VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Ulmas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ulmas

Atsiliepimai apie Ulmas, UAB

Baldinė furnitūra ir baldų gamybos medžiagos prekyba

Viskas baldų gamybai!
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Ulmas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Šiandien apsilankymo metu labai puikiai likau patenkintas prie kasos vyruko aptranavimu. Toks šiltas žmogus. Tuo pačiu pavyko puikiai išsirinkti plokštę baldų gamybai labai gražios merginos dėka, kuri vardu buvo Oksana. Likau labai patenkintas sugrįšiu ir rekomenduosiu kitiems.
Pirkėjas dažnas
2022-06-21 12:56:36
Atsakyti
Praitą savaitę buvo daug žmonių. Apsilankymo metu paprašiau vyruko padėti:gavau atsakymą, kad aš atsakingas už transportą, laukite kolegų padės. Tai ar sunku ofiso žmonėms ir direktoriams padėti? Matote, kad daug klientų, sunku subines nuo kėdžių pakelti ir klientus parduotuvėje aptarnauti?
Atsakyti
Noriu padėkoti Aistei už labai malonų, šiltą aptarnavimą. Ji įsiklauso į kliento norus ir padeda surasti geriausią sprendimą. Šaunu, kad Ulmo kolektyve atsirado malonus darbuotojas.
Atsakyti
Didžiausi komplimentai Aistei už profesionalumą darbe' šiltą ir paslaugų bendravimą' patarimus.
Ačiū už laiką'skirtą konsultacijai' draugiškumą' mokėjimą įžvelgti kliento lūkesčius.
Rekomenduoju!
Atsakyti
Iš ulmo compat Stalviršis Tragedija Raitosi kaip nori. Būkit atsargūs...
Atsakyti
Noriu padėkoti nuostabiai konsultantei Aistei, kuri padėjo išsirinkti virtuvės stalviršį. Labai maloniai aprodė visus variantus, patarė, kuris stalviršis geriau valomas, kas gražiau derės. Konsultacijai skyrė daug laiko, viską noriai paaiškino, atsakė į rūpimus klausimus, netgi pajuokavome. Vadybininkai taip pat greitai priėmė užsakymą, nors atvažiavome jau į darbo pabaigą. Džiaugiuosi, kad sulaukiau tokio aptarnavimo.
Atsakyti
Rokas 2021-05-20 08:25:09
Pirmas įspūdis: bendravimas ir aptarnavimas kaip dauguma mini - prastas. Aikštelėj vadybininkai tik praeina, tad konsultantą reikia prabėgantį medžiotis.

Išsirinkau virtuvės fasadinę plokštę, ir baldininkui užsakant, Ulmas patvirtino, jog plokštė tikrai bus sutartą dieną. Po trijų savaičių gaunu iš meistro skambutį jog plokštės neturi ir gaus po 1-2 mėnesių. Visi kaltinimai verčiami Covid, nors pasak baldininko tai tiesiog tapo įprastu ir lengviausiu pasiteisinimu ir aš ne pirmas jo klientas kuris turi rinktis iš naujo.

Iš ties nemalonu daryti skubotus sprendimus įsirenginėjant namus dėl įmonės darbuotojų nekompetencijos ir abejingumo.
Konsultantai ir dirba su prikėjais/klientais. Vadyba dirba kitais klausimais. Oligarchai matai kokie :D. Laukiu eilėje ir problemų nėra. VIsur per korona reikia laukti... net ir lauke bet nematau tragedijos. Vyras su žalia kauke, super aptarnauja klientus.

Sekmės Ulmas!!!
Atsakyti
Labai geras aptarnavimas. Gamybą greitai atlikta. Greičiau negu pas konkurentus. Gavau ir nuolaidą plokštei. Grįžau čia atgal, nes buvau patenkintas kokybe.
Atsakyti
Kaune UAB „ULMAS“ užsakė lentyną, moteris priėmė užsakymą, laukė daugiau nei mėnesį. Užsakymas nebuvo įvykdytas. Paskambinau, įsakymą vyras priėmė. Užsakymas taip pat nebuvo įvykdytas. Labai bloga kompanija, patariu nedaryti jokių užsakymų.
