Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Nordecum
Parašykite savo atsiliepimą apie Nordecum, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Neįmanoma prisiskambinti kai reikia.
Sveiki, parašykite mums el. laišką arba chatų, mes Jums paskambinsime
Sveiki, apgailestaujame sužinoję apie Jūsų nesėkmingą patirtį mūsų įmonėje. Suprantame Jūsų nusivylimą, tačiau į skolų išieškojimo bendrovę buvote nukreiptas po to, kai kurį laiką nemokėjote skolos, nors Jūs ne kartą žadėjote, kad pradėsite mokėti, bet įmokų iš Jūsų nesulaukėme.
Norimė pabrėžti, jog pasirašant kredito sutartį, kliento prievolė yra laiku atlikti mokėjimus, na, o šiuo atveju Jūsų mokėjimas siekė 5, 57 €. Šios prievolės Jūs nevykdėte 3 mėnesius, tačiau net per šį laiko tarpą bandėme rasti palankų sprendimą, toleravome kredito vėlavimą dėl Jūsų susiklosčiusios finansinės padėties, informavote, jog darbdavys laiku nemoka atlyginimo, o tuo tarpu mes laukėme žadėtos įmokos. Apgailestaujame, tačiau po 3 mėnesių, įmokos taip ir nesulaukėme, nors Sodros duomenimis Jūsų darbo užmokestis buvo gaunamas, priešingai nei Jūs teigiate. Dar kartą atsiprašome dėl nemalonios patirties mūsų įmonėje ir linkime, jog ateityje nesusidurtumėte su nesklandumais.
Sveiki, apgailestaujame sužinoję apie Jūsų nesėkmingą patirtį mūsų įmonėje. Suprantame Jūsų nusivylimą, tačiau į skolų išieškojimo bendrovę buvote nukreiptas po to, kai kurį laiką nemokėjote skolos, nors Jūs ne kartą žadėjote, kad pradėsite mokėti, bet įmokų iš Jūsų nesulaukėme.
as rasiau jums, kad nemoka man atlyginimo ir, kad kita savaite bus pinigai, tai jau tiek lauket tai dar savaites palaukt negalejot? kitos imones su supratimu ziuri i tai ir sutiko palaukti dar savaite nors ten imokos daug didesnes ir laukia tiek pat kiek ir jus, plius jus nieko neatsaket i mano laiska ir tiesiog perdavet taj skolu issiekojimu imonei
nerekomenduoju sitos imones, smspinigai ir kreditucentras pacios blogiausios imones su kokiom esu susidures. kitos imones dirba tikrai geriau, nuolankiau ir pagarbiau ziuri savo klientus.
Sveiki, apgailestaujame sužinoję apie Jūsų nesėkmingą patirtį mūsų įmonėje. Suprantame Jūsų nusivylimą, tačiau į skolų išieškojimo bendrovę buvote nukreiptas po to, kai kurį laiką nemokėjote skolos, nors Jūs ne kartą žadėjote, kad pradėsite mokėti, bet įmokų iš Jūsų nesulaukėme.
nerekomenduoju sitos imones, smspinigai ir kreditucentras pacios blogiausios imones su kokiom esu susidures. kitos imones dirba tikrai geriau, nuolankiau ir pagarbiau ziuri savo klientus.
Sveiki.noreciau parasyt apie ypac nemandagia Jusu darbuotoja.Su ja kalbejau 2015 11 01. 16 :26 val.situacija tokia, kad esu pasiemusi greitaji kredita is jusu imones, saziningai ir laiku sumoku imokas, taciau viena diena darydama pavedima supainiojau saskaita ir vietoj drauges pinigus pervedziau jum.Man paskambino konsultante ir taip pradejo izuliai kalbet, tokiu pakeltu tonu.tikrai jai tik valytoja dirbt.sako ji man, mes gavom imoka su paskirtim yz suknele.As paklausiau ar nera galimybes grazint tu pinigu, o si atsove ka jus cia nusisnekat, pati kalta, kad supainiojot!ar ji negalejo tiesiog paaiskint, kad ta suma nusiminusuos nuo sumos, ???kai pati paklausiau tai atsove NU TAI JO.. susidaro ispudys, kad jai visai jos darbas nepatinka..na pati dirbu aptarnavimo srity, suprantu, kad galbut bloga nuotaika, ar ja kaskas sugadino, taciau klientai to girdet neturi!
