VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Mano siuntinys viršutinėje lentynėleje ir dėžutė įmesta ir pavažiavusi iki pačio galo.
Teko pavargti kol išsitraukiau..Įdomu ką reiktų daryti žemaūgiams??? Tikrai būtų problema išsikrapštyti savo siuntinį., tektų kokį pagalį ieškoti ar dar kažką.
Atsakyti
Kol kas patirtis buvo tik teigiama, greitai pristatė laiku ir t.t iki šios savaitės incidento. Siunčiau gan nepigų daiktą (mažokame įpakavime). Išsiuntus metė aparatas ; atsiprašome šiuo metu čekio atspausdinti negalime (likau be išsiūstos siuntos numerio ir įrodymo pirkėjui), tačiau kas be ko pinigai iž siuntimą buvo nuskaičiuoti, negana to vėliau siunta tiesiog DINGO į niekur, o paskambinus aiškina : jog pati kalta, mažas įpakavimas, turbūt IŠMETĖ ! Kokiu kvailiu reikia būti, jog matai kad ir mažą vokelį, tačiau su aiškia užklijuota etikete, brūkšniniu kodu, ir VISTIEK “ palaikai “ siuntą už šiukšlę ?!? Čekių vėlais vakarais dėl popieriaus turbūt stokos, bent Klaipėdos omnivose gan dažnai nebelieka... Yra buvę jog nuskaičiuoja už siuntimą, tačiau lipduko taip ir neišduoda aparatas...Tada nurodykit konkrečiai jog siuntos NEGAlI būti pakuojamos į mažesnį kaip a4 voką ir bus visiems aišku. Dar draudimą siuntiniams galėtumet įsidėti ką lp jau senai turi...Esu labai nusivylusi darbuotoju požiūriu, jau negana to jog siuntas baisiai mėto ir gavėjai jas gauna aplamdytas ir t.t. Komentaru tiesiog noriu atkreipti dėmesį į rimtas spragas, jog ateityje būtų kuo mažiau žmonių nukentėjusių.
Atsakyti
Pradingo siunta. Motyvuoja tuo, kad neatitiko siuntos formato. Siunta buvo maza. siuntejo klaida, sutinku. Labai akcentuojat, kad netaupot darbuotoju laiko. Malonu. Tada reikejo kurjeriui juos net neimti is pastomato, nes yra rizika, kad ji pradings. Informuoti siunteja, kad pakeistu ipokavima. o jeigu jau isemet bukite malonus ir nenumeskit jos kur papuola kad pasimestu. Kur atsakingumas? Lengviausia numesti fraze "neatitiko formato" ir visi galai i vandeni. Suteikiamas sansas kurjeriu nesaziningumui. Kas gali garantuoti, kad ta siunta, kaip jus man pasakete, "gali buti ismesta su siukslemis'? Jeigu jau isemet siunta is pastomato - bukite malonus pristatykite.
Atsakyti
CE915184910EE Dingusi siunta, pradanginta neatsakingu darbuotoju. Niekam nerupi, niekas nesivargina ieskoti. Patys blogiausi komentarai.
Atsakyti
Kurjeris pradangino brangia ir didele siunta, niekas nieko nezino, dingo, kaip adata šieno kupetoje, ziurejo kameras siunta buvo, bet nebera. Atsakomybes nerasta. Skambinu ir aiskinuosi jau 10d iš eiles. Visiška betvarke. Patys blogiausi atsiliepimai kokie tik gali buti. Niekas neatsako.
Atsakyti
Laukiu siuntinio.Pirmadieni tikrai zinau, kad siunta jau buvo Kaune. Siandien jau penktadienis...dar neturiu apie ja jokiu ziniu. Kaip tureciau tai vertinti?
Chaosas omnivos aptarnavime.
Siunteja skambino 2 kartus.
Atsakyti
Liveta
2018-04-09 14:43:23 IP 188.69.193.75
Liveta, Omniva įmonė taupo viską ką gali. Net ir spausdintuvus, popierių tiek čekiams tiek siuntų lipdukams. Tačiau netaupo darbuotojų laiko. Tokiu atveju, Jūs, Kaip klientė sekti savo siuntą tikrai turite galimybę - pasiskambinti tokiu atveju reikėjo su info centru, pasakyti kas siuntėjas, kas gavėjas, ir Jums mergaitės siuntos numerį būtų padiktavusios.

Robertas
2018-04-17 11:17:19 IP 78.58.150.43
Robertai, jeigu siunta guli mėnesius tai visa laimė, kad ji dar guli. Aš Jūsų pusėje todėl tikiuosi, kad Jūsų siunta nedingo. Tokiais atvejais, bandykite susisiekti su verslo klientų vadybininkai - jie atsakingiau žiūri ir turi galių kažką padaryti. Nes info linijos mergaitėms kraunamas darbo krūvis yra labai didelis, kasdien vos ne 15 200 siuntų praeina pro Omnivą o visas aptarnavimo ir problemų krūvis Lietuvoje kraunamas tik vos kelioms toms mergaitėms. Kitų įmonėje mastančiųm darbuotojų, kurie stengtųsi dėl klientų - NĖRA.

