VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Techasas Trade, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Techasas Trade

Atsiliepimai apie Techasas Trade, UAB

Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Techasas Trade, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Noriu padėkoti Pakruojo darbuotojams, nes aptarnavimas puikus, o iškilus nesklandumams greitai viskas išsprendžiama.
Atsakyti
Tai koks jūs meistras jei siūlot ilgesnę garantiją? Jums nuo to tik mažiau darbo ir naudos. Toks jausmas, kad jūs joks meistras, o tik darbuotojas ginantis įmonę. Akyvaizdžiau ir negali būti.
Atsakyti
Gerbiamieji atsiliepimų rašytojai, kaip iš meistro pusės galiu patvirtinti, kad visa buitinė technika genda ar BEKO, AEG, ELEXTROLUX ir t.t, tam pagal LT įstatymą suteikiama 2m garantija, kad sugedus galėtumėt gauti iš mūsų meistrų nemokamą remontą. Tai įsitikinimas, kad perku brangiai man ta prekė nesuges yra mitas!!! Dar būna, kad mes tik prieš 3m pirkom ir kaip galėjo sugesti? Būna tikrai sugenda ir gerų gamintojų buitinė, negestų neturėtumėm mes meistrai darbo. Įsigykite ilgesnes garantijas, tokios investicijos atsiperka ir patiriama mažiau išlaidų.
P.S Techasas neužsakė mano, kaip meistro nuomonės, ji buvo išreikšta laisva valia.
Atsakyti
Ši įmonė apgaudinėja žmones siūlydami Heider produkcija kaip aukštos klasės buitinę techniką. Pasirodo tai pigus kinietiškas šlamštas už aukštą kainą, kur kokybės net nematyta. Paieškojus informacijos internete pasirodo ne vienas žmogus patyrė jau nemalonumų nusipirkę šitos Heider produkcijos. Bet svarbiausia, kad šito prekinio ženklo google neranda apart Techaso puslapyje.

O istorija tokia, kad pažystamui šaldytuvas per 1metus sulūžo tris kartus! Dabar ta pati problema ir mums. Neapsigaukite žmonės ir nepirkite šito šlamšto! Arba bent prieš pirkdami pagoogkinkite ir pamatysite patys atsiliepimus ir apie prekę ir įmone.
Atsakyti
Malonu pirkti, profesionalus ir nuoširdus aptarnavimas, greitas problemos sprendimas. Ačiū Joniškio skyriui
Atsakyti
Noriu padėkoti Techaso kompanijai. Prasidėjus nuotoliniam mokslui susidūrėme su problema, jog vaikui skubiai reikėjo kompiuterio. Radau faceboke jūsų reklamą. Paskambinau nurodytu telefonu. Atsiliepes vaikinas, ne tik labai maloniai bendravo, bet ir labai kvalifikuotai parinko kompiuterį, kurio ir kaina ir išvaizda man labai tiko, netgi man kaip nesuprantančiai technikos, labai suprantamai išaiškino kuo kompiuteriai skiriasi vienas nuo kito ir kurį man geriausia rinktis. Nesitikėjome taip greitai, nes prieš tai teiravomės internetinėse parduotuvėse, kur užsakymą žadėjo atlikti per keletą dienų, o čia per porą valandų jį pristatė man tiesiogiai į namus. Ir dar dovanų krepšį davė. Ačių įmonės darbuotojams už greitą, sklandų darbą.... Dabar jau mokomės. :) Ir minim geru žodžiu jus.
Atsakyti
Sveiki, jūsų parduotuve niekada nepasitykėjau, bet šaunu, kad keičiatės, Radviliškyje dirba mergaitė iš TOPO tikiu, kad pas jus lankysiuos dabar ne kartą.Pasikeitė aptarnavimo lygis.Šaunu sekmės jai.
Atsakyti
Pagaliau užbaigem visa istorija! Visiems nerekomenduoju pirkti Techaso pardotuvese! Klausimas ka jus is vis ten pardavinejate? Brokuotus daiktus!
