VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vienos siuntos CE582914258EE istorija
Pristatymas į punktą 14.02.2018 14:54 Kauno paštomatas
Šiandien 20.02.2018 15:00 dar negavau. Yra kažkur Vilniuje.
Per 6 d. dar negavau.
Atsakyti
Vladislavas 2018-02-19 21:25:05
Taigi parašyta kada galima ten nurodytu telefonu skambinti, o ne paštomato darbo laikas)) Paštomatai dirba 24/7.
Vladislavai, nežinau iš kur atsirado 'kada galima ten nurodytu telefonu skambinti', nes aš kalbėjau apie paštomatą, kuris nedirbo jau 20:00 val. penktadienio vakarą. Matau ir kita klientė Aušra susidūrė su ta pačia problema Palangoje.
Atsakyti
Indre 2018-02-17 10:03:29
Visur reklamuota, kad su omniva atsiimk siuntinius 24/7. Kai atvykau i pasirinkta omnivos pastomata ta pati reklama švietė iš tolo, tačiau mažomis raidėmis prieki radau parašyta - dirba Pirmadienis- Penktadienis 08:00-19:00 val. Labai nusivyliau apgaulinga reklama ir dabar sukeltais nepatogumais, nes visa savaitgalį negaliu atsiimti reikiamu prekių
Taigi parašyta kada galima ten nurodytu telefonu skambinti, o ne paštomato darbo laikas)) Paštomatai dirba 24/7.
Atsakyti
Jau antra diena einu į Omnivos paštomatą Palangoje, neveikia, nieko nėra parašyta, gal jau išvis nebedirbs, skambinau ir niekas nekelia ragelio, labai sugadino visas šventes
Atsakyti
Visur reklamuota, kad su omniva atsiimk siuntinius 24/7. Kai atvykau i pasirinkta omnivos pastomata ta pati reklama švietė iš tolo, tačiau mažomis raidėmis prieki radau parašyta - dirba Pirmadienis- Penktadienis 08:00-19:00 val. Labai nusivyliau apgaulinga reklama ir dabar sukeltais nepatogumais, nes visa savaitgalį negaliu atsiimti reikiamu prekių
Atsakyti
Kuo toliau tuo blogiau su omnivos paštomatais. Paštas greičiau siuntas pristato nei omniva, o kaina vos ne dviguba. Dabartinėje situacijoje siunta Pristatyma į punktą 14.02.2018 23:15 Kauno terminalas. Šiandien turim 2018 02 16 siuntos dar vis nera. Per dvi paras niekaip nesugeba pristatyti. Kauna jug galima per 30 min skersai pravaziuot, o jum dvieju paru neužtenka. Visiškas apsurdas ir pasityciojimas iš žmonių. Siuntos sekimas atrodo taip :
Įteikimas kurjeriui 16.02.2018 09:46 Kauno terminalas
Pristatymas į punktą 15.02.2018 18:40 Kauno terminalas
Įteikimas kurjeriui 15.02.2018 07:11 Kauno terminalas
Pristatymas į punktą 14.02.2018 23:15 Kauno terminalas
Pristatymas į punktą 14.02.2018 14:00 Klaipedos terminalas
Įteikimas kurjeriui skenuojant 14.02.2018 14:00 Klaipedos terminalas
Klausimas kiek dar kartu bus itekta kurjeriui ir pristatyta i pristatymo punktą, kol pasieks klianta?
Atsakyti
Gediminas 2018-02-14 17:48:48
Kiek tenka susidurt su kurjeriais tikrai sita kompanija nuvyle labai kur visi paskambina susitaria kur pristatyt ar yra kitu problemu issprendziama greit i sita nei skambina nei ka sumete i pastomata o pats paskui lakstyk jieskok kur kas kaip jokios atsakomybes
Sveiki, atsiprašome už nepatogumą. Jei siunta turėjo būti pristatyta per kurjerį, tuomet kurjeris turėjo paskambinti ir susitarti dėl pristatymo laiko. Gal galėtumėte parašyti savo siuntos numerį į marketingas@omniva.lt?
Atsakyti
Tragedija 2018-02-14 12:24:55
Kuo toliau, tuo Omniva dirba blogau. Esame verslo klientai. Is pradziu dar dideliu nesklandumu nebudavo, tik retkarciais budavo su siuntom. Dabar jau geras pusmetis kenciame. Siuntos veluoja, arba del kazkokiu Jiems tik zinomu priezasciu dingsta, veliau atsiranda. I klientu aptarnavimo skyriu prisiskambinti neimanoma. Su vadybininku skirtu mum taip pat nesusisnekam. Daugybe kartu zadejo issiaiskinti situacija perskambinti, ir neperskambina. Veliau pats vel skambineji jam, jis nekelia. Pasitikejimo nekelianti imone. Geriau jau moketi uz siuntas kitur truputi daugiau, bet siuntos bus pristatyos laiku, klientai nebus nepatenkinti mumis ir aptarnaujantis personalas bent jau neignoruos klientu.
