Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Viena sąskaita, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
dirbate blogai per metus 2 neuzskaitytos saskaitos, prasau pranesti filialo adresa Vilniuje
Gerb. Vytautai,
filialo Vilniuje neturime, tačiau norime išspręsti šią nemalonią situaciją, todėl prašome mums parašyti ([email protected]) ir mes su Jumis susisieksime.
Operatorė melavo, kad "Vienos sąskaitos" paslaugos yra nemokamos. Esu baisiai pasipiktinęs tokiu melu, tik norint pritraukti klientus.
Sveiki, Evaldai,
šiuo metu mūsų paslaugą "Viena sąskaita" nauji klientai gali naudoti 1 metus nemokamai.
Labai gaila, kad nesusišnekėjote su mūsų operatore. Parašykite mums ([email protected]) ir kartu išspręsime šį nesusipratimą.
Prie Viena sąskaita esu prisijungusi nepilnai metai (nuo 2014 spalio)mokesčius mokėjau gal kartą, o administravimo mokestis pasirodo yra ir pirmais naudojimosi metais, (nuo tada kai prisiregistruoji) pasirodo turiu ir skolą.Gerai, kad Lietuvos paštas ar bankai neskaičiuoja administravimo mokesčių, kada nesinaudoji jų paslaugomis. Dabar nežinau kaip susimokėt skolą ir kaip atsijungti nuo Viena saskaita.
Sveiki, Vaida,
Viena sąskaita yra mokama paslauga. Ši informacija yra skelbiama tiek mūsų pagrindiniame tinklapyje, tiek paslaugos teikimo taisyklėse. Kaip matome, komentuojate 2014 m. sausio mėnesio įrašą. Tuo metu tikrai vyko akcija, kuri truko nuo 2014 m. sausio mėn. iki 2014 m. kovo 31 d. Klientai, kurie registravosi tuo laikotarpiu, galėjo metus laiko paslauga naudotis nemokamai. Jūs registravotės 2014 m. spalio mėn., kuomet tokios akcijos jau nebuvo, todėl mokestis Jums ir buvo taikomas.
Vienos sąskaitos atsisakyti galite parašiusi mums laišką elektroniniu paštu [email protected].
Tikrai gerai apgalvota ir patogi paslauga. Skirtingai nuo kitų čia pateiktų neigiamų komentarų, likau patenkintas pateiktu servisu ir linkiu, kad vienasaskaita.lt toliau augtų ir tobulėtų.
Sveiki, Sergejau,
ačiū jums už gražų atsiliepimą ir palinkėjimą! Stengiamės kaip įmanydami ir labai džiugu, kad vertinate mūsų pastangas.
Be galo prasta ir nė kiek į klientą neorientuota paslauga. Vieną dieną sumąsčiau, kad būtų gerai kiekvieną mėnesį nustoti stovėti butų ūkio kasose, kad apmokėti sąskaitą, taigi pasidomėjau "Viena sąskaita" paslaugomis, suvedžiau duomenis ir pamiršau...po kelių mėnesių skambina maloni moteris, kuri priminė, kad esu užsiregistravusi ir pakvietė pabandyti mokėti sąskaitas per juos. Padėkojau už priminimą, pasinaudojau patarimu, pildau sąskaitas, jau džiaugiuosi, kaip čia viskas paprasta ir mąstau, kokias dar sąskaitas galėčiau apmokėti per šią sistemą, kol neprieinu laukelio "administravimo mokestis"...pasirodo priskaičiuota skola...kol buvau prisiregistravusi ir sąskaitas mokėjau kitais būdais, man kaupėsi skola...pranešimų apie ai negavau nei paštu, nei el.paštu, nei maloni moteris skambinusi nieko neužsiminė apie tai, kad man kaupiasi skola...na nesąžininga, pagalvojau...paslauga nesinaudoju, o mokėti turiu. Skambinu nurodytu telefonu, o ten konsultantė lyg užvesta mašina kartoja...
Sveiki, Indre,
Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę. "Viena sąskaita" yra mokama paslauga, tai yra nurodyta paslaugos teikimo taisyklėse. Paslauga „Viena sąskaita“ apima 2 etapus. Pirmasis iš jų - sąskaitų iš paslaugų teikėjų surinkimas ir apjungimas į vieną dokumentą. Antrasis - mokėjimo priėmimas ir paskirstymas paslaugų teikėjams. Klientas pats apsisprendžia, pasinaudoti tuo arba ne, tačiau galimybės tam buvo sudarytos, vadinasi, paslauga buvo suteikta ir už tai skaičiuojamas administravimo mokestis.
Susisiekite su mumis elektroniniu paštu [email protected] ir, manau, rasime abiem pusėms priimtiną šios situacijos spendimo būdą.
Laba diena, esu labai nepatenkintas Jūsų kainų kėlimu už paslaugas. Naudojuosi 2-jų butų paslaugų apmokėjimu per Jūsų kontorą, bet matau, kad kainos nepagrįstai kyla už jūsų paslaugas - už vieno buto 4-rių paslaugų suvedimą imate 3, 50Lt, už kito buto 3-jų paslaugų suvedimą imate 2, 27 Lt. Man yra pigiau apsimokėti per banką, todėl po Naujųjų m. ruošiuosi atsisakyti jūsų paslaugų ir kitiems tą paaiškinti. Patys prisišaukėte antireklamą. Linksmų švenčių.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę. Vienos sąskaitos kainodara keitėsi klientų pageidavimu, nes daugeliui vartotojų buvo sudėtinga suprasti, kiek kainuoja mūsų paslauga. Dėl šios priežasties, nutarėme suvienodinti kainodarą ir šiuo metu Vienos sąskaitos klientai, nepriklausomai nuo to kiek yra įsitraukę paslaugų teikėjų moka 3, 50 Lt. Vartotojai turintys nuo 1 iki 3 teikėjų, visgi turi galimybę mokėti ne pilną mokestį, po 0, 86 Lt už vieną įtrauktą paslaugų teikėją.
