VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Vilniaus rajono centrinė poliklinika, VšĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Vilniaus rajono centrinė poliklinika

Atsiliepimai apie Vilniaus rajono centrinė poliklinika, VšĮ

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Vilniaus rajono centrinė poliklinika, VšĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Daktarė specialistė patarė pasidaryti tam tikrus kraujo tyrimus.

Paprašius šeimos gydytojos siuntimo (nemokamai), atsakė, kad būtinybės karantino metu nėra!

Jei nori, eik mokamai. ir viso gero. Už ką mes mokam mokesčius, jeigu negaunam nemokamų paslaugų? ir nesvarbu, kad karantinas. Nejau ten kur mokama paslauga - saugiau?
Atsakyti
Kas per nesamone? Kad israsyti vaistus moteriskiai kuri serga alzgemero liga ir turi SP1 grupe turi laukti 10 dienu? Juk sugaistu tik vos 2minutes. Kas darosi?! Ar kad pakliuti pas daktarus turim susigri COVID-19??? Nes kitokiu pacientu ziuriu niekas nenori priimti. Gal zmogus ir numirs taip nuo paprastos ligos ir jam prirasys kad mire nuo COVID-19
Atsakyti
Vaikui paskirtas logopedas!Buvome konsultacineje pamokoje 1 karta, veliau man pasakyta dirbti namie, ir tiek, nes nera vietu ir tiek, arba eikit mokamai!Ar cia normalu????Jeigu paskirta reiskiasi turi buti ir vietos kazkaip per visus metus surastos ar kaip?????kol kas logopedo pavardes neviesinu, bet tik kol kas....
Violeta mammadova
2020-02-17 22:51:19 IP 2e7r3ua0
Atsakyti
Odontologijos skyrius tiesog wau
Atsakyti
Tragedija, kosmaras,
susizeidziau ranka{nestipriai, stiklo suke bet per pati delna}kadangi dirbau prie lazdynu ligonines ten ir uzejau, pasake kad vaziuociau i savo poliklinika{VRCP}, ten nuo 8val.ryto registraturoi pasake kad reikai pas hirurga, pralaukus ilga laika isejo sesele ir man paklausus pasake kad as nei registruotas nei korteles ir paziurejo i apibintuota ranka pasake-taigi chirurgas dabar tik vienas, o del biuletenio eikite pas savo daktare.As vel i registratura-ten -AAAA tai jum biuletenio reikia, tada pas savo daktare, o kokia pavarde?Sakau dabar nezinau, nes paskutini karta gal pries penkis metus buvau ir tai medicininei apziurai, o tada buvo Rogoviene{labai gera profesionale ir zmogus}Nusiunte pas Šakiene, ten taipogi pralaukus 1h., isejo sesute ir taipogi nieko nezino, tai nuejo i registratura issiaiskint, o grizusi pasake truputi palaukti prie 153 budincio daktaro kabineto, nes te jau ir kortele yra ir biuleteni israsys.Ten pralaukes mazdaug 2h.isdrysau uzeiti ir pasiteirauti, kodel visus kitus kviecia, kad ir su vaikais, kad ir zymiai veliau uz mene atejusius, tada paieskojusi kompiuteryje sesute pasake kad mano laikas 12valanda, t.y. dar valanda laukti, Gerai, laukiu, kviecia pavardemis, apie13 valanda truksta kantrybe, uzeinu paklausti-gerai, sako va vaikucius sergancius priimsiu ir tada.As sakau gerai-vaikucius pirmyn, Veliau isejusi gydytoja pareiske-pas jus pjautine zaizda as negaliu jum israsyti biuletenio be chirurgo apziuros, Sakau zmones, As nuo 8 val.ryto iki 13val.negaliu gauti biuletenio, o siaip man ir ranka skauda reiketu ir gal antibiotiku,
Numojau ranka, parvaziavau namo, paskambinau i registratura pas chirurga uzsiregistravau{ir vieta kazkaip stebuklingai atsirado}Rytoi pradesiu viska is naujo, reiks dar ir po chirurgo pas savo daktare papult, Vienu zodziu be reikalo mes mokam tuos draudimus jei prireikus karta per 5 metus negali net pagalbos sulaukti, registruosiuos privaciai, nepavydziu pensininkam, nes pagal sistema turi registruotis mazdaug kada planuoji susirgt
Atsakyti
Šablov Jurij net neapžiūrėjo mano odos pažeidimo ir išrašė vaistų. Labai atsainiai priėmė bei rodė nenorą tinkamai apžiūrėti, suteikti pagalbą. Taip pat per mano laiką buvo priimta mergina, kuri turėjo eiti po manęs, o man liepė laukti. Seselės požiūris dar labiau nuviliantis... Po merginos išėjimo, įėjus į kabinetą ir paklausus, ar galima, buvo matyti seselės nepasitenkinimas bei atsainus atsakymas.
Atsakyti
Klientas 2020-01-27 09:51:09
Pakalbekim apie Jurate Pazeriene.
Gerbiamoji puikiai mato kad klientas pas ja laukia ir iseina jinai kokiai 10minuciu, na suprantu darbo reikalai ir bla bla bla.
Cia dar nieko. Esant pas ja kabinete, suskambus jos mobiliajam telefonui jinai drasiai atsiliepia ir kalbasi asmeniniais reikalais.
Na gerbiamoji, atejom i darba tai dirbkim o ne asmeniniais reikalais uzsiimkim. Priimkim klientus laiku pagal talonelius ir visi bus laimingi.
Bet.... Taip atidžiai nei vienas gydytojas nei apžiūri, nei išklausineja, nei pasirūpina, kad pkliutum pas kitą gydytoja, jei reikia asmeniškai nuveda ir su gydytoju susitaria, kad priimtu ta pačią dieną. Vedžiau 3 vaikus ir labai esu patenkinta, nuostabi, rūpestinga gydytoja. Kad būtų daugiau tokių.... Gražios dienos
Atsakyti
Dėkoju poliklinikos reabilitacijos gydytojai Elonai Tumėnaitei ir energoterapeutui Jonui Čelkiui. Tai labai dėmesingai, malonūs ir profesionalūs savo srities specialistai. Ačiū už puiku gydymo paslaugu suteikimą. Rekomenduoju.
Atsakyti
Sveiki esu nepatenkinta del registratores Laimos, nes kai paskambinau ir paprasiau sujungti su chirurgų kad veluosiu pas gydytoją. Regdama ant manes ji pasake kad daktaras dirba iki 16:00val.
Atsakyti
Pakalbekim apie Jurate Pazeriene.
Gerbiamoji puikiai mato kad klientas pas ja laukia ir iseina jinai kokiai 10minuciu, na suprantu darbo reikalai ir bla bla bla.
Cia dar nieko. Esant pas ja kabinete, suskambus jos mobiliajam telefonui jinai drasiai atsiliepia ir kalbasi asmeniniais reikalais.
Na gerbiamoji, atejom i darba tai dirbkim o ne asmeniniais reikalais uzsiimkim. Priimkim klientus laiku pagal talonelius ir visi bus laimingi.
Atsakyti
Laba diena. Aš norėčiau pasidžiaugti ir pagirti seselę (dabar ko gero vadinasi slaugytoja) Dalią Sipavičienę. Niekada neatsisakė padėti, patarti, nors ir nebedirba su mano gydytoja.Puikiai suprantu koks siaubingas krūvis joms tenka. Didelis ačiū jai.
Atsakyti
