VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Felit, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Felit

Atsiliepimai apie Felit, UAB

Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Felit, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ikea virtuve Kaunas atsisake uzsakyti matavimo paslauga internetu. Interneto galimybiu laikais + karantinas reikia vykti is Joniskio i Kauna paslaugos uzsisakymui arba tegul kazkas kitas patikslina matavimus. Aisku, jei kiltu problemu, atsakomybe tektu pirkejui. Ikea stengiasi sudaryti kuo daugiau kliuciu ir siuo atveju, ir lapkricio 23 pirmadieni apie 12 - 13 val. nuvykus i Vilniaus Ikea ir paprasius suprojektuoti virtuve, tai buvo padaryta labai nenoriai, nors sestadieni del paslaugos telefonu buvo susitarta. Dangstomasi karantinu, nors darbo vietos atskirtos pertvaromis, visa parduotuve dirba, virtuves skyriaus darbuotojos nuobodziauja.
Atsakyti
Nusivyliau ikea 2020-11-23 14:45:44
Norejau susiplanuoti virtuve ikejoje, tai tik laiko gaišinimas.Tai ką aprašo savo Ikea puslapyje visiškai toli nuo realybes.Nes turi pats susideda ta virtuve su visom detalėm niekas tau laiko nerezervuoja pas planuotoja, pasako kad turi tik valandai laiko ir per valanda nespės padaryti ir ate taip parašė ir pasake paskambinus info.
Laba diena,
atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai el., paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Atsakyti
Ieva 2020-11-19 19:53:58
Nezinau kodel lietuvoje aptarnaujantis personalas nera apmokomas maloniai elgtis. Laukiuosi 9 men, atvaziavau pasiimti uzsakytu prekiu. Jau kasos darbuotojos elgesys nepriimtinas, o pie vaikinuka kuris atveze prekes tai isvis patyliu. Panele net nesugebejo istiesti rankos paimti lapo. Zvilgsniai ir kvepavimas lig kazka buciau blogai padarius kad atejau. O vaikinukas nei pro duris nesugebejo istumti vezimelio, numete ir pasake :Ieva passiimk. Wow as be zado. 15 metu neguvenau lt ir nemaciau tokiu dalyku kaip sendiena jausdamasi kalta kad pirkau. Laikas mokyti savo darbuotojus manieru ir supratimo. Aciu
Laba diena, Ieva,
nuoširdžiai atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai liktu patenkinti aptarnavimo kokybe, todėl nuoširdžiai atsiprašome jeigu nepateisinome jūsų lūkesčių.

Dėl papildomų klausimų prašome susisiekti su mumis tiesiogiai info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Atsakyti
Nusivyliau ikea 2020-11-23 14:45:44
Norejau susiplanuoti virtuve ikejoje, tai tik laiko gaišinimas.Tai ką aprašo savo Ikea puslapyje visiškai toli nuo realybes.Nes turi pats susideda ta virtuve su visom detalėm niekas tau laiko nerezervuoja pas planuotoja, pasako kad turi tik valandai laiko ir per valanda nespės padaryti ir ate taip parašė ir pasake paskambinus info.
Čia apie Klaipėdos ikeja virtuves planuotojas aplenkiate iš tolo
Atsakyti
Norejau susiplanuoti virtuve ikejoje, tai tik laiko gaišinimas.Tai ką aprašo savo Ikea puslapyje visiškai toli nuo realybes.Nes turi pats susideda ta virtuve su visom detalėm niekas tau laiko nerezervuoja pas planuotoja, pasako kad turi tik valandai laiko ir per valanda nespės padaryti ir ate taip parašė ir pasake paskambinus info.
Atsakyti
Nezinau kodel lietuvoje aptarnaujantis personalas nera apmokomas maloniai elgtis. Laukiuosi 9 men, atvaziavau pasiimti uzsakytu prekiu. Jau kasos darbuotojos elgesys nepriimtinas, o pie vaikinuka kuris atveze prekes tai isvis patyliu. Panele net nesugebejo istiesti rankos paimti lapo. Zvilgsniai ir kvepavimas lig kazka buciau blogai padarius kad atejau. O vaikinukas nei pro duris nesugebejo istumti vezimelio, numete ir pasake :Ieva passiimk. Wow as be zado. 15 metu neguvenau lt ir nemaciau tokiu dalyku kaip sendiena jausdamasi kalta kad pirkau. Laikas mokyti savo darbuotojus manieru ir supratimo. Aciu
Atsakyti
Liucja 2020-11-12 13:38:08
Laba diena,

spalio 20 dieną Kauno Ikea padalinyje užsisakėme virtuvės komplektą. Buvome informuoti, kad turimas prekes pristatys šeštadienį spalio 24 d.
Spalio 24 d. nuo 8 iki 17 val. laukėme pristatymo, tačiau taip ir nesulaukėme.Negavome jokios informacijos, tol kol patys nepradėjome ieškoti. Paskambinus į skambučių centrą, gavo tik tokį atsakymą, kad pristatymas yra suplanuotas kitu laiku ir dėl jo su mumis bus susisiekta atskirai. Visa diena buvo prarasta.
Nuvykus į Kauno padalinį gavome informaciją, kad sistemoje įvyko klaida, todėl pristatymas neįvyko ir prekės nebuvo atrinktos.
Po dienos ar dviejų sulaukėme skambučio iš Vilniaus padalinio su atsiprašymu dėl klaidos ir suderinome pristatymą spalio 31 d.
Spalio 31 d. paskambinus vežėjui buvau informuota, kad prekes pristatys už 30 min. ir kad jos nebus sunešamos į namo pirmą aukštą, nors, perkant prekes spalio 20 dieną, buvo informuoti, kad viskas bus SUNEŠTA į namo pirmą aukštą. Kaip supratome (nes iš skambučio centro tikslaus atsakymo ir negavome), per laiką nuo pirkimo iki pristatymo pasikeitė tvarka ir prekių niekas į vidų nesuneša. Kodėl mūsų niekas neinformavo anksčiau, o ne 30 min. iki pristatymo? Kaip per tokį trumpą laiką galėjome susirasti pagalbos sunešti virš tonos sveriantį virtuvinį komplektą? Kas turėjo jį sunešti? Aš, ar mano vyras su stuburo išvarža?
Prekės buvo iškrautos kieme, kuri yra kaip statybų aikštelė. Kol suradome pagalbą, visas virtuvinis su buitine technika puse dienos buvo sudėtas ant šlapios ir purvinos žemės.
Galiausiai tą patį vakarą, jau kelios valandos po pristatymo gavome žinutę: "Sveiki, informuojame, kad jūsų užsakyme SO******* trūko prekių. Dėl trūkstamų prekių pristatymo susisieksime pakartotinai. Atsiprašome dėl nepatogumų. Info@ikea.lt, 852500055". Taip ir likome nesupratę, kokių prekių mums trūko.
Vakare pradėjome tikrinti sąskaitą su gautu važtaraščiu. Patiems reikėjo sutikrinti 3 lapus rankenėlių, kojyčių ir t.t. Nemanau, kad tai yra pirkėjo darbas. Ko trūko ir kada tai bus pristatyta - tai informacija, kuri turi būti pateikta pardavėjo.
Nuvykome į Kauno Ikea ir mums nurodė, kad trūko durų ir dėl jų pristatymo su mumis susisieks.
Jau praėjo dvi savaitės kaip niekas taip su mumis ir nesusisiekė.
Virtuvinį susirinkome ir galime informuoti, kad tikrai JOKIŲ DURŲ MUMS NETRŪKO!
Mums trūko virtuvės salos, kuri pagal važtaraštį yra pristatyta.

