Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Techasas Trade

Atsiliepimai apie Techasas Trade, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Techasas Trade, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai patenkinta Šiaulių Techaso pardavėjomis. Labai mandagios, geranoriškai padeda, pakonsultuoja visais rūpimais klausimais norint įsigyti prekę. Rekomenduoju atvykti į Šiaulių Techasą, nes ir kainos atžvilgis ir parduotuvės darbuotoju paslaugumas 100%.
Atsakyti
Daiva 2023-04-01 15:25:06
S.m.kovo 31d.sioje parduotuveje buvo pirkta preke kuri mums netiko tai buvo televizoriaus priedelis, norint grazinti rytojaus diena su netinkancia preke buvo nuvykta i parduotuve bet jos neprieme veliau sulaukeme skambucio is parduotuves darbuotojo kuris neprisistate.Moteris buvo labai nemandagi rekianti neleidzianti net papasakoti kodel norime sugrazinti si daikta.Si darbuotoja visiskai nebande tartis su pirkeju netgi teikesi nutraukti pokalbi numesdama telefono rageli.Pabandzius dar karta paskambinti jai ji iskart perejo i puolima neleisdama net istart zodzio, parodydama kad ji yra sios parduotuves vadove ir su tokiais pirkejais neturi ka kalbet.Pasakius kad ji labai nemandagi ir mes busime priversti kreiptis i parduotuves vadova ir galbut aplankysime vartoju teises ji tiesiog suzverejo visai.Manau kiekvienas savininkas nori islaikyti gera imones varda ir kulturinga aptarnavima klijantu akyse bet tokie darbuotojai jiems tikra antireklama.Norime perspeti ketinancius ten ka nors pirkti gerai pagalvokite pries perzengdami sios parduotuves slenksti jus ir galite uzsirauti ant sitos ponios kuri jums draskys akis, sugadins nuotaika ar verta ten lankytis juk aplink daug parduotuviu kuriose busite sutikti su sypsena puikiai aptarnauti issamiai informuoti (ko nesugebejo ji padaryt)ir mandagiai islydeti, sitoje parduotuveje dar labai toli iki tokios kulturos.Su tokiu aptarnavimu greit ir uzsidaryt palinketumem o ir pirkeju kuo maziau, kad nuotaiku zmonems negadintumet
Sveiki,