Sveiki, nesmagu girdėti ir atsiprašome už nepatogumus. Gal galite parašyti savo įmonės pavadinimą ar vadybininko vardą į marketingas@omniva.lt. Norėtume išsiaiškinti kas su Jumis dirba ir suprasti problemos esmę, kad tokios situacijos nesikartotų.
Atsakyti
Kiek tenka susidurt su kurjeriais tikrai sita kompanija nuvyle labai kur visi paskambina susitaria kur pristatyt ar yra kitu problemu issprendziama greit i sita nei skambina nei ka sumete i pastomata o pats paskui lakstyk jieskok kur kas kaip jokios atsakomybes
Atsakyti
Kuo toliau, tuo Omniva dirba blogau. Esame verslo klientai. Is pradziu dar dideliu nesklandumu nebudavo, tik retkarciais budavo su siuntom. Dabar jau geras pusmetis kenciame. Siuntos veluoja, arba del kazkokiu Jiems tik zinomu priezasciu dingsta, veliau atsiranda. I klientu aptarnavimo skyriu prisiskambinti neimanoma. Su vadybininku skirtu mum taip pat nesusisnekam. Daugybe kartu zadejo issiaiskinti situacija perskambinti, ir neperskambina. Veliau pats vel skambineji jam, jis nekelia. Pasitikejimo nekelianti imone. Geriau jau moketi uz siuntas kitur truputi daugiau, bet siuntos bus pristatyos laiku, klientai nebus nepatenkinti mumis ir aptarnaujantis personalas bent jau neignoruos klientu.
Atsakyti
UAB Anapolija 2018-02-03 09:55:07
Buvo siunčiami nauji akumuliatoriai, gamyklinėje pakuotėje. Akumuliatoriai siuntimo metu buvo sugadinti. Užpildžius pretenzija, buvo gautas atsakymas, kad nieko nekompensuos, nors tiesiogiai taisyklės nedraudžia siųsti akumuliatorių. Už sugadintų akumuliatorių grąžinimą, dar paprašė 16 €. Viso nuostolio 260 €. Kompanija, dirbanti visiškai neatsakingai.
Sveiki, akumuliatoriuose yra rūgštis. OMNIVA taisyklės draudžia siųsti rūgštį tiek paštomatu, tiek per kurjerį.
Atsakyti
Indra 2018-01-25 09:20:03
Likau labai nepatenkinta siandienos omniva kurjerio pristatymu. Paskambines liepe iseiti. Isejau sedi masinoj kai tortas ir moja ranka ateiti iki masinos atejau pro langa padawe pasirasyti ir atidawe pro ta pati pradaryta langa mano siuntini. Nei laba diena nei viso gero ir dar su piktumu as ant balto sakiau pasirasyti ir ne su nagu. Man atrodo as moku pinigus uz tai kad man prie duru pristatytu siuntini o ne sitaip elgtusi. Bjauru tiesiog...
Sveiki, ar galėtumėte parašyti siuntos, kurią gavote iš šio kurjerio, numerį į el. paštą marketingas@omniva.lt ? Norėtume išsiaiškinti koks tai buvo kurjeris, nes toks elgesys neatitinka mūsų įmonėje numatytos tvarkos. Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Buvo siunčiami nauji akumuliatoriai, gamyklinėje pakuotėje. Akumuliatoriai siuntimo metu buvo sugadinti. Užpildžius pretenzija, buvo gautas atsakymas, kad nieko nekompensuos, nors tiesiogiai taisyklės nedraudžia siųsti akumuliatorių. Už sugadintų akumuliatorių grąžinimą, dar paprašė 16 €. Viso nuostolio 260 €. Kompanija, dirbanti visiškai neatsakingai.
Atsakyti
Likau labai nepatenkinta siandienos omniva kurjerio pristatymu. Paskambines liepe iseiti. Isejau sedi masinoj kai tortas ir moja ranka ateiti iki masinos atejau pro langa padawe pasirasyti ir atidawe pro ta pati pradaryta langa mano siuntini. Nei laba diena nei viso gero ir dar su piktumu as ant balto sakiau pasirasyti ir ne su nagu. Man atrodo as moku pinigus uz tai kad man prie duru pristatytu siuntini o ne sitaip elgtusi. Bjauru tiesiog...
Atsakyti
Paskutinį kartą naudojausi. Savaitę siunta dingusi, aiškinasi kelias paras ir nieko. Pažada perskambint kitą dieną ir tyla. Tragedija kažkokia, jokio dėmesio klientui. Blogiausia, kad siuntos vertė nemaža. Neaišku, kada ir kaip viskas baigsis. Jokio informuotumo. Niekam nepatariu siųsti per šitą š*******o kontorą.
Atsakyti