Erika
2018-04-17 16:53:11 IP 78.61.55.21
Siuntų išdrąskymai gana įprasti visų tarnybų, ypatingai NEREGISTRUOTŲ LIETUVOS PAŠTO darbuotojų praktika. Tad ginti Omnivos šiuo klausimu nepuolu. Bet dėl batų nešiojimo - gal siuntos siuntėjas nešiojo batus. Ar galvojate, kad Omniva kurjeriai matavosi ir nešiojo Jūsų batus?

Kęstutis
2018-05-14 10:14:35 IP 88.222.149.115
Kęstuti, prie paštomato aš pamatau kaip moteris siunčia siuntą savo draugei į kitą paštomatą. Sužinau tos draugės tel. numerį. Ir ką? Kitas paštomatas man siuntą pagal telefono numerį atiduos? Gerai būtų, tokiu atveju prisirinkčiau labai daug siuntų. Tad prieš naudodamiesi paslaugomis susipažinkite su taisyklėmis ir paslaugomis. Pagal telefono numerį siuntos niekada nebuvo nėra ir nebus atiduodamos. Taip, skirsto siuntas per centrą. Kurjeriui ką programa išmeta surinkti - tą jis surenka. Per minutę vos ne 30 siuntų jis sugeba sudėti - tad tikrai jis neanalizuos Jūsų siuntų lipdukų ir nežiūrės kas kur ką siunčia. Siuntos terminas 1 darbo diena. Nepriklausomai ar iš Vilniaus į Vilnių ar iš Vilniaus į Palangą.

Ema
2018-05-17 11:53:07 IP 90.131.39.142
Ema, papildomai klijuojami lipdukai yra papildomai apmokamos paslaugos. Bet jie negarantuoja, kad Jūsų siunta ant konvejerio bus padėta lyg naujagimis. Siuntėjas privalo tinkamai supakuoti siuntą. Norėjote, kad nevartytų ? Reikėjo tą dėžę pailgą ir aukštą įdėti dar į vieną dėžę (irgi aukštą, bet labai labai plačią.) Tada tikėtina, kad Jūsų siunta būtų mažiau vartoma, nes kita kryptimos jos kurjeriai nebūtų sutalpinę į paštomatą. Bet galbūt tą dėže savo transporte jie būtų vėl kitu šonu įdėje kraudami siuntas... Supraskite, jei per Omnivą pereina virš 10 000 siuntų per dieną - rūpintis Jūsų siunta niekam nėra nei reikalo nei noro nei atsakomybės.

Buvo geri laikai, kai buvo Omniva draugų dienos už mažą kainą. O dabar geresnes kainas siūlo kitos tarnybos, o Omnivoje tik dideli siuntų kiekiai ir visi skubantys darbuotojai. Net susikalbėti neina.
Atsakyti
Labai nusivyliau omniva paslaugomis. Siunciausi siuntinuka, ant dezes dar buvo parasyta 'virsus, nevartyti!', siuntini gavus radau deze ikista sonu, visas turinys buvo isbeges. Negi taip sunku ideti siuntini pagal vieninteli reikalavima? Siunciant skyscius tai vienas svarbiausiu dalyku! Likau labai nusivylus omniva siuntomis, daugiau nebesinaudosiu.
Atsakyti
Nuvažiavau iš Kauno į Vilnių įdėjau į reikiamą paštomatą siuntinį, kur siuntos gavėjo įmonė turėjo pirmadienį pasiimti. Siuntos gavėjo įmonė nuvažiavo pasiimti, bet neleido atsiimti pagal kvito numerį ir NET pagal teisingą gavėjo telefono numerį (nei atsisiųsti SMS negali - nieko). Tad realiai turės dar kartą važiuoti pasiimti antradienį į tą patį paštomatą kai siunta specialiai važiuota padėti reikiamame paštomate, bet vis tiek ji važiuos į paskirstymo centrą, tam, kad vėl sugrįžtų į tą pačią vietą - taip sugaištamas laikas, bereikalingai važiuojama, paštomatas neįspėja, kad bus užgaišintas laikas (juk niekas negalvoja, kad siunta bus per aplinkui vežama) ir ne iš karto išsiunčiamas SMS, be to kainuoja brangiau. Tad lpexpress.lt - ir pigiau ir kokybiškiau.
Atsakyti
Dar ner taip buve kad perkant per jus tarnyba but siuntos isdraskytos negana to batai kazkeno nesioti...
Atsakyti
Kas atsitiko su OMNIVA.Siunta sandėlyje guli mėnesis.Jos nepristato nes adresatas nepasiekiamas.Aš ištirpau su paskutiniu pavasario sniegu. RS953523940EE.Rašiau 50 laiškų :-), bet atsako jokio.Gal jau nėra tokios įmonėlės nors automobilį savo miestelyje matau beveik kasdien.
Atsakyti
Įdėjo man siunta bet mano siuntejai išmete tuscia kvita kuriame turejo buti siuntos numeris ir visa kita prisegu nuotrauka todėl aš dabar negaliu sekti siuntos
Atsakyti
​ Vakar, 27.03.2018, as, Kestutis Lukosevicius, gavau siuntą Nr. CE913460711EE tačiau turi​
​u pretenziją, nes aparato korpusas įskeltas, ir sutraiskyta tiunerio plokste 3 vietose, del to aparatas nebeveikia. Jo atsiūstas nuotraukas pridedu. Taip pat pridedu darytą nuotrauką iki išsiuntimo, kurioje minėto pažeidimo nėra.
Gaila, kad taip atsitiko. Iki šiol ne kartą naudojausi Jūsų paslaugomis ir nė karto nebuvau nuviltas, viskas sklandu ir laiku.Tikiuosi to ir ateityje.
Prašau gavėją informuoti apie galimą nuostolio kompensavimą el. paštu kestasluk@gmail.com arba mob. +370 629 56646

