VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Bauer Int

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Bauer Int"

Atsiliepimai apie UAB "Bauer Int"

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Bauer Int"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nežinau nei vienos kelionių organizacijos firmos, kuri nedirbo pandemijos metu, nes šių įmonių veikla yra nuotolinis darbas, bet geriau gauti už prastovas pinigėlius ir laukti kol išsispres pandemijos problema, neinformuojant apie užszakytas keliones ir pasekmes dėl pandemijos, nors ponia Rasa ir ponia Aušra dar iki 2020-03-16 Liteuvoje paskelbiant pandemiją, žadėjo informuoti avansus sumokejusius keleivius informuoti asmeniškai, tačiau dingo prastovose" kaip pirdalas vandenyje". fu koks nesiskaitymas su savo klientais...
Atsakyti
O Kodėl pašalintas, ar tai ne tiesa?
Atsakyti
Teko “garbės” sudalyvauti Aleksandro Ivanovo prezentacijoje. Tai padėk dieve tokių vadybininkų ir tokių pristatymų. O prasidėjo viskas nuo to, kad kelis kartus mergaitė skambino ir primygtinai kvietė ateiti į pristatymą, nes laukia dovanos, verta ateiti ir tikrai nepasigailėsim, stengsis, kad būtume maloniai nustebinti. Na taip įkalbėjo, tai net pasidažiau eidama. Atėjau su vaiku, Aleksandras pasakė, kad nebus čia ką jam veikt tiek laiko, nors kvietė ateit visą šeimą. Na bet jau, kad atėjom, tai sudalyvavom. Vadybininkas visiškai neracionaliai naudojo laiką, kalbėjo apie savo asmeninį gyvenimą, kiek jis daig turi pinigų, ir kokį nuostabų gyvenimą jis gyvena, kiek sau daug leidžia. Visos jo pagirūniškos kalbos tiesiog vertė žiaugčiot. Prisikabinėjo prie atėjusių žmonių, įvertino jų turimus telefonus, klausinėjo su kokiais automobiliais važinėja, žinoma lygino su savimi ir pasakojo apie savo komfortą. Norėjosi daugiau informacijos apie parduodamą produktą, o ne klausyti paistalus apie kaip viskas yra blogai, o va jo antklodė už 2000 tai išspręs visas gyvenimo problemos. Nors atrodė, kad jo problemų tai neišpręndė, bent jau psichologinių tai tikrai ne. Suabejojus šio žmogaus marketingu ir pasakius, kad sorry, bet nepardavei tu man tų savo kupranugarių, jis pradėjo užgaulioti ir šaukti ant mūsų. Visi buvę patalpoj liko pasibaisėję ir kuo skubiau ėjo rengtis ir bėgo namo. Mūsų laikas buvo išgelbėtas ir prezentacija truko tik apie 1, 5 valandos. Dovanomis buvome apipilti tiesiog, kaip ir žadėjo. Gavome skuduriuką 15x15cm. Sintetinį. :) buvau pirmą kartą panašaus pobūdžio dalyke, tai labai gerai, kad dabar žinau jog tai buvo mano paskutinis kartas. Na ir šita įmonė tai su savo profesionaliais vadybininkais jau peržegnota :)
Atsakyti
kelionėje su Baueriu buvom tik 1 kartą, bet buvo viskas puiku, kiek brangios ekskursijos, kurias perki vietoj...bet niekas neverčia...mačiau ne vieną poniutę, kuri tik atvažiavus buvo nepatenkinta „lygiu“, tik reikia pačiam įvertinti ko tikiesi už 500-600 eurų savaitei, jei į kainą įeina skrydis, 4 žvaigždučių viešbutis ir maitinimas, gėrimai. Gavom viską, kas buvo žadėta.
Atsakyti
Kitas dalykas:
1 laimejau loterijoje sidabrini papuosala, atejau atsiimti, vedantysis net nepasiteiravo, nepasiule atsiimti dovanos
2 Vietoj jos iteike kupona loterijai "laimeti" kelione, puodus ar dar kazka is debiliskos "Baer" :D vuvau priverstas pildyti
3 likau ko ne ispeikta ir pazeminta kad nepirkau pristatomos patalynes (i kurios prezentacija nieko nezinojau)
4 zmones 100proc nepirks tik ta akimirka galiojancia "akcija" :D
5 net nezinodama sios imones atejau i ANTIPREZENTACIJA
6 patariu NETURETI reikalu su sia istaiga (imone jei taip galima pavadinti sios istaigos darbuotojus)
Atsakyti
Paskambino ir prisistatė iš Bauer moteriškaitė. Sudomino tai, kad pasakė, jog labai mums pasisekė, jog laimėjome loterijoje sidabrinius papuošalus kuriuos galėsime atsiimti sutartu laiku pas jus ofise, aišku buvo įtarimų dėl to sidabro ir nuojauta pasiteisino vietoj sudabro padavė kažkokia pigiena kuri verta gal 1 euro daugiausiai..Tai tik klausimas ar jų produktai irgi kaip ir sidabras yra be prabos iš neaiškių medžiagų ?..Nieko nesakyčiau, bet kai melu vilioja žmones tai labai gaila ir graudu..
Atsakyti
Buvau pakviesta atsiimti sidabrinio papuosalo laimeto loterijoje. Atejus i sutarta vieta sutartu laiku, pamatau jog susirinkusi grupele zmoniu laukia prezentacijos. Is kart supratau kad apie laimeta priza net bebus kalbos. Patalus pristatinejantis asmuo Aleksandras Ivanovas elementariai nesupranta kas yra prekės prezentacija ir vadybininko pareigos. Daugiau kaip pusę sugaišto laiko vyras praplepėjo apie savo asmeninį gyvenimą, ir lyg tarp kitko paiūlęs apžiūrėti ir pačiupinėti patalus išėjo parūkyt. O visą prezentacijai skiryą laiką net nesugebėho atsistoti nuo stalo, tiesiog su visais sėdėjo gėrė kavą ir valgė saldainius. Nesu buvusi tokio NEPROFESIONALAUS lygio prezentacijoje. Pagal tokius asmenis gali susidaryti įvaizdį ir apie įmonę. Taip imone ne tai kad prisitrauks klientų bet praras ir esamus.
Atsakyti
Aušra 2019-10-10 11:38:30
Neatgaunu pinigų jau dveji metai... Geriau būčiau parėmusi vaikų namus ar kitą paramos ieškantį.