Šiandien eilini kartą pasibaisėjau šia poliklinika, mūsų šeimos gydytojas dirba tik 2 kartus per savaitę, trečiadieniais ir penktadieniais, vaikas pradėjo kost nuo pirmadienio, bet trečiadienį dar nebuvo labai blogai ir nuejo į mokyklą, o ketvirtadienį nuo pat ryto baisiai kosėjo, tad teko užrašyt pas budintį gydytoją. Deja, budinčioji gydytoja tik išklausė, kaip vaikas kvėpuoja, ir viskas, paskyrė kažkokią moksturą, net kraujo tyrimo nepaskyrė, o vaikas kosėja iki vėmimo ir net dūst pradėjo: (visas mūsų vizitas u-truko 5 minutes, dar gavau pastabą, kad visada reikai kreiptis į savo šeimos gydytoj. O ar gi vaikas kaltas, kad šeims sgydytojas dirba tik du kartus per savaitė ir tik porą valandų?? prieš tai buvo puiki jauna šeimos gydytoja, deja, nesenaii ji išėjo iš darbo, o vietoj jos paskyrė dytoją, kuris dirba paga tolkį grafiką. Nejaugi gydytoja net negaėjlo vaikui kraujo tyrimu paskirt? Ir kas bus atsakingas, jeigu vaiko būklė naktš pablogės??? o jeigu teks važiuot į ligoninę, ten pasakys: turėjot kreiptis į savo polikliniką...toks abejingumas 9 metų vaiko atžvilgiu tiesiog nepriimtinas: ((
Atsakyti
19.11.25 registravausi pas gydytoja Tamasauskiene, ryte telefonu gavau zinute, kad gydytoja priimti negali vuzitas atkeliamas 19.12.04
19.12.04 tyte telefonu gaunu zinite, kad vel gydytoja priimti negali ir vizitas atkeliamas 19.12.12
19.12.12 ryte telefonu vel gaunu zinute, kad vel gydytoja negali priimti ir vizitas atidedamas 20.02.04
Ir man vel ramiai laukti vizito dienos ? Butu juokinga jeigu nebutu graudu. Suprantu, kad visko nutinka ir tikrai vizita galima nukelti velesnei datai, bet ne sistemiskai tai daryti.Tai tiesiog tyciojimasis is zmogaus. Nezinau ar sia sistema taiko tik si gydytoja ar cia poliklinikos problema.
Atsakyti
Baisu......... Ateina zmogus su 39 temperatura ir pasako gydytoja priims tik 15:36, okey viskas tvarkoj tvarka yra tvarka, bet gydytoja pasiule uzeit uz 15min pas kita gydytoja kuri pamatuos temperatura ir patars kai numusti ar ko imtis, sedim laukiam tas 15 min uzeinam i kabineta, o gydytoja ramiu balsu, termometras neveikia as jum nieko nepadesiu, jus uzrasyta 15:36 tai atvykite. Atvykstame 15:10 kad neveluot, gydytoja ateina is pietu 15:40 ir dar priima kita pries mus pacienta, tai kas kaltas registratura kuri nemoka laiko planuot ir rezervuot ar gydytojas kuris kada nori tada gryzta is pietu ? O zmogus turi sedet ir kelis kart vazinet su temperatura. Registratura isviso siaubas pasedejus kelias desimt minuciu visko prisiklausyt galima ir registraturos.
Atsakyti
Šiandien 2019.10.25 diena apie 10.30 buvome prie 117 kab. Dermatologo, prie kurio nelaukė nei vienas asmuo, pasibeldė užėjome ir paprašėme kad apžiūrėtų mane su kūdikių kadangi grįžom iš turkijos 2019.10.24 ir man išbėrė pėdas, delnus, gerkle ir kudikiui kuneli. Tačiau iš daktaro sulaukėme komentaro kd jie neturi laiko, nes labai daug darbo nors nei 1 zmogaus nebuvo. O buvo ilinde i kompiuterius ir plepejo su sesute girdejom uz duru. Atrodo mokam mokescius ir is musu mokesciu moka jie atlyginimus o jie kaip supuvusi civilizacija nesugeba suteikti reikiamos pagalbos.. GĖDA. Daktaras vyras lyg ir Jurij Šablov nevertaa gydytojo vardo.
Atsakyti
Natalija 2019-09-16 09:19:39
336a kab. Kam reikalingas butintis gyditojas, jeigu vistiek nepriima? 15 min sedejau tusciam koridoriuje, kabinete sedi sesut.ir daktare. Reikejo tik siuntimo. Nepriima paaiskindamos kad pagal taloneli tik galima uzeiti, kad tuoj ateis sergantis znomug. Ne vieno zmogaus 15 min.ir nepriima! Suprantu kad darbo metu trugdo pacientai ramiai tarpusavi bendrauti! Bet gal biski zmogiskumo reiketu!!! Tikrai buna gyditoju kurie iskart priima ir reaguoja i tavo situacija! Bet kai tuscias koridorius ir taip daro tikrai reiketu susimastyti. (09.16d. rytas)
Apgailetinas aptarnavimas!!! Ner zodziu, pagal galimybes siulau begti is sios istaigos neatsigreziant. Ant ranku pirstu galima suskaiciuoti dal likusius gerus specjalistus per visa pastata paemus.
Atsakyti
poliklinikos paciente 2019-08-05 21:21:48
Gerbiama Jolanta, ne tik Jums sugadino nuotaika visai dienai, bet ir man. Jums sugadino registratore, o man gydytoja neurologe Kaliukeviciene ir jos sesele. Joms abiems reikia neurologo pagalbos. Toks ispudis, kad i 205 kab. pucia pastoviai saltas ledinis vejas is siaures puses, kur tik neigiamos emocijos, vietoj pagalbos pacientui. Gydytoja Kaliukeviciene pakeltu tonu pradejo "gydyma": o kodel atejote pas mane, o ne pas A.Remeikiene? O kur Jusu asmens dokumentai? O kur jusu neigalumo dokumentai? Neigalumo dokumentai seniai priklijuoti i ligos istorija, bet gydytoja nenorejo atidaryti ligos istorijos, nes ji nesuinteresuota gydyti. Ji uzmirso, kad pati pernai ruose dokumentus i NDNT. Manau, kad gydytoja seniai pensijoje ir ateina i poliklinika atsedeti savo valandas, o tegul gydo kiti. Taip ji man skaite moralus apie 40 min. Pradejo pasakoti, kad ji mokesi Maskvoje, kad ji daug zino. Man neidomi jos biografija. Man reikejo pakartoti tyrima I NDNT, bet gydytoja atsake, kad neduos jokiu siuntimu tyrimams, nes ji mokesi Maskvoje ir daug zino. Situ tyrimu, gydytojos zodziais, turi uztekti 5 metams. Po siu zodziu supratau, kaip jai truksta profesionalumo. Is sios gydytojos reikia atimti licenzija. Ar niekas Maskvoje nepasake gyd.Kaliukevicienei, kad pacientui, turinciam rimtu sveikatos problemu, metai - daug? Gali staigiai pasikeisti sveikata. NDNT tikrai sveikam neduos invalidumo.
Visiškai su Jumis sutinku. Gydytoja-tai kažkoks beprotnamis, sovetinis bendravimas su pasientais. Aš nuo 16 metų turiu stuburo išvaržą ir karts nuo karto skausmai atsinaujiną. Eilinio paumėjimo metu, šeimos gydytoja davė siuntimą, kad neurologas paskirtų procedūras. Atėjusi pas minėtą gydytoją su jau padaryta kompiuterine tomografija, ji taip rimtai į mane pasižiūrėjo ir pakeltu tonu man pareiškė: “Ko čia kišat man senas nuotraukas, gal jau nebera tos jūsų išvaržos”. Rezultatas: kreipiausi privačiai į neurologą, nusipirkau masažų kursą.
Atsakyti
