VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Vis dar nesulaukianti siuntos
2019-02-12 21:54:54 IP 212.117.26.18
Atsakyti
Neisivaizduoju, kaip tokia firma dar egzistuoja. Pristatymas LT per 24 valandas tik reklamoje. Siuntos laukiu 2 dienas is eiles, pasiskambinus patikino, kad siandien tikrai sulauksiu, sistemoje matau savo siuntini vel grazinta i TERMINALA! Antra vakara privalau sedeti namie, laukiu siuntos, kai kazkas nusprende sutrumpinti savo darbo laika!
Save gerbiantis vadovas turetu susimastyti, perskaicius tiek neigiamu atsiliepimu. NEREKOMENDUOJU, atsakomybes 0!
Atsakyti
Venipak kurjeriu tarnyba naudojuosi jau virs 4 metu, nei karto nieko blogo neatsitiko.
Paskaicius komentarus as likau pakraupus, zmones Jus labai susireiksmine, ir darot problemas ten kur ju nera, (arba gali but maziau), pati turiu darba ir buvau VPA atostoguose tai esu susidurus ir su tuo, kad reikia i darba, ir su tuo kad reikia iseiti is namu.
Visu pirma jeigu zinau, kad nuo 8 iki 17 dirbu, uzsakyme rasau darbo adresa ir visai nesvarbu ar ten vokas ar ten padangos ar batutas nes ir batuta uzsakynejau i darba nes to momentu nieko namie nebuvo, ber kurjeris maloniai PADEJO man perkraut batuta i mano masina.
Jeigu uzsakau namo ir ivyksta taip, kad reikia iseit is namu o namuose nieko nera visada bandau suderint, kad dabar galiu paimt kazkur pakeliui, arba tiesiog einu pas kaimynus ir prasau priimt mano siunta, apie tai informuoju kurjeri.
Trecia nesakykit, kad Venipakui
toli iki DPD, nes paskutinis kartas su DPD visai nedziugino siunta veze nuo penktadienio iki ketvirtadienio, pasiteisimas, del padidejusio siuntu kiekio, o tai pirmi metai dirbat ir nezinot srauto pries Kaledas? Kodel Venipako vadybininkes pries Kaledas
siunta man atveze laiku?
Nusisypsokit ir maziau taip susireiksminkit, tikrai gyvenimas taps
nuostabesnis.
Sekmes Venipakui!
Atsakyti
Neatveza laiku, meluoja, nukeldami kitai dienai, nebandydami spresti problemos.Ir taip kelis kartus. Geriau nesinaudoti sitos firmos Paslaugomis!
Atsakyti
Noriu padekoti Venipak kolektyvui uz operatyvuma. Labai greit pristate siunta is Rygos. Aciu.
Atsakyti
Negana to, kad sugadinot siuntini ir grazinot ji siuntejui, neinformuodami manes apie siuntos bukle, tai dar ir siunciat klaidinancias zinutes apie siuntos pristatymo data!
Esu labai pasipiktinusi tokia paslaugu kokybe, niekam nerekomenduosiu naudotis jusu paslaugomis!
Atsakyti
Ankščiau naudojausi paslaugomis ir gaudavau prekes visalaik ir visalaik atsiklausdavo kada namuose budavom. Tačiau pastaruoju metu nei skambina, nei atvažiuoja. Kai pats skambini nekelia telefono. Po kelių minučių gauni žinutę, jog kurjeris neatveš siuntos, nes nieko nerado namuose. Nesvarbu kad visą dieną buvo kažkas namuose ir nei skambino į telefoną pasiklaust durų kodo nei į duris neskambino. Tai įdomu kaip jis sužinojo ar yra kas namuose ar ne. Ir nereik čia teisintis jog nespėjat. Nereik tada rašyt jog šiandien pristatysit siunta jeigu nespėjat
Atsakyti
vilniaus.r 2018-06-07 19:51:18
Pritariu visiem šiems neigiamiems atsiliepimams apie Venipak, siaubas, dar ir gražos neturi... aptarnavimas siaubingas...
Na grąžos tai ir neturi turėti. Mokant grynais visada būna parašyta - turėti visą sumą be grąžos.
Atsakyti
Jau antrąkart siunta vėluojama paimti tris darbo dienas. Teiraujantis kodėl vis verčiama kaltė ant siuntėjo, kad tai siunta nebuvo paruošta, tai kurjeris negalėjo susisiekti, bet nei skambučio praleisto, nei atvažiavęs nebuvo. Kažin kaip jie nusprendžia, kad siunta neparuošta? Telepatija tikrai neveikia, nes siunta sėkmingai laukia jau 3 darbo dieną. Ir nebe pirmas kartas taip. Paskutinysyk siunčiu per Venipak. Viliuos, kad gal pagaliau paims ir nuveš, nes pinigai sumokėti, gavėjui sekimo numeris duotas..
Atsakyti
Sveiki,
ar yra kas nors kas dirba sioje imoneje vairuotoju - ekspeditoriumi su sunkvezimiu? Koks darbo grafikas ir atlyginimas? Is anksto Dekoju uz atsakyma!
Atsakyti
Venipak kurjeris 2018-08-24 21:28:35
Pirmiausia visi uzsisake preke ryte ~ 8 val. gaunate zinute, kad siandien gausite siunta ir laika galite derinti su kurjeriu. Tie kurie pasiskambina nebuna jokiu problemu ir siuntos yra pristatomos. Reikia suprasti kad kurjeris turi per diena isvesti ~ 80 siuntu, beto jis turi paimti ir paemimus. Kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir pagal ji vaziuoja. Kurjeris per diena suvazineja po 250 km ir daugiau. Ivardysiu didziausius priekaistus klientu, negaunancius siuntu, kurie nera pagristi.
