VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB DOUGLAS LT

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DOUGLAS LT

Atsiliepimai apie UAB "DOUGLAS LT"

#doitforyou
Parašyk savo nuomonę apie UAB "DOUGLAS LT"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Lankėmės Douglas Vilniuje Akropolije, mus pasitiko konsultantė Natalija, aptarnavimas aukščiausio lygio! Begalo maloni, profesionali, šilta moteris. Išėjom su šypsenom ir begalo maloniai kvepenčiais kvepalais. Ačiū! Daugiau tokių molonių darbuotojų!!!
Dovilė/ Mindaugas Tuma
2020-07-08 19:34:46 IP 2ju3l6qf
Atsakyti
Lankėmės Molo Douglas Kaune, mus pasitiko konsultantė Monika, aptarnavimas aukščiausio lygio! Begalo maloni, profesionali, šilta mergina. Išėjom su šypsenom ir begalo skaniais kvepalais. Ačiū!
Atsakyti
Sveiki,
Birželio 29 d buvau užsukusi į parduotuvę, kuri yra CUP prekybos centre. Nu tobulas aptarnavimas nuo šypsenos iki išsamaus komunikavimo. Mergaitės Greta ir Goda vienos geriausiu konsultančiu. Padėjo išsirinkti, papasakojo apie produktus, apie ju naudojima, likau labai sužavėta:)
Atsakyti
Laba diena,
Dažnai užsuku ir ką nors išsirenku.Merginos visos malonios, žino produkciją.Ir šiandien buvau Jūsų gražioj parduotuvėje.
Truputį pasijutau nesmagiai, kai į įžangoje paklausė už kokią kainą norėsiu nupirkti kremą...sakau -siūlykite.Tai pabrėžtinai pasiūlė kremą už 170 eurų ir kantriai aiškino jo savybes.Lyg kalta būčiau, sakau, kad negaliu už tokią kainą pirkt.
Tada pasiūlė keturgubai pigesnį..negali to -prašau šitą.Nupirkau, bet pasijutau labai ne kaip.Negali merginos taip tiesiai klausti, kiek piniginėj pinigų...Pagarbiai
Atsakyti
Sveiki! Neseniai susidūriau su tokia situacija. Norėjau pirkti paletę, kainuojančią daugiau nei pusę šimto su nuolaida. Pasidomėjau nuolaidos galiojimo data el. paštu (tikrai nereikia skambučio dėl vienetinio kliento noro sužinoti, kada baigias akcija, bent taip maniau). Atsakymą gavau kitą dieną, tačiau atėjus į parduotuvę jai jau nuolaidos nebebuvo:) Šioks toks nesusipratimas. To prekės ženklo akių šešėlių paletės turėjo 25proc. nuolaidą, kaip ir kiti gaminiai (pvz.: kontūravimo priemonės). Atsakyme rašoma, jog nuolaida bus iki 18 dienos ir ji galioja tiek fizinėje, tiek elektroninėje parduotuvėje. 15 dieną 25proc. nuolaidos jau yra taikomos tik veido makiažo kosmetikai (draugės svajotai gimtadienio dienos akių šešėlių paletei, kaip suprantate, nuolaidos nebėra) ir tik užsisakant internetu. Kauno Akropolio personalas stengėsi man padėti, ačiū. Pastangos - bevaisės. Pamoka išmokta - užsisakyti, kai tik pamatai nuolaidą norimai prekei. Taip pat, paskambinus pagalbai, atrodo, kalbėjo kažkokiam rūsy po vandeniu. Rašykit tuomet prie kiekvienos prekės, kada ta nuolaida baigsis. Visiem mažiau nervų tampymo bus ir nesitrins aplink parduotuvę burbančios merginos (čia aš apie save). Sėkmės!
Atsakyti
Ilgai galvojau rašyti atsiliepima ar ne, tačiau išgirdusi ne viena bloga atsiliepima apie šia konsultantę, nusprendžiau netylėti. Panoramos “Douglas” birželio 10d. apie 18h dirbusi konsultantė tiesiogine ta žodžio prasme ‘nuskynė’ praeidama pro šona. Rinkausi kosmetika ir, turbut, panelei sumaišiau praeiti, nors tarpas tarp stendu buvo didelis. Neišgirdau jokio atsiprašymo, nors juk visko būna, netyčia, tačiau praėjusi konsultantė nužvelgė mane nuo galvos iki koju ir nusijuokė :). Ne viena pažįstama yra susidūrusi su ja ir iš neigiamos pusės - netvarkingai pakavo dovanas, tyčiojosi iš kliento, jį pašiepė. Labai nuoširdžiai siūlau darkart peržiūrėti savas konsultantes, kaip jos bendrauja su klientais ir juos atbaido. Apie visas kitas dirbusias konsultantes galiu atsiliepti tik gražiu žodžiu, buvo paslaugios, nesekiojo aplink, tačiau smulki, žema lyg ir raudonomis šaknimis ir juodais likusiais plaukais paliko patį blogiausia įspūdį. Suprantu, jog visi orientuoti į pardavimus, tačiau juos pasiekti, reikalingos didesnės pastangos ir profesionalesnis bendravimas su tuo, kuris realiai atsakingas už konsultančiu didesnį atlyginima. Sėkmės didžiausios ir atsakingesniu darbuotoju!