Ar gali poliklinika be mano sutikimo perrašyti mane pas kitą seimos gydytoją? soka gavau kaip norejau uzsiregistroti pas savo daktara kad israsitu vaistu!15 metu buvau pas savo daktare o dabar kazkokia jauna paskire o man to reikia????
Atsakyti
336a kab. Kam reikalingas butintis gyditojas, jeigu vistiek nepriima? 15 min sedejau tusciam koridoriuje, kabinete sedi sesut.ir daktare. Reikejo tik siuntimo. Nepriima paaiskindamos kad pagal taloneli tik galima uzeiti, kad tuoj ateis sergantis znomug. Ne vieno zmogaus 15 min.ir nepriima! Suprantu kad darbo metu trugdo pacientai ramiai tarpusavi bendrauti! Bet gal biski zmogiskumo reiketu!!! Tikrai buna gyditoju kurie iskart priima ir reaguoja i tavo situacija! Bet kai tuscias koridorius ir taip daro tikrai reiketu susimastyti. (09.16d. rytas)
Atsakyti
336a didziausia betvarke. Kam tada uzrasoma pagal laika jeigu priims tuos kas ilgiau sedi salia kaneto. As su nugaros skausmuvos paeinu ateijau savo laiku bet turejau laukti kol priims tuos kurie ateje anksciau.
poliklinikos paciente
2019-08-05 21:21:48 IP 12em5e79
Atsakyti
Gerbiama Jolanta, ne tik Jums sugadino nuotaika visai dienai, bet ir man. Jums sugadino registratore, o man gydytoja neurologe Kaliukeviciene ir jos sesele. Joms abiems reikia neurologo pagalbos. Toks ispudis, kad i 205 kab. pucia pastoviai saltas ledinis vejas is siaures puses, kur tik neigiamos emocijos, vietoj pagalbos pacientui. Gydytoja Kaliukeviciene pakeltu tonu pradejo "gydyma": o kodel atejote pas mane, o ne pas A.Remeikiene? O kur Jusu asmens dokumentai? O kur jusu neigalumo dokumentai? Neigalumo dokumentai seniai priklijuoti i ligos istorija, bet gydytoja nenorejo atidaryti ligos istorijos, nes ji nesuinteresuota gydyti. Ji uzmirso, kad pati pernai ruose dokumentus i NDNT. Manau, kad gydytoja seniai pensijoje ir ateina i poliklinika atsedeti savo valandas, o tegul gydo kiti. Taip ji man skaite moralus apie 40 min. Pradejo pasakoti, kad ji mokesi Maskvoje, kad ji daug zino. Man neidomi jos biografija. Man reikejo pakartoti tyrima I NDNT, bet gydytoja atsake, kad neduos jokiu siuntimu tyrimams, nes ji mokesi Maskvoje ir daug zino. Situ tyrimu, gydytojos zodziais, turi uztekti 5 metams. Po siu zodziu supratau, kaip jai truksta profesionalumo. Is sios gydytojos reikia atimti licenzija. Ar niekas Maskvoje nepasake gyd.Kaliukevicienei, kad pacientui, turinciam rimtu sveikatos problemu, metai - daug? Gali staigiai pasikeisti sveikata. NDNT tikrai sveikam neduos invalidumo.
Atsakyti
Grazus rytas. Atvykau i piliklinika su skaudamu sonu pirmiausia registratura. Ir cia nemaloni registraturos darbuotoja irena GIbaviciene... Paaiskinau kas nutiko.. Vietoj to kad isklausytu iki galo ji tik pakeltu tonu deste kas jai reikia. Sugadinta nuotaika visai dienai.. Juk bendrauja su zmonemis....
Atsakyti
Adele 2019-06-12 13:45:47
Ar gali poliklinika be mano sutikimo perrašyti mane pas kitą gydytoją? Nuvykus į polikliniką buvau šokiruota. Daug metų buvau pas tą pačią gydytoją, o čia staigmena....Registratūros darbuotoja pradėjo aiškinti, kad tokia tvarka. Toks ministerijos nurodymas. Pokalbis buvo nemalonus.
(Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos komentaras:Iš tiesų, taip būti neturėtų. Gydymo įstaiga perregistruoti pas kitą šeimos gydytoją gali tik pacientui sutikus. Gydymo įstaigos vadovo pareiga yra užtikrinti, kad būtų tinkamai komunikuojama su pacientais, nesukeliant jiems nepatogumų ar kokių nors netikėtumų.)
Pasiskambinus į polikliniką gavau atsakymą, kad galiu pasirinkti ir persirašyti pas kitą gydytoją, tereikia atvykti ir užpildyti prašymą.Nuvykau į polikliniką, pasitiko nepatenkinta registratūros darbuotoja, padavė formą ir pasakė kad turiu rinktis gydytoją iš sąrašo ir pateikė sąrašą, kurį sudarė tik vienos gydytojos pavardė (tos, pas kurią ir buvau permesta), pasakiau kad aš ir esu prie jos prirėgistruota, sulaukiau atsakymo, kad jei nepatinka galiu eiti kitur....
Dirbi, moki mokesčius ir ką gauni???Visiškus paciento teisių pažeidimus
Pas mane ta pati situacija. Įtariu, kad "gydytoja" pas kurią Jus permetė Ieva Šarapnickienė. Ar aš teisi?
poliklinikos paciente
2019-06-19 19:06:23 IP 2der0vad
Atsakyti
O dabar apie sesele -"ministre, "kuri dirba 150 kabinete, jauna, is veido simpatiska blondine, bet labai nemandagus zmogus.Pakeiciau gydytoja ir gavau eilini smugi sioje poliklinikoje, bet si karta nuo seseles, kuri visiskai nekontroliuoja savo elgesio. Gydytoja mielai mane pakviete i savo 150 kabineta, bet paprase, kad as palaukciau, nes ji negali israsyti el.recepto pacientui, nes neveikia sistema ar kas ten buvo nezinau????? As kantriai laukiau gydytojos kabinete apie 30min.ir galu gale gydytoja pradejo mane aptarnauti. Gydytoja pati pasiule padaryti man kasos ir kepenu echoskopija, nes pries "n" metu buvau operuota ir israse kelis siuntimus pas gydytojus specialistus, nes as turiu invaliduma, o laikas greitai bega ir man reikia pakartoti tyrimus, o pas gydytojus specialistus reikia laukti apie 3 men. arba dar ilgiau. Staigiai ibego i gydytojos kabineta sesele ir pakeltu tonu padare gydytojai pastaba, kad taip ilgai aptarnauti zmogaus negalima, nes praejo 40min.ir tiek daug tyrimu vienam pacientui negalima daryti. Butent tuo momentu gydytoja rase siuntima kasos ir kepenu echoskopijai, bet gydytoja lyg issigando seseles ir pasake man, eikite pas sesele ir viska gausite. Sesele nedave man sito siuntimo. grizus namo, as paskambinau seselei ir paprasiau, kad ji uzregistruotu mane echoskopijai, taip kaip buvo kalbeta su gydytoja, bet ji man pakeltu tonu atsake, kad cia ne jos darbas ir jai tas pats. Manau, kad pries pora men.buvo komentaras apie labai negrazu seseles elgesi paciento atzvilgiu. Oi, manau, kad cia ta pati sesele. Administracija, kuku, ka Jus darote, tai galu gale uzdarykite VRCP, jeigu pacientai Jus erzina !Kosmaras, kosmaras ir dar karta kosmaras! Nereikia tokiu seseliu-"ministru", kuri savo budu gydo invalidus. GEDA!
Atsakyti