Aš irgi jau metai laiko, kai praradau 130 eurų pas tuos s*****s. Prekę atsiėmė, bet pinigų nesiteikia grąžinti. Įdomu, kas galėtų pažaboti šituos vertelgas? Reiktų gal televizijai įsikišti? Nukentėjusių matau nemažai.
Atsakyti
Likau apgautas
Atsakyti
Neatgaunu pinigų jau dveji metai... Geriau būčiau parėmusi vaikų namus ar kitą paramos ieškantį.
Atsakyti
Teko keliauti tris kartus, berods 2006-2007m. Neteali kelione, puikiai organizuota, sklandu, idomu. Noreciau pakartoti... Kazkada buvau laimejus poilsi i Malta, nesusikloste nuvykti... Gaila. Du kartus buvom Turkijoj ir viena Maltoj, antra karta i Malta nenuvykom, taip ir liko poilsis nepanaudotas... O gaila... Linkiu Bauyer sekmes ir nuostabiai Ausrai, tuo metu atsakingai uz keliones ❤️LVN
Atsakyti
Sveiki, perskaičius komentarus darosi gėda dėl atskirų žmonių nuomonės. Negi einate į prezentacijas gauti dovanų ar išgerti kavos puodelio? Ar domina produktas? Atrodo tik dėl dovanėlės, kuria paskui liekate nepatenkinti, kad "per maža", kad neprivalgėte. Už gerą kokybišką produktą reikia sumokėti, nenorite šito - tuomet pirkit kinietišką "kokybišką" produktą. Esu firmos klientė daugelį metų, turiu daugelį produktų ir jais esu patenkinta. Keistas pasakymas p.Marijos "kitą dieną atsitokėję supratome, kad mums jo (krėslo) nereikia ir negalėsiu juo naudoti". Juk ne maži vaikai esate, kad negalite apsisipręsti. Prekės norisi, mokėti - ne. Daug keliauju su Bauer, esu tikrai patenkinta, (niekada su vyrais nesuporuoja kambaryje - vienos ponios komentaras). Kitas pastebėjimas - kodėl važiuojate, einate į prezentacijas, jei jums nepatinka? Juk prievartos nėra. Aišku, klaidų dėl atskirų darbuotojų pasitaiko, kaip ir visur. Iš klaidų darome išvadas, tobulėjame. Sėkmės firmos darbuotojams ir toliau. (mano mintys neužsakytos Bauer'io).
Atsakyti
Tikrai nusivyliau šita įmone.Per klaidą vietoj SB lizingo įmoką persiunčiau į jų saskaitą.Norėdama išspręsti problemą bandžiau susisiekti su įmone - be šansų.Į telefono skambučius natsako, į elektroninius laiškus nereaguoja.Kur prestižas įmonės??? Kai kviete į prezentaciją apipylė telefonų skambučiais kelis kartus per dieną ir sms žinutėmis...
Atsakyti
Angelė 2019-03-17 15:27:10
Buvome šiandien Šiauliuose Bauer firmos prezentacijoje. Tik įėjus pro duris pasitiko mus nemaloni konsultantė. Mums pasakius, kad neteko girdėti apie Bauer, pasijautėm labai menkinamos, nes anot jos "dar ir tokių žmonių būna, kurie nežino apie Bauer". Prezentacija truko pusvalandį. Tikėjomės viską išgirsti plačiau kas tai per firma, kuo prekiauja, bet viskas buvo kiek kitaip. Pagrindinis konsultantės klausimas " kas jus domina, apie ką jums papasakoti", vietoj to, kad būtų papasakota apie kiekvieną prekę bent trumpai... Į mus visą laiką žiūrėjo lyg į neišmanėles, pasibaisėjome tokiu nemaloniu priėmimu ir bendravimu. Su tokiu pristatymu tikrai nieko nepirkčiau iš Jūsų firmos...
Beje, buvo pažadėtos dovanos - šluostės, o gavome receptų knygeles...
Gerai, kad nors knygeles gavot. Aš kaip VIP klientas, firmos 25-ojo gimtadienio proga gavau skudura, greičiausiai ta pati, kurio Jus negavote :) Na, žodžiu, požiūris į klientą nepakito. Toks pat kaip ir prieš 25-kerius metus gegužės 25-aja. Esmė, kad Baueris nepasikeitė, bet publika ispruso ir jau nebera ištroškusiu avinu gardu.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi įmonės neatsakingu požiūriu ir nepagarba klientui. Buvau intensyviai kviečiama į prezentaciją ir dovanos atsiėmimą Klaipėdoje, suderinom laiką šiandien ir man atvykus niekas durų neatidarė!!! Paskambinus tuo pačiu telefonu, sakė tuoj susisieks su kažkuo ir atidarys... ir niekas nepasirodė...vėliau nebekėlė ir ragelio! Paskambinus kitu telefonu, nurodytu ant durų, pasakė, kad čia ne pirmas kartas, kai vadybininkai pasikviečia, o patys neatvyksta ir neinformuoja žmonių apie tai. Žodžiu, visai nerimta kontora.. Gaila sugaišto laiko.
Amilija Grigonienė
2019-05-02 10:49:40 IP 1b2cdihi
Atsakyti
Prašau grąžinti pinigus, prekę pasiėmėt o jau trys mėnesius nesulaukiu pinigų, tik žadėti mokat, kad jau išmokės...
Amilija Grigonienė
2019-04-26 11:53:28 IP 1b2cdihi
Atsakyti
Jau trys mėnesiai, kaip neatgaunu pinigus už prekę, skambinu kiekvieną dieną, sako kad turi pervesti, tai nuo sausio 30 ir vargstu.
Atsakyti
Nijolė 2019-04-01 14:17:02
2019-03.25 14 val. Šiaulių m. Varpo 34 vyko BAUER prekių prezentacija, kurios metu išsirinktą prekę turėjo pristatyti 2019.03.27-28, sumokėjome 50 eurų avansą. Sutarties Nr. 0172096.
Kadangi prekė laiku nepristatyta, o skambinam tik mes tel. Nr 862059515, REIKALAUJAME gražinti pinigus, sutartis neįvykdyta iš BAUER pusės.
gausit, nepergyvenkit jie laukia kol jiems iskeps kalviai kazkur, tik paskiau nenustebkit kaip man dabar dar padave i teisma klienta, nors kokybes inspekcija nustate preke nekokybiska ir grazinti privalejo pinigus, taciau klienta padave i teisma
Atsakyti
2019-03.25 14 val. Šiaulių m. Varpo 34 vyko BAUER prekių prezentacija, kurios metu išsirinktą prekę turėjo pristatyti 2019.03.27-28, sumokėjome 50 eurų avansą. Sutarties Nr. 0172096.
