VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Olego transportas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Olego transportas

Atsiliepimai apie Olego transportas, UAB

Ollex

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Olego transportas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Viena slyksciausiu patirciu keliaujant autobusu. Sediniu atlosai isluzineja, viduje smirda. Tikiuosi bent pasiekti keliones tiksla..
kristina Talandiene
2019-05-17 16:47:19 IP 78.63.211.82
Atsakyti
siu metu balandzio 18 turejau bilieta i Vilniaus oro uosta, turejau isvykti nuo koloneles Kaune, bet del masinu srauto pavelavom 7 min, taciau vairuotojas nesiteike paskambint kur mes ar atvaziuojam, todel teko samdyti taksi, kad spetumem i Vilniu, esu labai pikta, nes nuplauke bilietas ir dar 50 euru uz kelione kainavo.Pastoviai vazinedavau, taciau dabar nusivyliau ir daugiau nesinaudosiu jusu paslaugom ir kitiem ta pasakysiu, aciu
Atsakyti
Nusivyliau šia įmone, naudojausi ne pirma kart jos paslaugomis. Situacija tokia, kad mus tiesiog paliko Rygos aerouoste ir išvažiavo, pamatėme tik mikroautobuso “ uodega “. Pavėlavome 5 min, skrydis keliomis minutėmis vėlavo, maniau, kad vairuotojas, matydamas, kad trūksta keleiviu, bent 5 min luktelės (neprašau 10 min), tai būtu žmogiška, bet deja...Paskambinus šios įmonės atstovui, gavau atsakyma, kad grafikas yra svarbiau už keleivi. Tuomet, nesuprantu, ar keleivis išvis rūpi?Esate labai abejingi savo keleiviui, kurio dėka Jūs, mieli ponai ir egzistuojate. Stengsiuosi nebesinaudoti šios firmos paslaugomis, tikiuosi yra vežėju, kurie rūpinasi savo klientu ir jo patogumu.
Atsakyti
Gegužės 9d 00:30h vaziavome iš Vilniaus į Klaipėdą, vairuotojas uzmiginejo, tai kelionė nerami buvo, gerai kad garsinės juostos autostradoje, o taip neaiški kelionės pabaiga būtų.
Atsakyti
nuostabus servisas Super mandagus vairuotojai
Aciu jums!
Atsakyti
Esu patenkinta jusu paslaugom, vairuotojas pasitaikė toks geras, linksmas ir dar atvykome anksciau 10min i vietą.
Atsakyti
Tragiškas vairuotojas Balandžio 26d Vilniaus oro uostas - Kaunas 19:30. Mama net apsiverkė ant kiek grubus bendravimas. Kaip su šiukšlėmis elgiasi. Gyvenime nevažiuosime.
Atsakyti
Balandzio 26 d, 10.40 is klaipedos i kauno ir vilniaus oro uostus isvykes autobusas buvo tikra tragedija, o vairuotojas labai nemandagus! Esu beveik 5 menesius besilaukianti kudykio moteris, autobuse visiskai nebuvo oro! Lauke 27 laipsniai, paprasius ijungti oro kondicionieriu vairuotojas suburbejo kad jis ijungtas, nors joks vejas nepute is niekur! Buvo karsta kaip pirtyje, visiskai nebuvo oro. Kiti keleiviai taip pat sake kad yra be proto dusna ir jokio oro. Man eme darytis net silpna, manau kad nesciai moteriai tai yra pavojinga!!!! Taip elgtis negalima! As asmeniskai vaziavau i kauno oro uosta, tai nuo klaipedos iki kauno oro uosto ne karto nebuvo sustota i tuoleta, vairuotojas stabtelejo kryzkalny, uztruko puse minutes ir tik paimti zmogu! Pats taip pasake, kad stojame tik paimti zmogu, o ne eiti i tuoleta. Manau, kad tokie zmones neturetu teikti vairuotoju paslaugu! O jei mikro autobuse buvo ijungtas kondicionierius, tai toks autobusas su zmonemis tikrai neturetu buti niekur transportuojamas!!!!!
