VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę GV Group, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę GV Group

Atsiliepimai apie GV Group, UAB

Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie GV Group, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Niekada, pasikartosiu NIEKADA nieko nepirkite elektronineje parduotuveje. Elektronine parduotuve yra visiskai atskira respuplika ir praktiskai nieko bendro neturi su fizinemis parduotuvemis! Nei vienas konsultantas fizineje parduotuveje nera suinteresuotas bendrauti ir aiskintis su e-parduotuves klientais. Jis nuo to negauna nei cento! Konsultantai parduotuvese gauna atlyginimus nuo savo asmeniniu pardavimu ir jam visiska neidomu kad jus kazka tai pirkote e-parduotuveje ir jums kazko neatveze ir kazkas nepatinka! Aiskinkites ten, kur pirkote! Ir jeigu ateinat i parduotuve pasikonsultuoti, bet norite pirkti elektronineje nes ten kazkiek pigiau, tai nelyskit prie konsultanto su savo klausimais! Perkat elektronineje - patys ieskokit informacijos! Elektronineje del to ir yra pigiau, nes jus negaunat paciupineti prekes ir negaunat konsultacijos! O jeigu jau ateinat ir konsultuojates, tai bukit malonus ir pirkti pas ta konsultanta suo kuriuo bendravot. TAI YRA JO DUONA! O jei kaina elektronineje mazesne, paprasykit, kartais konsultantai gali padaryti nuolaida. Ir nepamirskit kad kai perkate e-parduotuveje, jusu prekes yra vezamos kurjeriu, jos yra tampamos po kurjeriu sandelius, ir kurjeriui yra visiskai nusispjaut ar jus gausite sveika preke ar sudauzyta! Paskui nerasit galu, kas kaltas. O rerkant parduotuveje prekes veza parduotuves darbuotojai, kurie yra suinteresuoti kad jus gautumet sveika preke!
Atsakyti
Pirkome iš jų elektroninės parduotuvės žaislų, dėjo jos negavome. Niekas, net nepasirūpino pranešti, kad neturi jų. Internete rodė, kad yra likutis. Pinigus turėtų grąžinti, tiesa nežino kada. Labai nusivylėme jų kompanija. Jokio bendravimo iš jų pusės. Ai pasiges pinigų ar ne. Tegul patys klientai rūpinasi
Atsakyti
Rasa 2019-07-25 18:48:43
Esu tokiu pat būdu nukentėjusi, įsigydama televizorių iš elektromarkt. Kaip baigėsi jūsų konfliktas? Gal kreipėtės į teismą, nes vartotojų teisės, kaip ir visų, įsigijusių prekes iš jų, neapgynė.
Žinokit mano teisės buvo apgintos, nes buvo gamyklinio broko požymiai. Taigi atgavau ką buvau sumokėjusi.
Bet abejoju, ar vėl drįsčiau tokią prekę pirkti su pristatymu į namus. Geriau kieno nors paprašyti pagalbos ir atsiimti parduotuvėje.
Kalbinau televizoriaus atvažiavusį pasiimti kurjerį, jis sakė tikrai neleistų pradaryti dėžės nepasirašius manifesto, kad viskas ok. Tokiu atveju jau nebepriimčiau prekės. Pats kurjeris papasakojo kelias istorijas ir kad pats nepirktų su pristatymu į namus.
O dėl teismo tai žinoma, bandyti galite, jei manote, kad verta. Norėtųsi, kad būtų pagaliau išspręstas tas toks pristatymas į namus, kai gauni katę maiše, bet nepadėjęs parašo negali išpakuoti.
