VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Paulini, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Paulini

Atsiliepimai apie Paulini, UAB

ČIA ATGIMSTA RŪBAI
Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Paulini, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Šeimos kortelė čia negalioja
2020-09-16 14:27:06 IP 2cfq9235
Atsakyti
Šeimos kortelės galite ten neteikti, nes ten ji negalioja. Darbuotojos nesupranta akas tai per kortelė, kortelių nepripažįsta, tad teko susimokėti pilną kainą. Skelbiasi, kad padeda daugiavaikėms šeimoms, bet tik dėl, , VAIZDO''.
Nusivylusi klientė
2020-09-16 14:03:38 IP 2cfq9235
Atsakyti
Dirba nekompetentingos darbuotojos, pridaro klaidų, o bandant išsiaiškinti situaciją, lieki pati kalta...
Atsakyti
Šiandien atsiiemiau batus iš Paulini, darbas tragiškas. Buvo sumokėta 39 eurai, kad batai atgautu įvaizdį bei spalvą, batai yra verstos odos bei raudonos spalvos. Atsiiemus batus visiškai nusivyliau gautu rezultatu už sumokėta tokią kainą. Dabar šiuos batus galiu išmesti, nes po procedūrų jie atrodo prasčiau nei prieš jas. Taip pat buvau nunešęs adidas human race baltus batus, kad būtų išvalytos dėmės ir atgaivinta balta spalva, bet gautas rezultatas irgi nesužavėjo, darbas atliktas buvo labai lėtai ir labai vidutiniškai!
Atsakyti
Praėjusią savaitę pasinaudojau Paulini valymo paslaugomis, kurios buvo atliktos greitai, kokybiškai ir uz prieinamą kainą. Labiausiai nudžiugino tai, kad paslauga galima naudotis neišeinant iš namų. Drabužius paėmė ir pristatė namo po valymo. Labai patogu. Sekmės darbuose!
Atsakyti
Pridaviau Paulinos valykloje vyrišką žieminę striukę Kauno Maximoj. Priėmėja išdavė kvitą be jokių komentarų. Vėliau pažiūrėjus kvietė prirašyta visokių pastabų - ir kad dėmėta, gali neissivalyti, ir kad odinės detalės gali deformuotis, ir kad pūkai gali sukristi. Taip išeina, kad aš buvau apie tai informuota, nors iš priemejos neisgirdau ne žodžio. Laukiu rezultato. Bet ateityje sakau sau ir kitiems -BUTINAI SKAITYKITE KVITA IS KARTO, NEATSITRAUKDAMI, PRIEŠ GALUTINAI PERDUODAMI DAIKTĄ!
Atsakyti
Austė 2019-11-17 13:04:48
Jau turbūt nebėra žodžių, kuriais esu mintyse ir garsiai keikusi šią valyklą. Dar vasarą turėjusi nemalonų incidentą, kurio metu buvo sugadintas mano sijonas (išvalytas per aukštoje temperatūroje, dėl kurio sutrūkinėjo elastanas ir per visą sijono audinį išlindo lauk), laukiau gal 3 mėnesius, per kuriuos tas sijonas buvo dar kartą sugadintas (bandė "taisyti situaciją", tai atidavė "pataisytą" su dėmėmis), tada dar laukiau kol situacija bus išspręsta, galiausiai jie sutiko apmokėti sijono vertės valymus pas juos valykloje.
Baisu vėl nešti valyti savo drabužius, netgi nemokamai, kai žinai, kad vėl gali būti sugadinti. Bet nusprendžiau pabandyti - neseniai atidaviau valyti kašmyro megztinį ir poliesterio marškinius (šilko marškinius Paulini jau yra man sugadinusi prieš porą metų, kai nuskaldė visas sagas..).
Apžiūrėjau dar atsiimdama - atrodė, kad dėmių nėra, lygtais išvalyta. Bet namie pauosčiusi savo rūbus - supratau, kad jie net nebuvo normaliai valyti - abu rūbai kvepėjo mano kvepalais, balto megztinio apykaklėje vis dar matėsi pudros juostelė, o marškiniai pažastų zonoje buvo TIKRAI nevalyti. Reziume - gavau nevalytus drabužius atgal.
Tai ačiū, patvirtinote mano nuomonę apie jus dar kartą, netgi NEMOKAMAI nevalysiu savo drabužių pas jus. Nes čia kažkokia TRAGEDIJA. Nueikite į Joglę ir pažiūrėkite kaip turėtų būti valomi rūbai. Rimtai siūlau.
Oi puikiai suprantu Jūsų pyktį, nes mano istorija dar skaudesnė. Skaudesnė todėl, kad buvo sugadintas rūbas, kuris man be galo brangus - vestuvinė suknelė, kurta dizainerės, ir kurią norėjau tiesiog pasilikti atminčiai. Labai daug rašyti, nes istorija tikrai netrumpa, reziumė tokia, kad nunešiau valyti suknelę, kuri nebuvo dekoruota gėlėmis ar karoliukais, tai tiesiog vientisos medžiagos suknelė su daug kniedžių. Purvinas buvo suknelės šleifas, kuris vilkosi žeme. Atidavus suknelę valymui, kur priimanti darbuotoja pasakė tik tiek, kad suknelė gali neišsivalyti, gavau ją sugadintą: t.y. ant suknelės atsiradusios geltonos dėmės kurių nebuvo, suplėšyta medžiaga, įplėšti skeltukai, na žodžiu suknelė atrodė, kaip skuduras. Bandžiau kreiptis į Paulini kokybės liniją, atsiliepė direktorius, kuris pasakė, kad Jūs pasirašėte ant kvito, jog pretenzijų neturėsite, o apie pasekmes buvote perspėta, be to suknelę taip ar taip nebūtų galima nešioti, žodžiu 0 kaltės iš Jų pusės. Tada parašėme pretenziją, po pretenzijos parašymo gavome atsakymą iš direktoriaus, kad suknelę turime atsiųsti jiems atgal, nes jie negali įvertinti padarytos žalos. Nors turėjau labai blogą nuojautą - tikrai nenorėjau dar kartą į jų rankas atiduoti suknelės, nes nujaučiau kažką negero, bet ech išsiuntėm ją dar kartą į valyklą įvertinimui. Po kiek laiko gavau laišką, kad suknelę jie pervalė, gavo spec. priemones iš užsienio su kuriomis išvalė rūdžių dėmes nuo kniedžių ir sutvarkė suplėšytus skeltukus ir suknelę galime atsiimti. Penktadienį nuvažiavau į valyklą atsiimti suknelės ir kai ją pamačiau vos nenugriuvau iš nuostabos - tai nebuvo mano suknelė, suknelės dizainas tas pats, bet medžiaga visiškai kita, net plika akimi matoma, kad suknelė buvo tiesiog persiūta. Paklausiau darbuotojos ar jūs persiuvote suknelę, ji šaltu veidu atsakė, kad ją tiesiog išvalė. Net nežinau ką pasakyti apie šią situaciją, protu nesuvokiama, kaip galima tiesiog daryti ką nori ir į akis meluoti klientui. Mano nuomone tokia įmonė jau seniausiai turėjo būti uždaryta. Taigi dabar suknelės nebeturiu, nes tai ką gavau jau nebe mano suknelė, tai greičiau kažkokia išdarkyta suknelės imitacija. Taigi, prašydami suknelės įvertinimui jie galvoje jau buvo sudėlioję planą tiesiog persiūti suknelę. Va taip paprastai be jokio atsiklausimo paimi ir susuki aferą, lengva ranka išdarkai dizainerės kurtą darbą. Jaučiu tokį apmaudą ir pyktį ir labiausiai man gailą ne piniginė žalos, nors suknelės kaina tikrai didelė, labiausiai man gaila to, kad nebeturiu savo suknelės, nes ji buvo be galo mylima ir brangi : ((((Aš suprantu, kad tie žmonės, na pirmiausia aišku šios įmonės direktorius neturi jokios sąžinės, tiesiog gaila, kad tiek žmonių jau nukentėję, o įmonė toliau sėkmingai dirba.
Atsakyti
Laba diena. Norėčiau padėkoti "Paulini" komandai už greitą bei profesionalų darbą. Gruodžio 30d.atnešiau Vilniuje, Viršuliškių g."mados" valymo centrą savo naują, bet deja, sugadintą pūkinį paltą. Praradau viltį grąžinti paltui pradinį vaizdą. Bet pagalvojau, jeigu jūsų mestrai nepadės, tai teks susitaikyti su mintimis, kad praradau tik 1 mėn.nešiotą paltą. Nuotaika visai būtų sugadinta, nes paltas kainavo nepigiai. Po 3 darbo dienų gavau sms, kad užsakymas jau atliktas. Atvažiavau atsiimti paltą. Negaliu atpasakoti savo džiaugsmą, kai pamačiau savo paltą be dėmių. Jis atrodė kaip naujas.

