VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Unipark, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Unipark

Atsiliepimai apie Unipark, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Unipark, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Unipark skundai policijai
2022-09-06 17:45:32 IP 2i23s1fo
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti Unipark - jie ne tik puikiai išvystę parkavimo verslą, bet taip pat prisideda prie mūsų visuomenės gerovės sėkmingai siųsdami pranešimus policijai apie automobilių valdytojus, priparkavusius automobilius šalia Unipark aikštelių esančių gatvių draudžiamose parkuoti zonose. Iš ties, puikus socialiai atsakingos įmonės pavyzdys. Šaunuoliai!
Atsakyti
Gavome baudą už tai, kad susimokėjome ne per jų programėlę, o "parkman". Dar taip nebuvę. Visumoj 13 eurų į balą, už tai, kad nesusitvarko savos sistemos. Gal tada susitvarkykit sistemą, kad kitos programos neskaičiuotų pinigų už jūsų zonas. Gėda.
Atsakyti
Nėra niekur parasyta kad negalioje neįgalių statymo kortelė visose unipark aikstelese o pastacius masina iskart bauda 10 €
Atsakyti
Laba diena. Šiandien pirmą kartą nusivyliau UniPark paslauga. Sustabdžius parkavimo laiką ir gavus atsakymą, kad laikas sustabdytas, bei "Dekojame, kad naudojatės mūsų paslaugomis", po kelių valandų pamačiau telefone užrašą, ar noriu pratęsti parkavimo laiką??Atsidarius programėlę, pamatau, kad laikas "puikiai" skaičiuojamas toliau. Bandant spausti "Stop", vis išmetams užrašas, kad pasitikrinčiau Wifi ryšį, nors pas mane pastoviai įjungti mobilūs duomenys. Tai dar prisinervinau, kol pavyko išjungti parkingo tesimą. Žodžiu, dėl kažkokios programėlės klaidos, susimokėjau keturgubai daugiau... Jaučiuosi apgauta...
Atsakyti
Įmonė, kuri apgauna ir apvogia žmonės. Rezervuoja pinigus iš sąskaitos, nenuskaičiuoja juos, o paskui gražina ir tokių būdų pratesia mašinos stovėjimą. Nors mašiną jau labai senai buvo patraukta nuo stovėjimo aikstelės ir stovėjimas buvo sustabdytas. Niekam nerekomenduoju, tikras absurdas, tikri s*****i.
Atsakyti
Labai nusivyliau paslaugomis, stovėjimas nors programėlėje ir skaičiuojamas minutėmis, tačiau net ir pastovėjus 1 ar 10 minučių taikomas visos valandos mokestis, apie tai įspėjimų niekur nėra. Mokestis 2 Eur/h vietoje, kur šalia yra žalioji zona, neadekvatus. Taip pat taikomas programėlės mokestis!?!?!? Visiškai nerekomenduoju šios įmonės paslaugų.
Atsakyti
Pamačius sąskaitą, kurią reikėjo apmokėti pasidarė keista už ką tiek mokėti... pradėjus rašyti laiškus sužinai, kad yra papildomai aplikacijos mokesčiai ir operatoriaus mokesčiai. Apie tai niekur nerašoma. Paklausus kur viešai tai skelbiama, buvo pasiūlyta kreiptis į operatorių. Siaubas...
Atsakyti
UNIPARK - visiškas įmonės lobizmas ir apgavystė. Manau, kad specialiai, ženklai sustatyti nematomose vietose. Manu, kad vadovaujasi tuo, kad:
"O gal nepamatys ženklo ir teks sumokėti baudą" (pridedu nuotraukas, kus stovi ženklas). Toje vietoje pastoviai stovi sunkusis transportas. Ir šiandien, gal prieš dvi valandas, prie siuntų stovėjo autobusiukas ir ženklo visai nesimato, o tik "P" ženklas. Gaila, dėl autotransporto srauto nespėjau nufotografuoti. Tai natūralu, pastatai aikštelėje automobilį ir priešais matai kita ženklą, (kaip dabar paaiškėja, kad "m.Parking") raudona zona. Viskas gerai, sumoku už raudoną zoną. Po dviejų valandų už lango pridėtas baudos kvitas! Nors parkavimas sumokėtas! Žinoma, pats kaltas, sumokėjau kitam tiekėjui pagal "m.Parking". Kodėl taip yra? Ta pati aikštelė, tik vienoje pusėje vienas tiekėjas, kitoje - kitas... nejuokinga? Žinoma juokinga:).
p.s. dėl UNIPARK programėlės strigimo. Taip - stringa. Ir stringa ne vieną minutę, o gali palaukti ir 3 minutes, pabandykite.
