VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB DOUGLAS LT

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DOUGLAS LT

Atsiliepimai apie UAB "DOUGLAS LT"

#doitforyou
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie UAB "DOUGLAS LT"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu pasipiktines produkcijos kokybe, kvepalu kvapas islieka vos kelias valandas... tas pats su dezodorantu. Aciu visogero! Paskutinis kartas.
Atsakyti
Pirkau fizinėje parduotuvėje Al Haramain Amber Oud Gold Edition.Skirtumas kvapo intensyvumo ir netgi paviršinių natų nuo testerio ir įsigitų kvepalų kaip juoda ir balta.Abejoju įsigitos prekės originalumu.O kaina didžiausia rinkoje mokėjau.
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Birutei dirbančiai Akropolyje, ačiū kad turit tokia darbuotoją
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Birutei dirbančiai Akropolyje, ačiū kad turit tokia darbuotoją
Atsakyti
Marijampolėje esančioje parduotuvėje aptarnavimu esu labai pasipiktinusi. Aptarnavo mergina vardu Gintautė, paklausta per mandrumą vos galėjo atsakyti, išsirinkau kvėpalus, neturėjau su savimi nuolaidų kortelės todėl paprašiau, kad sistemoje surastų ir vėl buvo nepasitenkinimas.
Svetlana Juknevičienė
2021-03-08 15:29:12 IP 4ljjrki
Atsakyti
Pirkau internetu EDP Dolce&Gabbana The One - kvapas absoliučiai neatitinka šiam parfiumui. Bet PC Panorama Douglas darbuotojos tvirtina, kad kvapas toks, kaip buvo ankščiau. Kaina-70, 96 eurų. Nežinau, ar pirksiu dar Douglas parduotuvėje.
Atsakyti
Labai patenkinta aptarnavimu
Atsakyti
Pirkome douglas internetineje parduotuveje ir jau antra karta gauname tuščia kvepalu meginuka
Atsakyti
Pirkau internetu prekes, kuriu verte tikrai nebuvo maza, ir isleidau tikrai nemaza suma, plius pirkau dovanai gimtadienio proga, paprasiau kad supakuotu, kad nereiketu man, deja, kai gavau dovana, ji nebuvo supakuota. Apmaudu, kai paskutine minute grizusi po darbo velai vakare dar teko dovanas susipkauoti paciai : (
Rasa Juodsnukiene
2021-01-16 13:51:28 IP 2e7r451h
Atsakyti
Pirkau pudra mac ir isirinkau ne tą numeriuką.Paskambinus pataikiau į Klaipėdos douglas didelis Ačiū, tai merginai, kuri konsultavo ir padėjo isirinkti tinkamą sau ir didelis Ačiū, tai merginai, kuri suderino pakeitimą.
Atsakyti
Keista, jog akcijos skelbiamos TIK keliems ir tiems patiems brand'ams, ir kartojasi kas savaitę ar kelias. Ar gamintojas suteikia tokias salygas, ar dead stock'o nepavyksta atsikratyt?
Atsakyti
Negaliu neparašyti atsiliepimo apie šią parduotuvę.:) Užsisakiau internetu iš jų puslapio ir gavau brokuotą produktą, parašius iškart sureagavo ir atsiuntė kitą. Labai džiaugiuosi!
Atsakyti
Apgailėtinas aptarnavimas perkant internetu! Apsipirkimui internete sugaišau daug laiko, dar daugiau laiko sugaišau bandydama su jais susisiekti, kaip panaudoti eshopui skirtą dovanų kortelę, nes apmokėjimas su ja niekaip niekur nenurodytas, nors ir išreklamuotas. prisiskambinti ar gauti atsakymą el paštu, fb, jų online užklausos būdu - be šansų.
