Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva
Parašykite savo atsiliepimą apie Venipak Lietuva, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
tuoj tu valinsi, kaušė
Kaušas tik tu esi čia ;) ir Kiaušas prie to pačio ????????
Dar tokio cirko nebuvo, praneša ryte, kad siuntinį pristatys tada ir tada, laukiu, po geros val.gaunu naują žinutę, jūsų siuntinys paštomate, ten ir ten.Atsiprašau, sumokėjau už pristatymą į namus, kodėl turėčiau kažkur trenktis ir ieškoti.Rašau dvi dienas konsultantei, kas, kur, kaip?Oi atsiprašome, išims, oi atveš, trečia diena veža.Pranešiau įmonei, kuri siuntė siuntinį, kad žinotų su kuo bendradarbiauja.Siuntinio Nr64371222.
Esu nusivylusi pristatymu visa savaitė niekaip venipak negali pristatyti siuntų. Skambinti kelis kartus žadama pristatyti rytoj. Supratau kad labai prastai dirba šios pristatymo paslaugos. Ankščiau visada sulaukdavau laiku. Dar tokios durnos sistemos nebuvau mačiusi. Ar užsakius prekės su nurodytomis pristatymo datomis turiu laukti savaitėmis?
eiline kaušė nera verta kad del jos kazkas stengtusi rasyti, na o padrožti gali eiti savo kūdikėliui, tada uzmigs
Valink, išgama. ;)
Pasimokyk lietuvių kalbos, praeivi ;) ir jei nedapisitas kamuoja eik padrožti su dešine ;)
eiline kaušė nera verta kad del jos kazkas stengtusi rasyti, na o padrožti gali eiti savo kūdikėliui, tada uzmigs
jei sugebi i klausima atsakyti tik klausimu, su tavim nera daugiau apie ka kalbeti. eik migdyti savo kudikėlį ir nerasynek daugiau cia nesamoniu.
Pasimokyk lietuvių kalbos, praeivi ;) ir jei nedapisitas kamuoja eik padrožti su dešine ;)
O jūs skambinate 3 kartus ir barškinate į duris kai neateinama 30 sekundžių atidaryti duris?? Ar čia toks skubėjimas yra kad turbo greičiu turiu iki durų ateiti per 5 sekundes?? Esmė yra ne skambinimas dar kartą pasikartosiu. O KIEKIS. Skaityti ne tarp eilučių reikia :)
Daugiau į diskusiją nesivelsiu, grazios dienos jums ir sėkmės gyvenime.
jei sugebi i klausima atsakyti tik klausimu, su tavim nera daugiau apie ka kalbeti. eik migdyti savo kudikėlį ir nerasynek daugiau cia nesamoniu.
mano klausimas butu toks: is kur kurjeris privalejo zinoti, kad namuose tuo metu migdomas kūdikėlis?
O jūs skambinate 3 kartus ir barškinate į duris kai neateinama 30 sekundžių atidaryti duris?? Ar čia toks skubėjimas yra kad turbo greičiu turiu iki durų ateiti per 5 sekundes?? Esmė yra ne skambinimas dar kartą pasikartosiu. O KIEKIS. Skaityti ne tarp eilučių reikia :)
Daugiau į diskusiją nesivelsiu, grazios dienos jums ir sėkmės gyvenime.
Manau aktualu mamytėms auginančioms leliukus. Galėtumėt kurjeriams pasakyti, jog dirbtų šiek tiek supratingiau kaip, pavyzdžiui, “Barbora” ar kiti kurjeriai, kurie neskambina 2-3 kartus į duris, o pabeldžia ir palaukia kol prieisi. Migdžiau kūdikėlį, buvo jau užmigęs ir su savo skambinimu į duris - ne vieną kartą, pažadino kūdikį. Tai supratingumo šiuo klausimu labai trūksta. Pasakiau pastabą atidarius duris kurjeriui, tai pamekeno kažką po nosimi ir viskas.. Šiek tiek supratingumo mamų su kūdikėliais klausimu trūksta tikrai.
mano klausimas butu toks: is kur kurjeris privalejo zinoti, kad namuose tuo metu migdomas kūdikėlis?
