VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Lux Express Lithuania

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Lux Express Lithuania"

Atsiliepimai apie UAB "Lux Express Lithuania"

„Lux Express“

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Lux Express Lithuania"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU!!!
Niekada gyvenime nebuvau susiduriusi su tokiu neatsakingu darbu. Nuvažiavome su autobusu į Lenkiją, mus paliko stotelei ir pasakė laukti automobilio, kuris mus turėjo nuvežti į oro uostą (viskas iš anksto buvo apmokėta per šitą, , kompaniją"), laukėme 30 min vėluojančio auto, kuris taip ir neatvažiavo, tel niekas nekėlė, mes svetimoje šalyje, nežinant į kurią pusę eiti pradėjome stabdyti mašinas, nes supratome, kad paveluosime į lėktuvą. Lux Express po įvykio netgi nesugebėjo mums perskambinti.
Atsakyti
Dėkoju už tragišką kelionę :)

Pirma - įlipant į autobusą buvo gašliai kalbama apie mano draugę, antra - paklausiau, ar bus sustojimų, kadangi man skauda kojas tokioje kelionėje (pasakė, jog bus) - kai pirmas sustojimas įvyko Suwalkuose - turėjome dvi minutes kieme, sustojome po to Kaune, apsidžiaugiau, išėjau į lauką ir staiga vairuotojas užrėkė: "čia ne sustojimas", labai keista, toks šlykštus bendravimas labai nuvylė.

Galiausiai nejaučiu viso kūno dar iki dabar, važiavom kaip agurkai, autobuse nebuvo nė kiek oro, buvo begalo karšta.

Labai nusivyliau jūsų teikiama kelione, taip pat tik įvažiavus į Lietuvą buvo išjungtos planšetės ir kavos aparatas, maniau, mano kelionė yra nuo Varšuvos iki Vilniaus, o ne iki Lietuvos
Atsakyti
Jau kelis metus aktyviai naudojuosi. Žinokit vien pagyrimai. Aukštos kokybės vairuotojai, mandagus aptarnavimas, nėra jokių įkyrių palydovių kurios nuolat vaikščiotų ir aiškintų kur yra rozetės ar kitaip trukdytų, tad galima tiesiog mėgautis kelione. O kad be asmens dokumento ar su pasibaigusiu galiojimu neįleidžia į autobusą tai teisingai daro. Juk vakar gimėt, kad nežinot kaip keliauti ?
Taigi, kavos aparatai veikia, wifi geras, autobusai nepergrūsti, na kai kurios kėdės labai kliba, yra išlažytos, bet svarbiausia, kad nėra čigonų su aštuoniais cypiančiais vaikais, bilietų sistema gana patogi, nes galima dažnai lengvai nusipirkti akcijinių bilietų. tik bėda ta, kad pirmyn ir atgal bilietus tenka pirkti atskirais apmokėjimais, nes į vieną krepšelį, naujoje svetainėje niekaip neįsikelia abudu bilietai normaliai.
Na dar galiu pasakyti, kad vairuotojo numerio neturiu, bet Linijos nr. 1888, Maršrutas 7, 30 Vilnius ir 11, 40 Ryga 2019-05-10 - ir pasitaikė vairuotojas su labai labai maloniu balsu. Jis galėtų žinias skaityti. Perduokite šiam vairuotojui komplimentą, nes tikriausiai niekas jam nėra to perdavęs. Klausyčiausi ir klausyčiausi jo :) Va čia tai balsą turi vyrukas. !!!

Šiaip apibendrinant, tai kaina gera, keleivių ne visada būna labai daug, vairuoja gerai ir saugiai, įlaipinimas paprastas, patogus, greitas, vėlavimai - vienetiniai atvejai. Info linija visada pakonsultuoja, padeda, greitai atsiliepia. Perkant internetu bilietus viskas vyksta greitai ir iš karto juos gaunu el. paštu.