Širdingai dėkoju visiems darbuotojams, kurie yra savo darbo " profai ".

Pagarbiai,
Natalija
Atsakyti
Šių metų lapkričio 21d. atidaviau valyti kilimą į PAULINĮ, šiandidn gruodžio 20d. kilimas neišvalytas, tiksliau išvalė, bet buvo visas dėmėtas. Neatsiėmiau, palikau pervalymui, prašiau, kad iki švenčių tai padarytu, neatsiprašė, bet pažadėjo, bet kilimo taip ir negavau. Įdomu kaip jie man kompensuos moralinę žalą? Šventinė nuotaika sugadinta, juk aš per šventes namuose likau be kilimo dėl jų kaltės.
Atsakyti
Buvom pridavę išvalyti pukinę striukę, dėmės buvo išvalytos, bet pati striukė apdraskyta, negalima jiems patikėti jokių rūbų, striukės labai gaila.
Atsakyti
Nebe pirmą kartą neišvalo dėmių. Pinigus reikia sumokėti atnešant prekę, o dėmės lieka. Beto dar įrašo, kad gaminys nenaujas ir dėmės gali neišsivalyti. Tikriausiai naujų drabužių juk niekas neneša. Verslas nuo nulio puikiai gyvyoja.!Daugiau nebeneščiau.
Atsakyti
Jų stotelėje valykla.lt atidaviau valyti žieminį paltą su nuo praeitos žiemos sezono užsilikusiom kavos ir skystos pudros dėmėm įvairiose rūbo vietose. Išvalė per 2 dienas, grąžino tvarkingą, geros būklės, buvusių dėmių nebėr. Kailis supakuotas sau, paltas sau, nieko netrūksta, kvapai valymo priemonių. Tai nežinau, arba man sekasi, arba komentarus rašo tik tie, kuriems paslauga nebuvo suteikta kokybiškai ir susidaro įspūdis, kad viskas labai labai blogai.
Atsakyti
Jau turbūt nebėra žodžių, kuriais esu mintyse ir garsiai keikusi šią valyklą. Dar vasarą turėjusi nemalonų incidentą, kurio metu buvo sugadintas mano sijonas (išvalytas per aukštoje temperatūroje, dėl kurio sutrūkinėjo elastanas ir per visą sijono audinį išlindo lauk), laukiau gal 3 mėnesius, per kuriuos tas sijonas buvo dar kartą sugadintas (bandė "taisyti situaciją", tai atidavė "pataisytą" su dėmėmis), tada dar laukiau kol situacija bus išspręsta, galiausiai jie sutiko apmokėti sijono vertės valymus pas juos valykloje.
Baisu vėl nešti valyti savo drabužius, netgi nemokamai, kai žinai, kad vėl gali būti sugadinti. Bet nusprendžiau pabandyti - neseniai atidaviau valyti kašmyro megztinį ir poliesterio marškinius (šilko marškinius Paulini jau yra man sugadinusi prieš porą metų, kai nuskaldė visas sagas..).
Apžiūrėjau dar atsiimdama - atrodė, kad dėmių nėra, lygtais išvalyta. Bet namie pauosčiusi savo rūbus - supratau, kad jie net nebuvo normaliai valyti - abu rūbai kvepėjo mano kvepalais, balto megztinio apykaklėje vis dar matėsi pudros juostelė, o marškiniai pažastų zonoje buvo TIKRAI nevalyti. Reziume - gavau nevalytus drabužius atgal.
Tai ačiū, patvirtinote mano nuomonę apie jus dar kartą, netgi NEMOKAMAI nevalysiu savo drabužių pas jus. Nes čia kažkokia TRAGEDIJA. Nueikite į Joglę ir pažiūrėkite kaip turėtų būti valomi rūbai. Rimtai siūlau.
Atsakyti
Laiku negražintos žiemines striukes buvo čeki parasytas grazinimo laikas nuvykus dar netgi keliom dienom veliau nebuvo striukiu sake jei labai reikia važiuokit i vilniu is kauno jei nepatinka laukit ačiū žiemai teks pirkti naujas striukes nes turejom isvažiuoti ir gryšiti žiemos vidury tikrai čia daugiau nesikreipsim nesilsiko čeki įrašytu datų gražinimo laiko.
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta šios įmonės aptarnavimu. Panoramoje Linos Arteleje palikau dirbtinio kailio puskailinius išvalymui. Po savaitės juos pasiėmiau visiškai nevalytus. Paskambinus Paulini aptarnavimo kokybės tel. man buvo paaiškinta, kad taikė silpną valymą, kad nepakenktų dirbtiniam audiniui. Šis paaiškinimas nė kiek neįtikinamas, nes net su paprastu vandeniu pavalius kai kurios dėmeles ir kailio sulipimai išsivalo. Aišku, pinigų grąžinti niekas nesutiko, o pasiūlė pakartoti valymą, bet daugiau niekada nepatikėsiu nė vieno rūbo šiai įmonei ir dar draugams patarsiu tokios klaidos nedaryti.
Atsakyti
Marina Šurnienė 2019-04-15 16:58:04