Atsakyti
Pirkėja 2019-03-15 19:52:22
Įsigijau televizorių iš www.elektromarkt.lt su pristatymu į namus. Kurjeris pristatė prekę, pakuotė įtarimų nesukėlė. Viskas buvo gerai, kol įjungiau televizorių - ekranas daužtas, dalis apsauginių korpuso juostų atsiklijavusios, dalis tos juostos ties ekrano pažeidimu įstrigę tarp korpuso ir ekrano stiklo. Nedelsiant telefonu informavau pardavėją. Vėliau sekė susirašinėjimas el. paštu aprašant situaciją, siunčiant nuotraukas ir panašiai. Viso to rezultatas - prisiimiau prekę nepareiškusi kurjeriui pretenzijų dėl pažeistos pakuotės, taigi mano atsakomybė, pinigų niekas negrąžina, prekės į kokybišką nekeičia. Taip, dėžės dugnas įdrėkstas, korpusas beveik idealus, tačiau aš jos negaliu pakelti dėl dydžio ir svorio, kad paimčiau ir galėčiau pavartyti, apžiūrėti atidžiai iš visų pusių. Niekam neįdomu, kad pats prekės neapgadinai, pakuotė iš pažiūros įtarimų nesukelia. Pačios prekės negali apžiūrėti neišpakavęs, išpakuoti niekas neleidžia kol kurjeriui raštu nepatvirtini gavimo. O jei patvirtinai gavimą, skaitosi neturi priekaištų - užburtas ratas. O elektromarkt užtenka vieno sauso fakto - priėmei prekes nepareikšdamas pretenzijų dėl pakuotės, o padėjus parašą niekas niekur jokių pretenzijų nepriima. Taigi, jei priėmėte prekes be jokių pretenzijų, Elektromarkt nebeįdomu ką rasi dėžės viduje - pažeistą prekę ar ne, ar prekė pažeista transpotruojant, ar gamykliškai. Vienintelis būdas turėti galimybę apginti savo teises gauti kokybišką prekę - visada reikšti pretenzijas dėl pakuotės prieš priimant prekes, t. y. prieš dedant parašą suforminti pažeistos pakuotės faktą. Ir nesvarbu ar pakuotė akivaizdžiai pažeista, ar pažeidimai daugiau teoriniai, o gal jų net visai ir nėra.
Esu turėjusi su kitais pardavėjais nesklandumų dėl užsakomų prekių, bet visada rasdavom kompromisą. Tačiau ne šį kartą, šį kartą pirkau iš Elektromarkt. Tikiuosi mano komentaras padės kitiems išvengti tokios kaip mano situacijos, o gal ir paskatins susimąstyti iš ko pirkti, o kuriuos pardavėjus apeiti.
Esu tokiu pat būdu nukentėjusi, įsigydama televizorių iš elektromarkt. Kaip baigėsi jūsų konfliktas? Gal kreipėtės į teismą, nes vartotojų teisės, kaip ir visų, įsigijusių prekes iš jų, neapgynė.
Atsakyti
Įsigijau televizorių iš www.elektromarkt.lt su pristatymu į namus. Kurjeris pristatė prekę, pakuotė įtarimų nesukėlė. Viskas buvo gerai, kol įjungiau televizorių - ekranas daužtas, dalis apsauginių korpuso juostų atsiklijavusios, dalis tos juostos ties ekrano pažeidimu įstrigę tarp korpuso ir ekrano stiklo. Nedelsiant telefonu informavau pardavėją. Vėliau sekė susirašinėjimas el. paštu aprašant situaciją, siunčiant nuotraukas ir panašiai. Viso to rezultatas - prisiimiau prekę nepareiškusi kurjeriui pretenzijų dėl pažeistos pakuotės, taigi mano atsakomybė, pinigų niekas negrąžina, prekės į kokybišką nekeičia. Taip, dėžės dugnas įdrėkstas, korpusas beveik idealus, tačiau aš jos negaliu pakelti dėl dydžio ir svorio, kad paimčiau ir galėčiau pavartyti, apžiūrėti atidžiai iš visų pusių. Niekam neįdomu, kad pats prekės neapgadinai, pakuotė iš pažiūros įtarimų nesukelia. Pačios prekės negali apžiūrėti neišpakavęs, išpakuoti niekas neleidžia kol kurjeriui raštu nepatvirtini gavimo. O jei patvirtinai gavimą, skaitosi neturi priekaištų - užburtas ratas. O elektromarkt užtenka vieno sauso fakto - priėmei prekes nepareikšdamas pretenzijų dėl pakuotės, o padėjus parašą niekas niekur jokių pretenzijų nepriima. Taigi, jei priėmėte prekes be jokių pretenzijų, Elektromarkt nebeįdomu ką rasi dėžės viduje - pažeistą prekę ar ne, ar prekė pažeista transpotruojant, ar gamykliškai. Vienintelis būdas turėti galimybę apginti savo teises gauti kokybišką prekę - visada reikšti pretenzijas dėl pakuotės prieš priimant prekes, t. y. prieš dedant parašą suforminti pažeistos pakuotės faktą. Ir nesvarbu ar pakuotė akivaizdžiai pažeista, ar pažeidimai daugiau teoriniai, o gal jų net visai ir nėra.
