VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Mūsų organizacijos paskirtis yra laiku ir saugiai pristatyti kliento siuntinį.
Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai dažnai naudojuosi kurjerio paslaugomis, ypatingai karantino metu, tačiau per tą laiką pirmą kartą užkliuvau už Venipak kurjerių tarnybos. Daugiau niekada gyvenime. Kaunas. Turėjau gauti siuntą šią savaitę, šiandien 9:50 val. gavau žinutę, kad pristatysime šiandien (be tikslaus laiko), o 10:04, kad siuntos niekas neatsiemė ir bus nukeltas pristatymas. Aš tiesiog tą pusvalandį negalėjau naudotis telefonu. Ir praleidau pranešimus. Tai gaunasi, kad per 14 minučių turi viską mesti ir kaip šunytis laukti prie durų savo siuntos? Šiandien - nėra laiko nurodymas. Kodėl kitos didžiosios kurjerių tarnybos kaip DPD sugeba susistyguoti darbą taip, kad gauni bent preliminarų laiką, kada tikėtis tos savo siuntos, o čia paskambinus po 20 min kurjeriui gauni tik paaiškinimą kad " turiu virš 100 siuntų ir kad tikrai negrįšiu". Pasakė, kad siuntą gausiu rytoj ryte, paklausus kada ryte 8 ryto ar 11 ryto, gaunu atgal pašaipą kad 8val tikrai ne nes dar patys jie turi susikrauti siuntas. Ar aš dėl to kalta? Kas čia per sistema šitoje įmonėje? Gerai, kad aš rytoj turiu laisvą ir nereikia į darbą, o kaip jaustis kitiems asmenims, kurie dirba? Kas tada su jų siuntom nutinka? Taip, mes patys užsisakome tas prekes, bet dažniausiai todėl, kad esam užimti žmonės, o ne todėl kad neturim ką veikti. O dabar visa diena sugadinta, o ir rytoj nuo 8 val. budėsiu prie durų su telefonu rankoje, kad šįkart gaučiau savo siuntą. Jokio apibrėžtumo, jokio supratingumo ar santykio su klientu. Niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Siuntinį turėjo palikti paštomate šalia namų. Po pusantros savaitės, po skambučių ir aiškinimųsi, paliko visai kitame Vilniaus gale. Siuntinys sunkus, teko ieškoti kas atveš. Dėžė sulamdyta, suplėšyta, baisu pagalvoti kas būtų iš siuntinio, jei daiktas būtų lūžtantis ar dūžtantis. Nerekomenduoju
Atsakyti
Aciu, kulturigas, mandagus.Klaipedos rajonas.
Atsakyti
Tai blogiausias servisas, kokiu teko naudotis tiek Lt tiek Es.! Nei pati naudojuosi, nei kam rekomenduoju.
Kai gaunu siuntas iš tiekėjų, ir kqrtais atveža Venipak. Baisu. Žemas lygis.

Telšių apskrityje dirbantis kurjeris, akivaizdu, negali dirbti su žmonėmis.Jūs turėtumėt įrašinėti jų pokalbius su klientais!
Atsakyti
Teko siųsti drėgmės rinkimo prietaisą nevaikštančiai močiutei iš Vilniaus į Kupiškio rajoną. Paskaičius kokių būna nuotykių nebuvo ramu. Bet likom tikrai patenkinti - nuvežė labai greitai - paėmę vakare jau ryte pristatė ir prietaisas nenukentėjo, visgi nelengvas ir lagaminėlio dydžio. Kad paimtų iš buto reikėjo paprašyt, bet suprantama covido fone geriau jau atiduoti siuntas surinkėjui gatvėje. Ačiū labai, drąsiau naudosjmės paslauga ateityje.
Atsakyti
Kažkoks nesusipratimas. Vakar turėjau gaut siunta, galų gale gavau žinutę kad nepavyko pristatyt nors visa diena buvau namie, šiandien taip pat turiu gaut, skambinau ryte 9val kurjeriui sakė pristatys tarp 13-14val. Dabar 15:50 siuntos dar nėra ir telefono ragelio niekas nekelia.