Ir dar kreipiuosi į mielus keleivius, suprantu, kad iš Plungės atvažiavote į didmiestį ir mama Jums nupirko kelionę į užsienį, bet būkit geri, jei jau keliaujate, 1) tai necypaukite visos kelionės metu. Nieko blogo kartais pasijuokti ar pasiginčyti su draugais, bet ne visos kelionės metu.
2) Nemeskite popierių į klozetą. Būkit geri. !!! Vandenį kriauklėje naudokite saikingai ir taupiai, nes jei jūs autobuse plaunate indus o kitiems keleiviemas nelieka vandens net rankoms - tai gal indus išsiplausite namie.
3) Jei jau esate tokie už ekologiją ir net maišelis jūsų pirkiniams yra ekologiškas, tai kiekvieną kartą neimkite naujo puodelio savo gėrimui. O turėkite tą pagtį vieną puodelį visai kelionei. Aš kai išgeriu kavą tai nemetu puodelio į atliekas ir po valandos neimu naujo. Naudoju tą patį puodelį visai kelionei. Juk perkat ekologiškus maišelius, rūpinatės ekologija o viena dama net tris puodelius sugebėjo naujus sunaudoti.
4) Jei vyrai turite kreivus daiktus ir nepataikote į klozetą - tai atlikite reikalus sėdėdami. Nuo to, kad atsisėdę pasysiosite - duodu 100 proc. garantiją - moterimis netapsite.
5). Įlipimo metu žinokite savo vietos numerį. Bilieto ruošti rodyti dažniausiai nereikia. Verčiau dokumentą asmens iš anksto pasiruoškite. Nu ne pirmą kartą juk keliaujat kažkur.,.. Negi įlaipinimo metu reikia nustebti kai vairuotojas paprašo asmens dokumentą parodyti?
6). Prasidėjus kelionei susėskite visi pagal bilietus ir konkrečias vietas, tam, kad neužimtumėte kitų, vėliau įlipsianči keleivių vietų. O kai autobusas pajuda - tada su kitais žmonėmsi pradėkite turgų kas šalia ko nori sėdėti ir kas kam siūlo apsikeisti. Nes aš įlipu į autobusą o mano vietoje sėdi kažkoks keturiolikmetis su bjauria merga ir seiliojasi. Ir man sako eik sėsk kitur. Nieko nežinau sakau, čia mano vieta, pats eik kitur sėsti. Tai išėjo baisiausiai nepatenkintas. Nors kur jis bus patenkintas kai su tokia baidykle burkuoja.
7). Telefono naudojimas ar ausinukai kelionės metu nėra blogis, bet jei esate priekurčiai ir turite galingas ausines, kuriomis labai norite pasipuikuoti prieš kitus - tai gal garsą nuo maksimumo sumažinkite bent iki 50 proc. nes aš jūsų ausinėse esantį garsą girdžiu labiau nei savosiose ausinėse esantį garsą,
8) Ir dar kartą pakartoju - asmens dokumentas su nepasibaigusiu galiojimu bus tikrai reikalingas kelionės metu. Juk niekas nenori, kad dėl jūsų vieno sulaikytų visą autobusą ant sienos penkioms valandos tardymui.
9). Nemokami ausinukai yra ant pirmos sėdynės, už vairuotojo. Iš ten pasiimkite ir nevaidinkite, kad nerandate.
10). Na tai gerų kelionių. :)
Atsakyti
Autobusas tikrai aukštos klasės - atsilenkiančios sėdynės, daug vietos kojoms, telikai su filmais, žaidimais ir tt.. tualetas kava ir daug visko, bet jeigu vairuotojas BUKAGALVis tai kelionė gali tapti košmaru. Visi patogumai tampa nieku jeigu vairuotojas sugalvoja pasidaryti pirtį vidury nakties. žmonės pradėjo VEMTI, o likę laikėsi kad neapsivemti ir niekas nebegalėjo miegoti. o paprašius vairuotojo sumažinti temteratūrą sumažino netgi 0, 5 laisnio. super - likom toliau kovoti už išlikimą.
Atsakyti
Važiuojam Vilnius, Ryga draugas paeme pragyvenimo leidimą Lietuvoje, apie pasą nepagalvojo, ką daryt mum nepasakė, startavo iš Vilniaus stoties, poto priėję dar kartą paklausem. Mums sako už pusvalandžio bus sustojimas Panoramoi mūsų draugas spėtų bet jo bilietas buvo parduotas, taisyklės, taisyklėmis bet žmonės nepamirškim žmogiškumo. Labai negražu, gi nera skirtumo kur jis iliptu Stotis ar Panorama.
Atsakyti
Laba diena, šiandien gruodzio26 diena jūsų filialas parduodantis bilietus į autobusą buvo uždarytas. Klausimas? Kam reikalingas autobusas į kurį negali nusipirkti bilieto ! (Vairuotojas tik už grynus, kaip jūs manot aš atskridęs iš kitos valstybės turiu su savimi turėti tos valstybės pinigų. Kodėl aš autobuse negalėjau atsiskaityti kortele ? Norėčiau gauti atsakymą, gal jums nereikia keleiviu. Nes ši atvejais aš paviesinsiu Islandijos bendruomenei. Manau turėsit nuostolį. Pridedu nuotrauka. Su pagarba jums buvęs jūsų klientas
Atsakyti
