VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Vairoma Kauno filialas

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Vairoma

Atsiliepimai apie UAB "Vairoma"

Kauno filialas

Vairo kolonėlių ir stiprintuvų remontas Kaune

LENGVŲJŲ AUTOMOBILIŲ IR MIKROAUTOBUSŲ VAIRO KOLONĖLIŲ IR STIPRINTUVŲ REMONTAS, RESTAURAVIMAS KAUNE
E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Vairoma"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Rekomenduoju šį autoservisą 100%. Kokybiškai ir greitai sutaisė Volvo XC60 vairo kolonėlę. Sutaisytą automobilį atgavau dar tą pačią dieną. Vadybininkas draugiškas, iš anksto suprantamai išaiškino kas ir kiek gali kainuoti, todėl dar prieš atvykdamas jau žinojau ribas kiek minimaliai ir maksimaliai remontas gali kainuoti. Darbus atlieka salone patiesę užvalkalus. Sėkmės darbe!
Atsakyti
klientas 2021-05-08 09:01:05
Nepatariu pas juos kreiptis. Is pradziu kalbejo, kad kainuos 20 Eur, paskui jau 50Eur, paskui pasijunge kompa, kazka pamaige ir paeme dar 60Eur. Kolonele liko nesutvarkyta, pinigai ismesti kaip i bala. Viso 110Eur. Sako gal visai ne koloneleje problema, o gal vairolazdeje. Tai gal nuo to ir reikejo pradeti? Kaip profesionalai silpni pasirode, o pinigus paimti greiti. Dar vienas dalyklas - as laukiau eileje pas juos savaite, o kai atvaziavau laiku pasirodo 3 masinos paimtos ir man reikia laukti toliau. Nepasake, kad reikes palikti masina ir man teko uz 10Eur kviestis taksi, kad grizti namo. Cia menkniekiai, bet jie parodo serviso neorganizuotuma.
Klientas atvykęs perspėjo, kad nenori palikti automobilio. Sutikome, kad iškart kai atlaisvinsime keltuvą - atliksime remontą. Teko palaukti apie 20min.
Radome, kad vairo kolonėlė labai laisva ir ant dantračių nėra tiršto tepalo, o kolonėlė visiškai sausa, sukant girgždėjo. Klientas apibūdino gedimą, kad „Vairas kažkoks netoks, nepilnai grįžta“. Perspėjome, kad sureguliavimas nepadės išspręsti vairo nesugrįžimo į centrinę padėtį problemos. Tačiau sutarėm, kad reikia pabandyti sureguliuoti. Sutepėm ir sureguliavom vairo kolonėlę. Šioje vietoje viskas buvo konkretu ir aišku. Prieš remontą buvo suderinta kaina 50eur. Konkretaus gedimo daugiau nerasta tik, kad šiek tiek nepilnai grįžta vairas (dar prieš reguliavimą), o taip pat šiek tiek yra garso iš vairo kolonėlės guolio. Pasiūlyta bandyti įtepti vidinį guolį ir atnaujinti vairo kolonėlės programą. Perspėjome, kad neaišku ar tai padės, kad tai tik bandymas ir kad gedimas nėra aiškus. Suderinta, kad tai papildomai kainuos 60eur, ir sėkmės, ir nesėkmės atveju. Klientas sutiko prisiimsite riziką. Buvo pasakyta, kad tai užtruks, ir geriau palikti automobilį. Pilnai buvo sugaišta apie 2, 5h. Vairas pradėjo labiau grįžti. Bandant toje pačioje padėtyje buvo matyti žymus skirtumas. Tačiau klientas liko nepatenkintas rezultatu. Pasiūlėm, kad galima bandyti keisti atskirais mazgais, vairo kolonėlės mechaninę dalį, vairalazdės apatinę dalį su kryžme, viršutinę vairalazdės dalį, nes galimai kažkur yra nežymus linkimas ir tik pakeitus dalį galima bus pajausti ar padėjo, nes gali net vizualiai nesimatyti mažas linkimas. Paaiškinom, kad bet kuriuo atveju klientas turės mokėti už paieškas.