Kadangi prekė laiku nepristatyta, o skambinam tik mes tel. Nr 862059515, REIKALAUJAME gražinti pinigus, sutartis neįvykdyta iš BAUER pusės.
Atsakyti
Pasirodo apmulkintų čia daugybė. Taigi ir aš pasimoviau ant jų kablio.Nors tikrai turiu nemažai prekių iš jų, kuriomis džiaugiuosi iki šiol. Jie, pasirodo, labai malonūs, kai reikia prisikviesti į pristatymus ir įsiūlyti prekes. Bet jei sugalvoji prekės atsisakyti, tai prasideda vargo vakarienė.Prezentacija vyko 2018spalio 30d. Nu labai jau įtaigiai pristatinėjo virtuvės robotą, tiesiog stebuklas. Bet jau tik gavus prekę supratau, kad naudotis mes nemokėsime ir pinigai bus sumokėti veltui.Todėl labai laiku parašiau prekės atsisakymo prašymą. Buvo daug susirašinėjimų el.paštu, daug skambučių, kol galų gale gruodžio 21d.jų vairuotojas prekę pasiėmė.Tačiau iki šiol negavau prezentacijos metu sumokėtų 130 eurų. Suprantu, kad gal kažkiek išlaidų dėl to ir turėjo, bet tikrai ne 130 eurų. Tris kartus siunčiau el.paštu prašymą dėl pinigų gražinimo, visiškas ignoras. Tel. +370 5 2152052 neatsako. Tikrai keistai jie elgiasi su savo klientais.
Atsakyti
Kreipiuosi I visus nukentejusius. PAdavem I valstybine kokybes inspekcija del keptuves nekokybiskumo, verdinktas buvo nusprestas mano naudai. Pardavejas turejo sumoketi man ir grazinti esamus pinigus per 30dienu. Taciau graudu per asaras BAUER kreipesi I teisma neva, nepristatciau atgal per 14 dienu ir neatidarytra turejo buti. Tai kur 30metu garantija ? Zodziu dabar vyks ikiteisminis procesas ir BAUer iesko dar pinigu. Kaip galima paduoti valstybe I teisma kuri nusprende kliento naudai? Noriu paklausti ar yra nukentejusiu ir noretu kartu eiti I teisma? Kreipkites PELEDZIAI@GMAIL.Com. Zadu kreiptis I televizija ir parasyti straipsni. MAtau daug nusiskundimu ir manau visi ne siaip isgalvoti. Laikas istempti visa sita dalyka I Viesuma ir parodyti visai Lietuvai, nes matau per daug KAraliukai jau uzsigalejo. Jei yra bendraminciu kurie prisijungtu kaip liudininkai kurie nukientejo arnoretu ddrauge kreiptis, nes as tikrai nezadu pasiduot laukiu emailo ziniu pkartosiu PELEDZIAI@gmail.com
Atsakyti
Buvome šiandien Šiauliuose Bauer firmos prezentacijoje. Tik įėjus pro duris pasitiko mus nemaloni konsultantė. Mums pasakius, kad neteko girdėti apie Bauer, pasijautėm labai menkinamos, nes anot jos "dar ir tokių žmonių būna, kurie nežino apie Bauer". Prezentacija truko pusvalandį. Tikėjomės viską išgirsti plačiau kas tai per firma, kuo prekiauja, bet viskas buvo kiek kitaip. Pagrindinis konsultantės klausimas " kas jus domina, apie ką jums papasakoti", vietoj to, kad būtų papasakota apie kiekvieną prekę bent trumpai... Į mus visą laiką žiūrėjo lyg į neišmanėles, pasibaisėjome tokiu nemaloniu priėmimu ir bendravimu. Su tokiu pristatymu tikrai nieko nepirkčiau iš Jūsų firmos...
Beje, buvo pažadėtos dovanos - šluostės, o gavome receptų knygeles...
Atsakyti
Ateina metas, kai nesuvaldžius pasipiktinimo pasireiškiu čia. Pirkome prekes, nes žinojome ko reikia. Bet vienas nupirktas produktas netenkino, pakuotės net nepraplėšėme, per 14d.d susisiekiau dėl grąžinimo. Ponia su kuria buvo sudarytas pirkimo aktas, netikėtai susirgo, visais įmanomais būdais reikalavo pasilikti prekę, aiškino kaip ją sukarpyti, kad susinaudos ateityje ir pan. nors aiškiai viso pokalbio metu buvo sakoma, kad norime gražinti, nulis. Aš apie ratus, ji apie batus, net negirdi, kas sakoma. Tai gi kreipiausi į Vilniaus vadybininke, atsiliepusi sekretorė sujungė kaip supratau su vadove. Ir prasidėjo... tokio bendravimo dar gyvenime nesu girdėjusi, tyčiojimasis, klientų laikymas, nepabijosiu žodžio, durnais, šaukimas. Likau nustebinta, jeigu esi vadovas, tai tu tikrai ne pasaulio bamba ir taip kalbėti negalima. Tada prasidėjo ignoravimas, kaip matau ir kitiems buvo. Pasiskambinau į KAUNĄ, o ten žmonės kaip lygūs su lygiu, atsiprašė, pasakė, kad taip neturi būti, bet jos nieko negali padaryti, nes valdžia Vilniuje. Žinoma paėmiau ir paskambinau į Vilnių iš kito numerio, iškart atsiliepė. Iš pradžių malonus bendravimas, sužinojus su kuo kalba, vėl tas pats pakeltas tonas. Kol nebuvo pagrasinta vartotojų teisėmis, susikalbėti nepavyko. Tada prašymo siuntimas, sako atsakysime pirmadienį. Tyla, skambinu po kelių dienų, atsakingas darbuotojas įšėjęs atostogų. Kiek beskambinčiau, kažkas serga, kažkas atostogose arba ignoravimas, apie laiškus nekalbu. Gražinimo procesas vyko 3 mėnesius. Pavargo visi. Žinoma nereikėjo stebėtis, kad atvaževęs jų vairuotojas, buvo toks pat arogantiškas kaip ir ponios. Esante nemaža firma, kurios produktų kainos didelės, jeigu gerbiate save turite taip nesielgti. Jau komentarai apie jus viską pasako. Norėčiau, kad apie jus būtų parašytas viešas straipsnis, gal tada nusileisite iš savo padebesių. Tikiuosi yra daugiau tokių klientų, kurie kovoja už savo teises ir jums nervus gadina.