Pridaviau Kauno Mole Paulini filialo darbuotojai susiaurinti džinsų juosmenį. Darbas atliktas labai atmestinai, taip dirbti negalima. Niekam nerekomenduosiu šios firmos.
OOO, geras! Įdomu, kiek kainavo tokia "chaltūra"? Gal reikėtų siūvėją išsiųsti mokytis? :)
Atsakyti
Inga Daniliiuk 2019-09-12 12:15:12
Laba diena, noreciau, kad uz chemini palto valyma man butu grazinti pinigai, nes buvo priimtas nepaziurejus i etikete, kurioje nurodyta, kad negalima jo valyti, todel ant jo atsiradusios juodos demeles, o ant dirzo demes, kurios buvo net neisvalytos, pacio palto vilnos pukas nutrintas!!! Ceki turiu, kai nuejau pas priemeja si juokesi?!
Laba diena. Jūsų užsakymo situaciją galėtume pasiaiškinti ir Jums atsakyti. Tokiems ir panašiems klausimams nagrinėti naudojame telefonus ir elektronines ryšio priemones nurodytas mūsų tinklapyje www.paulini.lt
Atsakyti
Laba diena, noreciau, kad uz chemini palto valyma man butu grazinti pinigai, nes buvo priimtas nepaziurejus i etikete, kurioje nurodyta, kad negalima jo valyti, todel ant jo atsiradusios juodos demeles, o ant dirzo demes, kurios buvo net neisvalytos, pacio palto vilnos pukas nutrintas!!! Ceki turiu, kai nuejau pas priemeja si juokesi?!
Atsakyti
Sveiki Samanta,
Ačiū už objektyvę kritika, tai padeda mums tobulėti.
Parašykite mums info@paulini.lt užsakymo numerį, mes Jums pasiūlysime situacijos sprendimo būdą.
Atsakyti
PAULINI švaros namai drabužių valymo veiklą vykdo 6 metus. Per tą laiką sukūrėme virš šimto drabužių priėmimo vietų. Veikia platus mūsų priėmimo skyrių tinklas daugelyje prekybos centrų ir išmanių spintų tinklas beveik visuose verslo centruose Vilniuje. Maksimaliai automatizuojame veiklą, siekiant teikti išskirtinai kokybiškas paslaugas. Mūsų valymo cechas kasmet auga ir pasipildo vis modernesne įranga. Nuolatinis tobulėjimo procesas vykdomas kiekvieną dieną, tam skiriamas ypatingas dėmesys. Mokydamiesi mes siekiame vis gerinti paslaiugų kokybę ir patenkinti augantį jų poreikį.
PAULINI įmonių grupėje dirba daugiau kaip 100 darbuotojų, į kuriuos nuolat investuojame, mokome, rengdami įvairiausius mokymus ir seminarus.
Taip - ne visada pavyksta, sukontroliuoti darbuotojų elgesį ir jų nuotaikas. Todėl mums rūpi klientų nuomonė ir visada norime, kad Jūs, mieli klientai, būtumėte patenkinti mūsų paslaugomis.
Per mėnesį PAULINI įmonių grupė aptarnauja vidutiniškai 15 000 klientų, vidutiniškai priimame virš 45 000 vnt. drabužių.
Taip - ne visada pavyksta, kai toks didelis srautas, žmogiškose situacijose gali pasitaikyti žmogiškų klaidų ar tarpusavio nesusipratimų. Žinant kokia yra milžiniška pagamintų drabužių įvairovė, pasitaiko nedidelių valymo klaidų: nepastebėtos dėmės ar įplyšimas, dėl nesuderintų gamintojo audinių kokybės, gaminys susitraukė ar klaidinga informacija priežiūros etiketėje.
Mes užtikriname, kad visus drabužius valome vadovaudamiesi gamintojo rekomendacijomis, pateiktomis priežiūros etiketėse, o jei jų nėra, remiamės geriausiomis drabužių valymo praktikomis.
Suprantame, kad kiekvieno žmogaus drabužis yra artimas ir mielas todėl į tai žiūrime labai atsakingai.
Iškilus svarbiems klausimams prašome susisiekti su mumis tiesiogiai info@paulini.lt ir juos išspręsime,
"Žmonės buvo sukurti tam, kad juos mylėtų, o daiktai buvo sukurti tam, kad jais naudotųsi. Šiandien pasaulyje tiek chaoso yra dėl to, kad mes naudojamės žmonėmis, o mylime daiktus." Dalai Lama
Atsakyti
Vėlavo tris dienas, nors prieš priimant garantavo kad padarys laiku. Nemaloni darbuotoja.
Atsakyti
Ooo, kaip "puikiai" susiaurinti džinsai !!! Paulini UAB turėtų pasidomėti vartotojų teisių tarnyba. Tokias įmones reikia UŽDRAUSTI !!!!! BAISU!
Marina Šurnienė
2019-04-15 16:58:04 IP 65hih6qr
Atsakyti
Pridaviau Kauno Mole Paulini filialo darbuotojai susiaurinti džinsų juosmenį. Darbas atliktas labai atmestinai, taip dirbti negalima. Niekam nerekomenduosiu šios firmos.
Atsakyti
Likau labai nusivylusi atžagariu darbuotojų bendravimu.

