Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Magnetukas, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Magnetukas
Taip pat rekomenduojame
MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimasAdresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.ltAdresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Telekomunikaciniai projektai
TelproAdresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LTAdresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Macy's
|
16,67
|
+4,19%
|
IBM
|
143,55
|
+3,90%
|
Goodyear
|
17,85
|
+3,30%
|
ConocoPhillips
|
50,04
|
+2,86%
|
Procter & Gamble
|
136,85
|
-0,65%
|
FedEx
|
278,26
|
-0,74%
|
AutoZone
|
1486,89
|
-1,80%
|
Oracle
|
76,66
|
-3,26%
|
Kava
|
3,66
|
+3,39%
|
Sidabras
|
27,29
|
+5,45%
|
Varis
|
8470,94
|
+6,26%
|
Anglis
|
86,74
|
-0,10%
|
Benzinas
|
1,76
|
+12,82%
|
Apelsinai
|
0,58
|
-7,94%
|
Dyzelis
|
1,79
|
+13,29%
|
Cukrus
|
0,66
|
+4,76%
|
2021-04-15 08:42:52 IP 2e7r3saf
2021-04-06 23:20:18 IP 28mau794
Gerbiamas, Loreti, - kadangi vis peikiate Magnetuko paslaugą be jokių argumentų, tai pabandysiu išdėstyti savo argumentuotą poziciją, o šių komentarų skaitytojai tegul sprendžia pagal save kas yra teisus šioje situacijoje.
Prie šio komentaro prisegamoje schemoje yra pavaizduota:
- Magnetuko bazinė stotis;
- Tarpinis kliento pasistatytas stulpas, ant kurio montuojant antenas pavyko pagauti signalą;
- Kliento namas, esantis maždaug už 80 metrų, prie stulpo prijungtas per belaidį WiFi.
Kadangi kliento namas buvo didelėje dauboje, apsuptoje medžių - pagauti signalą kliento name pastatant anteną - nebuvo jokių galimybių. Tuomet su klientu buvo sutarta, kad Magnetuko įvadą darome ant tarpinio taško (elektros stulpo), kuris ir bus traktuojamas kaip Magnetuko paslaugos įvadas, tuo tarpu klientas signalą nuo stulpo iki namo nusprendė perduoti ne per kabelį (kaip visuomet buvo rekomenduojama Magnetuko), tačiau per bevielio ryšio antenas.
Noriu akcentuoti, kad klientas pats atsisakė Magnetuko rekomenduojamo sprendimo tempti kabelį tarp namo ir stulpo, apeliuodamas į tai, kad paslaugos įrengimo metu buvo žiema, įšalusi žemė, ir kad atšilus orams - klientas kabelį prasitemps savo jėgomis (jei paaiškėtų, kad per WiFi signalas tarp namo ir stulpo nėra stabilus), kartu su kitais kabeliais, kuriuos klientas irgi planavo prasitempti ateityje.
Taigi, prisegamoje schemoje pavaizduotas pirminis susitarimas tarp Magnetuko ir kliento: gelsvame apskritime yra pavaizduota Magnetuko atsakomybė, o rausvame apskritime - kliento atsakomybė. Tačiau gavosi taip, kad krūmams tarp stulpo ir namo suvešejus ir dėl kitokių priežasčių - kliento namuose interneto paslauga veikdavo su protrūkiais, dėl kurių klientas vienareikšmiškai kaltindavo Magnetuką visa pilna apimtimi. Magnetukui primenant, kad interneto įvadu pagal sutartį yra traktuojamas stulpas, ir kad stulpe yra visas kliento užsakytas bei netrūkinėjantis interneto srautas - klientas šiuos teiginius traktuoja kaip "atsikalbinėjimus kliento nenaudai". Magnetukui primenant, kad pratempus kompiuterinį LAN kabelį tarp namo ir stulpo - bus eliminuoti interneto pastrigimai, tačiau klientas kategoriškai atsisako kabelį pratempti savo jėgomis....
Nemanau, kad reikėtų čia daugiau detalizuoti, kas buvo prieš 10 metų, tačiau manau visiems tapo akivaizdu, kad vien tik "noro, kad viskas gerai veiktų" nepakanka - kartais reikia daryti ir individualius sprendimus, kurie kainuoja tam tikras investicijas, kurias kažkas turi padengti...
Netiesą kalbi, taip kaip ir tada teikdamas paslaugos parodiją.
Visų pirma. Prieš pasirašant sutartį, signalo stiprumą matavai ant namo stogo. Atlikęs matavimus pareiškei "Ledas. Internetas bus kaip vėjas". Na pasirašius sutartį nei ledo nei vėjo nesigavo.
Antra: Apie kabelių tempimą. Tai gal dar pasakysi, kad elektra antenos maitinimui kibiru nešiojama buvo? Ar vieną kabelį nutempėm, o kito ne? Va bėda, kad tavo "paslauga" prapuolė per vidurį sutarties galiojimo ir nei labas nei viso gero. Darbuotojai nebekėlė ragelio į laiškus (beje kuriuos čia visiems siūlai rašyti) niekas nereagavo. Finale liko ir antena nutrenkta ant stulpo ir klausimai neišspręsti. Buvo investuoti pinigai į Tavo pažadus, o gavosi šnipštas. Tai tiesiog jeigu jau matai, kad nieko negali padaryti, tai ir nemeluok žmonėms. Suprantu, kad norisi kuo daugiau tų eurų surinkti, bet kartais to kaina būna per didelė. Interneto įrengimas kainavo brangiau negu tavo visa paslauga per keletą metų ir liko viskas numesta.