O dabar parasysiu visa istorija. Šaldytuvas pirktas pries metus, bet metams nepraejus sugedo.... pirmiausia pranesta I pardotuve telefonu, pareikalavo atvaziuoti. Nuvaziavus paseme garantini (veiksmas vyko su mano se nota mama) kuri ne tai kad atsisviete, bet paseme ir teige, kad pranes servizui! Bet ta diena servizui nepranese, nes ju teigimu neuzsirase adreso pardotuves pardavejas. Kita diena as pati paskambinu I parduoteve pasiteirauti kada atvyksta meistras, o pasirodo gaunu atsakyma, kad nepranese, nes neturi adreso musu. Veiksmas prasidejo antradieni, o kitos savaites antradieni atvaziavo meistras! Beja per pykcius ir labai didelius su vadybininku (kuriam linkiu ismokti bendrauti su klientais) issiprasem pakaitini saldytuva, kurio reikejo maldauti, prasyti. Idomu saldytuvas pirmo butinumo daiktas, ar ne? Nors vadybininkas tame bedos nemate, kad gyvensim be saldytuvo ir neaisku kada jis bus sutvarkytas, nes jis tiesiog to nezino kaip jis teige. Ok saldytuva atveze, po savaites atvaziavo meistras, patvarke musiski, bet kita diena jis vel sugedo-atsilo, pranesu meistrui, tada po savaites pakeicia elektronika, saldytuvas pradeda po paros atsilti ir nebeveikti (savaitgalis) pirmadieni pranesu techaso vadybininkui tam paciam labai nemandagiam, kad pas mus vel problema bet lyg ir sala saldytuva, bet vietoj +4 rodo +10 jis tame nieko blogo nemate teige, kad tai paklaida, nors ju pakaitiniam saldytuve paklaidos nebuvo. Ta tikra zodzio prasme vadybininkas su manimi nesiskaite ir mane kvailino” turit pakaitini, ko jus norit! Jums elektronika atveze greiciau nes isemem is saleje esancio naujo saldytuvo!” Tai jus pagalvokit, detales ne uzsakomos, o vietoj prasukami saldytuvai, kurie su garantiniu isimamos is ju detales ir vezamos i sugedusiu zmoniu saldytuvus?!?!?? Va Sitoj vietoj jus labai susimovet toki dalyka pasakydamas! Tai apie kokias garantijas mes kalbame jei vietoj prasukat nauju saldytuvu varztus, isimat detales! Jis jau ne garantinis o jau su prasuktais varztais! Musu pokalbis baigesi, nes susikalbeti buvo neymanoma, pasakiau kad kreipsiuos I vartotoju teises. Pasake kreipkites. Tada paskambinau i pardotuve paprasiau, kad atsiustu kopija garantinio, nes man reikes vartotoju teisese, pasake, kad jo neturi ir neeme, nors pardavejas tas pats buvo paemes ir nepasidare kopijos, bet tada jis man pasiule keisti i kita toki pat saldytuva, mes nesutikom, tada susitarem del grazinamu pinigu. Beja pardavejas teige, kad katik kam ir buvo pranesta apie keitima, arba grazinima pinigu. Istorija uzbaigem, bet bevalydama saldytuva ruosdama atidavimui, (ko tikrai niekada nepastebejau) paciam virsuje radau “dovanele” paspakliuotas, ar tai padazytas, o tiesiog stovint atidarius plika akimi neymanoma pastebeti! Tai pasakykit man jus naujus parduodat, ar devetus su tokiu vaizdu! Duodu 100% kad saldytuvas buvo deve tas, taisytas ir mums parduotas uz 800e! Bukit visi budrus ir atsargus, nieko nepirkite Techaso pardotuveje. Parasiau visa tiesa be jokiu issigalvojimu ir melo. O dabar bandykite cia mane visaip “ sudirbti “ teisintis, irodineti kad tai ne tiesa! Tikru tikriausia tiesa!
Atsakyti
Administratorius 2019-11-14 11:51:12
GERBIAMA ZINA !

TECHASO VADOVYBĖ TUOJAU PAT IMASI VEIKSMŲ ATSTOVAUTI JŪSŲ INTERESĄ ! SILPNOJI DALIS YRA TAME, KAD PREKIŲ SERVISAI MUMS NEPRIKLAUSO IR DIRBA VANGIAI !
PABANDYSIME VADOVYBĖS LYGMENIU PASPAUSTI JUOS DĖL JŪSŲ TIKSLO !
As pilnai suprantu jog tai ne parduotuvės kaltė, bet jei TV pirktas iš Jūsų aš juk turint garantinį turiu teisę kreiptis į Jus. TV du kartus buvo išvežtas į garantinį, pirmąjį karta tvarkė mėnesy, keitė plokštę, parvežė su tuo pačiu gedimu, antrą kartą TV pralaikė savaitę, ir grąžino su priežastimi jog gedimo neranda ir TV pasak juos veikia PUIKIAI. Dėja bėda neišspresta, TV nėra tvarkoje, o paskambinus į servisą jie aiskina jog nieko padeti negalime, bendraukite laiškais, į kuriuos niekas net neatsako. Jei turite tokį puikų servisą tai bent klientą informuokite prieš perkant, kad garantinis pas jus negalioja, nes servisas neranda jokių ligų. Aš kalbu ne apie parduotuvę, nes apieJūsų aptarnavimą tik geriausi atsiliepimai, bet visa tai nublanksta kai po pusmečio daiktas sugenda ir praktiškai netvarkomas.
Atsakyti
2019-11-23 Akmenės Techaso parduotuvėje pirkau elektrine krosnele SOGO, kadangi labai patiko jos dizainas.Parduotuvės vedėjas išaiškino kaip ja naudotis. Kadangi esu senyvo amžiaus, paprašiau kad iš parduotuvės darbuotoju atvyktu iki manęs ir dar karta paaiškintu kaip ja naudotis. Parduotuvės vedėjas atvyko ir dar karta paaiškino ir parodė kaip dirba visos krosnelės funkcijos. Labai noriu padėkoti Akmenės Techaso parduotuvės darbuotojams už supratingumą ir pagarba senyvo amžiaus žmonėms. AČIŪ.
Dekinga pirkėja
2019-11-23 19:17:51 IP 2e7r3sd9
Atsakyti
Puiki parduotuvė. Norėjau pirkti kompiuterį, aplankiau kelias parduotuves. Niekur dorai nesugebėjo man išaiškinti kodėl tų kompiuterių kainos skiriasi arba net nekreipdavo dėmesio. Tik pas jus sulaukiau dėmesio ir gavau daug infomacijos, išrinko labai gerą kompiuterį, sako renku kaip sau ir kaina mūsų šeimai priimtina pasirodė, atsidžiaugti visa šeima negalime. Šaunūs, mandagūs vyrai pas jus dirba. Pas jus pirksiu ir kitiem rekomenduosiu...
