Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Mototoja"
Parašykite savo atsiliepimą apie UAB "Mototoja"
Lankytojų nuomonės ir komentarai
2023-03-22 pries perkant naudota automobili Lexus GS450h buvo kreiptasi i Lexus atstovybe Vilniuje Ukmerges g. 425.
Patikrinimo metu buvo nustatyti ivairus, man nereiksmingi trukumai, taciau neatskleista rida, visiskai netinkamai patikrinta hibridine baterija. Rida patvirtino tokia, kokia deklaravo pardavejas, tai yra zymiai mazesne, nei yra istikruju. Kreipiausi i Toyota atstovybe Vilniuje jau budamas savininku. Savo duomenu bazeje patikrine iskarto nurode visai kita, t.y. paskutine uzfiksuota rida kuri buvo gerokai didesne pries 5 metus, nei man perkant. Apgailetina, kad Lexus atstovybe vistiek sako savo, kad jie tokiu skaiciu nemato, nors Lexus ir Toyota centrai naudoja ta pacia duomenu baze. Hibridine baterija. Jokiu trukumu nerado. Nupirkes, pavazinejus pora savaiciu pradejo skydelyje atsirasti klaidos. Kreipiausi i patikima bateriju remonto servisa, kur nustate, kad baterija savo atgyveno. Tai va, po tokios Lexus centro apziuros papildomai turejau 2100 euru islaidu. Saziningai nerekomenduoju tokiu specialistu, galbut net neskaidriu, kuriu paslauga pries perkant automobili kainuoja 190 euru. Pries atliekant patikra akcentavau svarbiausius dalykus, rida ir baterija. Deja.
Toyota Auris, pirkta iš Vilniaus "Mototoja" salono nauja, 2017m. vasarą. Tiek garantinis aptarnavimas, tiek kasmetinis aptarnavimas buvo atliekamas pagal gamintojo nurodymus šiame salone, laiku, kaip priklauso. Prieš maždaug 1, 5m. dėl neaiškių garsų užrašėme šiame salone patikrinimui, gavome atsakymą, kad visiškai susidėvėję stabdžiai ir jų diskai, sutikome, kad pakeistų. t.y. sutvarkytų. Priežasties dėl tokio greito diskų visiško susidėvėjimo serviso "ekspertai" negalėjo įvardinti, nors paprastai šie diskai keičiami kas 150tūkst. km. Remonto kaina apie 800eur. Po metų vasarą ten pat vykdytas kasmetinis aptarnavimas, specialiai prašyta patikrinti stabdžių diskų būklę, atsakymas - viskas labai gerai. Praėjo pusmetis, dabar, dėl neaiškių garsų kreipiamės su šiuo automobiliu tik į kitą servisą, gauname atsakymą - visiškai sudėvėti stabdžių diskai, pilnai reikia keisti visus 4-is. Tai per pusę metų jie susidėvėjo?!? Važinėjame įprastais miesto keliais, nedidelius atstumus, esame ne pirmų metų vairuotojai - manome, kad toks susidėvėjimas atsiranda ne dėl vairavimo ar kelių ypatumų. "Mototoja" "ekspertų" nekompetencija stebina neigiamai (nesugeba įvardinti gedimų, kurie neturėtų nutikti taip dažnai, priežasčių bei netinkamai atlieka automobilio aptarnavimą). Mažiausia, ką galime padaryti. ateityje rinktis kitą (-us) servisą (-us). Tikiuosi, kad ilgainiui tokias nekompetentingas paslaugas teikianti ši įmonė išnyks.
patiko kas pusę metų keisti stabdžius po 800 eurų jėga. tai gal profilaktiškai kas 3 mėn keiskite milijonieriai taip jums ir reikia naują pirkote esate turtingi jums po 2000 eurų sąskaitą išrašyti.!!!!!!!