Atsakyti
Esu pasibaisėjusi darbuotojo (vedančio prezentaciją) kultūra, bendravimo būdu ir įkyrumu. Lyg ir Vladimiras (stambus vyrukas kažkokiu rusišku vardu).Negana to, kad buvom pakviestos atsiimti "stebuklingos grandinėlės", kurią neva laimėjome užpildę kažkokią anketą-tai dvi valandas turėjome klausyti įkyraus įkalbinėjimo pirkti stebuklingą patalynę. Suprantu, kad toks žmogaus darbas-tai mandagiai bandėme išklausyti. Tačiau kaip prasidėjo įkyrus brukimas savo nuomonės ir atviras tekstas, "išrėšiu tiesiai tau į akis, kokia tu esi kvaila ir neišprususi, kad neperki šitos patalynės. Kad tavo turima patalynė (tokia pati vilnonė-tik pirkta prieš kelis metus ir kitoje firmoje) yra neveikianti, ale pasibaigė jos galiojimas." Nors jo reklamuojama prekė galioja 25-30 metų. Ir tik šita stebuklinga patalynė išgydo visas ligas ir gyvensim iki 120 metų. Gal ir būčiau patylėjus ir nusispjovus į tokius nemalonumus ir mano brangaus laiko eikvojimą, bet tas chamizmas, kvailinimas ir žeminimas, vien todėl, kad išsakiau savo nuomonę ir kad tikrai jos nepirksiu, nes tiesiog nereikia-išvedė iš kantrybės. Kaip šaukė-taip atsakiau-"pasiunčiau su vėliava kitam gale". Nesididžiuoju tuo, bet tikiuosi, kad firma turėtų atsakingiau pasirinkti juos atstovančius agentus. Net jei ir norėčiau ar reikėtų kažkokios prekės-šios firmos niekada nesirinkčiau ir visiems pažįstamiems tikrai nerekomenduočiau.
Atsakyti
Marija 2018-04-02 00:49:46
Savo kailiu įsitikinome kokia tai manipuliatorių ir melagių kompanija. Kol maloniai pirkome jų prekes, turime lygintuvą, sulčiaspaudę, antklodes, buvome tinkami. Kai eilinį kartą sausio 25d. jų darbuotoja Asta Veršelienė pakvietė, kaip jie sako atsiimti prizo, įspūdingai pristatė masažinį krėslą ir neleidus nei pagalvoti įsiūlė jį įsigyti. Jau kitą dieną atsitokėję supratome, kad mums jo nereikia ir negalėsiu juo naudotis, nes esu po širdies operacijos ir netinka vibracijos. Tada ir pamatėme tikrą Bauer firmos veidą, prasidėjo tikrosios manipuliacijos. Kaip dauguma čia ir rašo grąžinti jau negali. Tau visaip meluos, kad tempti laiką iki sutarties atsisakymo termino. Jau sausio 26d. paskambinau Astai, kad norime grąžinti, ji maloniai paprašė palaukti, nes ne dažnai būna Druskininkuose, po kiek laiko aišku vėl patys skambinome, jau pažadėjo paimti vasario 9d. ir pasakė, kad krėslas jau perrašytas į firmos apskaitą. Patikėjome, nes nesame susidūrę su tokiais apgavystės metodais. Aišku niekas neatvyko paimti, tada tik sunerimome, kad kažkas ne taip, pradėjome ieškoti kaip turėtume grąžinti prekę. Sutartyje įrašyta, kad turėjome būti išsamiai informuoti apie teisę atsisakyti sutarties, atsisakymo tvarką, gauti atsisakymo formą. Aišku tokios informacijos negavome, Asta paskambinus nepaaiškino apie atsisakymo tvarką, tik žadėjo krėslą paimti. O jau kai kreipėmės po to kai neatvyko, tada prasidėjo kitos kalbos, kad jūs jau praleidote terminą. Supratome ko jie siekė, kad tais pažadais pratemptų 14 dienų terminą per kurį turėjome kreiptis raštu, bet nerašėme, nes jau buvo pažadėta paimti krėslą. Net nepagalvojome, kad firmos darbuotojai galėtų dirbti tokiais metodais, meluoti savo klientams, kai šiais laikais visi stengiasi išlaikyti klientą, tuo labiau pastovų. Kai parašėmė atsisakymą raštu, jau jie ramiai galėjo parašyti, kad atsisakome nutraukti sutartį, nes praleidote terminą. Ir kaip visi rašo tai vis ta pati direktoriaus pavaduotoja atsakinėja, atidirbusi visą metodiką laiko tempimo ir manipuliavimo, o Asta net neatsiliepdavo. Susirašinėjimas tęsiasi jau trečias mėnuo, ko tik neišgirdome, tai tarsis su buhaltere, tai banko prašykite nutraukti lizingo sutartį, tai rašykite prašymą direktoriui, tai kam kreipėtės į vartotojų teises. Žadame kreiptis ir į teismą, ir televiziją, kad būtų paviešinti tokie žmonių mulkinimo metodai. Atsiliepkite kas esate paskutiniu metu nukentėję, nes manau, kad kada nors reikia juos sustabdyti. Kas tai per prekybos metodai, kaip jie iki šiol įteisinti Lietuvoje.
Taip. Tokie jų metodai. Melas ir naglas laiko tempimas. Reikėjo iškart skundus peržvelgti. Modelis aiškus. Net būdami neteisus tempia iki paskutinio. Net atsisakymą pateikta laiku ignoruoja, tai ką kalbėti apie pradelsta.
Atsakyti
Noriu pranešti apie šią kompaniją, kaip apie tikrus s*****s. Jie negerbia žmonių laiko.
Prieš kelias savaites su dauge dalyvavome Baskovo koncerte, buvo pasiūlyta užpildyti anketą. Vakar dieną sulaukiau šios atstovybės darbuotojo skambučio, ji tikino mane kad aš laimėjau prizą ir PRIVALAU atvykti jį pasiimti. Šiandien dieną vėl sulaukiau to pačio darbuotojo skambučio ir mane primigtinai spaudė atvykti astiimti to "YPATINGO" prizo. Skambinačiam darbuotojui, minėjau, kad man nėra patogi atsiėmimo lokacija ir laikas. Tačiau ji vistiek primigtinai mane spaudė ir dar sakė pasiimti draugę, kuri taip pat gaus dovaną.
