Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Deinava
Parašykite savo atsiliepimą apie UAB "Deinava"
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Profesionalus personalas, patarė, padėjo. Geriausios kainos lyginant su kitais pardavėjais.
Pirkome sofą-lovą. Esame labai patenkinti kokybe, bei profesionaliu aptarnavimu. Rekomenduojame.
Dėkoju pardavimų vadybininkei Giedrei už greitą ir profesionalią pagalbą, užsakant minkštų baldų komplektą "Austėja". Linkiu sėkmės !
Pirkome minkštą kampą UAB "Deinava" Klaipėdos "Minijos baldų centre". Esame patenkinti, kad pasirinkome šią įmonę. Viskas patiko. Labai malonios pardavimo salono vadybininkės, padėjo išsirinkti, patarė. Šaunūs ir kantrūs vyrukai, kurie baldą atvežė į namus. Kampas pagamintas kokybiškai, atvyko gerai supakuotas, nepažeistas.
Ačiū visiems.
Profesionalus personalas, patarė, padėjo išsirinkt. Baldų kokybė labai gera. Esu labai patenkinta. Ačiū pardavimų vadybininkei Giedrei
Noriu pasidžiaugti, kad pasirinkau šią įmonę apstatant savo namą. Labai didelis baldų pasirinkimas, gavau tikrai daug dėmesio iš vadybininkių, tikros profesionalės, parinko man tinkančius baldus, pakonsultavo dėl mano namo stiliaus, suderino spalvas. Ačiū! Rekomenduoju visiems vienareikšmiškai!
Internetu užsisakiau dvi naktines
spinteles 2022 11 29. Apmokejimą
padariau iškart. Išlaukiau terminą (rašė
iki 39 darbo dienu). Nei prekių, nei
kokios tai info, negavau.Pasižiūrėjus
savo užsakymo būsena pamatau
NEAPMOKETA….Rašiau laiškus į
el.paštaą, atsakymo jokio. Į trečia laišką
teikėsi atsakyti, kad prekės vėluoja, o
apmokėjimas yra gautas.Spinteles
gavau 2023 02 28.
10 kartų vadybininkei kartojau ir 5 kartus prašiau, kad reikalingas baltas stalas su baltomis durelėmis. Vadybininkė buvo kompetetinga ir surašė sutartį su 5 gramatinėm klaidom, kurių paprašius ištaisyti neištaisė ir prisiekinėjo, kad norimą stalą su baltomis durelėmis pristatys. Po 2 mėnesių laukimo pristatė stalą, kuris neatitiko užsakymo ir nesuprato telefonu ko užsakovas nori. Paprašė papildomai sumokėti už jau apmokėtą užsakymą. Blogai vertinu tiek aptarnavimą, tiek paslaugas, tiek kokybę.
Pagal sudarytą baldų gamybos sutartį, užsakymą įvykdė gerokai ankščiau, nei buvo numatyta sutartyje.
Administracija maloniai bendravo pokalbio metu dėl baldų pristatymo laiko. Lankščios pristatymo sąlygos.
Dėl baldų kokybės negaliu nieko parašyti, nes trumpai juos dar turime, tačiau vizualiai atrodo kokybiški.
Labai patenkinti įvykdytu užsakymu.
Mūsų prašymu, baldus pagamino ir pristatė anksčiau termino. Pardavimo salono vadybininkė tikrai verta pagyrų ir yra tikra profesionalė. Tikiuosi konkurentai "neperpirks" :)))))), bet savininkams derėtų atlyginimą pakelti :))))
Baldų kokybė gera (nors buvom pasitikrinę BIG salone Vilniuje), labai kokybiškai supakuoti.
Komunikacija tiek su pardavimo salonu, tiek su sandėlio darbuotojais nepriekaištinga - konkretūs, atsakingi ir vykdo savo pažadus.
Kurjerių vertinimas - 10/10 !!!
Baldus rekomenduojam visiems, kam reikia kainos ir kokybės auksinio viduriuko.
Baldai puikūs, o aptvarnavimas labai skiriasi Vilniuje ir Kaune. Vilniuje dirbanti pardavėja labai maloni ir rūpestinga, o Kaune pasitaikė nepatenkinta ir niūri pardavėja. Baldus atvežę kurjeriai šaunūs.