Atsakyti
Ollexu važinėju labai dažnai, turbūt buvau viena iš pirmųjų klienčių kai tik susikūrė ši įmonė. Važiavus N kartų, bet niekada nesu rodžius vairuotojui savo asmens dokumento ir su tokiu kaip šis nesu susidūrus !!!!! 2019.04.18. reisas 21:55 Riga-Klaipėda vairuotojas nei labadiena nei visogero, išlipo kai erelis, žinoma atsirado žmonių ar neturinčių bilietų ar norinčių iš vėlesnio reiso pasinaudot šiuo, vairuotojas pasijuto baisiai svarbus mandagumas ir bendravimas siaubingas, įduodant lagaminą ačiū D rankos nenuplėšė, na ką įlipu į autobusą paprašė dokumento matai neužteko rodomo bilieto ne esmė kad bilietas nupirktas bet kuriuo atveju ir na šiaip man gal jo nebereikės ir aš savo sesei atidaviau
Bilietas su naująją mano pavardę, pasas su senąją, nesenai ištekėjau, ir kadangi paso galiojimo laikas kitais metais tai nepakeičiau dar naująja pavardę, akivaizdus išsišaipymas ir išsikraipymas su "va prasideda" "ha nepasikeitė paso matai" "tai ko nepasikeitei" tai va nors visada susidurdavau su be galo maloniais vairuotojais, kiek kartų ir laiką esu susikeitus, visad visi padėdavo su malonumu. Tiesiog apėmė svetimą gėda, ypač jei su šiuo vairuotoju važiuotų užsieniečiai, tai tikrai geras pirmas įspūdis, abejoju ar kada gyvenime dar naudotųsi Ollex paslaugomis. Gėda ir tiek už tokius vairuotojus
Atsakyti
Esu pasipiktinusi vairuotojo bendravimu su keleiviais (bendrauja kaip su kaimo draugeliais. Tai nemandagu ir nekompetetinga). Vaziuojant kalba telefonu, tvarko dokumentus, pildo kazkokius sarasus savo keleiviu. Butu saugiau jei tai atliktu sustojes. Vairavimas nesaugus! Be to, pazeidzia keliu eismo taisykles.
Atsakyti
Norime padėkoti Ollex darbuotojams (o mums teko bendrauti tikrai ne su vienu, kol susigrąžinome autobuse paliktą lagaminą). Rūpestį, dėmesį jutome nuo pirmos žinutės- derinant atsiėmimą, iki atsiimant. Didžiulis ačiū Jūsų puikiai komandai ir be abejo vairuotojui.
Atsakyti
Sveiki, vazineju su sia ollex imones transportu, ir su kiekvienu, kartu vis labiau nusiviliu, vairuotoju nemandagumu, ir siurkstumu. Ir kad dar, nei karto nebuvo sustojama, nors 5 min islipti. Manau, kad vaziuodami klaipeda-vilnius ar vilnius - klaipeda, galetu itraukti 10 min sustojimo.
Atsakyti
Malonus vairuotojas, tvarkingas, erdvus mikroautobusas (keliavau iš Vilniaus oro uosto į Kauną). Labai patenkinta šios įmonės paslaugomis. Rekomenduoju!
Atsakyti
Esu labai pasipiktines ju teikiamomis paslaugomis!!
Uzsisakant bilietus klauseme ar gali nuo autistrados nusukti apie 100metru sako taip zinoma, o kai reikejo tai paleido nakti autostradoje su mazu vaiku, o pasiteiravus kodel nesustojo degalineja kaip taremes atsake jog jie nenusuka nuo kelio ! Kaip taip galima kad nakti autostradoje paleidzia su mazu vaiku !!!!
Atsakyti
Sveiki, jau tikrai naudojuos nebe pirma karta Ollex paslaugomis. Ir paskutinius pora kart teko labai nusivilti, vairuotojai labai nemandagūs! Negalima taip elgtis ir kalbėti su žmonėmis. Labai nusivyliau.
Atsakyti
Keleivė važiavusi tuo pačiu reisu 2019-01-28 20:47:31
Gerb. Zilvinai,
Jusu komentaras neatitinka tikroves, as kaip buvusi tam reise ir maciusi situacija is salies galiu teigti, jog vairuotojas sustojo prie Kilenos paklause ar eis kas nors kadangi atsakymo nesulauke nuvaziavo tolyn. Beje Siauliuose vairuotojas stovejo maziausiai 6 min. Labai gaila, kad atsiranda tokiu keleiviu, kurie taip smeizia vairuotoja.
