neteoksta bendrauti su gyvastimi
Atsakyti
Vilnias vandenys dirba nekvalifikuoti darbuotojai. Prieš pusę matų pakabino man skola. Į įstaiga važinėju, kaip į darbą. Kiek viena karta rado klaida, žada anuliuoti skolą, kurią patys sukūrė, bet sekantį mėnesį prirašo tą pačią skolą. Kiekvieną kartą sako, kad reikia apmokėti, kol neparodau, kad skola atsirado dėl jų kaltės, o tada jau žada ištaisyti. Paskutinį kartą, viską išsiaiškinom, ir paprašiau duoti pažymą, kad skolų neturiu. Pažymą žadėjo duoti kitą mėnesį, kai buhalteriai pataisys klaidą.
Vėl gavau tą pačią skolą...

Elektroniniu paštu susisiekti negaliu - laiškai nenueina, ir jau ne vienas žmogus įsitikino, kad tai ne rašytinė klaida.
Telefonu - mokamas numeris. Paskutinį kartą surijo visą sąskaitos likutį, ir net problemos nesugebėjau išaiškinti.
Atsakyti
Su įmone neįmanoma susikomunikuot žmogišku būdu. Problema: bandau kas mėnesį įrašyti suvartotą vandenį, bet nei per banką, nei per manogile.lt, langeliai nesiaktyvuoja. įmonė šabloniškai atsako į emailą, nepasiūlydama jokios išeities. Na, Tarybų Lietuva, toks visiškas dzin įjungtas, nors klientas nori susimokėti, o jie negali susitvarkyt savo techninių kliūčių.
Atsakyti
Jevgenij 2019-01-29 19:19:32
Aptarnavimas telefonu nulinis, skambinant tel.852664455- neatsako, zada perskambint ir ne skambina, per * gile * deklaravimo ne matau, i svetaine be slaptazodzio ne ieisi, per banka ir telefona yrgi. Raso: paprasta ir patogu. Geriau tokiu naujoviu ne darytu. Tei buvo paprasta i patogu, o dabar tikas bardakas.
Tikra teisybe

Jau beveik menesi kaip vargstu ir niekaip neimanoma prisijungti prie TOS JU SUKURTOS SVETAINES Taip SUDETINGA, KAD atrodo privalai prisijungti prie kazkokios slaptos organizacijos. Visur imanoma, net prie banko lengva prisijungti Cia tikras absurdas ir nesamone Tik raso, kad paprasta ir patogu. Gal patogu tik VV, bet ne klijentams. Tikrai buvo paprasta ir patogu, DABAR TIK JIEMS PATOGU, mums KANKINIMASIS
Atsakyti
Regina 2019-04-12 16:46:20
Esu tvarkinga vartotoja, deklaruoju skaitliuko rodmenis internetu Viniaus vandenų tinklalapyje, apmoku irgi iš ten. Vandens nevagiu, suvartoju nemažai ir apmoku. Skaitliukas gerai dirba, nesenas. Radau ant lauko durų grąsinantį popiergalį, kad privalau sudaryti sąlygas pakeist skaitliuką. Įdomu kam jį keist. Paskambinau 1889, ten skambučių centro darbuotojai aplamai nieko nežino. Jeigu nori patikrinti, tegu ateina ir tikrina, bet kam gaišinti mano laiką keičiant skaitliuką? Įdomu dar tai, kad pilnas namas pašalpinių, prasigėrusių, bet jiems nereikia skaitliuko keisti. O man, tvarkingai moteriai, kuri kas mėnesį tvarkingai moka reikia keist skaitliuką, dar paskui papildomai susimokėt už tą skaitliuką. Ir negi šitų grąsinančių pranešimų negalima atskusti man į mano el.paštą. Juk kiekvieną mėnesį sąskaitą sugeba atsiusti į el.paštą, o popierkas kabinėja ant lauko durų. Jei name gyvenantys alkašai nuplėš tas popierkas, tai kas bus kaltas? Man teks baudas mokėt? Ir kam reikalingas 1889 numeris jei ten dirbantys darbuotojai nieko negali paaiškinti? O juk į kainą už vandenį įskaičiuota ir skambučių centro veikla.Ir dar, labai keista, kad skambuciu centro darbuotojui turejau sakyti savo gimimo data, neuzteko kliento kodo, pavardes ir adreso.