Ar gali poliklinika be mano sutikimo perrašyti mane pas kitą gydytoją? Nuvykus į polikliniką buvau šokiruota. Daug metų buvau pas tą pačią gydytoją, o čia staigmena....Registratūros darbuotoja pradėjo aiškinti, kad tokia tvarka. Toks ministerijos nurodymas. Pokalbis buvo nemalonus.
(Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos komentaras:Iš tiesų, taip būti neturėtų. Gydymo įstaiga perregistruoti pas kitą šeimos gydytoją gali tik pacientui sutikus. Gydymo įstaigos vadovo pareiga yra užtikrinti, kad būtų tinkamai komunikuojama su pacientais, nesukeliant jiems nepatogumų ar kokių nors netikėtumų.)
Pasiskambinus į polikliniką gavau atsakymą, kad galiu pasirinkti ir persirašyti pas kitą gydytoją, tereikia atvykti ir užpildyti prašymą.Nuvykau į polikliniką, pasitiko nepatenkinta registratūros darbuotoja, padavė formą ir pasakė kad turiu rinktis gydytoją iš sąrašo ir pateikė sąrašą, kurį sudarė tik vienos gydytojos pavardė (tos, pas kurią ir buvau permesta), pasakiau kad aš ir esu prie jos prirėgistruota, sulaukiau atsakymo, kad jei nepatinka galiu eiti kitur....
Dirbi, moki mokesčius ir ką gauni???Visiškus paciento teisių pažeidimus
Atsakyti
kaip gali dirbti daktaru urologas Snukiškis lankiausi tris kartus, nueini pas daktara geriau nieko nepasakok kas tau yra, kas skauda jis tik rašo, rašo po to du klausimus užduoda išrašo vaistus ir eik iš kabineto, kam kabinete stovi 30 metu senumo ehoskopijos aparatas jeigu nebuvu per tris vizitus panaudotas, o sako vyrai eikit pas urologa tikrintis laiku, leiskit daktarai pensininkai jauniem daktaram gydit žmonės.
Atsakyti
Pas gydytoją Liudmilą Finogenovą lankiausi budinčio gydytojo kabinete. Atėjau su akių uždegimu, gydytoja nesiklausė sveikatos problemų, akis tik iš tolo pasižiūrėjo, seselė pati nusprendė kokius vaistus išrašyti, vizitas užtruko maksimaliai 4 minutes. Kadangi akių uždegimas yra užkrečiamas, paprašiau medicininės pažymos universitetui, nes aš gerbiu kitus žmones, kurie gali užsikrėsti taip pat saugau savo sveikatą ir nenoriu į paskaitas ir egzaminus eiti ištinusiomis raudonomis akimis. Tuomet gydytoja pradėjo šaipytis, kad aš simuliuoju, kad viskas užkrečiama, "tai taip ir sakyk kad nenori eiti į paskaitas"., sakė" ir aš serganti einu į darbą" Vietoj pagalbos kurios atėjau, gavau tik kaltinimus ir šaipymąsi. Gydytojas, kuris kaip tik turėtų skatinti domėtis ir saugoti savo sveikatą, tik pasijuokia iš paciento. Likau labai nepatenkinta. Niekam nerekomenduočiau pas ją gydytis.
Taip pat pacientė
2019-05-07 20:29:34 IP 66gp4e9n
Atsakyti
poliklinikos paciente 2019-01-24 17:10:49
Gerbiamieji, nezinau is kur tiek ziaurumo, tiek abejingumo turi jauna gyd.Ieva S., dirbanti 266 kabinete? AS labai nenorejau buti jos paciente, bet mane ir be mano sutikimo vedeja Ina priverte buti jos paciente. Kiek prasiau, kad pakeistu ir rastu kreipiausi, nes pernai, siunciant i NDNT, o buvo kita jauna gydytoja, buvo neprofesionaliai uzpildyti dokumentai, buvau be tyrimu issiusta i NDNT, o siais metais, o cia ivyko vakar, tas pats. Kardiologo tyrimai, kurie buvo daryti NDNT specialiai neitraukti i NDNT! As priklausau dideles rizikos grupei ir nera nieko apie tai.Kol gydytoja susiruose parasyti pora zodziu i komisija, praejo 6 menesiai. As norejau pakartoti kardiologo tyrima, gydytojos zodziais nereikejo, nes dokumentas galioja visada, o rytoj sitam dokumentui sueina metai. Man kartojasi priepuoliai, nesuprasi nuo ko, nes turiu daug kitu problemu, o jauna gal 30 metu neturinti gydytoja isdriso pasakyti man, o man 57 metai, kad ka cia fantazuoji, juk tau neskauda! Kaip tas zmogus gali dirbti gydytoja? Ji neturi gedos, nekompetetinga, neuzjaucianti. Atsargiai pasirenkant gydytoja!
Turite omeny Ieva Šarapnickienę? Jeigu taip, tuomet patariu bėgti! Tokios "gydytojos" dar neteko matyti. Jinai geba tik siuntimą parašyti.
Atsakyti
Tragedija, ne poliklinika. Atvaziavus kritines bukles dvi valandas tiesiog liepe laukti koridoriuje tarp zviegianciu vaiku, kol be eiles praleidzia savo pazistamus asmenis. Klausiant seseles klausimo gaunamas tik "Taip" arba "Ne" atsakymas. Tragedija
Atsakyti
Mūsų šeima jau daugelis metų yra šios poliklinikos pacientai. Tai, ką teko matyt bei išgirst šiandien, tiesiog labai nustebino. Buvome labai nustebinti slaugytojos elgesiu, suprantoma, kad dirbti per 2 šeimos gydytojų kabinetus iš tiesų sunku, žmonių daug, ypač po ilgo šventinio savaitgalio. Bet slaugytoja visgi turėtų būti pagarbi pacientams, ir taip aiškiai nerodyti savo pykčio - frazės "apsikakot galima", "greitai uždarykit duris iš kitos pusės" ir pan. tikrai nedaro pagarbos nei jaunai slaudytojai, kuri akivaizdžiai įžeidinėjo pacientus, nei poliklinikai, kur dirba tokios darbuotojos....
Atsakyti
2019 03 15 buvau uzsiregistravus pas daktara J. Dyminski kab. 424. Atejau laiku bet teko laukt 40min nes pries mane paeme pazistama kuris maciau pati mokejo grynais paciam daktarui. Prieme, atidare visus kanalus ir staigiai uzsimane mane perduot gyd. Gorbac kuris turejo sutvarkyti-uzdet laikina plomba. To ne padare nors prasiau. Liepe eit pas Dyminski. Nuejau, bet jau buvo uzimtas tad nieko negalejo padet. Prasiau, bet isikiso sesute kuri pradejo kelt balsa, net moralei zemint....o pati sedejo ir zaidimus zaide prie kompiuterio... Zodziu isejau aprekta, iskaudinta moraliskai ir su ne sutvarkytais atidarytais kanalais....
Atsakyti
Ana 2019-02-25 21:30:36
Ar gali poliklinika be mano sutikimo perrašyti mane pas kitą gydytoją? Vakar nuvykau į polikliniką ir buvau šokiruota. Beveik 20 metų buvau pas tą pačią gydytoją, o čia staigmena....Registratūros darbuotoja pradėjo aiškinti, kad tokia tvarka ir kad net pačius darbuotojus sistema "permetė". Toks ministerijos nurodymas, t.y gydytojams turi būti mažinami krūviai. O pacientų nieks asmeniškai neinformuos apie gydytojos pakeitimą, nes labai jau daug jų yra. Pokalbis buvo nemalonus, darbuotoja pradėjo kalbėti žmoniškai tik tada kai pasakiau, kad šiuo atveju yra pažeidžiami pacientų teisės. Tuomet jau maloniai pasiūlė kreiptis į poliklinikos vedėją. Mokesčius moku kaip darbdavys, darbuotoja ir individualios veiklos vykdytoja, bet ką už tai gaunu?!

