VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Mūsų organizacijos paskirtis yra laiku ir saugiai pristatyti kliento siuntinį.
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Žigvilė Rakašienė
2022-05-20 13:19:08 IP 2ju3kstf
Atsakyti
Sveiki, šiandiena kurjeris vežė man siuntą, skambino aš neišgirdau, buvome namuose su vaiku ir manau, kad jis nebuvo užlipęs nors jis teigė kitaip, paskambinau jam, klausiau ar galės prasukti dar karta jis pasakė, kad ne nebent veliau, bet tiksliai nežino, sakau ten mano vaiko dovana ir nenoriu sugadinti jam gimtadienio be dovanos jis pasake pasistengs, tada sugalvojau, kad galiu pati privažiuoti skambinu jam sako gerai privažiuokite pasako adresa kuris yra už 2min nuo mano namų, aš aprengiu mažiuka vaiką, nešu ji kartu su savimi važiuojame pasiimti už 2min kelio siuntos, dėžė didžiulė vos tilpo į mašiną lenkė sedynes, nesuprantu ar nėra žmogiškumo sugrįžti 2min atgal, jis daugiau laiko sugaišo lankstydamas mano mašinos sedines nei, kas būtu sugaišęs jei būtu sugrįžęs atgal. O gal tiesiog tingi nešti į 4 aukštą dėžę didžiulę? Kodėl žmonės turi mokėti už siuntimą jei atsiimti turi važiuoti pati?
Atsakyti
Sveiki,

Jei tik imanoma, geriau nesusideti ir pasirinkti kita kompanija, parduotuve pateike teisinga adresa, sitie nuveze visai i kita, ir jau nesugebejo pristatyit siunta ta pacia diena, siunta buvo svarbi ir teko atsaukti kai kokius planus.
Atsakyti
Siuntos nuolat yra mėtomos ir tokiu būdu apgadinamos, ypač jeigu siunčiami skysčiai. Atsakymas būna lakoniškas, blogas pakavimas. Paskutinis atvejis kada buvo siunčiama neardoma paletė, bet neva ne ten užklijuotas lipdukas, taigi išlupo dėžę su lipduku iš paletės vidurio ir pristatė gavėjui, kitas prekes padėjo kaip nežinomas kam priklauso. Ar čia normalu? Tarkim ne ten lipdukas užklijuotas, bet, tačiau tai nekeičia esmės, manau tai daroma tyčia, gal per daug klientų.
Atsakyti
Du sykius iš eilės vėluoja pristatyti siuntą numatytu laiku. Nei su viena kita kurjerių tarnyba taip nėra buvę per n metų. Atrodo, kad negerbiate savo klientų, nes jie susiplanuoja savo laiką, laukia, o siunta gali ir kelias valandas vėluoti.
Atsakyti
Pasiėmiau siuntą, ji visa suplyšusi net viduje buve maišeliai su priemonėmis net ir tie sulankstyti ir suplyše. Nežinau ar ten plėšė ir tikrino ar pasiimt kažką norėjo iš siuntos ar “netyčia suplėšė” bet šitaip elgtis yra neadekvatu. Tai buvo dovanos kurias tikėjau gauti tvarkingas ir nepažeistas, bet ko pasakoje turėjau eitį į parduotuvę iš kurioa buvo užsakytos prekės, kad perpakuotų. Niekada nebesinausiu venipako paslaugomis ir jų nerekomenduoju. “Ačiū”
Violeta Rudzinskienė
2022-04-21 09:57:59 IP 28m9vbsj
Atsakyti
Šiandien vairuotojas pristatė siuntą iš Guru baldai.Esu labai patenkinta, nes kurjeris begalo mandagus, paslaugus.Jaunas žmogus, kuris moka bendrauti, labai atsakingai atlieka savo pareigas.Jei dar teks naudotis Jūsų paslaugomis, turbūt laukčiau šio jauno vaikinuko.Ačiū už maloniai prasidėjusią dieną ir sėkmės visiems, dirbantims nelengvą darbą
Nepristatė siuntos
2022-04-13 19:45:17 IP 28ma0g5u
Atsakyti
Paėmė siuntinį, palaikė pas save sandėlyje ir grąžino atgal "kaip nepristatytą". Jokiu būdu nerizikuokite naudotis jų paslaugomis!
