VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Mūsų organizacijos paskirtis yra laiku ir saugiai pristatyti kliento siuntinį.
Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė tiesiog apgailėtina. Kurjeris nederinęs laiko praneša, kad bus už 5 min bus. Paaiškinus, kad siuntinio tokiu metu priimti negalime ir paprašėme, kad siuntinys būtų pristatytas sekančią dieną iki tam tikros valandos. Kitą diena paskambinus į informaciją, niekas negalėjo pasakyti, nei kada atvyks, nei kur šiuo metu yra kurjeris. Atsakymas - laukite nuo 8 val iki 17 val, toks yra pristatymo laikas ir mergina davusi tokią "info" telefonu tiesiog numetė ragelį. Jums iki konkurentų aptarnavimo lygio kaip iki mėnulio.
Atsakyti
Trūksta konkretesnio pristatymo laiko ar bent skambučio klientui dėl jam tinkamo laiko, o dabar sėdėk visą dieną ir lauk kada teiksis atvažiuot, nes jeigu tik minutei nebūsi namie - tavo bėdos. Nepatinka, kad turi klientas skambint, klaust ir vos ne maldaut kito laiko. Taip neturėtų būti. Nemanau, kad gali būti sudėtinga pradedant darbo dieną susiskambint ir pasiklausinėt. O nesiskubino tik todėl, nes siunta vokas, bet ne jo reikalas kodėl paslaugą pasiėmiau į namus, taip pat tai nereiškia, kad ji turi būti nukišama į pačią dienos pabaigą.
Atsakyti
Kurjeris 2019-04-15 18:36:37
Is aprasymo matau kad siuntos negavote del savo pacios klaidos. Pateikiate negaliojanti telefona, neatsiliepiate. 8 val ryte gaunate zinute kad susisiekti su kurjeriu ir suderinti laika. Jei isanksto susiderinsit su kurjeriu tai ir siunta gausit laiku ir be jokiu problemu. Kurjeris turi darbo visai dienai ir jis nesivazines pirmyn atgal delto kad jus neatiliepiat. Kurjeris nespelios ar kazkas yra namuose ir neis ieskoti zmoniu.
Kaip ir minėjau, negaliu Jūsų siuntų tarnybos pakeisti, nes siuntinį, deja, pristato per Jūsų įmone. Tik patvirtino teiginį, kad esate prasčiausia siuntų tarnyba LT ir išvadų iš komentarų nepadarote, o nepagrįstai kaltinate savo klientus. Visos siuntų tarnybos turi darbo, bet niekada nebuvo problemų, nes yra puikiai sutvarkyta vadyba. Kurjeriai nekalti, šie vaikinukai šaunūs, bet vadyba tragiška. Ir nereikia pykti, o analizuoti, imti pavyzdžius iš kitų ir keistis...
Atsakyti
Sigita 2019-04-15 08:38:19
Blogiausia siuntų įmonė iš visų, esančių LT. Ne pirmą kartą nusiviliu. Jeigu neatsiliepi telefonu, net nesivargina užeiti į namus. Jri kelias minutes neatsiliepi ir per skambini, siuntinys jau nebus pristatomas tą dieną. Realiai ne siuntinys atvyksta pas žmogų, bet žmogus turi lakstyti paskui kurjerį, kad jį atsiimtų. Mano atveju telefono numeris buvo pateiktas negaliojantis, tai nepruskambino ir nėjo, nors tuo metu buvau namuose. Pranešimo nepaliko., el. p.
nepranešė. Bet viską vainikuoja kai pas kas mbini į VP Service Vilniuje. Tokio nekvalifikuotų olos darbuotojos ar iliepa, jautiesi kaltas, kad paskambinai. Žodžių kai pamatau, kad siuntą pristato Venipak, žinau, kad bus bėdų, bet deja negali pasirinkti. O vadovai nieko nedaro, kad kažką pakeisti.
Is aprasymo matau kad siuntos negavote del savo pacios klaidos. Pateikiate negaliojanti telefona, neatsiliepiate. 8 val ryte gaunate zinute kad susisiekti su kurjeriu ir suderinti laika. Jei isanksto susiderinsit su kurjeriu tai ir siunta gausit laiku ir be jokiu problemu. Kurjeris turi darbo visai dienai ir jis nesivazines pirmyn atgal delto kad jus neatiliepiat. Kurjeris nespelios ar kazkas yra namuose ir neis ieskoti zmoniu.
Atsakyti
Blogiausia siuntų įmonė iš visų, esančių LT. Ne pirmą kartą nusiviliu. Jeigu neatsiliepi telefonu, net nesivargina užeiti į namus. Jri kelias minutes neatsiliepi ir per skambini, siuntinys jau nebus pristatomas tą dieną. Realiai ne siuntinys atvyksta pas žmogų, bet žmogus turi lakstyti paskui kurjerį, kad jį atsiimtų. Mano atveju telefono numeris buvo pateiktas negaliojantis, tai nepruskambino ir nėjo, nors tuo metu buvau namuose. Pranešimo nepaliko., el. p.
nepranešė. Bet viską vainikuoja kai pas kas mbini į VP Service Vilniuje. Tokio nekvalifikuotų olos darbuotojos ar iliepa, jautiesi kaltas, kad paskambinai. Žodžių kai pamatau, kad siuntą pristato Venipak, žinau, kad bus bėdų, bet deja negali pasirinkti. O vadovai nieko nedaro, kad kažką pakeisti.
Atsakyti
Nusivyliau. Gavau žinutę, kad siunta bus pristatyta ketvirtadienį (04.04). Kurjeris skambino 11val.03min. ir 11val.05min. Deja tuo metu atsiliepti negalėjau. Perskambinau kurjeriui 11val.14min. (po 9min.). Jisai pasakė, kad aš pavėlavau ir siuntos neatveš. Žinot, skaitant jūsų įmonės šūkį ima juokas...