Nieko nenusimano???? atsiunteme dokumentus bet sako kaip irodysite jog visdar dirbate tas geras buvo, i prieki sutartis parodykite. Kaip galime privačias zmoniu sutartis su duomenimis rodyti. Absurdas nerekomenduoju
Darbuotojų bendravimas yra žemiausio lygio, aš dar niekada nesu susidūrusi su tokiu įžūliu bendravimu, nesirinkčiau tokios įmonės vien dėl aptarnavimo.
Skelbiasi, kad "PIRMAS" kreditas iki 1000eu metam - be palukanu. Pameginus pasiimti si pasiulyma, is niekur nieko atsiranda palukanos. Susisiekus, sako, kad mano ribos yra 300eur nemokamai, sakau kodel, atsakymas - del kredito istorijos. Sakau, jog kreditu as isvis neturejes, del kokios istorijos, atsakymas - na reikia tureti bent kazkokia istorija, pasiteiravus, kam tada rasyti "Pirma paskola nemokama", atsakymas - na tai cia tik musu klientams naujiems.
Isvada - gausi 1000eu be palukanu tik tada, kai kitur busi prisiemes kreditu.
Visgi manau, jog ir toliau busiu be kredito istorijos :)
Blogai vertinu, anksčiau prisijungus prie savitarnos buvo galima matyti, grafiką kiek, ir kokia dieną mokėti, dabar to nebėra, kaip ir nesimato kiek reiktu mokėt, jai norėtum sumokėt visą kreditą šia dieną, taip yra daroma tyčia todėl, kad tu nesusirastum kur palankesnėm sąlygom ir neišdinktum su kreditu į kitą bendrove, gerai jai kreditas nedidelis o kaip buvo pas mus 8000€ kas mėnesinė įmoka buvo pas juos sms pinigai 248€ į mėnesi, o išėjus mums į kitą bendrove refinansavus kredita ten dabar mokame po 198, 72€ na nesunku nensku paskaičiuot mokėsim 68 mėnesius, ir kiek būtume kas mėnesi po 48, 28€ padauginus iš 68 mėnesių permokėja.
Toliau kitas nuansas neigiamas! Sužinojus jog teks gultis į ligonine, ir galimai neturėsiu fiziškai galimybių sumokėt kito mėnesio įmokos, tai nusprendžiau padaryti iš anksto, parašiau laišką sms pinigai, ar galiu tai padaryti, atrašė kad taip, tik mokėjimo paskirtyja įrašykite
Išankstinė įmoka už toki mėn.taip ir padariau, rik kitą mėn ir vėl, gavau sąskaita, kuria žinoma apmokėjau, ir pasidomėjau kur dingo mano, išankstinė įmoka, buvo pasakyta kad sutrumpino terminą vieno mėnesio, jie gave įmoką!
Vertinu Jūsų operatyvumą, galėtų būti mažesni apribojimai gauti kreditą, bet čia turbūt ne nuo Jūsų priklauso. O šiaip kokybiškai. Kokybiškai ir greitai.
Labai rekomenduoju Jus savo draugams ir pažįstamiems, man asmeniškai, padėjo išbristi iš, kaip atrodė, beviltiškų skolų. Suteikė individualią konsultaciją, sudėliojo išlaidas kreditų turimų ir pateikė refinansavimo planą. Viską paaiškino, viską parodė. Susitvarkiau ir dabar esu rami ir laiminga. Gal kam ir banaliai skamba, bet man tai buvo labai labai svarbu.
Žadėjo refinansavimą, atsiuntė pasiūlymą, tik norejau pasiklausti kodel tokia suma, beveik savaitę laiko vertėt laukti, kiekvieną dieną atsiųsti tai tą ir aną. Kelis kartus net tą patį per ta pati, o ant galo sakė atsiprašom nieko negalim padėti, nevedžiokit žmonių už nosies. Žmonės nepasitikekit.
