VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Civinity, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Civinity

Atsiliepimai apie Civinity, AB

Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Civinity, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kodėl iki šiol aš negaunu atsakymo dėl neteisėto rūsio tvarkymo apmokęstinimo??? Kodėl niekas nesiteikia susisiekti ir pateikti darbų akto???
Atsakyti
Aušra 2019-11-08 15:48:05
Siaubas!!!!! Dar taip prastai dirbančios, o tiksliau nedirbančios su klientais kontoros, kaip Civinity nesu mačiusi. Jų aptarnavimo kokybė, tai pasityčiojimas iš klientų. Pabandysiu trumpai aprašyti šios įmonės darbo su klientais ypatumus, kuriuos patyrėme savo kailiu.
Taigi, bet koks rūpimas klausimas turi būti registruojamas savitarnos sistemoje arba paskambinus telefonu yra užregistruotas operatoriaus - čia kaip ir viskas gerai - inovatyvu, modernu, operatyvu. Po tokios puikios pradžios apsidžiaugi ir, nusiteikęs greitai išspręsti problemą, lauki iš namo administratoriaus atgalinio ryšio. Tačiau štai čia ir prasideda visa begalinės istorijos epopėja: iš namo administratoriaus gaunamas atsakymas, kad per 24 valandas su jumis susisieks namo vadybininkas. Tos 24 valandos tęsiasi dieną, kitą, savaitę, kitą... Mūsų konkrečiu atveju pradėjome skaičiuoti 3-ios savaitės dienas. Noriu pastebėti, kad po savaitės laukimo (mes kantrūs) į Civinity kontorą pradėjome skambinti ir registruoti tą patį klausimą kiekvieną dieną t.y. praeina 24 valandos ir skambinam, deja gauname visada tą patį atsakymą „Užklausimą užregistravome, jūsų namo vadybininkas susisieks su jumis per 24 valandas“. Pradėjome įtarinėti, kad gal mes kalbame su dirbtinio intelekto robotu, nes atsakymas visada toks pats, o mūsų prašymai, priekaištai ir net gąsdinimai kreiptis į vadovybę operatoriui „kaip nuo žąsies vanduo“. Taigi, mūsų kantrybės taurė susisiekti su Civinity namą aptarnaujančiu vadybininku jau išseko ir nieko kito neliko, kaip tik kreiptis į vartotojų teisių apsaugą (kaip mums pasiseks šiuo klausimu, būtinai informuosime kitame komentare).
Beje, įdomus buvo operatoriaus atsakymas į užregistruotą prašymą atsiųsti namo administratoriaus paslaugų teikimo sutartį pagal kurią mes mokame už paslaugas. Atsakymas buvo toks "Jūsų užklausimą užregistravau, per 24 val. su jumis susisieks namo vadybininkas ir pažiūrės ar gali jums tą sutartį duoti perskaityti ar ne". Fantastika! Moki mokesčius už teikiamas paslaugas, bet neturi teisės žinoti kokias paslaugas tau teikia. Manau, čia įdomi tema ne tik vartotojų teisių atstovams, bet ir kitiems teisėsaugos organams.
Laba diena, Aušra,

Apgailestaujame dėl nesusipratimo. Būtinai išsiaiškinsime, kodėl mūsų vadybininkai su Jumis nesusisiekė. Ką tik išsiuntėme Jums laišką į elektroninį paštą. Siekiame šį kartą operatyviai išspręsti problemą, tad laukiame Jūsų atsakymo.
Atsakyti
Siaubas!!!!! Dar taip prastai dirbančios, o tiksliau nedirbančios su klientais kontoros, kaip Civinity nesu mačiusi. Jų aptarnavimo kokybė, tai pasityčiojimas iš klientų. Pabandysiu trumpai aprašyti šios įmonės darbo su klientais ypatumus, kuriuos patyrėme savo kailiu.