Tragiškas kurjeriu darbas ir didelis neatsakingumas.Išimti siunta iš paštomato ir ja pamesti
Atsakyti
Pritariu daugumai del skambinimo i omniva klientu linija, reikia daugybe kartu skambinti kol kas nors atsilieps, pristatymas per kurjeri uztrunka ilgiau nei per pastomata, o gavejai tikisi, kad per kurjeri gaus greiciau. Omniva skelbia, kad per kurjerį pristatys kitą darbo dieną po siuntos perdavimo kurjeriui. Sausio 3d (trečiadienį). įteikta kurjeriui, sausio 6d. klientas skambina kada bus siuntinys, manau Lietuvos paštas greičiau pristatytų ne per kurjerį, o paprastu siuntimu ir dvigubai pigiau. Verslo atstovams ne kokia reputacija, kai pasakai viena, o gaunasi va šitaip ir jokių įspėjimų ir paaiškinimų. Rašau todėl, kad jau ne pirmas kartas, omnivos verslas labai išaugo ir smulkūs verslo klientai nebevertinami.
Atsakyti
Šita šaika neturi teisės vadintis įmone. Pasirinkus paslaugą paštomatas >kurjeris, jau savaitę nesugeba nuvežti krovinio, nors gavėjas visą dieną dirbanti įmonė.Gauti kažkokios informacijos neįmanoma, į laiškus neatsako telefonu, pasiima numerį - neatskambina. Velnių kontora, Bielski atsistatydink, nesugebi organizuot darbo
Atsakyti
Omniva aptarnavimo skyriumi esu labai nusivylusi. Visą dieną neįmanoma susisiekti, turiu skubų atvejį, o atsiliepti ar pateikti atsakymo niekas nesistengia. Esu nusivylusi ir nebežadu naudotis paslaugomis. Ne pirmas kartas taip, ATSAKINGUMO REIKIA!!
Atsakyti
Labai džiaugiuosi operatyviu susisiekimu net naktį dėl savo pačios klaidos, nes išsiunčiau ne tam žmogui ne ta siuntinį. Jau galvojau nepavyks susigrąžinti siuntos sau pačiai, bet likau maloniai nustebinta, kad Omniva darbuotojai man noriai padėjo, naudojausi paštomatu pirma karta, bet nuo šiol naudosiuos šia paslauga visada :)
Atsakyti
Labai liūdna ir apmaudu gauti sudūžusį siuntinį. Nors buvo tikrai įpakuota tvirtai ir patikimai ir dar užrašyta, saugoti dūžta ir dar siuntinukas ne taip lengvai sudaužomas, bet Omnivos darbuotojai sugebejo sudaužyti. Manyčiau jei jau dirbi tokį darbą, tai reikėtų ir dirbt atsakingai, juk ir patiems butu nemalonu gauti tokią staigmeną. Nuliūdinot tikrai dar prieš šventes.
Atsakyti
Dėl per mažų siuntų išmatavimų;
Omniva teisi. Lygiai tas pats su LP express ir man taip buvo. Jei siunta supakuota netinkamai, yra per didelė arba per maža - siuntėjas neprisiima jokios atsakomybės. Nors su Omniva seniau siunčiau dokumentus, tai dar laimei, kad siunta nukeliavo voke iki gavėjo. Bet paskui kai paskaičiau taisykles - tai nuo to laiko dokumentus įdedu į laikraščių krūvą, ar į maišą tiesiog pridedu putoplasto. Jūsų atvejis sumos atžvilgiu skausmingesnis, tačiau džiaugiuosi, kad nuo šiol žinosite kaip reikia pakuoti siuntas.
O dėl gavėjo:
Tai labai gerai, kad atiduoda siuntas pagal adresą ar įmonę o nepagal konkretų vardą, pavardę... Dar jei vardus kurjeriai pradėtų labai labai atidžiai tikrinti ir reikalautų kad būtinai atitiktų - tai siuntos keliautų 3 paras... Ne tie laikai.
Atsakyti
Norėčiau paprašyt omnivos darbuotoju atsakingiau žiūrėti į savo darbą ir neatidavinėti siuntu bet kam.
Atsakyti
Omniva Lt nepristate siuntos, pasimete, nes, matot yra kazkokie minimalus siuntos matmenys. ATTENTION ACTUNG UWAGA : MINIMALUS MATMENYS. Nuostolis : 35.50Eur + baisiai supykes klientas, kuriam musu gaminiai yra ne siaip sau reikalingi. Omniva patare issiusti pakartotinai, net jau nebejuokinga.
Atsakyti
Padekoti norejau, kad siunta pasieke adresata, nors ne viska atlikau kaip reikejo (pirmakart siunciau) ir nesivarginau susisiekt del to.
Atsakyti
Aringas Girdzius 2017-04-05 19:08:38 IP 5.20.251.26
Tokiose situacijose pays kalti, kad nusileidžiate. Reikalauti, skambinti turite tol kol atsiras siunta. Aš laisvadienį pasiimčiau ir tol skambinčiau, kol kažkas pradės kažką daryti.