Atsakyti
Vilniaus Akropolyje esančioje parduotuvėje aptarnavimas TRAGEDIJA. Suprantu, kad šiuo viruso laikotarpiu visiems sunku, bet atėjusi į parduotuvę išrinkti dovanų ir pasakiusi, kad pagalbos nereikia, nes pati dar nežinau, kokius kvepalus ar rinkinuką išrinkti, buvau sekiojama po visą parduotuvę, galų gale manęs paklausė. “Tai pirksit kažką ar ne?” Pasakiau, kad aš renkuosi dovanas. Tačiau konsultantė pasakė, kad parduotuvėj galima būti tik 10-15 minučių. Aš jai paaiškinau, kad dar nespėjau išrinkti šeimai dovanų, nors parduotuvėje buvau kokias 5 minutes.Ji pasakė, kad toks vyriausybės nurodymas, tai galima kaltinti tik ją. Paklaususi ar vyriausybės nurodymas nėra, toks, jog parduotuvėje gali būti tam tikras žmonių kiekis pagal parduotuvės patalpų dydį, ji pradėjo juoktis ir pašaipiai pasakė “Okey”. Išėjau iš parduotuvės šokiruota.
Atsakyti
Šendien 12.10 pirkau dovanų čekį... pardavėja pasiūlė dovanų dėžutė už 1€...atsisakiau. Tada ji sako kad pasimes į kurį gali įdėti..na aišku gaila... kad jūs neapsaugojat savo parduodamos paslaugos...kad ja galima pamesti....visur dovanų korteles yra ipakuojamos ar i vokeli ar ant reklamos poprieriaus...Su tokiu Jūsų įpakavimu jus tik gamta tersiate...nes tūrių db pagalvoti kaip padaryti kad dovana nepasimestų....manau dabar kosmetikos parduotuviu pasirinkimas yra didelis...tikrai jūsų apeisiu....nors labai gaila... dažnai uzsukdavau....ir būčiau atsisakius pirkimo jeigu nebutu padarytas apmokejimas....
Atsakyti
Norėjau pagirti visą Alytaus kolektyvą! Tik maloniausi ir šilčiausi įspūdžiai. Visada pasitinka su šypsena, maloniai aptarnauja bei esant reikalui pataria.
Nuo pat atidarymo lankausi tik Douglas parduotuvėje vien tik dėl malonaus ir kokybiško aptarnavimo.
Šaunuolės merginos!
Atsakyti
Panoramoj Dauglas parduotuvėje labai maloniai aptarnavo, pagelbėjo su visais reikiamais klausimais. 10:20 buvau parduotuvėje. Ačiū už malonų apsipirkimą :) (p.s. vardo nespėjau prisiminti, bet moteris buvo gelsvų plaukų su gražiomis akimis)
Atsakyti
Hyper maximos douglas dariausi nemokama veido odos testa. Aptarnavo Viktorija. Nuostabus šiltas žmogus. Viską paaiškino, kantriai klausėsi mano norų, nors pati dar neapsisprendus buvau. Išrinko prekes kurios man buvo reikalingos. Ačiū.
Atsakyti
2020-10-24 užėjau į parduotuvę Douglas esančią Klaipėdos akropolyje. Praeidama pro dvi konsultantes pasisveikinau pirmoji aš pati. Tiesa, atsakyti teikėsi. Mačiau prekybos salėje vaikščiojo daug konsultančių, tačiau teko jų ieškoti norit pasikonsultuoti. Pats aptarnavimas labai nemalonus. Tokio atsainaus požiūrio į klientą ir į savo darbą šiais laikais retai tenka sutikti. Jei ne dovanotas kuponas, kurį turėjau išleisti tikrai nebūčiau apsipirkus toje parduotuvėje. Nežiūrėjau į aptarnaujančių konsultančių korteles su vardais, nes norėjosi kuo greičiau išeiti. Linkėčiau kartais pačioms konsultantėms užeiti į kitas panašaus pobūdžio parduotuves ir pasimokyti malonesnio aptarnavimo.
Atsakyti
Šiandien apsilankiau Akropolio parduotuvėje. Visos konsultantės tikrai malonios ir draugiškos. Mane konsultavo pardavėja Birutė. Ji man padėjo sudaryti dovanų rinkinį, supakavo, labai stengėsi, pridėjo dovanėlių. Aptarnavimas super! Vien dėl tokio žmogiškumo ir supratingumo ir pastangų vis grįžtu į šią parduotuvę. Dar kartą ačiū pard. konsultantei Birutei! Ačiū, kad sudarėt jaukią ir malonią nuotaiką visam vakarui. Tokius darbuotojus reikia saugoti!
Atsakyti
Sveiki,
Tikrai dar ne karta sugrįšiu patarimo, į Douglas Savanoriu pr..Kaunas, pas pardaveja konsultantę Linutę.
