VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Vairoma

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Vairoma

Atsiliepimai apie UAB "Vairoma"

Vairo kolonėlių ir stiprintuvų remontas

Vairo sistemų specialistai!
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Vairoma"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vairoma UAB / 2019-06-12 06:42:24
Sveiki Kęstai,
Įvykis įmonei žinomas. Jūs mus apkaltinote, kad tai ne Jūsų siurblys, nes Jums įdėjo sidabrinį, o jį mes išėmėm juodai dažytą. Aš jums siūliau net kameras atsukti ir pasižiūrėti, kad tikrai tą siurblį išėmėm. Detalės prie siurblio tai tvirtinimo kronšteinas, kuris yra ne siurblio dalis ir išsiplėtimo bakelis liko senas. Mes informavome, kad dabar jau nieko negalima padaryti, nes be to kronšteino negalėjome įdėti naujo siurblio. Siurblys įdėtas tikrai naujas ir neardytas ir jam turite 1 metų garantiją. Jūsų senasis siurblys irgi neardytas. Galiu tik apgailestauti, kad įvyko nesusipratimas ir tokia nemaloni patirtis. Mums irgi ji buvo nemaloni, Jūs garsiai ir nepagarbiai kalbėjote pakeltu tonu ir man panašu buvo, kad tiesiog norėjote pigiau mokėti nei buvome sutarę. Mes gal būtume net ir kitą kronšteiną ir bakelį radę, bet su jumis buvo tikrai sunku susikalbėti ir perspėjęs kad "dar padarysite" išlėkėte pro duris. Mes tokių siurblių esam pakeite tikrai ne vieną dešimtį ir tokia problema iškilo pirmą kartą.
Lietuviško verslininko pavyzdys, pats darbuotojas sakė kad naujo siurblio kronšteino tvirtinimo skylės šiek tiek netiko tai iš dviejų padarė vieną, įdomu kaip jūs ar priimtumėt iš jūsų pirktą ir pusiau išardytą detalę, ar su pakeistais kronšteinais ir t.t. Kaip matau aš nesu pirmas kuris turi nusiskundimų, tai gal kažką netaip darote... Sustoję keturiese juokiasi kaip iš d******s, aprėkia ir lieki finale kaltas, sėkmės.
Atsakyti
Kęstas 2019-06-04 11:02:00
Nepatačiau tvarkyti automobilio šioje įmonėje. Keitė siurblį, sena išardė sudėjo pusę senu detaliu pinigus paėmė kaip už nauja (buvau įdėjęs naudota negalėjau gražinti) kaina buvo sutarta viena atsiiman pasidarė kita apgailėtinas bendravimas su klientais. Atsargiai
Sveiki Kęstai,
Įvykis įmonei žinomas. Jūs mus apkaltinote, kad tai ne Jūsų siurblys, nes Jums įdėjo sidabrinį, o jį mes išėmėm juodai dažytą. Aš jums siūliau net kameras atsukti ir pasižiūrėti, kad tikrai tą siurblį išėmėm. Detalės prie siurblio tai tvirtinimo kronšteinas, kuris yra ne siurblio dalis ir išsiplėtimo bakelis liko senas. Mes informavome, kad dabar jau nieko negalima padaryti, nes be to kronšteino negalėjome įdėti naujo siurblio. Siurblys įdėtas tikrai naujas ir neardytas ir jam turite 1 metų garantiją. Jūsų senasis siurblys irgi neardytas. Galiu tik apgailestauti, kad įvyko nesusipratimas ir tokia nemaloni patirtis. Mums irgi ji buvo nemaloni, Jūs garsiai ir nepagarbiai kalbėjote pakeltu tonu ir man panašu buvo, kad tiesiog norėjote pigiau mokėti nei buvome sutarę. Mes gal būtume net ir kitą kronšteiną ir bakelį radę, bet su jumis buvo tikrai sunku susikalbėti ir perspėjęs kad "dar padarysite" išlėkėte pro duris. Mes tokių siurblių esam pakeite tikrai ne vieną dešimtį ir tokia problema iškilo pirmą kartą.