Nešiau išvalyti vyro švarką, jau priduodant meistrė Saulė buvo labai nepatenkinta, kad paklausiau, kokios kainos, ar yra nuolaidų ir t.t. Švarką priėmė, susimokėjau iškarto. Po kelių dienų gavusi žinutę, kad švarkas jau yra išvalytas, atvykau jo atsiimti, dirbo ta pati meistrė. Ji apžiūrinėjo kažkokią striukę ir visai nekreipė, kad atėjau prie prekystalio. Pasisveikinau, parodžiau, kad turiu užsakymo kvitą, ir paklausiau ar galėčiau atsiimti. Tai į mane tik pažiūrėjo susiraukusi ir labai nemandagiai, griežtai atsakė "NE, NEGALĖTUMĖTE" ir toliau tęsė savo veiklą. Aš tikrai nežinau, kaip yra atliekamas rūbų grąžinimas, ar reikia kažką atsižymėti kasoje, ar ne, tačiau jei šiuo metu nėra tam galimybės, galima tiesiog mandagiai pasakyti "luktelėkite minutę ir tuoj pat jus aptarnausiu", o ne tiesiog atsakyti "NE".
Aš pati dirbu klientų aptarnavimo srityje, suprantu, kad visi klientai yra reiklūs, kad visi būna pavargę ir t.t., tačiau mokėdami už paslaugas, mes tikimės, kad paslauga bus suteikta kokybiškai, sklandžiai ir maloniai.

Jei taip ir toliau, Oze esanti Paulini valykla praras visus savo klientus. Aš tai tikrai daugiau ten kojos nekelsiu!
Atsakyti
Sunku susilaikyti ir neparašyti komentaro. Nukentėjome nuo PAULINI pasalugų...

Fabijoniškių Rimi, prie Ukmergės gatvės (Vilniuje) vasario 17 nunešėme šviesų kilimą išvalyti. Pasakė, jog valys 3-4 savaites, praėjus 5 savaitėmis, paklausėmė pardavėjos- kokia padėtis su kilimu. Atsakymas: "Jūs nenorėkite, kad taip greitai išvalytų, nes ten skalbimo mašina tokio ploto kokia visa šita parduotuvė (rimi). Kol ji neprisipildo, tol nevalo ir kaupia.". Praėjo dar 2 savaitės, pagaliau dar kartą paklausus pardavėjai pasidarė keista, kur dingo kilimas. Paskambinus į "cechą", pasirodo jis DINGĘS (toliau matysite, kad čia panašiai kaip iš filmo "dingusi"-dingęs, bet nedingęs). Prasidėjo kriminalas, kur kilimas, pagal nuotraukas, mūsų siųstas, pagaliau atrado. Tai truko savaitę. Pagaliau po 8 savaičių nuėjome pasiimti kilimo. Liūdna ir gaila, paprašius išvynioti kilimą pasirodo joks lapukas nedingęs, o dar daugiau atvyniojus net ir visas purvas likęs. Tikriausiai per pilna skalbimo mašina buvo, netilpo mūsų kilimas... Paskambinus direktoriui (arba galimai taip besivadinančiam asmeniui) dar vyko ginčai, kad kilimas tikrai valytas. Pavykus įrodyti, prižadėjo PATS SAVO RANKOM išplauti. Tai turėjo trukti 2-3 dienas. Na tiek to, panašiai ir truko. Parsinešėme namo klimą, išvyniojame ir stebuklas, vietoj kilimo baltų vietų - pilkos.