Pagarbiai, Kestutis Lukosevicius
Atsakyti
​ Vakar, 27.03.2018, as, Kestutis Lukosevicius, gavau siuntą Nr. CE913460711EE tačiau turi​
​u pretenziją, nes aparato korpusas įskeltas, ir sutraiskyta tiunerio plokste 3 vietose, del to aparatas nebeveikia. Jo atsiūstas nuotraukas pridedu. Taip pat pridedu darytą nuotrauką iki išsiuntimo, kurioje minėto pažeidimo nėra.
Gaila, kad taip atsitiko. Iki šiol ne kartą naudojausi Jūsų paslaugomis ir nė karto nebuvau nuviltas, viskas sklandu ir laiku.Tikiuosi to ir ateityje.
Prašau gavėją informuoti apie galimą nuostolio kompensavimą el. paštu kestasluk@gmail.com arba mob. +370 629 56646

Pagarbiai, Kestutis Lukosevicius
Atsakyti
Tomas 2018-03-23 09:41:02
Paskutiniu metu - tragedija. Rekomenduojame laikyti kuo toliau nuo šios tarnybos.

Mūsų įmonė naudojasi Omniva paslaugomis jau apie metus, bet kas darosi paskutinėmis savaitėmis yra tiesiog tragiška ir mums gali tekti keisti kurjerių tarnybą.

Pristatymai vėluoja. info@omniva.lt iš viso nebeatrašo, anksčiau irgi neatrašydavo, tik po to kai jau problema būdavo išspręsta :)) Telefonu tai pastebėjau niekada nebus pakelta iš karto, reikia laukti bent apie 5minutes, manau aptarnavimo skyrius ten sėdi ir taip filtruoja tuos, kurie tikrai jau nori pasikalbėti. Netikiu, kad visada 100% užimta būna. Skambinti tenka itin dažnai - visada tekdavo laukti.

Na o šį atsiliepimą įšaukė iš viso viršūnė - 20d. klientė skambino Omnivai pasiklausti kur siunta - atsakė, kad bus pristatyta sekančią dieną. 21d. pavakarę klientė jau skundžiasi mums, kad siunta dar vis nepristatyta. Skambiname Omnivai aiškintis kas darosi (kaip visada laukiame 5minutes ant hold'o), pagaliau pakelia - pažada kad bus pristatyta dar šiandien! Gerai. Nuraminame, informuojame klientę, kad siunta atvyksta. Kitą dieną, 22d., atėje į darbą supratome, kad mums vėl MELAVO. Siunta nepristatyta. Parašytas laiškas Omnivai - aišku jokio atsakymo. Galų gale, klientė gauna informaciją, kad siunta palikta PAŠTOMATE..... Juokaujat? KLIENTĖ FIZIŠKAI NEGALI ATSIIMTI SIUNTOS PAŠTOMATE. Tam ir buvo užsakytas kurjerio pristatymas. Be viso to, šalčiuose produkto taip pat negalima laikyti. Klientė siuntos neatsims, produktas bus sugadintas.

