VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Anksciau stambesniu problemu nekildavo bendraujant su Venipak, bet si karta padarius pastaba del savavaliskai paliktos siuntos skirstymo centre esancio uz 20 km. nuo namu, prasidejo neregeti dalykai, Venipak centras nesugebejo susitvarkyti su savo vairuotoju, susitarus su centru jog kita diena kurjeris is skirstymo centro paims ta jo palikta siunta ir atves i namus, vietoje to siunta buvo issiusta atgal siuntejui i Vilniu. Siuntejas ja issiunte man ja pakartotinai, bet izsizeides vairuotojas man jos nesiteike pristatyti dvi dienas, kiekviena diena ryte gavau zinute kad susitarciau su kurjeriu del pristatymo bet susisiekti nepavyko ignoravo mano skambucius i juos neatsiliepe, o po pietu abejas dienas gavau zinutes kad manes nepavyko rasti namuose, taip siuntinys antra karta gryzo pas siunteja, informuojant siunteja jog mano adresu Venipak siuntu nepristatines nes kurjeriui "buvo grasinama susidorojimu", bendravimas su Venipak centru vaisiu nedave, vairuotojas viska padare taip kaip jis norejo, greiciausiai del darbuotoju stokos Venipak priversti imti i darba idiotus ir su jais taikstytis. Nerekomenduoju
Atsakyti
Užsisakiau prekę internetinėje parduotuvėje, kurios svetainėje pristatymas galimas tik per siuntas "Venipak". perkant prekę pažymėta, kad siunta bus pristatyta sekančią dieną. Prekės pristatymui nurodau savo vardą, pavardę ir adresą (čia tai jau asmens duomenys, beje, susipažinti su duomenų tvarkymo taisyklėmis jokios nuorodos nemačiau), sumoku už pristatymą "sekančią dieną" 3 eurus ir... vakare gaunu žinutę, "jei siuntą norite atsiimti rytoj, atvykite į Gargždus (adresas nurodytas), arba siunta bus pristatyta nurodytu adresu per 5 d.d. Taip ir likau nesupratusi, kodėl per 5 d.d. ir už ką sumokėjau 3 eurus (alia už pristatymą), bet pačiai reikia važiuoti pasiimti siuntą 15 km nuo namų, nes noriu siuntą gauti "sekančią dieną", o ne per 5 d.d.
Atsakyti
Nespėjus atsiliepti į kurjerio skambutį iškart sulaukiau žinutės, kad nerado namuose ir pristatys rytoj. Nors į namus niekas net nebandė eiti. Perskambinau už 5 minučių (nes prieš tai buvo užimta) ir sulaukiau paaiškinimo, kad man buvo neįmanoma prisiskambinti, o jis jau dabar kitame miesto gale (nors praėjo 5 min nuo jo skambučio). Ir kad jam laikas - pinigai. Pasirodo, tik šios įmonės darbuotojams galioja šis dėsnis. O gavėjas turi sėdėti visą dieną namuose ir jo laukti, negalėdamas turbūt be telefono net į tualetą nueiti. Nesuprantu, kodėl išvis kažkas naudojasi šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Labai nusivyliau šia įmone, užsisakiau siuntą su kurjerio pristatymu tai atvežę paliko kažkokiu neaiškiu adresu, kai pradėjau aiškintis pasakė kad atveš už poros dienų, po trijų dienų gavau žinutę kad šiandien pristatys, bet siunta dar iki dabar nepristatyta o paskambinus sako kad ji kažkur, , klaidžioja"!
Atsakyti
Labai nepatariu naudotis imones paslaugomis, kurjeriai veluoja, nesilaiko grafiku, atveza siunto po nustatyto laiko - vienos problemos.
Atsakyti
Venipak pasinaudojau 2 kartus, nors ir ne savo noru, nesuprantu kodel internetines parduotuves renkasi ju paslaugas, jiems gal kaina patrauklesne, o as abu kartus gavau kurjerio numeri laiko suderinimui, o paskambinus isaiskeja, kad laiko su jais suderinti neimanoma, tiesiog pasako, kad siunta bus apie pietus, kitu laiku nezino kur bus, o po 15h jau neimanoma nes jie jau baigia darba ir atsiimti neimanoma, kitomis dienomis tas pats, laikas nederinimas, galima tik pakeisti adresa, o tokiu atveju reikia laukti dar viena diena ir atsiimti darbe... Isvados tokios, kad klientas kaltas, nes negali atsiimti siuntos tuo metu, venipak gi nesupranta, kad didzioji dalis gyventoju dirba iki 17h, o jie gali pristatyti gal tik iki 14h. Gaunasi taip, kad pinigai sumoketi, siunta veluoja, ir dar naujas galvos skausmas kaip ta siunta parsivezti is darbo i namus jei siunta didesne...