1. Asmuo neatsiliepia, nes dar miega, tiesiog isjungtas telefonas, nerysio zonoje, blogas telefono numeris. Kurjeris vaziuodamas pas kiekviena klienta susisiekia dar papildomai. Neatsiliepus is kurjjerio gauna dar viena papildoma sms, kad reikia susisiekti su kurjeriu del siuntos. Net ir tuo atveju jei neimanoma prisiskambinti, o marsrutas pakeliui kurjeris vaziuoja pas klienta ir daznais atvejais randa klienta namuose. Nesusisiekus su klientu minetais atvejais kurjeris tolimu nuotoliu nevaziuoja. Atsikele klientai po 2, 3 valandu pradeda skambinti kurjeriui ir nori gauti siunta, nesuprasdami kad kurjeris juos jau yra seniai pravaziaves, jis kitam rajone ir pan, buna pravaziave nuo tos vietos 30-50 km ir jo laukia jau kiti gavejai ir jis nebeturi jokiu galimybiu grizti atgal.
2. Klientas nori siunta gauti tam tikru laiku. Klientas nesupranta, kad kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir i tam tikra vieta vaziuoja tam tikru laiku. Ir jis negali tarkim atvaziuoti 12.00 kliento pageidavimu nes jis ten vaziuoja 9.00
3. Slagbaumai, tvoros, vartai, sunys, skambuciai. Buna kad kurjeis negali atvaziuoti, nes reikalinga, kad klientas pakeltu slagbauma, o jam neatsiliepus nera kaip privaziuoti iki nurodyto adreso. Buna uzdaryti vartai, didziules tvoros, jokiu skambuciu prie ju. Nelipsi gi per tvora. Arba teritorijoje begioja didziuliai sunys, neieisi i teritorija nors namuose ir bus kazkas.
4. Klaidingas adresas. Klientas uzsisake siunta vienokiu adresu, o nori gauti kitokiu. kurjeris visada atves siunta jeigu tai jo marsrute ir jei jis jo dar nepravaziaves. Bet dazniausiai buna kad norima gauti siunta jau buna kito kurjerio marsrute. Kad ir salyginai netoli, taciau kurjeris retais atvejais vaziuos ne i savo marsruta. Kurjeriui uztenka pilnai darbo ir savo marsrute, Dirbame po 10 val ir daugiau.
5. Dideliu gabaritu siuntos. Zmones juk zino ka uzsisako ir kur. Padangos, baldai, buitine technika ir t.t. Kurjeris nenesios tokiu siuntu, kurios sveria daugiau kaip 35 kg. ar tokios kuriu vienas negali uznesti. Gavejas turi pasirupinti tuo is anksto, kas jam tai sunes. Kurjeris tik gali padeti.
6. Nieko nerado namuose. Sia zinute gaunate visi is Venipak sistemos negave siuntos, bet nebutinai tik delto kad nebuvote namuose. Taip pat jei neatsiliepete, isjungtas tel., neturejote atsiskaitymui pinigu, blogas nurodytas adresas.

Taigi nereikia pulti kurjeriu, o reikia suprasti ir mus. Nera taip kad piktybiskai nevestume siuntu. Uz kiekviena pristatyta siunta gauname pinigus, taigi kuo daugiau isvezame, tuo daugiau uzdirbame.
Ponas Venipak kurjeri, Kaip paaiškinsi mano atvejį, kur jūsų darbuotojas Edmundas Raguckas bendrauja, kaip chamas ir nurodo atvykimo laiką nuo 8 iki 17 val., nepripažista savo klaidų, sau leidžia atvažiuoti dviem valandom anksčiau negu pats diena prieš buvo nurodęs laiką ir išvažiuoti, nors puikiai buvo informuotas, kad žmona dar nebus grįžusi iš darbo. Tame jis nemato nieko blogo, nes sako, kad jis dirba ir yra nekaltas kad pasisekė greičiau susisukti. Kiti matai nedirba ir turi laukti pono kurjerio sausio mėn. šaltyje kaip išguiti iš namų šunys nuo 8 iki 17 val. Koks jis vargšas ir kokie žmonės matai neprotingi. Viena Venipak firma dirba, o kiti turi nedirba ir turi mesti viską ir laukti visą darbo dieną susireikšminusių VENIPAK firmos kurjerių. Ką man tokiu atveju gali pasakyti. Ką galvoji aš nedirbu. Mano darbas yra žymiai sudėtingesnis už jūsų pasivažinėjimus lyginant su mano, kur atvykęs į vietą nežinai ką rasi. Tu sėdi mašinoje šiltai ir žinutes siuntinėji, o aš esu priverstas eiti ir ieškoti žmogaus, bei gelbėti jį. Taigi neverk. Tu nesi ir nebuvai tokioje situacijoje kaip kiti, kurie dirba visą parą ir gelbėja žmones bet kokiu paros metu. Man irgi yra tvoros, užrakintos durys, vilkiniai šunys kieme, kodai durų ne tie, adresai neatitinka ir tel. neatsiliepia.Taigi nieko man čia naujo nepasakei.