Atsakyti
Pati neatsakingiausia kurjerių firma! Turėjo pristatyti siuntą šiandien nuo 13 val, net nebuvo atvažiavę. Sakė, kad beldė į duris, tačiau niekas nebuvo atvykę. O siuntinio man reikėjo būtent šiandien! Jau antrą kartą nusivilku Venipak aptarnavimu. Ankstesnį kartą kurjeris mane aprėkė, (nes atvažiavo neteisingu adresu) pametė siuntą ant žemės ir išvažiavo. Nerekomenduoju naudotis venipak paslaugomis
Atsakyti
Nesuprantu sąskaitų, na rimtai.
Vedi užsakymą - parodo kiek kainuos siuntimas - ok
Sutinku, kad gali suklysti (tūris ir svoris) ir už tai skaičiuos papildomą mokestį (pats kaltas)

Gaunu sąskaitą su šiom eilutėm:
*Kelių mokestis - 3.00 proc
*Kuro priemoka (kai paslaugu atlikimo menesi vid. kuro kaina - 1.17 €, pasirinkto
atskaitos taško kuro kaina - 1 €) - 5.67proc.
* Ketvircio vid. atlyginimo priemoka (kai paslaugu atlikimo ketvirti vid. atlyginimas - 970.30
€, atskaitos taško ketvircio atlyginimas - 735.1 €) - 10.67proc.

O Jūs nenorite metų pabaigoje dar vieną eilutę įdėti 'dividendų išmokėjimo mokestis akcininkams'? Mes visi mielai už tai sumokėsime
Atsakyti
Sveiki, noriu pasakyti dydelis ačiū nedidukam, šviesiu plauku kurjeriui, kuris dirba Biržuose. Visada su šypsena, mandagus, malonus. Siuntu gaunu nemažai, ir nei karto neteko nusivilti
Atsakyti
Jokio atsakingumo.
Parašo kad siunta bus pristatyta 29d
laukiu visa diena namuose.
o siunta net iš terminalo Vilniuje nebuvo pajudėjus numeriu iš kurio gavau žinute susisiekt neįmanoma.
Atsakyti
Šiandien gavęs siuntą kurjeris net gražos nedavė, labai negražiai pasielgė pasakytum kad neturį o jis šiaip uždarė duris ir nuvažiavo
Atsakyti
Norėčiau pasidžiaugti kurjeriu Pauliumi Šamburka, kuris pristato mum siuntas ne pirmą kartą į Kauno rajoną. Kurjeris visad paslaugus, mandagus, geros nuotaikos net tada, kai lyja :) Beto turi nuostabaus grožio augintinį.
Atsakyti
Realūs s*****i, parašo vieną paslaugos kainą, sąskaitą išrašo 5 kartus didesnę.
Atsakyti
Labas, siunšiau siuntą iš Kauno į Taliną. Paėmė laiku, pristatė laiku, ačiū !
Atsakyti
Laba diena, noriu padėkoti kurjeriui Mariui, kuris dirba Druskininkuose. Mandagus ir paslaugus vyrukas. Siunta visada pristatoma laiku iki pat durų. Nereikia bėgti į kiemą siuntos atsiimti. Ačiū :)
Atsakyti
Sveiki,
Tikrai labai prastas aptarnavimas. Bent jau man papuolė tikrai labai nemalonus kurjeris. Paprašius siuntą nunešti iki mašinos, kuri buvo prie pat darbo aikštelėje (dėl svorio ir dydžio pačiai buvo sunku tai padaryti), kurjerio atsakymas buvo: "tau ką, svetimi vyrai daiktus nešioti turi?" Aišku nesileidau į diskusiją ir tiesiog pasakius, kad tik paprašiau, atsisveikinau, o prekę nunešti teko prašyti kolegų.. Bet kur elementarus džentelmeniškumas ar paprasčiausia pagarba klientui? Tikrai nemaloniai pasijutau.. taip kad skirkit daugiau dėmesio, savo darbuotojų auklėjimui, kaip turi būti bendraujama su klientais.
Atsakyti
Skuodo miesto ir jo rajono vairuotojas dirba neatsakingai. Nuo duru iki duru paslaugos nera.. nei paskambina pries atvykima.. negirdejus atvaziavimo i kiema isvaziuoja net neatejes prie duru. Turi stoveti prie lango ir laukti neaisku kokiu laiku atvaziuos. Paskambinus ir paklausus kada bus laiko niekada nepasako konkretaus. Dirba neatsakingai prasome keisti darbuotoja, kuris atliktu savo darba pareigingai. Nerekomenduoju!
Atsakyti
uzsakeme pasluaga pristatyti siunta nuo duru iki duru, siunta zinoma apdraudeme. Siunta pristatyta gavejui buvo akivaizdziai sugadinta, vairuotojas pareiske, kad ja tokia paeme is siuntejo (kas yra melas) teige, kad padare nuotraukas ir visus del sugadinimo reikalingus dokumentus sutvarke ir isiunte. Gavejui preke paliko "prostatyta". Gaves skambuti is gavejo likau sokiruotas, kaip papasakojo kokia preke gavo. Susisiekiau su vinipak liepe uzpildyti pretenzija, uzpildziau.Ju atsakymas jie uz siunta netsako netinkamai ipakuota (netinkamai ipakuotos siuntos kurjeris negali vezti, bet ja prieme), paklausiau, o kam tda tas draudimas ? Atsakymas, jis nevisai apdraudzia, teisingiau jai preke dingtu tada apdrauta skaitosi. Pretenzijos atmetime teige, kad gavejas turejo uzpildyti forma sugadintos siuntos (vairuotojas teige viskas padaryta !) tai apgavo klijenta du kartus teikdamas, kad siuntejas issiunte tokia siunta ir, kad sutvarke dokumentus sugadinimo. Siuntu tarnyba kuri net apdraudus siuntini jo nepriziuri ir neprisiima atsakomybes ir dar nuveze gavejui meluoja ir ji paveikia melagingai neduodomi jokios firmos, kad veliau taip butu galima isvengti atsakomybes.