Atsakyti
Dekoju uz silta, rupestinga bendravima.Dekoju kurjeriui uz greita siuntos pristatyma.Tai bus ne paskutinis mano uzsakymas pas jus.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis, ypatingai įmonėms, bėgti kuo toliau! Nes ši įmonė niekada nebūna kalta dėl sulaužytų/sugadintų siuntų, visada kaltas klientas. Aišku Venipakui tai labai patogu, kadangi jei siuntos vertė yra mažesnė nei 250MGL įmonė nuostolius gali išsireikalauti tik teismo būdų, nes policija nepradeda tyrimo, o jei žala sakykime 100 eurų nieks juk į teismą nesikreips, nes bylinėjimosi išlaidos ir sugaištas laikas bus daug ilgesnis. Va taip ir kratosi bet kokios atsakomybės už sulaužytas siuntas, ir jiems visiškai neįdomų kad tai jų kaltė, nes į bet kokius argumentus atsako cituodami savo taisykles, atrodytų kad atsakinėja ne žmogus, o robotas.
Atsakyti
Pati prasciausia pristatymo imone. Jau baiges kantrybe.
1. Sumoku už pristatyma i namus, o kurjeris skambina ir nori palikti LP express pastomate. Nesutikus, atvyko labai nepatenkintas.
2. 3 kartus per mėn teko susidurti, visus kartus prašė, kad nusileisti i apačia. Tai tegu rašo, kad pristato iki laiptinės, o ne i namus.
3. Parašo zinute is vakaro, kad pristatys rytoj (o man reikia pas daktarą). Ryte atsiunčia zinute su kurjerio nr, kad susitarti dėl laiko. Ne karto nejo susitarti man patogių laiku. O kai viena karta išėjau pas gydytoja nesulaukus, sumane i poliklinika pristatyt. Nesutikau. Laikau be siuntos. Kam siunčia ta kurjerio nr, jei vistiek veža jis kada nori.
Nu katastrofa tikra, gaila, kad uzsakant prekes internetu neina pasirinkti pristatymo įmones. Tai tikrai NESIRINKCIAU venipak.
BAISU. Ir net nesistengia pasikeisti.
Atsakyti
Nu KATASTROFA, o ne pristatymo firma.
Gavau sms, kad šiandien atveš siuntą. Laukiau visą dieną. Nesulaukiau. Skambinau kurjeriui nurodytu tel. nr bet neatsiliepė.
Tai nežinau kur kreiptis. ką daryti....
Atsakyti
Kažkokia keista sistema pas juos. Parašė žinutę, kad atveš prekes, bet jokio laiko intervalo nenurodė. Tai taip išeina, kad turiu atsiprašyti iš darbo ir laukti visą dieną, nes neaišku kurią valandą atveš. Tokių galimybių neturiu. Kitą dieną teko pačiai ieškoti kaip susisiekti su vairuotoju. Kai susisiekiau, pasirodo jis jau važiavo link namų. Teko keisti visus planus ir susitarti, kad atvežtų į darbą. Dabar turiu papildomų rūpesčių, kaip parsivežti iš darbo namo. Labai rekomenduoju jums susitvarkyti savo sistemą ir iš anksto sutarti pristatymo laiką, taip kaip daro visos kitos kurjerių įmonės.
Atsakyti
Pati blogiausia pristatymo firma lietuvoje. Iš ryto gaunu sms žinutė kad siunta bus pristatyta šiandien. tai laukiu visa diena siuntos ir siuntos niekas neatvesa. Nors kurjeriui buvo skambinta ir kurjeris pasake kad šiandien tikrai atveš siunta. Meti visus darbus ir lauki visa diena be reikalo.... Ir tai jau ne pirmas kartas. Pries tai buvo ir 2 dienas neatveze siuntos. Galu gale susitariau susitikt mieste ir pats atsiemiau siunta. Tikrai nerekomenduoju.
Atsakyti
Nusivyliau šia firma. Gavau ryte žinutę, pasiskambinau su kurjeriu pasakė, kad po pietų atveš siuntą, bet neatvežė, nei žinutes, nei skambučio negavau, visą dieną namuose prasedėjau laukiau... Paskambimau vakare nekelė, o po to buvo telefonas išjungtas. Jau nepirmas kartas su šia firmą. Nerekomenduočiau.
Atsakyti
Nepatarciau su jais susidet, melagiu kontora, pinigu nemoga uz paslaugos, nuomoja transporta ir nemoka pinigu, net nesugeba pripilt kuro po grazinimo automobilio, nekalbant kad masinos po ju tragiskai atrodo, buhaltere nesigaudo darbe, truksta kulturos bendravime ir t.t., vien tik minusai, labai nepatikimi !!!