Atsakyti
Šiandien ryte susisiekus su kurjeriu žmona buvo šokiruota šiuo žemo intelekto vaikėzo atsakymu. Žmona paklausė kokia valanda šiandien siunta žada pristatyti ponas kurjeris Edmundas Raguckas. Jis atsakė, kad siuntą pristatys nuo 8 iki 17 val. Taigi jeigu nori gauti siunta tiesiog neik į darbą. Jo ekscelencija ponas kurjeris Edmundas Raguckas labai įsižeidė, kad vakar atskaitėme jam moralą už tai, kad jis nesilaiko duoto žodžio ir atveža prekė anksčiau dviem valandom negu pats buvo prižadėjęs. Dar jis perspėjo, kad jeigu bus dar tokie nepasitenkinimai ir išsišokimai, tai jis, jo didenybė, kurjeris siuntą grąžins tiekėjui. Tada mes turėsime labai didelių problemų atsiimant siuntą, kadangi nesame kantrūs, trukdome jam dirbti ir nemokame laikyti liežuvį už dantų. Na toks cinikas aišku prašosi pats būti paauklėtas. Šiandien apie 15 val. atvežė siuntą šis susureikšminęs siuntų vežėjas. Teko išdėti visą tiesą, kad prižadėti ir netesėti, tai reiškia apgauti žmogų. Na, kadangi šis vaikėzas yra labai žemo intelekto, grubus bendraujant, įžūlus, tai tiesiog nesupranta savo klaidų. Tokiam net kuolą ant galvos tašyk. Jam vienodai. Proto nepridėsi. Vėl gi pradėjo grasinti, kad gali apsisukti ir išvažiuoti, bei neduoti prekės jei jam dar išdrįsime ką nors pasakyti. Taip būtu ir padaręs jeigu aš tiesiog jėga tos siuntos nebūčiau atėmęs. Toliau liepiau nešdintis iš mano kiemo ir gyvenime nesirodyti. Na dar buvo man grasinama, kad man bus didelių problemų ir turėsiu reikalų su policija. Jam juk reikia pasirodyti psichiatrams. Jie tikrai suras tinkamą lygos kodą. Policija čia nepadės. Gerbiamieji kas skaitote mano šį komentarą, venkite siuntų transportavimo tarnybos VENIPAK. Šios firmos logistika, bei administracija taip pažadukai ir melagiai. Jie nenori girdėti jokių pretenzijų. Nekelia ragelio. Gina savo pamišėlius kurjerius.
Atsakyti
Vidmantas 2018-10-01 08:13:27
Rekomenduoju. Gal kazkam ir veluoja siuntos, bet bent matai visa info apie ja. Jai nepriskambina, visada atsiuncia prisistatymo zinute. Su kurjeriu sutarti galima kad ir mieste pasiimti kai jis reisuoja. Sistema sioje imoneje gera. Vairuotojai bendrauja taip pat kaip su jais bendrauji.
Na ponas Vidmantai man gyvenant kaimo vietovėje sunku reisuojanti Vinipac kurjerį gaudyti mieste. Vairuotojas tikras chamas, kuris į akis meluoja, kad sutartu laiku nerado, nors atvyko dviem valandom anskčiau kaip žmona buvo dar darbe.Vinipac vairuotojo pavardė, kuris šiandien apgavo mano žmoną ir net nesugebėjo atsiprašyti yra Edmundas Raguckas. Taigi neignoruokite žmonių pasisakymų. Jie teisūs. Negali visi kaip susitarę panašiai rašyti apie tas pačias problemas. Taigi kaip vairuotojai elgiasi taip ir su jais bendrauji. Aš esu ypatingai jautrus žmogus ir nekenčiu melagių, sukčių, vagių ir kitokių išgamų. Pats niekada nemeluoju ir visada sakau tiesą visiems į akis nesvarbu ar vairuotojas ar prezidentas būtu. Noriu dar pabrėžti, kad nuo Vinipac firrmos esu nukentėjęs keturis kartus. Taigi jų įstaigoje teigiamų permainų nėra. Jie dirba tiesiog ignoruodami klientų pastabas. Nėra manau išmestas nei vienas darbuotojas kliento reikalavimu. Net nėra manau nei vienas nubaustas, kuris vienaip ar kitaip sukėlė dideliu nepatogumų klientams.
Atsakyti
Visiška anarchija. Neįmanoma jų suprasti, ką ši Vinipac firmą nori pasiekti apgaudinėdama savo klientus.
Šiandien 2019-01-21 ryte buvo suderinta su kurjeriu, kad 16val. jis atvež prekę. Jis gi atvažiavo kai dar nebuvo 14val. Tuo metu žmonos dar nebuvo namuose, kuri ir suderino laiką su Vinipac firmos kurjeriu Edmundu Ragucku. Šis veikėjas aišku išvažiavo neatidavęs prekės. Jis dar atsiuntė žinutę, kad matai nerado nieko, nors namuose aš buvau. Jis tiesiog nesilaiko savo žodžio ir drįsta ciniškai kaltinti kitus. Jeigu suderinta 16 val. tai būk malonus laikykis duoto žodžio. Na o ciniškai kalbėti, kad sutartu laiku neradau nieko yra visiškas absurdas. Kas svarbiausia čia jau gal ketvirtas kartas, kaip VINIPAC kurjeriai taip elgiasi. Svarbiausia, kad paskambinus tel. į VINIPAC klientų aptarnavimo skyrių gaunu atsakymą iš Renatos Dainarovič moralo formos:, , Jus ką nežinote, kad ir kuras kainuoja ir laiko sanaudos". Pagal ponia Renata gaunasi, kad kalta mano žmoną ir tuo atveju kai VINIPAC firmos kurjeris nesilaiko duoto žodžio. Na, o dabar jau jiems negaliu net priskambinti. Tiesiog nekelia ragelio. Nepatiko, kad juos apšaukiau ir sukčiais išvadinau. Gal kas žino kaip atsisakyti Vinipac paslaugų, kaip internetu užsisakai prekę.
Atsakyti
Žemo lygio aptarnavimas: Siunta turėjo būti pristatyta nurodytu adresu, tačiau pristatymo dieną gauta sms žinutė, kad siunta palikta pristatymo punkte ir galima pasiimti per 5d.d, nors likusias dvi siuntas, tik kito siuntėjo, kurjeris pristatė nurodytu adresu (tuo pačiu, kuriuo turėjo atvežti ir paliktą siuntą). Paprašius kurjerio nuvykti ir atvežti paliktą siuntą, nes tai jo klaida, jis tą padaryti atsisakė, mergaitė pagalbos telefonu taip pat niekuo negalėjo padėti nes pasak jos "mūsų klaidos- jūsų problemos" Negana to, skelbiama, kad atsiėmimo punktas dirba iki 18val, tačiau nuvykus 17.10val. durys jau buvo užrakintos. Ši situacija sukėlė daug nepatogumų, nes siunta buvo reikalinga šiandien, o dabar neaišku ar ją pavyks atsiimti rytoj...
