VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB SHOPPY LT

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB SHOPPY LT

Atsiliepimai apie UAB SHOPPY LT

Parašyk savo nuomonę apie UAB SHOPPY LT
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nors siunta ir šiek tiek vėlavo, tačiau darbuotojos reaguoja operatyviai ir greit sutvarko problema. Situacija su pinigų grąžinimu irgi išsisprendė, šiek tiek teko palaukti ilgėliau nei dvi savaites, tačiau pinigai grįžo, pasiteiravus visuomet sulaukdavau atsakymo. Galbūt kartais tiesiog pasitaiko žmogiškų klaidų ir žmogiškiau reaguojant ir pagalbą stengiasi suteikti.
Atsakyti
Irina 2018-09-12 09:18:35
Sveiki visi nuskriausrtieji! Papuoliau ir as...preke uzsakiau dar kovo 23 d, norejau moketi grynais, paskambino ir pasake, kad reikia banko pavedimo. Pervedziau pinigus ir rtyla! Po menesio rasau, tai kur mano prekes po 14 dienu, artsake, kad nesumokejau..nusiunciau apmokejimo kopija, toliau laukiu..laukiu prekes iki siol, vien pazadai...praejo 5 men po uzsakymo, parasiau, kad grazintu pinigus, tai atsake 14 dienu begyje, siandiena 15 diena, pinigu nera!
Pinigus grazino, aciu uz tai! Matyt, si parduotuve ne man! Kas perka linkiu nenusivylti ir nebuti apgautam, bei prarasti pasitykejima.
Atsakyti
Sveiki visi, susidūrę su BoutigueGuru. Analogiška ir mano istorija: užsisakiau palta už 112 eu., pristatymo terminas 10 - 18 darbo dienu. Šiandien 33 darbo diena, antras mėnuo, o prekės nėra. Tai pat esu, , maitinama’’ pažadais, kad prekė bus gauta sekančià savaitè ir taip jau 3 savaitės iš eilės žadama.... Atsisakiau prekės ir paprašiau gràžinti pinigus, laukiu.....
Atsakyti
Sveiki visi nuskriausrtieji! Papuoliau ir as...preke uzsakiau dar kovo 23 d, norejau moketi grynais, paskambino ir pasake, kad reikia banko pavedimo. Pervedziau pinigus ir rtyla! Po menesio rasau, tai kur mano prekes po 14 dienu, artsake, kad nesumokejau..nusiunciau apmokejimo kopija, toliau laukiu..laukiu prekes iki siol, vien pazadai...praejo 5 men po uzsakymo, parasiau, kad grazintu pinigus, tai atsake 14 dienu begyje, siandiena 15 diena, pinigu nera!
Atsakyti
Na ka galiu pasakyt, pardavineja pigius aliexpres rubus.. Gauni ir matai, kad visiskai net nepanasu i tai, ka pirkai:D apgailetina parde.
Atsakyti
Klientas 2018-07-25 15:58:07
Lygiai ta pati istorija. Prekių laukiu jau 7ą darbo savaitę, vietoj žadėtų 8-12 d.d.
Dabar tiesiai į vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pas antstolius.
Kažkoks apsurdas. Beja, į reikalavimą grąžinti pinigus nereaguoja.
Negaliu ne pranesti, kad pinigus man grazino. Pora savaiciu teko palaukti, bet viska sutvarke ir patys pranese.
Atsakyti
Nukentėję Nuo Boutique Guru 2018-07-25 17:35:22
Susisiekite su mumis Nukenteje.Nuo.Boutique.Guru@gmail.com prijungsim Jums prie grupinio ieškinio ir ruošiamo žurnalistinio tyrimo apie apgaulingai veikiančias e-parduotuves
Ta pati istorija, nei suknytes, nei pinigu.Viskas tesiasi nuo 07.21.
Atsakyti
gerai, kad pasiskaičiau komentarus.. kaip tik norėjau užsisakyt striuke
Atsakyti
Užsakiau suknelę 2018-03-07d., pristatymas buvo nurodytas per 8-12 d.d., apmokėjimas pervestas išankstinis.Iki šios dienos nei suknelės, nei pinigų, suma 47, 00 eur. Į paskutinį užklausimą, kada bus pervesti pinigai, atsakymo nesulaukiau.
Nukentėję Nuo Boutique Guru
2018-07-25 17:35:22 IP 212.122.90.225
Atsakyti
Klientas 2018-07-25 15:58:07
Lygiai ta pati istorija. Prekių laukiu jau 7ą darbo savaitę, vietoj žadėtų 8-12 d.d.
Dabar tiesiai į vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pas antstolius.
Kažkoks apsurdas. Beja, į reikalavimą grąžinti pinigus nereaguoja.