Atsakyti
Nepatačiau tvarkyti automobilio šioje įmonėje. Keitė siurblį, sena išardė sudėjo pusę senu detaliu pinigus paėmė kaip už nauja (buvau įdėjęs naudota negalėjau gražinti) kaina buvo sutarta viena atsiiman pasidarė kita apgailėtinas bendravimas su klientais. Atsargiai
Atsakyti
UAB Vairoma 2018-10-20 23:18:20
Sveiki, žinome apie situaciją. Labai atsiprašome už susidariusius nepatogumus ir nemalonius įspūdžius. Keičiame registravimo sistemą ir įvyko žmogiška klaida nesuvedus Jūsų automobilio į sistemą. Tokių problemų neturėtų iškilti ateityje.
Kaip ir anksčiau taip ir dabar mes labai vertinam savo klientus bei stengiamės pakelti aptarnavimo lygį, kad jis skirtųsi nuo statistinių autoservisų aptarnavimo. Taip, elektronikoje yra daug daugiau gedimo variantų nei mechanikoje ir klaida bei jos kodas nebūtinai nurodo į gedimo vietą. Jei valdymo blokas (ECU) negauna signalo iš daviklio tai a) sugedo daviklis, b) nutrūko jungtis tarp daviklio ir ECU, c) nudegė ar oksidavosi takelis ar nudegė komponentas pačioje ECU plokštėje, d) ECU procesoriuje įsimetė klaida, kurią pašalinti galima perkalibruojant ar perrašant, atnaujinant programinę įrangą. Mes vadovaujamės darbo instrukcijomis pradžiai prijungiant diagnostinę įrangą, po to tikrinant laidus, jungtis, CAN signalus ir t.t. Jei galvojam, kad reikalingas atnaujinimas, mes turime atsisiųsti duomenis iš gamintojo serverių. Gedimo nustatymas užtrunka laiko ir pinigų. Ne visada galima iš anksto numatyti ar veiksmai padės išspręsti problemą. Mes išaiškinam klientui visus mūsų numanomus variantus ir tada siūlome klientui pradėti nuo labiausiai tikėtino arba pigiausio varianto. Ne visi klientai nori už gedimo paieškas mokėti. Savo sveikatos problemoms spręsti žmogus dažnai irgi turi daryti mokamus tyrimus, bet tyrimai ne visada parodo ligą.
Vadovas buvo išvykęs ir negalėjo tuoj pat susisiekti ir padėti išspręsti problemą. Su parašiusiu klientu susisiekėme ir pasiūlėme nuolaidą. Džiaugiamės, kad gaunam atgalinį ryšį ir visada skatiname savo klientus viešai rašyti apie mūsų trūkumus.
būtumėte anksčiau paskambines, nebūtų ir to komentaro; jūs dirbate, mes dirbame, papuolam į visokias situacijas. Sakyčiau nesusikalbėjimo klausimas su personalu. Darbuotojai kartais bijo trukdyti vadovą ir visai be reikalo. Susikalbėjome, sprendimą pasiūlėte, jei bus klausimų vėl kreipsiuosi. Ačiū.
Atsakyti
Sveiki. Viešai parašau dar kartą - galime grąžinti pinigus arba jei vėl pradės leisti per mūsų tvarkytą vietą - nemokamai sutvarkysime naujomis detalėmis. Aš nematau tikslo čia viešai gilintis į mažiausias plonybes. Kreipkitės telefonu jei tinka kažkuris iš pasiūlymu arba pasiūlykit Jums tinkantį sprendimą.
Atsakyti
ir vel meluojate. baisu. jokio kompromiso nepasiulete. tik viena pasiulymas susimoketi ir vaziuoti is cia !!!jokio automobilio nepakelete. Jokiu detaliu pakeistu neparodete! yra liudininke mano zmona ! O senu daliu kaina, kaip naju ! nors neviskas buvo pakeista kas priklauso, tik puse! tai gavosi dviguba jusu daliu kaina nei nauju!!! jokie sparnai nebuvo uzdengti. visas sparnas tepaluose! pr.kapotas visur pirstai tepaluoti, buferis ir kitas sparnas. poliruojantys rado ir supraizymu deja. Dalys ne dvi savaites kaip sakote, deja 7 dienos! ir vel viesai meluojate ! baisu. o ka tipo pazadejote, pasiskaitykite. ar reiks ideti foto?! Klijento saskaita keisite vel ir uz dalis imsite? Ar savo saskaita? ne zodeliu neuzsiminta! ir vel viskas is klijento! Viska klijentas blogai daro ir viskas del klijento kaltes!!! tokia ju kredo imones !!! Nors darbus kokybiskai netalieka ju darbuotojai!!! Kaip buvo su koloneles guma, blogai uztvirtinote ir pradure guma nukrites uztempejes po 50 km po remonto! o uz uz viska susimokejau ir darba ir guma! nuostabi garantija ir kompromisas. Tik mokekite ! Tik nuostuoliai apsilankius sitoje imoneje! Diskusija su jusmis ir darbuotojais neimanoma!!