Atsakyti
Venipak kurjeris 2018-08-24 21:28:35
Pirmiausia visi uzsisake preke ryte ~ 8 val. gaunate zinute, kad siandien gausite siunta ir laika galite derinti su kurjeriu. Tie kurie pasiskambina nebuna jokiu problemu ir siuntos yra pristatomos. Reikia suprasti kad kurjeris turi per diena isvesti ~ 80 siuntu, beto jis turi paimti ir paemimus. Kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir pagal ji vaziuoja. Kurjeris per diena suvazineja po 250 km ir daugiau. Ivardysiu didziausius priekaistus klientu, negaunancius siuntu, kurie nera pagristi.
1. Asmuo neatsiliepia, nes dar miega, tiesiog isjungtas telefonas, nerysio zonoje, blogas telefono numeris. Kurjeris vaziuodamas pas kiekviena klienta susisiekia dar papildomai. Neatsiliepus is kurjjerio gauna dar viena papildoma sms, kad reikia susisiekti su kurjeriu del siuntos. Net ir tuo atveju jei neimanoma prisiskambinti, o marsrutas pakeliui kurjeris vaziuoja pas klienta ir daznais atvejais randa klienta namuose. Nesusisiekus su klientu minetais atvejais kurjeris tolimu nuotoliu nevaziuoja. Atsikele klientai po 2, 3 valandu pradeda skambinti kurjeriui ir nori gauti siunta, nesuprasdami kad kurjeris juos jau yra seniai pravaziaves, jis kitam rajone ir pan, buna pravaziave nuo tos vietos 30-50 km ir jo laukia jau kiti gavejai ir jis nebeturi jokiu galimybiu grizti atgal.
2. Klientas nori siunta gauti tam tikru laiku. Klientas nesupranta, kad kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir i tam tikra vieta vaziuoja tam tikru laiku. Ir jis negali tarkim atvaziuoti 12.00 kliento pageidavimu nes jis ten vaziuoja 9.00
3. Slagbaumai, tvoros, vartai, sunys, skambuciai. Buna kad kurjeis negali atvaziuoti, nes reikalinga, kad klientas pakeltu slagbauma, o jam neatsiliepus nera kaip privaziuoti iki nurodyto adreso. Buna uzdaryti vartai, didziules tvoros, jokiu skambuciu prie ju. Nelipsi gi per tvora. Arba teritorijoje begioja didziuliai sunys, neieisi i teritorija nors namuose ir bus kazkas.
4. Klaidingas adresas. Klientas uzsisake siunta vienokiu adresu, o nori gauti kitokiu. kurjeris visada atves siunta jeigu tai jo marsrute ir jei jis jo dar nepravaziaves. Bet dazniausiai buna kad norima gauti siunta jau buna kito kurjerio marsrute. Kad ir salyginai netoli, taciau kurjeris retais atvejais vaziuos ne i savo marsruta. Kurjeriui uztenka pilnai darbo ir savo marsrute, Dirbame po 10 val ir daugiau.
5. Dideliu gabaritu siuntos. Zmones juk zino ka uzsisako ir kur. Padangos, baldai, buitine technika ir t.t. Kurjeris nenesios tokiu siuntu, kurios sveria daugiau kaip 35 kg. ar tokios kuriu vienas negali uznesti. Gavejas turi pasirupinti tuo is anksto, kas jam tai sunes. Kurjeris tik gali padeti.
6. Nieko nerado namuose. Sia zinute gaunate visi is Venipak sistemos negave siuntos, bet nebutinai tik delto kad nebuvote namuose. Taip pat jei neatsiliepete, isjungtas tel., neturejote atsiskaitymui pinigu, blogas nurodytas adresas.

Taigi nereikia pulti kurjeriu, o reikia suprasti ir mus. Nera taip kad piktybiskai nevestume siuntu. Uz kiekviena pristatyta siunta gauname pinigus, taigi kuo daugiau isvezame, tuo daugiau uzdirbame.
O tai prie kurio punkto priskirti atvejį, kai vietoj atvežimo į namus siuntinys paliekamas pickup taške, net nepaklausus siuntos gavėjo ar šis sutinka?
Atsakyti
Buvo sumokėta už siuntinio pristatymą į namus. Iš Venipak kurjerio gavau žinutę, kad siuntinį atveš 14 val. Pralaukus namuose apie porą valandų buvo gautas pranešimas, kad siunta palikta pickup taške. Bandėme skambinti kurjeriui, tačiau šis nekėlė telefono, manau, kad specialiai, nes negali būti dvi dienas tiek užsiėmęs, kad nerasti laiko atsiliepti telefonu. Dvi dienas aiškinomis su administracija, prisiskambinome net iki vadovo. Trečią dieną siunta buvo atvežta į namus. Nesulaukėme jokio atsiprašymo. Atidarius duris, kurjeris tiesiogine to žodžio prasme įmetė siuntinį pro duris ir nepasakęs nei Labas, nei Viso gero nuėjo. Tokio nesiskaitymo su klientais dar nebuvau mačiusi.
Atsakyti
BLOGIAUSIA kurjerių įmonė EVER. Šokiruojantis kurjerių nemandagumas klientų atžvilgiu. Užsakius prekės pristatymą įmonės adresu, kurjeris SAVO NUOŽIŪRA ir NESUDERINĘS to su klientu, siuntinį paliko pickup taške. Nesulaukus pristatyto siuntinio ir susisiekiu su kurjeriu, jis ne tik nepaaiškina savo veiksmų, dargi GRUBIAI, ĮŽEIDŽIANČIAIS žodžiais pasiūlo siuntinį nuvažiuoti ir pasiimti! Ir ką gi? Išsiprašau anksčiau iš darbo, maunu į pickup tašką, o ten uždaryta- penktadienio popietė. Rezultatas- siuntinį, kuris buvo būtinas penktadienį ir už kurio pristatymą į rankas sumokėjau, pasiimu iš pickup taško pirmadienio popietę. Ačiū tau, VENIPAK! Galvoju, būna visko, darbuotojų trūksta, priima bet ką su pradiniu išsilavinimu, kad tik vairuoti mokėtų, nesvarbu, kad nei bendravimo su klientais kultūros, nei atsakingumo nėra. Atspėkit, ar buvo sulaukta atsiprašymo, susisiekus su bendrovės administracija? O kiek dar esama faktų, kuomet į įmonę pristatę prekes Venipak kurjeriai jas palieka priėmime su pačių pasirašyta faktūra dar nespėjus prekių priimti ir patikrinti atsakingam asmeniui- atvežiau, numečiau ir išmoviau... Žodžiu, ABSURDAS visiškas.