Vytautas 2017-04-21 14:43:01 IP 78.60.158.101
Kurį paštomatą nurodo siuntėjas, į tą Omniva ir siunčia. Susisiekite pasitikslinti su siuntėju.

Trakai 2017-04-29 17:20:49 IP 90.144.88.228
LP express irgi neturi paštomato Trakuose. Omnivai šiame mieste nereikia klientų. O galėjo Omniva pasinaudoti tuo, kad nėra kitų konkurentų ir praleido progą pastatyti paštmatą. Gaila, nes Trakuose, poreikis yra.

Katiuxa 2017-06-05 17:16:43 IP 78.60.38.89
Vagystę atikti galėjo ir siuntėjas, išsiųsdamas netvarkingą siuntą ir imituodamas „vagystę“. O jei tai kurjerių klaida - rašykite, viešinkite. Nenusileiskite.

Klientas 2017-06-09 09:35:30 IP 162.247.72.216
Įmonėje dirba daug darbuotojų - vienas nevykęs darbuotojas, neteisingai paėmęs pinigus, arba paėmęs tiek nes tiek liepė jam paimti siuntėjas - yra klaida, bet visos įmonės kaltinti negalima. Vieni darbuotojai yra geresni už kitus ir tai akivaizdu. Laimei, mums papuola tik šaunūs vyrukai.

Gintaras 2017-07-20 15:33:24 IP 85.232.154.196
Didelėje įmonėje yra daug grandžių. Telefoninėje pagalboje dirbantiems konsultantams nėra suteikta galių priimtisprendimus. Todėl jų atsakymai dažniausiai būna šabloniniai. Tai nėra normalu, bet galbūt jie atsakė, kad problema yra žinoma, ir daugiau nieko nedarė, nes jų sistemoje gedimas gal jau buvo užregistruotas, ir jie laukia kitos įmonės, kuri tvarko tecninę dalį. Ir konsultantai galbūt tokie abejingi buvo - nes jie nieko padaryti tiesiog negali. O ir atsakomybės ne per daugiausia. Gal ir savo vadvų bijo, kad kaip aš eisiu trukdyti savo vadovą dėl kažkokio žmogaus siuntos...Dar vadovas aprėks, kad nežinau atsakymo ir jį trukdau.

Erik 2017-07-20 18:39:49 IP 85.206.205.22
eva 2017-08-09 12:53:59 IP 82.135.219.244
Jei nespausdina lipduko - dar nereiškia kad neįmanoma išsiųsti siuntos. Jei siuntą siunčiate darbo valandomis - skambinkite kol dar stovite prie paštomato. Man dar ne tokiai situacijai rado sprendimą. Siunta buvo labai svarbi ir išsiuntimą reikėjo padaryti būtent tą mintę. Išsiuntėm.

Gintarė 2017-08-09 19:15:40 IP 83.190.213.160
Siuntos lipdukai visada yra klijuojami jei tik jie atsispausdina. Esant nenumatytiems gedimams, ar tiesiog kaip dazniausiai buna - lipduko pasibaigimo atvejis - skambinkite pasitikslinti. Tačiau jei lipduko nėra - dažniausiai galima siuntą dėti be lipduko.

Migle 2017-08-10 18:50:26 IP 84.15.179.243
Tokiu atveju Jūs visiškai teisi. Kurjeriui galbūt nebuvo laisvų skyrelių įdėti Jūsų siuntą (nebent siuntėjas pats išsiuntė šitaip siuntą) todėl siunta buvo apgadinta. Omniva kurjeriai nėra skatinami asmeniškai susisiekti su klientu ir atsakingai susitarti dėl siuntos atsiėmimo. Jei netelpa siunta - gali pasiūlyti kitą paštomatą ar įdėti vėliau. Nesuprantu kam taip siuntą kurjeris grūdo.

Vytautas 2017-08-26 15:17:52 IP 78.63.221.138
Kreipkitės raštu į Omnivą. Nenuleiskit rankų. Nebūkite abejingi. Patys rūpinkitės savo siuntomis. Man net kai viskas sklandu, bet kažkas neramu - dėl vio pikto pasitikslinti pasiskambinu.

Indrė 2017-09-18 12:31:58 IP 84.15.186.183
Omnivos paštomatų minusas - greitai pasibaigiantis popierius, dideli klientų srautai. Galėjo paštomatus sukonstruoti, kad to popieriaus mega pakai dėtųsi... Gal Omnivos technikai sugalvot kažką, jei į juos kreiptųsi Omnivos vadovai. Tačiau tikimybė maža, nes vadovai su tokiom problemom nesusiduria ir jiems rūpi pelnas o ne vienas ar kitas neigiamas komentaras.