Gal irgi taip numatyta, kad "gal klientui atsibos laukti, kol pagal programėlę priduos stovėjomo laiką ir bus galima išrašyti baudą"? Taip, čia klausimas ir kartu pamąstymas. Kodėl taip daroma?
Atsakyti
Taip blogai veikiančios programėlės dar neteko naudoti. Net 5 dienas iš eilės buvo nesklandumai - nepasikrauna programėlė, neatsidaro šlakbaumas, neišleidžia, neįleidžia, rodo blogą lokaciją, perinstaliuota programėlė buvo ne vieną kartą, telefonas irgi nesenas, kad iš mano pusės būtų problema. LABAI LABAI blogai vertinu ir netgi stresą kelia važiuoti būtent į Unipark aikšteles, nes nei karto nesuveikė be nesklandumų, kad galėtum įvažiuoti, sumokėti ir išvažiuoti - NEI KARTO SKALNDŽIAI NEĮVYKO PARKAVIMAS. o paskambinus pagalbos numeriu sako, kad viskas gerai, su appsu neturime jokių problemų.
Atsakyti
I visited Nida in May and noticed there is uniPark poster at the parking space. So I started my parking in an app. After several hours I noticed, that parking machine is not working, so I called municipality to ask, do I have to pay for parking overall. It seems, that during off season in Nida parking is free there. So I stopped my app parking and contact customer support. They instruct me to write an email. After I did that, I received answer its my fault I paid for parking and that I have to talk with municipality if I have complains.
Atsakyti
Romualdai, ar tu esi sveikas žmogus, bent protiškai? :) Prie ko čia UK ambasada ir tas užstrigimas aikštelėje Lietuvoje ? Numerius nusivalyk, kad aikštelės akis sugebėtų nuskaityti ir nebus problemų. Kiek teko naudotis, visuomet viskas sklandžiai, jokių problemų. Aišktelės apmokamos iš anksto, atvažiuoji - išvažiuoji. Kaip visuomet, kaimiečiams tik bėdos kyla :) Tokiems kaip Romualdas, kur į kitos šalies ambasadas kreipsis :))))
Atsakyti
Visiški a*******i... jei susimoki brangesnėj zonoj dėl netiksliai nustatytos lokacijos, jie dar ir baudą sugeba skirti, kad stovi pigesnėj aikštelėj...
Atsakyti
2 dalis :

2022.04.03 apie 12 valandą dienos, atvykęs į Vilniaus tarptautinį oro uostą sutikti artimųjų, nusprendžiau pasinaudoti UAB, , Unipark " parkavimosi aikštelės paslaugomis.
Privažiavęs prie parkavimo aikštelės NR.3 pakeliamo automatinio aikštelės užtvaro mano automobilio numeris buvo nuskenuotas ir aš buvau įleistas į parkavimo aikštelę.
Įvažiuojant į parkavimo aikštelę, prie automatinio aikštelės užtvaro nebuvo jokios informacijos ženklų apie atsiskaitymo sutrikimus, išskyrus, kad tai, , raudona zona " nenurodant nei parkavimo paslaugos kainų, nei informacijos, kokiu būdu galima atsiskaityti.
Keista, bet parkavimosi aikštelės paslaugos gavėjai sužino apie aikštelės paslaugų kainas tik išvykstant.
Sutikęs artimus žmones oro uoste (tame tarpe ir vieną Didžiosios Britanijos pilietę) aš buvau pasiruošęs palikti parkavimosi aikštelę ir nuėjau sumokėti už paslaugas.
Deja niekaip neturėjau galimybės susimokėti už paslaugas, nes mano kortelės neaptarnavo, o grynųjų pinigų atsiskaitymo įrengimas nepriėmė.
Įdomiausia, kad aš buvau ne vienas žmogus, kuriam iškilo problemų atsiskaitant už automobilio stovėjimą aikštelėje.
Buvo paskambinta mokėjimo aikštelės informacijos lentoje nurodytu numeriu, nurodytu, kad tai numeris, kuris reikalui esant suteiks pagalbą.