Atsakyti
Sveiki, šiandien 2020.11.16 žmonai i mūsų namus turėjo atvežti padangas venipak kurjeris. Kurjeriui paskambinus pasiteirauti ar esame namuose, pasakiau jog yra žmona ir ji gali priimti siunta.Pokalbio metu pasiteiravau ar butu galimybe užnešti padangas prie duru kadangi žmonai yra sunku, kurjeris sutiko.
Žmonai atidarius duris padangos i vidu buvo sumestos bet kaip, kulturos 0, nei sveiki nei visogero. žmona liko pakraupus. Siunta buvo pristatyta Vilniaus mieste.
Atsakyti
Venipak... O gal geriau Neatvešiupak? Arba mes darysim kaip mums geriau, nes mums px mūsų klientai?
Atsakyti
Labai nemandagus kurjeris pasitaikė, tingi iki buto durų atnešt siuntinį. Galiausiai kai aprėkiau, tai tik tada atnešė. Ar čia taip turi būti?Tai dabar per šita kurjeri aš nebenoriu kad man venipak veštų siuntinius. Va taip ir atbaido savo klientus per nesupratingus, tingius, nemalonius darbuotojus..
Atsakyti
Neverta naudotis ju paslaugomis, nes pristato ne per 1 darbo diena, o per 3. Ir aisku nieko apie tai nepranesa, sedi ir lauki.
Atsakyti
Gautas SMS, jog siunta bus pristatyta 2020.11.05 d. ir daugiau nieko. Kurjeris, atvežęs siuntą ~14:00h, reikalavo PIN koduko, kurio, deja, nežinojau, nes jokio panašaus SMS su kodu gavęs nebuvau. Kurjeris (vardo, gaila, nežinau) ypač nemandagiai trumpai tariant "išdėjo į šuns dienas" už tai, jog neturėjau PIN kodo. Siūlyčiau apmokinti kurjerius elementaraus pakantumo, bei taisyti sistemą, nes SMS su PIN kodu jau gavau gerokai po (šiaip ne taip) siuntos atsiėmimo, t.y. 23:00h.
Atsakyti
Gavau pranešimą, kad siuntą pristatys šiandien, nebuvo parašyto tikslaus laiko, todėl teko sėdėti visą dieną namie kaip kvaileliui, jokio pranešimo ar skambučio negavau, prisiskambinti- misija neįmanoma. Ir taip jau ne pirmą kartą, todėl geriau vengti šios siuntų tarnybos, nes tik iššvaistysit savo laiką veltui. Galėtu geriau pasimokyti iš DPD, jie bent jau parašo laiką nuo kada iki kada planuoja pristatyti siuntą; Pvz: 12.15-13.15. :)
Atsakyti
Labai malonus Kurjeris Sakiu raj aptarnaujantis priekaistu neturiu didesne siunta ir padejo ir atnese tik nežinau nei vardo nei pavardes, bet atsiliepimai patys geriausi
Atsakyti
Sakau Ačiū Jūsų įmonei už puikų aptarnavimą. Ačiū iš didžiosios raidės už tai, kad Jūsų kurjeris Alytuje Ignas Sinkevičius, nepaklausiau jo nei vardo nei pavardės, bet tokį vardą ir pavardę radau pinigų priėmimo kvite, tai bus jis, šiandien man pristatė Alytuje prekes iš Grigiškių vaistinės. Malonus, mandagus, paslaugus, pareigingas, su labai gražia šypsena veide, tiesiog praskaidrino nuotaiką visai dienai. Jis man prekes pristato ne pirmą kartą, jei sunkios užneša ir visada su šypsena veide. Daugiau tokių kurjerių norėtųsi sulaukti. Sėkmės jam darbe ir gyvenime.
