VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Siunta i pasttomata ideta 08.14, o 08.21 jos gavejas dar negaves, skambuciai i Omniva atrodo bereiksmiai.Operatore tik paaiskina kad bus uzregistruota uzklausa ir issiaiskinta, antra diena skambinuosi po kelis kartus, o atsakymas tas pats. Idomu ar Paprasius aukstesniu instanciju ar vadovu tel neduoda, atsakymas nuskamba mes issiaiskinsime.Tik idomu kada?
Atsakyti
Teko naudotis šios imonės paslaugomis. Ačiū daugiau nebenoriu. Rašo, kad siuntas pristato kitą darbo dieną. Aha kurgi ne. Negana to nesutvarko svetainės ir neimanoma pagal siuntos numerį atsekti kur siunta yra, bet ir paskambinus į info centrą niekas nieko nežino tik pasako, kad paskambinsim kai išsiaiškinsim ir nepaskambina! Šaraškinų kontora
Atsakyti
Esu nusivylęs šios firmos paštomatais, pastoviai durelės neatsidaro, kad atsiimti siuntinį. Skambini nurodytu nr. tai dar pasiulo paklibinkit dureles. Nenormalu. Turiu važinėti kelis kartus dėl vieno siuntinio. Baisiai nuotaiką gadina.
Atsakyti
Nesąmonė kažkokia. Ateinu, suvedu kodą ir dežutė tuščia! Nieko viduje nebuvo. Nuostabu. Liepė laukt, kol išsiaiškins. Nusivyliau.
Atsakyti
Siunta keliauja jau penktą dieną, dėl savaitgalio užtruks dar dvi.. pavedė šįkart omniva. CC302252288EE
Atsakyti
Sveiki, Draugai,

Naudotojas
2018-06-25 15:34:47 IP 78.58.119.81
Pateikite siuntos numerį, tuomet ir kiti vartotojai matys įrodymą, kad Omniva nesilaiko terminų.

Romute
2018-07-11 17:11:11 IP 90.143.73.160
Romute, Ne visais atvejais kaltas būna vežėjas. Dažnai internetinės parduotuvės padaro siuntos lipdukų suformavimų klaidų. Jei tai ne siuntėjo klaida o pačios Omnivos - tegul perdaro siuntos lipduką ir siunčia ten kur reikia. Ir vienas skambutis į info liniją čia jau nepadės. Skambinkite 5 kartus. Tą patį vis išpasakokite. Iš 5 atsiliepusių kartų - yra tikimybė, kad kažkas kažką padarys kliento naudai. Sutinku su Jumis, kai yra bėda, patikina Omniva, kad viskas bus gerai, ir patys tuo nepasirūpina. Tik nuolat dejuoja, kad labai dideli siuntų kiekiai. Akivaizdu, kad 3 info linijos darbuotojai yra ryškiai per mažai tokiai įmonei kuri giriasi dešimtimis tūkstančių siuntų per dieną. Manyčiau turi būti ir 4-as darbuotojas, kuris ne tik telefonu atsiliepinėtų, tačiau po pokalbio ir kažkiek bent jau minimaliai pasirūpintų klientu.

Adas Dičiūnas
2018-07-21 12:43:37 IP 84.32.123.211
Kokie Jūs naivūs. Įsidėmėkite: Omniva NIEKADA nepaskambina. (Nebent tai verslo klientas), o smulkieji, kurie užsiuntą moka tikrai nemažą kainą - jiems nelabai ir rūpi. Kaip sakoma... vienas ar kitas nepatenkintas vartotojas milijoninių įmonės apyvartų juk nesugriaus :) Jūsų atveju manau J8s patys turite kasdien jiems skambinti po kelis kartus. Nes kitaip tos siuntos net negausit.

Vilius
2018-07-28 09:31:43 IP 195.134.168.97
O kas pareikalaus tos siuntos pašto skyriuje? Pašto darbuotojas kai Omniva kurjeris atveža prekes? Kas pasirašys kad siuntą gavo Omniva kurjeriui? Pašto darbuotojas? Dar paskui Jūs apkaltinsite Omnivą, kad ji atidavinėja siuntas bet kam. Reikia suprasti, kad Omniva nėra Lietuvos paštas ir vieni kitiem siuntų neperdavinėja ir šiais klausimais netarpininkauja. Džiaukitės, kad dar į paštomatą permetė siuntą, mes darbe tokiems, kurie nesugeba parašyti savo teisingo telefono ar pašto kodo numerio - net nesiunčiam siuntos. Nes paskui kai siunta dings tai kas už tai atsakys?

Robertas
2018-07-23 14:10:56 IP 84.46.236.50
Kai žmonės padaro klaidų jie visada malonūs, bet įsivaizduokite, kas būtų jei jiems iš Jūsų nereikėtų atsiimti ne savo siuntinuko, o atsidarę paštomato skyrelį Jūs nerastumėte sau skirtos siuntos ir Omniva labai maloniai Jums įrodinėtų, kad siuntą Jūs jau atsiėmėte. Na smagu, kad didelių klaidų Jums nepasitaikė, bet linkiu ir toliau naudotis Omniva paslaugomis ir patirti įvairiapusiškus pojūčius :)

A. Petkevičiaus pr. Įmonė.
2018-07-24 15:01:32 IP 84.15.177.43
Norėčiau ir aš nubausti bet spėju nėra kaip, nes įmonėje darbuotojų mokymuose matyt išmokino darbuotojus gerai atsiprašinėti. Tai jie nieko kito ir negali padaryti - tik atsiprašinėti. Labai dėkui, kad netylite.

Gitana
2018-07-27 12:22:39 IP 84.32.138.164
Jei pateiktumėte siuntos numerį - būtų įrodymas ir kitiems vartotojams kaip pradingsta siuntos. Stebuklinga ta Omniva.

