VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SB lizingas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SB lizingas

Atsiliepimai apie SB lizingas, UAB

Melga
Parašyk savo nuomonę apie SB lizingas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Gabija 2019-07-11 17:57:54
Siaubingai lėtas aptarnavimas. Kredito išsiėmimo procesas labai nestabilus, dažnai nutrūksta sesija ir tenka ją iš naujo pradėti. Sesiją pradėti iš naujo kartais pavyksta tik iš KELIŲ bandymų. Nenurodomi aiškūs prisijungimo duomenys.

Pagalbos sulaukti trunka pakankamai ilgai. Labai neparanku, ypač jei mokėjimą reikia atlikti paskutinę dieną prieš prasidedant palūkanų skaičiavimams, o prisijungti - nėra kaip.

Daug labiau vartotojam draugiškas kredito tiekėjas - GF lizingas. Susisiekti su klientų aptarnavimu daug paprasčiau, daug greičiau, o darbuotojai daug mandagesni.
Prisijungimas labai paprastas, duomenys aiškiai pateikiami.

Labai tikiuosi, kad į šią kritiką bus atsižvelgta, o lygiuotis ir pranokti savo varžovus bus nutarta laikyti savo stipriausiu prioritetu.
pritariu, viskas gerai
Atsakyti
Sveiki. Turiu tik gera nuomone apie SB lizinga. Dauguma imoniu dirba kartu su SB, todel jau 3 sutartis teko sudaryti. Viska laiku mokejau ir problemu neturejau ;) Renkuosi SB, nes pastoviai siulo kazkokiais tai akcijas ir nuolaidas, todel labai vertinu tai, labai patogu per cia kazka lizinguotis. Aciu uz partneryste.
Atsakyti
Pats blogiausias lizingas Lietuvoje. Nekompetetingos darbuotojos, nelanksti sistema, nepagarbus požiūris į klientą. Niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
esu daug metu klientas sb lizingas visa laika moku saziningai tris kartus daugiau negu man priskaiciuota.Liko mazas likutis paskolos, norejau pasiimti dar siek tiek ir atsisake suteikti kredita be jokios motivacijos.Ismokesiu likuti ir ate daugiau niekada neimsiu.Ir niekada po paraiskos neskambina reikia patiems kreiptis.Radau kita kredito imone kuri, suteikia kredita su daug mazesnem palukanom.
Atsakyti
Komunikacija tragiška. Klientų aptarnavimo specialistės nekompetentingos, kelia balsą bendraudamos su klientais, nesilaiko bendravimo etikos. Dar neteko susidurti su tuo, jog paskambinus klientų informacijos telefonu pasijauti kaltas, kad paskambinai. Aptarnavimo specialistės piktos, naglai įtikinėja savo tiesas, iš tiesų net svetima gėda klausyti, kaip jos nemaloniai kalba su savo potencialiais klientais. Vien dėl darbuotojų komunikacijos su šia įmone neplanuoju turėti jokių reikalų.
Atsakyti
Užpildžiau anketa internetu...jokio atsakymo..Netyčia buvau Kauno Akropolije, matau, kad dirba Šiaulių bankas ir nėra nei vieno žmogaus, tai nepriimė nes neužsiregiatraves..nesvarbu, kad sėdi dvi darbuotojos ir žiovauja..Spjoviau mintyse ir sau pasakiau..nafig man toks bankas
Atsakyti
Labai nepatikima įmonė.Labai nusivyliau.Niekada nesinaudosiu jų paslauqomis ir perspesiu kitus žmonės.Nes žmonės neišmano savo darbo.Iš tiesu nors kas nors qali tuos darbuotojus išmokinti skaičioti.Galima pakeisti ne sb lizinqas.O traqedijos lizinqas..Nemalonu net prisiminti.
Atsakyti
Labai prasta imone, negalejau patiketi kad siais laikas dar imanoma taip dirbti.
Informacija apie mokejimus visiskai nuline, darbuotojai labai grubiai bendrauja, ir stokoja elementarios etikos ir nebeturi kompetencijos.
Bei jeigu ismokama anksciau, butinai sugadina kreditingumo istorija.
Visiska tragedija
Atsakyti
Sb. lizingas. Dirba darbuotojos, kurios nemoka skaičiuoti. Turėjau 2 sutartis. 1 sutartį šiais metais nusprendžiau refinansuoti. Konsultantė paskaičiavo paskolos likutį ir palūkanas, o įmonė, kuri refinansavo sb lizingu pervedė pinigus. Aš buvau rami iki šios dienos, nes sužinojau, kad aš sb lizingu skolinga 72€. Man pakabinta skola. Refinansavau paskolą 2019.02.15, o kad aš skolinga sužinojau šiandien 2019.08.07. Tai kas kaltas, ar aš, ar sb lizingas?
Atsakyti
Naudojuosi šios įmonės paslaugomis ir esu labai patenkinta. Bet klientų aptarnavimo specialisčių skambučiai su pasiūlymais vasaros rytą po 8 val. manau ne laiku ir ne vietoje.
Atsakyti
Viskas gerai, reikia laiku susimoket ir viska bus ok.puikus bedravimas.
Atsakyti
Siaubingai lėtas aptarnavimas. Kredito išsiėmimo procesas labai nestabilus, dažnai nutrūksta sesija ir tenka ją iš naujo pradėti. Sesiją pradėti iš naujo kartais pavyksta tik iš KELIŲ bandymų. Nenurodomi aiškūs prisijungimo duomenys.

