VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
2 kartus iš 3 per mėnesio laikotarpyje kurjeris savavališkai paliko prekes atsiėmimo punkte. Vienas atvejis, kai net neparašius tos stebuklingos žinutės, kad noriu atsiimti prekę atsiėmimo skyriuje, kitą dieną laukdama kurjerio vietoje to gaunu žinutę, kad prekė palikta skyriuje, atsiimti galiu pati. Kitas atvejis, šiandien, kad su manimi negalėjo susisiekti (!!! nors žinutę tai gavau kažkaip) ir praleisto skambučio nebuvo. Jeigu būtų skambinę ir kažkokiais būdais pas mane nebūtų buvę ryšio - bučiau gavusi žinutę apie skambintą numerį, deja to nebuvo. Taip pat kita žinutė iškart po šios sekė, kad nieko nebuvo namuose - nors namuose taip pat buvau. Skambinu kurjeriui 9 kartus - susisiekti neina, nes telefonas užimtas ir skambinant iš eilės ir palaukus. Kaip tai suprasti? Žodžiu labai blogai, turiu eiti ir tįsti šuns ėdalą kilogramais namo pėsčiomis, tai už kokį pristatymą aš moku? Esu labai nepatenkinta ir nerekomenduoju.
Atsakyti
Laiku, organizuotai ir be priekaištų pristatyta siunta. Žaibiškas greitis ir puikiai orientuotas kurjeris. Net gaila, kad nespėjau paklausti vardo ir pavardės - parašyčiau padėką asmeniškai už tobulai atliktą darbą.
Atsakyti
Rekomenduoju. Gal kazkam ir veluoja siuntos, bet bent matai visa info apie ja. Jai nepriskambina, visada atsiuncia prisistatymo zinute. Su kurjeriu sutarti galima kad ir mieste pasiimti kai jis reisuoja. Sistema sioje imoneje gera. Vairuotojai bendrauja taip pat kaip su jais bendrauji.
Atsakyti
Sveiki.šendiena turejo atvešti siuntini ir neatveže.net neužvažiavo nurodytu adresu.Turejo pristatiti vaistus suniukui neatveže.ir kaip paskambinau kurjerio vairuotojui jis man pasake kad 6 kartus skanbines man, taip ir buvo bet as visa diena buvau namie ir laukiau siuntos telefono negirdejau nes buvau lauke o gavau zinute i telefona kad jis reiškia buvo atvykes bet manes nerado namie o tai yra melas jis atvykes tikrai nebuvo prašau isiaiškinti su vairuotoju kad tuokie dalikelei nepasikartotu.aciu uz supratima.
Atsakyti
Sveiki.vakar turejo atvešti siuntini ir neatveže.net neužvažiavo nurodytu adresu.darbai buvo suplanuoti.ir neatlikti.del to kad neatveže.ir kaip paskambinau kurjerio vairuotojui nepagarbiai šnekejo.vos ne gazdinimai buvo
Atsakyti
laiku nepristatomos siuntos
Atsakyti
sveiki, prieš pusmetį jau buvau patalpinęs panašų atsiliepimą, bet kadangi Venipak, kompensavo nuostolius ištryniau.
Šiuo metu šioje, situacija sekanti:
per 3 mėnesius pažeistos keturios siuntos, bendra nuostolių suma apie 900 eurų. Kontora atsirašinėja standartinėmis apie frazėmis. PVZ, netinkamas pakavimas, tūrinės prekės, ne gabaritai ir taip toliau, kad tik nekompensuoti nuostolių
Jiems visiškai nesvarbu, kad tai gamyklinės pakuotės, kad prekės kažkokiu būdu iki patekimo į jų rankas transportuotos tūkstančius kilometrų ir kažkodėl nenukentėjo, kol nepapuolė į šių neatsakingų ir atgrubusiais nagais dirbančių žmonių rankas.
Jiems nesvarbios Civilinio kodekso nuostatos, kurios aiškiai pasako, kad vežėjas priėmęs prekes iš siuntėjo yra pilnai atsakingas už krovinį iki jo atidavimo momento.
Venipak kontoros credo, < daužom mes, nuostoliai jūsų, o netinka nevežkit>
Nesvarbu, kad vežam po 40-50 krovinių per mėnesį, ir sąskaitas beje apmokame laiku
Na nieko, matysim, kaip čia reikalai suksis, o kurą pusę pakryps, turėdamas laiko informuosiu
pagarbiai vadovas Darius Jocius UAB Technoaura
Atsakyti
Šlamšto krūva, o ne įmonė. Nelankstūs, neatsakingi, darbuotojai nemotyvuoti atlikti darbą, o tiesiog nusimuilinti.