Kreipiausi į:
Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos
Vyriausybinė organizacija

Jų komentaras:

"Gerbiama Ana, laba diena. Ačiū už Jūsų klausimą.

Iš tiesų, taip būti neturėtų. Gydymo įstaiga perregistruoti pas kitą šeimos gydytoją gali tik pacientui sutikus. Gydymo įstaigos vadovo pareiga yra užtikrinti, kad būtų tinkamai komunikuojama su pacientais, nesukeliant jiems nepatogumų ar kokių nors netikėtumų. Tad šiuo klausimu patariame Jums raštu kreiptis į įstaigos administraciją ir pabandyti išsiaiškinti vietoje.

Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad pacientų skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką nustato Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.31932/VrSWEPtYkZ. Vadovaujantis šio įstatymo 23 straipsnio 6 dalimi, į pacientų skundus nagrinėjančias valstybės institucijas pacientai turi teisę kreiptis tik nepatenkinti skundų nagrinėjimu sveikatos priežiūros įstaigoje, kurioje, jų manymu, buvo pažeistos jų teisės.

Jeigu Jūsų netenkintų sveikatos priežiūros įstaigos skundo nagrinėjimo rezultatai, patartume Jums kreiptis į Valstybinę akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybą prie Sveikatos apsaugos ministerijos (Juozapavičiaus g. 9, Vilnius, tel. (8 5) 261 5177), o dėl neetiško sveikatos priežiūros specialistų elgesio - į Lietuvos bioetikos komitetą (Vilniaus g. 16, Vilnius, tel. (8 5) 212 4565, el. paštas lbek@bioetika.sam.lt), pridedant įstaigos atsakymą ar jo kopiją.

Rūpimus klausimus galite pateikti info@vlk.lt arba (8 5) 232 2222.

Taip pat kviečiame apsilankyti VLK ir teritorinių ligonių kasų (TLK) interneto svetainėse:
http://www.vlk.lt/
www.vilniaustlk.lt
www.ktlk.lt
www.klaipedostlk.lt
www.siauliutlk.lt
www.paneveziotlk.lt

Ligonių kasos kviečia:
• Skaityti svarbiausias naujienas Facebook: https://goo.gl/ML8SqJ
• Pamatyti naujausias nuotraukas Instagram: https://goo.gl/tXvpXr
• Žiūrėti išsamius ir linksmus vaizdo įrašus Youtube: https://goo.gl/BPBep2
• Sekti išskirtinius infografikus ir ne tik Flickr: https://goo.gl/bGtZg2

Linkėdami sveikatos Jums ir Jūsų artimiesiems
Pagarbiai
Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Ryšių su visuomene skyrius"
Suklydau dėl kreipimosi datos. Tai buvo penktadienis, t.y 2019-02-22.
Atsakyti
Ar gali poliklinika be mano sutikimo perrašyti mane pas kitą gydytoją? Vakar nuvykau į polikliniką ir buvau šokiruota. Beveik 20 metų buvau pas tą pačią gydytoją, o čia staigmena....Registratūros darbuotoja pradėjo aiškinti, kad tokia tvarka ir kad net pačius darbuotojus sistema "permetė". Toks ministerijos nurodymas, t.y gydytojams turi būti mažinami krūviai. O pacientų nieks asmeniškai neinformuos apie gydytojos pakeitimą, nes labai jau daug jų yra. Pokalbis buvo nemalonus, darbuotoja pradėjo kalbėti žmoniškai tik tada kai pasakiau, kad šiuo atveju yra pažeidžiami pacientų teisės. Tuomet jau maloniai pasiūlė kreiptis į poliklinikos vedėją. Mokesčius moku kaip darbdavys, darbuotoja ir individualios veiklos vykdytoja, bet ką už tai gaunu?!