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Techaso darbuotojams nuoširdžiai padėjusiems išsirinkti, užsakiusiems ir labai operatyviai atvežusiems orkaitę. Baldai jau buvo pagaminti ir jei ne Jūsų šaunus darbas viskas būtų gerokai užsitesę. Nuoširdus ačių pardavėjui Vidmantui už nuoširdų darbą.
Šiaulių Techasas
2019-11-14 12:36:40 IP 65fkilbv
Atsakyti
Zina 2019-11-13 15:06:48
Pirkome Šiauliuose televizoriu prieš pusmety, konsultantas patarė, išgyrė ir pasiūlė televizorių Hisense H50A, mums tiko ir patiko, tad isigijome. Televizorius pirktas sausio gale..kiek daigiau nei pusmetis ir televizorius sugedo. Yra garantinis, kreipemes telefonu, isaiskino ir patare registruotis telefonu taip ir padareme, po registracijos buvo kurjerio pagalba tv isvežtas tvarkyti..po poro men tvarkymo PAGALIAU sulaukem TV..gedimas pasalintas, pakeista plokste, taip informuota gautame laiske. Ijungiam TV ir vualiaaa gedimas koks buvo toks ir yra, niekas nesutvarkyta..ka keite, ir ka tiek tvarke nesuvokiu..suprantu kad ne pardavejai atsako uz gedima, bet nejau ir veziosim TV kas menesy tvarkyti, , nieko, ,. Esu labai pasipktinus, ir nepasirengusi vel 2 men gyventi be TV kol vel tvarkys nezinia ka!!!
Labai nemalonus atvejis, pritariu jums, kad per ilgai ir neteisinga, jei televizorius nesuremontuotas. Kaip ir kalbėjome telefonu, ponia Zina, serviso aptarnavimas visiškai nesusijęs su parduotuve, nes registruoja pats vartotojas, jei aišku sunku, ar nenorite, visada padėsime ir priregistruosime patys. Bet mes savo ruožtu informuojame gamintoją vis tiek, kad tokių atvejų su servisu ateityje nebebūtų, tikrai stengiamės padėti išspręsti problemas, kad jums būtų kiek įmanoma geriau.
Jei kils klausimų, ar nesklandumų ir toliau su servisu, kreipkitės stengsimės padėti - deja, bet oficialus servisas yra vienintelis ir tik nuo jo priklauso gavimo laikas ir būtinai turi būti patvirtinimo aktas, tiek dėl remonto, tiek jei neremontuojamas dėl keitimo. Be serviso akto parduotuvės neturi galios atlikti jokių veiksmų garantinio proceso metu.

Visada skambinkite tel. (Šiaulių Techaso parduotuvė):
869820768
841550593
Administratorius
2019-11-14 11:51:12 IP 2e7r454k
Atsakyti
GERBIAMA ZINA !

TECHASO VADOVYBĖ TUOJAU PAT IMASI VEIKSMŲ ATSTOVAUTI JŪSŲ INTERESĄ ! SILPNOJI DALIS YRA TAME, KAD PREKIŲ SERVISAI MUMS NEPRIKLAUSO IR DIRBA VANGIAI !
PABANDYSIME VADOVYBĖS LYGMENIU PASPAUSTI JUOS DĖL JŪSŲ TIKSLO !
Atsakyti
Pirkome Šiauliuose televizoriu prieš pusmety, konsultantas patarė, išgyrė ir pasiūlė televizorių Hisense H50A, mums tiko ir patiko, tad isigijome. Televizorius pirktas sausio gale..kiek daigiau nei pusmetis ir televizorius sugedo. Yra garantinis, kreipemes telefonu, isaiskino ir patare registruotis telefonu taip ir padareme, po registracijos buvo kurjerio pagalba tv isvežtas tvarkyti..po poro men tvarkymo PAGALIAU sulaukem TV..gedimas pasalintas, pakeista plokste, taip informuota gautame laiske. Ijungiam TV ir vualiaaa gedimas koks buvo toks ir yra, niekas nesutvarkyta..ka keite, ir ka tiek tvarke nesuvokiu..suprantu kad ne pardavejai atsako uz gedima, bet nejau ir veziosim TV kas menesy tvarkyti, , nieko, ,. Esu labai pasipktinus, ir nepasirengusi vel 2 men gyventi be TV kol vel tvarkys nezinia ka!!!
