Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Mototoja"

Atsiliepimai apie UAB "Mototoja"

LEXUS | TOYOTA

Toyota namai
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Mototoja"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
MOTOTOJA, UAB
2022-05-12 14:38:44 IP 3a
Atsakyti
Ieva 2022-05-06 19:29:45
Balandžio mėnesį paskambinau į servisą dėl pastebėtų dviejų problemų automobilyje. Užsirašiau mėnesio pabaigoje dvejoms diagnostikoms. Buvo atlikta tik viena. Rasta, kad kažkiek nusidėvėję stabdžių diskai ir trinkelės, kuriuos rekomenduojama pakeisti. Tas buvo padaryta, tačiau pagrindinė problema dėl kurios kreipiausi nebuvo išspręsta, nes, deja, neužteko laiko atlikti diagnostikai. Nors buvo laukiama daugiau nei 2 savaites vizito ir buvo patikinta, kad bus atlikta. Buvo atiduotas automobilis. Kitą dieną jame užsidegė 3 lemputės, automobilis tapo nebevažiuojamas. Buvau paleista iš serviso su važiuoti pavojingu automobiliu. Servise dar buvo patikinta, kad esą automobilis praeitų net technikinę apžiūrą. Po daugiau nei savaitės buvo atlikta diagnostika. Dar prieš diagnostiką buvo pasakyta, kad gali būti užsikimšę vožtuvai, nors prieš tai sakyta, kad problema labai neaiški ir reikia atlikti diagnostiką tam, kad būtų galima išsiaiškinti tikrąją problemą. Po diagnostikos paskambinęs konsultantas Rytis pasakė, kad reikia valyti vožtuvus ir keisti žvakes. Tačiau servisas neturi tam priemonių ir nežinia kada jos bus užsakytos ir bus atliekami darbai. Taip pat buvo pasakyta, kad tai labai reta problema ir mano automobilis yra labai retas (Toyota Auris). Jokia konkreti data nebuvo pasakyta kada prasidės darbai, tačiau buvo neužmiršta pasakyta, kiek darbai kainuos. Buvo pasakyta, kad dėl konkrečios datos paskambins kitą dieną. Kitą dieną iš serviso nebuvo sulaukta jokio skambučio, bet servisas atsiuntė elektroninę apklausą apie buvusį apsilankymą. Kitą dieną su manimi susisiekė klientų aptarnavimo specialistė, kuri pasidomėjo, kas nutiko, kad vizitu likau nepatenkinta. Pasakė, kad mato, kad automobilis yra užrašytas 2022 m. gegužės 15 d. į servisą ir pasistengs įterpti automobilį ankstesnei datai. Man pasižiūrėjus į kalendorių paaiškėjo, kad 15 d. yra sekmadienis. Akivaizdu, kad buvo pasakyta visiškai bet kokia data. Visą dieną nesulaukusi iš serviso jokio skambučio, nusprendžiau perskambinti klientų aptarnavimo specialistei. Paminėjau, kad gegužės 15 d. yra sekmadienis, ji nusijuokė ir pasakė, kad susimaišė ir yra užrašytas 16 d. Pasiteiravus, kuriai valandai yra užrašytas, pasakė, kad dabar nėra darbe ir negali patikslinti, tačiau netrukus jau galėjo tai padaryti ir prisijungė prie sistemos. Ilgą laiką negalėjo nieko atsakyti ir pasakė, kad perskambins. Akivaizdu, kad automobilis nebuvo užrašytas minėtai datai. Perskambinusi pasakė, kad turi džiugių naujienų ir šiuo metu automobiliui yra atliekama diagnostika. Paklausus, kokia diagnostika, kai automobiliui jau yra buvo atlikta diagnostika ir rasta problema, specialistė negalėjo nieko atsakyti. Specialistė prisidengdama, kad padės išspręsti problemas, melavo man tris kartus. To tikrai nesitikėjau. Vėliau pasakė, kad su manimi šiandien susisieks iš serviso. Žinoma, niekas nesusisiekė ir pati paskambinau. Paaiškėjo, kad automobilis jau yra tvarkomas, bet, deja, nespėta per šiandien visko padaryti, reikia laukti rytojaus skambučio. Kitą dieną, pirmą kartą per dvi savaites, su manimi buvo susiekta. Paskambinęs konsultantas Rytis pasakė, kad automobilį galima atsiimti. Pasiteiravus ar pavyko išspręsti problemą buvo pasakyta, kad dalinai, plačiau papasakos atvykus. Po poros minučių man perskambino ir pasakė, kad vis dėlto dabar papasakos, kas yra su mano automobiliu. Paaiškėjo, kad problemos nepavyko išspręsti. Atvykus atsiimti automobilio buvo paaiškinta, kad rekomenduojamas variklio ardimas. Nurodant didelę remonto sumą buvo tarsi norėta išgąsdinti, kad negalėsiu susimokėti ir nenorėsiu šios paslaugos. Užrašęs automobilį šiam darbui, konsultantas Rytis pasakė, kad kol kas detalių neužsakinės ir lauks skambučio, galbūt persigalvosiu iki to laiko. Visą laiką iš serviso pusės buvo jaučiama, kad nenorima atlikti darbų ir norima kuo greičiau atiduoti automobilį, kad jo tik nereikėtų tvarkyti. Esu labai nusivylusi šiuo servisu ir požiūriu į klientus. Nesilaikoma duoto žodžio, nepaskambinama kada žadama, meluojama, nepasakoma niekas konkretaus, informacija yra kas kartą skirtinga, neaišku, kas vyksta su automobiliu. Dar nėra tekę susidurti su tokiu aptarnavimu niekur. Nuoširdžiai niekam nerekomenduoju lankytis čia. Venkite šios vietos, jei nenorite turėti problemų.