Žodžiu, mes praradom klientę, o Jūs po truputį prarandate Mus. Siunčiame kasdien arti 20 siuntų. Gaila, kad nesuteikiate absoliučiai jokio aptarnavimo, bei MELUOJATE, kas yra blogiausia.
Sveiki, Tomai. Atsiprašome. Šiuo metu kaip tik ieškome naujų darbuotojų į savo klientų aptarnavimo centrą, kad galėtume aptarnauti daugiau klientų. Taip pat patariame kreiptis tiesiai į mūsų vadybininką, kuris Jus aptarnauja, jei nepavyksta susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru.Taip pat gal galite atsiųsti į marketingas@omniva.lt Jus aptarnaujančio vadybininko vardą ar siuntos, kuri turėjo būti pristatyta kurjeriu, numerį.
Atsakyti
Rasa 2018-03-29 13:21:02
Sveiki, siunta pagaliau nuo kovo 14 d. atsirado. Šiandien 29 d. Patikėkite, buvo siūstas žieminis rūbelis, džiugina tik rai, kad šiandien oro temperatūra ne +10.
Rasa, o gal galėtumėte persiųsti siuntos numerį į marketignas@omniva.lt? Dar kartą atsiprašome už vėlavimą.
Atsakyti
OMNIVA LT 2018-03-29 13:14:35
Sveiki, Rasa. Atsiprašome. Tikiuosi siuntą jau gavote. Ar galite parašyti savo siuntos numerį į marketingas@omniva.lt. Pasiaiškintume vėlavimo priežastis, kad tokių situacijų nebūtų.
Sveiki, siunta pagaliau nuo kovo 14 d. atsirado. Šiandien 29 d. Patikėkite, buvo siūstas žieminis rūbelis, džiugina tik rai, kad šiandien oro temperatūra ne +10.
Atsakyti
Rasa 2018-03-23 08:38:57
Nerekomenduoju!!! Visada būna pirmas kartas. Siunta išsiųsta kovo 14 d. Šiandien kovo 23 d. jokių žinių apie siuntą. Prieš dvi dienas parašiau laišką el.paštu į info@omniva.lt, prisegiau siuntimo kvitą, atsakymo, , Jūsų laišką gavome, aiškinsimės
ir jus informuosime" nesulaukiau. Telefonu sulaukiu atsakymo, kad skambinkite vėliau, visi vadybininkai užimti arba rašykite el.paštu. Tai kam rašyti, jei neatsakote!!!! Klientas Jūsų įmonėje visiškas 0. Daugiau nebesiųsiu siuntų per jus.
Sveiki, Rasa. Atsiprašome. Tikiuosi siuntą jau gavote. Ar galite parašyti savo siuntos numerį į marketingas@omniva.lt. Pasiaiškintume vėlavimo priežastis, kad tokių situacijų nebūtų.
Atsakyti
MB Noopapildai 2018-03-22 11:45:01
Esame patenkinti Omniva paslaugomis. Visada operatyviai ir greitai atsako į klausimus ir reaguoja į iškilusias problemas.
Sveiki, ačiū už gerus žodžius.
Atsakyti
Donatas 2018-03-16 19:44:26
Nesugeba pristatyti siuntini i nurodyta adresa dabar turejau vaziuoti is pakruojo i siaulius, kad atsiimti siuntini is pastomato tai man yra nesuvokiama esu nepatenkintas ir zmonem rekomenduociau kitas siuntimo imones
Sveiki, Donatai, ar galėtumėte į marketingas@omniva.lt parašyti plačiau apie situaciją: ar kurjeris susisiekė su Jumis, ar informavo, kad siutna bus įdėta į paštomatą bei kitą informaciją, susiėjusią su šios siuntos pristatymu.
Atsakyti
Raminta 2018-03-16 15:01:03
Esu patenkinta teikiamomis paslaugomis. Paprasta, patogu ir greita. Bet teko stebėti kurjerio darbą, kol jis tvarkė siuntas. Buvau pakraupusi matydama kaip jaunuolis neatsakingai mėtė siuntinius ant žemės. Kai pagalvoju, kad mano siunčiami/gaunami daiktai galimai taip mėtomi, geriau rinksiuos kitą paslaugų tiekėją. Žinoma, subjektyvu vertinti įmonę pagal vieną darbuotoją, tad vadovams belieka tik sunerimti, kad tokių darbuotojų išvis nebūtų. Sėkmės
Sveiki, Raminta, ar galėtumėte parašyti į marketingas@omniva.lt kur matėte kurjerį. Gal prie kažkurio paštomato. Tokia situacija nėra priimtina, tad norime išsiaiškinti kuris kurjeris taip neatsakingai elgėsi.
Atsakyti
Linas 2018-03-14 08:21:46
Žemiausio lygio kliento aptarnamas. Kurjeris jo manimu “nieko neprivalu daryt ir sakyt” Tokio pat principo ir vadybininkas Paulius. Labai blogo ir žemo lygio servisas.
Sveiki, Linai, gal nebūtų sunku trumpai brūkštelėti situaciją ir persiųsti į marketingas@omniva.lt? Ačiū.
Atsakyti
Elona 2018-03-11 00:02:52
Siunciu siuntas ir gaunu daznai. Esu tikrai patenkinta, dar neteko nusivilti, siuntos pristatomos laiku. Beje didelis aciu uz labai netiketa, saldu pasveikinima kovo 8 d.proga
Sveiki, Elona. Ačiū už gerus žodžius.
Atsakyti
Zivile 2018-03-09 19:26:37
Labai nusivyliau gavus suplesyta ir sutrypta pakuote
Sveiki, Živile. Nesmagu. Ar siunta buvo tinkamai supakuota? Galime garantuoti, kad siunta bus pristatya sveika ir nepažeista, jei ji tinkamai supakuota ar įdėta į tinkamą pakuotę. Apie pakavimo taisykles rasite: http://bit.ly/2HR4JiN Jei siuntinys buvo tinkamai supakuotas, bet sugadintas, galima kreiptis dėl kompensacijos.
Atsakyti
Gintarė 2018-03-05 07:14:39
Nuvylet su kaupu.. ir parasius Jums laiska vasario 21d ji net ignoruojat. Ir kurjeriai meluoja issijuose ir pasiskambinus konsultantes sneka viska imones naudai, visada klientas pats kaltas, kad negavo siuntos. Purtotes bet kokios atsakomybes ir dengiates jog kliento rysio operatorius sugedes, galiu rastiskai irodyti jog gedimo nebuvo. O parasius i Jusu cia komentaruose skelbiama el pasta nesulaukiu Atsakymo. Labai daug ka pasako apie Jusu darbo kokybe kruva neigiamu atsiliepimu.
Sveiki, Gintare. Atsiprašome, kiek pavėlavome su atsakymu. Tikimės, jog priimtu situacijos sprendimu esate patenkinta.
Atsakyti
Kotryna Limonaitė 2018-03-01 17:00:11
Siunčiau siuntinį į kita miestą dovana, siuntinys dingo, tikino savaite kad issius, įdės į pastomata nieko neišsiuntė o siuntinys taip ir dingęs, sudarėte omniva darbuotojai daugybe nepatogumų
Sveiki, Kotryna. Atsiprašome už nepatogumus. Mano žiniomis, Jūsų pretenzija patvirtinta ir pinigai sumokėti.
Atsakyti
Paskutiniu metu - tragedija. Rekomenduojame laikyti kuo toliau nuo šios tarnybos.

