VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kavos Draugas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kavos Draugas

Atsiliepimai apie Kavos Draugas, UAB

Kavos Draugas

Varlė
Parašyk savo nuomonę apie Kavos Draugas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai puikūs meistrai, operatyviai ir profesionaliai išprendė kavos aparato gedimo problemą. Ačiū Šaunuoliai! tikri savo srities žinovai.
Atsakyti
Kavos Draugas, UAB 2022-09-20 11:30:25
Sveiki, apgailestaujame girdėdami apie Jūsų nemalonią patirtį. Susisiekite su mumis asmeniškai el. paštu [email protected], kad galėtume išnagrinėti jūsų atvejį.
Parasiau, ir atsakymas graudus.
Kavos Draugas, UAB
2022-09-20 11:30:25 IP 66hol4hi
Atsakyti
Monika 2022-09-19 11:48:01
Pirkau kavos aparatà už 600€ su papildomu draudimu už 130€, kuris garantavo gedimo atveju, aparato keitimà nauju.
Įvykus gedimui, konstatavo, kad gedimas yra ne draudiminis, ir nei kas tvarkys man to aparato, nei tuo labiau keis nauju.
Dar prieš perkant prekę, pardavėjù klausinėjau kokia jo priežiūra, paaiškino tik kad reikia būtinai nusipirkti tà, anà, ir dar šį bei tà, bet kad yra kažkokios slaptos durelės už vandens talpos, kurias kelis kart per savaitę atidarius reikia pravalyti-nepaminėjo. Paklausus kodėl, atsakymas buvo “nei vienas pardavėjas jūsú neprivers perskaityti instrukcijos”, tai tik parodo, kad pardavėjams svarbiausia paminėti tik tai, kas kainuoja, ir parduoti papildomù prekiù.
Iki šio įvykio tiek pupeles tiek visà kità pirkdavau tik iš KAVOS DRAUGAS, dabar ratu apeisiu, ir visus aplinkinius įspėsiu!
Sveiki, apgailestaujame girdėdami apie Jūsų nemalonią patirtį. Susisiekite su mumis asmeniškai el. paštu [email protected], kad galėtume išnagrinėti jūsų atvejį.
Atsakyti
Pirkau kavos aparatà už 600€ su papildomu draudimu už 130€, kuris garantavo gedimo atveju, aparato keitimà nauju.
Įvykus gedimui, konstatavo, kad gedimas yra ne draudiminis, ir nei kas tvarkys man to aparato, nei tuo labiau keis nauju.
Dar prieš perkant prekę, pardavėjù klausinėjau kokia jo priežiūra, paaiškino tik kad reikia būtinai nusipirkti tà, anà, ir dar šį bei tà, bet kad yra kažkokios slaptos durelės už vandens talpos, kurias kelis kart per savaitę atidarius reikia pravalyti-nepaminėjo. Paklausus kodėl, atsakymas buvo “nei vienas pardavėjas jūsú neprivers perskaityti instrukcijos”, tai tik parodo, kad pardavėjams svarbiausia paminėti tik tai, kas kainuoja, ir parduoti papildomù prekiù.
Iki šio įvykio tiek pupeles tiek visà kità pirkdavau tik iš KAVOS DRAUGAS, dabar ratu apeisiu, ir visus aplinkinius įspėsiu!
Atsakyti
Visiškai nusivyliau įmonės aptarnavimu ir profesionalumu. Atrodo, kad įmonėje dirba vieni mėgėjai, kurie dar ir tarpusavyje nesusišneka. Netgi perkant premium kategorijos Franke A300 kavos aparatą nebuvo normalaus aptarnavimo, kad jį būtų galima greitai ir efektyviai įdiegti naujose įmonės patalpose. Prisikviesti specialistų reikia laukti savaitėmis, kad įjungti į elektros tinklą ir prie vandentiekio. Aparatas buvo pristatytas neparuoštas ir su defektu. Dėl to reikėjo vietoje jį remontuoti, kad jis pradėtų pilnai veikti. Nežinau ar tai Franke šveicariškos kokybės, ar Kavos draugo specialistų problema. Į eilę pretenzijų buvo verslo klientų vadybininkės komentaras, kad tai yra mūsų pačių kaltė. Netgi Vilniuje nesusiorganizuoja atsargų laikyti. Toliau laikysimės kuo atokiau nuo šios kompanijos.
Atsakyti
Kavos Draugas 2022-06-23 16:59:05
Sveiki, Jurgita,

Apgailestaujame girdėdami apie Jūsų nemalonią patirtį. Jūsų pastebėjimus perdavėme atsakingai komandai, kad galėtų geriau išnagrinėti situaciją, ir išsiaiškinti, kas įvyko. Su Jumis bus susisiekta, kai tik turėsime daugiau informacijos. Dar kartą atsiprašome ir širdingai dėkojame už kantrybę!

Pagarbiai,
Kavos Draugas komanda
Laba diena,
tikrai visiškai nusivyliau Kavos draugo servisu, taiso aparatą per metus laiko trečią kartą parsivežame ir po kelių dienų vežame atgal. Tikrai niekam jau nepatarsiu pas juos pirkti ir lankytis. Paprašius sąskaitos už pakeistas detales jos negausite, tik bendrą sumą.
Atsakyti
Gavome pasiūlymą keliems kavos aparatams. Siūlomos kainos buvo kelis kartus didesnės nei kitose įmonėse.

Atrodė, jog bandoma mus apgauti ir pasipelnyti ten, kur to nereikėtų daryti.

Draugo įmonė kažkada buvo išsinuomojusi kavos aparatą, kuris pastoviai gesdavo ir ilgą laiką praleisdavo servise... Būtent dėl to ir atsisakė tolimesnių paslaugų.
Kavos Draugas
2022-06-23 16:59:05
Atsakyti
Jurgita 2022-05-30 22:35:30
Tik dar papildysiu komentarą mergaitė dirbanti Europos pr. servise tikrai labai maloni ir tikrai gerai aptarnauja, manau čia problema yra su meistrais, arba vadovų politika įkišti prastos kokybės detales.
Sveiki, Jurgita,

Apgailestaujame girdėdami apie Jūsų nemalonią patirtį. Jūsų pastebėjimus perdavėme atsakingai komandai, kad galėtų geriau išnagrinėti situaciją, ir išsiaiškinti, kas įvyko. Su Jumis bus susisiekta, kai tik turėsime daugiau informacijos. Dar kartą atsiprašome ir širdingai dėkojame už kantrybę!

