VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Felit, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Felit

Atsiliepimai apie Felit, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Felit, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Pavel Krasnovskij
2021-05-05 20:16:57 IP 2e7r3s9d
Atsakyti
Pavel K. 2021-04-26 13:42:11
esame nusivyle virtuves uzsakymu procesu.
konsultacju etape ikejos darbuotojai "pamirsta" paciu pasiulyta konsultaciju laika.
bendravimas e-pastu kitas minusas - daznai palieka klienta nezinioje, atsakymu i paprasciausius klausimus kartais tenka laukti dienas, net karantino metu - ka daro jusu konsultantai kai parduotuveje nera zmoniu?
matuojant meistras sako kad per 2-4 dienas gali buti paruosta virtuve. tik prideda "priklauso kiek su ikea uztruksite", o cia ir slypi menuo laiko su visa svetaine uzversta ikejos pakuotem..
nes kai ikea atsiuncia prekiu sarasa pirkimui, pasirodo 30% tu prekiu nera parduotuveje. tenka pirkti 70% kurios yra ir laukti kitu 30%, perkant kai kazkuri atsiranda.
kodel planavimo programa/konsultantai neperspeja kad sitiek pasirinktu daliu nera ir neaisku kada bu?
laukti tenka 4 savaites, to laukimo metu pasirodo kad kaikurie pasirinkti daiktai (pvz stalvirsis, saldytuvas, orkaite) isvis nezinia ar/kada bus. rankenos (Bjarred) pasirinktos planavimo programoje isvis dingsta is ju svetaines..
kaikurias prekes rezervuoja bet del kitu, tu paciu Bjarred, raso "Visos kitos prekės pateiktos sąraše yra savitarnos, taigi rezervuoti negaliu, galite užsidėti priminimą", o aciu!
zodziu, ne 4 dienos o 4 savaites nezinios su pilna svetaine ikejos pakuociu. dabar laukiam montavimo, velgi apmokejus saskaita atsiliepe tik po 2 dienu ir jau savaite po apmokejimo jokio kontakto is meistru ir nera jokio aiskaus termino kada jie atvyks, tik "po keletos dienu paskambins".
apmokejimo metu irgi neteisingai suskaiciuoja montavimo darbu kaina (IKEALT6000091128147381), paskui raso ivyko permokejimas, pildykit forma grazinimui, nezinia kas
zodziu, ikejai svarbiausia parduoti prekes, o paskui lauk ju kaip ikaitas

normali procedura butu - uzsakai virtuve, pasako termina kada atves ir sumontuos, atveza viska kartu ir sumontuoja.
o cia ne, puse daiktu gavai, kita puse bandyk ieskokis ar keisk kitais..
galvojom is ikejos bus greiciau, gal bus automatizuotas konvejerinis procesas, bet deja visiskai taip nera.
pati parduotuve tai gera, bet virtuves planavimo ikejos niekam tikrai nerekomenduosiu.
na, virtuve sumontuota.
montavimo proceso metu irgi paaiskejo visokiu nesamoniu, pvz nors projekte virtuves stalciai visi juodi, viena is stalciu pardave balta, net ikejos pateiktame uzsakyme balta, nors paciame projekte - juoda), kazkaip nesuziurejo po 2-3 konsultaciju.
na, ir svetaineje liko 12 pakuociu nepanaudotu prekiu, kurias projektui priskyre, uz kurias sumokejome, bet kuriu virtuvei visiskai neprireike, reikia kazkaip vezti grazinimui, vel nezinia ir laukiam atsakymo jau 2 dienas, dar neaisku ar ikea issives ar patiems reikes moketi uz isvezima grazinimui.

Bet, vienintele proceso dalis kuriai absoliuciai neturime jokiu nusiskundimu, turime tik daug pagyrimu tai pats montavimas.
Montuotojai Donatas ir Arvydas tai pavyzdys kaip reikia dirbti, ir pataria ir padaro viska idealiai, dirba labai rupestingai, gera ziureti, jei tik visi kiti Ikejoje dirbtu kaip jie.
Atsakyti
esame nusivyle virtuves uzsakymu procesu.
konsultacju etape ikejos darbuotojai "pamirsta" paciu pasiulyta konsultaciju laika.
bendravimas e-pastu kitas minusas - daznai palieka klienta nezinioje, atsakymu i paprasciausius klausimus kartais tenka laukti dienas, net karantino metu - ka daro jusu konsultantai kai parduotuveje nera zmoniu?
matuojant meistras sako kad per 2-4 dienas gali buti paruosta virtuve. tik prideda "priklauso kiek su ikea uztruksite", o cia ir slypi menuo laiko su visa svetaine uzversta ikejos pakuotem..
nes kai ikea atsiuncia prekiu sarasa pirkimui, pasirodo 30% tu prekiu nera parduotuveje. tenka pirkti 70% kurios yra ir laukti kitu 30%, perkant kai kazkuri atsiranda.
kodel planavimo programa/konsultantai neperspeja kad sitiek pasirinktu daliu nera ir neaisku kada bu?
laukti tenka 4 savaites, to laukimo metu pasirodo kad kaikurie pasirinkti daiktai (pvz stalvirsis, saldytuvas, orkaite) isvis nezinia ar/kada bus. rankenos (Bjarred) pasirinktos planavimo programoje isvis dingsta is ju svetaines..
kaikurias prekes rezervuoja bet del kitu, tu paciu Bjarred, raso "Visos kitos prekės pateiktos sąraše yra savitarnos, taigi rezervuoti negaliu, galite užsidėti priminimą", o aciu!
zodziu, ne 4 dienos o 4 savaites nezinios su pilna svetaine ikejos pakuociu. dabar laukiam montavimo, velgi apmokejus saskaita atsiliepe tik po 2 dienu ir jau savaite po apmokejimo jokio kontakto is meistru ir nera jokio aiskaus termino kada jie atvyks, tik "po keletos dienu paskambins".
apmokejimo metu irgi neteisingai suskaiciuoja montavimo darbu kaina (IKEALT6000091128147381), paskui raso ivyko permokejimas, pildykit forma grazinimui, nezinia kas
zodziu, ikejai svarbiausia parduoti prekes, o paskui lauk ju kaip ikaitas