Sutinku su Jumis. Man kai keite skaitliukus - ju darbuotojas nesugebejo pakeisti, tai kvieciau kita santechnika, kuris labi greitai pakeite ir dar sumokejau pinigus, nors VV raso - viskas nemokamai
Atsakyti
Esu tvarkinga vartotoja, deklaruoju skaitliuko rodmenis internetu Viniaus vandenų tinklalapyje, apmoku irgi iš ten. Vandens nevagiu, suvartoju nemažai ir apmoku. Skaitliukas gerai dirba, nesenas. Radau ant lauko durų grąsinantį popiergalį, kad privalau sudaryti sąlygas pakeist skaitliuką. Įdomu kam jį keist. Paskambinau 1889, ten skambučių centro darbuotojai aplamai nieko nežino. Jeigu nori patikrinti, tegu ateina ir tikrina, bet kam gaišinti mano laiką keičiant skaitliuką? Įdomu dar tai, kad pilnas namas pašalpinių, prasigėrusių, bet jiems nereikia skaitliuko keisti. O man, tvarkingai moteriai, kuri kas mėnesį tvarkingai moka reikia keist skaitliuką, dar paskui papildomai susimokėt už tą skaitliuką. Ir negi šitų grąsinančių pranešimų negalima atskusti man į mano el.paštą. Juk kiekvieną mėnesį sąskaitą sugeba atsiusti į el.paštą, o popierkas kabinėja ant lauko durų. Jei name gyvenantys alkašai nuplėš tas popierkas, tai kas bus kaltas? Man teks baudas mokėt? Ir kam reikalingas 1889 numeris jei ten dirbantys darbuotojai nieko negali paaiškinti? O juk į kainą už vandenį įskaičiuota ir skambučių centro veikla.Ir dar, labai keista, kad skambuciu centro darbuotojui turejau sakyti savo gimimo data, neuzteko kliento kodo, pavardes ir adreso.
Raminta Karanauskienė
2019-03-20 09:59:00 IP 28mcuvh1
Atsakyti
Mieli vandens vartotojai būkite budrūs.
Gyvename Vilniuje. Praėjusiais metais grįžę namo radome grasinančius laiškus dėl skolos už vandenį, Labai skubėdami neapsižiūrėjome ir sumokėjome. Kitą mėnesį ateina ir nesuprantamai kosminė suma. Tuomet supratome, kad tai nesąmonė. Paskambinę išsiaiškinome, kad Vilniaus vandenys skaičiavo vidurkius. Atordė, kad šsiaiškinome ir atrodė, kad bus tvarkoje. Žiauriai apsirikome. Kitą mėnesį ir vėl tas pats. Paskambinome, arodo ir vėl sutvarkė. Pasakė kaip reikia deklaruoti. Taip ir padarėme.
Tačiau istorija ir toliau tęsiasi.
Šiandien telefonu kalbėjome su Sandra. Pavardės nesakė. Dešimtys kartų kartojo " Jūs nemokėjote", "sistema paskaičiavo", "ateikite į skyrių" ir t.t. Absoliučiai negirdi ir net nebando išgirsti, kad jų "sistema" mažiausiai netobula ir daro aritmetines klaidas. Žodžiu tapome jų padarytos klaidos įkaitais.
Kiek suprantu už jų brangias sistemas mokame mes varotojai. O jos skaičiuoja aritmetinius vidurkius. Ir visai nesvarbu, kad nebuvome ir vandens nevartojome. Pagalbos telefonai kartoja stadartius tekstus ir absoliučiai negirdi ką sakai. Tai tikrai veda iš kantrybės.
Kas galėtų padėti ir sutvarkyti šią netvarką ir aplaidumą? Laukiu atsakymo, pasiaiškinimo ir atsiprašymo iš Vilniaus vandenų.
Atsakyti
Aptarnavimas telefonu nulinis, skambinant tel.852664455- neatsako, zada perskambint ir ne skambina, per * gile * deklaravimo ne matau, i svetaine be slaptazodzio ne ieisi, per banka ir telefona yrgi. Raso: paprasta ir patogu. Geriau tokiu naujoviu ne darytu. Tei buvo paprasta i patogu, o dabar tikas bardakas.
Atsakyti
Sveiki, vakar apie 16:45, lankiausi Vilniaus vandenyse ir likau labai patenkinta, zmoniu visai nebuvo, aptarnavo per 5 min. Parkavimas laisvas, o nuo 17v.ir nemokamas. Aciu.
Atsakyti
Sorry, bet man atrodo tu esi kvailas žmogus. Aš tokiu atveju (su dujom ir elektra - išbandyta) skambinu ir sakau: Laba diena, kažkodėl mano skaitiklis nesisuka, nors elektra naudoju, dujas deginu, matyt sugedo, kartais pradeda suktis, kartais sustoja. - PATIKEK, per vieną dieną atlėks ir pakeis skaitiklį nemokamai. :) Tai gi įjunk fantaziją ir pimyn.
Atsakyti
Neimanoma dasiskambintis. Penktadieni visa diena nekele rageli, siandien skambinam nuo 8 valandos iki siol (9.41) dasiskambint nepavyko. Nesamone!
Atsakyti
Sveiki atvikau i vilniaus vandeny klientu aptarnavimo skiriu. Tokio aptarnavimo nesu mates. Dirba vienas langelis, o darbuotoju 6. Ziaurei letai aptarnauja.
Atsakyti
Vandens skaitliuko reikia laukti virš mėnesio!!!!!