Atsiprašome už nemalonia patirti ir neišspręsta problemą. Kad išsiaiškintumėme situacija, gal galite parašyti kokio miesto parduotuvėje įvyko ši situacija.
Atsakyti
S.m.kovo 31d.sioje parduotuveje buvo pirkta preke kuri mums netiko tai buvo televizoriaus priedelis, norint grazinti rytojaus diena su netinkancia preke buvo nuvykta i parduotuve bet jos neprieme veliau sulaukeme skambucio is parduotuves darbuotojo kuris neprisistate.Moteris buvo labai nemandagi rekianti neleidzianti net papasakoti kodel norime sugrazinti si daikta.Si darbuotoja visiskai nebande tartis su pirkeju netgi teikesi nutraukti pokalbi numesdama telefono rageli.Pabandzius dar karta paskambinti jai ji iskart perejo i puolima neleisdama net istart zodzio, parodydama kad ji yra sios parduotuves vadove ir su tokiais pirkejais neturi ka kalbet.Pasakius kad ji labai nemandagi ir mes busime priversti kreiptis i parduotuves vadova ir galbut aplankysime vartoju teises ji tiesiog suzverejo visai.Manau kiekvienas savininkas nori islaikyti gera imones varda ir kulturinga aptarnavima klijantu akyse bet tokie darbuotojai jiems tikra antireklama.Norime perspeti ketinancius ten ka nors pirkti gerai pagalvokite pries perzengdami sios parduotuves slenksti jus ir galite uzsirauti ant sitos ponios kuri jums draskys akis, sugadins nuotaika ar verta ten lankytis juk aplink daug parduotuviu kuriose busite sutikti su sypsena puikiai aptarnauti issamiai informuoti (ko nesugebejo ji padaryt)ir mandagiai islydeti, sitoje parduotuveje dar labai toli iki tokios kulturos.Su tokiu aptarnavimu greit ir uzsidaryt palinketumem o ir pirkeju kuo maziau, kad nuotaiku zmonems negadintumet
Atsakyti
Nesu linkusi skųstis, bet visada būna pirmas kartas. Nepirkite nieko iš Šilalės Techaso. Tokių nemandagių pardavėjų aš dar nesu savo gyvenime sutikusi. Nusipirkau televizorių Hisense, beveik metus prakentėjome vieną dieną rodo kitą dieną nerodo, galiausiai nusprendėme pristatyti į parduotuvę, nes garantinis net 36 mėn. (o mano atveju nei metai nepraėjo). Vos atėjus su dokumentu, pardavėja pareiškė nepriimsianti, nes nesupakuotas originalioje pakuotėje. Pačio televizoriaus nei pamatyti, nei įjungti nenorėjo, tik šaukė nesupakuoto nepriims. Gerai, suprantama, grįžau namo, susiradau tą pačią dėžę, laimei radai, nuvykau dar kartą. Jau iš karto nusinešiau ir Televizorių, bet manęs jau laukė, ne viena, o dvi pardavėjos. Vos pravėriau duris ir girdžiu, priimti televizorių mes galime, bet čia ne televizorius kaltas, tavo antena kalta, o galbūt tavo gyvenamoji vieta netikusi (nors gyvenu mieste) iš karto ėmė šaukti turėsi pasirašyti kažkokius dokumentus sumokėti už transportavimą, apžiūrą, nes nieko tau nepadės, pasikeisk anteną ir žiūrėk, arba nusipirk išmąniąją Go televiziją ir žiūrėk per internetą, dar bandžiau sakyti, kad garantinis, bet nepadėjo. Antena mano gerai, visi kiti 3 televizoriai puikiai rodo. Bandžiau raminti pardavėjas, kad aš nieko joms nepadariau, kad šitiek šaukti ir rėkti ant kliento negražu ir nepagarbu, bet trūkus kantrybei pasiėmiau tą televizorių ir išėjau, tada nuvežiau pas meistrų, po dienos kitos atvyko ir meistras į namus patikrinti antenos signalų. Pasirodo su mano antena viskas gerai, tikriausiai bėda su pačiu prietaisu. Tada užregistravau gedimą internetu (tą man patarė padaryti paskambinus Techaso bendruoju telefonu) laukiu kurjerio ir neaišku kaip ši situacija dar pasibaigs, bet nesiūlau niekam pirkti iš Šilalės. Jau buvo vieni pažįstami susidūrę su šiomis pardavėjomis dėl neveikiančio mobilaus telefono, nors buvo garantinis taip pat nepriėmė apžiūrai, nes kvito dažai buvo pablukę ir originalios telefono dėžutės nebeturėjo. Žodžiu saugokite viską, kol garantinis, kitaip nepriims, o kad apšauks tai nežinosite nei į kurią pusę bėgti. Suprantu, kad visko būna, bet šito jau per daug. Neapsigaukite.
Atsakyti
Sveiki. Norėčiau prisiskambinti į administraciją, tačiau nėra jokių kontaktų. Rekvizituose nurodyti telefono nr atjungti.
Atsakyti
Nesuprantu... ar jus tik viena meistra turit ant visos Lietuvos... jau daugiau kaip savaite laiko laukiam kol atvaziuos skalbimo masina suremontuoti bet tyla... Tai kam is vis tuos garantinius duodat jei tehnika neatlaiko ir dar sutaisyt nesiruosiat...
Atsakyti
Labai dėkoju Techaso darbuotojui Ignalinoje, kuris ne tik greitai bei puikiai sutvarkė telefoną, bet ir buvo labai malonus. Tokių specialistų dabar tikrai reta. Ačiū!
Atsakyti
Norėčiau padėkoti Visagino Techasas parduotuvės darbuotojui Sauliui. Kiekvieną kartą atėjus į parduotuvę mane maloniai pasitinka su šypsena, kompetentingai atsako į visus klausimus ir pataria. Esu Techaso nuolatinė klientė ir sugrįžti verčia būtent toks požiūris į klientą ir aukščiausio lygio aptarnavimas.
UAB TECHASAS TRADE
2021-07-30 11:01:47 IP 1arvdqa4
Atsakyti
Tadas 2021-07-16 19:38:39
Šiaulių techase konsultavo Zenonas, daugiau su šiuo žmogumi susitikti nenorėčiau, grubus, šiurkščiai elgėsi, manau, kad jis nekompetetingas dirbti tokį darbą
Dėkoju už jūsų įžvalgas. Labai gaila, kad jums teko susidurti su nemaloniu aptarnavimu. Su darbuotoju yra perkalbėta apie aptarnavimo etiketą. Tikimės, kad daugiau to nepasikartos.
Atsakyti
Šiaulių techase konsultavo Zenonas, daugiau su šiuo žmogumi susitikti nenorėčiau, grubus, šiurkščiai elgėsi, manau, kad jis nekompetetingas dirbti tokį darbą
Atsakyti
Labai noriu pasidžiaugti Kuršėnų techasas labai malonūs darbuotuojai.Suteikė pagalba greitai nebrangiai
Atsakyti