Pagarbiai,
Kavos Draugas komanda
Atsakyti
Tik dar papildysiu komentarą mergaitė dirbanti Europos pr. servise tikrai labai maloni ir tikrai gerai aptarnauja, manau čia problema yra su meistrais, arba vadovų politika įkišti prastos kokybės detales.
Atsakyti
Laba diena,
pirkau kavos aparatą Nivona nu kažkas tragiška, jau po kelių mėnesių pradėjo blogai plakti pieno putą nuvežėm į servisą darė praplovimą dvi savaites. Dar reikėjo sumokėti.
Dabar keitė kavos malūnėlį tikrai paskaičiavo nemažą sumą, parsivežus panaudojus vieną dieną, vėl sugedo. ir pas juos garantją jų keičiamoms detalėms tik 3 mėnesiai. Tikrai sekantį aartą pirdami Kavos draugą aplenkisime dideliu lanku.
Atsakyti
Aivaras 2022-05-06 14:53:20
Bendravau su Mantu dėl kavos aparato nuomos... Esu labai nepatenkintas jo pašaipiu bendravimu. Nerekomduoju šio vadybininko
Sveiki, Aivarai,

Jūsų komentaras buvo asmeniškai perduotas Mantui. Norime atsiprašyti visos komandos vardu už nemalonią patirtį, bei informuoti, kad su Jumis greitu metu turėtų susisiekti kitas vadybininkas.

Pagarbiai,
Kavos Draugo komanda
Atsakyti
Bendravau su Mantu dėl kavos aparato nuomos... Esu labai nepatenkintas jo pašaipiu bendravimu. Nerekomduoju šio vadybininko
Atsakyti
Jonas 2022-04-29 17:30:56
Nežinau kodėl bet susidarė prasta nuomone apie kavos draugą. Dėl aptarnavimo. Viso pirma tai kodėl blogus komentarus nepraleidžia savo tinklalapį? Nepatingesiu pasikartosiu dar kartą čia.
Taigi sugedus mūsų senam aparatui pirma mintis buvo pirkti naują. Žinojome apie Kavos Draugą, siūlo geras kainas, platus asortimentas aparatu taigi pasirinkome būtent jos. Išsirinkom sau aparačiuka Melitta kaina 650eur na viduriuka ne pigiausia ir nebrangiausia. OK paskambinsiu pasiteirauti ar turi pas save parduotuvei. Bandžiau prisiskambinti n kartu į parduotuve Ukmergės g Vilniuje bet taip man nieks nepakėlė ir neperskambino. Parašiau į el paštą, tyla. Nors ir buvo nurodytas tel nr. Nusprendžiau užsakyti internetu, sumokėjau pinigus po 3 darbo dienų gaunu patvirtinimą ir kad aparatas ruošiamas siuntimui. Dar po 3 d.d buvau informuotas kad aparatą perdavė kurieriui. Dpd vežė irgi 3 ar 4 dienas.Noriu priminti kad čia veiksmas Vilniuje. Ir pagaliau mes gaunam savo aparatą +dovanų čekį už 50eur ir nuostabių kavos pupelių 1kg. SUPER. Visada malonu gauti dovanėliu, na kaip ir džiugu. Aparatas puikus, kava labai skani. Bet pasidžiaugėm aparatu tik 4 mėnesius, teko vežtis į garantinį. Parduotuvėje jie turi servisa nuvežu bet jie nepriėmė nes jų servisas garantiniu netaiso! Nusiuntė mane mane į kitą servisa kur visa buitine taiso (nuo televizorių iki skalbimui mašinų) ir ten man sako kad pas mus gyva eilė ir reikės laukti savo eilės. Kur dėtis tai ir palikau. Jų tinklapį galiu sekti kaip juda remonto darbai. Po 4d.d meistras pasiėmė aparatą, kita diena darė diagnostika ieškojo gedimo, dar po dienos jisai užsakė detalė kurios jau laukiam 22 diena dar niera. Tad kad garantinis servisas nekoks, tikėjausi kad turi savo tos srytes profesionalų meistrą nusimanančio savo veiklą bet aparačiukas papuolė į konvejeri pas tokius kurie viską moka, viską žino ir konvejeriu taiso nuo dulkio siurblio, blenderio ir iki skalbimo mašinos. Tad kad jų garantinis nieko vertas, geriau per draudimo bendrovė draustis ir taisyti specializuotose servisose
Sveiki, Jonai,

Apgailestaujame girdėdami apie Jūsų nemalonią patirtį. Norime patikinti, kad mūsų serviso komanda yra visada pasiruošusi mielai padėti iškilus problemai, tačiau kai kurių gamintojų aparatai turi specifinių sąlygų, tad joms garantinis taisymas pas mus negalioja. Šios sąlygos yra nustatomos pačio gamintojo, tad savo ruožtu, kaip aparato pardavėjas, mes turime jų paisyti. Plačiau apie tai galite pasiskaityti čia: https://www.kavosdraugas.lt/faq/kur-kreiptis-jeigu-reikalingas-garantinis-remontas/

Savo komentare minėjote, kad buvo pirktas Melitta kavos aparatas, kuris pagal anksčiau minėtas sąlygas, negali būti taisomas Kavos Draugo garantiniame remonte. Dėl to komanda ir patarė kreiptis į trečiųjų šalių garantinio remonto paslaugas.

Nepaisant visko, labai norėtume Jums padėti išspręsti šią nemalonią situaciją bei suteikti konsultaciją ir nukreipti pas tinkamus specialistus, tad norime patarti savo aparato gedimą registruoti būtent šiuo numeriu: 8 700 555 95.

Dar kartą atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad ateityje suteiksite šansą pasitaisyti.