Norint įžvelgti, bent kažką gero, džiaugiuosi, kad pasimokiau visuomet skaityti rekvizitus prieš pasitikint kažkokia įmone, nes kaip matau žmonės mažai meluoja juose.

Jeigu nuneštas daigtas kainuotų pakankamai daug ir su juo būtų taip pasielgta, tai komentaru rekvizituose neapsiribotumėte. Juk šiais laikas visa veikla kontroliuojama įstatymų, vartotojų kontrole.

Gerai pagalvokit prieš naudojantis paulini paslaugomis. Jeigu nenorite "palaidoti" rūbų/kilimų anksčiau laiko, neleiskite jiems ten apsilankyti...
Atsakyti
Esu labai patenkintas paslaugomis. Viskas išvalyta puikiai ir dar nuolaidą pritaikė. Rekomenduoju!
Atsakyti
Daugiau niekada nesinaudosiu šios valyklos paslaugomis. Paltuką valė du kartus - nes pirmą kartą parsivežus namo pamačiau, kad kaip nevalytas. Čekyje parašyta, kad 50% nusidėvėjimas (paltukas panesiotas gal 3 men) ir dėmės gali neišsivalyti, bet kažkodėl priimant paltuką to nesakė, o atiduodant dar vos ne pasišaipymas buvo, kad va švarus gražus :D antrą kartą nuvežus jau susižymėjo visas dėmes ir po kelių dienų sulaukiau skambučio iš valyklos, kad gali jie išvalyti, bet neatsivalys :D nežinau su kokia ten produkcija tada valo, jeigu namie nusprendžiau surizikuoti ir isskalbiau skalbimo mašinoje ant 20 laipsnių temperaruos ant trumpo skalbimo su paprastu skalbimo skysčiu ir wuoliaa..švarus gražus paltukas. O sumokėjau 18 eurų ir du kartus turėjau važiuoti pirmyn atgal. Niekam nerekomenduočiau šitos valyklos.
Atsakyti
Jau 3 kartas kaip Kauno Akropolyje striukė valoma 2 savaites, nors kvite ir darbuotoja patikino kad išvalyta bus per savaitę. Į skambučius ir laiškus neatsako. Daugiau niekada į šios įmonės paslaugomis nesinaudoja.
Atsakyti
Esam nusivylę paslaugomis. Užsakymas kuris vykdytas porą savaičių yra blogai išvalytas. Pilkas paltas - gelsvai pilkas. Vyr.striukė ir toliau su purvo kampeliais. Klausimas ar iš vis buvo valyta?
Jei taip, sėkmės susiimti ir atlikti paslaugas kaip pridera.
Atsakyti
KATASTROFA!!! Užsakiau skubų drabužių valymą, iškart sumokėjau dvigubą valymo kainą už paslaugą, kad išvalytų viską per parą. Praėjus pusantros dienos pasijautau pamirštas, nes neagavau jokios žinutės, kas vyksta su mano užsakymu. Nuvažiavus tiesiai į vietą pirma susidūriau su prieštaravimu, kodėl nesumokėjau už skubų valymą, tuomet išsiaiškino, kad visgi drabužiai kažkur pasimetė ir jie bus valomi ne anksčiau ryt, poryt, artimiausiu metu. Prašiau galbūt geičiau, nes rytoj ryte aš išvykstu - tuomet ateina pasipūtęs piktas dėdė ir rėžia tiesiai: "jei nepatinka čia daugiau nevaikčiok..." Va čia tai aptarnavimas!!! Toks jausmas, kad jiems skolingas būčiau ir kad ne jie mano drabužius pradaigojo... Taigi, sumokėjęs dvigubai už skubų valymą, atsiėmiau visus drabužius grįžęs po kelių savaičių. Sunku būtų atrasti labiau savo klientus ignoruojančią kontorą. Patarčiau Paulini pradėti pripažinti savas klaidas, o ne pulti savo klientus kaip "buduliams" iš LNK serialo..
Atsakyti
Valymo paslaugomis nesinaudojau, bet girdejau atsiliepimu apie imone, kaip apie darbdavi, kad zmones neva mokymuose, neduoda darbo sutarciu. Zada, kad bus, bet neaiskus kriterijai, kada. Jeigu kandidatuojate ten, pasirasykit darbo sutartis, tada eikit i mokymus, uz darbo diena turi sumoket. Darbo inspekcija galetu pasidomet, kas ten vyksta.
Atsakyti
Žiauriai nusivyliau. Daugiau ten nieko nenešiu. Vilniaus Panoramoj buvau pridavusi vaisikiska striuke. Po atsiemimo juodos metalines sagos buvo nutrintos ir dar visos nevienodai, nelygiai, tiek kad dabar ta striuke nei ismest, nei kam atiduot. Ir svarbiausia jokio komentaro, net elementaraus "atsiprašome".
Atsakyti
Labai gaila, bet Jums visiškai nerūpi Jūsų klientas. Atnešus dviejų dalių vestuvinę suknelę, buvo grąžintas tik sijonas! paskambinus ir pabandžius pasiteirauti kas čia nutiko, buvo labai nemandagiai atšauta, kad grąžino viską ką turėjo, ir pas juos laisvų rūbų nėra. TIKRAI APGAILĖTAINA, KAI ATNEŠI SAVO RŪBĄ, IR JĮ TURI ATSIIMTI PER KELIS KARTUS! APTARNAVIMO LYGIS TAI BAISIAU NEGU BAISU! NEREKOMENDUOJU NIEKAM! NORS JAU PASISKAIČIUS ATSILIEPIMUS, YRA GALIMA SUSIDARYTI ĮVAIZDĮ APIE ŠIĄ ĮMONĘ ! SUSISIEKUS SU VADOVU, BUVO PAPRŠAYTA PALAUKTI IKI PIRMADIENIO.... PALAUKIAU.... BET JOKIŲ ŽINIŲ NESULAUKIAU. JEI JŪSŲ VALYKLOJE REIKIA DAIKTUS ATSIIMTI PO KELIS KARTUS, TAI VIEŠAI DEKLARUOKITE APIE SAVO NEGEBĖJIMĄ ATLIKTI TINKAMAI TEIKIAMAS PASLAUGAS!!
Atsakyti
Nuo rugpjūčio mėnesio jokio sprendimo dėl sugadintų marškinių. Buvo palikti visi kontaktai tačiau matyt žmogus atsakingas už kokybę, kuris yra ir įmonės vadovas labiau rūpinasi plėtra o ne klientų išlaikymu. Šiais laikais tai viskas ką turite, o kuo didesnis laivas, tuo greičiau į dugną. Nepamirškite to.