Laba diena, Vilkaviškio parduotuvėje pirkome dulkių siurblį, kuriam suteikė 2 metų garantiją, tačiau pardavėjas nesiteikė paaiškinti, kad garantija suteikiama tik elektronikai. Ar tai tiesa??? Sugedus siurbliui (sulūžus plastikinei detalei nesilaiko siurblio šepetys - „galva“) ir kreipusis į parduotuvę, gavome bartis, kad patys sugadinom siurblį. Bendravimas buvo tikrai nemalonus, bet viskas tuo nesibaigė. Siurblį vis tik sutiko siųsti į garantinį aptarnavimą, bet ir ten matyt dirba pikti žmonės, kurie pakartojo, kad patys sugadinom siurblį, norėdami gauti naują. Sunku patikėti, kad šiais laikais vyksta toks aptarnavimas. Daugiau niekada nepirksiu šioje parduotuvėje ir dar kitiems pasakysiu, kad aplenktų šį prekybos tinklą.
Atsakyti
Noriu padėkoti Pakruojo darbuotojams, nes aptarnavimas puikus, o iškilus nesklandumams greitai viskas išsprendžiama.
Atsakyti
Gerbiamieji atsiliepimų rašytojai, kaip iš meistro pusės galiu patvirtinti, kad visa buitinė technika genda ar BEKO, AEG, ELEXTROLUX ir t.t, tam pagal LT įstatymą suteikiama 2m garantija, kad sugedus galėtumėt gauti iš mūsų meistrų nemokamą remontą. Tai įsitikinimas, kad perku brangiai man ta prekė nesuges yra mitas!!! Dar būna, kad mes tik prieš 3m pirkom ir kaip galėjo sugesti? Būna tikrai sugenda ir gerų gamintojų buitinė, negestų neturėtumėm mes meistrai darbo. Įsigykite ilgesnes garantijas, tokios investicijos atsiperka ir patiriama mažiau išlaidų.
P.S Techasas neužsakė mano, kaip meistro nuomonės, ji buvo išreikšta laisva valia.
Atsakyti
Malonu pirkti, profesionalus ir nuoširdus aptarnavimas, greitas problemos sprendimas. Ačiū Joniškio skyriui
Atsakyti
Noriu padėkoti Techaso kompanijai. Prasidėjus nuotoliniam mokslui susidūrėme su problema, jog vaikui skubiai reikėjo kompiuterio. Radau faceboke jūsų reklamą. Paskambinau nurodytu telefonu. Atsiliepes vaikinas, ne tik labai maloniai bendravo, bet ir labai kvalifikuotai parinko kompiuterį, kurio ir kaina ir išvaizda man labai tiko, netgi man kaip nesuprantančiai technikos, labai suprantamai išaiškino kuo kompiuteriai skiriasi vienas nuo kito ir kurį man geriausia rinktis. Nesitikėjome taip greitai, nes prieš tai teiravomės internetinėse parduotuvėse, kur užsakymą žadėjo atlikti per keletą dienų, o čia per porą valandų jį pristatė man tiesiogiai į namus. Ir dar dovanų krepšį davė. Ačių įmonės darbuotojams už greitą, sklandų darbą.... Dabar jau mokomės. :) Ir minim geru žodžiu jus.
Atsakyti
Sveiki, jūsų parduotuve niekada nepasitykėjau, bet šaunu, kad keičiatės, Radviliškyje dirba mergaitė iš TOPO tikiu, kad pas jus lankysiuos dabar ne kartą.Pasikeitė aptarnavimo lygis.Šaunu sekmės jai.
Atsakyti
Pagaliau užbaigem visa istorija! Visiems nerekomenduoju pirkti Techaso pardotuvese! Klausimas ka jus is vis ten pardavinejate? Brokuotus daiktus!
O dabar parasysiu visa istorija. Šaldytuvas pirktas pries metus, bet metams nepraejus sugedo.... pirmiausia pranesta I pardotuve telefonu, pareikalavo atvaziuoti. Nuvaziavus paseme garantini (veiksmas vyko su mano se nota mama) kuri ne tai kad atsisviete, bet paseme ir teige, kad pranes servizui! Bet ta diena servizui nepranese, nes ju teigimu neuzsirase adreso pardotuves pardavejas. Kita diena as pati paskambinu I parduoteve pasiteirauti kada atvyksta meistras, o pasirodo gaunu atsakyma, kad nepranese, nes neturi adreso musu. Veiksmas prasidejo antradieni, o kitos savaites antradieni atvaziavo meistras! Beja per pykcius ir labai didelius su vadybininku (kuriam linkiu ismokti bendrauti su klientais) issiprasem pakaitini saldytuva, kurio reikejo maldauti, prasyti. Idomu saldytuvas pirmo butinumo daiktas, ar ne? Nors vadybininkas tame bedos nemate, kad gyvensim be saldytuvo ir neaisku kada jis bus sutvarkytas, nes jis tiesiog to nezino kaip jis teige. Ok saldytuva atveze, po savaites atvaziavo meistras, patvarke musiski, bet kita diena jis vel sugedo-atsilo, pranesu meistrui, tada po savaites pakeicia elektronika, saldytuvas pradeda po paros atsilti ir nebeveikti (savaitgalis) pirmadieni pranesu techaso vadybininkui tam paciam labai nemandagiam, kad pas mus vel problema bet lyg ir sala saldytuva, bet vietoj +4 rodo +10 jis tame nieko blogo nemate teige, kad tai paklaida, nors ju pakaitiniam saldytuve paklaidos nebuvo. Ta tikra zodzio prasme vadybininkas su manimi nesiskaite ir mane kvailino” turit pakaitini, ko jus norit! Jums elektronika atveze greiciau nes isemem is saleje esancio naujo saldytuvo!” Tai jus pagalvokit, detales ne uzsakomos, o vietoj prasukami saldytuvai, kurie su garantiniu isimamos is ju detales ir vezamos i sugedusiu zmoniu saldytuvus?!?!?? Va Sitoj vietoj jus labai susimovet toki dalyka pasakydamas! Tai apie kokias garantijas mes kalbame jei vietoj prasukat nauju saldytuvu varztus, isimat detales! Jis jau ne garantinis o jau su prasuktais varztais! Musu pokalbis baigesi, nes susikalbeti buvo neymanoma, pasakiau kad kreipsiuos I vartotoju teises. Pasake kreipkites. Tada paskambinau i pardotuve paprasiau, kad atsiustu kopija garantinio, nes man reikes vartotoju teisese, pasake, kad jo neturi ir neeme, nors pardavejas tas pats buvo paemes ir nepasidare kopijos, bet tada jis man pasiule keisti i kita toki pat saldytuva, mes nesutikom, tada susitarem del grazinamu pinigu. Beja pardavejas teige, kad katik kam ir buvo pranesta apie keitima, arba grazinima pinigu. Istorija uzbaigem, bet bevalydama saldytuva ruosdama atidavimui, (ko tikrai niekada nepastebejau) paciam virsuje radau “dovanele” paspakliuotas, ar tai padazytas, o tiesiog stovint atidarius plika akimi neymanoma pastebeti! Tai pasakykit man jus naujus parduodat, ar devetus su tokiu vaizdu! Duodu 100% kad saldytuvas buvo deve tas, taisytas ir mums parduotas uz 800e! Bukit visi budrus ir atsargus, nieko nepirkite Techaso pardotuveje. Parasiau visa tiesa be jokiu issigalvojimu ir melo. O dabar bandykite cia mane visaip “ sudirbti “ teisintis, irodineti kad tai ne tiesa! Tikru tikriausia tiesa!
Atsakyti
Administratorius 2019-11-14 11:51:12
GERBIAMA ZINA !