Pagarbiai,
Kavos Draugas
Atsakyti
Nežinau kodėl bet susidarė prasta nuomone apie kavos draugą. Dėl aptarnavimo. Viso pirma tai kodėl blogus komentarus nepraleidžia savo tinklalapį? Nepatingesiu pasikartosiu dar kartą čia.
Taigi sugedus mūsų senam aparatui pirma mintis buvo pirkti naują. Žinojome apie Kavos Draugą, siūlo geras kainas, platus asortimentas aparatu taigi pasirinkome būtent jos. Išsirinkom sau aparačiuka Melitta kaina 650eur na viduriuka ne pigiausia ir nebrangiausia. OK paskambinsiu pasiteirauti ar turi pas save parduotuvei. Bandžiau prisiskambinti n kartu į parduotuve Ukmergės g Vilniuje bet taip man nieks nepakėlė ir neperskambino. Parašiau į el paštą, tyla. Nors ir buvo nurodytas tel nr. Nusprendžiau užsakyti internetu, sumokėjau pinigus po 3 darbo dienų gaunu patvirtinimą ir kad aparatas ruošiamas siuntimui. Dar po 3 d.d buvau informuotas kad aparatą perdavė kurieriui. Dpd vežė irgi 3 ar 4 dienas.Noriu priminti kad čia veiksmas Vilniuje. Ir pagaliau mes gaunam savo aparatą +dovanų čekį už 50eur ir nuostabių kavos pupelių 1kg. SUPER. Visada malonu gauti dovanėliu, na kaip ir džiugu. Aparatas puikus, kava labai skani. Bet pasidžiaugėm aparatu tik 4 mėnesius, teko vežtis į garantinį. Parduotuvėje jie turi servisa nuvežu bet jie nepriėmė nes jų servisas garantiniu netaiso! Nusiuntė mane mane į kitą servisa kur visa buitine taiso (nuo televizorių iki skalbimui mašinų) ir ten man sako kad pas mus gyva eilė ir reikės laukti savo eilės. Kur dėtis tai ir palikau. Jų tinklapį galiu sekti kaip juda remonto darbai. Po 4d.d meistras pasiėmė aparatą, kita diena darė diagnostika ieškojo gedimo, dar po dienos jisai užsakė detalė kurios jau laukiam 22 diena dar niera. Tad kad garantinis servisas nekoks, tikėjausi kad turi savo tos srytes profesionalų meistrą nusimanančio savo veiklą bet aparačiukas papuolė į konvejeri pas tokius kurie viską moka, viską žino ir konvejeriu taiso nuo dulkio siurblio, blenderio ir iki skalbimo mašinos. Tad kad jų garantinis nieko vertas, geriau per draudimo bendrovė draustis ir taisyti specializuotose servisose
Atsakyti
Kavos Draugas 2022-04-28 17:50:46
Sveiki, Jurgi,

Apgailestaujame girdėdami apie Jūsų nemalonią patirtį. Norime patikslinti, kad mūsų konsultantai dažniausiai skambina tik asmenims, davusiems sutikimą gauti Kavos Draugo naujienas telefonu, t.y. pasirašant mūsų privatumo politiką. Spėjame, kad Jūsų atveju šis punktas buvo paspaustas per klaidą. Nepaisant to, dėkojame už Jūsų komentarą - visi pastebėjimai buvo perduoti atsakingai komandai, tam kad galėtume išvengti panašių situacijų ateityje.

Pagarbiai,
Kavos Draugas
Na niekur dar neteko gauti skambučių užsisakius prenumeratą, bet ačiū, turėsiu omenyje ir atšauksiu.
Su tokia prenumerata tik atbaidote klientus.
Atsakyti
Jurgis 2022-04-27 17:14:14
Buvo labai nemalonu ir neprofesionalu, kad be leidimo gavau skambutį. Paklausiau kokiu tikslu, atsakė, kad nori paklausti kaip man jų kava ir įspėjo, kad mūsų pokalbis įrašoma. Labai šlykščiai pasijaučiau...Atsakiau, kad viskas gerai ir, kai reikės pati užsisakysiu dar. Pradėjo kalbėt apie prenumeratą. Pasakiau ačiū, jau girdėjau... Klausė ar norėsit užsisakyt....
Paprašiau netrugdyti...
Likau labai nemaloniai iš ryto nustebusi. Kokią teisę iš vis turite skambinti? Jei bus gera kava, pati užsisakysiu, užtenka prenumeratos el. paštu, ačiū...Kritot akyse...
Sveiki, Jurgi,

Apgailestaujame girdėdami apie Jūsų nemalonią patirtį. Norime patikslinti, kad mūsų konsultantai dažniausiai skambina tik asmenims, davusiems sutikimą gauti Kavos Draugo naujienas telefonu, t.y. pasirašant mūsų privatumo politiką. Spėjame, kad Jūsų atveju šis punktas buvo paspaustas per klaidą. Nepaisant to, dėkojame už Jūsų komentarą - visi pastebėjimai buvo perduoti atsakingai komandai, tam kad galėtume išvengti panašių situacijų ateityje.

Pagarbiai,
Kavos Draugas
Atsakyti
Rasa 2022-04-27 08:01:00
Puiki imone, pirkome aparata, o po savaites gavau 50€kupona dovanu apsipirkimui. Aciu Kavos draugui maloniai nustebinote.
Sveiki,

Dėkojame už Jūsų nuoširdų atsiliepimą.Labai džiaugiamės girdėdami apie Jūsų malonią patirtį Kavos Drauge. Tikimės Jus išvysti dar daug kartų ateityje!

Didžiausi linkėjimai,
Kavos Draugo komanda
Atsakyti
Buvo labai nemalonu ir neprofesionalu, kad be leidimo gavau skambutį. Paklausiau kokiu tikslu, atsakė, kad nori paklausti kaip man jų kava ir įspėjo, kad mūsų pokalbis įrašoma. Labai šlykščiai pasijaučiau...Atsakiau, kad viskas gerai ir, kai reikės pati užsisakysiu dar. Pradėjo kalbėt apie prenumeratą. Pasakiau ačiū, jau girdėjau... Klausė ar norėsit užsisakyt....
Paprašiau netrugdyti...
Likau labai nemaloniai iš ryto nustebusi. Kokią teisę iš vis turite skambinti? Jei bus gera kava, pati užsisakysiu, užtenka prenumeratos el. paštu, ačiū...Kritot akyse...
Atsakyti
Puiki imone, pirkome aparata, o po savaites gavau 50€kupona dovanu apsipirkimui. Aciu Kavos draugui maloniai nustebinote.
Atsakyti
Aurimas 2022-03-19 17:00:14
Pati pjauriausia įmonė, aptarnavimas prasčiausias, siuntos veluoja, kava labai neskani siūlau nepirkti iš čia.
Sveiki,

Apgailestaujame dėl neigiamos aptarnavimo patirties. Mums tikrai svarbi jūsų nuomonė - tai mus verčia tobulėti ir suteikti jūsų lūkesčius atitinkančias paslaugas. Kad galėtume peržiūrėti jūsų atvejį, galbūt galėtumėte apie jį papasakoti plačiau el. paštu [email protected]?

