VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba

Atsiliepimai apie Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba

SENSACINGI IŠRADIMAI SENSACINGI IŠRADIMAI
Parašyk savo nuomonę apie Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Šita įstaiga tikrai negina vartotojų teisių. Neverta net kreiptis.
Atsakyti
Sveiki, negaliu neparasyti apie istaiga, kuria tik suvalgo musu mokescio moketoju pinigus, nes situacija buvo tokia nupirkau vyrikle per e-senukai ir po 2 menesiu gaminant patiekala orkaityje sprogo stiklas ir as pateikiau pretenzija i elektronini pasta senukams bet buvo gautas neigiamas atsakimas ir as pateikiau vartotojo teises tarnybai per jusu svetaine prasyma apginti mano teises nes yra garantinis laikotarpis ir tarnybai pateikiau nuotrauku bei fotokopijos laiskus apie preyenzijos PATEIKIMO senukams bei atsisakimas pakeisti arba su remontoti vyrikle, po to gavau is tarnybos atsakymas atsisakimas nagrineti mano prasyma nes as ne pateikiau tarnybai laiskus kurie turi buti neva notariskai patvirtinti buti ir as net nepatasiau ka as reikalauju bet paciame tarnybos prasyme yra skyriai kur paspaudes varneli ir nustatai ka butent pareiskejas reikalauta prasyme bet turbut tas kuris rase savo atsakime tarnybos pareigunas, kad pareiskejas neva nenuroda ka reikalauta pats pareigunas nezino kaip atrodo ju forma - prasymas kokie ten punktai, taigi dar kvailesni, kad galejau visa pareiguno Sprendima apskusti, bet jokinga as prasau tarnyba mane apginti o vietoj turejau skusti dabar teismui pacia tarnyba, deja tokie siaubingai laikai, gerai, kad po to senukai jau kita vadybininkė sutiko man pakeisti i nauja vyrikle, o tarnyba pareigunai sedi raso sprendimus ir laukia po menesi atlyginimo-klausimas uz ka?
Atsakyti
Vartotojų teisės atstovauja, ne vartotojų teises, bet įmonių interesus. Vartotojų teise prekė yra kokybiška (nuotrauka pridedama), tada kyla klausimas kokia prekė laikoma nekokybiška. Pastebėjau skaitydama atsiliepimus, kad paruoštas bendras atsakymo šablonas ir taip pateikiami vartotojui.
Atsakyti
Visiškai bevertė įstaiga, kurioje dirba nulinės kompetencijos "specialistai", kurie po kelių mėnesių, kai nuolat reikalauji ir juos ragini, pagaliau priima sprendimą, įvertina sutarties sąlygas, nustato, kad jos yra nesąžiningos, bet taip ir nesugeba iki galo atlikti savo pareigų, t.y. įpareigoti paslaugų tiekėjo, kad netaikytų tų sutarties sąlygų vartotojo atžvilgiu. Nors iš vartotojo vis tiek išieškoma skola pagal nesąžiningas sutarties sąlygas, bet ši tarnyba vis tiek įrodinėja, kad jie viską atliko teisingai, o vartotojas pats kaltas, kad neskundė jų sprendimo :) Pasirodo skundą reikia teismui pateikti ne tik tada, kai tavo prašymo netenkina, bet ir tada, kai vartotojo prašymas išnagrinėjamas jo naudai ir pasitvirtina, kad jo sutarties sąlygos buvo nesąžiningos. Šios tarnybos "specialistai" yra tokie bukapročiai, kad įpareigoja įmonę ne netaikyti tavo atžvilgiu nesąžiningų sutarties sąlygų, o jas pakeisti :D Bet pakeisti jau