Atsakyti
Aptarnavimas labai prastas, klientų aptarnavimas nekokybiškas ir labai atmestinas požiūris, užsakius ir apmokėjus turinčią plokštę vietoje reikia daugiau nei valandą laukti, kad sandėlininkas paduotų... Nerekomenduoju!
Atsakyti
Pirmas įspūdis: bendravimas ir aptarnavimas kaip dauguma mini - prastas. Aikštelėj vadybininkai tik praeina, tad konsultantą reikia prabėgantį medžiotis.

Išsirinkau virtuvės fasadinę plokštę, ir baldininkui užsakant, Ulmas patvirtino, jog plokštė tikrai bus sutartą dieną. Po trijų savaičių gaunu iš meistro skambutį jog plokštės neturi ir gaus po 1-2 mėnesių. Visi kaltinimai verčiami Covid, nors pasak baldininko tai tiesiog tapo įprastu ir lengviausiu pasiteisinimu ir aš ne pirmas jo klientas kuris turi rinktis iš naujo.

Iš ties nemalonu daryti skubotus sprendimus įsirenginėjant namus dėl įmonės darbuotojų nekompetencijos ir abejingumo.
Atsakyti
labai nepatenkintas ulmas servisu! mażai to, kad ten zimiai brangiau, paliginus su kitais furnituros parduotuviais, rejkia dar laukti savo prekiu pio 20minuciu. bet po to, kai man iskaičiavo į ceki maišiali, be mano żinios (!), cia, kad sandelininkuj butu potogiau, aš ten daugiau ne vaziosiu ir informosiu kitų żmoniu, apie tą pragarišką vietą. turiu čėki ir saugosiu.pardavėjas pinigų uż maišiali0, 06c.man grażint nepanorėjo.
Atsakyti
Labai siūlau įmonės vadovui investuoti į darbuotojų mokymus, kaip reikia bendrauti su klientais. Netikiu, kad pamačius kaip bendraujama Draugystės gatvėje esančiame filiale liktumėte patenkintas savo darbuotojais. Jau seniau esu girdėjusi ne vieną prastą atsiliepimą, bet šiandien teko ir įsitikinti... Gėda darbuotojams...
Atsakyti
Geras bajeris. Užsakiau pjovimo paslaugą iš mdf. Pritrūkau vienos detalės. Tai užsakiau pakartotinai. Detalė 60 cm pločio, sakiau, kad paimsiu visą plokštę. Atvežė tik tą detalę, o du trečdalius plokštės pasiliko, nors sąskaitą išrašė kaip už pilną plokštę. Pranešiau kad ne viską pristatė. Sako užmiršo įkrauti. Ko tik nebūna. Atvežė. Plokštės ilgis yra 2800mm, atvežė 400 mm trumpesnę. Negaliu net patikėti, kad dirba tokie atsilupėliai, kad nuo kliento savo reikmėm nuvogti dalį plokštės. Sekantį kartą paprašykit, duosiu 20 eur daugiau jei jau neužsidirbat...
Atsakyti
gal pas juos ir gerai viskas su kokybe, bet aptarnavimas... nezinau kaip ir issireiksti... seniai su tokiu abiejingumu ir bekompromisiniu bendravimu neteko susidurti. neuzsakem is ju vien del to. labai nemalonus zmones dirba (kalbame apie Vilniuje dirbanti jaunuoli vadybininka). atrodo kad zmogus yra viskuom nepatenkintas
Atsakyti
Keista skaityti atsiliepimus apie įmone, kurios savininkas yra nuostabus žmogus
Jis bus mūsų klientas.Fantastiškas užsakovas, kokiu reta.Ačiū Viktorai...
Gal personala mažiau sužiūri.