Man buvo paaiškinta, kad bus informuoti techninis darbuotojas ir mokėjimo įrenginys bus perkrautas.
Net perkrovus įrengimą, man nepavyko įvykdyti mokėjimo paslaugos ir aš su savo automobiliu buvau galimai įkalintas parkavimosi aikštelėje kartu su dviem asmenimis automobilyje ir mažu 5 mėnesių kūdikiu.
Buvo skambinama kelis kartus pagalbos aikštelę aptarnaujančiam operatoriui ir prašoma pagalbos. Deja gavau atsakymą, kad jie nieko negali padaryti.
Juos galimai net nedomino, kad automobilyje mažas kūdikis.
Mes stovėjome galimai įkalinti ne savo noru parkavimosi aikštelėje, žmonės pavargę nuo skrydžio, vaikas verkė, variantų ištrūkti iš nelaisvės neturėjome. Mes stov4jome, o parkavimo laikas ilgėjo, didėjo apmokėjimo suma.
Pasaulis ne be gerų žmonių.
Matydami mūsų vargus, mūsų stovėjimo mokestis, kurį sudarė 9 (devyni) eurai buvo apmokėtas iš jaunos moters sąskaitos, pasinaudojant UNIPARK programėle per elektroninę bankininkystę (aš pinigus jai gražinau).
Moteris specialiai parsisiuntė programėlę į savo telefoną (aptarnavimo paslauga 10 centų : materialinis nuostolis).
O ką daryti žmonėms, kurie savo telefonuose nesinaudoja elektronine bankininkyste ?
Mums pavyko ištrūkti iš neveikiančios parkavimosi paslaugos nelaisvės.

Gerb. UAB Unipark direktoriau Mariau Blagnį.
Prašau įvertinti savo pavaldinių veiksmus ir detaliai paaiškinti visą situaciją dėl galimo 4 (keturių) asmenų (įskaitant vieną Didžiosios Britanijos pilietę) ir mano automobilio dalinio judėjimo laisvės apribojimo aukščiau aprašytoje situacijoje.

Skundas Didžiosios Britanijos ambasadai bus pateiktas atskira forma.

Bus TĘSINYS.
Atsakyti
Sekmadienį Vilniuje, tarptautiniame oro uoste teko susipažinti su parkavimo aikštelės NR. 3 paslauga, aptarnavimo kultūra, parkavimosi aikštelės vadybininkų ir vadovybės reakcija į susidariusių situacijų problemų sprendimą ir t.t.
Dabar yra kreiptasi į teisines institucijas įvertinti 2022. 04. 03 konfliktinę situaciją parkavimosi aikštelėje NR.3, Vilniaus oro uoste.
Esu nusivylęs ir pasibaisėjęs aptarnavimo kokybe.
Viešai informuosiu visus apie tolimesnę įvykių seką.
Atsakyti
Tai įmonė apiplėšinėjanti žmones vidurį baltos dienos..Jeigu jau padarai apmokestinta aikštele ir įrenginėji kameras prieš įvažiavimą ir išvažiavimus tai būkit malonūs ir ženklus sustatykit, jeigu šlaubaumų neįstenget įstatyti.Taip yra Kaune, prekybos centro aikštelė "SAVAS"..Skelbimukas sakė kažkur yra prie įėjimo????..į prekybos centro..tai gerai, kad dar ne už pačio centro...Stato ir tikisi, kad tik žmogus nematytų.s*****i...tikiuosi pralopsit kažkada..
Atsakyti
Labai geras aptarnavimas, tik geriausi atsiliepimai apie aptranaujanti personala ir vadyba
Atsakyti
Kažkoks apiplėšimas viduryje baltos dienos.
Įvažiavus į oro uosto aikštelę, nestovėti ir kavos negerti, o pasiimti parskridusių artimųjų, viskas užtruko iki 5 min., teko susimokėti 3 eurus! Tris eurus už iki 5 minučių. Ar čia normalu?? Kodėl nėra kokio nors tolerancijos limito iki kurio nereikėtų mokėti... Jaučiuosi apgautas ir apvogtas, nes paslaugos savo noru tikrai nepirkau, o nureketavo tarytum būčiau pas juos kažką pirkęs.
