VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Felit, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Felit

Atsiliepimai apie Felit, UAB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Felit, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
IKEA Lietuva
2022-06-21 17:06:07
Atsakyti
Sigitas 2022-06-16 14:54:24
Visiška nekompetincija ir apgaulė - tik tokiais žodžiais galiu atsiliepti apie šitą kompaniją. Turiu labai nemalonią patirtį iš prekybos internete. Pinigai nuskaičiuoti, o prekės taip ir liko krepšelyje - kažkokdėl nesuformuotas užsakymas. O mergina telefonu tegalėjo pasakyti, kad šis klausimas sprendžiamas fiinasų skyriuje - atsakymas per 14 d.d. Čia normalu???
Laba diena, Sigitai,

dėkojame už Jūsų pastabas ir apgailestaujame, jei nepateisinome Jūsų lūkesčių.

Jei situacija neišspręsta, prašome susisiekti su mumis el.paštu: [email protected]

Atsiprašome dėl kilusių nesklandumų.
IKEA komanda
Atsakyti
Visiška nekompetincija ir apgaulė - tik tokiais žodžiais galiu atsiliepti apie šitą kompaniją. Turiu labai nemalonią patirtį iš prekybos internete. Pinigai nuskaičiuoti, o prekės taip ir liko krepšelyje - kažkokdėl nesuformuotas užsakymas. O mergina telefonu tegalėjo pasakyti, kad šis klausimas sprendžiamas fiinasų skyriuje - atsakymas per 14 d.d. Čia normalu???
Atsakyti
Vlad Novikov 2022-05-23 12:55:59
Noriu padėkoti privačių klientų projektų vadovė Asta Sušinskienė už puiku aptarnavimą, patarimus ir pagalba modeliuojant buto įrengimą (užs. SO1631661), rekomendacija pasirinkti tinkamiausius baldus, įrenginius ir kitos interjero dalys, derinant jų praktiškumą, grožį. Džiaugsmu, kad Jūsų kolektyve dirba tokią mandagią ir profesionale darbuotoją. Dėka Astai, ateityje, kilus poreikiams, be abejonės kreipsimės IKEA.
Laba diena, Vlad,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir labai džiaugiamės, jog taip puikiai įvertinate mūsų specialistus. Šiuo įkvepiančiu pagyrimu būtinai pasidalinsime su Jūsų paminėta darbuotoja.
Dėkojame, kad renkatės IKEA Lietuva ir lauksime Jūsų sugrįžtant.

Šilčiausi linkėjimai,
IKEA komanda
Atsakyti
Milda 2022-05-23 12:23:04
Pirkome gėlių lauko orandžerijoje. Mus aptarnavo pardavėja vardu Alina. Panelė labai nuostabi, maloni. Pasikausčius apie gėlytes. Labai informatyvi panelė, toks jausmas, kad žino viską ???? Įdomu čia merginos nuopelnai atsidavimui darbui ar IKEA taip puikiai ruošia darbuotojus? Na, kaip bebūtų. Buvome labai maloniai nustebinti ir puikiai aptarnauti. Sėkmės jai!
Laba diena, Milda,
dėkojame už gražius žodžius ir puikų įvertinimą. Būtinai pasidalysime pagyrimu su kolegomis ir Jūsų paminėta darbuotoja.

Šilčiausi linkėjimai,
IKEA komanda
Atsakyti
Noriu padėkoti privačių klientų projektų vadovė Asta Sušinskienė už puiku aptarnavimą, patarimus ir pagalba modeliuojant buto įrengimą (užs. SO1631661), rekomendacija pasirinkti tinkamiausius baldus, įrenginius ir kitos interjero dalys, derinant jų praktiškumą, grožį. Džiaugsmu, kad Jūsų kolektyve dirba tokią mandagią ir profesionale darbuotoją. Dėka Astai, ateityje, kilus poreikiams, be abejonės kreipsimės IKEA.
Atsakyti
Pirkome gėlių lauko orandžerijoje. Mus aptarnavo pardavėja vardu Alina. Panelė labai nuostabi, maloni. Pasikausčius apie gėlytes. Labai informatyvi panelė, toks jausmas, kad žino viską ???? Įdomu čia merginos nuopelnai atsidavimui darbui ar IKEA taip puikiai ruošia darbuotojus? Na, kaip bebūtų. Buvome labai maloniai nustebinti ir puikiai aptarnauti. Sėkmės jai!
Atsakyti
Valentinas 2022-05-07 16:19:31
Ketinu, o gal jau ketinau įsigyti virtuvę su buitine technika iš Ikėjos, viskas sudėliota, patvirtinta, tik viena bėda - nėra visų prekių. Paprašiau konsultantės, kad rezervuotų prekes, bet ji man atrašė, kad virtuvę reiks pirkti dalimis, tai yra, nusipirkti esamas prekes, sumokėti už prekių surinkimą, pristatymą, po to, pačiam peržiūrėti kokių prekių trūksta, ir jau trūkstamas prekes jie man rezervuos, aišku už jų pristatymą vėl skaičiuos prekių surinkimo ir pristatymo mokesčius. Taip išeina perki nefunkcionuojančią virtuvę pasiguldai prekių dėžes ant grindų, nes surinkti be trūkstamų dalių nieko negali ir lauki, kol galėsi dar kartą susimokėt už pristatymą.
Laba diena, Valentinai,

Jūsų situaciją suprantame ir nuoširdžiais apgailestaujame dėl situacijos, nes šiuo metu išties susiduriame su tiekimo iššūkiais.

Pirkėjo teisė rinktis, ar įsigyti dalį prekių ir laukti trūkstamų dalių, ar laukti kol visas dalis turėsime ir įsigyti viską vienu metu. Apmokėti prekių, kurių neturime fiziškai, deja, galimybės nėra.

Dėkojame už kantrybę ir supratingumą.

IKEA komanda
Atsakyti
Laba diena,

dėkojame už išreikštą nuomonę ir apgailestaujame jei nepateisinome Jūsų lūkesčių.

IKEA komanda
Atsakyti
Ketinu, o gal jau ketinau įsigyti virtuvę su buitine technika iš Ikėjos, viskas sudėliota, patvirtinta, tik viena bėda - nėra visų prekių. Paprašiau konsultantės, kad rezervuotų prekes, bet ji man atrašė, kad virtuvę reiks pirkti dalimis, tai yra, nusipirkti esamas prekes, sumokėti už prekių surinkimą, pristatymą, po to, pačiam peržiūrėti kokių prekių trūksta, ir jau trūkstamas prekes jie man rezervuos, aišku už jų pristatymą vėl skaičiuos prekių surinkimo ir pristatymo mokesčius. Taip išeina perki nefunkcionuojančią virtuvę pasiguldai prekių dėžes ant grindų, nes surinkti be trūkstamų dalių nieko negali ir lauki, kol galėsi dar kartą susimokėt už pristatymą.
Atsakyti
Žygimantas 2022-04-20 16:48:49
Vilniaus IKEA parduotuvėje dekoravimo skyriuje dirba nuostabūs konsultantai ypatingai konsultantė vardu Alina.
Ieškojau namams augalų, tačiau nebuvau tikras ko ieškau ir kas man tiktų tad draugas parekomendavo apsilankyti dekoravimo skyriuje ir pasikonsultuoti būtent su šia konsultante.
Labai draugiška, mandagi, paslaugi mergina. Padėjo išsirinkti augalą, suteikė informacijos apie jų priežiūrą. Nors uždaviau krūva gan kvailų klausimų, mergina išliko rami, į klausimus atsakinėjo su šypseną. Tikras profesionalumas kliento atžvilgiu ir nuostabus atsidavimas darbui! Kai reikės augalų būtinai apsilankysiu vėl čia. Ačiū.
Laba diena, Žygimantai,
dėkojame už šiltus žodžius ir puikų įvertinimą. Būtinai pasidalysime šiuo įkvepiančiu pagyrimu su kolegomis ir Jūsų paminėta darbuotoja.
Dėkojame, kad renkatės IKEA Lietuva ir lauksime Jūsų sugrįžtant.
Šilčiausi linkėjimai,
IKEA komanda
Atsakyti
Marija 2022-04-11 14:42:10
Laba diena, Vilniaus Ikea kažkoks nesusipratimas, norėjome įsigyti stalviršį. Pasirodo čia ne skandinavija ir patys jo pasiimti negalime. Lipdukas ant pavyzdžio nurodo kreiptis į konsultantą. Kadangi nė vieno laisvo konsultanto neradome, nes keturi šnekasi, o vienas priiminėja klientus, tai išsimušėme numeriuką ir laukėme. Laukėmė. Vis dar laukėme. Praėjus dviems ilgoms valandoms su penkiamečiu, pagaliau galime paprašyti stalviršio. Kurio pasirodo nėra. Bet jis tarp pavyzdžių stovi. Dvi ilgos valandos. Suprantu, kad darbuotojai stumia savo darbo laiką klijuodami durnių. Bet kiti žmonės turi ką veikt ir laiko švaistymas yra prabangos prekė.
Sveiki,

Nuoširdžiai apgailestaujame, kad atsižvelgiant į nurodytas aplinkybes, Jūsų patirtis nebuvo gera.