Atsakyti
2 kartus iš 3 per mėnesio laikotarpyje kurjeris savavališkai paliko prekes atsiėmimo punkte. Vienas atvejis, kai net neparašius tos stebuklingos žinutės, kad noriu atsiimti prekę atsiėmimo skyriuje, kitą dieną laukdama kurjerio vietoje to gaunu žinutę, kad prekė palikta skyriuje, atsiimti galiu pati. Kitas atvejis, šiandien, kad su manimi negalėjo susisiekti (!!! nors žinutę tai gavau kažkaip) ir praleisto skambučio nebuvo. Jeigu būtų skambinę ir kažkokiais būdais pas mane nebūtų buvę ryšio - bučiau gavusi žinutę apie skambintą numerį, deja to nebuvo. Taip pat kita žinutė iškart po šios sekė, kad nieko nebuvo namuose - nors namuose taip pat buvau. Skambinu kurjeriui 9 kartus - susisiekti neina, nes telefonas užimtas ir skambinant iš eilės ir palaukus. Kaip tai suprasti? Žodžiu labai blogai, turiu eiti ir tįsti šuns ėdalą kilogramais namo pėsčiomis, tai už kokį pristatymą aš moku? Esu labai nepatenkinta ir nerekomenduoju.
Atsakyti
Laiku, organizuotai ir be priekaištų pristatyta siunta. Žaibiškas greitis ir puikiai orientuotas kurjeris. Net gaila, kad nespėjau paklausti vardo ir pavardės - parašyčiau padėką asmeniškai už tobulai atliktą darbą.
Atsakyti
Rekomenduoju. Gal kazkam ir veluoja siuntos, bet bent matai visa info apie ja. Jai nepriskambina, visada atsiuncia prisistatymo zinute. Su kurjeriu sutarti galima kad ir mieste pasiimti kai jis reisuoja. Sistema sioje imoneje gera. Vairuotojai bendrauja taip pat kaip su jais bendrauji.
Atsakyti
Sveiki.šendiena turejo atvešti siuntini ir neatveže.net neužvažiavo nurodytu adresu.Turejo pristatiti vaistus suniukui neatveže.ir kaip paskambinau kurjerio vairuotojui jis man pasake kad 6 kartus skanbines man, taip ir buvo bet as visa diena buvau namie ir laukiau siuntos telefono negirdejau nes buvau lauke o gavau zinute i telefona kad jis reiškia buvo atvykes bet manes nerado namie o tai yra melas jis atvykes tikrai nebuvo prašau isiaiškinti su vairuotoju kad tuokie dalikelei nepasikartotu.aciu uz supratima.
Atsakyti
Sveiki.vakar turejo atvešti siuntini ir neatveže.net neužvažiavo nurodytu adresu.darbai buvo suplanuoti.ir neatlikti.del to kad neatveže.ir kaip paskambinau kurjerio vairuotojui nepagarbiai šnekejo.vos ne gazdinimai buvo
Atsakyti
laiku nepristatomos siuntos
Atsakyti
sveiki, prieš pusmetį jau buvau patalpinęs panašų atsiliepimą, bet kadangi Venipak, kompensavo nuostolius ištryniau.
Šiuo metu šioje, situacija sekanti:
per 3 mėnesius pažeistos keturios siuntos, bendra nuostolių suma apie 900 eurų. Kontora atsirašinėja standartinėmis apie frazėmis. PVZ, netinkamas pakavimas, tūrinės prekės, ne gabaritai ir taip toliau, kad tik nekompensuoti nuostolių
Jiems visiškai nesvarbu, kad tai gamyklinės pakuotės, kad prekės kažkokiu būdu iki patekimo į jų rankas transportuotos tūkstančius kilometrų ir kažkodėl nenukentėjo, kol nepapuolė į šių neatsakingų ir atgrubusiais nagais dirbančių žmonių rankas.
Jiems nesvarbios Civilinio kodekso nuostatos, kurios aiškiai pasako, kad vežėjas priėmęs prekes iš siuntėjo yra pilnai atsakingas už krovinį iki jo atidavimo momento.
Venipak kontoros credo, < daužom mes, nuostoliai jūsų, o netinka nevežkit>
Nesvarbu, kad vežam po 40-50 krovinių per mėnesį, ir sąskaitas beje apmokame laiku
Na nieko, matysim, kaip čia reikalai suksis, o kurą pusę pakryps, turėdamas laiko informuosiu
pagarbiai vadovas Darius Jocius UAB Technoaura
Atsakyti
Šlamšto krūva, o ne įmonė. Nelankstūs, neatsakingi, darbuotojai nemotyvuoti atlikti darbą, o tiesiog nusimuilinti.

PAIMA PINIGUS, O PRISTATYMO NEATLIEKA, NEDARYKIT SIUNTIMŲ PER JUOS!!! Nusvilsite.

Viskas atseit autimatizuota, bet pati sistema veikia blogai, daug "skylių" joje. Supildai užsakyma, susimoki už pervežimą, atvažiuoja vairuotojas, pasisikunėja, kas nors jam nepatinka ir nepaėmęs krovinio išvažiuoja. O pinigai už pristatyma negrąžinami.
Atsakyti
Nepasikliaukit šios įmonės paslaugomis. Savaitę vežą siuntą ir niekaip nepristato. Pravažiuoja pro šalį autobusiukas ir viskas. Netiko jiem, kad naudoju kitos šalies numerį. Jei buvo tokia problema ir dėl jos negalėjo per tiek laiko su manim susisiekti, tai nėra apie ką ir kalbėt.