Kreipiausi į:
Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos
Vyriausybinė organizacija

Jų komentaras:

"Gerbiama Ana, laba diena. Ačiū už Jūsų klausimą.

Iš tiesų, taip būti neturėtų. Gydymo įstaiga perregistruoti pas kitą šeimos gydytoją gali tik pacientui sutikus. Gydymo įstaigos vadovo pareiga yra užtikrinti, kad būtų tinkamai komunikuojama su pacientais, nesukeliant jiems nepatogumų ar kokių nors netikėtumų. Tad šiuo klausimu patariame Jums raštu kreiptis į įstaigos administraciją ir pabandyti išsiaiškinti vietoje.

Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad pacientų skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką nustato Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.31932/VrSWEPtYkZ. Vadovaujantis šio įstatymo 23 straipsnio 6 dalimi, į pacientų skundus nagrinėjančias valstybės institucijas pacientai turi teisę kreiptis tik nepatenkinti skundų nagrinėjimu sveikatos priežiūros įstaigoje, kurioje, jų manymu, buvo pažeistos jų teisės.

Jeigu Jūsų netenkintų sveikatos priežiūros įstaigos skundo nagrinėjimo rezultatai, patartume Jums kreiptis į Valstybinę akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybą prie Sveikatos apsaugos ministerijos (Juozapavičiaus g. 9, Vilnius, tel. (8 5) 261 5177), o dėl neetiško sveikatos priežiūros specialistų elgesio - į Lietuvos bioetikos komitetą (Vilniaus g. 16, Vilnius, tel. (8 5) 212 4565, el. paštas lbek@bioetika.sam.lt), pridedant įstaigos atsakymą ar jo kopiją.

Rūpimus klausimus galite pateikti info@vlk.lt arba (8 5) 232 2222.

Taip pat kviečiame apsilankyti VLK ir teritorinių ligonių kasų (TLK) interneto svetainėse:
http://www.vlk.lt/
www.vilniaustlk.lt
www.ktlk.lt
www.klaipedostlk.lt
www.siauliutlk.lt
www.paneveziotlk.lt

Ligonių kasos kviečia:
• Skaityti svarbiausias naujienas Facebook: https://goo.gl/ML8SqJ
• Pamatyti naujausias nuotraukas Instagram: https://goo.gl/tXvpXr
• Žiūrėti išsamius ir linksmus vaizdo įrašus Youtube: https://goo.gl/BPBep2
• Sekti išskirtinius infografikus ir ne tik Flickr: https://goo.gl/bGtZg2