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Jūsų firmos kurjeriui Deivydui Juciui, kuris yra ypač empatiškas, kuklus Žmogus, rašau iš didžiosios raidės Ž, nes jis toks, visi dirbantys šį sunkų darbą turi būti įvertinti, noriu, kad tai žinotų Jūsų vadovybė, keltų atlyginimą, parodytų, kad vertina tokius kaip Deividą, kad kiti kolegos žinotų, kaip reikia dirbti.Didelis AČIŪ JAM, DEIVYDUI.
Atsakyti
Dekoju uz greita siuntos pristatyma.Kurjeris tikras profeionalas.Dar karta aciu.Pagarbiai Valentinas.
Atsakyti
Nerekomenduoju susidėti, venkite tiekėjo. Vežė mano siuntinį, siuntinį veždami sugadino ar sunaikino. Manęs ilgai neinformavo, tik pačiam pradėjus ieškoti kur siunta prisipažino, kad dirbti visiškai nemoka.
Atsakyti
Labai ačiū už greitą pristatymą ir mandagaus kurjerio aptarnavimą
Mindaugas Mileris
2022-03-26 20:59:29 IP 2juagjbr
Atsakyti
Laba diena, norejau pasiteirauti, kur Jusu kurjerei teises perka? Paskambinus kurjeriui apie siuntos pristatyma, nebuvo nieko namuose. Buvo liepta palikti siunta prie namu pasakius Pin koda. Grizes namo, radau isvazineta veja (veja paseta 2021m rudeni, dabar pavasaris, viskas pazliuge, isivaizduokit kokios paliktos provezos!!!)
Atsakyti
Sveiki. Venipak darbuotojos aplaidumo dėka mano siuntinys buvo nusiųstas ne pagal paskirtį. Vietoj Mango.com Ispanijoje siuntinys atsirado Rygos terminale. Negavus jokio patvirtinimo dėl siuntos grąžinimo, patikrinau siuntinio sekimo informaciją ir pastebėjau, kad mano siuntinys pristatytas ne adresatui. Taip prasidėjo mano vargai, kurie tęsiasi virš dviejų mėnesių. Susisiekiau su Venipak darbuotoja Rūta, kuri galų gale patvirtino, kad įvyko klaida ir siuntinys nukreiptas ne į tą terminalą. Nežinau kiek kartų skambinta ir prašyta išspręsti šią situaciją, kiek kartų buvo sakyta, kad Rūta nedirba, kad perskambins, deja... Sulaukusi atsakymo, kad siuntinys Ispanijoje, bet jokio raštiško patvirtinimo negavau. Baigėsi grąžinimo 60 dienų terminas dėka darbuotojos aplaidumo. Pagelbėti sutiko administracijos darbuotoja Virginija, nuvykau į biurą Žukausko gatvėje. Deja, pasirodo aš pati turiu spręsti pinigų grąžinimo klausimą tiesiogiai su Mango COM. Klausimas toks, kas atsakingas už siuntinio nepristatymą laiku adresatui, kas neša atsakomybę už prarastus mano pinigus?
Pagal sutartyje nurodytą punktą:
11. Baigiamosios nuostatos
Šiai Privatumo politikai yra taikomi teisės aktai.
Visi ginčai sprendžiami derybų keliu. Nesusitarus ginčai sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.

Neišsprendus ginčo derybų keliu, esu priversta kreiptis į teismą.

Pagarbiai,

Ilona Buineviciene
Rūta Stanevičienė
2022-03-22 11:16:41 IP 2detmgnn
Atsakyti
Dėkoju kurjeriui, pristačiusiam siuntą 2022 m. kovo 21 d. Anykščių rajone, Svėdasų seniūnijoje. Gera gauti lauktą siuntą iš atsakingo, mandagaus ir paslaugaus bei punktualaus darbuotojo rankų. Sėkmės jam ir kitiems Venipak paslaugas teikiantiems.