Savivaldai turėtų būti gėda. Atidavė valstybinę žemę kažkokiems privatininkams daryti ką nori.
Atsakyti
Vilniuje, oro uosto akštelėje P4, pinigų automas grąžą atidavė mažesnę, nei priklauso. Suteikė nuolaidos kodą, korio nebuvo galima panaudoti. Parašius skundą, vadyba patikino, kad pas juos viskas gerai. JEI GALITE, VENGT ŠIOS UAB PASLAUGŲ.
LABAI NESĄŽININGAI DIRBA.
Atsakyti
Programėlė visiška nesamonė. Anksčiau viskas buvo gerai, bet dabar apsurdas kažkoks. Nekrauna, kiekviena kartą turi vesti naujus duomenis, kitas dalykas startini parkavimą norint sustabdyti jo neina, o ten toliau muša pinigus, tik kitą kartą prisijungus nuskaito kokius 6€ nesamonė visiška, tvarkykit programėlę!!! Nežinau ar čia pasipelnyti nori, ar ką
Atsakyti
Vilniuje, prie Santariškių klinikų įrengtose Unipark parkavimo aišktelėse kaina už parkavimą tikrai neadekvati!!
Norisi paklausti, ar atrodo normalu? Šiuo atveju mes kalbame apie ligonines! ir tai yra esminis skirtumas nuo kitų parkavimo vietų! žmonės atvažiuoja ne po pasivaikščioti ar į kavines ir jie neturi jokio kito pasirinkimo ir alternatyvos...
Pvz: prie Santariškų g. 7 Vaikų ligoninės Unipark, kur net pabuvus 15 -20 min, vistiek reikia mokėti 1 eur - tai minimalus mokestis. Jei būni vos daugiau nei valanda, iškart mokestis 2 eur.
Kodėl taip yra? kodėl negali būtų tikslaus skaičiavimo, o viskas matuojama valandomis? toks labai patogus "matavimas" verslui : ((
Ar taip gali būti prie ligoninių??
Atsakyti
Pavogė valstybinius numerius automobilio Vilniaus oro uoste aikštelėje!Nesaugu!
Atsakyti
Nenuskaito numeriu ir problema nesprendziama bent pora metu
Atsakyti
Visiškas absurdas apmokestinti aikštelę, kuomet žmogus apsipirkineja keliuose prekybos centruose. Turint čekius, tokių apmokėjimų negali būti. 40 min ilgiau nei 2 val kainavo 2€ Savanorių prospekte Kaune, net centre pigiau. Kitaip kaip plėšikais, negaliu pavadinti
Atsakyti
Trūksta žodžių čia a*******i..................
Atsakyti
Kodėl yra nevalomos stovėjimo aikštelės, jeigu kiekvieną mėnesį yra mokami pinigai už stovėjimo vietą? Mokama suma tikrai nėra maža, o įmonė imdama pinigus įsipareigoja užtikrinti tvarką. Tai kodėl ryte neįmanoma išvažiuoti iš aikštelės, o vakare paskambinus ir pasiteiravus kada bus išvalyta, atsakote, kad jau buvo išvalyta. Jei sninga visą parą, tai neužtenka išvalyti vieną kartą dienos metu! Jei nesugebate prisiimti atsakomybės, tai ir sutartyje įtraukite punktą, kad už nieką neatsakote.
Aikštelė S. Nėries 91b.
Atsakyti
buvau 2, minutės. Turėjau susimokėti už 2 minutes 50 ct. :) Būčiau žinojus, kad mokamai. Bučiau nevažiavus i aikštelė! GALĖTU PADATYTI, SUNTAS ATSIIMTI IR NEMOKAMAI IR NESVARBU KELINTA VALANDA ATVAŽIUOJI PASIIMT!!!
Atsakyti
Šįryt 06val susiduriau su keistu dalyku. BIG prekybos centro lauko aiksteleje nuvaziavau pasiimti siuntos is pastomato. Uztrukau gal 3min. Ir ka jus manot isvaziuoti neleidžia, ale pazeidziau parkavimo taisykles ir praso susimoketi. Paskambibus i imone gaunu atsakyma kad nuo 24 iki 07val ivaziavimas i aiktele mokamas. Na ok suprantu, mokamas tebunie tiems kas nakciai palieka automobilius nerade vietos palikti automobilio kieme ar gatveje. Bet blyn atvaziuoji pasiimti, issiusyi siuntos ir te turek. Ok negaila tu 30centu. Bet kuom as skiriuosii nuo tu kurie po 07val ryto atvaziuoja issiusti siuntos arba i parduotuve apsipirkti ir turi 2val nemokamo laiko?