Dėl pandemijos ir kitų visuomeninių veiksnių daugelyje pasaulio šalių sutriko tiekimo grandinės. Todėl mes, kaip ir kitos mažmeninės prekybos įmonės, susiduriame su iššūkiais ir prekių trūkumu.

Jei prekė dar aktuali, susisiekite su mumis, mes patikrinsime gavimo prognozes.

Tikimės, kad pas mus grįšite ir išsivešite geresnius įspūdžius.

Dėkojame, kad padedate mums tobulėti ir linkime gražios dienos.

IKEA komanda
Atsakyti
Vilniaus IKEA parduotuvėje dekoravimo skyriuje dirba nuostabūs konsultantai ypatingai konsultantė vardu Alina.
Ieškojau namams augalų, tačiau nebuvau tikras ko ieškau ir kas man tiktų tad draugas parekomendavo apsilankyti dekoravimo skyriuje ir pasikonsultuoti būtent su šia konsultante.
Labai draugiška, mandagi, paslaugi mergina. Padėjo išsirinkti augalą, suteikė informacijos apie jų priežiūrą. Nors uždaviau krūva gan kvailų klausimų, mergina išliko rami, į klausimus atsakinėjo su šypseną. Tikras profesionalumas kliento atžvilgiu ir nuostabus atsidavimas darbui! Kai reikės augalų būtinai apsilankysiu vėl čia. Ačiū.
Atsakyti
Laba diena, Vilniaus Ikea kažkoks nesusipratimas, norėjome įsigyti stalviršį. Pasirodo čia ne skandinavija ir patys jo pasiimti negalime. Lipdukas ant pavyzdžio nurodo kreiptis į konsultantą. Kadangi nė vieno laisvo konsultanto neradome, nes keturi šnekasi, o vienas priiminėja klientus, tai išsimušėme numeriuką ir laukėme. Laukėmė. Vis dar laukėme. Praėjus dviems ilgoms valandoms su penkiamečiu, pagaliau galime paprašyti stalviršio. Kurio pasirodo nėra. Bet jis tarp pavyzdžių stovi. Dvi ilgos valandos. Suprantu, kad darbuotojai stumia savo darbo laiką klijuodami durnių. Bet kiti žmonės turi ką veikt ir laiko švaistymas yra prabangos prekė.
Atsakyti
Neringa 2022-03-24 09:27:07
Nors mirk iš juoko, ką dar sugalvosite :D Kodėl visoms prekėms taikote paruošimo mokestį? Tai čia ne darbuotojų darbas - ruošti užsakymus? Kad dar mokestis taikomas :D Tai iš karto pridėkite prie kainos tą mokestį ir nereikės painioti žmonių
Laba diena, Neringa,

dėkojame už išreikštą nuomonę.

Užsakymams e. parduotuvėje arba prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose, kurių suma yra mažesnė nei 100 €, taikomas papildomas 3, 99 € užsakymo paruošimo mokestis. Šiuo mokesčiu nesiekiame naudos. Jis skirtas padengti dalį sąnaudų, susijusių su sandėlio sistemų palaikymu ir prekių paruošimo procesu.

Gražios dienos.

IKEA komanda
Atsakyti
Nors mirk iš juoko, ką dar sugalvosite :D Kodėl visoms prekėms taikote paruošimo mokestį? Tai čia ne darbuotojų darbas - ruošti užsakymus? Kad dar mokestis taikomas :D Tai iš karto pridėkite prie kainos tą mokestį ir nereikės painioti žmonių
Atsakyti
Dmitrij 2022-03-18 21:15:32
Labai dekingi virtuviu dizainerei Anzhelikai uz puikius sprendimus, esame labai patenkinti.
Laba diena, Dmitrij,
dėkojame už šiltus žodžius ir puikų darbuotojos įvertinimą. Būtinai pasidalysime šiuo įkvepiančiu pagyrimu su kolegomis ir Jūsų paminėta darbuotoja.
Dėkojame, kad renkatės IKEA Lietuva ir lauksime Jūsų sugrįžtant.
Šilčiausi linkėjimai,
IKEA komanda
Atsakyti
Gedas 2022-03-23 04:52:57
Jau turbut bus puse metu praeje, kaip nera internete baldu papildymo prieskambario baldu kategorijoje (spintele yra, o suoliuko ir kabyklos nera), tai kaip pas jus reikia isigyti baldu, kuriu nera? Labai nekazka
Laba diena, Gedai,

mes suprantame Jūsų išreikštą susirūpinimą dėl ribotos galimybės įsigyti norimas prekes.

Prekių užsakymai vyksta automatizuotai, tačiau tiekėjai gaminantys mūsų gaminius šiuo metu negali išpildyti užsakymų, susiduriame su rimtais globaliais tiekimo iššūkiais.
Siūlome užsisakyti pranešimą: “Pranešti, kai bus prekyboje”. Sistema Jus informuos kada prekės atsiras prekyboje.

Dėkojame už kantrybę ir atsiprašome dėl nepatogumų.
IKEA komanda
Atsakyti
Jau turbut bus puse metu praeje, kaip nera internete baldu papildymo prieskambario baldu kategorijoje (spintele yra, o suoliuko ir kabyklos nera), tai kaip pas jus reikia isigyti baldu, kuriu nera? Labai nekazka
Atsakyti
Labai dekingi virtuviu dizainerei Anzhelikai uz puikius sprendimus, esame labai patenkinti.
Atsakyti
Ugnė 2022-03-10 09:24:00
Labai nepatenkinta esu dėl programėlės baldams įsigyti. Jau ne pirmą savaitę skambinu klausiu dėl spintos dalių. Susidėjus į krepšelį kaskart ko nors vėl nėra. Blogiausia, kad paskambinus atsakymo negausi. Paklausus, kada bus tokių kaip stalčių papildymas ar lentynų, įvardijama diena, bet tą dieną ne tik, kad neatsiranda, bet ir nebelieka to kas buvo iki tol kol laukiai pvz. stalčių. Programėlė neveikia, o konsultantai nežino, kada bus pristatymas, nenukreipia niekur kitur, visiškai nepadeda.
Sveiki, Ugne,

Jūsų situaciją suprantame, bet prekių užsakymai vyksta automatizuotai, tačiau tiekėjai gaminantys mūsų gaminius šiuo metu negali išpildyti užsakymų, susiduriame su globaliais tiekimo iššūkiais.

Dėkojame už kantrybę ir atsiprašome dėl nepatogumų.

IKEA komanda
Atsakyti
Kam taip sušikti virtuvės planavimo programą? Brukami kažkokie kvaili pasirinkimai, kurių negali ignoruoti. Toks jausmas, kad norima tik apsunkinti kliento paieška.
Atsakyti
Labai nepatenkinta esu dėl programėlės baldams įsigyti. Jau ne pirmą savaitę skambinu klausiu dėl spintos dalių. Susidėjus į krepšelį kaskart ko nors vėl nėra. Blogiausia, kad paskambinus atsakymo negausi. Paklausus, kada bus tokių kaip stalčių papildymas ar lentynų, įvardijama diena, bet tą dieną ne tik, kad neatsiranda, bet ir nebelieka to kas buvo iki tol kol laukiai pvz. stalčių. Programėlė neveikia, o konsultantai nežino, kada bus pristatymas, nenukreipia niekur kitur, visiškai nepadeda.
Atsakyti
Angele 2022-03-07 12:17:26
Sumokėjom už prekių atvežimą, užregistravo atvežimo laiką ir datą, tačiau taip ir nesulaukėm nupirkto baldų komplekto anei skambučio, kuriuo informuotų, kad tą dieną prekės nebus pristatytos. Patyrėme daug nepatogumų, nes reikėjo keisti šeimos planus, bute, kuriame kol kas negyvename, laukti kelias valandas, sumokėti už automobilio aikštelę ir pan. Tai visiškas nesiskaitymas su pirkėjais! Į tokią situaciją patekome pirmą kartą ir tikimės paskutinį, nes IKEA paslaugomis žadame nesinaudoti ne tik mes, bet ir artimi mūsų aplinkos žmonės. Gailimės, kad šiuo metu, kaip baldų pasiūla yra itin didžiulė, pasirinkome IKEA
Laba diena, Angele,

labai apgailestaujame dėl šio situacijos. Prašome susisiekti su Pirkėjų aptarnavimo skyriumi (+370 5 250 00 55 arba [email protected]), kad galėtume tiksliau išnagrinėti jūsų atvejį ir suteikti daugiau informacijos.