Atsakyti
Gavau sms, kad šiandien gausiu siuntinį. Nurodytas laikas.. 2 val laikotarpis.. Sėdėjau ir laukiau.. Praėjus laikotarpiui paskambinu kurjeriui.. Nėra siuntinio jokio mano adresu. Nelaukit, nebus. Smagumėlis.
Atsakyti
4d.d. siuntos nepristato kažkur pradangino ir patys nežino kur yra. Siunta yra didele ir brangi ir man labai svarbi. Vakar skambino vyras tai net neišklauso pasake kad sutriko sistema ir padejo rageli ar galima šitaip bendrauti
Rašot kad pristatot greit o ištikro melas apgaudinejat žmones esu labai labai nusivylus jumis...
Atsakyti
Šiandien dalyvavau online susitikime ir liko vos kelios minutės iki pabaigos, kai paskambino kurjeris. Per vieną minutę paskambino du kartus ir iškart gavau sms, kad nerado nieko namuose. Namuose aš buvau! Ir perskambinau vos už kelių min. (iškart kai baigėsi mano susitikimas). Ar tai normalu, kad prekės negavau nustatytą datą? Ar neturėtų kurjeris bandyti bent iki adreso atvažiuoti ir vėl skambinti? Ar bent po kelių minučių, o ne kai yra kažkur toli ir dar pažymėti, kad nieko nerado namuose. Tokia situacija su Venipak pasikartoja labai dažnai, kai su kitais kurjeriais to nebūna.
Atsakyti
Esu dėkinga kurjeriui, vežančiam siuntas iš Telsių į Mažeikius (tel Nr. 864172907), po žinutės gavimo dėl pristatymo, susisiekus su juo, paprašiau, kad pristatytų, kiek galima ankščiau, kas man buvo labai svarbu. Prašymas buvo įvykdytas. Aptarnavimas mandagus.
Atsakyti
Kurjeris turejes pristatyti siunta numatytu laiku (buvo atsiusta sms) net nesugebejo paskambinti ir perspeti, kad sugedo masina ir veluos.. Ne is pirmo karto pavyko priskambinti ir issiaiskinti situacija.. Dabar laukiu ir nezinau, siandien gausiu siunta ar ne.. pirmas siuntimas per venipak, bet daugiau reikalu su jais nenoreciau tureti..
Atsakyti
Penktadienį iš Garliavos paimta siuvimo mašina nugabenta pas meitrą į Vilnių sudaužyta: sutrupinta plastmasinė dalis, įskeltas metalinis korpusas, nors ant įpakavimo dėžės buvo pažymėtos žymės nevartyti, dūžtantis daiktas. Tai, savaime aišku, pabrangino remontą, sugadino mašinos kokybę.
Atsakyti
Laba diena. Norėčiau padėkoti kurjeriui Olegui už malonų aptarnavimą. Į Iešmininkų g. jis atvežė man paletę ir nors jam nepriklausė, jis padėjo man į antrą aukštą užnešti siuntą. DIDELIS AČIŪ.
Klientas Ukmergėje
2022-03-02 12:04:46 IP 4ljgtt4
Atsakyti
Data 2022.03.02. Įvykio laikas 11:32 val. Labai prastas kurjerio darbas, nemandagus, arogantiškas. Skambina paskutinę minutę, kai dirbantis žmogus net nežino, kada dviejų valandų bėgyje atveš siuntą, tai sėdėti ir laukti nėra galimybės. Kurjeris ginčijasi ir savo tiesas įrodinėja, ir moko gyventi gerokai vyresnį asmenį. Jokio lankstumo. Įmonės vadovai ir padalinio vadovas su savo pavaldžiais skyriais turėtų gerai pagalvoti, kokios kultūros kurjeriai dirba, kaip logistika tvarkoma, atsižvelgti į esančių ir potencialių klientų aptarnavimo kultūrą, poreikį, situaciją. Visi dirba darbą, ne tik pristatymo greitis yra svarbu, bet ir kokybė visame kontekste. Geros dienos ir prasmingesnės, efektyvesnės veiklos!