DEMESIO! Neskaidri veikla!
Kiekviena menesi apmokame pilnai viena saskaita, o VIENA SASKAITA neapmoka uz paslaugas Omnilel, Init ir t.t. Todel esame kaip skolininkai, nors is tiesu esame sumokeje sulig centu. Gal tai a******u kompanija? As tikrai to nepaliksiu ramybeje... Reikalausiu kompensacijos... BUKITE DEMESINGI LIETUVOS GYVENTOJAI... NELEISKITE AFERISTAM SIAUTETI...
Sveiki,
UAB Viena sąskaita yra mokėjimo įstaiga, turinti Lietuvos banko suteiktą Mokėjimo įstaigos licenciją. Visos įmonės, vykdančios finansinę veiklą, yra griežtai prižiūrimos. UAB Viena sąskaita turi daugiau nei 58 000 klientų ir kol kas nei vienam iš jų įmokos nebuvo dingusios.
Miela kliente, parašykite mums laišką elektroniniu paštu [email protected], nurodydama savo Vienos sąskaitos mokėtojo kodą. Neabejojame, kad šią situaciją išspręsime.
Naudojuosi Jūsų paslaugomis beveik nuo Jūsų veiklos pradžios, visada sumoku iki sekančio mėn. 20 d., kažin kodėl nagavau prizo, t.y. kodėl neapmokėjote mano sąskaitos kaip buvote žadėję reklamuodamiesi
Sveiki,
Dėkojame, kad teiraujatės. Kaip ir buvo skelbiama, burtų keliu išrinkome tris laiminguosius, kuriems apmokėsime sąskaitas. Jie yra skelbiami mūsų tinklapyje, be to, laimėtojus informavome asmeniškai.
Buvome patenkinti jūsų paslaugomis iki tol, kol pradejote didinti įkainį už paslaugas, buvo 3 litai, po to 1, 01Eur (atsiskaitymo patogumui apvalinti tikrai nebūtina, paslauga apmokama elektroniškai), paskutinijį mėnesį mokestis jau 1.17 Eur. Pasirodo 0.13 eur uz sms, kuria pranešama apie suformuotą sąskaitą, tokios paslaugos aš tikrai neužsisakiau, tai kodėl jūs be mano atsiklausimo ją užsakėte? Kvailių, nepastabių iškote? Dabar bankai siūlo panašią paslaugą - įmokų ir mokesčių krepšelį, alternatyva yra (pigesnė beje), jei ir toliau elgsitės nedraugiškai ir savanaudiškai, palnuojame nebesinaidoti jūsų paslaugomis.
Laba diena,
Vienos sąskaitos administravimo mokestis nesikeitė. Parašykite mums laišką elektroniniu paštu [email protected], nurodydamas savo Vienos sąskaitos mokėtojo kodą, vardą, pavardę ir registruotą adresą, tuomet galėsime Jums suteikti išsamią informaciją Jūsų konkrečiu atveju.
Sveiki, o kaip ta 1, 01 euro reikia sumoketi? Mokant mokescius, ju nepriskaiciuoja. Tai kaip reikia daryti, kad nesikauptu skola?
Sveiki, Laurynai,
Vienos sąskaitos administravimo mokestis būna įtrauktas į Vieną sąskaitą. Jums papildomai jo niekur įrašyti nereikia. Apmokėdamas Vieną sąskaitą, kartu apmokate ir paslaugos mokestį.
Visais klausimais kreipkitės į mus elektroniniu paštu [email protected], laiške būtinai nurodykite savo Vienos sąskaitos mokėtojo kodą.
Nerekomenduoju ir aš. Užsisakiau, nes nuomavom butą ir, kad būtų lengviau. Gavosi nesamonė kažkokia. Visi gavėjai įtraukti, bet ne iš visų sąskaitos ateina. Pirmus metus neva akcija - naudokis nemokamai, bet vistiek reikėjo mokėti, tai kur ta akcija???
Norėjus nutraukti reikėjo skambinti kelis kartus, nes kiekvienas konsultantas sako, kad tokio prašymo nebuvo. Dabar vėl jau trečią kartą atšaukiu, vis kiti tiekėjai rodo - kad nenutraukta sutartis su viena sąskaita. Konsultantai įkyrus - aiškiai sakau, kad nebenoriu paslaugos, o jie dar 10 minučių vos ne akis drąsko, kaip aš eisiu dabar kasoje stovėsiu ir mokėsiu kelias sąskaitas, kas man patinka ir nepatinka.
Laba diena,
Vienos sąskaitos paslaugos klientai gali atsisakyti bet kada, tiesiog turi mus apie tai informuoti telefonu arba elektroniniu paštu. Dėl galimai Jums taikyto mokesčio, Jums atsakysime tiksliau, jei parašysite mums laišką į [email protected], nurodydama Vienos sąskaitos mokėtojo kodą, adresą, vardą ir pavardę. Matydami realią situaciją, galėsime Jums suteikti išsamią informaciją.
Sveiki, aš šios įmonės paslaugomis naudojuosi 4 metai, ir galiu pasakyti, kad tai labai patogus, daug laiko sutaupantis mokėjimo būdas. Negaliu nieko blogo pasakyti apie šią kompaniją. Aš asmeniškai esu labai patenkintas šios įmonės teikiama paslauga, ir tikrai daugeliui galiu tą rekomenduoti.
Sveiki, Mariau,
Dėkojame Jums už gražų atsiliepimą. Džiaugiamės, kad taupome Jūsų laiką.
jau virš metų naudojuos jū paslaugomis, asmeniškai labai lenga bei patogu naudotis, nors pačioj pradžioj buvo gan sunku susigaudyt.