Labai lauksime jūsų laiško!
Atsakyti
Pati pjauriausia įmonė, aptarnavimas prasčiausias, siuntos veluoja, kava labai neskani siūlau nepirkti iš čia.
Atsakyti
Karolina 2022-02-11 17:01:38
Sveiki, Audra,

Dar kartą dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Susisiekėme su atsakinga komanda ir jie jau patvirtino, kad su Jumis buvo susisiekta telefonu ir Jūsų kavos aparatas bus taisomas pakartotinai. Dar kartą atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad ateityje mus duosite dar vieną šansą pasitaisyti.

Pagarbiai,
Kavos Draugo komanda
Noriu padekoti uz problemos issprendima :) Turit ir puikiu komandos nariu :) Labai maloni, jusu darbuotoja, kuri susisieke :) Problema isspresta, nuoskaudos isbrauktos, liekam "Kavos draugu" draugais ;)
Atsakyti
Vakar užsakiau, šiandien gavau. Greitas aptarnavimas :)
Karolina Norkute
2022-02-11 17:09:07 IP 66hokska
Atsakyti
Minduagas 2022-02-10 18:29:27
Sveiki, patyrėme žemiau plintuso esantį aptarnavimą Domus galerijoje įsikūrusioje Jūsų parduotuvėje. Konsultantai paprašyti pakonsultuoti apie aparatą net nesugeba atsistoti ir išlįsti iš prekystalio. Kalba atmestinai ir grubiai. Komentarai visai ne apie aparatą. Paklausus konkrečiai apie aparatą, pradeda komentuoti žmogaus įgūdžius gaminti kavai... Labai nemaloni patirtis tiek man tiek kartu buvusiai draugei 2022-02-10. 16:15
Sveiki, Mindaugai,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame girdėdami apie Jūsų nemalonią patirtį mūsų Domus Galerijos parduotuvėje. Mes visada siekiame užtikrinti kuo geresnę patirtį kiekvienam iš savo klientų, tad ši situacija mus išties liūdina, todėl Jūsų pastebėjimai buvo perduoti mūsų dedikuotai komandai, tam kad tai daugiau nepasikartotų ateityje.

Dar kartą dėkui už Jūsų pastebėjimus - jie padeda mums tobulėti. Tikimės, kad visgi suteiksite mums šansą pasitaisyti ateityje.

Pagarbiai,
Kavos Draugo komanda
Atsakyti
Audra 2022-02-11 08:51:40
Su jumis laiskais prisibendravau, jus tik atsikalbinejat ir jokio sprendimo nesiulot. Tad teks spresti per kitas instancijas.
Sveiki, Audra,

Dar kartą dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Susisiekėme su atsakinga komanda ir jie jau patvirtino, kad su Jumis buvo susisiekta telefonu ir Jūsų kavos aparatas bus taisomas pakartotinai. Dar kartą atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad ateityje mus duosite dar vieną šansą pasitaisyti.