Ar prie Kilenos yra tualetas ? Kaip suprantu snekat apie gargzdu tilta, nes tik ten sustojo !!!! O antra- Siauliuose jis kelis kartus pakartojo kad stoves tik tris minutes ir nelauks....as neziurekau i laikrodi, as zinau ka jis pasake....gal tunorejai bekti is autobuso iki tualeto nepazystam mieste, padaryt greituka ir atgal i autobusa....ar tai normalu ? Tai civilizuota ?Normalu kai pasako min 10 min ir poto paziuri ar visi yra...o nepasako 3 min ir nelauksiu...!!!!
Keleivė važiavusi tuo pačiu reisu
2019-01-28 20:47:31 IP 78.61.25.117
Atsakyti
Zilvinas 2019-01-27 17:14:08
Vaziuojant is rygos aerouosto i KLP sustojo tik 3 min Siauliuos. Ir sake veluojanciu nelauks...paprasius prie Plunges kad bent i kolonele sustotu, nes yra norinciu i tualeta - atsisake. Ir pasake kad jam nusispjaut kad as ollex skunda parasysiu ar kita syki su kita kompanija vaziuosiu... linksmai ane ?
Gerb. Zilvinai,
Jusu komentaras neatitinka tikroves, as kaip buvusi tam reise ir maciusi situacija is salies galiu teigti, jog vairuotojas sustojo prie Kilenos paklause ar eis kas nors kadangi atsakymo nesulauke nuvaziavo tolyn. Beje Siauliuose vairuotojas stovejo maziausiai 6 min. Labai gaila, kad atsiranda tokiu keleiviu, kurie taip smeizia vairuotoja.
Atsakyti
Vaziuojant is rygos aerouosto i KLP sustojo tik 3 min Siauliuos. Ir sake veluojanciu nelauks...paprasius prie Plunges kad bent i kolonele sustotu, nes yra norinciu i tualeta - atsisake. Ir pasake kad jam nusispjaut kad as ollex skunda parasysiu ar kita syki su kita kompanija vaziuosiu... linksmai ane ?
Atsakyti
Vilnius -Kaunas važiuoja ok, bet iš Kauno vakare, pradeda taupyti mūsų laikų, kas važiuoja į Vilnių, Alesund atskrenda, laukiama Bristolio, taupo vairuotojus, kurą ir kompanijos pinigus, o servisas -----palauks
Atsakyti
Vairuotojas labai nemandagus. Klientus skubino ir net įžeidinėjo. Taip pat visą bagažą teko laikyti po kojomis tad teko labai nepatogiai keliauti.
Atsakyti
vairuotojas is kitos imones 2017-01-09 09:08:01
norejau darbintis i sia imone. bet paskaiciau skelbima kad darbuotoju iesko per darbo muge is Darbo birzos tai kazkaip pradingo visas noras ten eiti. tai imones patikimumo rodiklis. jeigu iesko personalo per darbo birza tai tikrai atbaido ir potencialius darbuotojus ir klientus.
Skaitau komentarus -atsiliepimus ir baisiuosi..Sios imones paslaugomis naudojuosi kelinti metai, kas du menesius Kaip nebutu keista man niekada nepasitaike nemandagus vairuotojas, niekada nera buve jokiu nesusipratimu, esu dekinga uz mandagu servisa, rekomenduoju visiems naudotis sios imones paslaugomis.
Atsakyti
Skrydis buvo atidetas, buvo nupirkti su bilietai, gryzusi autobuso net nebuvo.
Atsakyti
Manęs Kauno oro uoste laukė net apie 40 min. ! Ir paskambino.
Likau patenkintas, kad ramiai galėjau švęsti Kūčias
Atsakyti
Sveiki, perkant bileta spalio 19d is Kauno i Vilniu norejau pirkti 13.10val, nes lektuvas atskrenda 12.50val.Mane atkalbino mergina, pasake pirkite geriau 15.10val, o galesite su tuo paciu biletu isesti i 13.20 jeigu bus laisvu vietu.Priejus prie vairuotojo jis pasake kad as pardaviau visus biletus o su situ biletu jums reikia laukti kito autobuso 15.10val. Tokia aptarnavimo kultura.
Nerekomenduoju su sia imone tureti reikalu.