normali procedura butu - uzsakai virtuve, pasako termina kada atves ir sumontuos, atveza viska kartu ir sumontuoja.
o cia ne, puse daiktu gavai, kita puse bandyk ieskokis ar keisk kitais..
galvojom is ikejos bus greiciau, gal bus automatizuotas konvejerinis procesas, bet deja visiskai taip nera.
pati parduotuve tai gera, bet virtuves planavimo ikejos niekam tikrai nerekomenduosiu.
Atsakyti
Labai teisingas vienas žemiau esančių komentarų, kad reikėjo perskaityti komentarus ir apskritai nieko neužsakinėti. Atvirai pasakysiu, nesu dar susidūręs su tokia nekompetencija ir kažkurių darbuotojų atsainumu..
1. Padarėme internetinėje svetainėje projektą, kurio neleido užsakyti, kadangi turėjo patvirtinti "planavimo skyrius". Atsakymas iš jų atėjo tik po 4 dienų..
2. Įvedus projektą pirkimui įsigyti jau negalėjome, nes pasirodo nėra visų reikiamų prekių...
3. Šiaip ne taip trūkstama prekė atsirado prekyboje, bet darant užsakymą jau nebuvo kitos prekės reikiamos spintai..
4. Užsakėm prekė be tos detalės.. Prekes gavome po trijų dienų (prekių pristatymo deapazonas 1-3 dienos).. Kitaip tariant, jei kažkur išvažiuoji, geriau neužsisakyk, nes nebus kam priimti prekių..
5. Susimokam 19, 99 eur už pristatymą.Prekių pristatymas buvo nurodytas 17-21h, tai kurjeriai jau nuo 13h skambinėjo (ne vieną kartą) ir klausinėjo ar gali atvežti 15 ar 16 h, nes, matyt, kažkas nemato parinkto pristatymo termino... Ne šiaip juk parinkta buvo 17-21h??!!!!
6. Šiaip ne taip gauname spintą ir vėl prasideda nuotykiai.. Meistras surenka spintos rėma, o pasirodo vietoje balto - įdėtas aliuminio spalvos.. Susiekiame telefonu - prašo siųsti laišką ir per 5 dd susieks...
7. Valio!!! Nepraėjo nei penkios dienos (praėjo 4 dienos) ir gauname atsakymą, kuriame tarp eilučių - kad mes kalti, kad iš karto neapsižiūrėjome arba NEATVEŽĖME netinkamos prekės jiems į parduotuvę... Bet kaip bebūtų, pažada prekę pakeisti
8. Tenka rėma išardyti, sudėti atgal į dėžę ir laukti kurjerio.. Gauname po dienos naują rėmą. Rėmas tinkamos splavos, valio. Vėl pradedame surinkinėti (tarsi nebūtų ką veikti ir tai su malonumu galima daryti kiekvieną dieną...)
9. Ką gi, pasirodo vėl problemos - durų rėmas brokuotas. Skambinam į IKEA ir maloni mergina paaiškina, kad prekę galite atvežti pakeitimui.. Čia tai fantastika, sumokam už atvežimą ir mums ANTRĄ kartą pasiūlo ATVEŽTI PREKĘ Į PARDUOTUVĘ. Sorry bet čia jau virš visko ir tik parodo kaip yra gerbiamas kitų laikas..
10 Kaip bebūtų vėl liepia rašyti laišką, norint keisti prekę vėl reikia viską pakuoti keitimui. Matyt pas juos tokia praktika, kad visi tik ir laukia, kada galės prekės išpakuot-supakuoti-grąžinti ir vėl istorija nuo pradžių. Klausimas tik kas apmokės meistro darbus...
11. Laiškas išsiųstas - laukiame kiek šį kartą prireiks dienų problemai išspręsti...
Atsakyti
IKEA Lietuva 2021-04-22 10:34:19
Laba diena, Jurgita,

prašome Jūsų susisiekti su mumis el. paštu info@ikea.lt, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus ir lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Tai, kad rašiau jau ir jokio atsakymo negavau..
Atsakyti
Užsakymas vėluoja jau dvi savaites ir neaišku nei kada pristatys nes paskambinus jau 4 kartus vis kartoju kad greitu metu jūsų užsakymą suruošim. Ir taip kiekvieną kartą viskas išnaujo, o pinigai jau sumokėti.
Atsakyti
JURGITA 2021-04-21 19:06:48
Labai gaila, kad prieš darant užsakymą nepaskaičiau komentarų.. užsakymas vėluoja, nieko nepraneša, niekas nieko nežino.. pirmą kartą susiduriu su tokia neatsakinga įmone..
Laba diena, Jurgita,

prašome Jūsų susisiekti su mumis el. paštu info@ikea.lt, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus ir lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Karolina 2021-04-06 15:11:18
Visada buvome patenkinti šia parduotuve ir problemų neturėjome - iki šiol. Remonto metu nusprendėme virtuvę įsigyti iš IKEA. Pradžioje nusiuntėme tikslias nuorodas bei virtuvės brėžinį, kaip ši turi atrodyti, mums atsiuntė klausimyną, pagal kurį šios parduotuvės dizaineriai sukurs projektą. Po 5 darbo dienų gavome projektą, po kurio ir prasidėjo visi nesklandumai. Virtuvės projekte buvo rankenėlės, šviestuvai bei stalviršis. Prašiau panaikinti šias prekes projekte, nes nusprendėme jų neimti (ėmėme iš kitur). Naujam projekte buvo likę viskas, išskyrus stalviršį. Paprašiau pakartotinai pašalinti rankenėles bei šviestuvą iš projekto, kol galiausiai šviestuvą panaikino po 5 d.d., rankenėles po dar 5 dienų (jei ne ilgiau). Pagaliau pasitvirtinę projektą, iki paspaudžiant „pirkti“ nebuvau informuota, kad trūks detalių, o ir sąrašo, kuriame galėčiau pažiūrėti ko trūksta - sistemoje nėra (šiuo klausimu, jūsų interneto svetainėje, reikėtų geriau padirbėti su UX dalimi). Taip dar kokias 2-3 savaites bandėme susisiekti su IKEA vien tam, kad sužinotume kokių prekių trūksta, nes neaišku - galime pradėti montuoti virtuvę ar ne. Deja, atsakymą gavome tik parašę piktą laišką (ko labai nesinorėjo, nes nesame konfliktiški žmonės, bet kantrybės taurė pamažu pildėsi) ir pagaliau visas trūkumas buvo atsiųstas. Galutinis taškas buvo tas, kad projekte turėjusi būti juodos spalvos mikrobangų krosnelė - yra balta, nes kažkas dėjęs prekes, negalėjo pažiūrėti į prekių sąrašą, dėl ko vėl montavimo darbai stoja. Į laiškus neatsako, telefono nekelia (jau nebesuprantu ar iš vis jis Jums yra reikalingas). Suprantama, kad pandemija, sunkūs laikai visam pasauliui, bet toks bendravimas su klientais - nėra tinkamas bei mandagus. Gaila, kai paslaugas tenka gauti tik piktuoju.
Laba diena, Karolina,

apgailestaujame, kad patirtis įsigyjant baldus nebuvo tokia, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams. Šiuo metu dėl pandemijos sukeltos pasaulinės situacijos susiduriame su kai kurių prekių tiekimo sutrikimais. Darome viską, kad prekių tiekimas būtų kuo stabilesnis.