Krista 2017-09-19 13:28:01 IP 78.61.62.217
Kažką blogai padarėte. Mes jei iki 16:59 val. siuntą įdedame - jinai visada būna kitą darbo dieną kitame paštomate. (Išskyrus tecninius nenumatytus gedimus).
Šioje mūsų situacijoje, paštomato gedimo atveju buvo blogai, kad siunta sekančią darbo dieną nebuvo pristatyta į pasirinktą paštomatą, nes buvo nenumatytas gedimas. Bet apmaudžiausia, kad Infocentras nesuskambino (nes ten nėra mastančių atsakingai, iniciatyvių, geranoriškų ir klientus suprantančių darbuotojų matyt) visiems tos dienos paštomatų gavėjams ir nepaklausė ar gali į kitą paštomatą pristatyti, gal siunta neskubi tai siunta gali rytoj į pasirinktą paštomatą pristatyta būti ar, jei siunta labai svarbi ir tą dieną būtinai turi siuntą gauti klientas - galbūt gali paskelbti kurjeris 17, 00 val. to paštomato siuntų atidavimo pusvalandis bus prie paštomato. Mes būtume privažiavę nurodytu laiku prie paštomato. Tačiau nuliūdino nerūpestingumas. Atlaidumas. Maždaug atidirbau valandas, ir ate. O siuntų gavėjai negaus. Aišku - tuo turėtų rūpintis įmonės vadovybė - motyvuoti darbuotojus. Skatinti atsakingumą, supratimą, geranoriškumą. Už neeilines situacijas ir gerus rezultatus skirti papildomus priedus.

P.S. - Omnivos draugų diena galėtų būti paskelbta. Pasiilgome akcijų. Bent kartais palepinkite savo klientus! Nes viskas tik brangsta.

Ačiū visiems Omnivos paštomatų draugams. ! 2017-10-25
Atsakyti
Laba diena, Omniva, norime pagirti kurjeri DEIVIDA LIKADZIJAUSKA, visada mandagus, kultūringas, dėmesingas, geros nuotaikos, visada laukiam jo atvykstant. Linkim sėkmės Deividui ir jūsų kolektyvui.
Atsakyti
Per si terminala labai ilgai siunta keliauja. Is uzsienio greiciau pareina.nusivyliau labai. Dar skelbiasi per para pristatom o jau trecia para kaip nera siuntos: (
Atsakyti
Pinigus išsiunčiant siuntą sumokėjome o lipduko taip ir neatspausdino! Todėl siuntos nebeišsiuntėme teks bandyti dar kartą ir pinigus vėl mokėti iš naujo
Atsakyti
Vakra kalbejau su kolsuntantu ir pazadejo jei ne ne vakar tai sendien tikrai gausiu siunta i pastomata, bet kaip nera jos taip vis ir nera, apsimelavo per visa krasta omniva.itariu kad mano siunta pasisavino.ir bus komentaras parasyta, kad siunta pradingo budama lietuvoja
Atsakyti
Siuntinys buvo sugrustas i pastomato per maza deze. Pakuotes suplesytos! Labai nemalonu gauti tokia siunta!
Atsakyti
Siunčiau siunta paštomatu Telšiuose. Iš pradžiu viskas puikiai, apmokėjimas įvyko, nuskaite 1, 55€ ir ekrane raše, jog reikia užklijuoti lipduka/etikete ant siuntos bet lipduko neišspausdino, o siunta deti be lipduko su adresu tikrai nesinori, belaukiant ir aiskinantis ka daryti, baigėsi nustatytas laikas ir pinigai kaip i bala. Poto bandeme dar karta, bet vistiek lipduko negavome, tai paskambinom i informacini centra paklausti ka daryti jeigu neišspausdina lipduko, pasake kad lipduka uzklijuos kurjeris paimdamas siunta. Tai kam is vis yra rašoma kad paimkite ir uzklijuokite lipduka ant siuntos??
Atsakyti
Nepavyko išsiųsti siuntos per 2 paštomatus. Vienas buvo pilnas, kitas metė klaidą ir neleido siųsti. Dažnai siųsdavau per Omniva, dabar skubių suntų niekada nebesiųsiu.
Atsakyti
Antrą kartą bandau išsiusti siuntinį per čia ir antrą kartą paštomatas nespausdina kodo.... Pinigai i balą.... (Kretinga) : (
Atsakyti
Situacija, kurią patyriau šiandiena sakyčiau super kvaila.... Atvežu krovinį prie paštomato, skanuoju barkodą, o man ekrane informacija, sorrry pasirinkto dydžio laisvų skyrelių nėra. Nėra tai nėra.... pakeliui yra dar vienas paštomatas, manau užsuksiu.... Nulekiu prie sekančio paštomato bandau skanuoti vėl ir čia sekantis.... sorrrry, atspausdintas lipdukas nebetinka..... Kaip tokia situacija? Svarbiausia jokio perspėjimo. Paskambinu vadybininkui, susakau situaciją, o man sako, taip čia yra tokia problema, kad ji žinoma ir t.t. Ar ne keista situacija? Žinai problemą ir jos nesprendi? Norėtusi įmonės vadovų nuomonę sužinoti: normalu čia ar ne? Tad bus paaiškinimas?
Atsakyti
Labai prasta imone, nemoka normaliai susisiekti. Atveze siunta ir pinigu paeme daugiau neigu reikejo.
Atsakyti
Visad gaudavau be priekaistu, bet siandien savanoriu Rimi atejau pasiimti dukros suknele su pakabuku ir gumytem bet radau suplesita paka ir vel uzklijuota lipnia juosta, o viduj tik suknele, tai dar ir pavoge priedus uz kuriuos mokejau!! Tik nesuprantu kam?? Prisegu foto. Vagiai!
Atsakyti
Sveiki, noreciau labai padekoti Kretinga aptarnaujanciam kurjeriui.Labai nuosirdus, kulturingas jaunuolis.Siunta pristate laiku, tvarkinga, nepazeista.Taip pat dekoju ir "OMNIVA"personalui uz greita ir kokybiska darba.
Atsakyti
Kodel nera nei vieno paštomato Trakuose ?
Atsakyti
Labas, kodėl mano siuntas siunčiate ne į artimiausią paštomatą? Kodėl aš turiu eiti 2 kilometrus į vieną pusę ir 2 km. atgal, kai tuo tarpu yra paštomatas už 800 metrų??
Atsakyti
Neatlieka savo darbo gerai, del grazinimo siuntu, buvo pranesta, kad siustu siunta atgal, bet taip nepadare, ir praradau siunta.
Atsakyti
Kiekvieną kartą omniva atsiunčia man siuntą į vietą iš kurios aš NEGALIU atsiimti siuntos. Kiekvieną kartą aš prašau ją persiusti į kitą gatvę.

