VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Baltic Post, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie Baltic Post, AB

LP EXPRESS

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Baltic Post, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki aš gyvenu Kaune o mano siunta palikta Vilniuje. Tai aš savo adresą parašęs tikslie
Atsakyti
Tiesiog apgailėtina situacija. Gimtadienio proga gavau siuntą iš Italijos, ir tiesiog negalėjau patikėt savo akimis. Pakuotės viduje buvo dėžė (jeigu jos būseną dar galima apibūdint kaip dėžės) visiškai sulamdyta, išdraskyta ir viskas kas buvo viduje tiesiog permirkę vandeniu (tikiuosi, kad tai buvo tik vanduo). Pakuotės buvusios viduje taip pat išdraskytos. Susidaro toks vaizdas, kad siuntinys pakeliui į Lietuvą pakliuvo į tornadą ir paskui cunamį, nes kitaip nežnau kaip paaiškint siuntinio būklę. Pamačius tokį vaizdą likau be žodžių.
Atsakyti
Jau antrą kartą tenka nusivilt Jūsų aptarnavimo kokybe. Pirmas siuntinys ėjo 1.5 mėnesio. Įdomu kiek mėnesių eis šis siuntinys???
AB LIETUVOS PASTAS
2021-05-10 13:32:20 IP 4ljj83r
Atsakyti
Ernesta 2021-05-07 07:25:02
Stengiuosi nesirinkti jų paslaugų, bet kai tenka-dažniausiai pasigailiu.
Kai reikia važiuoti į kitą miesto galą atsiimti siuntos, supranti, kad už paslaugą mokėjai veltui.
Į e-mail neatsakinėja.
Niekam nerekomenduoju!
Mokykitės iš konkurentų.
Laba diena,
prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Situaciją išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
AB LIETUVOS PASTAS
2021-05-10 13:31:51 IP 4ljj83r
Atsakyti
Jolita Kočanienė 2021-05-06 19:30:02
Nuolat gaunu siuntas ne į tą terminalą. Rodos, kad rūpinatės ne kliento, o savo patogumu. Šiandien vėl atėjo tris sms apie tris siuntas, esančias terminaluose ne tik kad l.toli nuo namų, bet ir priešingose miesto pusėse. Pusdienį sugaišiu, kol jas susirinksiu. Jei galėčiau, visai nesinaudočiau jūsų paslaugomis. Deja, ne visuomet, siunčiantis iš užsienio, yra galimybė rinktis.
Sveiki,
atsiprašome dėl nepatogumų. Karantino metu dėl padidėjusio paštomatais siunčiamų siuntų skaičiaus siuntos ne visuomet telpa į gavėjams artimiausius paštomatus. Jeigu jums nėra patogi pašto siuntų nukreipimo į paštomatus paslauga, jos galite atsisakyti. Tam turėtumėte pranešti jūsų tel. numerį el.paštu info@post.lt. Jeigu vėliau nuspręsite, kad paslauga jums gali tapti patogi (pavyzdžiui, jūsų mikrorajone bus įdiegta daugiau paštomatų), pašto siuntų nukreipimo paslaugą galėsite atnaujinti.
AB LIETUVOS PASTAS
2021-05-10 13:31:19 IP 4ljj83r
Atsakyti
Vilma Valiūnaite 2021-05-06 15:09:03
Esu nusivylusi jūsų teikiamomis paslaugomis.Siuntėme dėžutėje siuntą, iš Kauno į kitą miestą, siunta pragulėjo savaitę Telšių skirstymo centre, ir visa sulamdyta buvo grąžinta atgal taip ir nepasiekusi adresato.Dabar turiu vėl siūsti, ir iš naujo mokėti pinigus, nors kaltė tai ne mano kad veždami sulamdė dėžutę.Tokiu atveju manau turėtų siūsti nemokamai
Laba diena,
prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Situaciją išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
AB LIETUVOS PASTAS
2021-05-10 13:29:18 IP 4ljj83r
Atsakyti
Akvilė 2021-05-05 10:01:19
Jau ne pirmą kartą susiduriu su šia situacija, kai siuntas įdeda bet kur, kur jiems patogu, o ne prie mano namų. Kokiu būdu jūs nusprendžiate, kur dėsite siuntas? Per dvi dienas gavau dvi skirtingas siuntas visiškai skirtinguose paštomatuose, skirtinguose miesto galuose. Tai kaip man tas siuntas susirinkt? Pusę dienos važinėtis po miestą vien tam, kad siuntas susirinkt iš skirtingų galų? Tai kam tas paštomatas tada prie mano namų stovi, šiaip sau? O paskui dar sms rašo, kad pasiimkite kaip galima greičiau, taip ir būna užkišti paštomatai, kai žmonės turi planuotis kada jiems pavyks per kamščius po darbų į kitą miesto galą važiuot dėl kažkokios siuntos
Sveiki,
atsiprašome dėl nepatogumų. Karantino metu dėl padidėjusio paštomatais siunčiamų siuntų skaičiaus siuntos ne visuomet telpa į gavėjams artimiausius paštomatus. Jeigu jums nėra patogi pašto siuntų nukreipimo į paštomatus paslauga, jos galite atsisakyti. Tam turėtumėte pranešti jūsų tel. numerį el.paštu info@post.lt. Jeigu vėliau nuspręsite, kad paslauga jums gali tapti patogi (pavyzdžiui, jūsų mikrorajone bus įdiegta daugiau paštomatų), pašto siuntų nukreipimo paslaugą galėsite atnaujinti.