Atsakyti
Tragedija, ne pristatymas. Prieš važiuodami nepasiskambina, lankstumo jokio. Siuntos niekaip nesugeba pristatyti. Vietoje nebūni 30 min ir tris dienas važiuoja būtent tuo metu. Su kitais vežėjais dar taip nebuvo
Atsakyti
Puikus kurjeris Karolis Paškevičius, jau ne pirmą kartą aptarnauja ir niekada nenuvylė
Atsakyti
Laba diena paskambino kurjeris kad atveza siunta, pasakius, kad darbe busiu tik pusvalandzio begyje kurjeris atsisake siunta atvesti ir laukti, prasiau atvesti veliau bet kurjeris nemandagiai atsisake ir atsake atvesiu rytoj paklausus kelinta valanda buvo atsakyta kad nezino taip iseina kad as turiu nuo 8ryto sedeti ir laukti kada siunta bus atvesta? Dabar liksiu be savo siuntinio siandiena nors jis man buvo svarbus, nes kurjeris atsisake atvesti puse valandos veliau siunta nes nebuvau darbe tuo metu. Kurjeris veze siunta I Mazeikius
Vis dar nesulaukianti siuntos
2019-02-12 21:54:54 IP 212.117.26.18
Atsakyti
Neisivaizduoju, kaip tokia firma dar egzistuoja. Pristatymas LT per 24 valandas tik reklamoje. Siuntos laukiu 2 dienas is eiles, pasiskambinus patikino, kad siandien tikrai sulauksiu, sistemoje matau savo siuntini vel grazinta i TERMINALA! Antra vakara privalau sedeti namie, laukiu siuntos, kai kazkas nusprende sutrumpinti savo darbo laika!
Save gerbiantis vadovas turetu susimastyti, perskaicius tiek neigiamu atsiliepimu. NEREKOMENDUOJU, atsakomybes 0!
Atsakyti
Venipak kurjeriu tarnyba naudojuosi jau virs 4 metu, nei karto nieko blogo neatsitiko.
Paskaicius komentarus as likau pakraupus, zmones Jus labai susireiksmine, ir darot problemas ten kur ju nera, (arba gali but maziau), pati turiu darba ir buvau VPA atostoguose tai esu susidurus ir su tuo, kad reikia i darba, ir su tuo kad reikia iseiti is namu.
Visu pirma jeigu zinau, kad nuo 8 iki 17 dirbu, uzsakyme rasau darbo adresa ir visai nesvarbu ar ten vokas ar ten padangos ar batutas nes ir batuta uzsakynejau i darba nes to momentu nieko namie nebuvo, ber kurjeris maloniai PADEJO man perkraut batuta i mano masina.
Jeigu uzsakau namo ir ivyksta taip, kad reikia iseit is namu o namuose nieko nera visada bandau suderint, kad dabar galiu paimt kazkur pakeliui, arba tiesiog einu pas kaimynus ir prasau priimt mano siunta, apie tai informuoju kurjeri.
Trecia nesakykit, kad Venipakui
toli iki DPD, nes paskutinis kartas su DPD visai nedziugino siunta veze nuo penktadienio iki ketvirtadienio, pasiteisimas, del padidejusio siuntu kiekio, o tai pirmi metai dirbat ir nezinot srauto pries Kaledas? Kodel Venipako vadybininkes pries Kaledas
siunta man atveze laiku?
Nusisypsokit ir maziau taip susireiksminkit, tikrai gyvenimas taps
nuostabesnis.
Sekmes Venipakui!
Atsakyti
Neatveza laiku, meluoja, nukeldami kitai dienai, nebandydami spresti problemos.Ir taip kelis kartus. Geriau nesinaudoti sitos firmos Paslaugomis!
Atsakyti
Noriu padekoti Venipak kolektyvui uz operatyvuma. Labai greit pristate siunta is Rygos. Aciu.
Atsakyti
Negana to, kad sugadinot siuntini ir grazinot ji siuntejui, neinformuodami manes apie siuntos bukle, tai dar ir siunciat klaidinancias zinutes apie siuntos pristatymo data!
Esu labai pasipiktinusi tokia paslaugu kokybe, niekam nerekomenduosiu naudotis jusu paslaugomis!
Atsakyti
Ankščiau naudojausi paslaugomis ir gaudavau prekes visalaik ir visalaik atsiklausdavo kada namuose budavom. Tačiau pastaruoju metu nei skambina, nei atvažiuoja. Kai pats skambini nekelia telefono. Po kelių minučių gauni žinutę, jog kurjeris neatveš siuntos, nes nieko nerado namuose. Nesvarbu kad visą dieną buvo kažkas namuose ir nei skambino į telefoną pasiklaust durų kodo nei į duris neskambino. Tai įdomu kaip jis sužinojo ar yra kas namuose ar ne. Ir nereik čia teisintis jog nespėjat. Nereik tada rašyt jog šiandien pristatysit siunta jeigu nespėjat
Atsakyti
vilniaus.r 2018-06-07 19:51:18
Pritariu visiem šiems neigiamiems atsiliepimams apie Venipak, siaubas, dar ir gražos neturi... aptarnavimas siaubingas...
Na grąžos tai ir neturi turėti. Mokant grynais visada būna parašyta - turėti visą sumą be grąžos.