Audrius
2018-07-27 13:12:20 IP 78.61.182.15
Yra dvi priežastys, kodėl siuntos nekeliauja į siuntos adresą. a) Siuntėjas nurodo pigiausią siuntimo būdą ir Omnivai moka tik už patį pigiausią siuntimo variantą. b) Omniva taupo savo laiką, kurą, todėl siuntas pačios pristatinėja taip kaip jiem pigiau. Aš ir perku iš tokių internetinių parduotuvių tai nei karto siuntos į paštomatą nesu gavęs. Siunčia tik į Lietuvos paštą.

Kristina
2018-08-01 11:47:20 IP 193.219.12.33
Mieli vartotojai, jei Jums neatpausdina kodo ir lipduko dėkite siuntą be lipduko. Kurjeris pats užklijuos lipduką kai surinkinės prekes iš paštomatų. Juk prie paštomatų einate išsiųsti siuntos o ne gauti lapelio. Nors jei pinigų turite atliekamų, tai galite ir dar kartą mokėti už siuntimą. Jei turite atliekamo laiko - galite su panaudotu kodu važiuoti ir prie kito paštomato :) Vis pramoga apkeliauti Lietuvą. Taip, pripažįstu, kad lipdukų popierius labai dažnai baiginėjasi paštomatuose. Matyt labai daug vartotojų patiki savo siuntas ne kažkam kitam o būtent Omnivai.

Arturas Turauskas
2018-08-01 22:32:59 IP 78.57.133.243
Dėkui už nuomonę. Manyčiau, stebėdamas tendencijas - niekas nepasikeis, tačiau Jūs padarėte gerą darbą - įspėjote kitus vartotojus kokios bėdos gali ištikti ir juos. Siuntos numeris parodytų kiek siuntos keliauja per Omnivą :)

Vilte
2018-08-08 09:24:03 IP 84.15.190.34
Jūsų siuntos numeris.