AB LIETUVOS PASTAS
2021-05-10 13:20:27 IP 4ljj83r
Atsakyti
Viktoria 2021-05-04 21:33:05
Esu labai nepatenkinta Jūsų paslaugomis. Jau ne pirmą kartą siuntą veža ir dėda kitame rajone. Arba statykite daugiau terminalų arba kaip nors kitaip spręskite šitą problemą!!!
Laba diena,
prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Situaciją išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Stengiuosi nesirinkti jų paslaugų, bet kai tenka-dažniausiai pasigailiu.
Kai reikia važiuoti į kitą miesto galą atsiimti siuntos, supranti, kad už paslaugą mokėjai veltui.
Į e-mail neatsakinėja.
Niekam nerekomenduoju!
Mokykitės iš konkurentų.
Jolita Kočanienė
2021-05-06 19:30:02 IP 28m9u8oh
Atsakyti
Nuolat gaunu siuntas ne į tą terminalą. Rodos, kad rūpinatės ne kliento, o savo patogumu. Šiandien vėl atėjo tris sms apie tris siuntas, esančias terminaluose ne tik kad l.toli nuo namų, bet ir priešingose miesto pusėse. Pusdienį sugaišiu, kol jas susirinksiu. Jei galėčiau, visai nesinaudočiau jūsų paslaugomis. Deja, ne visuomet, siunčiantis iš užsienio, yra galimybė rinktis.
Vilma Valiūnaite
2021-05-06 15:09:03 IP 2i572m9v
Atsakyti
Esu nusivylusi jūsų teikiamomis paslaugomis.Siuntėme dėžutėje siuntą, iš Kauno į kitą miestą, siunta pragulėjo savaitę Telšių skirstymo centre, ir visa sulamdyta buvo grąžinta atgal taip ir nepasiekusi adresato.Dabar turiu vėl siūsti, ir iš naujo mokėti pinigus, nors kaltė tai ne mano kad veždami sulamdė dėžutę.Tokiu atveju manau turėtų siūsti nemokamai
Atsakyti
Jau ne pirmą kartą susiduriu su šia situacija, kai siuntas įdeda bet kur, kur jiems patogu, o ne prie mano namų. Kokiu būdu jūs nusprendžiate, kur dėsite siuntas? Per dvi dienas gavau dvi skirtingas siuntas visiškai skirtinguose paštomatuose, skirtinguose miesto galuose. Tai kaip man tas siuntas susirinkt? Pusę dienos važinėtis po miestą vien tam, kad siuntas susirinkt iš skirtingų galų? Tai kam tas paštomatas tada prie mano namų stovi, šiaip sau? O paskui dar sms rašo, kad pasiimkite kaip galima greičiau, taip ir būna užkišti paštomatai, kai žmonės turi planuotis kada jiems pavyks per kamščius po darbų į kitą miesto galą važiuot dėl kažkokios siuntos
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta Jūsų paslaugomis. Jau ne pirmą kartą siuntą veža ir dėda kitame rajone. Arba statykite daugiau terminalų arba kaip nors kitaip spręskite šitą problemą!!!