P.S. Turime didelę darbo patirtį ir stengiamės aiškiai komunikuoti su klientu. Nematome šioje vietoje jokio savo darbo broko ir neįsivaizduojam kaip buvo galima dar aiškiau iškomunikuoti. Nesame nei visagaliai, nei visažiniai, o tik savo srities specialistai. Atsakingai ir sąžiningai žiūrime į savo darbą. Ir netoleruosim šmeižto - "kažką pamaigė ir paėmė dar 60Eur“.
Atsakyti
Nepatariu pas juos kreiptis. Is pradziu kalbejo, kad kainuos 20 Eur, paskui jau 50Eur, paskui pasijunge kompa, kazka pamaige ir paeme dar 60Eur. Kolonele liko nesutvarkyta, pinigai ismesti kaip i bala. Viso 110Eur. Sako gal visai ne koloneleje problema, o gal vairolazdeje. Tai gal nuo to ir reikejo pradeti? Kaip profesionalai silpni pasirode, o pinigus paimti greiti. Dar vienas dalyklas - as laukiau eileje pas juos savaite, o kai atvaziavau laiku pasirodo 3 masinos paimtos ir man reikia laukti toliau. Nepasake, kad reikes palikti masina ir man teko uz 10Eur kviestis taksi, kad grizti namo. Cia menkniekiai, bet jie parodo serviso neorganizuotuma.
Atsakyti
Kiek suprantu patenkinti klientai retai rašo atsiliepimą. Šioje įmonėje lankiausi pirmą kartą. Gedimas buvo diagnozuotas greitai ir tiksliai, remonto darbai atlikti taip pat greitai, kokybiškai, už adekvačią kainą. Meistrai mandagūs, atidūs, išmano savo darbą. Priėmimo vyrukų bendravimas labai malonus. Atvykau nuplautu automobiliu, išvažiavau lygiai tokiu pačiu švariu (čia replika kai kuriems ankstesniems komentarams). Dar kartą dėkui Vairomos kolektyvui ir kantrybės su neadekvatais. Šaunuoliai, rekomenduoju.
(Honda Crosstour)
Atsakyti
BMW m235 f22 - sprendėme sprendėme ir klausimą išsprendėme. Daug niuansų yra su tomis najesnėmis kolonėlėmis - ypač elektronikoje. Susidaro įspūdis, kad gamintojas specialiai viską daro max sudėtingai. Remonto kaštai nemaži, bet pigiai čia nesusitvarkysi. Vairoma padarė daug tokio "nematomo" darbo, bet savo pasiekė; papildomų pinigų už tai neėmė.
Atsakyti
Vairoma UAB / 2019-06-12 06:42:24
Sveiki Kęstai,
Įvykis įmonei žinomas. Jūs mus apkaltinote, kad tai ne Jūsų siurblys, nes Jums įdėjo sidabrinį, o jį mes išėmėm juodai dažytą. Aš jums siūliau net kameras atsukti ir pasižiūrėti, kad tikrai tą siurblį išėmėm. Detalės prie siurblio tai tvirtinimo kronšteinas, kuris yra ne siurblio dalis ir išsiplėtimo bakelis liko senas. Mes informavome, kad dabar jau nieko negalima padaryti, nes be to kronšteino negalėjome įdėti naujo siurblio. Siurblys įdėtas tikrai naujas ir neardytas ir jam turite 1 metų garantiją. Jūsų senasis siurblys irgi neardytas. Galiu tik apgailestauti, kad įvyko nesusipratimas ir tokia nemaloni patirtis. Mums irgi ji buvo nemaloni, Jūs garsiai ir nepagarbiai kalbėjote pakeltu tonu ir man panašu buvo, kad tiesiog norėjote pigiau mokėti nei buvome sutarę. Mes gal būtume net ir kitą kronšteiną ir bakelį radę, bet su jumis buvo tikrai sunku susikalbėti ir perspėjęs kad "dar padarysite" išlėkėte pro duris. Mes tokių siurblių esam pakeite tikrai ne vieną dešimtį ir tokia problema iškilo pirmą kartą.