Taigi, bet koks rūpimas klausimas turi būti registruojamas savitarnos sistemoje arba paskambinus telefonu yra užregistruotas operatoriaus - čia kaip ir viskas gerai - inovatyvu, modernu, operatyvu. Po tokios puikios pradžios apsidžiaugi ir, nusiteikęs greitai išspręsti problemą, lauki iš namo administratoriaus atgalinio ryšio. Tačiau štai čia ir prasideda visa begalinės istorijos epopėja: iš namo administratoriaus gaunamas atsakymas, kad per 24 valandas su jumis susisieks namo vadybininkas. Tos 24 valandos tęsiasi dieną, kitą, savaitę, kitą... Mūsų konkrečiu atveju pradėjome skaičiuoti 3-ios savaitės dienas. Noriu pastebėti, kad po savaitės laukimo (mes kantrūs) į Civinity kontorą pradėjome skambinti ir registruoti tą patį klausimą kiekvieną dieną t.y. praeina 24 valandos ir skambinam, deja gauname visada tą patį atsakymą „Užklausimą užregistravome, jūsų namo vadybininkas susisieks su jumis per 24 valandas“. Pradėjome įtarinėti, kad gal mes kalbame su dirbtinio intelekto robotu, nes atsakymas visada toks pats, o mūsų prašymai, priekaištai ir net gąsdinimai kreiptis į vadovybę operatoriui „kaip nuo žąsies vanduo“. Taigi, mūsų kantrybės taurė susisiekti su Civinity namą aptarnaujančiu vadybininku jau išseko ir nieko kito neliko, kaip tik kreiptis į vartotojų teisių apsaugą (kaip mums pasiseks šiuo klausimu, būtinai informuosime kitame komentare).
Beje, įdomus buvo operatoriaus atsakymas į užregistruotą prašymą atsiųsti namo administratoriaus paslaugų teikimo sutartį pagal kurią mes mokame už paslaugas. Atsakymas buvo toks "Jūsų užklausimą užregistravau, per 24 val. su jumis susisieks namo vadybininkas ir pažiūrės ar gali jums tą sutartį duoti perskaityti ar ne". Fantastika! Moki mokesčius už teikiamas paslaugas, bet neturi teisės žinoti kokias paslaugas tau teikia. Manau, čia įdomi tema ne tik vartotojų teisių atstovams, bet ir kitiems teisėsaugos organams.
Atsakyti
Klausimas Civinity, kodėl už daugiagabaričių atliekų išvežimą turi sumokėti visas namas, kai yra konkretus asmuo kuris išmetė šiukšles iš savo aplinkos, tai jūs jam už išvežimo paslaugą ir atsiųskite sąskaitą. Asmuo iš Šiaurės pr. 42-31 buto lai prisiima atsakomybę už savo veiksmus.

Dėl 3 laiptinės išmestų daugiagabaričių atliekų - šiandiena kreipiausi į policiją, buvo atvykus į vietą ir užfiksavo viešos tvarkos pažeidimą, taipogi parašytas pareiškimas.
Atsakyti
Čia aš ar jūs pritrūkot informacijos apie tvarką??? KARTOJU: II laiptinės bendros rūsio patalpos NEBUVO UŽKRAUTOS DAIKTAIS IR IŠ JOS NIEKAS NIEKO NEVEŽĖ, prikabinu failą, su vadybininko atsakymu, kaip ponas paskirstė mokėjimus už vadinamas paslaugas...
Jūs nekomunikuojate ne tik su gyventojais bet ir tarpusavy, jūs net nesuvokiate kaip vyksta tvarka ir aplamai kokią jūsų kompetencija darbo aplinkoje. Paskutinį kartą prašau pateikti II laiptinės bendro rūsio patalpų "vadinamo užkrautais daiktais" darbų aktą!!!! kitu atveju atveju kreipsiuosi į aukštesnes instancijas kurios paanalizuos jūsų darbo pobūdį ir veiksmus.