Kurjeris nepristato siuntos, melagingai nurodo, kad “nerado namuose”. Susisiekus su aptarnavimo centru, operatorė paaiškino, kad kurjeriui, pasak jo - pati sistema pasispaudė “nebuvo namuose”. Kokie darbuotojai, tokia ir įmonė…
Tai atjunk tą skambutį, kokios bėdos?
Tai ir teks jau. Šiaip skambutis tam ir reikalingas, kad girdėti jeigu kas ateina. Paskaityk dar kartą komentarą mano ir suprasi kur problema. Ne vieno karto skambinimo. Etiketo pasimokyti čia daugumai reiktų.
Manau aktualu mamytėms auginančioms leliukus. Galėtumėt kurjeriams pasakyti, jog dirbtų šiek tiek supratingiau kaip, pavyzdžiui, “Barbora” ar kiti kurjeriai, kurie neskambina 2-3 kartus į duris, o pabeldžia ir palaukia kol prieisi. Migdžiau kūdikėlį, buvo jau užmigęs ir su savo skambinimu į duris - ne vieną kartą, pažadino kūdikį. Tai supratingumo šiuo klausimu labai trūksta. Pasakiau pastabą atidarius duris kurjeriui, tai pamekeno kažką po nosimi ir viskas.. Šiek tiek supratingumo mamų su kūdikėliais klausimu trūksta tikrai.
Tai atjunk tą skambutį, kokios bėdos?
Manau aktualu mamytėms auginančioms leliukus. Galėtumėt kurjeriams pasakyti, jog dirbtų šiek tiek supratingiau kaip, pavyzdžiui, “Barbora” ar kiti kurjeriai, kurie neskambina 2-3 kartus į duris, o pabeldžia ir palaukia kol prieisi. Migdžiau kūdikėlį, buvo jau užmigęs ir su savo skambinimu į duris - ne vieną kartą, pažadino kūdikį. Tai supratingumo šiuo klausimu labai trūksta. Pasakiau pastabą atidarius duris kurjeriui, tai pamekeno kažką po nosimi ir viskas.. Šiek tiek supratingumo mamų su kūdikėliais klausimu trūksta tikrai.
neverkslenk supermamyte
Manau aktualu mamytėms auginančioms leliukus. Galėtumėt kurjeriams pasakyti, jog dirbtų šiek tiek supratingiau kaip, pavyzdžiui, “Barbora” ar kiti kurjeriai, kurie neskambina 2-3 kartus į duris, o pabeldžia ir palaukia kol prieisi. Migdžiau kūdikėlį, buvo jau užmigęs ir su savo skambinimu į duris - ne vieną kartą, pažadino kūdikį. Tai supratingumo šiuo klausimu labai trūksta. Pasakiau pastabą atidarius duris kurjeriui, tai pamekeno kažką po nosimi ir viskas.. Šiek tiek supratingumo mamų su kūdikėliais klausimu trūksta tikrai.
Nu čia viskas priklauso nuo dirbančių žmonių pažiūrio į darbą. Venipak veža mums į Kauno raj. Ringaudų zoną, geresnio kurjerio nesam matę. Visada paskambina, paklausia ar galiu sutrukdyti nes vežu jums siuntinį ir pan. O DPD į šitą zoną važiuoja, tai kažkas baisaus. Dar mums veža į Domeikavos zoną, tai ten atvirkščiai.
Šaunus kurjeris Tomas pavardė kaip 32-ojo JAV prezidento. Pajuokavo taip, kad žandikaulis atvipo, po to labai smagiai abu pasijuokėme ir taip praskaidrino pirmadienio rytą.. Sekmės jam ir jo darbuose.
Užsakyta siunta pristatyta į naftos dujų degalinę, o jos darbo laikas nuo 8-17h darbo dienomis, savaitgalį nedirba. Taip gaunasi, kad nei šiandien nei šeštadienį nei sekmadienį siuntos negausime, pirmadienį irgi nes tuo metu dirbame ???? Siaubas, o žinutėje nurodytas darbo laikas 7-22h!!!!!!