Dėkojame už Jūsų komentarą.
Nors mums ne visada pavykdavo labai greitai informuoti Jus apie remonto eigą ir galimybes, jam užtrukus, tikrai dėjome pastangas kuo greičiau sutvarkyti Jūsų automobilį, kiek tai įmanoma šiame procese. Variklio diagnostika ir remontas laiko prasme ne visada prognozuojamas, tenka palaipsniui daryti diagnostiką, vadovaujantis gamintojo rekomendacijomis. Tad tam kartais prireikia ne vienos diagnostikos. Tačiau visą laiką stengėmės rasti laiko tvarkyti Jūsų automobilį be eilės, suprasdami Jums kilusius nepatogumus likus be automobilio, tad apgailestaujame, kad susidarėte tokią nuomonę.
Geros Jums dienos, Mototoja.
Atsakyti
Balandžio mėnesį paskambinau į servisą dėl pastebėtų dviejų problemų automobilyje. Užsirašiau mėnesio pabaigoje dvejoms diagnostikoms. Buvo atlikta tik viena. Rasta, kad kažkiek nusidėvėję stabdžių diskai ir trinkelės, kuriuos rekomenduojama pakeisti. Tas buvo padaryta, tačiau pagrindinė problema dėl kurios kreipiausi nebuvo išspręsta, nes, deja, neužteko laiko atlikti diagnostikai. Nors buvo laukiama daugiau nei 2 savaites vizito ir buvo patikinta, kad bus atlikta. Buvo atiduotas automobilis. Kitą dieną jame užsidegė 3 lemputės, automobilis tapo nebevažiuojamas. Buvau paleista iš serviso su važiuoti pavojingu automobiliu. Servise dar buvo patikinta, kad esą automobilis praeitų net technikinę apžiūrą. Po daugiau nei savaitės buvo atlikta diagnostika. Dar prieš diagnostiką buvo pasakyta, kad gali būti užsikimšę vožtuvai, nors prieš tai sakyta, kad problema labai neaiški ir reikia atlikti diagnostiką tam, kad būtų galima išsiaiškinti tikrąją problemą. Po diagnostikos paskambinęs konsultantas Rytis pasakė, kad reikia valyti vožtuvus ir keisti žvakes. Tačiau servisas neturi tam priemonių ir nežinia kada jos bus užsakytos ir bus atliekami darbai. Taip pat buvo pasakyta, kad tai labai reta problema ir mano automobilis yra labai retas (Toyota Auris). Jokia konkreti data nebuvo pasakyta kada prasidės darbai, tačiau buvo neužmiršta pasakyta, kiek darbai kainuos. Buvo pasakyta, kad dėl konkrečios datos paskambins kitą dieną. Kitą dieną iš serviso nebuvo sulaukta jokio skambučio, bet servisas atsiuntė elektroninę apklausą apie buvusį apsilankymą. Kitą dieną su manimi susisiekė klientų aptarnavimo specialistė, kuri pasidomėjo, kas nutiko, kad vizitu likau nepatenkinta. Pasakė, kad mato, kad automobilis yra užrašytas 2022 m. gegužės 15 d. į servisą ir pasistengs įterpti automobilį ankstesnei datai. Man pasižiūrėjus į kalendorių paaiškėjo, kad 15 d. yra sekmadienis. Akivaizdu, kad buvo pasakyta visiškai bet kokia data. Visą dieną nesulaukusi iš serviso jokio skambučio, nusprendžiau perskambinti klientų aptarnavimo specialistei. Paminėjau, kad gegužės 15 d. yra sekmadienis, ji nusijuokė ir pasakė, kad susimaišė ir yra užrašytas 16 d. Pasiteiravus, kuriai valandai yra užrašytas, pasakė, kad dabar nėra darbe ir negali patikslinti, tačiau netrukus jau galėjo tai padaryti ir prisijungė prie sistemos. Ilgą laiką negalėjo nieko atsakyti ir pasakė, kad perskambins. Akivaizdu, kad automobilis nebuvo