Atsakyti
Šiandiena t.y 2020-10-08, Venipak kurjeris turėjo paimt prekę pristatymui į garantinį remonta, tačiau neatsiliepus ir perskambinus po lygiai 10 minučiu, buvo pasakyta, kad viskas šiandiena nepaims. Ar tai yra normalu informuoti prieš 10 minučiu? O perskambinus pareikšti, kad neatsiliepėt, todėl jau viskas, aš neatvyksiu. P.S buvo rimta priežastis iškart neatsakyti į skambutį. Labai gaila, kad jokio žmogiškumo faktoriaus. Nusivešiu pats prekę ten kur man reikia, ačiū, stengsiuosi geriau su jumis neturėti reikalu.
Atsakyti
Turejau gauti siuntini, viena diena paskambinus atsiliepe labai malonus kurjeris, pasakius kad nieko nera namuose, pasake, kad galetu griztant uzvesti, bet vel nepavyko pasiimti. Sutarem, kad kita adresa uzrasysim. Kita diena paskambinus kitam kurjeriui paklausti kada atvyks ir vel netiko laikas, ir paklausus ar būtų galima atvezti vėliau, buvau apsaukta, kad negalima. Tikrai nerekomenduoju. Is siuntejo prasiau, kad pastomatu gausiau siuntini, bet netilpo, del to teko venipak paslaugomis pasinaudoti. Dabar visada ziuresiu, kad butu kita kurjeriu tarnyba.
Atsakyti
Siunta turėjo ateiti trečiadienį, namie laukė draugas, kuris (jei ką) siuntą galėtų atsiimti už mane. Taip jau nutiko, kad vėlavau ir jam teko mane pavežti. Būtent per tą pusvalanduką, kol nieko nebuvo namie gavau ir žinutę, kad atvyks kurjeris ir jis taip pat staigiai prisistatė, skambino, tačiau skubėjau ir nemačiau. Gavau žinutę, kad siunta ateis kitą dieną. Šiek tiek sunervino faktas, kad laiką jie "suderina" 3 -10 min prieš kurjeriui prisistatant, o tu mirtingasis turi sedėt ant blakstienų namie visą dieną ir laukt, nes juk kurjeris bet kada gali pasirodyt. Na, ateinančias dvi dienas buvau namie ir laukiau. :) Bet sulaukiau tik žinutės, kad siunta atvyks ir paskui ją ateinančios žinutės, kad manęs nerado namie. Nors net nebuvo pasivarginta nei užeiti nei paskambinti. Neapsikentusi parašiau į VENIPAK'O pagalbos el. paštą, papasakojau situaciją, man buvo pasiūlyta asmeniškai susisiekti su kurjeriu. Pirmadienį nutikus tam pačiam scenarijuj tą ir padariau. Parašiau net žinutę kurjeriui, patikslindama adresą, buto nr. Gal nerado...? Jokio atsako. Gavau žinutę, kad manęs nerado ir siuntą gausiu kitą dieną. O kitą dieną nebebuvo jokių žinių, kol galiausiai siuntą atsiėmiau pati iš pradinio taško. Dar neteko sisidurti su tokia "darbo etika". Savaitę gadinausi nervus ir švaisčiau savo ir šeimos narių laiką, tam, kad galiausiai pati viską pasidaryčiau. APGAILĖTINA.
Atsakyti
Pasvalio kurjeris yra visiškai nemalonus, pasikėlęs žmogus. Atvažiavęs burba, kaip jam netinka, kad toli važiuoti, kad didelė preke ir pnš. Paprašius padeti nusinešti siuntą, kuri sveria apie 40kg, jis atsake, kad tai nera jo darbas ir jis nepades to padaryti, tai moteris su skaudancia nugara turejo pati neštis 100m, siunta, kuri buvo sunki. Dar aprekia mus, už tai, kad užsisakinejam. Niekada nesu susitikusi tokio neišsilavinusio žmogaus Venipak. Labai esu nusivylusi jų darbu.
Atsakyti
Gal kas dirbat laisvu laiku Venipak drive, idomu butu sužinot ar apsimoka, jei su savo automobiliu veziot siuntas.
Atsakyti
Puikus kurjeris Marijampolėje yra Tomas Šeškevičius. Visada malonus, paslaugus, su šypsena.