Trečia: Paskaitau kartais ką parašo žmonės apie tavo darbus. Gero nieko. Ir rašo dauguma tą patį ką aš mačiau. paslaugos kokybė, aptarnavimas, problemų neišsprendimas ir tt. Tiesiog kažkaip norisi, kad žmonės žinotų kas jų laukia pasirašius su Tavimi sutartį. Žinoma spręsti turi kiekvienas už save. Nu visokių gi pramogų žmonėms reikia.
Kodėl rašau pseudonimais?: Tiesiog nesu viešas žmogus ir viešinamas galiu būti tik su mano paties sutikimu. Šioje vietoje taip pat pagalvok. Rašau tiesą, jeigu reikia turiu pasilikęs labai daug tai pagrindžiančios medžiagos.
Ir pamoka pabaigai: dirbk ir elkis su žmonėm taip, kad tave prisimintų iš geros pusės, nežadėk to ko negali padaryti, nepardavinėk to ko neturi ir jeigu jau prisidirbai tai turėk savigarbos neįkišti galvą į smėlį, o išspręsti problemą taip kad neliktų žmonėms blogo kvapo po pabendravimo su tavim.
2021-04-06 19:31:46 IP 2i25110i
Labai keista, kad žmonės prieš užsisakydami Magnetuko paslaugas nepasiskaito komentarų internete. Matau yra keletas, greičiausiai pačių Magnetuko darbuotojų, parašytų teigiamų komentarų, o visa kita yra toks dumblas, kad net gražu skaityti. Bet svarbiausia šitas dumblas yra gryna tiesa. NETURI ŠITA KOMPANIJA CIVILIZUOTOS PASLAUGOS. O IR PATEIKTI TA BRIEDĄ KURĮ TURI TAIP PAT CIVILIZUOTAI NEMOKA. Aš turėjau laimę būti jų klientu keletą metų gal prieš 5 ar 6 metus. Ir matau niekas nepasikeitė. Bendravimo su šita kompanija blogą kvapą dar dabar jaučiu. IR TIKRAI NUOŠIRDŽIAI PATARIU NESIRINKIT ŠITOS KOMPANIJOS. BŪKIT PROTINGI. NEEIKVOKIT SAVO NERVŲ IR NEMĖTYKIT PINIGĖLIŲ VĖJAIS.
Su pagarba visiems buvusiems Magnetuko klientams.
Prie šio komentaro prisegamoje schemoje yra pavaizduota:
- Magnetuko bazinė stotis;
- Tarpinis kliento pasistatytas stulpas, ant kurio montuojant antenas pavyko pagauti signalą;
- Kliento namas, esantis maždaug už 80 metrų, prie stulpo prijungtas per belaidį WiFi.
Kadangi kliento namas buvo didelėje dauboje, apsuptoje medžių - pagauti signalą kliento name pastatant anteną - nebuvo jokių galimybių. Tuomet su klientu buvo sutarta, kad Magnetuko įvadą darome ant tarpinio taško (elektros stulpo), kuris ir bus traktuojamas kaip Magnetuko paslaugos įvadas, tuo tarpu klientas signalą nuo stulpo iki namo nusprendė perduoti ne per kabelį (kaip visuomet buvo rekomenduojama Magnetuko), tačiau per bevielio ryšio antenas.
Noriu akcentuoti, kad klientas pats atsisakė Magnetuko rekomenduojamo sprendimo tempti kabelį tarp namo ir stulpo, apeliuodamas į tai, kad paslaugos įrengimo metu buvo žiema, įšalusi žemė, ir kad atšilus orams - klientas kabelį prasitemps savo jėgomis (jei paaiškėtų, kad per WiFi signalas tarp namo ir stulpo nėra stabilus), kartu su kitais kabeliais, kuriuos klientas irgi planavo prasitempti ateityje.
Taigi, prisegamoje schemoje pavaizduotas pirminis susitarimas tarp Magnetuko ir kliento: gelsvame apskritime yra pavaizduota Magnetuko atsakomybė, o rausvame apskritime - kliento atsakomybė. Tačiau gavosi taip, kad krūmams tarp stulpo ir namo suvešejus ir dėl kitokių priežasčių - kliento namuose interneto paslauga veikdavo su protrūkiais, dėl kurių klientas vienareikšmiškai kaltindavo Magnetuką visa pilna apimtimi. Magnetukui primenant, kad interneto įvadu pagal sutartį yra traktuojamas stulpas, ir kad stulpe yra visas kliento užsakytas bei netrūkinėjantis interneto srautas - klientas šiuos teiginius traktuoja kaip "atsikalbinėjimus kliento nenaudai". Magnetukui primenant, kad pratempus kompiuterinį LAN kabelį tarp namo ir stulpo - bus eliminuoti interneto pastrigimai, tačiau klientas kategoriškai atsisako kabelį pratempti savo jėgomis....
Nemanau, kad reikėtų čia daugiau detalizuoti, kas buvo prieš 10 metų, tačiau manau visiems tapo akivaizdu, kad vien tik "noro, kad viskas gerai veiktų" nepakanka - kartais reikia daryti ir individualius sprendimus, kurie kainuoja tam tikras investicijas, kurias kažkas turi padengti...
2021-04-06 19:27:06 IP 2i25110i
Mindaugai
Bent iš kito IP adreso parašyk, kad visai juokinga nebūtų. Nu tu pats pasižiūrėk iš šito adreso (IP 2i25110i) tu rašai atsakymus klientams iš to paties ir teigiami atsiliepimai. Tu tikrai durnini žmones. Tu juos tiesiog apgaudinėji pilna to žodžio prasme.
Džiugu, kad dalinatės su visais savo žiniomis apie informacines technologijas, komentuodamas IP adresus, jų veikimo principus. Susidaro įspūdis, kad per pastaruosius 6 metus kol mes nebendravome - Jūs stipriai patobulėjote IT technologijose ir galimai "žinote" kaip Magnetuko serveriai skirsto IP adresus savo vartotojams...! (...sarkastiškai juokauju, žinoma!..)