Absurdas. Žmonės gyveba name, o neturi vandens mėnesį laiko...
Jūratė Rasteniene
2018-08-19 19:20:37 IP 2g448oah
Atsakyti
Laba diena. Gyvenu Švenčionėliuose Švenčionių -59, turiu didelį nusiskundimą dėl geriamo vandens, vanduo nekokybiškas, rudas su nuosėdomis, pastoviai perkame vandens filtrus, dažnai keičiame. Prašau Jūsų pasidomėti mūsų vandens trasa ir
artimiausiu laiku duoti atsakymą. AČIŪ.
Atsakyti
pastebekite, sitie oligofrenai tik sitaip kovoja su neigiama nuomone apie daunus skelbianciuosius, jog automatiskai prideda opciaj trinti paisiakyma pseudopatriotams, kuriu esti ir jie tikrai istrisns, nes susivoks savyje debia
Atsakyti
Klausimas Vilniaus vandenu vadovams:
1. Kas Jūsų įmonėje vyksta, kad nebėra specialistų kas pakeistų šalto vandens skaitiklius. Liepia įmonems patiems nusiimti skaitiklius, patiems pasikeisti.Tai kodėl jų nebekeičia vandens tiekėjas? Ar Vilniaus vandenų vadovybė, tiksliau valdyba, žino koks ten chaosas įmonėje vyksta? Kodėl isbegiojo ar buvo atleisti specialistai, su kuriais dar prieš du metus buvo galima pasitarti, pasikonsultuoti. Dabar visi telefonai uzslaptinti, vienintelis viešai skelbiamas 1889 nieko paskyti nesugeba, o ten pasirodo ir ne specialistai dirba, o surinktos mergaitės už minimalią algą...Kalba mandagiai, bet kas iš to... Kaip žiūri savivaldybė į tokią sujauktą situaciją šioje monopolinėje įmonėje? Juk tai savivaldybės įmonė?
2.Kitas klausimas-jei nebeturite specialistų kas gali atsakyti i rūpimus klausimus ir kas moka pakeisti skaitiklius, tai gal ir pardavimo kainos nebeskaičiuokite klientams. Nes priesingu atveju gaunasi pasipinigavimas, ar ne taip? Jūs neatliekate darbo, už kurį klientams skaičiuojate papildomus mokesčius. Pone Žukauskai, ponia Blazgiene, kur nuvedėte įmonę su savo tokia pertvarka? Juk pertvarka turi vesti i geresnę situaciją, o jums kažkodėl gavosi atvirkščiai...O gal gali atsakyti ponas Vaičikauskas, Apskaitų valdymo departamento vadovas? Kokį departamentą jis dabar valdo be specialistų? Klausimas retorinis bet labai aktualus mums, klientams.
Atsakyti
Laba diena. Imones atstovas pries keleta savaiciu zadejo atsiusti pasirasymui nauja sutarti. Iki siol nesulaukiau. Parasyti laiska i nurodyta pasto dezute (info@vv.lt) neiseina, laiska atmeta, prisiskambinti is uzsienio neimanoma. Padekite prasau.
Atsakyti
Šiandien susisiekiau su Vilniaus vandenų klientų aptarnavimo skyriumi. Norėjau sužinoti kiek esu skolinga už vanens suvartojimą. Informacija buvo pateikta neatsakingai, nebuvo išminusuota jau sumokėta suma. kai aš paparšiau, kad likusią sumą, kurią sudaro 61, 19 Eur sumokėti galėsiu iki balandžio 12 dienos, man buvo pasakyta, kad mano duomenis perduos kreditų biurui. Prašiau, kad gal yra galimybė atžymėti, kad įsiskolinimą tikrai padengsiu, bet ne iki mėnesio pabaigos, o iki balandžio 12 d. man nemandagiau buvo pasakyta, kad ji nieko negali padaryti. manau, kad mano suma nėra jau tokia didelė, o žmogiškumo faktorius turėtų būti visur, net ir dirbant tokį darbą. su manim bendravo jūsų darbuotoja Inga Dambrauskaitė. Norėčiau gauti atsakymą, ar galėsiu padengti įsiskolinimą iki balandžio 12 dienos. Lauksiu atsakymo.
Komentaras i 2017-07-12 skunda
2018-03-22 15:55:15 IP 28ma4srn
Atsakyti
Martynas 2017-07-12 10:38:49
Administruojame kelis NT objektus ir iš praktikos atsakingai galiu pasakyti, kad Vilniaus Vandenų klientų aptarnavimo nekompetencija bado akis. Naturaliomis rinkos sąlygomis, kuomet VV nebūtų monopolininkai jie tiesiog neišsilaikytų. Kuomet darbuotojai nėra linkę spręsti nestandartinių situacijų, o tik permetinėja užduotis vieni kitiems. PVZ vienam objektui sutarties negalime sudaryti nuo 2016 06, nes akiplėšiški klientų aptarnavimo specialistai tiesiog randa preteksto užduočių neatlikti. PVZ užsakymų administravimo specialistė Viktorija Dominaitė, tiesiog imituoja darbą gaišdama savo laiką, demonstruoja akiplėšiškumą, o pateikus dokumentus, kurių prašė juos ignoruoja. Mėginimai susisiekti su klientų aptarnavimo vadovybe lieka bevaisiai. Gėda.