Atsakyti
Labai nusivyliau kurjerio paslaugomis nes siuntos nepristato o skambučius ignoruoja ir 2 dienas gaunu sms kad manes nera namie nors pas mane net nebuvo atvazeves ir net nepaskambino
Anksčiau tokiu problemu neturejau tikiuosi gal susiims ir pristatys zmonems siuntas laiku
Atsakyti
Liūdna ir netikėta, kai šiais laikais pasitaiko tokio lygio "aptarnavimas" (neapsiverčia liežuvis to vadinti aptarnavimu). UAB Venipak vairuotojas šiandien mums pristatė mūsų tiekėjų siuntą - monitorių ir nešiojamą kompiuterį. Kadangi turime blogos patirties su tokios technikos pristatymu (buvome gavę sudužusį televizorių, kurio pakuotė nebuvo pažeista ir siunta gavimo metu nebuvo patikrinta), siuntą prie vairuotojo nusprendėme išpakuoti ir patikrinti, ar nėra matomų pažeidimų, nes Venipak nurodo, kad pasirašius dėl siuntos gavimo ir nepažymėjus, kad siuntinys pažeistas, pretenzijos nepriimamos. Vairuotojas tiesiog pasiuto - žodžiu, nieko jūs čia nepakuosit, nepatinka, pasiimu siunta atgal ir grąžinu siuntėjui. Kaip tarė, taip ir padarė. Skambutis bendruoju Venipak numeriu buvo bevaisis - iš vienos pusės jie nuo savęs nusikrato atsakomybę, jei pasirašai, kad siuntinį priėmei ir jis nepažeistas, iš kitos pusės nesuteikia galimybės įsitikinti, kad tas siuntinys iš tiesa nepažeistas. Žodžiu - #VENIPAKYRABLOGIS.
Atsakyti
Esu nusivylusi jūsų vairuotoju, kurio paprašius atvežti siuntinį iki darbovietės, kuri yra nuo namų, tik nusileidus nuo kalno, pareiškė jog neturi tam laiko ir paliks siuntą punkte.
Atsakyti
Anksciau stambesniu problemu nekildavo bendraujant su Venipak, bet si karta padarius pastaba del savavaliskai paliktos siuntos skirstymo centre esancio uz 20 km. nuo namu, prasidejo neregeti dalykai, Venipak centras nesugebejo susitvarkyti su savo vairuotoju, susitarus su centru jog kita diena kurjeris is skirstymo centro paims ta jo palikta siunta ir atves i namus, vietoje to siunta buvo issiusta atgal siuntejui i Vilniu. Siuntejas ja issiunte man ja pakartotinai, bet izsizeides vairuotojas man jos nesiteike pristatyti dvi dienas, kiekviena diena ryte gavau zinute kad susitarciau su kurjeriu del pristatymo bet susisiekti nepavyko ignoravo mano skambucius i juos neatsiliepe, o po pietu abejas dienas gavau zinutes kad manes nepavyko rasti namuose, taip siuntinys antra karta gryzo pas siunteja, informuojant siunteja jog mano adresu Venipak siuntu nepristatines nes kurjeriui "buvo grasinama susidorojimu", bendravimas su Venipak centru vaisiu nedave, vairuotojas viska padare taip kaip jis norejo, greiciausiai del darbuotoju stokos Venipak priversti imti i darba idiotus ir su jais taikstytis. Nerekomenduoju
Atsakyti
Užsisakiau prekę internetinėje parduotuvėje, kurios svetainėje pristatymas galimas tik per siuntas "Venipak". perkant prekę pažymėta, kad siunta bus pristatyta sekančią dieną. Prekės pristatymui nurodau savo vardą, pavardę ir adresą (čia tai jau asmens duomenys, beje, susipažinti su duomenų tvarkymo taisyklėmis jokios nuorodos nemačiau), sumoku už pristatymą "sekančią dieną" 3 eurus ir... vakare gaunu žinutę, "jei siuntą norite atsiimti rytoj, atvykite į Gargždus (adresas nurodytas), arba siunta bus pristatyta nurodytu adresu per 5 d.d. Taip ir likau nesupratusi, kodėl per 5 d.d. ir už ką sumokėjau 3 eurus (alia už pristatymą), bet pačiai reikia važiuoti pasiimti siuntą 15 km nuo namų, nes noriu siuntą gauti "sekančią dieną", o ne per 5 d.d.
Atsakyti
Nespėjus atsiliepti į kurjerio skambutį iškart sulaukiau žinutės, kad nerado namuose ir pristatys rytoj. Nors į namus niekas net nebandė eiti. Perskambinau už 5 minučių (nes prieš tai buvo užimta) ir sulaukiau paaiškinimo, kad man buvo neįmanoma prisiskambinti, o jis jau dabar kitame miesto gale (nors praėjo 5 min nuo jo skambučio). Ir kad jam laikas - pinigai. Pasirodo, tik šios įmonės darbuotojams galioja šis dėsnis. O gavėjas turi sėdėti visą dieną namuose ir jo laukti, negalėdamas turbūt be telefono net į tualetą nueiti. Nesuprantu, kodėl išvis kažkas naudojasi šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Labai nusivyliau šia įmone, užsisakiau siuntą su kurjerio pristatymu tai atvežę paliko kažkokiu neaiškiu adresu, kai pradėjau aiškintis pasakė kad atveš už poros dienų, po trijų dienų gavau žinutę kad šiandien pristatys, bet siunta dar iki dabar nepristatyta o paskambinus sako kad ji kažkur, , klaidžioja"!
Atsakyti
Labai nepatariu naudotis imones paslaugomis, kurjeriai veluoja, nesilaiko grafiku, atveza siunto po nustatyto laiko - vienos problemos.