TECHASO VADOVYBĖ TUOJAU PAT IMASI VEIKSMŲ ATSTOVAUTI JŪSŲ INTERESĄ ! SILPNOJI DALIS YRA TAME, KAD PREKIŲ SERVISAI MUMS NEPRIKLAUSO IR DIRBA VANGIAI !
PABANDYSIME VADOVYBĖS LYGMENIU PASPAUSTI JUOS DĖL JŪSŲ TIKSLO !
As pilnai suprantu jog tai ne parduotuvės kaltė, bet jei TV pirktas iš Jūsų aš juk turint garantinį turiu teisę kreiptis į Jus. TV du kartus buvo išvežtas į garantinį, pirmąjį karta tvarkė mėnesy, keitė plokštę, parvežė su tuo pačiu gedimu, antrą kartą TV pralaikė savaitę, ir grąžino su priežastimi jog gedimo neranda ir TV pasak juos veikia PUIKIAI. Dėja bėda neišspresta, TV nėra tvarkoje, o paskambinus į servisą jie aiskina jog nieko padeti negalime, bendraukite laiškais, į kuriuos niekas net neatsako. Jei turite tokį puikų servisą tai bent klientą informuokite prieš perkant, kad garantinis pas jus negalioja, nes servisas neranda jokių ligų. Aš kalbu ne apie parduotuvę, nes apieJūsų aptarnavimą tik geriausi atsiliepimai, bet visa tai nublanksta kai po pusmečio daiktas sugenda ir praktiškai netvarkomas.
Atsakyti
2019-11-23 Akmenės Techaso parduotuvėje pirkau elektrine krosnele SOGO, kadangi labai patiko jos dizainas.Parduotuvės vedėjas išaiškino kaip ja naudotis. Kadangi esu senyvo amžiaus, paprašiau kad iš parduotuvės darbuotoju atvyktu iki manęs ir dar karta paaiškintu kaip ja naudotis. Parduotuvės vedėjas atvyko ir dar karta paaiškino ir parodė kaip dirba visos krosnelės funkcijos. Labai noriu padėkoti Akmenės Techaso parduotuvės darbuotojams už supratingumą ir pagarba senyvo amžiaus žmonėms. AČIŪ.
Dekinga pirkėja
2019-11-23 19:17:51 IP 2e7r3sd9
Atsakyti
Puiki parduotuvė. Norėjau pirkti kompiuterį, aplankiau kelias parduotuves. Niekur dorai nesugebėjo man išaiškinti kodėl tų kompiuterių kainos skiriasi arba net nekreipdavo dėmesio. Tik pas jus sulaukiau dėmesio ir gavau daug infomacijos, išrinko labai gerą kompiuterį, sako renku kaip sau ir kaina mūsų šeimai priimtina pasirodė, atsidžiaugti visa šeima negalime. Šaunūs, mandagūs vyrai pas jus dirba. Pas jus pirksiu ir kitiem rekomenduosiu...
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Techaso darbuotojams nuoširdžiai padėjusiems išsirinkti, užsakiusiems ir labai operatyviai atvežusiems orkaitę. Baldai jau buvo pagaminti ir jei ne Jūsų šaunus darbas viskas būtų gerokai užsitesę. Nuoširdus ačių pardavėjui Vidmantui už nuoširdų darbą.
Šiaulių Techasas
2019-11-14 12:36:40 IP 65fkilbv
Atsakyti
Zina 2019-11-13 15:06:48
Pirkome Šiauliuose televizoriu prieš pusmety, konsultantas patarė, išgyrė ir pasiūlė televizorių Hisense H50A, mums tiko ir patiko, tad isigijome. Televizorius pirktas sausio gale..kiek daigiau nei pusmetis ir televizorius sugedo. Yra garantinis, kreipemes telefonu, isaiskino ir patare registruotis telefonu taip ir padareme, po registracijos buvo kurjerio pagalba tv isvežtas tvarkyti..po poro men tvarkymo PAGALIAU sulaukem TV..gedimas pasalintas, pakeista plokste, taip informuota gautame laiske. Ijungiam TV ir vualiaaa gedimas koks buvo toks ir yra, niekas nesutvarkyta..ka keite, ir ka tiek tvarke nesuvokiu..suprantu kad ne pardavejai atsako uz gedima, bet nejau ir veziosim TV kas menesy tvarkyti, , nieko, ,. Esu labai pasipktinus, ir nepasirengusi vel 2 men gyventi be TV kol vel tvarkys nezinia ka!!!
Labai nemalonus atvejis, pritariu jums, kad per ilgai ir neteisinga, jei televizorius nesuremontuotas. Kaip ir kalbėjome telefonu, ponia Zina, serviso aptarnavimas visiškai nesusijęs su parduotuve, nes registruoja pats vartotojas, jei aišku sunku, ar nenorite, visada padėsime ir priregistruosime patys. Bet mes savo ruožtu informuojame gamintoją vis tiek, kad tokių atvejų su servisu ateityje nebebūtų, tikrai stengiamės padėti išspręsti problemas, kad jums būtų kiek įmanoma geriau.
Jei kils klausimų, ar nesklandumų ir toliau su servisu, kreipkitės stengsimės padėti - deja, bet oficialus servisas yra vienintelis ir tik nuo jo priklauso gavimo laikas ir būtinai turi būti patvirtinimo aktas, tiek dėl remonto, tiek jei neremontuojamas dėl keitimo. Be serviso akto parduotuvės neturi galios atlikti jokių veiksmų garantinio proceso metu.