Jurinta, Jūsų žodžiai skatina mus tobulėti. Dėkojame, kad dalinatės savo patirtimi!
Buvo pirktas valgomojo baldų komplektas Signal stalas su 4 kėdėmis, labai gražus, puikios kokybės, viskas taip pat kaip nuotraukose. 100 proc patenkinti.
Neringa, džiaugiamės galėdami išpildyti Jūsų lūkesčius. Lauksime sugrįžtant! :)
Buvo pirktas valgomojo baldų komplektas Signal stalas su 4 kėdėmis, labai gražus, puikios kokybės, viskas taip pat kaip nuotraukose. 100 proc patenkinti.
Baldai puikūs, o aptvarnavimas labai skiriasi Vilniuje ir Kaune. Vilniuje dirbanti pardavėja labai maloni ir rūpestinga, o Kaune pasitaikė nepatenkinta ir niūri pardavėja. Baldus atvežę kurjeriai šaunūs.
Buvo užsakyti du pufai lašelės formos, kurjeris juos tiesiog numetė lauke prie namo, užėjo į butą nieko nepasakės pasiėmė pinigus. O paklausius ar užneš juos, atsakė: NE, ir labai greitai išėjo, palikės seną, negaluojančią, beveik aklą 78 metų moterį bute, pufai liko laukė, o jis išvažiavo. Ir tą moteris turėjo pati nešti tuos pufus į antrą aukštą. Nors buvo užsakyti pufai ir sumokėti pinigai už užnešimą. Man paskambinus į parduotuvę tas pats kurjeris atvažiavo ir grąžino pinigus už užnešimą. Pufai geros kokybės viskas gerai (priekaištų jiems nėra), tačiau kurjerio elgesys nepateisinamas. Ir po tokio aptarnavimo vargu ar kazkada pas jus pirksiu kažką.
ką tik susidūrėm su lygiai tokiu pat aptarnavimu, pametė ir viso gero.
Noriu perspėti visus pirkėjus. Pirkau kampą su miegamąja dalimi. Tik atvežus kurjeriui ir išskleidus miegamąją dalį tarpai buvo tokie dideli, kad įkristi žmogus gali (jei kas nori atsiųsiu nuotraukas). Iškart paskambinau kokybės skyriuj, pats kurjeris skambino rašė, siuntė nuotraukas. Siunčiau ir aš. Sakė, atvažiuos meistrai iš Lenkijos, sutaisys. Laukiau pusė metų, pilnai naudotis baldu negalėjau. Atvykę meistrai išėmė miegamąją dalį ir išardė gobeleną nuo vieno šono ištraukė peraloną ir “ daklijavo” peralono gabaliuką. Kada “uzkniopkiavo” ir įdėjo. Tarpai vistiek dideli, visai ne tokie kaip parduotuvėje mačiau apžiūrinedama baldą. Realiai paguldyti svečio vistiek negaliu. Ir nuo kada garantinio baldo brokas yra taisomas “daklijuojant” peralona?! Iš šios firmos galima pirkti tik baldus iki 100 eu (pvz.: mažą staliuką), nes brangius baldus pirkti labai pavojinga. Ši firma negali užtikrinti nei baldo kokybės bei aptarnavimo kokybės. Noriu pridėti nuotraukas po remonto, t.y. po “daklijavimo” peralono, bet neįkelia sistema, taigi jeigu norit galiu atsiųsti asmeniskai.
pritariu 100proc.Venkit sitos imones. Viskas gerai kol gerai. Mums atveze suluzusia sofa, (uzsake su atvezimu ir inesimu). Iki sio sofa guli supakuota garaze. Atstovu bendravimas arogantiskas.
P.S. Ispakuokite visus baldus prie kurjerio, kitaip liksist kalti
Pirkome lovą išskleidžiamą. Užsakėme su išnešimu, surinkimu. Viskas ok, tik darbininkai apsukdami kambaryje pastatė ant šono ir sulaužė lentą jos viduje.
Kokybės skyrius bendravo maloniai. Atvažiavo meistrai iš Lenkijos. Atvežė naują detalę, labai greitai išardė ir pakeitė. Ačiū.