Atsakyti
Venipak pasinaudojau 2 kartus, nors ir ne savo noru, nesuprantu kodel internetines parduotuves renkasi ju paslaugas, jiems gal kaina patrauklesne, o as abu kartus gavau kurjerio numeri laiko suderinimui, o paskambinus isaiskeja, kad laiko su jais suderinti neimanoma, tiesiog pasako, kad siunta bus apie pietus, kitu laiku nezino kur bus, o po 15h jau neimanoma nes jie jau baigia darba ir atsiimti neimanoma, kitomis dienomis tas pats, laikas nederinimas, galima tik pakeisti adresa, o tokiu atveju reikia laukti dar viena diena ir atsiimti darbe... Isvados tokios, kad klientas kaltas, nes negali atsiimti siuntos tuo metu, venipak gi nesupranta, kad didzioji dalis gyventoju dirba iki 17h, o jie gali pristatyti gal tik iki 14h. Gaunasi taip, kad pinigai sumoketi, siunta veluoja, ir dar naujas galvos skausmas kaip ta siunta parsivezti is darbo i namus jei siunta didesne...
Atsakyti
Dekoju uz silta, rupestinga bendravima.Dekoju kurjeriui uz greita siuntos pristatyma.Tai bus ne paskutinis mano uzsakymas pas jus.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis, ypatingai įmonėms, bėgti kuo toliau! Nes ši įmonė niekada nebūna kalta dėl sulaužytų/sugadintų siuntų, visada kaltas klientas. Aišku Venipakui tai labai patogu, kadangi jei siuntos vertė yra mažesnė nei 250MGL įmonė nuostolius gali išsireikalauti tik teismo būdų, nes policija nepradeda tyrimo, o jei žala sakykime 100 eurų nieks juk į teismą nesikreips, nes bylinėjimosi išlaidos ir sugaištas laikas bus daug ilgesnis. Va taip ir kratosi bet kokios atsakomybės už sulaužytas siuntas, ir jiems visiškai neįdomų kad tai jų kaltė, nes į bet kokius argumentus atsako cituodami savo taisykles, atrodytų kad atsakinėja ne žmogus, o robotas.
Atsakyti
Pati prasciausia pristatymo imone. Jau baiges kantrybe.
1. Sumoku už pristatyma i namus, o kurjeris skambina ir nori palikti LP express pastomate. Nesutikus, atvyko labai nepatenkintas.
2. 3 kartus per mėn teko susidurti, visus kartus prašė, kad nusileisti i apačia. Tai tegu rašo, kad pristato iki laiptinės, o ne i namus.
3. Parašo zinute is vakaro, kad pristatys rytoj (o man reikia pas daktarą). Ryte atsiunčia zinute su kurjerio nr, kad susitarti dėl laiko. Ne karto nejo susitarti man patogių laiku. O kai viena karta išėjau pas gydytoja nesulaukus, sumane i poliklinika pristatyt. Nesutikau. Laikau be siuntos. Kam siunčia ta kurjerio nr, jei vistiek veža jis kada nori.
Nu katastrofa tikra, gaila, kad uzsakant prekes internetu neina pasirinkti pristatymo įmones. Tai tikrai NESIRINKCIAU venipak.
BAISU. Ir net nesistengia pasikeisti.
Atsakyti
Nu KATASTROFA, o ne pristatymo firma.
Gavau sms, kad šiandien atveš siuntą. Laukiau visą dieną. Nesulaukiau. Skambinau kurjeriui nurodytu tel. nr bet neatsiliepė.
Tai nežinau kur kreiptis. ką daryti....
Atsakyti
Kažkokia keista sistema pas juos. Parašė žinutę, kad atveš prekes, bet jokio laiko intervalo nenurodė. Tai taip išeina, kad turiu atsiprašyti iš darbo ir laukti visą dieną, nes neaišku kurią valandą atveš. Tokių galimybių neturiu. Kitą dieną teko pačiai ieškoti kaip susisiekti su vairuotoju. Kai susisiekiau, pasirodo jis jau važiavo link namų. Teko keisti visus planus ir susitarti, kad atvežtų į darbą. Dabar turiu papildomų rūpesčių, kaip parsivežti iš darbo namo. Labai rekomenduoju jums susitvarkyti savo sistemą ir iš anksto sutarti pristatymo laiką, taip kaip daro visos kitos kurjerių įmonės.
Atsakyti
Pati blogiausia pristatymo firma lietuvoje. Iš ryto gaunu sms žinutė kad siunta bus pristatyta šiandien. tai laukiu visa diena siuntos ir siuntos niekas neatvesa. Nors kurjeriui buvo skambinta ir kurjeris pasake kad šiandien tikrai atveš siunta. Meti visus darbus ir lauki visa diena be reikalo.... Ir tai jau ne pirmas kartas. Pries tai buvo ir 2 dienas neatveze siuntos. Galu gale susitariau susitikt mieste ir pats atsiemiau siunta. Tikrai nerekomenduoju.
Atsakyti
Nusivyliau šia firma. Gavau ryte žinutę, pasiskambinau su kurjeriu pasakė, kad po pietų atveš siuntą, bet neatvežė, nei žinutes, nei skambučio negavau, visą dieną namuose prasedėjau laukiau... Paskambimau vakare nekelė, o po to buvo telefonas išjungtas. Jau nepirmas kartas su šia firmą. Nerekomenduočiau.
Atsakyti
Nepatarciau su jais susidet, melagiu kontora, pinigu nemoga uz paslaugos, nuomoja transporta ir nemoka pinigu, net nesugeba pripilt kuro po grazinimo automobilio, nekalbant kad masinos po ju tragiskai atrodo, buhaltere nesigaudo darbe, truksta kulturos bendravime ir t.t., vien tik minusai, labai nepatikimi !!!