Jei būtumėme žinoję, kad tiek daug vargo ir galvos skausmų mums tai sukels, tikrai nebūtumėme pasirinkę jūsų paslaugų ir prekių.
Iš tarptautinės kompanijos tikėjomės aukšto lygio klientų aptarnavimo, o ne kaimo meistrelio lygio bendravimo ir atsiprašinėjimo dėl vėlavimo, sistemos klaidų ir t.t.
Patys dirbame tarptautinėje kompanijoje ir savo prekes pristatome į kitas užsienio šalis, tad puikiai suprantame, kad visko gali pasitaikyti, tačiau svarbiausia yra savalaikis kliento informavimas dėl iškilusių nesklandumų.

Jau pabodo skambinti ir negauti jokio konkretaus atsakymo. Į laišką bus atsakyta per 5 d.d. ar net dar vėliau.
Kraustytis į namą mums reikia jau dabar, o ne po 5 dienų, dviejų savaičių ar mėnesio.

Esame labai pavargę ir nusivylę.
Laba diena, Liucija,

Atsakydami į Jūsų pastabas labai atsiprašome dėl nemalonios patirties ir pažymime, kad kiekvienas klientas mums labai svarbus. Mes būtinai atsižvelgsime į Jūsų išsakytas pastabas ir stengsimės kiek galėdami gerinti savo aptarnavimo kokybę visais aspektais.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Laba diena,

spalio 20 dieną Kauno Ikea padalinyje užsisakėme virtuvės komplektą. Buvome informuoti, kad turimas prekes pristatys šeštadienį spalio 24 d.
Spalio 24 d. nuo 8 iki 17 val. laukėme pristatymo, tačiau taip ir nesulaukėme.Negavome jokios informacijos, tol kol patys nepradėjome ieškoti. Paskambinus į skambučių centrą, gavo tik tokį atsakymą, kad pristatymas yra suplanuotas kitu laiku ir dėl jo su mumis bus susisiekta atskirai. Visa diena buvo prarasta.
Nuvykus į Kauno padalinį gavome informaciją, kad sistemoje įvyko klaida, todėl pristatymas neįvyko ir prekės nebuvo atrinktos.
Po dienos ar dviejų sulaukėme skambučio iš Vilniaus padalinio su atsiprašymu dėl klaidos ir suderinome pristatymą spalio 31 d.
Spalio 31 d. paskambinus vežėjui buvau informuota, kad prekes pristatys už 30 min. ir kad jos nebus sunešamos į namo pirmą aukštą, nors, perkant prekes spalio 20 dieną, buvo informuoti, kad viskas bus SUNEŠTA į namo pirmą aukštą. Kaip supratome (nes iš skambučio centro tikslaus atsakymo ir negavome), per laiką nuo pirkimo iki pristatymo pasikeitė tvarka ir prekių niekas į vidų nesuneša. Kodėl mūsų niekas neinformavo anksčiau, o ne 30 min. iki pristatymo? Kaip per tokį trumpą laiką galėjome susirasti pagalbos sunešti virš tonos sveriantį virtuvinį komplektą? Kas turėjo jį sunešti? Aš, ar mano vyras su stuburo išvarža?
Prekės buvo iškrautos kieme, kuri yra kaip statybų aikštelė. Kol suradome pagalbą, visas virtuvinis su buitine technika puse dienos buvo sudėtas ant šlapios ir purvinos žemės.
Galiausiai tą patį vakarą, jau kelios valandos po pristatymo gavome žinutę: "Sveiki, informuojame, kad jūsų užsakyme SO******* trūko prekių. Dėl trūkstamų prekių pristatymo susisieksime pakartotinai. Atsiprašome dėl nepatogumų. Info@ikea.lt, 852500055". Taip ir likome nesupratę, kokių prekių mums trūko.
Vakare pradėjome tikrinti sąskaitą su gautu važtaraščiu. Patiems reikėjo sutikrinti 3 lapus rankenėlių, kojyčių ir t.t. Nemanau, kad tai yra pirkėjo darbas. Ko trūko ir kada tai bus pristatyta - tai informacija, kuri turi būti pateikta pardavėjo.
Nuvykome į Kauno Ikea ir mums nurodė, kad trūko durų ir dėl jų pristatymo su mumis susisieks.
Jau praėjo dvi savaitės kaip niekas taip su mumis ir nesusisiekė.
Virtuvinį susirinkome ir galime informuoti, kad tikrai JOKIŲ DURŲ MUMS NETRŪKO!
Mums trūko virtuvės salos, kuri pagal važtaraštį yra pristatyta.

Jei būtumėme žinoję, kad tiek daug vargo ir galvos skausmų mums tai sukels, tikrai nebūtumėme pasirinkę jūsų paslaugų ir prekių.
Iš tarptautinės kompanijos tikėjomės aukšto lygio klientų aptarnavimo, o ne kaimo meistrelio lygio bendravimo ir atsiprašinėjimo dėl vėlavimo, sistemos klaidų ir t.t.
Patys dirbame tarptautinėje kompanijoje ir savo prekes pristatome į kitas užsienio šalis, tad puikiai suprantame, kad visko gali pasitaikyti, tačiau svarbiausia yra savalaikis kliento informavimas dėl iškilusių nesklandumų.

Jau pabodo skambinti ir negauti jokio konkretaus atsakymo. Į laišką bus atsakyta per 5 d.d. ar net dar vėliau.
Kraustytis į namą mums reikia jau dabar, o ne po 5 dienų, dviejų savaičių ar mėnesio.

Esame labai pavargę ir nusivylę.
Atsakyti
Jonas 2020-11-09 10:31:34
Užsakius prekes pirmadienį reikia laukti iki penktadienio, kol pristatote ir tada parašote, kad neatsiėmus iki sekmadienio užsakymas anuliuojamas. Kas per nesąmonė? Žmonės turi savo planus savaitgaliais ir nebudi prie ikejos, kad spėtų atsiimti prekes. Jums klientas - tuščia vieta.
Laba diena, Jonai,

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai el., paštu info@ikea.lt arba telefonu 8 5 250 00 55. Sistemoje pažymėsime, jog Jūsų užsakymą reikia saugoti ilgiau.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Valdas 2020-11-08 16:32:11
Sveiki, perkant prekes skambinau į IKEA informacija paklausti apie prekės dydį. Specialiai nuomavaus didesnę mašiną, nurodė telefonu skirtinga pakuotès dydį. Informacijoje aptarnavo nemandagiai, paklausus koks prekės dydi, atsakė tai kokia prekė toks ir dydis. Pirmą kartą pirkau IKEA ir tikrai paskutinį, nemalonus bendravimas, klaidinga informacija.
Laba diena, Valdai,

Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai liktu patenkinti paslaugų ir aptarnavimo kokybe, todėl nuoširdžiai atsiprašome jeigu nepateisinome jūsų lūkesčių.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Užsakius prekes pirmadienį reikia laukti iki penktadienio, kol pristatote ir tada parašote, kad neatsiėmus iki sekmadienio užsakymas anuliuojamas. Kas per nesąmonė? Žmonės turi savo planus savaitgaliais ir nebudi prie ikejos, kad spėtų atsiimti prekes. Jums klientas - tuščia vieta.
Atsakyti
Sveiki, perkant prekes skambinau į IKEA informacija paklausti apie prekės dydį. Specialiai nuomavaus didesnę mašiną, nurodė telefonu skirtinga pakuotès dydį. Informacijoje aptarnavo nemandagiai, paklausus koks prekės dydi, atsakė tai kokia prekė toks ir dydis. Pirmą kartą pirkau IKEA ir tikrai paskutinį, nemalonus bendravimas, klaidinga informacija.
Atsakyti
Ne vilnietė 2020-10-21 15:13:56
Sveiki.
Netgi, jei jie nebepasikartos, kartėlio, deja, niekas neištrins iš atminties. Ir tai bus TA VIETA, kur nekomfortiška. Ir labai gaila, nes dažnai tenka būti sostinėje ir apsilankyti IKEA.
Čia kaip šaukštas deguto statinėje medaus. Tikrai nesuvokiama, kad šitaip galima elgtis su savo lankytojais.
Beje, tos dienos restorano čekį išsaugojau. Kad nekiltų minčių, kad kažkas kažkam nori blogo palinkėti.
Laba diena,