2017-07-12 Toki atsiliepima parase klientas, kuris ilga laika nepateike reikiamu dokumentu sutarties sudarymui, nebuvo iregistraves Zalgirio g. turimos nuosavybes Registru centre, todel sutarties sudaryti buvo neimanoma. Taciau uz suvartota vandeni turejo prikaupes skolu ir gaves skolu valdymo sk. priminima apie skolu sumokejima, isliejo savo pykti parasydamas pikta ir smeizianti Vilniaus vandenys skunda-komentara.Gaila, kad vadovai neatsake i si kliento skunda viesai ir nepakomentavo sios situacijos kokia buvo is tiesu.
.
Rokas Petrauskas
2018-03-08 08:46:04 IP 65grmc1r
Atsakyti
Nėra jokio klientų aptarnavimo, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia, o vanduo iš krano vos kapsi, slėgio nėra, klientai palikti spręsti problemas patys. Jokio atsako iš įmonės. Apgailėtina.
Atsakyti
klaikus aptarnavimas, jokio organizuotumo, supratimo ir terminų laikymosi. o pasiteisinimas maždaug toks: pas mus reformos. Paprastai reformos daromos kad pagerinti o ne pabloginti įmonės veiklą... Niekas nieko nežino ir atsakymu negauni po kelis mėnesius, o kai sukeli skandalą, tai net atsiprašyti nebesugeba... Tai pagal juos vadinama vadinama gera aptarnavimo kultūra ir orientacija į vartotojus... :) Bet matyt vadovybė viską supranta kitaip.. Totaliai sugriautas įmonės aptarnavimas...
Atsakyti
Imonės, Vilniaus vandenys, klaikus aptarnavimas, neorganizuoti, jokio atsakomybės jausmo, nezino kas pas juos darosi teritorijose, visą dieną zmonės prabuvo be vandens, 16 val. pranesta apie vandens nebuvimą, tai dar 20val. remontininkų brigada nebuvo išvaziavusi... "nuostabus" atsinešimas į savo klientus, puiku!!! Šaunuoliai "Vilniaus vandenys"!!
Peteliškių g. gyventoja
2017-12-22 12:19:21 IP 2i2509hh
Atsakyti
Prieš porą mėnesių Vilniaus vandenys keitė šalto vandens skaitliukus. Po kelių savaičių skaitliukas sugedo, pradėjo tekėti šaltas vanduo. SOS! Prašiau jų pagalbos, daug kartų skambinau telefonu 1889; jokio atsakymo. Apie mėnesi nėra šalto vandens nei tualete nei vonioje. Žmonės atsargiai su Vilniaus vendenys, nepatikima organizacija, nekokybiškas aptarnavimas, jokio atsakomybės jausmo.
Atsakyti
Erika 2017-10-23 16:23:55
2017-10-23 diena, Naujoje Vilnioje, Linksmoji gatvei 47 name be jokiu perspejimu atjungia salta valanda. Paskambinus I Vilniaus Vandenys ir paklausius kodel yra atjungtas be perspejimo vanduo I tai man atsake, kad atsitiko avarija, tada as pasakiau, kad turejo perspet namo gyventojus, kad nebus vandens, I tai man operatore atsake, kad darbuotojai neturi laiko eiti per nama ir perspeti apie tai, kad nebus vandens. O ka man daryt tokiu atveju likus vienai su mazu vaiku namie? Tai gal tada jie turi laiko man atnest vandens is parduotuves? Ir priimdami I darba darbuotujus priiminkit jiems apie mandaguma.
Tu nors supratai kokias cia pretenzijas rašai? Pasake kad avarija, reiskias darbuotojai tvarko, kad tau tas vanduo atsirastu ko greiciau. Mat poniai dar reikia atskirai pranest, kad pas ja vanduo dingo :D Na ir ožka
Atsakyti
2017-10-23 diena, Naujoje Vilnioje, Linksmoji gatvei 47 name be jokiu perspejimu atjungia salta valanda. Paskambinus I Vilniaus Vandenys ir paklausius kodel yra atjungtas be perspejimo vanduo I tai man atsake, kad atsitiko avarija, tada as pasakiau, kad turejo perspet namo gyventojus, kad nebus vandens, I tai man operatore atsake, kad darbuotojai neturi laiko eiti per nama ir perspeti apie tai, kad nebus vandens. O ka man daryt tokiu atveju likus vienai su mazu vaiku namie? Tai gal tada jie turi laiko man atnest vandens is parduotuves? Ir priimdami I darba darbuotujus priiminkit jiems apie mandaguma.