Noriu perspėti visus pirkėjus. Pirkau kampą su miegamąja dalimi. Tik atvežus kurjeriui ir išskleidus miegamąją dalį tarpai buvo tokie dideli, kad įkristi žmogus gali (jei kas nori atsiųsiu nuotraukas). Iškart paskambinau kokybės skyriuj, pats kurjeris skambino rašė, siuntė nuotraukas. Siunčiau ir aš. Sakė, atvažiuos meistrai iš Lenkijos, sutaisys. Laukiau pusė metų, pilnai naudotis baldu negalėjau. Atvykę meistrai išėmė miegamąją dalį ir išardė gobeleną nuo vieno šono ištraukė peraloną ir “ daklijavo” peralono gabaliuką. Kada “uzkniopkiavo” ir įdėjo. Tarpai vistiek dideli, visai ne tokie kaip parduotuvėje mačiau apžiūrinedama baldą. Realiai paguldyti svečio vistiek negaliu. Ir nuo kada garantinio baldo brokas yra taisomas “daklijuojant” peralona?! Iš šios firmos galima pirkti tik baldus iki 100 eu (pvz.: mažą staliuką), nes brangius baldus pirkti labai pavojinga. Ši firma negali užtikrinti nei baldo kokybės bei aptarnavimo kokybės. Noriu pridėti nuotraukas po remonto, t.y. po “daklijavimo” peralono, bet neįkelia sistema, taigi jeigu norit galiu atsiųsti asmeniskai.
Buvo užsakyti du pufai lašelės formos, kurjeris juos tiesiog numetė lauke prie namo, užėjo į butą nieko nepasakės pasiėmė pinigus. O paklausius ar užneš juos, atsakė: NE, ir labai greitai išėjo, palikės seną, negaluojančią, beveik aklą 78 metų moterį bute, pufai liko laukė, o jis išvažiavo. Ir tą moteris turėjo pati nešti tuos pufus į antrą aukštą. Nors buvo užsakyti pufai ir sumokėti pinigai už užnešimą. Man paskambinus į parduotuvę tas pats kurjeris atvažiavo ir grąžino pinigus už užnešimą. Pufai geros kokybės viskas gerai (priekaištų jiems nėra), tačiau kurjerio elgesys nepateisinamas. Ir po tokio aptarnavimo vargu ar kazkada pas jus pirksiu kažką.
Pirkome komoda, kokybe labai patenkinti, sutvėrimo instrukcija labai aiški, džiaugiuosi pasirinkus "Deinava", rekomenduoju.
Gerb. Kliente,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą, lauksime sugrįžtant!
Pagarbiai,
UAB "Deinava" administracija
Pirkome komoda, kokybe labai patenkinti, sutvėrimo instrukcija labai aiški, džiaugiuosi pasirinkus "Deinava", rekomenduoju.
Kartais atsitinka taip, kad ne tik pasakose „dangus griūva“... Nutiko ir man neeilinis dalykas- likus 15-20 min iki darbo pabaigos įgriuvau į Kauno Urmas bazėje dar dirbančią vienintėlę baldų parduotuvę „Deimenos baldai“ (sekmadienį, ir dar 16 val, žinia, dirbančių baldų parduotuvių net ir labai besistengiant- nerasi...). „Mirtinai“ iš karto reikėjo nusipirkti sofą lovą, nes vakare dėl svarbių reikalų jau turėjau būti Klaipėdoje, o kitą dieną grįžti į Kauną dėl sofos pirkimo tikrai nesinorėjo.... O sofos labai reikėjo. Įbėgusi į saloną tiesiai griuvau prie vadybininkės, prašydama parodyti galimus iš karto įsigyti sofų-lovų variantus. Patikėkite- buvau nusiteikusi, kad sekmadienį, likus 15min iki darbo pabaigos mane su tokiu prašymu tikrai „pasiųs“ toli toli, visai netikėjau, kad mano planas pavyks, tiesiog iš nevilties bandžiau laimę -ir tiek… Ir ką jūs galvojate?