Atsakyti
Pilnai pritariu Raimundui, vežta prekė į Lenkiją, sudaužyta, nuostolis 1500€, atsakymas šabloniškas, gavėjas priimdamas pasirašė, dėže palamdyta, neišpakavus nepamatysi. Atsakymas, jokių pretenzijų nepriimame, peržiūrėjus įrašus nieko nemato. Lenkijoje siuntą perima kita tarnyba, jie patys ten jokių galų atrasti negali. Kas pykta kad nelabai ir stengiasi kažką rasti, atsakymas gaunamas po valandos po pretenzijos pareiškimo, atlyginsime 10 € :). Manau reikalingas normalus teisininkas, išvartytu juos, butu precedentas. Nesuprantu, tokią veiklą vykdant yra draudimas, kam reikia taip išsidirbinėti prieš klientus. Kas juokingiausia deklaruoja kad atlygina100% prekės vertės (be PVM), turbūt tada kai prekę akivaizdžiai pervažiuoja traktorius, ar iškrenta iš 5 aukšto.Geriau jau vežti su busikais jei prekė didesnė ir brangesnė, yra CMR draudimas, ir visada atlygina tokiu atveju.
Atsakyti
Puikus kurjeris Prienuose, jeigu būnant jam miestelyje negaledavau atsiimti siuntos, tai po kelių valandų jis atvykdavo. Viską pavyksta suderinti.
Atsakyti
Denisas 2020-09-06 02:41:48
Nieko daugiau nei reklama visi žino kad į atsilepimus rašo dpd įmonė ir sako kad Venipak tai yra bloga imona nū va iš jūsų atsilepimu matau ir Parnasas jau mažiau klientų turi
"Visi žino" tuščias teiginys. Mastantis asmuo pažiūrėtu kokius komentarus yra parašęs rašytojas ir suprastų jog rašyti, kad tai DPD atstovas yra kvaila. Juo labiau, kad ne kartą yra rodyta kaip dpd'iečiai mėto siuntas. Geriau sakytumėte jog reklamuoju Itella nes vežame per juos. Kaip ir naudojamės visų ankščiau aprašytų įmonių paslaugomis tik va atsiliepimas toks būtent apie venipaką.Ir tokia patirtis su jai tiek kaip fiziniam, tiek juridiniui asmeniui :D Bet "Denisai", Jūs kažkodėl išmąstėte jog tai dpd reklama :D
Tada aš taip pat išmintimi sublizgėsiu... Corona viruso nėra, tai pramanas. Ir aplamai jį sukūrė B. Gatesas, kad užvaldyti pasaulį... :D
Atsakyti
Raimundas 2020-09-04 16:00:26
Jei vežate su Venipaku tai susitaikykite su galimomis, neigiamomis pasekmėmis. Jei priimdamas prekę pasirašai tai vadinasi sutinki su teiginiu jog jie pristatė prekę tvarkingą, nepažeistą transportavimo metu. Patikrinti negalima nepasirašius. Pasirašius jau galima netikrinti nes bus, kaip aprašiau anksčiau. Jei prekė atvažiuoja nuversta nuo paletės tai jie pateikia foto iš terminalo ir sako kad su ja viskas OK ir nesvarbu, kad ji galėjo būti suvartyta jau išvažiavusi iš terminalo. Visi įrašai kuriuos turime jiems ne argumentas. Plius, jei perkate kaip pvz televizorių. Jie gali jį numesti iš vieno metro aukščio ir jei suduš tai vadinasi blogas įpakavimas. Gali uždėti labai sunkią prekę ant TV pakuotės - sukiužo ekranas... blogas įpakavimas. Ir patikėkite, visada yra blogas gamyklinis įpakavimas o jei krenta tai maksimum iš 99 cm. aukščio... jie matyt turi kažkokius sensorius.

O aplamai jiems visiškai vienodai nes tokių įrašų čia pilna ir jau nebereaguoja - turi imunitetą paverkimams.

Sunkius krovinius rekomenduoju vežti per Parnasas, UAB arba Similė UAB - tokių bajerių tikrai nebus. Plius jie gali atvežti pigiau.