Atsakyti
Aš naudojuosi VCUP valyklos paslaugom ir esu labai patenkinta. Valiau ten ne vieną paltą ir viskas ok. Labai paslaugios moterys aptarnauja. Vieną kartą pradangino palto diržą, bet moterys ieškojo, skambino į valyklą ir kitą dieną diržas atsirado. Labai geros kainos, palyginus su kitom valyklom.
Atsakyti
Nežiūrint į visus neigiamus atsiliepimus nusprendžiau surizikuoti ir nunešiau į Paulini išvalyti labai dėmėtą antklodę. Ir ką gi, buvau labai maloniai nustebinta! Sakė, kad išvalys po savaitės, bet po 3 dienų gavau sms, kad jau galiu atsiimti antklodę. Ji buvo puikiausiai išvalyta, nei dėmėlės nelikę. O kaina, palyginti su kitomis didžiausiomis valyklomis per pusę žemesnė (pritaikė 30 proc. nuolaidą užsiregistravus į draugus). Paslaugą vertinu 10 balų!
Atsakyti
Labai nusivyliau paslaugomis.
Suknelės ne tik neišvalė, bet padarė skylę ten, kur jokios dėmės net nebuvo, medžiaga buvo visur nutrinta. Jokių komentarų iš darbuotojų nebuvo, broką pastebėjau tik namuose. Baisu.
Nerekomenduoju naudotis jų paslaugomis.
Atsakyti
Susitvarkykit Kaune MEGOJE darbo laiką. Ateini sutartu laiku atsimti drabužių, o ten netikėti pietūs. O darbuotoja dar akis drasko (kita, ne ta kur priėmė). Viršūnė. Negerbimas nei savo laiko, nei klientų. Riebus 1. Užsakymo nr 106 1492 jeigu tai padės, pardavėja (jeigu taip galima pavadinti) juodaplaukė vidutinio amžiaus.
Algis Alasevičius
2018-08-21 22:30:11 IP 2i5813s5
Atsakyti
Pridaviau valymui gerą švarką, o atėjus atsiimti pastebėjau, kad po išlyginimo krutinės zonoje buvo atstojusi ir susibangavo medžiaga.
Išsamaus komentaro negavau, buvo bandoma įrodyti, kad tai yra nekokybiškas gaminys ir pasiūlė su pretenzija kreiptis į gamintoją.
Radau kitą įmonę kuri atlieką cheminio valymo paslaugą už teisinga kainą ir kokybiškai.
Paulini paslaugomis naudojausi virš trijų metų, ir tai jau nėra pirmas incidentas man su šia įmonę.
Ačiū buvo nemalonu.
Atsakyti
TS 2018-02-14 10:08:03
Rūbų netik kad neišvalo bet dar ir sugadina. Priimant rūbus deklaruoja kad lengvai išsivalys (ne tokių dar matę), bet po valymo prasideda aiškinimas kad neviską jie gali išvalyti. Iš 3 rūbų nei vieno neišvalė ir 2 suplėšyti. Dėl suplėšymo įvairūs komentarai: nieko čia tokio, pasitaiko, gal užtrauktukas užkabino... Pasiūlymas kaip jie ruošiasi spręsti: duokit rūbus dar 2 savaites ir žiūrėsim ar tai dėl mūsų kaltės, bet mes nieko nekompensuojame tik gal susiūsim.
Iš darbuotojų ir vadovo viso pokalbio metu nei karto neišgirdau atsiprašome ar apgailestaujame, tiesiog puolimas.
Apsilankęs Paulini lieki pats kaltas ir dar susimoki (sąskaita 34€ ir sugadinti rūbai).
O "direktorius" Paulius jau labai gerai žino vartotojų teises.
visiškai sutinku, man lygiai taip pat nutiko.. tik sąskaita dvigubai didesnė buvo, labai nusivyliau
Atsakyti
Atidaviau išvalyti vežimėlį. Neišvalė (pasakė, kad dėl techniniú priežasčiú nepavyko). Tvarkoj, suprantu. Bet man taip ir negražino sumokėtú pinigú (15eur), nors kreipiausi ir raštu, ir skambinau. Tiesa, buvau pametusi čekį. Vis tik manau, su klientais taip nesielgiama. Nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Buvau pridavusi ziemine striuke. Tai prieme net neapziurejo kokios demes, ka pavyks isvalyti ko ne. Neatkreipiau kazkaip i tai demesi. Bet gavus striuke kaikurios demes liko. Irgi niekas nieko nepasake, kad kazko nepavyko isvalyti. Ir striukes medziaga pasidare kitokia negu buvo, kai ja pirkau. Turbut padariu didele klaida, kai pasakiau, kad blogai isvalyta ir tegul valo dar karta. Jau savaite jokiu ziniu nera. Gal irgi “dings” mano striuke, kaip cia daug raso, kad dingst arba sugadina daiktus?
Atsakyti
Rūbų netik kad neišvalo bet dar ir sugadina. Priimant rūbus deklaruoja kad lengvai išsivalys (ne tokių dar matę), bet po valymo prasideda aiškinimas kad neviską jie gali išvalyti. Iš 3 rūbų nei vieno neišvalė ir 2 suplėšyti. Dėl suplėšymo įvairūs komentarai: nieko čia tokio, pasitaiko, gal užtrauktukas užkabino... Pasiūlymas kaip jie ruošiasi spręsti: duokit rūbus dar 2 savaites ir žiūrėsim ar tai dėl mūsų kaltės, bet mes nieko nekompensuojame tik gal susiūsim.
Iš darbuotojų ir vadovo viso pokalbio metu nei karto neišgirdau atsiprašome ar apgailestaujame, tiesiog puolimas.
Apsilankęs Paulini lieki pats kaltas ir dar susimoki (sąskaita 34€ ir sugadinti rūbai).
O "direktorius" Paulius jau labai gerai žino vartotojų teises.
Atsakyti
Paulius Slavinskas, direktorius, AF ERISTAS kaip reta. Sugadinti valymo metu rubai.. kazkur dinge jau ketvirtas menuo, nesusisiekia bei savo kaltes nemato. Vartotoju teisiu apsaugos tarnybos pastovus klientas. SUK ČIAI, AFER ISTAI, VA GYS !