2018.11.30, 20:20 I had a bus from Warsaw to Vilnius. To Warsaw Central Station I had to get by earlier reserved taxi by Lux Express - EcoCar from Warsaw Chopin Airport. After arrival at the first level I had to get to Departure second level and there find out where is the taxi stop for Ecocar. I had attached the scheme by which I had to find the taxi stop. Unfortunately, this map just can confuse people. On the map says: Level +1, Departure Zone C. Yes, there is Departure Zone C....but when I tried to confirm with info desk where is level +1, no one couldn't help me))) Because there are just Level 1 and Level 2!!!!! Also on the map is marked 3th road lane, but when I checked the 3 row lane, there was just place for the police car and some emergence or ambulance, other stops was prohibited. When my husband tried to figure out detail information (at what level and line finally i have to wait for taxi) lithuanian customer service just could direct us to check the scheme. They just don't know what to answer. When I send an email with my question to AS Lux Express Estonia, I had response with directions as on the scheme. When I wrote two more emails with the question what finally row line i should pick? I got an answer long after I really need it......and the directions was wrong again (they direct me to 4th road lane). Customer service is just bad trained. All responsibility should be taken by main operator. After long flight people should not worry, get that stress because of wrong directions. Please be advised : it is second floor (departure zone C), first row!!!!! Change your scheme - don't make people crazy!!!! I got a little rest just beeing in the bus, got hot coffe and conversation.Thank you for the help to the Lux Express Drivers: Mindaugas and Ruslanas
Atsakyti
Pasibaisetinas aptarnavimas, tiksliau NEaptarnavimas. Niekada daugiau, o placiau apie situacja kalbesim su advokatais. Baisus neisprusimas darbuotoju, baisus elgesys. Dziuu, kad dalis konflikto yra uzfiksuota.
Pasiulymas ateiciai: i taisykles irasykite, kad skleidziantys prakaito kvapa bus neileisti, juk kitiem nemalonu.
Kad apsirenge prasciau ar geriau bus neileisti, nes juk kazkam pavydas gali buti,
kad per stambiu ar per liesu nepriimate, nes gal kazkam estetini vaizda gadina
kad si imone rastu nesuteikia,
kad pretenziju taip pat nepriima,
NEREKOMENDUOJU!
Atsakyti
Negalvojau, kad 21 amžiuje vis dar su žmonėmis galima elgtis, kaip su šiuklėmis. Taip pasijutau, kai mano tris drauges neileido 2018.08.17 į autobusą oš Rygos į Vilnių 15h. Vairuotojas turėdavas savo kažkokius įsitikinimus ir išsigalvojimus neįleido. Apsaugą iškvietė, pati net apsauga bandė užstoti merginas. Bet greičiausiai jo principai buvo aukščiau visko. Tačiau ir kai atėjo merginos pretenzijos paraštyti, sulaukė tokios pat nepagarbos. Net neleido parašyt jos ir buvo išvarytos. Daugiau never again su Jumis. Ir savo miniai fb draugų tą rekomenduosiu!
Atsakyti
Turėjome labai nemalonią patritį keliaujant Ryga - Vilnius, sekmadienio popietę. Nemandagus, susiraukęs vairuotojas nusprendė, kad mūsų pusės merginų iš grupės neįleis, paaiškinimo jokio nebuvo (nepatiko, atrodė pavargusios, išgėrusios ar pan.?) nebuvo laikytąsi elementaraus protokolo ir paaiškinta kodėl, neužpildytas raštas kokios priežasties vedinas vairuotojas taip elgiasi. Galiausiai iškviesta apsauga, kuri taip pat nesuprato ir bėje labai mandagiai elgėsi ir stengėsi surasti kitą vežėją. Nuėjus į informacijos centrą administratorės į klausimus neatsakė, kuomet paprašėme rašto užpildyti ir pasirašyti kodėl nebuvome įleistos administratorė dar kartą iškvietė apsaugą. Manau tai yra pats kvailiausias iškilusios problemos sprendimo būdas. Žinoma tokia situacija sugadino ir kelionę namo ir visus prieš tai buvusius smagius kelionės įspūdžius. PATARIMAS rinktis kitų kompanijų vežimo paslaugas, nes iš prieš tai esančių komentarų matyti, kad tai ne pirmas savivaliavimo atvejis.
Atsakyti