Prašome Jūsų susisiekti su mumis el. paštu info@ikea.lt, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Gražios dienos,
IKEA komanda.
Atsakyti
Filomena 2021-03-22 17:57:50
Tiems, kurie vertina savo brangų laiką labiau nei pinigus - siūlau apeiti šią parduotuvę iš labai toli... Gaila prieš pirkdama labiau nepasigilinau į tai.
Esminės Klaipėdos ikea aptarnavimo spragos:
1. Konsultantai ten tik dėl vaizdo. Paklausus apie užsakymą, jo būseną ir pan - nieko nežino, nieko nemato jie neva.
2. Numatomas supakavimo laikas visiškai neatitinka realybės. Tai kam tada jis? Visi žmonės planuojasi savo brangų laiką, o ne bambas išvertę tik ir laukia kada užsakymas bus suruoštas.
3. Pristatymo mokestis lyginant su kitomis parduotuvėmis - neadekvatus, jau nekalbant apie tai, kad tau tiesiog prie laiptinės numetamos prekės. Niekas jų nei užneša, nei ką.
Kol tokios spragos bus, klientų ratas siaurės.
Laba diena,

prašome Jūsų susisiekti su mumis el. paštu info@ikea.lt, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus ir lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Labai gaila, kad prieš darant užsakymą nepaskaičiau komentarų.. užsakymas vėluoja, nieko nepraneša, niekas nieko nežino.. pirmą kartą susiduriu su tokia neatsakinga įmone..
Atsakyti
Visada buvome patenkinti šia parduotuve ir problemų neturėjome - iki šiol. Remonto metu nusprendėme virtuvę įsigyti iš IKEA. Pradžioje nusiuntėme tikslias nuorodas bei virtuvės brėžinį, kaip ši turi atrodyti, mums atsiuntė klausimyną, pagal kurį šios parduotuvės dizaineriai sukurs projektą. Po 5 darbo dienų gavome projektą, po kurio ir prasidėjo visi nesklandumai. Virtuvės projekte buvo rankenėlės, šviestuvai bei stalviršis. Prašiau panaikinti šias prekes projekte, nes nusprendėme jų neimti (ėmėme iš kitur). Naujam projekte buvo likę viskas, išskyrus stalviršį. Paprašiau pakartotinai pašalinti rankenėles bei šviestuvą iš projekto, kol galiausiai šviestuvą panaikino po 5 d.d., rankenėles po dar 5 dienų (jei ne ilgiau). Pagaliau pasitvirtinę projektą, iki paspaudžiant „pirkti“ nebuvau informuota, kad trūks detalių, o ir sąrašo, kuriame galėčiau pažiūrėti ko trūksta - sistemoje nėra (šiuo klausimu, jūsų interneto svetainėje, reikėtų geriau padirbėti su UX dalimi). Taip dar kokias 2-3 savaites bandėme susisiekti su IKEA vien tam, kad sužinotume kokių prekių trūksta, nes neaišku - galime pradėti montuoti virtuvę ar ne. Deja, atsakymą gavome tik parašę piktą laišką (ko labai nesinorėjo, nes nesame konfliktiški žmonės, bet kantrybės taurė pamažu pildėsi) ir pagaliau visas trūkumas buvo atsiųstas. Galutinis taškas buvo tas, kad projekte turėjusi būti juodos spalvos mikrobangų krosnelė - yra balta, nes kažkas dėjęs prekes, negalėjo pažiūrėti į prekių sąrašą, dėl ko vėl montavimo darbai stoja. Į laiškus neatsako, telefono nekelia (jau nebesuprantu ar iš vis jis Jums yra reikalingas). Suprantama, kad pandemija, sunkūs laikai visam pasauliui, bet toks bendravimas su klientais - nėra tinkamas bei mandagus. Gaila, kai paslaugas tenka gauti tik piktuoju.
Atsakyti
Tiems, kurie vertina savo brangų laiką labiau nei pinigus - siūlau apeiti šią parduotuvę iš labai toli... Gaila prieš pirkdama labiau nepasigilinau į tai.
Esminės Klaipėdos ikea aptarnavimo spragos:
1. Konsultantai ten tik dėl vaizdo. Paklausus apie užsakymą, jo būseną ir pan - nieko nežino, nieko nemato jie neva.
2. Numatomas supakavimo laikas visiškai neatitinka realybės. Tai kam tada jis? Visi žmonės planuojasi savo brangų laiką, o ne bambas išvertę tik ir laukia kada užsakymas bus suruoštas.
3. Pristatymo mokestis lyginant su kitomis parduotuvėmis - neadekvatus, jau nekalbant apie tai, kad tau tiesiog prie laiptinės numetamos prekės. Niekas jų nei užneša, nei ką.
Kol tokios spragos bus, klientų ratas siaurės.
Atsakyti
Natalachka 2021-02-24 12:41:14
Sumoki už baldus, keletą dalių išduoda, o po to sėdi ir lauki, kada gi jau kitas dalis gausi, nes į šitą klausimą Ikea atsakimo neturi ir tai gali tęstis matyt amžinai.dėl užsakymo.. Pakuotė už kurią sumokejom trūksta detaliu ir ką į tai atsako Ikea..."Jei tikrai gerai patikrinote prekių pakuotes ir jose neradote visų reikiamų dalių, tokiu atvėjų reikėtų šias prekes pristatyti atgal į parduotuvę gražinimui ir įsigyti tas prekes iš naujo. Deja, bet Jūsų rezervuotos durelės dar neatvyko. Joms atvykus iš kart būsite infomruotas ".Taip pat vis dar trūksta detaliu kurių nuo gruodžio 5 d. niekaip nesulaukiam ir i klausima kada bus, atsakimas "nežinom".Tai faktūrų savaitėm lauki ir dar ne tas faktūras atsiunčia.
Laba diena, Natalachka,

apgailestaujame, kad patirtis įsigyjant baldus nebuvo tokia, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams. Šiuo metu dėl pandemijos sukeltos pasaulinės situacijos susiduriame su kai kurių prekių tiekimo sutrikimais. Darome viską, kad prekių tiekimas būtų kuo stabilesnis.
Jeigu gavote nepilnos komplektacijos prekę, parašykite el.paštu: info@ikea.lt, nurodykite užsakymo numerį, prekės kodą bei lūkesčius, ir mes pasistengsime kuo skubiau išspręsti susidariusią situaciją.
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl nesklandumų.

Gražios dienos,
IKEA komanda.
Atsakyti
Giedre 2021-03-02 13:50:06
Bandau ketvirta diena padaryti uzsakyma, pradzioj isvis neveike ju sistema. Dabar bankas issiuntes jau pavedima, deja IKEA uzsakymo kaip nera taip nera. Raso kad jau ir kai kuriu uzsakytu prekiu nebera. Skambinta pagalbos, issiustas laiskas, bet tiesiog pasako reikes laukti savaite! Idomu ka as gausiu ir kada.. Labai tikiuosi kad vartotoju teises greiciau issivystys sioje salyje..

Prasau priimti daugiau darbuotoju kad nereiktu laukti SAVAITE atsakymo! Telefonu sake kad labai uzimti, kaip gali tokia lietuvele but tiek uzimta labiau nei koki UK ar NL.. Bet viskas aisku - vartotojo teises dar taip toli nuo kazkokios pazangos cia..
O darbuotojai imkites savo teisiu..