Kitas klausimas tapęs opus, dėl III laiptinės prie įėjimo sumestas daugiagabarites atliekas, kurios jau skaičiuoja 3 savaites pabaigą...pasidomejus jūs man atrašėt (failą prikabinu), klausimas - nuo kada gyventojai turi mokėtu už konkretų asmenį, kuris sąmoningai išmetė savo nenaudojamus daiktus prie laiptinės taip pažeisdamas viešą tvarką? Kodėl, jūs kaip namo "priežiūros" atstovai, nesiimate elementarių veiksmų kurie komunikuojant su gyventojais rastų sprendimą, nubaudžiant konkretų asmenį kuriam priklauso daugiagabaritės atliekos, jūs tuo tarpu, nesukant ir neapsikraunant savęs imatės sau palankų sprendimą, iškviečiant tarnybą ir išvežant atliekas to pasekoje paskirstant už paslaugą VISIEMS NAMO GYVENTOJAMS!!!!. Ar jūs žinote, kad Lietuvoje be jūsų dar yra policija? kurios pagalbą jūs galite puikiai spręsti tokias iškilusias problemas, nekiršinant namo kaimynus. Ne kaimynas už kaimyną turi atsakyti, o pats žmogus kuris sąmojingai atlieką veiksmą pažeidžiant viešą tvarką.
"Išvada: siūlau visam namui kas turit nenaudojamus daiktus mesti prie laiptinės, taip jūs labai "pigiai" apsivalysite savo aplinką, o už jūsų nereikalingus daiktus susimokės "draugiški" kaimynai..retorinis klausimas: aplinka išliks švari, o sąžinė?".....
Atsakyti
Piktas 2019-11-05 12:40:23
Labai prastai atlieka darbus, nesiteikia bendraut nei telefonu nei el paštu. Pūtė lapus kieme, apdergė kokia 15 automobilių, kai bandžiau paaiškint, kad taip darbai nesidaro metė darbus ir stovi kiemas netvarkytas :))))) Paskambinus bendruoju nr sako ok užregistruojam susisieksim ir......... parašius email su foto irgi....... niekam nerūpi.
Sveiki. Atsiprašome už patirtus nepatogumus. Rudens sezonu įprastai dirbame taikydami skirtingas darbo priemones, tarp jų ir lapų pūstuvus. Automobilių stovėjimo vietose jų naudoti darbuotojams nerekomenduojame. Papildomai perspėjome darbuotojus šiose viešose vietose naudoti tik ranginį valymo būdą. Užtikrinsime, kad ateityje šis nesusipratimas nepasikartotų.
Atsakyti
Kaunas, Šiaures pr 42 2019-11-05 18:34:47
Rugpjūčio mėn. buvo iškabintas pranešimas prie laiptinių, kad išsivalyti BENDRAS rūsio patalpas, kitu atveju jei nebus išvalytos, bus pasamdyta įmonė, kuri išvalys ir už paslaugą bus paskirstytą kiekvienam butui už bendrų rūsio patalpų išvalymą. Nuėjau rugpjūtį į rūsį pasižiūrėti kokia Šiaurės pr.42 namo antros laiptinės rūsio padėtis, ogi visai puiki, bendros patalpos neužkrautos, tvarkingos, apsidžiaugiau, kad nors kartą neteks už nieką mokėti. Praėjus savaitei dviem, mačiau kai buvo atvykę iš Civinity darbuotojai tvarkė sekančių laiptinių rūsius, tempė visokius daiktus kurie matomai gulėjo bendrose patalpose.. Taigi sulaukus rugsėjo mėnesio sąskaitos iš Būsto valdos (Civinity) matau įrašytą sumą už rūsio patalpų valymą, va čia ir užvirė visas katilas, skambinau bendruoju numeriu, konsultantai tesugeba pasakyti, kad užregistruojame ir bus perduota vadybininkui, vadybininkas nekomunikuoja, neatskambina, telefono nekelia, ignoruoja gyventojus, dvi savaites bandžiau susisiekti ir jokio atsako, bandžiau skambinti telefonu kuris nurodytas puslapyje, dėl susitikimu su vadovu, ten vėl problemos, neregistruoja, neva pirma reikia kontaktuoti su vadybininku, susiradau el.paštas vadybininko, parašiau, po dienos kitos GAVAU iš vadybininko atsakymą, kad neva antroje laiptinėje rūsys buvo užkrauta nereikalingų daiktų kuriuos vežė, ką vežė? orą? dulkes? nes rūsys NEBUVO UŽKRAUTAS, kadangi maniau sužibo viltis komunikuoti, atrašiau, kad pateiktų darbų aktą antros laiptinės, deja, vėl viskas paniro į gilią komą, kuri iki šiol neatgavo gyvybės ir jokio komunikavimo, jokios žinutės jokio laiško jokio skambučio...Klausimas - kas per aburigenų tarpinė yra Civinity? kuri nekomunikuoja su gyventojais? ignoruoja, tik sugeba surašyt į sąskaitas nebūtas sumas iš oro. Kas per vadybininkai kurie nekomunikuoja su gyventojais? Kodėl gyventojai yra ignoruojami? Dabar jau trečia savaite prie trečios laiptinės sumesta pasenusių baldų krūva ir niekas nieko nedaro, nesiima jokių veiksmų ir niekam tai neįdomu???? Kada vyks namo susirinkimas? Užtenka kvailinti žmones!