Nieko daugiau nei reklama visi žino kad į atsilepimus rašo dpd įmonė ir sako kad Venipak tai yra bloga imona nū va iš jūsų atsilepimu matau ir Parnasas jau mažiau klientų turi
Atsakyti
Jei vežate su Venipaku tai susitaikykite su galimomis, neigiamomis pasekmėmis. Jei priimdamas prekę pasirašai tai vadinasi sutinki su teiginiu jog jie pristatė prekę tvarkingą, nepažeistą transportavimo metu. Patikrinti negalima nepasirašius. Pasirašius jau galima netikrinti nes bus, kaip aprašiau anksčiau. Jei prekė atvažiuoja nuversta nuo paletės tai jie pateikia foto iš terminalo ir sako kad su ja viskas OK ir nesvarbu, kad ji galėjo būti suvartyta jau išvažiavusi iš terminalo. Visi įrašai kuriuos turime jiems ne argumentas. Plius, jei perkate kaip pvz televizorių. Jie gali jį numesti iš vieno metro aukščio ir jei suduš tai vadinasi blogas įpakavimas. Gali uždėti labai sunkią prekę ant TV pakuotės - sukiužo ekranas... blogas įpakavimas. Ir patikėkite, visada yra blogas gamyklinis įpakavimas o jei krenta tai maksimum iš 99 cm. aukščio... jie matyt turi kažkokius sensorius.

O aplamai jiems visiškai vienodai nes tokių įrašų čia pilna ir jau nebereaguoja - turi imunitetą paverkimams.

Sunkius krovinius rekomenduoju vežti per Parnasas, UAB arba Similė UAB - tokių bajerių tikrai nebus. Plius jie gali atvežti pigiau.
Atsakyti
Labai norėčiau pagirti kurjerį, kuris gan sunkoka siūntą, merginai pristatė lygi pat durų, labai ačiū
Atsakyti
Vieninteliai kurie nepristato siuntinio iki durų, visada savavališkai palieka venipak pukto parduotuvėje.
Atsakyti
Venipak kurjeriai vieninteliai sugeba rasti mano kaimą, labai dėl to džiaugiuos. Kažkodėl LPExpress kurjeris jau kelinta karta važiuoja ir vis neranda mano kaimo, lyg GPS neturi, nežinau net. Kai užsisakau LPExpress, kad atvežtų, tai visada reikia dar papildomai man važiuoti... Labai džiaugiuos, kai pasirinkimuose būna Venipak, nes tada žinau, kad galiu ramiai laukt savo siuntos!!!
Atsakyti
Rugpjūčio 4 diena gavau skambuti iš kurjerio, kad bus greit nurodytu adresu ir pristatys siuntą, bandant susitart, kad vėliau atvežtų, nes nebuvo galimybės tuo metu atsiimt, visiskai nereagavo ir pasakė, kad, , tai jau viskas", maždaug nežino kaip tą siuntą pristatyt ir nebegalima jau. Paskambinus dar kartą, nurodė kur jam patogu ir galėtų įteikti siuntą, tai teko važiuoti. Labai nemalonus kurjeris, kuris neatlieka darbo kaip pridera.
Vairavo mašiną numeriais LBl129.
Atsakyti
Esu pikta ir nusivylusi absoliučiai šios įmonės darbu ir manau kad jokia įmonė neturėtų bendradarbiauti nes patirs greičiausiai nuostolius. Į namus niekada kurjeris net nebuvo atvažiavęs ir siuntinėjo žinutes, kad nerado. Susisiekti su kurjeriu neįmanoma, o kartą susisiekus jis atsakė, kad nebėra atsakingas už mano siuntą. Patys kurjeriai nesusisiekė taip pat. Paskambinus į aptarnavimo liniją pareiškė kad siuntos mano neberanda. Kitą dieną vėl rado ir vėl iš naujo žinutė kad kurjeris pristatys. Nepristatė. Vėl gavau atsakymą kad siunta prarasta ir turiu kreiptis į įmonę per kurią užsisakiau. Apskritai žmonės net nesupranta, patarinėja man kad per pietų pertrauką namučių užšokčiau kurjerio sulaukt. Rimtai? Sugaištas laikas, šeimos narių prašyta palaukt namuose - to kas neegzistuoja. Skambučiai apie nieką ir sukeltos blogos emocijos. Nenorėčiau susidurt nei karto.