Visada skambinkite tel. (Šiaulių Techaso parduotuvė):
869820768
841550593
Administratorius
2019-11-14 11:51:12 IP 2e7r454k
Atsakyti
GERBIAMA ZINA !

TECHASO VADOVYBĖ TUOJAU PAT IMASI VEIKSMŲ ATSTOVAUTI JŪSŲ INTERESĄ ! SILPNOJI DALIS YRA TAME, KAD PREKIŲ SERVISAI MUMS NEPRIKLAUSO IR DIRBA VANGIAI !
PABANDYSIME VADOVYBĖS LYGMENIU PASPAUSTI JUOS DĖL JŪSŲ TIKSLO !
Atsakyti
Pirkome Šiauliuose televizoriu prieš pusmety, konsultantas patarė, išgyrė ir pasiūlė televizorių Hisense H50A, mums tiko ir patiko, tad isigijome. Televizorius pirktas sausio gale..kiek daigiau nei pusmetis ir televizorius sugedo. Yra garantinis, kreipemes telefonu, isaiskino ir patare registruotis telefonu taip ir padareme, po registracijos buvo kurjerio pagalba tv isvežtas tvarkyti..po poro men tvarkymo PAGALIAU sulaukem TV..gedimas pasalintas, pakeista plokste, taip informuota gautame laiske. Ijungiam TV ir vualiaaa gedimas koks buvo toks ir yra, niekas nesutvarkyta..ka keite, ir ka tiek tvarke nesuvokiu..suprantu kad ne pardavejai atsako uz gedima, bet nejau ir veziosim TV kas menesy tvarkyti, , nieko, ,. Esu labai pasipktinus, ir nepasirengusi vel 2 men gyventi be TV kol vel tvarkys nezinia ka!!!
Atsakyti
Raimondas 2019-09-15 12:56:45
Rinkomes šaldytuvą. Techaso konsultantas labai išgyrė atseit vokiškos kokybės ir aukščiausio lygio Heider firmos šaldytuvą. Turiu pripažinti, kad parduoti ir įtikinti papuolė tikras asas. Šaldytuvas tikrai nepigus - kainavo virš 500Eur. Parsivežėm šį vokiečių dizaino stebuklą ir pastačius prie gero apšvietimo iškart krito į akis, kad jis kažkoks kreivas ir šleivas - šoninės skardos susibangavusios, tarp durelių tarpai nevienodi, o vidaus plastiko kvapas tai nepakeliamas. Kas nustebino, tai prie šaldytuvo pateikta dokumentacija, kuri sudaryta iš kelių puslapėliu ir tik anglu kalba. Pagalvojau, kad ir kaip kiekvieno normalaus gamintojo instrukcijas galima rasti internete, tačiau net visagalis google nežino nei tokio gamintojo, nei tokio modelio. Jokio aprašymo apie šio šaldytuvo kilmę ir kur jis gamintas nepateikta nei skurdžioje instrukcijoje, nei internete. Kas baisiausia, tai neradau jokių CE atitikties sertifikatų ar gaminio deklaracijos dėl saugos ir gaminio kokybės. Nusprendžiau pasikviesti šaldytuvų meistrą, kad pasakytu savo nuomonę. Vizito metu per esamus plyšius galinėje sienoje identifikavo pigų kinietišką kompresorių HUAYI, kurį aliexpress ar ebay svetainėse gali įsigyti už 50eur., kitos elektros dalys yra išvys sunkiai nuskaitomu kinietiškų firmų. Gavau patarimą, kaip galima jį greičiau grąžinti, jei dar įmanoma, nes tai išvys nesertifikuotas kinietis, net iki turkiškų šaldytuvų jam toloka, dar velniai žino iš kokių medžiagų jis pagamintas ir ar atitinka maistinio plastiko reikalavimus. Kadangi jo taip ir nespėjau panaudoti savaitės bėgyje, bandysiu jį grąžinti, tikiuosi, kad priims...O kas liečia pavadinimą Heider, tai čia tokio pat lygio "brendas", kaip Senukų "Vagner SDH" ar Norfos "Bebras", kurių už Lietuvos sienų niekur neegzistuoja.
Pasirodo ir mes su Heider saldytuvu busim papuole! 800e moketa metams nepraejus sugedo! Laukiam nieks netvarko, jokio konkretumo apie serviza, apie meistrus! Sito taip nepaliksiu, kreipsimes i vartotoju teises!
Atsakyti
Rinkomes šaldytuvą. Techaso konsultantas labai išgyrė atseit vokiškos kokybės ir aukščiausio lygio Heider firmos šaldytuvą. Turiu pripažinti, kad parduoti ir įtikinti papuolė tikras asas. Šaldytuvas tikrai nepigus - kainavo virš 500Eur. Parsivežėm šį vokiečių dizaino stebuklą ir pastačius prie gero apšvietimo iškart krito į akis, kad jis kažkoks kreivas ir šleivas - šoninės skardos susibangavusios, tarp durelių tarpai nevienodi, o vidaus plastiko kvapas tai nepakeliamas. Kas nustebino, tai prie šaldytuvo pateikta dokumentacija, kuri sudaryta iš kelių puslapėliu ir tik anglu kalba. Pagalvojau, kad ir kaip kiekvieno normalaus gamintojo instrukcijas galima rasti internete, tačiau net visagalis google nežino nei tokio gamintojo, nei tokio modelio. Jokio aprašymo apie šio šaldytuvo kilmę ir kur jis gamintas nepateikta nei skurdžioje instrukcijoje, nei internete. Kas baisiausia, tai neradau jokių CE atitikties sertifikatų ar gaminio deklaracijos dėl saugos ir gaminio kokybės. Nusprendžiau pasikviesti šaldytuvų meistrą, kad pasakytu savo nuomonę. Vizito metu per esamus plyšius galinėje sienoje identifikavo pigų kinietišką kompresorių HUAYI, kurį aliexpress ar ebay svetainėse gali įsigyti už 50eur., kitos elektros dalys yra išvys sunkiai nuskaitomu kinietiškų firmų. Gavau patarimą, kaip galima jį greičiau grąžinti, jei dar įmanoma, nes tai išvys nesertifikuotas kinietis, net iki turkiškų šaldytuvų jam toloka, dar velniai žino iš kokių medžiagų jis pagamintas ir ar atitinka maistinio plastiko reikalavimus. Kadangi jo taip ir nespėjau panaudoti savaitės bėgyje, bandysiu jį grąžinti, tikiuosi, kad priims...O kas liečia pavadinimą Heider, tai čia tokio pat lygio "brendas", kaip Senukų "Vagner SDH" ar Norfos "Bebras", kurių už Lietuvos sienų niekur neegzistuoja.
Atsakyti
Pirkau planšetę Anykščiuose, žinoma prašiau, kad pardavėjas pakonsultuotu, parsinešęs namo pamačiau, kad ji yra kitokių parametrų nei, kad nupasakojo pardavėjas, neatitiko ramai. Dvigubai lėtesnė nei, kad ieškojau. Norėjau grąžinti ir pasirodo pats kaltas nes pasitikėjau pardaveju ir pirkimo metu neapziurejau dėžutės kurioje nurodyti parametrai neatitiko su pardavėjo pasakojimu. Aišku pinigų negrąžino, dar rėžė į akis ko tikėjausi už tokią kainą (150€).
Atsakyti
Laba diena noretumem suzinot šendien pirkome dulkiu siurbli arnika bora parsivezus ir issiaiskinus kad jis tik surenka dulkes šiuksles i rezurvara bet neplauna ar butu galima pasikeist i plaunama kita siurbli
Atsakyti
Pirkau parduotuvėi Joniškyje ausines, sakė labai geros ausinės, nusipirkau už 30 eur, turėjau šias ausines puse paros jos tai nebeveikdavo ar dar kažkokios ausinės sakė yra rūsų gamybos, ant pakuotės parašyta kad pagaminta Kinijoje, parašiau ausinių modulį į paieškas, ir radau tokias pat ausines bet už 17 eur, ausines gražinau, bet pardavėjes draskė akis ir neigė, nors buvo 1 metų garantija, atidavė pinigus per didžiausius atsikalbinėjimus, nerekomenduoju kažko pirkti iš šios parduotuvės.
Atsakyti
agne 2019-04-29 13:46:07
pirkome vaikiska plansete Sponge smart2. Dukryte suskalde ekrana, nuvezeme kad pakeistu ekrana, zinom kad tai negarantinis gedimas, sutikome uz tai sumoketi. Sake uztruks apie 1men. Taciau siai dienai plansetes laukiame 4menesiai! kiekviena karta kai paskambinu i ta parduotuve paklausti, kada gi bus sutaisyta plansete, man buvo atsakoma ivariai, tai dar laukia dalies, tai neatsako pardavejui tas zmogus kuris taiso, tai jis atostogauja tai kazkokia priezastis. jau nebezinau kur kreiptis. Ar jums normalu laukti daikto 4men?
Gerbiama Agne, kai Jūs atnešet planšeta, Jūs perspejo kad gali užtrūkti ilgai, tačiau ne nuo musu priklauso, nes mes šitu planšetu negaminom patys, užtat išsiunčiam remontuoti į autorizuota serviso centra. Kai paaiškejo, kad detales gavimas užtrunka, mes pasiūlem Jums atsiimti planšeta atgal ir ateiti kai bus detale. Jūs atsisaket paimti planšeta, pageidavot kad liktu pas mus. Kai paaiškejo kad ekrano gavimas į servisa dar užtrunka į nežinoma laikotarpi, mes vel pasiūlem Jums atsiimti planšeta ir laukti skambučio, kol ateis detale kad galetumem išsiusti remontui. Jūs atsisaket paimti atgal. Detaliu gavimas ne priklauso nuo parduotuvės, nebent tuo atvėju kai parduotuve užsako gamyba patys, užtat šio atveju mes buvom priklausomi nuo serviso. Jeigu čia butu garantins atvėjis, tada jau senai planšeta butu pakeistas į nauja. Atsiprašom už nepatogūmus, bet deja ne viskas priklauso nuo parduotuvės. Suremontuota planšeta šia savaite galesit atsiimti ten kūr pageidavot atsiimti.
Tikiousi nesusipratimai ne paveiks Jūsu pasirinkimui, kai noresit pirkti kažka iš buitinės technikos. O kad neliktu nesusipratimu, mes Jūms padarysim nuolaida į bet kokia preke, kai noresit kažka pirkti.