Pagarbiai,
Kavos Draugo komanda
Atsakyti
Audra 2022-01-28 10:53:57
Kavos draugo serviso nerekomenduoju niekam!!! APLENKITE šią vietą! Labai gailiuosi, kad nepasiskaičius komentarų kreipiausi į juos. Detales sudeda "popierines" joms duoda tik mėn garantiją. Po ale remonto (nebuvo grąžinta nė viena, ale keista detalė). Aparatą pasiėmėm tik po mėn (tai taip išeina jau pasibaigus detalių garantijai :D) ir dar stovėjo mėn pas mus, nes buvom išvykę, panaudojus tas pats gedimas. Detalių prikeitė (bent jau sąskaitoje buvo prirašyta), bet matyt neįtaikė, kurias reikėjo iš tikro keisti :D O dar rinkomės į kurį servisą vežti : (, bet kadangi kavą ir visas priežiūros prekes pirkomės tik iš Kavos draugo tai labai pasitikėjom.
Su jumis laiskais prisibendravau, jus tik atsikalbinejat ir jokio sprendimo nesiulot. Tad teks spresti per kitas instancijas.
Atsakyti
Sveiki, patyrėme žemiau plintuso esantį aptarnavimą Domus galerijoje įsikūrusioje Jūsų parduotuvėje. Konsultantai paprašyti pakonsultuoti apie aparatą net nesugeba atsistoti ir išlįsti iš prekystalio. Kalba atmestinai ir grubiai. Komentarai visai ne apie aparatą. Paklausus konkrečiai apie aparatą, pradeda komentuoti žmogaus įgūdžius gaminti kavai... Labai nemaloni patirtis tiek man tiek kartu buvusiai draugei 2022-02-10. 16:15
Atsakyti
Įmonė itin profesionaliai bendrauja su klientais, įsiklauso į jų poreikius. Parduodami kavos aparatai atitinka kainos ir kokybės santykį. Rekomenduoju!
Atsakyti
Audra 2022-01-28 10:53:57
Kavos draugo serviso nerekomenduoju niekam!!! APLENKITE šią vietą! Labai gailiuosi, kad nepasiskaičius komentarų kreipiausi į juos. Detales sudeda "popierines" joms duoda tik mėn garantiją. Po ale remonto (nebuvo grąžinta nė viena, ale keista detalė). Aparatą pasiėmėm tik po mėn (tai taip išeina jau pasibaigus detalių garantijai :D) ir dar stovėjo mėn pas mus, nes buvom išvykę, panaudojus tas pats gedimas. Detalių prikeitė (bent jau sąskaitoje buvo prirašyta), bet matyt neįtaikė, kurias reikėjo iš tikro keisti :D O dar rinkomės į kurį servisą vežti : (, bet kadangi kavą ir visas priežiūros prekes pirkomės tik iš Kavos draugo tai labai pasitikėjom.
Sveiki, Audra. Ačiū už atsiliepimą, jis padeda mums tobulėti. Mūsų servise naudojamos tik originalios gamintojų detalės. Kad galėtume peržiūrėti konkretų jūsų atvejį ir išspręsti susidariusius nesklandumus, parašykite mums el. paštu [email protected] Atsiprašome už nepatogumus ir lauksime jūsų laiško!
Atsakyti
Kavos draugo serviso nerekomenduoju niekam!!! APLENKITE šią vietą! Labai gailiuosi, kad nepasiskaičius komentarų kreipiausi į juos. Detales sudeda "popierines" joms duoda tik mėn garantiją. Po ale remonto (nebuvo grąžinta nė viena, ale keista detalė). Aparatą pasiėmėm tik po mėn (tai taip išeina jau pasibaigus detalių garantijai :D) ir dar stovėjo mėn pas mus, nes buvom išvykę, panaudojus tas pats gedimas. Detalių prikeitė (bent jau sąskaitoje buvo prirašyta), bet matyt neįtaikė, kurias reikėjo iš tikro keisti :D O dar rinkomės į kurį servisą vežti : (, bet kadangi kavą ir visas priežiūros prekes pirkomės tik iš Kavos draugo tai labai pasitikėjom.
Atsakyti
Pirkėjas 2022-01-05 12:34:14
Nusipirkus kavos aparatą, po poros dienų beimdamas dėžę dar kartą, pastebėjau, jog ant jos nenuplėštas senas siuntimo adresas. Be to dežė aplamdyta, klijuota betkaip su lipnia juosta. Iš to supratau, kad man tiesiog pardavė kažkieno panaudotą ir matomai grąžintą kavos aparatą. Nemanau, kad prekiaujant technika, kur sumos tikrai ne keli eurai gali būti toks aplaidumas.
Sveiki. Dėkojame už atsiliepimą ir apgailestaujame dėl nesusipratimo. Savo parduotuvėse prekiaujame nauja technika, tačiau būna atvejų, kai išparduodame ekspozicines ar taip vadinamas „demo“ prekes. Tokie kavos aparatai būna pažymėti žymekliu „Ekspozicinė prekė“ ir parduodami su žymia nuolaida. Galbūt jūs įsigijote ekspozicinę prekę? Susisiekite su mumis asmeniškai, el. paštu [email protected] arba telefonu +370 699 44844, ir galėsime patikrinti jūsų atvejį.
Atsakyti
Nusipirkus kavos aparatą, po poros dienų beimdamas dėžę dar kartą, pastebėjau, jog ant jos nenuplėštas senas siuntimo adresas. Be to dežė aplamdyta, klijuota betkaip su lipnia juosta. Iš to supratau, kad man tiesiog pardavė kažkieno panaudotą ir matomai grąžintą kavos aparatą. Nemanau, kad prekiaujant technika, kur sumos tikrai ne keli eurai gali būti toks aplaidumas.
Atsakyti
Titas 2021-11-25 17:18:14
Iš Vilniuje esančios Kavos draugo parduotuvės pirkome Miele kavos aparatą. Taigi, po poros mėnesių teko atlikti garantinį remontą, o pasibaigus garantiniam laikotarpiui atliktas dar vienas remontas, nusimato dar trečias. Labai liūdna matyti, jog parduotuvės konsultantai siūlo "ilgaamžiškas" prekes, o tai pasirodo tiesiog neatitinka realybės.
Sveiki, Titai. Apgailestaujame, kad susidūrėte su kavos aparato veikimo nesklandumais. Miele kavos aparatai yra vieni kokybiškiausių rinkoje, o gedimų retkarčiais pasitaiko su įvairiais prietaisais. Nežinant nei gedimų, nei jų priežasties, sunku ką nors pakomentuoti. Pagal mūsų serviso statistiką matome, kad daugiau nei pusė kavos aparatų gedimų nutinka dėl netinkamo jų naudojimo arba netinkamos priežiūros. Jei gedimas atsirado ne dėl netinkamo prietaiso naudojimo ar priežiūros, jį nemokamai sutvarko garantinis servisas. Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, kiekvieną techninį prietaisą tenka tvarkyti iš savų lėšų. Kadangi jūsų kavos aparato garantinis laikotarpis pasibaigęs, galime pasiūlyti mūsų serviso paslaugas. Dėl serviso paslaugų galite kreiptis telefonu +37067244722 arba el. paštu [email protected]
Atsakyti
Iš Vilniuje esančios Kavos draugo parduotuvės pirkome Miele kavos aparatą. Taigi, po poros mėnesių teko atlikti garantinį remontą, o pasibaigus garantiniam laikotarpiui atliktas dar vienas remontas, nusimato dar trečias. Labai liūdna matyti, jog parduotuvės konsultantai siūlo "ilgaamžiškas" prekes, o tai pasirodo tiesiog neatitinka realybės.
Atsakyti
Jonas 2021-10-06 22:15:13
Labai blogas aptarnavimas..., nerekomenduojame kavos draugas serviso, priduodamas kavos aparatas profilaktikai, o gražinamas sugadintas.., Gėda dėl tokio neatsakingumo prieš klientus..!
Sveiki,

apgailestaujame dėl neigiamos aptarnavimo patirties. Mums tikrai svarbi jūsų nuomonė, kad galėtume tobulėti ir suteikti jūsų lūkesčius atitinkančias paslaugas. Kad galėtume peržiūrėti jūsų atvejį, galbūt galėtumėte apie jį papasakoti plačiau el. paštu [email protected]? Labai lauksime jūsų laiško!
Atsakyti
Klientas - buvęs 2021-09-16 13:53:49
Kavos draugo serviso nerekomenduoju niekam!!! Aplenkite šią vietą jei nenorite gadintis dienos, net ne dienos, o ištisų savaičių!!!
Sveiki,