nutrauktos sutarties sąlygų neįmanoma (tai konstatavo ir teismas), bet vis tiek skundą atmeta, nes pasirodo, toks "drabas yra labai geras". Tai kam tada tokia tarnyba reikalinga, jeigu vartotojas susimoka ne tik pagal nesąžiningas sutarties sąlygas už nesuteiktas paslaugas, bet dar iš jo išieškoma kompensacija už suteiktas "nuolaidas" už į sutartį įtrauktas papildomas paslaugas, kurių jis neprašė. Visiškai nereikalinga veltėdžių tarnybą, kurią laikas panaikinti, kad neklaidintų vartotojų, kurie tik gaišta laiką, kol šie i*****i nagrinėja skundus dėl sutarties sąlygų.
Atsakyti
VVTAT šilta ir pelninga valstybinė įstaiga.Sprendžiu pagal vieną vyresnyjį patarėją Aleksą Žalpį. Tas pareigas, matyt, gavo už tai, kad sugeba taip patarti vartotojams, kad jiems praeitų noras rašyti nepatenkintujų skundus.Užklausus po 3 mėnesių kaip vyksta tyrimas patarta palaukti iki 6 mėnesių laikotarpio skirto tyrimui atlikti. Praėjus 7 mėnesiams negautas joks atsakymas. Gal nesugalvojo jokio patarimo (per 9 mėn.). Todėl siūlyčiau nuleisti jį iki paprasto patarėjo pareigų, gal kitas bus dosnesnis patarimų dalinimuose - nors patarimai, paprastai, yra nemokami ir gali būti beverčiai....
Viktoras Panunas
2021-08-24 18:18:43 IP 2k128emm
Atsakyti
Labai blogai vertinu ju darba, norint uzpildyti ir pateikt paraiska turi buti baiges it mokslus.Zmones praranda pinigus per ju abejinguma, nuvykus i skyriu buvo pasakyta, jei nori atgauti pinigus turi pasistengti ir uzpildyti paraiska.Jokio noro padeti zmogui, turbut uzmirsta is kur alga gauna!!!!!!
Atsakyti
Neverta kreiptis į šitą kontorą ir gaišti savo laiką. Visiškai tuščia ir neatsakinga įstaiga, sukurta tam, kad kažkam reikalingi žmones turėtų gerai apmokamą darbą. Gavusi skundą, ši kontora dvi savaites suks galvą kodėl negali jo nagrinėti. Dirba copy paste principu, į daugelį skundų jau turi šabloniškus atsakymus. Tai tik eilinė biudžeto siurbėlė.
Atsakyti
Pirmas kartas, kada po daug metų teko kreiptis į VVTAT ir prašyti išspręsti konfliktą su UAB „Ermitažas“ dėl atsakymų į skundus per 14 d. termino pažeidimo dėl dviejų neįvykdytų elektroninių užsakymų ir galimai pažeidimo fizinėje parduotuvėje. UAB „Ermitažas“ pažeidimus, susijusius su el. užsakymais, motyvavo kompiuterinių sistemų ir žmogiška klaida. VVTAT įžvelgė pažeidimą, tačiau įspėjimą ar baudą skirti atsisakė, motyvuodama, kad tai pavienis atvejis. Peržvelgus rekvizitai.lt UAB „Ermitažas“ skiltyje pateiktus klientų atsiliepimus, pastebėjau, kad nemažai klientų skundžiasi lėtu problemų sprendimu ar nenoru jas spręsti. O apie baudos galimybę rašo VVTAT puslapyje https://www.vvtat.lt/naujienos-ir-pranesimai-ziniasklaidai/377/galimos-pasekmes-nepateikus-atsakymo-vartotojui:132
Mano nuomone, tai vienas didžiausių ES vartotojų teisių pažeidimų, kada pateikus kelis skundus, pardavėjas nė į vieną nesiteikia atsakyti, taip išvengdamas problemų sprendimo ir pasekmių. Atsakymą gavau iš UAB „Ermitažas“ tarpininkaujant VVTAT tik po beveik mėnesio, kada jau ir užsakytų prekių nereikėjo.