Susisiekite su mumis Nukenteje.Nuo.Boutique.Guru@gmail.com prijungsim Jums prie grupinio ieškinio ir ruošiamo žurnalistinio tyrimo apie apgaulingai veikiančias e-parduotuves
Nukentėję Nuo Boutique Guru
2018-07-25 17:33:24 IP 212.122.90.225
Atsakyti
Lina 2018-07-25 10:48:02
Esu dar viena iš apgautų ir mulkinamų klientų. Kovo 10 d. pervedžiau pinigus už 2 sukneles. Reikalingos buvo šventei po mėnesio. Vienos sulaukiau prieš pat šventę, kitos net neturėjo. Gauta suknelė buvo baisi net išvaizda. Iškart grąžinau atgal ir paparašiau, kad grąžintų pinigus už tą suknelę kur grąžinau ir už nepristatytą prekę. Va tada ir prasidėjo... Pažadai, paskui žinutės, kad jau pervedė, paskui vėl, kad užstrigo kažkas, paskui žadėjo, kad perves iš kažkokios kitos sąskaitos, galų gale, kad nežino mano sąskaitos numerio, kur grąžinti, nors nusiunčiau pavedimo kopiją su visais savo rekvizitais... Ir taip jau laukiu keturis mėnesius. Visiems patariu nuo tokių "parduotuvių" bėgti kuo toliau. Gaila, kad pas mus valstybėj viskas galima sukčiams ir apgavikams. Normalioj šaly, po šiteik skundų, seniai jau būtų likviduota tokia "įmonė". O aš jau einu teisiniu keliu - tiesiai pas antstolius ir tegu moka man "įmonė" delspinigius, antstoliams už darbą...
Parašykit visą situaciją į Nukenteje.Nuo.Boutique.Guru@gmail.com
Kaip tik ruošiam grupinį ieškinį šiai įmonei, galim prijungti ir Jūsų skolas.
Ne už ilgo bus pajungi ir žurnalistai, tad visų apgautų žmonių istorijos gali būti paviešintos.
Atsakyti
Lygiai ta pati istorija. Prekių laukiu jau 7ą darbo savaitę, vietoj žadėtų 8-12 d.d.
Dabar tiesiai į vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pas antstolius.
Kažkoks apsurdas. Beja, į reikalavimą grąžinti pinigus nereaguoja.
Atsakyti
Esu dar viena iš apgautų ir mulkinamų klientų. Kovo 10 d. pervedžiau pinigus už 2 sukneles. Reikalingos buvo šventei po mėnesio. Vienos sulaukiau prieš pat šventę, kitos net neturėjo. Gauta suknelė buvo baisi net išvaizda. Iškart grąžinau atgal ir paparašiau, kad grąžintų pinigus už tą suknelę kur grąžinau ir už nepristatytą prekę. Va tada ir prasidėjo... Pažadai, paskui žinutės, kad jau pervedė, paskui vėl, kad užstrigo kažkas, paskui žadėjo, kad perves iš kažkokios kitos sąskaitos, galų gale, kad nežino mano sąskaitos numerio, kur grąžinti, nors nusiunčiau pavedimo kopiją su visais savo rekvizitais... Ir taip jau laukiu keturis mėnesius. Visiems patariu nuo tokių "parduotuvių" bėgti kuo toliau. Gaila, kad pas mus valstybėj viskas galima sukčiams ir apgavikams. Normalioj šaly, po šiteik skundų, seniai jau būtų likviduota tokia "įmonė". O aš jau einu teisiniu keliu - tiesiai pas antstolius ir tegu moka man "įmonė" delspinigius, antstoliams už darbą...
Nukentėjęs Nuo BoutiqueGuru
2018-07-21 12:14:59 IP 78.56.99.237
Atsakyti
Sveiki visi!
Jei ir Jūs nukentėjot ar Jus apgavo UAB SHOPPY LT valdanti parduotuvę BoutiqueGuru.LT parašykite mums į Nukenteje.Nuo.Boutique.Guru@gmail.com
Mes taip pat likom apgauti ir kelsim grupinį ieškinį dėl nesąžiningos UAB SHOPPY LT veiklos. Taip pat pakonsultuosim bei duosim paruoštus skundų šablonus vartotojų teisėms, VMI, FNTT, bei policijai (dėl apgaulės, nesąžiningos veiklos ir apgavystės negrąžinant pinigų).
Nebeleiskim tokiom kontorom tyčiotis iš klientų bei žeminti elektroninės komercijos vardo Lietuvoje.

Visi nukentėję rašykit į Nukenteje.Nuo.Boutique.Guru@gmail.com ir visi kartu priversim nesąžiningus pardavėjus gerbti klientus.
Atsakyti
Buvom vakar uzsuke i ta ju parduotuve. Pas mus situacija panasi: nuo kovo menesio taiso drabuzi. Jau 5 menesiai kaip zada kad tai uz dvieju dienu, tai uz savaites, tai uz menesio.
Lygiai ta pati bando trinti ir ta ju darbuotoja parduotuveje, atseit jie cia neprieko. Idomiausia kad kol aiskinomes tai dar du zmones atejo su tokiom pat pretenzijom kad negauna nei prekiu nei pinigu.
Taigi panasu kad ne viena ir ne desimt zmoniu sitie saraskinai apgavo.
Atsakyti
2 menesius jau laukiu: anei prekes anei pinigu. viskas kaip ir kitiems, preke veluoja, tada jos atsisakai, tikina, kad italai uztruko, o pinigu negrazina net ir po grasinimu. turbut artimiausias scenarijus kuris laukia: kad grazino o as negavau..