Atsakyti
Jonas 2018-10-17 11:17:43
pastaruoju metu nebegerbia klientų (seniau tokių nesąmonių nebūdavo), atviru tekstu siūlo eiti lauk, vadovas slepiasi ir bijo pasiskambinti bei išsiaiškinti susidariusią situaciją; mechaninę dalį sakyčiau išmano, o elektroniką labai silpnai - šneka apie ją lyg apie dievybę... - "burtų knygą" atsiverčia ir tralialia... nesupranta elektronikos, kaip kas ir kur veikia - nėra konkretumo (pvz. ši klaida dėl to, ana dėl to - ne, šito jie nežino; viskas aptakiai - tas galbūt gali tą, tas gal ana, bet garantuoti negalime ir t.t.); bendrauja labai nemaloniai, užsirašo laiką, paskui neranda kur jis buvo užrašytas ir visda dėl visko yra kaltas klientas, naudojasi tuo, kada klientas yra įvarytas į kampą (nes pradėjo remontą ir nepabaigė) - reikalauja papildomų pinigų negarantuodami rezultato, nori mokytis ir gilinti savo žinias elektronikos srityje kliento sąskaita. Geriausias atsakymas - visą elektroniką pakeičiam į naują, tada veiks. Tai tiek, man atrodo, mes visi suprantam...
Sveiki, žinome apie situaciją. Labai atsiprašome už susidariusius nepatogumus ir nemalonius įspūdžius. Keičiame registravimo sistemą ir įvyko žmogiška klaida nesuvedus Jūsų automobilio į sistemą. Tokių problemų neturėtų iškilti ateityje.
Kaip ir anksčiau taip ir dabar mes labai vertinam savo klientus bei stengiamės pakelti aptarnavimo lygį, kad jis skirtųsi nuo statistinių autoservisų aptarnavimo. Taip, elektronikoje yra daug daugiau gedimo variantų nei mechanikoje ir klaida bei jos kodas nebūtinai nurodo į gedimo vietą. Jei valdymo blokas (ECU) negauna signalo iš daviklio tai a) sugedo daviklis, b) nutrūko jungtis tarp daviklio ir ECU, c) nudegė ar oksidavosi takelis ar nudegė komponentas pačioje ECU plokštėje, d) ECU procesoriuje įsimetė klaida, kurią pašalinti galima perkalibruojant ar perrašant, atnaujinant programinę įrangą. Mes vadovaujamės darbo instrukcijomis pradžiai prijungiant diagnostinę įrangą, po to tikrinant laidus, jungtis, CAN signalus ir t.t. Jei galvojam, kad reikalingas atnaujinimas, mes turime atsisiųsti duomenis iš gamintojo serverių. Gedimo nustatymas užtrunka laiko ir pinigų. Ne visada galima iš anksto numatyti ar veiksmai padės išspręsti problemą. Mes išaiškinam klientui visus mūsų numanomus variantus ir tada siūlome klientui pradėti nuo labiausiai tikėtino arba pigiausio varianto. Ne visi klientai nori už gedimo paieškas mokėti. Savo sveikatos problemoms spręsti žmogus dažnai irgi turi daryti mokamus tyrimus, bet tyrimai ne visada parodo ligą.
Vadovas buvo išvykęs ir negalėjo tuoj pat susisiekti ir padėti išspręsti problemą. Su parašiusiu klientu susisiekėme ir pasiūlėme nuolaidą. Džiaugiamės, kad gaunam atgalinį ryšį ir visada skatiname savo klientus viešai rašyti apie mūsų trūkumus.