Gaila, tačiau teks Jus nuvilti, kad nesate teisus: IP adresas (2i25110i) nėra priskirtas konkrečiai vienam mano kompiuteriui - šis IP adresas yra naudojamas tam tikro Kauno mikrorajono abonentų interneto srautui išleisti į išorę. Sutinku ir patvirtinu, kad didžioji dalis iš IP adreso 2i25110i komentarų yra rašyti būtent mano kaip viešai prisistatančio įmonės atstovo, tuo tarpu keletas komentarų iš to paties IP - yra parašyti kaiminystėje esančių patenkintų Magnetuko klientų, kurie naudojasi Magnetuko internetu tiek ofisuose, tiek namuose iš to paties IP adreso. O gal Jūs norite įpareigoti kiekvieną komentuojantį užsisakyti atskirą nepriklausomą išorinį IP už papildomą mokestį arba uždrausti jiems rašyti teigiamus/neigiamus atsiliepimus?
Galų gale retorinis klausimas - ar Jūs tikrai galvojate, kad būdami IT paslaugų įmone darytumėmės sau "meškos paslaugą" ir komentuotumėme iš to paties IP? Mes nesislepiame po slapyvardžiais "Stebuklas", "Buvęs klientas" ir pan. ir viską komentuojame oficialiai prisistatydami įmonės ar konkretaus darbuotojo vardu.
2021-04-06 19:23:01 IP 2i25110i
ŽMONĖS patikėkit PRAŠAU visi teigiami atsiliepimai yra parašyti pačio Magnetuko. Mindaugas Surdokas yra viso to autorius. Magnetuko paslauga yra š***s. Visiškas š***s ir apgaulė. Kas netiki.. bandykit. Po metų rašysit tą patį ką aš rašau.
Labai malonu, kad nepamirštate Magnetuko, netgi 6 metams praėjus nuo sutarties nutraukimo - tiek daug savo brangaus laiko skiriate komentarų rašymui apie Magnetuką: per pastaruosius 6 mėnesius parašėte netgi 9 komentarus!
Apgailestaujame, kad nusprendėte pakeisti interneto tiekėją, ir tikimės, kad dabartinis Jūsų interneto tiekėjas patenkina visus Jūsų poreikius.
Interneto paslauga yra masinio vartojimo produktas - vieniems patinka viena firma, kitiems - kita firma, vieni keičia operatorių dėl techninių aspektų, kiti - dėl kainos, o tretiems yra aktualus asmeninis motyvas. Esame nedidelė sparčiai auganti įmonė, ir klientus vadiname vardais-pavardėmis, o ne "mokėtojo kodais", kaip daro didieji operatoriai, sugebame pasiūlyti kiekienam klientui individualius problemų sprendimus. Deja, Jūsų lūkesčiai interneto paslaugai neatitiko pasirinkto mokėjimo plano: užsisakėte privatiems asmenims skirtą planą, tačiau interneto paslaugai kėlėte reikalavimus, kurie yra numatyti tik brangesniuose verslo įmonių planuose, o verslo plano - neužsisakėte.
Viešai rašydamas neigiamus komentarus apie Magnetuką vis peikiate Magnetuko paslaugų kokybę, aptarnavimą, tačiau kodėl pamirštate viešai pridėti faktą, kad Jūsų užsakytos paslaugos vieta yra visiškoje dauboje, apsupta aukštų medžių, dėl kurių nėra jokio matomumo į Magnetuko ir kitų operatorių bokštus? Ar reikia priminti, kad Jūsų adrese netgi neveikė normaliai mobilaus ryšys telefono pokalbiams, ir kad turėjote pasistatyti specialų stiprintuvą ryšio pagerinimui ir Magnetukas tuo metu buvo praktiškai vienintelis interneto ryšį galintis pasiūlyti operatorius Lietuvoje jus dominančiame adrese?
Jeigu ištiesų esate garbingas ir už savo žodžius atsakantis verslininkas, tai ar tikrai paprieštarausite teiginiui, kad Jūsų adrese netgi televizijos signalas netraukė, ir palydovines antenas Jums teko montuoti ant aukštų stulpų, stovinčių ~80 metrų nuo namo, nes prie namo elementariai nebuvo galimybės pagauti netgi palydovinio signalo dėl gausių medžių? Galėčiau daug čia prirašyti apie Jūsų išskirtai techniškai nedėkingą situaciją ir kitus niuansus - tačiau mūsų keliai išsiskyrė prieš 6 metus, mes dirbame toliau, o per tą laiką Magnetuko klientų ratas, priešingai Jūsų teiginiams - tik nuolatos auga...!
Gerbiame ir reaguojame į kiekvieną atsiliepimą (tiek teigiamą, tiek neigiamą), tačiau nesuprantame, kodėl taip atkakliai rašinėjate komentarus apie Magnetuką bei komentuojate esamų ir buvusių Magnetuko klientų atsiliepimus. Jeigu turite pagrįstų pretenzijų ir reikalavimų mūsų įmonei - prašome kreiptis į mus el. paštu info@magnetukas.lt arba į atitinkamas institucijas, kurios galėtų padėti išspręsti šią situaciją.
2021-04-05 14:46:58 IP 2i23s94b
Klientas apie Magnetukas 2021-04-01 10:54:27, IP 2i25110i
Na jei jums kažkas neveikė, tai nereiškia kad visiems neveikia. Ir nepavydėkite. Kiekvienas turi teisę rinktis ir aš pasirinkau kas man geriausia. Man tinka Magnetukas aš ir naudojuosi, jums...
UAB Magnetukas apie Magnetukas 2016-07-14 19:06:58, IP 2i25110i
Sveiki, Laimi.