Atsakyti
Pirmą kartą teko susidurti su kliento aptarnavimo padaliniu Spaudos g. Jo dydis (8 langeliai) visam Vilniaus miestui yra labai mažas, tad patalpoje nuolatinė ilga eilė. Teko laukti valandą. Palyginimui, šalia esančiame ESO padalinyje yra ~20 langelių, ir reikalai buvo sutvarkyti per 10 minučių. Darbo laikas kaip bankų, savaitgaliais nedirba (kai ESO atidarytas šeštadieniais). Išvada tokia, kad piktnaudžiaujama monopoline padėtimi ir negalvojama apie klientų patogumą.
Atsakyti
Administruojame kelis NT objektus ir iš praktikos atsakingai galiu pasakyti, kad Vilniaus Vandenų klientų aptarnavimo nekompetencija bado akis. Naturaliomis rinkos sąlygomis, kuomet VV nebūtų monopolininkai jie tiesiog neišsilaikytų. Kuomet darbuotojai nėra linkę spręsti nestandartinių situacijų, o tik permetinėja užduotis vieni kitiems. PVZ vienam objektui sutarties negalime sudaryti nuo 2016 06, nes akiplėšiški klientų aptarnavimo specialistai tiesiog randa preteksto užduočių neatlikti. PVZ užsakymų administravimo specialistė Viktorija Dominaitė, tiesiog imituoja darbą gaišdama savo laiką, demonstruoja akiplėšiškumą, o pateikus dokumentus, kurių prašė juos ignoruoja. Mėginimai susisiekti su klientų aptarnavimo vadovybe lieka bevaisiai. Gėda.
Atsakyti
gerb.Vilniaus vandenys klijentai, reikia koordinaliai kovoti su sios imones atsakingais darbuotojais del ju vykdomos apskaitos
storija ta, kad buvau sudariusi sutarti del kiekv men atsiskaitym debetiniam swed banke, cia imones jungiasi ir nepastebejau
kad jinai nutraukta, nemokejau ildga laika, dar sugedo vand.nuleidimo bakelis ir pakliuvau i didele sumsa, bute nebuvaui
pusre metu, nesuprantu kodel apskaitos specialistai nepranese, kad nera mokejimu, kodel nepranese kad nutraukta su manim
sutartis, itariu, kad tai samoningai buvo padaryta. dabar negaliu gauti informacijos is vilniaus vandenu, kodel nutraukia su
manim sutarti ir nepranese, tegu atsakingi darbuotojai prisiema nors dali atsakomybes. Dabar ruosiama medziaga teismui, o
jie rasineja nepagristus atsakimus man. paprasius kokiu pagrindu buvo nutraukta sutartis ir kodel gavus is banko patvirtinima
klijentas liko neinformuotas, kad jam vel reikia viska registruoti ir perduoti duomenys.
Atsakyti
Esu naujos statybos buto savininkė, paskambinus pasiteiravau apie sutarties sudarymą, darbuotoja nurodė, kad atvyks patys jų darbuotojai pas mus į namus ir pasirašysime sutartį vietoje per 5d.d. neatvyko. Paskambinus šiandien vėl išgirdau, kad jokia užklausa nesuformuota ir niekas pas mane neatvyks... Ir apskritai reikia patiems atvažiuoti... Kur šių darbuotojų kompetencija? Nejaugi klientų aptarnavime dirba tokie savo darbo neišmanantys žmonės...
Atsakyti
Jau didesnės tragedijos su puslapiu ir atsiskaitymo sistemos nesu matęs. Jūs esate 10 metų atgal!!!!
Atsakyti
Šlykšti kaina, kurią susimokėjau UAB „Vilniaus vandenims“

Esu atsakinga ir pareiginga mokesčių mokėtoja, sąskaitas apmoku laiku. UAB „Vilniaus vandenys“ monopolinė įmonė Lietuvoje, taikomos kainos yra gana aukštos, bet kai nėra, iš ko rinktis, nėra ir kur bėgti 
Atsiliepimą apie UAB „Vilniaus vandenys“ teikiamas paslaugas rašau su intencija tobulinti įmonės vidaus tvarką, darbų operatyvumą ir gerbti savo vartotojus. Pirmą kartą susidūriau su tokia aptarnavimo tvarka ir nepatogumu vartotojui. O situacija atrodo gyvenimiška ir dažnam taip gali atsitikti.