Mūsų įmonė naudojasi Omniva paslaugomis jau apie metus, bet kas darosi paskutinėmis savaitėmis yra tiesiog tragiška ir mums gali tekti keisti kurjerių tarnybą.

Pristatymai vėluoja. info@omniva.lt iš viso nebeatrašo, anksčiau irgi neatrašydavo, tik po to kai jau problema būdavo išspręsta :)) Telefonu tai pastebėjau niekada nebus pakelta iš karto, reikia laukti bent apie 5minutes, manau aptarnavimo skyrius ten sėdi ir taip filtruoja tuos, kurie tikrai jau nori pasikalbėti. Netikiu, kad visada 100% užimta būna. Skambinti tenka itin dažnai - visada tekdavo laukti.

Na o šį atsiliepimą įšaukė iš viso viršūnė - 20d. klientė skambino Omnivai pasiklausti kur siunta - atsakė, kad bus pristatyta sekančią dieną. 21d. pavakarę klientė jau skundžiasi mums, kad siunta dar vis nepristatyta. Skambiname Omnivai aiškintis kas darosi (kaip visada laukiame 5minutes ant hold'o), pagaliau pakelia - pažada kad bus pristatyta dar šiandien! Gerai. Nuraminame, informuojame klientę, kad siunta atvyksta. Kitą dieną, 22d., atėje į darbą supratome, kad mums vėl MELAVO. Siunta nepristatyta. Parašytas laiškas Omnivai - aišku jokio atsakymo. Galų gale, klientė gauna informaciją, kad siunta palikta PAŠTOMATE..... Juokaujat? KLIENTĖ FIZIŠKAI NEGALI ATSIIMTI SIUNTOS PAŠTOMATE. Tam ir buvo užsakytas kurjerio pristatymas. Be viso to, šalčiuose produkto taip pat negalima laikyti. Klientė siuntos neatsims, produktas bus sugadintas.