Atsakyti
Pirmiausia visi uzsisake preke ryte ~ 8 val. gaunate zinute, kad siandien gausite siunta ir laika galite derinti su kurjeriu. Tie kurie pasiskambina nebuna jokiu problemu ir siuntos yra pristatomos. Reikia suprasti kad kurjeris turi per diena isvesti ~ 80 siuntu, beto jis turi paimti ir paemimus. Kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir pagal ji vaziuoja. Kurjeris per diena suvazineja po 250 km ir daugiau. Ivardysiu didziausius priekaistus klientu, negaunancius siuntu, kurie nera pagristi.
1. Asmuo neatsiliepia, nes dar miega, tiesiog isjungtas telefonas, nerysio zonoje, blogas telefono numeris. Kurjeris vaziuodamas pas kiekviena klienta susisiekia dar papildomai. Neatsiliepus is kurjjerio gauna dar viena papildoma sms, kad reikia susisiekti su kurjeriu del siuntos. Net ir tuo atveju jei neimanoma prisiskambinti, o marsrutas pakeliui kurjeris vaziuoja pas klienta ir daznais atvejais randa klienta namuose. Nesusisiekus su klientu minetais atvejais kurjeris tolimu nuotoliu nevaziuoja. Atsikele klientai po 2, 3 valandu pradeda skambinti kurjeriui ir nori gauti siunta, nesuprasdami kad kurjeris juos jau yra seniai pravaziaves, jis kitam rajone ir pan, buna pravaziave nuo tos vietos 30-50 km ir jo laukia jau kiti gavejai ir jis nebeturi jokiu galimybiu grizti atgal.
2. Klientas nori siunta gauti tam tikru laiku. Klientas nesupranta, kad kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir i tam tikra vieta vaziuoja tam tikru laiku. Ir jis negali tarkim atvaziuoti 12.00 kliento pageidavimu nes jis ten vaziuoja 9.00
3. Slagbaumai, tvoros, vartai, sunys, skambuciai. Buna kad kurjeis negali atvaziuoti, nes reikalinga, kad klientas pakeltu slagbauma, o jam neatsiliepus nera kaip privaziuoti iki nurodyto adreso. Buna uzdaryti vartai, didziules tvoros, jokiu skambuciu prie ju. Nelipsi gi per tvora. Arba teritorijoje begioja didziuliai sunys, neieisi i teritorija nors namuose ir bus kazkas.
4. Klaidingas adresas. Klientas uzsisake siunta vienokiu adresu, o nori gauti kitokiu. kurjeris visada atves siunta jeigu tai jo marsrute ir jei jis jo dar nepravaziaves. Bet dazniausiai buna kad norima gauti siunta jau buna kito kurjerio marsrute. Kad ir salyginai netoli, taciau kurjeris retais atvejais vaziuos ne i savo marsruta. Kurjeriui uztenka pilnai darbo ir savo marsrute, Dirbame po 10 val ir daugiau.
5. Dideliu gabaritu siuntos. Zmones juk zino ka uzsisako ir kur. Padangos, baldai, buitine technika ir t.t. Kurjeris nenesios tokiu siuntu, kurios sveria daugiau kaip 35 kg. ar tokios kuriu vienas negali uznesti. Gavejas turi pasirupinti tuo is anksto, kas jam tai sunes. Kurjeris tik gali padeti.
6. Nieko nerado namuose. Sia zinute gaunate visi is Venipak sistemos negave siuntos, bet nebutinai tik delto kad nebuvote namuose. Taip pat jei neatsiliepete, isjungtas tel., neturejote atsiskaitymui pinigu, blogas nurodytas adresas.

Taigi nereikia pulti kurjeriu, o reikia suprasti ir mus. Nera taip kad piktybiskai nevestume siuntu. Uz kiekviena pristatyta siunta gauname pinigus, taigi kuo daugiau isvezame, tuo daugiau uzdirbame.
Atsakyti
Ernesta 2018-08-22 10:22:24
Daug perku internetu, naudojuosi įvairiomis kurjerįų paslaugomis, bet VENIPAK kurjeris šiandien tiesiog apstulbino. Atvežė vaikišką elektromobilį ir pasakė ateik pasiimk, arba palieku lauke prie durų. Kai bandžiau suderinti laiką, kad atvežtų vėliau, pasakė, kad tikrai vėliau neveš, nes 3 valandą baigia darbą, o paskambino jau kai buvo kieme, todėl taip pat iš anksto negalėjau suderinti laiko, kad vyras būtų namuose. Tuo labiau nežinojau, kad pati turėsiu eiti temti 40kg sveriančią dėžę į 3aukštą palikusi namuose mažamečius vaikus. Jokios pagarbos klientui, suprantu, kad siuntinys sunkus, bet net neturėjau galimybės derinti laiko, kad vyras būtų namie. Žodžiu, jei yra galimybė, rinkitės kitą siuntų tarnyba, nes čia dirba nežmogiški žmonės. (Veiksmas vyko Gargžduose, 9:49. Kurjeris pristatęs siuntą nemandagus, nesukalbamas, net nesileidžia į kalbas)
Gerbiamoji Ernesta, įsidėmėkite, kad pakuotes, kurios sveria <35 kg, darbuotojų saugos ir sveikatos taisyklės draudžia nešti vienam. Tad visais atvejais kurjeriai ne siūlo pasiimti, o prašo, kad nusileistumėt ir kurjeris PADĖTU JUMS užnešti.