Džiaugiamės, kad mūsų paslaugos atitiko Jūsų lūkesčius, ir teigiamomis emocijomis pasidalinote internete!
Magnetuko kolektyvas
UAB Magnetukas apie Magnetukas 2016-07-14 19:11:49, IP 2i25110i
Sveiki, Apgailestaujame, kad susidūrėte su tam tikromis problemomis. Labai norėtumėme Jums padėti. Prašome kreiptis telefonu 8-600-21955 arba el. paštu: info@magnetukas.lt kad galėtumėme...
Kaip matote iš to pačio IP kada yra patogu atsakoma klientams magnetuko vardu, kitu atveju yra pagiriama magnetuko paslauga.
Gražu.
2021-04-05 14:31:36 IP 2i23s94b
Na jei jums kažkas neveikė, tai nereiškia kad visiems neveikia. Ir nepavydėkite. Kiekvienas turi teisę rinktis ir aš pasirinkau kas man geriausia. Man tinka Magnetukas aš ir naudojuosi, jums netiko - atsisakėte paslaugų ir valio! Jei turėjote kažkokių problemų tai nereikia čia jų visiems prikišinėti!!! Jei jums ir dar kažkam nepasisekė, tai nereiškia, kad ir man bus blogai, Savo problemų nekiškite man. Vieni keikia, kiti giria, visi atsirenkame kas mums geriausia. Jūs galite surinkti 20 savo likimo brolių, aš galiu surinkti tiek pat gerų atsiliepimų iš savo rato. Čia turbūt tiks posakis "Kas vienam tinka, kitam - nepatinka!"
Jei jau parašiau gera atsiliepimą, tai nereiškia kad man už jį sumokėjo. Gal jums kažkas moka už blogus atsiliepimus???!!! Nes kiek matau komentuojate kiekvieną gerą ar blogą atsiliepimą.
Nepamirškite, kad bloga reklama ir yra reklama :) Palinkėsiu jums daugiau pozityvo!!!
Bent iš kito IP adreso parašyk, kad visai juokinga nebūtų. Nu tu pats pasižiūrėk iš šito adreso (IP 2i25110i) tu rašai atsakymus klientams iš to paties ir teigiami atsiliepimai. Tu tikrai durnini žmones. Tu juos tiesiog apgaudinėji pilna to žodžio prasme.
2021-04-04 11:21:33 IP 2fbarp31
2021-04-01 10:54:27 IP 2i25110i
Pats Mindaugelis rasineja, ant IP paspauskit :DDDD giria savo paslaugas :D kaip graudu ir apgailetina, kaip buvo saraske taip ir liko :DDDD
2021-04-01 10:54:27 IP 2i25110i
Tau pasisekė. Ne tiesiog tu laimės kūdikis. Esami klientai keikia magnetuko paslaugas, buvę džiaugiasi atsikratę ir stebisi iš kur naujų naivuolių dar atsiranda. Skaitant tavo atsiliepimą susidaro įspūdis kad tu:
1. Gal būt internetą turėjai dėl mados. Na tipo visi turi ir aš turiu bet nesinaudoju.
2. Mindaugas Surdokas tau sumokėjo už atsiliepimą
3. Arba tu pats ir esi Mindaugas Surdokas
p.s. atvažiuok pas mane atiduosiu dar vieną anteną, kuri pas mane liko nes magnetukas nesiteikė nei pasiimti nei ko nors kompensuoti. O dar jeigu reikia tau nurodysiu dar kokia dvidešimt mano likimo brolių.
Taigi mielasis, kad ir kiek š..dą šokoladu tepsi, š***s š..du ir liks.
Jei jau parašiau gera atsiliepimą, tai nereiškia kad man už jį sumokėjo. Gal jums kažkas moka už blogus atsiliepimus???!!! Nes kiek matau komentuojate kiekvieną gerą ar blogą atsiliepimą.
Nepamirškite, kad bloga reklama ir yra reklama :) Palinkėsiu jums daugiau pozityvo!!!
2021-03-31 02:01:46 IP 2i23vmn7
Esu visiskai patenkintas. Atvede optini kabeli, pajunge interneta su tv ir jau pora menesiu naudojames. Nei karto nedingo internetas, tiesa telikas kartais pastrigineja, bet aiskina kad strigimai yra del to, kd pajungtas priedelis per vaifaju. Sake, kad pajungus per kabeli - striginejimu nebebus. Tai kol labai ikyriai nestrigineja, tol kabelio netempiu. Rekomenduoju.
2021-03-31 01:58:16 IP 2i23vmn7
O aš džiaugiuosi Magnetuko paslaugomis. Turėjom anteną, nutraukus sutartį ją grąžinom ir niekas jokių pinigų nepriskaičiavo, išminusavo jos vertę ir liko susimokėti tik už internetą, koks skirtumas kiek metų ji kabo, ne mano, tai ir grąžinau. Manau žmonėms laikas pradėti skaityti sutartis ir niekas nieko jei laikaisi sutarties sąlygų - nepriskaičiuoja. Toks vaizdas, kad tos problemos kyla tiems žmonėms, kurie patys yra problematiški.
Magnetuke vėl užsisakėm 4G internetą ir pokalbius, viskas veikia kuo puikiausiai, pokalbių planus gavom superinėm kainom ir dar dovanų gavom Google diske 50GB vietos :)
1. Gal būt internetą turėjai dėl mados. Na tipo visi turi ir aš turiu bet nesinaudoju.
2. Mindaugas Surdokas tau sumokėjo už atsiliepimą
3. Arba tu pats ir esi Mindaugas Surdokas
p.s. atvažiuok pas mane atiduosiu dar vieną anteną, kuri pas mane liko nes magnetukas nesiteikė nei pasiimti nei ko nors kompensuoti. O dar jeigu reikia tau nurodysiu dar kokia dvidešimt mano likimo brolių.