Vadybininkė INDRĖ BABUŠYTĖ man ne tik parodė galimus tą dieną įsigyti sofų iš ekspozicijos variantus. Ji detaliai išdėstė šių baldų privalumus ir trūkumus, patarė dėl audinių priežiūros, nežiūrėdama pasibaigusių savo darbo valandų ėmėsi nelengvos misijos surandant man pagalbą dėl sofos pervežimo, užnešimo ir surinkimo paslaugos. Reikėjo valandą palaukti, kol vežėjas grįž į Kauną...Netikėjau, kad randuosi realybėje- buvau maloniai nustebinta darbuotojos techniniais ir vadybiniais sugebėjimais bei tuom, kad DAR YRA mylinčių savo darbą profesionalų, lojalių savo įmonei darbuotojų. Darbuotoja buvo labai maloni, dėmesinga ir paslaugi.
Nuoširdžiai dėkoju vadybininkei INDREI BABUŠYTEI už suteiktą pagalbą, padedant greitai ir profesionaliai išspręsti tą dieną mane ištikusiai bėdai. Neturiu jokių priekaištų, tebejaučiu tik didelę padėką ir teigiamas emocijаs. Kad taip visose sferose daugiau tokių darbuotojų būtų...!!! AČIŪ Jums, Indre!!
O „Deimenos baldai“ rekomenduoju visiems savo draugams ir net nepažįstamiems - vien dėl šios puikios Vadybininkės. Sėkmių Jums, Indre, ir visam Jūsų kolektyvui????
Pagarbiai,
Lilija Ž.
Palanga
Minkštas kampas, kurį užsisakėme - superinis.
Tačiau visgi nemanau, kad vertas tiek nervų. Pradedant nuo to, kad užsakymas vėlavo 2 savaites po termino, kaskart skambinant ir klausiant "o kada bus?" atsiliepusi darbuotoja kalbėdavo nelabai mandagiai. Sakė, kad baldą atveš tai pirmadienį tai penktadienį.
Jei kalbant trumpai - geriau jau būtume užsisakę iš kitos parduotuvės.
P. S. jei visgi užsisakysite iš šio tiekėjo - tai darykite internetu, nes atvežimas nemokamas. Fizinėje parduotuvėje lieps susimokėti už atvežimą :)
Esu labai labai nepatenkinta....yra užsakytos baldus..suėjus visus terminais nuvažiavau į parduotuvę Klaipėdoje...atsakymas manė pritrenkė, nežinome kada baldai bus, trūksta detalių. Pasakiau, kad tai ne mano problemą, man reikia žinoti kada bus pristatyti baldai. Pažadėjo sužinoti ir paskambinti, laukiau skambučio 4 d. Paskambino, sutarėme, kad aš važiuosiu į Klaipėdą ie penktadienį bus pristatytas baldai. Pirmadienį, antradienį tylą...skambinu: jei sutartą-pristatysime. Trečiadienį iš Vilniaus važiuoju į Palangą...ketvirtadienį tylą, skambinu, atsakymas: persksmbinsiu...laukiu...penktadienį rytė skambinau, atsisakymas: persksmbinsiu...skambinu 15 val: ojo, žinote, negalime atvežti, sandėlyje pasikeitė darbuotojas, betvarkę visur, atsiprašau.
Dabar sėdžiu ir laukiu rytojaus...žadėjo ketvirtadienį atvežti. Aš nesuprantu, kaip galima 21 amž taip dirbti ir gyventi. Laukiu penktadienio, jei negavusių savo užsakymą, prašysiu į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Labai kokybiški ir gražūs baldai. Ačiū už pagalba kuriant naujus namus! Malonūs pardavėjai, vėžėjai, direktorius!
Teko pirkti baldus šioje parduotuvėje. Baldų kokybė prasta, baldai sulūžo. Įmonė nesuinteresuota spręsti broko problemos. Tikrai nusivyliau ir tikrai nerekomenduoju.