Nuostabi, savo darbą išmananti šios srities specialistė.
Aptarnavimas super auksto lygio.
Atsakyti
Noriu padėkoti Dariui, kuris dirba Vilniaus Panoramoje UAB, , Douglas LT'' už suteiktą pagalbą renkantis kosmetiką, kuris puikiai išmano savo srities darbą, taip pat už profesionalų atliktą makiažą. Labai mandagus, 100% rekomenduoju!
Atsakyti
PLC Panorama Douglas patys geriausi specialistai! Ypač vaikinas, kuris dirba su MAC kosmetika. Visada pataria, padeda išsirinkti tinkamas prekes bei rasti naujienų!
Atsakyti
Lankėmės Douglas prekybos centre CUP. Likom sužavėtos aptarnavimu. Konsultantės Laura ir Veronika maloniai padėjo išsirinkti kvepalus. Išėjom geros nuotaikos, su pirkiniais ir pas tokias pardavėjas norisi sugrįžti dar.
Atsakyti
Teko susidurti su labai nemaloniu aptarnavimu Panevėžio RYO prekybos centre. Įėjus į parduotuvę niekas nepasisveikino, o tik nužvelgė nuo galvos iki kojų, pardavėjos paklausus atsakymas buvo pilnas arogancijos, pasijutau taip, tarsi čia pat mane pažemino.. o galiausiai priėjus prie kvepalų, mano išmėgintą testerį galima sakyti išplėšė iš rankų ir padėjo į kitą vietą. Man labai įdomu, nuo kada negalima išbandyti kvepalų? Nes buvau atėjusi su konkrečiu tikslu nusipirkti tam tikrų prekių, na, bet taip ir dingo noras ką nors pirkti, ačiū konsultantėms, daugiau ten nebegrįšiu ;)
Atsakyti
Lankėmės Douglas Vilniuje Akropolije, mus pasitiko konsultantė Natalija, aptarnavimas aukščiausio lygio! Begalo maloni, profesionali, šilta moteris. Išėjom su šypsenom ir begalo maloniai kvepenčiais kvepalais. Ačiū! Daugiau tokių molonių darbuotojų!!!
Dovilė/ Mindaugas Tuma
2020-07-08 19:34:46 IP 2ju3l6qf
Atsakyti
Lankėmės Molo Douglas Kaune, mus pasitiko konsultantė Monika, aptarnavimas aukščiausio lygio! Begalo maloni, profesionali, šilta mergina. Išėjom su šypsenom ir begalo skaniais kvepalais. Ačiū!
Atsakyti
Sveiki,
Birželio 29 d buvau užsukusi į parduotuvę, kuri yra CUP prekybos centre. Nu tobulas aptarnavimas nuo šypsenos iki išsamaus komunikavimo. Mergaitės Greta ir Goda vienos geriausiu konsultančiu. Padėjo išsirinkti, papasakojo apie produktus, apie ju naudojima, likau labai sužavėta:)
Atsakyti
Laba diena,
Dažnai užsuku ir ką nors išsirenku.Merginos visos malonios, žino produkciją.Ir šiandien buvau Jūsų gražioj parduotuvėje.
Truputį pasijutau nesmagiai, kai į įžangoje paklausė už kokią kainą norėsiu nupirkti kremą...sakau -siūlykite.Tai pabrėžtinai pasiūlė kremą už 170 eurų ir kantriai aiškino jo savybes.Lyg kalta būčiau, sakau, kad negaliu už tokią kainą pirkt.