Atsakyti
As taip pat esu nukentejus..ta pati istorija, 2 men laukiau ir nieko, dabar prasiau pervest pinigus, tikiuosi grazins
Atsakyti
Aš taip pat neseniai nukentėjau nuo šios įmonės. Balandžio 21 dieną užsiskiau šilkinę suknelę, kurios pristatymo terminas - iki 14 darbo dienų. Palaukusi visas šias dienas, skambinau į įmonę, rašiau el. laiškus. Informavo, jog suknelė užstrigo kažkur Italijoje, paragino palaukti, nes suknelė tikrai puiki. Laukiau dar savaitę. Prasidėjo pažadai, kad tikrai gausiu suknelę kitą savaitę. Po savaitės, aišku, jokios suknelės negavau, tik dar pažadus laukti. Daviau ultimatumą - jei negausiu suknelės kitą savaitę, tegu įmonė grąžina pinigus, nes buvau tikrai susinervinusi, už tą suknelę paklojau tikrai mano akimis žiūrint didelę sumą, o proga ją apsirengti jau buvo praėjusi, nes suknelė vėlavo daugiau nei kelias savaites. Toliau sulaukiau to paties pasiūlymo - laukti, suknelė bus jau kitą savaitę! Prie to paties dar pasiūlė 15proc. nuolaidą grąžinti į mano sąskaitą. Taip prasitempė dar kelios savaitės, dar keli skambučiai, keli el. laiškai jiems. Suknelę gavau birželio 13 dieną. O kad grąžintų man nuolaidą, pasirodo, reikia rašyti specialų prašymą jiems, ir grąžinimą padaro per 15 darbo dienų. Na, jei per 14 darbo dienų turėjo pristatyti suknelę, o pristatė per 2 mėnesius, tikriausiai grąžintą nuolaidą man (gal?) perves tik rudeniop. Na o dabar apie pačią suknelę. Šilko suknelė kainavo tikrai ne pigiai, todėl tikėjausi gauti originalią ir kokybišką prekę. Žinoma, teko nusivilti. Suknelės etiketėje ranka markeriu pažymėta, jog sudėtis yra poliesteris ir šilkas, ant kitos etiketės - 100proc. šilkas. Savo garderobe turiu keletą šilkinių audinių ir tikrai žinau, kaip šilkas turi atrodyti ir jaustis. Ši suknelė yra 100proc poliesteris. Juo labiau net etiketė negali patvirtinti, kad suknelė yra šilkinė - ką norėjo, tą ir paymėjo. Negana to, kad pralaukiau 2 mėnesius, dar žiauriai daug permokėjau už poliesterinę suknelę, ir dar turiu rūpintis visokiais prašymais, kad grąžintų tuos 15proc. už tai, kad jie susimovė! Patarimas - aplenkit šią parduotuvę ir visada skaitykit atsiliepimus prieš perkant!
Taip pat nukentėjęs
2018-06-12 13:11:59 IP 88.119.144.11
Atsakyti
Vaida 2018-06-06 09:44:30
Ir aš papuoliau į šių apgavikų pinkles. Buvau užsisakiusi kostiumėlį, kurio pristatymas vėlavo ir jį išsiuntė tik po jiems pateikto elektroninio laiško. Rūbo dydis netiko ir žymiai skyrėsi nuo pavaizduoto nuotraukoje. Pranešiau jiems telefonu, kad gražinsiu ir išsiunčiau atgal. Prekę pagal pašto kodą jie gavo 05.21, bet gražinimo nepatvirtino. 05.28, kreipiausi į juos el. paštu ir pateikiau pašto kvitą. Jie patvirtino, kad gavo prekę 05.21, nors iki šiol pinigų negražina ir į el. paštu pateiktus užklausimus neatsako. Mano paskyroje kol kas dar nurodyta, kad neturiu patvirtintų gražinimų. Būkit atsargūs ir nesusižavėkite gražiomis nuotraukomis, nes tai toli gražu neatitinka realybės.
Nesąžiningas verslas. Reikia kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą
Atsakyti
Įmonė nevykdo savo finansinių įsipareigojimų!
Atsakyti
Ir aš papuoliau į šių apgavikų pinkles. Buvau užsisakiusi kostiumėlį, kurio pristatymas vėlavo ir jį išsiuntė tik po jiems pateikto elektroninio laiško. Rūbo dydis netiko ir žymiai skyrėsi nuo pavaizduoto nuotraukoje. Pranešiau jiems telefonu, kad gražinsiu ir išsiunčiau atgal. Prekę pagal pašto kodą jie gavo 05.21, bet gražinimo nepatvirtino. 05.28, kreipiausi į juos el. paštu ir pateikiau pašto kvitą. Jie patvirtino, kad gavo prekę 05.21, nors iki šiol pinigų negražina ir į el. paštu pateiktus užklausimus neatsako. Mano paskyroje kol kas dar nurodyta, kad neturiu patvirtintų gražinimų. Būkit atsargūs ir nesusižavėkite gražiomis nuotraukomis, nes tai toli gražu neatitinka realybės.
Atsakyti
Jau 1, 5 mėn nugrąžina pinigų už grąžintą prekę - dabar atsirašinėja, kad atseit grąžinau suplyšusią suknelę, nors dukra pasimatavo tik kartą. Visą mėnesį rašė, kad buvo pas ekpertus - gal atseit užkabinau su papuošalais ir atsirado skylutės. Nesąmonė! Mano dukra nenešioja papuošalų. Išsisukinėja. Matau yra daugiau tokių apgaudinėjamų pirkėjų.
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepimai apie šitą š*******o kontorą.Nepatariu niekam iš jų užsisakinėti prekių.Ne tik kad neatsiunčia prekių pažadėtu laiku, bet dar ir nesugeba grąžinti pinigų už neatsiųstas prekes.Turi rašinėti ir maldauti tuo kas tau priklauso.Pirmakart gyvenime sutikau tokius apsišaukėlius ir pažadukus kurie maitina pažadais.Jei nerašytum tai patys net nesiteiktų parašyti.Kuo toliau nuo tokių...