Tragedija ne įmonė. Aptarnavimas tragiškas. Baldus turėjome gauti jau seniai. Baldų dar negavome, pradėjus skambinti ir ieškoti aiškina, kad vieno baldo terminas prasitęsė 3 mėnėsiais daugiau... o niekas apie tai neinformavo. Negana to kita dalis baldų turėjo mus pasiekti tačiau taip pat nepasiekė. Paskambinus paklausus kada atveš, sako kitą savaitę bus. Praeina savaitė dar baldų nėra. Vėl skambinu ir klausiu kur mano baldai, sako bus kita savaitę. Kitą savaitę vėl? Jūs rimtai. Žmonių apgausinėjimas ne kitaip, bėkit nuo tokios įmonės kuo toliau....
Užsisakinėjau Sofa Olbia su miegojimo funkcija. Užsakymas truputi užtruko, bet esu viskuo patenkinta. Ačiū
Dėkojame už nepriekaištingą darbą.Pirkome valgomojo komplektą svetainei, bei miegamojo komplektą, esame jais labai patenkinti.Taip pat, už labai malonų, profesionalų bendravimą, bei kantrybę, tariame ačiū jūsų darbuotojai Giedrei.
Greitas, lankstus bendravimas. Atsižvelgiama į kliento poreikius. Pristatymo paslauga - nepriekaištinga.
Pirkau minkštą kampą ir sofą esu labai patenkintas. Didelis baldų ir spalvų pasirinkimas, puiki kokybė ir lanksčios kainos.
Atvežė nekokybišką kampą. Laukėm kol atvažiuos pasiimt ir taisyt, o dabar pažada, kad atveš, o baldų nėra. Taip ir sėdim salione ant išardytos sofos, nors buvo skambinta ir žadėta sutvarkyt ir pristatyt. Susitari darbe, kad išleistų, grįžti namo, o ten lieki kaip prie suskilusios geldos. Gaila, kad tenka nusivilti lietuviška produkcija ir apie jūsų įmonę paliksiu dar ne vieną atsiliepimą būsimiems pirkėjams, kad nepapultų į tokią situaciją, kokioje dabar esame mes.
Beja, tai jau antras įrašas, bet nematau paskelbto komentaro. Teks rašyti ten, kur paskelbs.
Pirkome kampą iš šios įmonės. Pirkom Kaune, Urme, Žaliojoj galerijoj. Šią įmonę žinojom iš seniau, nes jau buvom anksčiau įsigiję svetainės baldus. Su savo pageidavimais, lankėmės kelis kartus, skaičiavom matmenis, dėliojom komplektaciją. Darbuotojos kantriai aiškino visą informaciją apie baldus. Kur reikėjo, davė gerų patarimų. Baldus jau gavome ir esam patenkinti rezultatu. Rezultatas gavosi toks, kokio ir tikėtasi. Didelis Dėkui Giedrei.
Kaune, Urmo miesteli esančioje parduotuvej pirkau miegamojo lova, sūnus pirko sofa-lova ir prieškambari. Esam labai patenkinti. Dar užsisakiau sofa svetaines kambariui. Didelis AČIŪ už konsultacija ir patarimus pardavimu vadybininkei Giedrei.
Esame Klaipėdiečiai-naujakurių šeima ir neturime patirties renkantis baldus. Liepos mėn viduryje, atvykome pasižvalgyti į Klaipėdoje esantį Minijos baldų centrą, dauguma pardavėjų leido laiką pasiramsčiuodamos arba tik padeikdamos katalogą su tikslu patiems apsitarnauti.. Nerašytume čia NUOŠIRDAUS ir TEIGIAMO atsiliepimo jeigu, tai nebūtų buvusi geriausia patirtis renkantis miegamojo lovą poto, kai tūrėjome prastą patirtį iš kitos įmonės perkant miegamojo spintą internetu.. Baldai negrąžinamas gaminys, nusprendėme neberizikuoti ir konsutuotis gyvai. Jūsų įmonės konsultantė Irena atliko savo darbą labai profesionaliai. Maksimaliai išsiaiškino mūsų poreikius ir pagal musu nestandartinio kambario ismatavimus padėjo išsirinkti geriausią įmanomą variantą laikantis visų rekomenduojamų atstumų tarp sienų. Išsirinkome lovą MALMO. Be savo darbui atsidavusios konsultantės pagalbos mes būtume lovos ieškoje dar ilgai.. Taip pat didelį įspūdį paliko komunikavimas tarp padalinių, nes užsisakę lovą pirmadienį iki piet jau penktadienį ji buvo mūsų namuose. Kai pradėsime įsirenginėti prieškambarį butinai sugrįšime! Jūs kaip įmonė ir toliau aukite, bei tobulėkite. REKOMENDUOJAME!