PAIMA PINIGUS, O PRISTATYMO NEATLIEKA, NEDARYKIT SIUNTIMŲ PER JUOS!!! Nusvilsite.

Viskas atseit autimatizuota, bet pati sistema veikia blogai, daug "skylių" joje. Supildai užsakyma, susimoki už pervežimą, atvažiuoja vairuotojas, pasisikunėja, kas nors jam nepatinka ir nepaėmęs krovinio išvažiuoja. O pinigai už pristatyma negrąžinami.
Atsakyti
Nepasikliaukit šios įmonės paslaugomis. Savaitę vežą siuntą ir niekaip nepristato. Pravažiuoja pro šalį autobusiukas ir viskas. Netiko jiem, kad naudoju kitos šalies numerį. Jei buvo tokia problema ir dėl jos negalėjo per tiek laiko su manim susisiekti, tai nėra apie ką ir kalbėt.
Atsakyti
Pirmiausia visi uzsisake preke ryte ~ 8 val. gaunate zinute, kad siandien gausite siunta ir laika galite derinti su kurjeriu. Tie kurie pasiskambina nebuna jokiu problemu ir siuntos yra pristatomos. Reikia suprasti kad kurjeris turi per diena isvesti ~ 80 siuntu, beto jis turi paimti ir paemimus. Kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir pagal ji vaziuoja. Kurjeris per diena suvazineja po 250 km ir daugiau. Ivardysiu didziausius priekaistus klientu, negaunancius siuntu, kurie nera pagristi.
1. Asmuo neatsiliepia, nes dar miega, tiesiog isjungtas telefonas, nerysio zonoje, blogas telefono numeris. Kurjeris vaziuodamas pas kiekviena klienta susisiekia dar papildomai. Neatsiliepus is kurjjerio gauna dar viena papildoma sms, kad reikia susisiekti su kurjeriu del siuntos. Net ir tuo atveju jei neimanoma prisiskambinti, o marsrutas pakeliui kurjeris vaziuoja pas klienta ir daznais atvejais randa klienta namuose. Nesusisiekus su klientu minetais atvejais kurjeris tolimu nuotoliu nevaziuoja. Atsikele klientai po 2, 3 valandu pradeda skambinti kurjeriui ir nori gauti siunta, nesuprasdami kad kurjeris juos jau yra seniai pravaziaves, jis kitam rajone ir pan, buna pravaziave nuo tos vietos 30-50 km ir jo laukia jau kiti gavejai ir jis nebeturi jokiu galimybiu grizti atgal.
2. Klientas nori siunta gauti tam tikru laiku. Klientas nesupranta, kad kiekvienas kurjeris turi savo marsruta ir i tam tikra vieta vaziuoja tam tikru laiku. Ir jis negali tarkim atvaziuoti 12.00 kliento pageidavimu nes jis ten vaziuoja 9.00
3. Slagbaumai, tvoros, vartai, sunys, skambuciai. Buna kad kurjeis negali atvaziuoti, nes reikalinga, kad klientas pakeltu slagbauma, o jam neatsiliepus nera kaip privaziuoti iki nurodyto adreso. Buna uzdaryti vartai, didziules tvoros, jokiu skambuciu prie ju. Nelipsi gi per tvora. Arba teritorijoje begioja didziuliai sunys, neieisi i teritorija nors namuose ir bus kazkas.
4. Klaidingas adresas. Klientas uzsisake siunta vienokiu adresu, o nori gauti kitokiu. kurjeris visada atves siunta jeigu tai jo marsrute ir jei jis jo dar nepravaziaves. Bet dazniausiai buna kad norima gauti siunta jau buna kito kurjerio marsrute. Kad ir salyginai netoli, taciau kurjeris retais atvejais vaziuos ne i savo marsruta. Kurjeriui uztenka pilnai darbo ir savo marsrute, Dirbame po 10 val ir daugiau.
5. Dideliu gabaritu siuntos. Zmones juk zino ka uzsisako ir kur. Padangos, baldai, buitine technika ir t.t. Kurjeris nenesios tokiu siuntu, kurios sveria daugiau kaip 35 kg. ar tokios kuriu vienas negali uznesti. Gavejas turi pasirupinti tuo is anksto, kas jam tai sunes. Kurjeris tik gali padeti.
6. Nieko nerado namuose. Sia zinute gaunate visi is Venipak sistemos negave siuntos, bet nebutinai tik delto kad nebuvote namuose. Taip pat jei neatsiliepete, isjungtas tel., neturejote atsiskaitymui pinigu, blogas nurodytas adresas.