IKEA komanda
Atsakyti
Karolina 2022-03-03 17:59:11
Vilniaus Ikea darbuotojai nemandagūs, arogantiški ypač prekių išdavimo skyriaus darbuotojam bijok ir ką pasakyti, žiuri kaip i durniu. Nesiklauso ką sakau, o paskui, , perkreiptu veideliu” prašo iš naujo aiškinti ko noriu. Sumokėjus už virtuvės pristatymą, atvežė ne visas prekes, teko važinėt, skambinėt, ieškot prekių. Pinigai mokami gan dideli, bet darbas atliekamas atmestinai. Jeigu darbuotojams nepatinka Jų dirbamas darbas, tai siūlau apsvarstyti ar reikia jame likti.
Laba diena, Karolina,

dėkojame už Jūsų pastabas ir apgailestaujame, jei nepateisinome Jūsų lūkesčių.
Mes dedame visas pastangas, kad mūsų darbuotojai maloniai ir profesionaliai aptarnautų mūsų pirkėjus, todėl nuoširdžiai atsiprašome jeigu Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni.

Jei situacija neišspręsta, prašome susisiekti su mumis el.paštu: [email protected]

Atsiprašome dėl kilusių nesklandumų.

IKEA komanda
Atsakyti
Zydrunas 2022-02-06 16:31:16
Dar neesu nieko pirkes bet is atsiliepimu susidaro nuomone kad geriau nepirkt. Planuoju pirkt atvira lentyna kurios verte 55 eu. O uz pristatyma lietuvoje prašo 75 eu. Kazkoks absurdas. Iskaiciuota jau su uznesimu. O jeigu pirmas aukstas ir jeigu man nereik uznesimo? Vistiek 75 eu. Nesamone.
Laba diena, Žydrūnai,

dėkojame už išreikštą nuomonę.
Užsakytas prekes galite atsiimti parduotuvėje Vilniuje bei prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose Kaune ir Klaipėdoje.

IKEA komanda
Atsakyti
Tomas 2022-02-01 21:49:14
Esame labai dėkingi Kauno konsultantei Paulinai! Buvome Vilniuje, ten pirkome prekes, mums suprojektavo spinta ir pridėjo detalių, kurių net neturėjo būti. Taip pat pusės prekių nebuvo, į užsakymą įdėtas stalčiaus priekis, bet pats stalčius ne. Žodžiu, konsultantė labai supratinga, pagal mano turimą užsakymą atkūrė projektą (nes mums jo nieks nedave) ir sužiūrėjo ko mums trūksta ir ką galime pakeisti. Nes tiekimai sutrikę ir tenka ieškoti alternatyvų. Nors buvome labai pikti dėl visos situacijos. Džiaugėmės kad papuolėme pas tokia supratinga, žmogišką ir profesionalią konsultante. Saugokit tokius darbuotojus ir klientai bus laimingi.
Laba diena, Tomai,

dėkojame už pagyrimus ir pastabas. Būtinai pasidalysime su kolegomis ir Jūsų paminėta darbuotoja.

Atsiprašome dėl kilusių nesklandumų.

IKEA komanda
Atsakyti
Sumokėjom už prekių atvežimą, užregistravo atvežimo laiką ir datą, tačiau taip ir nesulaukėm nupirkto baldų komplekto anei skambučio, kuriuo informuotų, kad tą dieną prekės nebus pristatytos. Patyrėme daug nepatogumų, nes reikėjo keisti šeimos planus, bute, kuriame kol kas negyvename, laukti kelias valandas, sumokėti už automobilio aikštelę ir pan. Tai visiškas nesiskaitymas su pirkėjais! Į tokią situaciją patekome pirmą kartą ir tikimės paskutinį, nes IKEA paslaugomis žadame nesinaudoti ne tik mes, bet ir artimi mūsų aplinkos žmonės. Gailimės, kad šiuo metu, kaip baldų pasiūla yra itin didžiulė, pasirinkome IKEA
Atsakyti
Vilniaus Ikea darbuotojai nemandagūs, arogantiški ypač prekių išdavimo skyriaus darbuotojam bijok ir ką pasakyti, žiuri kaip i durniu. Nesiklauso ką sakau, o paskui, , perkreiptu veideliu” prašo iš naujo aiškinti ko noriu. Sumokėjus už virtuvės pristatymą, atvežė ne visas prekes, teko važinėt, skambinėt, ieškot prekių. Pinigai mokami gan dideli, bet darbas atliekamas atmestinai. Jeigu darbuotojams nepatinka Jų dirbamas darbas, tai siūlau apsvarstyti ar reikia jame likti.
Atsakyti
Dar neesu nieko pirkes bet is atsiliepimu susidaro nuomone kad geriau nepirkt. Planuoju pirkt atvira lentyna kurios verte 55 eu. O uz pristatyma lietuvoje prašo 75 eu. Kazkoks absurdas. Iskaiciuota jau su uznesimu. O jeigu pirmas aukstas ir jeigu man nereik uznesimo? Vistiek 75 eu. Nesamone.
Atsakyti
Esame labai dėkingi Kauno konsultantei Paulinai! Buvome Vilniuje, ten pirkome prekes, mums suprojektavo spinta ir pridėjo detalių, kurių net neturėjo būti. Taip pat pusės prekių nebuvo, į užsakymą įdėtas stalčiaus priekis, bet pats stalčius ne. Žodžiu, konsultantė labai supratinga, pagal mano turimą užsakymą atkūrė projektą (nes mums jo nieks nedave) ir sužiūrėjo ko mums trūksta ir ką galime pakeisti. Nes tiekimai sutrikę ir tenka ieškoti alternatyvų. Nors buvome labai pikti dėl visos situacijos. Džiaugėmės kad papuolėme pas tokia supratinga, žmogišką ir profesionalią konsultante. Saugokit tokius darbuotojus ir klientai bus laimingi.
Teisines konsultacijos
2021-12-27 23:55:51 IP 28p8d0a9
Atsakyti
Sveiki,

Niekam nerekomenduoju užsakinėti virtuvės baldų iš Ikea. Užtruksite ilgai, nes reikės laukti dalių, montavimas kainuos tikrai LABAI brangiai, o darbus atliks nekokybiškai, atmestinai. Pateikus pretenziją atsakymus jeigu ir pateiks, tai geriausiu atveju lauksite mėnesį, ar ilgiau, turėsite keisti planus, nuolat juos raginti ir reikalauti, kad pataisytų savo pačių paliktus defektus. Ikea samdyta subranga UAB "Baltijos vertė" jau buvo atvykusi tris kartus ir iki šiol darbai neatlikti tinkamai. Taisydami savo pačių nekokybiškai atliktą darbą subraižė sieną, pažeidė elektros laidus, todėl nebeveikia dalis svetainės ir miegamojo elektros. Į baldus varžtai susukti nekokybiškai, apgadinti baldai. Visiems, kurie domisi baldų įsigijimu ir montavimu iš Ikea, siūlau paieškoti kitų variantų, nes jų tikrai daug. Esu nusiteikęs eiti iki galo, todėl kviečiu visus, kuriems buvo netinkamai sumontuoti baldai, ar dėl kitų priežasčių jaučiates apgauti šios įmonės, prašau parašyti šiuo el. paštu: [email protected] Pateiksime bendrą ieškinį. Taip pat drąsiai rašykite, atsiųsiu daugiau nuotraukų, kaip pas mane patį buvo atlikti virtuvės montavimo darbai, nes čia galiu prisegti ne daugiau, nei 3 nuotraukas.
Atsakyti
Jurij 2021-12-08 23:06:23
Vien neigiamos emocijos apsiperkant pas Jus. Daug prekiu/daliu nera, kada bus neaisku, reikia laukti.

Pirkau ivairiu spinteliu i virtuve 8 vnt, tik 3 buvo pilnos komplektacijos, kitom reikia laukti daliu. Po menesio laukimo gaunu zinute, trukstamos dalys jau nebegaminamos... siulo rasyt el laiska, parasiau, dabar taip pat ilgai lauksiu atsakymo kaip issprest situacija, nes dali prekiu reikes grazinti, nes komplektas turi buti vienodas (o jau jas ispakavau/surinkau dali), tada issirinkti kazka kito vietoje nebegaminamu daliu, renkantis ziurejau dar i kaina, o visi pakaitalai yra brangesni, tai dar ir bendra kaina zenkliai isaugs, betvarke.
Is vis nesuprantu kokia ten sistema naudojat, kad priimat/formuojat uzsakymus su dalim kurias nebegamina... jei jau nuspresta nebegaminti, nereikia priimt nauju uzsakymu.
visi planai sutvarkyt virtuve sugadinti, kiek cia tas aiskinimasis dar uztruks sunku pasakyti...
Laba diena, Jurij,

nuoširdžiai apgailestaujame, kad atsižvelgiant į nurodytas aplinkybes, jūsų patirtis nebuvo pozityvi.
Dėl pandemijos ir kitų visuomeninių veiksnių daugelyje pasaulio šalių sutriko tiekimo grandinės. Todėl mes, kaip ir kitos mažmeninės prekybos įmonės, susiduriame su iššūkiais ir prekių trūkumu.
Dėkojame už supratingumą ir kantrybę.
IKEA komanda
Atsakyti
Vien neigiamos emocijos apsiperkant pas Jus. Daug prekiu/daliu nera, kada bus neaisku, reikia laukti.