išbandykit savo laime, jei norit pamatyt "atgimstančius rūbus" gal jums ir pasiseks, o gal prisidesit prie galybes nepatenkintu
Atsakyti
Buvau girdejes blogu atsiliepimu apie paulini, tačiau nekreipiau dėmesio ir nunešiau išvalyti marškinius i kauno mega. Sake bus išvalyti per savaite, tačiau taip ir neatsirado net po mėnesio O vadovė net neatsiprašė už tokias nekokybiškas paslaugas. O tik teisinosi kad visus rubus siunčia valyti i vilnių o kur jie dingsta nežino.
Dar esu girdėjes, kad rūbai būna suplėšyti, neišvalytos paprastos dėmės, nes prie valymo dirba nekvalifikuoti darbuotojai kurie neišmano ką daro. Visiems patariu nesinaudoti paulini paslaugomis nes būsit nustebinti ne geraja prasme.
Atsakyti
Palikau išvalyti čiužinio užvalkalą.Dėmės buvo vienos kilmės (įvardinsiu jas "moteriškomis problemomis"). Atsiėmiau ir.... Jos likę.... Jų kilmę specialistas nustatytų be problemų, medžiaga- manau, taip pat turėjo būti atpažįstama. Nešiau gaminį į valyklą, nes namų sąlygomis negalėjau išplauti, tiesiog netilpo į skalbyklę. Mažesnių matmenų sėkmingai išskalbiau namuose. Kaina - 24, 00 eur... Kyla klausimas, už ką mokėjau??? Pasirodo už reklamą per TV... Kartą pasinaudojus Jūsų paslaugomis, kelią pas Jus tikrai pamiršiu ir kitus perspėsiu. Negi jums liko tik vienas kelias prisitraukti klientams-reklama per TV, o ne iš "lūpų į lūpas"... Kaina - kosmosas, bet su tokia kaina ir kokybe į kosmosą nenuskrisit.
Atsakyti
Reklamuojama kaina neatitinka faktiskos. Pvz. sijono kaina kainu stende rasoma 5, 5 Eu, o kasininke papraso 6 Eu ? Tai paprasciausias klientu apgaudinejimas.
Jau buve Klientai
2017-10-26 09:27:33 IP 65hncckj
Atsakyti
Vilniuje akropolyje valėme vyro brangę striukę po žiemos tai buvo kovo mėnesį, pasiėmę pasikabinome i spintą net negalvojome jog gali sugadint taip. Šiandien vyras užsidėjo striuke o jį sudraskyta prie užsegimu ir knopkučiu. Tikrinkit pasieme iš jų drabužius. Tikrai nerekomenduoju šios įmonės valymo paslaugoms.
Atsakyti
Pradangino mano megztinį. Antrą savaitę sako paskambinsim, bet taip ir nesulaukiu skambučio, vis skambinu pati. Į jokias derybas neina, nes neva tais suras megztinį. Suprantu pagal atsiliepimus, kad be reikalo laukiu. Imsiuos kitų priemonių.
Atsakyti
Firma nieko nesakys nei kiek uzdirbsi nei kiek virsvalandziu reiks dirbti.. zemas lygis ir aptarnavimas vadovo aptarnavimo kokyke nepatartina....
Atsakyti
Rekvizitai.lt kodel trinate neigiamus komentarus apie paulini??????? Geda jums ir jiems! Paulini vienad is stambiausiu Vartotoju teisiu inspekcijos klientas!!!! Dingsta drabuziai, valymo paslaugos atliekamos nekokybiskai. Vadovo bendravimo lygis zemas ! Neaisku kodel sita kontora dar neuzdaryta!!!!!!