Žydrūnas
Atsakyti
SUPRANTU, JOG KURJERIAI YRA ŽMONĖS IR GALI PADARYTI KLAIDŲ, SIUNTOS Į NAMUS GALI BŪTI ĮDEDAMOS Į PAŠTOMATUS... TAČIAU - BLOGIAUSIA YRA ĮMONĖS POLITIKA REAGUOJANT Į ŠIAS KLAIDAS.
SIUNTĄ Į NAMUS TURĖJAU GAUTI TIKSLIU VENIPAK PATVIRTINTU LAIKU 11:15 - 13:15, PAGAL TAI PLANAVAU SAVO DIENOTVARKĘ. TAČIAU GAVAU PRANEŠIMĄ, JOG SIUNTA YRA PAŠTOMATE. SUSUSISIEKĘS SU ĮMONE DĖL TOKIOS SITUACIJOS GAUNU ATSAKYMĄ - "SIUNTA BUS PRISTATYA PER ŠIĄ SAVAITĘ". ŽODŽIU - O ŠIANDIEN TIK ANTRADIENIS, SIUNTA NEPRISTATYTA, ESU PALIEKAMAS SIUNTOS SULAUKTI KAŽKADA PER VISĄ ATEINANČIĄ SAVAITĘ.

ATRODO, JOG NĖRA SUVOKIMO, JOG KLIENTAI PAGAL SAVO POREIKIUS RENKASI BRANGESNĘ SIUNTOS PRISTATYMO Į NAMUS PASLAUGĄ. ATRODO, NĖRA SUVOKIMO, JOG ŽMONĖS PLANUOJA SAVO LAIKĄ. JEIGU YRA PADAROMA KLAIDA IR ĮMONĖ ŽIŪRI ATSAKINGAI, KURJERIS PAIMTI IR PRISTATYTI SIUNTĄ TURĖTŲ BŪTI SIUNČIAMAS NEDELSIANT. ČIA, DEJA, TAIP NĖRA, PIRMAS ATSAKYMAS "SIUNTA BUS PRISTATYA PER ŠIĄ SAVAITĘ".

FRAZĖ "ŠIĄ SAVAITĘ" (KALBANT APIE PRISTATYMO LAIKĄ) IŠVIS NETURĖTŲ EGZISTUOTI KURJERIŲ TARNYBOSE. SUSIMĄSTYKITE. TAI ĮSPĖJIMAS VENIPAK ĮMONĖS POLITIKĄ FORMUOJANTIEMS ATSTOVAMS.
Atsakyti
Siuntinį sudarė dvi dėžės vieną pristatė o kita iškeliavo į kitą galą Lietuvos, o klientų aptarnavimas man paaiškino, kad tiesiog netilpo, kad atvežtų kaip žadėjo, nors siuntėjui paaiškino, kad vietoj Kauno išvežė į Tauragę.
Kitą siuntinį siuntė per Venipak irgi praganė patys ieškojo kur nukeliavo.
Atsakyti
Tokia bendravimo su klientų dar neteko susidurti nei su viena iš siuntų pristatymo įmonių, kaip ši.. Pagal siuntos sekimo numerį rašo kad siunta pristatyta, aš jokios sms žinutės negavau dėl to kad galiu atsiimti. Susisiekus su konsultantė ji pasiteiravo ar aš siuntos ne atsiėmiau ir patikslinti savo numerį. Kai pasakiau kad siuntos neatsimenu dėl to jiems ir rašau, nes noriu sužinoti kur mano siunta, daugiau nieko nebeatsako, ignoruoja. Negali atsakyti ar siunta yra paštomate ar jinai taip kažkur ar ją kažkas paėmė. Jokio noro bendrauti ir spręsti problemą su klientų. Ir dar už tokį aptarnavimą turim mokėti pinigus. Siuntos vis dar neturiu ir nežinau kur jinai yra, nes niekas neatsako. Ignoras totalus. Daugiau nesinaudosiu šios įmonės paslaugomis, nerekomenduoju ir kitiems.