Gal susitvarkykite tokias smulkmenas ir nediskriminuokite zmoniu judanciu nakties ir dienos metu.
Atsakyti
Blogos įmonės pavyzdys - įmonė, kuri baudžia savo klientus už spragas įmonėje.
Išsitaisykit spragas ir klientai jus gerbs. Spragas nurašykite į nuostolius, o ne klientams ant pečių kraukite.
Nesuvokiama, kiap demokratinėje valstybėje gali legaliai egzistuoti plėšikai. Už pavėluotą pusvalandį baudžia 10 eurų. Klientus gerbianti įmonė susisiekia su klientu ir išsiaiškina bėdą, o ne meta jį pro duris. Blogai, labai blogai.
Atsakyti
Sveiki as apakus nuo tokio ižulumo rinkliavos sustojau prie Ukmerges LIDL gavau bilietuka 10 euru nors stovejau astuoniolika minuciu tai bent paaiskintu kur ten registruotis nes visikai nesimato tai jus padarykit slagbauma ir tada matysim kiek galima stoveti jau visai prieinam prie apsurdu tai gal greit nebus galima pravaziuoti prie MAX
Atsakyti
Vilnius.Oro uosto aikstele islaipynimo vieta su auksciausiu neigalumu turima 10 min, pasakykit man kaip turi suktis, kad tilpti i ta laika?kodel nera kazkokiu lengvatu tokiais budais?! Visose aikstelesia isskyrus rezervotas yra ne mokamai, kodel sitoj situacijoj reikia moketi turint spec. ziankla isduota valstybe!
Suprantamas dalykas kai paliekama masina yra parai ar savaitei...
Kaip ispresti sita reikala ateiciai!?
Buvo skambinta info tel. kad ne tilpsim i 10min pasake Jusu bedos turit moket!
Atsakyti
Šios įmonės naudojama numerių nuskaitymo įranga visiškas šlamštas - nuolat neteisingai nuskaito vardinius numerius, todėl negalima išvažiuoti iš aikštelių, į kurias įvažiavai. Visų kitų aikštelių įranga skaičių "0" ir raidę "O" laiko tuo pačiu simboliu, bet ne Unipark įranga - įvažiuojant nuskaito kaip "0", išvažiuojant rodo "O" ir neišleidžia iš aiktelės. Susitvarkykit įrangą!
Atsakyti
Labai nepatenkinta m.parking appsu ir požiūriu į klientą - man vieną mėnesį iš kažin kur buvo priskaičiuotas parkavimas Vilniaus mieste, nors Vilniuje net nesilankiau tuo metu: suma buvo 10€!!!! Parašius laišką į jų klientų aptarnavimo skyrių, buvo gautas atsakymas: “Mūsų inžinieriai atliko tyrimą ir nerado jokių gedimų”. Šį mėnesį analogiškai nuskaičiuota 15, 99€!!!! Nebesinaudosiu jų kvailu appsu - nes priskaičiuojama už bet ką. Programėlė lagina, neina iš karto sustabdyti parkavimo. Niekam nerekomenduoju!
Atsakyti
Anonimas 2020-02-04 13:40:13
Ryte buvo paliktas automobilis ir per UNIPARK programėlę buvo užstatytas parkavimas. Dienos eigoj patikrinus programėlę nebuvo mokama už parkavimą, nors iš ryto parkavimas buvo užsakytas. Atėjus prie automobilio buvo gauta bauda, nors bauda nedidelė, bet gauta už nieką. Paskambinus duotu telefonu į informaciją atsiliepė vyras, kuris visiškai neturi bendravimo įgūdžių. Susitvarkykit programėlę, nes paslaugų kainos didelės, o iš jūsų pusės aptarnavimas kainos neatitinkantis, tragiškas.
Kai jungi programėlė pradeda skaičiuoti laiką ir mokėti iškart nereikia kai jums reikės išvažiuoti spausti sustabdyti tada prasideda apmokėjimas, jeigu jūs debilams tai kas kaltas
Atsakyti
Ten s*******o kontora, visiski balvonai, tik pinigus renka uz nieka... Nesuprantu, kur ziuri musu valdzia...