Atsakyti
Jau antrąkart siunta vėluojama paimti tris darbo dienas. Teiraujantis kodėl vis verčiama kaltė ant siuntėjo, kad tai siunta nebuvo paruošta, tai kurjeris negalėjo susisiekti, bet nei skambučio praleisto, nei atvažiavęs nebuvo. Kažin kaip jie nusprendžia, kad siunta neparuošta? Telepatija tikrai neveikia, nes siunta sėkmingai laukia jau 3 darbo dieną. Ir nebe pirmas kartas taip. Paskutinysyk siunčiu per Venipak. Viliuos, kad gal pagaliau paims ir nuveš, nes pinigai sumokėti, gavėjui sekimo numeris duotas..
Atsakyti
Sveiki,
ar yra kas nors kas dirba sioje imoneje vairuotoju - ekspeditoriumi su sunkvezimiu? Koks darbo grafikas ir atlyginimas? Is anksto Dekoju uz atsakyma!
Atsakyti
Venipak kurjeris 2018-08-24 21:28:35
Pirmiausia visi uzsisake preke ryte ~ 8 val. gaunate zinute, kad siandien gausite siunta ir laika galite derinti su kurjeriu. Tie kurie pasiskambina nebuna jokiu problemu ir siuntos yra pristatomos. Reikia suprasti kad kurjeris turi per diena isvesti ~ 80 siuntu, beto jis turi paimti ir paemimus. Kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir pagal ji vaziuoja. Kurjeris per diena suvazineja po 250 km ir daugiau. Ivardysiu didziausius priekaistus klientu, negaunancius siuntu, kurie nera pagristi.
1. Asmuo neatsiliepia, nes dar miega, tiesiog isjungtas telefonas, nerysio zonoje, blogas telefono numeris. Kurjeris vaziuodamas pas kiekviena klienta susisiekia dar papildomai. Neatsiliepus is kurjjerio gauna dar viena papildoma sms, kad reikia susisiekti su kurjeriu del siuntos. Net ir tuo atveju jei neimanoma prisiskambinti, o marsrutas pakeliui kurjeris vaziuoja pas klienta ir daznais atvejais randa klienta namuose. Nesusisiekus su klientu minetais atvejais kurjeris tolimu nuotoliu nevaziuoja. Atsikele klientai po 2, 3 valandu pradeda skambinti kurjeriui ir nori gauti siunta, nesuprasdami kad kurjeris juos jau yra seniai pravaziaves, jis kitam rajone ir pan, buna pravaziave nuo tos vietos 30-50 km ir jo laukia jau kiti gavejai ir jis nebeturi jokiu galimybiu grizti atgal.
2. Klientas nori siunta gauti tam tikru laiku. Klientas nesupranta, kad kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir i tam tikra vieta vaziuoja tam tikru laiku. Ir jis negali tarkim atvaziuoti 12.00 kliento pageidavimu nes jis ten vaziuoja 9.00
3. Slagbaumai, tvoros, vartai, sunys, skambuciai. Buna kad kurjeis negali atvaziuoti, nes reikalinga, kad klientas pakeltu slagbauma, o jam neatsiliepus nera kaip privaziuoti iki nurodyto adreso. Buna uzdaryti vartai, didziules tvoros, jokiu skambuciu prie ju. Nelipsi gi per tvora. Arba teritorijoje begioja didziuliai sunys, neieisi i teritorija nors namuose ir bus kazkas.
4. Klaidingas adresas. Klientas uzsisake siunta vienokiu adresu, o nori gauti kitokiu. kurjeris visada atves siunta jeigu tai jo marsrute ir jei jis jo dar nepravaziaves. Bet dazniausiai buna kad norima gauti siunta jau buna kito kurjerio marsrute. Kad ir salyginai netoli, taciau kurjeris retais atvejais vaziuos ne i savo marsruta. Kurjeriui uztenka pilnai darbo ir savo marsrute, Dirbame po 10 val ir daugiau.
5. Dideliu gabaritu siuntos. Zmones juk zino ka uzsisako ir kur. Padangos, baldai, buitine technika ir t.t. Kurjeris nenesios tokiu siuntu, kurios sveria daugiau kaip 35 kg. ar tokios kuriu vienas negali uznesti. Gavejas turi pasirupinti tuo is anksto, kas jam tai sunes. Kurjeris tik gali padeti.
6. Nieko nerado namuose. Sia zinute gaunate visi is Venipak sistemos negave siuntos, bet nebutinai tik delto kad nebuvote namuose. Taip pat jei neatsiliepete, isjungtas tel., neturejote atsiskaitymui pinigu, blogas nurodytas adresas.

Taigi nereikia pulti kurjeriu, o reikia suprasti ir mus. Nera taip kad piktybiskai nevestume siuntu. Uz kiekviena pristatyta siunta gauname pinigus, taigi kuo daugiau isvezame, tuo daugiau uzdirbame.
Ponas Venipak kurjeri, Kaip paaiškinsi mano atvejį, kur jūsų darbuotojas Edmundas Raguckas bendrauja, kaip chamas ir nurodo atvykimo laiką nuo 8 iki 17 val., nepripažista savo klaidų, sau leidžia atvažiuoti dviem valandom anksčiau negu pats diena prieš buvo nurodęs laiką ir išvažiuoti, nors puikiai buvo informuotas, kad žmona dar nebus grįžusi iš darbo. Tame jis nemato nieko blogo, nes sako, kad jis dirba ir yra nekaltas kad pasisekė greičiau susisukti. Kiti matai nedirba ir turi laukti pono kurjerio sausio mėn. šaltyje kaip išguiti iš namų šunys nuo 8 iki 17 val. Koks jis vargšas ir kokie žmonės matai neprotingi. Viena Venipak firma dirba, o kiti turi nedirba ir turi mesti viską ir laukti visą darbo dieną susireikšminusių VENIPAK firmos kurjerių. Ką man tokiu atveju gali pasakyti. Ką galvoji aš nedirbu. Mano darbas yra žymiai sudėtingesnis už jūsų pasivažinėjimus lyginant su mano, kur atvykęs į vietą nežinai ką rasi. Tu sėdi mašinoje šiltai ir žinutes siuntinėji, o aš esu priverstas eiti ir ieškoti žmogaus, bei gelbėti jį. Taigi neverk. Tu nesi ir nebuvai tokioje situacijoje kaip kiti, kurie dirba visą parą ir gelbėja žmones bet kokiu paros metu. Man irgi yra tvoros, užrakintos durys, vilkiniai šunys kieme, kodai durų ne tie, adresai neatitinka ir tel. neatsiliepia.Taigi nieko man čia naujo nepasakei.