Pagalbos sulaukti trunka pakankamai ilgai. Labai neparanku, ypač jei mokėjimą reikia atlikti paskutinę dieną prieš prasidedant palūkanų skaičiavimams, o prisijungti - nėra kaip.

Daug labiau vartotojam draugiškas kredito tiekėjas - GF lizingas. Susisiekti su klientų aptarnavimu daug paprasčiau, daug greičiau, o darbuotojai daug mandagesni.
Prisijungimas labai paprastas, duomenys aiškiai pateikiami.

Labai tikiuosi, kad į šią kritiką bus atsižvelgta, o lygiuotis ir pranokti savo varžovus bus nutarta laikyti savo stipriausiu prioritetu.
Atsakyti
Imone - puiki, taciau darbuotojai - neismaneliai.
Klientu aptarnavimo specialistes (jei taip galima pavadinti) - nekompetetingos, neapmokytos, savo darbo neismanancios merginos.
Atliekant kredito reitingo vertinimus - leidzia sau atlikti kad ir 10x, to pasekoje - kliento kredito reitingas - krenta iki zemumu. Bandant kelti klausima, kad butu pasiektas sprendimas - darbuotojas pradejo rodyti savo "buitiskuma", "grubuma", "puolima", bet situacijos isspresti - nesugeba. Del ziniu stokos - pradejo bendrauti grubiai, nekorektiskai, izeidziai. As supranti, kad nezinojimas ar kliento zinojimas daugiau uz konsultanta - kelia pykti, bet juk tai ne gatve, ne kaimas, tai didele imone, kuri vykdo atsakingas pareigas, todel labai keista, kaip SB lizingo konsultantai gali leisti taip elgtis, kaip SB lizingo vadovai NESUGEBA isrinkti tinkamo personalo, kuris moketu bendrauti su klientais.
Atsakyti
Super! Išmokėjau 10 lizingų, dar turiu tris besibaigiančius ir toliau imsiu tik iš šios įmonės!Taip ir toliau!
Atsakyti
Nū absurdas kazkoks šis bankas!!!! 2011 turėjau skolos o 2012 viską iškart sumokėjau. Šiandien 2019 04 16 bandžiau išsimokėtinai pasiimt prekę, bet rodo vis dar kad nemoki klijante. Paskambinus pasakė kad po 10 metu panaikins yrasa kad esu nemoki klijante. Net pikta pasidarė!!! Tikiuosi neužmiršiu šio yvykio ir su šiuo bankų neturėsiu jokių reikalų daugiau!!!!
Atsakyti
Klientų aptarnavimas ir komunikacija visiška tragedija.
Po poklabio su konsultantu užpildžius nauja parašką ir atlikus veiksmus kuriuos jis nurodė, paskambinus į KAC sužinai, kad vėl pildyti iš nauko reikia 3 karta. O ir konsultatas kuris siūlo 3 karta pildyti paraišką, turėtu būti išmokytas kas yra kientų aptarnavimas.. Gerai, kad toje pačioje el.parduotuvėje be SBlizingo yr alternatyvų..
Atsakyti
Bendravimas tai baisu aisu net skambinti į klientų aptarnavimo centrą kilus kokiems
nors klausimams neverta. Jai tu keli balsą ant klientų tai visai ne dirbkit. buvau taip nemaloniai aptarnauta, kad nusprendžiau ateityje nebeturėti reikalų su tokiomis įmonėmis, kur iškilus problemoms jautiesi kaltas paskambinęs pasiteirauti apie tai.. Neverta su jais turėti reikalų.
Atsakyti