Pradėjus lašėti vandeniui pro šalto vandens skaitliuką apie problemą informavau įmonės darbuotoją skubios pagalbos tel. nr. (8 5) 266 4371, darbuotoja mane informavo, kad pati turiu susiorganizuoti santechniką, nes UAB „Vilniaus vandenys“ savo santechniko neturi (man buvo labai keista, kad įmonė aptarnaujanti šalto vandens skaitliukus neturi savo santechniko...) ir nukreipė skambinti tel. nr. (8 5) 266 4455 dėl skaitliuko nuplombavimo, įspėjo, kad kreipčiausi darbo dienomis nuo 07.30-16.00 val. (kadangi buvo sekmadienio (2016 01 24) vakaras ~17 val., visas procesas nusitęsė į kitą dieną). Pirmadienį (2016 01 25, apie pietus) informavau apie skaitliuko problemą ir paprašiau, kad su manimi susisiektų skubiau (įprastine tvarka su vartotoju susisiekiama per 3 d.d.), nes vakare turi atvažiuoti santechnikas. Su manimi susisiekė darbuotoja tą pačią dieną, susiderinome vizitą vakare ~15.30-16.00 val. ji atvažiavo (savo darbo laiku, nes kalbant telefonu buvau kategoriškai nuteikta, kad darbuotojos darbo laikas yra iki 16 val.), užpildė skaitliuko nuplombavimo aktą, taip pat informavo, kad skaitliuką turiu užplombuoti per 5 d.d., t.y. iki kito pirmadienio (2016 02 01) vakaro. Tačiau santechnikas nieko negalėjo padaryti, nes nuėmus skaitliuką, paaiškėjo, kad yra sugedęs pats skaitliukas ir jį reikia keisti, o tai jau ne santechniko kompetencija (man vis dar buvo labai keista, kad įmonė aptarnaujanti šalto vandens skaitliukus neturi savo santechniko, o atvykusi darbuotoja nuplombuoti skaitliuko nėra kompetentinga įvertinti skaitliuko būklę, visą tą darbo atliko mano samdytas santechnikas...). Antradienį ryte (~8.00 val.) Klientų aptarnavimo (tel. nr. 266 4455) darbuotoją informavau apie šalto vandens skaitliuko gedimą, kad reikalingas keitimas, mane informavo, jog su manimi bus susisiekta per 3 d.d. kompetentingo įmonės darbuotojo, kuris gali įvertinti skaitliuko būklę, paaiškinau situaciją, kad mano skaitliukas jau yra nuplombuotas ir jį turiu užplombuoti per 5 d.d. (pajutau spaudimą pačios įmonės UAB „Vilniaus vandenys“ nustatytuose terminuose) ir dar plius turiu vėl susiorganizuoti santechniką, darbuotoja telefonu mane patikino, kad su manimi bus susisiekta prioriteto tvarka. Trečiadienį (2016 01 27) ~14.30 val. pasiskambinau (tel. nr. 266 4455) pasiteirauti, kodėl su manimi niekas nesusisiekė dėl skaitliuko keitimo (jau eina antra darbo diena, o kur prioritetas..?), taip pat turėjau susiorganizavusi santechniką ketvirtadienio (2016 01 28) vakarui, paantrinau, kad man tai tikrai labai skubu. Apskritai man kilo klausimas, kodėl skaitliuko apžiūros/aptarnavimo/įvertinimo būklės negali atlikti vienas kompetentingas UAB „Vilniaus vandenys“ darbuotojas, juk tai pačios įmonės atsakomybė ir pareiga prieš vartotoją, kodėl pats vartotojas turi organizuotis savo santechniką, kuris net negali liestis prie skaitliuko? Nepatogumas yra didžiulis, kai nuo sekmadienio vakaro neturi šalto vandens, o trečiadienio popietę situacijos sprendimo nėra, vartotojas esi vis dar laukimo procese, o terminai, nustatyti pačios UAB „Vilniaus vandenys“ spaudžia, kodėl taip turi būti??? Darbuotoja telefonu atsiprašė už kilusius nepatogumus ir patikino, kad mano prašymas registruotas prioriteto tvarka bei su manimi bus skubiai susisiekta, kadangi jau buvo trečiadienio popietė, o įmonės darbo laikas iki 16.00 val., niekas su manimi nesusisiekė, skaitliuko apžiūros laiko nesiderino... Atšaukiau santechniko vizitą ketvirtadienio vakarui, nes supratau, kad UAB „Vilniaus vandenys“ neskuba spręsti situacijos... Ir juokinga, ir pikta, ir liūdna, kai tokie dalykai vyksta XXI a.
Patikslinsiu, kad pati esu dirbanti, taip pat turiu darbo valandas ir savo vadovybę, todėl išsiprašyti iš darbo ne visada pavyksta, bet mano turėtoje situacijoje susidarė toks įspūdis, kad darbo valandos galioja tik UAB „Vilniaus vandenys“ darbuotojams nuo 7.30 iki 16 val. ir vartotojas turi būti pasiekiamas būtent šiomis valandomis (nesigilinant vartotojas dirbantis asmuo ar ne, taip pat neatsižvelgiant, kad santechnikas, kuriuo rūpinasi pats vartotojas, taip pat turi savo darbų grafiką, terminai visiems vienodi, o dirbančiam asmeniui, pvz. man, gavosi netgi įtempti dėl susiklosčiusios situacijos).