Taip pat rekomenduojame

Vitaresta
Visos valymo paslaugos, dezinfekcija, deratizacija

Adresas: Butrimonių g. 5, LT-50203 Kaunas.
Veiklos sritys: švaros, valymo paslaugos; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; aukštalipių paslaugos; buities paslaugos; chemijos pramonė, gaminiai; higienos reikmenys; komunalinės paslaugos; pastatų administravimas; valymo priemonės.
Visos valymo paslaugos, dezinfekcija, deratizacija, spec. dezinfekcija nuo Covid-19 UAB „Vitaresta“ - valymo paslaugos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Alytuje, taip pat ir mūsų kaimyninėje šalyje Latvijoje, Rygoje. Geras valymas - mūsų darbo kasdienybė. NUOLATINĖS VALYMO...
Ainava
Valymo paslaugos, Tekstilinė automobilių plovykla

Adresas: Pilaitės pr. 7, LT-05132 Vilnius.
Veiklos sritys: švaros, valymo paslaugos; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; aukštalipių paslaugos; automobilių plovyklos; buities paslaugos; higienos reikmenys; komunalinės paslaugos; popierius, jo gaminiai.
Ainava, UAB - valymo paslaugos verslui ir ne tik. Jau 23 metus dirbame patalpų valymo ir teritorijos priežiūros srityje, turime sukaupę didelę patirtį. Įmonės darbuotojų tikslas yra išpildyti klientų lūkesčius ir suteikti tokio lygio paslaugas, kad jiems nereiktų ieškoti kitų sprendimų. Šiandien mūsų paslaugomis...
Švaros broliai
Automobilių plovyklos | Patalpų valymas

Adresas: Laisvės pr. 77B, LT-06122 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių plovyklos; švaros, valymo paslaugos.
UAB „Švaros broliai“ – švaros paslaugų bendrovė, daugiau nei 25 metus Lietuvoje teikianti aukščiausios kokybės kompleksines automobilių švaros, patalpų valymo ir priežiūros paslaugas. Automobilių švaros srityje bendrovė valdo 6 tunelines plovyklas, 8 bekontaktes savitarnos plovyklas, 6 automobilių švaros centrus...
Šilėja
Pastatų administravimas

Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: pastatų administravimas; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; durys, raktai, spynos; elektros instaliacijos darbai; komunalinės paslaugos; langai; santechnika; šiltinimas, renovacija; švaros, valymo paslaugos; transporto paslaugos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
ŠILĖJA, UAB PASLAUGOS Pastatų administravimas Pastatų techninė priežiūra Pastatų šilumos ūkio priežiūra Pastatų dujų ūkio priežiūra Pastatų termoviziniai tyrimai Patalpų valymo paslaugos Paslaugos bendrijoms Bendrijų administravimas Plastikinių langų bei durų gamyba ir montavimas Meistras į namus Statybos remonto...
Nobaltis
Patalpų valymas | Teritorijų priežiūra

Adresas: Šaltoniškių g. 93, Pikeliškės, LT-15140 Vilniaus r.
Veiklos sritys: švaros, valymo paslaugos; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; aukštalipių paslaugos; buities paslaugos; higienos reikmenys; komunalinės paslaugos; pastatų administravimas; valymo priemonės.
Socialinė įmonė UAB ,,Nobaltis“ yra valymo paslaugas teikianti įmonė, kurios specialistai yra sukaupę 20 metų patirtį visose valymo ir pastatų administravimo sferose. Įmonės veikla atitinka šiuos ISO standartus: ISO 14001:2004 , OHSAS 18001:2007 , ISO 9001:2008. Turime visas reikalingas saugumo pažymas ypač...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JAV ragina Kiprą nevetuoti ES sankcijų Baltarusijai
JAV ragina Kiprą nevetuoti ES sankcijų Baltarusijai 09-23 09:04
Jungtinės Valstijos spaudžia Kiprą atšaukti savo veto dėl siūlomų Europos Sąjungos sankcijų Baltarusijos pareigūnams, kad būtų galima parengti "nuoseklų" atsaką į krizę šioje šalyje, antradienį...
Dešimtadalį žiniasklaidos valdo politikai ir valstybės tarnautojai
Dešimtadalį žiniasklaidos valdo politikai ir valstybės tarnautojai 09-23 08:35
44 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 101, tai yra kas dešimtą, žiniasklaidos priemonę, nurodo "Transparency International" Lietuvos skyriaus (TILS)...
Valstybės valdomo NT išlaikymas pernai kainavo 152 mln. Eur
Valstybės valdomo NT išlaikymas pernai kainavo 152 mln. Eur 09-23 08:11
Valstybės valdomo nekilnojamojo turto (NT) išlaikymo sąnaudos 2019 m. buvo 151,85 mln. Eur – 9% mažesnės nei 2018 m., kai jos siekė 166,94 mln. Eur.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Twitter 42,73 +7,09%
Amazon.com 3128,99 +5,69%
CBS 40,77 +3,63%
Nike 116,87 +3,09%
Humana 386,76 -1,96%
Bank of America 23,94 -2,17%
Exxon Mobil 35,53 -2,47%
Goodyear 7,73 -3,62%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,24 +10,71%
Sidabras 20,65 +16,60%
Cukrus 0,59 +3,51%
Varis 6372,46 +10,74%
Anglis 51,56 -1,24%
Nafta 39,31 -4,38%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Jautiena 4,70 -7,84%