Atsakyti
Šiandien ryte susisiekus su kurjeriu žmona buvo šokiruota šiuo žemo intelekto vaikėzo atsakymu. Žmona paklausė kokia valanda šiandien siunta žada pristatyti ponas kurjeris Edmundas Raguckas. Jis atsakė, kad siuntą pristatys nuo 8 iki 17 val. Taigi jeigu nori gauti siunta tiesiog neik į darbą. Jo ekscelencija ponas kurjeris Edmundas Raguckas labai įsižeidė, kad vakar atskaitėme jam moralą už tai, kad jis nesilaiko duoto žodžio ir atveža prekė anksčiau dviem valandom negu pats buvo prižadėjęs. Dar jis perspėjo, kad jeigu bus dar tokie nepasitenkinimai ir išsišokimai, tai jis, jo didenybė, kurjeris siuntą grąžins tiekėjui. Tada mes turėsime labai didelių problemų atsiimant siuntą, kadangi nesame kantrūs, trukdome jam dirbti ir nemokame laikyti liežuvį už dantų. Na toks cinikas aišku prašosi pats būti paauklėtas. Šiandien apie 15 val. atvežė siuntą šis susureikšminęs siuntų vežėjas. Teko išdėti visą tiesą, kad prižadėti ir netesėti, tai reiškia apgauti žmogų. Na, kadangi šis vaikėzas yra labai žemo intelekto, grubus bendraujant, įžūlus, tai tiesiog nesupranta savo klaidų. Tokiam net kuolą ant galvos tašyk. Jam vienodai. Proto nepridėsi. Vėl gi pradėjo grasinti, kad gali apsisukti ir išvažiuoti, bei neduoti prekės jei jam dar išdrįsime ką nors pasakyti. Taip būtu ir padaręs jeigu aš tiesiog jėga tos siuntos nebūčiau atėmęs. Toliau liepiau nešdintis iš mano kiemo ir gyvenime nesirodyti. Na dar buvo man grasinama, kad man bus didelių problemų ir turėsiu reikalų su policija. Jam juk reikia pasirodyti psichiatrams. Jie tikrai suras tinkamą lygos kodą. Policija čia nepadės. Gerbiamieji kas skaitote mano šį komentarą, venkite siuntų transportavimo tarnybos VENIPAK. Šios firmos logistika, bei administracija taip pažadukai ir melagiai. Jie nenori girdėti jokių pretenzijų. Nekelia ragelio. Gina savo pamišėlius kurjerius.
Atsakyti
Vidmantas 2018-10-01 08:13:27
Rekomenduoju. Gal kazkam ir veluoja siuntos, bet bent matai visa info apie ja. Jai nepriskambina, visada atsiuncia prisistatymo zinute. Su kurjeriu sutarti galima kad ir mieste pasiimti kai jis reisuoja. Sistema sioje imoneje gera. Vairuotojai bendrauja taip pat kaip su jais bendrauji.
Na ponas Vidmantai man gyvenant kaimo vietovėje sunku reisuojanti Vinipac kurjerį gaudyti mieste. Vairuotojas tikras chamas, kuris į akis meluoja, kad sutartu laiku nerado, nors atvyko dviem valandom anskčiau kaip žmona buvo dar darbe.Vinipac vairuotojo pavardė, kuris šiandien apgavo mano žmoną ir net nesugebėjo atsiprašyti yra Edmundas Raguckas. Taigi neignoruokite žmonių pasisakymų. Jie teisūs. Negali visi kaip susitarę panašiai rašyti apie tas pačias problemas. Taigi kaip vairuotojai elgiasi taip ir su jais bendrauji. Aš esu ypatingai jautrus žmogus ir nekenčiu melagių, sukčių, vagių ir kitokių išgamų. Pats niekada nemeluoju ir visada sakau tiesą visiems į akis nesvarbu ar vairuotojas ar prezidentas būtu. Noriu dar pabrėžti, kad nuo Vinipac firrmos esu nukentėjęs keturis kartus. Taigi jų įstaigoje teigiamų permainų nėra. Jie dirba tiesiog ignoruodami klientų pastabas. Nėra manau išmestas nei vienas darbuotojas kliento reikalavimu. Net nėra manau nei vienas nubaustas, kuris vienaip ar kitaip sukėlė dideliu nepatogumų klientams.
Atsakyti
Visiška anarchija. Neįmanoma jų suprasti, ką ši Vinipac firmą nori pasiekti apgaudinėdama savo klientus.
Šiandien 2019-01-21 ryte buvo suderinta su kurjeriu, kad 16val. jis atvež prekę. Jis gi atvažiavo kai dar nebuvo 14val. Tuo metu žmonos dar nebuvo namuose, kuri ir suderino laiką su Vinipac firmos kurjeriu Edmundu Ragucku. Šis veikėjas aišku išvažiavo neatidavęs prekės. Jis dar atsiuntė žinutę, kad matai nerado nieko, nors namuose aš buvau. Jis tiesiog nesilaiko savo žodžio ir drįsta ciniškai kaltinti kitus. Jeigu suderinta 16 val. tai būk malonus laikykis duoto žodžio. Na o ciniškai kalbėti, kad sutartu laiku neradau nieko yra visiškas absurdas. Kas svarbiausia čia jau gal ketvirtas kartas, kaip VINIPAC kurjeriai taip elgiasi. Svarbiausia, kad paskambinus tel. į VINIPAC klientų aptarnavimo skyrių gaunu atsakymą iš Renatos Dainarovič moralo formos:, , Jus ką nežinote, kad ir kuras kainuoja ir laiko sanaudos". Pagal ponia Renata gaunasi, kad kalta mano žmoną ir tuo atveju kai VINIPAC firmos kurjeris nesilaiko duoto žodžio. Na, o dabar jau jiems negaliu net priskambinti. Tiesiog nekelia ragelio. Nepatiko, kad juos apšaukiau ir sukčiais išvadinau. Gal kas žino kaip atsisakyti Vinipac paslaugų, kaip internetu užsisakai prekę.