apgailestaujame dėl neigiamos aptarnavimo patirties. Mums tikrai svarbi jūsų nuomonė, kad galėtume tobulėti ir suteikti jūsų lūkesčius atitinkančias paslaugas. Kad galėtume peržiūrėti jūsų atvejį, galbūt galėtumėte apie jį papasakoti plačiau el. paštu [email protected]? Labai lauksime jūsų laiško!
Atsakyti
Jurga 2021-06-04 16:34:41
Sveiki,
Parduotuvėje konsultantai dirba puikiai taciau servisas tragedija. Jei jų tinklapyje parašai neigiamą atsiliepimą iškart istrina
Sveiki,

apgailestaujame dėl neigiamos aptarnavimo patirties. Mums tikrai svarbi jūsų nuomonė, kad galėtume tobulėti ir suteikti jūsų lūkesčius atitinkančias paslaugas. Kad galėtume peržiūrėti jūsų atvejį, galbūt galėtumėte apie jį papasakoti plačiau el. paštu [email protected]? Labai lauksime jūsų laiško!
Atsakyti
Labai blogas aptarnavimas..., nerekomenduojame kavos draugas serviso, priduodamas kavos aparatas profilaktikai, o gražinamas sugadintas.., Gėda dėl tokio neatsakingumo prieš klientus..!
Klientas - buvęs
2021-09-16 13:53:49 IP 2i250u5e
Atsakyti
Kavos draugo serviso nerekomenduoju niekam!!! Aplenkite šią vietą jei nenorite gadintis dienos, net ne dienos, o ištisų savaičių!!!
Atsakyti
Sveiki,
Parduotuvėje konsultantai dirba puikiai taciau servisas tragedija. Jei jų tinklapyje parašai neigiamą atsiliepimą iškart istrina
Atsakyti
Noriu Ačiū pasakyt darbuotojai, dirbančiai Vilniaus Domus Galerijoj už atsidavimą darbuj, profesionalų ir nuoširdų aptarnavimą.Retai tenka sutikt tokių darbuotojų, kuris atiduoda visą save, kad pateikt info klijentuj.
Sėkmės darbe ir visur.
Atsakyti
Vaida 2021-01-14 14:27:52
Sveiki, norėčiau tik pasakyti, kad yra labai nemalonus aptarnavimas Vilniuje Upės g. 9. Atvažiavus atsiimti užsakymo, O NE APSIPIRKTI, gal būtų malonu jį gauti tinkamai supakuotą, kad smulkesnių prekių pakeliui nebarstytum, o paprašius maišelio smulkiom prekėm sudėti, gal jau nereikėtų10ct prašyti, kurių jau iš principo klientas neduotų. Gėda jums turėtų būti.
Na nereikia pamiršti, kad yra įsigalioję Europos Sąjungos įstatymai, dėl kurių vienkartiniai maišeliai yra apmokestinami, toks smulkus pastebėjimas.
Atsakyti
Sveiki, norėčiau tik pasakyti, kad yra labai nemalonus aptarnavimas Vilniuje Upės g. 9. Atvažiavus atsiimti užsakymo, O NE APSIPIRKTI, gal būtų malonu jį gauti tinkamai supakuotą, kad smulkesnių prekių pakeliui nebarstytum, o paprašius maišelio smulkiom prekėm sudėti, gal jau nereikėtų10ct prašyti, kurių jau iš principo klientas neduotų. Gėda jums turėtų būti.
Atsakyti
Andrius 2020-12-22 14:45:11
Sveiki,

jeigu jūs teisinatės dėl pasiteisinimo, tai geriau iš viso nesiteisinkit. Galit prisidengti kaštų struktūra ir panašiai, bet aš jums dar kartą kartoju, aš atėjau kaip argumentus surinkęs pirkėjas pas jus. Ir paprašiau nuolaidos Lietuvoje. Tai jūs ne tik, kad tos nuolaidos nepasiūlėte (bet kokios nuolaidos, aš nekalbu, kad tai turėjo būti DE kaina), jūsų vadybininkas įjugė "durnių", kad jis net nežino apie ką eina kalba ir Vokietijos rinkos informacijos jis nežino (esu garantuotas, kad puikiai žino, nes nu jūs patys tada diskredituomėte save jeigu jūsų žmonės nieko nežino). Tai galimybe man nupirkti tą įrangą pigiau jūs nepasinaudojote. Ir dabar pudrinat smegenis vėl, kad kainų lygis atstatytas. Tai aš dar kartą prisegu šiandien dienos kainą DE ir jūsų webe.
Taip pat prisegu info kokį komplektą už jūsų tik kavos aparato tuometinę kainą nusipirkau ir džiaugiuosi, kad jūsų vadyba pasididžiavo ir nuolaidos man nesuteikė. Turėjau galimybę įsigyti geresnį pasiūlymą (Kavos aparatas + kavos malimo mašina + pieno plakimo indas + kavos tirščių surinkimo indas + 2 pakuotės kavos. Ir tikiuosi, kad ši informacija jums "išspardys subines" ir su kitais ateities klientais pradėsite skaitytis. Matau, kad "subines" spardo jau dabar, nes buvusi kaina 499e už aparatą jau pavirto į 449e ir aš tuo džiaugiuosi. Arba galite dar palaikyti kainų lygius ir į jūsų rinką tada ateisime mes, tad jau nebeužteks nuleisti tik 50 eurų. Sėkmės darbuose!
Dėkojame už jūsų nuomonę. Džiaugiamės, kad jums pavyko nusipirkti pigiau. Gražių jums artėjančių švenčių.
Atsakyti
Kavos Draugas 2020-12-22 13:47:22
Sveiki, Andriau. Kad Vokietijoje turime elektroninę parduotuvę nėra paslaptis, kadangi mes viešai komunikuojame, kad Kavos Draugas yra tarptautinis parduotuvių tinklas, veikiantis Europoje. Nėra naujiena ir tai, kad kainos skirtingose šalyse gali skirtis dėl daugybės priežasčių - skirtingų mokesčių, skirtingų veiklos kaštų, skirtingų gamintojų ar rinkodaros veiksmų.
Šiuo konkrečiu atveju reagavome į Vokietijos rinkoje vykusią konkurento akciją, dėl to šioje rinkoje šią prekę buvo galima įsigyti su nuolaida ir pas mus. Po akcijos kaina gražinama į reguliarią kainą. Juk ir Lietuvoje daugelį prekių per akciją galite įsigyti su didele nuolaida. Nesiekiame nei apgauti, nei kažką slėpti, tačiau reaguodami į skirtingose rinkose vykstančias konkurentų aktyvacijas prisitaikome ir kiekvienoje šalyje vykdome skirtingas akcijas.
Sveiki,