Laba diena,
Dėkojame Jums už gražų atsiliepimą. Stengiamės, kad paslauga klientams būtų kuo patogesnė ir suprantamesnė, tad smagu girdėti, kad tai mums pavyko.
Tikra nesamone sita paslauga.visa ta pat galima atlikt paciam naudojantis internetu ir be papildomu islaidu TARPININKAM kurie net nesugeba laiku atsiust pranesimu.
Sveiki,
Jei susidūrėte su kokiais nors nesklandumais, parašykite mums elektroniniu paštu [email protected]. Mes visuomet Jums padėsime.
Prastas funkcionalumas, nepatogu, ne visi duomenis, nera sasajos su banku (bank link), o tai reiskia, kad pinigai iki komunaliniu paslaugu tiekeju keliauja 3-4 dienas (pvz iskaitant savaitgali). Ir pan. Ir svarbiausia, kad jei si kontora uzsilenktu, pinigu neatgautumete:)
Ir dar svarbu! Skaitykite naudojimo taisykles! Jei pabandysite pasinaudoti sistema, prades kapseti administravimo mokestis. Jei nuspresite atsiskayti, nepamirskite pranesti. Nes primins kai bus susikaupusi apvali suma. Po metu ar kitu:)
Sveiki, Vyteni,
Dėkojame, už Jūsų išsakytą nuomonę ir pastebėjimus.
Viena sąskaita nuolat plečia paslaugų teikėjų ratą, tad neabejojame, kad ateityje atsiras galimybė įsitraukti ir tuos teikėjus, kurių neradote šiandien.
Gautas įmokas teikėjams paskirstome per 24 valandas, tačiau savaitgaliais ir švenčių dienomis bankinės operacijos nėra atliekamos. Vienoje sąskaitoje „Bank link“ funkcija puikiai veikia mokant per šiuos bankus ar mokėjimo įstaigas: DNB, Danske bank, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Paysera (mokėjimai.lt). Deja, didieji Lietuvos bankai, šią patogią funkciją apmokestina ypatingai brangiai. Dauguma mūsų vartotojų supratę situaciją, atsako, jog jie nėra linkę mokėti tokias sumas bankui, už palyginti tokią paprastą paslaugą.
Viena sąskaita turi Lietuvos banko suteiktą Mokėjimo įstaigos licenziją, tad esame griežtai prižiūrimi. Klientai pinigus mums perveda į depozitinę sąskaitą, kuri įmonės bankroto atveju, nebūtų liečiama. Tad klientų pinigai yra saugūs....
Prasau paaiskinti kodel vienoj saskaitoj nerasoma bendro naudojimo el. Visur 00.Elektros tinklai grasina nutraukti el. tiekima
Sveiki,
Parašykite mums elektroniniu paštu [email protected]. Laiške būtinai nurodykite savo Vienos sąskaitos mokėtojo kodą ir adresą, kad galėtume Jums suteikti išsamią informaciją.
Mano adresas Naujakiemio 6-106 Klaipeda.Moketojo kodas 141924
Sveiki,
Bendro naudojimo elektrą pateikia Jūsų namo administratorius, kurio Jūs nesate įsitraukusi Vienoje sąskaitoje, todėl šią sumą turite savarankiškai įsirašyti į tam skirtą laukelį iš teikėjo Jums atsiųstos sąskaitos. Jei norite, kad suma Jums būtų įkelta automatiškai mūsų sistemoje, įsitraukite į Vieną sąskaitą savo namo administratorių.
Sveiki, skaitau as cia tas putas ir stebiuosi. Bet pasakysiu atvirai man patinka viena saskaita, nors ir ne viskas itraukta, bet manau as sudarysiu Jiems salygas apmoketi mano saskaitas. Priminsiu PATOGU ir tiek. Del kitu komentaru nezianau kiek jie pagristi, bet kiek as cia matau imone neignoruoja ir visisku nesamoningu komentaru. taip kad as kai tik baigsiu gilintis i "salygas" is kart manau pasirasysiu sia sutarti. tiesiog geniali ideja.
Sveiki, Vincai,
Dėkojame Jums už išreikštą nuomonę ir džiaugiamės, kad teigiamai vertinate mūsų paslaugą. Stengiamės, kad klientams Viena sąskaita taptų kuo patogesnė, naudingesnė ir suprantamesnė. Lauksime Jūsų registracijos.
Veikia kaip šveicariškas laikrodis. Patogu, operatyvu. Duomenis gauni iki 15 dienos. Paslaugos kaina žmoniška. Žodžiu naudokis ir džiaukis. Pasiskaičius kai kurių komentarų apima neviltis dėl baisaus besiskundžiančiųjų neraštingumo.
Sveiki, Tomai,
Dėkojame už puikų atsiliepimą. Džiaugiamės galėdami Jums palengvinti mokesčių apmokėjimo procesą.
Viskas buvo gerai, kol nebuvo abonimentinio mokeščio.Nei čia man būtina jūsų paslauga buvo, nei ką.Iš smalsumo įsitraukiau, bet dabar neturiu jokio noro mokėti nei už ką.Nėra čia jau tiek to darbo, paskaičiuoti kiek mokėti.
Sveiki, Ingrida,
Vienos sąskaitos administravimo mokestis visuomet buvo. Galbūt Jūs naudojotės viena iš mūsų anksčiau vykdytų akcijų, kuomet Jums buvo suteiktas tam tikras laikotarpis paslauga naudotis nemokamai.
Mūsų paslauga apima kur kas daugiau nei mokesčių apskaičiavimą. Tai greitas, patogus ir modernus būdas apmokėti savo kasmėnesinius mokesčius. Vienoje sąskaitoje pateikiame teikėjų sąskaitas, kurias galite apmokėti vienu pavedimu, atnaujiname tarifus, konsultuojame visais komunalinių mokesčių klausimais, kaupiame sąskaitų archyvą, pateikiame mokėjimų bei suvartojimo statistikas, taupome Jūsų laiką, nes sąskaitos apmokėjimas trunka tik 2-5 min., ir dar daug kitų privalumų.