Taigi mielasis, kad ir kiek š..dą šokoladu tepsi, š***s š..du ir liks.
2021-03-11 10:16:23 IP 66et2jaf
Magnetukas daug geriau uz vezliska Telia interneta!
2021-02-26 13:13:58 IP 2i25110i
Magnetuke vėl užsisakėm 4G internetą ir pokalbius, viskas veikia kuo puikiausiai, pokalbių planus gavom superinėm kainom ir dar dovanų gavom Google diske 50GB vietos :)
2021-02-24 19:29:45 IP 2i2401c5
pati nuoširdžiausia antirekomendacija. NEPRASIDĖKITE. Nutraukti sutartį, net po sutarties pabaigos be netęsybų neįmanoma. Parašius prašymą neperspėjo dėl įrangos gražinimo. Atsiuntė sąskaitą su netesybom, kur buvo priskaičiuota pilna antenos kaina ir pilna modemo kaina, nors naudotąsi jau daug metų. Bandėme aiškintis telefonu. Reikalauja nuimti nuo stogo 10-ties metų senumo anteną patiems arba pasinaudoti jų paslauga už 150eur. Pradėjome naugrinėti sutartis (jų buvo penkios), paskutinej sutarti modemas nenurodytas. Jie teigia, kad galioja visos penkios sutartys, todėl reikia sumoketi už modemą pilną kainą. Nuvažiavome aiškintis gyvai, laikė baisioj laiptinėj ant laiptų, net nepasiūlė užeiti į ofisą. Ginčijomės dėl daugelio punktų, galiausiai priėjom sprendimą, kad išrašys naują sąskaitą su išliekamąja verte. Finale sąskaita sumažėjo nuo 170eur iki 40eur. Išsaugojom visus laiškus, sąskaitas. Kreipsimės į vartotojų teises su įrodymais.
2021-02-21 10:43:43 IP 2fbaqg1a
Telikas veikia tiesiog super - visiems kas patiriate nepatogumu atsisukinejant laidas - patariu pasikeisti priedelius i TVIP, kuri pries menesi gavau vietoje seno ir nebegaliu atsidziaugti! Dar karta saunuoliai!!
2021-01-01 20:22:04 IP 28mb23ad
Labai keista, kad žmonės prieš užsisakydami Magnetuko paslaugas nepasiskaito komentarų internete. Matau yra keletas, greičiausiai pačių Magnetuko darbuotojų, parašytų teigiamų komentarų, o visa kita yra toks dumblas, kad net gražu skaityti. Bet svarbiausia šitas dumblas yra gryna tiesa. NETURI ŠITA KOMPANIJA CIVILIZUOTOS PASLAUGOS. O IR PATEIKTI TA BRIEDĄ KURĮ TURI TAIP PAT CIVILIZUOTAI NEMOKA. Aš turėjau laimę būti jų klientu keletą metų gal prieš 5 ar 6 metus. Ir matau niekas nepasikeitė. Bendravimo su šita kompanija blogą kvapą dar dabar jaučiu. IR TIKRAI NUOŠIRDŽIAI PATARIU NESIRINKIT ŠITOS KOMPANIJOS. BŪKIT PROTINGI. NEEIKVOKIT SAVO NERVŲ IR NEMĖTYKIT PINIGĖLIŲ VĖJAIS.
Su pagarba visiems buvusiems Magnetuko klientams.
2021-01-01 20:14:53 IP 28mb23ad
2021-01-01 20:09:15 IP 28mb23ad
Nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis. Interneto ryšys labai nepastovus, dirbant iš namų jokiais būdais neįmanoma pasikliauti šiuo tiekėju. Dažnai sutrinka interneto ryšys būtent darbo metu, o sutrikimus šalina tik iki 18 valandos.
2021-01-01 20:05:46 IP 28mb23ad
2020-12-27 20:44:59 IP 2fbaqg1a
2020-12-07 14:46:06 IP 2e7r3tad
2020-10-25 10:10:00 IP 28m843j0
Su pagarba visiems buvusiems Magnetuko klientams.
2020-10-15 02:01:18 IP 2der04v3
2020-09-28 13:32:38 IP 2i24rv08
2020-09-23 21:35:32 IP 2fbaqg1a
2020-08-29 08:57:22 IP 2e7r436m
2020-06-14 13:26:07 IP 2fbas7nd
Pats blogiausias internetas ir TV,
2020-05-22 08:00:59 IP 2ivrp3dv
2020-05-21 15:20:09 IP 2g44c6qv
2020-05-15 23:51:28 IP 2juagj6e
2020-04-10 13:06:52 IP 2e7r3v3d
Su jais turejau reikalu 8 metus, internetas vis letejo ir letejo, po 7 metu, paprasiau padidinti greiti, padidinino tik imoka.
Greitis taip ir liko, toks koks buvo.
Pazadejo pakeisti antena, nes sena jau nuseno, nepakeite, pazadejo pakeisti rutoriu, nepakeite.
Kaip pasakiau, kad daugiau nebegaliu kenteti, paprase susimoketi uz 8 metu antena, rutoriu, netesybas viso 200 eu.
Jai kas svarstot ka daryti, patarimas, neprasidekit. Su tokiu poziuriu, turetu ilgai netraukti.
2020-04-07 17:37:06 IP 2i25103f
2020-01-27 14:57:34 IP 2e7r3ndq
Pradžioje visiems rekomenduodavom dėl palyginus nedidelės kainos ir pakankamai geros kokybės. Aišku kažkokių gedimų pasitaikydavo, bet į nusiskundimus buvo reaguojama ir problemos greitai sprendžiamos. O dabar TRAGEDIJA!!! Gailimės, kad pratęsėm sutartį! Kokybė apgailėtina, problemų sprendimas ilgas ir miglotas. Sąskaita mokama už mėnesį, kai praktiškai pusę to mėnesio dėl kažkokių gedimų nebuvo interneto.