Sekmes
Laba diena, Giedre,

prašome Jūsų susisiekti su mumis pakartotinai el., paštu info@ikea.lt, kad galėtume patikrinti, kokia situacija.
Atsiprašome už nesklandumus, lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Virginijus 2021-03-07 11:23:33
Nuo pat virtuvės remonto pradžios norėjome IKEA virtuvės. Šiandien ja jau naudojamės ir džiaugiamės. Nors karantino metas, nuo pat matavimo, konsultacijų, atvežimo bei montavimo viskas vyko sklandžiai. Na gal tik, kad praėjus 12 valandų nuo pirminio užsakymo suformavimo atsiradus keliom trūkstamom detalėm negalima buvo prijungti jų prie to pačio užsakymo ir reikėjo vėl mokėti 75 eurus. Tai teko pasivažinėti 260 km dėl kellų detalių....
Laba diena,

Visus užsakymus, jeigu jie dar neperduoti vežėjams, galime atšaukti ir grąžinti pinigus. Tada belieka užsakyti visas pageidaujamas prekes vienu kartu. Užsakymo pristatymo kaina priklauso nuo vietovės, kur reikia pristatyti siuntą. Apgailestaujame, kad dėl techninių nesklandumų sujungti ar koreguoti užsakymų nėra galimybės.
Dėkojame, kad renkatės IKEA Lietuva ir atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų.

Gražios dienos!
IKEA komanda.
Atsakyti
Nuo pat virtuvės remonto pradžios norėjome IKEA virtuvės. Šiandien ja jau naudojamės ir džiaugiamės. Nors karantino metas, nuo pat matavimo, konsultacijų, atvežimo bei montavimo viskas vyko sklandžiai. Na gal tik, kad praėjus 12 valandų nuo pirminio užsakymo suformavimo atsiradus keliom trūkstamom detalėm negalima buvo prijungti jų prie to pačio užsakymo ir reikėjo vėl mokėti 75 eurus. Tai teko pasivažinėti 260 km dėl kellų detalių....
Atsakyti
Bandau ketvirta diena padaryti uzsakyma, pradzioj isvis neveike ju sistema. Dabar bankas issiuntes jau pavedima, deja IKEA uzsakymo kaip nera taip nera. Raso kad jau ir kai kuriu uzsakytu prekiu nebera. Skambinta pagalbos, issiustas laiskas, bet tiesiog pasako reikes laukti savaite! Idomu ka as gausiu ir kada.. Labai tikiuosi kad vartotoju teises greiciau issivystys sioje salyje..

Prasau priimti daugiau darbuotoju kad nereiktu laukti SAVAITE atsakymo! Telefonu sake kad labai uzimti, kaip gali tokia lietuvele but tiek uzimta labiau nei koki UK ar NL.. Bet viskas aisku - vartotojo teises dar taip toli nuo kazkokios pazangos cia..
O darbuotojai imkites savo teisiu..

Sekmes
Atsakyti
Sumoki už baldus, keletą dalių išduoda, o po to sėdi ir lauki, kada gi jau kitas dalis gausi, nes į šitą klausimą Ikea atsakimo neturi ir tai gali tęstis matyt amžinai.dėl užsakymo.. Pakuotė už kurią sumokejom trūksta detaliu ir ką į tai atsako Ikea..."Jei tikrai gerai patikrinote prekių pakuotes ir jose neradote visų reikiamų dalių, tokiu atvėjų reikėtų šias prekes pristatyti atgal į parduotuvę gražinimui ir įsigyti tas prekes iš naujo. Deja, bet Jūsų rezervuotos durelės dar neatvyko. Joms atvykus iš kart būsite infomruotas ".Taip pat vis dar trūksta detaliu kurių nuo gruodžio 5 d. niekaip nesulaukiam ir i klausima kada bus, atsakimas "nežinom".Tai faktūrų savaitėm lauki ir dar ne tas faktūras atsiunčia.
Atsakyti
Simas 2021-02-17 20:03:25
Nieko blogo apie IKEA produkciją pasakyti negaliu, bet kas liečia el. prekyba, tai didžiausias nesusipratimas ir asmenis, kurie atsakingi už ją, vertėtų mesti lauk.
Pirmiausiai, tai prieš užsakymą tikslinomės tikslų prekių pristatymo laiką, buvome patikinti, kad prekes galėsime atsiimti tiksliai nurodytu laiku parduotuvėje. Deja, buvome apgauti ir prwkių vis dar negavome.
Antra, tai kolektyvas dirbantys kaip konsultantai, tikriausiai surinkti iš užimtumo tarnybos. Jokio normalaus bendravimo, jokios pagarbos bei žinoma nulis pagalbos. Nieko nenori girdėti, išklausyti, tik kaip robotai kartoja frazę "gausi sms, tada ir atsiimsi". Gėda už juos patiems, ką jau kalbėti apie IKEA įvaizdį.
Esame labai nusivylę ir nerekomenduojame apsipirkti IKEA.
Laba diena, Simai,

prašome Jūsų susisiekti su mumis el. paštu info@ikea.lt, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus ir lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Laba diena, Artūrai,

prašome Jūsų susisiekti su mumis pakartotinai el. paštu info@ikea.lt.

Atsiprašome už nesklandumus, lauksime Jūsų laiško ir dėkojame, kad padedate mums tobulėti.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Nieko blogo apie IKEA produkciją pasakyti negaliu, bet kas liečia el. prekyba, tai didžiausias nesusipratimas ir asmenis, kurie atsakingi už ją, vertėtų mesti lauk.
Pirmiausiai, tai prieš užsakymą tikslinomės tikslų prekių pristatymo laiką, buvome patikinti, kad prekes galėsime atsiimti tiksliai nurodytu laiku parduotuvėje. Deja, buvome apgauti ir prwkių vis dar negavome.
Antra, tai kolektyvas dirbantys kaip konsultantai, tikriausiai surinkti iš užimtumo tarnybos. Jokio normalaus bendravimo, jokios pagarbos bei žinoma nulis pagalbos. Nieko nenori girdėti, išklausyti, tik kaip robotai kartoja frazę "gausi sms, tada ir atsiimsi". Gėda už juos patiems, ką jau kalbėti apie IKEA įvaizdį.
Esame labai nusivylę ir nerekomenduojame apsipirkti IKEA.
Atsakyti
Jonas 2021-02-04 20:40:51
Taigi, pirkau kelis komplektus lėkščių. Lėkštės buvo sudėtos viena ant kitos, išsipakavus viena iš vidurinių buvo sudužusi, greičiausiai dužo dedant, o ne transportuojant. Keitimas / pinigų grąžinimas galimas tik atvykus į parduotuvę. Dabar dėl poros eurų gaišti laiką važiuojant į kitą miesto galą, o keitimo atveju ir du kartus...?! Ar šiais laikais taip sunku grąžinti pinigus internetu?
Laba diena, Jonai,

prašome Jūsų nurodant lūkesčius susisiekti su mumis pakartotinai el., paštu info@ikea.lt.