Naujas pristatymo laikas, po to kai jus telefoninio pokalbio metu patvirtinote, kad esate namie ir kurjeris atvyko iki jūsų, bei išsikrovė siuntą iš transporto - nederinamas.

Gražios jums dienos!
Atsakyti
Dirbes 2018-08-15 20:18:26
Kurjeriai isveza siuntas po 100 skirtingu tasku kasdien, sunkvezimiai po 30, tarp tu tasku yra parduotuves kuriose praranda po valanda laiko, gavejai siuntas nori gauti tam tikru laiku nes vieniem i darba, kitiem pas dantista, tada marsrutas gaunasi nepakeliui, kurjeris varo po 12val kasdien ir dar kas antra sestadieni ir uzdirba 600eur :D tad zmones, jeigu kas ieskot darbo, arba norit atsisiusti kazka pasinaudojant sia kurjeriu tarnyba tai prasau apeiti ja is tolo, nes imone nesiskaito nei su klientais nei su darbuotojais.
tik jau nemeluokit, kad jie dirba po 12 val kasdien. Laukiau siuntinio iki 2 val, nes tikslaus laiko niekas nepranešė, išėjau trumpam iki vaistinės, paskambino, aš jau prie jūsų, sakau grįšiu apie puse 4, sako aš iki tiek nedirbu. Tai kaip jie dirba, nuo 2 iki 3 val.?
Atsakyti
Užsisakiau siuntinį per Venipak. Vėliau paskaičiau atsiliepimus ir šiek tiek išsigandau. Bet viskas praėjo sklandžiai. Siuntinį gavau laiku, kurjeris buvo mandagus, žodžių viskas puiku.
Atsakyti
Daug perku internetu, naudojuosi įvairiomis kurjerįų paslaugomis, bet VENIPAK kurjeris šiandien tiesiog apstulbino. Atvežė vaikišką elektromobilį ir pasakė ateik pasiimk, arba palieku lauke prie durų. Kai bandžiau suderinti laiką, kad atvežtų vėliau, pasakė, kad tikrai vėliau neveš, nes 3 valandą baigia darbą, o paskambino jau kai buvo kieme, todėl taip pat iš anksto negalėjau suderinti laiko, kad vyras būtų namuose. Tuo labiau nežinojau, kad pati turėsiu eiti temti 40kg sveriančią dėžę į 3aukštą palikusi namuose mažamečius vaikus. Jokios pagarbos klientui, suprantu, kad siuntinys sunkus, bet net neturėjau galimybės derinti laiko, kad vyras būtų namie. Žodžiu, jei yra galimybė, rinkitės kitą siuntų tarnyba, nes čia dirba nežmogiški žmonės. (Veiksmas vyko Gargžduose, 9:49. Kurjeris pristatęs siuntą nemandagus, nesukalbamas, net nesileidžia į kalbas)
Atsakyti
Kurjeriai isveza siuntas po 100 skirtingu tasku kasdien, sunkvezimiai po 30, tarp tu tasku yra parduotuves kuriose praranda po valanda laiko, gavejai siuntas nori gauti tam tikru laiku nes vieniem i darba, kitiem pas dantista, tada marsrutas gaunasi nepakeliui, kurjeris varo po 12val kasdien ir dar kas antra sestadieni ir uzdirba 600eur :D tad zmones, jeigu kas ieskot darbo, arba norit atsisiusti kazka pasinaudojant sia kurjeriu tarnyba tai prasau apeiti ja is tolo, nes imone nesiskaito nei su klientais nei su darbuotojais.
Atsakyti
Buvau labai nustebinta, kai gavus žinutę, kad atvyks siunta, visą dieną būdama namuose jos nesulaukiau, o vėliau gavau sms žinutę, kad paštomate manęs laukia kažkoks siuntinys. Tai buvo būtent tas, kurį man į namus turėjo pristatyti Venipak. Patys savavališkai nusprendė siuntą palikti paštomate ir dar tokiame, kuris man ne pakeliui.
Atsakyti
Benas 2018-08-01 20:05:14
Tai kai gauni SMS žinute pakelk savo stora Šikna ir paskambink kurjeriu del pristatymo laiko
Benai, intelektualu, tikrai :) Šiaip tai čia kurjerių darbas informuoti, kada atvyks. Jiems patiems net nepatogu turėtų būti, kad visi skambinėja ir klausinėja kada pas mane, o kada pas mane, o kada pas mane... O be to, net ir kai paskambini ereliai burbteli kažką nemalonaus ir vis tiek sėdėk ir lauk nežinia kiek.