Atsakyti
Sveiki! Šendien jūsu kurjieris pristatinejo siuntini i laumenu k uosiu g kauno r. Aptarnavimas pasibaisėtinas, likus iki duru apie 100m jis pareiske kas jis nedavaziuoja mat mašina didelė ir jam maišo šakos privažiuot nors ten viena plona šaka išlindus i gatve! Teko su žmona polikarbono siuntini nešti rankom visa rulona! Ateiti stengsiuos nesinaudoti venipak paslaugoms!
Atsakyti
Laba diena jūsų kurjeris įsivaizduoja, kad ne aš klijantas o jis, siuntinį vežiojasi antrą diena paskambina vieną kartą ir jai neatsiliepi (o gali būti kad turi neatidėliojamu reikalų) daugiau ir neskambina, o kai perskambinau ir paklausiau ar jis dar tam mieste jis atsakė taip, tai aš jo paprašiau kad prieš išvažiuodamas užvežtų siuntinį jis pasakė, nežinau, kaip taip gali būti čia klijantas aš ar jis, ir taip antrą diena
Atsakyti
laba diena, gavau siunta is dvieju siuntinuku, siunta pazeista ir vieno siuntinuko nera.
Atsakyti
Sutvarkykit paštomatą Ukmergės MAXIMA žiedo g.
5 minutes spaudeliojau kol susivedė, nei touchscreens neveikia nei QR. Tokio šūdo dar nemates. Nei kurjeriai normaliai dirba, nei paštomatai.
Atsakyti
Sveiki, labai norejau padekoti Jovitai, kuri padejo gauti siunta, nors tel nr buvo padaryta klaida. Kiekviena vakara informuodavo apie siuntos busena ir eiga. Aciu uz profesionaluma!
Atsakyti
Sharashkina kontora. Siunta guli terminale, nors turi buti atvezta siandien. Paskambinau, uzdaviau klausima apie siunta, atsakimas : Siuntos siandien negausite. I klausima "kodel ? " atsake - Nezinau.
Net LP dirba geriau nei sita kontora. Matau pagejo ant klientu dideli ir stora.
Atsakyti
Ačiū, kad tokie esate
Atsakyti
TRAGEDIJA! Kurjerių atogancija ir ego pirmoj vietoj! Tokio susireikšminimo dar neesu mačiusi! Puikiai matosi kompanijos vertybės! Klientas 0 vietoj. Baisu! Lenkit šią įmonę iš tolo.
Atsakyti
Noriu padėkoti kurjeriui Andriui Kleinauskui už malonų aptarnavimą, pristatant mano užsakymą, vadovybė turi vertinti tokius darbuotojus, būtent kaip jis, dar kartą didelis ačiū jam.
Ačiū
Milda
Atsakyti
Labai pakliūvo, nemalonus darbuotojas siuntų vežėjas. Atveža siunta ir dar nepatenkintas kad daviau rudai 8cnt. Tai kaip galiu jam kitaip duoti 8 cnt. Pareiškia kad duočiau 10cnt. Gal tuo metu aš tik turėjau šitą suma grynais, ir buvau pasiruošusi. Pinigai yra visi tiek rudi tiek kitokie Mano manymu. Dar ant viso kiemo rėkauja, jis man dėl tų rudų centų
Atsakyti
Egidijus 2022-01-04 16:15:54
Jūs iš manęs šaipotės?, Paštomatas neveikia nuo gruodžio 22d, negaliu atsiimti siuntos, bet gavau informacija, kad jūs ruošiatės mano siuntą gražinti pardavėjui, kadangi iki gruodžio 26d. neatsiėmiau siuntinio. Šiandiena sausio 5d, paštomatas dar neveikia
Kosmosas kažkoks... tik įdeda siuntą į paštomatą - jis pagenda... praeina keturios dienos... paštomatas dar pagedęs... kada pataisys - nežino, nes ne jų kompetencijoje tai žinoti, nes venipak neturi savo IT specialistų ir suprask, kad tavo žmogau siuntos likimas priklausys nuo IT specialistų malonės skirti venipakui laikui... venipa teigiai - paštomatas laba svarbus ir labai naudojamas, populiarus... tik keturios dienos paštomatas stovi neveikiantis, tiksliau veikia ekranas, bet pats paštomatas užstrigęs... laukit...