Atsakyti
Raimondas 2019-09-15 12:56:45
Rinkomes šaldytuvą. Techaso konsultantas labai išgyrė atseit vokiškos kokybės ir aukščiausio lygio Heider firmos šaldytuvą. Turiu pripažinti, kad parduoti ir įtikinti papuolė tikras asas. Šaldytuvas tikrai nepigus - kainavo virš 500Eur. Parsivežėm šį vokiečių dizaino stebuklą ir pastačius prie gero apšvietimo iškart krito į akis, kad jis kažkoks kreivas ir šleivas - šoninės skardos susibangavusios, tarp durelių tarpai nevienodi, o vidaus plastiko kvapas tai nepakeliamas. Kas nustebino, tai prie šaldytuvo pateikta dokumentacija, kuri sudaryta iš kelių puslapėliu ir tik anglu kalba. Pagalvojau, kad ir kaip kiekvieno normalaus gamintojo instrukcijas galima rasti internete, tačiau net visagalis google nežino nei tokio gamintojo, nei tokio modelio. Jokio aprašymo apie šio šaldytuvo kilmę ir kur jis gamintas nepateikta nei skurdžioje instrukcijoje, nei internete. Kas baisiausia, tai neradau jokių CE atitikties sertifikatų ar gaminio deklaracijos dėl saugos ir gaminio kokybės. Nusprendžiau pasikviesti šaldytuvų meistrą, kad pasakytu savo nuomonę. Vizito metu per esamus plyšius galinėje sienoje identifikavo pigų kinietišką kompresorių HUAYI, kurį aliexpress ar ebay svetainėse gali įsigyti už 50eur., kitos elektros dalys yra išvys sunkiai nuskaitomu kinietiškų firmų. Gavau patarimą, kaip galima jį greičiau grąžinti, jei dar įmanoma, nes tai išvys nesertifikuotas kinietis, net iki turkiškų šaldytuvų jam toloka, dar velniai žino iš kokių medžiagų jis pagamintas ir ar atitinka maistinio plastiko reikalavimus. Kadangi jo taip ir nespėjau panaudoti savaitės bėgyje, bandysiu jį grąžinti, tikiuosi, kad priims...O kas liečia pavadinimą Heider, tai čia tokio pat lygio "brendas", kaip Senukų "Vagner SDH" ar Norfos "Bebras", kurių už Lietuvos sienų niekur neegzistuoja.
Pasirodo ir mes su Heider saldytuvu busim papuole! 800e moketa metams nepraejus sugedo! Laukiam nieks netvarko, jokio konkretumo apie serviza, apie meistrus! Sito taip nepaliksiu, kreipsimes i vartotoju teises!
Atsakyti
Rinkomes šaldytuvą. Techaso konsultantas labai išgyrė atseit vokiškos kokybės ir aukščiausio lygio Heider firmos šaldytuvą. Turiu pripažinti, kad parduoti ir įtikinti papuolė tikras asas. Šaldytuvas tikrai nepigus - kainavo virš 500Eur. Parsivežėm šį vokiečių dizaino stebuklą ir pastačius prie gero apšvietimo iškart krito į akis, kad jis kažkoks kreivas ir šleivas - šoninės skardos susibangavusios, tarp durelių tarpai nevienodi, o vidaus plastiko kvapas tai nepakeliamas. Kas nustebino, tai prie šaldytuvo pateikta dokumentacija, kuri sudaryta iš kelių puslapėliu ir tik anglu kalba. Pagalvojau, kad ir kaip kiekvieno normalaus gamintojo instrukcijas galima rasti internete, tačiau net visagalis google nežino nei tokio gamintojo, nei tokio modelio. Jokio aprašymo apie šio šaldytuvo kilmę ir kur jis gamintas nepateikta nei skurdžioje instrukcijoje, nei internete. Kas baisiausia, tai neradau jokių CE atitikties sertifikatų ar gaminio deklaracijos dėl saugos ir gaminio kokybės. Nusprendžiau pasikviesti šaldytuvų meistrą, kad pasakytu savo nuomonę. Vizito metu per esamus plyšius galinėje sienoje identifikavo pigų kinietišką kompresorių HUAYI, kurį aliexpress ar ebay svetainėse gali įsigyti už 50eur., kitos elektros dalys yra išvys sunkiai nuskaitomu kinietiškų firmų. Gavau patarimą, kaip galima jį greičiau grąžinti, jei dar įmanoma, nes tai išvys nesertifikuotas kinietis, net iki turkiškų šaldytuvų jam toloka, dar velniai žino iš kokių medžiagų jis pagamintas ir ar atitinka maistinio plastiko reikalavimus. Kadangi jo taip ir nespėjau panaudoti savaitės bėgyje, bandysiu jį grąžinti, tikiuosi, kad priims...O kas liečia pavadinimą Heider, tai čia tokio pat lygio "brendas", kaip Senukų "Vagner SDH" ar Norfos "Bebras", kurių už Lietuvos sienų niekur neegzistuoja.
Atsakyti
Pirkau planšetę Anykščiuose, žinoma prašiau, kad pardavėjas pakonsultuotu, parsinešęs namo pamačiau, kad ji yra kitokių parametrų nei, kad nupasakojo pardavėjas, neatitiko ramai. Dvigubai lėtesnė nei, kad ieškojau. Norėjau grąžinti ir pasirodo pats kaltas nes pasitikėjau pardaveju ir pirkimo metu neapziurejau dėžutės kurioje nurodyti parametrai neatitiko su pardavėjo pasakojimu. Aišku pinigų negrąžino, dar rėžė į akis ko tikėjausi už tokią kainą (150€).
Atsakyti
Laba diena noretumem suzinot šendien pirkome dulkiu siurbli arnika bora parsivezus ir issiaiskinus kad jis tik surenka dulkes šiuksles i rezurvara bet neplauna ar butu galima pasikeist i plaunama kita siurbli
Atsakyti
Pirkau parduotuvėi Joniškyje ausines, sakė labai geros ausinės, nusipirkau už 30 eur, turėjau šias ausines puse paros jos tai nebeveikdavo ar dar kažkokios ausinės sakė yra rūsų gamybos, ant pakuotės parašyta kad pagaminta Kinijoje, parašiau ausinių modulį į paieškas, ir radau tokias pat ausines bet už 17 eur, ausines gražinau, bet pardavėjes draskė akis ir neigė, nors buvo 1 metų garantija, atidavė pinigus per didžiausius atsikalbinėjimus, nerekomenduoju kažko pirkti iš šios parduotuvės.