Atsakyti
Jau 3 mėnesius laukiu kada atrašysite :) Parašiau nusiskundimą ne tik čia, bet ir nurodyta paštą, bet jokio atsakymo? Gal komentaruose nurodysite kodėl neatrašote!? :))))))))))))
AB Lietuvos paštas
2021-04-30 07:13:38 IP 2i23t8jb
Atsakyti
Karolina 2021-04-29 22:21:01
buvau siunta uzsisakiusi kad ja pristatytu kurjeris i namus. o kurjeris net nesusisieke su manimi ir siunta paliko pastomate. nusivyliau...
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
AB Lietuvos paštas
2021-04-30 07:12:58 IP 2i23t8jb
Atsakyti
Veronika 2021-04-28 21:06:14
Laba diena,

Norėčiau pasiskųsti dėl siuntų surinkėjo iš paštomato. Šiandien (04.28. apie 20:20 laiką) atėjau atsispausdinti siuntos lipduko ir išsiųsti siuntą. Atsispausdinus ir užklijavus lipduką, paspaudžiau "siųsti siuntą" ir už savęs išgirdau kažkokį murmėjimą, neatkreipiau dėmesio ir toliau spaudžiau tolimesnius žingsnius ekrane ir po to išgirdau, kaip į mane kreipiasi "Alio! Dėk čia!", atsisukau ir pamačiau LP express darbuotoją, kuris labai nepatenkintas laikė priešais mane iškėlęs maišą siuntoms. Sumišusi įdėjau siuntą į maišą ir išėjau. Tačiau po to pagalvojau, kad iš kur man reikėjo žinoti, jog čia yra LP express darbuotojas (po to aišku pamačiau, jog jis suvedinėja kažką į paštomatą ir ima kitas siuntas), bet abejoju, ar pagal tvarką siuntas imantis žmogus gali paimti siuntą tiesiai iš kliento rankų (mažų mažiausiai siuntos gavėjas negalės stebėti kada siunta buvo įdėta į paštomatą), ir taip pat esu labai nusivylusi tokiu bendravimu. Jau antrą kartą sutinku šį nepakantrų ir nemandagų darbuotoją.
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
buvau siunta uzsisakiusi kad ja pristatytu kurjeris i namus. o kurjeris net nesusisieke su manimi ir siunta paliko pastomate. nusivyliau...
Atsakyti
Laba diena,

Norėčiau pasiskųsti dėl siuntų surinkėjo iš paštomato. Šiandien (04.28. apie 20:20 laiką) atėjau atsispausdinti siuntos lipduko ir išsiųsti siuntą. Atsispausdinus ir užklijavus lipduką, paspaudžiau "siųsti siuntą" ir už savęs išgirdau kažkokį murmėjimą, neatkreipiau dėmesio ir toliau spaudžiau tolimesnius žingsnius ekrane ir po to išgirdau, kaip į mane kreipiasi "Alio! Dėk čia!", atsisukau ir pamačiau LP express darbuotoją, kuris labai nepatenkintas laikė priešais mane iškėlęs maišą siuntoms. Sumišusi įdėjau siuntą į maišą ir išėjau. Tačiau po to pagalvojau, kad iš kur man reikėjo žinoti, jog čia yra LP express darbuotojas (po to aišku pamačiau, jog jis suvedinėja kažką į paštomatą ir ima kitas siuntas), bet abejoju, ar pagal tvarką siuntas imantis žmogus gali paimti siuntą tiesiai iš kliento rankų (mažų mažiausiai siuntos gavėjas negalės stebėti kada siunta buvo įdėta į paštomatą), ir taip pat esu labai nusivylusi tokiu bendravimu. Jau antrą kartą sutinku šį nepakantrų ir nemandagų darbuotoją.
AB Lietuvos paštas
2021-04-19 12:16:13 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Irena 2021-04-08 11:21:27
Kažkokia tragedija su jūsų aptarnavimu ir paslaugomis, siunta dingusi nuo kovo 23d, kas kartą paskambinus pasiteirauti dėl siuntos tenka kalbėti vis su skirtingu konsultantu, kuriam vis turiu pateikti visą informaciją, pažada paskambinti ir spėkit ar paskambina, ne nepaskambina niekas ir niekas nieko neinformuoja apie siuntą, el.paštu jie taip pat neva negali pateikti informacijos, tai ką jūs ten išviso veikiate tada?! Grąžinkite siuntą arba pinigus, kiek gi galima klientus vedžioti už nosies. Daugiau nesirinksiu jūsų paslaugų.