užrašytas minėtai datai. Perskambinusi pasakė, kad turi džiugių naujienų ir šiuo metu automobiliui yra atliekama diagnostika. Paklausus, kokia diagnostika, kai automobiliui jau yra buvo atlikta diagnostika ir rasta problema, specialistė negalėjo nieko atsakyti. Specialistė prisidengdama, kad padės išspręsti problemas, melavo man tris kartus. To tikrai nesitikėjau. Vėliau pasakė, kad su manimi šiandien susisieks iš serviso. Žinoma, niekas nesusisiekė ir pati paskambinau. Paaiškėjo, kad automobilis jau yra tvarkomas, bet, deja, nespėta per šiandien visko padaryti, reikia laukti rytojaus skambučio. Kitą dieną, pirmą kartą per dvi savaites, su manimi buvo susiekta. Paskambinęs konsultantas Rytis pasakė, kad automobilį galima atsiimti. Pasiteiravus ar pavyko išspręsti problemą buvo pasakyta, kad dalinai, plačiau papasakos atvykus. Po poros minučių man perskambino ir pasakė, kad vis dėlto dabar papasakos, kas yra su mano automobiliu. Paaiškėjo, kad problemos nepavyko išspręsti. Atvykus atsiimti automobilio buvo paaiškinta, kad rekomenduojamas variklio ardimas. Nurodant didelę remonto sumą buvo tarsi norėta išgąsdinti, kad negalėsiu susimokėti ir nenorėsiu šios paslaugos. Užrašęs automobilį šiam darbui, konsultantas Rytis pasakė, kad kol kas detalių neužsakinės ir lauks skambučio, galbūt persigalvosiu iki to laiko. Visą laiką iš serviso pusės buvo jaučiama, kad nenorima atlikti darbų ir norima kuo greičiau atiduoti automobilį, kad jo tik nereikėtų tvarkyti. Esu labai nusivylusi šiuo servisu ir požiūriu į klientus. Nesilaikoma duoto žodžio, nepaskambinama kada žadama, meluojama, nepasakoma niekas konkretaus, informacija yra kas kartą skirtinga, neaišku, kas vyksta su automobiliu. Dar nėra tekę susidurti su tokiu aptarnavimu niekur. Nuoširdžiai niekam nerekomenduoju lankytis čia. Venkite šios vietos, jei nenorite turėti problemų.
Atsakyti
Pirkau iš Jūsų automobilį ir visada kai pas Jus apsilankau - lieku labai patenkinta! Bet svarbiausia yra darbuotojai, kurie dirba labai profesionaliai. Tai mano padėka Mindaugui Mendeliui! Atrodo bendravome tik telefonu kelis kartus, ir gyvai porą, bet prisiminė net mažas smulkmenas, kas labai sužavėjo ir automobilis nors buvau užregistravusi vienam taisymui, o paskui atsirado ir kitas neplanuotas - buvo visgi viskas sutvarkyta vienu kartu! Ir ta maža smulkmena - bet kai atsiimi automobilį švarų viduje - wow! AČIÛ, Mindaugai! :)
Atsakyti
2022 m. Sausio mėnesį įsigijome Rav4 automobilį pas pardavimų vadovą Deividą Tutkų. Puikiai aptarnavo, viską papasakojo, rekomendavo kaip geriau daryti bei nedaryti, padėjo susitvarkyti su banku. 10/10
Priešingai nei tokvila atstovai Šiauliuose, kur pardavinėja daužtus automobilius, meluoja, jog viskas su jais gerai, o praėjus dviejų metų tarminui išlindo visos klaidos, paaiškėjo, kad automobilis buvo stipriai daužtas. -10/10
Atsakyti
Lexus servize atlikau viso automobilio patikrą prieš pirkimą.pardavėjas keitė automobilio visas sėdynes, ir kėbulo detales.o Lexus servize to nepastebėjo, ar nenorėjo sakyti tiesos.sumokėjau pinigus už patikrą, o tiesos nesko.