Dėl trečio skundo VVTAT net nesiteikė pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnį per 5 d. d. informuoti ar skundas bus nagrinėjamas. Iki šiol nežinau ar jis turi registracijos numerį. Apie kitus galimai padarytus VVTAT pažeidimus net nerašysiu, tegul, tai liks teisininkų kompetencijai.
Pamenu spaudoje VVTAT atstovė džiaugėsi pateikiamų skundų skaičiaus didėjimu, nes vartotojai darosi sąmoningesni. Mano nuomone, vartotojų teisių apsaugoje srityje darosi chaosas, dėl ko ir daugėja skundų. Pardavėjai aplaidžiai žiūri į aptarnavimo kokybę ir problemų sprendimą. Juk jie - nebaudžiami.
Kodėl formuojama tokia skundų nagrinėjimo praktika, turbūt gali atsakyti tik Valstybės kontrolė ar bendrosios kompetencijos teismas.
Atsakyti
VTAT nuolat trina komentarus apie save.
Atsakyti
Tik juoką sukėlė susidūrimas su šia institucija. Turėjau konfliktą su statybininkais. Man paaiškino VTAT, kad reikia užfiksuoti trūkumus per anstoli ir tada kreiptis į juos. Kadangi buvau labai supykusi, nepatingejau tam nei pinigų, nei laiko ir su anstolio nuotraukomis bei surašytu aplinkybių konstatavimo protokolu kreipiausi į tarnybą. Kadangi tarnyba "dirbo" ties tuo kl labai ilgai, o remontas nestovejo, aš per tą laiką istaisiau trūkumus. Atvykus tarnyba pareiškė, kad viskas gerai - anstolio uzfiksavimas liux, bet jiems dar reikia ir patiems užfiksuoti trūkumus, o jų nemato... Tyrimas buvo nutrauktas ir man pacituotas įmonės atsakymas, kad esu "pretenzinga" klientė, o įmonė dar leido sau skambinti man 23 val ir grasinti teisinių susidorojimu (joa pavadinimas prasideda FE...). Atvykusio specialisto pavardės neprisimena, bet buvo nelietuviška pavardė. Noriu paklausti, nuo kada VTAT "pati fiksuoja" statybinių defektų trūkumus ir kokia jurisdikcija ją tai įpareigoja? Ačiū už dėmesį.
Atsakyti
Vartotojų teisių apsaugos tarnyba neturi atmesti prašydama nutarimą dėl vartotojo skundo, o jeigu yra neteisingai surašytas vartojo dokumentas ji privalo patarti ir padėti surašyti kreipimąsi, kad būtų kaip įmanoma objektyviau apgintos pažeistos vartotojų teises.
Ką gina ir kam tuomet jos reikalingos jeigu tokia institucija visais įmanomais būdais ieško būdų kaip ne tirti ir atmesti vartotojo skundą.
Atsakyti
Vartotojai nėra apsaugoti, o Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba dirba tik Juridiniu asmenų naudai, nes dirba jų naudai už atlygį, pažeidžiamos visos vartotojų teisės, o sprendimai visi nekompetentingi.
Atsakyti
Procesai nepagrįstai vilkinami, pardavėjas pardavęs sugedusią prekia lieka teisus. Negaiškite laiko ir bandykite tartis su pardavėjais patys, kadangi ši institucija negina vartotojo interesų.
Atsakyti
Tik laiko gaišimas.
Atsakyti
Pirmiausia, reiktų apkalbėti apie darbuotojų kompetensijas. Nesakau, kad visi, tačiau dirba tikrai nekompetetingi specialistai, kurie visgi turėtų būti supažindinti su tam tikru bendravimo etiketu. Pokalbio nederėtų pradėti: "laba diena, čia VARDAS". Perklausus kas toks, patikslina iš kur skambinama. Toks bendravimas nėra toliaruotinas.