Prašome Jūsų susisiekti su mumis el., paštu info@ikea.lt ir pridėti kvito kopiją, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus, lauksime Jūsų laiško ir dėkojame, kad padedate mums tobulėti.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Emilija 2020-10-21 19:18:54
Laba diena, Pries pora mėnesių pirkome virtuvę kurią patys ir sumontavome. Labai didelis Ačiū Arnoldui kuris padėjo mums išpildyti mūsų norus ir bendravimą kuris šis laikais labai nekokybiškas. Gerbkit savo darbuotojus kurie dirba, nes tą savaitgalį buvo begalė žmonių o darbuotojų vos pora.
Laba diena, Emilija,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir labai džiaugiamės, jog taip puikiai įvertinote mūsų darbuotojus.

Šiuo įkvepiančiu pagyrimu būtinai pasidalinsime su Jūsų paminėtu darbuotoju.

Dėkojame, kad renkatės IKEA Lietuva ir lauksime Jūsų sugrįžtant.

IKEA Lietuva komanda
Atsakyti
Laba diena, Pries pora mėnesių pirkome virtuvę kurią patys ir sumontavome. Labai didelis Ačiū Arnoldui kuris padėjo mums išpildyti mūsų norus ir bendravimą kuris šis laikais labai nekokybiškas. Gerbkit savo darbuotojus kurie dirba, nes tą savaitgalį buvo begalė žmonių o darbuotojų vos pora.
Atsakyti
IKEA Lietuva 2020-10-21 14:34:58
Laba diena,

Atsakydami į Jūsų pastabas, pirmiausia labai atsiprašome dėl nemalonios patirties ir pažymime, kad Jūsų nuomonė mums itin svarbi. Jūsų pastabas perdavėme atsakingo skyriaus vadovams tam, kad būtų imtasi reikiamų priemonių ir tokie atvejai nepasikartotų.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Sveiki.
Netgi, jei jie nebepasikartos, kartėlio, deja, niekas neištrins iš atminties. Ir tai bus TA VIETA, kur nekomfortiška. Ir labai gaila, nes dažnai tenka būti sostinėje ir apsilankyti IKEA.
Čia kaip šaukštas deguto statinėje medaus. Tikrai nesuvokiama, kad šitaip galima elgtis su savo lankytojais.
Beje, tos dienos restorano čekį išsaugojau. Kad nekiltų minčių, kad kažkas kažkam nori blogo palinkėti.
Atsakyti
Tautvydas 2020-10-20 21:25:09
Užsakiau sofą internetu, visos prekės buvo sandėlyje. Viską sunešė į butą, tada pasakė kad nėra vienos dalies, per klaidą neįdėjo. Sakė pasiskambinti ir tada pristatys kitą dieną. Nuvažiavus, pasirodo kad prekės nėra ir neaišku kiek reikės laukti. Minimum dvi savaites, kadangi turėta patirties kai reikėjo laukti kelis mėnesius, paprašėm kad atvažiuotų išsivežti, nes prekės nebereikia, vargais negalais išsikovojom, nes visi bandė įrodyti kad čia normalu. Tai patarimas, jeigu neturite prekės tai nevežkite, paskambinkite prieš pristatant, ir negaišinkite mano ir savo laiko. Siūlo rašyti email, kiek esu rašęs dar nesu gavęs atsakymo.
Laba diena, Tautvydai,

Atsakydami į Jūsų pastabas, pirmiausia labai atsiprašome dėl nemalonios patirties ir pažymime, kad kiekvienas klientas mums labai svarbus. Mes būtinai atsižvelgsime į Jūsų išsakytas pastabas ir stengsimės kiek galėdami gerinti savo aptarnavimo kokybę visais aspektais.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Ne vilnietė 2020-10-16 23:15:32
Labai nuvylė restorano darbuotojos nežmoniškas elgesys. Spalio 13 d. pavakare su broliu užsukome į IKEA antrąjame aukšte esantį restoraną (?!) Užkąsti ir ramiai pabendrauti. Priartėjus prie vitrinos su kukuliais mano brolis pasiūlė jų pasiimti, bet nespėjus mums apsitarti, išpuolusi darbuotoja pradėjo klykti ant mūsų: " ko norite?!!...čia negalima!!!!...kur jūsų pirštinės?!!!!...ką čia žiūrite?!..ko norite?!!!’ Žinot, netekom amo. Šitaip buvo klykaujama kitų žmonių akivaizdoje ant savo klientų. Čia matyt normali praktika, nes niekas nesustapdė šito nepagarbos pliūpsnio. Norėjosi tėkšti padėklus su maistu ir bėgti neatsigręžiant iš ten. Jokių kukulių nebesinorėjo. Buvom "sotūs". Tokio pažeminimo dar neteko patirti. Po pasiklykavimo, ši darbuotoja kaip niekur nieko pasaldintu balsu už mūsų buvusių žmonių klausė, ką jiems įdėti... Tai šlykščiausias potyris, kurį patyrėm. Galima būtų suprasti, kad karantinas, kai kurių žmonių psichika neatlaiko spaudimo, bet gal reikėtų jausti, kur tu dirbi ir kaip turi elgtis. Šįsyk, matyt, mes buvome tokios nesivaldančios ir negerbiančios klientų darbuotojos taikinyje. Taip ir likom nesupratę kuo mes nusikaltom. Patikslinsiu, mes jau tikrai " ne kokie nekultūringi piemenys" it nepadarėm nieko už ką ant mūsų buvo išsilieta. Scena lyg iš filmų apie gestapą...
Prisižadėjom tik vieną-niekada, niekada daugiau jokiom aplinkybėmis neužsukti į šią vietą, kur netikėtai gali būti sumaišytas su žemėmis, iškoneveiktas... Vilnius, IKEA ir jokios kultūros. Jokios. Apmaudu. Dar ir šiandien kartėlis...
Laba diena,