Atsakyti
Venipakam iki dpd dar augti ir augti... Niekada neaišku, kada atkeliaus siunta. Maždaug sėdėk ir lauk nušvitimo. Nei skambučio prieš atvykstant - nieko.
Atsakyti
Nusivyliau ir as Venipak darbu. Uzsakem gyvunu maisto, atveze, bet pradejo akis draskyti. Dabar vel uzsakem maisto, tai veza jau trecia diena. Niekaip Venipak nesupranta kelinta valanda reikia pristatyti preke, tipo atvaziavo, nerado namuose (nors netuo laiku atvyko kaip buvo pranesta), kita diena vel taspats. Nepatariu bendrauti su Venipak, nes tikrai nervu tampymas.
Atsakyti
Romalda 2018-07-24 10:53:05
Dažnai perku internetu ir dažniausiai prekes pristato DPD kurjeriai, niekada nebuvo jokių problemų, gauni žinutę kurioje nurodyta, kad prekė bus pristatyta pvz 2018.00.00 d. tarp 12 -13 val. na ir viskas aišku. Šį kartą veža VINIPAK kurjeris, na ir kaip visada jokios tikslios informacijos, ryte žinutė, kad prekę gausiu šiandien, pati derinu laiką, gaunu žinutę, kad prekę gausiu truputis po pietų, vienu žodžiu pririšo visai dienai. Kodėl Vinipak darbuotojai negalėtų būti apmokyti darbo pavyzdžiu iš DPD, arba prekybinės įmonės gerintų klientų aptarnavimą pasirinkdama kurjerius.
Tai kai gauni SMS žinute pakelk savo stora Šikna ir paskambink kurjeriu del pristatymo laiko
Atsakyti
Romas 2018-07-04 19:00:54
Prekių pristarymas.skalbykle numesta tiesiog gatveje.
Jus i*****s kas taip paliks prekę, kuri kainuoja ne mažai pinigu, man daugiau atrodo, kad jūms nera ka veikti turbut ne gavot savo priekes
Atsakyti
Dažnai perku internetu ir dažniausiai prekes pristato DPD kurjeriai, niekada nebuvo jokių problemų, gauni žinutę kurioje nurodyta, kad prekė bus pristatyta pvz 2018.00.00 d. tarp 12 -13 val. na ir viskas aišku. Šį kartą veža VINIPAK kurjeris, na ir kaip visada jokios tikslios informacijos, ryte žinutė, kad prekę gausiu šiandien, pati derinu laiką, gaunu žinutę, kad prekę gausiu truputis po pietų, vienu žodžiu pririšo visai dienai. Kodėl Vinipak darbuotojai negalėtų būti apmokyti darbo pavyzdžiu iš DPD, arba prekybinės įmonės gerintų klientų aptarnavimą pasirinkdama kurjerius.
Atsakyti
Prekių pristarymas.skalbykle numesta tiesiog gatveje.
Atsakyti
Jolanta 2018-06-11 11:21:10
Sveiki esu praktiskai soke del jusu kurjeriu darbu.Uzsakuau siunta eko.lt sekmadieni tevu dienai tevukui vitaminus ir maciau kad pristato siunta per 1-2 darbo dienas.kurjerio skiltyje parasiau kad tai tevo dienos proga dovana ir tevuko tel nr.jau ketvirtad 7!birzelio maciau kad siuntinys grazintas atgal nes matai tuo adresu absoliuciai nieko nebuvo ir tel niekas neatsake, birzelio 8 d eko.lt vel antra kart perdave siunta jums ir kas gavodi mano tevukas gavo zinute kad atsiimtu siunta pirmad 11birzelio Raseiniu knygyne
Labai visu skaitytoju atsiprasau uz rasymo klaidas, taip sunervino kurjeriu darbas kad rankos drebejo, kaip galima adresa uzrasius zmoniems patiems kazkur vaziuoti po knygynus siuntinio ieskoti, siaubas.
Atsakyti
Dažnai perku internetu ir naudojuosi kurjerių paslaugomis, tačiau šį kartą būtent šios tarnybos kurjerių darbas nuvylė. Kurjeris, kuris turi pristatyti siuntą asmeniškai, nesusisiekė prieš atvažiuodamas ir nesuderino laiko, siuntas numetė bet kur, pats pasirašė dokumentuose apie pristatytmą.