kiekvienoj parduotuvej sb lizingas vis kitoks imokos dydis... :) na tiek tos. ale uzsisakiau, sutartis pasirasyta. laukiu sprendimo. 1 diena praejo kol teikesi perziureti kredito istorija. ir vel tylu. antra diena - jokiu ziniu ar duos kredita ar ne..... paskui bus iseigines, vel lauksiu.... Mokilizingas per 20 minuciu viska sutvarko, cia 2 diena ir jokiu ziniu. ir dar galu gale jauciu pareiks kad neduos....
Atsakyti
Sukčiu kompanija.
Skaičiuoklė suskaičiuoja 180 EUR procentu nuo 3000 paskolos. Labai normali paslaugos kaina (6 proc)
Sužinoje duomenys (per banko pavedima) duoda pasiūlyma kuriame paslaugos kaina pakyla "tik" iki 560 eur. (18.5 proc)
Dabar dar teks ir emaila siūsti su reikalavimu kad iš jų duomenų bazės pašalintu mano duomenis - pagal istatyma tai privalu jiems padaryti.... bet aš labai abejoju kad jie tai padarys :D
s*****i jie ir afrikoj (kaune) s*****i :D
Atsakyti
Nieko nesu paėmusi iš šio banko lizingu. Atėjo laiškas i telefona, kad turiu susimokėti iki lapkričio 20 dienos. O kiek, už ką nieko nežinau.
Atsakyti
Identifikavimo sistema tragiska, nepritaikyta visiems irenginiams. Laiko gaisimas, ir 0 rezultatu. Konsultuojancios darbuotojos neturi sprendimo budu, kurios sutaupytu klientu laika. Vietoj to, pasiulo atvaziuoti i artimiusia biura. Esu labai nepatenkinta.
Atsakyti
Nesuprantu neigiamų autorių atsiliepimų. Mokėkite laiku įmokas ir viskas bus gerai.
Ačiū Jūsų įmonei už labai geras lizingo sąlygas, 0 proc. Darbuotojų bendravimas ir aptarnavimas labai malonus.
Atsakyti
laibai esu patenkintas kad gauniu jusiu lizingu prekes dziaugiuosi ir toliau busiu jusu klijentu dekoju uz tai kad esate patenkinti kad esu jusu klentas gero jums darbo Svaigedas
Atsakyti
Baisu net skambinti į klientų aptarnavimo centrą kilus kokiems
nors klausimams, antrą kartą skambinau ir antrą kartą buvau taip nemaloniai aptarnauta, kad nusprendžiau ateityje nebeturėti reikalų su tokiomis įmonėmis, kur iškilus problemoms jautiesi kaltas paskambinęs pasiteirauti apie tai.
Atsakyti
Klientu aptarnavimas tragiskas, sovietines vertybes:)
Vadybininke isizeide kad pasiteiravau ar jau atsaukta sutartis, parasius emaila is kart seke skambutis su moralu kad o gal va dabar pietauja kolege ir negali atsaukt, niekas greit nesidaro ir panasiai. Jei butu tiesiog atrasius kai viskas butu padaryta butu sutaupius tiek savo tiek mano laika, pagal kokius kriterijus priimami tokie zmones sunku pasakyti, bent logini mastyma reiketu patikrinti, net nekalbu apie klientu aptarnavima.
Atsakyti
Nu laba diena, Vidutinis atlyginimas 5866.42 € ir negalite sukurti normalaus identifikacijos būdo?
Negalite normalaus supporto suteikti?
Skambinu po 5 kartus..
Kažkoks kosmosas
nebūsiu klientas
2018-03-15 08:50:44 IP 2i24v88g
Atsakyti
klientų aptarnavimas klaikus, pusė nurodytų kontaktų neveikiantys. Lankstumo 0.