Atsakydami į Jūsų pastabas, pirmiausia labai atsiprašome dėl nemalonios patirties ir pažymime, kad Jūsų nuomonė mums itin svarbi. Jūsų pastabas perdavėme atsakingo skyriaus vadovams tam, kad būtų imtasi reikiamų priemonių ir tokie atvejai nepasikartotų.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Užsakiau sofą internetu, visos prekės buvo sandėlyje. Viską sunešė į butą, tada pasakė kad nėra vienos dalies, per klaidą neįdėjo. Sakė pasiskambinti ir tada pristatys kitą dieną. Nuvažiavus, pasirodo kad prekės nėra ir neaišku kiek reikės laukti. Minimum dvi savaites, kadangi turėta patirties kai reikėjo laukti kelis mėnesius, paprašėm kad atvažiuotų išsivežti, nes prekės nebereikia, vargais negalais išsikovojom, nes visi bandė įrodyti kad čia normalu. Tai patarimas, jeigu neturite prekės tai nevežkite, paskambinkite prieš pristatant, ir negaišinkite mano ir savo laiko. Siūlo rašyti email, kiek esu rašęs dar nesu gavęs atsakymo.
Atsakyti
Labai nuvylė restorano darbuotojos nežmoniškas elgesys. Spalio 13 d. pavakare su broliu užsukome į IKEA antrąjame aukšte esantį restoraną (?!) Užkąsti ir ramiai pabendrauti. Priartėjus prie vitrinos su kukuliais mano brolis pasiūlė jų pasiimti, bet nespėjus mums apsitarti, išpuolusi darbuotoja pradėjo klykti ant mūsų: " ko norite?!!...čia negalima!!!!...kur jūsų pirštinės?!!!!...ką čia žiūrite?!..ko norite?!!!’ Žinot, netekom amo. Šitaip buvo klykaujama kitų žmonių akivaizdoje ant savo klientų. Čia matyt normali praktika, nes niekas nesustapdė šito nepagarbos pliūpsnio. Norėjosi tėkšti padėklus su maistu ir bėgti neatsigręžiant iš ten. Jokių kukulių nebesinorėjo. Buvom "sotūs". Tokio pažeminimo dar neteko patirti. Po pasiklykavimo, ši darbuotoja kaip niekur nieko pasaldintu balsu už mūsų buvusių žmonių klausė, ką jiems įdėti... Tai šlykščiausias potyris, kurį patyrėm. Galima būtų suprasti, kad karantinas, kai kurių žmonių psichika neatlaiko spaudimo, bet gal reikėtų jausti, kur tu dirbi ir kaip turi elgtis. Šįsyk, matyt, mes buvome tokios nesivaldančios ir negerbiančios klientų darbuotojos taikinyje. Taip ir likom nesupratę kuo mes nusikaltom. Patikslinsiu, mes jau tikrai " ne kokie nekultūringi piemenys" it nepadarėm nieko už ką ant mūsų buvo išsilieta. Scena lyg iš filmų apie gestapą...
Prisižadėjom tik vieną-niekada, niekada daugiau jokiom aplinkybėmis neužsukti į šią vietą, kur netikėtai gali būti sumaišytas su žemėmis, iškoneveiktas... Vilnius, IKEA ir jokios kultūros. Jokios. Apmaudu. Dar ir šiandien kartėlis...
Atsakyti
Pirkėja 2020-10-12 21:20:51
Rugsėjo 29 dienos vakarą IKEA parduotuvėje pirkome kelis patalynės komplektus ir užuolaidas. Mokėjome kortele. Grįžę namo pamatėme, kad užuolaidų komplektas įmuštas du kartus ir už jį nuskaičiuota dvigubai. Labai sunerimau, kaipgi tokiu atveju įrodyti, kad pirkome tik vieną komplektą? Tačiau nerimavau be reikalo. Kitą dieną paskambinus telefonu konsultantas iš karto atsakė, kad reikia parašyti el.paštu, jie peržiūrės filmuotą medžiagą ir grąžins pinigus. Taip ir buvo.

Noriu padėkoti IKEA skambučių centro specialistei Ievai Č. už operatyviai išspręstą problemą. Į laišką ji atsakė nepraėjus pusvalandžiui po to, kai parašiau (kas irgi buvo labai malonu, ypač pasiskaičius įvairių komentarų) ir dar tą pačią dieną gavome žinią, kad pinigai bus grąžinti į sąskaitą. Pinigai sąskaitoje taip pat atsirado nepraėjus žadėtam terminui.
Dėkojame jums!
Laba diena,
dėkojame už šiltus žodžius ir puikų specialisto darbo įvertinimą.

Būtinai pasidalysime šiuo įkvepiančiu pagyrimu su Jūsų minėtu darbuotoju.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Lina 2020-10-12 18:31:38
Virtuves stalčių fasadu Bodbyn, laukiam nuo liepos men, kosmaras kazkoks, pardavineja baldus, nors daliu truksta, pazada, kad greit bus, db spalio men, kiek dar laukt? Nerekomenduoju pirkti virtuves baldu is ikea
Laba diena, Lina,

Atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai - bus lengviau išsiaiškinti ir greičiau išspręsti situaciją. Prašome rašyti el. paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Rugsėjo 29 dienos vakarą IKEA parduotuvėje pirkome kelis patalynės komplektus ir užuolaidas. Mokėjome kortele. Grįžę namo pamatėme, kad užuolaidų komplektas įmuštas du kartus ir už jį nuskaičiuota dvigubai. Labai sunerimau, kaipgi tokiu atveju įrodyti, kad pirkome tik vieną komplektą? Tačiau nerimavau be reikalo. Kitą dieną paskambinus telefonu konsultantas iš karto atsakė, kad reikia parašyti el.paštu, jie peržiūrės filmuotą medžiagą ir grąžins pinigus. Taip ir buvo.

Noriu padėkoti IKEA skambučių centro specialistei Ievai Č. už operatyviai išspręstą problemą. Į laišką ji atsakė nepraėjus pusvalandžiui po to, kai parašiau (kas irgi buvo labai malonu, ypač pasiskaičius įvairių komentarų) ir dar tą pačią dieną gavome žinią, kad pinigai bus grąžinti į sąskaitą. Pinigai sąskaitoje taip pat atsirado nepraėjus žadėtam terminui.
Dėkojame jums!
Atsakyti
Virtuves stalčių fasadu Bodbyn, laukiam nuo liepos men, kosmaras kazkoks, pardavineja baldus, nors daliu truksta, pazada, kad greit bus, db spalio men, kiek dar laukt? Nerekomenduoju pirkti virtuves baldu is ikea
Atsakyti
Airina 2020-10-05 12:16:42
Labai dėkingi esam Nedai Brozaitei, iš virtuvių skyriaus, Klaipėdoje. Ji mus ikalbėjo pakeisti lovos groteles į geresnes. Pagaliau, džiaugiamês isigyta lova su grotelêmis, jos patogumu.
Ačiū jums!
Sveiki, Airina,

dėkojame už atsiliepimą. Būtinai pasidalysime juo su kolegomis ir Jūsų paminėtu darbuotoju. Be galo džiaugiamės, kad pavyko rasti sprendimą.

Lauksime Jūsų sugrįžtant.

Šilčiausi linkėjimai ;)
IKEA komanda
Atsakyti
Labai dėkingi esam Nedai Brozaitei, iš virtuvių skyriaus, Klaipėdoje. Ji mus ikalbėjo pakeisti lovos groteles į geresnes. Pagaliau, džiaugiamês isigyta lova su grotelêmis, jos patogumu.
Ačiū jums!
Atsakyti
Rita 2020-09-25 15:20:02
UAB IKEA užsakytos prekės ir paslaugos (kambario projektas, baldai, pristatymas, sumontavimas). Projektas neatitinka realybės, prekės pristatytos dalimis ir dalis jų nekokybiškos (spintos), baldų pristatymo ir montavimo metu sugadintos kambario sienos. Nekokybiškos prekės keičiamos vėl į nekokybiškas. Baldų montuotojai dirba aplaidžiai (lentynos kliba, spintų durys nevienodam aukštyje, pridaro sienose skylių reikia-nereikia ir t.t). Visa tai trunka jau mėnesį. Visi nekokybiškai atlikti darbai ir brokuotos prekės fotografuojamos ir siunčiamos į IKEA, atstovams, tačiau jokių žadėtų terminų jie nesilaiko. Už grąžintas prekes taip pat neatsiskaito su klientu laiku.
LABAI NEMALONI PATIRTIS, KURI DAR TĘSIASI.. NEREKOMENDUOJU
P.S. rašiau ir į info@ikea.lt (pakartotinai).
Laba diena, Rita,

Atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai el., paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Atsakyti
UAB IKEA užsakytos prekės ir paslaugos (kambario projektas, baldai, pristatymas, sumontavimas). Projektas neatitinka realybės, prekės pristatytos dalimis ir dalis jų nekokybiškos (spintos), baldų pristatymo ir montavimo metu sugadintos kambario sienos. Nekokybiškos prekės keičiamos vėl į nekokybiškas. Baldų montuotojai dirba aplaidžiai (lentynos kliba, spintų durys nevienodam aukštyje, pridaro sienose skylių reikia-nereikia ir t.t). Visa tai trunka jau mėnesį. Visi nekokybiškai atlikti darbai ir brokuotos prekės fotografuojamos ir siunčiamos į IKEA, atstovams, tačiau jokių žadėtų terminų jie nesilaiko. Už grąžintas prekes taip pat neatsiskaito su klientu laiku.
LABAI NEMALONI PATIRTIS, KURI DAR TĘSIASI.. NEREKOMENDUOJU
P.S. rašiau ir į info@ikea.lt (pakartotinai).
Atsakyti
Giedrė 2020-09-14 14:21:58
Na, mes papuolėm turbūt ant labai savo darbą "išmanančios" virtuvės projektuojančios merginos. Užsisakėm matavimo paslaugą, kad baldai tikrai tilptų, nebūtų nesklandumų, išmatavo, nuvažiavome susiprojektuoti pagal matmenis. Ten dirbanti mergina viską sudėliojo, užsakėme. Šiandien atvažiavo montuoti, pasirodo mergaitė nepaskaičiavus, kad viršuj netelpa spintelės, dėl dengiamųjų plokščių, meistrai mums siūlo arba nemontuoti spintelės arba ją perdaryti, kas yra laikas ir pinigai. Antra problema, projektuojant pati pasakė, kad reikia kelių spintelių kodus pakeisti rankiniu būdu, nes kompiuteris meta ne tas, kurių norime. Taisė taisė, nepataisė, dvejos durelės ne tokios. Tai ką, už durelių ir į grąžinimą, kas yra laiko gaišimas. Trečia problema - dėl trūkstamų dalių, kas irgi kažkokia katastrofa. Laukiame dviejų detalių nuo 08.24d. Sakė 09.04-09.05 dienomis bus, nesulaukiau žinių, skambinau, sako 09.10-09.11, skambinu šiandien sakau, kada pagaliau bus šios detalės??? Sako 09.16-09.20. Tai jūs man paaiškinkit, kokio velnio galima pirkti daiktą, kai trūksta jo dalių, arba neliepkit atsiimtiarba nepilno užsakymo, kiek galima pas jus bėgioti? Ir meistram važinėti n kartų, kad viską sumontuotų ir mums kantrybė nelaiko laukt mėnesį laiko, kai giriasi prekių surinkimu ir pristatymu į parduotuves per 3-5d.d. Daugiau tokios klaidos nedaryčiau ir iš jūsų didelių baldų sistemos nepirkčiau. Rinkomės ne baldžius, o Ikea vien todėl, kad greitai, tačiau gausis dar ilgiau ir su n kartų važiavimų aiškintis dar ir brangiau...
Laba diena, Giedre,

Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai liktu patenkinti paslaugų ir aptarnavimo kokybe, todėl nuoširdžiai atsiprašome jeigu nepateisinome jūsų lūkesčių.

Dėl papildomų klausimų prašome susisiekti su mumis tiesiogiai info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Atsakyti
Gabrielė 2020-09-13 18:09:21
Norėčiau labai padėkoti Odetai iš Kauno ikea, padėjo susikomplektuoti virtuvę..
Viską detaliai išaiškino, patarimai tobuli!
Prieš tai dariusi mergaitė projektą tai kažkoks nesusipratimas.. Nieko nepaaiškino, sudėliojo belekaip, likome labai nusivylę..
Tačiau didelis AČIŪ Odetai! Ji puiki šios srities meistrė!
Laba diena, Gabriele,

dėkojame už šiltus žodžius ir puikų specialisto darbo įvertinimą, taip pat, už išsakytas pastabas.

Būtinai pasidalysime šiuo įkvepiančiu pagyrimu su Jūsų minėtu darbuotoju.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Darius 2020-09-12 12:42:42
Blogos kokybės baldai kur tik reikes sukti 99% truks plokštė
Laba diena, Dariau,

Apgailestaujame, jei prekė nepateisino Jūsų lūkesčių.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Na, mes papuolėm turbūt ant labai savo darbą "išmanančios" virtuvės projektuojančios merginos. Užsisakėm matavimo paslaugą, kad baldai tikrai tilptų, nebūtų nesklandumų, išmatavo, nuvažiavome susiprojektuoti pagal matmenis. Ten dirbanti mergina viską sudėliojo, užsakėme. Šiandien atvažiavo montuoti, pasirodo mergaitė nepaskaičiavus, kad viršuj netelpa spintelės, dėl dengiamųjų plokščių, meistrai mums siūlo arba nemontuoti spintelės arba ją perdaryti, kas yra laikas ir pinigai. Antra problema, projektuojant pati pasakė, kad reikia kelių spintelių kodus pakeisti rankiniu būdu, nes kompiuteris meta ne tas, kurių norime. Taisė taisė, nepataisė, dvejos durelės ne tokios. Tai ką, už durelių ir į grąžinimą, kas yra laiko gaišimas. Trečia problema - dėl trūkstamų dalių, kas irgi kažkokia katastrofa. Laukiame dviejų detalių nuo 08.24d. Sakė 09.04-09.05 dienomis bus, nesulaukiau žinių, skambinau, sako 09.10-09.11, skambinu šiandien sakau, kada pagaliau bus šios detalės??? Sako 09.16-09.20. Tai jūs man paaiškinkit, kokio velnio galima pirkti daiktą, kai trūksta jo dalių, arba neliepkit atsiimtiarba nepilno užsakymo, kiek galima pas jus bėgioti? Ir meistram važinėti n kartų, kad viską sumontuotų ir mums kantrybė nelaiko laukt mėnesį laiko, kai giriasi prekių surinkimu ir pristatymu į parduotuves per 3-5d.d. Daugiau tokios klaidos nedaryčiau ir iš jūsų didelių baldų sistemos nepirkčiau. Rinkomės ne baldžius, o Ikea vien todėl, kad greitai, tačiau gausis dar ilgiau ir su n kartų važiavimų aiškintis dar ir brangiau...
Atsakyti
Norėčiau labai padėkoti Odetai iš Kauno ikea, padėjo susikomplektuoti virtuvę..
Viską detaliai išaiškino, patarimai tobuli!
Prieš tai dariusi mergaitė projektą tai kažkoks nesusipratimas.. Nieko nepaaiškino, sudėliojo belekaip, likome labai nusivylę..
Tačiau didelis AČIŪ Odetai! Ji puiki šios srities meistrė!
Atsakyti
Blogos kokybės baldai kur tik reikes sukti 99% truks plokštė
Atsakyti
Oleksii Rogachevskyi 2020-09-09 19:59:32
Добрый день! Хочу выразить благодарность за обслуживание сотруднику отдела кухонной мебели Arnold за профессиональную и качественную консультацию при проектировке мебели для нашей кухни. Очень оперативно, с учетом всех наших пожеланий был сделан проект и оформлен заказ. Спасибо.
Laba diena,

dėkojame už šiltus žodžius ir puikų specialisto darbo įvertinimą.