Visa situacija kilo dėl nesaugaus sveikatai produkto. Viso pokalbio metu, vyr. specialistas su manimi kalbėjosi grubiai ir netaktiškai, vartodamas tokias frazes: "aš ne medikas, iš kur man žinoti" ir pan.
Esmė, kad mano situacija buvo vilkinama ir tampoma pirmyn-atgal. Patys darbutojai pripažino, kad jie negali nieko padaryti, nes neturi tam sąlygų ir pasakytų man tą patį, ką man pasakė prekės pardavėjas, tačiau vis tiek prašė atvežti prekę apžiūrai. KAM? kam man gaišti laiką, kai atsakymas yra aiškus? Juolab kai dirbu įtemptu darbo grafiku ir gaišti laiko bereikalingiems vykimams į tokias įstaigas negaliu.
Įstaiga nepadėjo, sugaišau laiko ir likau visiškai be pagalbos. Daugiau nenoriu ir tikiuosi neteks bendrauti su šia įstaiga.
Atsakyti
Labai prastai veikiati įstaiga. Pretenzija dėl baldų gamybos siutarties buvo pateikta prieš metus ir tik dabar pasibaigė. Iš esmės 0 naudos iš jų. Pateikus pretenziją 2019.09 jokie veiksmai nebuvo atliekami iki kol po mėnesio nepradėjau skambinėti visiem iš eilės. Ir taip nuolatos, jei neskambinsi, nekelsi nepasitenkinimo - niekas ir nevyks.
Atsakyti
Labai keista įstaiga - pateikti duomenys dėl klaidingos reklamos prieš du mėnesius, bet neatlieka jokio veiksmo. Telefonu patvirtino, kad vilkins ir toliau, nes "turi svarbesnių reikalų". Kai dabar prekyba sustojus, tai tikrai įdomu kokie ten reikalai tokie svarbūs. Pasidomėjus kokios pavardės taryboje, kuri vadovauja šiai "valstybinei institucijai" - pasidarė aiškiau kodėl padėtis VVTAT - kaip Rusijoje
Atsakyti
Labai džiugu, kad Jūsų tarnybos taip greitai reaguoja. Man jau kelis kartus teko kreiptis i jus, nes gyvenu užsienyje ir kai kurie pardavėjai galvoja, kad jei gyveni uzsienyje, tai gali tave apgaudineti. Kartais VVTAT darbas uztrunka iki keliu menesiu, bet dazniausiai jie visada padeda nukentejusiam vartotojui.
Jovita Vladičkienė
2019-01-24 16:05:00 IP 28mbsoqi
Atsakyti
PRAŠAU SUSIDOMĖTI https://phonespot.lt/ VEIKLA.
ŽMONES APGAUDINĖJA PARDAVINĖDAMI DĖVĖTUS MOBILIUS TELEFONUS KAIP NAUJUS, MELUOJA IR VENGIA ATSAKOMYBĖS, NESISKAITO SU KLIENTAIS.
ŠIUO METU ESU EIGOJE ŠIO GINČO, PRAŠAU ATSIŽVELGTI Į MANO KAIP NUKENTĖJUSIOSIOS PRAŠYMĄ BEI KAIP ŽMOGAUS KURIS RŪPINASI, KAD TAI NEPASIKARTOTU IR SU KITAIS ŽMONĖMIS, NES TAS KLIENTAS GALITE BŪTI IR JŪS...
Atsakyti
Vartotoju teises kartais labai padeda ivairiais klausimais, bet siandien pasake, kad per daznai skambinu ir tikisi, kad mano tikslas nera praturtet is sios situacijos :)) Buvau susirupinus kitu dalyku, tad neturejau laiko gincytis, bet ir prajuokino, ir supykde:)
Atsakyti
Ntikėtai ir maloniai nustebintas. Noriu padėkoti vyr. specialistei p.Odilijai už pagalbą ir proaktyvų dalyvavimą ginče su pigu.lt. Jei tokių valstybės tarnautojų būtų daugiau - ko gero mano vaikams sumažėtų priežaščių palikti Lietuvą.
Atsakyti
SVARBUS PRANEŠIMAS APIE UAB „Interneto partneris“ ir jų portalus www.greitai.lt ir www.sauleta.lt
PIRKĖJŲ APGAUDINĖJIMĄ, LIETUVOS RESPUBLIKOS ir ES ĮSTATYMŲ GRUBŲ PAŽEIDINĖJIMĄ JAU DAUGELĮ METŲ.