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
AB Lietuvos paštas
2021-04-19 12:15:48 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Violeta 2021-04-08 10:09:01
Esu labai nusivylusi. Jau vieną kartą prašiau man adresuotų siuntų nepalikinėti ne tame terminale, į kurį pageidavau gauti siuntą. Šiandien vėl gaunu žinutę, kad man adresuotą siuntą CC803282291LT pristatėte į kitą terminalą (Circle K Sausio 15-ios g.), nors buvo adresuota įTilžės g. 56B (LIDL). Už jūsų paslaugą sumokėjau pinigus ir noriu gauti tokią paslaugą, kokią užsakiau.Tikiuosi, kad tai daugiau tokie nesusipratimai nepasikartos.
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
JR 2021-04-13 16:59:31
kokybė prastėja su terminalais. Manau daugiau stengsiuosi nesinaudoti. Siuntą perkėlė į kitą paštomatą...Tai gal kitą kartą užklauskite ar palauktumėt siuntos savo paštomate (Man nebuvo skubi siunta). O dabar reiks toliau eiti ir kitur pasiimti.. Gaila nepagalvojau paprašyti į Kitą terminalą... Kelias toks pat kaip į Paštą. Tai reik susimastyt ar verta brangesne paslaugą pasinaudoti... Gaila, kad moki užtai, kad tau būtu patogu ir arti... O jie padaro pagal save...
Susidūriau su tokia pat situacija. Vietoje nurodyto paštomato adreso, pristatė į kitą, kuris visiškai man nepatogus. Nesuprantu, ar taip sunku, suderinti su klientu, juk kontaktai yra. Kažkoks absurdas.
Atsakyti
kokybė prastėja su terminalais. Manau daugiau stengsiuosi nesinaudoti. Siuntą perkėlė į kitą paštomatą...Tai gal kitą kartą užklauskite ar palauktumėt siuntos savo paštomate (Man nebuvo skubi siunta). O dabar reiks toliau eiti ir kitur pasiimti.. Gaila nepagalvojau paprašyti į Kitą terminalą... Kelias toks pat kaip į Paštą. Tai reik susimastyt ar verta brangesne paslaugą pasinaudoti... Gaila, kad moki užtai, kad tau būtu patogu ir arti... O jie padaro pagal save...
Vilius Ginevičius
2021-04-09 11:11:51 IP 2i242ajf
Atsakyti
pagalba dėl LP paštomatų tiesiog neegzistuoja
Atsakyti
Kažkokia tragedija su jūsų aptarnavimu ir paslaugomis, siunta dingusi nuo kovo 23d, kas kartą paskambinus pasiteirauti dėl siuntos tenka kalbėti vis su skirtingu konsultantu, kuriam vis turiu pateikti visą informaciją, pažada paskambinti ir spėkit ar paskambina, ne nepaskambina niekas ir niekas nieko neinformuoja apie siuntą, el.paštu jie taip pat neva negali pateikti informacijos, tai ką jūs ten išviso veikiate tada?! Grąžinkite siuntą arba pinigus, kiek gi galima klientus vedžioti už nosies. Daugiau nesirinksiu jūsų paslaugų.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi. Jau vieną kartą prašiau man adresuotų siuntų nepalikinėti ne tame terminale, į kurį pageidavau gauti siuntą. Šiandien vėl gaunu žinutę, kad man adresuotą siuntą CC803282291LT pristatėte į kitą terminalą (Circle K Sausio 15-ios g.), nors buvo adresuota įTilžės g. 56B (LIDL). Už jūsų paslaugą sumokėjau pinigus ir noriu gauti tokią paslaugą, kokią užsakiau.Tikiuosi, kad tai daugiau tokie nesusipratimai nepasikartos.
Atsakyti
Indre 2021-03-26 20:37:57
Turėjau gauti pirmenybinę siuntą, atsiėmus dovaną (rėmelį) jis buvo visas sudaužytas, rėmas perlūžęs daug kartų, nors dovana buvo įpakuota į dvigubą apsauginę plėvelę ir dar pats vokas buvo su burbuline plėvele.
Kai simtas siuntu nusileidzia ant jos kas gali buti su ja ar pagalvoji??? Galvoji tik tavo viena siunta yra ??!!!
AB Lietuvos paštas
2021-04-02 11:44:57 IP 2i23v739
Atsakyti
Kamilė 2021-03-26 23:36:51
Na ar taip turi atrodyti siunta iš paštomato? Atrodo kad butų pradaryta buvus ir sulamdyta. Tarsi siunta butu pratikrinta. Nusivylus ir pikta esu.