Atsakyti
Labai nuvylė, kad perkant bilietus, prašo nurodyti ir telefono nr., bet juo nesiteikia paskambinti, jei keleta minučių tenka pavėluoti dėl lėktuvo vėlavimo. Taip ir paliko naktį Rygos oro uoste, nes kelias minutes pavėlavome dėl vėluojančio skrydžio. Supratu, kad rašo, kad nelaukia vėluojančių, bet jei tik keleta minučių, galėtų vairuotojas susisiekti ir paklausti, nes, kaip pastebėjome vykstant į oro uostą, vairuotojas turi sarašus, taigi ne tokia jau didelė papildoma paslauga būtų susisiekti ir paklausti. Toks jausmas, kad tik džiaugiasi, kad nespėjome. Pinigų, aišku, negrąžina, nors rimta priežastis ir ne savo noru pavėlavome. Pabandžius parašyti, gavome "sausą" atsakymą- pirkdami susipažinote su bilietų pirkimo sąlygomis. Palinkėsime labiau gerbti ir branginti savo klientus, kol jų turite, nes praradus susigražinti beveik neįmanoma.
Atsakyti
Daugiau norim išgirsti. skelk !
Atsakyti
Autobusas vėlavo tiek to, bet vairuotojas labai nemandagus, netgi grubus. Nerekomenduoju!!!!!!
Atsakyti
Turėjau pakaitinį automobilį, telefonai nuolat išjungti, kai prisiskambinu žada perskambinti ir to nepadaro. Sunki komunikacija. Nerekomenduoju nuomotis automobilio.
Atsakyti
Vazevau is Norvegijos su jusu imones vairuotojais Arturu ir Edgaru tiesiog nuostabus zmones, malonus, paslaugus, daugiau tokiu zmoniu ir vairuotoju, sekmes jusu imonei
Atsakyti
Toje imoneje vyksta labai didele diskriminacija.Su darbuotojais nesiskaito ypac su lietuviais jiems atvykeliai geriau.Jos tik reklama gera o poziuris i darbuotojus baisus.
Atsakyti
Labai dziaugiuosi, kad atradau Ollex paslaugas. Labai malonus ir draugiski vairuotojai, patogus ir nauji mikro autobusai. Kelione tikrai neprailgsta. Visada laiku ir tikrai patikimi. Naudojuosi pati ir rekomenduoju savo draugams.
Atsakyti
Su šia įmone turiu skirtingų patirčių. Kelis kartus teko važiuoti su maloniais, linksmais vairuotojais, gražiais autobusais, bet keli kartai, ypač paskutinis, buvo tokie, kad daugiau niekada paslaugomis nebesinaudosiu. Iš kito miesto vykstantis autobusas, kuriuo važiavau, labai smarkiai atsiliko nuo grafiko - suprantu, ne Ollex vairuotojo problema- tačiau atvykau į autobusų stotį lygiai išvykimo laiku, nurodytu ant bilieto, nei minutės vėliau. Mojuodama gaudžiau išvažiuojantį vairuotoją - neaustojo. Tik gerų žmonių, pasiūliusių pavežti, pagalba pavyko pavyti autobusą. Kas mane šitoje situacijoje labiausiai nustebino, tai kad nesulaukiau skambučio. Visos privačios keleivių pervežimo bendrovės paskambina keleviams. Ollex tai daro taip pat - ne kartą yra tekę laukti vėluojančiųjų, kuriems vairuotojas paskambina važiuojant iš oro uosto. Bet ar grįžti mamo po kelionės, ar į skrydį spėti žmogui - šiek tiek skirtinga atsakomybė gal?.. Situacija galbūt ir mano kaltė, turėjau iš kito miesto išvykti autobusu, atvykstančiu į Ollex išvykimo vietą 1h iki išvykimo, bet galų gale tai Ollex teikia paslaugas, o ne keleviai jiems paslaugą daro važiuodami, tai gal reikėtų į tai atsižvelgti ir padėti išvengti šitokio kelionės streso? Bent jau vairuotojas gana mandagus. O šiaip tai nuo šiol naudosiuosi tik City Express paslaugomis - lankstūs, mandagūs, profesionalūs vairuotojai, dėmesys klientui ir svarbiausia atsakingas požiūris į žmogaus kelionę.