Tada pasiūlė keturgubai pigesnį..negali to -prašau šitą.Nupirkau, bet pasijutau labai ne kaip.Negali merginos taip tiesiai klausti, kiek piniginėj pinigų...Pagarbiai
Atsakyti
Sveiki! Neseniai susidūriau su tokia situacija. Norėjau pirkti paletę, kainuojančią daugiau nei pusę šimto su nuolaida. Pasidomėjau nuolaidos galiojimo data el. paštu (tikrai nereikia skambučio dėl vienetinio kliento noro sužinoti, kada baigias akcija, bent taip maniau). Atsakymą gavau kitą dieną, tačiau atėjus į parduotuvę jai jau nuolaidos nebebuvo:) Šioks toks nesusipratimas. To prekės ženklo akių šešėlių paletės turėjo 25proc. nuolaidą, kaip ir kiti gaminiai (pvz.: kontūravimo priemonės). Atsakyme rašoma, jog nuolaida bus iki 18 dienos ir ji galioja tiek fizinėje, tiek elektroninėje parduotuvėje. 15 dieną 25proc. nuolaidos jau yra taikomos tik veido makiažo kosmetikai (draugės svajotai gimtadienio dienos akių šešėlių paletei, kaip suprantate, nuolaidos nebėra) ir tik užsisakant internetu. Kauno Akropolio personalas stengėsi man padėti, ačiū. Pastangos - bevaisės. Pamoka išmokta - užsisakyti, kai tik pamatai nuolaidą norimai prekei. Taip pat, paskambinus pagalbai, atrodo, kalbėjo kažkokiam rūsy po vandeniu. Rašykit tuomet prie kiekvienos prekės, kada ta nuolaida baigsis. Visiem mažiau nervų tampymo bus ir nesitrins aplink parduotuvę burbančios merginos (čia aš apie save). Sėkmės!
Atsakyti
Ilgai galvojau rašyti atsiliepima ar ne, tačiau išgirdusi ne viena bloga atsiliepima apie šia konsultantę, nusprendžiau netylėti. Panoramos “Douglas” birželio 10d. apie 18h dirbusi konsultantė tiesiogine ta žodžio prasme ‘nuskynė’ praeidama pro šona. Rinkausi kosmetika ir, turbut, panelei sumaišiau praeiti, nors tarpas tarp stendu buvo didelis. Neišgirdau jokio atsiprašymo, nors juk visko būna, netyčia, tačiau praėjusi konsultantė nužvelgė mane nuo galvos iki koju ir nusijuokė :). Ne viena pažįstama yra susidūrusi su ja ir iš neigiamos pusės - netvarkingai pakavo dovanas, tyčiojosi iš kliento, jį pašiepė. Labai nuoširdžiai siūlau darkart peržiūrėti savas konsultantes, kaip jos bendrauja su klientais ir juos atbaido. Apie visas kitas dirbusias konsultantes galiu atsiliepti tik gražiu žodžiu, buvo paslaugios, nesekiojo aplink, tačiau smulki, žema lyg ir raudonomis šaknimis ir juodais likusiais plaukais paliko patį blogiausia įspūdį. Suprantu, jog visi orientuoti į pardavimus, tačiau juos pasiekti, reikalingos didesnės pastangos ir profesionalesnis bendravimas su tuo, kuris realiai atsakingas už konsultančiu didesnį atlyginima. Sėkmės didžiausios ir atsakingesniu darbuotoju!
Atsakyti
Nepasitikėkite atsiliepimais. Anksčiau buvo galima rašyti be komentaro "patikros", o dabar negali palikti neigiamo atsiliepimo, nes jo tiesiog nepublikuoja. Jei įvertini 1 žvaigždute, tai jo nepaskelbia. Skelbia tik 4/5 žvaigždučių komentarus. Jau ir taip kainas sukeltos, o dabar pasidarys kaip daugelis kitų internetinių svetainių - su savais parašytais tik teigiamais komentarais. Ačiū, ieškosiu kitų parduotuvių alternatyvų.
Atsakyti
2020.05.30 apie 11-12 val užsukau į Vilniaus akropolio douglo parduotuvę.Viduje buvo 1 pirkėjas ir 5 pardavėjos.Man laiko skirti niekas neturėjo, nes dalynosi savo įspūdžiais.Kada pati priėjau prie pardavėjos ir paprašiau pagalbos maloniai sutiko.Mano norimų kvepalų neturėjo, tad pasistengė greičiau grįžti prie nutraukto pokalbio, o man pasiūlė užsisakyti per “pigu.lt”.Gal ekstrosensinių galių pardavėja turi, kad mato mano piniginės turinį.
Atsakyti
Užsisakiau prekes internetu ir likau labai nusivylusi: veido kremui ir prausikliui likę galioti tik 4 mėnesiai. Labai nusivyliau Douglas.