Atsakyti
Įmonė UAB SHOPPY LT, turinti internetine parduotuvę Boutique Guru nesilaiko įstatymų ir prekių grąžinimo taisyklių - jau ilgiau nei mėnesį negrąžina pinigų už grąžintą prekę (nors grąžinimą patvirtino), žada pasidomėti ir informuoti apie pinigų negrąžinimo priežastis ir parašyti laišką ar paskambinti, bet to nedaro. Šiuo metu išviso telefonu nebeatsiliepia.
Atsakyti
Jau ne pirmą kartą perku iš šios parduotuvės ir dar nė karto manęs nenuvylė. Taip, prekių pristatymas pas juos užtrunka, bet nurodžius konkretų laiką, kada rūbelio tau reikia, jie atsiunčia laiku.....arba man tiesiog sekasi. Rūbai išskirtiniai, įdomus, ne "štukiniai", kokybė taip pat yra labai gera, mane visada tenkina. Kitus rūbelius jau keli sezonai nešioju, o jie atrodo puikiai.
Tikrai mielai ir vėl pas juos apsipirksiu, kadangi čia yra išskirtinių prekių.
Atsakyti
Silvija 2018-05-14 10:42:13
Ooo cia pasirodo toliau tesiasi cirkas, jau kas dien net! Vakar susisiekiau, net sekmadieni atrase vis tik teigia, kad pinigai grazinti, bet ju nera!!! Kiek raso tiek meluoja! Bukit visi, visi atsargus! Visur platinsiu, kad jusu saugotus! Jau kreipiausi i vartotoju teises, nieko nelaukdama ir as!
Ir jums sako, kad grąžino, bet pinigų neatiduoda?? Nes pas mane tokia pati situacija....
Atsakyti
Silvija 2018-05-14 10:42:13
Ooo cia pasirodo toliau tesiasi cirkas, jau kas dien net! Vakar susisiekiau, net sekmadieni atrase vis tik teigia, kad pinigai grazinti, bet ju nera!!! Kiek raso tiek meluoja! Bukit visi, visi atsargus! Visur platinsiu, kad jusu saugotus! Jau kreipiausi i vartotoju teises, nieko nelaukdama ir as!
Ir jums sako, kad grąžino, bet pinigų neatiduoda?? Nes pas mane tokia pati situacija....
Atsakyti
Ooo cia pasirodo toliau tesiasi cirkas, jau kas dien net! Vakar susisiekiau, net sekmadieni atrase vis tik teigia, kad pinigai grazinti, bet ju nera!!! Kiek raso tiek meluoja! Bukit visi, visi atsargus! Visur platinsiu, kad jusu saugotus! Jau kreipiausi i vartotoju teises, nieko nelaukdama ir as!
Atsakyti
a******ų įmonė. Užsisakiau paltą kovo 5dieną.... šiandien yra gegužės 14diena... spėkit ar turiu paltą?? Ne!!! Nei palto nei pinigų! Parašiau begalę emeilų, skambinau ne vieną kartą, o jie visiškai ignoruoja. Kvailina žmones. a******ų a*******i. Linkiu niekam neturėti reikalų su šita sukčių grupuote. Na o aš jau susisiekiau su vartotojų teisėmis, nes tikiu, kad ne vieną žmogų jie apgavo....
Atsakyti
Uz tvarkinga grazinta preke, negrazina pinigu! Zada ir zada grazinti, bet pinigu taip ir nesulaukiu. Bukit atsargus! Kreipsiuos i vartotoju teises.
Atsakyti
UAB SHOPPY LT 2018-03-24 15:59:31
El. paštu mus informavote jog siuntos priimti negalėsite nes būsite išvykusi, kadangi kai prekė buvo paruošta per nurodytą 8-12 darbo dienų terminą ir atiduota kurjeriui sekančią dieną, parašėte siųsti po savaitės. Jeigu prekė Jums nėra reikalinga, padarysime lėšų grąžinimą. Visuomet prašome klientų pridėti komentarą ar susisiekti jeigu prekė reikalinga konkrečiai datai, tokiu atveju užsakymą galime pristatyti greičiau. Atsiprašome tačiau neturėjome šios informacijos ir negalėjome siuntos pristatyti anksčiau nei standartiškai. Mums klientų norai ir poreikiai yra svarbūs, norime tobulėti ir kreipiame dėmesį į kiekvieną pastabą.
Taip informavau praėjus 16 darbo dienų po prekės užsakymo, kad negalėsiu priimti, nes būsiu išvykusi. Jeigu prekė būtų pristatyta per Jūsų skelbiamą terminą, būtų ir priimta. Įmonė pinigus grąžino, bet grąžinimo paraišką užpildė patys, aš jokių prašymų neteikiau :) Su tokiu aptarnavimu dar nesu susidūrusi.