Atsakyti
Užsakiau dovaną iš Luxary muilo gėlės savo draugei su gimimo diena. Ji kurjery informavo jog namuose. Sakė pristatys nurodytą dieną, tai yra turėjo nuvežti vakar 28. Rašinėja žinutes. Kaip vaikų daržely. Juk sumokėti pinigai už pristatymą, o vėluoja ir dar klausymas ar šiandien nuveš.
Atsakyti
Melagiai!!Gavau momentinę žinutę, kad nerado namuose. Niekas nei skambino, nei buvo atvykęs. Prisiskambinti jiems neįmanoma!! Nepatikima tarnyba!!!
Atsakyti
Negavau SMS, kad siunta jau pastomate. Labai neatsakingai dirba. Siunta issiusta is Vilniaus į Kauną 2020-07-22. Siandien 28 diena jos dar nėra. Skambinau. sakė kažkada pristatys. Kokios problemos?
Atsakyti
Ačiū kurjeriui, kuris vežioja siuntas Biržuose. Šaunus, visada geros nuotaikos ir labai mandagus.
Atsakyti
Kurjeriai dirba tragiškai, jau trečia diena veža siuntinį. Vieną dieną nespėjo laiku atvešti, kitą dieną ankščau darba žmogus sugalvojo baigti ir neinformavo, kad šiandien siuntinys nebus pristatytas.
Tikiuosi daugiau neteks su jais susidurti.
Atsakyti
Laba diena,
vakar jusu kurjeris turejo pristatyti siunta ORD329 Skuode, turejau isvykti, todel prasiau kurjerio, kad pristatytu siunta greiciau, pora kartu skambinau i ka buvo atsakyta as tau nelakstysiu...tai koks cia su kurjeriu derinimas. Aisku siuntos negavau, net neskambino ir nebederino laiko. Su siuo kurjeriu antra karta jau yra konfliktas.
Kur mano preke

Pagarbiai
Ausra Orloviene
Atsakyti
Telsiu isveziotojai nepristato siuntu, tiesiog ja grazina atgal. Net nesiteikia net i skambucius atsakyti. Daugiau niekada nebesinaudosiu VENIPAK paslaugomis.
Atsakyti
Neatveža svarbios siuntos parašo kad nerado nuroditu adresu nor net nebuvo atvikes.
Atsakyti
Iki duru negali ateiti, siulo nusileisti i iejima, kad atiduociau siunta, nes kurjeris skuba. Uzkiles liftu iki duru, pasake, jog neims siuntos, nes nera uzklijuotas dezes virsus. Ar logistikos firmos neturi siais laikais lipnios juostos?
★☆☆☆☆
Atsakyti
Informacija imonems, jus del Venipark prarandat klientus, as daugiau NIEKADA nepirksiu prekiu, jeigu pristato Venipak. Jie vezlio greiciu dirba, pesciom greiciau atnesti galima, Vilniuje is Vilkpedes i Lazdynus tik per Lazdynu tilta ir kokie 2 km, o pristatymo laikas bus nuo treciadienio iki pirmadienio, aisku jeigu atvez nors pirmadieni, gali buti ir ilgiau. I Gineso rekorda toki "greiti", vezlys greiciau pristatytu. Siunta 3 dienas gulejo pas juos, laiko jie visai nederina kada buti namie, reikia laukti kurjerio, kaip kokio karaliaus ir buti pasiruosus pakelti telefono rageli per 2 sekundes nuo 8:00 iki 17:00, jiems ka, atrodo, kad klientai neturi ka veikti? Dar su tokiu tipo "pristatymu" neteko susidurti. Man siandien (o jau penktadienis) trumpai paskambino, bet nespejau net pakelti ragelio, iskarto numete ir iskarto gavau zinute, kad manes nerado, meluoja izuliai, iskarto perskambinau gal 10 kart, neimanoma prisiskambinti. Daugiau su sita kontora NIEKADA neturesiu reikalu, pasipiktinau poziuriu i zmogu. Gaila, kad anksciau nepaskaiciau komentaru, pasirodo jie taip visada "dirba", nepirksiu prekiu is imoniu, kurios veza per Venipak, nes tai pasityciojimas is klientu
Atsakyti
Nu visi apie sia imone ne kaip atsiliepia, bet as tai noriu pasakyt kad viskas labai operatyviai.Aciu
Atsakyti
Negavau SMS, kad siunta jau pastomate, reikėjo pačiai skambinti ir klausti. Labai neatsakingai dirba.