Atsakyti
Nepasitikėkite atsiliepimais. Anksčiau buvo galima rašyti be komentaro "patikros", o dabar negali palikti neigiamo atsiliepimo, nes jo tiesiog nepublikuoja. Jei įvertini 1 žvaigždute, tai jo nepaskelbia. Skelbia tik 4/5 žvaigždučių komentarus. Jau ir taip kainas sukeltos, o dabar pasidarys kaip daugelis kitų internetinių svetainių - su savais parašytais tik teigiamais komentarais. Ačiū, ieškosiu kitų parduotuvių alternatyvų.
Atsakyti
2020.05.30 apie 11-12 val užsukau į Vilniaus akropolio douglo parduotuvę.Viduje buvo 1 pirkėjas ir 5 pardavėjos.Man laiko skirti niekas neturėjo, nes dalynosi savo įspūdžiais.Kada pati priėjau prie pardavėjos ir paprašiau pagalbos maloniai sutiko.Mano norimų kvepalų neturėjo, tad pasistengė greičiau grįžti prie nutraukto pokalbio, o man pasiūlė užsisakyti per “pigu.lt”.Gal ekstrosensinių galių pardavėja turi, kad mato mano piniginės turinį.
Atsakyti
Užsisakiau prekes internetu ir likau labai nusivylusi: veido kremui ir prausikliui likę galioti tik 4 mėnesiai. Labai nusivyliau Douglas.
Atsakyti
Labai liūdna, bet ilgą laiką negaunu prekės, pinigus sumokėjau. Bet neatsiuntė, nei sekimo numerio nieko. Parašiusi jiems, gavau atsaką, kad mano preke išsiųsta, bet vis tiek nieko negavau, nei sekimo numerio. Labai nuvylė šita įmonė, buvau susidariusi geresne nuomonę.!!!
Atsakyti
Ačiū labai už gražiai supakuota preke, esu labai patenkinta, ir manau bus labai patenkinta drauge kuri šią dovana gaus! :) Ačiū Alina :)
Atsakyti
Ačiū Jūsų komandai paaukojus medikams dušo priemonių, tokie rankšluosčiai, dušo želė, šampūnai, kempinės, kūno kremai. Labai geras jausmas kai tavimi rūpinasi. Po Covid-19 paciento slaugos apsilankymas duše tikras malonumas :) Linkėjimai nuo LSMUL KK Centrinės intensyvios terapijos skyriaus slaugytojų!
Atsakyti
Apgaudo jusu darbuotojos klientus jeigu yra parasyta kad perkant uz 30 euru isadoros produkcijos gauni sepeteli as jo negavau jusu darbuotoja Birute neidejo to sepetelio ir jusu darbuotojai nieko neatsako kad grazins nieko apskritai nusivyliau labai jusu paslaugu kokybe kad taip vogiat is klientu jusu darbuotojai is klientu
Atsakyti
Esu labai patenkinta apsipirkimu internetineje parduotuveje. Siuo karantino laikotarpiu, tai kazkas neitiketino, kad uzsisakius per pietus, jau gavau savo siuntini, pristatymas nekainuoja nei cento, kai tuo tarpu kitur kainos dar ir padidejo! Teko nusivilti, kai konkurentu parduotuveje uzsisakius prekiu ju laukiau virs dvieju savaiciu ir taip ir negavau ir nebegausiu, grazins pinigus, nes su kurjeriais problemos, tai tiesiog grazins pinigus, o cia viskas puikiai, siunta kvepia, prideta meginuku, tiesiog to-bu-la !