Atsiprašome už nesklandumus, lauksime Jūsų laiško ir dėkojame, kad padedate mums tobulėti.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Tatjana 2021-02-04 00:41:08
Laba diena, turiu toki klausyma, apmokejau visas prekes, ju pristatyma ir surinkyma dar lapkricio menesio pradzioj, nuolat keicia prekes nes ju nera, virtuve iki dabar nesurinkta, praejo jau 3 menesiai, ar jus turit kazkokius terminus kada turi but baigti darbai???nes toks aptarnavymas jauj kelia itaryma kad jus nemokat ir nenoryt dirbt, tik pasiimt pinigus ir jokios atsakomybes.Rasiau jusu puslapi bet jokio atsakymo negavau.Gal reikia kreiptis i pagryndini puslapi danu???nes matau kad LT niekam neidomu, svarbu gavot pinigus o darbus niekas nevykdo
Sveiki, Tatjana,

Nuoširdžiai apgailestaujame, kad tenka laukti likusių detalių ilgiau, nei norėtųsi tiek mums, tiek jums. Dėl pandemijos sukeltos pasaulinės situacijos susiduriame su kai kurių prekių tiekimo sutrikimais ir nors darome viską, kad tiekimas atsinaujintų kuo greičiau, kai kuriais atvejais tiek mums, tiek pirkėjams telieka laukti.
Kai kurių Virtuvės skyriaus prekių papildymus gauname labai nedideliais kiekiais, tad pirkėjams juos perduodame pagal rezervacijos eilę. Daugiau informacijos apie tai galėtų suteikti mūsų Virtuvių skyriaus kolegos. Su jais susisiekti el. paštu ikeavirtuves@ikea.lt.
Tikimės, kad visi nesklandumai baigsis ir kad netrukus galėsite džiaugtis naująja savo virtuve.

IKEA komanda
Atsakyti
Ramunė 2021-01-30 21:23:08
Dėl pristatymo problemų neturėjau, viskas operatyviai, bet va staliuko kokybe nusivyliau - naudojam 2-a savaitė, o kampelis ir nuskilo. Gaila, nes juo labai džiaugiausi.
Sveiki, Ramune,
gal galėtumėte staliuko nuotrauką ir pirkimo dokumento kopiją atsiųsti mums el. paštu info@ikea.lt? Taip galėsime įvertinti, ar kampelis nuskilo dėl gamyklinio broko, ir kartu rasti sprendimą.

IKEA komanda
Atsakyti
Taigi, pirkau kelis komplektus lėkščių. Lėkštės buvo sudėtos viena ant kitos, išsipakavus viena iš vidurinių buvo sudužusi, greičiausiai dužo dedant, o ne transportuojant. Keitimas / pinigų grąžinimas galimas tik atvykus į parduotuvę. Dabar dėl poros eurų gaišti laiką važiuojant į kitą miesto galą, o keitimo atveju ir du kartus...?! Ar šiais laikais taip sunku grąžinti pinigus internetu?
Atsakyti
Elena 2021-01-29 12:31:27
Klaipėdos klientu aptarvavimas Ikeos parduotuvėje, ir internetu yra -TIESIOG TRAGEDIJA. Jokio operatyvumo, jokio lojalumo, bambas kaso ir nieko nedaro...atsiprašant. Savaite laiko negali atrašyti laiško su išankstine sąskaita. Darbuotojai tarsi po nosim pasitepę kažką smirdančio vaikšto iššsiviepę...nepatenkinti...Apie operatyvumą...patyliu. Kai Vilniuje viskas vyksta operatyviai, Klaipėdoje sulėtintai. Baisu!
Sveiki, Elena,

atsiprašome, kad jūsų patirtis su IKEA nebuvo tokia, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams. Jūsų atsiliepimą būtinai perduosime Klaipėdos Prekių užsakymo ir atsiėmimo vietos darbuotojams ir imsimės veiksmų, kad tokios situacijos nepasikartotų. Tikimės, kad ateityje galėsime patenkinti ir viršyti jūsų lūkesčius.
Jei vis dar laukiate išankstinės sąskaitos, susisiekite su mumis tiesiogiai (+370 5 250 00 55 arba info@ikea.lt), pasistengsime kuo greičiau šią situaciją išspręsti.

IKEA komanda
Atsakyti
Alex 2021-01-27 09:20:32
Klaidina zmones, telefonu sako, kad orkaites ne bus iki balandzio menesio. Kita diena, kai uzsakymas su pristatymu i namus jau yra suformuotas, stebuklingai atsiranda ta orkaite. Itraukti i sarasa atsisako, rekomenduoja papildomai moketi 75E uz atskira pristatyma.
Dislike, kokias gelytes ar dar kokiu smulkmenas dar galima pirkti, bet rimtesni dalyka tikrai NE.
Sveiki,

labai apgailestaujame dėl šios situacijos. Kartais nutinka taip, kad pirkėjas savo užsakymą atšaukia, tad prekė grįžta į prekybą. Tikimės, kad ateityje patirtis apsiperkant IKEA pateisins jūsų lūkesčius.

IKEA komanda
Atsakyti
Jule 2021-01-25 14:16:49
Virtuviniai baldai ir montavimo paslaugos buvo uzsakyti Vilniaus Ikea 10/11/2020. Trukstamos prekes turejo atkeliaut dvieju savaiciu laikotarpiu. 11/01/2021 skambinom i ikea aptarnavimo skyriu du kartus, kur klausem visos informacijos del grazinimo, gavom atsakyma, kad del karantino laikotarpio jie atvaziuos ir issives prekes uz savo lesas, kadangi 2 savaiciu rezervuotu prekiu terminas baiges. Taip pat paprase parasyti i info@ikea.lt. Siuo metu del trukumo detaliu ir 90 dienu apsigalvojimo pabaigos, norim grazinti viska, bet to negalima padaryti. Montuotojas patikslino, kad uz virtuves ir sviestuvu montavima turi grazinti pinigus. Kreipemes i info@ikea.lt 11/01/2021 del grazinimo, gavom atsakyma 25/01/2021, kad 90 dienu grazinimo terminas pratesiamas, prekes reiks pristatyti patiems, o del montavimo paslaugu grazinimo ne zodzio. Siandien vel rasau, del paslaugu apmokejimo grazinimo. Ikea virtuviu padalynis skambino sausio 19d ir pranese, kad dalis virtuviniu prekiu atvyko, o kitu truksta ir nera informacijos kada bus. Mes nebenorim zaisti sio ikejos zaidimo, todel nutarem grazinti. Telefonu patikino, kad jie issives uz savo lesas ir prase atsiusti visus cekius ir popierius susijusius su musu ikea projektu, liepe laukt kurjerio.
Koks nesusikalbejimas tarp padaliniu, kodel vilkinamas pinigu grazinimas?
Kodel mes priversti laukti detaliu nenurodant termino datos?
Kodel negalima grazinti prekiu originaliose pakuotese, nes baiges jusu 2 savaiciu terminas pristatyti trukstamas detales?
Kodel turiu susimoketi 75 eurus, kad isveztu jusu nepilna virtuves komplekta ikista apgaules budu?
Kodel prekiu papildymas turi buti apmokamas is pirkejo 75 eurai, kai jus negarantavot visos virtuves atvezimo vienu metu?
Iki vakarietisko aptarnavimo toli grazu!
Didziulis dekui virtuves planavimo konsultantei, kuri pasake, kad stalvirsi rinktis kitur, nes atvaziuoja matuoti is Latvijos.
Gaila, kad tos 2 savaites virto 3 menesiais, kur nesimato galo.
Turint kitu saliu patirti su ikea, tai Lietuvoje kazkokia anomalija.
Nerekomenduoju ir nesiulau prasideti su virtuvemis. Apmaudu, kad ilgamete pozityvia patirti su ikea sugadino Lietuvoje.
Siandien susisiekiau su valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba, nes nematau kitos iseities. Gavau visa issamia informacija. Pradesim visa procesa ten kiek reikes.
Sveiki, Jule,

apgailestaujame, kad patirtis įsigyjant virtuvės baldus nebuvo tokia, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams. Šiuo metu dėl pandemijos sukeltos pasaulinės situacijos susiduriame su kai kurių prekių tiekimo sutrikimais - deja, prognozės apie prekės grįžimą į prekybą ne visuomet pasitvirtina ir dėl pasikeitusių sąlygų tiekėjai yra priversti terminus darkart perkelti. Darome viską, kad prekių tiekimas būtų kuo stabilesnis, tačiau neretai mums, kaip ir pirkėjams, telieka tik laukti. Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.