2018-08-05 22:30 Keliaudami is Talino i Vilniu susidurem su didziuliu palydoves agresyvumu, nusipirkus bilietus, personalas grieztai neileido i autobusa, nes jai atrode kad vaikinai buvo isgere, nors nuo ju net olkoholiu nenese.... Palydoves turetu sneket su keleiviais mandagiau o ne saukti ant keleiviu..... Tikekimes, kad tokiu nemandagiu zmoniu sioje kompanijoje nebus, nes ne pirma kart vaziuju situ reisu ir jokiu skandalu nebudavo. Ir uz bilietus pinigus tikrai galetu ir grazint per toki zmogu vaikinai negalejo isvaziuot is talino per kazkokiatai nesupratinga panele, tai yra labai skaudu. Daugiau sios kompanijos net nepasirinksiu.... Cia dirba nemadagus zmones
Atsakyti
2018-07-25 15 val.20 min.teko važiuoti maršrutu Varšuva-Vilnius.Tai iškart prisiminiau sovietinius laikus-vairuotojas jau Varšuvoje atrodė nepatenkintas, nekalbus (turbūt per sunkūs lagaminai).Kadangi buvau praleidusi naktį lėktuve, tikėjausi autobuse pamiegoti. Deja, nepavyko dėl tualeto girgždančių durelių. Negi taip sunku jas patepti? Na, galvoju, pasivaišinsiu kava. Deja, iš aparato bėgo tik vanduo ir pienas...Sakot, reikia vairuotojui sakyt. Taip, bet vienas kažkur nuėjo pamiegoti, o kitas gi vairavo. Pasirodžius antram vairuotojui kažkas nedrąsiai pasakė, bet šis ir vėl nepratarė nė žodelio, kažką pakrapštė, kava atsirado, bet buvo jau Suvalkai...ir vakaras. Kažkas paprašė, kad išleistų prie Marijampolės (susidarė 6 žmonės), tai čia girdėjosi ir vairuotojo įžeidinėjimai-"Jei dar čia kalbėsit išvis bagažo negausit" Mat kažkuri keleivė pasakė, kad "jūs turėtumėt būti lankstesni klientams". Taigi kitąkart važiuosiu tikrai ne su LUX EXPRESS.
Atsakyti
Pradesiu istorija nuo to, kad jusu kompanija vazinejau labai ilga laika, bet viena diena padare taip, kad daugiau nebesirinkciau Lux express paslaugas.... Keliaudama marsrutu Vilnius-Ryga su savo vyru ir 2.6 m vaiku susidureme su problema. Du metus su virsu as vazineju su savo vaiku siuo marsrutu turedama savo pasa ir vaiko gimimo liudijima. Taip mane su vaiku praleisdavo... todel ir si karta ramiai sau keliavome, bet dabar merginos kurios tikrino dokumentus mus nepraleido, del to kad gimimo liudijimas ne dokumentas. Tai vat nuo cia ir prasideda klausimai jusu kompanijai
Kodel jusu darbuotojos tiksliau merginos-tikrintojos klaidina zmones? Kodel vienos gaunasi, kad praleidzia kitos ne? Kalbu apie tai, jog jeigu istatymas yra, kad turi vaikas keliauti su pasu ar id tai taip ir turi buti ir niekaip kitaip. Nes mano situacijoj gaunasi pati kalta del to, kad nepasidomejau. Nors keista butu dometis jeigu tiek metu jusu tikrintojai tiesiog mus praleisdinedavo... Liudniausia, kad del sios situacijis 40eur i veja....
O kaip keista nebutu atgal vaziavome 6diena tai vel gi praleido.... Gal laikas uzsiimti su savo darbuotojom? Apmokyti jas? Juk ne as viena tokia.....
Atsakyti
Užsisakiau bilietą Vilnius - Ryga. Važiuojant į stoty, pastebėjau, kad į elektroninį paštą atėjusiame laiške parašyta, kad jei keliaujate ne su luxexpress, o su jų kolegomis, kaio kad mano atvėju bilietas pirktas iš toks, autobusas euroline, būtina atsispausdinti bilietą. Paskambinus į jų info liniją, mergina paaiškino, kad būtent tai ir yra, reikia turėti atspausdintą bilietą, arba bandyti tartis su vairuotoju, gal veš gal neveš su mobiliu bilietų. Na ką, paprašiau taksi vairuotojo apsisukti na ir ačiū Dievui netoli buvo visą parą dirbanti spaustuvė. Bilietą turiu, bet laikas iki autobuso išvykimo jau gerokai spaudžia. Vairuotojas, džiugu malonus, supratingas žmogus stengiasi kaip įmanoma greičiau pristatyti mane į autobusų stotį. Atvykti spėju. Na ir tada mano akibrokštui vairuotojas paaiškina man, kad jokių bilietų spausdinti nereikia, kad jie turi sąrašus su asmens duomenimis ir, kad aplamai pakanka parodyti telefone esantį bilietą. Taigi reziumė, be reikalo sugaištas laikas, pravažinėti pinigai ir daug nervų, bei sugadinta nuotaika iš pat ryto prieš kelione. Susitikslinkite viską, kad neskleistumėte klientams klaidingos informacijos.
Atsakyti
Keliaudama is Talino i Ryga susiduriau su didziuliu vairuotojo ir palydoves abejingumu, nusipirkus bilietus pastebejau kad ID galiojimo laikas pasibaiges ir tai pamates personalas grieztai neileido i autobusa, net nepasidomeje situacija, o kitu dokumentu (lsp, vairuotojo teises) neprieme taip sugriaudami neatideliotinus reikalus ir priversdami Taline uzstrigti vienuolikai valandu.