Atsakyti
Labai liūdna, kad kai konsultantės nori parduoti prekę, tai atrodo, per galvą persiverstų, kad tik parduotų, bet kai klientas ateina su problema ir grąžinimu tai veidelis iš kart pasikeičia ir aptarnavimo kokybė tikrai suprastėja... Konsultantė buvo labai nepatenkinta, kad norėjau pakeisti prekę, kuri man netiko ir per klaidą įsiūlė ne tai, ko norėjau, konsultantė visai nesiteikė maloniai bendrauti. Atėjau tikrai ne bloguoju tartis ar kelti skandalo, tiesiog pati konsultantė galėjo pasiūlyti kažkokį kompromisą, bet, deja, to nesulaukiau... Taigi labai palinkėčiau ateityje bendrauti gražiai ir mandagiai ne tik tada, kada nori parduoti, bet ir tada, kada reikia išspręsti problemą ir dirbti taip, kad klientas norėtų sugrįžti dar pas jus apsipirkti. :)
PC PANORAMA " DOUGLAS"
Atsakyti
Paskutinį kartą apsipirkusi mama liko žiauriai nusivylusi. Pirko gana brangų kremą ir gavo kito veido kremo mėginį, kuris buvo tusčias ir išdžiuvęs. Atrodytų, lyg ir beprasmiška skųstis dėl nemokamo mėginio, tačiau tai parodo įmonės požiūrį į klientą. Jau geriau nieko nebūtų davę, nei tai. Per mėginius ne prekę reklamuoja, o pasenusio šlamšto atsikrato. Labai nemalonu.
Atsakyti
Pabaikit internetu užsakytas prekes išpurškinėti kvepalais! Visos rankos išbertos ir prasmirdusios kažkokiu pigiu vyrišku tualetiniu vandeniu! Visų pirma, gal žmogaus oda alergizuoja nuo kvepalų kontakto. Visų antra - kvapas gali būti nemalonus (kas dažniausiai ir būna) ir kai juo prasmirsta visos prekės, o po to ir rankos tai nėra priimtina. Trečia - pakuotojos tikrai pasistengia ir pripurškia tų kvepalų "iš širdies". Tai gal geriau kokį kvepalų mėginuką įdėkit ir jei žmogui patiks jis pasikvėpins. Ir aš kalbu ne apie jūsų pripurkštus ir ranka užrašytus mėginukus.. o originalius, nes anie tikrai pigiai atrodo.
Dėl prikvėpintų kaspinų rišimo ant rankos parduotuvėje atskira tema.. bet ten bent jau galima atsisakyti to "malonumo".
Atsakyti
Toks jausmas, kad perkant prekę meginelius nori duoda nori ne
Atsakyti
Labai noriu padėkoti konsultantei- makiažo specialistei Samantai, kuri dirba PLC "Panorama" "Douglas" parduotuvėje už nuostabią makiažo pamokėlę, naudingus patarimus apie makiažo produktus bei technikas, šiltą, profesionalų bei malonų bendravimą, įsiklausymą į kliento poreikius bei taiklius patarimus, ką geriausia rinktis. Makiažas atrodė nuostabiai, o pamokėlė buvo labai naudinga. Nepriekaištingas aptarnavimas, todėl norisi sugrįžti dar ne vieną kartą ir manau, jog tikrai sugrįšiu. AČIŪ :)
Atsakyti
Kauno Hipermaximoje Savanorių pr. esančioje jūsų parduotuvėje Douglas vakar - 2020.01.24 vakare teko apsilankyti - turite puikią pardavėją, gaila neįsidėmėjau vardo - pirkau lancome rinkinuką - aptarnavimo kultūra aukščiausio lygio labai maloni ir rūpestinga. Super.
Atsakyti
Esu nusivylusi, siulo preke supakuoti keliais budais bet kai pasirenki padaro savaip. Negana to atvirrute ir ideta ne ta kuria pasirinkau ir negana po teksto kuri buvau parasius. Bet zinoma kai kreipies i juos jus to neuzsakete ir tepa slides vietoj to kad tiesiog atsprasytu kad suklydo.
Atsakyti
Neturiu jokių priekaištų Douglas darbuotojoms, dažniau tenka lankytis Kauno Akropolio Douglas parduotuvėje. Pardavėjos - konsultantės malonios, paslaugios, pataria, padeda išsirinkti prekę. Taip pat labai patogu gauti prekes internetu- tvarkingas supakavimas, nepazeistos prekių plėvelės, negailima megineliu kremų, kvepalų. Super!