Aš tai pat nuo vakar laukiu viską išsiunčiau kaip ir gerai šiandiena parašiau į tą chata kur konsultuoja sakė laukit kol vadybininkas susisieks, o dariau pas juos refinansavima ir kur kitoms įstaigoms turėjau atsiskaityt jau manę atakuoja sako kada sumokėsiu.
Labai neatsakinga ir žmogaus asmenines teises pažeidinėjanti įmonė. Situacija tokia: šiandien pateikiau paraišką, norint gauti kitos paskolos refinansavimą. Dvi valandas įmonė svarstė pateiktą paraišką, šiek tiek vėliau sulaukiau skambučio iš mane aptarnaujančia darbuotojo, jis prašė atsiųsti išrašą pusės metų laikotarpio, kitaip negalės tinkamai įvertinti galimybių gauti paskolą, šis prašymas tikrai atitinkantis visus įstatymus, bet kita sąlyga mane šokiravo: jis teigė, jog būtina atsiųsti ne tik gaunamų pajamų išrašą, bet ir išlaidų, tai jau pažeidžia mano asmenines teises ir kylo klausimas kaip mano išlaidos gali įtakoti mano galimybes gauti refinansavimą? Nusiuntus nurodytu el.paštu tik pajamų išrašą ir paargumentavus kodėl savo asmeninių išlaidų aš nesiunčiu, netrukus nei dešimčiai minučių gavau atsakymą, cituoju:"Gerai, jūsų pasirinkimas, šiuo metu refinansavimo pasiūlyti jums negalėsime". Manau, toks elgesys su klientais visų pirma nėra deramas, teiginys "jūsų pasirinkimas" leido suprasti, jog tai, kad nesiunčiau išlaidų išrašo panaikino galimybę gauti refinansavimą, ar tai yra teisinga? Jog ginant savo asmenines teises, nebetenku galimybės gauti refinansavimo paskolą? Atsakant į laišką, paprašiau paargumentuoti, kodėl man stebuklingai užkertama galimybė gauti refinansavimą, atsakymo konkretaus taip ir nesulaukiu. Imdamas pirmąjį kreditą, tikrai buvau nustebintas tiek aptarnavimo kokybe, greičiu, tiek pačios įmonės veikla, siūlomomis akcijomis, bet po šio incidento tikrai nerokomenduoju šios įmonės, neketinu pakartotinai naudotis įmonės paslaugomis ir nerekomenduoju jums to daryti. Neleiskite šiai įmonei pažeidinėti jūsų asmeninių interesų ir teisių, nežinia kiek žmonių nežinodami savo teisių siuntė išrašus, ir tik Dievas žino, kokiems tikslams ši įmonė juos naudojo.
p. Lukai, mūsų bendrovė, kaip ir visi kiti vartojimo kredito davėjai, prieš priimdami sprendimą dėl kredito suteikimo turi įvertinti vartojimo kredito gavėjo mokumą, vadovaudamiesi Vartojimo kredito gavėjų mokumo vertinimo ir atsakingo skolinimosi nuostatais bei vartojimo kredito davėjų vidinėmis kreditingumo vertinimo taisyklėmis. Vartojimo kredito davėjas turi įvertinti visus objektyviai numanomus reikšmingus veiksnius, ypač tokius kaip tvarios vartojimo kredito gavėjo pajamos, taip pat žinomas arba galimas žinoti vartojimo kredito gavėjo išlaidas, susijusias ne tik su vartojimo kredito grąžinimu, taip pat atsižvelgti į pajamas, liekančias būtiniausioms namų ūkio išlaikymo išlaidoms padengti. Atsižvelgiant į tai vartojimo kredito davėjas pagrįstai paprašė pateikti objektyvius įrodymus - išlaidas patvirtinančius dokumentus, reikalingus teisingam vartojimo kredito gavėjo kreditingumui įvertinti.