Atsakyti
Laba diena, labai noriu padėkoti kurjeriui Andriui Kleinauskui už malonų ir kompetentingą aptarnavimą, pristatant mano užsakymą, kad kuo daugiau būtų tokių žmonių, kurie yra empatiški kitam žmogui.Norėčiau, kad apie jį žinotų Jūsų vadovybė, kad turit tokį darbuotoją, kuris gali būti pavyzdžiu kitiems.
Ačiū
Milda
Atsakyti
Jūs iš manęs šaipotės?, Paštomatas neveikia nuo gruodžio 22d, negaliu atsiimti siuntos, bet gavau informacija, kad jūs ruošiatės mano siuntą gražinti pardavėjui, kadangi iki gruodžio 26d. neatsiėmiau siuntinio. Šiandiena sausio 5d, paštomatas dar neveikia
Atsakyti
Analogiška situacija.
Siunta atėjo gruodžio 22d. Šiandiena SAUSIO 3d siuntos negaliu atsiimti, nes NEVEIKIA paštomatas! beveik dvi sav nesutvarko. Taip pat buvo Kalėdinė dovana. (Mogiliovo 12 Klaipėda).
Atsakyti
Siunta atėjo gruodžio 23d. Šiandiena gruodžio 31d siuntos negaliu atsiimti, nes NEVEIKIA paštomatas! 8 dienos nesutvarko. Kalėdinė dovana laukia kitų metų. (Mogiliovo 12 Klaipėda) Paskutis kartas naudojosi šios įmonės paslauga.
Atsakyti
Siunta buvo išsiųsta 2021-12-23, turėjo būti nuvežta į Kauną. Tą pačią dieną siunta Kauną pasiekė, bet vietoj to, kad būtų įdėta į gavėjo paštomatą, ji buvo patalpinta už 1-2 km. esančiame paštomate ir ten laikyta iki 2021-12-27.Be galimybės ją atsiimti. Nu cirkai be pinigų, jokios logikos tokiuose veiksmuose. Siuntos turinys greičiausiai bus nukentėjęs dėl tokio ilgo buvimo žemoj temperatūroje. Pirmas ir paskutinis kartas kada naudojausi jūsų paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki, tikrai nieko gero iš jusu kurjieriu, susitarem kad 8 ryto susiskambinsim kad galeciau siuntini pasiimt, nes dyrbu iki 17 h viena diena Palangoi kita diena kitur.bet iki puse 9 ryto niekaip negaliu prisiskambinti.Kaip pasiimt siuntini?????? Šendien jau gausiu baudos ir kentes mano pinigune, kas apmokes???
Atsakyti
Jei yra galimybė rinktis tarp siuntas pristatančių įmonių, patariu aplenktį šią, kol jūsų siuntos nepametė. Per vieną savaitę teko du kartus susidurti su tuo pačiu kurjeriu ir turėt klaikią patirtį. Dažnai užsakau internetu, tad yra su kuo palyginti. Šios įmonės kurjeriai niekada nepraneša, maždaug kuriuo paros metu atvyksta siunta, gaunamas paprasčiausias sms, kad šiandien ir paskambina stovėdami jau prie durų. Apie perspėjimą, kad bus už valandos, 30 min nėra kalbos...