Atsakyti
Pasakė, kad nėra tokio kremo ir apšaukė ko išvis atėjote?juokinga skaityti, ties šiuo nesusilaikau pakomentuoti teigiate, jog nemaloniai aptarnauja, besijuokiant šaiposi konsultantės, bet pati vadinate ožkomis, žeminate žmones pagal jus už žemą atlyginimą, tai visgi laikote save geresne, pranašesne, nes apsiperkate už labai didelę sumą, jaučiatės išskirtinė, tuomet pasiguodžiate, kokia nuskriausta esate, nes jaučiatės parduotuvėje laikoma šiukšle. Išvada: norėjote perteikti apie neadekvačias elgesio ypatybes, bet ne ką geriau pati pasirodėte su savo iškalba, svarbiausia, jog "žiauriai daug pirkdavote" savivertės trūksta, gal geriau tą sumą bendravimo psichologijos mokymams investuokite. Sėkmės, nepasiduokite provokacijomis
Atsakyti
2019.12.30 lankiausi Vilniaus Akropolio parduotuvėje, likau nusivylusi, konsultantės, nei laba diena, nei viso gero, pavaikščiojau kurį laiką ieškodama dovanų, prie vieno stendo, prie kito, net nepasidomėjo ar reikia pagalbos, ar gali padeti, tik nužvelgė nuo galvos iki kojų nemaloniai ir toliau mandros stovėjo. Žmonių tuo metu daug nebuvo. Išėjau į Kristijana ir viską nusipirkau ten su pagalba ir malonių bendravimu.
Atsakyti
Esu nuolatinė Douglas pirkėja. Jau nuo seno kartu su mama lankomės parduotuvėje ir paliekame tikrai ne mažas sumas. Dažniausiai apsipirkinėjame Kauno Akropolio Douglas parduotuvėje, ten dirba tikros specialistės, kurioms jokių priekaištų neturiu, ypač Editai. Tačiau prieš šventes per skubėjimą apsipirkome Jonavoje, pirkome ne vienus nišinius kvepalus, paprašiau, kad supakuotų juos kaip dovaną, konsultantė apsimetė, kad negirdėjo, įdejo į maišelį ir pasakė: “juk juos sau išsirinkote”. Gavom 1 juokingą mėginuką, kai net internetu perkant įdeda kelis.. Buvome kreivai nužiūreti ir išlydėti, nei “Ačiū” nei “Viso gero”. Malonesniu elgesiu išsiskyrė tik jauniausia darbuotoja, kuri padėjo rinktis, kol prieš ją “neužlindo” kitos darbuotojos. Esu nusivylusi aptarnavimo kokybe. Vadovai neatsižvelgia į mažesnius miestus ir į būtinus persionalo mokymus. Prieš šventes sugadina ne tik nuotaika, bet ir nuteikia daugiau ten nebegrįžti.
Atsakyti
Šiandien buvome su motina nemaloniai aptarnautos Vilniaus OZO Douglase. Pačios paprašėme šalia stovėjusios konsultantės pagalbos renkantis makiažo pagrindo atspalvį. Veido išraiška ir bendravimo maniera sugadino visą norą kažką rinktis ir pirkti. Konsultantei neišgirdus ką sakiau, man sakė: KĄ?.... Koks ką??! Kaip galima taip su klientu bendrauti. Aš su artimaisiais ir tai..prašau.. žodį menu. Nemaloni, nemandagi, lyg aš jos laiką atėjau sugaišint. Žodžiu, nuėjome į Kristianą, buvome itin mandagiai aptarnauti, gavome patarimų ir įsigijome ko norėjome. Jau, beje, ne pirmą kartą nusiviliu Douglas’o konsultantėmis. Rinksiuos nuo šiol tik Kristiana. O konsultantė buvo vyresnio amžiaus, blondinė, su lygiais plaukais ties pečiais.
Atsakyti
Apsipirkau Kauno Akroopolyje Douglase virš 50eurų, Viena konsultantė suvedė prekes į kasą ir padavė maišelį į rankas, sakau, kur čekis ir be to sakau aš dar neatsiskaičiau, o juk galėjau eiti ir išeiti nesumokejusi. Konsultantė net neatsiprasė ir nepadėkojo, o paprašius meginuko, kad galėčiau vėl ateiti kazka isigyti sekančiam kartui pasake, kad neturi, tik internetu perkant uz 10euru priklauso vienas, o tai kai perki už 50 eurų parduotuveje tada reiškia nepriklauso, ? reik suprasti, tai, ka jos turėtų duoti klientams turbut apdalina tik save, draugus ir gimines:).
Atsakyti
Norėčiau pagirti jūsų vieną darbuotoją Liną, dirbančią Kauno Savanoriu prosp Maksimoje Douglas parduotuvėje, pakėlė nuotaiką, maloniai aptarnavo, davė visą reikalingą informaciją, seniai mačiau tokį nuostabų darbuotoją, stengiasi, kaip dirbdama sau, o ne kitam;)Šaunuolė.Ačiū
Atsakyti
Praeitą savaitgalį užsukau į Šiaulių Akropolio Douglas parduotuvę. Atvykau tik vienos prekes, o nusipirkau kelias. Tai dėka labai puikios konsultantės Orintos. Noriu padėkoti jai už nepriekaištingą aptarnavimą, Likau sužavėta jos mokėjimu pateikti ir parinkti tam tikrą kosmetiką. Ačiū!