Tyčiojasi iš manęs? Ar omnivos programuotojai nesugeba nurodyti sistemoje požymį - siusti ne į sistemos parinktą paštomatą, o klientui pasiekiamą?
Atsakyti
Keikiu omniva jau visą savaitę, dėl jų bendravimo įgūdžių su klientais... Situacija buvo tokia. Užsisakiau kolonėlę iš internetinės parduotuvės ketvirtadienį, du kartus pasitikrinau ar tilps į paštomatą. Viskas atrodė tvarkoje gauvau žinutę, kad penktadienį jau ji įdėta į paštomatą. Liux! pagalvojau greit gausiu. Šeštadienį rytą ateina žinutė 9:24 (nors puslapyje parašyta, kad prekes deda i paštomatą 10:00) kad jau vietoje mano kolonėlė. Atvažiuoju pasiimti jos, bet jos ten nėra. Na gerai galvoju palauksiu pirmadienio iš ryto vėl nuvažiuoju pasitikrinu paštomatą ar jos dar neįdėjo. Nieko. Apie 11h. skambina omnivos astovė ir pasako kad netilpo mano kolonėlė į paštomatą kažkaip ir pasako, kad ja man atves kurjeris, kuris su manimi susisieks. Man iškarto keista darosi. Taip kaip tada mano kolonėlę sutilpo į paštomata kai ja nunešė internetinės parduotuvės darbuotojai? Na nesvarbu, palauksiu ji nesudegs jei taip greit negausiu. Laukiu iki ketvirtadienio 3d darbo dienas, niekas neskambina. Penktadieni parašau jiems, kad dar nesulaukiau savo siuntos ir norėčiau sužinoti, kada ją gausiu. O jie atrašo: "Nuoširdžiai atsiprašome dėl nepatogumų įvyko kurjerio klaida. Prašome kreiptis į siuntėją dėl pakartotinio siuntimo." Kas nutiko kurjeriui suskaudo nugara, kad negalėjo pakelti mano kolonėlės ar kas. Esu labai nepatenkintas omniva. Ne vien, kad kolonėlės negavau, bet ir pinigai nuplaukė užsiuntimą.
senu motociklų remontas
2017-02-14 12:16:33 IP 78.57.245.126
Atsakyti
Džiaugiuosi, jog yra omniva. Labai lengvai ir pigiai betkokiu laiku galima išsiųsti siuntinį. Siuntos tvarkingos, niekas neaplaužoma ar apspardoma, kaip kiti pasakoja. Jau naudoju nuo pat atsidarymo. Kainos tikrai superinės lyginant su lietuvos pašto paslaugom. Visos siuntos atvyksta laiku. Rekomenduoju.
Atsakyti
D 2017-02-04 00:07:42
Turėjome situaciją panašią...

Vilniuje, Žirmūnų RimiHyper market paštomatas.
Siuntų išėmimo laikas apie 17, 00 val jei neklystu. Bėgu prie paštomato, nes labai noriu suspėti... Mano laikrodis rodo maždaug 16, 45 val...... Žiūriu autobusiukas Omnivos. Pas mane TRYS siuntiniai. Vienas kuprinėje, po du rankose, ir bėgu tiesiai į autobusiuko pusę.