Atsakyti
Jau ne vienerius metus naudojuosi sios imones paslaugomis ir visada patikdavo ju punktualumas, vairuotoju mandagumas...Praeitoj kelionej is Vilniaus i Klaip.uzkliuvo tai, kad Kaune kolonelej vairuotojas paliko keleivi tualete ir isvaziavo, labai nepatiko, kad dar tas zmogus pats kaltas liko. O siandien tai likau isvis nusivylusi, kad pati buvau palikta laukti dvi val. sekancio autobuso, nes turejau bilieta sekanciam reisui, o ateje is gatves zmones visi buvo priimti, nes kaip paaiskino vairuotojas, jie netru bilietu-jiems pirmenybe. Pagal imones politika, jeigu esu pareiginga keliautoja ir perkuosi isankstinius bil, velesnius, jeigu lektuvas veluotu, reiskia manes anksciau priimti negalima, prieme visus tuos, kurie atbego nieko neplanave, o as vienintele ir likau stoveti lietuje. As suprantu, kad internetu perkant 3 Eur pigiau kainuoja, as sutinku juos damoketi, bet nesityciokit is zmoniu, atejau pirmoji, bet buvau palikta, nes bil turejau! Tokiu absurdisku taisykliu niekur pasauly nebuvau sutikus! Gaila, bet ateityje nesinaudosiu jusu paslaugomis, likau labai nusivylusi. P.s. vaziavau is Viln.oro uosto i Klaipeda.
Atsakyti
Sveiki. Noriu įspėti visus važiuojančiuosius, dėl kai kurių nesklandumų, susidūrus su pinigų grąžinimu. Įvyko taip, kad negalėjome pasinaudoti transporto paslaugomis (mirė giminaitis Londone, pas kurį turėjome vykti), grąžinome lėktuvo bilietus (pardavėme), norėjo atsisakyti ir jūsų paslaugų. Tačiau grąžintina suma tik 70 proc. arba atidedame bilietus kitai kelionei. Susiruošiu kartais per 3-5 metus į kelionę, tai tiek lauksiu. Čia gal turėtų apie tokias sąlygas informuoti parduodančios bilietus mergino, o ir patys tuo metu nepasidomime. Gi žmogus ruošiesi kelionei ir negalvoji, ar gims, ar mirs, ar dar kas nors nutiks. Sakyčiau, kad paskutinę minutę grąžinčiau, bet čia prieš tris savaites. Pagarbiai Rasa
Atsakyti
Autobusas veluoja.. na nieko palauksim kelionė ilga.. tik įlipus vairuotojo žodziai, „ paliekat tavrką, nes po jūsų man į skandinaviją reikės, važiuot, o stosim tik kas 2, 5h” ok, bet net maišiukų nėra prie sedynių! soory vairuotojau, kad apskritai su jumis važiuojame.. taigi kelionė truks 18h, :] puiku, autobusas apynaujis, kondicionierius, tv, kavinukas, wc.. kas keisciausia, nei muzikos nei tv, nei WC naudotis mes neturime teisės.. 18valandų kelionėj.. ačiū.. jaučiuosi maždaug, kaip šuo įmestas į bagažinę:] nei mokyklos laikais vairuotojai su mumis taip nesielgdavo:]]Ir dar po 2, 5h kelio be sustojimo vaziuojant, paprasius vairuotojo sustoti i tualeta, vairuotojas pareiškia as jum čia kas 2h nestovinėsiu nepaisant, kad pats velavo 30min atvaziuoti, poto vaziavo rata per visa lietuva, ne pakeliui, nes jam reikėjo paleisti draugą Lazdijuose, ir paprašius atrakint wc, jis pasako aš jum tikrai neatrakinsiu.. priminsiu keliones atstumas apie 2000km, o wc naudotis negalima, jis po paprašymo sustoti anksciau nei po 3h, susinervaves issukineja is autostrados i parkavimosi aikštelę ant 80km/h kur leistinas greitis 40km/h, vos neapvercia autobuso, zmones krenta iš savo vietų... ir jei jums tai atrodo kokybė ir normalus aptarnavimas, tai leiskit paklaust ar jus savo kelionę ir keleivius apdraudžiate!? O kelionė dar tik įpusėjo.. 2 kirtimai sankrįžą per raudoną šviesa, du milimetriniai išvengimai susidurti su prieky važiuojančiais automobiliais..visa tai tik pusiaukelė. Išlipus bučiuosiu žemę ir dėkosiu Dievui jei pasieksim tikslą sveiki.. ir pasirodo tai tikrai ne pirmas kartas:]]]
Atsakyti
Važiavau iš Kauno oro uosto į Vilnių su mikroautobusu - vairuotojas buvo malonus. Kelionė buvo greita ir patogi, susitaupė daug laiko (nei važiuojant į patį Kauną ir dar per visą miestą į oro uostą). Nors bagažo skyrius iš tiesų pasirodė kiek mažokas, bet dauguma skraidančių renkasi trumpas keliones, tai ir lagaminai/kuprinės neužima daug vietos. Tilpom. Ačiū!