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
AB Lietuvos paštas
2021-04-02 11:44:39 IP 2i23v739
Atsakyti
Indre 2021-03-26 20:37:57
Turėjau gauti pirmenybinę siuntą, atsiėmus dovaną (rėmelį) jis buvo visas sudaužytas, rėmas perlūžęs daug kartų, nors dovana buvo įpakuota į dvigubą apsauginę plėvelę ir dar pats vokas buvo su burbuline plėvele.
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Noriu padekoti AB Lietuvos pastas darbuotojams uz operatyvu mano problemos su LP Express pastomatu sprendima. Linkiu Jums graziu jaukiu artejanciu Velyku svenciu, geros nuotaikos ir stiprios sveikatos!
Atsakyti
Na ar taip turi atrodyti siunta iš paštomato? Atrodo kad butų pradaryta buvus ir sulamdyta. Tarsi siunta butu pratikrinta. Nusivylus ir pikta esu.
Atsakyti
Turėjau gauti pirmenybinę siuntą, atsiėmus dovaną (rėmelį) jis buvo visas sudaužytas, rėmas perlūžęs daug kartų, nors dovana buvo įpakuota į dvigubą apsauginę plėvelę ir dar pats vokas buvo su burbuline plėvele.
Atsakyti
Esu labai nusivylus, jau antrą kartą lpexpress dingsta siunta, pirmą kartą taip ir nerado deja, aišku pinigus grąžino. Dabar vėl rodo kad kurjeris išėmė siuntą iš paštomato ir jokio judesio jau 4dienas. Aišku jau yra kreiptasi ir siuntos neva jau kažkas ieško.
AB Lietuvos paštas
2021-03-26 13:02:46 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
nokisgp 2021-03-26 08:11:55
Turbut nebutu lietuva jeigu sitaip neprofesionaliai tokios imones veiktu. Kam skirta pagalbos skiltis? Tam kad zmogus susisiektu ir issisprestu kilusius klausimus, siuo momentu klausimas toks ar musu klientas musu apgaut nebando, nes teigia, kad neatsimena kaip siunta vietoje uzregistravo, mum reik issiaiskinti kelis dalykus, bet negalima to padaryti, per 5 dienas nesugeba atsakyti i el.pasta, tai kam jus isvis susikuret ta skilti del vaizdo, jei ji net neveikia, tik dar durniau atrodo, siuntos sekimo be registruotu vartotojo nera ar isvis nera, kazkoks uzslaptintas, neaiskus ir beveik jokiu funkciju neatliekantis puslapis, keista kaip jus isvis egzistuojate, paskutinis kartas kaip naudojuos shitexpress paslaugomis.
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Turbut nebutu lietuva jeigu sitaip neprofesionaliai tokios imones veiktu. Kam skirta pagalbos skiltis? Tam kad zmogus susisiektu ir issisprestu kilusius klausimus, siuo momentu klausimas toks ar musu klientas musu apgaut nebando, nes teigia, kad neatsimena kaip siunta vietoje uzregistravo, mum reik issiaiskinti kelis dalykus, bet negalima to padaryti, per 5 dienas nesugeba atsakyti i el.pasta, tai kam jus isvis susikuret ta skilti del vaizdo, jei ji net neveikia, tik dar durniau atrodo, siuntos sekimo be registruotu vartotojo nera ar isvis nera, kazkoks uzslaptintas, neaiskus ir beveik jokiu funkciju neatliekantis puslapis, keista kaip jus isvis egzistuojate, paskutinis kartas kaip naudojuos shitexpress paslaugomis.