Atsakyti
agne 2019-04-29 13:46:07
pirkome vaikiska plansete Sponge smart2. Dukryte suskalde ekrana, nuvezeme kad pakeistu ekrana, zinom kad tai negarantinis gedimas, sutikome uz tai sumoketi. Sake uztruks apie 1men. Taciau siai dienai plansetes laukiame 4menesiai! kiekviena karta kai paskambinu i ta parduotuve paklausti, kada gi bus sutaisyta plansete, man buvo atsakoma ivariai, tai dar laukia dalies, tai neatsako pardavejui tas zmogus kuris taiso, tai jis atostogauja tai kazkokia priezastis. jau nebezinau kur kreiptis. Ar jums normalu laukti daikto 4men?
Gerbiama Agne, kai Jūs atnešet planšeta, Jūs perspejo kad gali užtrūkti ilgai, tačiau ne nuo musu priklauso, nes mes šitu planšetu negaminom patys, užtat išsiunčiam remontuoti į autorizuota serviso centra. Kai paaiškejo, kad detales gavimas užtrunka, mes pasiūlem Jums atsiimti planšeta atgal ir ateiti kai bus detale. Jūs atsisaket paimti planšeta, pageidavot kad liktu pas mus. Kai paaiškejo kad ekrano gavimas į servisa dar užtrunka į nežinoma laikotarpi, mes vel pasiūlem Jums atsiimti planšeta ir laukti skambučio, kol ateis detale kad galetumem išsiusti remontui. Jūs atsisaket paimti atgal. Detaliu gavimas ne priklauso nuo parduotuvės, nebent tuo atvėju kai parduotuve užsako gamyba patys, užtat šio atveju mes buvom priklausomi nuo serviso. Jeigu čia butu garantins atvėjis, tada jau senai planšeta butu pakeistas į nauja. Atsiprašom už nepatogūmus, bet deja ne viskas priklauso nuo parduotuvės. Suremontuota planšeta šia savaite galesit atsiimti ten kūr pageidavot atsiimti.
Tikiousi nesusipratimai ne paveiks Jūsu pasirinkimui, kai noresit pirkti kažka iš buitinės technikos. O kad neliktu nesusipratimu, mes Jūms padarysim nuolaida į bet kokia preke, kai noresit kažka pirkti.

Geros dienos
Ačiu
Atsakyti
pirkome vaikiska plansete Sponge smart2. Dukryte suskalde ekrana, nuvezeme kad pakeistu ekrana, zinom kad tai negarantinis gedimas, sutikome uz tai sumoketi. Sake uztruks apie 1men. Taciau siai dienai plansetes laukiame 4menesiai! kiekviena karta kai paskambinu i ta parduotuve paklausti, kada gi bus sutaisyta plansete, man buvo atsakoma ivariai, tai dar laukia dalies, tai neatsako pardavejui tas zmogus kuris taiso, tai jis atostogauja tai kazkokia priezastis. jau nebezinau kur kreiptis. Ar jums normalu laukti daikto 4men?
Atsakyti
Pirkome 2018-09-10 šaldytuvą Heider, sakė Vokiečių gamybos (neaišku aplamai kokios firmos ir kur jis gamintas), informavo, kad Vokietijoje, bet pasitikslinus, neradome tokios firmos. Tačiau dar ne apie tai, šaldytuvas pradėjo šaldyti kaip šaldiklis, užšąla visi produktai kaip šaldiklyje, suregulioti neįmanoma. Kreipėmės į UAB „Baltic Continent“ servisą dėl šio gedimo, tai iki šiol negalime naudotis šaldytuvu, nes tik šiandien per dideles pastangas sužinojome, kad yra elektronikos gedimas (meistras buvo atvykęs 2018-10-03), žadėjo atvežti pagaliau detalę ir ją pakeisti (neaišku ar bus garantija, kad veiks, duok dieve). Nepatariu niekam iš šios firmos TECHASAS pirkti prekes, nerealiai nepatikima firma ir jos pogarantinis aptarnavimo servisas.
Atsakyti
Nusipirkau Jusų parduotuvėje indukcine kaitlente, ja ijungus ji iškart buvo neveikianti, nuvežus atgal pardavėjui niekas jos nenori nei pakeist į kokybiška gamini nei gražinti sumokėtu pinigu. Gerb. Dariau Gaudiešiau ar čia toks Jūsų verslo modelis pardavinėti neveikiantį "šlamšta" surinkti pinigus iš žmonių o realiai nei prekių nei paslaugų

Patarimas žmonėms kas nenorite būti apgauti "a******u" pasirinkite kitus buitines technikos pardavėjus.
Atsakyti
Tikrai buvo nemandagus pokalbis N. Akmenėje parduotuvėje.
Atsakyti
Jola 2018-05-31 01:22:22
Noreciau informacijos...emem skalbykle lizingu, ir 3diena jin uzlinko.Jin veikia, tik iki skalavimo ir grezimo...ir pradeda visos lemputes mirkcioti, ir nebegreze..3kartus valiau jau grindis, nes kitaip neimanoma vandeni isleist.Puse migtuku neveikia...Siaip pradzioj pagalvojau, kad kaip mandra busiu prisispaudus...Taip bandem be skalbiniu ant skalavimo ir, grezimo tik...irgi neveikia...Norejom grazint, kaip brokuota...neprieme.Liepe susiremontuoti...., nesupratau cia kaip suprast?Siaip as nebenoriu tokios brokuotos naujos skalbykles, kuri blogai veikia!Kaip man atgaut savo pinigus?Nes susiremontuot tada as galiu ir sena savo skalbykle!!!Kodel man da tiek laukt, ir gadintis savo nervus?!!!Jei jau nusipirkau nauja, tai noreciau, kad jin man ir veiktu, kaip nauja, o ne prasciau, nei 15metu masina...Tai kokias dabar gamina, kad po poros kartu skalbimo, smegeneles sufiliuoja...Siaip gal galit parekomenduot ka is patvaresniu firmu ka gero, nes blin bijau jau ka ir bepirkt, nes 2kart pirkom ir abu kartus nuvyle kokybe skalbimo...Dar tik 5 diena po pirkimo gal yra kokia tvarka, kad ir pakeitimo, tik i nauja ir veikiancia gerai?