Atsakyti
Kaunas-Klaipeda nei karto nestoja, kad butu galima nueiti i Wc. Tragiskai kietos ir nepatogios sedynes, mazai vietos, alinanti kelione. Pirmas ir paskutinis kartas su situ vezeju. Geda!
Atsakyti
Važiavome i Varšuvą ir atgal. Ir tikrai kuo nuoširdžiausiai norim padėkoti vairuotojams Aurelijui ir Sergejui. Tai aukštos kvalifikacijos ir aptarnavimo kultūros vairuotojai.
Atsakyti
Ollex 2018-02-23 11:52:44
Laba diena, R. Vilimai,
Nuoširdžiai apgailestaujame už Jūsų nemalonią patirtį. Norime patikslinti, kad Jūsų komentare minimas ponas Alvydas nėra įmonės UAB „Olego transportas“ direktorius ar darbuotojas, todėl negalime komentuoti šio asmens komunikavimo ir klientų aptarnavimo įgūdžių.
Siekdami išsiaiškinti šį nesusipratimą, bandėme susisiekti Jūsų nurodytu numeriu ir galime patvirtinti, kad numeris priklauso kitai įmonei IĮ „Alvydas ir sūnus“. Pažymime, kad ši įmonė neturi jokių sąsajų su UAB „Olego transportas“ (Ollex).
Norime atkreipti dėmesį, kad UAB „Olego transportas“ darbuotojai skiria didelį dėmesį kokybiškam klientų aptarnavui ir visada siekia užtikrinti geriausią klientų patirtį naudojantis Ollex paslaugomis.
Maloniai kviečiame susisiekti su mumis el. paštu info@ollex.lt, jei ateityje norėsite pasinaudoti mūsų teikiamomis keleivių pervežimo ar transporto nuomos paslaugomis.
Dekoju kad regavote ir isiaiskinote atleiskite uz ne jum taikyta komentara.
Atsakyti
Laba diena, R. Vilimai,
Nuoširdžiai apgailestaujame už Jūsų nemalonią patirtį. Norime patikslinti, kad Jūsų komentare minimas ponas Alvydas nėra įmonės UAB „Olego transportas“ direktorius ar darbuotojas, todėl negalime komentuoti šio asmens komunikavimo ir klientų aptarnavimo įgūdžių.
Siekdami išsiaiškinti šį nesusipratimą, bandėme susisiekti Jūsų nurodytu numeriu ir galime patvirtinti, kad numeris priklauso kitai įmonei IĮ „Alvydas ir sūnus“. Pažymime, kad ši įmonė neturi jokių sąsajų su UAB „Olego transportas“ (Ollex).
Norime atkreipti dėmesį, kad UAB „Olego transportas“ darbuotojai skiria didelį dėmesį kokybiškam klientų aptarnavui ir visada siekia užtikrinti geriausią klientų patirtį naudojantis Ollex paslaugomis.
Maloniai kviečiame susisiekti su mumis el. paštu info@ollex.lt, jei ateityje norėsite pasinaudoti mūsų teikiamomis keleivių pervežimo ar transporto nuomos paslaugomis.
Atsakyti
Turbut patys izuliausi vairuotojai kokie gali buti, keliones metu vairuotojas pareikalavo islipti, nes del vairuotojo kaltes man buvo parduotas bilietas ne iki keliones tikso. Tai teko pirkti antra bilietą už pilna reisa, o pinigu uz pirma bilieta negrazino. Niekam NEREKOMENDUOJU rizikuoti vaziuojant su sia kompanija.