Blogiausia pristatymo imonė su kuria esu susidurus. Kurjeriai turi savo maštutą, visiškai neatsižvelgia i kliento laiką, turi visą dieną sedėti namuose ir laukti, jeigu nori gauti savo siuntą
Nerekomenduoju! Laiko siunta paštomate kelias dienas, nespejus pasiimtu pradedamas grąžinimas. Atrodo normalu, kad ne visi gali iškart pasiimti laukiamą siuntą.
Ryte susisiekus su venipak, konsultantė pasakė, kad siunta bus įdėta į paštomatą. Po pietų parašo el. Laišką kad gražinama siuntėjui.
Dar tokios durnos sistemos nebuvau mačiusi. Netilpo į paštomatą siunta dėl siuntų kiekio, susisiekiau su kurjeriu, sutiko atvežt adresu, tai dėl kokios jūsų nesąmoningos supistos sistemos negalėjo siuntos palikti. Deabilizmas visiškas. Nors tos siuntos mirtinai reikėjo. Prakeikiu visą jūsų sistemą. Kas atlygins moralinius nuostolius? Jei netilpo į paštomatą, tai gal žmogus gali pasiimti iš kurjerio. Jūs kurdami nesąmones, pagalvojat apie žmogų ar ne. Dėkoju, kad nors kurjerio buvo geri norai. Kam dar skelbiatės, kad pristatot per vieną dieną. Užsprinkit su savo sistema
Esu nusivylęs Venipak paslaugomis, kadangi siunta nepasiekė nurodyto adreso. Susisiekus su kurjeriu, (+37061862207), jis tvirtino, kad siuntą paliko, ten kur reikia, nors jos namie neradau. Po kelių dienų dingusią siuntą atvežė nepažįstami žmonės, pas kuriuos siunta ir buvo palikta. Patyriau nuostolius, kadangi teko dar kartą pirkti tą pačią prekę. Tokie atvejai mažina pasitikėjimą Venipak įmonės paslaugomis.
Užsisakau prekes su PRISTATYMU Į NAMUS, o Venipak kurjeriai kažkodėl nusprendžia, numesti mano siuntą i paštomatą už kažkur 7km, tai jei aš moku pinigus, kad man ją atveštų į namus, kodėl taip nėra?Jei užsisakiau į namus tai į namus, o ne kažkur, nes vadinasi NETURIU galimybės kažkur iš paštomato pasiimti!!!!Jei turėčiau į jį ir užsisakyčiau ir nereikėtų mokėti pinigų už pristatymą į namus, ir jau ne pirmą kartą tas pats.!!!
Sveiki,
Noriu padėkoti Aleksotą, Kaune, aptarnaujančiam kurjeriui Aurimui Zaburui.Jaunatviškai energingas, mandagus ir paslaugus.Puikus kurjeris !!!.Ačiū, ačiū.
Apeikite šią įmonę.Dirba nekompetetingi žmonės, savo darbo ne mylintis, bet ir neišmanantys. Mūsų aptarnaujanti pardavimo vadybininkė pastovei numetinėja ragelį, atsakyti ir padėti nesugeba. Jeigu kyla problema iš venipak pusės numeta į call centrą, kuriame ne tik pagalbos nesulauksi, bet ir suformuluoti sakinio negali. Veplena į ragelį be jokio konkretumo. Parašius laišką atsakymo sulauki, bet problemos neišsprendžia. Manyčiau apmokikite savo darbuotojus dirbti tokius kaip Viktorija, Inga, Kristina. Mūsų įmonė galutinai nutrauks sutartį, nes šiai įmonei klientai nėra svarbūs. Labai didelė komunikacijos stoka, o čia jau kalti vadovai. Oirmoje eilėje pakeitus vadovus gal kas pasukeistų...Tiek daug neigiamų atsiliepimų, bet akcininkams gerai...Daug apie tai pasako, kad nėra jokio progreso..