Atsakyti
2 kartus iš 3 per mėnesio laikotarpyje kurjeris savavališkai paliko prekes atsiėmimo punkte. Vienas atvejis, kai net neparašius tos stebuklingos žinutės, kad noriu atsiimti prekę atsiėmimo skyriuje, kitą dieną laukdama kurjerio vietoje to gaunu žinutę, kad prekė palikta skyriuje, atsiimti galiu pati. Kitas atvejis, šiandien, kad su manimi negalėjo susisiekti (!!! nors žinutę tai gavau kažkaip) ir praleisto skambučio nebuvo. Jeigu būtų skambinę ir kažkokiais būdais pas mane nebūtų buvę ryšio - bučiau gavusi žinutę apie skambintą numerį, deja to nebuvo. Taip pat kita žinutė iškart po šios sekė, kad nieko nebuvo namuose - nors namuose taip pat buvau. Skambinu kurjeriui 9 kartus - susisiekti neina, nes telefonas užimtas ir skambinant iš eilės ir palaukus. Kaip tai suprasti? Žodžiu labai blogai, turiu eiti ir tįsti šuns ėdalą kilogramais namo pėsčiomis, tai už kokį pristatymą aš moku? Esu labai nepatenkinta ir nerekomenduoju.
Atsakyti
Laiku, organizuotai ir be priekaištų pristatyta siunta. Žaibiškas greitis ir puikiai orientuotas kurjeris. Net gaila, kad nespėjau paklausti vardo ir pavardės - parašyčiau padėką asmeniškai už tobulai atliktą darbą.
Atsakyti
Rekomenduoju. Gal kazkam ir veluoja siuntos, bet bent matai visa info apie ja. Jai nepriskambina, visada atsiuncia prisistatymo zinute. Su kurjeriu sutarti galima kad ir mieste pasiimti kai jis reisuoja. Sistema sioje imoneje gera. Vairuotojai bendrauja taip pat kaip su jais bendrauji.
Atsakyti
Sveiki.šendiena turejo atvešti siuntini ir neatveže.net neužvažiavo nurodytu adresu.Turejo pristatiti vaistus suniukui neatveže.ir kaip paskambinau kurjerio vairuotojui jis man pasake kad 6 kartus skanbines man, taip ir buvo bet as visa diena buvau namie ir laukiau siuntos telefono negirdejau nes buvau lauke o gavau zinute i telefona kad jis reiškia buvo atvykes bet manes nerado namie o tai yra melas jis atvykes tikrai nebuvo prašau isiaiškinti su vairuotoju kad tuokie dalikelei nepasikartotu.aciu uz supratima.
Atsakyti
Sveiki.vakar turejo atvešti siuntini ir neatveže.net neužvažiavo nurodytu adresu.darbai buvo suplanuoti.ir neatlikti.del to kad neatveže.ir kaip paskambinau kurjerio vairuotojui nepagarbiai šnekejo.vos ne gazdinimai buvo
Atsakyti
laiku nepristatomos siuntos
Atsakyti
sveiki, prieš pusmetį jau buvau patalpinęs panašų atsiliepimą, bet kadangi Venipak, kompensavo nuostolius ištryniau.
Šiuo metu šioje, situacija sekanti:
per 3 mėnesius pažeistos keturios siuntos, bendra nuostolių suma apie 900 eurų. Kontora atsirašinėja standartinėmis apie frazėmis. PVZ, netinkamas pakavimas, tūrinės prekės, ne gabaritai ir taip toliau, kad tik nekompensuoti nuostolių
Jiems visiškai nesvarbu, kad tai gamyklinės pakuotės, kad prekės kažkokiu būdu iki patekimo į jų rankas transportuotos tūkstančius kilometrų ir kažkodėl nenukentėjo, kol nepapuolė į šių neatsakingų ir atgrubusiais nagais dirbančių žmonių rankas.
Jiems nesvarbios Civilinio kodekso nuostatos, kurios aiškiai pasako, kad vežėjas priėmęs prekes iš siuntėjo yra pilnai atsakingas už krovinį iki jo atidavimo momento.
Venipak kontoros credo, < daužom mes, nuostoliai jūsų, o netinka nevežkit>
Nesvarbu, kad vežam po 40-50 krovinių per mėnesį, ir sąskaitas beje apmokame laiku
Na nieko, matysim, kaip čia reikalai suksis, o kurą pusę pakryps, turėdamas laiko informuosiu
pagarbiai vadovas Darius Jocius UAB Technoaura
Atsakyti
Šlamšto krūva, o ne įmonė. Nelankstūs, neatsakingi, darbuotojai nemotyvuoti atlikti darbą, o tiesiog nusimuilinti.

PAIMA PINIGUS, O PRISTATYMO NEATLIEKA, NEDARYKIT SIUNTIMŲ PER JUOS!!! Nusvilsite.

Viskas atseit autimatizuota, bet pati sistema veikia blogai, daug "skylių" joje. Supildai užsakyma, susimoki už pervežimą, atvažiuoja vairuotojas, pasisikunėja, kas nors jam nepatinka ir nepaėmęs krovinio išvažiuoja. O pinigai už pristatyma negrąžinami.
Atsakyti
Nepasikliaukit šios įmonės paslaugomis. Savaitę vežą siuntą ir niekaip nepristato. Pravažiuoja pro šalį autobusiukas ir viskas. Netiko jiem, kad naudoju kitos šalies numerį. Jei buvo tokia problema ir dėl jos negalėjo per tiek laiko su manim susisiekti, tai nėra apie ką ir kalbėt.
Atsakyti
Pirmiausia visi uzsisake preke ryte ~ 8 val. gaunate zinute, kad siandien gausite siunta ir laika galite derinti su kurjeriu. Tie kurie pasiskambina nebuna jokiu problemu ir siuntos yra pristatomos. Reikia suprasti kad kurjeris turi per diena isvesti ~ 80 siuntu, beto jis turi paimti ir paemimus. Kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir pagal ji vaziuoja. Kurjeris per diena suvazineja po 250 km ir daugiau. Ivardysiu didziausius priekaistus klientu, negaunancius siuntu, kurie nera pagristi.