Pirkau ivairiu spinteliu i virtuve 8 vnt, tik 3 buvo pilnos komplektacijos, kitom reikia laukti daliu. Po menesio laukimo gaunu zinute, trukstamos dalys jau nebegaminamos... siulo rasyt el laiska, parasiau, dabar taip pat ilgai lauksiu atsakymo kaip issprest situacija, nes dali prekiu reikes grazinti, nes komplektas turi buti vienodas (o jau jas ispakavau/surinkau dali), tada issirinkti kazka kito vietoje nebegaminamu daliu, renkantis ziurejau dar i kaina, o visi pakaitalai yra brangesni, tai dar ir bendra kaina zenkliai isaugs, betvarke.
Is vis nesuprantu kokia ten sistema naudojat, kad priimat/formuojat uzsakymus su dalim kurias nebegamina... jei jau nuspresta nebegaminti, nereikia priimt nauju uzsakymu.
visi planai sutvarkyt virtuve sugadinti, kiek cia tas aiskinimasis dar uztruks sunku pasakyti...
Atsakyti
Indrė 2021-11-28 23:21:59
Klaipedos ikea darbuotojai (ne visi) labai nemandagūs, arogantiški. Prekių išdavimo skyriaus darbuotojom bijok ir ką pasakyti, žiuri kaip i durniu. Virtuves projektuotojos labai išdidžios. Buvau rezervavus laika 14:30, atvykus 14:28 grubiai atsakė dar dvi minutes. Rimtai? Man nesunku, galiu palaukt ir 10 minučiu, bet ar taip reikia atsakyti? Kiek teko buti kitose ikea parduotuvese (ne lietuvoj) na niekur taip baisiai nebendrauja kaip klaipedos ikea. Paskambinus į informacija duoda viena info, atvykus i klaipedos ikea virtuves planavimo skyriu žiuri nustebusios, apsimeta kad oi taip negalima, toks jausmas kad tingi dirbti. Poto galu galiausiai padaro ka prašai, kai pradedi sakyti kad i informacija skambunai.
Laba diena, Indre,
nuoširdžiai atsiprašome, kad Jūsų patirtis nebuvo tokia maloni, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams.

Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai liktu patenkinti aptarnavimo kokybe, todėl nuoširdžiai atsiprašome jeigu nepateisinome jūsų lūkesčių.

Dėl papildomų klausimų prašome susisiekti su mumis tiesiogiai [email protected]

Gražios dienos.

IKEA Lietuva komanda
Atsakyti
Mantas Dabkevičius 2021-11-17 19:25:33
PAPILDYMAS SU NUOTRAUKOMIS

II atsiliepimo dalis 2021.11.17 (praėjo 3mėn)

"ŠIUO METU LAUKIU STALVIRŠIO KURIS JAU 7nios dienos guli Ikea sandėlyje ir niekaip neatvažiuoja, nors transportas užsakytas. Atsakymo kada bus NĖRA."

Paskambino ir pakvietė atsiimti dekoratyvinę sienelę. Po ilgai lauktų 3-4mėn, per kuriuos buvo daug minusų, brokų ir nervų.
Atvykus į Kauno Ikea atsiėmimo punktą, vyko viskas įprastai, chaosas, nes žmonės laukė ir bumbėjo už nugaros kiek galima laukti ir panašiai. Laukdamas sudariau eilę kol viską sutikrino. Galiausiai išsandelio atvežus mano prekę, pasttebėjau, kad dekoratyvinio stalviršio spalva rudo atspalvio, nors buvo užsakytas pilkas. Man suabėjojus ir pasiteiravus ar tikrai čia mano, mane patikino, taip tikrai Jūsų kokį ir užsakiau. tada puoliau tikrinti susirašinėjimus emeilu (per telefoną sunku buvo rasti, nes laiškų iš vieno ikeavirtuvės emeilo apie 130vnt) už nugaros minia niršo, nes turėjo savų problemu su Ikea. galiausiai radus įrodymus ir užvedus diskusiją. Aptarnaujanti mergina atsakė:
Juk nieko tokio kita spalva, galima paįvairinti aplinką akcentuojant populiarią šią spalvą.
Tikrai nesutikau, tada sako viską pildykite raštu ir spres emeilu ką daryti. Palikau plokštę ir išvykau namo rašyti laiško su įrodančiais susirašinėjimais ką užsakinėjau.
Taip sprendžiant problemą, paskambino mergina gal po kokių 7-ių dienų, Atsiprašė ir užsakė iš naujo tinkamą plokštę, kurios laukti patikino teks ilgai apie 2 mėnesius. Sutikau, nes pagrindinis stalviršis buvo derinamas prie sienelės ir likusi virtuvės dalis jau buvo surinkta. Nors Ikea labiau buvo linkusi gražinti pinigus ir taip uždaryti bylą. Man nesutikus, karuselė tesėsi.
Praėjus dviem mėnesiams, sulaukiau skambučio iš Ikea. Pirmiausia labai atsiprašė, kad teko laukti ir pradėjo nuo blogos naujienos. "Kadangi žaliavų trūkumas, mes nepagaminome sienelės ir ar dar lauksite jeigu gaminsime iš naujo. užsakymą paruošti galės po dviejų savaičių, kurį siųs į Švedija ir ten gamins. (nors visi žinome, kad gamina Lietuvoje). po užsakymo paruošimo dar terminas kada bus nėra aiškus, ta proga norime padovanoti 30e vertės dovanų kuponą, kurį reikės atsiimti ikėa parduotuvėje. Kas tikrai nėra patogu atsiskaityti su dovanų kuponu, internete nėra galimybės, vietoje nuvažiavus į ikea galima, bet tada atsiskaičius reikia važiuoti namo ir laukti prekių, bereikalingas važiavimas du kartus į parduotuvę, kad užsakyti prekes. Turi kur tobulėti, tik tobulėti nesiseka.
Reziume: praėjus nepilnai 3 savaitėm, skambutis apie gautą pagamintą plokštę. Pasiėmus apžiūrėjus (pakolkas viskas ok):) ir suderinus surinkimą su Ikea subranga, KAS YRA ATSKIRA TEMA, kurią bandysiu trumpai aprašyti...

Tęsinys: IEKea Subranga
Suderinus surinkimą virtuvės, kuris truko per 3 kartus, dėl Ikea brokų ir užsakomų prekių sumaišymo (ar ne tos spalvos ar trūkstamos dalys). Atvykus rinkti virtuvės, pirmas klausimas surinkėju ar matavot plokštę, sako trūksta 1cm. (Pradėjom aiškintis telefonu su meistrais, nes juos buvau palikęs vienus)
Pradėjom aiškintis ir sako, kad pagrindinis stalviršis turėjo būti 38mm storio pagal projektą o pas jus yra 28mm.Todėl pridėjus stalviršį prie sienos, lieka 1cm tarpas. Sako, eilinį kartą suklydo Ikea. Per nepilnus metus dirbant ir bendraujant su Ikea nenustebau ir puoliau skambinti į Ikea ir aišku niekas man nepakėlė telefono, o skambinau ilgai, nes laisvos rankos ir kelionėje buvau. Po kokių 2h intensyvaus skambinimo, pakėlė ir nukreipė rašyti viską emeilu. Ką ir padariau tik sustojęs. Atsakymą greitai gavau sulaukęs skambučio, kad tai ne brokas ir niekada neturėjo stalviršio 38mm, ir kad 1cm palieka, kad būtų patogu įstatyti dekoratyvinę sienelę. Sureguota buvo ramiai, nes tikrai norėjosi užbaigti šį projektą.
Susisiekus su Surinkėjais, pasiteiravus ar jau baigėte, atsakymą gavau taip, kad baigė tik nerado rankenėlių spintelių durelių ir laikillių vieno stalčiaus, nors prieš paliekant juos, viską parodžiau. Paaiškinus telefonu, sako męs jau išvykę. Tad virtuvę teks pasibaigti pačiam.
Už virtuvės surinkimą Ikea parduotuvėje Sumokėjau 630e, per antrą apsilankymą sumokėjau 270e ir per trečią apsilankymą už palangės pjovimą ir plokštės priklijavimą 114e, tad virtuvės surinkimas viso kainavo 1014e. Kas surinkimo kokybės tikrai nėra.
Jeigu yra norinčių visą medžiagą turiu ir galit kreiptis mielai, papasakosiu, nes čia visko neišpasakosi. 37060337024
Laba diena, Mantai,