Solveiga
2018-08-09 19:31:20 IP 88.119.196.164
Jūsų siuntos numeris.
Atsakyti
Arturas Turauskas 2018-08-01 22:32:59
2018-07-23 iš omniva.lt gavnuau žinute, kad iš Kinijas gauta siunta nukreipta kažkodėl į Tauralaukio paštomatą o ne pagal mano gyvenamąją vietą kur aš buvau nurodęs užsakant prekę ir dar už pristatyma papildomai sumokėdamas, tada paskambinau nurodytu telefonu aišku iš pirmo karto manes nesujungė nors ir pralaukiau apie 5 minutes nes atsakiklis man kartojo 6-7 kartus jog laisvų operatoriu nėra. Paskambinus dar po kelių valandų po penkiu pakartojimu, kad laisvų operatoriu nėra mane sujungė. Aš operatorei išsakiau kuom esu nepatenkintas ji manęs atsiprašė dėl įvykusios klaidos ir patikino, kad mano siunta persius iki penktadienio t.y., 07-26 dienos į Kretingos paštomatą nes jis yra arčiau mano deklaruotos gyvenamosios vietos. Nurodytu gmailu taip pat buvau parašes nusiskundymą ir gavau atsakymą, kad artimiausiu metu mano siuta pasieks Kretinga nes ju teigimu įvyko nesusipratimas, klaida. 2018-07-27 d., nesulaukęs pranešimo, kad mano siunta jau yra pasiekusi Kretinga, parašiau laišką į kuri atsakymo tadiena ir kita diena negavau. 07-31 dieną parašiau vėl, į ši laiška atsakymą gavau ir kuriame mane patikino, kad mano siutą cituoju Siunta įdėsime šiandien. Atsiprašome už nepatogumus. Gražios dienos. Šiandien 2018-08-01 vakaras jokio pranešimo nesulaukiu. Taigi praėjo jau 10 dienų o siutos dar neturiu nors ji jau 10 dienu kaip Lietuvoje. Kila klausimas ar galima pasitikėti tokia įmone. Na žinote kas manęs dabar paklaustu per kur geriau siusti siuntas, aš tikrai pasakyčiau siuskyte su kuom norit tik ne su OMNIVA.
Gal šis laiškas ir pasieks kieno nors akis, gal kas pasikeis.
Man lygiai tas pats siunta jau pora savaičių kažkur klaidžioja nuo Kauno terminalo iki Panevežio, tada vėl į Kauną nors gyvenu Šakiuos...absurdas, atrašinėja tą patį, antradienį 08-06 rašė kad tą dieną bus įdėta į Šakių paštomatą bet iki šiol nėra.... absurdas iš Kinų keliavo pussantros savaitės o lietuvoj jau pora savičių neina gaut, platus tas mūsų kraštas :D
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta!jau kuris laikas negaunu siuntos!
Atsakyti
Nepatikima įmonė, kuri nesilaiko sutartų terminų.
Atsakyti
2018-07-23 iš omniva.lt gavnuau žinute, kad iš Kinijas gauta siunta nukreipta kažkodėl į Tauralaukio paštomatą o ne pagal mano gyvenamąją vietą kur aš buvau nurodęs užsakant prekę ir dar už pristatyma papildomai sumokėdamas, tada paskambinau nurodytu telefonu aišku iš pirmo karto manes nesujungė nors ir pralaukiau apie 5 minutes nes atsakiklis man kartojo 6-7 kartus jog laisvų operatoriu nėra. Paskambinus dar po kelių valandų po penkiu pakartojimu, kad laisvų operatoriu nėra mane sujungė. Aš operatorei išsakiau kuom esu nepatenkintas ji manęs atsiprašė dėl įvykusios klaidos ir patikino, kad mano siunta persius iki penktadienio t.y., 07-26 dienos į Kretingos paštomatą nes jis yra arčiau mano deklaruotos gyvenamosios vietos. Nurodytu gmailu taip pat buvau parašes nusiskundymą ir gavau atsakymą, kad artimiausiu metu mano siuta pasieks Kretinga nes ju teigimu įvyko nesusipratimas, klaida. 2018-07-27 d., nesulaukęs pranešimo, kad mano siunta jau yra pasiekusi Kretinga, parašiau laišką į kuri atsakymo tadiena ir kita diena negavau. 07-31 dieną parašiau vėl, į ši laiška atsakymą gavau ir kuriame mane patikino, kad mano siutą cituoju Siunta įdėsime šiandien. Atsiprašome už nepatogumus. Gražios dienos. Šiandien 2018-08-01 vakaras jokio pranešimo nesulaukiu. Taigi praėjo jau 10 dienų o siutos dar neturiu nors ji jau 10 dienu kaip Lietuvoje. Kila klausimas ar galima pasitikėti tokia įmone. Na žinote kas manęs dabar paklaustu per kur geriau siusti siuntas, aš tikrai pasakyčiau siuskyte su kuom norit tik ne su OMNIVA.
Gal šis laiškas ir pasieks kieno nors akis, gal kas pasikeis.
Atsakyti
Jau antrą kartą nusivyliau Omniva. Pirmą kartą praganė grąžintą prekę, nors dėžė buvo didelė, tik užkėlus skandalą siunta stebuklingai atsirado. Antrą kartą per paštomatą grąžindama prekę suvedžiau grąžinimo kodą, bet paštomate matyt buvo pasibaigęs popierius ir man neatspausdino lapelio. Nuvykus į kitą jų paštomatą ekrane parašė, kad kodas negaliojantis. susisiekus su jais telefonu buvau informuota, kad suvedus kartą į sistemą kodas pažymimas kaip panaudotas, nors siunta nebuvo priimta ir patarė susisiekti su gavėjais, nes jie padėt niekuom negali. Gavėjai pasakė, kad atsiųs kurjerius paimti siuntos, nes naujo koduko atsiųsti man negali, ko pasekoje už siuntos grąžinimą teko sumokėti euru daugiau. Dėl Omnivos kaltės turėjau gaišti laiką prie jų paštomatų ir permokėti už siuntos grąžinimą.
Atsakyti
Omniva periminėja ne jiems skirtas siuntas ir savavališkai keičia pristatymo sąlygas. Siunčiuosi siuntas "iki pareikalavimo" į mūsų vietinį pašto skyrių. Prieš kažkurį laiką dalį siuntų pradėjo periminėti Omniva ir savavališkai keisti pristatymo sąlygas. Tai pradeda skambinėti ir reikalauti namų adreso (?!), tai palieka siuntas paštomate... kitame mieste. Kitaip, kaip piratavimu, to pavadinti negaliu.
Atsakyti
Siunčiuosi smulkias prekes iš Aliexpress ir Ebay ar kitų interneto parduotuvių, Nurodytas gavimo adresas yra mano manų adresas, nesirenku siuntos siuntėjo - dažniausiai tai būna automatiškai parinkta siuntėjas už mažiausią kainą.
Pastaruoju metu jau daugiau nei pusė metų negaunu nei vienos siuntos per OMNIVA...
Taip, negaunu - kažkodėl turiu važiuoti iki jų paštomatų ir ten atsiimti savo siuntinius, kodėl siunta pristatoma tik iki paštomato, jei nurodytas namų adresas?
Galėčiau - nesinaudočiau šia kompanija visiškai, tačiau dažniausiai neturiu kito pasirinkimo.
Atsakyti
Jau nebe pirma karta pasimeta mano siunta ir gaunu per vėlai.labai nusivyliau jūsų paslaugomis.
A. Petkevičiaus pr. Įmonė.
2018-07-24 15:01:32 IP 84.15.177.43
Atsakyti
Siuntem į Estiją siuntinuką. Pasitikslinau jų telefonu ar gaus laiku, patvirtino viskas ok, siųskite. Turėjo gauti prieš parodą penktadienį, o gavo po parodos tik pirmadienį. Kaip nubausti tokia gedingą įmonę. Trūksta argumentų tiesiog.
Atsakyti
Manyčiau firma atlieka savo darba gerai. Nors ir iš pradžių gavau ne man skirta siuntinuka. Bet galop viskas buvo geranoriškai išspresta. Iš manes ne man skirta siuntinuka paėmė kurjeris, o po poros dienų gavau savajį. Paskambinus bendravimas buvo malonus. Todėl aš esu išties patenkintas šios firmos dsrbu.
Ir norėčiau palinkėti kuo geriausios klties!
Atsakyti
Esu tikrai nemažai siuntinių gavęs ir siuntęs, bet ši kompanija yra tiesiog tragiška. Jau SAVAITĖ laiko praėjo nuo išsiuntimo! Nutrūko siuntinio kelias logistikos centre, sakė paskambins, kai turės informacijos ir nieko, visiškai nieko. Absurdas visiškas. Nerekomenduoju tikrai patikėti jiems savo siuntinių. NULIS RŪPESČIO KLIENTAMS.
Atsakyti
esu baisiai neptenkinta paslaugomis jau kelinta karta.o si karta dar baisiau siunta turejo atvykti i Alytaus raj krokialauky tai gavau sms siunta pasiimti Lazdijuose prie norfos baisiau but turbut negali
Atsakyti
Labai nepatenkingas esu ketvirtadieni zmogus man ryte issiunte siunta, kuri buvo reikalinga kuo skubiau galvojau per pastomatus greiciau viskas vyksta ja gavau tik antradieni, daugiau niekada nesinaudosiu omniva paslaugomis!!!!
Atsakyti
Tomas
2018-06-15 21:51:02 IP 94.244.110.227
Tomai, tokių gerų kurjerių tikrai nėra daug. Ačiū, kad parašėte. Čia pliusas ne Omnivos įmonei, o pačiam kurjeriui. Kad taip mylėtų savo darbą ir būtų paslaugus kurjeris - tikrai retas reiškinys Omnivoje. O kad Omnivoje negalima atsiskaityti grynaisiais pinigais - tai manau prieš planuojant siuntą reikia pasidomėti. Na bet pasisekė - kurjeris geras pasitaikė šalia :)))