Atvyksusios atsiimti "prizo" radom foje sėdinčius kelis žmones, kuriuos matyt lygiai taip pat prisiviliojo. O pasirodė apie prizus ten nė kalbos, o ten distribucija ir prezentacija apie jų produktus.
Ačiū BAUER už mano sugaištą laiką, kuris visiems šiais laikais labai svarbus.
Nepatariu niekaip su šia kompanija turėti kokių nors reikalų.
Atsakyti
Gėda tokiai įmonei, kad per ilgą laiką nesugeba sugrąžinti 140 eurų, o kai skambini net telefono ragelio nekelia, kai parašai el. laišką irgi atsakymo negauni. GĖDA
Atsakyti
Kestutis 2017-01-24 01:42:21
Kas nukentėjote nuo firmos Bauer rašykite faustaser@gmail.com. Gal kartu paieškosime teisybės teisme, nes tikrai matau kad nukentėjusiu yra daug.
buvau apgautas del keptuves turiu visus garso ir vaizdo irasus kreipiuos dabar i vartotoju teises po to jei reiks i teisma
Atsakyti
Rugsejo 2d. teko pabuvoti prezentacijoje. Poisiaujant Palangoje mes su vyru buvome pakviesti 0.5val. Praejus tam laikui as pasakiau, kad laikas jau i pabaigą o pamasazuota tik viena pora. Vedejas buvo l.nemandagus ir pasake, kad durys atidarytosR....
Atsakyti
Trumpai apie Bauer. Esu sena klientė, pirkę keletą brangių prekių, keliones. Taigi susigundžiau dar viena kelione- Turkija. Nesklandumų daug- kelionėje nėra patalynės, apgyvendina vienam kambaryje su svetimu vyriškiu. Gryžusi parašiau laišką - pretenziją. Praėjo jau du mėnesiai, atsakymo ir atsiprašymo nėra. Apie kompensaciją už sugadintas atostogas jau nei tikėtis neverta....Taigi dėmesio - s*****i a*******i.
aldona mazurkevic
2018-05-15 13:30:40 IP 2e8oo029
Atsakyti
Pakviete Bauer įmonė i kelione, vykau pirmą kartą, o pries tai paskaičiau atsiliepimus, kurie yra vaziavę, buvo nuomuonių įvairių, netgi truputi bijojau vykti, bet jau buvau suskubus inesti pinigus, Na, zinoma jauni gali visaip apseiti ir be firmų, ir kai kurie raso neigiamus atsiliepimus, bet mes-vyresnio amziaus zmones, neisivaizduoju geresnes keliones, kaip su šia firma, gal k0ks euras ir brangiau išeina, bet aptarnavimas super--surinko mus, vos ne už rankučių visur vedžiojo, pradedant nuo oro uosto durų, iki bagazo pridavimo, iki bilietų pirkimo, iki lektuvo isodiimo, Rodos saloje nusileidus vel gi privaziave jau 3 naujausi autobusai, vairuotojai bagazus sudeda, eksk vadovai skaiciuoja, sodina mus, nuveza operatyviai i viesbuti, vadovai padeda registratoriams mus apgyvendinti, viesbučio darbuotojai nunesa i kambarius lagaminus, ikurdina, ekskursijos suorganizuotos, nuveza, gidai aiskiai ir idomiai pasakoja, parvaziuojant vel mus kaip visčiukus visus suskaičiuoja, rupinasi, na, nenorekim, kad visa tai būtų už dyka, zinoma kainuoja, bet, kaip man vyresnio amžiaus zmogui, labai patiko, ir sekančiais metais vyksiu tik su jais, net neskaitydama jokiu neigiamų komentarų, o jiems, taip sunkiai dirbantiems ir dar turintiems tiek daug kantrybės su mumis, linkiu ko geriausios sėkmės ir ištvermes jų darbe.Būkite su mumis-mūms Jūsų reikia,
Atsakyti
Savo kailiu įsitikinome kokia tai manipuliatorių ir melagių kompanija. Kol maloniai pirkome jų prekes, turime lygintuvą, sulčiaspaudę, antklodes, buvome tinkami. Kai eilinį kartą sausio 25d. jų darbuotoja Asta Veršelienė pakvietė, kaip jie sako atsiimti prizo, įspūdingai pristatė masažinį krėslą ir neleidus nei pagalvoti įsiūlė jį įsigyti. Jau kitą dieną atsitokėję supratome, kad mums jo nereikia ir negalėsiu juo naudotis, nes esu po širdies operacijos ir netinka vibracijos. Tada ir pamatėme tikrą Bauer firmos veidą, prasidėjo tikrosios manipuliacijos. Kaip dauguma čia ir rašo grąžinti jau negali. Tau visaip meluos, kad tempti laiką iki sutarties atsisakymo termino. Jau sausio 26d. paskambinau Astai, kad norime grąžinti, ji maloniai paprašė palaukti, nes ne dažnai būna Druskininkuose, po kiek laiko aišku vėl patys skambinome, jau pažadėjo paimti vasario 9d. ir pasakė, kad krėslas jau perrašytas į firmos apskaitą. Patikėjome, nes nesame susidūrę su tokiais apgavystės metodais. Aišku niekas neatvyko paimti, tada tik sunerimome, kad kažkas ne taip, pradėjome ieškoti kaip turėtume grąžinti prekę. Sutartyje įrašyta, kad turėjome būti išsamiai informuoti apie teisę atsisakyti sutarties, atsisakymo tvarką, gauti atsisakymo formą. Aišku tokios informacijos negavome, Asta paskambinus nepaaiškino apie atsisakymo tvarką, tik žadėjo krėslą paimti. O jau kai kreipėmės po to kai neatvyko, tada prasidėjo kitos kalbos, kad jūs jau praleidote terminą. Supratome ko jie siekė, kad tais pažadais pratemptų 14 dienų terminą per kurį turėjome kreiptis raštu, bet nerašėme, nes jau buvo pažadėta paimti krėslą. Net nepagalvojome, kad firmos darbuotojai galėtų dirbti tokiais metodais, meluoti savo klientams, kai šiais laikais visi stengiasi išlaikyti klientą, tuo labiau pastovų. Kai parašėmė atsisakymą raštu, jau jie ramiai galėjo parašyti, kad atsisakome nutraukti sutartį, nes praleidote terminą. Ir kaip visi rašo tai vis ta pati direktoriaus pavaduotoja atsakinėja, atidirbusi visą metodiką laiko tempimo ir manipuliavimo, o Asta net neatsiliepdavo. Susirašinėjimas tęsiasi jau trečias mėnuo, ko tik neišgirdome, tai tarsis su buhaltere, tai banko prašykite nutraukti lizingo sutartį, tai rašykite prašymą direktoriui, tai kam kreipėtės į vartotojų teises. Žadame kreiptis ir į teismą, ir televiziją, kad būtų paviešinti tokie žmonių mulkinimo metodai. Atsiliepkite kas esate paskutiniu metu nukentėję, nes manau, kad kada nors reikia juos sustabdyti. Kas tai per prekybos metodai, kaip jie iki šiol įteisinti Lietuvoje.