Esu turėjusi su kitais pardavėjais nesklandumų dėl užsakomų prekių, bet visada rasdavom kompromisą. Tačiau ne šį kartą, šį kartą pirkau iš Elektromarkt. Tikiuosi mano komentaras padės kitiems išvengti tokios kaip mano situacijos, o gal ir paskatins susimąstyti iš ko pirkti, o kuriuos pardavėjus apeiti.
Audrius Tamošauskas
2017-05-08 15:15:46 IP 55vr9a5d
Atsakyti
Iš www.mediashop.lt įmonės vardu įsigijome APPLE 5S telefoną. Aprašyme buvo nurodyta, kad telefonas yra gamykliškai atnaujintas (refurbished) ir gali turėti smulkių dėvėjimo žymių bei kad komplektacijoje nėra ausinių. Gavus telefoną paaiškėjo, kad tai paprasčiausias SUKČIAVIMAS - mediashop.lt prekiauja nepilnos komplektacijos naudotais telefonais iš komiso. Ne tik dėžutė ir kroviklis neoriginalūs (su Apple visai nesusiję), bet nėra ir dokumentacijos, o pats telefono korpusas turi net kelis gana gilius įbrėžimus. Negana to, telefonas po 2 dienų užgeso ir nebeįsijungė. Priėmė į garantinį, grąžinti pinigus atsisako.
Paskambinus ir paprašius nurodyti ar gamintojas atnaujino, ar tiesiog jų garažas, atsakė, „koks skirtumas“.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Sirenitas
Elektronikos prekės, buitinės technikos dalys

Adresas: Ukmergės g. 13, LT-35177 Panevėžys.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; matavimo prietaisai; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; tvirtinimo detalės, elementai; vaizdo stebėjimo sistemos.
„Sirenitas“- įkurtas 1990 m. Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektronikos komponentais, nuotolinio valdymo pultais, buitinės technikos atsarginėmis dalimis bei jų priedais, elementais, akumuliatoriais, maitinimo šaltiniais, įrankiais ir medžiagomis, garso ir šviesos technika, automobiliniais ir buitiniais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta?
Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta? 11-13 16:28
Namo renovacija ar naujo pastato statyba kiekvienam apie tai galvojančiam padovanoja keletą iššūkių - statybos ar remonto kaštai, atliktų darbų tvarumas ir energinis...
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
Italai ruošia daugiau mokesčių turistams
Italai ruošia daugiau mokesčių turistams 11-18 19:45
Nuo 2020 m. liepos 1 d. atvykusiems į Veneciją teks mokėti miesto lankymo mokestį. Rinkliavą už dieną paplūdimyje ateinančią vasarą planuoja įvesti Italijos Asinaros (it. Isola dell‘Asinara) sala...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 335,55 +5,52%
Macy's 16,85 +3,76%
CBS 38,57 +2,50%
Nokia 3,45 +2,37%
Walmart 118,87 -1,48%
Walt Disney 144,67 -1,69%
Goodyear 16,05 -1,83%
NVIDIA 204,19 -2,67%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,94 0,00%
Vištiena 1,85 0,00%
Jautiena 4,86 +4,52%
Sidabras 17,65 -2,81%
Kava 2,80 -1,41%
Nafta 56,77 -0,61%
Anglis 68,92 +4,50%
Ryžiai 424,00 -0,70%