Atsakyti
Šarūnė 2019-11-08 23:28:32
Miela Agne, prieš kaukės vartojimą nieko nenaudojau, taip pat kaip ir po jos, jeigu tai Jums kažką sako.
Nesiginčysių galbūt čia yra kažkokių "super" ingridientų kurie man sukėlė alergiją. Kas tinka vienai, nebūtinai tiks visoms. Tačiau keista, nes mano oda yra normali ir nėra iš jautriausių tikrai, o šitaip sureagavo. Ačiū Dievui, pasveikau per 2 savaitės pilnai, bet kaip per jas atrodžiau, negalėjau net į žmones išeiti.
Per šį laiką sužinojau jog dar keletai merginu, taip pat sudirgo oda po šios kaukės naudojimo. Tik ne taip baisiai kaip man, apsiėjo stipriai paraudusia veido oda ir perštėjimu. Po poros dienų tiesiog praėjo.

p.s Douglas patikino, jog kaukė nebuvo sena.
Išvada būtų tokia, kodėl aš čia rašau, tiesiog noriu įspėti, kad šis produktas nėra saugus vartoti visoms. Žinoma geriausia atsilikti alerginį reakcijos testą prieš tai, nors net jis man neparodė, kaip mano veido oda sureaguos. :)
Atsakyti
Agnė 2019-11-08 17:31:05
Labai keista, pirkau irgi tada su nuolaida, viskas kuo puikiausiai, neaišku ką Jus naudojot, prieš tą kaukę ir galbūt turite kokia alergiją konkrečiam kažkuriam ingridientui.
Miela Agne, prieš kaukės vartojimą nieko nenaudojau, taip pat kaip ir po jos, jeigu tai Jums kažką sako.
Nesiginčysių galbūt čia yra kažkokių "super" ingridientų kurie man sukėlė alergiją. Kas tinka vienai, nebūtinai tiks visoms. Tačiau keista, nes mano oda yra normali ir nėra iš jautriausių tikrai, o šitaip sureagavo. Ačiū Dievui, pasveikau per 2 savaitės pilnai, bet kaip per jas atrodžiau, negalėjau net į žmones išeiti.
Per šį laiką sužinojau jog dar keletai merginu, taip pat sudirgo oda po šios kaukės naudojimo. Tik ne taip baisiai kaip man, apsiėjo stipriai paraudusia veido oda ir perštėjimu. Po poros dienų tiesiog praėjo.

p.s Douglas patikino, jog kaukė nebuvo sena.
Atsakyti
Sarune 2019-08-20 19:10:49
Kreipsiuosi i aukstesnes distancijas jeigu tik prireiks. 06.17 d, Vilniaus Akropolio Douglas parduotuveje, isigijau veido kauke, is glamglow, naudoju ne pirma karta, si karta pataikiau nusipirkti net su 50 proc akcija. Manau kad isigijau, pasenusia preke, ant dangetelio rasoma (kuris beje buvo uzkibdytas informaciniu lapeliu) 18230. ivyko elergine reakcija, ir kuo toliau tuo labiau beria.
Labai keista, pirkau irgi tada su nuolaida, viskas kuo puikiausiai, neaišku ką Jus naudojot, prieš tą kaukę ir galbūt turite kokia alergiją konkrečiam kažkuriam ingridientui.
Atsakyti
Vakar vakare buvau uzsukes i Hyper Maximoje Kaune esanti Douglas'a. Aptarnavo vyresnio amziaus sviesi moteris. Planavau tik pasiziureti, finale nusipirkau 2 kvepalus. Labai patiko aptarnavimas. Retas atvejas sutikti toki zmogu. Neisidemejau vardo, bet didziausia pagarba. Taip ir toliau! Deka tokiu darbuotoju imones klesti.
Atsakyti
Cupo Douglo darbuotojos žemina visą įmonę.Atrodo, kad į šią parduotuvę priima žemiausio intelekto, kultūros merginas.Šokas, kad šiais laikais dar yra tokio aptarnavimo atvejų.Slepia savo vardo korteles, šūkauja, žemina...Viena lyg vardu Oneta, kita nusiėmė kortelę.Būtinai kreipsiuosi dėl šio atvejo į Diuglas administraciją.