STRATOS LT
2018-06-13 13:15:17 IP 88.119.141.92
Gaila, tačiau ši problema yra ir pas mus. Pasiskambina kurjeriai tik tada kai įvažiuoja į kiemą. Nesėdime namie visą savaitę ir nelaukiame kada teiksis kurjeris atvažiuoti. Įmonės valdžia to niekada nesuprato. O Omnivoje tikriausiai arba mastančių dėl klientų nedaug, arba tiesiog turi daug atliekamo kuro.... Jei minutė skambtelėjimo jiems kainuoja brangiau nei važiavimas į adresą, tada jau ir pasiskambinimas, kad išeitume į lauką, nes kurjeris siuntą neš iki pirmų durų (laiptinės) bet tikrai ne iki buto. Tada aišku kurjeris nieko neranda namie, atsiliepę siuntos gavėjai pasako atvažiuokit kitą dieną... Na ką, kurjeris utat bent jau pasivažinėjo darbo metu. Vis šiokia tokia pramoga - pavažiuoti dėl siuntos, kai gavėjų namie nėra. Kitos bendrovės šią problemą yra išsisprendsios SMS žinutėmis apie planuojamą pristatymo laiką. Be galo patogu.

Sigma
2018-06-07 16:50:45 IP 90.131.42.99
Daug siuntų keliauja tiek per Kauno skirstymo terminalą, tiek per Vilniaus. Jeigu siuntą siųsite nuo Klaipėdos iki Palangos tai nereikia įsivaizduoti, kad dėl Jūsų siuntos bus sudarytas naujas TIESIOGINIS kurjerio kelias Klaipėda - Palanga.

Vanesa R
2018-06-05 20:41:04 IP 85.206.158.191
Sutinku. Iš visų žadėjimų mums perskambinti - nei karto neperskambino. Pasitikėti labai sunku. Nors pagal įmonės apyvartas akivaizdu - kad Omnivai savo siuntas patiki vis daugiau ir daugiau siuntėjų.

X
2018-05-23 08:51:39 IP 88.119.128.164
Paštomatus gamina ir konstruoja / projektuoja ne Omniva. Į siuntų skyrelius siuntos dedamos atsitiktine tvarka. Jei ant sintos užrašysite nedėti į viršutinį skyrelį - kurjeris dedamas siuntas nuskenuos, jam atsidarys viršutinis skyrelis ir jis neturės kur kitur dėti jūsų siuntos - tik į atsidariusį skyrelį. Tokiu atveju padeda bendruomeniškumas, žmogiškumas, kitų žmonių pagalbos paprašymas, arba bandykite planuoti atsiimti siuntą panašiu laiku kaip siuntų išėmimo laikas - tikimybė, kad tuo metu sutiksite kurjerį yra. Bent jis padės, jei esate žemo ūgio, ar siunta įmesta iki pat skyrelio galo.

Karina
2018-05-22 15:41:33 IP 86.100.18.183
Tokios jau tos taisyklės. Siųsdami mažą daiktą ateityje pridėkite glamžyto laikraščio, ar putoplasto, kad siunta būtų ne tik A4 formato, bet ir ne plonesnė nei 2 cm. storio. Omniva šioje situacijoje kaip matau - viskas kas jų pusėje - stengiasi kad tik nevežti siuntos. Kad tik ją pamesti. labai neatsakingi darbuotojai, jei gavę itin mažą siuntą ją pameta. Klientui gali ir skamtelėti, pasakyti kad priėmė smulkią siuntą paskutinį kartą, kad kitą kartą neims tokių siuntų, bet bent jau galėjo pasistengti nepamesti siuntos. Labai neatsakingi darbuotojai. Labai.

Asara
2018-05-22 11:27:11 IP 88.223.77.94
Ašara, apmaudu ir man yra. Pristatė paštomatų belenkiek. O aptarnauti jų nesugeba. Nei popieriaus, nei atsakingumo, nei vėlavimų, nei pristatymų planavimų. Nieko : (

Egle Navickaite
2018-05-20 23:23:38 IP 90.131.45.33
Ačiū Jums už siuntos numerį. Tai bus įrodymas kitiems Omnivos klientams, kaip dingsta siuntos, kaip niekas nieko nedaro. Kaip keičiasi įmonėje darbuotojai, niekas nieko nežino ir niekas už nieką neatsako! Tiek laiko praėjo o kur siunta - vis dar niekas nieko nepadarė. Net komentarai jiems nerūpi. Niekas jiem nerūpi. Tik svarbiausia paskelbti, kad atsiimk siuntą per 4 valandas ir laimėk kokią nesąmonę kurios nereikia.... Apgailėtini. Tikriausiai Estijos Omniva dirba tikrai normaliau. Čia tik Lietuvoje taupo viską ką gali ir kainas kelia...