prašome Jūsų susisiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus ir lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Kristina 2021-11-22 21:14:25
Sveiki. Man labai padėjo savo patarimais ir žmogiškumu supratingumu :) kurio šiuo metu pas visus yra DIDELIS TRŪKUMAS...susiprojektuoti virtuvę Klaipėdoje dirbanti mergaitė Elena Moniutė. Tai nuostabus ŽMOGUS. Tikiuosi Ikea vertina tokius savo darbuotojus. Nes tai vienetai !!!
Laba diena, Kristina,

dėkojame už atsiliepimą.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Klaipedos ikea darbuotojai (ne visi) labai nemandagūs, arogantiški. Prekių išdavimo skyriaus darbuotojom bijok ir ką pasakyti, žiuri kaip i durniu. Virtuves projektuotojos labai išdidžios. Buvau rezervavus laika 14:30, atvykus 14:28 grubiai atsakė dar dvi minutes. Rimtai? Man nesunku, galiu palaukt ir 10 minučiu, bet ar taip reikia atsakyti? Kiek teko buti kitose ikea parduotuvese (ne lietuvoj) na niekur taip baisiai nebendrauja kaip klaipedos ikea. Paskambinus į informacija duoda viena info, atvykus i klaipedos ikea virtuves planavimo skyriu žiuri nustebusios, apsimeta kad oi taip negalima, toks jausmas kad tingi dirbti. Poto galu galiausiai padaro ka prašai, kai pradedi sakyti kad i informacija skambunai.
Atsakyti
Sveiki. Man labai padėjo savo patarimais ir žmogiškumu supratingumu :) kurio šiuo metu pas visus yra DIDELIS TRŪKUMAS...susiprojektuoti virtuvę Klaipėdoje dirbanti mergaitė Elena Moniutė. Tai nuostabus ŽMOGUS. Tikiuosi Ikea vertina tokius savo darbuotojus. Nes tai vienetai !!!
Mantas Dabkevičius
2021-11-17 19:25:33 IP 2i575b7n
Atsakyti
Mantas Dabkevičius 2021-11-17 19:20:50
II atsiliepimo dalis 2021.11.17 (praėjo 3mėn)

"ŠIUO METU LAUKIU STALVIRŠIO KURIS JAU 7nios dienos guli Ikea sandėlyje ir niekaip neatvažiuoja, nors transportas užsakytas. Atsakymo kada bus NĖRA."

Paskambino ir pakvietė atsiimti dekoratyvinę sienelę. Po ilgai lauktų 3-4mėn, per kuriuos buvo daug minusų, brokų ir nervų.
Atvykus į Kauno Ikea atsiėmimo punktą, vyko viskas įprastai, chaosas, nes žmonės laukė ir bumbėjo už nugaros kiek galima laukti ir panašiai. Laukdamas sudariau eilę kol viską sutikrino. Galiausiai išsandelio atvežus mano prekę, pasttebėjau, kad dekoratyvinio stalviršio spalva rudo atspalvio, nors buvo užsakytas pilkas. Man suabėjojus ir pasiteiravus ar tikrai čia mano, mane patikino, taip tikrai Jūsų kokį ir užsakiau. tada puoliau tikrinti susirašinėjimus emeilu (per telefoną sunku buvo rasti, nes laiškų iš vieno ikeavirtuvės emeilo apie 130vnt) už nugaros minia niršo, nes turėjo savų problemu su Ikea. galiausiai radus įrodymus ir užvedus diskusiją. Aptarnaujanti mergina atsakė:
Juk nieko tokio kita spalva, galima paįvairinti aplinką akcentuojant populiarią šią spalvą.
Tikrai nesutikau, tada sako viską pildykite raštu ir spres emeilu ką daryti. Palikau plokštę ir išvykau namo rašyti laiško su įrodančiais susirašinėjimais ką užsakinėjau.
Taip sprendžiant problemą, paskambino mergina gal po kokių 7-ių dienų, Atsiprašė ir užsakė iš naujo tinkamą plokštę, kurios laukti patikino teks ilgai apie 2 mėnesius. Sutikau, nes pagrindinis stalviršis buvo derinamas prie sienelės ir likusi virtuvės dalis jau buvo surinkta. Nors Ikea labiau buvo linkusi gražinti pinigus ir taip uždaryti bylą. Man nesutikus, karuselė tesėsi.
Praėjus dviem mėnesiams, sulaukiau skambučio iš Ikea. Pirmiausia labai atsiprašė, kad teko laukti ir pradėjo nuo blogos naujienos. "Kadangi žaliavų trūkumas, mes nepagaminome sienelės ir ar dar lauksite jeigu gaminsime iš naujo. užsakymą paruošti galės po dviejų savaičių, kurį siųs į Švedija ir ten gamins. (nors visi žinome, kad gamina Lietuvoje). po užsakymo paruošimo dar terminas kada bus nėra aiškus, ta proga norime padovanoti 30e vertės dovanų kuponą, kurį reikės atsiimti ikėa parduotuvėje. Kas tikrai nėra patogu atsiskaityti su dovanų kuponu, internete nėra galimybės, vietoje nuvažiavus į ikea galima, bet tada atsiskaičius reikia važiuoti namo ir laukti prekių, bereikalingas važiavimas du kartus į parduotuvę, kad užsakyti prekes. Turi kur tobulėti, tik tobulėti nesiseka.
Reziume: praėjus nepilnai 3 savaitėm, skambutis apie gautą pagamintą plokštę. Pasiėmus apžiūrėjus (pakolkas viskas ok):) ir suderinus surinkimą su Ikea subranga, KAS YRA ATSKIRA TEMA, kurią bandysiu trumpai aprašyti...

Tęsinys: IEKea Subranga
Suderinus surinkimą virtuvės, kuris truko per 3 kartus, dėl Ikea brokų ir užsakomų prekių sumaišymo (ar ne tos spalvos ar trūkstamos dalys). Atvykus rinkti virtuvės, pirmas klausimas surinkėju ar matavot plokštę, sako trūksta 1cm. (Pradėjom aiškintis telefonu su meistrais, nes juos buvau palikęs vienus)
Pradėjom aiškintis ir sako, kad pagrindinis stalviršis turėjo būti 38mm storio pagal projektą o pas jus yra 28mm.Todėl pridėjus stalviršį prie sienos, lieka 1cm tarpas. Sako, eilinį kartą suklydo Ikea. Per nepilnus metus dirbant ir bendraujant su Ikea nenustebau ir puoliau skambinti į Ikea ir aišku niekas man nepakėlė telefono, o skambinau ilgai, nes laisvos rankos ir kelionėje buvau. Po kokių 2h intensyvaus skambinimo, pakėlė ir nukreipė rašyti viską emeilu. Ką ir padariau tik sustojęs. Atsakymą greitai gavau sulaukęs skambučio, kad tai ne brokas ir niekada neturėjo stalviršio 38mm, ir kad 1cm palieka, kad būtų patogu įstatyti dekoratyvinę sienelę. Sureguota buvo ramiai, nes tikrai norėjosi užbaigti šį projektą.
Susisiekus su Surinkėjais, pasiteiravus ar jau baigėte, atsakymą gavau taip, kad baigė tik nerado rankenėlių spintelių durelių ir laikiklių vieno stalčiaus, nors prieš paliekant juos, viską parodžiau. Paaiškinus telefonu, sako męs jau išvykę. Tad virtuvę teks pasibaigti pačiam.
Už virtuvės surinkimą Ikea parduotuvėje Sumokėjau 630e, per antrą apsilankymą sumokėjau 270e ir per trečią apsilankymą už palangės pjovimą ir plokštės priklijavimą 114e, tad virtuvės surinkimas viso kainavo 1014e. Kas surinkimo kokybės tikrai nėra.
Jeigu yra norinčių visą medžiagą turiu ir galit kreiptis mielai, papasakosiu, nes čia visko neišpasakosi. 37060337024
PAPILDYMAS SU NUOTRAUKOMIS

II atsiliepimo dalis 2021.11.17 (praėjo 3mėn)

"ŠIUO METU LAUKIU STALVIRŠIO KURIS JAU 7nios dienos guli Ikea sandėlyje ir niekaip neatvažiuoja, nors transportas užsakytas. Atsakymo kada bus NĖRA."