Geros dienos
Ačiu
Atsakyti
pirkome vaikiska plansete Sponge smart2. Dukryte suskalde ekrana, nuvezeme kad pakeistu ekrana, zinom kad tai negarantinis gedimas, sutikome uz tai sumoketi. Sake uztruks apie 1men. Taciau siai dienai plansetes laukiame 4menesiai! kiekviena karta kai paskambinu i ta parduotuve paklausti, kada gi bus sutaisyta plansete, man buvo atsakoma ivariai, tai dar laukia dalies, tai neatsako pardavejui tas zmogus kuris taiso, tai jis atostogauja tai kazkokia priezastis. jau nebezinau kur kreiptis. Ar jums normalu laukti daikto 4men?
Atsakyti
Pirkome 2018-09-10 šaldytuvą Heider, sakė Vokiečių gamybos (neaišku aplamai kokios firmos ir kur jis gamintas), informavo, kad Vokietijoje, bet pasitikslinus, neradome tokios firmos. Tačiau dar ne apie tai, šaldytuvas pradėjo šaldyti kaip šaldiklis, užšąla visi produktai kaip šaldiklyje, suregulioti neįmanoma. Kreipėmės į UAB „Baltic Continent“ servisą dėl šio gedimo, tai iki šiol negalime naudotis šaldytuvu, nes tik šiandien per dideles pastangas sužinojome, kad yra elektronikos gedimas (meistras buvo atvykęs 2018-10-03), žadėjo atvežti pagaliau detalę ir ją pakeisti (neaišku ar bus garantija, kad veiks, duok dieve). Nepatariu niekam iš šios firmos TECHASAS pirkti prekes, nerealiai nepatikima firma ir jos pogarantinis aptarnavimo servisas.
Atsakyti
Nusipirkau Jusų parduotuvėje indukcine kaitlente, ja ijungus ji iškart buvo neveikianti, nuvežus atgal pardavėjui niekas jos nenori nei pakeist į kokybiška gamini nei gražinti sumokėtu pinigu. Gerb. Dariau Gaudiešiau ar čia toks Jūsų verslo modelis pardavinėti neveikiantį "šlamšta" surinkti pinigus iš žmonių o realiai nei prekių nei paslaugų

Patarimas žmonėms kas nenorite būti apgauti "a******u" pasirinkite kitus buitines technikos pardavėjus.
Atsakyti
Tikrai buvo nemandagus pokalbis N. Akmenėje parduotuvėje.
Atsakyti
Jola 2018-05-31 01:22:22
Noreciau informacijos...emem skalbykle lizingu, ir 3diena jin uzlinko.Jin veikia, tik iki skalavimo ir grezimo...ir pradeda visos lemputes mirkcioti, ir nebegreze..3kartus valiau jau grindis, nes kitaip neimanoma vandeni isleist.Puse migtuku neveikia...Siaip pradzioj pagalvojau, kad kaip mandra busiu prisispaudus...Taip bandem be skalbiniu ant skalavimo ir, grezimo tik...irgi neveikia...Norejom grazint, kaip brokuota...neprieme.Liepe susiremontuoti...., nesupratau cia kaip suprast?Siaip as nebenoriu tokios brokuotos naujos skalbykles, kuri blogai veikia!Kaip man atgaut savo pinigus?Nes susiremontuot tada as galiu ir sena savo skalbykle!!!Kodel man da tiek laukt, ir gadintis savo nervus?!!!Jei jau nusipirkau nauja, tai noreciau, kad jin man ir veiktu, kaip nauja, o ne prasciau, nei 15metu masina...Tai kokias dabar gamina, kad po poros kartu skalbimo, smegeneles sufiliuoja...Siaip gal galit parekomenduot ka is patvaresniu firmu ka gero, nes blin bijau jau ka ir bepirkt, nes 2kart pirkom ir abu kartus nuvyle kokybe skalbimo...Dar tik 5 diena po pirkimo gal yra kokia tvarka, kad ir pakeitimo, tik i nauja ir veikiancia gerai?
Sveiki,