Tikimės, kad paprastas ir aiškus sąskaitų apmokėjimas, Jūsų sutaupytas laikas ir pinigai, yra verti tokio mokesčio.
Sveiki, esu pasipiktinęs UAB "Viena sąskaita" - (VS) darbu - "Gudrumu".
Šiuo atveju rašau apie UAB "Žirmūnų būsto" - (ŽB) perkeliamus mokesčius. Ankščiau pats VS vartotojas galėjo pats įrašyti ŽB pateiktos sąskaitos duomenis, tai yra pateiktos sąskaitos sumą, o dabar VS paskyroje gaunu tokį laišką:
"UAB "Žirmūnų būstas"
Mielas Kliente,
Tavo namo administratorius UAB "Žirmūnų būstas" Vienoje sąskaitoje nepateikia duomenų sąskaitai apmokėti, nes mano, kad tau toks patogumas nereikalingas. Jeigu manai kitaip, padėk namo administratoriui sužinoti apie tai. Spausk "Siųsti laišką" ir administratorius gaus tavo pageidavimą.
Tavo VienaSąskaita"
VS matomai pasiūlė ŽB už tamtikrą mokestį perkelti mokėtojų duomėnis į VS, bet mokestis buvo netinkamas, abi pusės nesutarė ir VS pateikė tokį laišką kiekvienam ŽB klientui, kad jis prašytų ŽB pateikti duomenis į VS. Lyg klientui pačiam nebuvo patogu irašyti duomenis.
O kad tikrai būtų VS IR ŽB KLIENTUI NEPATOGU DABAR VS NELEIDŽIA...
Sveiki, Evaldai,
Pirmiausia norime atkreipti Jūsų dėmesį, jog galimybė įsirašyti mokėtiną sumą niekur nedingo. Klientai tai ir toliau sėkmingai atlieka. Jei Jums kilo kokių nesklandumų įsirašant sumą, prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected], visuomet padėsime.
Nemažai klientų pageidauja, kad mokėtinų sumų patiems įsirašyti nereikėtų, o jos jau būtų pateiktos Vienoje sąskaitoje. Būtent klientų pageidavimu, suteikėme galimybę išsiųsti teikėjui laišką. Galbūt Paslaugos teikėjas matydamas realų poreikį, greičiau apsispręs teikti duomenis Vienai sąskaitai. Klientas pats sprendžia ar siųsti laišką, ar ne. Jei Jums sumos pateikimas nėra aktualus, tuomet nieko nesiųskite.
Sveiki kaip istrinti viena saskaita atriboti nuo saves nes pardaviau buta ir kiti zmones nupirke ji negali apmoketi uz buta kol as turiu registruota viena saskaita ant saves... p.s "Viena saskaita" tikrai patogi nekilo jokiu keblumu greita ir patogu.
Sveiki,
Parašykite mums elektroniniu paštu [email protected]. Laiške būtinai nurodykite savo Vienos sąskaitos mokėtojo kodą, adresą ir kieno vardu registruota paskyra. Gavę Jūsų laišką, paslaugos teikimą sustabdysime,
Kaip man mokėti už rugsėjo? Spalio mėnesį, mokėjau, o pastarąjį mėnesį nera " užmokestis" mygtuką
http://prntscr.com/d58e6c
Sveiki, Vladai,
Apmokėti rugsėjo mėnesio sąskaitos Jums nereikia. Spalio mėnesio sąskaitoje teikėjai jau buvo įskaičiavę skolas iš rugsėjo sąskaitos, tad ją apmokėjęs Jūs padengėte skolas. Tačiau spalį nemokėjote už vandens, elektros ir dujų suvartojimą, tad šio mėnesio sąskaitoje, tiesiog deklaruokite rodmenis už kelis mėnesius. Jei turėsite daugiau klausimų, kreipkitės elektroniniu paštu [email protected].
Nerekomenduoju! Atseit turėtų būti viskas paprasčiau, bet tampa sudėtingiau, nes Viena Sąskaita yra kaip sugedęs telefonas tarp tavęs ir paslaugų tiekėjo. Paskaitykit žmonių atsiliepimus kiek kyla problemų. Kaina pakilo iki 1EUR už būstą, žymiai paprasčiau ir pigiau yra mokėti per banką (E-sąskaitos).
Negana to, paskambinus atsisakyti paslaugos, pasirodė kad dar esu skolingas 2 EUR, nors 2 mėnesius paslauga nesinaudojau.
Galiu tik palikėti sėkmės bankruotuojant.
Sveiki,
Viena sąskaita yra kur kas daugiau nei vien mokesčių apmokėjimo būdas. Mūsų sistemoje beveik visi teikėjai pateikia sąskaitas, tad klientams nereikia laukti atskirų sąskaitų tam, kad susivesti mokėtinas sumas. Apart to, kad kaupiame sąskaitų archyvą, pateikiame mokėjimų statistikas, mes taip pat konsultuojame komunalinių mokesčių klausimais, tad klientams nereikia kreiptis į kiekvieną teikėją atskirai.
Vienos sąskaitos administravimo mokestis jau keli metai nesikeitė. Kainodara yra viešai skelbiama tiek mūsų tinklapyje, tiek Paslaugos teikimo taisyklėse.
Jei turite klausimų, parašykite mums elektroniniu paštu [email protected] ir mes mielai atsakysime į visus Jūsų klausimus. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra svarbi.
Taip taip. Labai patogu. Seniau turėjau problemų su dujų apmokėjimu. Mano kelias buvo toks:
1. Viena Sąskaita nieko nesupranta
2. Skambinu Lietuvos Dujoms, su jais viską išsiaiškinu
3. Paaiškinu viską Viena Sąskaita konsultantei, dabar jau ir jinai supranta
4. Pats pasikoreguoju tarifą
Ačiū už tarpininkavimą !