Atsakyti
Žemo lygio aptarnavimas: Siunta turėjo būti pristatyta nurodytu adresu, tačiau pristatymo dieną gauta sms žinutė, kad siunta palikta pristatymo punkte ir galima pasiimti per 5d.d, nors likusias dvi siuntas, tik kito siuntėjo, kurjeris pristatė nurodytu adresu (tuo pačiu, kuriuo turėjo atvežti ir paliktą siuntą). Paprašius kurjerio nuvykti ir atvežti paliktą siuntą, nes tai jo klaida, jis tą padaryti atsisakė, mergaitė pagalbos telefonu taip pat niekuo negalėjo padėti nes pasak jos "mūsų klaidos- jūsų problemos" Negana to, skelbiama, kad atsiėmimo punktas dirba iki 18val, tačiau nuvykus 17.10val. durys jau buvo užrakintos. Ši situacija sukėlė daug nepatogumų, nes siunta buvo reikalinga šiandien, o dabar neaišku ar ją pavyks atsiimti rytoj...
Atsakyti
Labai nusivyliau kurjerio paslaugomis nes siuntos nepristato o skambučius ignoruoja ir 2 dienas gaunu sms kad manes nera namie nors pas mane net nebuvo atvazeves ir net nepaskambino
Anksčiau tokiu problemu neturejau tikiuosi gal susiims ir pristatys zmonems siuntas laiku
Atsakyti
Liūdna ir netikėta, kai šiais laikais pasitaiko tokio lygio "aptarnavimas" (neapsiverčia liežuvis to vadinti aptarnavimu). UAB Venipak vairuotojas šiandien mums pristatė mūsų tiekėjų siuntą - monitorių ir nešiojamą kompiuterį. Kadangi turime blogos patirties su tokios technikos pristatymu (buvome gavę sudužusį televizorių, kurio pakuotė nebuvo pažeista ir siunta gavimo metu nebuvo patikrinta), siuntą prie vairuotojo nusprendėme išpakuoti ir patikrinti, ar nėra matomų pažeidimų, nes Venipak nurodo, kad pasirašius dėl siuntos gavimo ir nepažymėjus, kad siuntinys pažeistas, pretenzijos nepriimamos. Vairuotojas tiesiog pasiuto - žodžiu, nieko jūs čia nepakuosit, nepatinka, pasiimu siunta atgal ir grąžinu siuntėjui. Kaip tarė, taip ir padarė. Skambutis bendruoju Venipak numeriu buvo bevaisis - iš vienos pusės jie nuo savęs nusikrato atsakomybę, jei pasirašai, kad siuntinį priėmei ir jis nepažeistas, iš kitos pusės nesuteikia galimybės įsitikinti, kad tas siuntinys iš tiesa nepažeistas. Žodžiu - #VENIPAKYRABLOGIS.
Atsakyti
Esu nusivylusi jūsų vairuotoju, kurio paprašius atvežti siuntinį iki darbovietės, kuri yra nuo namų, tik nusileidus nuo kalno, pareiškė jog neturi tam laiko ir paliks siuntą punkte.
Atsakyti
Anksciau stambesniu problemu nekildavo bendraujant su Venipak, bet si karta padarius pastaba del savavaliskai paliktos siuntos skirstymo centre esancio uz 20 km. nuo namu, prasidejo neregeti dalykai, Venipak centras nesugebejo susitvarkyti su savo vairuotoju, susitarus su centru jog kita diena kurjeris is skirstymo centro paims ta jo palikta siunta ir atves i namus, vietoje to siunta buvo issiusta atgal siuntejui i Vilniu. Siuntejas ja issiunte man ja pakartotinai, bet izsizeides vairuotojas man jos nesiteike pristatyti dvi dienas, kiekviena diena ryte gavau zinute kad susitarciau su kurjeriu del pristatymo bet susisiekti nepavyko ignoravo mano skambucius i juos neatsiliepe, o po pietu abejas dienas gavau zinutes kad manes nepavyko rasti namuose, taip siuntinys antra karta gryzo pas siunteja, informuojant siunteja jog mano adresu Venipak siuntu nepristatines nes kurjeriui "buvo grasinama susidorojimu", bendravimas su Venipak centru vaisiu nedave, vairuotojas viska padare taip kaip jis norejo, greiciausiai del darbuotoju stokos Venipak priversti imti i darba idiotus ir su jais taikstytis. Nerekomenduoju
Atsakyti
Užsisakiau prekę internetinėje parduotuvėje, kurios svetainėje pristatymas galimas tik per siuntas "Venipak". perkant prekę pažymėta, kad siunta bus pristatyta sekančią dieną. Prekės pristatymui nurodau savo vardą, pavardę ir adresą (čia tai jau asmens duomenys, beje, susipažinti su duomenų tvarkymo taisyklėmis jokios nuorodos nemačiau), sumoku už pristatymą "sekančią dieną" 3 eurus ir... vakare gaunu žinutę, "jei siuntą norite atsiimti rytoj, atvykite į Gargždus (adresas nurodytas), arba siunta bus pristatyta nurodytu adresu per 5 d.d. Taip ir likau nesupratusi, kodėl per 5 d.d. ir už ką sumokėjau 3 eurus (alia už pristatymą), bet pačiai reikia važiuoti pasiimti siuntą 15 km nuo namų, nes noriu siuntą gauti "sekančią dieną", o ne per 5 d.d.