Gal galite parašyti savo kontaktinę informaciją į [email protected]
man vardo nereik-vilkaviskietis
2018-06-24 12:19:18 IP 2i24rag5
Atsakyti
User 2018-03-21 19:32:42
Dėja, bet Lietuvoj, pagal garantija ne aptarnauja programine įranga, garantiniam talone žymejasi, kad aptarnaujama tiktai technine dalys, programine įranga ne įtraukiama į garantini aptarnavima. Pats daug kartu buvau susidures.. tai išaiškejo kad ne svarbu kur perkasi, parduotuveje, internete ar dar kur nors, ir net jeigu suinstaliuotas Windows'as gamykliškas, vistiek ne programine įranga ne aptarnaujama..
windowsu perrasinejimas kai bios gedimas ar pagr plokstes yra neadekvatu, tai netgi problemos neissprendzia ir tera tyciojimasis is klientu. apskritai, i techasa vilkaviskyje as nekeliu kojos nieko brangaus pirkt kaip i varle. viska perku internetu is amazon.de siusdamasis tiesiogiai per amazon kaip pardaveja is uk/vokietiejos arba is skytech ir keletos kitu prekybos tinklu/parduotuviu, atsiimineju tik per kurjeri.
man vardo nereik-vilkaviskietis
2018-06-24 12:16:39 IP 2i24rag5
Atsakyti
User 2018-03-21 19:32:42
Dėja, bet Lietuvoj, pagal garantija ne aptarnauja programine įranga, garantiniam talone žymejasi, kad aptarnaujama tiktai technine dalys, programine įranga ne įtraukiama į garantini aptarnavima. Pats daug kartu buvau susidures.. tai išaiškejo kad ne svarbu kur perkasi, parduotuveje, internete ar dar kur nors, ir net jeigu suinstaliuotas Windows'as gamykliškas, vistiek ne programine įranga ne aptarnaujama..
deja, programine iranga iskaiciuojama i techninius gedimus jeigu tai pagr plokstes/vaizdo plosktes ar procesoriaus/atminties disku ir ram (operatyviosios atm) problemos kylancios is bios-pagr plokstes progr irangos posistemes.
Atsakyti
Noreciau informacijos...emem skalbykle lizingu, ir 3diena jin uzlinko.Jin veikia, tik iki skalavimo ir grezimo...ir pradeda visos lemputes mirkcioti, ir nebegreze..3kartus valiau jau grindis, nes kitaip neimanoma vandeni isleist.Puse migtuku neveikia...Siaip pradzioj pagalvojau, kad kaip mandra busiu prisispaudus...Taip bandem be skalbiniu ant skalavimo ir, grezimo tik...irgi neveikia...Norejom grazint, kaip brokuota...neprieme.Liepe susiremontuoti...., nesupratau cia kaip suprast?Siaip as nebenoriu tokios brokuotos naujos skalbykles, kuri blogai veikia!Kaip man atgaut savo pinigus?Nes susiremontuot tada as galiu ir sena savo skalbykle!!!Kodel man da tiek laukt, ir gadintis savo nervus?!!!Jei jau nusipirkau nauja, tai noreciau, kad jin man ir veiktu, kaip nauja, o ne prasciau, nei 15metu masina...Tai kokias dabar gamina, kad po poros kartu skalbimo, smegeneles sufiliuoja...Siaip gal galit parekomenduot ka is patvaresniu firmu ka gero, nes blin bijau jau ka ir bepirkt, nes 2kart pirkom ir abu kartus nuvyle kokybe skalbimo...Dar tik 5 diena po pirkimo gal yra kokia tvarka, kad ir pakeitimo, tik i nauja ir veikiancia gerai?
Atsakyti
Artūras 2018-03-09 08:24:34
Laba diena, prieš puse metų Vilkaviškyje pirkau nešiojamą kompiuterį, jis sugedo. Tai teko susimokėti 15, 50 eu. už diagnostika ir 7, 5 eu. už transporto išlaidas. Po mėnesio vėl sugedo tai konsultantas patarė problemą spręsti savarankiškai t.y. perrašyti Windausus (nes pas juos bus ilgai ir vėl kainuos). Nesuprantu tai garantinis ar kas ?
Dėja, bet Lietuvoj, pagal garantija ne aptarnauja programine įranga, garantiniam talone žymejasi, kad aptarnaujama tiktai technine dalys, programine įranga ne įtraukiama į garantini aptarnavima. Pats daug kartu buvau susidures.. tai išaiškejo kad ne svarbu kur perkasi, parduotuveje, internete ar dar kur nors, ir net jeigu suinstaliuotas Windows'as gamykliškas, vistiek ne programine įranga ne aptarnaujama..
Atsakyti
Laba diena, prieš puse metų Vilkaviškyje pirkau nešiojamą kompiuterį, jis sugedo. Tai teko susimokėti 15, 50 eu. už diagnostika ir 7, 5 eu. už transporto išlaidas. Po mėnesio vėl sugedo tai konsultantas patarė problemą spręsti savarankiškai t.y. perrašyti Windausus (nes pas juos bus ilgai ir vėl kainuos). Nesuprantu tai garantinis ar kas ?
Atsakyti
Vilkaviškio parduotuvėje košmariškas ir nemandagus aptarnavimas. Ieškojome su vyru dulkių siurbliui dulkių surinkimo maišelio. Tai vos nepasiuntė. Išsprogo visą tiradą kokia ji pavargusi, persidirbusi. Daugiau tikrai ten nevažiuosime. Ačiū už sugadintą nuotaiką. Gerų švenčių ir Jums.
Atsakyti
Buvo pirkta pelė logitech, grizes ir ispakaves pastebejau, kad dugnas ir peles ir kojeles subraizytos. Nuvaziavau atgal, pareikalavau grazinti pinigus, pardavejes pareiske, kad Lietuvoje negalima elektros irenginiu grazinti. Atspausdino vartotoju teises, o jose parasyta, kad galima prasyti pinigu grazinimo, jei preke nera kokybiska. Akivaizdus klientu mulkinimas.
Atsakyti
Su tetciu pirkome televizoriu ir jau kita diena nuejome del grazinimo. Pardaveja pareiskia, kad matet ka perkate. Nezinojome jog su paprasta antena gerai rodo, o per kabeline neimanoma ziureti. Nustatyti neiseina.To pasekoje neleido nei grazinti nei pakeisti. Kosmaras o yra nustatyta, kad per 14 dienu galima.
Atsakyti
Sunku pasakyti ar neprofesionalūs pardavėjai ar profesionalus neišmanėliai-s*****i. Mano giminaitė atėjo nusipirkti mobilaus telefono su fotografavimo funkcija, karts nuo karto nori padaryti nuotraukų, šiais laikais gana įprastas reikalas. Tai "pardavėjas" jai įbruko telefoną su 0, 1 Mpx kamera ir 36KB vidinė atmintimi, be galimybės praplėsti. Į telefoną telpa lygiai vienas kadras!!! Suprantu, kad jei neišmanėliai dirba, kenčia pačios įmonės reputacija, bet nuo to ne lengviau...
Atsakyti
Pasibaisejau šią firmą. Nusipirkau bluetooth kolonėlė kurį buvo brokuota, grojant muzikai korpuse girdėjosi labai nešvarus garsas. Nunešiau po kelių dienų, kad garantinis sutvarkytu, pralaukiau dvi savaites ir atsiemiau kolonėlė, namo grįžęs, pasijungiau muzika ir defektas nesutvarkytas vistiek taip pat groja. Apžiūrėjus kolonėlė pasimetę kad kolonėlės varžtai sugadinti. Nu negaliu įsivaizduoti kas ten per meistrai. Nu dabar vėl reikės keliauti atgal ir aiškintis.
Atsakyti
Pasibaisėjau techasu... nusipirkau pries pora dienu kompiuteri sumokejau tiek, kad galejau 2 pigesnius nusipirkt tik va viena bedele, tikriausiai beziuredamas visus kompiuterius susimaisiau su gb skaiciumi, ir nusipirkau kompiuteri su 128 sdd... Stai cia ur beda siandien nueinu i techasa sakau kad noreciau pasikeisti arba atgauti pinigus, tai direktoriaus nebuvo o darbuotojai nezinodami ka daryto telefonu sujunge su direktoriumi, ir ka jus pasakysite, prekes negrazinsime nes preke nebuvo grazinta ta pacia diena, ir ka tu jam pasakysi... As ir taip bandziau ir taip, nei kaip.. Tai teko snd nesti pas kompiuterista kad pakeistu kietaji diska... Tai vel suplosiu 100 eur. Vietoj to kad tikrai galejo grazinti kompiuteri... Juolab to kad jis buvo be menkiausio ibrezimo ir kt. Taip kad daugiau nebepirksiu ir sios imones niekada, jei praejus 2 dienoms nuo pirkimo negalima susigrazinti pinigu..
Atsakyti
Visuomet galvojau, kad si imone viena is patikimiausiu, taciau siandiena teko pakeisti savo nuomone ir issprendus iskylusia problema, ateityje rinksiuos kitas el. ir buitiniu prekiu parduotuves. Mes gal priprate, kad malonus ir mandagus aptarnavimas yra siu laiku neatskyriama prekybos dalis. Deja kartais ambicijos buna didesnes. Nusipirkau televizoriu, parsivezeme ji namo ir kelias dienas ziurejome, taciau vaizdo kokybe nebuvo patenkinama. Vaizdas liejasi ir "plaukia". Uzvaziavome pasikonsultuoti i parduotuve, vadovas patare kokius parametrus pakoreguoti. Pameginome, vaizdas pagerejo, bet tikrai nebuvo geras. Salia pastatytas senasis televizorius rodo gerokai svariau ir graziau. Meginome jungti per usb rodo vis vien neypatingai gerai. Todel pasitare nutareme TV grazinti. Deja. Pasirodo negalima. Net ir jei preke netinka ir nepatinka, bet ja isigijai turi ir naudoti. Kai pardotuveje tv ijunge, mums pasake, kad ju nuomone jis rodo gerai ir jokiu pinigu mums niekas negrazins. Vadinasi, , jei pardavejo nuomone kokybe yra gera, pretenziju tureti negali, o ir daikta turi naudoti toki koks jis yra. O vartotoju atsiliepimai viesoje erdveje sake jiems yra visiskai vienodai ir nieko nereiskia. Norit buti nereiksmingais ir visiskai nesvarbiais rinkites si prekiu pardaveja.
Gerbiamas Rimantai,
2016-11-19 12:00:21 IP 2e7r3v4h
Atsakyti
Įmonės vardu atsiprašau Jūsų dėl patirto nemalonumo. Norėtume Jums atlyginti kuo nors geru ! Užėję į parduotuvę - tiesiog paminėkite, kad vadovas nurodė kuo nors geru - papildomomis paslaugomis ar didesne nuolaida - Jums padaryti ką nors gero ir malonaus !
Geriausi linkėjimai !