Kaip sakoma: Mojuoju rankom ir kojom ir mikriukas nenuvažiavo !!! Ir ne tai, kad dar paėmė siuntą, bet ir paėmė, ir nuramino, kad spėjom, ir pasakė neskubėti, nes tikrai palauks, dar prie paštomato supildyti lipdukus leido ir pasakė kad tikrai spėjau. !!! Ir kol pildžiau lipdukus uždusęs - mikriukas tikrai nenuvažiavo.

Labai prašau Omnivos personalo vadovo sukaupti drąsos, atrasti šiek tiek laiko ir sugebėti išsiaiškinti kas siuntas prieš 17, 00 val išiminėjo 2016-11-21 dieną Omniva Vilnius Rimi Hypermarker Žirmūnų paštomate ir skirti patį didžiausią pagyrimą tam kurjeriui. (Vaikinukas, tamsesnių plaukų). Spėju tas kuris vairavo autobusiuką tą dieną, nes kitas šalia jo sėdėjęs kurjeris lyg nevairavo, jei gerai pamenu.

Tokios situacijos atperka visus smulkius nesklandumus. Pasirodo, kartais tiek nedaug reikia - truputį žmogiškumo ir geros emocijos, paslaugumo ir rūpestingumo klientui ir pasibaigęs lipduko popierius, užimta klientų linija, ar suvėlavusi siunta tėra tik mažytė smulkmena, nes tai tik techniniai dalykai. O rūpestis klientu ir parodytas žmogiškumas klientui - yra pats didžiausias įmonės pliusas. Šaunuoliai.
Kaip smagu skaityti. :) Žmogiškumas visuomet atperka viską, taip užtikrindamas kliento pasitikėjimą teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Viktorija 2017-01-16 11:34:06
Šaunuoliai! Noriu labai padėkoti, jog įvykus nesusipratimui, Omniva kurjeris važiavo antrąkart pas klientą pristatyti siuntos (klientas gyvena užmiestyje/kaime) ir tai buvo daroma net nebe darbo valandomis. Likau labai sužavėta jūsų aptarnavimu, rekomenduoju žmonėms rinktis Omniva kurjerio paslaugas, dar nė karto nenuvylė. AČIŪ!
Turėjome situaciją panašią...

Vilniuje, Žirmūnų RimiHyper market paštomatas.
Siuntų išėmimo laikas apie 17, 00 val jei neklystu. Bėgu prie paštomato, nes labai noriu suspėti... Mano laikrodis rodo maždaug 16, 45 val...... Žiūriu autobusiukas Omnivos. Pas mane TRYS siuntiniai. Vienas kuprinėje, po du rankose, ir bėgu tiesiai į autobusiuko pusę.

Kaip sakoma: Mojuoju rankom ir kojom ir mikriukas nenuvažiavo !!! Ir ne tai, kad dar paėmė siuntą, bet ir paėmė, ir nuramino, kad spėjom, ir pasakė neskubėti, nes tikrai palauks, dar prie paštomato supildyti lipdukus leido ir pasakė kad tikrai spėjau. !!! Ir kol pildžiau lipdukus uždusęs - mikriukas tikrai nenuvažiavo.

Labai prašau Omnivos personalo vadovo sukaupti drąsos, atrasti šiek tiek laiko ir sugebėti išsiaiškinti kas siuntas prieš 17, 00 val išiminėjo 2016-11-21 dieną Omniva Vilnius Rimi Hypermarker Žirmūnų paštomate ir skirti patį didžiausią pagyrimą tam kurjeriui. (Vaikinukas, tamsesnių plaukų). Spėju tas kuris vairavo autobusiuką tą dieną, nes kitas šalia jo sėdėjęs kurjeris lyg nevairavo, jei gerai pamenu.