1. Asmuo neatsiliepia, nes dar miega, tiesiog isjungtas telefonas, nerysio zonoje, blogas telefono numeris. Kurjeris vaziuodamas pas kiekviena klienta susisiekia dar papildomai. Neatsiliepus is kurjjerio gauna dar viena papildoma sms, kad reikia susisiekti su kurjeriu del siuntos. Net ir tuo atveju jei neimanoma prisiskambinti, o marsrutas pakeliui kurjeris vaziuoja pas klienta ir daznais atvejais randa klienta namuose. Nesusisiekus su klientu minetais atvejais kurjeris tolimu nuotoliu nevaziuoja. Atsikele klientai po 2, 3 valandu pradeda skambinti kurjeriui ir nori gauti siunta, nesuprasdami kad kurjeris juos jau yra seniai pravaziaves, jis kitam rajone ir pan, buna pravaziave nuo tos vietos 30-50 km ir jo laukia jau kiti gavejai ir jis nebeturi jokiu galimybiu grizti atgal.
2. Klientas nori siunta gauti tam tikru laiku. Klientas nesupranta, kad kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir i tam tikra vieta vaziuoja tam tikru laiku. Ir jis negali tarkim atvaziuoti 12.00 kliento pageidavimu nes jis ten vaziuoja 9.00
3. Slagbaumai, tvoros, vartai, sunys, skambuciai. Buna kad kurjeis negali atvaziuoti, nes reikalinga, kad klientas pakeltu slagbauma, o jam neatsiliepus nera kaip privaziuoti iki nurodyto adreso. Buna uzdaryti vartai, didziules tvoros, jokiu skambuciu prie ju. Nelipsi gi per tvora. Arba teritorijoje begioja didziuliai sunys, neieisi i teritorija nors namuose ir bus kazkas.
4. Klaidingas adresas. Klientas uzsisake siunta vienokiu adresu, o nori gauti kitokiu. kurjeris visada atves siunta jeigu tai jo marsrute ir jei jis jo dar nepravaziaves. Bet dazniausiai buna kad norima gauti siunta jau buna kito kurjerio marsrute. Kad ir salyginai netoli, taciau kurjeris retais atvejais vaziuos ne i savo marsruta. Kurjeriui uztenka pilnai darbo ir savo marsrute, Dirbame po 10 val ir daugiau.
5. Dideliu gabaritu siuntos. Zmones juk zino ka uzsisako ir kur. Padangos, baldai, buitine technika ir t.t. Kurjeris nenesios tokiu siuntu, kurios sveria daugiau kaip 35 kg. ar tokios kuriu vienas negali uznesti. Gavejas turi pasirupinti tuo is anksto, kas jam tai sunes. Kurjeris tik gali padeti.
6. Nieko nerado namuose. Sia zinute gaunate visi is Venipak sistemos negave siuntos, bet nebutinai tik delto kad nebuvote namuose. Taip pat jei neatsiliepete, isjungtas tel., neturejote atsiskaitymui pinigu, blogas nurodytas adresas.

Taigi nereikia pulti kurjeriu, o reikia suprasti ir mus. Nera taip kad piktybiskai nevestume siuntu. Uz kiekviena pristatyta siunta gauname pinigus, taigi kuo daugiau isvezame, tuo daugiau uzdirbame.
Atsakyti
Ernesta 2018-08-22 10:22:24
Daug perku internetu, naudojuosi įvairiomis kurjerįų paslaugomis, bet VENIPAK kurjeris šiandien tiesiog apstulbino. Atvežė vaikišką elektromobilį ir pasakė ateik pasiimk, arba palieku lauke prie durų. Kai bandžiau suderinti laiką, kad atvežtų vėliau, pasakė, kad tikrai vėliau neveš, nes 3 valandą baigia darbą, o paskambino jau kai buvo kieme, todėl taip pat iš anksto negalėjau suderinti laiko, kad vyras būtų namuose. Tuo labiau nežinojau, kad pati turėsiu eiti temti 40kg sveriančią dėžę į 3aukštą palikusi namuose mažamečius vaikus. Jokios pagarbos klientui, suprantu, kad siuntinys sunkus, bet net neturėjau galimybės derinti laiko, kad vyras būtų namie. Žodžiu, jei yra galimybė, rinkitės kitą siuntų tarnyba, nes čia dirba nežmogiški žmonės. (Veiksmas vyko Gargžduose, 9:49. Kurjeris pristatęs siuntą nemandagus, nesukalbamas, net nesileidžia į kalbas)
Gerbiamoji Ernesta, įsidėmėkite, kad pakuotes, kurios sveria <35 kg, darbuotojų saugos ir sveikatos taisyklės draudžia nešti vienam. Tad visais atvejais kurjeriai ne siūlo pasiimti, o prašo, kad nusileistumėt ir kurjeris PADĖTU JUMS užnešti.
Naujas pristatymo laikas, po to kai jus telefoninio pokalbio metu patvirtinote, kad esate namie ir kurjeris atvyko iki jūsų, bei išsikrovė siuntą iš transporto - nederinamas.

Gražios jums dienos!
Atsakyti
Dirbes 2018-08-15 20:18:26
Kurjeriai isveza siuntas po 100 skirtingu tasku kasdien, sunkvezimiai po 30, tarp tu tasku yra parduotuves kuriose praranda po valanda laiko, gavejai siuntas nori gauti tam tikru laiku nes vieniem i darba, kitiem pas dantista, tada marsrutas gaunasi nepakeliui, kurjeris varo po 12val kasdien ir dar kas antra sestadieni ir uzdirba 600eur :D tad zmones, jeigu kas ieskot darbo, arba norit atsisiusti kazka pasinaudojant sia kurjeriu tarnyba tai prasau apeiti ja is tolo, nes imone nesiskaito nei su klientais nei su darbuotojais.
tik jau nemeluokit, kad jie dirba po 12 val kasdien. Laukiau siuntinio iki 2 val, nes tikslaus laiko niekas nepranešė, išėjau trumpam iki vaistinės, paskambino, aš jau prie jūsų, sakau grįšiu apie puse 4, sako aš iki tiek nedirbu. Tai kaip jie dirba, nuo 2 iki 3 val.?