Atsakyti
UAB SHOPPY LT 2018-03-24 16:26:59
Žinoma, pridarome klaidų, kartais priimame netinkamus sprendimus, kartais susiduriame su tiekimo, pristatymo ar žmogiškojo faktoriaus problemomis, galbūt su netinkamai sukonstruotais drabužių modeliais ar nekokybiškais audiniais. Tikrai tokių situacijų pasitaiko, negali būti viskas idealu. Tačiau stengiamės iš to pasimokyti, kad sekantį ar dar sekantį kartą galėtume pasielgti teisingai ir tinkamai, taptume profesionalesni ir labiau suprastume klientus, galėdami siūlyti geresnį produktą ir kokybiškesnį aptarnavimą. Esame įvykdę virš 6000 užsakymų, todėl natūralu kai tam tikras kiekis jų nėra įvykdomi sėkmingai. Žmonės yra užsiėmę ir linkę rašyti tada kai yra blogai, tai puikiai suprantame ir vertiname. Tų, kuriems pasitaikė blogas aptarnavimas, netinkama prekė ar modelis, bet kokia kita nemaloni patirtis - atsiprašome! Norime išmokti, tobulėti, o klaidos veda link teisingų pokyčių, tik taip galime augti eidami teisingu keliu. Tad ačiū už išsakomus atsiliepimus. Ačiū, kad mus informuojate jeigu kažkas ne taip, tik tada galime sužinoti savo silpnybes bei klaidas ir jas ištaisyti ;)
Sveiki, jei norite padeti ir vertinti klientus, visu pirma turetu butu zmogus, kuris reaguoja i pastabas, kelia rageli ir neignoruoja skambuciu:) pries uzsisakant palta nekilo mintis pasiskaityti komentaru pries tai, tikrai nebuciau rizikavusi. jus skelbite, kad pristatymas yra 8-12 dienu, jau klaidinate klienta, nes laukiu siuntos virs 15d.d ir niekas nesiteikia informuoti apie siuntos statusa. gavau atsakyma i laiska tik tuomet kai pasakiau telefonu, kad kreipsiuosi i vartotoju teises. labai daznai apisiperku internetu, taciau tokio neprofesionalumo nesu maciusi. tikrai zemas lygis, aptarnavimas baisus. nezinau ka veikia vadybininke kuri atsakineja i skambucius, taciau jei paprasoma pateikti informacija kada siunta atkeliaus, ji tiesiog nebeskambina ir ignoruoja laiskus. paprasiau grazinti pinigus, velgi jokio atsakymo. daugiau niekada is sio tinklapio neuzsisakysiu ir kitiems rekomenduociau neprasideti. turesite tik problemu. tikiuosi bent pinigus grazins..
Atsakyti
Žinoma, pridarome klaidų, kartais priimame netinkamus sprendimus, kartais susiduriame su tiekimo, pristatymo ar žmogiškojo faktoriaus problemomis, galbūt su netinkamai sukonstruotais drabužių modeliais ar nekokybiškais audiniais. Tikrai tokių situacijų pasitaiko, negali būti viskas idealu. Tačiau stengiamės iš to pasimokyti, kad sekantį ar dar sekantį kartą galėtume pasielgti teisingai ir tinkamai, taptume profesionalesni ir labiau suprastume klientus, galėdami siūlyti geresnį produktą ir kokybiškesnį aptarnavimą. Esame įvykdę virš 6000 užsakymų, todėl natūralu kai tam tikras kiekis jų nėra įvykdomi sėkmingai. Žmonės yra užsiėmę ir linkę rašyti tada kai yra blogai, tai puikiai suprantame ir vertiname. Tų, kuriems pasitaikė blogas aptarnavimas, netinkama prekė ar modelis, bet kokia kita nemaloni patirtis - atsiprašome! Norime išmokti, tobulėti, o klaidos veda link teisingų pokyčių, tik taip galime augti eidami teisingu keliu. Tad ačiū už išsakomus atsiliepimus. Ačiū, kad mus informuojate jeigu kažkas ne taip, tik tada galime sužinoti savo silpnybes bei klaidas ir jas ištaisyti ;)
Atsakyti
Rasa 2018-03-16 09:35:08
Laba diena, užsisakiau suknelę, kurią turėjo pristatyti per 8-12 d.d., kelionei. Prieš užsisakant dar pasiteiravau ar atkeliaus per nurodytą terminą, gavau patvirtinimą, kad taip. Praėjo 15 d.d. - suknelė vis dar neatkeliavo, į laiškus, skambučius įmonė nereaguoja. Iš esmės rūbas man jau ir nebereikalingas, nes buvo pirktas konkrečiam tikslui, bet kiek suprantu jei suknelė kažkada ir atkeliaus ir norėsiu ją grąžinti, teks pakovoti dėl savo pinigų.
Būkite atsargūs, niekam nerekomenduoju pirkti iš įmonės su tokiu požiūriu į klientus.
El. paštu mus informavote jog siuntos priimti negalėsite nes būsite išvykusi, kadangi kai prekė buvo paruošta per nurodytą 8-12 darbo dienų terminą ir atiduota kurjeriui sekančią dieną, parašėte siųsti po savaitės. Jeigu prekė Jums nėra reikalinga, padarysime lėšų grąžinimą. Visuomet prašome klientų pridėti komentarą ar susisiekti jeigu prekė reikalinga konkrečiai datai, tokiu atveju užsakymą galime pristatyti greičiau. Atsiprašome tačiau neturėjome šios informacijos ir negalėjome siuntos pristatyti anksčiau nei standartiškai. Mums klientų norai ir poreikiai yra svarbūs, norime tobulėti ir kreipiame dėmesį į kiekvieną pastabą.