Toyota Auris, pirkta iš Vilniaus "Mototoja" salono nauja, 2017m. vasarą. Tiek garantinis aptarnavimas, tiek kasmetinis aptarnavimas buvo atliekamas pagal gamintojo nurodymus šiame salone, laiku, kaip priklauso. Prieš maždaug 1, 5m. dėl neaiškių garsų užrašėme šiame salone patikrinimui, gavome atsakymą, kad visiškai susidėvėję stabdžiai ir jų diskai, sutikome, kad pakeistų. t.y. sutvarkytų. Priežasties dėl tokio greito diskų visiško susidėvėjimo serviso "ekspertai" negalėjo įvardinti, nors paprastai šie diskai keičiami kas 150tūkst. km. Remonto kaina apie 800eur. Po metų vasarą ten pat vykdytas kasmetinis aptarnavimas, specialiai prašyta patikrinti stabdžių diskų būklę, atsakymas - viskas labai gerai. Praėjo pusmetis, dabar, dėl neaiškių garsų kreipiamės su šiuo automobiliu tik į kitą servisą, gauname atsakymą - visiškai sudėvėti stabdžių diskai, pilnai reikia keisti visus 4-is. Tai per pusę metų jie susidėvėjo?!? Važinėjame įprastais miesto keliais, nedidelius atstumus, esame ne pirmų metų vairuotojai - manome, kad toks susidėvėjimas atsiranda ne dėl vairavimo ar kelių ypatumų. "Mototoja" "ekspertų" nekompetencija stebina neigiamai (nesugeba įvardinti gedimų, kurie neturėtų nutikti taip dažnai, priežasčių bei netinkamai atlieka automobilio aptarnavimą). Mažiausia, ką galime padaryti. ateityje rinktis kitą (-us) servisą (-us). Tikiuosi, kad ilgainiui tokias nekompetentingas paslaugas teikianti ši įmonė išnyks.
Šiandien apsilankiau Toyota centre, Mototojoje. Oficialiame Toyota automobilių, pardavimo centre, servise ir atsarginių dalių pardavimo vietoje. Paklausus ar galima užsakyti raktą, buvo pasakyta kad galima, bet pamačius dokumentus greitai atsakymas tapo neigiamu. Automobilis iš JAV, todėl mes rakto jam netieksime. Norėčiau kad tai girdėtų oficialūs Toyota importeriai, kad Japonijoje ar JAV kitokie raktai.
Tokviloje raktus užsakyti galima - čia tik tarp kitko.
Žodžiu, nekompetentingų, neišmanančių, negebančių ir nenorinčių dirbti asmenų kompanija, kurioje pagalbos už jokius pinigus nesulauksi. Manęs ten daugiau nebus, o ir kitiem turintiems Toyotas rekomenduosiu tik Tokvilą.
Gavau nauja automobili, po 3 dienu pastebejau ant vairuotojo sedynes maza skylute. Kreipiausi i mototoja, nuvykus nufotografavo su muiline ir patikino gausiu atsakyma po 2sav. Ganetinai greitai gavau atsakyma: mechaninis pazeidimas, niekuo negali padeti. Rastisko atsakymo su parasais, su isvadom negavau. Slapta informacija. Kila klausimas kaip galima nustatyti is nuotraukos mechanini pazeidima? Aiskiai matosi tekstiles brokas, apie kuri specialistsi net nezino kas tai.... 3 dienas pravaziuota i darba ir is darbo.... Vadovai tokiom smulkmem neuzsiema, zemesnio rango specialistai nemoka spresti problemu. Koks cia darbas?
Sveiki.Vakar, 2022 08 10 buvau pas jus atlikti 3-ąjį, paskutinį sutartyje numatytą tech. aptarnavimą savo Corollai. Serviso priėmėjo teiravausi, ar tikrins žibintus. Užtikrino, kad tikrins. Šiandien, 2022 08 11, nuvykus į Tuvlitą tech. apžiūrai, paaiškėjo, kad priekinis dešinysis žibintas ir abu priešrūkiniai žibintai šviečia per žemai. Corolla 2019 m. Kaip jums darbų kokybė, ką?