Taigi nereikia pulti kurjeriu, o reikia suprasti ir mus. Nera taip kad piktybiskai nevestume siuntu. Uz kiekviena pristatyta siunta gauname pinigus, taigi kuo daugiau isvezame, tuo daugiau uzdirbame.
Atsakyti
Ernesta 2018-08-22 10:22:24
Daug perku internetu, naudojuosi įvairiomis kurjerįų paslaugomis, bet VENIPAK kurjeris šiandien tiesiog apstulbino. Atvežė vaikišką elektromobilį ir pasakė ateik pasiimk, arba palieku lauke prie durų. Kai bandžiau suderinti laiką, kad atvežtų vėliau, pasakė, kad tikrai vėliau neveš, nes 3 valandą baigia darbą, o paskambino jau kai buvo kieme, todėl taip pat iš anksto negalėjau suderinti laiko, kad vyras būtų namuose. Tuo labiau nežinojau, kad pati turėsiu eiti temti 40kg sveriančią dėžę į 3aukštą palikusi namuose mažamečius vaikus. Jokios pagarbos klientui, suprantu, kad siuntinys sunkus, bet net neturėjau galimybės derinti laiko, kad vyras būtų namie. Žodžiu, jei yra galimybė, rinkitės kitą siuntų tarnyba, nes čia dirba nežmogiški žmonės. (Veiksmas vyko Gargžduose, 9:49. Kurjeris pristatęs siuntą nemandagus, nesukalbamas, net nesileidžia į kalbas)
Gerbiamoji Ernesta, įsidėmėkite, kad pakuotes, kurios sveria <35 kg, darbuotojų saugos ir sveikatos taisyklės draudžia nešti vienam. Tad visais atvejais kurjeriai ne siūlo pasiimti, o prašo, kad nusileistumėt ir kurjeris PADĖTU JUMS užnešti.
Naujas pristatymo laikas, po to kai jus telefoninio pokalbio metu patvirtinote, kad esate namie ir kurjeris atvyko iki jūsų, bei išsikrovė siuntą iš transporto - nederinamas.

Gražios jums dienos!
Atsakyti
Dirbes 2018-08-15 20:18:26
Kurjeriai isveza siuntas po 100 skirtingu tasku kasdien, sunkvezimiai po 30, tarp tu tasku yra parduotuves kuriose praranda po valanda laiko, gavejai siuntas nori gauti tam tikru laiku nes vieniem i darba, kitiem pas dantista, tada marsrutas gaunasi nepakeliui, kurjeris varo po 12val kasdien ir dar kas antra sestadieni ir uzdirba 600eur :D tad zmones, jeigu kas ieskot darbo, arba norit atsisiusti kazka pasinaudojant sia kurjeriu tarnyba tai prasau apeiti ja is tolo, nes imone nesiskaito nei su klientais nei su darbuotojais.
tik jau nemeluokit, kad jie dirba po 12 val kasdien. Laukiau siuntinio iki 2 val, nes tikslaus laiko niekas nepranešė, išėjau trumpam iki vaistinės, paskambino, aš jau prie jūsų, sakau grįšiu apie puse 4, sako aš iki tiek nedirbu. Tai kaip jie dirba, nuo 2 iki 3 val.?
Atsakyti
Užsisakiau siuntinį per Venipak. Vėliau paskaičiau atsiliepimus ir šiek tiek išsigandau. Bet viskas praėjo sklandžiai. Siuntinį gavau laiku, kurjeris buvo mandagus, žodžių viskas puiku.
Atsakyti
Daug perku internetu, naudojuosi įvairiomis kurjerįų paslaugomis, bet VENIPAK kurjeris šiandien tiesiog apstulbino. Atvežė vaikišką elektromobilį ir pasakė ateik pasiimk, arba palieku lauke prie durų. Kai bandžiau suderinti laiką, kad atvežtų vėliau, pasakė, kad tikrai vėliau neveš, nes 3 valandą baigia darbą, o paskambino jau kai buvo kieme, todėl taip pat iš anksto negalėjau suderinti laiko, kad vyras būtų namuose. Tuo labiau nežinojau, kad pati turėsiu eiti temti 40kg sveriančią dėžę į 3aukštą palikusi namuose mažamečius vaikus. Jokios pagarbos klientui, suprantu, kad siuntinys sunkus, bet net neturėjau galimybės derinti laiko, kad vyras būtų namie. Žodžiu, jei yra galimybė, rinkitės kitą siuntų tarnyba, nes čia dirba nežmogiški žmonės. (Veiksmas vyko Gargžduose, 9:49. Kurjeris pristatęs siuntą nemandagus, nesukalbamas, net nesileidžia į kalbas)
Atsakyti
Kurjeriai isveza siuntas po 100 skirtingu tasku kasdien, sunkvezimiai po 30, tarp tu tasku yra parduotuves kuriose praranda po valanda laiko, gavejai siuntas nori gauti tam tikru laiku nes vieniem i darba, kitiem pas dantista, tada marsrutas gaunasi nepakeliui, kurjeris varo po 12val kasdien ir dar kas antra sestadieni ir uzdirba 600eur :D tad zmones, jeigu kas ieskot darbo, arba norit atsisiusti kazka pasinaudojant sia kurjeriu tarnyba tai prasau apeiti ja is tolo, nes imone nesiskaito nei su klientais nei su darbuotojais.