Atsakyti
Kristina 2021-03-21 14:05:13
Šių metų vasario mėn.22 dieną, buvo išsiųsta siunta, su pristatymu į nurodytą adresą. Siuntos sekimo numeris EB937894085LT.Šių metų vasario mėn. 23 dieną 13 val. 07 min. man paskambino kurjeris į telefoną ir pasakė kad aš ateičiau į lauką prie automobilio pasiimti siuntos. Aš paprašiau kad jis man padėtu prie buto durų siuntą. bet vairuotojas kategoriškai atsisakė man pristatyti siuntą mano nurodytu adresu ir padėti prie durų Motyvuodamas kad karantinas, ir kad prie buto durų nepristato siuntu.Aš turiu 2 grupe invalidumo, ir man sunku judėti, bet buvau priversta nueiti prie automobilio.Ne trumpai stovėjau lauke, kol vairuotojas ieškojo mano siuntos. Neradęs siuntos pasakė kad siuntos neturi, ir kad už 1.5 valandos atveš man siuntą, bet minėtos siuntos nesulaukiau.Paskui paskambinau į paštą, konsultantė buvo labai nemaloni. Papasakojau situaciją, konsultantė man pasakė, jeigu aš ne sumokėjau už siuntos užnešimą, tai todėl ir neatnešė prie buto durų. (Nors siuntą buvo nedidelė ir nedidelio svorio.) Konsultantė pasakė kad susisieks su vairuotoju dėl minėtos siuntos.Į elektroninį paštą gavau laišką, patvirtinimą kad siunta man pristatyta, nors siuntos aš negavau.Vėliau man į telefoną paskambino nepažįstama moteris ir pasakė kad jei kurjeris atvežė siuntą, kad moteris atidarė siuntą ir pamatė kad ten vaistai, patikrino adresatą ant siuntos (moters adresas buvo V.Krėvės pr- 8. o mano adresas yra V.Krėvės pr- 75.) ir paskambino man, sakė kad nežino ką daryti su svetima siunta. Aš padiktavau pašto telefoną ir pasakiau kad moteris paskambintu į paštą ir pasakytu kad kurjeris jai atidavė svetimą siuntą.Vėliau paskambinau dar kartą į paštą ir paaiškinau kad kurjeris mano siuntą atidavė visai kitam žmogui, adresu V. Krėvės pr, 8.Mano adresas ant siuntos nurodytas V. Krėvės pr.75.Vėliau 2021.03.02. šis incidentas buvo paviešintas KAUNO dienos dienraštyje.Po straipsnio laikraštyje man pradėjo kerštauti, ir siuntas į LP EXPRESS terminalus įdeda kuo toliau nuo mano namų, nors aš skambindavau į paštą ir sakiau, kad taip toli nuo namų tikrai neisiu siuntos pasiimti, ir kad perkeltu siuntą į terminalą esantį arčiau mano namų.
Kristina2021-03-21 14:05:13
Šių metų vasario mėn.22 dieną, buvo išsiųsta siunta, su pristatymu į nurodytą adresą. Siuntos sekimo numeris EB937894085LT.Šių metų vasario mėn. 23 dieną 13 val. 07 min. man paskambino kurjeris į telefoną ir pasakė kad aš ateičiau į lauką prie automobilio pasiimti siuntos. Aš paprašiau kad jis man padėtu prie buto durų siuntą. bet vairuotojas kategoriškai atsisakė man pristatyti siuntą mano nurodytu adresu ir padėti prie durų Motyvuodamas kad karantinas, ir kad prie buto durų nepristato siuntu. Aš turiu 2 grupe invalidumo, ir man sunku judėti, bet buvau priversta nueiti prie automobilio. Ne trumpai stovėjau lauke, kol vairuotojas ieškojo mano siuntos. Neradęs siuntos pasakė kad siuntos neturi, ir kad už 1.5 valandos atveš man siuntą, bet minėtos siuntos nesulaukiau. Paskui paskambinau į paštą, konsultantė buvo labai nemaloni. Papasakojau situaciją, konsultantė man pasakė, jeigu aš ne sumokėjau už siuntos užnešimą, tai todėl ir neatnešė prie buto durų. (Nors siuntą buvo nedidelė ir nedidelio svorio.) Konsultantė pasakė kad susisieks su vairuotoju dėl minėtos siuntos. Į elektroninį paštą gavau laišką, patvirtinimą kad siunta man pristatyta, nors siuntos aš negavau. Vėliau man į telefoną paskambino nepažįstama moteris ir pasakė kad jei kurjeris atvežė siuntą, kad moteris atidarė siuntą ir pamatė kad ten vaistai, patikrino adresatą ant siuntos (moters adresas buvo V. Krėvės prospektas- 8. o mano adresas yra V. Krėvės prospektas- 75.) ir paskambino man, sakė kad nežino ką daryti su svetima siunta. Aš padiktavau pašto telefoną ir pasakiau kad moteris paskambintu į paštą ir pasakytu kad kurjeris jai atidavė svetimą siuntą.Vėliau paskambinau dar kartą į paštą ir paaiškinau kad kurjeris mano siuntą atidavė visai kitam žmogui, adresu V. Krėvės prospektas, 8.Mano adresas ant siuntos nurodytas V. Krėvės pr.75.Vėliau 2021.03.02. šis incidentas buvo paviešintas KAUNO dienos dienraštyje. Po straipsnio laikraštyje man pradėjo kerštauti, ir siuntas į LP EXPRESS terminalus įdeda kuo toliau nuo mano namų, nors aš skambindavau į paštą ir sakiau, kad taip toli nuo namų tikrai neisiu siuntos pasiimti, ir kad perkeltu siuntą į terminalą esantį arčiau mano namų.