Ketvirtadienį (2016 01 28) ~10.00 val. su manimi susisiekė ta pati darbuotoja, kuri nuplombavo šalto vandens skaitliuką. Pokalbis prasidėjo, mano manymu, tokiais betiksliais ir beprasmiais klausimais: „Kas atsitiko? Aš juk buvau pirmadienį atvažiavusi ir nuplombavau skaitliuką... Kas nustatė, kad skaitliukas yra sugedęs? Skaitliuko būklę gali įvertinti TIK meistras...“ Susidarė toks įspūdis, kad įmonės viduje darbuotojai nesidalina informacija ir aš turėjau vėl iš naujo pasakoti visą situaciją. O pačios darbuotojos skambučio tikslas buvo labiau pakalbėti apie problemą/situaciją, papasakoti įmonės vidaus tvarką, terminus, darbo laiką ir pan., bet nepasiūlyti sprendimo būdą ir dar pasakė, kad man reikia užpildyti prašymą... (turbūt dėl skaitliuko keitimo ar pan.), po šitų žodžių netekau kantrybės ir supratingumo... Kalbėjau tikrai pakeltu balso tonu, pasakiau, kad man reikalingas problemos sprendimo būdas, o nepakalbėjimas apie ją (kokia yra įmonės tvarka, terminai, darbo laikas, kad reikia pildyti prašymą, laukti ir pan.), patikinau, kad nuo sekmadienio vakaro neturiu šalto vandens, susiduriu su dideliu nepatogumu buityje, o dar labiau situaciją absurdišką daro UAB „Vilniaus vandenys“ atsakomybės/pagarbos prieš vartotoją nebuvimas (turiu pati skambinti, priminti, kad yra registruotas prašymas skubos tvarka), darbų vilkinimas (nes su manimi buvo susisiekta įprasta tvarka, ne prioriteto!), komunikacijos nebuvimas (kai registravau incidentą dėl skaitliuko keitimo, darbuotoja telefonu nieko neminėjo dėl prašymo pildymo). Buvau tikrai LABAI LABAI LABAI pikta dėl tokio absurdo, darbuotojai pasakiau, kad tikrai nuoširdžiai esu nusiteikusi rašyti skundą ir paviešinti tai žiniasklaidoje (darbuotojos leidimą gavau...)
Po 20 min (po pokalbio su UAB „Vilniaus vandenys“ darbuotoja) su manimi susisiekė kitas darbuotojas, kuris patikino, kad mano kontaktus gavo vos prieš 10 min ir apie situaciją nieko nežinojo, bet gali tuoj pat atvažiuoti ir pakeisti šalto vandens skaitliuką (kurį ne tik pakeitė, bet ir užplombavo, kad nereikėtų papildomai kviestis kito darbuotojo, užplombuoti - kaip buvau informuota darbuotojos, kada nuplombavo skaitliuką). Va čia aš sakau, kad operatyvu!
Bet kokia to kaina? Per šią savaitę reikėjo tris kartus išsiprašyti iš darbo, kiekvieną dieną skambinti UAB „Vilniaus vandenims“ priminti apie save, ir žinoma susipažinti su įmonės tvarka, terminai, darbo laiku ir pan. (kas man buvo primenama kiekvieno skambučio metu). O šlykščiausia tai, kad iš įmonės realų situacijos sprendimą galima gauti tik pakeltu balso tonu, kategoriška nuotaika ir pasakymu, kad rašysiu skundą bei paviešinsiu tai žiniasklaidoje. TAI ŠLYKTU!!!
Tai pačios įmonės pareiga ir atsakomybė prieš vartotoją operatyviai aptarnauti šalto vandens skaitliukus. Taigi kodėl tas pats darbuotojas, kuris pakeitė ir užplombavo skaitliukus, iš karto negalėjo atvažiuoti ir įvertinti skaitliuko būklės (pirmadienio vakarą 2016 01 25)? Taip būtų sutaupyta laiko tiek pačios įmonės, tiek ir mano, taip pat nebūtų tokio nusivylimo įmonės paslaugų teikimo kokybe.
PASIKARTOSIU - ATSILIEPIMĄ APIE UAB „VILNIAUS VANDENŲ“ TEIKIAMAS PASLAUGAS RAŠAU SU INTENCIJA TOBULINTI ĮMONĖS VIDAUS TVARKĄ, DARBŲ OPERATYVUMĄ IR GERBTI SAVO VARTOTOJUS.

Taip pat rekomenduojame

Buiteka LT
Nuotekų valymo įrenginiai

Adresas: Andriaus Gustaičio g. 25, Pažėrų k., LT-53325 Kauno r.
Veiklos sritys: vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; gamyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; projektavimas; statyba.