Atsakyti
Kaune Draugystes g. klientu aptarnavimas taip pat apgailetinas. Konsultanto pasiteiravus ar neturi tokios ir tokios laminavimo juosteles, ner reikia 2 metru, tai islemena: turim ir kaip arklys su galva mosteli i rulonus po 200 metru. (reikia pirkti visa) tada paklausus gal turit kazkokiu kitokiu, nes reikia tik 2m. ir vel kartojasi viskas. Atsako turim ir vel su galva mosteli link tu paciu rulonu. Paprasius 2 pakeleju, atnesa 2 pakus pakeleju, 8vnt. Dar karta pakartojus, kad reikia tik 2 pakeleju, nepatenkintas burba.. Su ploksciu atsiemimu vel nesamones. Buvo pirmas ir paskutinis pirkinys pas juos. Toks vaizdas jei neperki urmu, tai net negaisink Ponu su smulkmenom.
Atsakyti
Idomiai dirba gamyboje-uzsakiau, gavau sms, sysimokejau-nuejau paimti-neeanda-pazada perdaryt per 3d.praeina sav.skambinu-vel nera....negrisiy daugiau.aciu uz laiko svaistyma keliones sanaudas.ar pestute ar savo transportu-laika gsisti.
Atsakyti
Siauliu ulmas tai visskai atsilike nuo relybes, ir dar drysta meluoti tiesiai i akis, prigavom jog mums parduoda pusine faniera, kuri istikro yra berzine tik laminuota.. Kai atvaziavom kita syki net supyko, matyt todel jog buvo klijentu, sako jus cia praita syki teravotries apie faniera, mes klausem is gamyklos, ir tiekejo, sako ten visa pilna pusis, taciau jie gal nesupranta jog Berzine ir pusine svoriai kardinaliai skiriasi... Na esme atejo sakom duokit paziuret dave pirma berzine, poto dave pusine ale pusine apsidziaugem jog gavom.. kai pakeliau svoris toks pat... o stalius kuris dirbes nevienus metus gamindamas Latvijos fanieros fabrike, sako paziurek i vidu, jug ten berzas... taiir sakom neklaidinkit klijentu jus parduodat ne pusies faniera o berzo pusies laminata... Nuo siol esu labai nusivyles jais, tarkim Woodline iskarto pasake jog tai laminatas... Tad niekam nerekomenduoju
Atsakyti
Ir kodėl žmonės tokie pikti?
Vilniaus skyriuje dirba malonūs žmonės.Pardavime Dovilė paslaugi ir dėmesinga kiekvienam klijentui.
Gal ne visada iš karto gauni ko reikia, tenka palaukti, bet gi visur taip.
Būtų šaunu, jei klijentai rašytų ne tik neigiamus, bet ir teigiamus atsiliepimus.Juk negali būti vien blogai.
Nesunku gi ir gerą žodį pasakyti, ne tik purvais drabstytis.
Atsakyti
Vilniaus Ulmas. Vadybininkė telefonu pasakė kv.m. kainas už fanierą ir sakė, kad papildomai atlieka frezavimą ir šonų laminavimą ilgesniam tarnavimo laikui, kas man buvo aktualu. Paprašė atsiųsti dydžius ir maketus frezavimui, kainai paskaičiuoti. Atsiunčiau maketus vektorinius PDF ir CDR formatu 1:10 masteliu, kuriame buvo nurodyti tiek dydžiai tiek formos, bet jiems NETIKO.
Pagal kokį formatą jie frezuotų norimus objektus ji negalėjo atsakyti. Tuomet ji davė tiesioginį gamybos kontaktą. Telefonu gamyba patikslinimo, kad šonus laminuoti galima - dėl failo gamyba irgi negalėjo pasakyti iš kokio failo ar programos jie frezuoja ir skaičiuoja (susidarė įspūdis, kad žmogus dirba 1 dieną ir nežino nuo ko pradėti darbą) - atsiuntė lentelę, kurioje reikėjo užpildyti informaciją, bet joje galimi variantai buvo tik taisyklingos formos kaip kvadratas ar stačiakampis.
Kadangi domino frezavimas pagal formą - sunku buvo įrašyti pageidavimus. Teko vėl skambinti ir klausti kaip tai nurodyti lentelėje. Nenorom, bet pasakė, kad PDF formatas tinka ir užpildyti lentelę "kaip gaunasi".