Atsakyti
Nepatarciau tvarkyti sitoje imoneje savo auto, jei norite sutaupyti nervu ir laiko !!! Garantijos tik ant lapo, deda senas dalis ir ima nauju kaina ! Autorizuotu servisu kaina rem.komplekto naujo, lygi ju senu, kampe rastu daliu kainai ! Nors pakeista tik dalinai, puse priklausanciu daliu. Keicia sena dali sena, ir sako dabar bus gerai, neperspeje net klijento ir reikalauja uz tai sumoketi ! Klijentas ir tik klijentas kaltas ! Net nepaskambina ir neinformuoja kas ir kiek kainuos ! Kaip turetu padaryti ! Ir jiems ir vadovui tai priimtina !!! Visiska nepagarba klijentui, nepatinka varykit is cia ir nesirodykite, neremontuosime ir garantinio ! taip pasako vadovas tiesiai i akis klijentui, nors uz darbus sumoketa.!!! Jokiu nuolaidu netaiko ! Nieko klijentui nerodo kas buvo blogai, nors buvo prasyta parodyti kas blogai, paprasyti parodyti ka pakeite, jie negalejo parodyti, nes tipo jau turbut ismestos dalys !!! Jokio sprendimo budo neiesko, tik mokekit ir vaziuokite is cia !!! Negana to, automobilis kebulo dalys buvo istepaluotos stipriai, nors auto buvo palikta svari svarutele ir taip du kartus, net reikalingas buvo poliravimas daliu.
Atsakyti
pastaruoju metu nebegerbia klientų (seniau tokių nesąmonių nebūdavo), atviru tekstu siūlo eiti lauk, vadovas slepiasi ir bijo pasiskambinti bei išsiaiškinti susidariusią situaciją; mechaninę dalį sakyčiau išmano, o elektroniką labai silpnai - šneka apie ją lyg apie dievybę... - "burtų knygą" atsiverčia ir tralialia... nesupranta elektronikos, kaip kas ir kur veikia - nėra konkretumo (pvz. ši klaida dėl to, ana dėl to - ne, šito jie nežino; viskas aptakiai - tas galbūt gali tą, tas gal ana, bet garantuoti negalime ir t.t.); bendrauja labai nemaloniai, užsirašo laiką, paskui neranda kur jis buvo užrašytas ir visda dėl visko yra kaltas klientas, naudojasi tuo, kada klientas yra įvarytas į kampą (nes pradėjo remontą ir nepabaigė) - reikalauja papildomų pinigų negarantuodami rezultato, nori mokytis ir gilinti savo žinias elektronikos srityje kliento sąskaita. Geriausias atsakymas - visą elektroniką pakeičiam į naują, tada veiks. Tai tiek, man atrodo, mes visi suprantam...
Atsakyti
klientas 2017-06-28 14:30:32
Nepatikima įmonė, niekada nerekomenduotumėme pasirinkti šitos įmonės savo mašinos remontui, jeigu norite sutaupyt sau nervų ir pinigų, o jų deklaruojama garantija - nulinė.
Sveiki,
Visada prieš imdamiesi darbų apie kainą informuojame klientą. Tai padeda išvengti didžiosios dalies nesusipratimų. Dėl garantijos informuojame, daliname reklaminius bukletus ir visada stengiamės, kad klientas suprastu, kad apsaugines gumas reik prisižiūrėti. Joms nuplyšus garantija nebus taikoma, nes į vidų pateks vandens ir purvo. Dažniausiai klientai tai praleidžia pro ausis ir džiaugiasi tam kartui išsprendę bėdą. Mūsų tikslas - kad klientas nebegrįžtu su tuo pačiu automobiliu, bet mes niekaip negalime užtikrinti, kad klientas tvarkingai jį eksplotuos. Dažniausiai važiuoklės remonto ar suvedimo metu pažeidžiama ar susukama apsauginė guma. Jei klientas kreipiasi dėl garantinio ir mes apžiūros metu pamatome šiuos pažeidimus, tai visada klientui parodome faktą pakėlę automobilį, kad klientas savo akimis pamatytų. Net ir esant negarantiniam atvėjui mes savo klientams taikom 20-30% nuolaidą.
Atsakyti
Vytas 2018-01-29 13:25:35
Tikrai nepatikima firma.Nesilaiko susitarimu jokiu budu niekam nerekomenduociau.Ir tai tikrai nekunkurentai.
Sveiki,
Pastaruosius kelis mėnesius nebuvo kilęs joks nesusipratimas ar nesusikalbėjimas su klientu, dėlto labai nustebome sulaukę tokio atsiliepimo. Gal galėtumėt patikslinti kas būtent buvo blogai ir kurioje vietoje nesilaikėme susitarimo. Mums rūpi mūsų reputacija ir svarbi kiekvieno kliento pastaba, kad galėtumėm pasitaisyti ir tobulėti.