Jei Omniva ir toliau tokiais tempais taupys paštomatų lipdukų popierių, čekių popierių, tai greitai po kelių metų sulauksime situacijos, kad siuntų Omniva nepristatinėja - mat taupo savo pinigus.
Atsakyti
Laba. Noriu nuoširdžiai padėkoti kurjeriui, kuris birželio 14d dirbo Jonavoje. Bandžiau išsiūsti siuntą terminale, tai dariau pirmą kartą. Tuo metu prie paštomato dirbo kurjeris, kuris padėjo išsiūsti siuntą. Atėjus laikui mokėti mane infirmavo, jog galiu sumokėti tik kortele, o aš jos neturėjau. Jūs nepatikėsit - darbuotojas sumokėjo savo kortele! Man tik beliko jam atsilyginti. Likau abstulbęs. Ačiū
Atsakyti
Tokiu nemandagiu kurjeriu dar neteko matyti! Taip pat ar neturetu pasiskambinti pries atvaziuojant? Nes skambina per pietus ir dar burba kad nevazines desimt kartu. Kas per issikalinejimai? Prasome spreskite sia problema
Atsakyti
Labai ačiū už sugadinta daiktą.iki kauno ilgai keliavo gal per vilniu veze
Atsakyti
Ziaurus servisas, siuntos ateina is Estonijos i Lietuva per savaite-dvi. Ne viena karta jau pastebejau. O kada buvo pristatymas ir mane nebuvo namie, as paskambinau, pasakiau kad nbuvau namie. Kita diena zadejo pristatyti. Nei kita diena, nei po treju dienu siunta nebuvo pristatyta. Tik beveik po savaites gavau SMS zinute kad mano siunta pastomate. Ziauru, kiek nervu...
Nerinkites sios firmos, nieko bendro su greitumu ir patogumu ji neturi.
Atsakyti
Mano siuntinys viršutinėje lentynėleje ir dėžutė įmesta ir pavažiavusi iki pačio galo.
Teko pavargti kol išsitraukiau..Įdomu ką reiktų daryti žemaūgiams??? Tikrai būtų problema išsikrapštyti savo siuntinį., tektų kokį pagalį ieškoti ar dar kažką.
Atsakyti
Kol kas patirtis buvo tik teigiama, greitai pristatė laiku ir t.t iki šios savaitės incidento. Siunčiau gan nepigų daiktą (mažokame įpakavime). Išsiuntus metė aparatas ; atsiprašome šiuo metu čekio atspausdinti negalime (likau be išsiūstos siuntos numerio ir įrodymo pirkėjui), tačiau kas be ko pinigai iž siuntimą buvo nuskaičiuoti, negana to vėliau siunta tiesiog DINGO į niekur, o paskambinus aiškina : jog pati kalta, mažas įpakavimas, turbūt IŠMETĖ ! Kokiu kvailiu reikia būti, jog matai kad ir mažą vokelį, tačiau su aiškia užklijuota etikete, brūkšniniu kodu, ir VISTIEK “ palaikai “ siuntą už šiukšlę ?!? Čekių vėlais vakarais dėl popieriaus turbūt stokos, bent Klaipėdos omnivose gan dažnai nebelieka... Yra buvę jog nuskaičiuoja už siuntimą, tačiau lipduko taip ir neišduoda aparatas...Tada nurodykit konkrečiai jog siuntos NEGAlI būti pakuojamos į mažesnį kaip a4 voką ir bus visiems aišku. Dar draudimą siuntiniams galėtumet įsidėti ką lp jau senai turi...Esu labai nusivylusi darbuotoju požiūriu, jau negana to jog siuntas baisiai mėto ir gavėjai jas gauna aplamdytas ir t.t. Komentaru tiesiog noriu atkreipti dėmesį į rimtas spragas, jog ateityje būtų kuo mažiau žmonių nukentėjusių.
Atsakyti
Pradingo siunta. Motyvuoja tuo, kad neatitiko siuntos formato. Siunta buvo maza. siuntejo klaida, sutinku. Labai akcentuojat, kad netaupot darbuotoju laiko. Malonu. Tada reikejo kurjeriui juos net neimti is pastomato, nes yra rizika, kad ji pradings. Informuoti siunteja, kad pakeistu ipokavima. o jeigu jau isemet bukite malonus ir nenumeskit jos kur papuola kad pasimestu. Kur atsakingumas? Lengviausia numesti fraze "neatitiko formato" ir visi galai i vandeni. Suteikiamas sansas kurjeriu nesaziningumui. Kas gali garantuoti, kad ta siunta, kaip jus man pasakete, "gali buti ismesta su siukslemis'? Jeigu jau isemet siunta is pastomato - bukite malonus pristatykite.
Atsakyti
CE915184910EE Dingusi siunta, pradanginta neatsakingu darbuotoju. Niekam nerupi, niekas nesivargina ieskoti. Patys blogiausi komentarai.
Atsakyti
Kurjeris pradangino brangia ir didele siunta, niekas nieko nezino, dingo, kaip adata šieno kupetoje, ziurejo kameras siunta buvo, bet nebera. Atsakomybes nerasta. Skambinu ir aiskinuosi jau 10d iš eiles. Visiška betvarke. Patys blogiausi atsiliepimai kokie tik gali buti. Niekas neatsako.
Atsakyti
Laukiu siuntinio.Pirmadieni tikrai zinau, kad siunta jau buvo Kaune. Siandien jau penktadienis...dar neturiu apie ja jokiu ziniu. Kaip tureciau tai vertinti?
Chaosas omnivos aptarnavime.
Siunteja skambino 2 kartus.
Atsakyti
Liveta
2018-04-09 14:43:23 IP 188.69.193.75
Liveta, Omniva įmonė taupo viską ką gali. Net ir spausdintuvus, popierių tiek čekiams tiek siuntų lipdukams. Tačiau netaupo darbuotojų laiko. Tokiu atveju, Jūs, Kaip klientė sekti savo siuntą tikrai turite galimybę - pasiskambinti tokiu atveju reikėjo su info centru, pasakyti kas siuntėjas, kas gavėjas, ir Jums mergaitės siuntos numerį būtų padiktavusios.

Robertas
2018-04-17 11:17:19 IP 78.58.150.43
Robertai, jeigu siunta guli mėnesius tai visa laimė, kad ji dar guli. Aš Jūsų pusėje todėl tikiuosi, kad Jūsų siunta nedingo. Tokiais atvejais, bandykite susisiekti su verslo klientų vadybininkai - jie atsakingiau žiūri ir turi galių kažką padaryti. Nes info linijos mergaitėms kraunamas darbo krūvis yra labai didelis, kasdien vos ne 15 200 siuntų praeina pro Omnivą o visas aptarnavimo ir problemų krūvis Lietuvoje kraunamas tik vos kelioms toms mergaitėms. Kitų įmonėje mastančiųm darbuotojų, kurie stengtųsi dėl klientų - NĖRA.