Atsakymą į užklausą gavau už 1 savaitės po pakartotino priminimo apie mano užklausą. Į mano konkrečią užklausą vėl gavau fanieros kvadratinio metro kainą. Vėl užklausiau galutinės kainos pagal mano siųstą maketą. Gavau tiesog frezavimo kainą už kv.m. Vėl paprašius galutinės kainos - Ulmas pareiškė, kad kraštų jie nelaminuoja, nors pradžioje vadybininkė ir gamyba sakė, kad laminuoja. Bendravau su Aušra, Andrijana ir Mariumi.
Galutinė kaina pagal mano skaičiavimus nuo jų skaičiavimų skirėsi dvigubai. Jau nebevargau aiškintis dėl kainos, bet susidarė labai blogas įspūdis apie šią įmonę. Vadynininkai nežino apie savo teikiamą produkciją ir paslaugas, nežino, kaip paskaičiuoti kainą ir kaip priimti maketus gamybai.
Daugiau tikrai nesikreipsiu.
Atsakyti
UAB, , Ulmas" Vilniuje Verkių g. 50, niekam nepatarčiau apsilankyti, tamsiaplaukė moteris sėdinti aptarnavime visiškai be kultūros, nesuprantu kaip tiek neigiamų atsiliepimų sulaukusi vis dar dirba tame pačiame darbe... Tikrai baisu...
Atsakyti
Teko ir man bendrauti prieš kelis metus su Vilniaus filialu.
Darbuotoja nesugebėjo pasiūlymo paruošti padoraus. Užpildai jų formą, viską surašai ir gauni vos ne vieną eilutę, kad va viskas tau kainuos tiek... Kaina buvo didelė, o paaiškinimo negavau.
Persiuntus laišką vadovams, kad jų "Vadzybininkė" nesugeba dirbti, tai dar pikto skambučio iš jų sulaukiau "ko aš čia protą jiem matai knisu".
Tai supratau, kad kokia valdžia, tokie ir darbuotojai.
Nerekomenduoju prasidėti, nes yra kas dirba greičiau, geriau ir pigiau!
Atsakyti
Simas 2019-12-13 10:55:58
Kreipiuosi i ulmo valdzia, susiprotekit ir raskit normalu darbuotoja aleksoto padaliny. Dabar dirbantis tragedija, kazkoks kolukietis, ko paklausi to negausi, razinas kramto ir saukia. Norejau uzsakyti stalvirsy bet teko vaziuot pas kitus baldininkus.
pritariu, seniau uzsakinedavau, visada maloniai patardavo, atsakydavo i iskilusius klausimus vyrukai, o dabar pasodino asila kepeninem ausim. Apie bendravimo kultura, semku valgyma darbo vietoje, ir kainos skaiciavima visa darbo diena del intensyviu autogido perziuru, nera net ka kalbeti! Teks aplenkt sia kontora!
Atsakyti
Simas 2019-12-13 10:55:58
Kreipiuosi i ulmo valdzia, susiprotekit ir raskit normalu darbuotoja aleksoto padaliny. Dabar dirbantis tragedija, kazkoks kolukietis, ko paklausi to negausi, razinas kramto ir saukia. Norejau uzsakyti stalvirsy bet teko vaziuot pas kitus baldininkus.
Aha teko ir man su juo bendrauti tai baisu tiesiog. Klientas paskutinėje vietoje jam svarbiau lidlo akcijos. Turbūt valdžioje giminių turi kad jis čia dirba. Ulmui tik gėda daro ir klientus baido. Susimastykit.
Atsakyti
Kreipiuosi i ulmo valdzia, susiprotekit ir raskit normalu darbuotoja aleksoto padaliny. Dabar dirbantis tragedija, kazkoks kolukietis, ko paklausi to negausi, razinas kramto ir saukia. Norejau uzsakyti stalvirsy bet teko vaziuot pas kitus baldininkus.