Gruodžio 15 dieną gavau SMS su užklausa, ar pageidauju siuntą gauti į Venipak paštomatą, atsakiau, kad taip. Gruodžio 16 dieną skambina kurjeris, kad siunta netelpa. Situaciją suprantu ir sutariam su kurjeriu, kad jis pristatys ją rytoj į namus, kaip nurodyta ant siuntos. Sekančią dieną, gruodžio, tas pats kurjeris vėl man skambina, kad siunta netelpa į paštomatą. Aš jam primenu, kad dieną prieš taremės, kad pristatys į namus. Iš jo gaunu keisčiausių pasiūlymų: palikti siuntą pas greta esančios parduotuvės apsauginį (kurį jis pažįsta), ateiti pačiai iki jo pėstute (1 km kelio) pasiimti. Buvau ne namuose, paprašiau šeimos nario specialiai atvykti į nurodytą adresą. Kurjerį dėl to perspėjau ir jis po ilgų ginčų sutiko atvežti siuntą, kaip nurodyta. Ginčai ir bereikalingi skambučiai buvo dėl to, kaip jam apsimokiau atvykti nurodytu adresu - pėstute ar automobiliu. Pristatė, tačiau konfliktavo su mano šeimos nariu, nepasitikedamas jam perduoti siuntos, nors šeimos narys buvo įjungęs garsiakalbiu skambutį, kuriame prašiau kurjerio perduoti saugiai siuntą.
Gruodžio 20 dieną, vėl susiduriu su tuo pačiu kurjeriu. Kadangi siunta atkeliavo 3 dienom anksčiau buvau ne namuose. Vos gavusi SMS pranešimą, paskambinau kurjeriui pranešti, kad nebūsiu namie. Kurjeris priekaištavo, kad planuočiau laiką prieš užsakydama daiktus. Vis tik sutarėme su juo, kad siuntą pristatys rytoj. Popiet tas pats kurjeris man skambina, kad pametė mano siuntą. Mano, kad galbūt ją netyčia bus palikęs paštomate, bet tiksliai to neatsimena. Deja, paštomato kodo, atsiimti siuntą aš negavau, o suvedus siuntos sekimo numerį, taip pat apie paštomatą nieko nerašoma. Kurjeris pažadėjo, kad netrukus išspręs šią problemą ir paskambins vakare. Deja, jokio pranešimo ir informacijos, ar mano siunta atsirado, iki šiol negavau...
Atsakyti
Aptarnavimas - kažkas klaikaus. Vakar gavau SMS, kad siunta bus pristatyta, nenurodytas nei adresas, kuriuo pristatys, nei tikslesnis laikas. Neaišku kaip pasikeisti pristatymo laiką. Šiandien atvažiavęs kurjeris informuoja, kad atvyko, nors manęs tuo adresu nėra. Kol bandau susitarti su kolegėmis, kad paimtų siuntą, vėl kurjeris vėl skambina ir pasipiktinęs kalba, keikiasi "kiek čia galima laukt, bl*, už*iso". Labai tikiuosi, kad daugiau neteks naudotis šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Visiškai netikęs kurjerio darbas, -nors turėjo atvežti siuntą į namus, visą dieną nesulaukus, paskambinau pasiteiraut, kada atveš, pasakė, kad kaip tik išvežioja siuntas mūsų gatvėj, bet po kurio laiko gavom sms, kad mūsų siunta palikta paštomate, iki kurio puse val.kelio...Bandant susisiekt su kurjeriu, šis skambučius tiesiog atmetinėja..Firmos gėda...
Roberta Oleškevičiūtė
2021-12-14 20:57:01 IP 28meqks3
Atsakyti
Įkyriai skambinęs Venipak siuntų išvežiotojas ne tik pasakė, kad mano siunta bus pristatyta į visai kitą vietą (nes ji netilpo į paštomatą), bet taip pat pažeidė siuntą. Buvau užsisakius išlankstomą dovanų dėžutę, tačiau ji buvo įplyšusi.
Atsakyti
Labai prastas bendravimas su galimu partenriu siuntu išvežiojime. Pilnai suprantu kodėl siuntos nėra pristatomos laiku... Patikrinkite kaip bendrauja jūsų vadybininkai :)
Atsakyti
Kaip tik Venipak, taip problemos, viena karta siunta palieka, skambina zmogus sako tarp savo siuntu radau tavo, vaziavau pasiimt pats. Kita karta vel ne tokiu adresu veza, kai kurie kurjeriai visiski chamai. Pradesiu tuoj nesinaudot tu e shopu paslaugom kurie gabena siuntas per Venipak.