Atsakyti
Esu labai patenkinta Kedainiu “Douglas” konsultanciu darbu! Vitalija ir Laura nuostabios! Pataria, parenka tai kas geriausia! Tik geriausi atsiliepimai! Isigyjote nuolatine kliente! Aciu!
Atsakyti
Kauno “Hyper Maxima” teko apsilankyti Douglas parduotuvėje, po parduotuve vaikščiojau 10-15min, su manimi niekas nei pasisveikino, nei pasiūlė pagalbą, nors atėjau atėjau lupdažio ir pudros, teko viską rinktis ir dairytis pačiai, nors parduotuvėje be manęs buvo tik vienas žmogus, o pardavėjos dvi:) kituose prekybos centruose nesu turėjusi tokios patirties, taigi kitą kart tikrai pralenksiu šią parduotuvę:)
Atsakyti
Laba diena.
Esu nustebinta šiuo metu dirbančiomis "konsultantėmis" Šiaulių m. Akropolio parduotuvėje!
Dar neteko gauti nupurkšto mėginio su lašu kvepalų - gal išvis neduokite, ar "apžiūros" būdu vertinate žmones kokia jų piniginė?
Toms mergaitėms dar toloka iki pagarbos klientui. Pirkome priemonių 08/18, prie muilo (įvairių rūšių) buvo padėta ta pati kaina 0, 99, o perkant kaina - 3, 99 ! Atkreipus į tai dėmesį, kad neturėtų taip būti, sulaukėme ne nuoširdaus pasakymo "atsiprašome už nepatogumus", bet "kas čia tokio - visiems būna"...na būna, tai būna - pasakyčiau savo darbe šitaip - skundas ir "pacientas visada teisus". Klientas, mokantis ne itin mažas kainas už produktus, nėra teisus.
Ir dar - kiek galima buvo prašyti konsultančių, kad sutvarkytų el. pašto prisijungimus - kaip į sieną, žada, bet nevykdo, kol pati nesusivedžiau ir neatsinaujinau duomenų.
Atsakyti
Kreipsiuosi i aukstesnes distancijas jeigu tik prireiks. 06.17 d, Vilniaus Akropolio Douglas parduotuveje, isigijau veido kauke, is glamglow, naudoju ne pirma karta, si karta pataikiau nusipirkti net su 50 proc akcija. Manau kad isigijau, pasenusia preke, ant dangetelio rasoma (kuris beje buvo uzkibdytas informaciniu lapeliu) 18230. ivyko elergine reakcija, ir kuo toliau tuo labiau beria.
Atsakyti
Laba diena, norėčiau palikti gerą atsiliepimą apie Vilniuje Panoramoje dirbančią panelę Karolina (tamsiais plaukais, neaukšto ūgio). Be proto, esu dėkinga, kad tokie žmonės iškilusias problemas sprendžia draugiškai bei labai noriai. Dar niekada neteko rašyti nei skundų, nei atsiliepimų, tačiau Norėčiau, kad mano kaip kliento pagyrimas būtų perduotas šiai nuostabiai darbuotojai, kuri verta geriausių ir didžiausių ovacijų. Situacija tokia, kad netinkamai buvo pritaikytos nuolaidos Vilniaus Akropolyej dirbančių konsultančių, kurios matyt buvo naujokės. Atvvykus į Vilniuje esančią Panorama Douglo parduotuvėje nuo pat pirmos akimirkos Karolina buvo dėmesinga, stengėsi padėti, patarti ir išsiaiškinti kilusią problemą. Žaviuosi tokiais darbuotojais ir linkiu Jūsų įmonei daugiau kreipti dėmesio į tokias asmenybes, kurios labai gerai dirba ir išmano savo darbą.
Atsakyti
Super! Užsisakiau prekes internetu. Pristatė į darbovietę. Visos 13 prekių kruopščiai supakuotos, nei viena neišpakuota, neatidaryta. Ir dar mėginukų įdėjo daugiau nei priklauso. Ačiū, už kokybišką aptarnavimą!
Atsakyti
Jau ne pirma karta susiduriu su Vilniaus Akropolio Douglas parduotuveje dirbancia konsultante Lilija. Noriu padekoti uz silta bendravima ir profesionalu konsultavima. Daugiau tokiu darbuotoju! :)
Atsakyti
Laba diena, beveik biejada nerašau atsiliepimų, tačjau šį kartą tikrai norėčiau atkreipti dėmesį. Ne dėl prekių ar jų kokybės, tiesiog dėl elementaraus žmogiško bendravimo su klientais. Šiandien apsipirkau pas Jus parduotuvėje Kauno Akropolyje, mane aptarnavo viena iš konsultančių, tikrai jaučiausi jai trukdanti. Konsultantė bendravo piktai, o mano užduodami klausimai dėl prekių, buvo pasitikti atodūsiais. Neskelbiu viešai savo nuomonės, bet Jums rašau asmeniškai. Manau ši aptarnavimo llinija modernioje visuomenėje turėtų būti profesionali ir skatintų pas Jus sugrįžti.