Atsakyti
Gavau venipak sms kad gausiu šendien siuntą tad laukiau jos, kadangi kurjeris paskambino bei neatsiliepiau ar tai signalo nebuvo, nes kaimiška vietovė, kazkokiu būdu nusprendė, kad manęs nera namie, siuntos nesivargino atvežti, paskambinus po keletos minučių tipo jau ten toli ir nebeveš, kalbesena nagla, pastoviai jie taip daro, nes turbūt tingi vežti siūlo tai parduotuveje paliks už 10 km ar pats pasiimsi iš kur nors
Atsakyti
Geras kurjeris Aidas šiandien pristatė prekes Panevėžyje. Puikus aptarnavimas. Sėkmės darbuose !
Atsakyti
VENIPAK kurjeris paskambino mano nurodytu numeriu, man neatsiliepus kažkokiu būdu nustatė kad manęs nėra namie ir net neprivažiavo.Pastebėjęs praleistą skambutį susisiekiau su juo, tai jis pareiškė kad šiuo metu randasi Krekenavoje ir tikrai nesiruošia grįžti, jei nenorite laukti kitos dienos paliksiu degalinėje už 20 km nuo mano namų.Tai tiek, nenoriu kad tokia situacija kartotusi
Atsakyti
Labai nemandagūs kurjeriai Telšiuose.
Atsakyti
Kas yra su kurjeriais Klaipėdoje, kodėl kurjeris nepatenkintas, kad tenka pristatyti į namus, už ką jam mokama?
Jei norėtume, kad paliktų paštomate, užsakytume per OMNIVA. Toks jausmas, kad nenori vežti, tik „nu gerai, kai važiuos pro šalį“. Ar turėčiau dar pasiaiškinti kurjeriui, kodėl mes į namus užsakėm siuntą?
Žodžiu, per 4 metus, matyt, mažai kas tepasikeitė, po to, kai jūsų kurjeris per visą kambarį ir slenksčius vilko viena ranka mūsų televizorių, o paprašytas atsargiau pasakė, jog galėtų tempti ir vienu pirštu.
Galima pamiršti tokius dalykus, kai firma stengiasi, bet akivaizdu, kad nesistengia. Gerai, kad atsiranda vis daugiau pristatymo būdų.

Ačiū, kad pristatot, bet kai pamatau, kad bus Venipak, nemalonus jausmas iš anksto.