Atsakyti
Paskambino ir maloniai pakvietė į renginį Panevėžyje Kadangi turėjome laiko, nuvykome. Ir nusivylėme, vadybininkė nesugeba valdyti situacijos, trūksta bendravimo kultūros …”kai baigsiu pasakoti galėsite klausti”. Daugiau nevyksime, tokiuose renginiuose svarbiausia pagarba svečiui, ar Bauer vertina kitaip ???
Atsakyti
a*******i konkretus, trukdo žmonių laiką, ateik dovanų
Atsakyti
Siaip tai mes su sugyventiniu tai pat zaidem si zaidima ir patekom i finala nes losiau antra karta viena ejau plamsete ir ismanu telefona bet kadangi naujas numeris mano tad neprisiskambino man sake kad atves i namus prizus laukiau taip ir neatveze melas yra sie zaidimai
Atsakyti
Bauer įmonė gražiai pakviečia į pasisėdėjimą Šiauliuose, gražiai kalba apie dovanas. Tačiau nuėjus, sugaišus savo brangų laiką, pamatai, kad ne tik kad dovanų nėra (čia nėra svarbus dalykas), bet ir pasako "jei nieko neperkat, neikit daugiau". Tokio neadekvatumo, ne pagarbos žmogui, nesu girdėjus. Ne tokie žmonės turėtų atstovauti šiai įmonei. Iki 30 m žmonių neįleido! Išvarė!!!! Kodėl??? Nes didžiausias smegenų plovimas vyresniems žmonėms, kurie susigundo, turi vaikų, anūkų. Kam kviečiat, mus gaišinat?! O atėjus išvarot?! Jei nepatiko Jūsų siūloma produkcija, gal kitą kartą patiktų, bet po jūsų "jei nieko neperkat, neikit daugiau", neisim! Sėkmės Jums, tokiomis darbuotojoms tik atsikratyti!
Atsakyti
Labas vakaras,
Šilutės m. pirkome virtuvės robotą BAUER cook, ir labai prašytume, jog su manimi susisiektų konsultantė, pristatanti robotą, būtinai reikia konsultacijos.
Dėkoju
Atsakyti
Kada skambina jūsų merginos, labai gražiai ir maloniai nuteikia, kad ateikit pasiimti dovanėlę, ir jei su sutuoktiniu kartu ateisit duosim ir jam krepšį kaip dovaną.
bet kalba ne vien apie tai...
Buvom pakviesti į tokį pasisėdėjimą, kitaip nepavadinsi, bet teko suabejoti jūsų įm.atstovo sąžiningumu KAUNE.
Visų pirma užpildėm lapelius, kad gausim dovanas, moterys po rankšluotėlį, o vyriškis krepšį BAUERIO...bet deja krepšį tai davė vyrams, o jų moterims, kurios buvo kviestos atsiimti tą prizą, negavom nieko ant ko mes tada rašėmės, kur tos dovanėlės dingo, nors priminiau, o tai man neduosit nieko...
bet ne tame reikalas, reikalas jūsų sąžinėj, ir kuo tada pasitikėti, jei tie visi užpildyti lapukai yra niekiniai, o juk taip gali nutikti ir traukiant didesnius prizus, kai mes nedalyvaujam, nes neaišku, kur nukeliauja mūsų pildyti popieriai gal į šiukšlyną???
Sąžinė tai dar ne viskas, aprenkit padoriai savo vyrukus.
Paskui pamirštama kad reikia kavą užpilti, o ką jau ten apie kokį saldainį kalbėt, kai gauni vieną ant trijų......
norėtųsi dar daugiau parašyti, bet tiek to juk sakysit, kad mes jus žeminam ar pan., bet yra kaip yra....
Atsakyti
toks retas įkyrumas darbuotojų - jau 10-ai bobai sakau, kad atsižymėkite ir man neskambinkite, nes man iš jūsų nieko nereikia. tiesa, prieš kokius 8 metus pirkau puodą už 2000 litų ir gana - daugiau manęs neišdursite. man tikriausiai skambinėja iš Kauno skyriaus... ne kokie laikai atėjo Bauer, nes niekas nebeperka jų neadekvačių prekių...
Atsakyti
Sveiki, esu labai dekingas bauer saziningumu grazinus i mano saskaita 170, 00 eur. Nors paejo zadetas laiko terminas, taciau SIANDIENA GAVAU 170 EURU. TUO LABAI DZIAUGIUOSI. DAR KARTA, DEKOJU BAUER ATSTOVYBEI. BUKITE SVEIKI.
Atsakyti
Pries dvi savaites gavo bauer mano prasyma, be to buvau atvykes i bauer atstovybe Vilniuje Karoliniskese esancia Karolinos viesbutyje.Sako, laike dvieju savaiciu grazinsime 170 euru. PRAEJO ZADETAS LAIKO TERMINAS! KUR MANO 170 EURU ???? ! JAUCIU KREIPTIS BUTINA I KITAS SVARBIAS INSTANCIJAS. NORS ESU 15 METU bauer klientas daug ka isigijes. ATSAKYKITE, KADA GRAZINSITE PINIGUS?
Atsakyti
Pries dvi savaites gavo bauer mano prasyma, be to buvau atvykes i bauer atstovybe Vilniuje Karoliniskese esancia Karolinos viesbutyje.Sako, laike dvieju savaiciu grazinsime 170 euru. PRAEJO ZADETAS LAIKO TERMINAS! KUR MANO 170 EURU ???? ! JAUCIU KREIPTIS BUTINA I KITAS SVARBIAS INSTANCIJAS. NORS ESU 15 METU bauer klientas daug ka isigijes. ATSAKYKITE, KADA GRAZINSITE PINIGUS?