Sveiki,

Gal galite parašyti savo kontaktinę informaciją į info@techasas.lt
man vardo nereik-vilkaviskietis
2018-06-24 12:19:18 IP 2i24rag5
Atsakyti
User 2018-03-21 19:32:42
Dėja, bet Lietuvoj, pagal garantija ne aptarnauja programine įranga, garantiniam talone žymejasi, kad aptarnaujama tiktai technine dalys, programine įranga ne įtraukiama į garantini aptarnavima. Pats daug kartu buvau susidures.. tai išaiškejo kad ne svarbu kur perkasi, parduotuveje, internete ar dar kur nors, ir net jeigu suinstaliuotas Windows'as gamykliškas, vistiek ne programine įranga ne aptarnaujama..
windowsu perrasinejimas kai bios gedimas ar pagr plokstes yra neadekvatu, tai netgi problemos neissprendzia ir tera tyciojimasis is klientu. apskritai, i techasa vilkaviskyje as nekeliu kojos nieko brangaus pirkt kaip i varle. viska perku internetu is amazon.de siusdamasis tiesiogiai per amazon kaip pardaveja is uk/vokietiejos arba is skytech ir keletos kitu prekybos tinklu/parduotuviu, atsiimineju tik per kurjeri.
man vardo nereik-vilkaviskietis
2018-06-24 12:16:39 IP 2i24rag5
Atsakyti
User 2018-03-21 19:32:42
Dėja, bet Lietuvoj, pagal garantija ne aptarnauja programine įranga, garantiniam talone žymejasi, kad aptarnaujama tiktai technine dalys, programine įranga ne įtraukiama į garantini aptarnavima. Pats daug kartu buvau susidures.. tai išaiškejo kad ne svarbu kur perkasi, parduotuveje, internete ar dar kur nors, ir net jeigu suinstaliuotas Windows'as gamykliškas, vistiek ne programine įranga ne aptarnaujama..
deja, programine iranga iskaiciuojama i techninius gedimus jeigu tai pagr plokstes/vaizdo plosktes ar procesoriaus/atminties disku ir ram (operatyviosios atm) problemos kylancios is bios-pagr plokstes progr irangos posistemes.
Atsakyti
Noreciau informacijos...emem skalbykle lizingu, ir 3diena jin uzlinko.Jin veikia, tik iki skalavimo ir grezimo...ir pradeda visos lemputes mirkcioti, ir nebegreze..3kartus valiau jau grindis, nes kitaip neimanoma vandeni isleist.Puse migtuku neveikia...Siaip pradzioj pagalvojau, kad kaip mandra busiu prisispaudus...Taip bandem be skalbiniu ant skalavimo ir, grezimo tik...irgi neveikia...Norejom grazint, kaip brokuota...neprieme.Liepe susiremontuoti...., nesupratau cia kaip suprast?Siaip as nebenoriu tokios brokuotos naujos skalbykles, kuri blogai veikia!Kaip man atgaut savo pinigus?Nes susiremontuot tada as galiu ir sena savo skalbykle!!!Kodel man da tiek laukt, ir gadintis savo nervus?!!!Jei jau nusipirkau nauja, tai noreciau, kad jin man ir veiktu, kaip nauja, o ne prasciau, nei 15metu masina...Tai kokias dabar gamina, kad po poros kartu skalbimo, smegeneles sufiliuoja...Siaip gal galit parekomenduot ka is patvaresniu firmu ka gero, nes blin bijau jau ka ir bepirkt, nes 2kart pirkom ir abu kartus nuvyle kokybe skalbimo...Dar tik 5 diena po pirkimo gal yra kokia tvarka, kad ir pakeitimo, tik i nauja ir veikiancia gerai?
Atsakyti
Artūras 2018-03-09 08:24:34
Laba diena, prieš puse metų Vilkaviškyje pirkau nešiojamą kompiuterį, jis sugedo. Tai teko susimokėti 15, 50 eu. už diagnostika ir 7, 5 eu. už transporto išlaidas. Po mėnesio vėl sugedo tai konsultantas patarė problemą spręsti savarankiškai t.y. perrašyti Windausus (nes pas juos bus ilgai ir vėl kainuos). Nesuprantu tai garantinis ar kas ?
Dėja, bet Lietuvoj, pagal garantija ne aptarnauja programine įranga, garantiniam talone žymejasi, kad aptarnaujama tiktai technine dalys, programine įranga ne įtraukiama į garantini aptarnavima. Pats daug kartu buvau susidures.. tai išaiškejo kad ne svarbu kur perkasi, parduotuveje, internete ar dar kur nors, ir net jeigu suinstaliuotas Windows'as gamykliškas, vistiek ne programine įranga ne aptarnaujama..