Paskambino ir pakvietė atsiimti dekoratyvinę sienelę. Po ilgai lauktų 3-4mėn, per kuriuos buvo daug minusų, brokų ir nervų.
Atvykus į Kauno Ikea atsiėmimo punktą, vyko viskas įprastai, chaosas, nes žmonės laukė ir bumbėjo už nugaros kiek galima laukti ir panašiai. Laukdamas sudariau eilę kol viską sutikrino. Galiausiai išsandelio atvežus mano prekę, pasttebėjau, kad dekoratyvinio stalviršio spalva rudo atspalvio, nors buvo užsakytas pilkas. Man suabėjojus ir pasiteiravus ar tikrai čia mano, mane patikino, taip tikrai Jūsų kokį ir užsakiau. tada puoliau tikrinti susirašinėjimus emeilu (per telefoną sunku buvo rasti, nes laiškų iš vieno ikeavirtuvės emeilo apie 130vnt) už nugaros minia niršo, nes turėjo savų problemu su Ikea. galiausiai radus įrodymus ir užvedus diskusiją. Aptarnaujanti mergina atsakė:
Juk nieko tokio kita spalva, galima paįvairinti aplinką akcentuojant populiarią šią spalvą.
Tikrai nesutikau, tada sako viską pildykite raštu ir spres emeilu ką daryti. Palikau plokštę ir išvykau namo rašyti laiško su įrodančiais susirašinėjimais ką užsakinėjau.
Taip sprendžiant problemą, paskambino mergina gal po kokių 7-ių dienų, Atsiprašė ir užsakė iš naujo tinkamą plokštę, kurios laukti patikino teks ilgai apie 2 mėnesius. Sutikau, nes pagrindinis stalviršis buvo derinamas prie sienelės ir likusi virtuvės dalis jau buvo surinkta. Nors Ikea labiau buvo linkusi gražinti pinigus ir taip uždaryti bylą. Man nesutikus, karuselė tesėsi.
Praėjus dviem mėnesiams, sulaukiau skambučio iš Ikea. Pirmiausia labai atsiprašė, kad teko laukti ir pradėjo nuo blogos naujienos. "Kadangi žaliavų trūkumas, mes nepagaminome sienelės ir ar dar lauksite jeigu gaminsime iš naujo. užsakymą paruošti galės po dviejų savaičių, kurį siųs į Švedija ir ten gamins. (nors visi žinome, kad gamina Lietuvoje). po užsakymo paruošimo dar terminas kada bus nėra aiškus, ta proga norime padovanoti 30e vertės dovanų kuponą, kurį reikės atsiimti ikėa parduotuvėje. Kas tikrai nėra patogu atsiskaityti su dovanų kuponu, internete nėra galimybės, vietoje nuvažiavus į ikea galima, bet tada atsiskaičius reikia važiuoti namo ir laukti prekių, bereikalingas važiavimas du kartus į parduotuvę, kad užsakyti prekes. Turi kur tobulėti, tik tobulėti nesiseka.
Reziume: praėjus nepilnai 3 savaitėm, skambutis apie gautą pagamintą plokštę. Pasiėmus apžiūrėjus (pakolkas viskas ok):) ir suderinus surinkimą su Ikea subranga, KAS YRA ATSKIRA TEMA, kurią bandysiu trumpai aprašyti...

Tęsinys: IEKea Subranga
Suderinus surinkimą virtuvės, kuris truko per 3 kartus, dėl Ikea brokų ir užsakomų prekių sumaišymo (ar ne tos spalvos ar trūkstamos dalys). Atvykus rinkti virtuvės, pirmas klausimas surinkėju ar matavot plokštę, sako trūksta 1cm. (Pradėjom aiškintis telefonu su meistrais, nes juos buvau palikęs vienus)
Pradėjom aiškintis ir sako, kad pagrindinis stalviršis turėjo būti 38mm storio pagal projektą o pas jus yra 28mm.Todėl pridėjus stalviršį prie sienos, lieka 1cm tarpas. Sako, eilinį kartą suklydo Ikea. Per nepilnus metus dirbant ir bendraujant su Ikea nenustebau ir puoliau skambinti į Ikea ir aišku niekas man nepakėlė telefono, o skambinau ilgai, nes laisvos rankos ir kelionėje buvau. Po kokių 2h intensyvaus skambinimo, pakėlė ir nukreipė rašyti viską emeilu. Ką ir padariau tik sustojęs. Atsakymą greitai gavau sulaukęs skambučio, kad tai ne brokas ir niekada neturėjo stalviršio 38mm, ir kad 1cm palieka, kad būtų patogu įstatyti dekoratyvinę sienelę. Sureguota buvo ramiai, nes tikrai norėjosi užbaigti šį projektą.
Susisiekus su Surinkėjais, pasiteiravus ar jau baigėte, atsakymą gavau taip, kad baigė tik nerado rankenėlių spintelių durelių ir laikillių vieno stalčiaus, nors prieš paliekant juos, viską parodžiau. Paaiškinus telefonu, sako męs jau išvykę. Tad virtuvę teks pasibaigti pačiam.
Už virtuvės surinkimą Ikea parduotuvėje Sumokėjau 630e, per antrą apsilankymą sumokėjau 270e ir per trečią apsilankymą už palangės pjovimą ir plokštės priklijavimą 114e, tad virtuvės surinkimas viso kainavo 1014e. Kas surinkimo kokybės tikrai nėra.
Jeigu yra norinčių visą medžiagą turiu ir galit kreiptis mielai, papasakosiu, nes čia visko neišpasakosi. 37060337024
Mantas Dabkevičius
2021-11-17 19:20:50 IP 2i575b7n
Atsakyti
Mantas Dabkevičius 2021-07-30 08:28:56
I atsiliepimo dalis 2021.07.30
Apsoliutus nevertinimas kliento kuris sumokėjo už virtuvę 7000e, susisiekti neįmanoma, skambinus į bendrą info kontaktą, nukreipia į virtuvę. Kurioje niekas nedirba ir nepakelia ragelio. Tada kitas būdas rašyti į 3 emeillus. Ten apsoliutus nulis. Pasiteisinimas, kad atnaujina Outlook pašto dėžutę ir laiškų nemato. ir taip teisinasi visa męnesį. Nepaisant to, kad bendrauti įpareigotas 4mėnesius, nes užsisakinėjau virtuvę ir kitus visus baldus namui.
Virtuvė po 4mėnesiu dar nesurinkta, bet pradėta "griaučiai" bet tie griaučiai jau su broku. Atsilupę kantai ir ištrupėjusios plokštės. Bet ar verta kreiptis, nes susisiekti neįmonoma. tuo abiau kai važiavo virtuvės dalys, 5 kartus teko važiyuoti gražinti prekes, nes buvo brokuotos. Tiek daug kartų teko gražinti, nes kai tik pasiimi naujas dalis, jos jau būdavo brokuotos. po Trečio karto, prekes tikrindavausi vietoje ir kurios brokuotos tekdavo priduoti ir vėl laukti savaitę. Taip dienos ir slenka. ŠIUO METU LAUKIU STALVIRŠIO KURIS JAU 7nios dienos guli Ikea sandėlyje ir niekaip neatvažiuoja, nors transportas užsakytas. Atsakymo kada bus NĖRA.
Pridedu keleta nuotraukų, dėl kurių net nesikreipiu, nes šiais metais negalėčiau mėgautis virtuve, (vaikai valgo šaltą maistą) nuotraukos neatspindi visos situacijos.

Dėl ko jo nėra, pamionėsiu II-oje dalyje atsiliepimo.

Ar čia baikotas darbuotojų prieš sistemą? Mažai algos gaunate? kuom kalti pirkėjai?
II atsiliepimo dalis 2021.11.17 (praėjo 3mėn)

"ŠIUO METU LAUKIU STALVIRŠIO KURIS JAU 7nios dienos guli Ikea sandėlyje ir niekaip neatvažiuoja, nors transportas užsakytas. Atsakymo kada bus NĖRA."