jeigu jūs teisinatės dėl pasiteisinimo, tai geriau iš viso nesiteisinkit. Galit prisidengti kaštų struktūra ir panašiai, bet aš jums dar kartą kartoju, aš atėjau kaip argumentus surinkęs pirkėjas pas jus. Ir paprašiau nuolaidos Lietuvoje. Tai jūs ne tik, kad tos nuolaidos nepasiūlėte (bet kokios nuolaidos, aš nekalbu, kad tai turėjo būti DE kaina), jūsų vadybininkas įjugė "durnių", kad jis net nežino apie ką eina kalba ir Vokietijos rinkos informacijos jis nežino (esu garantuotas, kad puikiai žino, nes nu jūs patys tada diskredituomėte save jeigu jūsų žmonės nieko nežino). Tai galimybe man nupirkti tą įrangą pigiau jūs nepasinaudojote. Ir dabar pudrinat smegenis vėl, kad kainų lygis atstatytas. Tai aš dar kartą prisegu šiandien dienos kainą DE ir jūsų webe.
Taip pat prisegu info kokį komplektą už jūsų tik kavos aparato tuometinę kainą nusipirkau ir džiaugiuosi, kad jūsų vadyba pasididžiavo ir nuolaidos man nesuteikė. Turėjau galimybę įsigyti geresnį pasiūlymą (Kavos aparatas + kavos malimo mašina + pieno plakimo indas + kavos tirščių surinkimo indas + 2 pakuotės kavos. Ir tikiuosi, kad ši informacija jums "išspardys subines" ir su kitais ateities klientais pradėsite skaitytis. Matau, kad "subines" spardo jau dabar, nes buvusi kaina 499e už aparatą jau pavirto į 449e ir aš tuo džiaugiuosi. Arba galite dar palaikyti kainų lygius ir į jūsų rinką tada ateisime mes, tad jau nebeužteks nuleisti tik 50 eurų. Sėkmės darbuose!
Atsakyti
Andrius 2020-11-30 16:10:33
Lietuviška įmonė, kurios prekes pirkti labiau apsimoka tiesiai per aplinkui. Lietuvoje parduodama prekė 199e, vokiečiams ta pati prekė 155e.
Pasiskambinau telefonu pasiklausti ar galima tikėtis nuolaidos tiesiog atvykus į parduotuvę? Atsakymą gavau, kad nuolaidos galiu nesitikėti. Prie to paties norėjau dar ir pusiau automatinio kavos aparato, tai ir jo geresnės kainos galiu nesitikėti. Well... nu ok, tai jei jūs galvojate parduoti aparatą už 499, kai tuo tarpu Vokietijoje jo kaina 299, tai super, sėkmės!
Gal aš čia vienas toks kvailas, kad savo prekiaujamą produkciją stengiuosi lietuviams padaryti kaip įmanoma pigiau, nes aplinkui tai va tik tokie biznieriai... P.S. papinginau vokiško puslapio su kavos malūnu IP- tie patys, net nesugeba pas provaiderius Vokietijai užsisakyti DE IP. Nu bet čia jau kita istorija, sėkmės ieškant kvailių!
Sveiki, Andriau. Kad Vokietijoje turime elektroninę parduotuvę nėra paslaptis, kadangi mes viešai komunikuojame, kad Kavos Draugas yra tarptautinis parduotuvių tinklas, veikiantis Europoje. Nėra naujiena ir tai, kad kainos skirtingose šalyse gali skirtis dėl daugybės priežasčių - skirtingų mokesčių, skirtingų veiklos kaštų, skirtingų gamintojų ar rinkodaros veiksmų.
Šiuo konkrečiu atveju reagavome į Vokietijos rinkoje vykusią konkurento akciją, dėl to šioje rinkoje šią prekę buvo galima įsigyti su nuolaida ir pas mus. Po akcijos kaina gražinama į reguliarią kainą. Juk ir Lietuvoje daugelį prekių per akciją galite įsigyti su didele nuolaida. Nesiekiame nei apgauti, nei kažką slėpti, tačiau reaguodami į skirtingose rinkose vykstančias konkurentų aktyvacijas prisitaikome ir kiekvienoje šalyje vykdome skirtingas akcijas.
Atsakyti
As 2020-12-11 15:01:14
Na ką gi, Kavos draugas susiduria su problemom į kurias net nesiteikia atsakyti. Praeitą savaitę pirktos prekės, tai vis dar iki šiol sėkmingai laukiu. Atsakymo negaunu... Prieššventinis periodas iššūkis su kuriuo nesusidoroja. Yra kur tobulėti...
Sveiki. Labai atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos. Net ir šiuo šventiniu laikotarpiu beveik visas siuntas pristatome nurodytu laiku, tačiau esant tokiam dideliam užsakymų kiekiui, pasitaiko nesusipratimų ar vėlavimų pas kurjerius. Darome viską, kad visos siuntos klientus pasiektų laiku. Dar kartą atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Iš šios įmonės internetu įsigijome kavos aparatą JURA, tačiau vietoje naujo aparato gavome mūsų manymu naudotą ir sugedusį, nes net vieno puodelio kavos pagaminti nepavyko, neveikė kavos malūnėlis. Aparato dėžė buvo patrinta, kavos dangtelis aptaškytas riebalinėmis dėmėmis, ant liečiamo ekrano nebuvo apsauginės plėvelės. Nusiuntus neveikiančio aparato video ir paprašius grąžinti pinigus atkirto, kad negali priimti, nes į aparatą įpylėme kavos pupelių ir vandens, bet be jų aparatas neveikia ir patikrinti neįmanoma !!!! Savo inisiatyve jie nuvežė aparatą į JURA servisą, kuris po dienos paskambinęs patvirtino, kad aparatas veikia ir jokių problemų nėta, o su juo iki atvykimo į servisą padaryti jau 36 puodeliai kavos. Tai tik patvirtino mūsų įtarimus, kad aparatas turbūt iš Kavos Draugo ekspozicijos. Manau, kad ši įmonė nevertina kliento ir jos rinktis tikrai nederėtų. Jau antra savaitė neturime nei kavos aparato, nei 1400 Eur. Rytoj kreipsimės į Lietuvos vartotojų teisių tarnybą pagalbos. Tokias firmas reikia viešinti ir bausti, o geriausia bausmė nepirkti prekių.
Atsakyti
Na ką gi, Kavos draugas susiduria su problemom į kurias net nesiteikia atsakyti. Praeitą savaitę pirktos prekės, tai vis dar iki šiol sėkmingai laukiu. Atsakymo negaunu... Prieššventinis periodas iššūkis su kuriuo nesusidoroja. Yra kur tobulėti...
Atsakyti
Lietuviška įmonė, kurios prekes pirkti labiau apsimoka tiesiai per aplinkui. Lietuvoje parduodama prekė 199e, vokiečiams ta pati prekė 155e.
Pasiskambinau telefonu pasiklausti ar galima tikėtis nuolaidos tiesiog atvykus į parduotuvę? Atsakymą gavau, kad nuolaidos galiu nesitikėti. Prie to paties norėjau dar ir pusiau automatinio kavos aparato, tai ir jo geresnės kainos galiu nesitikėti. Well... nu ok, tai jei jūs galvojate parduoti aparatą už 499, kai tuo tarpu Vokietijoje jo kaina 299, tai super, sėkmės!
Gal aš čia vienas toks kvailas, kad savo prekiaujamą produkciją stengiuosi lietuviams padaryti kaip įmanoma pigiau, nes aplinkui tai va tik tokie biznieriai... P.S. papinginau vokiško puslapio su kavos malūnu IP- tie patys, net nesugeba pas provaiderius Vokietijai užsisakyti DE IP. Nu bet čia jau kita istorija, sėkmės ieškant kvailių!