Šiuo metu jūsų įsigyti virtuvės baldai jau pas mus, o už juos sumokėti pinigai (įskaitant montavimo darbus) grąžinti į jūsų sąskaitą. Atsiprašome, jei procesas užtruko ilgiau, nei norėtųsi.

IKEA komanda
Atsakyti
Laba diena, turiu toki klausyma, apmokejau visas prekes, ju pristatyma ir surinkyma dar lapkricio menesio pradzioj, nuolat keicia prekes nes ju nera, virtuve iki dabar nesurinkta, praejo jau 3 menesiai, ar jus turit kazkokius terminus kada turi but baigti darbai???nes toks aptarnavymas jauj kelia itaryma kad jus nemokat ir nenoryt dirbt, tik pasiimt pinigus ir jokios atsakomybes.Rasiau jusu puslapi bet jokio atsakymo negavau.Gal reikia kreiptis i pagryndini puslapi danu???nes matau kad LT niekam neidomu, svarbu gavot pinigus o darbus niekas nevykdo
Atsakyti
Dėl pristatymo problemų neturėjau, viskas operatyviai, bet va staliuko kokybe nusivyliau - naudojam 2-a savaitė, o kampelis ir nuskilo. Gaila, nes juo labai džiaugiausi.
Atsakyti
Irena 2021-01-25 13:49:14
Bukit labai atsargus su prekių pirkimu. Atgal nepriima, pinigų negražina. Reikia laukti karantino pabaigos. Išeina taip kad jus kredituojat IKEA.
Sveiki, Irena,

sugriežtinto karantino metu prekių grąžinti nėra galimybės, nes šio skyriaus specialistai negali saugiai ir be kontakto aptarnauti pirkėjų bei įvertinti prekės stovio, pakuotės pažeidimų, defektų ar kitų priežasčių, dėl kurių prekė yra grąžinama. Užtikriname, kad panaikinus karantino ribojimus prekes įprasta tvarka bus galima grąžinti IKEA prekybos vietose.

IKEA komanda
Atsakyti
TĘSINYS, mano komentaras 2020 12 30. NEPIRKITE IKEA VIRTUVĖS BALDŲ. 2021 sausio 29d. po DAUGYBĖS susirašinėjimo ir skambučių JŪSŲ PROBLEMĄ PERDUOSIME ATSAKINGIEMS ASMENIMS, sąskaitų rašymo/perrašymo, pagaliau gavau laišką, kad prekės (BET DAR NE VISOS) bus pristatytos sausio 29d. OK, laukiam. sausio 29d. gaunu jau NN... laišką su naują sąskaita faktūra ir prierašu JŪSŲ PREKES PLANUOJAME PRISTATYTI VASARIO 4D. Rimtai? dar viena faktūra su skirtingu nr. ir vasario 4d. pristatymu. Atrašau eilinį, ne visai jau mandagų laišką, nes mandagiai nelabai išeina. Po mano laiško, praėjus gal 10min. gaunu skambutį iš kurjerio, LABA DIENA, UŽ 5MIN. ATVEŽAME JŪSŲ PREKES IŠ IKEA. ???? Žinoma džiugu, kad atveža, bet kas ten IKEJOj dirba, kad nemato, jog prekės išsiųstos ir siunčia naują sąskaitą ir naują pristaymo datą... Išsikrovėm, priekių kiekis yra tas, kurį išrašė ant SF, deja, kad galėtume savo virtuvės komplektą užbaigti, dar trūksta fasadinių durelių.KADA GAUSIME-atsakymas DEJA NEGALIME PASAKYTI, KAD PREKĖS ATVYKS.... Taigi veiksmas vyksta nuo 2020 lapkričio 10d. Būtinai parašysiu, kada visgi atvyks paskutinės prekės. Šiandieninis moralas, NEUŽSAKINĖKITE IKEA VIRTUVĖS, jeigu sandėlyje nėra 100% prekių.
Atsakyti
Klaipėdos klientu aptarvavimas Ikeos parduotuvėje, ir internetu yra -TIESIOG TRAGEDIJA. Jokio operatyvumo, jokio lojalumo, bambas kaso ir nieko nedaro...atsiprašant. Savaite laiko negali atrašyti laiško su išankstine sąskaita. Darbuotojai tarsi po nosim pasitepę kažką smirdančio vaikšto iššsiviepę...nepatenkinti...Apie operatyvumą...patyliu. Kai Vilniuje viskas vyksta operatyviai, Klaipėdoje sulėtintai. Baisu!
Atsakyti
Klaidina zmones, telefonu sako, kad orkaites ne bus iki balandzio menesio. Kita diena, kai uzsakymas su pristatymu i namus jau yra suformuotas, stebuklingai atsiranda ta orkaite. Itraukti i sarasa atsisako, rekomenduoja papildomai moketi 75E uz atskira pristatyma.
Dislike, kokias gelytes ar dar kokiu smulkmenas dar galima pirkti, bet rimtesni dalyka tikrai NE.
Atsakyti
Virtuviniai baldai ir montavimo paslaugos buvo uzsakyti Vilniaus Ikea 10/11/2020. Trukstamos prekes turejo atkeliaut dvieju savaiciu laikotarpiu. 11/01/2021 skambinom i ikea aptarnavimo skyriu du kartus, kur klausem visos informacijos del grazinimo, gavom atsakyma, kad del karantino laikotarpio jie atvaziuos ir issives prekes uz savo lesas, kadangi 2 savaiciu rezervuotu prekiu terminas baiges. Taip pat paprase parasyti i info@ikea.lt. Siuo metu del trukumo detaliu ir 90 dienu apsigalvojimo pabaigos, norim grazinti viska, bet to negalima padaryti. Montuotojas patikslino, kad uz virtuves ir sviestuvu montavima turi grazinti pinigus. Kreipemes i info@ikea.lt 11/01/2021 del grazinimo, gavom atsakyma 25/01/2021, kad 90 dienu grazinimo terminas pratesiamas, prekes reiks pristatyti patiems, o del montavimo paslaugu grazinimo ne zodzio. Siandien vel rasau, del paslaugu apmokejimo grazinimo. Ikea virtuviu padalynis skambino sausio 19d ir pranese, kad dalis virtuviniu prekiu atvyko, o kitu truksta ir nera informacijos kada bus. Mes nebenorim zaisti sio ikejos zaidimo, todel nutarem grazinti. Telefonu patikino, kad jie issives uz savo lesas ir prase atsiusti visus cekius ir popierius susijusius su musu ikea projektu, liepe laukt kurjerio.
Koks nesusikalbejimas tarp padaliniu, kodel vilkinamas pinigu grazinimas?
Kodel mes priversti laukti detaliu nenurodant termino datos?
Kodel negalima grazinti prekiu originaliose pakuotese, nes baiges jusu 2 savaiciu terminas pristatyti trukstamas detales?
Kodel turiu susimoketi 75 eurus, kad isveztu jusu nepilna virtuves komplekta ikista apgaules budu?
Kodel prekiu papildymas turi buti apmokamas is pirkejo 75 eurai, kai jus negarantavot visos virtuves atvezimo vienu metu?
Iki vakarietisko aptarnavimo toli grazu!
Didziulis dekui virtuves planavimo konsultantei, kuri pasake, kad stalvirsi rinktis kitur, nes atvaziuoja matuoti is Latvijos.
Gaila, kad tos 2 savaites virto 3 menesiais, kur nesimato galo.
Turint kitu saliu patirti su ikea, tai Lietuvoje kazkokia anomalija.
Nerekomenduoju ir nesiulau prasideti su virtuvemis. Apmaudu, kad ilgamete pozityvia patirti su ikea sugadino Lietuvoje.
Siandien susisiekiau su valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba, nes nematau kitos iseities. Gavau visa issamia informacija. Pradesim visa procesa ten kiek reikes.
Atsakyti
Bukit labai atsargus su prekių pirkimu. Atgal nepriima, pinigų negražina. Reikia laukti karantino pabaigos. Išeina taip kad jus kredituojat IKEA.
Atsakyti
Nerijus 2021-01-25 12:05:30
100% vakarietiskas aptarnavimas! Rekomenduoju pirkti.
Musu situacijoje pirkome stala, visiems visko pasitaiko, stalas buvo su defektu.
Susisiekus su imone defektuota stalo dali pakeite labai operatyviai ir be jokiu issisukinejimu, kas labai budinga "Lietuviskos kilmes verslams".
Taigi 100% vakarietiskas poziuris, vakarietiska klientu aptarnavimo politika, kai nebusi paliktas ar apgautas.
Rekomenduoju naudotis.
P.S. Komentaras is nesuinteresuoto zmogaus jei ka.
Sveiki, Nerijau,