Sveiki. Birželio 14d. grąžinau prekę per jūsų kurjerį.Siunta buvo paimta.Negavau jokių patvirtinančių dokumentų apie tai.
“Mūsų organizacijos paskirtis yra laiku ir saugiai pristatyti kliento siuntinį”
Deja siunta sulaužyta ir negana to keliavo po visa Lietuva pirmyn ir atgal. Lauki kurjerio namie visa diena, nei skambučio nei tikslaus laiko nesiruošia suteikti, galiausiai pažymi, kad net nebuvai namie nors visa diena lauki ir gaišti laika. Paskambini įmonei, apgailestaujame siunta gražinama atgal, nes sulaužyta, oi ačiū kokie paslaugūs jus. Sugebėti sulaužyti nauja daikta ir net nepranešti, kad deja negausite. BOIKUOTUOSIU ir niekam nerekomenduosiu gyvenime
Kurjeriai neatlieka savo darbo. Užsakius pristatyti į namus, įmetė į paštomatą - labai užsiėmę ir nespėja. Gi audra buvo (lyjo lietus, pati važinėjau per jį su lengvaja mašina)! Gėda, kai tingit dirbti ir prabimbinėję laiką bandot atsimazinti oru... O savo puslapyje skundų ir atsiliepimų nepalaiko, nes kitaip turbūt sistema nulūžtų nuo jų kiekio.
Tragiškiausia įmonė kuria teko sutikti.. Lauki siuntos pora mėnesių iš užsienio, išvyksi atostogų ir jie atsiųnčia žinutę, kad turi 2 dienas atsiimti siųntą! Ir iškart kurjeris ją pasiema atgal. Sekančia dieną susisiekus paklausius kaip gali atsiimt siųntą nes nespėji, sako jį jau grąžinama atgal siųntėjui. Laikas, pinigai ir siunta per jus tiesiog prarasti! Kaip praktikoj su LPexpressu ją siųnčia į artimiausia paštą ir atsiemi iš ten. O čia - tiesiog, gražino siuntėjui…. Ir jau ne pirma bloga patirtis su jais. Ne duok dieve su jumis dar kada prasidėt…
Užsakiau siuntą į Vilniaus r. Paliko Vilniuje. Pasiaiškino: perpildyti LP ir jų paštomatai mano r. Jūs rimtai? Kitos firmos kurjeriai kalėdiniu laikotarpiu dalino siuntas iš automobilio ir nebuvo problemų... Kai pareiškiau, kad man netinka jų savo nuožiūra parinktas paštomatas, tai siuntą perveš ir bandys palikti mano norimu (ne pažymėtu/pageidautu) adresu. Per tris dienas! O siuntoje - pašaras gyvūnui. Atsiprašė už kurjerio darbą ne kartą, tai dėkinga nors už tai...
Kaip kosmosienu kompanija????Viskas ten vyksta vėžlio greičiu ir dar viskas per subine Ateitije apeisiu šia siuntimo įmonė 06.23 tai yra Joninių išvakarėse turejau atiduoti siuntinį išsiuntimui per kurjerį Visa diena pralaukiau namie, nes ne gavau nei SMS su atvykimo laiko nieko Paskambinus kurjeriui 14.59, o kitas skambutis įvyko 15.00 šalia ne turejau tel, nes galva ploviau Prrskambinus 15.09 man jau niekas ne atsilepe Mano siuntos siuntimas dar nusivylkino????kitas atvejis!-Uzsisakiau prekes, pasirinkau pristatyma į namus, diena prieš tai gaunu SMS na bet tokia man ne suprantama, kad į ją atskiau Taip ir mano siunta buvo paskyra ideti į pastomata????Paskambinus paprašiau, kad siunta pristatytu į namus, nes iš pat pradžių norejau siuntos į namus Gaunu atsakyma, Siunta paskirta į pastomata ir geriausiai gausiu savo siunta tik rytoj????Iki pastomato kur butų įdėta mano siunta man 20min kelio Byjau rytojaus, nes turbut siunta galiausiai atsidurs pastomate
Sveiki, labai noriu padėkoti kurjeriui Medūnui už prekių pristatymą ir supratimą, už gerą bendravimą, tokių kaip jis labai mažai ir tokio žmogaus nebuvau sutikusi dirbančio kurjerio, labai dažnai bendrauju ir užsisakau prekių, nes sergu sunkia liga, todėl man patogiausia. Palinkėsiu daugiau tokių žmonių surasti, nors Venipak kurjeriais neteko nusivilti, sekmės Jums.