Labai neatsakinga ir žmogaus asmenines teises pažeidinėjanti įmonė. Situacija tokia: šiandien pateikiau paraišką, norint gauti kitos paskolos refinansavimą. Dvi valandas įmonė svarstė pateiktą paraišką, šiek tiek vėliau sulaukiau skambučio iš mane aptarnaujančia darbuotojo, jis prašė atsiųsti išrašą pusės metų laikotarpio, kitaip negalės tinkamai įvertinti galimybių gauti paskolą, šis prašymas tikrai atitinkantis visus įstatymus, bet kita sąlyga mane šokiravo: jis teigė, jog būtina atsiųsti ne tik gaunamų pajamų išrašą, bet ir išlaidų, tai jau pažeidžia mano asmenines teises ir kylo klausimas kaip mano išlaidos gali įtakoti mano galimybes gauti refinansavimą? Nusiuntus nurodytu el.paštu tik pajamų išrašą ir paargumentavus kodėl savo asmeninių išlaidų aš nesiunčiu, netrukus nei dešimčiai minučių gavau atsakymą, cituoju:"Gerai, jūsų pasirinkimas, šiuo metu refinansavimo pasiūlyti jums negalėsime". Manau, toks elgesys su klientais visų pirma nėra deramas, teiginys "jūsų pasirinkimas" leido suprasti, jog tai, kad nesiunčiau išlaidų išrašo panaikino galimybę gauti refinansavimą, ar tai yra teisinga? Jog ginant savo asmenines teises, nebetenku galimybės gauti refinansavimo paskolą? Atsakant į laišką, paprašiau paargumentuoti, kodėl man stebuklingai užkertama galimybė gauti refinansavimą, atsakymo konkretaus taip ir nesulaukiu. Imdamas pirmąjį kreditą, tikrai buvau nustebintas tiek aptarnavimo kokybe, greičiu, tiek pačios įmonės veikla, siūlomomis akcijomis, bet po šio incidento tikrai nerokomenduoju šios įmonės, neketinu pakartotinai naudotis įmonės paslaugomis ir nerekomenduoju jums to daryti. Neleiskite šiai įmonei pažeidinėti jūsų asmeninių interesų ir teisių, nežinia kiek žmonių nežinodami savo teisių siuntė išrašus, ir tik Dievas žino, kokiems tikslams ši įmonė juos naudojo.
Labai puikūs darbuotojai, rūpestingi, išsamiai ir paprastai išaiškina, malonu buvo tvarkyti dokumentus. Linkiu ko geriausios sėkmės darbe.
Ačiū.
Oi, pamačiau Jūsų reklamą apie pirmą kreditą nemokamą pačiu laiku. Ačiū! Jūs mane išgelbėjote! Planuoju grąžinti tvarkingai!
a******ų a*******i. Siūlo daugiau nei norim imti. Reklamuoja jog pirmasis kreditas nemokamai, o net neduoda ir negali paaiškinti kodėl. Mikčioja, mano istorija švari, kreditų ar skolų nėra, darbas taspats 25metai, pajamos pastovios bet vat ne atsiprasome duot negalime. Nieko neuždirbs ir neduoda. Melagių melagiai. Ir taip dviem zmonėm negalėjo paaiškinti kodėl neduos... juokdariai. Išsitrinkit tv reklamą neapgaudinėję žmonių!!!
Man jūs patinkate, tik daugiau pasitikėkit savo senais mokiais klientais, tada ir jie mažiau burbės)). Nors jūs sakote, kad turite vadovautis visokiais ten įstatymais ir pan. Nu, ok, svarbu su jumis lengva ir paprasta.
Jusu imone pati normaliausia is visu, jokiu man klausimu nekyla su grazinimais, nemaustot klientu, labai aiski svetaine, jokiu ten rebusu kaip kitur, klestekite toliau!
Neatsakingi įmonės darbuotojai iki gali nesutvarko visu dokumentu finansiniu. Pvz. dabar imant didesnę paskola bankas prisikabino jog pilnai neuždaryta viena buvusi paskola (7 metu senumo!).
Labai gerai viskas vyksta smspinigai. Greitai atsako ir į čatą ir į FB, labai patobulėjo savitarna, viskas paprasta svetainėje, o dar ir sunkiu metu padeda, labai ačiū už supratimą.