Žodžiu, mes praradom klientę, o Jūs po truputį prarandate Mus. Siunčiame kasdien arti 20 siuntų. Gaila, kad nesuteikiate absoliučiai jokio aptarnavimo, bei MELUOJATE, kas yra blogiausia.
Atsakyti
Nerekomenduoju!!! Visada būna pirmas kartas. Siunta išsiųsta kovo 14 d. Šiandien kovo 23 d. jokių žinių apie siuntą. Prieš dvi dienas parašiau laišką el.paštu į info@omniva.lt, prisegiau siuntimo kvitą, atsakymo, , Jūsų laišką gavome, aiškinsimės
ir jus informuosime" nesulaukiau. Telefonu sulaukiu atsakymo, kad skambinkite vėliau, visi vadybininkai užimti arba rašykite el.paštu. Tai kam rašyti, jei neatsakote!!!! Klientas Jūsų įmonėje visiškas 0. Daugiau nebesiųsiu siuntų per jus.
Atsakyti
Esame patenkinti Omniva paslaugomis. Visada operatyviai ir greitai atsako į klausimus ir reaguoja į iškilusias problemas.
Atsakyti
Nesugeba pristatyti siuntini i nurodyta adresa dabar turejau vaziuoti is pakruojo i siaulius, kad atsiimti siuntini is pastomato tai man yra nesuvokiama esu nepatenkintas ir zmonem rekomenduociau kitas siuntimo imones
Atsakyti
Esu patenkinta teikiamomis paslaugomis. Paprasta, patogu ir greita. Bet teko stebėti kurjerio darbą, kol jis tvarkė siuntas. Buvau pakraupusi matydama kaip jaunuolis neatsakingai mėtė siuntinius ant žemės. Kai pagalvoju, kad mano siunčiami/gaunami daiktai galimai taip mėtomi, geriau rinksiuos kitą paslaugų tiekėją. Žinoma, subjektyvu vertinti įmonę pagal vieną darbuotoją, tad vadovams belieka tik sunerimti, kad tokių darbuotojų išvis nebūtų. Sėkmės
Atsakyti
Žemiausio lygio kliento aptarnamas. Kurjeris jo manimu “nieko neprivalu daryt ir sakyt” Tokio pat principo ir vadybininkas Paulius. Labai blogo ir žemo lygio servisas.
Atsakyti
Siunciu siuntas ir gaunu daznai. Esu tikrai patenkinta, dar neteko nusivilti, siuntos pristatomos laiku. Beje didelis aciu uz labai netiketa, saldu pasveikinima kovo 8 d.proga
Atsakyti
Labai nusivyliau gavus suplesyta ir sutrypta pakuote
Atsakyti
Nuvylet su kaupu.. ir parasius Jums laiska vasario 21d ji net ignoruojat. Ir kurjeriai meluoja issijuose ir pasiskambinus konsultantes sneka viska imones naudai, visada klientas pats kaltas, kad negavo siuntos. Purtotes bet kokios atsakomybes ir dengiates jog kliento rysio operatorius sugedes, galiu rastiskai irodyti jog gedimo nebuvo. O parasius i Jusu cia komentaruose skelbiama el pasta nesulaukiu Atsakymo. Labai daug ka pasako apie Jusu darbo kokybe kruva neigiamu atsiliepimu.
Atsakyti
Siunčiau siuntinį į kita miestą dovana, siuntinys dingo, tikino savaite kad issius, įdės į pastomata nieko neišsiuntė o siuntinys taip ir dingęs, sudarėte omniva darbuotojai daugybe nepatogumų
Atsakyti
Neringa 2018-02-24 14:52:58
Laabai nusivyliau šia įmone.. Tikrai dažnai per ją siunčiausi siuntas, tačiau po paskutinio įvykio, dėja, bet siuntas siųsiuosi per kitur..
Duomenų išsaugojimas sistemoje 09.02.2018 21:21
Įteikimas kurjeriui skenuojant 12.02.2018 19:06 Vilniaus VCUP paštomatas
Pristatymas į punktą 12.02.2018 21:09 Vilniaus terminalas
Įteikimas kurjeriui 13.02.2018 09:09 Klaipedos terminalas
Kelis kartus skambinau į Omnivą (prisiskambint užtrukdavo 15-20min), kai papasakojau situaciją, darbuotoja sakė, kad perskambins. Bet to nepadarė. Skambinau dar kelis kartus (skirtingomis dienomis), tačiau taip pat žadėjo, jog išsiaiškins ir perskambins tą pačią dieną arba kitą, bet vėlgi niekas neperskambino. Rašiau laiškus, atrašė tik tada kai pakartotinai siunčiau laiškus, žadėjo išsiaškinti. Galiausiai trūko kantrybė (pagal sistemą siuntinys pas kurjerį buvo jau 9 dienas (!!!)), parašiau piktą laišką, tuomet gan greitai suregavo, ir atrašė, kad siuntos rasti nepavyko.. Suprantu, visko būna, bet jei jūs pažadatė perskambinti, tai taip ir padarykite, o ne meluokite. be to negi tiek daug laiko reikia, kad suprastumėt, jog siunta dingusi ? Tikrai kažkaip labai nerimtai dirbate.
Sveiki, Neringa. Atsiprašome dėl susidariusios situacijos. Jums išsiųsta pretenzijos forma. Ją užpildžius, bus padengti susidarę nuostoliai.
Atsakyti
Jonas 2018-02-20 15:08:29
Vienos siuntos CE582914258EE istorija
Pristatymas į punktą 14.02.2018 14:54 Kauno paštomatas
Šiandien 20.02.2018 15:00 dar negavau. Yra kažkur Vilniuje.
Per 6 d. dar negavau.
Sveiki, Jonai, atsiprašome už nepatogumus. Sistemoje pažymėta, jog siunta Jus pasiekė Vasario 20 d. 17:54. Vasario 16, 17, 18 buvo nedarbo dienos, tad siuntos pristatymas kiek užtruko.
Atsakyti
Irma 2018-02-28 13:45:39
Laba diena, vakar gavau siuntinį suplėšyta pakuote, nu galvoju netyčia. Pasitaiko. Nu, bet žinokit kaip šiandien gavau dar baisiau, tai jau supykau. Čia dabar jau bus toki pristatymai visada? !