Atsakyti
Laba diena, prieš puse metų Vilkaviškyje pirkau nešiojamą kompiuterį, jis sugedo. Tai teko susimokėti 15, 50 eu. už diagnostika ir 7, 5 eu. už transporto išlaidas. Po mėnesio vėl sugedo tai konsultantas patarė problemą spręsti savarankiškai t.y. perrašyti Windausus (nes pas juos bus ilgai ir vėl kainuos). Nesuprantu tai garantinis ar kas ?
Atsakyti
Vilkaviškio parduotuvėje košmariškas ir nemandagus aptarnavimas. Ieškojome su vyru dulkių siurbliui dulkių surinkimo maišelio. Tai vos nepasiuntė. Išsprogo visą tiradą kokia ji pavargusi, persidirbusi. Daugiau tikrai ten nevažiuosime. Ačiū už sugadintą nuotaiką. Gerų švenčių ir Jums.
Atsakyti
Buvo pirkta pelė logitech, grizes ir ispakaves pastebejau, kad dugnas ir peles ir kojeles subraizytos. Nuvaziavau atgal, pareikalavau grazinti pinigus, pardavejes pareiske, kad Lietuvoje negalima elektros irenginiu grazinti. Atspausdino vartotoju teises, o jose parasyta, kad galima prasyti pinigu grazinimo, jei preke nera kokybiska. Akivaizdus klientu mulkinimas.
Atsakyti
Su tetciu pirkome televizoriu ir jau kita diena nuejome del grazinimo. Pardaveja pareiskia, kad matet ka perkate. Nezinojome jog su paprasta antena gerai rodo, o per kabeline neimanoma ziureti. Nustatyti neiseina.To pasekoje neleido nei grazinti nei pakeisti. Kosmaras o yra nustatyta, kad per 14 dienu galima.
Atsakyti
Sunku pasakyti ar neprofesionalūs pardavėjai ar profesionalus neišmanėliai-s*****i. Mano giminaitė atėjo nusipirkti mobilaus telefono su fotografavimo funkcija, karts nuo karto nori padaryti nuotraukų, šiais laikais gana įprastas reikalas. Tai "pardavėjas" jai įbruko telefoną su 0, 1 Mpx kamera ir 36KB vidinė atmintimi, be galimybės praplėsti. Į telefoną telpa lygiai vienas kadras!!! Suprantu, kad jei neišmanėliai dirba, kenčia pačios įmonės reputacija, bet nuo to ne lengviau...
Atsakyti
Pasibaisejau šią firmą. Nusipirkau bluetooth kolonėlė kurį buvo brokuota, grojant muzikai korpuse girdėjosi labai nešvarus garsas. Nunešiau po kelių dienų, kad garantinis sutvarkytu, pralaukiau dvi savaites ir atsiemiau kolonėlė, namo grįžęs, pasijungiau muzika ir defektas nesutvarkytas vistiek taip pat groja. Apžiūrėjus kolonėlė pasimetę kad kolonėlės varžtai sugadinti. Nu negaliu įsivaizduoti kas ten per meistrai. Nu dabar vėl reikės keliauti atgal ir aiškintis.
Atsakyti
Pasibaisėjau techasu... nusipirkau pries pora dienu kompiuteri sumokejau tiek, kad galejau 2 pigesnius nusipirkt tik va viena bedele, tikriausiai beziuredamas visus kompiuterius susimaisiau su gb skaiciumi, ir nusipirkau kompiuteri su 128 sdd... Stai cia ur beda siandien nueinu i techasa sakau kad noreciau pasikeisti arba atgauti pinigus, tai direktoriaus nebuvo o darbuotojai nezinodami ka daryto telefonu sujunge su direktoriumi, ir ka jus pasakysite, prekes negrazinsime nes preke nebuvo grazinta ta pacia diena, ir ka tu jam pasakysi... As ir taip bandziau ir taip, nei kaip.. Tai teko snd nesti pas kompiuterista kad pakeistu kietaji diska... Tai vel suplosiu 100 eur. Vietoj to kad tikrai galejo grazinti kompiuteri... Juolab to kad jis buvo be menkiausio ibrezimo ir kt. Taip kad daugiau nebepirksiu ir sios imones niekada, jei praejus 2 dienoms nuo pirkimo negalima susigrazinti pinigu..
Atsakyti
Visuomet galvojau, kad si imone viena is patikimiausiu, taciau siandiena teko pakeisti savo nuomone ir issprendus iskylusia problema, ateityje rinksiuos kitas el. ir buitiniu prekiu parduotuves. Mes gal priprate, kad malonus ir mandagus aptarnavimas yra siu laiku neatskyriama prekybos dalis. Deja kartais ambicijos buna didesnes. Nusipirkau televizoriu, parsivezeme ji namo ir kelias dienas ziurejome, taciau vaizdo kokybe nebuvo patenkinama. Vaizdas liejasi ir "plaukia". Uzvaziavome pasikonsultuoti i parduotuve, vadovas patare kokius parametrus pakoreguoti. Pameginome, vaizdas pagerejo, bet tikrai nebuvo geras. Salia pastatytas senasis televizorius rodo gerokai svariau ir graziau. Meginome jungti per usb rodo vis vien neypatingai gerai. Todel pasitare nutareme TV grazinti. Deja. Pasirodo negalima. Net ir jei preke netinka ir nepatinka, bet ja isigijai turi ir naudoti. Kai pardotuveje tv ijunge, mums pasake, kad ju nuomone jis rodo gerai ir jokiu pinigu mums niekas negrazins. Vadinasi, , jei pardavejo nuomone kokybe yra gera, pretenziju tureti negali, o ir daikta turi naudoti toki koks jis yra. O vartotoju atsiliepimai viesoje erdveje sake jiems yra visiskai vienodai ir nieko nereiskia. Norit buti nereiksmingais ir visiskai nesvarbiais rinkites si prekiu pardaveja.