Lietuviško verslininko pavyzdys, pats darbuotojas sakė kad naujo siurblio kronšteino tvirtinimo skylės šiek tiek netiko tai iš dviejų padarė vieną, įdomu kaip jūs ar priimtumėt iš jūsų pirktą ir pusiau išardytą detalę, ar su pakeistais kronšteinais ir t.t. Kaip matau aš nesu pirmas kuris turi nusiskundimų, tai gal kažką netaip darote... Sustoję keturiese juokiasi kaip iš d******s, aprėkia ir lieki finale kaltas, sėkmės.
Atsakyti
Kęstas 2019-06-04 11:02:00
Nepatačiau tvarkyti automobilio šioje įmonėje. Keitė siurblį, sena išardė sudėjo pusę senu detaliu pinigus paėmė kaip už nauja (buvau įdėjęs naudota negalėjau gražinti) kaina buvo sutarta viena atsiiman pasidarė kita apgailėtinas bendravimas su klientais. Atsargiai
Sveiki Kęstai,
Įvykis įmonei žinomas. Jūs mus apkaltinote, kad tai ne Jūsų siurblys, nes Jums įdėjo sidabrinį, o jį mes išėmėm juodai dažytą. Aš jums siūliau net kameras atsukti ir pasižiūrėti, kad tikrai tą siurblį išėmėm. Detalės prie siurblio tai tvirtinimo kronšteinas, kuris yra ne siurblio dalis ir išsiplėtimo bakelis liko senas. Mes informavome, kad dabar jau nieko negalima padaryti, nes be to kronšteino negalėjome įdėti naujo siurblio. Siurblys įdėtas tikrai naujas ir neardytas ir jam turite 1 metų garantiją. Jūsų senasis siurblys irgi neardytas. Galiu tik apgailestauti, kad įvyko nesusipratimas ir tokia nemaloni patirtis. Mums irgi ji buvo nemaloni, Jūs garsiai ir nepagarbiai kalbėjote pakeltu tonu ir man panašu buvo, kad tiesiog norėjote pigiau mokėti nei buvome sutarę. Mes gal būtume net ir kitą kronšteiną ir bakelį radę, bet su jumis buvo tikrai sunku susikalbėti ir perspėjęs kad "dar padarysite" išlėkėte pro duris. Mes tokių siurblių esam pakeite tikrai ne vieną dešimtį ir tokia problema iškilo pirmą kartą.
Atsakyti
Nepatačiau tvarkyti automobilio šioje įmonėje. Keitė siurblį, sena išardė sudėjo pusę senu detaliu pinigus paėmė kaip už nauja (buvau įdėjęs naudota negalėjau gražinti) kaina buvo sutarta viena atsiiman pasidarė kita apgailėtinas bendravimas su klientais. Atsargiai
Atsakyti
UAB Vairoma 2018-10-20 23:18:20
Sveiki, žinome apie situaciją. Labai atsiprašome už susidariusius nepatogumus ir nemalonius įspūdžius. Keičiame registravimo sistemą ir įvyko žmogiška klaida nesuvedus Jūsų automobilio į sistemą. Tokių problemų neturėtų iškilti ateityje.
Kaip ir anksčiau taip ir dabar mes labai vertinam savo klientus bei stengiamės pakelti aptarnavimo lygį, kad jis skirtųsi nuo statistinių autoservisų aptarnavimo. Taip, elektronikoje yra daug daugiau gedimo variantų nei mechanikoje ir klaida bei jos kodas nebūtinai nurodo į gedimo vietą. Jei valdymo blokas (ECU) negauna signalo iš daviklio tai a) sugedo daviklis, b) nutrūko jungtis tarp daviklio ir ECU, c) nudegė ar oksidavosi takelis ar nudegė komponentas pačioje ECU plokštėje, d) ECU procesoriuje įsimetė klaida, kurią pašalinti galima perkalibruojant ar perrašant, atnaujinant programinę įrangą. Mes vadovaujamės darbo instrukcijomis pradžiai prijungiant diagnostinę įrangą, po to tikrinant laidus, jungtis, CAN signalus ir t.t. Jei galvojam, kad reikalingas atnaujinimas, mes turime atsisiųsti duomenis iš gamintojo serverių. Gedimo nustatymas užtrunka laiko ir pinigų. Ne visada galima iš anksto numatyti ar veiksmai padės išspręsti problemą. Mes išaiškinam klientui visus mūsų numanomus variantus ir tada siūlome klientui pradėti nuo labiausiai tikėtino arba pigiausio varianto. Ne visi klientai nori už gedimo paieškas mokėti. Savo sveikatos problemoms spręsti žmogus dažnai irgi turi daryti mokamus tyrimus, bet tyrimai ne visada parodo ligą.