Paskambino ir pakvietė atsiimti dekoratyvinę sienelę. Po ilgai lauktų 3-4mėn, per kuriuos buvo daug minusų, brokų ir nervų.
Atvykus į Kauno Ikea atsiėmimo punktą, vyko viskas įprastai, chaosas, nes žmonės laukė ir bumbėjo už nugaros kiek galima laukti ir panašiai. Laukdamas sudariau eilę kol viską sutikrino. Galiausiai išsandelio atvežus mano prekę, pasttebėjau, kad dekoratyvinio stalviršio spalva rudo atspalvio, nors buvo užsakytas pilkas. Man suabėjojus ir pasiteiravus ar tikrai čia mano, mane patikino, taip tikrai Jūsų kokį ir užsakiau. tada puoliau tikrinti susirašinėjimus emeilu (per telefoną sunku buvo rasti, nes laiškų iš vieno ikeavirtuvės emeilo apie 130vnt) už nugaros minia niršo, nes turėjo savų problemu su Ikea. galiausiai radus įrodymus ir užvedus diskusiją. Aptarnaujanti mergina atsakė:
Juk nieko tokio kita spalva, galima paįvairinti aplinką akcentuojant populiarią šią spalvą.
Tikrai nesutikau, tada sako viską pildykite raštu ir spres emeilu ką daryti. Palikau plokštę ir išvykau namo rašyti laiško su įrodančiais susirašinėjimais ką užsakinėjau.
Taip sprendžiant problemą, paskambino mergina gal po kokių 7-ių dienų, Atsiprašė ir užsakė iš naujo tinkamą plokštę, kurios laukti patikino teks ilgai apie 2 mėnesius. Sutikau, nes pagrindinis stalviršis buvo derinamas prie sienelės ir likusi virtuvės dalis jau buvo surinkta. Nors Ikea labiau buvo linkusi gražinti pinigus ir taip uždaryti bylą. Man nesutikus, karuselė tesėsi.
Praėjus dviem mėnesiams, sulaukiau skambučio iš Ikea. Pirmiausia labai atsiprašė, kad teko laukti ir pradėjo nuo blogos naujienos. "Kadangi žaliavų trūkumas, mes nepagaminome sienelės ir ar dar lauksite jeigu gaminsime iš naujo. užsakymą paruošti galės po dviejų savaičių, kurį siųs į Švedija ir ten gamins. (nors visi žinome, kad gamina Lietuvoje). po užsakymo paruošimo dar terminas kada bus nėra aiškus, ta proga norime padovanoti 30e vertės dovanų kuponą, kurį reikės atsiimti ikėa parduotuvėje. Kas tikrai nėra patogu atsiskaityti su dovanų kuponu, internete nėra galimybės, vietoje nuvažiavus į ikea galima, bet tada atsiskaičius reikia važiuoti namo ir laukti prekių, bereikalingas važiavimas du kartus į parduotuvę, kad užsakyti prekes. Turi kur tobulėti, tik tobulėti nesiseka.
Reziume: praėjus nepilnai 3 savaitėm, skambutis apie gautą pagamintą plokštę. Pasiėmus apžiūrėjus (pakolkas viskas ok):) ir suderinus surinkimą su Ikea subranga, KAS YRA ATSKIRA TEMA, kurią bandysiu trumpai aprašyti...

Tęsinys: IEKea Subranga
Suderinus surinkimą virtuvės, kuris truko per 3 kartus, dėl Ikea brokų ir užsakomų prekių sumaišymo (ar ne tos spalvos ar trūkstamos dalys). Atvykus rinkti virtuvės, pirmas klausimas surinkėju ar matavot plokštę, sako trūksta 1cm. (Pradėjom aiškintis telefonu su meistrais, nes juos buvau palikęs vienus)
Pradėjom aiškintis ir sako, kad pagrindinis stalviršis turėjo būti 38mm storio pagal projektą o pas jus yra 28mm.Todėl pridėjus stalviršį prie sienos, lieka 1cm tarpas. Sako, eilinį kartą suklydo Ikea. Per nepilnus metus dirbant ir bendraujant su Ikea nenustebau ir puoliau skambinti į Ikea ir aišku niekas man nepakėlė telefono, o skambinau ilgai, nes laisvos rankos ir kelionėje buvau. Po kokių 2h intensyvaus skambinimo, pakėlė ir nukreipė rašyti viską emeilu. Ką ir padariau tik sustojęs. Atsakymą greitai gavau sulaukęs skambučio, kad tai ne brokas ir niekada neturėjo stalviršio 38mm, ir kad 1cm palieka, kad būtų patogu įstatyti dekoratyvinę sienelę. Sureguota buvo ramiai, nes tikrai norėjosi užbaigti šį projektą.
Susisiekus su Surinkėjais, pasiteiravus ar jau baigėte, atsakymą gavau taip, kad baigė tik nerado rankenėlių spintelių durelių ir laikiklių vieno stalčiaus, nors prieš paliekant juos, viską parodžiau. Paaiškinus telefonu, sako męs jau išvykę. Tad virtuvę teks pasibaigti pačiam.
Už virtuvės surinkimą Ikea parduotuvėje Sumokėjau 630e, per antrą apsilankymą sumokėjau 270e ir per trečią apsilankymą už palangės pjovimą ir plokštės priklijavimą 114e, tad virtuvės surinkimas viso kainavo 1014e. Kas surinkimo kokybės tikrai nėra.
Jeigu yra norinčių visą medžiagą turiu ir galit kreiptis mielai, papasakosiu, nes čia visko neišpasakosi. 37060337024
Atsakyti
Tomas 2021-10-04 22:41:32
Ikea pardavimu technologijos akmens amžiaus. Galvojau isigysiu cia - susideliojau per online planerius, nusiunčiu, praso atvykt... What, kam, ko, nematai ko reikia? Nezinai ka reiskia covid.... Nu ok nusileisiu, pasirodo eiles cia didesnes nei pas gydytojus, na ok palaukiau... Nuvyksti jie paziuri programeles planeli, susidelioja, atsispausina... Eik i kasa, ok einam. Galvoju juk IKEA, taip isreklamuota, pabandom lizingu, kai pamatai kokius antkainius užsideda... Gal atlyginimo palauksiu ir sutaupysiu 200eu. Ok kasininke reze procedura ta pati.. rezervuot, laukt 2sav, vaxiuot 59km, sen/ten i kasa... What? Ko? Matai mano uzsakyma, ko cia slampinet... mat jie tik taip gali... Dirbu it, bet tikrai nesitikejau tokiu pirkimo technologiju IKEA, klientų nesaugojimo, atrodytų didelis tinklas, bet lizingo imonem issideret palankesnes salygas nesugeba, ar procentus uzsideda sau.. gal nlb rupi pardavimai jog tiek biurokratijos paprastas spintutes uzsakyt. Aj tiesa, pas konkurentus isigijau ko taip IKEA ir negavau ir lizingu, be pabrangimo... Nors kaina tik 800 bet nesinori puse atlyginimo iskart sumokėti...
Laba diena, Tomai,

dėkojame už Jūsų nuomonę.

Gražios dienos,
IKEA komanda.
Atsakyti
Andrius 2021-10-20 16:38:06
Ikea suportas vertas nulio. Paskambini, pralauki ant laido 10 min, tada papasakoji savo bėdas, o atsakymas paprastas - rašyk el.laišką. Parašai ir nesulauki atsakymo.. Konsultantės skyriuose nesigaudo visai.
Teko lankytis ikea Danijoje, Švedijoje ir Vokietijoje. Aptarnavimo skirtumai akivaizdžiai ne į lietuvišką ikea.
Laba diena, Andriau,

Atsiprašome, kad šiuo laikotrapiu į laiškus atsakome ne iš karto.

Norime patikslinti, kad visi laiškai yra atsakomi eilės tvarka.

Atsiprašome už nesklandumus.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Saulius 2021-10-28 15:28:07
Virtuvinio spintelių durelių laukiu nuo 09.10d.
Nerekomenduoju pirkti iš IKEA prekių nesant pilnai komplektacijai.Arba lauksit...
Laba diena, Sauliau,

apgailestaujame, kad patirtis įsigyjant baldus nebuvo tokia, kokią siekiame užtikrinti savo pirkėjams. Šiuo metu dėl pandemijos sukeltos pasaulinės situacijos susiduriame su kai kurių prekių tiekimo sutrikimais. Darome viską, kad prekių tiekimas būtų kuo stabilesnis.