Atsakyti
2020.04.16 17.59 užsukau į Savanorių Rimi aikštelę, išsiųsti siuntą. Užtrukau 5 minutes ir išvažiavau. Programėlė kažkokiu būdu automatiškai įsijungė ir pradėjo skaičiuoti parkavimo laiką, net telefono nebuvau išsitraukęs ir tuo labiau neįjungiau parkavimo, nes pirmos dvi valandos yra nemokamos! Tik namuose parodė, kad jau yra nuskaičiuoti pinigai! v***s!
Atsakyti
Susidūriau šiandien su šia imone pastačius mašina prie lidl Kaune gavau baudą nors jokių paaiškinimų nėra kad reikia suvesti numerį mašinos į ekraną kiek apsiprkinejau nuo atidarymo kiek jau laiko praėjo o dabar be perspėjimo baudas deda daugiau į tą parduotuve nevažiuosiu ir kitam pasakysiu kad elgiasi kaip a*******i
Atsakyti
Labai nemalonus aptarnavimas, reiketu pasimokyti, kaip bendrauti su klientais.
Atsakyti
Labai nusivyliau programėle, nes užsakius parkavimą prie Helios prekybos centro, ji neįsijungė. Grįžus po 20 min, prie stiklo jau buvo prikabinta bauda. Pinigus rinkti mokat, o paslaugų kokybės susitvarkyti negalit...
Atsakyti
Ryte buvo paliktas automobilis ir per UNIPARK programėlę buvo užstatytas parkavimas. Dienos eigoj patikrinus programėlę nebuvo mokama už parkavimą, nors iš ryto parkavimas buvo užsakytas. Atėjus prie automobilio buvo gauta bauda, nors bauda nedidelė, bet gauta už nieką. Paskambinus duotu telefonu į informaciją atsiliepė vyras, kuris visiškai neturi bendravimo įgūdžių. Susitvarkykit programėlę, nes paslaugų kainos didelės, o iš jūsų pusės aptarnavimas kainos neatitinkantis, tragiškas.
Atsakyti
Šeštadienį pasistateme automobilį aikštelėje Ceikinių g.2. Aikštelė visiškai neapsviesta. Įvažiuojant net nesimato apmokėjimo sąlygų! Jokio šlagbaumo! Aikštelė -vienos duobės! Nei kaip mokėti nei kur nežinant niekas neaišku! Išvažiuojant prie stiklo uždėtas apmokėjimo kvitas 10.00 eurų! Kontrolės pradžia 19.04 pabaiga 19.43! Nieko nesupratome!
Atsakyti
Kelintą kartą atvažiavus į PC Panorama Vilniuje mano automobilio numeriai yra neteisingai nuskaitomi. Po kiek laiko atvažiavus apsipirkti rodo jog yra sukaupta nemenka pinigų suma už "stovėjimą ilgą laiką". Kameros neskaito tiek prie įvažiavimo, tiek prie išviažiavimo trumposios I raidės. Tikiuosi šie kamerų kėblumai bus išspręsti, nes nusibosta, kas kartą skambinti ir aiškinti situaciją vis per naujo.
Atsakyti
Per Panoramos evakuacija lapkričio 14d. mano automobilis liko visa naktį stovejimo aikštėje, neturejau galimybes jo atsiimti kadangi nebuvo pasakyta kad galima išvažiuoti su automobiliu... Net šviesas išjungė aikštelėje. Ryte po to to įvykio turėjau sumokėti 14eu už stovejima... Man naktį gal 2val reikėjo važiuot jos atsiimti kad nemokėti.. Jokio atsiprašymo, jokios informacijos.. Tik pinigus renka net neatsižvelgia kokia yra situaciją.
Atsakyti
Labai nusivyliau šia programėle, apmokejimo būdai keli, o pavyko susimoketi tik vienu būdu. Banko kortele neįmanoma atsiskaityti, neuzkrauna, kol grįžau namo prikapsejo pinigų, teko paskubomis rinktis kitą man nepatogų mokejimo būdą, siaubas, susitvarkykit sistemą!!!