Atsakyti
Svetlana 2018-03-06 14:24:08
Laba diena, visiems pritariu ir noriu perspėti, kad atsargiai bendrautu su Boutiqguru.LT. Užsakiau paltą - šita http://boutiqueguru.com/lt/pukiniai-paltai/4929-juodas-ilgas-pukinis-paltas-modern-me.html, gavau tą, kuris prisegtame faile. Dydis neatitiko, nors matavausi jų parduotuvėje Š.Stepono gatvėje Vilniuje ir užsakiau tą patį dydį, kurį matavau. Pakeičiau į kitą dydį, bet po trijų dienų nusprendžiau grąžinti, nes jis šaltas nepatogus, spalva ne tą. Mažai to, radau tokį paltą kitoje el.parduotuvėje gerokai pigesnį :). Siųntą įdėjo į paštomatą, net nepasidomėjo į kurį man būtu patogu. Po ilgo susirašinėjimo, prašymų gražinti pinigus, jau nekalbant apie skambučių kiekį, dar drįso pavadinti "piktavaliu" klientu. Visapusiška nepagarba klientui. Visą mano istorija tęsiasi nuo 2017 lapkričio 7d. iki 2018 vasario 5d. t.y. 3 mėnesiai. Paltą užsakiau rudenį, o gavau po Kalėdų. Gaila nepaskaičiau atsiliepimų anksčiau, nes žiūriu pas juos toks elgesys įprastas. Laikykites nuo jų kuo toliau!
Gerb. Svetlana, Jūs ir esate piktavalis klientas nes prekę, kuri buvo pristatyta Jūsų pasirinktu būdu ir po Kalėdų pakeista į kitą pageidautą dydį, grąžinote deja ne po 3, o po 23 dienų be etiketės ir dėvėtą. Pati tą patvirtinote raštu. Siekdami būti geranoriški klientams nusprendėme grąžinti Jums lėšas galvodami gal ištiesų klientei netiko ar nepatiko modelis. Pasirodo tai buvo didelė klaida. Linkime kitiems pardavėjams tokių klientų kaip Jūs neturėti, nes nuo pirmos minutės buvo vien grasinimai ir nepasitenkinimai, kurie baigėsi melagingais atsiliepimais.
Atsakyti
Laba diena, užsisakiau suknelę, kurią turėjo pristatyti per 8-12 d.d., kelionei. Prieš užsisakant dar pasiteiravau ar atkeliaus per nurodytą terminą, gavau patvirtinimą, kad taip. Praėjo 15 d.d. - suknelė vis dar neatkeliavo, į laiškus, skambučius įmonė nereaguoja. Iš esmės rūbas man jau ir nebereikalingas, nes buvo pirktas konkrečiam tikslui, bet kiek suprantu jei suknelė kažkada ir atkeliaus ir norėsiu ją grąžinti, teks pakovoti dėl savo pinigų.
Būkite atsargūs, niekam nerekomenduoju pirkti iš įmonės su tokiu požiūriu į klientus.
Atsakyti
Laba diena, visiems pritariu ir noriu perspėti, kad atsargiai bendrautu su Boutiqguru.LT. Užsakiau paltą - šita http://boutiqueguru.com/lt/pukiniai-paltai/4929-juodas-ilgas-pukinis-paltas-modern-me.html, gavau tą, kuris prisegtame faile. Dydis neatitiko, nors matavausi jų parduotuvėje Š.Stepono gatvėje Vilniuje ir užsakiau tą patį dydį, kurį matavau. Pakeičiau į kitą dydį, bet po trijų dienų nusprendžiau grąžinti, nes jis šaltas nepatogus, spalva ne tą. Mažai to, radau tokį paltą kitoje el.parduotuvėje gerokai pigesnį :). Siųntą įdėjo į paštomatą, net nepasidomėjo į kurį man būtu patogu. Po ilgo susirašinėjimo, prašymų gražinti pinigus, jau nekalbant apie skambučių kiekį, dar drįso pavadinti "piktavaliu" klientu. Visapusiška nepagarba klientui. Visą mano istorija tęsiasi nuo 2017 lapkričio 7d. iki 2018 vasario 5d. t.y. 3 mėnesiai. Paltą užsakiau rudenį, o gavau po Kalėdų. Gaila nepaskaičiau atsiliepimų anksčiau, nes žiūriu pas juos toks elgesys įprastas. Laikykites nuo jų kuo toliau!
Atsakyti
Sveiki, norėjau pasidalinti savo ispudžiais po apsipirkimo.Esu patenkinta, užsakymą gavau laiku. Iš pradžių užsisakiau, o po tik perskaičiau atsiliepimus.Tuomet pamaniau kad turėsiu problemų, kadangi atsiliepimai ne itin geri.Bet kokybė mane patenkino.Užsakinėjau pūkinį paltą ir megztuką.Ir dydžiai ir spalvos atitiko.Linkių ir kitiems gerų pirkinių.
Atsakyti
Saulute 2018-01-17 21:44:10
Pritariu. As uzsakyma gavau beveik po menesio. Taip pat teko ieskoti savo prekes, rasyt ir per messenger'i, ir elektroniniu pastu. I laiskus atsakydavo tik po keliu dienu su pazadu, kad uzsakyma greit gausiu.
Čia visos turbūt rašo apie pūkinį paltą "Dolly", nes ir aš jį buvau užsisakiusi, bet dėl mažo rankovių diametro grąžinau. Parašė, kad išsiuntė, bet jo taip ir negavau, mėnesį laiko aiškinomės, kur jis galėjo dingt, sakė, kad dar taip nėra jiem buvę, o pasirodo, kad čia jų tokia kasdienybė. Realiai tas paltas tikrai nevertas 129 eurų, tik nuotraukoj atrodo storas ir gražus.