Tai pat siūlau neprievartauti pinigų už nesuteiktas paslaugas, gal bus mažiau neigiamų atsiliepimų viešoje erdvėje. Paklausykit pokalbio su "Kristina" 2016-11-28. VS102209.
Sveiki,
Jūsų minėtą pokalbį perklausėme. Pokalbio metu konsultantė Jus informavo teisingai. Vienos sąskaitos administravimo mokestis yra mėnesinis. Kadangi praėjusio mėnesio sąskaitos neapmokėjote, šį mėnesį Jums buvo pateikta skola, kurią konsultantė rekomendavo apmokėti.
Kalbant apie Jūsų patirtį konsultuojantis, norėtume paminėti, kad yra teikėjų, kurie mums teikia ne pilną informaciją, tad natūralu, jog tam tikrais atvejais klientai nukreipiami pas teikėjus.
Aš ir nesakiau, kad konsultantė kažką blogai padarė. Bloga yra įmonės politika. Kad jau paklausėte pokalbio dabar turite puikią progą paaiškinti visiems, kokia tiksliai paslauga man buvo suteikta tais 2 mėnesiais, kai nebuvo jokių mokėjimų ar prisijungimų į VS sistemą.
Kokiam įstatyme parašyta, kad galima reikalauti pinigų už nesuteiktą paslaugą? Ne tik įstatymiškai, bet ir apskritai tai nekvepia gero verslo standartais. Visais atvejais tie pinigai buvo nuskaičiuojami APMOKANT sąskaitas, ko minėtu laikotarpiu aš nedariau. Tai kodėl aš turėjau kažkokių priežasčių manyti, kad tai yra "abonementinis" mokestis? Gerai kad susivokiau po 2 mėnesių. Galiu tik įsivaizduoti situaciją žmogaus kuriam liepiat susimokėti už nesuteiktą paslaugą metams ar ilgesniam laikotarpiui.
Cituoju: https://vienasaskaita.lt/uz-ka-moku-ir-ka-gaunu
Įtraukus 1 - 3 teikėjus, Vienos Sąskaitos mokestis - 0.25 € už kiekvieną įtrauktą paslaugos teikėją
Niekur nematau žodžių "per mėnesį". Gal čia iš viso...
Dėkojame už gerus klausimus. Visada malonu pristatyti paslaugą „Viena sąskaita“ plačiau.
Paslauga „Viena sąskaita“ - tai ne tik sąskaitų apmokėjimo paslauga. Ją užsisakęs vartotojas, be visų sąskaitų apmokėjimo vienu ypu, naudojasi ir daugybe kitų paslaugų:
- Kas mėnesį automatiškai gauna sąskaitų ir naujausių paslaugų tarifų informaciją;
- Bet kada gali peržiūrėti visų savo sąskaitų archyvus;
- Gali analizuoti savo išlaidas, suvartojimą ir pokyčius vizualiai pateiktuose grafikuose;
- Gali gauti priminimus apie pamirštas apmokėti sąskaitas.
Už mėnesinį mokestį vartotojas gali naudotis visomis paslaugos galimybėmis, vadinasi paslauga teikiama, nepriklausomai ar jis ja naudojasi, ar ne. Kol vartotojas neinformuoja apie paslaugos atsisakymą, tol privalome jam teikti jo užsakytą paslaugą. Jeigu matome, kad vartotojas kelis mėnesius nesinaudoja paslauga, primename jam visais turimais kontaktais. Vartotojui ilgiau neatsiliepiant ar nepradedant naudotis, stabdome paslaugos...
uab"vienasaskaita"uzsiima dezinformacija, klaidina gyventojus kalbedami"kaimynu"vardu!visokiais gazdinimo skelbimais stengiasi rast nauju klijentu.Del klaidinancios inf.musu namas pasirenges kreiptis i teisma ir reikalauti is bendroves kompensacijos.
Vilnius
Lazdynai
Dabar tegu viesai atsipraso gyventoju, toji VIENA SASKAITA uz skleidziama dezinformacija kaimynu vardu.Namo gyventojai pasimete, nesupranta koks kaimynas ka "pateriojo":- (baust reikia toki uab uz panikos skleidima!
Laba diena,
Dėkojame Jums už išsakytą nuomonę. Šios reklamos tikslas nebuvo išgąsdinti ar suklaidinti, o jeigu toks įspūdis susidarė - atsiprašome.
Atsižvelgiant į Jūsų pastabas, peržiūrėsime savo komunikacijos strategiją.
Mielieji,
jusu reklama del "kaimyno" rekomendacijos buvo pritvirtinta musu name prie naujos plastikine plevele dengiamos skelbimo lentos. Skelbimai i ja yra dedami kaip i imaute. Jusu reklama buvo prisegta su "krokodilu". Dabar mano klausimas toks - kada planuojate nupirkti namui nauja skelbimu lenta, kuria sugadino jusu imones reiklama kabines darbuotojas? Kadangi patys pripazinote, jog si itin neoriginali reklama yra jusu "sedevras", turime pagristu lukesciu, kas issirasysite sau viena saskaita ir apmokesite naujos lentos ir/ar esamos lentos tvarkyma. Nuotraukus prisegu.
Sveiki,
Dėkojame, kad mus informavote apie šią situaciją. Parašykite mums elektroniniu paštu [email protected], laiške nurodydamas adresą, kuriame buvo apgadinta Jūsų skelbimų lenta. Tuo pačiu aptarsime ir žalos kompensavimą. Savo ruožtu, mes kreipsimės į reklamą platinusią įmonę, kad tokių atvejų daugiau nepasikartotų.