Atsakyti
Užsisakiau siuntinį per Venipak. Vėliau paskaičiau atsiliepimus ir šiek tiek išsigandau. Bet viskas praėjo sklandžiai. Siuntinį gavau laiku, kurjeris buvo mandagus, žodžių viskas puiku.
Atsakyti
Daug perku internetu, naudojuosi įvairiomis kurjerįų paslaugomis, bet VENIPAK kurjeris šiandien tiesiog apstulbino. Atvežė vaikišką elektromobilį ir pasakė ateik pasiimk, arba palieku lauke prie durų. Kai bandžiau suderinti laiką, kad atvežtų vėliau, pasakė, kad tikrai vėliau neveš, nes 3 valandą baigia darbą, o paskambino jau kai buvo kieme, todėl taip pat iš anksto negalėjau suderinti laiko, kad vyras būtų namuose. Tuo labiau nežinojau, kad pati turėsiu eiti temti 40kg sveriančią dėžę į 3aukštą palikusi namuose mažamečius vaikus. Jokios pagarbos klientui, suprantu, kad siuntinys sunkus, bet net neturėjau galimybės derinti laiko, kad vyras būtų namie. Žodžiu, jei yra galimybė, rinkitės kitą siuntų tarnyba, nes čia dirba nežmogiški žmonės. (Veiksmas vyko Gargžduose, 9:49. Kurjeris pristatęs siuntą nemandagus, nesukalbamas, net nesileidžia į kalbas)
Atsakyti
Kurjeriai isveza siuntas po 100 skirtingu tasku kasdien, sunkvezimiai po 30, tarp tu tasku yra parduotuves kuriose praranda po valanda laiko, gavejai siuntas nori gauti tam tikru laiku nes vieniem i darba, kitiem pas dantista, tada marsrutas gaunasi nepakeliui, kurjeris varo po 12val kasdien ir dar kas antra sestadieni ir uzdirba 600eur :D tad zmones, jeigu kas ieskot darbo, arba norit atsisiusti kazka pasinaudojant sia kurjeriu tarnyba tai prasau apeiti ja is tolo, nes imone nesiskaito nei su klientais nei su darbuotojais.
Atsakyti
Buvau labai nustebinta, kai gavus žinutę, kad atvyks siunta, visą dieną būdama namuose jos nesulaukiau, o vėliau gavau sms žinutę, kad paštomate manęs laukia kažkoks siuntinys. Tai buvo būtent tas, kurį man į namus turėjo pristatyti Venipak. Patys savavališkai nusprendė siuntą palikti paštomate ir dar tokiame, kuris man ne pakeliui.
Atsakyti
Benas 2018-08-01 20:05:14
Tai kai gauni SMS žinute pakelk savo stora Šikna ir paskambink kurjeriu del pristatymo laiko
Benai, intelektualu, tikrai :) Šiaip tai čia kurjerių darbas informuoti, kada atvyks. Jiems patiems net nepatogu turėtų būti, kad visi skambinėja ir klausinėja kada pas mane, o kada pas mane, o kada pas mane... O be to, net ir kai paskambini ereliai burbteli kažką nemalonaus ir vis tiek sėdėk ir lauk nežinia kiek.
Atsakyti
Venipakam iki dpd dar augti ir augti... Niekada neaišku, kada atkeliaus siunta. Maždaug sėdėk ir lauk nušvitimo. Nei skambučio prieš atvykstant - nieko.
Atsakyti
Nusivyliau ir as Venipak darbu. Uzsakem gyvunu maisto, atveze, bet pradejo akis draskyti. Dabar vel uzsakem maisto, tai veza jau trecia diena. Niekaip Venipak nesupranta kelinta valanda reikia pristatyti preke, tipo atvaziavo, nerado namuose (nors netuo laiku atvyko kaip buvo pranesta), kita diena vel taspats. Nepatariu bendrauti su Venipak, nes tikrai nervu tampymas.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vilniaus valdžia sugalvojo sutaupyti: už stadiono statybą sumokės per metus
Vilniaus valdžia sugalvojo sutaupyti: už stadiono statybą sumokės per metus 02-18 17:48
Vilniaus savivaldybė su Nacionalinio stadiono koncesijos konkurso laimėtoja koncerno "Icor" bendrove "Axis industries" už 79 mln. Eur vertės (be PVM) statybos darbus planuoja atsiskaityti per...
Estijos "BaltCap" leista perimti "Sveikų produktų" ir "Bio Salos" kontrolę
Estijos "BaltCap" leista perimti "Sveikų produktų" ir "Bio Salos" kontrolę 02-18 17:36
Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei "BaltCap" netiesiogiai per fondą "BaltCap Growth Fund EuVECA" įsigyjant 100% UAB "Bio Sala" (ir netiesiogiai 100% UAB "Sveiki...
Pirminį pretendentų į prezidentus sąrašą žinome, dabar jis tik trumpės
Pirminį pretendentų į prezidentus sąrašą žinome, dabar jis tik trumpės 02-18 17:15
Gegužę vyksiančiuose prezidento rinkimuose galės dalyvauti daugiausiai 15 pretendentų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate PVM lengvatos taikymui moterų perkamoms prekėms?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

AIG 42,32 +5,30%
Moody's 169,26 +3,38%
CBS 50,64 +3,14%
Goldman Sachs 198,50 +3,10%
Amazon.com 1607,95 -0,91%
Macy's 24,88 -1,03%
FedEx 179,30 -2,51%
Hasbro 86,40 -3,73%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 15,62 +5,75%
Varis 5939,10 -2,24%
Vištiena 2,15 +2,87%
Dyzelis 1,85 +1,65%
Kava 2,83 +1,07%
Anglis 98,56 -2,77%
Auksas 1291,75 +3,31%
Jautiena 4,24 +1,19%