Linkėdami sveikatos Jums ir Jūsų artimiesiems
Pagarbiai
Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Ryšių su visuomene skyrius"
poliklinikos paciente
2019-01-24 17:10:49 IP 2der0drd
Atsakyti
Gerbiamieji, nezinau is kur tiek ziaurumo, tiek abejingumo turi jauna gyd.Ieva S., dirbanti 266 kabinete? AS labai nenorejau buti jos paciente, bet mane ir be mano sutikimo vedeja Ina priverte buti jos paciente. Kiek prasiau, kad pakeistu ir rastu kreipiausi, nes pernai, siunciant i NDNT, o buvo kita jauna gydytoja, buvo neprofesionaliai uzpildyti dokumentai, buvau be tyrimu issiusta i NDNT, o siais metais, o cia ivyko vakar, tas pats. Kardiologo tyrimai, kurie buvo daryti NDNT specialiai neitraukti i NDNT! As priklausau dideles rizikos grupei ir nera nieko apie tai.Kol gydytoja susiruose parasyti pora zodziu i komisija, praejo 6 menesiai. As norejau pakartoti kardiologo tyrima, gydytojos zodziais nereikejo, nes dokumentas galioja visada, o rytoj sitam dokumentui sueina metai. Man kartojasi priepuoliai, nesuprasi nuo ko, nes turiu daug kitu problemu, o jauna gal 30 metu neturinti gydytoja isdriso pasakyti man, o man 57 metai, kad ka cia fantazuoji, juk tau neskauda! Kaip tas zmogus gali dirbti gydytoja? Ji neturi gedos, nekompetetinga, neuzjaucianti. Atsargiai pasirenkant gydytoja!
poliklinikos paciente
2019-01-10 10:40:12 IP 2jucd5m6
Atsakyti
Gerb, poliklinikos pacientai! I poliklinikos vadovus geriau nesikreipti.Jiems viskas tas pats. Poliklinikoje svarbiausias zmogus sekretore Adriana S. Ji jums atsakys i kiekviena Jusu laiska, ji isgydys, ji pakonsultuos jus, ji sutvarkys visus reikalus, ji perskaitys kiekviena dokumenta, kur jai nosies negalima kisti. Jokios gedos neturi toks jaunas zmogelis. Kisa savo nosi visur, kur neturi teises. Toks jaunas zmogelis- o pilnas neigiamu emociju, neigiamos energijos.
Atsakyti
Jei galvojate, kad sukarščiavęs galite šioje poliklinikoje pakliūti pas tuo metu dirbantį savo šeimos gydytoją, labai klystate. Nepadės net tai, jei sutiksite laukti „gyvoje eilėje“ tiek, kiek reikės. Registratorės ramiu veidu išsiųs karščiuojantį pacientą namo ir lieps jam grįžti po kelių valandų - gal tada jį teiksis priimti budintis gydytojas. Jei ir budintis gydytojas jo nepriims, pacientas bus pats „pasiųstas per kabinetus“, prašytis, kad jį teiktųsi kas nors iš tuo metu dirbančių gydytojų priimti. Ir jam labai pasiseks, jei pavyks tokį neabejingą gydytoją rasti.
poliklinikos paciente
2019-01-05 10:02:46 IP 2ju7lg4v
Atsakyti
Kaip matome, vien neigiami komentarai apie VRCP.Kalta Vida Zvirbliene, nes nereaguoja i zmoniu skundus! As jau rasiau apie "gydyma" poliklinikoje, bet dabar dar noriu parasyti apie pikciurna sesele 205 kabinete, kuri dirba su gyd.neurologais. Jokios bendravimo kulturos su pacientais, pastoviai daro pacientams pastabas, salta kaip ledas, kalbant su gydytoju ji isikisa.Kodel ji sedi kabinete ir viska girdi, apie ka kalba pacientas? Kodel ji isikisa i pokalbi? Varyti is poliklinikos ne tik gydytojus, kurie nenori gydyti, bet ir seseles.
Atsakyti
Tiesiog tragedija! Daktaru darbo vietoje niekada nera, i registratura neprisiskambinu 2dienas, atvaziavus pasiklaust kraujo atsakymo, sako jog reikia skambinti zmoniu gi daug, prie daktares pabandziau paskambinti i registratura 2 kartus ir ka jus galvojat? Niekas ir vel nepakele. Pirmadieni persirasom i kita poliklinika, nes zmones greiciau numirs negu pateks pas daktara ar bent jau suzinos tyrimo atsakymus.
poliklinikos paciente
2019-01-04 10:29:10 IP 2juf5pie
Atsakyti
Didziulis chaosas poliklinikoje! 2018m. rugpjucio 16d. buvau uzsirasiusi pas gyd.Remeikiene konsultacijai del stuburo skausmu, 205 kab. Buvo padaryti 2 rentgenai kaklo ir juosmens.Nustatyta rimta problema, bet gydytoja pasake, nieko gyvensi. Gydytoja nesutiko atlikti stuburo MRT.Galima pagalvoti, kad tyrimai daromi is jos kisenes. Veliau buvau konsultacijoje Santariskese, kur kitos specialybes gyd.nustate, kad as turiu rimta stuburo problema.Vel turejau grizti pas gyd.neurologa del stuburo ir taloneli gavau jau pas kita gydytoja neurologa.Gydytoja dave man siuntima MRT ir grizus po tyrimu vel talonelio problema.Si karta taloneli gavau vel pas Remeikiene 2019m. sausio 4d.7.40 val., bet gydytoja Remeikiene neprieme manes, paziurejo i mano MRT ir issigando. Rezultatai liudni.Pasake, tegul kita neurologe sprendzia kaip mane gydyti, eikite pas ja, nes ji manes nepriims.Taip "gydo" Vilniaus rajono centrineje poliklinikoje. Gydytojai visiskai nenori gydyti. Absoliuciai uz nieka neatsako.
Atsakyti
gruodžio mėnesi turėjau siuntima atlikti ehoskopuoti vidaus organus, nuėjes pas daktare Bakaniene išgirdau kad negalima daryti daugiau kaip 1 karta metus vidaus organu patikra, buvau 2018 metais sausio mėnesi skaudėjo šona, daktarė užrašė į ligonio kortele viska taip ir išèjau iš kabineto neapžiurėtas čia kieno nurodymas taupyt pinigus poliklinikos vadovu, skauda vėl kaire puse dvi paras gal inkstai važiuosiu rytoj i santaros klinikos greitaja pagalba, jeigu ras kažka blogo skūsiu Vilniaus rajono poliklinika.
Atsakyti
Didžiausia betvarkė!!!Kam skiriamas apsilankimo laikas, jei atvykus laiku, tenka laukti 3-4val.?Kodėl be pacientų sutikimo, buvo pakeisti šeimos gydytojai, savavališkai, neduodant galimybės rinktis pačiam pacientui.?!Paskirė šeimos gydytoją, kurios kompetencija abėjotina
Atsakyti
Absoliutus bardakas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kam skirt pacientui konkretų laiką jei vis tiek reikia laukt valandą ar dvi. ir kiekvieną kartą tas pats. Žmonės neturi laiko sėdėt visą dieną poliklinikoj ir laukt kol juos teiksis (arba ne) pakviest į kabinetą. Apie tai, kad keičia šeimos gydytojus neperspėjus jau net nekalbėsiu.
Atsakyti
Registraturos darbuotojos turetu pasimokinti, kaip reikia bendrauti su pacientais, labai nepagarbiai elgiasi, i iskylusius klausimus atsako arogantiskai...o siandien nuejusi i registraturo uzsiregistruoti pas seimos gydytoja man pareiske kad as turiu zinoti savo gydytojos pavarde, kai paprasiau pasiziureti pagal pavarde pasiziurejo kaip i didziausia priesa...bet kas juokingiausia, kad mano seimos gydytoja buvo pasikeitusi be mano zinios....
Atsakyti
Siaubinga poliklinika. Ateini ūmiai susirgus, o pas savo gydytoją nepakliūsi, nes atseit nėra likusių numeriukų, bet liepia nueiti pasiklausti ar priimtų.
Nueiti, o paaiškėja, kad kabinetas užrakintas ir žmonių visai nėra. Siunčia pas budinčia gydytoją, kur eilė kilometrinė ir tenka laukti 2h jei neilgiau. Plius budinti siunčia kraujo tyrimam, kur vėl tenka rezultatų laukti ilgiau negu 1h. Visi pikti nepatenkinti.
Pas budinčia siunčiami visi iš eilės...jei nėra galimybės pakliūti pas savo gydytoją. Eilės tragiškos.
Budinti tik apžiūri, duoda biuleteinį, bet jei kažkas gali būti rimčiau siuntinių pas kitus gydytojus neduoda ir jokių analyzų neatlieka. Iš tokios poliklinikos tik bėgti, greičiau kojas pakratysi eilėje laukdamas negu sulauksi eilės pas gydytoją.
Atsakyti
Kiek teko lankytis (tikrai nesu kasdienė lankytoja), tai su šia poliklinika kaip ir viskas gerai, siuntimus gaunu, gydytojai atsakingai dirba. Tik va šiandien pirmą kartą lankausi pas echoskopuotoją. Ateinu 8.30, viduje kaip ir nieko nėra, tik jaučiasi kavos kvapas, pasibeldžiu, gydytojos atsakymas dar palaukit. Akivaizdžiai užsiėmusi... :D po kurio laiko į kabinetą ateina seselė ir išeina, po kiek laiko atveda moterį, pasodina ir sako: mama, pasedėk čia, tave priims. Po 5min., ją pakviečia į kabinetą... kai ji išeina, seselė sako man dar palaukit ir užrakina duris :) Realiai sėdžiu daugiau negu valandą, o pas gydytoją užėjo, net 1 pacientas 15min..... Efektyvus darbas :)
Atsakyti
Labai nemalonu, kas VRCP labai nekompetetinga seimos gydytoju vedeja Ina. Ji meluoja, jai apgauti zmogu nulis. Ji nesupranta, kas tai stuburo isvarza ir kokios pasekmes gali buti? Ji nezino, kas tai artritas ir kaip keiciasi zmogaus gyvenimas.Ji nezino, kaip sunku buti kurciam. Ji nieko negerbia. Jai visada truksta vienos indikacijos, kas liecia paciento: paciento mirtis, matomai tada ji jaucia palengvejima.
Atsakyti
S.m. spalio men.30 Delfi pasirode straipsnis apie tai, kad VRCP administracija be ispejimo keicia zmonems seimos gydytojus. VLK ir sveikatos Ministras soke, kaip taip galima?! Soke buvau ir esu as, nes seimos gydytoju vedeja Ina visiskai nesupranta situacijos ka daro? Cia yra zmogaus teisiu pazeidimas, kai tu lauki is gydytoju pagalbos ir dokumentu i NDNT, o tau ta diena sako, kad jums pakeiteme gydytoja ir dokumentus paruos kita gydytoja. Neprisilaiko jokiu terminu. Praejo beveik 3 men. ir dokumentu nera. Nauja gydytoja aplamai nezino ka toliau daryti? Svarbiausia, kad Inos zodziai nuliniai.Ji taip sugeba meluoti ir gasdinti savo teisininke, kad teks pratesti sita tema kitur, kad ji negalvotu, kad ji viska gali.
Atsakyti
Didele betvarke VRCP, skundu daug, bet pati Administracija nereaguoja i skundus.Tokios betvarkes as nesitikejau. Svarbiausia, kad neturi noro gydyti. Keicia seimos gydytojus, netgi neinformavus zmogaus. Daug nauju gydytoju, kurios neturi supratimo apie ligas ir kaip gydyti ir pildyti dokumentus i NDNT. BAISU>>>>>>>>> T
Atsakyti
Jeigu nesugeba normaliai suorganizuoti pacientu priemimo laiko, bei juos mandagiai priimti, tai siulyciau kazka kardinaliai keisti, nes jeigu pacientas uzsiraso tam tikram laikui, vadinasi jis ta laika butent tam ir skiria, nes gyvenime turi ir kitu reikalu pvz darbas, o ne sedejomas eileje valanda laiko ir laukimas kada sesute sugebes priimt pacienta laiku. Tiek daug skundu ir niekas nesikeicia.
Atsakyti
Rentgeno daktarai tiesiog tragiski, visiskai neatsakingai atlieka savo darba, duoda pasirasyt sutikimus del rentgeno nepasakant nieko tai kaip as galiu sutikti su pateikta informacijos jeigu man jos nepateike? daktarai valgo kada nori, moterys su mazu serganciu vaikeliu norejo pasiklaust kada jai eiti nes jos laikas jau buvo, bet daktarai valge uzejusi i ju kabineta buvo apsaukta nes braunas i ju patalpas ir ziauriais zodziais isvadinta, labai nusivyles esu rentgeno skyrium..