Labai puiki įmonė. Nuoširdžiai nesuprantu tų, kurie čia skundžiasi. Juk kiti vartotojai ir nepatikrins to, ką jūs parašėt. Bent jau mano patirtis su šita įmone - vien teigiama. Esu sena jų klientė. Buvau trumpam „perbėgusi“ pas kitą kreditorių, bet grįžau. Čia tikrai pakanka dėmesio, kantrybės ir kompetencijos.
Žadėjo refinansavimą, atsiuntė pasiūlymą, tik norejau pasiklausti kodel tokia suma, beveik savaitę laiko vertėt laukti, kiekvieną dieną atsiųsti tai tą ir aną. Kelis kartus net tą patį per ta pati, o ant galo sakė atsiprašom nieko negalim padėti, nevedžiokit žmonių už nosies. Žmonės nepasitikekit.
Labai neatsakinga įmonė, skambinau, niekas neatsako 45minutes, parašius per chat darbuotoja ar darbuotojas nesuinteresuotas padėti išspręsti susidariusią situaciją, nukreipė į [email protected], kur niekas nesureagavo į laišką penkta diena. Kur kreiptis toliau siūlot? Į vartotojų teises, gerbiami SMS pinigai ??? Norėčiau jūsų atsakymo. Dar vėliau pratęsiu situaciją pasakoti, kaip viskas baigėsi, nes pati dirbdama klientų aptarnavimo sferoje neesu susidūrus su tokiu neatsakingumu aptarnaujant klientą. Pasitempkite, nes neketinu pakartotinai naudotis Jūsų paslaugomis. Esu labai labai nusivylus ir nepatenkinta. Niekam nesiūlau naudotis šios įmonės paslaugomis, jeigu tik yra tokia galimebė.
Esu labai patenkinta Agne, kuri labai maloniai pataria, bendrauja, iesko kompromisu yra labai supratinga! Ačiu Agne!Kuo geriausios kloties Jums
Labai patiko refinansavimas. Labai patogu, dabar nebereikia daug skirtingų mokėjimų per banką daryti. Viskas viename mokėjime. Tikrai rekomenduoju!
Visada naudojuosi šios įmonės paslaugomis. Malonus, greitas aptarnavimas, aiškumas. O visi, kurie žemiau inkščia ir skundžiasi, tai tegu įsivertina save. Ar tikrai viskas jau taip blogai ir ar jums viskas gyvenime visada blogai. Tada jau čia jūsų problema, o ne kitų.
Labai nemandagi ir netaktiška darbuotoja su rusų kalbos akcentu atsiliepianti į skambučius, informacijos nesuteikia, įsakmiu tonu LIEPIA neskambinėti. Su tokiomis įmonėmis reikalų reiktų išvis neturėti, ačiū dievui kreditas ne mano, bet užjaučiu klientus, jei tokios save įsivaizduojančios "divos" ten dirba. Tvarkykitės savo komunikaciją!
veiki, vis dar turiu labai nemalonią situaciją su šia įmone. 2017.09.18 paiimiau 150 eurų kreditą, bet kadangi gavau tik 120, nes 30 eurų sutarties pasirašymo mokestis, kreditą tą pačią minutę atidaviau, bet vis dar iki šiol dienos sistemoje yra infirmacija jog aš jiem neatidavusi paskolos, kai tik sužinojau kreipiausi i įmonę ir vis toks pats atsakymas, papildomai atnaujinome informaciją ir per 5.d.d paskolą pasinaikins, bet niekas nepasinaikina. Ir nuo rugsėjo 18 dienos, manau praejo daugiau nei 5d d. Nebežinau ką daryt, atsakymas vis dar tas pats. Labai neatsakinga įmonė.
Taip ir pas mus ta pati bėda...
O tie, kurie rašot, kad viskas su jais (SMS pinigai) tvarkoje, pabandykit pažiūrėt savo kredito istorijas Lietuvos Banke (per Valdžios Vartus) ir pamatysit, kad ne vieno iš Jūsų atsiskaitymas nebus pateiktas iki galo. Nesvarbu, kad pačioje SMS pinigai savitarnos sistemoje Jums rodo, kad Jus neskolingi...Į aukštesnes instancijas, aplaidūs darbuotojai, nesutvarko iki galo ir nepriduoda visų reikiamų dokumentų...Todėl Jus (Taip pat ir mes) vis dar skolingi Lietuvos bankui!