Atsakyti
Visai neseniai teko apsilankyti Lexus atstovybėje Vilniuje Ukmerges gatveje. Apie šio salono darbuotojus ir dėmesį klientui galiu pasakyti tik iš teigiamos puses. Ypač likome patenkinti salono vadybininko Adomo Pociaus dėmesiu ir profesionalumu renkantis nauja automobilį.
Atsakyti
Sveiki,
Pirkome naudotą automobilį iš UAB "Mototoja". Sužavėjo Toyota pardavimo vadybininko Mariaus Sabaliausko požiūris į darbą ir į klientus. Gera klientų aptarnavimo kokybė neapsiribojo vien tik automobilio pardavimu ar paaiškinimo kas kaip veikia. Iškilę nesklandumai buvo sprendžiami ne tik darbo valandomis, bet ir savaitgaliais. Tai daugiau nei aš tikėjausi. O automobilio aptarnavimo pasiūlymas/suderinimas man patogiausioje vietoje, viršijo lūkesčius.
Atsakyti
Pirkom naudotą automobilį iš Mototojos, buvom labai patenkinti jų aptarnavimu. Vadybininkas Marius labai mums padėjo, viską paaiškino ir skyrė daug laiko renkantis modelį.
Atsakyti
Nors aptarnavimas ir geras ir visa kita sklandziai, bet negaliu nutylet vieno svarbaus fakto.

Ju tinklapyje kur rasomos komplektacijos, kas i jas ieina, tai nepatikima visiskai. Pasitikejau (panasu, kad per daug), o nusipirkes auto pastebejau, kad nera komplektacijoje dalyku, kurie buvo ne tik tinklapyje, bet ir ju atsiustam komerciniam pasiulyme.

Todel pries perkant, patikrinkit ar tikrai viskas yra, kas parasyta.
Atsakyti
Likome labai patenkinti aptarnavimu pardavimu konsultantės Ingridos, viskas buvo išaiškinta iki smulkemnų, pasiūlytas optimaliausias variantas.
Atsakyti
Denis 2017-10-24 12:57:50
Perkant mašiną (Toyota Avensis) deklaravo, kad kūro sąnaudos bus 6.1 L 100 km, o realiai sąnaudos yra 9-9.5 l. Kai jiems tai pasakiau gavau atsakymą "Taip, žinome".
Laba diena, Denis,
Automobilių degalų sąnaudos ir CO2 rodikliai matuojami kontroliuojamoje aplinkoje (laboratorijoje), naudojant bazinį serijinį automobilį, kaip reikalauja Europos Sąjungos direktyva 715/2007/EEB ir jos priedai. Šios direktyvos priimtos tam, kad vartotojas galėtų palyginti įvairius automobilių modelius, lengvai ir paprastai lyginti kuro sąnaudas, CO2 emisiją.
Realios Jūsų automobilio degalų sąnaudos ir CO2 rodikliai skirsis nuo gamintojo deklaruojamų pagal direktyvas. Galutinį sunaudojamo kuro kiekį nulemia vairavimo stilius ir kiti veiksniai, pvz.: oro ir kelio sąlygos, eismo intensyvumas (kamščiai, automobilio greitis ir t.t), automobilio būklė, įdiegta papildoma įranga, apkrova, keleivių skaičius, ir pan.
Su pagarba,
Mototoja, UAB
Atsakyti
Perkant mašiną (Toyota Avensis) deklaravo, kad kūro sąnaudos bus 6.1 L 100 km, o realiai sąnaudos yra 9-9.5 l. Kai jiems tai pasakiau gavau atsakymą "Taip, žinome".
Atsakyti
Būkite atsargūs dėl elektrikų darbo servise. Megsta pakeisti veikiančią elektros detalę į naują. Turėjau problemu su užvedimu. Elektrikas diagnozavo spynelės kontaktų gedimą. Pakeitė spynelės kontaktus už 500 lt, kitą dieną vėl tas pats- neužsiveda. Vėl pas elektriką - diagnozė -signalizacija. Signalizaciją perkodavo -dabar viskas veikia, bet Servisas savo klaidos nepripažysta ir spynos kontaktų už 500lt atgal nepriima - sako kad sugedus signalizacijai sugedo ir spynelės kontaktai. Pastačiau senus spynelės kontaktus - viskas veikia.