Atsakyti
Tikrai nepatikima firma.Nesilaiko susitarimu jokiu budu niekam nerekomenduociau.Ir tai tikrai nekunkurentai.
Atsakyti
Labai patikima imone. Pigiai ir gerai sutvarke automobili. Aciu jums!
Atsakyti
Nepatikima įmonė, niekada nerekomenduotumėme pasirinkti šitos įmonės savo mašinos remontui, jeigu norite sutaupyt sau nervų ir pinigų, o jų deklaruojama garantija - nulinė.
Atsakyti
Puikiai atlikti darbai. Kokybiškas ir švarus darbas. Labai patiko, kad buvo suteikta garantija atliktiems darbams.
Atsakyti
Labai malonūs vyrukai. Ačiū už pagalbą.
Atsakyti
Likau labai patenkintas tiek darbo kokybe tiek aptarnavimu.
Atsakyti
Sutvarkė vairo kolonėlę ir priekinę važiuoklę, davė 2m garantiją, suteikė instrukcijas dėl būsimų važiuoklės remontų ateityje.
Kitam servise patvirtino, kad važiuoklės dalys buvo sudėtos geresnės (ne pigiausios).
Buvau antrą kartą, dėl vairo kryžmės, sutvarkė. Jau metus laiko važinėju po remonto, viskas ok.
Kokybė ir ilga garantija man asmeniškai yra svarbu. Aptarnavimas geras. Jei reiktų kitą automobilį taip pat remontuočiau čia.
Atsakyti
klientas 2014-11-15 22:55:27
Šis garažas apgaudinėja klientus, pažiūrėkit kokios kainos pas juos įdeda senas vairo kolonėles nuvalę dulkes, o paima už tai didžiulius pinigus, neremontuokit ten
Panašu kad konkurentai dirba. Jeigu nuvalydami dulkes sugebame duoti 2 metų garantiją, o kiti perrinkdami tik 1 metų, tai visgi daug pasako apie mūsų aukšto lygio patirtį dulkių valymo srityje. Jei visgi kažkas jaučiasi apgautas, tai maloniai prašome kreiptis telefonu 861144994, nes mums labai svarbi reputacija ir tikrai pabandysime pakeisti Jūsų nuomonę apie mus.
Atsakyti
Šis garažas apgaudinėja klientus, pažiūrėkit kokios kainos pas juos įdeda senas vairo kolonėles nuvalę dulkes, o paima už tai didžiulius pinigus, neremontuokit ten

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Jau galite sužinoti ar statybos įmonėse dirba Statybininko korteles turintys darbininkai
Jau galite sužinoti ar statybos įmonėse dirba Statybininko korteles turintys darbininkai 06-20 19:05
Nuo šiol mūsų portale galėsite ne tik rasti informaciją apie statybos sektoriaus įmonių apyvartą, vidutinį atlyginimą ar darbuotojų skaičių, bet ir sužinoti ar įmonėje dirba darbininkai su...
Nustatė vaistų rūšis, kurios didina riziką susirgti demencija
Nustatė vaistų rūšis, kurios didina riziką susirgti demencija 06-25 19:22
Na, pirmiausia neišsigąskite, net jeigu naudojate antidepresantus — jie yra įvardijami tarp vaistų, kuriuos ilgainiui vartojant gali išsivystyti silpnaprotystė. Britų mokslininkai, ilgai ieškoję...
Gruzijos viešbučiai rusų atsiveš autobusais
Gruzijos viešbučiai rusų atsiveš autobusais 06-25 17:55
Rusijai nuo liepos 8 d. uždraudus skrydžius į Gruziją, Gruzijos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovas Shalva Alaverdashvili siūlo iš Baku, Jerevano ir Turkijos Trabzono oro uostų paleisti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Western Digital 41,03 +2,47%
Twitter 35,58 +1,60%
Colgate-Palmolive 73,97 +1,40%
Oracle 56,74 +1,10%
Nokia 5,04 -2,33%
FedEx 160,90 -2,69%
Kraft Heinz Co 30,52 -3,05%
Harley-Davidson 35,30 -3,66%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 409,00 -0,97%
Cukrus 0,58 -1,69%
Sidabras 14,66 -2,66%
Kava 2,66 -0,37%
Benzinas 1,92 -5,88%
Varis 6017,90 -6,53%
Anglis 82,32 -5,13%
Nafta 57,43 +1,38%