Prieš 2 metus paėmėm kreditą 6 mėnesiams. Viską laiku sumokėjom ir pamiršom. Šiuo metu, tvarkomės kreditinę kortelę savo banke ir mums neduoda. Kodėl? Todėl, kad įmonė Nordecum nesutvarkė iki galo visų atsiskaitymų ir pateikė Lietuvos bankui melagingą informaciją : (Pasirodo- mes, pasak Nordecum, vis dar jiems skolingi!!! Nors, pagal SMS pinigai savitarnos išrašus-jokių skolų nėra. Išsitraukėm iš Lietuvos banko pažymą apie kreditingumą- mes skolingi !!! Nusiuntėm pažtymą į Nordecum- pirmame laiške padėkojo už pažymą ir prižadėjo sutvarkyti viską iki galo. Daugiau jokių atsakymų negaunam jau antra savaitė ir nieko nesutvarkyta... Kaip buvos skolingi, pasak jų, taip ir esam, nors atsiskaitę pilnai jau prieš 1 metus ir 10 mėnesių. Būkit atsargūs, nes, kai reikės rimtesnės paskolos, turėsit problemų dėl šių "maloniai" bendraujančių darbuotojų aplaidumo...Nežinau kada bus sutvarkyta viskas iki galo...
Pats baisiausias aptarnavimas. Konsultantai kaip laukiniai. Parasius laba diena, net nesisveikina. atsako taip arba ne. kazkada teiravaus del kredito, nes turejau nemazai klausimu. kai parasiau, tai atsakymus buvo toks: ne. nei laba diena, nei viso gero. baisu.
Ačiū jums labai už tokį malonų ir netikėtą sveikinimą gimtadienio proga. Tegul jūsų palinkėjimai išsipildo.
siuntinėja reklamines žinutes atsibodo kaip atsisakyti
Sveiki, Gediminai, prisijunkite prie www.smspinigai.lt savitarnos ir panaikinkite žymėjimą, kad norite gauti mūsų reklamą, arba susisiekite su mumis el.paštu [email protected] ir pažymėsime, kad Jūs nenorite gauti mūsų reklamos. Pagarbiai, Smspinigai.lt
Kadangi kreditų dar neturėjau, tai ieškojau pirmo kredito palankiausiomis sąlygomis - chmmm, radau - net 9 mėnesiams 1000 eurų, be jokio sutarties ar administravimo ir pan. mokesčių. Taip ir pasakė: 1000 paimat 1000 ir grąžinat. Sutartyje tas pats. Na ko reikia dar?
Nerealus greitis. Prieš tai teko kreiptis į bankus ir laukti keletą dienų. Labai draugiškas aptarnavimas
Ėmiau, imu ir imsiu kreditus čia! Mane ypač veža normalus aptarnavimas ir dėmesys klientui.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Prekės ženklo pavadinimo kūrimas: kaip pasirinkti pavadinimą, kuris įsimena?
Pavadinimas turi ypatingą reikšmę verslo kūrimo procese, kadangi dažnai tai yra pirmasis kontaktas su potencialiu vartotoju. Jis neatsiejamas nuo verslo tapatybės, yra svarbi įvaizdžio dalis...

"Bentley Bentayga EWB Mulliner" pademonstravo, ką privalo turėti prabangiausias pasaulyje SUV
Moderni ir rankomis kurta prabanga, sportinių automobilių dinamika, galimybė važiuoti ten, kur pasibaigia kelias ir limuzino lygio komfortas. Neseniai pristatytas "Bentayga EWB Mulliner" turi...

Konferencija "Kaimo plėtra 2023: Bioekonomika siekiant Žaliojo kurso tikslų" – mokslo, valdžios ir verslo diskusijai ir naujiems sprendimams
Klimato kaitos ir maisto krizės kontekste ypatingą svarbą įgyja bioekonomikos pasitelkimas siekiant Žaliojo kurso tikslų. Konferencijos "Kaimo plėtra 2023: Bioekonomika siekiant Žaliojo kurso...
Norejau suzinoti kredito likuti bet jusu bankas vienintelis kuris tiek ilgai skaicioja palukanas.