Taip pat rekomenduojame

Daisena
CoffeePlace.lt

Adresas: Sandraugos g. 23, LT-52102 Kaunas.
Veiklos sritys: kava, arbata; didmeninė prekyba; gėrimai (nealkoholiniai); interneto parduotuvės; konditerija, saldumynai; maisto produktai; mažmeninė prekyba.
COFFEEPLACE.LT CoffeePlace.lt – platus kavos, kavos aparatų, arbatos, saldumynų, užkandžių asortimentas bei rutinos praskaidrinimas staigmenomis, dovanomis ar ypatingais pasiūlymais! Jau daugiau nei 25 metus mūsų kava sėkmingai keliauja į klientų namus ar biurus. Sukauptos patirties dėka, galime pasiūlyti tik...
Naujas uostas
Enjoy Meistrai

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buities paslaugos; biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; gėrimai (nealkoholiniai); interneto parduotuvės; kava, arbata; maisto produktai; prekybos įranga; restoranų, kavinių, barų įranga.
Įmonė valdo prekės ženklą „Enjoy Meistrai“ (kavos aparatų remonto centras), teikia kavos aparatų aptarnavimo ir remonto paslaugas, aprūpina savo klientus aukštos kokybės priežiūros ir kavos produktais. Daugiau kaip 6 metus aktyviai padedame savo klientams vienu tikslu - kad jų darbo vietoje ar namuose kvepėtų...
Coffee Address
Kava, kavos aparatų nuoma/pardavimas ir aptarnavimas

Adresas: Parko g. 39, Avižienių k., LT-14198 Vilniaus r.
Veiklos sritys: pardavimo automatai; gėrimai (nealkoholiniai); kava, arbata; maisto produktai; prekybos įranga; restoranų, kavinių, barų įranga.
Coffee Address UAB yra lyderiai Baltijos šalyse, turinys 29 metų darbo patirtį ir bendradarbiauja su daugiau nei 6000 įmonių. Esame kavos ekspertai ir mūsų tikslas pasiūlyti klientams aukščiausios kokybės kavos puodelį biure, kavinėje, viešbutyje arba išsinešimui. Esame žymiausių pasaulyje kavos aparatų Jura...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Ofšorinis verslo veikimas: privalumai ir trūkumai
Ofšorinis verslo veikimas: privalumai ir trūkumai
Luxlex LAW Firm Direktorė ir teisininkė Goda Avižienė: Sąvoka „Offshore" pirmą kartą buvo paminėta 1950 m. Jungtinių Amerikos Valstijų (toliau - JAV) Rytų pakrantės laikraštyje...
Kad energijos kainos netaptų iššūkiu: VIPA finansuoja organizacijų investicijas į energijos vartojimo efektyvumą
Kad energijos kainos netaptų iššūkiu: VIPA finansuoja organizacijų investicijas į energijos vartojimo efektyvumą
Pastaruoju metu ženkliai išaugus energijos išteklių kainoms, vis daugiau organizacijų skiria itin didelį dėmesį energijos vartojimo efektyvumo didinimui. Tai leidžia ne tik kontroliuoti ir mažinti...
"Littelfuse LT" verčia naują puslapį – modernios darbo vietos, nauji pastatai
"Littelfuse LT" verčia naują puslapį – modernios darbo vietos, nauji pastatai
JAV elektronikos gamybos bendrovės "Littelfuse" keletą metų vykdomas projektas, po kurio didelė dalis darbuotojų įsikūrė atnaujintose ir moderniose patalpose, jau artėja į pabaigą. "Littelfuse"...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

Manchester United 21,21 +12,82%
Boeing 178,36 +2,01%
AutoZone 2562,12 +1,81%
Goodyear 11,44 +1,33%
Intel 29,34 -1,11%
Google 97,60 -1,23%
NVIDIA 162,70 -1,51%
Apple 148,11 -1,96%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 79,73 -0,44%
Anglis 196,95 +16,09%
Auksas 1680,78 -4,75%
Sidabras 18,94 -3,96%
Varis 7749,00 -2,92%
Jautiena 5,65 -1,05%
Kava 5,91 -0,17%
Cukrus 0,77 -1,28%