Atsakyti
Didžiulė nepagarba klientui! Gavau siuntą iš Rimvydo Maselio. Man paskambino ir pasakė, jog bus už 10 min. Kai neatvažiavo, paskambinau paklausti ar viskas gerai, tai jis man atsakė, kad tiksliai nesuprantu kaip atvažiuoti. Aš jam paaiškinau kaip atvažiuoti, tačiau jis nesupratęs ir manęs nesiklausęs klausinėjo apie gatvę kurios aš nepažįstu, taigi jam pasiūliau, kad įsivestų į navigaciją gatvės pavadinimą ir iškart atras, tačiau TRIS kartus jam paaiškinus, jis vis prašė paaiškinti, kad jam nereikėtų naudoti navigacijos, nors aš jam sakiau, kad aš visų gatvių pavadinimų nežinau. Jis atvažiavo su įsitikinimu, jog šis adresas yra soduose (nors tai miesto teritorija), todėl bijojo pasiklysti NET PRIEŠ IEŠKANT! Šis žmogus ne gana to, kad vėlavo į paskirtą laiką, bet atvažiavęs, dar man teikė priekaištus, kad aš jam tinkamai nepaaiškinau. Įžūlumas aukšto lygio. Rimvydas parodė savo neprofesionalumą, kai net nebandė ieškoti vietos ir NEKLAUSĖ kliento patarimo kai atvažiuoti. Jis parodė įžūlumą, kai pradėjo kaltinti mane, už savo darbo nevykdymą (kas yra pristatyti prekę laikus ir nekvaršinti galvo klientui dėl to, ką gali padaryti pats) ir parodė nepagarbą klientui, kai padėjo prekę ant žemės 2 metrai nuo durų! Kas taip daro?? Pirmąkart kurjeris nepadavė siuntinio, o tiesiog ji "numetė" ir nuėjo nepatenkintai burbuliuodamas.. Toks žmogus neturėtų dirbti tokioje kompanijoje, nes iki dabar VENIPAK siuntiniai buvo laiku ir su profesionaliu aptarnavimu.. Nusivylęs labai tokiu darbuotoju, kuris neatlieka savo darbo tinkamai ir su pagarba.
Atsakyti
Greitas pristatymas (2 darbo dienos). Gražus kurjeris.
Atsakyti
Siaubinga nepagarba klientui. Siunta nepristatoma adresatui 7 dienos ir vis paskambinus žadama, kad bus pristatyta. Po paskutinio pažadėjimo siunta bus pristatyta po 9 dienų. Paaiškinimas kodėl taip ilgai kai žadėjo per 1 darbo dieną, atsakymas siunta buvo pasimetus. Kaip gali pasimesti didelių gabaritų siuntinys, tai ne maža dėžutė. Labai nuvylė venipak, pasitikėjimo nekelia toks jų darbas.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...
Litgina
Adresas: Jurgio Dobkevičiaus g. 8, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “Litgina” yra jauna, dinamiška, agresyvi bei konkuruojanti savo veiklos srityje, krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė. Mes didžiuojamės savo paslaugų spektro, darbuotojų iniciatyvos ir gabumų teikiamomis galimybėmis tenkinti išskirtinius mūsų Klientų poreikius. Esame patyrę savo veiklos srityje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

D. Trumpas suteikė malonę savo buvusiam patarėjui M. Flynnui
D. Trumpas suteikė malonę savo buvusiam patarėjui M. Flynnui 11-26 07:28
Kadenciją baigiantis JAV prezidentas Donaldas Trumpas trečiadienį suteikė malonę savo buvusiam nacionalinio saugumo patarėjui Michaelui Flynnui, kuris 2017 metais prisipažino pateikęs Federaliniam...
Aštrėjanti transporto sektoriaus problema: kas sės už vilkiko vairo?
Aštrėjanti transporto sektoriaus problema: kas sės už vilkiko vairo? 11-26 01:25
Ir šią problemą sukels ne dažniausiai linksniuojama klimato kaita, o... vilkikai be vairuotojų. Tolimojo transporto sektoriuje ima aštrėti vairuotojų trūkumo problema. Jaunimas šio darbo imasi...
Saugumo operacijų centrai – koncentruota gynyba prieš kibernetines atakas
Saugumo operacijų centrai – koncentruota gynyba prieš kibernetines atakas 11-26 01:21
Šiemet pandemija ne tik išmušė iš po kojų patikimas verslo strategijas, bet ir tapo padažnėjusių atakų virtualiojoje erdvėje katalizatoriumi. Nesvarumo būsenoje atsidūrusios įmonės tapo lengvesniu...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 46,43 +2,65%
Hewlett-Packard 22,25 +2,30%
Amazon.com 3185,07 +2,15%
Goodyear 11,02 -3,16%
Chevron 92,14 -3,64%
Kraft Heinz Co 32,54 -3,81%
Ford 9,08 -3,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,42 -3,91%
Nafta 44,91 +4,30%
Benzinas 1,20 -2,44%
Kava 3,35 -8,72%
Auksas 1900,27 -1,13%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Apelsinai 0,61 0,00%
Vištiena 1,50 +2,04%