Balandžio mėnesį paskambinau į servisą dėl pastebėtų dviejų problemų automobilyje. Užsirašiau mėnesio pabaigoje dvejoms diagnostikoms. Buvo atlikta tik viena. Rasta, kad kažkiek nusidėvėję stabdžių diskai ir trinkelės, kuriuos rekomenduojama pakeisti. Tas buvo padaryta, tačiau pagrindinė problema dėl kurios kreipiausi nebuvo išspręsta, nes, deja, neužteko laiko atlikti diagnostikai. Nors buvo laukiama daugiau nei 2 savaites vizito ir buvo patikinta, kad bus atlikta. Buvo atiduotas automobilis. Kitą dieną jame užsidegė 3 lemputės, automobilis tapo nebevažiuojamas. Buvau paleista iš serviso su važiuoti pavojingu automobiliu. Servise dar buvo patikinta, kad esą automobilis praeitų net technikinę apžiūrą. Po daugiau nei savaitės buvo atlikta diagnostika. Dar prieš diagnostiką buvo pasakyta, kad gali būti užsikimšę vožtuvai, nors prieš tai sakyta, kad problema labai neaiški ir reikia atlikti diagnostiką tam, kad būtų galima išsiaiškinti tikrąją problemą. Po diagnostikos paskambinęs konsultantas Rytis pasakė, kad reikia valyti vožtuvus ir keisti žvakes. Tačiau servisas neturi tam priemonių ir nežinia kada jos bus užsakytos ir bus atliekami darbai. Taip pat buvo pasakyta, kad tai labai reta problema ir mano automobilis yra labai retas (Toyota Auris). Jokia konkreti data nebuvo pasakyta kada prasidės darbai, tačiau buvo neužmiršta pasakyta, kiek darbai kainuos. Buvo pasakyta, kad dėl konkrečios datos paskambins kitą dieną. Kitą dieną iš serviso nebuvo sulaukta jokio skambučio, bet servisas atsiuntė elektroninę apklausą apie buvusį apsilankymą. Kitą dieną su manimi susisiekė klientų aptarnavimo specialistė, kuri pasidomėjo, kas nutiko, kad vizitu likau nepatenkinta. Pasakė, kad mato, kad automobilis yra užrašytas 2022 m. gegužės 15 d. į servisą ir pasistengs įterpti automobilį ankstesnei datai. Man pasižiūrėjus į kalendorių paaiškėjo, kad 15 d. yra sekmadienis. Akivaizdu, kad buvo pasakyta visiškai bet kokia data. Visą dieną nesulaukusi iš serviso jokio skambučio, nusprendžiau perskambinti klientų aptarnavimo specialistei. Paminėjau, kad gegužės 15 d. yra sekmadienis, ji nusijuokė ir pasakė, kad susimaišė ir yra užrašytas 16 d. Pasiteiravus, kuriai valandai yra užrašytas, pasakė, kad dabar nėra darbe ir negali patikslinti, tačiau netrukus jau galėjo tai padaryti ir prisijungė prie sistemos. Ilgą laiką negalėjo nieko atsakyti ir pasakė, kad perskambins. Akivaizdu, kad automobilis nebuvo užrašytas minėtai datai. Perskambinusi pasakė, kad turi džiugių naujienų ir šiuo metu automobiliui yra atliekama diagnostika. Paklausus, kokia diagnostika, kai automobiliui jau yra buvo atlikta diagnostika ir rasta problema, specialistė negalėjo nieko atsakyti. Specialistė prisidengdama, kad padės išspręsti problemas, melavo man tris kartus. To tikrai nesitikėjau. Vėliau pasakė, kad su manimi šiandien susisieks iš serviso. Žinoma, niekas nesusisiekė ir pati paskambinau. Paaiškėjo, kad automobilis jau yra tvarkomas, bet, deja, nespėta per šiandien visko padaryti, reikia laukti rytojaus skambučio. Kitą dieną, pirmą kartą per dvi savaites, su manimi buvo susiekta. Paskambinęs konsultantas Rytis pasakė, kad automobilį galima atsiimti. Pasiteiravus ar pavyko išspręsti problemą buvo pasakyta, kad dalinai, plačiau papasakos atvykus. Po poros minučių man perskambino ir pasakė, kad vis dėlto dabar papasakos, kas yra su mano automobiliu. Paaiškėjo, kad problemos nepavyko išspręsti. Atvykus atsiimti automobilio buvo paaiškinta, kad rekomenduojamas variklio ardimas. Nurodant didelę remonto sumą buvo tarsi norėta išgąsdinti, kad negalėsiu susimokėti ir nenorėsiu šios paslaugos. Užrašęs automobilį šiam darbui, konsultantas Rytis pasakė, kad kol kas detalių neužsakinės ir lauks skambučio, galbūt persigalvosiu iki to laiko. Visą laiką iš serviso pusės buvo jaučiama, kad nenorima atlikti darbų ir norima kuo greičiau atiduoti automobilį, kad jo tik nereikėtų tvarkyti. Esu labai nusivylusi šiuo servisu ir požiūriu į klientus. Nesilaikoma duoto žodžio, nepaskambinama kada žadama, meluojama, nepasakoma niekas konkretaus, informacija yra kas kartą skirtinga, neaišku, kas vyksta su automobiliu. Dar nėra tekę susidurti su tokiu aptarnavimu niekur. Nuoširdžiai niekam nerekomenduoju lankytis čia. Venkite šios vietos, jei nenorite turėti problemų.