Erika
2018-04-17 16:53:11 IP 78.61.55.21
Siuntų išdrąskymai gana įprasti visų tarnybų, ypatingai NEREGISTRUOTŲ LIETUVOS PAŠTO darbuotojų praktika. Tad ginti Omnivos šiuo klausimu nepuolu. Bet dėl batų nešiojimo - gal siuntos siuntėjas nešiojo batus. Ar galvojate, kad Omniva kurjeriai matavosi ir nešiojo Jūsų batus?

Kęstutis
2018-05-14 10:14:35 IP 88.222.149.115
Kęstuti, prie paštomato aš pamatau kaip moteris siunčia siuntą savo draugei į kitą paštomatą. Sužinau tos draugės tel. numerį. Ir ką? Kitas paštomatas man siuntą pagal telefono numerį atiduos? Gerai būtų, tokiu atveju prisirinkčiau labai daug siuntų. Tad prieš naudodamiesi paslaugomis susipažinkite su taisyklėmis ir paslaugomis. Pagal telefono numerį siuntos niekada nebuvo nėra ir nebus atiduodamos. Taip, skirsto siuntas per centrą. Kurjeriui ką programa išmeta surinkti - tą jis surenka. Per minutę vos ne 30 siuntų jis sugeba sudėti - tad tikrai jis neanalizuos Jūsų siuntų lipdukų ir nežiūrės kas kur ką siunčia. Siuntos terminas 1 darbo diena. Nepriklausomai ar iš Vilniaus į Vilnių ar iš Vilniaus į Palangą.

Ema
2018-05-17 11:53:07 IP 90.131.39.142
Ema, papildomai klijuojami lipdukai yra papildomai apmokamos paslaugos. Bet jie negarantuoja, kad Jūsų siunta ant konvejerio bus padėta lyg naujagimis. Siuntėjas privalo tinkamai supakuoti siuntą. Norėjote, kad nevartytų ? Reikėjo tą dėžę pailgą ir aukštą įdėti dar į vieną dėžę (irgi aukštą, bet labai labai plačią.) Tada tikėtina, kad Jūsų siunta būtų mažiau vartoma, nes kita kryptimos jos kurjeriai nebūtų sutalpinę į paštomatą. Bet galbūt tą dėže savo transporte jie būtų vėl kitu šonu įdėje kraudami siuntas... Supraskite, jei per Omnivą pereina virš 10 000 siuntų per dieną - rūpintis Jūsų siunta niekam nėra nei reikalo nei noro nei atsakomybės.

Buvo geri laikai, kai buvo Omniva draugų dienos už mažą kainą. O dabar geresnes kainas siūlo kitos tarnybos, o Omnivoje tik dideli siuntų kiekiai ir visi skubantys darbuotojai. Net susikalbėti neina.
Atsakyti
Labai nusivyliau omniva paslaugomis. Siunciausi siuntinuka, ant dezes dar buvo parasyta 'virsus, nevartyti!', siuntini gavus radau deze ikista sonu, visas turinys buvo isbeges. Negi taip sunku ideti siuntini pagal vieninteli reikalavima? Siunciant skyscius tai vienas svarbiausiu dalyku! Likau labai nusivylus omniva siuntomis, daugiau nebesinaudosiu.
Atsakyti
Nuvažiavau iš Kauno į Vilnių įdėjau į reikiamą paštomatą siuntinį, kur siuntos gavėjo įmonė turėjo pirmadienį pasiimti. Siuntos gavėjo įmonė nuvažiavo pasiimti, bet neleido atsiimti pagal kvito numerį ir NET pagal teisingą gavėjo telefono numerį (nei atsisiųsti SMS negali - nieko). Tad realiai turės dar kartą važiuoti pasiimti antradienį į tą patį paštomatą kai siunta specialiai važiuota padėti reikiamame paštomate, bet vis tiek ji važiuos į paskirstymo centrą, tam, kad vėl sugrįžtų į tą pačią vietą - taip sugaištamas laikas, bereikalingai važiuojama, paštomatas neįspėja, kad bus užgaišintas laikas (juk niekas negalvoja, kad siunta bus per aplinkui vežama) ir ne iš karto išsiunčiamas SMS, be to kainuoja brangiau. Tad lpexpress.lt - ir pigiau ir kokybiškiau.
Atsakyti
Dar ner taip buve kad perkant per jus tarnyba but siuntos isdraskytos negana to batai kazkeno nesioti...
Atsakyti
Kas atsitiko su OMNIVA.Siunta sandėlyje guli mėnesis.Jos nepristato nes adresatas nepasiekiamas.Aš ištirpau su paskutiniu pavasario sniegu. RS953523940EE.Rašiau 50 laiškų :-), bet atsako jokio.Gal jau nėra tokios įmonėlės nors automobilį savo miestelyje matau beveik kasdien.
Atsakyti
Įdėjo man siunta bet mano siuntejai išmete tuscia kvita kuriame turejo buti siuntos numeris ir visa kita prisegu nuotrauka todėl aš dabar negaliu sekti siuntos
Atsakyti
​ Vakar, 27.03.2018, as, Kestutis Lukosevicius, gavau siuntą Nr. CE913460711EE tačiau turi​
​u pretenziją, nes aparato korpusas įskeltas, ir sutraiskyta tiunerio plokste 3 vietose, del to aparatas nebeveikia. Jo atsiūstas nuotraukas pridedu. Taip pat pridedu darytą nuotrauką iki išsiuntimo, kurioje minėto pažeidimo nėra.
Gaila, kad taip atsitiko. Iki šiol ne kartą naudojausi Jūsų paslaugomis ir nė karto nebuvau nuviltas, viskas sklandu ir laiku.Tikiuosi to ir ateityje.
Prašau gavėją informuoti apie galimą nuostolio kompensavimą el. paštu kestasluk@gmail.com arba mob. +370 629 56646

Pagarbiai, Kestutis Lukosevicius
Atsakyti
​ Vakar, 27.03.2018, as, Kestutis Lukosevicius, gavau siuntą Nr. CE913460711EE tačiau turi​
​u pretenziją, nes aparato korpusas įskeltas, ir sutraiskyta tiunerio plokste 3 vietose, del to aparatas nebeveikia. Jo atsiūstas nuotraukas pridedu. Taip pat pridedu darytą nuotrauką iki išsiuntimo, kurioje minėto pažeidimo nėra.
Gaila, kad taip atsitiko. Iki šiol ne kartą naudojausi Jūsų paslaugomis ir nė karto nebuvau nuviltas, viskas sklandu ir laiku.Tikiuosi to ir ateityje.
Prašau gavėją informuoti apie galimą nuostolio kompensavimą el. paštu kestasluk@gmail.com arba mob. +370 629 56646

Pagarbiai, Kestutis Lukosevicius
Atsakyti
Tomas 2018-03-23 09:41:02
Paskutiniu metu - tragedija. Rekomenduojame laikyti kuo toliau nuo šios tarnybos.