Janina kuliešienė
2017-04-22 14:12:25 IP 28m85ej0
Atsakyti
Neseniai grįžau iš kelionės į Maltą. Tai tikrai nepigi kelionė. Viskas būtų gerai, jei atvykus nereikėtų tokių pinigų mokėti dar ir už ekskursijas- pasakiški pinigai. Įdomu, ar pati Bauer atstovybė žino, kiek jos klientai moka už ekskursijas? Juk net nepateikiami bilietai į įvairius objektus. 2 dienos (iš 7) skirtos grynai atvykimui ir išvykimui. Pritrūkau profesionalių patarimų kaip geriausiai pažinti šalį. Manau, kad prie kelionės turi būti priderinti skrydžiai. 11 val. turėjome atlaisvinti kambarius, o skrydis tik 19.45 val. Šiaip oras buvo geras, maistas taip pat. Dėkoju gidei Daivai, kuri įdomiai ir profesionaliai pristatė Maltą.
Atsakyti
Klientė 2017-04-11 17:02:47
Juokinga darosi perskaičius komentarus.....pakvietė, atėjau, negavau pavalgyti, negavau pagert....š.....įmonė. Nebūtume lietuviais. Gavau dovanėlę ar bent šiek tiek vaišių, ačiū už skirtą dėmesį. Žmonės, ar nuėjus į bent kurią parduotuvę gaunate nors šiek tiek dėmesio iš personalo, kaip iš Bauer???? Kasininkė net "laba diena" nepasako.
O čia įmonė dirba su klientais, su kiekvienu indvidualiai, kviečia, supažindina su prekėmis.
Juk kai kviečia galite atsisakyti, niekas su botagu nevaro.
Įpiršo, užkerėjo....JUOKINGA. Gal per daug vynelio prigėrei todėl nesupratai ką darai???? tokiu atveju, kalčiausia lieka įmone, bet ne pats (Lietuvio sterijotipas).
Turiu prekių, užsisakau ko man reikia, apgalvoju prieš pirkdama ir lieku patenkinta. Sėkmes augti, tobulėti ir kantrybės su tais kurie tik nori pavalgyti ir gauti mašiną už atėjimą į renginį.
Klijentė? Greičiau Bauer darbuotoja esate. Individualus priėjimas? Smegenų pudrinimas, melavimas ir prekės apibūdinimas neegzistuojančiais privalumais. Ir tai gerai? Kokios ten vaišės? Greičiau prisidengimas tuo kad bus vaišės. Keli saldainiai ant stalo. Melas kviečiant, meluoja kad nebus prekiu pristatymo. Aiškino kad laimėjau viso kūno masaža, o realybėj patekau i banalų prekių pristatyma.
Atsakyti
Juokinga darosi perskaičius komentarus.....pakvietė, atėjau, negavau pavalgyti, negavau pagert....š.....įmonė. Nebūtume lietuviais. Gavau dovanėlę ar bent šiek tiek vaišių, ačiū už skirtą dėmesį. Žmonės, ar nuėjus į bent kurią parduotuvę gaunate nors šiek tiek dėmesio iš personalo, kaip iš Bauer???? Kasininkė net "laba diena" nepasako.
O čia įmonė dirba su klientais, su kiekvienu indvidualiai, kviečia, supažindina su prekėmis.
Juk kai kviečia galite atsisakyti, niekas su botagu nevaro.
Įpiršo, užkerėjo....JUOKINGA. Gal per daug vynelio prigėrei todėl nesupratai ką darai???? tokiu atveju, kalčiausia lieka įmone, bet ne pats (Lietuvio sterijotipas).
Turiu prekių, užsisakau ko man reikia, apgalvoju prieš pirkdama ir lieku patenkinta. Sėkmes augti, tobulėti ir kantrybės su tais kurie tik nori pavalgyti ir gauti mašiną už atėjimą į renginį.
Atsakyti
Siandien pristatymas vyko antisanitarinem salygom.Pone Vaida pries spaudziant sultis reikia isplauti rankas !Sulciaspaude buvo purvina ir maisiuke buvo atlieku, Vaisiai pjaustyti valyti turi galiojima.Jus su savo nudazytais nagais kisot ir spaudet vaisius uogas o marka dar ir spaudet, tam ant jusu stalo gulejo tam skirtas grustuvelis.Kita karto nors pirstines uzsidekit nes ir manikiurui kenkia ir zmonems nesaugu!
Atsakyti
Gintaras 2015-12-20 04:09:06
As tikrai nedirbu.ir nesuristas su Baueriu.bet gaminiais tikrai esu ju patenkintas.turiu ir puodu rinkiny.ir vilnos patalyne.super daiktai.o svarbiausia.labai maloniai.aiskiai.issamiai motetys pristato siuod gaminius
Sveiki, labai butu idomu isgirsti kuo patinka puodai? Tai geri puodai, bet ne uz tokia kaina. Sake manu kose isvirsim nemaise
Atsakyti
Sveiki,
Tikri lietuviai, tik skųstis ir mokat....negi niekas neįsigijote kokybiškų prekių.
Mes su žmona jau daugiai kaip 10 metų naudojamės Bauer produkcija ir patenkinti. Paskutinis pirkinys- lėtaeigė sulčiaspaudė, ja gal 4 metai naudojuosi, net ir vaikai atvažiuoja sulčių išsispausti.
Atsakyti
Vladas 2017-03-09 10:53:36
Kęstuti. Nekurk pasaku, gi du mėnesius naudojai ta krėsla nei cento nesumokėjęs, kokios 6 dienos. Aišku kiekvienas lietuvis nori išdurti kitus ir kažką nemokamo gauti, bet tu čia jau visas ribas peržengei. Ir pats nekliedėtum apie teismus ir televizijas, pakaktų tau vartotojų teisių apsaugos, jei būtum per 6 dienas atsisakęs ir gražinęs. Koks sekantis žingsnis? Pasiimsi mašina lizingu, nieko nemokėsi ir už metų reikalausi kad pasiimtų, nes nugarai netinka?