Buiteka LT, UAB yra Buiteka valymo įrenginių gamintoja. Valymo įrenginiai. Nuotekų valymo įrenginių Buiteka gamyba Kaune bei buitinių nuotekų valymo įrenginių prekyba Lietuvoje. Tipinių ir netipinių nuotekų valymo įrenginių pagal užsakovo pageidavimus gamyba. Aerobiniai nuotekų valymo įrenginiai, riebalų ir naftos...
Vandens kodas
Vandens gerinimo filtrai

Adresas: Rinkūnų k., Kauno r.
Veiklos sritys: maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; pramonės įrengimai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB Vandens Kodas, veiklos sritis vandens gerinimo (geležies šalinimo,minkštinimo,geriamojo vandens) filtrų montavimo darbai.Įmonė atlieka vandens tyrimus,parenka vandens filtrus.Projektuoja ,montuoja tiek buitinius,tiek pramoninius vandens filtrus.Įmonė profesionaliai sprendžia vandens gerinimo filtrų,bei vandens...
Šilėja
Pastatų administravimas

Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: pastatų administravimas; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; durys, raktai, spynos; elektros instaliacijos darbai; komunalinės paslaugos; langai; santechnika; šiltinimas, renovacija; švaros, valymo paslaugos; transporto paslaugos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
ŠILĖJA, UAB PASLAUGOS Pastatų administravimas Pastatų techninė priežiūra Pastatų šilumos ūkio priežiūra Pastatų dujų ūkio priežiūra Pastatų termoviziniai tyrimai Patalpų valymo paslaugos Paslaugos bendrijoms Bendrijų administravimas Plastikinių langų bei durų gamyba ir montavimas Meistras į namus Statybos remonto...
Servico
Pastatų administravimas ir priežiūra | Inžinerinių tinklų ir sistemų priežiūra

Adresas: Savanorių pr. 193, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: pastatų administravimas; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; atliekų tvarkymas; durys, raktai, spynos; elektros instaliacijos darbai; inžineriniai tinklai ir sistemos; komunalinės paslaugos; namų savininkų bendrijos; švaros, valymo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
"Servico" – ilgametę patirtį sukaupusių profesionalų komanda, teikianti kompleksines pastatų administravimo ir priežiūros paslaugas. Atitikimas reikalavimams tikrinamas vidaus ir nepriklausomų išorės auditų metu. Gauti rezultatai naudojami vadybos vertinamosios analizės procese, priimant svarbius, su įmonės veikla...
Kaminta
Komercinė, pramoninė, gyvenamoji statyba

Adresas: Partizanų g. 47A, LT-49363 Kaunas.
Veiklos sritys: statyba; elektros instaliacijos darbai; fasadas, fasado apdaila; metalas, apdirbimas, gaminiai; metalo konstrukcijos, angarai; nekilnojamasis turtas; patalpų nuoma; santechnika; sertifikavimo paslaugos; statybos technika, įranga, nuoma; šiltinimas, renovacija; šviesos sistemos, šviestuvai; transporto paslaugos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB “Kaminta” – tai viena didžiausių statybos kompanijų Lietuvoje, įkurta 1994 metais. Ilgametė patirtis statybų sektoriuje pasižymi sukauptą darbo branda bei patirtimi, naudojama/naudinga statybos projektuose ne tik Kauno regione, bet ir visoje Lietuvoje. Per visą bendrovės darbo laikotarpį plėtėsi veikla, didėjo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JAV kompanijos apskundė teismui D. Trumpo muitus Kinijos prekėms
JAV kompanijos apskundė teismui D. Trumpo muitus Kinijos prekėms 09-27 17:28
Maždaug 3.500 JAV kompanijų, įskaitant tokias kaip "Tesla", "Ford", "Home Depot", padavė į teismą prezidento Donaldo Trumpo administraciją dėl papildomų muitų tarifų nustatymo apytikriai 300 mlrd...
Šveicarija renkasi likti Šengeno zonoje
Šveicarija renkasi likti Šengeno zonoje 09-27 16:07
Šveicarija referendumu atmeta siūlymą atšaukti susitarimą su ES dėl laisvo žmonių judėjimo.
JK verslo organizacija nori prekybos sutarties su ES
JK verslo organizacija nori prekybos sutarties su ES 09-27 14:35
ES ir Jungtinės Karalystės prekybos sutartis po "Brexit" turi būti sudaryta, pareiškė svarbi JK verslo organizacija.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 156,03 +6,83%
NVIDIA 514,95 +4,26%
Apple 112,28 +3,75%
CBS 40,77 +3,63%
Philip Morris 75,40 -1,24%
Harley-Davidson 22,78 -1,39%
Nokia 3,78 -1,56%
Ford 6,51 -2,25%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,23 -0,81%
Benzinas 1,25 +2,46%
Apelsinai 0,62 -6,06%
Auksas 1968,63 +6,61%
Cukrus 0,60 +1,69%
Nafta 40,25 -0,15%
Varis 6498,94 +1,98%
Dujos (JAV) 2,29 +33,14%