Kaip matau apie Jus surašyti vien blogi atsiliepimai, jeigu nenorite, kad klientai bėgtų kitur, tvarkykitės!
2020-01-20 20:00:47 IP 2df6b16h
Apsurdas!!!!! Nu ir ant galo saskaita paskaiciuoja ispudingai: per mėn mokedavau 9€, o jau kai nutrauki sutarti už 9 dienas paskaiciavo 7€. Normaliai..... nu as nenuskursiu del pinigeliu, bet ju mano kieme nebus nei kojos ir VISIEMS SAKYSIU TIK ATSISAKYT JU IR NESIJUNGT !!!!!!!!!
2019-11-11 19:01:31 IP 2df77t6d
2019-11-02 15:37:48 IP 2i2413e4
Nieko nepirkit iš Magnetukas. Absoliučiai nieko. Sutaupysit nervu ir pinigu.
2019-10-16 11:43:34 IP 28mdr2te
Sutartis nutraukta vasaros pradžioje, po mėnesio atvažiavo jaunas, nepatyręs vaikinukas, vienas! Jam vienam nepavyko nukabinti antenos, drebančiomis kojomis bandė lipti, bet pabijojo sakė atvažiuos su draugu ir nukabins, paimė tik modemą.Bet......spalio mėn niekas nieko.Dabar kaip iš giedro dangaus gaunu laišką, kad turiu atiduoti įrangą pati ir dar turiu sumokėti už jų vizitą 15€ už valandą! Jie yra specialistai turi turėti visą įrangą užlipti ant stogo ir turėjo patys pasiimti, patys juk užkabino kas mano jėgomis tą įrangą ir grąžinau.Jei neatiduosiu grąsina su anstoliais.
Nauji vartotojai prieš pasirašydami sutartis gerai pagalvokit ar verta!
Nauji vartotojai prieš pasirašydami sutartis gerai pagalvokit ar verta!
O čia dar vieno buvusio kliento skundas situacija tokia pati!
Vaidas
2019-02-24 20:12:33 IP 2g4485rvAtsakyti
Nutraukiant sutarti prasidejo cirkai.Irangos 3 menesius piktybiskai nevaziavo nusiemineti.Poto pasiaiskinimai kodel delse atsiimti iranga buvo vaiku lygio, kad klientas pats kaltas mazdaug, , daug melo, , purvo, , galiausiai perdave antstoliams kad negrazinu antenos, nors kompromiso is ju puses nebuvo.30 dienu prie interneto tiekimo nutraukima termino patys nesilaiko, nors man del jo priekaistavo.Pats internetas veike gerai, neturiu problemu.Bet kai noresit nutraukti sutarti tada bando isgrezt kuo daugiau pinigu.
2019-10-16 11:33:09 IP 28mdr2te
Nauji vartotojai prieš pasirašydami sutartis gerai pagalvokit ar verta!
2019-10-11 21:16:25 IP 2ivsqmgo
2019-09-20 11:54:37 IP 2i24uc52
2019-09-06 11:21:21 IP 2cfq7j6g
2019-09-05 14:32:37 IP 2ju3ktt7
2019-08-27 19:10:29 IP 2i2413e4
Pritariu Mariui 100%, nes as nenorejau testi sutarties ne tik del to, kad pastoviai trukinedavo internetas, bet ir del to, kad pardavinejau busta, bet buvau konsultanto uztikrinta, kad jei parduosiu bet kada galesiu nutraukt, aisku, nesitikejau, kad taip greit ims ir atsiras pirkejas, ramia sirdim pratesiau sutarti neterminuotam laikotarpiui, berniukai net pasizymejo, kad tokia situacija...taigi, bustas parduotas, sutarti nutraukiau, tai paskaiciavo uz visus metus 83 euriukus ir jokiu kalbu, mokek mergyte, daugiau nenoriu ziuret i ta puse ir kiti nelyskit i si mesla
Dabar, 1 pilnus metus, kas diena visiem ir visur aš rašysiu apie šita kompanija. Pavyko jiem paimti iš manes pinigus, bet aš pasistengsiu, kad jie prarastu daugiau negaudami klientų.
2019-08-27 19:04:53 IP 2i2413e4
Trumpa istorija: Buvau su Magnetukų vienerius metus naudojant šviesolaidi interneta: Absoliutus pinigu iššvaistimas.
Man reikėjo totaliai 2+ mėnesiu, kad pagaliau galėčiau priverstinai atsisakyti jų paslaugu. Tai buvo varginantis, nervinantis ir ilgai užtrunkantis procesas. Teko sumokėti 120 Euru už tą sutarties nutraukimą.
Per kelias dienas atvažiavo UAB Telia darbuotojas ir atvežė naują modemą, viska pajungė ir vietoj viska išbandėm.
Viskas gavosi nuostabiai. Visos bedos, kurias turėjau per Vienerius metus su Magnetuku, viskas dingo. Nori atsisiusti faila per Torrent? Siuskis kiek nori diena ir nakti. Nori pažaisti su draugais? Internetas nepradings ir nestrigines. Greitis, Stabilumas ir patikimumas - Tai yra Telia.
Jeigu manot, jog Magnetukas apsimoka daugiau, tai pamirškit. Sumokėsit keliais eurais mažiau į menesi, bet to interneto didele dali dienos, savaites ir menesio nebus. Už tokius pinigus jų paslaugos yra nevertos.
Neeikit i Magnetuka, negalvokit ir pamirškit. Galit pasiūlyti savo kaimynui, jeigu jo nekenčiat. 2 metus kankinsis.