Labai blogai su šita pristatymo firma. Siuntinio nepristato laiku (siunčiau augalus) - dėl sistemiškų problemų. Tris dienas laukiu (vis dar) namie siuntos. Po pirmos dienos supratau, kad nesuinteresuoti pristatyti siuntinio, bet siekia jį kuo greičiau įkišti į bankomatą. Tada bandžiau aktyviau kontaktuoti, skambinti, kad tik atvežtų. Deja, kiekvienas nesuinteresuotas atlikti pareigos tinkamai - tiesiog atsikalbinėja ir "vedžioja" už nosies. Vienas sakė, kad gatvės nerado (interneto laikais); kitas po pokalbio telefonu siuntinį vis tiek įkišo į bankomatą, vietoje to, kad 3 min. atstumu atvežtų arba moteriškė gali sutikti, kad klientai firmai parašys pretenziją (laiku nepristatė siuntinio; ar augalai nuvys), bet nesuorganizuos siuntos paėmimo iš bankomato ir atvežimo. Nesirūpina savo misija, gaišina žmones, gadina nuotaiką. Yra erdvės konkurentams. Vartotojų teisės taip pat, galvoju, gali padėti vartotojams gauti tinkamas paslaugas.
Norime padėkoti kurjeriui Modestui Buksui iš Tauragės..Labai šaunus, paslaugus, malonus kurjeris!!
Pati blogiausia kurjeriu firma, jau 7 siuntos dingo kuriu verte virs 1000€. Ir nieks nieko nezino nieks nieko nesako
Turbūt traktorius viršyjo greitį???? Reiks ir jus nubausti???????? Ir baikit šūdą malti!!! Daugiau laukais važiuokite...
Pasakojat jus cia kazkokias nesamones KASKO apsidrausk traktoriu
O jeigu butu paprastas automobilis prasilenkias ir isdauzes stikla tai kur tada butum skunda rasius savivaldybej ant sienos ? Ir jei prasilenkiant isdauze tai kas kurjeris kaltas ??? Kelius savivaldybe tegul sutvarko kad nereiketu prasiliankiant ant zvyriaus uzvaziuot
Turbūt traktorius viršyjo greitį???? Reiks ir jus nubausti???????? Ir baikit šūdą malti!!! Daugiau laukais važiuokite...
Čia tesiog pasityčiojimas! Kantrybei ateina galas! Aš kreipsiuos į VVTAT. 3 kartus siūntos tinkamu adresu pristatyt ne galit! Kažkoks apsurdas! Dar ir ne duodat kontaktų jokių kur kreiptis, pasiskūsti dėl tokio bele kokio darbo! Žiauru tesiog!!
22d. Apie 12.40val jūsų autobusiukas važiuodamas Slavikai -Šakiai keliu prasilenkdamas su mūsų traktoriumi išdaužė priekinį traktoriaus stiklą. Stiklą reikės keisti.
O jeigu butu paprastas automobilis prasilenkias ir isdauzes stikla tai kur tada butum skunda rasius savivaldybej ant sienos ? Ir jei prasilenkiant isdauze tai kas kurjeris kaltas ??? Kelius savivaldybe tegul sutvarko kad nereiketu prasiliankiant ant zvyriaus uzvaziuot
Norime padėkoti kurjeriui Vladui Savodnikui už didelę pagalbą pristatant prekes..Nuostabus, paslaugus, kultūringas darbuotojas!!