Atsakyti
Atvykus į Klaipėdos Akropolyje esančią parduotuvę likau maloniai nustebinta. Viskas vyko gegužės 12 dieną, ryte. Užėjus į parduotuvę konsultantės paprašiau pačio geriausio tušo, ji manęs paklausė kokio efekto noriu ir dar kelių detalių, pasiūlė nusipirkti blakstienų rietiklį, išbandžiau ir super! Nors puikiai galėjo man parduoti brangiausią akių tušą, bet supratau kad šiai parduotuvej svarbu ne kuo didesni pardavimai o kokybė. Super aptarnavimas! Pardavėja prie kasos mano prekę supakavo, pakvėpino, išėjau labai laiminga! Ačiū! Būtų smagu jeigu ir Kaune taip dirbu Douglas merginos :)
Atsakyti
Sveiki, 04.28d. pirkome pas Jus Urban Decay šešėlių paletę. Buvome išsirinkę vienos spalvos paletę, o aptarnavusi konsultatantė neparodžiusi mums, nunešė prie kasos ir įdėjo į maišelį visiškai kitų spalvų paletę. Iš dalies yra ir mūsų klaida, kad nepasižiūrėjome įdėtos prekės, tačiau konsultantė galėjo būti atidesnė bei supakuoti tą paletę, kurią mes išsirinkome. Ši paletė buvo skirta asmeniui gimtadienio proga, todėl pasitikėdami jūsų konsultanto kompetencija išmėtėm čekį ir įteikėm dovaną.
Atsakyti
Šiaulių Akropolyje esanti parduotuvė Douglas turbūt nesugeba įdarbinti normalių pardavėjų. Nuėjome su su dukra nusipirkti Clinique produktų. Nespėjome prieiti net prie stendo kai pripuolė 2 pardavėjos ir dėbtelejo tokiais paniekinamais žvilgsniais kad net nespėjom prasižioti ko norime. Pasakiau kad norime veido kremo, o jos pareiškė kad jo nėra ir buvome apšauktos, kad ko čia išvis norime. Nuotaika sugadinta.Tas prekes nusipirkom internetu. Šiandien nuėjome kosmetikos, tik priėjome prie stendo, pardaveja suprunkštė kaip arklys, susižvalgė su kita ir pradėjo krizenti. Pirkdavau daug, bet po tokio vaipymosi ir "puikaus" aptarnavimo mano kojos šioje parduotuvėje nebus ir pinigus išleisiu kitame tinkle. Ko čia prunkšti kažkokiom ožkom, dėbčioti į pirkėjus kurie išleidžia daugiau vienu apsipirkimu negu jos per mėnesį uždirba kaip į kokias šiukšles. Gėda
Atsakyti
Sveiki. Nenoriu, bet turiu parašyti šį atsiliepimą apie vienos pardavėjos (konsultantės) netinkamą elgesį prekybos centre MOLAS esančioje DOUGLAS parduotuvėje. 2018-12-31 prie manęs priskreto, pagal amžių vyriausia ten dirbusi juodaplaukė moteriškė, kuri buvo labai nemandagi, visą laiką stovėjo nedidesniu nei metro atstumu nuo manęs, nuolatos manę stebėjo. Buvo tikrai labai nemalonu. Negana to ji man pasakė jog neturėčiau naudoti testerio, o tik pauostyti kamštelį. Į mano pastabą jog taip nederėtų elgtis ir kalbėti su klientu ji atsainiai atsakė jog ji yra mandagi. Pagalbos iš jos pusės aišku tebuvo lyg iš vaizdo stebėjimo kameros.
Atsakyti
Norėjau labai padėkoti Douglas konsultantei iš Vilniaus (Europoje esančio Douglas salono) vardu Auksė (nors nesu isitikinusi bet spėju, jog jos vardas Auksė nes tai yra vardas paminėtas ant kortelės kurioje nurodyta kas surinko prekes (šviesiaplaukė mergina)). Visu pirma ji ne tik puikiai surinko visas prekes kurias buvau užsakiusi internetu bet ir labai maloniai atsakė į keletą mano klausimėlių kurie man iškilo kai atvykau atsiimti prekių ir panorau isigyti dar keletą dalykėlių. Visada yra labai malonu, kai darbuotojai yra draugiški paslaugūs, su šypsenom ir pasiryžę patarti ar padėti.