Atsakyti
Labai liūdna, bet ilgą laiką negaunu prekės, pinigus sumokėjau. Bet neatsiuntė, nei sekimo numerio nieko. Parašiusi jiems, gavau atsaką, kad mano preke išsiųsta, bet vis tiek nieko negavau, nei sekimo numerio. Labai nuvylė šita įmonė, buvau susidariusi geresne nuomonę.!!!
Atsakyti
Ačiū labai už gražiai supakuota preke, esu labai patenkinta, ir manau bus labai patenkinta drauge kuri šią dovana gaus! :) Ačiū Alina :)
Atsakyti
Ačiū Jūsų komandai paaukojus medikams dušo priemonių, tokie rankšluosčiai, dušo želė, šampūnai, kempinės, kūno kremai. Labai geras jausmas kai tavimi rūpinasi. Po Covid-19 paciento slaugos apsilankymas duše tikras malonumas :) Linkėjimai nuo LSMUL KK Centrinės intensyvios terapijos skyriaus slaugytojų!
Atsakyti
Apgaudo jusu darbuotojos klientus jeigu yra parasyta kad perkant uz 30 euru isadoros produkcijos gauni sepeteli as jo negavau jusu darbuotoja Birute neidejo to sepetelio ir jusu darbuotojai nieko neatsako kad grazins nieko apskritai nusivyliau labai jusu paslaugu kokybe kad taip vogiat is klientu jusu darbuotojai is klientu
Atsakyti
Esu labai patenkinta apsipirkimu internetineje parduotuveje. Siuo karantino laikotarpiu, tai kazkas neitiketino, kad uzsisakius per pietus, jau gavau savo siuntini, pristatymas nekainuoja nei cento, kai tuo tarpu kitur kainos dar ir padidejo! Teko nusivilti, kai konkurentu parduotuveje uzsisakius prekiu ju laukiau virs dvieju savaiciu ir taip ir negavau ir nebegausiu, grazins pinigus, nes su kurjeriais problemos, tai tiesiog grazins pinigus, o cia viskas puikiai, siunta kvepia, prideta meginuku, tiesiog to-bu-la !
Atsakyti
Labai liūdna, kad kai konsultantės nori parduoti prekę, tai atrodo, per galvą persiverstų, kad tik parduotų, bet kai klientas ateina su problema ir grąžinimu tai veidelis iš kart pasikeičia ir aptarnavimo kokybė tikrai suprastėja... Konsultantė buvo labai nepatenkinta, kad norėjau pakeisti prekę, kuri man netiko ir per klaidą įsiūlė ne tai, ko norėjau, konsultantė visai nesiteikė maloniai bendrauti. Atėjau tikrai ne bloguoju tartis ar kelti skandalo, tiesiog pati konsultantė galėjo pasiūlyti kažkokį kompromisą, bet, deja, to nesulaukiau... Taigi labai palinkėčiau ateityje bendrauti gražiai ir mandagiai ne tik tada, kada nori parduoti, bet ir tada, kada reikia išspręsti problemą ir dirbti taip, kad klientas norėtų sugrįžti dar pas jus apsipirkti. :)
PC PANORAMA " DOUGLAS"
Atsakyti
Paskutinį kartą apsipirkusi mama liko žiauriai nusivylusi. Pirko gana brangų kremą ir gavo kito veido kremo mėginį, kuris buvo tusčias ir išdžiuvęs. Atrodytų, lyg ir beprasmiška skųstis dėl nemokamo mėginio, tačiau tai parodo įmonės požiūrį į klientą. Jau geriau nieko nebūtų davę, nei tai. Per mėginius ne prekę reklamuoja, o pasenusio šlamšto atsikrato. Labai nemalonu.
Atsakyti
Pabaikit internetu užsakytas prekes išpurškinėti kvepalais! Visos rankos išbertos ir prasmirdusios kažkokiu pigiu vyrišku tualetiniu vandeniu! Visų pirma, gal žmogaus oda alergizuoja nuo kvepalų kontakto. Visų antra - kvapas gali būti nemalonus (kas dažniausiai ir būna) ir kai juo prasmirsta visos prekės, o po to ir rankos tai nėra priimtina. Trečia - pakuotojos tikrai pasistengia ir pripurškia tų kvepalų "iš širdies". Tai gal geriau kokį kvepalų mėginuką įdėkit ir jei žmogui patiks jis pasikvėpins. Ir aš kalbu ne apie jūsų pripurkštus ir ranka užrašytus mėginukus.. o originalius, nes anie tikrai pigiai atrodo.