Vadovas buvo išvykęs ir negalėjo tuoj pat susisiekti ir padėti išspręsti problemą. Su parašiusiu klientu susisiekėme ir pasiūlėme nuolaidą. Džiaugiamės, kad gaunam atgalinį ryšį ir visada skatiname savo klientus viešai rašyti apie mūsų trūkumus.
būtumėte anksčiau paskambines, nebūtų ir to komentaro; jūs dirbate, mes dirbame, papuolam į visokias situacijas. Sakyčiau nesusikalbėjimo klausimas su personalu. Darbuotojai kartais bijo trukdyti vadovą ir visai be reikalo. Susikalbėjome, sprendimą pasiūlėte, jei bus klausimų vėl kreipsiuosi. Ačiū.
Atsakyti
Sveiki. Viešai parašau dar kartą - galime grąžinti pinigus arba jei vėl pradės leisti per mūsų tvarkytą vietą - nemokamai sutvarkysime naujomis detalėmis. Aš nematau tikslo čia viešai gilintis į mažiausias plonybes. Kreipkitės telefonu jei tinka kažkuris iš pasiūlymu arba pasiūlykit Jums tinkantį sprendimą.
Atsakyti
ir vel meluojate. baisu. jokio kompromiso nepasiulete. tik viena pasiulymas susimoketi ir vaziuoti is cia !!!jokio automobilio nepakelete. Jokiu detaliu pakeistu neparodete! yra liudininke mano zmona ! O senu daliu kaina, kaip naju ! nors neviskas buvo pakeista kas priklauso, tik puse! tai gavosi dviguba jusu daliu kaina nei nauju!!! jokie sparnai nebuvo uzdengti. visas sparnas tepaluose! pr.kapotas visur pirstai tepaluoti, buferis ir kitas sparnas. poliruojantys rado ir supraizymu deja. Dalys ne dvi savaites kaip sakote, deja 7 dienos! ir vel viesai meluojate ! baisu. o ka tipo pazadejote, pasiskaitykite. ar reiks ideti foto?! Klijento saskaita keisite vel ir uz dalis imsite? Ar savo saskaita? ne zodeliu neuzsiminta! ir vel viskas is klijento! Viska klijentas blogai daro ir viskas del klijento kaltes!!! tokia ju kredo imones !!! Nors darbus kokybiskai netalieka ju darbuotojai!!! Kaip buvo su koloneles guma, blogai uztvirtinote ir pradure guma nukrites uztempejes po 50 km po remonto! o uz uz viska susimokejau ir darba ir guma! nuostabi garantija ir kompromisas. Tik mokekite ! Tik nuostuoliai apsilankius sitoje imoneje! Diskusija su jusmis ir darbuotojais neimanoma!!
Atsakyti
Jonas 2018-10-17 11:17:43
pastaruoju metu nebegerbia klientų (seniau tokių nesąmonių nebūdavo), atviru tekstu siūlo eiti lauk, vadovas slepiasi ir bijo pasiskambinti bei išsiaiškinti susidariusią situaciją; mechaninę dalį sakyčiau išmano, o elektroniką labai silpnai - šneka apie ją lyg apie dievybę... - "burtų knygą" atsiverčia ir tralialia... nesupranta elektronikos, kaip kas ir kur veikia - nėra konkretumo (pvz. ši klaida dėl to, ana dėl to - ne, šito jie nežino; viskas aptakiai - tas galbūt gali tą, tas gal ana, bet garantuoti negalime ir t.t.); bendrauja labai nemaloniai, užsirašo laiką, paskui neranda kur jis buvo užrašytas ir visda dėl visko yra kaltas klientas, naudojasi tuo, kada klientas yra įvarytas į kampą (nes pradėjo remontą ir nepabaigė) - reikalauja papildomų pinigų negarantuodami rezultato, nori mokytis ir gilinti savo žinias elektronikos srityje kliento sąskaita. Geriausias atsakymas - visą elektroniką pakeičiam į naują, tada veiks. Tai tiek, man atrodo, mes visi suprantam...