Atsakyti
Šių metų vasario mėn.22 dieną, buvo išsiųsta siunta, su pristatymu į nurodytą adresą. Siuntos sekimo numeris EB937894085LT.Šių metų vasario mėn. 23 dieną 13 val. 07 min. man paskambino kurjeris į telefoną ir pasakė kad aš ateičiau į lauką prie automobilio pasiimti siuntos. Aš paprašiau kad jis man padėtu prie buto durų siuntą. bet vairuotojas kategoriškai atsisakė man pristatyti siuntą mano nurodytu adresu ir padėti prie durų Motyvuodamas kad karantinas, ir kad prie buto durų nepristato siuntu.Aš turiu 2 grupe invalidumo, ir man sunku judėti, bet buvau priversta nueiti prie automobilio.Ne trumpai stovėjau lauke, kol vairuotojas ieškojo mano siuntos. Neradęs siuntos pasakė kad siuntos neturi, ir kad už 1.5 valandos atveš man siuntą, bet minėtos siuntos nesulaukiau.Paskui paskambinau į paštą, konsultantė buvo labai nemaloni. Papasakojau situaciją, konsultantė man pasakė, jeigu aš ne sumokėjau už siuntos užnešimą, tai todėl ir neatnešė prie buto durų. (Nors siuntą buvo nedidelė ir nedidelio svorio.) Konsultantė pasakė kad susisieks su vairuotoju dėl minėtos siuntos.Į elektroninį paštą gavau laišką, patvirtinimą kad siunta man pristatyta, nors siuntos aš negavau.Vėliau man į telefoną paskambino nepažįstama moteris ir pasakė kad jei kurjeris atvežė siuntą, kad moteris atidarė siuntą ir pamatė kad ten vaistai, patikrino adresatą ant siuntos (moters adresas buvo V.Krėvės pr- 8. o mano adresas yra V.Krėvės pr- 75.) ir paskambino man, sakė kad nežino ką daryti su svetima siunta. Aš padiktavau pašto telefoną ir pasakiau kad moteris paskambintu į paštą ir pasakytu kad kurjeris jai atidavė svetimą siuntą.Vėliau paskambinau dar kartą į paštą ir paaiškinau kad kurjeris mano siuntą atidavė visai kitam žmogui, adresu V. Krėvės pr, 8.Mano adresas ant siuntos nurodytas V. Krėvės pr.75.Vėliau 2021.03.02. šis incidentas buvo paviešintas KAUNO dienos dienraštyje.Po straipsnio laikraštyje man pradėjo kerštauti, ir siuntas į LP EXPRESS terminalus įdeda kuo toliau nuo mano namų, nors aš skambindavau į paštą ir sakiau, kad taip toli nuo namų tikrai neisiu siuntos pasiimti, ir kad perkeltu siuntą į terminalą esantį arčiau mano namų.
Atsakyti
21.03.19.Gavau žinutę, kad siunta mano yra LP EXPRESS terminale Urmo prekybos miestelyje, Pramonės pr 16. Kadangi siunta įdėta toli nuo mano gyvenamosios vietos, tai 2021.03.20.paskambinau į paštą tel-870055400 ir paprašiau kad siuntą perkeltu į paštomatą esanti arčiau mano namų (adresu V.Krėvės 97). Turiu 2 grupės invalidumą ir man būtų sunku taip toli nueiti pasiimti siuntos pasiimti į kitą rajoną.Atsiliepusi telefonu pašto darbuotoja man pasakė kad siuntą perkels į paštomatą esantį adresu V.Krėvės 97 (arčiau mano namų).Po pokalbio gavau į telefoną žinutę kad siunta išimta iš paštomato esančio Pramonės pr.16.Tos pačios dienos vakare vėl į telefoną gavau žinutę, kad mano siunta vėl įdėta į paštomatą adresu Pramonės pr.16.Aš manau kad man yra keršijama už tai kad 2021.02.23.Lietuvos pašto kurjeris mano siuntą atidavė svetimam žmogui, ir kaip aš pradėjau ieškoti savo siuntos ir tam žmogui kuriam pristatė mano siuntą patariau, kad paskambintų į LT paštą ir pasakytų kad jai kurjeris atidavė svetimą siuntą.Vėliau per didelį triukšmą atgavau savo siuntą.Vėliau dėl šio incidento buvo paviešintas šis incidentas Kauno dienos laikraštyje.Ir manau kad dėl šios priežasties man keršija ir mano siuntas įdeda į paštomatus esančius toli nuo mano gyvenamosios vietos.Ir pakartotinai mano siuntą įdėjo į tą patį paštomatą esantį toli nuo mano gyvenamosios vietos.