Dėl prikvėpintų kaspinų rišimo ant rankos parduotuvėje atskira tema.. bet ten bent jau galima atsisakyti to "malonumo".
Atsakyti
Toks jausmas, kad perkant prekę meginelius nori duoda nori ne
Atsakyti
Labai noriu padėkoti konsultantei- makiažo specialistei Samantai, kuri dirba PLC "Panorama" "Douglas" parduotuvėje už nuostabią makiažo pamokėlę, naudingus patarimus apie makiažo produktus bei technikas, šiltą, profesionalų bei malonų bendravimą, įsiklausymą į kliento poreikius bei taiklius patarimus, ką geriausia rinktis. Makiažas atrodė nuostabiai, o pamokėlė buvo labai naudinga. Nepriekaištingas aptarnavimas, todėl norisi sugrįžti dar ne vieną kartą ir manau, jog tikrai sugrįšiu. AČIŪ :)
Atsakyti
Kauno Hipermaximoje Savanorių pr. esančioje jūsų parduotuvėje Douglas vakar - 2020.01.24 vakare teko apsilankyti - turite puikią pardavėją, gaila neįsidėmėjau vardo - pirkau lancome rinkinuką - aptarnavimo kultūra aukščiausio lygio labai maloni ir rūpestinga. Super.
Atsakyti
Esu nusivylusi, siulo preke supakuoti keliais budais bet kai pasirenki padaro savaip. Negana to atvirrute ir ideta ne ta kuria pasirinkau ir negana po teksto kuri buvau parasius. Bet zinoma kai kreipies i juos jus to neuzsakete ir tepa slides vietoj to kad tiesiog atsprasytu kad suklydo.
Atsakyti
Neturiu jokių priekaištų Douglas darbuotojoms, dažniau tenka lankytis Kauno Akropolio Douglas parduotuvėje. Pardavėjos - konsultantės malonios, paslaugios, pataria, padeda išsirinkti prekę. Taip pat labai patogu gauti prekes internetu- tvarkingas supakavimas, nepazeistos prekių plėvelės, negailima megineliu kremų, kvepalų. Super!
Atsakyti
Pasakė, kad nėra tokio kremo ir apšaukė ko išvis atėjote?juokinga skaityti, ties šiuo nesusilaikau pakomentuoti teigiate, jog nemaloniai aptarnauja, besijuokiant šaiposi konsultantės, bet pati vadinate ožkomis, žeminate žmones pagal jus už žemą atlyginimą, tai visgi laikote save geresne, pranašesne, nes apsiperkate už labai didelę sumą, jaučiatės išskirtinė, tuomet pasiguodžiate, kokia nuskriausta esate, nes jaučiatės parduotuvėje laikoma šiukšle. Išvada: norėjote perteikti apie neadekvačias elgesio ypatybes, bet ne ką geriau pati pasirodėte su savo iškalba, svarbiausia, jog "žiauriai daug pirkdavote" savivertės trūksta, gal geriau tą sumą bendravimo psichologijos mokymams investuokite. Sėkmės, nepasiduokite provokacijomis
Atsakyti
2019.12.30 lankiausi Vilniaus Akropolio parduotuvėje, likau nusivylusi, konsultantės, nei laba diena, nei viso gero, pavaikščiojau kurį laiką ieškodama dovanų, prie vieno stendo, prie kito, net nepasidomėjo ar reikia pagalbos, ar gali padeti, tik nužvelgė nuo galvos iki kojų nemaloniai ir toliau mandros stovėjo. Žmonių tuo metu daug nebuvo. Išėjau į Kristijana ir viską nusipirkau ten su pagalba ir malonių bendravimu.