Būtinai pasidalysime šiuo įkvepiančiu pagyrimu su Jūsų minėtu darbuotoju.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Vaidotas Dirse 2020-09-07 18:21:01
Klaipedos ikea uzsakeme viertuves baldus, projekta derinome, kelis kart vaziavome ir tvirtinant uzsakyma kas paaiskejo:
1. tos dalys kurios yra sandelyje, bus atveztos, o tu kuriu nera t.y. 5 pozicijos, reikes vaziuoti ne tik kad 5 kartus uzsakyti kiekviena, bet dar ir atsiimti jas patiems t.y. dar 10 kartu maziausiai teks vaziuoti.
2. virtuvines rankeneles pasirodo i uzsakyma neieina, nors projekte jos itrauktos, taciau jas atskirai reikes uzsakineti mums, prisijungti prie ikejos tinklalapio padaryti uzsakyma, laukti kol jos atsiras, atsiradus nuvaziuoti uzsakyti ir veliau atsiimti....
3. stalvirsis pasirodo yra is gabalu, pjaustytas, jei nori vientiso prasom moketi dvigunai...
4. parduotuveje neleidus atsiskaityti kortele, papraseme isankstines apmokejimo saskaitos, pardaveja pasake kad tokiu neisraso...kai jau nervai nebelaike, liepem pasiskambinti i buhalterija ir pasitikslinti, ar tikrai neisraso...pasirodo israsooooo
5. laiko turejome pasiskyre ir suderine pusvalandi, taciau uztrukome beveik 3 val......
KAS DAROSI? KODEL SAVO SISTEMOS NETOBULUMA IR NEKOMPETENCIJA PERKELIAT ANT VARTOTOJU PECIU? KODEL ZMONES TURI VAZINETI DVIDESIMT KELIS KARTUS ? UZSAKEM VIRTUVINI TAI PO GALAIS PATYS IR UZSAKINEKIT VISAS DETALES, IR KAI VISOS BUS ATVESKITE TA KA UZSAKEME PILNAI SUKOMPLEKTUOTA. KAD JUSU SANDELI NERA DETALIU, NE MUSU O JUSU PROBLEMA, TAI IR SPRESKIT JAS PATYS....Gaila sugaisto laiko, butume spjove ir iseje, bet kad tiek pravargom ir sugaisome su uzsakymu, buvom priversti nepersigalvoti ir laukti virtuvinio....tai laukiam...tikiuosi kokybe bus labai gera, surinkime ir uzsakytose paslaugose nebekils jokiu nesusipratimU..BET KOKIU ATVEJU NIEKAM NEPATARIAM TO DARYTI....
Laba diena, Vaidotai,

Nuoširdžiai atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai liktu patenkinti paslaugų kokybe, todėl nuoširdžiai atsiprašome jeigu nepateisinome jūsų lūkesčių.

Dėl papildomų klausimų prašome susisiekti su mumis tiesiogiai info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Oleksii Rogachevskyi
2020-09-09 19:59:32 IP 2juadu5u
Atsakyti
Добрый день! Хочу выразить благодарность за обслуживание сотруднику отдела кухонной мебели Arnold за профессиональную и качественную консультацию при проектировке мебели для нашей кухни. Очень оперативно, с учетом всех наших пожеланий был сделан проект и оформлен заказ. Спасибо.
Atsakyti
Klaipedos ikea uzsakeme viertuves baldus, projekta derinome, kelis kart vaziavome ir tvirtinant uzsakyma kas paaiskejo:
1. tos dalys kurios yra sandelyje, bus atveztos, o tu kuriu nera t.y. 5 pozicijos, reikes vaziuoti ne tik kad 5 kartus uzsakyti kiekviena, bet dar ir atsiimti jas patiems t.y. dar 10 kartu maziausiai teks vaziuoti.
2. virtuvines rankeneles pasirodo i uzsakyma neieina, nors projekte jos itrauktos, taciau jas atskirai reikes uzsakineti mums, prisijungti prie ikejos tinklalapio padaryti uzsakyma, laukti kol jos atsiras, atsiradus nuvaziuoti uzsakyti ir veliau atsiimti....
3. stalvirsis pasirodo yra is gabalu, pjaustytas, jei nori vientiso prasom moketi dvigunai...
4. parduotuveje neleidus atsiskaityti kortele, papraseme isankstines apmokejimo saskaitos, pardaveja pasake kad tokiu neisraso...kai jau nervai nebelaike, liepem pasiskambinti i buhalterija ir pasitikslinti, ar tikrai neisraso...pasirodo israsooooo
5. laiko turejome pasiskyre ir suderine pusvalandi, taciau uztrukome beveik 3 val......
KAS DAROSI? KODEL SAVO SISTEMOS NETOBULUMA IR NEKOMPETENCIJA PERKELIAT ANT VARTOTOJU PECIU? KODEL ZMONES TURI VAZINETI DVIDESIMT KELIS KARTUS ? UZSAKEM VIRTUVINI TAI PO GALAIS PATYS IR UZSAKINEKIT VISAS DETALES, IR KAI VISOS BUS ATVESKITE TA KA UZSAKEME PILNAI SUKOMPLEKTUOTA. KAD JUSU SANDELI NERA DETALIU, NE MUSU O JUSU PROBLEMA, TAI IR SPRESKIT JAS PATYS....Gaila sugaisto laiko, butume spjove ir iseje, bet kad tiek pravargom ir sugaisome su uzsakymu, buvom priversti nepersigalvoti ir laukti virtuvinio....tai laukiam...tikiuosi kokybe bus labai gera, surinkime ir uzsakytose paslaugose nebekils jokiu nesusipratimU..BET KOKIU ATVEJU NIEKAM NEPATARIAM TO DARYTI....
Atsakyti
Juozas 2020-09-02 09:49:35
Užsakymo aptarnavimas per internetą “tragiškas”.. niekam nerekomenduoju eigų ne norite sugadinti sau nervus.. pokalbis per telefona su vadybininkais chamiškas..
Laba diena, Juozai,

Atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai el. paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Atsakyti
Katerina 2020-09-01 10:40:30
Esu labai nusivylusi Ikea pristatymo terminais. Žada viena, o pasirodo net nesugeba nei informuoti, nei pateikti konkrečios informacijos.
Laba diena, Katerina,

Atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai - bus lengviau išsiaiškinti ir greičiau išspręsti situaciją. Prašome rašyti el. paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Užsakymo aptarnavimas per internetą “tragiškas”.. niekam nerekomenduoju eigų ne norite sugadinti sau nervus.. pokalbis per telefona su vadybininkais chamiškas..
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Ikea pristatymo terminais. Žada viena, o pasirodo net nesugeba nei informuoti, nei pateikti konkrečios informacijos.
Atsakyti
Lina z 2020-08-27 19:38:59
Visiškai nuvylėt! Susiplanavus virtuvę, trūksta detalės, kurią užsakys gal po 2, 3, 4 mėnesių o gal iš vis neužsakys! Be jos surinkimas negalimas. Pasiulymas iš vadovybės skamba taip. Pirkit dalimis (ir laukit namuose apsikrovus su 500kg detalių iki nežinia kiek, nes termino nesugebat nustatyti) keiskit projektą arba vaziuokit į Lenkiją apsipirkti. Gal kukuliukų prigriebt iš Lenkijos pigesnių tuo pačiu? P.s virtuvė ne iš naujausios kolekcijos.
Laba diena, Lina,

Atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai - bus lengviau išsiaiškinti ir greičiau išspręsti situaciją. Prašome rašyti el. paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Aurelija 2020-08-27 08:02:59
Aš laukiu bobdyn virtuvės stalčių fasadų jau mėnesi.Kekviena trūkstama detale važiuoju atsiimti atskirai ir už kekvienos detalės atvežima į namus moku 19 euru.Ir nieks nežino ar bus tie fasadai ar nebus.Kekvienai detalei surinkti samdau meistra.Man tai kainuoja milžiniškus pinigus ir atima sveikatos.Pati esu medikė ir negaliu kasdien važinėti į Ikėja.Manau virtuvėmis be detaliu neturėtumėt prekiauti.Nes jų detalių trūksta ištisus metus.Kreipsiuosi į vartotojų teises.Nes iš jūsu pusės sumokėjus vos ne 4000 euru už virtuvės be fasadu komplekta jokio atsakymo negaunu.Labai lauksiu administracijos tel.nr
Laba diena, Aurelija,

Atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai - bus lengviau išsiaiškinti ir greičiau išspręsti situaciją. Prašome rašyti el. paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Gintarė 2020-08-25 23:23:31
Sveiki, esu labai nusivylusi Ikea virtuvės komplekto užsakymu. Tai buvo pirmas ir paskutinis kartas kada čia užsakinėjome virtuvės komplektą. Pradėkim nuo to kad susiplanuoti virtuvės komplektą padėjusios konsultantės reikėjo laukti apie valandą. Pliusas, kad projektą ir jo korekciją pavyko atlikti labai operatyviai. Pakoregavus projektą konsultantė užsakė mūsų virtuvės komplektą ir pasakė, kad keletos dalių nėra sandėlyje ir kai jos atsiras prekyboje jos automatiškai mums rezervuosis, pagalvojome, kad tai nieko tokio, bet ištiesų taip nebuvo. Pirmus du kartus prekyboje atsiradus mums reikiamai prekei gavome sms, kad turime atvykti užsisakyti. Taip gavosi kad dėl vienų durelių kurių jie neturėjo vietoje turėjome papildomai važiuoti du kartus pirma užsakyti, o vėliau atsiimti. Negana to, apie paskutines prekes praėjus mėnesiui laiko nuo virtuvės komplekto užsakymo negavus jokių žinių patys nuvykome į Ikea pasiteirauti kiek ilgai dar teks laukti ir ką mum pasako, kad viena dalis jau guli sandėlyje ir laukia kol atsiimsime, o kitos jau kurį laiką yra prekyboje ir galime užsisakyti.. Na nieko sau negana to kad prekės už kurias sumoki nesirezervuoja, bet jie dar ir nesiteikia pranešti jog jos jau prekyboje ir galima užsakyti. Kas liečia apmokėjimą tai tikra komedija. Kai su konsultante užsakinėjome virtuvės komplektą ji sakė, kad už viską ką jie turi sandėlyje sumokėsime dabar, o už trūkstamas dalis mokėti reikės jas atsiimant, atėjus prie kasos pardavėja pasiūlė tą sumą kiek kainuos trūkstamos dalys įdėti į Ikea dovanų kortelę ir kaskart atsiimant apmokėti su šia kortele. Pagalvojome kodėl gi ne juk patogu. Sąskaitoje rašė, kad suma už trūkstamas dalis kurių nebuvo sandėlyje 127€, taigi sumokėjome 127e kuriuos įdėjo į dovanų kortelę. Galiausiai užsakant trukstamas prekes paskutinį kartą mums pareiškia, kad turime primokėti dar 15€, ta prasme? Už ką? Juk kortelėje turėjo būti tiek pinigų kiek turėjo kainuoti atvažiavusios dalys, pardavėjai pareiškus, kad ji nieko nežino ir ji patikrino kortelės likutį, galiausiai sumokėjau dar 15€ neaišku už ką, tik vėliau pamačiau, kad trūkstamos dalys atvyko brangesnėmis kainomis negu man buvo nurodyta pirmoje sąskaitoje t. Y. Vietoj 127€ visos trūkstamos dalys jau kainavo 142€. Ar čia mano reikalas, kad prekė pabrango? Jei buvo sutarta viena kaina, aš ir tikiuosi gauti už tą kainą. Gerai, kad tai tik 15€, bet juk galėjo būti ir daugiau! Žmonės būkit labai atsargūs su prekėmis kurių jie neturi sandėlyje nes visų pirma neaišku kiek laiko turėsite laukti savo užsakytų prekių, visų antra jei užsakymo metu nurodyta vienokia kaina dar neaišku, kad vėliau ta prekė nekainuos dvigubai.
Laba diena, Gintare,

Atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai - bus lengviau išsiaiškinti ir greičiau išspręsti situaciją. Prašome rašyti el. paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Visiškai nuvylėt! Susiplanavus virtuvę, trūksta detalės, kurią užsakys gal po 2, 3, 4 mėnesių o gal iš vis neužsakys! Be jos surinkimas negalimas. Pasiulymas iš vadovybės skamba taip. Pirkit dalimis (ir laukit namuose apsikrovus su 500kg detalių iki nežinia kiek, nes termino nesugebat nustatyti) keiskit projektą arba vaziuokit į Lenkiją apsipirkti. Gal kukuliukų prigriebt iš Lenkijos pigesnių tuo pačiu? P.s virtuvė ne iš naujausios kolekcijos.
Atsakyti
Aš laukiu bobdyn virtuvės stalčių fasadų jau mėnesi.Kekviena trūkstama detale važiuoju atsiimti atskirai ir už kekvienos detalės atvežima į namus moku 19 euru.Ir nieks nežino ar bus tie fasadai ar nebus.Kekvienai detalei surinkti samdau meistra.Man tai kainuoja milžiniškus pinigus ir atima sveikatos.Pati esu medikė ir negaliu kasdien važinėti į Ikėja.Manau virtuvėmis be detaliu neturėtumėt prekiauti.Nes jų detalių trūksta ištisus metus.Kreipsiuosi į vartotojų teises.Nes iš jūsu pusės sumokėjus vos ne 4000 euru už virtuvės be fasadu komplekta jokio atsakymo negaunu.Labai lauksiu administracijos tel.nr
Atsakyti
Sveiki, esu labai nusivylusi Ikea virtuvės komplekto užsakymu. Tai buvo pirmas ir paskutinis kartas kada čia užsakinėjome virtuvės komplektą. Pradėkim nuo to kad susiplanuoti virtuvės komplektą padėjusios konsultantės reikėjo laukti apie valandą. Pliusas, kad projektą ir jo korekciją pavyko atlikti labai operatyviai. Pakoregavus projektą konsultantė užsakė mūsų virtuvės komplektą ir pasakė, kad keletos dalių nėra sandėlyje ir kai jos atsiras prekyboje jos automatiškai mums rezervuosis, pagalvojome, kad tai nieko tokio, bet ištiesų taip nebuvo. Pirmus du kartus prekyboje atsiradus mums reikiamai prekei gavome sms, kad turime atvykti užsisakyti. Taip gavosi kad dėl vienų durelių kurių jie neturėjo vietoje turėjome papildomai važiuoti du kartus pirma užsakyti, o vėliau atsiimti. Negana to, apie paskutines prekes praėjus mėnesiui laiko nuo virtuvės komplekto užsakymo negavus jokių žinių patys nuvykome į Ikea pasiteirauti kiek ilgai dar teks laukti ir ką mum pasako, kad viena dalis jau guli sandėlyje ir laukia kol atsiimsime, o kitos jau kurį laiką yra prekyboje ir galime užsisakyti.. Na nieko sau negana to kad prekės už kurias sumoki nesirezervuoja, bet jie dar ir nesiteikia pranešti jog jos jau prekyboje ir galima užsakyti. Kas liečia apmokėjimą tai tikra komedija. Kai su konsultante užsakinėjome virtuvės komplektą ji sakė, kad už viską ką jie turi sandėlyje sumokėsime dabar, o už trūkstamas dalis mokėti reikės jas atsiimant, atėjus prie kasos pardavėja pasiūlė tą sumą kiek kainuos trūkstamos dalys įdėti į Ikea dovanų kortelę ir kaskart atsiimant apmokėti su šia kortele. Pagalvojome kodėl gi ne juk patogu. Sąskaitoje rašė, kad suma už trūkstamas dalis kurių nebuvo sandėlyje 127€, taigi sumokėjome 127e kuriuos įdėjo į dovanų kortelę. Galiausiai užsakant trukstamas prekes paskutinį kartą mums pareiškia, kad turime primokėti dar 15€, ta prasme? Už ką? Juk kortelėje turėjo būti tiek pinigų kiek turėjo kainuoti atvažiavusios dalys, pardavėjai pareiškus, kad ji nieko nežino ir ji patikrino kortelės likutį, galiausiai sumokėjau dar 15€ neaišku už ką, tik vėliau pamačiau, kad trūkstamos dalys atvyko brangesnėmis kainomis negu man buvo nurodyta pirmoje sąskaitoje t. Y. Vietoj 127€ visos trūkstamos dalys jau kainavo 142€. Ar čia mano reikalas, kad prekė pabrango? Jei buvo sutarta viena kaina, aš ir tikiuosi gauti už tą kainą. Gerai, kad tai tik 15€, bet juk galėjo būti ir daugiau! Žmonės būkit labai atsargūs su prekėmis kurių jie neturi sandėlyje nes visų pirma neaišku kiek laiko turėsite laukti savo užsakytų prekių, visų antra jei užsakymo metu nurodyta vienokia kaina dar neaišku, kad vėliau ta prekė nekainuos dvigubai.
Atsakyti
Darius 2020-08-20 16:34:19
Sveiki, labai retai kada rašau komentara bet kas įvyko tai košmaras. užsakem virtuve ikea 2020 08 18, išpradžiu atvažiavo meistras kuris neturejo kaip ir nežinojo kaip pamatuoti kampa 90 laispniu, nežinojo ir nesugebėjo paaiškinti kaip daryti geriau nu tiek to. Šiandien skambina vadybinkas dėl pristatymo už kuri sumokejom 68 eur. (nes negali pristatyti su viena mašina mokejau už dvi mašinas) tiek jau to. Kadangi kaip visi žmones dibram mes nuo 8 iki 17 val, o sutartas pristatymas buvo nuo 17-21 val sake susitartsit, vadybinkas skambina sako mes avažuosim 17 val jeigu nebus nieko mes išvažiuojam ir už pristatyma reikes mokėti dar karta. Jus rymtai ? aš prašiau palaukti nes tikrai nesugebėsiu: jis sako: neturiu kitu iškrovimu jūsų laukti irgi negalim 1 val neidomu. Tokia įmonė jus rymtai ?
* Chamiškas bendravimas
* Pažadu netesejimas
* Darbuotoju kvalifikacija 0