Atsakyti
labadiena!!na pas mane isvis apsurdiska istorija!!paeme mano vyras i lizinga saldituva.na nesusimokejo uz du menesius.taip suprantu klientas privalo moketi kas menesi.bet gyvenime yra visokiu situaciju.pyktibiskai nieks nesielge.mokejosi viskas laiku.bet susirgo vyro tevelis.teko daug pastangu deti i sveikata savo artimo.vyro nebuvo 2 menesius.vakar randu pasto dezuteje, kad reikia pasiimti laiska is pasto.buvau nustebinta, kad mano adresu buvo atsiustas laiskas.nors vyras ir as gyvenam visai kitoje vietoje.mes ir butume net ir nemate, bet per klaida uzvaziavome ir per klaida paziurejau ipasto dezute..na dar cia neviskas kita diena skambinu nuroditu telefonu 837409431 kur buvo nuroditame laiskia.laiskia raso susimoketi iki vasario 13 dienos.na as atsiprasiau is ankst!!kalbu maloniai nieko neizeizdama, paaiskinu visa situacija, kad sunki materialine padieti ir mano vyras siektiek veliua susimokes.ne 13 diena, o po 22/maloniai atsiprasiau!!paprasiau, kad pasizimetu.ir buvau visai apstulbinta!!! nezinau kas ten kalbejo i ta telefona.as tokiu zmoniu tikrai neprileisciau prie bendravimo telefonu.jis paklause kas as tokia??pasakius, kad zmona.jis su pagieza, pasjuokdamas pasake, kad jam nesvarbu pas jo klienta kaip jis isireiske gali sendien buti viena zmona, rytoi kit!!kokia teise turi sis zmogus taip izeidineti.as jam pasakiau, kad pokalbiai irasinejimi tai buvo irasa 2008.02.09, 10h.30 min.uz ka mokama tokiems darbuotajams??ir negana to, kad dar ir numete telefonus!!. teko bendrauti su rimtomis firmomis su bankais>>>ir t.t visi atsizvelgia i zmogu su geranoriskamu, stengiasi suprasti.jai zmogus pats duomaujasi ir nora sukelia bendrauti ir neatsisako tik praso 8 dienas palaukti.tave izedzia!!ir negirdi!! tokius darbuotojus reiketu lauk varyti!!prasau jusu susisiekti asmeniskai!! gal man paaiskins kas nors siuo zmogaus veiksmus ir teises!!!
Atsakyti
Ši įstaiga, perduoda skolų išieškotojams, tinkamai neperspėjusi žmogaus apie jo įsipareigojimų nevykdymą. Siunčia tik vieną žinutę telefonu (o juk visko gali būti su telefono numeriu: pamesti, užsiblokuoti ir pan.). Taip pat siunčia registruotus laiškus paštu. Viskas, jokių elektroninių laiškų, jokių skambučių telefonu. Kadangi registruoti laiškai nepasiekė gavėjo, paštas grąžino juos atgal. Jie man tvirtino, kad negrįžo, pasiekė gavėją. Tai ne tiesa, viskas matosi patikrinus registruotos siuntos numeriuką. Tai gi, nesvarbu, kad visą laiką mokate sąžiningai, ir tik per neapdairumą pamiršote paskutinės įmokos. Taip man nutiko, išvykus iš Lietuvos. Būčiau buvusi labai jiems dėkinga, jei būtų su manimi susisiekę tiesiogiai. Bet, matyt, SB lizingui tai paskutinėj vietoj, net neįsigilina, kur tas žmogus ir net nesuvokia, kaip patikrinti, ar grįžo laiškai, teigdami, kad jie neatsako už pašto darbuotojus. Aišku, vienintelis kaltas žmogus - aš, praleidusi vieną įmoką. Tad būkite atsargūs, peržiūrėkite mokėjimo grafikus, nes jie jūsų neieškos, meluos, jog viskas pas juos šaunu.