Dėkojame už Jūsų komentarą.
Nors mums ne visada pavykdavo labai greitai informuoti Jus apie remonto eigą ir galimybes, jam užtrukus, tikrai dėjome pastangas kuo greičiau sutvarkyti Jūsų automobilį, kiek tai įmanoma šiame procese. Variklio diagnostika ir remontas laiko prasme ne visada prognozuojamas, tenka palaipsniui daryti diagnostiką, vadovaujantis gamintojo rekomendacijomis. Tad tam kartais prireikia ne vienos diagnostikos. Tačiau visą laiką stengėmės rasti laiko tvarkyti Jūsų automobilį be eilės, suprasdami Jums kilusius nepatogumus likus be automobilio, tad apgailestaujame, kad susidarėte tokią nuomonę.
Geros Jums dienos, Mototoja.
Balandžio mėnesį paskambinau į servisą dėl pastebėtų dviejų problemų automobilyje. Užsirašiau mėnesio pabaigoje dvejoms diagnostikoms. Buvo atlikta tik viena. Rasta, kad kažkiek nusidėvėję stabdžių diskai ir trinkelės, kuriuos rekomenduojama pakeisti. Tas buvo padaryta, tačiau pagrindinė problema dėl kurios kreipiausi nebuvo išspręsta, nes, deja, neužteko laiko atlikti diagnostikai. Nors buvo laukiama daugiau nei 2 savaites vizito ir buvo patikinta, kad bus atlikta. Buvo atiduotas automobilis. Kitą dieną jame užsidegė 3 lemputės, automobilis tapo nebevažiuojamas. Buvau paleista iš serviso su važiuoti pavojingu automobiliu. Servise dar buvo patikinta, kad esą automobilis praeitų net technikinę apžiūrą. Po daugiau nei savaitės buvo atlikta diagnostika. Dar prieš diagnostiką buvo pasakyta, kad gali būti užsikimšę vožtuvai, nors prieš tai sakyta, kad problema labai neaiški ir reikia atlikti diagnostiką tam, kad būtų galima išsiaiškinti tikrąją problemą. Po diagnostikos paskambinęs konsultantas Rytis pasakė, kad reikia valyti vožtuvus ir keisti žvakes. Tačiau servisas neturi tam priemonių ir nežinia kada jos bus užsakytos ir bus atliekami darbai. Taip pat buvo pasakyta, kad tai labai reta problema ir mano automobilis yra labai retas (Toyota Auris). Jokia konkreti data nebuvo pasakyta kada prasidės darbai, tačiau buvo neužmiršta pasakyta, kiek darbai kainuos. Buvo pasakyta, kad dėl konkrečios datos paskambins kitą dieną. Kitą dieną iš serviso nebuvo sulaukta jokio skambučio, bet servisas atsiuntė elektroninę apklausą apie buvusį apsilankymą. Kitą dieną su manimi susisiekė klientų aptarnavimo specialistė, kuri pasidomėjo, kas nutiko, kad vizitu likau nepatenkinta. Pasakė, kad mato, kad automobilis yra užrašytas 2022 m. gegužės 15 d. į servisą ir pasistengs įterpti automobilį ankstesnei datai. Man pasižiūrėjus į kalendorių paaiškėjo, kad 15 d. yra sekmadienis. Akivaizdu, kad buvo pasakyta visiškai bet kokia data. Visą dieną nesulaukusi iš serviso jokio skambučio, nusprendžiau perskambinti klientų aptarnavimo specialistei. Paminėjau, kad gegužės 15 d. yra sekmadienis, ji nusijuokė ir pasakė, kad susimaišė ir yra užrašytas 16 d. Pasiteiravus, kuriai valandai yra užrašytas, pasakė, kad dabar nėra darbe ir negali patikslinti, tačiau netrukus jau galėjo tai padaryti ir prisijungė prie sistemos. Ilgą laiką negalėjo nieko atsakyti ir pasakė, kad perskambins. Akivaizdu, kad automobilis nebuvo užrašytas minėtai datai. Perskambinusi pasakė, kad turi džiugių naujienų ir šiuo metu automobiliui yra atliekama diagnostika. Paklausus, kokia diagnostika, kai automobiliui jau yra buvo atlikta diagnostika ir rasta problema, specialistė negalėjo nieko atsakyti. Specialistė prisidengdama, kad padės išspręsti problemas, melavo man tris kartus. To tikrai