Sveiki, Irma, tikrai nėra malonu gauti tokias siuntas. Kad nereikėtų liūdėti dėl tokios siuntos, siuntas reikėtų pakuoti į tam tinkamas pakuotes. Iš nuotraukų matome, kad naudota netinkama pakuotė. Reikėtų siuntinius dėti į pakankamai tvirtą kartotinę dėžutę arba į plastikinį maišelį, jei siunčiate pvz.: rūbus. Daugiau informacijos apie tinkamą pakavimą: http://bit.ly/2HR4JiN Jei siuntinius gavote iš el. parduotuvės, gal galėtumėte pranešti jos pavadinmą? Susisiektume su pardavėju ir perspėtume dėl naudojamos netinkamos pakuotės.
Atsakyti
Grazvydas 2018-02-26 16:05:35
Ar Jusu imoneje vairuotojai yra supazindinami su vairavimo manieromis. O gal but visai be vairuotojo pazimejimu vazineja. Kaip KBD471 ???
Atsiprašome. Pastabos perduotos vairuotojui.
Atsakyti
ES 2018-02-26 15:15:24
Tragedija aptarnavimo kokybė. Per du mėnesiu dingo dvi siutos. Viena ją "tipo" pasimetė sandėlyje, o siuntos vertė buvo apie 100eur. Kitą siuntąč kurjeris paėmė visai nesenai, prie mano akių nuskanavo, pasirašė ant manifesto. Sistemoje rodo, kad siuntos duomenys tik užregistruoti, o siunta nebuvo įduota, nors aiškiai kurjeriui padaviau į rankas, jis nuskanavo ir pasirašė ant manifesto. Susisiekus su Omniva, jie įrodinėja, kad siutna nebuvo paimta, ir kad jie nieko kalti., Tai taip išeina, kad kurjeris gali vogti siuntas ir jie už tai neatsako, nes tiesiog ji neatsidūrė sandėlyje, o jo parašas, kad siuntos paimtos nieko nereiškia. Nesiųskit įmonės su šiais kurjeriais, nes jie vogia siuntas, mūsų klientai lieka nepatenkinti, o jie už tai neatsako ir savo klientus laiko už d*****s. Rinkitės kitas kurjerių tarnybas, bet tik ne Omniva, kurie net iškolioja jei siutna nebūna suruošta, nors atvažiuoja valanda anksčiau nei buvo kviestas kurjeris. Apgailėtinas servisas, vogiamos siuntos, įmonei vieni nuostoliai. Šiandien pat nutraukiame sutartį, nesd Omniva neatsako už savo kurjerius, kurie labai gražiai pasisavina siuntas arba tiesiog jas pameta sandėlyje.
Sveiki, Egle. Dėl šios situacijos jau išsiaiškinote su mūsų vadybininku Augustu. Tikimės mažiau nesusipratimų tolimesniame bendradarbiavime.
Atsakyti
Rima 2018-02-22 20:39:42
Labai nusivyliau šiandien gavusi siuntą iš OMNIVOS paštomato, sudaužyta prekę gavau.Ateityje tikrai nieko nebesisiūsiu per Omnivą.
Sveiki, Rima. Tikrai nemaloni situacija. Sakykite ar buvo užsakya mūsų papildoma paslauga "Atsargiai"? Jei taip, tuomet galite kreiptis į info@omniva.lt dėl žalos atlyginimo. Jei ne, tuomet siuntinys laikomas įprastu siuntiniu ir mes negalime garantuoti, jog dūžtantis daiktas atvyks nepažeistas, jei nebuvo tinkamai supakuotas. Apie pakavimo taisykles galite sužinoti šioje nuorodoje: http://bit.ly/2HR4JiN Jei prekę įsigijote el. parduotuvėje, gal galėtumėte atsiųsti šios parduotuvės pavadinimą? Informuotume šią parduotuvę apie netinkamai pakuojamas prekes.
Atsakyti
Aušra 2018-02-17 16:51:24
Jau antra diena einu į Omnivos paštomatą Palangoje, neveikia, nieko nėra parašyta, gal jau išvis nebedirbs, skambinau ir niekas nekelia ragelio, labai sugadino visas šventes
Sveiki, Aušra. Palangos paštomatas yra neseniai atnaujintas bei padidintas. Deja, po pakeitimų 02.16 ir 02.17 buvo sutrikęs jo veikimas. Techniniai nesklandumai buvo pašalinti ir dabar paštomatas veikią kaip ir anksčiau - visą parą. Atsiprašome už nesklandumus ir kviečiame naudotis.
Atsakyti
Raimondas 2018-02-16 10:24:30
Kuo toliau tuo blogiau su omnivos paštomatais. Paštas greičiau siuntas pristato nei omniva, o kaina vos ne dviguba. Dabartinėje situacijoje siunta Pristatyma į punktą 14.02.2018 23:15 Kauno terminalas. Šiandien turim 2018 02 16 siuntos dar vis nera. Per dvi paras niekaip nesugeba pristatyti. Kauna jug galima per 30 min skersai pravaziuot, o jum dvieju paru neužtenka. Visiškas apsurdas ir pasityciojimas iš žmonių. Siuntos sekimas atrodo taip :
Įteikimas kurjeriui 16.02.2018 09:46 Kauno terminalas
Pristatymas į punktą 15.02.2018 18:40 Kauno terminalas
Įteikimas kurjeriui 15.02.2018 07:11 Kauno terminalas
Pristatymas į punktą 14.02.2018 23:15 Kauno terminalas
Pristatymas į punktą 14.02.2018 14:00 Klaipedos terminalas
Įteikimas kurjeriui skenuojant 14.02.2018 14:00 Klaipedos terminalas
Klausimas kiek dar kartu bus itekta kurjeriui ir pristatyta i pristatymo punktą, kol pasieks klianta?
Sveiki, Raimondai, vasario 16 d. buvo ne darbo diena ir siuntų nepristatinėjome. Jūsų siunta adresatą turėjo pasiekti vasario 17 d. Ar galėtumėte atsiųsti siuntos numerį į marketingas@omniva.lt? Norėtume pasiaiškinti kodėl siunta nebuvo pristatyta vasario 15 d. Ačiū.
Atsakyti
Indre 2018-02-17 10:03:29
Visur reklamuota, kad su omniva atsiimk siuntinius 24/7. Kai atvykau i pasirinkta omnivos pastomata ta pati reklama švietė iš tolo, tačiau mažomis raidėmis prieki radau parašyta - dirba Pirmadienis- Penktadienis 08:00-19:00 val. Labai nusivyliau apgaulinga reklama ir dabar sukeltais nepatogumais, nes visa savaitgalį negaliu atsiimti reikiamu prekių