Atsakyti
Buvau labai nustebinta, kai gavus žinutę, kad atvyks siunta, visą dieną būdama namuose jos nesulaukiau, o vėliau gavau sms žinutę, kad paštomate manęs laukia kažkoks siuntinys. Tai buvo būtent tas, kurį man į namus turėjo pristatyti Venipak. Patys savavališkai nusprendė siuntą palikti paštomate ir dar tokiame, kuris man ne pakeliui.
Atsakyti
Benas 2018-08-01 20:05:14
Tai kai gauni SMS žinute pakelk savo stora Šikna ir paskambink kurjeriu del pristatymo laiko
Benai, intelektualu, tikrai :) Šiaip tai čia kurjerių darbas informuoti, kada atvyks. Jiems patiems net nepatogu turėtų būti, kad visi skambinėja ir klausinėja kada pas mane, o kada pas mane, o kada pas mane... O be to, net ir kai paskambini ereliai burbteli kažką nemalonaus ir vis tiek sėdėk ir lauk nežinia kiek.
Atsakyti
Venipakam iki dpd dar augti ir augti... Niekada neaišku, kada atkeliaus siunta. Maždaug sėdėk ir lauk nušvitimo. Nei skambučio prieš atvykstant - nieko.
Atsakyti
Nusivyliau ir as Venipak darbu. Uzsakem gyvunu maisto, atveze, bet pradejo akis draskyti. Dabar vel uzsakem maisto, tai veza jau trecia diena. Niekaip Venipak nesupranta kelinta valanda reikia pristatyti preke, tipo atvaziavo, nerado namuose (nors netuo laiku atvyko kaip buvo pranesta), kita diena vel taspats. Nepatariu bendrauti su Venipak, nes tikrai nervu tampymas.
Atsakyti
Romalda 2018-07-24 10:53:05
Dažnai perku internetu ir dažniausiai prekes pristato DPD kurjeriai, niekada nebuvo jokių problemų, gauni žinutę kurioje nurodyta, kad prekė bus pristatyta pvz 2018.00.00 d. tarp 12 -13 val. na ir viskas aišku. Šį kartą veža VINIPAK kurjeris, na ir kaip visada jokios tikslios informacijos, ryte žinutė, kad prekę gausiu šiandien, pati derinu laiką, gaunu žinutę, kad prekę gausiu truputis po pietų, vienu žodžiu pririšo visai dienai. Kodėl Vinipak darbuotojai negalėtų būti apmokyti darbo pavyzdžiu iš DPD, arba prekybinės įmonės gerintų klientų aptarnavimą pasirinkdama kurjerius.
Tai kai gauni SMS žinute pakelk savo stora Šikna ir paskambink kurjeriu del pristatymo laiko
Atsakyti
Romas 2018-07-04 19:00:54
Prekių pristarymas.skalbykle numesta tiesiog gatveje.
Jus i*****s kas taip paliks prekę, kuri kainuoja ne mažai pinigu, man daugiau atrodo, kad jūms nera ka veikti turbut ne gavot savo priekes
Atsakyti
Dažnai perku internetu ir dažniausiai prekes pristato DPD kurjeriai, niekada nebuvo jokių problemų, gauni žinutę kurioje nurodyta, kad prekė bus pristatyta pvz 2018.00.00 d. tarp 12 -13 val. na ir viskas aišku. Šį kartą veža VINIPAK kurjeris, na ir kaip visada jokios tikslios informacijos, ryte žinutė, kad prekę gausiu šiandien, pati derinu laiką, gaunu žinutę, kad prekę gausiu truputis po pietų, vienu žodžiu pririšo visai dienai. Kodėl Vinipak darbuotojai negalėtų būti apmokyti darbo pavyzdžiu iš DPD, arba prekybinės įmonės gerintų klientų aptarnavimą pasirinkdama kurjerius.