Atsakyti
Nespėjus atsiliepti į kurjerio skambutį iškart sulaukiau žinutės, kad nerado namuose ir pristatys rytoj. Nors į namus niekas net nebandė eiti. Perskambinau už 5 minučių (nes prieš tai buvo užimta) ir sulaukiau paaiškinimo, kad man buvo neįmanoma prisiskambinti, o jis jau dabar kitame miesto gale (nors praėjo 5 min nuo jo skambučio). Ir kad jam laikas - pinigai. Pasirodo, tik šios įmonės darbuotojams galioja šis dėsnis. O gavėjas turi sėdėti visą dieną namuose ir jo laukti, negalėdamas turbūt be telefono net į tualetą nueiti. Nesuprantu, kodėl išvis kažkas naudojasi šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Labai nusivyliau šia įmone, užsisakiau siuntą su kurjerio pristatymu tai atvežę paliko kažkokiu neaiškiu adresu, kai pradėjau aiškintis pasakė kad atveš už poros dienų, po trijų dienų gavau žinutę kad šiandien pristatys, bet siunta dar iki dabar nepristatyta o paskambinus sako kad ji kažkur, , klaidžioja"!
Atsakyti
Labai nepatariu naudotis imones paslaugomis, kurjeriai veluoja, nesilaiko grafiku, atveza siunto po nustatyto laiko - vienos problemos.
Atsakyti
Venipak pasinaudojau 2 kartus, nors ir ne savo noru, nesuprantu kodel internetines parduotuves renkasi ju paslaugas, jiems gal kaina patrauklesne, o as abu kartus gavau kurjerio numeri laiko suderinimui, o paskambinus isaiskeja, kad laiko su jais suderinti neimanoma, tiesiog pasako, kad siunta bus apie pietus, kitu laiku nezino kur bus, o po 15h jau neimanoma nes jie jau baigia darba ir atsiimti neimanoma, kitomis dienomis tas pats, laikas nederinimas, galima tik pakeisti adresa, o tokiu atveju reikia laukti dar viena diena ir atsiimti darbe... Isvados tokios, kad klientas kaltas, nes negali atsiimti siuntos tuo metu, venipak gi nesupranta, kad didzioji dalis gyventoju dirba iki 17h, o jie gali pristatyti gal tik iki 14h. Gaunasi taip, kad pinigai sumoketi, siunta veluoja, ir dar naujas galvos skausmas kaip ta siunta parsivezti is darbo i namus jei siunta didesne...
Atsakyti
Dekoju uz silta, rupestinga bendravima.Dekoju kurjeriui uz greita siuntos pristatyma.Tai bus ne paskutinis mano uzsakymas pas jus.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis, ypatingai įmonėms, bėgti kuo toliau! Nes ši įmonė niekada nebūna kalta dėl sulaužytų/sugadintų siuntų, visada kaltas klientas. Aišku Venipakui tai labai patogu, kadangi jei siuntos vertė yra mažesnė nei 250MGL įmonė nuostolius gali išsireikalauti tik teismo būdų, nes policija nepradeda tyrimo, o jei žala sakykime 100 eurų nieks juk į teismą nesikreips, nes bylinėjimosi išlaidos ir sugaištas laikas bus daug ilgesnis. Va taip ir kratosi bet kokios atsakomybės už sulaužytas siuntas, ir jiems visiškai neįdomų kad tai jų kaltė, nes į bet kokius argumentus atsako cituodami savo taisykles, atrodytų kad atsakinėja ne žmogus, o robotas.
Atsakyti
Pati prasciausia pristatymo imone. Jau baiges kantrybe.
1. Sumoku už pristatyma i namus, o kurjeris skambina ir nori palikti LP express pastomate. Nesutikus, atvyko labai nepatenkintas.
2. 3 kartus per mėn teko susidurti, visus kartus prašė, kad nusileisti i apačia. Tai tegu rašo, kad pristato iki laiptinės, o ne i namus.
3. Parašo zinute is vakaro, kad pristatys rytoj (o man reikia pas daktarą). Ryte atsiunčia zinute su kurjerio nr, kad susitarti dėl laiko. Ne karto nejo susitarti man patogių laiku. O kai viena karta išėjau pas gydytoja nesulaukus, sumane i poliklinika pristatyt. Nesutikau. Laikau be siuntos. Kam siunčia ta kurjerio nr, jei vistiek veža jis kada nori.
Nu katastrofa tikra, gaila, kad uzsakant prekes internetu neina pasirinkti pristatymo įmones. Tai tikrai NESIRINKCIAU venipak.
BAISU. Ir net nesistengia pasikeisti.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

E-GASTRO viskas ko reikia Jūsų virtuvei
E-GASTRO viskas ko reikia Jūsų virtuvei 04-12 13:09
HoReCa sektorius - viena iš daugialypių pramonės šakų. Maitinimo paslaugomis yra plačiai naudojamasi ir jos sudaro nemažą kasdienybės dalį. Restoranų, viešbučių, mokyklų ir...
Rinkoje laukiamas "Samsung Galaxy Fold" lūžta
Rinkoje laukiamas "Samsung Galaxy Fold" lūžta 04-18 18:11
Neseniai pristatytas beveik 2.000 USD kainuosiantis "Samsung" išmanusis telefonas "Galaxy Fold", turintis perpus sulenkiamą ekraną, lūžta vos po kelių dienų naudojimo, teigia apžvalgininkai.
Biržos prieš Velykas susikoncentravo į pozityvą
Biržos prieš Velykas susikoncentravo į pozityvą 04-18 17:36
Vakarų Europos akcijų biržose investuotojai ketvirtadienį nusprendė, kad prieš Velykas reikia susikoncentruoti į gerus įmonių rezultatus ir nesureikšminti makroekonominių duomenų, kurie ne visi...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

PepsiCo 127,01 +3,76%
Intel 58,56 +3,26%
Goldman Sachs 207,90 +3,00%
JPMorgan 114,30 +2,88%
Moody's 187,97 -1,35%
AIG 45,97 -1,65%
Pfizer 39,88 -2,54%
IBM 139,11 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6300,49 +6,08%
Cukrus 0,57 +1,79%
Vištiena 2,09 -2,79%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Nafta 64,05 +1,03%
Benzinas 1,57 +9,79%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%