Atsakyti
Uzsakinejau stalvirsi ir hpl sienelę. Terminas buvo dvi savaites. Stalvirsis buvo pagamintas anksčiau bet atsimes atsiveziau namo ispakavau ir jis buvo subraizytas keliose vietose. Atvykus po tryju savaičių atsiimt iki darbo pabaigos likus buvo 15min man atsakė kad negalės išduoti užsakymo nes kasa jau nuimta. Atvykau po savaitgalio ir tada pasakė kad mano užsakymas yra brokuotas ir reiks užsakyti per naujo. Paklausus kiek reiks šį kartą laukt pasakė savaite. Atvykus po pusantros savaitės pasakė kad užsakymas dar nėra gatavas galiausiai pasakė kad pusvalandžio bėgyje pagamins. Gaunasi 23dienos vėlavimas. Su klientais elgemasi kaip su šiukšlėm per 5 savaites kurias laukiau nei karto net nepaskambino nepranešė situacijos. Tikrai nerekomenduoju su šia kompanija susidurt
Atsakyti
Pirkau virtuvės stalviršį ''Sahara" S6200, įrengus jį kaip ir atrodė, kad viskas gerai, bet pradėjus jį daugiau naudoti, jau po poros dienų atsirado dėmės nuo menkiausio prisilietimo, vandens. Manau, tokius kaip piršto anspaudą ar vandenį, tikrai turi nuvalyti skudurėlis, bet ne. Savaitės laiko nėra stalviršiui, o jo neįmanomą nuvalyti jokiais būdais, nors nei riebalai ten, nei kas nors jam padaryta. Apskritai kokia gali būti stalviršio kokybė, jei po savaitės atrodo lyg naudojamas 3 metus būtų. Kreipėmės į Ulmas įmonę iš kurios pirkome stalviršį, nes norėjome išsiaiškinti kodėl taip yra, kas jam blogai, gal žino su kuo tada jį valyti ir į panašius kl. atsakymų, bet nuvykus gavome tik nepatenkintus veidus, varinėjimą iš vieno aukšto į kitą, komentarus, kad jis nudegintas, nors nieko karšto nebuvo dėta, taip galima sakyti, žiūrėjo kaip į paskutinius d*****s ir ignoravo. Vietoj to mums reikėjo, kad tiesiog paaiškintu, atlygintų dalį kainos ar bent atsiprašytų. Bet jie tiesiog įžūliai atrėžė, kad veštumėmės stalviršio pavyzdį ir palygintume su savuoju, nes galbūt mus apgavo mūsų darbininkas kuris dėjo ir apkeitė stalviršį. Vienu žodžiu, tikra š*******o kontora ir darbuotojų kultūra, kaip turguje. Niekam nerekomenduoju jų įmonės.
Atsakyti
Norejau darbintis i ulma, nepraejau atrankos :) Perskaicius komentarus supratau, kad matyt per mazai draskiau akis darbo pokalbyje :D
Atsakyti
Kojos nekelsiu 2019-03-01 09:25:58
Darbuotojų kvalifikacija apgailėtina. Nuolatos naudojame kai kurias rėles, kurias pirkome iki šiol iš Lenkijos. čia netyčia pamatėme, kad yra Vilniuje nors ir brangiau bet vietoje. Puslapyje tiesa parašyti šyvos kumelės kliedesiai, tad prieš prašant sąskaitos išankstiniam nutarėme išsiaiškinti kurį iš 2 yra reikiama. Žinome ir tikslų pavadinimą ir gamyklinį kodą ir tai, kad vietoje jų yra. Ir ką pasirodo be savo vidinio barkodo jie nieko nežino ir kai tiesiog pasakiau, kad neskambinčiau jei puslapyje būtų aišku padėjo aiškinti "kad niekas dar nesiskundė". Aš nesiskundžiau, o tiesiog noriu, kad įmonės darbuotojai bent jau žinotu kuo įmonė prekiauja.Nes jei dėl kiekvienos rėlės, antgalio ar jungties teks važinėti per visą miestą tai nebus mums kada dirbti. Trumpiau tariant ULMAS DARBUOTOJŲ KVALIFIKACIJA APGAILĖTINA
Paskaičius komentarus praėjo noras kreiptis į Ulmas. Gi yra ir kitų firmų gerbiančių savo vardą ką jau kalbėt apie klientus. :)
Atsakyti
Aleksote ulmas esantis moki veži patalpos yra tikrai ne kažką. Esmė, savaitgaly apsipirkinėjau moki veži parduotuvėje. Nusipirkau OSB plokštę, bet netilpo į automobilį reikėjo perpjauti. Konsultantas pasiūlė nueiti į ulmo pjaustyklą, taip ir padariau. Priėjes pasakiau laba diena, darbuotojas nusisukęs žiūrėjo automobilių skelbimus iš pradžių neregavo, tik paskui paklausė "ko nori". Pasakiau kad reikia perpjauti plokštę jis atsakė dėl vieno pjūvio jam neverta ruošti įrangos. Situacija matė moki veži darbuotojai, jie pasakė kad šis darbuotojas dažnai taip elgiasi, yra neišpruses. Todėl jei jum rūpi klientai pasidomėkit kokie japai dirba. Darbuotojas aukštas, plikas, vardu Saulius. Geros dienos.