Atsakyti
Prekių pristarymas.skalbykle numesta tiesiog gatveje.
Atsakyti
Jolanta 2018-06-11 11:21:10
Sveiki esu praktiskai soke del jusu kurjeriu darbu.Uzsakuau siunta eko.lt sekmadieni tevu dienai tevukui vitaminus ir maciau kad pristato siunta per 1-2 darbo dienas.kurjerio skiltyje parasiau kad tai tevo dienos proga dovana ir tevuko tel nr.jau ketvirtad 7!birzelio maciau kad siuntinys grazintas atgal nes matai tuo adresu absoliuciai nieko nebuvo ir tel niekas neatsake, birzelio 8 d eko.lt vel antra kart perdave siunta jums ir kas gavodi mano tevukas gavo zinute kad atsiimtu siunta pirmad 11birzelio Raseiniu knygyne
Labai visu skaitytoju atsiprasau uz rasymo klaidas, taip sunervino kurjeriu darbas kad rankos drebejo, kaip galima adresa uzrasius zmoniems patiems kazkur vaziuoti po knygynus siuntinio ieskoti, siaubas.
Atsakyti
Dažnai perku internetu ir naudojuosi kurjerių paslaugomis, tačiau šį kartą būtent šios tarnybos kurjerių darbas nuvylė. Kurjeris, kuris turi pristatyti siuntą asmeniškai, nesusisiekė prieš atvažiuodamas ir nesuderino laiko, siuntas numetė bet kur, pats pasirašė dokumentuose apie pristatytmą.
Atsakyti
Sveiki esu praktiskai soke del jusu kurjeriu darbu.Uzsakuau siunta eko.lt sekmadieni tevu dienai tevukui vitaminus ir maciau kad pristato siunta per 1-2 darbo dienas.kurjerio skiltyje parasiau kad tai tevo dienos proga dovana ir tevuko tel nr.jau ketvirtad 7!birzelio maciau kad siuntinys grazintas atgal nes matai tuo adresu absoliuciai nieko nebuvo ir tel niekas neatsake, birzelio 8 d eko.lt vel antra kart perdave siunta jums ir kas gavodi mano tevukas gavo zinute kad atsiimtu siunta pirmad 11birzelio Raseiniu knygyne
Atsakyti
Pritariu visiem šiems neigiamiems atsiliepimams apie Venipak, siaubas, dar ir gražos neturi... aptarnavimas siaubingas...
Atsakyti
Verslo klientai, jei turite galimybę pasirinkti kitą siuntų tarnybą, tai neprasidėkite su Venipak. Dažnai pasitaiko, kad jų darbuotojai nepasivargina pristatyti siuntų laiku. Ataskaitose pažymi, kad su siuntos gavėju nepavyko susisiekti, nors iš tiesų net nebandė. Ir tokiais atvejais jūs už siuntimą mokėsite dvigubai, nes tai bus laikoma pakartotiniu siuntimu! Akivaizdu, kad jiems tai finansiškai naudinga, todėl jie nesiima jokių priemonių, kad tokių situacijų būtų mažiau. Be to kurjeriai neaprūpinti skaneriais, tad neretai pasitaiko, kad siuntas paima, o kitą dieną parašo, kad kokios nors vienos siuntos negavo. Tada tenka gaišti laiką ir aiškintis dėl pateiktų-nepateiktų siuntų. Visais atvejais, bent jau mums, tos "nepateiktos" siuntos atsirasdavo pas juos, bet tai užtrukdavo keletą dienų ir kainuodavo mūsų nervus ir reputaciją prieš klientus. Ir nė vieno karto negavome jokio atsiprašymo, dėl jų pridarytų klaidų... Mes šios įmonės paslaugų atsisakėme, o jums patariame pasimokyti iš mūsų patirties.
Atsakyti
Žiaurus požiūris į klientą.... Pasimetė siuntinys, tai neina į kalbas, į kontaktą, reikalauja numerio siuntos, kurio pati nesu gavusi iš internetinės parduotuvės. Juk yra daug kitos informacijos- kada ir iš kur siuntinys jiems perduotas, pavardė, pristatymo adresas, bet ne, reik numerio, kitaip ko maždaug iš jų nori (dar pašiepiančiu tonu kalba informacijos moteriškė). Atrodo, jog pačiam žmogui reikia ieškoti pamesto siuntinio... Kartą atvažiavo Venipak kurjeris į kiemą, paskambino ir sako: "ateikit į kiemą pasiimti siuntinio, kol pildysiu dokumentus". Ir apskritai, mužikai jie, su kuriais nesusitarsi, laiko nepaderinsi.