Gražios dienos,
IKEA komanda.
Atsakyti
Virtuvinio spintelių durelių laukiu nuo 09.10d.
Nerekomenduoju pirkti iš IKEA prekių nesant pilnai komplektacijai.Arba lauksit...
Atsakyti
Ikea suportas vertas nulio. Paskambini, pralauki ant laido 10 min, tada papasakoji savo bėdas, o atsakymas paprastas - rašyk el.laišką. Parašai ir nesulauki atsakymo.. Konsultantės skyriuose nesigaudo visai.
Teko lankytis ikea Danijoje, Švedijoje ir Vokietijoje. Aptarnavimo skirtumai akivaizdžiai ne į lietuvišką ikea.
Atsakyti
Susimokejau uz spinta is ekspozicijos, o atveze va ka (antra foto). O ponia call centre man aiskina, kad as nesumokejus uz kitas dalis. Tai kodel cekis atitinka spintos suma? Beje uzsakyma ne as deliojau, o konsultante, kuri pagal ekspozicija surase prekiu sarasa. Aplenkit sia istaiga toli toli
Atsakyti
Ikea pardavimu technologijos akmens amžiaus. Galvojau isigysiu cia - susideliojau per online planerius, nusiunčiu, praso atvykt... What, kam, ko, nematai ko reikia? Nezinai ka reiskia covid.... Nu ok nusileisiu, pasirodo eiles cia didesnes nei pas gydytojus, na ok palaukiau... Nuvyksti jie paziuri programeles planeli, susidelioja, atsispausina... Eik i kasa, ok einam. Galvoju juk IKEA, taip isreklamuota, pabandom lizingu, kai pamatai kokius antkainius užsideda... Gal atlyginimo palauksiu ir sutaupysiu 200eu. Ok kasininke reze procedura ta pati.. rezervuot, laukt 2sav, vaxiuot 59km, sen/ten i kasa... What? Ko? Matai mano uzsakyma, ko cia slampinet... mat jie tik taip gali... Dirbu it, bet tikrai nesitikejau tokiu pirkimo technologiju IKEA, klientų nesaugojimo, atrodytų didelis tinklas, bet lizingo imonem issideret palankesnes salygas nesugeba, ar procentus uzsideda sau.. gal nlb rupi pardavimai jog tiek biurokratijos paprastas spintutes uzsakyt. Aj tiesa, pas konkurentus isigijau ko taip IKEA ir negavau ir lizingu, be pabrangimo... Nors kaina tik 800 bet nesinori puse atlyginimo iskart sumokėti...
Atsakyti
EP 2021-09-17 13:50:01
Labai nuvylė klientų aptarnavimo tvarka bei problemų sprendimo būdas. Vienintelis siūlymas - jeigu kažkas neptinka, atšaukite užsakymą, konsultantai atsakinėja kaip "robotukai". Ikea klaidina klientus.
Net gi gavus pranešimą, kad laukta prekė jau yra parduotuvėje, suformavus užsakymą su prisatymu į namus (kadangi prekė didelių gabaritų) ir pridėjus į krepšelį papildomas smulkias prekes, pristatymo dieną gaunamas pranešimas, kad būtent tos pagrindinės prekės nėra (nors sistema vis dar rodo 5 vnt. esančus prekyboje, užsakymo metu buvo 11), o kitas prekes pristatys už tą pačią kainą. Turbūt uždirbinėja ant pristatymo.
Laba diena,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.

Mes stengiamės užtikrinti, kad likučių neatitikimų sistemoje nebūtų ir pirkėjai negalėtų įsigyti prekių, kurių fiziškai neturime sandėlyje. Deja, kartais klaidų išvengti nepavyksta.

Dėkojame, kad renkatės IKEA Lietuva ir atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų.

Gražios popietės.

IKEA Komanda
Atsakyti
Margarita 2021-09-17 12:27:00
Pirkau virtuves komplekta IKEA parduotuveje balandzio menesi, iki rugsejo menesio niekaip negaliu gauti visu komplekto daliu. Neimanoma susikalbeti nei piktuoju, nei graziuoju. Nezinau ar savininkai zino kaip dirba darbuotojai ar ne, kaip bendrauja su klientais, kaip atlieka savo darbus? Jei nezino galiu pasakyti, kad telefonu neatsiliepia, ka turi prekyboje nezino ir meta visa beda karantinui. Prizada, kad visa komplekta jau turesiu rugpjucio 17 dienai, taciau jau turime rugseji, nors vakar dienai pazadejo atsiusti likusiu daliu apmokejimui saskaita, to vis vien nesugeba padaryti ir aplamai per tiek laiko mano negautos dalys pas juos jau ir pasiklydo, jau net neberanda uzsakymo, na siaip jau reikiamos komplekto dalys ir yra, bet apmokejimo atlikti negaliu, nes nesulaukiu saskaitos. Turbut kol gausiu saskaita vel daliu prekyboje nebebus ir tas uzburtas ratas niekada nesibaigs. Jei norite ilgai ilgai netureti virtuves isigykite ja IKEA parduotuveje :)
Laba diena, Margarita,

prašome Jūsų susisiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume išsamiau išanalizuoti situaciją.

Atsiprašome už nesklandumus ir lauksime Jūsų laiško.

Gražios dienos.

IKEA komanda.
Atsakyti
Kęstutis 2021-09-13 19:25:38
Atvykome i kauno ikea suprojektuoti virtuve. Nezinojome kad tam reikia rezervuotis laika. Priejome prie konsultantes kuri tiesiog sedejo prie kompiuterio ir papraseme suprojektuoti virtuve i ka ji atsakė kad reikia rezervuoti laika ir ji niekuo mum nepades.. Nuliūdom, nutareme apsizvalgyti. Siek tiek pavaikscioje ir apziureje virtuves radome laisva konsultante kuri sutiko mums suprojektuoti virtuve nes kazkas neatvyko i rezervacija. Ji ne tik issprende musu virtuves problema kuri mus neramino bet dar viska maloniai, issamiai paaiskino atsake, i visus musu klausimus. Paklauseme gal but galetu suprojektuoti ir spinta. Nors ilgai uztrukome su virtuve ji mums neatsisake pagelbeti. Tikrai aukšto lygio konsultante. Sakome dideli ACIU specialistei Paulinai. Ateityje zinosime i ka kreiptis..
Laba diena, Kęstuti,

Dėkojame už atsiliepimą ir pastabas.

Atsiprašome už nesklandumus ir dėkojame, kad padedate mums tobulėti.

Gražios dienos.

IKEA komanda.

Taip pat rekomenduojame

Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešės k., LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Ažuona
Baldų namams gamyba ir prekyba, HORECA projektai

Adresas: Taikos pr. 125B, LT-47270 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; projektavimas.
"Sofaforma" baldų salonuose Vilniuje ir Kaune bei internetu prekiaujame svetainės, miegamojo, valgomojo baldais namams bei įvairiais interjero aksesuarais. Pas mus rasite gausų kėdžių, sofų, minkštų kampų, fotelių ir lovų asortimentą. Aukščiausios kokybės baldai pagaminti siekiant maksimalaus patogumo, todėl į...
Gintaro baldai
Baldai visiems namams

Adresas: Akmenų g. 12, LT-92347 Klaipėda.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interneto parduotuvės.
Mes padedame klientams kurti jaukius namus nuo 2002 m. „Gintaro baldų“ istorija prasidėjo Klaipėdoje nuo pirmojo baldų salono ir sėkmingai tęsiasi iki šiol Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šiuo metu galime pasidžiaugti, jog esame didžiausias baldų salonų tinklas Lietuvoje. Manome, kad kiekvieni namai nusipelnė...
Baldai PL
Lenkiški baldai internetu

Adresas: Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); didmeninė prekyba; gamyba; importas; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; mediena, jos gaminiai.
Baldai PL – tai elektroninė lenkiškų baldų parduotuvė www.baldaipl.lt. Baldais prekiaujame ne tik internetu, bet ir turime baldų saloną, kuriame rasite minkštų baldų, sofų-lovų, minkštų kampų, klasikinio ir modernaus stiliaus svetainės baldų kolekcijų, svetainės stalų bei kėdžių. Salone patogiai galite apžiūrėti ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Aston Martin" žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius
"Aston Martin" žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius 06-23 15:05
• Garsiosiose Gudvudo "hill climb" lenktynėse "Aston Martin" pristatys ribotos ir galutinės serijos "V12 Vantage" modelį. • Viešai bus pristatytas greičiausias ir galingiausias prabangus pasaulio...
APVA primena apie Lietuvos renovacijos žemėlapį
APVA primena apie Lietuvos renovacijos žemėlapį 06-23 11:00
Interaktyvus Lietuvos renovacijos žemėlapis – puikus įrankis šalies gyventojams, besidomintiems daugiabučių atnaujinimu. Šioje platformoje galima rasti aktualiausią informaciją apie baigtus ar...
Naujasis "Flying Spur S" – sportinio stiliaus premjera "Goodwood Festival of Speed" renginyje
Naujasis "Flying Spur S" – sportinio stiliaus premjera "Goodwood Festival of Speed" renginyje 06-22 10:43
"Bentley" užbaigia savo naują į vairuotoją orientuotą S seriją, pristatydama naująjį "Flying Spur S", pasižyminti aštresne dinamika, įspūdinga išvaizda ir dramatišku variklio tonu, taip pabrėžiant...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

Macy's 20,96 +9,91%
Wells Fargo 40,76 +7,55%
FedEx 243,24 +6,62%
AIG 52,77 +6,39%
Facebook 196,64 +0,51%
Humana 456,81 +0,48%
Xerox 15,79 +0,32%
Walmart 123,72 +0,08%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 3,19 +0,31%
Dujos (JAV) 6,53 +33,81%
Anglis 196,95 +16,09%
Nafta 104,27 -5,77%
Varis 10161,38 -0,68%
Jautiena 6,13 -1,92%
Vištiena 3,67 +9,88%
Ryžiai 431,00 +2,13%