Sveiki, Indre. Mūsų paštomatai tikrai veikia 24/7. Pirmadieniais -penktadieniais 08:00 - 19:00 veikia mūsų klientų aptarnavo centras. Palangos paštomatas yra neseniai atnaujintas bei padidintas. Deja, po pakeitimų 02.16 ir 02.17 buvo sutrikęs jo veikimas. Techniniai nesklandumai buvo pašalinti ir dabar paštomatas veikią kaip ir anksčiau - visą parą. Atsiprašome už nesklandumus ir kviečiame naudotis.
Atsakyti
Laba diena, vakar gavau siuntinį suplėšyta pakuote, nu galvoju netyčia. Pasitaiko. Nu, bet žinokit kaip šiandien gavau dar baisiau, tai jau supykau. Čia dabar jau bus toki pristatymai visada? !
Atsakyti
Ar Jusu imoneje vairuotojai yra supazindinami su vairavimo manieromis. O gal but visai be vairuotojo pazimejimu vazineja. Kaip KBD471 ???
Atsakyti
Tragedija aptarnavimo kokybė. Per du mėnesiu dingo dvi siutos. Viena ją "tipo" pasimetė sandėlyje, o siuntos vertė buvo apie 100eur. Kitą siuntąč kurjeris paėmė visai nesenai, prie mano akių nuskanavo, pasirašė ant manifesto. Sistemoje rodo, kad siuntos duomenys tik užregistruoti, o siunta nebuvo įduota, nors aiškiai kurjeriui padaviau į rankas, jis nuskanavo ir pasirašė ant manifesto. Susisiekus su Omniva, jie įrodinėja, kad siutna nebuvo paimta, ir kad jie nieko kalti., Tai taip išeina, kad kurjeris gali vogti siuntas ir jie už tai neatsako, nes tiesiog ji neatsidūrė sandėlyje, o jo parašas, kad siuntos paimtos nieko nereiškia. Nesiųskit įmonės su šiais kurjeriais, nes jie vogia siuntas, mūsų klientai lieka nepatenkinti, o jie už tai neatsako ir savo klientus laiko už d*****s. Rinkitės kitas kurjerių tarnybas, bet tik ne Omniva, kurie net iškolioja jei siutna nebūna suruošta, nors atvažiuoja valanda anksčiau nei buvo kviestas kurjeris. Apgailėtinas servisas, vogiamos siuntos, įmonei vieni nuostoliai. Šiandien pat nutraukiame sutartį, nesd Omniva neatsako už savo kurjerius, kurie labai gražiai pasisavina siuntas arba tiesiog jas pameta sandėlyje.
Atsakyti
Laabai nusivyliau šia įmone.. Tikrai dažnai per ją siunčiausi siuntas, tačiau po paskutinio įvykio, dėja, bet siuntas siųsiuosi per kitur..
Duomenų išsaugojimas sistemoje 09.02.2018 21:21
Įteikimas kurjeriui skenuojant 12.02.2018 19:06 Vilniaus VCUP paštomatas
Pristatymas į punktą 12.02.2018 21:09 Vilniaus terminalas
Įteikimas kurjeriui 13.02.2018 09:09 Klaipedos terminalas
Kelis kartus skambinau į Omnivą (prisiskambint užtrukdavo 15-20min), kai papasakojau situaciją, darbuotoja sakė, kad perskambins. Bet to nepadarė. Skambinau dar kelis kartus (skirtingomis dienomis), tačiau taip pat žadėjo, jog išsiaiškins ir perskambins tą pačią dieną arba kitą, bet vėlgi niekas neperskambino. Rašiau laiškus, atrašė tik tada kai pakartotinai siunčiau laiškus, žadėjo išsiaškinti. Galiausiai trūko kantrybė (pagal sistemą siuntinys pas kurjerį buvo jau 9 dienas (!!!)), parašiau piktą laišką, tuomet gan greitai suregavo, ir atrašė, kad siuntos rasti nepavyko.. Suprantu, visko būna, bet jei jūs pažadatė perskambinti, tai taip ir padarykite, o ne meluokite. be to negi tiek daug laiko reikia, kad suprastumėt, jog siunta dingusi ? Tikrai kažkaip labai nerimtai dirbate.
Atsakyti
Labai nusivyliau šiandien gavusi siuntą iš OMNIVOS paštomato, sudaužyta prekę gavau.Ateityje tikrai nieko nebesisiūsiu per Omnivą.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija
Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija 05-15 15:59
Užsienio kalbos kompetencijos - įmonės sėkmės garantas Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik visame...
Airijos sprendimas: abortų draudimas turi būti panaikintas
Airijos sprendimas: abortų draudimas turi būti panaikintas 05-26 20:57
Airijoje, kurioje lig šiol yra vieni griežčiausių Europoje abortų draudimai, padėtis keičiasi: referendumo dauguma nusprendė, kad abortai neturi būti draudžiami.
Netikėtai vėl susitiko Šiaurės ir Pietų Korėjos lyderiai
Netikėtai vėl susitiko Šiaurės ir Pietų Korėjos lyderiai 05-26 16:13
Šeštadienį demilitarizuotoje pasienio zonoje tarp dviejų šalių trumpam susitiko Šiaurės ir Pietų Korėjos lyderiai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Sutikimas su interneto svetainėse pateikiamomis "Slapukų" taisyklėmis Jums:

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Colgate-Palmolive 63,75 +2,02%
Intel 55,44 +1,26%
Kraft Heinz Co 57,77 +1,24%
Manchester United 21,05 +1,20%
Exxon Mobil 78,71 -1,94%
Avon 1,85 -2,12%
Chevron 122,19 -3,49%
ConocoPhillips 65,47 -4,35%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 2,00 +9,29%
Varis 6851,51 +0,77%
Dyzelis 2,08 +7,77%
Nafta 70,71 -1,57%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Cukrus 0,55 0,00%
Anglis 94,21 -1,54%
Bananai 1,16 0,00%