nesitikėjau. Vėliau pasakė, kad su manimi šiandien susisieks iš serviso. Žinoma, niekas nesusisiekė ir pati paskambinau. Paaiškėjo, kad automobilis jau yra tvarkomas, bet, deja, nespėta per šiandien visko padaryti, reikia laukti rytojaus skambučio. Kitą dieną, pirmą kartą per dvi savaites, su manimi buvo susiekta. Paskambinęs konsultantas Rytis pasakė, kad automobilį galima atsiimti. Pasiteiravus ar pavyko išspręsti problemą buvo pasakyta, kad dalinai, plačiau papasakos atvykus. Po poros minučių man perskambino ir pasakė, kad vis dėlto dabar papasakos, kas yra su mano automobiliu. Paaiškėjo, kad problemos nepavyko išspręsti. Atvykus atsiimti automobilio buvo paaiškinta, kad rekomenduojamas variklio ardimas. Nurodant didelę remonto sumą buvo tarsi norėta išgąsdinti, kad negalėsiu susimokėti ir nenorėsiu šios paslaugos. Užrašęs automobilį šiam darbui, konsultantas Rytis pasakė, kad kol kas detalių neužsakinės ir lauks skambučio, galbūt persigalvosiu iki to laiko. Visą laiką iš serviso pusės buvo jaučiama, kad nenorima atlikti darbų ir norima kuo greičiau atiduoti automobilį, kad jo tik nereikėtų tvarkyti. Esu labai nusivylusi šiuo servisu ir požiūriu į klientus. Nesilaikoma duoto žodžio, nepaskambinama kada žadama, meluojama, nepasakoma niekas konkretaus, informacija yra kas kartą skirtinga, neaišku, kas vyksta su automobiliu. Dar nėra tekę susidurti su tokiu aptarnavimu niekur. Nuoširdžiai niekam nerekomenduoju lankytis čia. Venkite šios vietos, jei nenorite turėti problemų.
Pirkau iš Jūsų automobilį ir visada kai pas Jus apsilankau - lieku labai patenkinta! Bet svarbiausia yra darbuotojai, kurie dirba labai profesionaliai. Tai mano padėka Mindaugui Mendeliui! Atrodo bendravome tik telefonu kelis kartus, ir gyvai porą, bet prisiminė net mažas smulkmenas, kas labai sužavėjo ir automobilis nors buvau užregistravusi vienam taisymui, o paskui atsirado ir kitas neplanuotas - buvo visgi viskas sutvarkyta vienu kartu! Ir ta maža smulkmena - bet kai atsiimi automobilį švarų viduje - wow! AČIÛ, Mindaugai! :)
2022 m. Sausio mėnesį įsigijome Rav4 automobilį pas pardavimų vadovą Deividą Tutkų. Puikiai aptarnavo, viską papasakojo, rekomendavo kaip geriau daryti bei nedaryti, padėjo susitvarkyti su banku. 10/10
Priešingai nei tokvila atstovai Šiauliuose, kur pardavinėja daužtus automobilius, meluoja, jog viskas su jais gerai, o praėjus dviejų metų tarminui išlindo visos klaidos, paaiškėjo, kad automobilis buvo stipriai daužtas. -10/10
Lexus servize atlikau viso automobilio patikrą prieš pirkimą.pardavėjas keitė automobilio visas sėdynes, ir kėbulo detales.o Lexus servize to nepastebėjo, ar nenorėjo sakyti tiesos.sumokėjau pinigus už patikrą, o tiesos nesko.
Visai neseniai teko apsilankyti Lexus atstovybėje Vilniuje Ukmerges gatveje. Apie šio salono darbuotojus ir dėmesį klientui galiu pasakyti tik iš teigiamos puses. Ypač likome patenkinti salono vadybininko Adomo Pociaus dėmesiu ir profesionalumu renkantis nauja automobilį.
Sveiki,
Pirkome naudotą automobilį iš UAB "Mototoja". Sužavėjo Toyota pardavimo vadybininko Mariaus Sabaliausko požiūris į darbą ir į klientus. Gera klientų aptarnavimo kokybė neapsiribojo vien tik automobilio pardavimu ar paaiškinimo kas kaip veikia. Iškilę nesklandumai buvo sprendžiami ne tik darbo valandomis, bet ir savaitgaliais. Tai daugiau nei aš tikėjausi. O automobilio aptarnavimo pasiūlymas/suderinimas man patogiausioje vietoje, viršijo lūkesčius.