Atsakyti
Kauno akropolyje esančioje DOUGLAS parduotuvėje jaučiausi labai blogai, nes apsauginė visa laika sekiojo paskui ir toks jausmas, kad kažka pasiimsiu nesumokėjus, jausmas tikrai labai blogas...
Atsakyti
2018 lapkričio mėnesį lankiausi DOUGLAS, PC "Centro pasažas" Vilniuje Gedimino pr. 16 ir buvau labai nustebinta labai atsainiu, nemaloniu pardavėjų elgesiu, ta prasme jei nori kvepalų eik ir rinkis, iš veido fizionomijos gali suprasti ko čia atėjai, norėjau kvepalų, norėjau kremo, bet deja įsigijau kitoje puikioje parduotuvėje, nes ten negrįšiu. DOUGLAS, PC "Centro pasažas"aptarnavimas tragiškas: pardavėjos ten nejaunos, galvojau vertina savo darbą ir klientus, bet deja ten pardavėjos pasitinka klientus persuktais veidais, net nepataria dėl kvepalų, nepapasakojo apie naujienas.
Atsakyti
Na jau kėdainių douglas pardavėjos tragedija.jau kaip ateisi tai busi visa nužiūrėta nuo kojų iki galvos ir net nepasisveikins (aišku ne visos tokios)ir dar kaip konsultuojies vaipos ypač viena pardavėja kuri ir makiažus daro tamsi.na darbuotojos atsipeikėkit jus tik pardavėjos niekam neidomu koks tavo lygis ten...

Taip pat rekomenduojame

Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
Vikspana
Saulėja Spa masažai, grožio procedūros

Adresas: K. Donelaičio g. 60-40, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; pirtys ir baseinai; pramogos ir poilsis; spa centrai.
„SAULĖJA SPA“ MASAŽAI KAUNE Masažai būsimoms mamytėms Kaune Holistinis kūno masažas nėštumo metu Kaune Limfodrenažinis masažas „Lengvos kojos“ Kaune Ajurvedinis masažas prieš gimdymą ir po gimdymo Kaune Klasikiniai masažai Kaune Pėdų masažasKaune Express – Antistress Birmos galvos masažas Kaune Express nugaros...
UAB “Vilniaus lazerinės dermatologijos centras“
Adresas: Trinapolio g. 9D, LT-08337 Vilnius.
Veiklos sritys: kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Vilniaus lazerinės dermatologijos centre dirba aukštos kvalifikacijos specialistai, naudojama moderniausia Pabaltijo šalyse diagnostinė aparatūra. Procedūros atliekamos naujos kartos lazeriais. Galime padėti odos ligų, spuogų ar navikų, nagų grybelio, odos atjauninimo ar gydymo, kūno kontūrų formavimo, celiulito...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Hidrometeorologijos tarnybai vadovaus K. Šetkus
Hidrometeorologijos tarnybai vadovaus K. Šetkus 08-08 15:47
Naujuoju Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos vadovu paskirtas Kęstutis Šetkus, buvęs Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) direktorius, taip pat – buvęs ekonomikos ir inovacijų...
Vilniuje nukritus balkonui, savivaldybė imsis senų daugiabučių tikrinimo
Vilniuje nukritus balkonui, savivaldybė imsis senų daugiabučių tikrinimo 08-08 15:24
Vilniuje, Lazdynuose šį penktadienį nukritęs daugiabučio namo balkonas prikišamai parodė, kad kai kurie sovietmečiu statyti namai nėra visiškai saugūs. Sostinės savivaldybė ketina atlikti...
Įmonės skenuoja galimybę atsisakyti dalies biurų ploto
Įmonės skenuoja galimybę atsisakyti dalies biurų ploto 08-08 15:18
Globalus darbo iš namų eksperimentas paskatino įmones domėtis galimybe pernuomoti dalį savo biurų ploto. Tačiau tai nėra taip paprasta.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 183,53 +6,55%
Macy's 6,62 +6,09%
AIG 30,66 +4,57%
CBS 40,77 +3,63%
Amazon.com 3167,46 -1,78%
Microsoft 212,48 -1,79%
Apple 444,45 -2,45%
Adobe Systems 449,57 -3,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 520,00 +1,96%
Benzinas 1,12 +27,27%
Sidabras 17,71 +8,92%
Dujos (JAV) 1,61 -8,00%
Anglis 52,21 -0,53%
Cukrus 0,57 0,00%
Dyzelis 1,12 +25,84%
Jautiena 5,10 +0,39%