Atsakyti
Umlas Vilniuje, juodaplaukė moteris sėdinti prie kasos pagal savo bendravimą galėtų eiti į turgų akių draskyti. Toks vaizdas padarys viską kad tik nieko nenupirktum ir galėtų toliau sėdėti akis vartyti visą dieną.
Atsakyti
Darbuotojų kvalifikacija apgailėtina. Nuolatos naudojame kai kurias rėles, kurias pirkome iki šiol iš Lenkijos. čia netyčia pamatėme, kad yra Vilniuje nors ir brangiau bet vietoje. Puslapyje tiesa parašyti šyvos kumelės kliedesiai, tad prieš prašant sąskaitos išankstiniam nutarėme išsiaiškinti kurį iš 2 yra reikiama. Žinome ir tikslų pavadinimą ir gamyklinį kodą ir tai, kad vietoje jų yra. Ir ką pasirodo be savo vidinio barkodo jie nieko nežino ir kai tiesiog pasakiau, kad neskambinčiau jei puslapyje būtų aišku padėjo aiškinti "kad niekas dar nesiskundė". Aš nesiskundžiau, o tiesiog noriu, kad įmonės darbuotojai bent jau žinotu kuo įmonė prekiauja.Nes jei dėl kiekvienos rėlės, antgalio ar jungties teks važinėti per visą miestą tai nebus mums kada dirbti. Trumpiau tariant ULMAS DARBUOTOJŲ KVALIFIKACIJA APGAILĖTINA
Atsakyti
Kaunas.Priskaičiuoja atraižas ir atiduoda, bet būklė tik išmetimui.Jei sumoki pinigus kaip už gera daikta, tai norėtusi ir gauti neapdaužytais kampais ir pan.
Atsakyti
Vilniaus skyrius- š*******o kontora. Pirkau lazerinę fanerą, apie kokybę kalbos negali būti... Vienos šakos, patamsėjimai. Pardavinėja žemiausios rūšies fanerą, kaip aukščiausios. Negana to, bendrauja nemandagiai, paprašius perpjauti išilgai, pasakė kad tokios paslaugos neteikia. Plokštes matai pjausto, o perpjauti 4 lapus 3 ir 4mm faneros negali. Gėda. Pirmą ir paskutinį kartą ten lankiausi. Taip ir prarandami klientai dėl neįsiklausymo į klientą ir jo poreikius, nekalbant apie kokybę.
Atsakyti
Naudojuosi Ulmo Vilniaus gamybos paslaugomis. Visada randame bendrą kalbą, darbai atliekami gerais terminais ir kokybiškai. Šaunuoliai!
Atsakyti
Labai nusivylęs aptarnavimu Kaune. Atsinešus brėžinį niekas nesiteikė padėti paskaičiuoti kiek reikės išpjauti plokščių. Jiokios konsultacijos kokios plokštes geresnės kokios blogesnės. Tiesiog jautiesi kaltas kad apsilankei šiame salone. Siūlau vadovybei truputi susimastyti apie klientų aptarnavimą.
Atsakyti
2018.04.16d. 14val.20 min.
Apsilankiau Vilniaus skyriaus parduotuvėje.