Atsakyti
Kaip galima vertinti įmonę, kuri nesilaiko paprasčiausios verslo etikos? Atvirai meluoja, šmeižia kitus ir iš esmės savo nusižengimus pristatanti kaip privalumą.
kestutis misevicius
2017-03-28 16:21:09 IP 2nn7fqdh
Atsakyti
Sveiki siandien skmbinau i sb lizinga bandziau tiesiogiai susitarti del ismokejimo skolos, bet atsiliepe kazkokia operatore ir kaip bezdzione vis kartojo jusu skola perduota anstoliams nieko padeti negalima, nors pries tai tokiu pat budu susitariau swed banku, general financing, kita imone, o su jais neina susitarti nelabai suprantu arba jiems nereikia pinigu, arba jie galvoja as pulsiu antstoliui i glebi ir mokesiu jiems uz ora, ka padarysi jeigu nereikia konkrecios sumos sb lizingui linkiu sekmes nes dovanoju as jiems ta skola.
Atsakyti
Bukite budrus, kas esate pasirase su Sb lizingu sutarti. Visai atsitiktinai, pasiteiravau ar jau viska issimokejau, nors pagal mokejimo grafika viska mokejau, pasirodo dar esu skolinga ir kiekviena diena prisiskaiciuoja delspinigai nuo delspinigiu, nes visa suma ismoketa. Paskambinus darbuotojai nemoka paaiskinti, nezino sutarties salygu, apie mandaguma irgi nesneku!!! Pokalbiai irasynejami, butu idomu paklausyt, kokie kompetetingi darbuotojai!
Ir cia dar ne viskas, galiausiai prisiregistravus prie savitarnos, paaiskejo, kad dar skoloj uz 2008 metus!!! Irgi delspinigiai paaiskino, bet negalejo paaiskinti kodel nesusisieke per tiek metu, kontaktiniai duomenys nepasikeite! Ar cia normalu? Jei atsirastu daugiau tokiu zmoniu, parasykit prasau! Gal ir ziniasklaida susidomes. Paskaitykit sutarties bendrosios dalies 14.5 punkta.
Atsakyti
kas dien vis bjauresnis bendravimas, nesugeba normaliai bendrauti, kas per asabos dirba siaubas
Atsakyti
Daug metų buvau jūsų klientė. Šiandien sulaukiau nemalonaus skambučio su grasinimais, nors nė vieno priminimo kad praleista įmoka, negavau... Sumokėsiu tuos likusius 100 Eur be problemų, bet jūsų kliente daugiau ačiū, nebebūsiu. Nenusipelniau grasinimo skolų išieškojimų.
Atsakyti
Buvo padarytas tiesioginis debetas lizingui grąžinti, perėjus į kitą banką "strigo" mokėjimai. Vietoj to, kad normaliai susisiektų ir išspręstų problemą, atsiuntė paprastu (nesu įsitikinęs, bet manau, kad net neregistruotu) paštu laišką į namus, ir..perdavė CREDITINFO ir pan.įmonėms info, kad esu nemokus..kitaip tariant, pradėjo gadinti mano istoriją. Dėl..~30 EUR..
Tarsi neturėtų el.pašto, tel nr...
Atsakyti