dėkojame už tokį gerą įvertinimą! Kasdieniame darbe nuolat vadovaujamės IKEA vertybėmis, tad labai smagu, kai jas pastebi ir pirkėjai. O geri įvertinimai skatina tobulėti dar labiau, ačiū jums!
Tikimės, kad naujasis stalas gyvenimą namuose padarys dar gražesnį ir patogesnį.

IKEA komanda
Atsakyti
100% vakarietiskas aptarnavimas! Rekomenduoju pirkti.
Musu situacijoje pirkome stala, visiems visko pasitaiko, stalas buvo su defektu.
Susisiekus su imone defektuota stalo dali pakeite labai operatyviai ir be jokiu issisukinejimu, kas labai budinga "Lietuviskos kilmes verslams".
Taigi 100% vakarietiskas poziuris, vakarietiska klientu aptarnavimo politika, kai nebusi paliktas ar apgautas.
Rekomenduoju naudotis.
P.S. Komentaras is nesuinteresuoto zmogaus jei ka.
Atsakyti
Ingaida 2020-12-18 18:53:27
2020.12.14 atsiėmėm iš Klaipėdos ikea parduotuvės savo. Virtuvės baldus ir buitinę techniką, bet likom labai šokiruoti, kai šiandien atplėšus plėvelę nuo orkaitės pamatėm visą stiklą iš vidaus sudužusį ir dureles išstumtos iš vidaus. Labai tikimės kad greitai išspresit šią problemą ir galėsim toliau viską pirkti iš Ikea baldus.
Labai dėkinga IKEA be problemų pakeitė į naują orkaitę. Tikrai geri atsiliepimai apie Ikea. Tikrai toliau pirksim viską iš Ikea
Atsakyti
Sigitas 2020-12-30 17:09:02
Nepirkite virtuvinių iš Ikėa. Paskaitykite pirma komentarus. Visiems problemos, trūksta detalių. Laukiame jau trys savaitės, ir jokio atsakymo kada bus. Pusę virtuvinio jau surinkta, tačiau nudotis negalima. Gražint taip pat. Tai koks sprendimas, Ikėa?
Laba diena, Sigitai,

prašome Jūsų susisiekti su mumis el., paštu info@ikea.lt, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus ir lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Aurelija 2020-12-30 11:23:32
Laba diena,

noriu perspėti visus, kurie pirksite Led žvakes Ikea.
Prieš tris savaites nusipirkau 3 Godafton Led lauko ir vidaus žvakes, kiekvieną po 3, 49 Eur. Pirkau, nes reikėjo būtent lauko žvakių. Ir kainą pasirinkau ne vieną iš pigiausių. Maniau, viskas bus užtikrinta, kaip ir rašoma aprašyme. Deja.....visiškas šnipštas. Visos trys.....ir visos nebeveikia!
Laba diena, Aurelija,

prašome Jūsų susisiekti su mumis el., paštu info@ikea.lt, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus ir lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Istorija 2020-12-29 23:19:44
Labas vakaras. Norėčiau užsisakyti rūbams pakabų. Gyvenu Mažeikiuose. Kiek man kainuotų prekė su siuntimu? Ačiū. Gražių artėjančių Naujųjų.
Laba diena,

Prašome su mumis susisiekti tiesiogiai:

Telefonu: 8 525 00055
El. paštu: info@ikea.lt

Geros dienos!

IKEA komanda
Atsakyti
Nepirkite virtuvinių iš Ikėa. Paskaitykite pirma komentarus. Visiems problemos, trūksta detalių. Laukiame jau trys savaitės, ir jokio atsakymo kada bus. Pusę virtuvinio jau surinkta, tačiau nudotis negalima. Gražint taip pat. Tai koks sprendimas, Ikėa?
Atsakyti
Laba diena,