Atsakyti
Esu nuolatinė Douglas pirkėja. Jau nuo seno kartu su mama lankomės parduotuvėje ir paliekame tikrai ne mažas sumas. Dažniausiai apsipirkinėjame Kauno Akropolio Douglas parduotuvėje, ten dirba tikros specialistės, kurioms jokių priekaištų neturiu, ypač Editai. Tačiau prieš šventes per skubėjimą apsipirkome Jonavoje, pirkome ne vienus nišinius kvepalus, paprašiau, kad supakuotų juos kaip dovaną, konsultantė apsimetė, kad negirdėjo, įdejo į maišelį ir pasakė: “juk juos sau išsirinkote”. Gavom 1 juokingą mėginuką, kai net internetu perkant įdeda kelis.. Buvome kreivai nužiūreti ir išlydėti, nei “Ačiū” nei “Viso gero”. Malonesniu elgesiu išsiskyrė tik jauniausia darbuotoja, kuri padėjo rinktis, kol prieš ją “neužlindo” kitos darbuotojos. Esu nusivylusi aptarnavimo kokybe. Vadovai neatsižvelgia į mažesnius miestus ir į būtinus persionalo mokymus. Prieš šventes sugadina ne tik nuotaika, bet ir nuteikia daugiau ten nebegrįžti.

Taip pat rekomenduojame

Ateities vartai
Adresas: Rožių g. 16, Bartonių k., LT-55310 Jonavos r.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; autokosmetika; higienos reikmenys; kosmetika, parfumerija; mažmeninė prekyba; naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; valymo priemonės.
Tarpininkaujame jau beveik 5 metus! Mes randame geriausias ir naujausias inovacijas ir padedame Jums jas įsigyti už prienamą kainą. Esame tarpininkai ir tarpininkaujame su stambiu inovacijų pardavėju rytuose, todėl Jums galime pasiūlyti ne tik prieinamą kainą ir suderintą pristatymą iki Jūsų durų, bet ir išskirtinį...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
Ruvera
Didmeninė prekyba ir gamyba

Adresas: Žemaitės g. 145, LT-76139 Šiauliai.
Veiklos sritys: vaistai, medicininės medžiagos; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; gyvuliai, žvėrys, paukščiai ir jų veisimas; higienos reikmenys; importas; kosmetika, parfumerija; veterinarija.
UAB „Ruvera“ – lietuviško kapitalo įmonė sėkmingai dirbanti jau nuo 1994 metų. Įmonės veikla yra didmeninė prekyba pašarais (pašarų papildais, pieno pakaitalais ir kt.), veterinariniais vaistais, dezinfekciniais ir apsaugos preparatais, gyvūnų priežiūros ir kenkėjų kontrolės priemonėmis. Viena pagrindinių įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip ieškotis darbo "LinkedIn": kūrybiškumas ne visuomet privalumas
Kaip ieškotis darbo "LinkedIn": kūrybiškumas ne visuomet privalumas 05-16 16:30
Tyrimų duomenimis 9 iš 10 darbdavių ar atrankų konsultantų "LinkedIn" tikrina kandidatų profilius. Tačiau norint susilaukti svajonių pasiūlymo, būtina pasiruošti iš anksto ir tinkamai susitvarkyti...
Rinkliavos dydį savivaldybėms siūloma nustatyti konkurso būdu
Rinkliavos dydį savivaldybėms siūloma nustatyti konkurso būdu 05-16 15:52
Savivaldybėms siūloma leisti vietinės rinkliavos įkainius nustatyti konkurso būdu – taip siekiama išspręsti problemą, kai yra daugiau negu vienas pretendentas į paslaugų teikimo leidimą.
"Blue Origin" civilius keleivius į kosmosą skraidins liepą
"Blue Origin" civilius keleivius į kosmosą skraidins liepą 05-16 15:08
"Amazon" įkūrėjo Jeffo Bezoso bendrovė "Blue Origin" liepos 20 d. "New Shepard" raketa žmonių įgulą trumpam iškels į kosmosą. Skrydis žymės atsinaujinantį komercinį kosminį turizmą, kurio nebuvo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Macy's 18,08 +14,00%
Western Digital 71,87 +8,29%
Xerox 24,21 +4,49%
NVIDIA 569,72 +4,23%
Kraft Heinz Co 43,73 -0,21%
AutoZone 1527,58 -0,40%
Humana 452,75 -0,70%
Walt Disney 173,70 -2,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,61 +1,95%
Vištiena 2,26 +19,58%
Varis 9324,82 +3,74%
Nafta 63,82 -3,42%
Sidabras 25,69 +0,16%
Cukrus 0,69 +2,99%
Benzinas 1,99 0,00%
Anglis 92,22 -2,84%