Sveiki, norėčiau pasidalinti savo "patirtimi". Prieš savaitę norėjau gauti lizingą iš buvusio Ūkio banko lizingo ir sužinojau, kad kažkodėl negaliu. Pasiteiravus, sužinojau, kad yra neigiama istorija. Kadangi niekaip negalėjau atsiminti, pasiklausiau kada tai buvo, o sužinojus laikotarpį atsiminiau. 2003 m mano draugė paprašė, kad paimčiau lizingą jai savo vardu, nes ji tuomet dar nedirbo. Aišku, pasielgiau kvailai ir paėmiau lizingą telefonui, suma buvo apie 200 Lt (tiksliai net nepamenu). Draugė dingo, lizingo nemokėjo, negalėjau pusę metų jos rasti. Bet kai radau, ji sumokėjo viską, įskaitant bsudas. Praėjo nemažai laiko, tačiau lizingui senaties terminų pasirodo nėra, kai net rimtam nusikaltimui net yra. Lizingas niekada neužmiršta senų klaidų. Va taip būna. ;-).
Atsakyti
tai jei as gaunu alga 10 arba 11 diena o mokieti turiu 13d, tai jei as sumokesiu 11d ir jie gaus pinigus per 3 darbo dienas iseina taip, kad jie gaus mano pinigus 14d ir as veluoju sumoket imoka ??? paaiskinkit kas ?
Atsakyti
Kodėl neleidžia prisijungti prie savitarnos svetainės? Kol buvo ubl.lt, nebuvo jokių problemų, o jau dabar neįmanoma nei sumokėti, nei prisijungti. Kažkokia nesamonė.
Atsakyti
Toka jausmas kad sioje imoneje niekas nedirba. Uzklausu atsakymu reikia laukti ilgiausiai o nekalbu apie tai kad imoku mokejimas pasiekia per 3 d.d
Niekur kitur taip nera kaip tik cia. Nusivyliau siuo banku.
Atsakyti
Esu nusivylysi jusu darbais. Puse metu buvau skolininku sarase, nes darbuotojai nesugebejo laiku uzdaryto sutartiesi, del to sugadino mano reputacija, imant paskola man dabar dideja palukanos. Prasau rinktis tidziau darbuotojus, nes net gi paskambinus po puses metu sako uzdarome sutarti, ir net hitada nesugeba uzdaryti! Siaubas kazkoks... ir dar atsiprasineja matai..
Atsakyti
Viskas normaliai.
Atsakyti
Www.varle.lt vykdoma akcija 10men x xxxLt be palukanu, su ukio banku totali nesamone, buvo paimti trys zmones su skirtingomis pajamomis ir nei vienas negavo tokiu salygu, tai tik reklamine akcija kad pritraukti klientus, geriausias variantas kas pavyko gauti be palukanu bet su lizingo sutarties mokesciu kuris siuo atveju buvo 165lt, tai kokias pajamas turi zmogus tureti, kad gauti be palukanu? turbut seimo narys :)buvo pasiulytos kitos lizingo kompanijos su kuriomis permoka gaunasi 400lt :)
Atsakyti
Esame Ūkio banko klientai, įmonė dirbanti pelningai, neturinti didelių įsipareigojimų.Mano asmenine nuomone, Ūkio banko lizingas nepatikimas ir nekonkretus dėl šių priežasčių: 1. Pateiki Ūkio banko lizingui visus reikiamus dokumentus, sutari sąlygas. 2. Lauki dvi savaites sutarčių, galų gale Ūkio banko lizingas bando pakeisti sutartas lizingo sąlygas.Jei Ūkio banko lizingas negerbia tvarkingų klientų, atsisakėme ir atsisakome visų Ūkio banko lizingo siūlomų paslaugų, taip pat ir Ūkio banko.