2019-08-13 12:52:21 IP 2g44dlhp
Oof. Didelis oof. Kaunieciai priseskit visi kurie ieskosi nuomones apie Magnetuko sviesolaidini interneta. Rasau is telefono, tai nesitikekit tvarkyngos Lietuviu kalbos, bet va mano patirtis per 1 metus.
Pirma, turiu pasakyti, jog zmoniu aptarnavimas ir dirbantis ten specialistai, kurie uzsiima skambuciais ir problemu atveju pagalba turi mano pagarba. Pagalbus, darbstus, kantrus ir uzsiemantis. Jie kaip zmones dirba gerai ir yra suprantantys ka daro. Savaime aisku, jog jie negali viska zinoti ir negali viska reguliuoti (nes ne jie dirba prie ju serveriu, mokesciu popieriu ir t.t, jie yra kaip tarpininkai, kurie kalbasi su zmonem). Su jais, kaip zmonem problemu jokiu absoliuciai.
Dabar judam prie antros dalies. Sviesolaidinis internetas (300Mb/s (kuris istikro yra 30mb/s, bet cia visose kompanijose taip)). Oof. Iskarto rasau visiem tiem, kurie megsta stabiluma savo zaidimose (ir nenori tureti geriausiom dienom 70ms iki ant savaitgaliu 220ms ant zaidimu kaip Overwatch, Warframe ir ant Minecraft (Taip, Minecraft. Ooof skausmas) arba ziurint koki nors filma ilgiau nei valandai. Pabrieziu tai idemiai skaitykit: STABILUMAS yra neegzistuojantis kaip faktorius. To dalyko nera, nebuvo ir nebus.
Atsisiuntimo ir Issiuntimo greitis? Stabilus 30mb/s, skundu tame? Visiskai nera. Bet stabilumas? tai nera egzistuojantis dalykas. Dabar jus galit pamanyti, kad gyvenu kazkur toli nuo miesto, bet taip nera. As gyvenu paciam mieste ir mano 2 pazystami zmones, kurie irgi atsisake Telia ir nuejo pas Magnetuka skundziasi del tu paciu problemu.
As buves Telia sviesolaidzio vartuotojas daugiau negu 5 metus. NIEKADA per tuos 5 metus nebuvo tokiu nesamoniu, tokiu kas dieniniu interneto dingimu, tokio nerealaus dydzio lago. Mano telefonas pajungtas per USB prie kompiuterio ir naudojamas kaip modemas duoda maziau Ping negu Sviesolaidinis kabelis. Ar cia kazkoks pasityciojimas?
Budamas Telia vartuotojas, mano Ping amzinai buvo nuo 40 iki max 60ms is visu Europos serveriu (visokiausi zaidimai, Twitch) ir 120-140 is Amerikos serveriu palaikomu zaidimu. Mano 2 pazystami kurie siuo metu yra Magnetuke turi lygiai tuos pacius skaicius, o gyvena kitoj miesto pusei (bet vistiek netoli centro).
Gerai. Kaip as zinau, jog cia Magnetukas pisa prota o ne Telia?
Tai as zinau, del to, jog naudojant bet kokia pastovia pinginimo programa ir ziurint per kokius serverius tavo paketai einasi aiskiai matosi 3 pirmi (DNS) serveriai nuo tavo kompiuterio. Pastebejus bent 5 minutes jau aiskiai matosi, kad jie springsta ir su jais susisiekimas pastoviai strigineja nuo 1-2 iki 40-80 ms atsakymais. Del tu sokinejimu viskas kita irgi stringa. Darbuotojai Magnetuko daznai naudoja Tracert per kompiuterio CMD, ir aisku ten rodys 1ms, nes tai yra vienas paketas 1 karta issiustas. Tai yra neteisingi ir klaidingi rodmenys.
Finalas: Jeigu norit naudoti sviesolaidini interneta tik narsyti Facebook ir kartais Youtube? Galit eiti i Magnetukas. Jeigu jum reikia stabilumo, patikimumo ir jokiu striginejimu? Jeigu esat Telioi, ten ir lykit. As iskentejau 1 metus Magnetuke. Po keliu dienu priverstinai atsisakau ju paslaugu (mano draugai irgi) ir teks mum susimoketi vos ne po 80 euru. Verta? Aisku ne, bet daugiau nebekentesim. Atsibodo nerealiai.
Oh dar vos nepamirsau. Naudojant Torrent? Ha. Pradek siustis ir po 1-2 min tau atjungs interneta 60 minuciu priverstinai. Ir tu nieko del to negalesi padaryti kaip tik laukti. Joo 1 metai letai praejo su sita nesamone. Ka as kaltinu? Tie kas palaiko ju data bazes ir biurokratija visa. Tie zmones kurie atsako zmonem per telefona patis nesupranta, kaip tokios nesamones gali buti ir as juos nekaltinu.
Grysiu atgal i Telia. Mokesiu kelis eurus daugiau i menesi, bet bent pagaliau galesiu normaliai atsisesti ir pazaisti su savo draugais arba atlikti savo darba be maldavimo, kad nenuluztu internetas.
Marius.
2019-08-13 12:10:23 IP 2g44dlhp
2019-08-06 23:19:46 IP 2j22aei2
Pirma, turiu pasakyti, jog zmoniu aptarnavimas ir dirbantis ten specialistai, kurie uzsiima skambuciais ir problemu atveju pagalba turi mano pagarba. Pagalbus, darbstus, kantrus ir uzsiemantis. Jie kaip zmones dirba gerai ir yra suprantantys ka daro. Savaime aisku, jog jie negali viska zinoti ir negali viska reguliuoti (nes ne jie dirba prie ju serveriu, mokesciu popieriu ir t.t, jie yra kaip tarpininkai, kurie kalbasi su zmonem). Su jais, kaip zmonem problemu jokiu absoliuciai.