noriu perspėti visus, kurie pirksite Led žvakes Ikea.
Prieš tris savaites nusipirkau 3 Godafton Led lauko ir vidaus žvakes, kiekvieną po 3, 49 Eur. Pirkau, nes reikėjo būtent lauko žvakių. Ir kainą pasirinkau ne vieną iš pigiausių. Maniau, viskas bus užtikrinta, kaip ir rašoma aprašyme. Deja.....visiškas šnipštas. Visos trys.....ir visos nebeveikia!
Atsakyti
Labas vakaras. Norėčiau užsisakyti rūbams pakabų. Gyvenu Mažeikiuose. Kiek man kainuotų prekė su siuntimu? Ačiū. Gražių artėjančių Naujųjų.
Atsakyti
Ingaida 2020-12-18 18:53:27
2020.12.14 atsiėmėm iš Klaipėdos ikea parduotuvės savo. Virtuvės baldus ir buitinę techniką, bet likom labai šokiruoti, kai šiandien atplėšus plėvelę nuo orkaitės pamatėm visą stiklą iš vidaus sudužusį ir dureles išstumtos iš vidaus. Labai tikimės kad greitai išspresit šią problemą ir galėsim toliau viską pirkti iš Ikea baldus.
Laba diena, Ingaida,
prašome Jūsų susisiekti su mumis el., paštu info@ikea.lt, kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus, lauksime Jūsų laiško ir dėkojame, kad padedate mums tobulėti.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
2020.12.14 atsiėmėm iš Klaipėdos ikea parduotuvės savo. Virtuvės baldus ir buitinę techniką, bet likom labai šokiruoti, kai šiandien atplėšus plėvelę nuo orkaitės pamatėm visą stiklą iš vidaus sudužusį ir dureles išstumtos iš vidaus. Labai tikimės kad greitai išspresit šią problemą ir galėsim toliau viską pirkti iš Ikea baldus.
Atsakyti
Meluoja kad virtuvės dalys yra, sugalvoja fake atvežima, lauki visa diena, o jos nera. Ar cia normalu. Vartotojų teisem pranešta, gavus atsakyma bus kreiptis i asociacija. Nes Sutartyje nėra nurodyta kad truks prekių, as pirkau virtuvė visa.
Atsakyti
IKEA Lietuva 2020-12-02 09:26:43
Laba diena,
atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai liktų patenkinti paslaugų kokybe, tačiau šiuo metu susiduriame su rimtais globaliais tiekimo iššūkiais ir tiekėjai gaminantys mūsų gaminius ne visada gali laiku išpildyti pateiktus užsakymus.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Tai palaukit kokiu tikslu pardavinėjama virtuvė tada, kaip jus tai traktuoja pardavimą be pagrindinių baldu, to sutartyje nebuvo, nereikėjo jos parduoti. Vartotojų teisem ir asociacijoms viskas bus pranešta.
Atsakyti
monyy 2020-11-27 11:01:59
nemaloni situacia ir man su ikea, virtuvini komplektuoju jau nuo rugsejo, ir senai viskas aisku, kadangi neturejau kur sandeliuoti jos iskarto nepirkau, nusipirkau jau ruosiant virtuve, o nusipirkus paaiskejo kad truksta einamiausiu daliu, ir svarbiausia niekas pries tai kad truks nekalbejo, sako po 2 savaiciu viskas bus, deja, dabar prasideda pasiteisinimai kad trukstamu prekiu nera ir neaisku kada bus, klausimas kaip galima pardavineti tada ta virtuvini be tokiu daliu?
Laba diena,
atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai liktų patenkinti paslaugų kokybe, tačiau šiuo metu susiduriame su rimtais globaliais tiekimo iššūkiais ir tiekėjai gaminantys mūsų gaminius ne visada gali laiku išpildyti pateiktus užsakymus.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Atsakyti
ELENA 2020-11-25 19:56:56
Ikea virtuve Kaunas atsisake uzsakyti matavimo paslauga internetu. Interneto galimybiu laikais + karantinas reikia vykti is Joniskio i Kauna paslaugos uzsisakymui arba tegul kazkas kitas patikslina matavimus. Aisku, jei kiltu problemu, atsakomybe tektu pirkejui. Ikea stengiasi sudaryti kuo daugiau kliuciu ir siuo atveju, ir lapkricio 23 pirmadieni apie 12 - 13 val. nuvykus i Vilniaus Ikea ir paprasius suprojektuoti virtuve, tai buvo padaryta labai nenoriai, nors sestadieni del paslaugos telefonu buvo susitarta. Dangstomasi karantinu, nors darbo vietos atskirtos pertvaromis, visa parduotuve dirba, virtuves skyriaus darbuotojos nuobodziauja.
Laba diena, Elena,
nuoširdžiai atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai liktu patenkinti aptarnavimo kokybe, todėl nuoširdžiai atsiprašome jeigu nepateisinome jūsų lūkesčių.

Dėl papildomų klausimų prašome susisiekti su mumis tiesiogiai info@ikea.lt.

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Ažuona
Baldų namams gamyba ir prekyba, HORECA projektai

Adresas: Taikos pr. 125B, LT-47270 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; projektavimas.
"Sofaforma" baldų salonuose Vilniuje ir Kaune bei internetu prekiaujame svetainės, miegamojo, valgomojo baldais namams bei įvairiais interjero aksesuarais. Pas mus rasite gausų kėdžių, sofų, minkštų kampų, fotelių ir lovų asortimentą. Aukščiausios kokybės baldai pagaminti siekiant maksimalaus patogumo, todėl į...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Mažųjų Rūšupių k., LT-98106 Skuodo r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
Mes padedame klientams kurti jaukius namus nuo 2002 m. „Gintaro baldų“ istorija prasidėjo Klaipėdoje nuo pirmojo baldų salono ir sėkmingai tęsiasi iki šiol Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šiuo metu galime pasidžiaugti, jog esame didžiausias baldų salonų tinklas Lietuvoje. Manome, kad kiekvieni namai nusipelnė...
Balt Furn
EASE

Adresas: Vytenio g. 20-110, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; mediena, jos gaminiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
EASE. Mano namų stilius Baldų salonai: Vytenio g. 20,Vilnius P. Lukšio g. 32, Vilnius „Domus Galerija" EASE. Mano namų stilius - tikras jūsų namų ambasadorius. Laikas namuose dažnai yra ribotas, bet itin vertingas siekiant vertingai praleisti laiką su šeima ar individualiai, pailsėti ir paskui pilnomis jėgomis, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kūrybiškumo festivalis "ADC*LT" skelbia startą
Kūrybiškumo festivalis "ADC*LT" skelbia startą 05-16 18:59
Lietuvos dizaino asociacija antrąjį kartą rengia kūrybiškumo festivalį "ADC*LT". Geriausių praėjusių metų kūrybos darbų apdovanojimai, konferencija, jaunųjų talentų programa ir kūrybinės dirbtuvės...
IBM vadovas: lustų trūks dar dvejus metus
IBM vadovas: lustų trūks dar dvejus metus 05-16 18:59
JAV technologijų milžinės IBM prezidentas Jimas Whitehurstas pareiškė, kad pasaulinis lustų trūkumas gali būti juntamas dar dvejus metus.
Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie "tradicinių" temų
Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie "tradicinių" temų 05-16 18:45
Socialiniuose tinkluose daugiau nei metus vyraujant su koronavirusu susijusiai tematikai, gyventojų dėmesys šiai informacijai ima slopti. Vis daugiau socialinių tinklų vartotojų grįžta prie...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Macy's 18,08 +14,00%
Western Digital 71,87 +8,29%
Xerox 24,21 +4,49%
NVIDIA 569,72 +4,23%
Kraft Heinz Co 43,73 -0,21%
AutoZone 1527,58 -0,40%
Humana 452,75 -0,70%
Walt Disney 173,70 -2,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,99 0,00%
Nafta 63,82 -3,42%
Cukrus 0,69 +2,99%
Kava 3,71 +0,82%
Sidabras 25,69 +0,16%
Dyzelis 1,86 +0,54%
Anglis 92,22 -2,84%
Varis 9324,82 +3,74%