Sveiki. Atsiprašome, jei Jums pritrūko informacijos apie tvarką, taikomą iš bendrų rūsio patalpų išvežamus bešeimininkius daiktus. Primename, kad rūsio ir kitos bendrosios patalpos negali būti užkrautos daiktais, nes tai prieštarauja priešgaisrinės saugos tvarkai - patalpos švarinamos Jūsų saugumui užtikrinti. Įvertinus patalpas, bešeimininkiai daiktai buvo vežami iš visų Jūsų name esančių laiptinių. Tai yra papildoma paslauga, todėl patirtos išlaidos buvo priskaičiuotos visiems butų savininkams. Prie laiptinės sukrauti baldai bus išvežti, o patirtos išlaidos irgi teks visiems savininkams, proporcingai jų turimam buto plotui. Maloniai primename, kad kaimynų neatsakingas elgesys išmetant baldus į lauką ar rūsį yra finansinė našta kaimynams. Baldus fiziniai asmenys nemokamai gali vežti į stambiagabaričių atliekų surinkimo aikšteles. Jeigu savininkai piktnaudžiauja ir baldus išmeta į lauką, administratorius išvežimą organizuoja, tačiau jis yra mokamas.
Kaunas, Šiaures pr 42
2019-11-05 18:34:47 IP 2i572v3k
Atsakyti
Rugpjūčio mėn. buvo iškabintas pranešimas prie laiptinių, kad išsivalyti BENDRAS rūsio patalpas, kitu atveju jei nebus išvalytos, bus pasamdyta įmonė, kuri išvalys ir už paslaugą bus paskirstytą kiekvienam butui už bendrų rūsio patalpų išvalymą. Nuėjau rugpjūtį į rūsį pasižiūrėti kokia Šiaurės pr.42 namo antros laiptinės rūsio padėtis, ogi visai puiki, bendros patalpos neužkrautos, tvarkingos, apsidžiaugiau, kad nors kartą neteks už nieką mokėti. Praėjus savaitei dviem, mačiau kai buvo atvykę iš Civinity darbuotojai tvarkė sekančių laiptinių rūsius, tempė visokius daiktus kurie matomai gulėjo bendrose patalpose.. Taigi sulaukus rugsėjo mėnesio sąskaitos iš Būsto valdos (Civinity) matau įrašytą sumą už rūsio patalpų valymą, va čia ir užvirė visas katilas, skambinau bendruoju numeriu, konsultantai tesugeba pasakyti, kad užregistruojame ir bus perduota vadybininkui, vadybininkas nekomunikuoja, neatskambina, telefono nekelia, ignoruoja gyventojus, dvi savaites bandžiau susisiekti ir jokio atsako, bandžiau skambinti telefonu kuris nurodytas puslapyje, dėl susitikimu su vadovu, ten vėl problemos, neregistruoja, neva pirma reikia kontaktuoti su vadybininku, susiradau el.paštas vadybininko, parašiau, po dienos kitos GAVAU iš vadybininko atsakymą, kad neva antroje laiptinėje rūsys buvo užkrauta nereikalingų daiktų kuriuos vežė, ką vežė? orą? dulkes? nes rūsys NEBUVO UŽKRAUTAS, kadangi maniau sužibo viltis komunikuoti, atrašiau, kad pateiktų darbų aktą antros laiptinės, deja, vėl viskas paniro į gilią komą, kuri iki šiol neatgavo gyvybės ir jokio komunikavimo, jokios žinutės jokio laiško jokio skambučio...Klausimas - kas per aburigenų tarpinė yra Civinity? kuri nekomunikuoja su gyventojais? ignoruoja, tik sugeba surašyt į sąskaitas nebūtas sumas iš oro. Kas per vadybininkai kurie nekomunikuoja su gyventojais? Kodėl gyventojai yra ignoruojami? Dabar jau trečia savaite prie trečios laiptinės sumesta pasenusių baldų krūva ir niekas nieko nedaro, nesiima jokių veiksmų ir niekam tai neįdomu???? Kada vyks namo susirinkimas? Užtenka kvailinti žmones!