Atsakyti
Nusipirkau bilieta ne i ta reisa, paskambinus, pabai greitai sureagavo ir ilaipino i artimiasia man tinkama. Rekomenduoju
Atsakyti
kad olegos transportas lietuvoje puse kainos butu ir tada bus pas jus daugiau zmoniu, ir iki rygos kaj vaziuoja kad pigiau butu plunges iki telsiu ir taip toliau ir tai pat atgal is rygos tegul uzsuka i jelgava
Atsakyti
Atsiliepimas tikrai nekoks....vazineju pastoviai i Rygos aerouosta...vairuotojai dazniausiai grubus...jokio mandagumo su klijentais...net sustojus siauliuose net i toleta negalima nueiti.vienu zodziu neisivaizduoju kur juos tokius randa...gal reiketu pirma leisti i mandagumo kursus ar dar ka....jug mes mokame uz bilieta ir mes keleiviai islaikom jusu firma ir algos is tu paciu bilietuku...tai ir norim pagarbos
Atsakyti
Klaipėdos Valstybinio muzikinio teatro kolektyvo vardu norėjau padėkoti Jūsų įmonės vairuotojui Sauliui (deja, pavardės neįsiminiau). Jei Jūsų kompanijoje visi vairuotojai tokios aukštos kvalifikacijos, tai reikia sveikinti ir baltai pavydėti.
Ponas Saulius mus vežiojo dvi dienas - 2017-10-04/05
Nuoširdus jam ačiū!
Solistai: Aurelija Dovydaitienė, Jadvyga Grikšienė, Rasa Ulteravičiūtė, Kęstutis Nevulis, Virginijus Pupšys.
Atsakyti
Niekada nerašydavau atsiliepimų apie suteiktas paslaugas, bet šįkart nesusilaikysiu ir pasidalinsiu nuomonę. Niekam nerokomendočiau nuodotis šio vežėjo paslaugomis. Vykau iš Šiaulių i Rygos jūrų uostą. Suprantama, kad žmonės dažniausiai su keltais plaukia dirbti į Skandinavijos šalis ir atitinkamai pasiruošia porai mėnesių, kas atitinkamai lagaminą ar kelioninį krepšį padaro gana didelį..Taigi, mano atvejis, su lagaminu, pagal jų nurodytus išmatavimus jis atitiko, tačiau į jų mikroautobuso bagažinę netilpo, aplamai kas ten galėjo tilpti, tai pora nedielių krepšių..vairuotojas nemandagus ir atgrasus, pareikšdamas "vežatis puse namo" galų gale įsigrudau į saloną, gerų žmonių pagalba ir radau laisvą vietą ant sedynės, jei ne, visą kelią būtų tekę prasidėti apskikabinus lagaminą. Taip pat prieš įlipant, viena moteris vairutojo paklusė, ar čia į oro uostą, jis susinervinęs pradėjo šaukti, ten stovi autobusas į oro uostą, čia į jūrų uostą..Jeigu jau vežate keleivius, įsigykite tam atitinkamas priekabas. Ir aplamai keistai atrodo, telefonu bilieto nerezervuosi, ne darbo metu pokalbis du eurai..ar šiais laikais dar tokių paslaugų būna, pasirodo taip, net nebūčiau pagalvojęs. Vairuotojas visą kelią laikė įjungęs kondicionierių, net šalta buvo, vienu žodžiu, visiškas š***s. NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Vaziuojant is klaipedos i kauno oro uosta vairuotojas sustojo degalineje. Gryzus su kava vairuotojas nenorejo ileisti i autobusa. Zenklu tai draudzianciu nera! Imones taisykles to neraudzia (tikrinau) ! Vairuotojas atsisakydamas vaziuoti pazeide paslaugos suteikimo sutarti.
Atsakyti
Vaziuojame is Rigos aerouosto i Klaipeda. Autobuso stovis labai blogas, viduje pilna smalkiu, ismetamuju duju, stipriai grauzia akis ir gerkle. Drabuziai persisunke visais sitais kvapais. Nepatarciau niekam su savimi i kelione imti mazus vaikus, tokiomis salygomis vaziuojant jie lengvai gali apsinuodyti...