Mūsų įmonė naudojasi Omniva paslaugomis jau apie metus, bet kas darosi paskutinėmis savaitėmis yra tiesiog tragiška ir mums gali tekti keisti kurjerių tarnybą.

Pristatymai vėluoja. info@omniva.lt iš viso nebeatrašo, anksčiau irgi neatrašydavo, tik po to kai jau problema būdavo išspręsta :)) Telefonu tai pastebėjau niekada nebus pakelta iš karto, reikia laukti bent apie 5minutes, manau aptarnavimo skyrius ten sėdi ir taip filtruoja tuos, kurie tikrai jau nori pasikalbėti. Netikiu, kad visada 100% užimta būna. Skambinti tenka itin dažnai - visada tekdavo laukti.

Na o šį atsiliepimą įšaukė iš viso viršūnė - 20d. klientė skambino Omnivai pasiklausti kur siunta - atsakė, kad bus pristatyta sekančią dieną. 21d. pavakarę klientė jau skundžiasi mums, kad siunta dar vis nepristatyta. Skambiname Omnivai aiškintis kas darosi (kaip visada laukiame 5minutes ant hold'o), pagaliau pakelia - pažada kad bus pristatyta dar šiandien! Gerai. Nuraminame, informuojame klientę, kad siunta atvyksta. Kitą dieną, 22d., atėje į darbą supratome, kad mums vėl MELAVO. Siunta nepristatyta. Parašytas laiškas Omnivai - aišku jokio atsakymo. Galų gale, klientė gauna informaciją, kad siunta palikta PAŠTOMATE..... Juokaujat? KLIENTĖ FIZIŠKAI NEGALI ATSIIMTI SIUNTOS PAŠTOMATE. Tam ir buvo užsakytas kurjerio pristatymas. Be viso to, šalčiuose produkto taip pat negalima laikyti. Klientė siuntos neatsims, produktas bus sugadintas.