Labai džiaugiuosi įsigijusi baldus šioje įmonėje. Nuo šiandien džiaugiamės nauja sofa-kampu. O miegamojo komplektą naudojame jau 3 metus, viskas super!
Beje Kauno salone galima rasti įvairų asortimentą, o profesionalios konsultantės padės išsirinkti tinkamus baldus.
Sveiki, norint įsigyti gerus kokybiškus baldus patariu kreiptis į šią kompaniją, puikus asortomentas minkštų baldų, pavienių kėdžių ir krėslų, svetainės komplektų. Jums pasiūlys įvairius baldų atspalvius, pasitiks maloniai, paslaugiai. Dėkoju Kauno prekybos miestelio darbuotojai, o taip pat ir šios įmonės direktoriui už pagarbą savo pirkėjams.
Džiaugiamės su žmona pasirinkę Deinavos baldus. Baldai atvyko daug greičiau, nei buvo nurodyta sutartyje. Puikus aptarnavimas parduodant baldus, taip pat ir pristatant nekilo problemų. Rekomenduojame visiems savo draugams.
Kokybiškas aptarnavimas, profesionalios rekomendacijos, pirkiniai be streso. Dėkoju Jurgai ir Ingai už pagalbą išsirenkant baldus.
Kokybiškas aptarnavimas, dirba tikri profesionalai, padėjo išsirinkti baldus, kuriais esu labai patenkinta, greitas pristatymas, drąsiai galiu rekomenduoti draugams ir artimiesiems.
Internetinėje Deinavos baldų parduotuvėje pirkome kampinį baldų komplektą. Esame labai patenkinti ir pirkiniu ir maloniu aptarnavimu.
Profesionalus aptarnavimas, kokybiški baldai bei greitas pristatymas. Džiaugiamės ir rekomenduojam kitiems!
Esame labai dėkingi už profesionalias rekomendacijas. Dėkojame jums už patarimą isigyti komplektą Velvet,
greitą baldų pristatymą ir labai draugiškai išspręstą klausimą dėl baldų atvežimo ir sustatymo. Mūsu aukštas 8, grindis - parketas. Labai sunkus baldus (dauguma baldu netilpo į liftą) vyrai tvarkingai užnešė į butą ir gražiai sudėjo, prijungė apšvietimą. Nuoširdus ačiū už kainos ir aukščiausios kokybės santykį atitinkančius baldus, už profesialumą, už malonų bendravimą. Planuojame dar pirkti baldus PC BIG salone (Vilnius). Labai rekomenduojam.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
"Storent" įkūrėjas Andris Pavlovs: statybų sektoriui reikės priimti inovacijas
2008 metais Andris Pavlovs drauge su partneriu Andriu Bisnieku įkūrė statybinės įrangos nuomos kompaniją "Storent". Abu partneriai turėjo patirties šioje srityje, sutapo ir jų požiūriai į verslą...

Neišleisti daugiau nei uždirbame – nepakanka
2020 metų pabaigoje Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacijos užsakymu atlikta apklausa rodė, kad pandemija bei ją lydėjęs neužtikrintumas dėl ateities net trečdalį lietuvių paskatino...

Tvarumo strategija NT sektoriuje: griežtėja tiek finansuotojų, tiek rinkos reikalavimai
Nors naujai statomų pastatų, taip pat ir verslo centrų, tvarumo sertifikatai vis dar nėra privalomi, jų siekia nemaža dalis NT vystytojų. Taip ne tik stebimos ir mažinamos pastatų sukeliamos...
Aptarnavimas prastas, salygu nesilaiko:
1. Sutarties salygu nesilaiko (pristatymas veluoja dvi savaites)
2. Paskambinus pasiteiravus, kalba apie sandelius, kitus skyrius ir nesugeba atsakyti, kada bus uzsakymas.
3. Paprasius gauti emailo su "update'u" kada bus prekes, gavau atsakyma, kad negalime tokio parasyti.