Vienintelis ir dydžiausias pagyrimas darbuotojams kurie dirba pačioi IKEA pardotuvej kurios daro projektus prie PC. Didžiausi pliusai pagyrymai, merginos žino darba tikros speces. Viska paaiškina išaiškina iki smulkmenu.
Laba diena, Dariau,

Atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Maloniai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai - bus lengviau išsiaiškinti ir greičiau išspręsti situaciją. Prašome rašyti el. paštu info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda.
Atsakyti
Sveiki, labai retai kada rašau komentara bet kas įvyko tai košmaras. užsakem virtuve ikea 2020 08 18, išpradžiu atvažiavo meistras kuris neturejo kaip ir nežinojo kaip pamatuoti kampa 90 laispniu, nežinojo ir nesugebėjo paaiškinti kaip daryti geriau nu tiek to. Šiandien skambina vadybinkas dėl pristatymo už kuri sumokejom 68 eur. (nes negali pristatyti su viena mašina mokejau už dvi mašinas) tiek jau to. Kadangi kaip visi žmones dibram mes nuo 8 iki 17 val, o sutartas pristatymas buvo nuo 17-21 val sake susitartsit, vadybinkas skambina sako mes avažuosim 17 val jeigu nebus nieko mes išvažiuojam ir už pristatyma reikes mokėti dar karta. Jus rymtai ? aš prašiau palaukti nes tikrai nesugebėsiu: jis sako: neturiu kitu iškrovimu jūsų laukti irgi negalim 1 val neidomu. Tokia įmonė jus rymtai ?
* Chamiškas bendravimas
* Pažadu netesejimas
* Darbuotoju kvalifikacija 0

Vienintelis ir dydžiausias pagyrimas darbuotojams kurie dirba pačioi IKEA pardotuvej kurios daro projektus prie PC. Didžiausi pliusai pagyrymai, merginos žino darba tikros speces. Viska paaiškina išaiškina iki smulkmenu.

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Antakalnio g. 6, LT-20139 Ukmergė.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Elevyt
Sofalova.lt - sofų ir baldų prekyba Lietuvoje

Adresas: Skautu g. 15, LT-92281 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); gamyba; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
Sofalova.lt yra specializuota sofų ir sofų lovų internetinė parduotuvė, kuri jau eilę metų džiugina savo pirkėjus aukštos kokybės, išskirtinio komforto ir dizaino sofomis. Mums svarbu, kad kiekvienas pirkėjas rastų bei lengvai ir patogiai įsigytų savo svajonių sofą arba sofą lovą. Reaguodami į rinkos poreikius...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Akmenų g. 12, LT-92347 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
„GINTARO BALDAI“ – JAUKIEMS NAMAMS! UAB “Gintaro baldai” – viena didžiausių baldų tiekėjų Lietuvoje, kurios veikla - prekyba minkštais bei korpusiniais baldais. 2002 m. įkurta įmonė nuolat auga ir sėkmingai gyvuoja jau penkioliktus metus. Galime pasigirti kone plačiausiu baldų salonų tinklu Lietuvoje. Baldais...
Baldai PL
Lenkiški baldai internetu

Adresas: Naugarduko g. 55A, Baldų namai SKRAJA, 2 aukštas, salonas "ARO ELEGANCE", LT-03204 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); didmeninė prekyba; gamyba; importas; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; mediena, jos gaminiai.
Baldai PL – tai elektroninė lenkiškų baldų parduotuvė www.baldaipl.lt. Baldais prekiaujame ne tik internetu, bet ir turime baldų saloną, kuriame rasite minkštų baldų, sofų-lovų, minkštų kampų, klasikinio ir modernaus stiliaus svetainės baldų kolekcijų, svetainės stalų bei kėdžių. Salone patogiai galite apžiūrėti ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Seimo komitetas prašo pristabdyti DNR plano projektų tvirtinimą
Seimo komitetas prašo pristabdyti DNR plano projektų tvirtinimą 11-26 14:07
Seimo Biudžeto ir finansų komitetas prašo laikinosios Vyriausybės ministrų netvirtinti Ateities ekonomikos DNR plano projektų bei nepasirašyti sutarčių dėl jų finansavimo.
Geriausiai valdoma VVĮ – "Ignitis grupė", silpniausiai – Valstybinė miškų urėdija
Geriausiai valdoma VVĮ – "Ignitis grupė", silpniausiai – Valstybinė miškų urėdija 11-26 13:59
"Ignitis grupės" valdysena šiemet pripažinta geriausia tarp visų ir taip pat tarp didžiųjų valstybės valdomų įmonių (VVĮ). Didžiųjų įmonių kategorijoje silpniausiai valdoma VĮ Valstybinių miškų...
JAV vyriausybė pratęsė "TikTok" pardavimo terminą iki gruodžio 4 d.
JAV vyriausybė pratęsė "TikTok" pardavimo terminą iki gruodžio 4 d. 11-26 13:31
JAV Užsienio investicijų komitetas septyniomis dienomis – iki gruodžio 4-osios – pratęsė terminą, per kurį turi būti parduotas populiariosios kinų socialinės žiniasklaidos platformos "TikTok"...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 46,43 +2,65%
Hewlett-Packard 22,25 +2,30%
Amazon.com 3185,07 +2,15%
Goodyear 11,02 -3,16%
Chevron 92,14 -3,64%
Kraft Heinz Co 32,54 -3,81%
Ford 9,08 -3,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,61 0,00%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Auksas 1900,27 -1,13%
Kava 3,35 -8,72%
Nafta 44,91 +4,30%
Anglis 58,40 +6,96%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Cukrus 0,61 +3,39%