Atsakyti
Pastatę automobilį rezervuotoje "Unipark" aikštėje, išvykome atostogauti. Sugrįžę, norėdami išvažiuoti iš aikštelės, buvome sustabdyti užrašo : "... Turite sumokėti 160 Eur". Susisiekę su "Unipark" administracija sužinojome, kad naktį įvažiuodami į aikštelę netiksliai įžiūrėjome jos skaičių ir čia visai kitas tarifas. Didelis ačiū administracijai uz supratingumą ir toleranciją. Išleido, nevertę mokėti reikalautos švieslentėje sumos.
Atsakyti
Unipark ignoruoja žinutes, dėl jų sistemos gedimo, nebuvo galima sustabdyti parkavimo. Paskambinau bendruoju numeriu, žadėjo sustabdyti, tačiau nesustabdė ir apmokestino laiką, kai jau buvau išvažiavęs. Rašiau 3 kartus, akd kompensuotų - 0 reakcijos. Aptarnavimas žemo lygio, pirma susirenka pinigus, o toliau klientas jau nebeįdomus.
Gerda Braškytė
2019-06-20 23:47:32 IP 2e7r3re2
Atsakyti
Jau antrkartą sumokėjus už paslaugas manęs neišleidžia iš aikštelės, taip yra sukeliami nepatogumai tiek man, tiek kitiems išvažiuojantiems. Programėlė visiškai nepasiteisina, esu labai nusivylusi nebežadu naudotis Jūsų paslaugomis, kai jas gaunu tik skambindama į konsultantus. Susitvarkykit.
Atsakyti
Labai nesąžininga įmonė. Jokios informacijos nei kur nei kaip susimokėti. Atrodo tik ir tyko kad baudą išrašyti. Vietoje to kad ateitų ir primintų kad reikia susimokėti, palaukia kol nueisi ir rašo baudą. Apgailėtini.
Atsakyti
Tik renka pinigus, pilnas Vilnius jų parkingų, įmetus daugiau pinigų, grąžos negauni, prie aerouosto sistema sugadinta, pirma blogai nufotografuoja automobilio valst. Nr., bet į parkingą įleidžia, o išvažiuoti, apie valandą nesugadinus nervus, neišeina.
Atsakyti
Labai labai bloga įmonė. Neaiškus zemelapiai. Gavau bauda, nes tipo ne ta zona.bet net neaisku buvo suprasti kokia ten zona. Žodžiu mulkiai visiski
Atsakyti
Susitvarkykit šlakbaumus!!!! skubant i susitikima jis neatsidaro ir prisiskambint neina nezinia kiek laiko uz ka mes cia mokam pinigus!!!!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"LastMile" ir "Iki" pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais
"LastMile" ir "Iki" pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais 09-23 02:41
Nors autonominiai automobiliai Lietuvos keliuose yra visiška naujovė, ne išsiskirti rinkoje, o optimizuoti veiklą ir pagerinti pirkėjų patirtį jais sieks maisto ir kasdienių prekių pristatymo į...
Sunkėjant ekonominėms sąlygoms – galimybė apdrausti būsto paskolas
Sunkėjant ekonominėms sąlygoms – galimybė apdrausti būsto paskolas 09-23 02:36
Lietuvos žmonės svarbiausiu turtu įvardija savo būstą. Tyrimo duomenimis, namus, kaip svarbiausią materialiąją vertybę, išskiria 82 proc. šalies gyventojų. Būstas lietuviams svarbesnis už...
Norite, kad vaikas taptų programuotoju? Štai kaip jį galite paskatinti
Norite, kad vaikas taptų programuotoju? Štai kaip jį galite paskatinti 09-23 02:33
Plačios karjeros perspektyvos, puikios darbo sąlygos, solidus atlyginimas – dėl šių ir daugybės kitų privalumų programuotojo profesija tapo itin patraukli bei geidžiama. Nors užaugę vaikai savo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

AutoZone 2096,84 +0,68%
Twitter 41,58 +0,43%
Colgate-Palmolive 75,53 +0,23%
Western Digital 33,84 +0,06%
Boeing 131,26 -5,37%
Xerox 14,33 -5,47%
Chevron 144,77 -6,53%
ConocoPhillips 100,59 -8,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,54 -3,54%
Jautiena 5,84 -2,34%
Ryžiai 418,00 -5,86%
Sidabras 19,08 -11,50%
Kava 5,64 -6,47%
Auksas 1732,74 -5,65%
Benzinas 3,48 -14,71%
Nafta 83,49 +0,66%