Atsakyti
Labai prastai atlieka darbus, nesiteikia bendraut nei telefonu nei el paštu. Pūtė lapus kieme, apdergė kokia 15 automobilių, kai bandžiau paaiškint, kad taip darbai nesidaro metė darbus ir stovi kiemas netvarkytas :))))) Paskambinus bendruoju nr sako ok užregistruojam susisieksim ir......... parašius email su foto irgi....... niekam nerūpi.
Atsakyti
Tomas 2018-03-19 09:03:54
Džiaugiuosi kas ryt Klaipėdoje, Viršutinės, Stadiono ir Pušyno gatvių sankryžoje matydamas nuoširdžiai dirbantį jauną Civinity vyruką. Jam pradėjus darbuotis reikalai gerokai susitvarkė, atsirado daugiau švaros. Pasitempęs, energingas, su visomis darbui reikalingomis priemonėmis (bematant sugriauna visus mitus apie fiktyviai dirbančius slunkius). Labai linkiu Civinity taip laikyti kartęlę ir toliau. P.s. net nežinau tą vyruką taip pat turėtumėte paskatinti už gebėjimą dirbti.
Labai molonu ačiu, tik dabar pamačiou jusu atsilipima!
Atsakyti
Priima i darba visokius narkomanus deltonikus kaip statybos vygdytojas Arvydas Kundrotas. Kur ziuri Vilniaus skyriaus valdzia nezinia.
Atsakyti
Atimti licenziją
Atsakyti
Džiaugiuosi kas ryt Klaipėdoje, Viršutinės, Stadiono ir Pušyno gatvių sankryžoje matydamas nuoširdžiai dirbantį jauną Civinity vyruką. Jam pradėjus darbuotis reikalai gerokai susitvarkė, atsirado daugiau švaros. Pasitempęs, energingas, su visomis darbui reikalingomis priemonėmis (bematant sugriauna visus mitus apie fiktyviai dirbančius slunkius). Labai linkiu Civinity taip laikyti kartęlę ir toliau. P.s. net nežinau tą vyruką taip pat turėtumėte paskatinti už gebėjimą dirbti.

Taip pat rekomenduojame

Šilėja
Pastatų administravimas

Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; durys, raktai, spynos; elektros instaliacijos darbai; komunalinės paslaugos; langai; pastatų administravimas; santechnika; šiltinimas, renovacija; švaros, valymo paslaugos; transporto paslaugos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
ŠILĖJA, UAB PASLAUGOS Pastatų administravimas Pastatų techninė priežiūra Pastatų šilumos ūkio priežiūra Pastatų dujų ūkio priežiūra Pastatų termoviziniai tyrimai Patalpų valymo paslaugos Paslaugos bendrijoms Bendrijų administravimas Plastikinių langų bei durų gamyba ir montavimas Meistras į namus Statybos remonto...
Servico
Pastatų administravimas ir priežiūra, valymo paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 193, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; atliekų tvarkymas; durys, raktai, spynos; elektros instaliacijos darbai; komunalinės paslaugos; pastatų administravimas; švaros, valymo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
"Servico" – ilgametę patirtį sukaupusių profesionalų komanda, teikianti kompleksines pastatų administravimo ir priežiūros paslaugas. Siekiant aukščiausios klientams teikiamų paslaugų kokybės ir nuolatinio aplinkosaugos veiksmingumo bei darbuotojų saugos ir sveikatos gerinimo, įmonėje įdiegta Integruota kokybės...
Agentus
Generalinis rangovas. Statybos projektų valdymas.