Atsakyti
Labai nemalonus kurjeris, kulturos nulis
Atsakyti
Stai koks VENIPAK kurjeriu tarnybos pristatymas per 24 val. Siandien jau truko kantrybe ir pati ieskosiu kurjerio kur pasiimti preke, nes ir vel liksiu be jos. Kazkoks pasityciojimas. Saraskinu kontora.
2018-05-28 17:05
Paimta iš siuntėjo, KAUNAS
1
2018-05-28 19:05
Terminale, KAUNAS
2
2018-05-29 09:05
Pakeliui pas gavėją
3
2018-05-29 20:05
Terminale, KAUNAS
4
2018-05-30 08:05
Pakeliui pas gavėją
5
2018-05-30 09:05
Terminale, KAUNAS
6
2018-05-30 12:05
Pakeliui pas gavėją
7
2018-05-30 21:05
Pristatyta, KAUNAS
8
Pristatymo koordinačių bei kitų detalių nėra
2018-05-31 11:05
Terminale, KAUNAS
Atsakyti
Dovilė 2018-05-18 15:08:13
Esu šokiruota šios įmonės kurjerio neprofesionalumo ir nepagarbos verslo klientams. Paslaugos kainuoja nemažus pinigus, kurjerių tenka laukti, o kurjeriui atvykus iškvietimo intervalo pradžioje jis negali palaukti 5 minučių, apsisuka ir pasakęs "nelauksiu" išvažiuoja. Bandant skambinti bendrauja ypač neprofesionaliai ir netaktiškai, numeta ragelį. Niekam nerekomenduoju bendradarbiavimo su tokio lygio įmone.
Jums reikėtų išvežti ir spėti nuvežti apie 50 taškų suntas pažiūrėčiau kaip laiktumėt :D supratimo reikia ir iš jūsų pusės, o ne verst purvą. Kurjere nedirbot, nežinot koks sunkus darbas. Rinkit žodžius.
Atsakyti
2018-05-28 16:05
Paimta iš siuntėjo, VILNIUS
1
2018-05-28 21:05
Terminale, VILNIUS
2
2018-05-29 03:05
Terminale, KAUNAS
3
2018-05-29 09:05
Pakeliui pas gavėją
4
2018-05-29 17:05
Terminale, KAUNAS
5
2018-05-30 08:05
Pakeliui pas gavėją
6
2018-05-30 09:05
Terminale, KAUNAS
7
2018-05-30 12:05
Pakeliui pas gavėją

Mano siuntos kelias. Toks vaizdas, kad gyvenam už jūrų marių, kokiam XV amžiuje, kur dar nebuvo kelių, nebuvo mašinų, ir nebuvo navigacijos. Gyvenu 15 kilometrų už Kauno, bet siuntą turėjau praktiškai išsireikalauti, kad atvežtų. Bet geras yra tai, kad iki namų nesiryžo niekas vežti. Gal bijo kažko? Gal bijo kad atsiimti siuntą ateis Flinstonas? Be kelnių, su kuoka. Pasisiūliau pats pasiimti Megoje. Už 10 minučių pristatė. Vyrai jūs turit kažką tarp kojų ar esate šiuolaikiniai tipo berniukai? Neapsimoka nevežu? Siunta kainavo 200 eurų ir buvo sumokėta išankstine sąskaita. Pagarbos klientui apskritas nulis. Siuntėjui tikrai parodysiu mano siuntos parodijų kelią. O siuntėjas tikrai rimtas. Neprasidėkit su šia kompanija, nebent norit gerai praleisti laiką stebint savo siuntos keliavimo kelią.
Atsakyti
Prekiu pristatymas labai prastas, laiku nepristato. Logistika galetu planuoti taip vietas pristatymo, kad vairuotojai galetu speti pristatyti prekes. O ne taip kad pasako pristatysime, iseini is darbo, leki i namus, lauki - ir nieko, nei skambucio, nei prekes. Kita diena vel tas pats: leki i namus isejus is darbo anksciau, lauki ir vel nieko. Nesiteikia net paskambinti ir pranesti, kad nespeja. Tai kur tas pristatymas per 24 valandas kaip skelbiasi? Katastrofa, o ne kurjeriu tarnyba. Pasimokinkite geriau is savo konkurentu ar kolegu logistikos darbo.Buciau turejus pasirinkima, tikrai buciau nesirinkus ir niekam to nerekomenduoju. Imonei is kurios taip pat pirkau preke, parasysiu, kad geriau rinktusi kurjeriu tarnyba, ju prekiu pristatymui.