Taip pat rekomenduojame

BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...
Tolimojo keleivinio transporto kompanija [EUROLINES]
EUROLINES. Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: Sodų g. 22, LT-03211 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas; transporto paslaugos.
UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanija užsiima ne tik keleivių pervežimo paslaugomis, bet ir autobusų ir mikroautobusų nuoma. Rūpinamės, kad klientai keliautų patogiai kartu su 19 žmonių grupe: tai itin patogu vykstant į vestuves, pristatant projektą kitame mieste ar organizuojant savaitgalio kelionę kitoje...
JUNOMA, H. Krusniausko individuali veikla
Automobilių nuoma visą parą

Adresas: Miškininkų g. 11, LT-62200 Alytus.
Veiklos sritys: automobilių nuoma; automobilių prekyba; draudimas; individuali veikla; keleivių pervežimas; kelionės; transporto paslaugos.
Mūsų siūlomos paslaugos: Automobilių nuoma. Trumpalaikė ir ilgalaikė automobilio nuoma - tai automobilio nuoma trumpesniam bei ilgesniam nei 2 mėnesiai nuomos terminui, trumpalaikės nuomos sąlygomis, mokant fiksuotą mėnesinį mokestį. Nereikalaujanti jokio pradinio įnašo, suteikianti galimybę iš anksto planuoti savo...
Didneriai
DITRA | Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas.
Automobilių nuoma Tai modernūs, visiškai nauji, techniškai nepriekaištingai prižiūrimi lengvieji automobiliai, kurie suteiks galimybę kiekvienam keleiviui mėgautis komfortiška kelione. Viskas ką reikia padaryti, kad be jokių rūpesčių pasiektumėte numatytą kelionės tikslą – pasinaudoti UAB „Didneriai“ teikiamomis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Jau galite sužinoti ar statybos įmonėse dirba Statybininko korteles turintys darbininkai
Jau galite sužinoti ar statybos įmonėse dirba Statybininko korteles turintys darbininkai 06-20 19:05
Nuo šiol mūsų portale galėsite ne tik rasti informaciją apie statybos sektoriaus įmonių apyvartą, vidutinį atlyginimą ar darbuotojų skaičių, bet ir sužinoti ar įmonėje dirba darbininkai su...
JK konservatorių lyderio rinkimuose B. Johnsono varžovu liko J. Huntas
JK konservatorių lyderio rinkimuose B. Johnsono varžovu liko J. Huntas 06-20 20:52
Borisas Johnsonas, buvęs Jungtinės Karalystės (JK) užsienio reikalų ministras ir Jeremy Huntas, dabartinis užsienio reikalų ministras, susirungs galutinėje dvikovoje dėl naujojo Konservatorių...
Einame į kiną su VŽ: P. Almodovaro "Skausmas ir šlovė"
Einame į kiną su VŽ: P. Almodovaro "Skausmas ir šlovė" 06-20 18:03
Alchemija, kai nugaros skausmas ir intymūs prisiminimai sulig kiekvienu aktorių gestu, butaforijos detale, spalviniu sprendimu prieš jūsų akis kas sekundę virsta kūryba, atsitinka vis rečiau...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Adobe Systems 291,21 +5,21%
Avon 4,03 +4,68%
Kraft Heinz Co 30,96 +2,28%
Western Digital 38,84 +1,92%
Wells Fargo 45,65 -0,98%
Twitter 36,29 -0,98%
Bank of America 28,32 -1,05%
Boeing 368,56 -1,44%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,66 -0,37%
Dujos (JAV) 2,63 -0,75%
Sidabras 14,66 -2,66%
Dyzelis 2,03 -1,46%
Benzinas 1,92 -5,88%
Apelsinai 0,52 -8,77%
Varis 6017,90 -6,53%
Cukrus 0,58 -1,69%