Atsakyti
Užsakytą siuntą paliko darbo garaže, atidavė kitam žmogui, atvežant nepaskambino. Apie atvežtą ir paliktą siuntą sužinojau iš kitų darbuotojų.
Atsakyti
Paskambinus kurjeriui susitarti dėl siuntos gavimo laiko, kuris man netiko, kurjeris pasake kad jis nebedirbs tokiu laiku ir jam neidomu dėl mano siuntos kada aš ja gausiu. Laikas del kurio norejau susitarti buvo 15val, tai ka daryti žmonėms kurie dirba iki 17val ar 20? Pridedu kurjerio numeri ateičiai kad nepakliutų kiti į tokia situaciją ???? +37060086564

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Savanorių pr. 5, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien rūpestingai pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. UAB „Omniva LT“ priklauso Estijos paštui AS „Eesti Post“. Valdydami didžiausią, 351 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, esame pirmasis pasirinkimas...
Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo, kurjerio pristatymo, pristatymo į Smartpost siuntų terminalus ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas.
Visas transportas
Siųsk24 Siųsk pigiau ir patogiau!

Adresas: Vaidilutės g. 79, LT-10100 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos.
Siųsk24 - viena didžiausių siuntų paslaugų platformų Lietuvoje, kurioje galite rasti platų siuntų siuntimo paslaugų pasirinkimą vienoje vietoje. Bendradarbiaudami su populiariausiomis siuntų gabenimo įmonėmis – kurjeriais, tokiais kaip FEDEX, TNT, UPS, DHL, DPD, OMNIVA, GLS, siūlome greitą, patikimą ir nebrangų...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Efektyvus žemės ūkio sektoriaus rizikų valdymas – kokybiško maisto tiekimo užtikrinimui
Efektyvus žemės ūkio sektoriaus rizikų valdymas – kokybiško maisto tiekimo užtikrinimui 05-20 00:45
Siekiant užtikrinti pakankamą kokybiško maisto tiekimą ir tai galintį garantuoti žemės ūkio sektoriaus finansinį stabilumą, vis daugiau dėmesio skiriama racionalių sprendimų paieškai, kad sausra...
Naujasis "Bentley" flagmanas "Bentayga EWB" kelionėms pirmąją klase suteikė kitą prasmę
Naujasis "Bentley" flagmanas "Bentayga EWB" kelionėms pirmąją klase suteikė kitą prasmę 05-20 00:38
"Bentley Bentayga" nuo pat pirmųjų dienų buvo populiariausias gamintojo modelis. Nuo šiol jam tenka dar vienas svarbus titulas – flagmanas. "Bentley" pristato jau penktąjį modelį savo gamoje –...
Personalizuotos ūkininkavimo technologijos – ateitis, kuri prasideda šiandien
Personalizuotos ūkininkavimo technologijos – ateitis, kuri prasideda šiandien 05-20 00:09
Šiandien mes stovime ant slenksčio, kai atsiranda inovatyvios biotechnologijos ir tuo pačiu alternatyvos iki šiol gaminamoms mineralinėms trąšoms, o taip pat erdvė tvarioms individualioms...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

Pfizer 52,47 +3,59%
Cisco 42,94 +2,92%
Twitter 38,29 +2,68%
Oracle 68,63 +2,37%
Caterpillar 197,82 -4,32%
Boeing 120,70 -5,07%
Macy's 18,16 -6,20%
AutoZone 1771,68 -6,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1936,86 -0,56%
Dyzelis 4,04 +6,88%
Cukrus 0,81 +1,25%
Vištiena 3,67 +9,88%
Ryžiai 431,00 +2,13%
Sidabras 24,55 -3,00%
Benzinas 3,19 +0,31%
Apelsinai 0,91 +18,18%