Atsakyti
Prekiu pristatymas labai prastas, susisiekt su kurjieriu paviko tik po jo darbo ir pokalbis buvo nemalonus
Atsakyti
Nesamonių nesamonė. Jei būčiau galėjus rinktis tikrai nebūčiau siuntusi siuntą per Venipak. Kadangi gavau sms, kad šiandien gausiu siuntą. Visą dieną laukiau, niekur nevažiavau, o galiausiai atėjo sms, kad manęs nerado namuose. Kitų firmų kurjeriai pasiskambina prieš atvykstant. Leidžia pasirinkti laiką. O čia nei su kurjeriu susisiekt.nieko. parašiau i informaciją tai atsiprašome už nesklandumus. Siaubas. Tik neigiamas!!!
Atsakyti
Venipako padalinys Kaune labai prastai dirba ir krovinius skirsto į "patogius" ir "nepatogius". Jeigu sudarote sutartis su partneriais pervežti jų krovinius -tai ir vežkite. Krovinys atvažiavo iš Italijos ir visi pakrovė -iškrovė, o vat Venipakui jau nėra kaip pakrauti. Tai nusipirkite reikalingą techniką. Ir jei sulūžusią paletę prisiėmėte, tai spręskite šią problemą. Delamode iš Vilniaus atvežė iki Kauno -Elektrėnų 7C ir krovinys guli kelias dienas. Dabar per jus per Delamode kroviniai nevažiuos ir jums bus mažiau darbo - tai ir mažiau pinigų. Ir tai man ne pirmas kartas kai užlaikote krovinius. Kiti prieš veždami irgi pasiskaitys. Venipako sandėlio darbuotojai - apsimelavę tinginiai.
Atsakyti
Jeigu Jums yra galimybe nesinaudoti šios įmonės paslaugomis, aš siūlyčiau tokie darbuotojai neturi dirbti šių paslaugų. Kiti kurjerei prieš atvykstant paskambina ir susitaria apie atvykimą.Šios įmonės paskambinus ir man neatsiliepus prekę išsiveža

NEBENDRAUKITE SU TOKIA ĮMONE
Atsakyti
Esu šokiruota šios įmonės kurjerio neprofesionalumo ir nepagarbos verslo klientams. Paslaugos kainuoja nemažus pinigus, kurjerių tenka laukti, o kurjeriui atvykus iškvietimo intervalo pradžioje jis negali palaukti 5 minučių, apsisuka ir pasakęs "nelauksiu" išvažiuoja. Bandant skambinti bendrauja ypač neprofesionaliai ir netaktiškai, numeta ragelį. Niekam nerekomenduoju bendradarbiavimo su tokio lygio įmone.
Atsakyti
Pati prasčiausia įmonė teikianti kurjerio paslaugas Vilniuje. Netaktiški, nemokantys bendrauti kurjeriai, kurie mėto telefoną nebaigus bendrauti su klientu arba nurodo klientui išeit pasiimt siuntą, kai už jos pristatymą yra sumokėta.
Atsakyti
Vakar išsiústá daiktá gavau šiandien. Labai malonus, paslaugus darbuotojas.
Atsakyti
Baisu. Kelinta karta tenka susitikti su jūsų įžūliais kurjeriais. Nepasako laiko pristatymo. Dabar laukiu siuntos. Sakė atvež apie 14 val. Jau 15.30 paskambinau apreke. Nežinau ar laukti.
Atsakyti
2018-05-02 14:05
Paimta iš siuntėjo, VILNIUS
1
2018-05-02 16:05
Terminale, VILNIUS
2
2018-05-02 21:05
Terminale, KAUNAS
3
2018-05-03 06:05
Pakeliui pas gavėją
4
2018-05-03 23:05
Terminale, KAUNAS
5
2018-05-04 06:05
Pakeliui pas gavėją

bl... visa kompanijos politika vienam komentare...