Kokius 2 mėnesius naudojausi? Atsisakymo pareiškimas buvo išsiustas po 6 dienų, tame tarpe 5 dienas buvom komandiruotėj. Iškarto po atsisakymo telefonu pasakiau kad preke nesinaudojam. Bauer telefonu tempė laika, žadėdami paimti prekę. Ir ne aš vienas susidūriau su atsisakymo pareiškimo ignoravimu, neatsiunčiant jokio atsakymo o tik telefonu žadant paimti. Sutinkam su betkokia ekspertize, kad prekė yra ir dabar nenaudota.
Atsakyti
Kestutis 2017-02-06 12:05:02
Marija. Tai mes ir planuojam daryti. Lygiai tokia pati situacija. Ipiršo demonstracijos metu masažini krėsla. Pripasakojo koks tai vaistas nuo visų ligu. O man yra nugaros problemos. Išbandžius, nugaros problemos paūmėjo, reiškia jis netinka. Po 6 dienų po atvežimo išsiuntėm atsisakyma tas buvo 2016, 12, 12. Ir iki šios dienos negavau jokio oficialaus atsakymo, nors pradžioj žadėjo paimti o prieš kelias dienos paskambino kodėl nemokam imokos, grasina anstoliais. Ieškom nukentėjusiu žmonių kad kartu kreiptis ir i televizija ir i teisma. Parašykite faustaser@gmail.com.
Kęstuti. Nekurk pasaku, gi du mėnesius naudojai ta krėsla nei cento nesumokėjęs, kokios 6 dienos. Aišku kiekvienas lietuvis nori išdurti kitus ir kažką nemokamo gauti, bet tu čia jau visas ribas peržengei. Ir pats nekliedėtum apie teismus ir televizijas, pakaktų tau vartotojų teisių apsaugos, jei būtum per 6 dienas atsisakęs ir gražinęs. Koks sekantis žingsnis? Pasiimsi mašina lizingu, nieko nemokėsi ir už metų reikalausi kad pasiimtų, nes nugarai netinka?

Taip pat rekomenduojame

ELMO technologijos
LED apšvietimas

Adresas: Konstitucijos pr. 21A, LT-08130 Vilnius.
Veiklos sritys: šviesos sistemos, šviestuvai; didmeninė prekyba; eksportas; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; projektavimas.
UAB „ELMO technologijos“ – tai atsakinga, moderni ir kūrybinga LED apšvietimo sprendimus projektuojanti, gaminanti, parduodanti ir diegianti įmonė, savo produkciją platinanti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. UAB “ELMO technologijos” gamina šviestuvus su savo prekiniu ženklu „ELMO light“, šiuos bei...
Acg Nystrom
Pramoniniai įrengimai siuvimo pramonei

Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: siuvimas, medžiagos; automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; technologinė įranga.
ACG NYSTROM, UAB -pramoninių siuvimo mašinų, sukirpimo mašinų, klojimo įrangos, lyginimo įrangos ir atsarginių dalių prekyba, bei įrengimų priežiūra ir aptarnavimas UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. PRODUKTAI Pramoninės siuvimo mašinos PFAFF, Pegasus, Typical, Brother, Global Siuvimo...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Saurida
SAURIDA Group

Adresas: Montuotojų g. 8, LT-89101 Mažeikiai.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dujos, dujų įranga; kuras, naftos produktai, degalinės; malkos, kuras šildymui; mažmeninė prekyba; nekilnojamasis turtas; šildymas, įrenginiai; transporto paslaugos.
SAURIDA GROUP – pažangios gamybos technologijos, inovacijos, malonus aptarnavimas ir lankstumas, nedarant kompromisų dėl aukščiausios kokybės. Kasdien tobulėdami, siekiame patenkinti savo klientų poreikius ir lūkesčius, kaskart siūlome inovatyvius ir praktiškus sprendimus. Įmonė daugiau nei 20 metų dirba ir...
Greitoji žirafa
VETERINARIJOS KLINIKA VILNIUJE | VISĄ PARĄ

Adresas: Žemynos g. 2B, LT-06135 Vilnius.
Veiklos sritys: veterinarija; gyvuliai, žvėrys, paukščiai ir jų veisimas; gyvūnų globa; mažmeninė prekyba; naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; pašarai, gyvulinis maistas.
„GREITOJI ŽIRAFA“ VETERINARIJOS KLINIKA VILNIUJE VISĄ PARĄ TEIKIA VETERINARINĘ PAGALBĄ ŠUNIMS, KATĖMS IR KITIEMS SMULKIEMS GYVŪNAMS JŪSŲ NAMUOSE IR VETERINARIJOS KLINIKOJE. VETERINARIJOS KLINIKA DIRBA VISĄ PARĄ: 8-606 98886: VETERINARIJOS KLINIKOS REGISTRATŪRA VISĄ PARĄ VETERINARO IŠKVIETIMAS Į NAMUS VISĄ PARĄ...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams!
DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams! 07-08 13:25
Įsirengdami terasą svajojame apie tingius lėtus pusryčius, šurmulį per pietus ir šiltus jaukius vakarus. Šiuolaikiškos pergola pavėsinės leis jums kurti naujas...
Per parą Lietuvoje patvirtinti keturi nauji koronaviruso atvejai
Per parą Lietuvoje patvirtinti keturi nauji koronaviruso atvejai 07-12 11:11
Per pastarąją parą Lietuvoje patvirtinti keturi nauji koronaviruso atvejai, bendras užsikrėtusiųjų skaičius išaugo iki 1869, sekmadienį informavo Nacionalinis visuomenės sveikatos centras (NVSC).
JAV užregistravus naują pandemijos rekordą, D. Trumpas pagaliau užsidėjo kaukę
JAV užregistravus naują pandemijos rekordą, D. Trumpas pagaliau užsidėjo kaukę 07-12 11:04
JAV prezidentas Donaldas Trumpas šeštadienį pagaliau pasidavė spaudimui ir pirmą kartą viešumoje dėvėjo kaukę, Jungtinėms Valstijoms užfiksavus rekordinį užsikrėtimo koronavirusine infekcija...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 9,26 +8,30%
AIG 30,10 +7,50%
Citigroup 52,65 +6,47%
Wells Fargo 25,47 +5,95%
Manchester United 15,02 -0,53%
Avon 5,60 -0,88%
Twitter 35,40 -0,90%
Nokia 4,12 -1,20%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,08 +14,16%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Auksas 1715,91 +1,95%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Kava 3,30 -3,23%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Nafta 39,62 -3,13%
Cukrus 0,57 0,00%