Sveiki, buvau patenkinta Venipak paslaugomis, bet šį kartą mane nuvylė, nes siuntinį turėjęs pristatyti vairuotojas, paskambino jau atvažiavęs prie namų. Aš negalėjau pakelti ragelio, nes vairavau ir labai laukiau šio siuntinio, nes dabar karšta ir produktams tikrai iki pirmadienio bus nelabai gerai. Pažinau tel. Nr. ir greit atskambinau po kelių minučių, o Jis pareiškė, kad jau nukeliavo toliau. Ar negalima būtų paskambinti bent prieš atvažiuojant prie namų, o neskambinti tada, kai atvyko prie namų.
Labai negražu iš vairuotojo pusės, juk ir mes turime pasiruošti prekės priėmimui. Ačiū už supratimą.
22d. Apie 12.40val jūsų autobusiukas važiuodamas Slavikai -Šakiai keliu prasilenkdamas su mūsų traktoriumi išdaužė priekinį traktoriaus stiklą. Stiklą reikės keisti.
Praeitą savaitę atvežė mezgimo mašinos stalą su defektu, nudaužtas kampas. Siuntėjai atsiprašė ir šiandien atsiuntė naują.
Patys patikrino, pakavo, supakuotas su polistrolu, apsauginiais kampukais, kartoniniais dėžės galų sutvirtinimais, o išpakavus tas pats, vėl nudaužtas kampas...
Ir pažiūrėjus į pakuotę, aiškiai matosi, kad ant to kampo pakuotė buvo nukritusi...
Liepiau nesiųsti trečio, nes, jei suvarė du tai suvarys ir trečią...
Norim padėkoti, jūsų įmonės kurjeriui Arūnui Rynkevičiui, tai žmogus kuris geba atlikti savo darbą, ramus, tolerantiškas, ir visada su gera nuotaika. Linkim kuo daugiau tokių darbuotojų. Vilnius
Apie darbo kultūrą finansų skyriuje - visiškas nesiskaitymas su darbuotojais, nuolat ieško priekabių kaip nevykdyti savo pareigų. Asmeniniai principai ir patinku-nepatinku, geriausia gynyba-puolimas, nuolatinis presingas, jų darbo esmė, kad nebūtų iniciatyvų. Nuolat ieško darbuotojų į buhalterines pozicijas, nes jos kaičiasi nuolatos, kitos net nepagrįstai neišbūna bandomojo, nes turi savo argumentuotą nuomonę, o ne pritaria viskam aklai. Taip, kad rekomenduoju apeikite šią kontorą iš tolo.
turėjo siunta pristatyti i namus, ikišo i paštomata, tai kokio velnio reik pirkti pristatyta i namus, jei vistiek ikiša i paštomata ? Gali nesvaigti, kad nebuvau namie, nes visa diena buvau. patys parašė pristatyts 11:35-13:35, 10h jau buvo ikišta i paštomata.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
„Pifka“ keliasi į naujas patalpas
Kauno baldų įmonė keliasi į naujas patalpas UAB „Pifka" yra prekybinės įrangos gamybos įmonė, teikianti technologinius sprendimus viešojo maitinimo įmonėms: valgykloms, restoranams...

Pakuočių konteinerių realybė: kodėl perdirbimą pasiekia mažiau nei pusė rūšiuojamų pakuotės atliekų
Ieškant geriausio sprendimo prekės ar produkto pakuotei, būtina iš karto galvoti ne tik apie jos kelią nuo gamybos iki vartotojo, bet ir tolimesnį tokių pakuočių atliekų likimą. Antrinių žaliavų...

Tiesioginės užsienio investicijos augo, tačiau norint pritraukti naujas, reikia atlikti namų darbus
Nepaisant pasaulinio iššūkių – karo Ukrainoje, energetikos kaštų augimo bei infliacijos, pernai Lietuvai pavyko pritraukti rekordinį skaičių tiesioginių užsienio investicijų (TUI). Tačiau jau...
tuoj tu valinsi, kaušė
Geriau net nebesivargink komentavęs ir eik į pavėsį ataušink galvelę, nes konkrečiai perkaitęs esi, juodadarbi. Ir nepamiršk kiaulių pašerti prieš naktį. Kaimiečių kaimietis.