Atsakyti
Jeigu per daug ramiai gyvenat ar labai gerai sekasi verslas, užsisakykit siutą per Venipak. 04.26 užsakiau prekes, kurias Venipak turėjo pristatyti 04.27 dieną. Apie 17val. paskambinęs sužinau, kad neatsiliepiau į vairuotojo skambutį ir siuntos šiandien negausiu. Laukiu pirmadienio.Pirmadienį apie 15 val. vėl klausiu dėl siuntos.Atsakymas tas pats, neatsiliepiau į tel. skambutį.Pasirodo ant siuntos buvo fiksuoto ryšio tel.nr. Venipak darbuotoja paaiškino, kad neatsiliepus į vairuotojo skambutį, vairuotojas nevažiuoja nurodytu adresu.Mano atveju šio tel.nr. jau neturiu.Bet juk gali būti ryšio linijų remonto darbai.Tai tada reikės labai ilgai laukti.05.02 gavus siutą, vairuotojo paklausiau, kodėl taip ilgai ji keliavo.Atsakymo jokio, tik tylos pauzė.
Atsakyti
Paskutiniu metu gaudavau siuntas per dpd, ir tikrai visada budavo viskas ok. neskambina be reikalo, nebent neranda kazko namie... O cia Pist ir venipakas veza, ir ka jus galvojat. atsiunte zinute kurioje nurodyta 3 h apitikslinis laikas, kada pristatys. tai buvo rytas, vaikas miega, tel garsas isjungtas. as greit i virtuve daryt pusryciu, ir po 20min gaunu kita zinute kad siunta nebus pristatyta nes jusu neradone namie... wtf??? paskambinau kurjeriui, o jis man : tai jus nepakelet ragelio, kaip man reikejo jusu adresa surasti??? wow !!! tai popierini ziemelapi gal nauduojat? ar zmogus i pagrindyni kelia turi iseit jus ponus pasitikt? labai gaila kad tokios imones taip pro pirstus ziuri i klientus. tikiuosiu siunta pasigauti kazkur mieste, ir tikiuosiu su Jumis nebereikes susidurti!!!
Atsakyti
Pritariu visiem šiems neigiamiems atsiliepimams apie "Venipak", siuntos laiku nepristatė
Atsakyti
Keistuoliu teatras, o ne siuntu tarnyba. Paliko siunta prie lauko duru, kas norit pasiimkit, nei skambucio nei zinutes, nors visi rekvizitai ant siuntinio buvo.
Atsakyti
Labai dėkoju už pagalbą! Jūs šaunuoliai!
Atsakyti
liena 2018-03-09 15:03:08
puikiai) berniukai paprasti darbštūs. sėkmės Jums
Pamirsot prideti-linkejimai nuo administracijos....
Atsakyti
Zmones, jeigu matot, kad kurjeris bus venipak, net nesivarginkit su uzsakymu, nevykeliu kontora, tik tiek galiu pasakyti, daug kas keikia itella, bet venipak'as visiskas meslas....

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

CNN paviešino vaizdo įrašą, paneigiantį Saudo Arabijos versiją dėl žurnalisto mirties
CNN paviešino vaizdo įrašą, paneigiantį Saudo Arabijos versiją dėl žurnalisto mirties 10-22 16:44
Pirmadienį CNN paskelbtame vaizdo įraše, kurį žiniasklaidos priemonė gavo iš šaltinio Turkijoje, matoma, kad iš Saudo Arabijos konsulato Stambule išeina žurnalisto Jamalo Khashoggi rūbais...
JAV įmonių rezultatai – geresni nei analitikų lūkesčiai
JAV įmonių rezultatai – geresni nei analitikų lūkesčiai 10-22 16:19
Užpraeitą savaitę JAV biržose stebėtas didžiausias nuo šių metų vasario akcijų išpardavimas, panašu, nelabai turėjo tam pagrindo.
Paveldosaugininkas: dėl negaliojančio Trakų senamiesčio plano niekas nesikeis
Paveldosaugininkas: dėl negaliojančio Trakų senamiesčio plano niekas nesikeis 10-22 16:07
Teismui neskundžiama nutartimi negaliojančiu pripažinus daugiau nei prieš dvidešimtmetį patvirtintą Trakų senamiesčio specialųjį planą, situacijos mieste nepakeis, sako Algimantas Degutis...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar skiepijatės nuo gripo?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Procter & Gamble 87,30 +8,80%
American Express 106,73 +3,78%
Kraft Heinz Co 57,56 +3,64%
Colgate-Palmolive 64,52 +3,00%
AIG 47,20 -2,90%
Caterpillar 131,32 -3,30%
NVIDIA 229,17 -4,33%
eBay 28,75 -8,87%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,67 -3,26%
Vištiena 2,03 -9,78%
Auksas 1198,39 -0,28%
Ryžiai 402,00 -0,74%
Nafta 69,75 -3,02%
Varis 6050,76 0,00%
Dujos (JAV) 2,99 +1,01%
Anglis 114,16 -2,71%