Atsakyti
IS VAIRUOTOJU PAGEIDAUTINA DAUGIAU MANDAGUMO IR TAKTISKUMO BENDRAUJANT NE VIEN TIK SU KELEIVIAIS, BET IR SU KITU KOMPANIJU VAIRUOTOJAIS !!!!!!
Atsakyti
Labai grubus, nemandagus vairuotojo elgesys su keleiviais.

Taip pat rekomenduojame

JUNOMA, H. Krusniausko individuali veikla
Automobilių nuoma visą parą

Adresas: Miškininkų g. 11, LT-62200 Alytus.
Veiklos sritys: automobilių nuoma; automobilių prekyba; draudimas; individuali veikla; keleivių pervežimas; kelionės; transporto paslaugos.
Mūsų siūlomos paslaugos: Automobilių nuoma. Trumpalaikė ir ilgalaikė automobilio nuoma - tai automobilio nuoma trumpesniam bei ilgesniam nei 2 mėnesiai nuomos terminui, trumpalaikės nuomos sąlygomis, mokant fiksuotą mėnesinį mokestį. Nereikalaujanti jokio pradinio įnašo, suteikianti galimybę iš anksto planuoti savo...
Didneriai
DITRA | Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas.
Automobilių nuoma Tai modernūs, visiškai nauji, techniškai nepriekaištingai prižiūrimi lengvieji automobiliai, kurie suteiks galimybę kiekvienam keleiviui mėgautis komfortiška kelione. Viskas ką reikia padaryti, kad be jokių rūpesčių pasiektumėte numatytą kelionės tikslą – pasinaudoti UAB „Didneriai“ teikiamomis...
Admita
AUTOMOBILIŲ NUOMA

Adresas: Oslo g. 5, LT-05129 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių garso ir apsaugos sistemos; automobilių nuoma; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB "ADMITA" automobilių nuoma – tai nauji ir patikimi automobiliai Jūsų kelionei. Suprasdami jūsų lūkesčius ir kelionės svarbą, siūlome naujus ir patikimus automobilius – užtikriname geriausią kainą ir malonų aptarnavimą. Paprastas dokumentų pildymas, greitas automobilio paėmimas – grąžinimas oro uoste. UAB...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
EVA King
Oficialus Thermo King atstovas Lietuvoje

Adresas: Kirtimų g. 2, LT-02244 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių šaldymo įranga; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; sertifikavimo paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB EVA King jau 20 metų! UAB EVA King nuo 1997m. vieninteli­s oficialus šaldymo įrangos “Thermo King” gamintojo atstovas ir autorizuotas servisas Lietuvoje. Įmonė specializuojasi komercinio transporto, sunkvežimių ir puspriekabių šaldymo įrengimų bei izotermų gamybos ir remonto srityje. Turi padalinius Vilniuje...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Investuotojams šliūkštelėjo blogų naujienų
Investuotojams šliūkštelėjo blogų naujienų 05-20 16:38
Europos biržas pirmadienį nuskandino blogos naujienos iš "Ryanair", "Deutsche Bank", o viso IT sektoriaus akcijoms kirto "Huawei" konfliktas su JAV. Vietos rinkoje vertinti "Olainfarm" dividendai.
J. Borisovas iš buvusio verslo partnerio siekia prisiteisti 6 mln. Eur
J. Borisovas iš buvusio verslo partnerio siekia prisiteisti 6 mln. Eur 05-20 16:00
Jurijus Borisovas siekia, kad Sergejus Rumiancevas, jo verslo partneris, atlygintų jam kiek daugiau nei 6 mln. Eur žalos, neva patirtos kartu investavus į nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovę...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už ką balsuosite artėjančiuose prezidento rinkimuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Keurig Dr Pepper 29,26 +2,31%
Humana 247,82 +2,31%
Philip Morris 86,81 +1,52%
Macy's 21,77 +1,26%
Texas Instruments 106,79 -2,22%
NVIDIA 156,53 -2,28%
Caterpillar 122,76 -3,04%
FedEx 169,92 -3,33%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,59 +1,72%
Auksas 1285,91 -1,15%
Anglis 86,77 -6,82%
Jautiena 4,70 +4,91%
Kava 2,67 -2,20%
Dujos (JAV) 2,65 -9,86%
Vištiena 2,09 +0,97%
Varis 6438,36 -0,02%