Gerbiamas Rimantai,
2016-11-19 12:00:21 IP 2e7r3v4h
Atsakyti
Įmonės vardu atsiprašau Jūsų dėl patirto nemalonumo. Norėtume Jums atlyginti kuo nors geru ! Užėję į parduotuvę - tiesiog paminėkite, kad vadovas nurodė kuo nors geru - papildomomis paslaugomis ar didesne nuolaida - Jums padaryti ką nors gero ir malonaus !
Geriausi linkėjimai !

Darius Gaudiešius
Gerbiamas Bronislavai,
2016-11-19 11:51:14 IP 2e7r3v4h
Atsakyti
Prekę Jūs galite grąžinti atgal ! Tik reikėtų, kad ji nebūtų naudota ir subraižyta, ar kitaip sužalota. Geriausia tai padaryti per keletą dienų po pirkimo, kad Jūsų įsigyta prekė Jums tikrai teiktų pasitenkinimą ir malonumą.
Geriausi linkėjimai !

TECHaso direktorius
Atsakyti
Siauliu techaso prekiu pristatymas auksciausio lygio, tariesi, kad atveztu puse sesiu vakaro, pralauki iki astuoniu vakaro.Tai kam tada uzsakyti laika ir nervuoti zmones.Siulyciau pakeisti vairuotoja, nes daugiau i techasa apsipirkti nevaziuosim, kitos firmos nors prekes atveza laiku, o cia......durniu laivas su atvezimu
Atsakyti
Sveiki, nusipirkus telefoną iš techaso kuris nebetenkina jo nebepriima atgal. Ar įmanoma jį grąžinti ir atgauti pinigus?
Atsakyti
Pirmą kartą per visus Jurbarko Techaso gyvavimo metus dirba tikrai profesionalus, mandagus ir paslaugus darbuotojas. Į kiekvieną rūpimą klausimą, visada gausi išsamų atsakymą. Malonu...
Atsakyti
pries pora dienu pirkome joniskio techase telefona, , , veike blogai tai nusprende grazinti, , , nustebome, kad neprieme ir negrazino pinigu, , , liepe laukti kol bus nuveztas patikrinti, , ,
Atsakyti
Šiandien apsilankiau Techaso Molėtų parduotuvėje.Domėjausi LG televizoriaus pirkimu.Normaliai paaiškino ir, kaina priimtina.Reikės sugrįžti.
Atsakyti
Laba diena, prasau paiskinimo ar pasiulimo ka daryti jai, isigyta preke yra pastebeta nekokibiska praejus po 10 dienu laikotarpio ir jusu firma ji nenori kesti ir isisukineja. Aciu uz jusu patarimus.
Atsakyti
"Atsiliepimo" adresas - Švedija, miestas Ystad, TELE 2 SWERIGE AB :)))))))))
Nepardavinėjame prekių į Švediją !

Raminkis, piktavali - vėžys sugrauš !
Atsakyti
Kupiškio techaso įmonėje, darbo metu yra sėdima prie socialinių tiklų "facebook.com" bei "one.lt", valgoma ir geriama kavutė. Ir koks čia gali būti darbas, kai dirba blondinė, gal ji namie interneto neturi?

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Vinkšnų tak. 13, LT-52317 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: J. Basanavičiaus g. 51, LT-57283 Kėdainiai.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos ir Prancūzijos lyderiai sutaria: artimiausiu metu turi būti įvestos sankcijos Baltarusijos režimui
Lietuvos ir Prancūzijos lyderiai sutaria: artimiausiu metu turi būti įvestos sankcijos Baltarusijos režimui 09-28 21:13
Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda antradienį teigė, kad su Vilniuje šiandien viešinčiu Prancūzijos prezidentu Emmanueliu Macronu sutaria dėl sankcijų Aliaksando Lukašenkos režimui. E. Macronas...
Į Lietuvą atvyko Prancūzijos prezidentas E. Macronas
Į Lietuvą atvyko Prancūzijos prezidentas E. Macronas 09-28 19:10
Į Lietuvą oficialaus vizito pirmadienį atvyko Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas.
Balsuoti iš anksto Vilniuje ir Kaune bus galima ne vienoje vietoje
Balsuoti iš anksto Vilniuje ir Kaune bus galima ne vienoje vietoje 09-28 18:47
Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) su savivaldybėmis baigia derinti išankstiniam balsavimui Seimo rinkimuose skirtas naujas ar papildomas vietas, tarp tokių vietų – ir sostinės Lukiškių bei...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 156,03 +6,83%
NVIDIA 514,95 +4,26%
Apple 112,28 +3,75%
CBS 40,77 +3,63%
Philip Morris 75,40 -1,24%
Harley-Davidson 22,78 -1,39%
Nokia 3,78 -1,56%
Ford 6,51 -2,25%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,23 -0,81%
Sidabras 27,00 +30,75%
Vištiena 1,50 -1,32%
Cukrus 0,60 +1,69%
Ryžiai 505,00 +5,21%
Varis 6498,94 +1,98%
Apelsinai 0,62 -6,06%
Benzinas 1,25 +2,46%