Dabar judam prie antros dalies. Sviesolaidinis internetas (300Mb/s (kuris istikro yra 30mb/s, bet cia visose kompanijose taip)). Oof. Iskarto rasau visiem tiem, kurie megsta stabiluma savo zaidimose (ir nenori tureti geriausiom dienom 70ms iki ant savaitgaliu 220ms ant zaidimu kaip Overwatch, Warframe ir ant Minecraft (Taip, Minecraft. Ooof skausmas) arba ziurint koki nors filma ilgiau nei valandai. Pabrieziu tai idemiai skaitykit: STABILUMAS yra neegzistuojantis kaip faktorius. To dalyko nera, nebuvo ir nebus.
Atsisiuntimo ir Issiuntimo greitis? Stabilus 30mb/s, skundu tame? Visiskai nera. Bet stabilumas? tai nera egzistuojantis dalykas. Dabar jus galit pamanyti, kad gyvenu kazkur toli nuo miesto, bet taip nera. As gyvenu paciam mieste ir mano 2 pazystami zmones, kurie irgi atsisake Telia ir nuejo pas Magnetuka skundziasi del tu paciu problemu.
As buves Telia sviesolaidzio vartuotojas daugiau negu 5 metus. NIEKADA per tuos 5 metus nebuvo tokiu nesamoniu, tokiu kas dieniniu interneto dingimu, tokio nerealaus dydzio lago. Mano telefonas pajungtas per USB prie kompiuterio ir naudojamas kaip modemas duoda maziau Ping negu Sviesolaidinis kabelis. Ar cia kazkoks pasityciojimas?
Budamas Telia vartuotojas, mano Ping amzinai buvo nuo 40 iki max 60ms is visu Europos serveriu (visokiausi zaidimai, Twitch) ir 120-140 is Amerikos serveriu palaikomu zaidimu. Mano 2 pazystami kurie siuo metu yra Magnetuke turi lygiai tuos pacius skaicius, o gyvena kitoj miesto pusei (bet vistiek netoli centro).
Gerai. Kaip as zinau, jog cia Magnetukas pisa prota o ne Telia?
Tai as zinau, del to, jog naudojant bet kokia pastovia pinginimo programa ir ziurint per kokius serverius tavo paketai einasi aiskiai matosi 3 pirmi (DNS) serveriai nuo tavo kompiuterio. Pastebejus bent 5 minutes jau aiskiai matosi, kad jie springsta ir su jais susisiekimas pastoviai strigineja nuo 1-2 iki 40-80 ms atsakymais. Del tu sokinejimu viskas kita irgi stringa. Darbuotojai Magnetuko daznai naudoja Tracert per kompiuterio CMD, ir aisku ten rodys 1ms, nes tai yra vienas paketas 1 karta issiustas. Tai yra neteisingi ir klaidingi rodmenys.
Finalas: Jeigu norit naudoti sviesolaidini interneta tik narsyti Facebook ir kartais Youtube? Galit eiti i Magnetukas. Jeigu jum reikia stabilumo, patikimumo ir jokiu striginejimu? Jeigu esat Telioi, ten ir lykit. As iskentejau 1 metus Magnetuke. Po keliu dienu priverstinai atsisakau ju paslaugu (mano draugai irgi) ir teks mum susimoketi vos ne po 80 euru. Verta? Aisku ne, bet daugiau nebekentesim. Atsibodo nerealiai.
Oh dar vos nepamirsau. Naudojant Torrent? Ha. Pradek siustis ir po 1-2 min tau atjungs interneta 60 minuciu priverstinai. Ir tu nieko del to negalesi padaryti kaip tik laukti. Joo 1 metai letai praejo su sita nesamone. Ka as kaltinu? Tie kas palaiko ju data bazes ir biurokratija visa. Tie zmones kurie atsako zmonem per telefona patis nesupranta, kaip tokios nesamones gali buti ir as juos nekaltinu.
Grysiu atgal i Telia. Mokesiu kelis eurus daugiau i menesi, bet bent pagaliau galesiu normaliai atsisesti ir pazaisti su savo draugais arba atlikti savo darba be maldavimo, kad nenuluztu internetas.
Marius.
2019-07-14 10:28:18 IP 2ju3l1q1
Jūs manot, kad reikalinga neveikianti paslauga? Labai prasta paslauga.
2019-07-04 12:01:57 IP 28ma1r7c
Sutartyje yra juridišku pazeidimu. Šis faktas tikrinamas.
Mindaugai, uz kokius mano komentarus esi dekingas? Uz šiuos irgi?
2019-07-04 10:59:49 IP 2i25110i
Labas, nelaimingi klientai Magnetuko. Nesibilinekit su jo. Rašykit skundus i RRT. Jie jau nagrineja ar juridiškai teiseta sutartis, kiek zinau dabar, nuo praeitu metu turejo but pakeista forma.
Dėkojame už komentarą. Visuomet sulaukus pretenzijų ar pastabų iš klientų - stengiamės rasti abiem pusėm priimtiną kompromisą. Apgailestaujame, kad nevisuomet klientai priima Magnetuko rekomendacijos dėl interneto greitaveikos teisingo užfiksavimo jungiantis prie interneto paslaugos įvado per kompiuterinį kabelį, dažnai pasitaikančių problemų bevieliam signalui sklindant per kliento namų sienas ir sprendimus, kaip to galima būtų išvengti. Nerandant kompromiso - visuomet rekomenduojame kreiptis į RRT, kurie nuodugniai ištyrę konkretų atvejį - kompetetingai nustatytų, kas konkrečioje situacijoje yra kaltas.