Taip pat rekomenduojame

GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
Prieš 14 metų veiklą pradėję kaip lietuviškas aukštos kokybės finansinių paslaugų – vartojimo paskolų – startuolis „General Financing”, gegužės 18-ąją tapome Lietuvos bankinio sektoriaus dalimi GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems...
Noviti
Verslo paskolos iki 50 000 EUR apyvartinėms lėšoms

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
„Noviti finance“ skolina verslui, kuriam pinigų reikia apyvartinėms lėšoms arba verslo plėtrai. Kai pateiksite paraišką, sprendimą dėl paskolos gausite per vieną darbo dieną. GAUKITE FINANSAVIMĄ BE ŽVAIGŽDUČIŲ. Atveriame galimybes aiškiam ir paprastam verslo finansavimui. Sąlygos be paslėptų mokesčių Neslepiame...
Secure Nordic Payments
Mistertango

Adresas: Perkūnkiemio g. 2, LT-12126 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos.
Mistertango – patogus ir patikimas finansinių paslaugų partneris Jūsų verslui ir asmeniniams poreikiams. Mūsų sąskaitą galite atsidaryti nuotoliniu būdu, ją valdyti naudojantis patogia svetaine ir mobiliąja programėle, kad ir kur bebūtumėte. Maksimaliai išnaudokite SEPA mokėjimus su Mistertango!
Kredito garantas
Adresas: Turgaus g. 33-4, LT-91249 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Simple Finance
Automobilių ir nekilnojamo turto išperkamoji nuoma

Adresas: Veiverių g. 9B-41, LT-11346 Vilnius.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; finansai; konsultacijų paslaugos; nekilnojamasis turtas.
SIMPLE FINANCE - automobilių ir nekilnojamo turto išperkamoji nuoma. Siūlome finansavimo, refinansavimo, faktoringo paslaugas palankiomis sąlygomis. Padedame spręsti jūsų financines problemas. IŠPERKAMOJI AUTOMOBILIO NUOMA Išsirinkite bet kokį naudotą automobilį iki 20 000 EUR Mes jį įsigysime ir Jums išnuomosime...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ES ir Britanija įvedė sankcijas Rusijai už kibernetines atakas prieš Vokietijos parlamentą
ES ir Britanija įvedė sankcijas Rusijai už kibernetines atakas prieš Vokietijos parlamentą 10-22 21:14
Europos Sąjunga ir Jungtinė Karalystė ketvirtadienį įvedė sankcijas dviem Rusijos karinės žvalgybos tarnybos GRU aukšto rango pareigūnams už jų numanomą vaidmenį 2015 metais organizuojant...
Lenkija pasirašė Danijos gamtinių dujų importo sutartį
Lenkija pasirašė Danijos gamtinių dujų importo sutartį 10-22 19:35
Lenkijos valstybės kontroliuojama naftos ir dujų įmonė "Polskie Gornictwo Naftowe i Gazownictwo" (PGNiG) pasirašė sutartį dėl gamtinių dujų importo iš Danijos, pasibaigus galioti sutarčiai su...
EP atmetė siūlymus dėl tiesioginių išmokų suvienodinimo
EP atmetė siūlymus dėl tiesioginių išmokų suvienodinimo 10-22 19:34
Europos Parlamentas trečiadienį atmetė siūlymus dėl Europos Sąjungos šalių žemdirbiams mokamų tiesioginių išmokų suvienodinimo.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už kurią partiją balsuosite antrame rinkimų ture?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Manchester United 14,56 +9,31%
Twitter 50,24 +8,39%
Facebook 278,73 +4,17%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 52,82 -2,55%
Moody's 277,16 -2,88%
Texas Instruments 146,13 -3,12%
ConocoPhillips 30,64 -5,95%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6498,94 +1,98%
Apelsinai 0,62 -6,06%
Benzinas 1,25 +2,46%
Auksas 1968,63 +6,61%
Dujos (JAV) 2,29 +33,14%
Nafta 41,46 +1,54%
Cukrus 0,60 +1,69%
Ryžiai 505,00 +5,21%