Kodėl niekas nesustabdo masinio klientų mulkinimo?
Kodėl nesilaikoma nei LR, nei ES įstatymų?
Kodėl nurodoma, daug mažesnė, pradinė bilieto kaina ir paslėpta galutinė?
Ar BITCOIN tikrai tinka mokėjimui už bilietus?
Galbūt ir natūra (kiauliena, svogūnais ar aviena) taip pat galima atsiskaityti?

Neprivalomi kainos priedai turi būti aiškiai, skaidriai ir nedviprasmiškai nurodyti bet kurio rezervavimo proceso pradžioje ir vartotojui turi būti suteikta galimybė juos laisvai pasirinkti. Tai net nerodoma, nei bagažo antkainiai, nei sėdimų vietų antkainiai ir kitos nemokamos paslaugos. Rodomi tik išgalvoti "Auksiniai" ir kiti paketai, kur avia kompanijos teikia nemokamai, o šie verslininkai juos apmokestina.

Bendrovė greitai.lt (UAB „Interneto partneris“) ne tik pati šiurkščiai pažeidinėja įstatymus ir mulkina klientus, bet tuo pačiu priverčia nusikalsti ir partnerius. Partnerius, kurie naudojasi greitai.lt (UAB „Interneto partneris“) sukurta bilietų pardavimo platforma. Ja atpažinti labai paprasta, paieškos sistemos identiškos. Pasiūlymas partneriams, kuo greičiau nutraukti bendradarbiavimą su daug metų pažeidimus darančia bendrove greitai.lt (UAB „Interneto partneris“). Kadangi ir partnerių įmonės tampa bendrininku. Šiuo momentu partnerių neįvardinsim, nenorime pakenti nekaltų įmonių verslui. Nes tikėtina, kad jie to net nežino.

Pažeidžiamų įstatymų nuorodos ir pridėti PDF dokumentai.

BILIETAI IR JŲ KAINOS

2008 m. rugsėjo 24 d. priimtas Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1008/2008 dėl oro susisiekimo paslaugų teikimo Bendrijoje bendrųjų taisyklių nustatė.

http://www.vvtat.lt/lt/veiklos_sritys/vartojimo_paslaugos/oro_vezimo_paslaugos/patarimai-vartotojui_5326/bilietai-ir-ju-kainos.html

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:293:0003:0020:LT:PDF

Neprivalomi kainos priedai turi būti aiškiai, skaidriai ir nedviprasmiškai nurodyti bet kurio rezervavimo proceso pradžioje ir vartotojui turi būti suteikta galimybė juos laisvai pasirinkti.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2009 m. birželio 1 d. įsakymu Nr. 3-236 Civilinės aviacijos administracijai yra pavesta kontroliuoti, kaip oro vežėjai, bilietų pardavėjai ir kelionių organizatoriai laikosi 2008 m. rugsėjo 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1008/2008 dėl oro susisiekimo paslaugų teikimo Bendrijoje bendrųjų taisyklių IV skyriuje nustatytų informavimo apie oro susisiekimo paslaugų kainas ir šių kainų taikymo sąlygų. Kilus abejonėms ar oro vežėjai, bilietų pardavėjai, kelionių organizatoriai suteikė išsamią informaciją apie galutinę bilietų kainą galite kreiptis į minėtą instituciją adresu: Rodūnios kelias 2, LT-02188 Vilnius, tel. 8 (5) 2739038; faks. 8 (5) 2739248; el. paštas caa@caa.lt.

Sukčiaujanti ir įstatymų nesilaikanti įmonė UAB „Interneto partneris“, Perkūnkiemio g. 2, LT - 12126 Vilnius, Lietuva, Įm.k. 125946415, PVM mok.k. LT259464113, Banko sąskaitos numeris: Nordea Bank AB, LT072140030001984626

Kainų palyginimai perkant skrydžio bilietus tiesiogiai ir per www.greitai.lt

Kaunas - Palma (Maljorka) - Kaunas Ryanair vykdomas skrydis

Tiesiogiai perkant iš Ryanair GALUTINĖ KAINA pvz. 110.98 EUR

Perkant per www.greitai.lt :

Rodoma ta pati vežėjo kaina, bet nepridėtas, mažomis raidėmis rašomas, aptarnavimo mokestis.
Primygtinai siūloma realybės neatitinkanti paslauga, kuri negalioja, jeigu atsisakote skrydžio likus 3 dienoms iki išvykimo. VADINAMA: „Taip! Noriu atgauti pinigus, jei pasikeitus aplinkybėms negalėčiau skristi numatytomis datomis. Kaina: 35 EUR“
Registruoto bagažo kainų skirtumai:
Ryanair kaina 50 EUR, tarpininko kaina 68 EUR. Vieno lagamino kainų skirtumas 18 EUR. Jeigu jungiamasis skrydis, dvigubai bus skirtumas 36 EUR.