Atsakyti
Vita 2017-12-04 15:43:53
rugsejo 14d. nusipirkau pukini palta. Negavau siuntinio per nurodyta siuntimo termina, 8-12d.d. Cia beje tam paciam mieste Vilniuje. Po keliu emailu ir FB zinutes po keliu dienu sureagavo, gavau atsakyma, kad kazkokia klaida ir tuoj issius siuntini, taigi teko dar tiek pat laiko laukti. Paltas buvo ant kuno gero dydzio, bet spaude rankas - keistai kazkaip pasiutas ranku mazesne ismera. Paskambinau paprasiau pasimatuoti ju parduotuveje didesni dydi. Dar palaukiau beveik 2 savaites. Tada vel skambinu klausti, kad tuoj baigsis grazinimo/keitimo terminas, o didesnio dydzio palto pasimatavimui dar nera. Nuramino, kad viskas bus gerai del to. Pasimatavus palta paaiskejo, kad paltas ant kuno per didelis, o rankos vistiek siek ties spaudzia. Zodziu grazinau. Praejus 2 sav. pinigu negavau ir vel rasau maila. Zodziu vel atseit kazkokia sistemos klaida ir tuoj perves, po dar keliu mailu nereagavimo po savaites parase, kad pervede, o dar po savaites gavau i savo saskaita juos. Visa tai truko beveik 3 menesius, pasibaige gruodzio 4d. Pati turejau klausineti dometis juos nuolat judinti, kad jie dirbtu.
Tikrai taip. As pukini palta gavau beveik po menesio. Ismiera tikrai kazkokia idomi. Virsutine dalis vos ne per maza, apatine ryskiai per didele. Pildant uzsakyma galima pasirinkti siuntos gavimo buda, taciau atsiunte ne mano pasirinktu budu.
Atsakyti
Vilma 2018-01-15 08:42:22
100% pritariu visiems rašantiems apie prekių pristatymą ir pinigų atgavimą grąžinus prekę-jei pats nesidomėsi, neskambinsi, nerašysi niekas tau nei siųs, nei grąžins pinigų. Žiūriu, visoms čia tas pats saldus melas "po pusvalandžio perskambinsim" ir nepaskambuna. Po 3 mėnesių odisėjos pagaliau pinigai atkeliavo į sąskaitą.Niekada daugiau nesinaudosiu šio tinklalapio paslaugom, siūlau ir jį apeiti, nes čia didelė nepagarba pirkėjui ir neprofesionalumas. Ir dar puslapio komanda drįsta versti kaltę patiems klientams. Labai negražu.
Pritariu. As uzsakyma gavau beveik po menesio. Taip pat teko ieskoti savo prekes, rasyt ir per messenger'i, ir elektroniniu pastu. I laiskus atsakydavo tik po keliu dienu su pazadu, kad uzsakyma greit gausiu.
Atsakyti
100% pritariu visiems rašantiems apie prekių pristatymą ir pinigų atgavimą grąžinus prekę-jei pats nesidomėsi, neskambinsi, nerašysi niekas tau nei siųs, nei grąžins pinigų. Žiūriu, visoms čia tas pats saldus melas "po pusvalandžio perskambinsim" ir nepaskambuna. Po 3 mėnesių odisėjos pagaliau pinigai atkeliavo į sąskaitą.Niekada daugiau nesinaudosiu šio tinklalapio paslaugom, siūlau ir jį apeiti, nes čia didelė nepagarba pirkėjui ir neprofesionalumas. Ir dar puslapio komanda drįsta versti kaltę patiems klientams. Labai negražu.
Atsakyti
Kad pristatymas trunka 8-12d.d. tikrai netiesa. Dėl užsakytos prekės kokybės kolkas neturiu nuomonės, kadangi visdar jos TEBELAUKIU, bet dėl laiko esu labai nusivylusi. Apskaičiavus dienas užsisakiau suknele šventei, bet taip jos ir negavau tad teko pirkti nauja. Mielos moterys, jei planuojat pirkti kanors iš šio puslapio, žinokit, prekės negausit mėnesį mažiausiai
Atsakyti
rugsejo 14d. nusipirkau pukini palta. Negavau siuntinio per nurodyta siuntimo termina, 8-12d.d. Cia beje tam paciam mieste Vilniuje. Po keliu emailu ir FB zinutes po keliu dienu sureagavo, gavau atsakyma, kad kazkokia klaida ir tuoj issius siuntini, taigi teko dar tiek pat laiko laukti. Paltas buvo ant kuno gero dydzio, bet spaude rankas - keistai kazkaip pasiutas ranku mazesne ismera. Paskambinau paprasiau pasimatuoti ju parduotuveje didesni dydi. Dar palaukiau beveik 2 savaites. Tada vel skambinu klausti, kad tuoj baigsis grazinimo/keitimo terminas, o didesnio dydzio palto pasimatavimui dar nera. Nuramino, kad viskas bus gerai del to. Pasimatavus palta paaiskejo, kad paltas ant kuno per didelis, o rankos vistiek siek ties spaudzia. Zodziu grazinau. Praejus 2 sav. pinigu negavau ir vel rasau maila. Zodziu vel atseit kazkokia sistemos klaida ir tuoj perves, po dar keliu mailu nereagavimo po savaites parase, kad pervede, o dar po savaites gavau i savo saskaita juos. Visa tai truko beveik 3 menesius, pasibaige gruodzio 4d. Pati turejau klausineti dometis juos nuolat judinti, kad jie dirbtu.