Tokios situacijos atperka visus smulkius nesklandumus. Pasirodo, kartais tiek nedaug reikia - truputį žmogiškumo ir geros emocijos, paslaugumo ir rūpestingumo klientui ir pasibaigęs lipduko popierius, užimta klientų linija, ar suvėlavusi siunta tėra tik mažytė smulkmena, nes tai tik techniniai dalykai. O rūpestis klientu ir parodytas žmogiškumas klientui - yra pats didžiausias įmonės pliusas. Šaunuoliai.
Atsakyti
Siunčiau siuntinį jūsų paštomatu, siuntinys pas gavėja atkeliavo aplaužytas, nors buvo pakankamai tvarkingai supakuotas ir apsaugotas nuo smūgių, tai norėjau paklausti, ką jūsų kurjeriai veikia su siuntiniais, sėdi ant jų, ar vietoje futbolo kamuolio spardo?
Atsakyti
Šaunuoliai! Noriu labai padėkoti, jog įvykus nesusipratimui, Omniva kurjeris važiavo antrąkart pas klientą pristatyti siuntos (klientas gyvena užmiestyje/kaime) ir tai buvo daroma net nebe darbo valandomis. Likau labai sužavėta jūsų aptarnavimu, rekomenduoju žmonėms rinktis Omniva kurjerio paslaugas, dar nė karto nenuvylė. AČIŪ!
Atsakyti
Sveiki, Kaune tiek Juozapavičiaus pr., tiek Akropolio paštomate, tiek Baranausko gatvėje enančiame pasibaigusios juostos, neatspausdina kvitukų!
Atsakyti
Labas rytas, visada siunčiu per Omnivos paštomatus ir tikrai esu labai patenkinte siuntos kaina ir žinoma - pristatymu. Siuntos ateina greitai, tačiau.
Suprantu, kad yra Kalėdinis laikotarpis ir žmogiškumas neleidžia nesuprasti ir kurjerių darbo. Visi skubam, lekiam, nespėjam - juk tai šventinis laikotarpis, tačiau. Teko kviesti kurjerį, kurio aptarnavimu ir kompetencija labai nusivyliau. Užsisakinėjant paslaugą internetu, turime galimybę pasirinkti, kokią dieną ir kuriuo laiku siunta bus paimama iš vietos. Keletą kartų užsisakinėjome šią paslaugą, tačiau iš 4 tik 1 kartas buvo, kada kurjeris paimtų siuntą laiku. Suprantu, kad galima vėluoti valandą, dvi, pusdienį, tačiau ne visą darbo dieną. Esame įmonė, todėl mums svarbu, kad siunta žmogų pasiektų kuo greičiau, o juo labiau, kai užsisakome laiką patys. Visa problema yra tame, kad sudaromos be galo sunkios aplinkybės susisiekti su pačiu kurjeriu - jis paskambina, pasako, kuriuo preliminariu laiku bus ir kai mes pasakome, kad tokiu laiku yra pietus jis atšauna, kad prie mūsų nesiderins, nes neturi laiko. Aš suprantu, kad važinėjimasis pirmyn atgal kainuoja ir visi norime planuotis savo laiką, nes taip darbas vyksta greičiau, tačiau įžūliai atkirsti tikrai nederėtų. Sekantis dalykas, kurjeris galiausiai atvykęs (įpykęs) po mažo konflikto pasiūlė mums išsikviesti DPD, jeigu mums taip skubu. Čia jau buvo viršūnė. Manau, kad Omnivos personalui turėtų būti aktualu, kaip yra atbaidomi jų klientai ir kaip jiems yra siūlomos kito kurjerio paslaugos. Taip ir padarėme - pasirinkome DPD paslaugas ir esame labai patenkinti aptarnavimu bei pristatymo grafiku. Nors ir tenka mokėti kone dvigubai daugiau, tačiau mes geriau renkamės šį variantą ir miegame ramiai. Gražių švenčių!

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ENDORET GELIS – NATŪRALUS  JŪSŲ UŽPILDAS
ENDORET GELIS – NATŪRALUS JŪSŲ UŽPILDAS 02-15 14:03
ENDORET GELIS yra naujovė grožio medicinos srityje, sukurta Biotechnologijos instituto (BTI, Ispanija) ir atliekama Pošiūno klinikoje. Mokslinių ir praktinių tyrimų dėka, paciento nuosavo...
ES baudžia "Continental" ir "Bosch" už kartelinius susitarimus
ES baudžia "Continental" ir "Bosch" už kartelinius susitarimus 02-21 16:59
Lietuvą milžiniška investicija pradžiuginusi Vokietijos technologijų ir automobilių komponentų pramonės kompanija "Continental" ir kita vokiška bendrovė – automobilių dalių ir elektronikos...
"Brexit" ir vėl stringa: britai prašo ilgesnio pereinamojo laikotarpio
"Brexit" ir vėl stringa: britai prašo ilgesnio pereinamojo laikotarpio 02-21 16:34
Jungtinė Karalystė (JK) ir ES ir vėl nesutaria dėl fundamentalių "Brexit" elementų. Londonas siekia pratęsti "Brexit" pereinamąjį laikotarpį tiek, kiek reikės, kai ES jau yra nurodžiusi terminą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar naudojatės taksi paslaugomis?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Avon 2,85 +4,40%
NVIDIA 249,08 +2,15%
Western Digital 86,46 +1,83%
Intel 46,32 +1,67%
Coca-Cola 43,99 -2,20%
Macy's 25,65 -2,32%
Kraft Heinz Co 68,69 -2,98%
Wal-Mart 94,11 -10,18%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (Rusijos) 7,56 +15,24%
Ryžiai 442,00 +8,87%
Vištiena 2,09 +6,09%
Mediena 697,44 -1,00%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Benzinas 1,90 +7,95%
Dujos (JAV) 3,54 +28,26%
Anglis 106,78 +4,56%