"Dėkojame Jums už išsakytą nuomonę. Šios reklamos tikslas nebuvo išgąsdinti ar suklaidinti, o jeigu toks įspūdis susidarė - atsiprašome.
Atsižvelgiant į Jūsų pastabas, peržiūrėsime savo komunikacijos strategiją."
Esu bendrijos pirmininkas ir pasipiktinau Jūsų įmonės reklama"miela kaimyne" Kodėl pasirašinėjant "pirmininkas" klaidinami žmonės ? Kalbama apie bendrijos susirinkimą, kažkokią talką ir panašiai. Pasikartojus reklamai teks kreiptis į reklamą reguliuojančias instancijas, nes savo pažadų Jūs nesilaikote.
Laba diena,
Kaip ir žadėjome, komunikaciją peržiūrėjome ir pakeitėme. Jūsų minimoje reklamoje yra naudojamas UAB Viena sąskaita logotipas, o teksto apačioje rašoma: "Visi veikėjai ir įvykiai šioje reklamoje yra išgalvoti, o bet koks sutapimas su realybe yra atsitiktinis."
Tekstas yra. Tik tokio dydžio ir spalvingumo, kad prieblandoje jo ir nematyti. Seni žmonės ir netik jie to nepastebi. Jūsų reklama nėra korektiška. Kaip jaustumėtės Jūs, jei išplatinčiau analogišką reklamą ir pavadinčiau Jūsų įmonę apgavikais, vagimis ir kitais nesamais dalykais. Iš pridėčiau tokį pat paaiškinimo tekstą kaip Jūsų. Jums tai patiktų ?
Beje Jūsų reklama tikslo nepasiekia. Greičiau atvirkščiai-atstumia žmones nuo Jūsų paslaugų.
Sveiki,
Tikime, kad gyventojai tikrai gali suprasti, jog tai yra reklama. Tiesiog siūlome į ją pažiūrėti šiek tiek žaismingiau. Reklamos tikslas tikrai nebuvo suklaidinti, juolab, kad tekste nėra nurodoma nei konkreti bendrija, nei pirmininko vardas ar pavardė. Be to, reklamoje naudojama papildoma komunikacija, nurodo, kad tai yra reklama, o ne tikri įvykiai ar veikėjai.
Visiškai nepriimtina. Padarius nuotrauka ir specialiai paskaičius naujausius komentarus - nuotraukoje ilgai ieškojau minėtos "papildomos komunikacijos" apie išgalvotumą. Kategoriškai pasisakome prieš tokios AR PANAŠIOS REKLAMOS (jeigu dar sugebėsite protingai "peržiūrėti komunikacijos strategiją) kabinimus mūsų laiptinėse (Taikos g)
sveiki,
siuntinejat į mano telefono numerį sms, kad susimokėčiau vieną sąskaitą kodui Nr. xxx, nors niekada jokių reikalų su jumis neturėjau ir nesikreipiau. Tai gal galit paaiškint, kokiu tikslu siunčiat sms ir iš kur imat telefono numerį?
Sveiki,
SMS pranešimai siunčiami tik Vienos sąskaitos klientams tuo telefono numeriu, kuris yra nurodytas jų savitarnos svetainėje. Parašykite mums elektroniniu paštu [email protected], laiške nurodykite savo telefono numerį, į kurį gaunate žinutes. Patikrinsime.
Kiek galit kabinėt reklamas visokias savo be bendrijos sutikimo? Pasirašot pirmininko vardu. Kas čia, reklamos pateikimas naglumo būdu? Žinot, kad yra bendrija ir kišat savo trigrašį. Susisiekėt telefonu ir viskas, norės užsakys paslaugas, nenorės neužsakys. Jokio takto pas vieną sąskaitą nėra! Susitarė su kažkuo, kad nubuksuot konkurentą iš rinkos ir varo naglą politiką savo. O durneliai tiki, kad praktiškai nemokamai gi čia viskas. Sūris ir tas pelėkautuose gyvybę kainuoja:) Todėl visiems norintiems tapti klientais pirma pagalvokit gerai, ar tikrai verta. Nes pats darydamas apmokėjimus tikrai sutaupai! Nors yra tokių kuriems 1 eur. nieko nereiškia. Išauginam naują monstrą, o jis kainą paskui pakels konkurentus suėdęs. Ta pati schema kaip su bankais, pradžioj elektroninė bankininkystė nemokama buvo, kol didžiąją dalį į ją nesuvarė, o dabar? Mokėkit visi, nes viskas gi kainuoja. Kuo daugiau tokių lupikautojų po eurą, tuo tuštesnės mūsų visų kišenės.
Sveiki,
Ačiū už nuomonę. Savo komunikacija nenorime nieko įžeisti. Anaiptol, tik kuriame žaismingas išgalvotas istorijas, į kurias tikimės ir gyventojai reaguos su šypsena. Esame tikri, kad savo paslauga kuriame vartotojams vertę ir ją nuolatos didiname, pristatydami naujas paslaugas.
Kaip ištrinti vienasaskaita paskyrą ? Butas parduotas tad ji nebereikalinga
Sveiki,
Parašykite mums elektroniniu paštu [email protected] arba pokalbių lange, kurį rasite mūsų svetainėje. Laiške būtinai nurodykite adresą, registruotą mūsų sistemoje ir kieno vardu paskyra. Gavę Jūsų laišką, paskyrą pašalinsime.
s*****i, skaičiuoja administracinį mokestį net nesinaudojant jų paslauga
Sveiki,
Viena sąskaita kainodara yra skelbiama viešai mūsų puslapyje. Taip pat, prieš užsisakant paslaugą klientas yra supažindinamas su Paslaugos teikimo taisyklėmis, kuriose yra nurodyta, jog klientai įsitraukę 4 ir daugiau teikėjų moka mėnesinį administravimo mokestį 1.39 Eur ir jei, kurį nors mėnesį mokėjimas neatliekamas, mokestis pridedamas prie sekančio mėnesio sąskaitos.