Sveiki, žinome apie situaciją. Labai atsiprašome už susidariusius nepatogumus ir nemalonius įspūdžius. Keičiame registravimo sistemą ir įvyko žmogiška klaida nesuvedus Jūsų automobilio į sistemą. Tokių problemų neturėtų iškilti ateityje.
Kaip ir anksčiau taip ir dabar mes labai vertinam savo klientus bei stengiamės pakelti aptarnavimo lygį, kad jis skirtųsi nuo statistinių autoservisų aptarnavimo. Taip, elektronikoje yra daug daugiau gedimo variantų nei mechanikoje ir klaida bei jos kodas nebūtinai nurodo į gedimo vietą. Jei valdymo blokas (ECU) negauna signalo iš daviklio tai a) sugedo daviklis, b) nutrūko jungtis tarp daviklio ir ECU, c) nudegė ar oksidavosi takelis ar nudegė komponentas pačioje ECU plokštėje, d) ECU procesoriuje įsimetė klaida, kurią pašalinti galima perkalibruojant ar perrašant, atnaujinant programinę įrangą. Mes vadovaujamės darbo instrukcijomis pradžiai prijungiant diagnostinę įrangą, po to tikrinant laidus, jungtis, CAN signalus ir t.t. Jei galvojam, kad reikalingas atnaujinimas, mes turime atsisiųsti duomenis iš gamintojo serverių. Gedimo nustatymas užtrunka laiko ir pinigų. Ne visada galima iš anksto numatyti ar veiksmai padės išspręsti problemą. Mes išaiškinam klientui visus mūsų numanomus variantus ir tada siūlome klientui pradėti nuo labiausiai tikėtino arba pigiausio varianto. Ne visi klientai nori už gedimo paieškas mokėti. Savo sveikatos problemoms spręsti žmogus dažnai irgi turi daryti mokamus tyrimus, bet tyrimai ne visada parodo ligą.
Vadovas buvo išvykęs ir negalėjo tuoj pat susisiekti ir padėti išspręsti problemą. Su parašiusiu klientu susisiekėme ir pasiūlėme nuolaidą. Džiaugiamės, kad gaunam atgalinį ryšį ir visada skatiname savo klientus viešai rašyti apie mūsų trūkumus.
Atsakyti
Nepatarciau tvarkyti sitoje imoneje savo auto, jei norite sutaupyti nervu ir laiko !!! Garantijos tik ant lapo, deda senas dalis ir ima nauju kaina ! Autorizuotu servisu kaina rem.komplekto naujo, lygi ju senu, kampe rastu daliu kainai ! Nors pakeista tik dalinai, puse priklausanciu daliu. Keicia sena dali sena, ir sako dabar bus gerai, neperspeje net klijento ir reikalauja uz tai sumoketi ! Klijentas ir tik klijentas kaltas ! Net nepaskambina ir neinformuoja kas ir kiek kainuos ! Kaip turetu padaryti ! Ir jiems ir vadovui tai priimtina !!! Visiska nepagarba klijentui, nepatinka varykit is cia ir nesirodykite, neremontuosime ir garantinio ! taip pasako vadovas tiesiai i akis klijentui, nors uz darbus sumoketa.!!! Jokiu nuolaidu netaiko ! Nieko klijentui nerodo kas buvo blogai, nors buvo prasyta parodyti kas blogai, paprasyti parodyti ka pakeite, jie negalejo parodyti, nes tipo jau turbut ismestos dalys !!! Jokio sprendimo budo neiesko, tik mokekit ir vaziuokite is cia !!! Negana to, automobilis kebulo dalys buvo istepaluotos stipriai, nors auto buvo palikta svari svarutele ir taip du kartus, net reikalingas buvo poliravimas daliu.