Žodžiu, mes praradom klientę, o Jūs po truputį prarandate Mus. Siunčiame kasdien arti 20 siuntų. Gaila, kad nesuteikiate absoliučiai jokio aptarnavimo, bei MELUOJATE, kas yra blogiausia.
Sveiki, Tomai. Atsiprašome. Šiuo metu kaip tik ieškome naujų darbuotojų į savo klientų aptarnavimo centrą, kad galėtume aptarnauti daugiau klientų. Taip pat patariame kreiptis tiesiai į mūsų vadybininką, kuris Jus aptarnauja, jei nepavyksta susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru.Taip pat gal galite atsiųsti į marketingas@omniva.lt Jus aptarnaujančio vadybininko vardą ar siuntos, kuri turėjo būti pristatyta kurjeriu, numerį.
Atsakyti
Rasa 2018-03-29 13:21:02
Sveiki, siunta pagaliau nuo kovo 14 d. atsirado. Šiandien 29 d. Patikėkite, buvo siūstas žieminis rūbelis, džiugina tik rai, kad šiandien oro temperatūra ne +10.
Rasa, o gal galėtumėte persiųsti siuntos numerį į marketignas@omniva.lt? Dar kartą atsiprašome už vėlavimą.
Atsakyti
OMNIVA LT 2018-03-29 13:14:35
Sveiki, Rasa. Atsiprašome. Tikiuosi siuntą jau gavote. Ar galite parašyti savo siuntos numerį į marketingas@omniva.lt. Pasiaiškintume vėlavimo priežastis, kad tokių situacijų nebūtų.
Sveiki, siunta pagaliau nuo kovo 14 d. atsirado. Šiandien 29 d. Patikėkite, buvo siūstas žieminis rūbelis, džiugina tik rai, kad šiandien oro temperatūra ne +10.
Atsakyti
Rasa 2018-03-23 08:38:57
Nerekomenduoju!!! Visada būna pirmas kartas. Siunta išsiųsta kovo 14 d. Šiandien kovo 23 d. jokių žinių apie siuntą. Prieš dvi dienas parašiau laišką el.paštu į info@omniva.lt, prisegiau siuntimo kvitą, atsakymo, , Jūsų laišką gavome, aiškinsimės
ir jus informuosime" nesulaukiau. Telefonu sulaukiu atsakymo, kad skambinkite vėliau, visi vadybininkai užimti arba rašykite el.paštu. Tai kam rašyti, jei neatsakote!!!! Klientas Jūsų įmonėje visiškas 0. Daugiau nebesiųsiu siuntų per jus.
Sveiki, Rasa. Atsiprašome. Tikiuosi siuntą jau gavote. Ar galite parašyti savo siuntos numerį į marketingas@omniva.lt. Pasiaiškintume vėlavimo priežastis, kad tokių situacijų nebūtų.
Atsakyti
MB Noopapildai 2018-03-22 11:45:01
Esame patenkinti Omniva paslaugomis. Visada operatyviai ir greitai atsako į klausimus ir reaguoja į iškilusias problemas.
Sveiki, ačiū už gerus žodžius.
Atsakyti
Donatas 2018-03-16 19:44:26
Nesugeba pristatyti siuntini i nurodyta adresa dabar turejau vaziuoti is pakruojo i siaulius, kad atsiimti siuntini is pastomato tai man yra nesuvokiama esu nepatenkintas ir zmonem rekomenduociau kitas siuntimo imones
Sveiki, Donatai, ar galėtumėte į marketingas@omniva.lt parašyti plačiau apie situaciją: ar kurjeris susisiekė su Jumis, ar informavo, kad siutna bus įdėta į paštomatą bei kitą informaciją, susiėjusią su šios siuntos pristatymu.
Atsakyti
Raminta 2018-03-16 15:01:03
Esu patenkinta teikiamomis paslaugomis. Paprasta, patogu ir greita. Bet teko stebėti kurjerio darbą, kol jis tvarkė siuntas. Buvau pakraupusi matydama kaip jaunuolis neatsakingai mėtė siuntinius ant žemės. Kai pagalvoju, kad mano siunčiami/gaunami daiktai galimai taip mėtomi, geriau rinksiuos kitą paslaugų tiekėją. Žinoma, subjektyvu vertinti įmonę pagal vieną darbuotoją, tad vadovams belieka tik sunerimti, kad tokių darbuotojų išvis nebūtų. Sėkmės
Sveiki, Raminta, ar galėtumėte parašyti į marketingas@omniva.lt kur matėte kurjerį. Gal prie kažkurio paštomato. Tokia situacija nėra priimtina, tad norime išsiaiškinti kuris kurjeris taip neatsakingai elgėsi.
Atsakyti
Linas 2018-03-14 08:21:46
Žemiausio lygio kliento aptarnamas. Kurjeris jo manimu “nieko neprivalu daryt ir sakyt” Tokio pat principo ir vadybininkas Paulius. Labai blogo ir žemo lygio servisas.
Sveiki, Linai, gal nebūtų sunku trumpai brūkštelėti situaciją ir persiųsti į marketingas@omniva.lt? Ačiū.
Atsakyti
Elona 2018-03-11 00:02:52
Siunciu siuntas ir gaunu daznai. Esu tikrai patenkinta, dar neteko nusivilti, siuntos pristatomos laiku. Beje didelis aciu uz labai netiketa, saldu pasveikinima kovo 8 d.proga
Sveiki, Elona. Ačiū už gerus žodžius.
Atsakyti
Zivile 2018-03-09 19:26:37
Labai nusivyliau gavus suplesyta ir sutrypta pakuote
Sveiki, Živile. Nesmagu. Ar siunta buvo tinkamai supakuota? Galime garantuoti, kad siunta bus pristatya sveika ir nepažeista, jei ji tinkamai supakuota ar įdėta į tinkamą pakuotę. Apie pakavimo taisykles rasite: http://bit.ly/2HR4JiN Jei siuntinys buvo tinkamai supakuotas, bet sugadintas, galima kreiptis dėl kompensacijos.
Atsakyti
Gintarė 2018-03-05 07:14:39
Nuvylet su kaupu.. ir parasius Jums laiska vasario 21d ji net ignoruojat. Ir kurjeriai meluoja issijuose ir pasiskambinus konsultantes sneka viska imones naudai, visada klientas pats kaltas, kad negavo siuntos. Purtotes bet kokios atsakomybes ir dengiates jog kliento rysio operatorius sugedes, galiu rastiskai irodyti jog gedimo nebuvo. O parasius i Jusu cia komentaruose skelbiama el pasta nesulaukiu Atsakymo. Labai daug ka pasako apie Jusu darbo kokybe kruva neigiamu atsiliepimu.
Sveiki, Gintare. Atsiprašome, kiek pavėlavome su atsakymu. Tikimės, jog priimtu situacijos sprendimu esate patenkinta.
Atsakyti
Kotryna Limonaitė 2018-03-01 17:00:11
Siunčiau siuntinį į kita miestą dovana, siuntinys dingo, tikino savaite kad issius, įdės į pastomata nieko neišsiuntė o siuntinys taip ir dingęs, sudarėte omniva darbuotojai daugybe nepatogumų
Sveiki, Kotryna. Atsiprašome už nepatogumus. Mano žiniomis, Jūsų pretenzija patvirtinta ir pinigai sumokėti.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Grybauskaitė ir Adamkus ragina transatlantinę bendriją laikytis įsipareigojimų
Grybauskaitė ir Adamkus ragina transatlantinę bendriją laikytis įsipareigojimų 08-22 10:39
Transatlantiniai santykiai tarptautinio ir regioninio saugumo užtikrinimo srityje neturi alternatyvos, todėl Jungtinėms Amerikos Valstijoms ir Europai būtina įveikti iškilusias įtampas ir veikti...
Pranckietis mąsto apie PVM mažinimą būtiniausiems maisto produktams
Pranckietis mąsto apie PVM mažinimą būtiniausiems maisto produktams 08-22 10:16
Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis svarsto, jog siekiant sumažinti arba stabilizuoti kainas, galėtų būti išbandytas pridėtinės vertės mokesčio (PVM) sumažinimas tam tikriems būtiniausiems...
Teikiantys patikos paslaugas turi registruotis
Teikiantys patikos paslaugas turi registruotis 08-22 10:12
Visos patikos paslaugas teikiančios bendrovės turės registruoti tokią savo veiklą Juridinių asmenų registre (JAR), o tokias paslaugas teikiantys fiziniai asmenys – Valstybinėje mokesčių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Primenybe teikiate..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Twitter 33,69 +3,34%
General Electric 12,63 +2,68%
Intel 47,62 +2,41%
Texas Instruments 111,51 +2,27%
Coca-Cola 46,22 -1,09%
Philip Morris 83,53 -1,24%
Kraft Heinz Co 59,84 -1,32%
Manchester United 23,10 -3,14%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,54 -1,82%
Mediena 697,44 -1,00%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Dujos (Rusijos) 7,19 -7,94%
Jautiena 4,15 -1,43%
Ryžiai 451,00 0,00%
Vištiena 2,62 +11,49%
Nafta 70,33 -0,07%