Atsakyti
Sveiki esu praktiskai soke del jusu kurjeriu darbu.Uzsakuau siunta eko.lt sekmadieni tevu dienai tevukui vitaminus ir maciau kad pristato siunta per 1-2 darbo dienas.kurjerio skiltyje parasiau kad tai tevo dienos proga dovana ir tevuko tel nr.jau ketvirtad 7!birzelio maciau kad siuntinys grazintas atgal nes matai tuo adresu absoliuciai nieko nebuvo ir tel niekas neatsake, birzelio 8 d eko.lt vel antra kart perdave siunta jums ir kas gavodi mano tevukas gavo zinute kad atsiimtu siunta pirmad 11birzelio Raseiniu knygyne
Atsakyti
Pritariu visiem šiems neigiamiems atsiliepimams apie Venipak, siaubas, dar ir gražos neturi... aptarnavimas siaubingas...
Atsakyti
Verslo klientai, jei turite galimybę pasirinkti kitą siuntų tarnybą, tai neprasidėkite su Venipak. Dažnai pasitaiko, kad jų darbuotojai nepasivargina pristatyti siuntų laiku. Ataskaitose pažymi, kad su siuntos gavėju nepavyko susisiekti, nors iš tiesų net nebandė. Ir tokiais atvejais jūs už siuntimą mokėsite dvigubai, nes tai bus laikoma pakartotiniu siuntimu! Akivaizdu, kad jiems tai finansiškai naudinga, todėl jie nesiima jokių priemonių, kad tokių situacijų būtų mažiau. Be to kurjeriai neaprūpinti skaneriais, tad neretai pasitaiko, kad siuntas paima, o kitą dieną parašo, kad kokios nors vienos siuntos negavo. Tada tenka gaišti laiką ir aiškintis dėl pateiktų-nepateiktų siuntų. Visais atvejais, bent jau mums, tos "nepateiktos" siuntos atsirasdavo pas juos, bet tai užtrukdavo keletą dienų ir kainuodavo mūsų nervus ir reputaciją prieš klientus. Ir nė vieno karto negavome jokio atsiprašymo, dėl jų pridarytų klaidų... Mes šios įmonės paslaugų atsisakėme, o jums patariame pasimokyti iš mūsų patirties.
Atsakyti
Žiaurus požiūris į klientą.... Pasimetė siuntinys, tai neina į kalbas, į kontaktą, reikalauja numerio siuntos, kurio pati nesu gavusi iš internetinės parduotuvės. Juk yra daug kitos informacijos- kada ir iš kur siuntinys jiems perduotas, pavardė, pristatymo adresas, bet ne, reik numerio, kitaip ko maždaug iš jų nori (dar pašiepiančiu tonu kalba informacijos moteriškė). Atrodo, jog pačiam žmogui reikia ieškoti pamesto siuntinio... Kartą atvažiavo Venipak kurjeris į kiemą, paskambino ir sako: "ateikit į kiemą pasiimti siuntinio, kol pildysiu dokumentus". Ir apskritai, mužikai jie, su kuriais nesusitarsi, laiko nepaderinsi.
Atsakyti
Labai nemalonus kurjeris, kulturos nulis
Atsakyti
Stai koks VENIPAK kurjeriu tarnybos pristatymas per 24 val. Siandien jau truko kantrybe ir pati ieskosiu kurjerio kur pasiimti preke, nes ir vel liksiu be jos. Kazkoks pasityciojimas. Saraskinu kontora.
2018-05-28 17:05
Paimta iš siuntėjo, KAUNAS
1
2018-05-28 19:05
Terminale, KAUNAS
2
2018-05-29 09:05
Pakeliui pas gavėją
3
2018-05-29 20:05
Terminale, KAUNAS
4
2018-05-30 08:05
Pakeliui pas gavėją
5
2018-05-30 09:05
Terminale, KAUNAS
6
2018-05-30 12:05
Pakeliui pas gavėją
7
2018-05-30 21:05
Pristatyta, KAUNAS
8
Pristatymo koordinačių bei kitų detalių nėra
2018-05-31 11:05
Terminale, KAUNAS
Atsakyti
Dovilė 2018-05-18 15:08:13
Esu šokiruota šios įmonės kurjerio neprofesionalumo ir nepagarbos verslo klientams. Paslaugos kainuoja nemažus pinigus, kurjerių tenka laukti, o kurjeriui atvykus iškvietimo intervalo pradžioje jis negali palaukti 5 minučių, apsisuka ir pasakęs "nelauksiu" išvažiuoja. Bandant skambinti bendrauja ypač neprofesionaliai ir netaktiškai, numeta ragelį. Niekam nerekomenduoju bendradarbiavimo su tokio lygio įmone.
Jums reikėtų išvežti ir spėti nuvežti apie 50 taškų suntas pažiūrėčiau kaip laiktumėt :D supratimo reikia ir iš jūsų pusės, o ne verst purvą. Kurjere nedirbot, nežinot koks sunkus darbas. Rinkit žodžius.