Atsakyti
pastaruoju metu nebegerbia klientų (seniau tokių nesąmonių nebūdavo), atviru tekstu siūlo eiti lauk, vadovas slepiasi ir bijo pasiskambinti bei išsiaiškinti susidariusią situaciją; mechaninę dalį sakyčiau išmano, o elektroniką labai silpnai - šneka apie ją lyg apie dievybę... - "burtų knygą" atsiverčia ir tralialia... nesupranta elektronikos, kaip kas ir kur veikia - nėra konkretumo (pvz. ši klaida dėl to, ana dėl to - ne, šito jie nežino; viskas aptakiai - tas galbūt gali tą, tas gal ana, bet garantuoti negalime ir t.t.); bendrauja labai nemaloniai, užsirašo laiką, paskui neranda kur jis buvo užrašytas ir visda dėl visko yra kaltas klientas, naudojasi tuo, kada klientas yra įvarytas į kampą (nes pradėjo remontą ir nepabaigė) - reikalauja papildomų pinigų negarantuodami rezultato, nori mokytis ir gilinti savo žinias elektronikos srityje kliento sąskaita. Geriausias atsakymas - visą elektroniką pakeičiam į naują, tada veiks. Tai tiek, man atrodo, mes visi suprantam...
Atsakyti
klientas 2017-06-28 14:30:32
Nepatikima įmonė, niekada nerekomenduotumėme pasirinkti šitos įmonės savo mašinos remontui, jeigu norite sutaupyt sau nervų ir pinigų, o jų deklaruojama garantija - nulinė.
Sveiki,
Visada prieš imdamiesi darbų apie kainą informuojame klientą. Tai padeda išvengti didžiosios dalies nesusipratimų. Dėl garantijos informuojame, daliname reklaminius bukletus ir visada stengiamės, kad klientas suprastu, kad apsaugines gumas reik prisižiūrėti. Joms nuplyšus garantija nebus taikoma, nes į vidų pateks vandens ir purvo. Dažniausiai klientai tai praleidžia pro ausis ir džiaugiasi tam kartui išsprendę bėdą. Mūsų tikslas - kad klientas nebegrįžtu su tuo pačiu automobiliu, bet mes niekaip negalime užtikrinti, kad klientas tvarkingai jį eksplotuos. Dažniausiai važiuoklės remonto ar suvedimo metu pažeidžiama ar susukama apsauginė guma. Jei klientas kreipiasi dėl garantinio ir mes apžiūros metu pamatome šiuos pažeidimus, tai visada klientui parodome faktą pakėlę automobilį, kad klientas savo akimis pamatytų. Net ir esant negarantiniam atvėjui mes savo klientams taikom 20-30% nuolaidą.
Atsakyti
Vytas 2018-01-29 13:25:35
Tikrai nepatikima firma.Nesilaiko susitarimu jokiu budu niekam nerekomenduociau.Ir tai tikrai nekunkurentai.
Sveiki,
Pastaruosius kelis mėnesius nebuvo kilęs joks nesusipratimas ar nesusikalbėjimas su klientu, dėlto labai nustebome sulaukę tokio atsiliepimo. Gal galėtumėt patikslinti kas būtent buvo blogai ir kurioje vietoje nesilaikėme susitarimo. Mums rūpi mūsų reputacija ir svarbi kiekvieno kliento pastaba, kad galėtumėm pasitaisyti ir tobulėti.
Atsakyti
Tikrai nepatikima firma.Nesilaiko susitarimu jokiu budu niekam nerekomenduociau.Ir tai tikrai nekunkurentai.
Atsakyti
Labai patikima imone. Pigiai ir gerai sutvarke automobili. Aciu jums!
Atsakyti
Nepatikima įmonė, niekada nerekomenduotumėme pasirinkti šitos įmonės savo mašinos remontui, jeigu norite sutaupyt sau nervų ir pinigų, o jų deklaruojama garantija - nulinė.