Pirkom naudotą automobilį iš Mototojos, buvom labai patenkinti jų aptarnavimu. Vadybininkas Marius labai mums padėjo, viską paaiškino ir skyrė daug laiko renkantis modelį.
Nors aptarnavimas ir geras ir visa kita sklandziai, bet negaliu nutylet vieno svarbaus fakto.
Ju tinklapyje kur rasomos komplektacijos, kas i jas ieina, tai nepatikima visiskai. Pasitikejau (panasu, kad per daug), o nusipirkes auto pastebejau, kad nera komplektacijoje dalyku, kurie buvo ne tik tinklapyje, bet ir ju atsiustam komerciniam pasiulyme.
Todel pries perkant, patikrinkit ar tikrai viskas yra, kas parasyta.
Likome labai patenkinti aptarnavimu pardavimu konsultantės Ingridos, viskas buvo išaiškinta iki smulkemnų, pasiūlytas optimaliausias variantas.
Perkant mašiną (Toyota Avensis) deklaravo, kad kūro sąnaudos bus 6.1 L 100 km, o realiai sąnaudos yra 9-9.5 l. Kai jiems tai pasakiau gavau atsakymą "Taip, žinome".
Laba diena, Denis,
Automobilių degalų sąnaudos ir CO2 rodikliai matuojami kontroliuojamoje aplinkoje (laboratorijoje), naudojant bazinį serijinį automobilį, kaip reikalauja Europos Sąjungos direktyva 715/2007/EEB ir jos priedai. Šios direktyvos priimtos tam, kad vartotojas galėtų palyginti įvairius automobilių modelius, lengvai ir paprastai lyginti kuro sąnaudas, CO2 emisiją.
Realios Jūsų automobilio degalų sąnaudos ir CO2 rodikliai skirsis nuo gamintojo deklaruojamų pagal direktyvas. Galutinį sunaudojamo kuro kiekį nulemia vairavimo stilius ir kiti veiksniai, pvz.: oro ir kelio sąlygos, eismo intensyvumas (kamščiai, automobilio greitis ir t.t), automobilio būklė, įdiegta papildoma įranga, apkrova, keleivių skaičius, ir pan.
Su pagarba,
Mototoja, UAB
Perkant mašiną (Toyota Avensis) deklaravo, kad kūro sąnaudos bus 6.1 L 100 km, o realiai sąnaudos yra 9-9.5 l. Kai jiems tai pasakiau gavau atsakymą "Taip, žinome".
Būkite atsargūs dėl elektrikų darbo servise. Megsta pakeisti veikiančią elektros detalę į naują. Turėjau problemu su užvedimu. Elektrikas diagnozavo spynelės kontaktų gedimą. Pakeitė spynelės kontaktus už 500 lt, kitą dieną vėl tas pats- neužsiveda. Vėl pas elektriką - diagnozė -signalizacija. Signalizaciją perkodavo -dabar viskas veikia, bet Servisas savo klaidos nepripažysta ir spynos kontaktų už 500lt atgal nepriima - sako kad sugedus signalizacijai sugedo ir spynelės kontaktai. Pastačiau senus spynelės kontaktus - viskas veikia.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
„Pifka“ keliasi į naujas patalpas
Kauno baldų įmonė keliasi į naujas patalpas UAB „Pifka" yra prekybinės įrangos gamybos įmonė, teikianti technologinius sprendimus viešojo maitinimo įmonėms: valgykloms, restoranams...

Tvarumo strategija NT sektoriuje: griežtėja tiek finansuotojų, tiek rinkos reikalavimai
Nors naujai statomų pastatų, taip pat ir verslo centrų, tvarumo sertifikatai vis dar nėra privalomi, jų siekia nemaža dalis NT vystytojų. Taip ne tik stebimos ir mažinamos pastatų sukeliamos...

"Rekvizitai Premium": Pelningi telekomunikacijų sektoriaus protai
UAB "Tele2" 2022 m., nors ir pasiekusi mažesnę apyvartą nei pagrindinės šio sektoriaus konkurentės (AB "Telia Lietuva" ir UAB "Bitė Lietuva") sugebėjo uždirbti daugiausia grynojo pelno – daugiau...
Dėkoju MOTOTOJA vadovui Edmondui Povilauskui, Toyota pardavimo vadybininkui Vytautui Mikalauskui ir visai šauniai komandai už puikiai atliktą darbą. Malonus bendradarbiavimas.