Aptarnavimui pasodintas vyriškis net nesiteikė paaiškinti kaip išmatuoti stalviršyje skylę plautuvei.
Jis tik išaiškino ką aš privalau atlikti.ty. kokios mano pareigos..
Pasiūlius atnešti iš automobilio plautuvę ir kartu nuspręsti kaip
įrašyti į brėžinį, išaiškino kad čia ne jo darbas.

Bjauru ir nemalonu. Niekam nerekomenduočiau šios bendrovės.
Atsakyti
Ačiū Vilniaus Ulmo gamybai už laiku pagamintą užsakymą ir labai greitai išspręstą mano skaičiavimo klaidą, dėl kurios reikėjo papildomai pagaminti nemažą kiekį detalių.
Atsakyti
Greitai ir kokybiskai atliktas uzsakymas. Aciu!!!
Atsakyti
Mieli Vilniaus Ulmas vadovai, atkreipkit dėmesį į savo darbuotojos, kuri dirba su užsakymais, aptarnavimą. Norint atsiimti užsakymą ir vėl problemos..... Visiškai nesiklauso kliento ir nesprendžia iškilusios problemos (dėl užsakymo atsiėmimo). Jautiesi kaltas, kad iš vis savo pirkiniui nusprendei pasirinkti Jus.
Atsakyti
VILNIUJE aptarnavimas baisus. Užsakymus priimanti mergaitė nieko nenutuokia arba apie klientų aptarnavimą, arba apie tai, ką ji dirba. Paklausus kokios nors informacijos, nieko negalėjo paaiškint, išskyrus tai, kad "čia viskas standartiškai" ir mes čia kažkokie nesusipratėliai, o pradėjus daugiau klausinėt pasirodo, kad čia yra visko visko.....
Ir reziume, mūsų užsakyta prekė, per pažadėtas 8 d.d. vis dar nepagaminta.
Atsakyti
Pardavimų skyriaus bendravimas su klientu pasirodė įdomus, sakyčiau, rytietiško stiliaus. Susidūrę su nežinomu terminu (sąvoka), vietoje to, kad bandytų pagelbėti klietui ir išsiaiškinti problemą (tuo pačiu ir galimai parduoti prekes), bando kuo greičiau baigti pokalbį ir galų gale numeta ragelį. Darau išvadą, kad paslaugumas kol kas nėra žinoma sąvoka pardavimų skyriui Kaune. Sėkmės tobulinat šį gebėjimą!
Atsakyti
Praėjusią savaitę teko apsilankyti Ulme Kaune po ilgo laiko, naudojausi gamybos paslaugomis. Buvau labai nustebintas kaip pasikeitė aptarnavimo kokybė ir užsakymo supakavimas, baldų ruošiniai pagaminti puikiai. Panašu, kad artėjam link vakarų, taip ir toliau, ačiū!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių 06-30 01:04
Nors dėmesį paprastai pirmiausiai atkreipia pastatų architektūra, jų eksterjero ir interjero sprendimai, verslo centrų vertė slypi ne tik juose. Ne mažiau svarbu ir tai, kas lieka nematoma, tačiau...
EPD – nauda ir gamintojui ir jo klientui
EPD – nauda ir gamintojui ir jo klientui 06-30 01:01
Poveikio aplinkai deklaravimas verslui tampa reputacijos reikalu, o galiausiai taps ir privalomu dalyku. EPD yra vienas iš būdų skaidriai parodyti kokį poveikį aplinkai turi produktas per visą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

McDonald's 247,74 +2,02%
PepsiCo 166,73 +1,66%
AT&T 20,95 +1,65%
Microsoft 260,26 +1,47%
General Electric 63,69 -3,32%
Exxon Mobil 88,12 -3,69%
ConocoPhillips 91,46 -3,95%
Xerox 15,07 -4,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 4,65 +15,10%
Nafta 109,78 -1,77%
Vištiena 3,70 +0,82%
Cukrus 0,80 -1,23%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Jautiena 6,08 -0,82%
Kava 5,74 -1,88%
Benzinas 3,83 +20,06%