Laba diena,
Jūsų paslaugomis nauduojuosi beveik nuo pradžių, tačiau...naujas puslapio dizainas tragiškas, painus, net akys "nesugaudo" informacijos; mokėjimo gale (po apmokėjimo banke) net neišmetas, kad pavedimas atliktas sėkmingai. Eilė mano draugų pavedimus padarė po kelis kartus. Būkite malonūs, jei jau ką nors taisote, tai taisykite, kad būtų geriau, o ne painiokite žmones, sukeldami panikas. Dėkui už supratimą.Beje, skambučių centrui taip pat būtų neprošal kiek nusiimti arogancijos toną. Na, nebent prašote žmonių atsisakyti Jūsų paslaugų, tuomet kelias tinkamas.
Sveiki,
Dėkojame už jūsų išsakytą nuomonę apie atnaujintą Vienos sąskaitos svetainę. Natūralu, kad reikia laiko susipažinti ir priprasti prie naujos versijos. Šiuo metu tikriname kiekvieną kliento išsakytą pastebėjimą ir operatyviai reaguojame į sutrikimus. Jūsų aprašytą situaciją dėl informacijos, jog apmokėjimas yra sėkmingas, perdavėme IT skyriui, tad ateityje su tuo nebeturėtumėte susidurti. Apgailestaujame, kad pirmasis įspūdis buvo neigiamas, tačiau tikime, kad ateityje jūsų nuomonė pasikeis.
Prašau paaiškinti, kodėl po nesąmoningo, neaiškaus puslapio naujo dizaino, sistema neduoda apmokėti pavedimo. Kreipiausi vakar, neatsakėte. Jei neturite ką veikti "kurdami" naujus puslapius, tai darykite tai geriau, bet ne blogiau.
Jei nepavyks apmokėti sąskaitos ir toliau bus toks chaosas, atsisakysiu paslaugos.
Laba diena,
Prašome susisiekti su mumis nurodant savo paskyros ID. Mielai atsakysime į visus jūsų klausimus.
Neturiu žodžių, koks tragiškas ir neaiškus yra naujas dizainas. Nuo šiol, tam kad matytum grafikus, reikia mokėti papildomai 1, 49 eur/mėn.... Naudojausi nuo pradžios, bet kitą sąskaitą ko gero mokėsiu su Paysera. Sorry
Sveiki,
Dėkui už išsakytą nuomonę. Suprantame, kad puslapio pasikeitimas yra kardinalus ir reikia laiko apsiprasti, tačiau tikimės, jog nepriimsite skubotų sprendimų.
Išmanūs grafikai papildomai kainuoja 0, 19 Eur/mėn. Šią paslaugą galite užsisakyti, arba atsisakyti, jei ji jums nėra reikalinga. Jūsų minėta kaina 1, 49 Eur/mėn. yra taikoma planui "Išmanusis", kuriame grafikai ir SMS pranešimai yra nemokami.
Labai nepatikima imone. 2 metus buvau kliente kol pastebejau kad atsiuncia kosmines saskaitas. Bukite atsargus tikrinkite skaitliukus kur parasyta "NUO"...elektra, dujos, vanduo viskas permokama. Viena saskaita rodo uz elektra moketi 44, 64 kai tuo tarpu gile 16, 64 tas pats skaitliukas ir dujos, ir vanduo paskaiciavau per 2 menesius permoka 10 kubu nusukt norejo. Viska pradejau tikrinti ir skaiciuoti o gi visur nusuka ir meluoja. Radau gera straipsi apie juos http://nevartok.lt/4-vartojimo-paslaugos/viena-saskaita-pasejo-abejoniu-ar-specialiai-nesipelnoma-is-vartotoju/
Žiauriai žiauriai nepatinka naujas puslapio dizainas! paslauga esu patenkinta, bet dabartinis atnaujinimas tiesiog erzina. Jei nepriprasiu, teks atsisakyti paslaugos. Pergudravot... ir dar mokestis už grafikus?!
Sveiki,
Dėkojam už išsakytą nuomonę. Tikimės, jog pačios paslaugos patogumas ir teikiamos naudos Jums bus pirmoje vietoje, o naujas puslapio dizainas nenulems Jūsų sprendimo dėl tolesnio Vienos sąskaitos naudojimo.
Pagrindinis grafikas nėra papildomai apmokestintas, tačiau jei klientai nori matyti visus grafikus, juos galima užsisakyti už 0, 19 Eur/mėn., arba pasikeiskite planą į "Išmanusis" ir grafikai nieko nekainuos.
TRAGEDIJA, žiauriai nepatogus puslapio dizainas. Po galutinio pavedimo atlikimo jau trečias mėnuo prašau ir rašau, kad bent įdėtų prnašimą, kad "pavedimas atliktas sėkmingai", nes dabar, tiesiog, dingstama iš banko, daugelis kartoja pavedimus, o pinigus paskui prašinėja, kad grąžintų.... žodžiu..... tikrai padaryta didelė klaida keičiant dizainą ir sistemą - viskas pabloginta ir padaryta painiau, nepatogiau.... Jei nepakeis REIKIA, matyt, galvoti apie IŠĖJIMĄ iš ten - yra alternatyvių variantų.
Sveiki,
Apgailestaujame, kad teko susidurti su nepatogumais. Ši situacija, kuomet neparodomas sėkmingo apmokėjimo langas, mums yra žinoma ir IT specialistai deda visas pastangas, kad ji daugiau nesikartotų.
Jau trečias mėnuo kai nesutvarkote - ar tai atrodo normalu ? Dėti pastangas tuo pačiu klausimu tris mėnesius ? ? ?
Puikiai jus suprantame. Deja, kai kurių situacijų sprendimai pareikalauja daugiau laiko bei techninių resursų, nei mes norėtume. Apgailestaujame, kad šiuo atveju užtrukome ilgiau, nei įprastai.