Darius Gaudiešius
Gerbiamas Bronislavai,
2016-11-19 11:51:14 IP 2e7r3v4h
Atsakyti
Prekę Jūs galite grąžinti atgal ! Tik reikėtų, kad ji nebūtų naudota ir subraižyta, ar kitaip sužalota. Geriausia tai padaryti per keletą dienų po pirkimo, kad Jūsų įsigyta prekė Jums tikrai teiktų pasitenkinimą ir malonumą.
Geriausi linkėjimai !

TECHaso direktorius

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Mūsų komandos tikslas – kurti geras emocijas lankytojams ir pirkėjams Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojame kaip apie mūsų bendruomenės narį, o kiekviena bendruomenė rūpinasi savo nariais. Norime kad kiekvienas mūsų svetainės...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; indai, valgymo įrankiai; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Ap Trade
Derekis.lt

Adresas: Vilkpėdės g. 4, LT-03151 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; baldai (prekyba); interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; santechnika; sporto, turizmo reikmenys; šildymas, įrenginiai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB "AP TRADE” yra jauna ir energinga komanda turinti ilgametę patirtį buitinės bei audio/video technikos prekybos srityse. Kompanijos tikslas: kokybiškas kliento aptarnavimas – pasiūlyti optimaliausią prekę už priimtiną kainą bei suteikti galimybę derėtis. Kuo prekiaujama el. parduotuvėje Derekis.lt? Mes...
Verslo Vartai, UAB
Technorama

Adresas: Taikos pr. 39, LT-91150 Klaipėda.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; dviračiai, paspirtukai; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; laikrodžiai; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
TECHNORAMA - Vakarų Lietuvos lyderė mažmeninėje buities technikos ir elektronikos prekyboje. Daugiau kaip 120 darbuotojų ir beveik 300 prekybos ir paslaugų partnerių leidžia užtikrinti sklandų parduotuvių tinklo darbą, kokybišką aptarnavimą, patrauklų prekių asortimentą ir lanksčią kainodarą. Elektroninės...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Trys strategijos: patarė, nuo ko įmonės turėtų pradėti savo energetinio efektyvumo planą
Trys strategijos: patarė, nuo ko įmonės turėtų pradėti savo energetinio efektyvumo planą
Energetiškai efektyvi įmonė ne tik mažina savo poveikį aplinkai, bet ir patiria gerokai mažesnes sąnaudas bei didina savo konkurencingumą rinkoje. Vis tik įmonių, kurios vestų apskaitą ne pagal...
Krizių akivaizdoje regionų verslininkai vienijasi: kartu spręsti problemas lengviau nei po vieną
Krizių akivaizdoje regionų verslininkai vienijasi: kartu spręsti problemas lengviau nei po vieną
Nuo 2020-ųjų pasaulį viena po kitos krečiančios krizės paveikė visus, tačiau itin skaudžiai nuo to nukentėjo ir vis dar pasekmes jaučia verslai. Lietuvos banko ekonomistų duomenimis, Lietuvoje...
E. parašas: kaip jis padeda gyventojams ir valstybės institucijoms
E. parašas: kaip jis padeda gyventojams ir valstybės institucijoms
Į mūsų visuomenės aktyvų socialinį ir darbinį gyvenimą įsilieja pirmoji karta, kuriai nuo gimimo buvo prieinamos išmaniosios technologijos ir internetas. Tai vadinamoji Z arba "skaitmeninė karta"...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Naujausias finansines ataskaitas jau pateikė įmonių:

Pelnai labiausiai auga
Pelnai labiausiai krenta

Apklausa

Ar skaitote knygas?

Akcijų kainos

Intel 31,44 +4,83%
Manchester United 19,32 +3,43%
Pfizer 38,02 +2,73%
Humana 501,87 +1,37%
Macy's 13,59 -3,69%
Ford 12,00 -4,69%
NVIDIA 378,34 -5,68%
Hewlett-Packard 29,06 -6,05%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 1,46 +13,18%
Benzinas 2,77 +9,92%
Dujos (JAV) 2,16 -6,09%
Jautiena 5,67 +1,43%
Dyzelis 2,59 -5,82%
Auksas 1999,77 +4,55%
Ryžiai 501,00 +5,25%
Anglis 194,28 +3,77%