Atsakyti
2018-05-28 16:05
Paimta iš siuntėjo, VILNIUS
1
2018-05-28 21:05
Terminale, VILNIUS
2
2018-05-29 03:05
Terminale, KAUNAS
3
2018-05-29 09:05
Pakeliui pas gavėją
4
2018-05-29 17:05
Terminale, KAUNAS
5
2018-05-30 08:05
Pakeliui pas gavėją
6
2018-05-30 09:05
Terminale, KAUNAS
7
2018-05-30 12:05
Pakeliui pas gavėją

Mano siuntos kelias. Toks vaizdas, kad gyvenam už jūrų marių, kokiam XV amžiuje, kur dar nebuvo kelių, nebuvo mašinų, ir nebuvo navigacijos. Gyvenu 15 kilometrų už Kauno, bet siuntą turėjau praktiškai išsireikalauti, kad atvežtų. Bet geras yra tai, kad iki namų nesiryžo niekas vežti. Gal bijo kažko? Gal bijo kad atsiimti siuntą ateis Flinstonas? Be kelnių, su kuoka. Pasisiūliau pats pasiimti Megoje. Už 10 minučių pristatė. Vyrai jūs turit kažką tarp kojų ar esate šiuolaikiniai tipo berniukai? Neapsimoka nevežu? Siunta kainavo 200 eurų ir buvo sumokėta išankstine sąskaita. Pagarbos klientui apskritas nulis. Siuntėjui tikrai parodysiu mano siuntos parodijų kelią. O siuntėjas tikrai rimtas. Neprasidėkit su šia kompanija, nebent norit gerai praleisti laiką stebint savo siuntos keliavimo kelią.
Atsakyti
Prekiu pristatymas labai prastas, laiku nepristato. Logistika galetu planuoti taip vietas pristatymo, kad vairuotojai galetu speti pristatyti prekes. O ne taip kad pasako pristatysime, iseini is darbo, leki i namus, lauki - ir nieko, nei skambucio, nei prekes. Kita diena vel tas pats: leki i namus isejus is darbo anksciau, lauki ir vel nieko. Nesiteikia net paskambinti ir pranesti, kad nespeja. Tai kur tas pristatymas per 24 valandas kaip skelbiasi? Katastrofa, o ne kurjeriu tarnyba. Pasimokinkite geriau is savo konkurentu ar kolegu logistikos darbo.Buciau turejus pasirinkima, tikrai buciau nesirinkus ir niekam to nerekomenduoju. Imonei is kurios taip pat pirkau preke, parasysiu, kad geriau rinktusi kurjeriu tarnyba, ju prekiu pristatymui.
Atsakyti
Prekiu pristatymas labai prastas, susisiekt su kurjieriu paviko tik po jo darbo ir pokalbis buvo nemalonus
Atsakyti
Nesamonių nesamonė. Jei būčiau galėjus rinktis tikrai nebūčiau siuntusi siuntą per Venipak. Kadangi gavau sms, kad šiandien gausiu siuntą. Visą dieną laukiau, niekur nevažiavau, o galiausiai atėjo sms, kad manęs nerado namuose. Kitų firmų kurjeriai pasiskambina prieš atvykstant. Leidžia pasirinkti laiką. O čia nei su kurjeriu susisiekt.nieko. parašiau i informaciją tai atsiprašome už nesklandumus. Siaubas. Tik neigiamas!!!

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos sporto universiteto rektore išrinkta D. Rėklaitienė
Lietuvos sporto universiteto rektore išrinkta D. Rėklaitienė 12-14 18:22
Lietuvos sporto universiteto (LSU) taryba penktadienį universiteto rektore išrinkto Dianą Rėklaitienę, BNS informavo LSU atstovas Žilvinas Slauskis.
Eurostatas: metinis darbo jėgos kainos augimas Lietuvoje – vienas didžiausių ES
Eurostatas: metinis darbo jėgos kainos augimas Lietuvoje – vienas didžiausių ES 12-14 18:19
Darbo jėgos kainos augimas Lietuvoje trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pat laiku 2017 metais, buvo vienas didžiausių tarp 28-ių Europos Sąjungos (ES) šalių, skelbia Eurostatas.
Startuolis "Fidens" ima bendradarbiauti su italų farmacijos milžine "Zambon"
Startuolis "Fidens" ima bendradarbiauti su italų farmacijos milžine "Zambon" 12-14 18:02
Verslo akceleravimo programą "Open Accelerator" Milane (Italijoje) baigęs Kauno medicinos technologijų startuolis "Fidens" pritraukė 50.000 Eur investiciją ir pradėjo bendradarbiauti su Italijos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jūs esate..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

General Electric 7,20 +7,30%
Procter & Gamble 96,49 +2,62%
McDonald's 186,43 +1,61%
ConocoPhillips 66,13 +1,32%
Western Digital 39,96 -2,47%
Goodyear 21,34 -2,51%
Harley-Davidson 34,93 -3,03%
Macy's 30,80 -4,41%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,55 -1,79%
Sidabras 14,35 -1,71%
Anglis 100,73 -7,36%
Kava 3,02 -0,33%
Dyzelis 2,05 -12,02%
Jautiena 3,95 +2,33%
Vištiena 2,03 0,00%
Varis 6195,92 -0,38%