Labai nemalonus aptarnavimas 2018-12-03 rytinis skambutis
Sveiki, Vesta,
Apgailestaujame, jei aptarnavimas telefonu jums buvo nemalonus. Siekiame, kad klientai būtų aptarnauti pagarbiai, maloniai ir tinkamai, todėl būtume dėkingi, jei parašytumėte mums elektroniniu paštu [email protected], nurodydama savo Paskyros ID, vardą, pavardę ir adresą. Pokalbį būtinai aptarsime su Klientų aptarnavimo specialiste.
Sveiki,
eina jau KETVIRTAS mėnuo, kuomet NIEKO nedarote ir netaisote savo klaidų - apie viską rašiau ir nesikartosiu. NIEKAS nesutvarkyta ir nepataisyta - SIAUBAS. Akivaizdžiai tyčiojatės iš savo klientų, ar ne?
LAUKIU ATSAKYMO - išeiti iš vienasaskaita.lt ar leidai pajudės ir sutvarkysite ??? Kantrybė irgi turi ribas.
Sveiki,
Jūsų situacija mums yra žinoma ir jau bendravome su jumis asmeniškai. Gražių švenčių.
Sveiki, kodel neatsiunciate zinute, kad viskas isskirstyta paslaugu tiekejams?
Sveiki,
Parašykite mums el.paštu [email protected], nurodydamas savo Paskyros ID, vardą, pavardę ir adresą, tuomet galėsime jums atsakyti.
Jau antras menuo laukiu kad atsirastu saskaitos sioje sistemoje, bet niekas neveikia, visus duomenis gerai nurodziau. Ar kam nors veikia si sistema? LABAI BLOGAI.
Sveiki, Dalia,
Parašykite mums el.paštu [email protected], nurodydama Paskyros ID, vardą, pavardę ir registruotą adresą. Patikrinsime jūsų paskyrą. Jei praėjusį mėnesį įtraukėte paslaugų teikėjus, šį mėnesį sąskaita jau buvo paruošta, tačiau detalesnę informaciją suteiksime, gavę jūsų laišką.
SAVO APTARNAVIMO SĄSKAITAS PERMETĖ PER PASKOLŲ KLUBĄ BE JOKIO PAAIŠKINIMO. AR JAU BANKRUTUOJA VIENA SĄSKAITA, NES NEO FINANCE YRA LABAI NEAIŠKI KOMPANIJA....
Sveiki,
Su įmone AB „NEO Finance“ bendradarbiaujame nuo praėjusių metų vasaros. Bendradarbiavimą pradėjome nuo mokėjimų iniciavimo paslaugos teikimo, kai vartotojas pasirenka mokėjimo būdą „Greitasis mokėjimas", o šiai dienai atsidarėme ir savo surenkamąją sąskaitą. Apie pasikeitimus informavome visus savo klientus. Paskolų klausimais UAB „Viena sąskaita“ su šia įmone nėra susijusi.
AB „NEO Finance“ yra elektroninių pinigų įstaiga ir jos veiklą prižiūri „Lietuvos bankas“, kaip ir mūsų pačių, todėl galime patikinti, kad visi procesai yra kontroliuojami ir vertinami. Be to „NEO Finance“ yra įtraukta į viešąjį vartojimo kredito davėjų ir mokėjimo iniciavimo paslaugų teikėjų, įsipareigojusių laikytis gerosios praktikos principų, sąrašą. Čia galite peržiūrėti turimą įmonės licenciją: https://www.lb.lt/lt/finansu-rinku-dalyviai/neo-finance-ab
Prašau padėti atsisakyti viena sąskaita paslaugos. Man nepavyksta tai padaryti.
Sveiki,
Atsisakyti Vienos sąskaitos galite savo paskyroje, skiltyje "Mano paskyra". Jei turėsite klausimų, kreipkitės el. paštu [email protected] arba rašykite mūsų svetainėje esančiame pokalbių lange. Visuomet padėsime.
Viskas kaip ir neblogai su jais, bet kaina kyla, paslaugos prasteja (neberodo statistikos). Galima jau dairytis alternatyvos
Sveiki,
Paslaugos kaina daugiau nei metus yra pastovi ir nesikeičia, o per tą laiką pristatėme visiškai atnaujintą svetainę, kurios funkcionalumai leidžia patogiau atlikti atsiskaitymus. Keisdami platformą, statistikos langą sukūrėme daug išsamesnį, nei jis buvo anksčiau, bet turime pripažinti, kad ir jo palaikymo kaštai yra didesni, todėl už šią informaciją ir yra papildomas mokestis. Visgi, dalį informacijos apie savo įmokas ir šiuo metu galite matyti nemokamai, kaip ir anksčiau.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Kavos gurmanams ir ne tik – Vilniaus centre duris atvers pasaulyje pripažinto prekės ženklo kavinė
Sostinės gyventojų pamėgto kavos prekės ženklo "Julius Meinl" kavos jau greit bus galima skanauti Vilniaus miesto centre – legendinio Richardo Rogerso įkurto architektų biuro RSHP projektuotame...
Pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo įstatymo pakeitimai, kurie svarbūs gamintojams ir importuotojams
Šiemet rugsėjo pabaigoje Seimas priėmė Mokesčio už aplinkos teršimą bei Pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo įstatymų pakeitimus, kurie įsigalios nuo kitų metų. Jie svarbūs gamintojams ir...
Išėję darbuotojai vis dažniau sugrįžta: grįžtančiųjų į "Achemą" skaičius auga
Darbuotojų kaita šiandien yra natūrali verslo realybė: žmonės ieško naujų iššūkių, nori išbandyti naujas karjeros kryptis, keičia darbdavius, sektorius ir netgi miestus. Visgi dalis išėjusiųjų...

Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.