Atsakyti
Puikiai atlikti darbai. Kokybiškas ir švarus darbas. Labai patiko, kad buvo suteikta garantija atliktiems darbams.
Atsakyti
Labai malonūs vyrukai. Ačiū už pagalbą.
Atsakyti
Likau labai patenkintas tiek darbo kokybe tiek aptarnavimu.
Atsakyti
Sutvarkė vairo kolonėlę ir priekinę važiuoklę, davė 2m garantiją, suteikė instrukcijas dėl būsimų važiuoklės remontų ateityje.
Kitam servise patvirtino, kad važiuoklės dalys buvo sudėtos geresnės (ne pigiausios).
Buvau antrą kartą, dėl vairo kryžmės, sutvarkė. Jau metus laiko važinėju po remonto, viskas ok.
Kokybė ir ilga garantija man asmeniškai yra svarbu. Aptarnavimas geras. Jei reiktų kitą automobilį taip pat remontuočiau čia.
Atsakyti
klientas 2014-11-15 22:55:27
Šis garažas apgaudinėja klientus, pažiūrėkit kokios kainos pas juos įdeda senas vairo kolonėles nuvalę dulkes, o paima už tai didžiulius pinigus, neremontuokit ten
Panašu kad konkurentai dirba. Jeigu nuvalydami dulkes sugebame duoti 2 metų garantiją, o kiti perrinkdami tik 1 metų, tai visgi daug pasako apie mūsų aukšto lygio patirtį dulkių valymo srityje. Jei visgi kažkas jaučiasi apgautas, tai maloniai prašome kreiptis telefonu 861144994, nes mums labai svarbi reputacija ir tikrai pabandysime pakeisti Jūsų nuomonę apie mus.
Atsakyti
Šis garažas apgaudinėja klientus, pažiūrėkit kokios kainos pas juos įdeda senas vairo kolonėles nuvalę dulkes, o paima už tai didžiulius pinigus, neremontuokit ten

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuviškas virtualių aviacijos mokymų startuolis "Aeroclass" pritraukė 1,2 mln. USD investiciją
Lietuviškas virtualių aviacijos mokymų startuolis "Aeroclass" pritraukė 1,2 mln. USD investiciją 09-22 13:34
Lietuvių įkurtas "Aeroclass" pritraukė 1,2 mln. USD dydžio investiciją iš į aviacijos inovacijas orientuoto rizikos kapitalo fondo "AeroCity Tech Ventures”. Pirmasis pasaulyje modernią platformą...
Nepasiskiepijusius senjorus lankys mobilios brigados, sako SAM vadovas
Nepasiskiepijusius senjorus lankys mobilios brigados, sako SAM vadovas 09-22 13:28
Siekiant vakcinuoti daugiau vyresnio amžiaus gyventojų, pas nepasiskiepijusius žmones bus siunčiamos mobiliosios brigados, sako sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys.
R. T. Erdoganas: dėl klimato kaitos pasauliui gresia nauja pabėgėlių krizė
R. T. Erdoganas: dėl klimato kaitos pasauliui gresia nauja pabėgėlių krizė 09-22 13:23
Turkijos prezidentas Recepas Tayyipas Erdoganas antradienį Jungtinių Tautų Generalinėje Asamblėjoje įspėjo apie gresiančią "šimtų milijonų" klimato kaitos pabėgėlių krizę ir sakė, kad pasaulis...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate pasiskiepijęs nuo gripo?

Akcijų kainos

ConocoPhillips 59,33 +3,96%
AutoZone 1643,07 +3,65%
Twitter 62,78 +3,00%
Manchester United 18,14 +2,02%
Western Union 19,84 -2,98%
General Electric 96,82 -3,00%
Xerox 20,18 -3,40%
Walt Disney 171,17 -4,17%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 2,38 0,00%
Anglis 168,75 +11,04%
Dyzelis 2,07 -2,82%
Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Jautiena 5,61 +0,36%
Nafta 70,29 -2,33%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Sidabras 23,99 -6,58%