Adresas: Sandėlių g. 9, LT-45190 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; fasadas, fasado apdaila; geodezija, kartografija; griovimas, gręžimas; inžineriniai tinklai ir sistemos; metalo konstrukcijos, angarai; pastatų administravimas; projektavimas; santechnika; sienos, lubos; statyba; statybos technika, įranga, nuoma; stogų dangos, paslaugos; šildymas, įrenginiai; šiltinimas, renovacija; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB “Agentus” stato naujus pastatus bei renovuoja ir rekonstruoja senus statinius: Naujų pastatų statyba: visuomeniniai pastatai ir prekybos paskirties pastatai, gyvenamieji pastatai bei įvairūs individualūs pastatai, sandėliavimo paskirties pastatai, biurų statyba visoje Lietuvoje Pastatų remontas, renovacija...
PROMONTA
Inžinerinių sistemų projektavimas ir montavimas

Adresas: Kulautuvos g. 45A, LT-47190 Kaunas.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; automatizavimas, automatika; elektros dalys ir įranga; elektros instaliacijos darbai; energetika; inžineriniai tinklai ir sistemos; pastatų administravimas; priešgaisrinė sauga, sistemos; projektavimas; statyba; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „Promonta“ - tai daugiau nei 10 metų veikianti įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis yra statinių inžinerinių sistemų montavimas, projektavimas bei priežiūra. Mūsų sėkmės garantas – kvalifikuoti specialistai, ilgametė patirtis, finansinės būklės stabilumas, patikimi partneriai ir tiekėjai bei nuolat...
SIMPER statyba
Statybos darbai, statybų valdymas ir priežiūra

Adresas: Karaliaus Mindaugo pr. 66-1, LT-44351 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; fasadas, fasado apdaila; geodezija, kartografija; geologija; griovimas, gręžimas; inžineriniai tinklai ir sistemos; konsultacijų paslaugos; metalo konstrukcijos, angarai; projektavimas; santechnika; statyba; stogų dangos, paslaugos; šildymas, įrenginiai; šiltinimas, renovacija; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „SIMPER statyba“ veiklos sritys: Statybos darbai Rekonstravimo darbai Remonto darbai Bendrieji statybos darbai Specialieji statybos darbai Statybos užbaigimo organizavimas Statybos valdymas ir konsultavimas UAB „SIMPER statyba“ vykdo veiklą pastatų statybos ir statybos valdymo srityje. Statome, rekonstruojame...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės
VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės 12-06 15:49
Stiklinės pertvaros - tai vienas tų įprastų dalykų į kuriuos nekreipiame dėmesio, nors matome kasdien. Biure, parduotuvėje ar sporto klube - stiklinės pertvaros naudojamos visur. Kodėl mus supa...
Lenkija atidėjo prekybos mokesčio įsigaliojimą iki 2020 m. liepos 1 d.
Lenkija atidėjo prekybos mokesčio įsigaliojimą iki 2020 m. liepos 1 d. 12-13 17:10
Svarstydama kitų metų biudžetą Lenkijos vyriausybė nusprendė atidėti nevienareikšmiai vertinamo prekybos mokesčio įsigaliojimą.
"Facebook" skirs 130 mln. USD nepriklausomai turinio valdymo tarybai sukurti
"Facebook" skirs 130 mln. USD nepriklausomai turinio valdymo tarybai sukurti 12-13 17:00
"Facebook" skirs 130 mln. USD sukurti nepriklausomą turinio kontrolės tarybą, kurią sudarys asmenys, padėsiantys socialiniam tinkui priimti sprendimus, ar kokia nors medžiaga nepažeidžia įmonės...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Western Digital 53,73 +5,21%
General Electric 11,44 +4,28%
FedEx 164,89 +3,65%
CBS 40,77 +3,63%
Philip Morris 84,05 -0,93%
Boeing 346,29 -1,06%
AutoZone 1230,92 -1,12%
Facebook 196,75 -2,72%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,80 -1,41%
Vištiena 1,85 0,00%
Auksas 1494,81 -1,04%
Dyzelis 1,94 0,00%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Cukrus 0,57 0,00%
Sidabras 17,65 -2,81%
Nafta 58,76 -0,81%