www.greitai.lt siūlo mokamą pagalbą po pirkimo. Ryanair šias paslaugas teikia nemokamai.
www.greitai.lt klaidina teikdamas: „Pagal aviakompanijos nustatytas bilieto tarifo taisykles suteiksime šias administravimo paslaugas:“ - nėra tokių tarifo taisyklių. Šios paslaugos nemokamos:
Ryanair teikia nemokamai šias paslaugas. Mokama už faktinį keitimą ar priedą.

www.greitai.lt siūlo užsisakyti mokamą pagalbos paketą. Tokiu atveju mokėsite ir Ryanair už keitimą (atšaukimas apskritai negalimas) ir tarpininkui sugalvotą mokestį:

www.greitai.lt mokamai: Jokių administravimo mokesčių bet kokiems skrydžių keitimams / atšaukimams.

RYANAIR nemokamai.

www.greitai.lt mokamai: Spec. bagažo užsakymas (vaiko vežimėlis, slidės ir kt.)

RYANAIR nemokamai.

www.greitai.lt mokamai: Asmeninių duomenų koregavimas (paso/ID, tel. nr. ar el. pašto adreso)

RYANAIR nemokamai.

www.greitai.lt mokamai: Įlaipinimo kupono atsiuntimas

RYANAIR nemokamai.

www.greitai.lt APMOKESTINA KIEKVIENĄ BILIETĄ (SEGMENTĄ) MOKANT MOKĖJIMO KORTELE.

RYANAIR nemokamai.

Rezultate vienas bilietas, perkant per www.greitai.lt, gali kainuoti apie 50 EUR brangiau, jei 4 asmenų šeima apie 200 EUR. Jungiamiesiems skrydžiams dvigubai apie 400 EUR brangiau.

DĖL ŠIOS PRIEŽASTIES, www.greitai.lt ir jų partnerių, nerekomenduoju tikri sukčių.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Darbo užmokesčio atotrūkis tarp regionų per ketvirtį sumažėjo
Darbo užmokesčio atotrūkis tarp regionų per ketvirtį sumažėjo 12-03 20:18
Vidutinis mėnesinis paskaičiuotasis (bruto) darbo užmokestis Vilniaus regione trečiąjį ketvirtį, palyginti su antruoju, padidėjo 1,5% iki 1.769,3 Eur, tuo metu Vidurio ir vakarų Lietuvos regione –...
Nemokamai išsitirti antikūnus galės ir paaugliai
Nemokamai išsitirti antikūnus galės ir paaugliai 12-03 19:53
Nuo šeštadienio nemokamai išsitirti antikūnus galės ir paaugliai nuo 12 iki 16 metų, penktadienį skelbia Sveikatos apsaugos ministerija (SAM).
Kremlius: V. Putino ir J. Bideno pokalbis vaizdo ryšiu įvyks kitą savaitę
Kremlius: V. Putino ir J. Bideno pokalbis vaizdo ryšiu įvyks kitą savaitę 12-03 18:42
Kremlius penktadienį paskelbė, kad planuojamas Rusijos ir JAV prezidentų Vladimiro Putino ir Joe Bideno pokalbis vaizdo ryšiu, smarkiai išaugus įtampai dėl konflikto Ukrainoje, įvyks kitą savaitę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jei būtumėte investuotojas, kur investuotumėte šiuo metu?

Akcijų kainos

Boeing 202,38 +7,54%
Western Union 17,15 +5,67%
American Express 156,77 +4,47%
AIG 53,96 +4,33%
Apple 163,76 -0,61%
Walmart 135,47 -1,22%
Western Digital 56,95 -1,33%
Pfizer 53,04 -3,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,66 -10,81%
Jautiena 5,70 +0,71%
Ryžiai 401,00 +0,25%
Dyzelis 2,52 +14,55%
Sidabras 23,41 +0,95%
Nafta 65,67 -0,77%
Anglis 236,90 +27,58%
Kava 5,31 +6,84%