Atsakyti
Nėra buvę nei vienos situacijos išspręstos ne kliento labui. Įskaitant net kai pats klientas sukuria problemą pilnai nepateikdamas užsakymo, palikdamas jį neužbaigtą ar neapmokėtą, o po to reikalauja kliento teisių. Nurodytu telefonu klientus aptarnaujame mūsų darbo laiku. Deja neturime 24 valandas veikiančių linijų, todėl kitu metu maloniai prašome bendrauti el. paštu. Na, o jeigu klientas savo pasirinkimu laukia prekės kurios nebeturime tikėdamasis jog vėl turėsime, tuomet nereikėtų skaičiuoti dienų ar datų. Visuomet stengiamės visapusiškai informuoti klientą. Apmaudu, bet dažnai nemaloniose situacijose žmonės kurie rašo neigiamus atsiliepimus būna iš anksto priešiškai nusiteikę, kartais savaip supranta pateikiamą informaciją, rašo viešai, o po to vėl užsisakinėja, ir vėl grąžina.
Jeigu klaidų privelsime patys - ištaisysime su kaupu ir iš to pasimokysime pripažindami kaip patirtį, nes tik taip galime tobulėti. O piktiems žmonėms linkime mažiau stresuoti ;)
Shoppy komanda
Atsakyti
Dar tokio klaikaus aptarnavimo neteko patirti. Užsisakiau prekę prie kurios buvo pažymėta, kad pristatys per 8-12 darbo dienų. Praėjus 13 darbo dienų skambinau, paaiškino, kad užtruks ir reikia palaukti dar kelias dienas. Praėjus dar savaitei užsakymas neatkeliavo, kiek skambinau, sakė pasidomės ir informuos. Niekas nei skambino, nei el. paštu paaiškino. Vos ne po mėnesio neaišku bus užsakymas ar jau ne.....
Atsakyti
Pirkau prekių už 130 eurų. Pralaukus ilgiau nei tris savaites ir negavus užsakytų prekių, susisiekiau su darbuotoja, informavau. Pažadėjo perskambinti už kelių minučių. Nesulaukusi skambučio, kitą dieną pati perskambinau, telefono niekas nebekėlė. Ir taip keletą dienų iš eilės bandžiau prisiskambinti - nieko. Kol galiausiai parašė el. laišką su pasiaiškinimu, jog prekės sugadintos ir negali jų išsiųsti. Pažadėjo grąžinti pinigus. Dvi savaitės - pinigai negrąžinti. Žodžiu nei prekių, nei pinigų. Jokiu būdu nerekomenduoju užsisakinėti prekių iš šios svetainės, labai nepatikima !!!
Atsakyti
Likau labai patenkinta aptarnavimu. Pirkau kelnes, o kai atvykau atsiimti, labai maloni moteris pasiūlė pasimatuoti ir kelias tinkančias prie kelnių palaidines. Taip labai fainą komplektuką nusipirkau. Po to dar pirkau kelis kartus - dukrytei sijonuką, sau kelias smulkmenas - tai ir nuolaidą paskutinį kartą pritaikė, turbūt jau veidą įsiminė :) Beje, ir prekių pas juos nematytų ir iškirtinių yra.
Atsakyti
Čia perku jau antri metai ir esu labai patenkinta, kadangi pagaliau turime galimybę ir Lietuvoje įsigyti išskirtinių ir kokybiškų rūbų, visai kitokių nei užverstos visos parduotuvės. Esu labai patenkinta kokybe, paltukas net antrą sezoną visai "nemeta" plunksnų! Ir mokėjau ne tūkstančius. Ačiū kad esate!
Atsakyti
Pirkau pašiltintas moteriškas kelnes tampriu juosmeniu. Gražiai skamba pavadinimas, ką? Gavau apipelijusias 3/4 pašiltintas timpes, kurių guminis juosmuo prairo tiesiog maunantis. Kad jie kur sudegtų su tokiom prekėm!

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, OZAS PPC, 1 aukštas, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos gyventojai taupo, bet sudarinėti ilgalaikius planus pritingi
Lietuvos gyventojai taupo, bet sudarinėti ilgalaikius planus pritingi 09-23 14:37
Didžioji dalis Lietuvos gyventojų planuoja ir savo pajamas ir išlaidas, tačiau savo ir šeimos finansinius planus sudaro tik kiek daugiau nei penktadalis gyventojų.
"Comcast" už "Sky" pasiūlė 34 mlrd. Eur – daugiau nei Murdochas
"Comcast" už "Sky" pasiūlė 34 mlrd. Eur – daugiau nei Murdochas 09-23 12:22
JAV kabelinės televizijos gigantė "Comcast" šeštadienį nurungė Ruperto Murdocho "Twenty-First Century Fox" varžytuvėse dėl britų televizijos bendrovės "Sky".
Popiežius aukojo mišias Kaune
Popiežius aukojo mišias Kaune 09-23 10:42
Daugiau kaip 100.000 tikinčiųjų iš Lietuvos ir gretimų valstybių dalyvavo sekmadienį Kauno Santakos parke popiežiaus Pranciškaus aukojamose šventose mišiose. Jų pabaigoje popiežius prabilo ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kai susergate, Jūs..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

McDonald's 165,30 +2,80%
Starbucks 57,45 +1,81%
Cisco 48,56 +1,74%
Avon 2,44 +1,67%
Adobe Systems 260,88 -2,05%
General Electric 12,17 -2,33%
Moody's 174,59 -2,33%
Twitter 28,50 -4,52%