Taip pat rekomenduojame

Affidea Lietuva
Radiologijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 184, LT-44150 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; tyrimai, ekspertizės.
„Affidea Lietuva“ yra Europoje pirmaujančio diagnsotinio vaizdinimo ir ambulatorinių paslaugų „Affidea“ tinklo, veikiančio 16-oje Europos šalių, dalis Lietuvoje. „Affidea Lietuva“ turi 26 asmens sveikatos priežiūros įstaigas, kuriose dirba per 600 savo srities profesionalų ir kiekvienais metais aptarnaujama beveik...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
AND KLINIKA
Privati medicina prieinama kiekvienam.

Adresas: Žirmūnų g. 107, LT-09116 Vilnius.
Veiklos sritys: laboratorijos, įranga; medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
AND KLINIKA profesionalūs gydytojai ir personalas pasirūpins Jūsų sveikata, pasiūlys efektyviausias profilaktikos priemones, kad ilgiau išliktumėte sveiki, energingi, darbingi. Juk ne paslaptis, kad nuolatinis skubėjimas, didelė nervinė įtampa, nesibaigiantis kasdieninių rūpesčių srautas gali tapti Jūsų sveikatos...
Sveika oda, UAB
Dermatologijos ir estetinės medicinos klinika

Adresas: Savanorių pr. 79, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
Teisingai sakoma, kad oda yra viso organizmo veidrodis. Sveika oda spinduliuoja vidinį ir išorinį žmogaus grožį bei harmoniją. Vis tik daugelis mūsų nors kartą gyvenime susidūrėme su mažesnėmis ar didesnėmis odos problemomis. Klinika „Sveika oda’’ – specializuota odos ligų ir estetinės medicinos klinika. Joje dirba...
SAULIAUS VIKŠRAIČIO PLASTINĖS CHIRURGIJOS CENTRAS
PLASTINĖ, REKONSTRUKCINĖ CHIRURGIJA

Adresas: Savanorių pr. 75, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
SV plastinės chirurgijos centras, įsikūręs pačiame Kauno centre – Savanorių prospekto pradžioje, turintis strategiškai patogų susisiekimą su kitais miestais, Vilniaus bei Kauno oro uostais, o miesto širdis - senamiestis, matomas tiesiog pro langus. SV plastinės chirurgijos centras – tai prestižinis plastinės ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Per parą patvirtinti aštuoni nauji koronaviruso atvejai
Per parą patvirtinti aštuoni nauji koronaviruso atvejai 05-27 10:22
Per praėjusią parą patvirtinti aštuoni nauji koronaviruso atvejai, bendras skaičius siekia 1.647, taip pat nuo koronaviruso mirė dar vienas žmogus, trečiadienį pranešė Sveikatos apsaugos ministerija.
Briuselis pristato Europos atsigavimo fondą: ko tikėtis Lietuvai?
Briuselis pristato Europos atsigavimo fondą: ko tikėtis Lietuvai? 05-27 10:13
Europos Komisija trečiadienį ruošiasi paskelbti pasiūlymą įsteigti fondą, kuris padėtų valstybėms narėms įveikti koronaviruso sukeltą ekonominį nuosmukį.
"Mars Lietuva" pajamas augino produktai, skirti internetinei prekybai
"Mars Lietuva" pajamas augino produktai, skirti internetinei prekybai 05-27 10:10
Bendrovės "Mars Lietuva" pardavimų apimtys pernai, palyginti su 2018-aisiais, išaugo 2,8% ir sudarė 171,2 mln. Eur.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Macy's 6,17 +18,43%
Goodyear 8,03 +12,46%
Citigroup 48,17 +9,23%
Goldman Sachs 196,06 +8,96%
Facebook 232,20 -1,15%
Colgate-Palmolive 69,43 -1,87%
Adobe Systems 376,63 -2,24%
NVIDIA 348,71 -3,42%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 33,25 -1,98%
Jautiena 4,45 -0,45%
Cukrus 0,57 -5,00%
Dujos (JAV) 1,74 -2,79%
Varis 5057,97 -2,41%
Kava 3,41 +4,28%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Vištiena 1,27 -29,44%