AB Lietuvos paštas
2021-03-19 14:25:23 IP 2i23u3u6
Atsakyti
Krristiniux 2021-03-19 11:52:15
Kažkoks košmaras, laukiu siuntos visą savaitę, pasiskambinu ir pareiskia, kad uzsisakyčiau pristatymą į namus, kiek jums kartų mokėt, jūsų reikalas kaip pristatyt laiku, nepriiminėkit siuntų jei nesugebate užtikrinti kad atvyks laiku, visais būdais stengsiuosi išvengt siuntų per lp.
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
AB Lietuvos paštas
2021-03-19 14:24:50 IP 2i23u3u6
Atsakyti
Diana 2021-03-18 19:22:05
Šiandien norėjau išsiųsti savitarnoj suformuotą užsakymą, terminale rodo lipdukas panaudotas, kaip?naujai suformavus siuntos užsakymą, tas pats.kaip gali būti ?pinigai sumokėti, siunta neišsiųsta.
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Kažkoks košmaras, laukiu siuntos visą savaitę, pasiskambinu ir pareiskia, kad uzsisakyčiau pristatymą į namus, kiek jums kartų mokėt, jūsų reikalas kaip pristatyt laiku, nepriiminėkit siuntų jei nesugebate užtikrinti kad atvyks laiku, visais būdais stengsiuosi išvengt siuntų per lp.
Atsakyti
Šiandien norėjau išsiųsti savitarnoj suformuotą užsakymą, terminale rodo lipdukas panaudotas, kaip?naujai suformavus siuntos užsakymą, tas pats.kaip gali būti ?pinigai sumokėti, siunta neišsiųsta.
Atsakyti
Noriu padėkoti ir pagirti kompaniją už tai, kad operatyviai antrą kart surado siuntą. Buvau sunerimusi, kai gavus kodą nuvažiavau atsiimti ir atsidariusi dėžutę, ten nieko nebuvo. Tada paskambinau ir pasiteiravau, kur siunta. Galvojau, kad jau dingo, tačiau kitą dieną surado, pateikė ir atsiprašė už nepatogumus. Visiems visko įvyksta ir reikia turėti tik kantrybės. Man pasisekė ir ačiū už operatyvumą. Sėkmės ir kantrybės darbuose!
Atsakyti
AB Lietuvos paštas 2021-03-17 11:39:04
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
Kas iš to? Ar jūs patys nematote, kokie atsiliepimai? Išvadas darykite, o ne "susisiekite..."
AB Lietuvos paštas
2021-03-17 11:39:04 IP 2i23viqe
Atsakyti
Lina 2021-03-16 19:21:39
Šiandien 10 minučių, kol ištraukiau sugrūstą siuntinį iš terminalo.. Kas kompensuotų, jei būtų dužus daiktas, sugadinta avalynė ir pan? Aplenksiu jus iš tolo, kiek įmanoma. Nesiūlykit rašyt pretenziją, nes pusę valandos neina įkelt nei foto, nei pretenzijos. Tfu tokį jūsų darbą...
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
AB Lietuvos paštas
2021-03-17 11:38:42 IP 2i23viqe
Atsakyti
Kluentė 2021-03-14 12:59:33
Šiandien radau tuščią išdraskytą siuntą, turinys pavogtas
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
AB Lietuvos paštas
2021-03-17 11:38:19 IP 2i23viqe
Atsakyti
E 2021-03-13 18:34:30
Situacija tokia kad gavau siunta i paštomata o aš išvykes kelioms dienoms, galėsiu atsiimt tik paskutines saugojimo dienos vakara o rašo kad saugos iki 14 h... gal kas susidūret per kiek laiko atgal jie susirenka siuntas ir kur po to reiks vykt atsiimt ? Aciu
Laba diena,

visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt, ar palikti žinutę socialiniame tinkle Facebook. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
AB Lietuvos paštas
2021-03-17 11:35:42 IP 2i23viqe
Atsakyti
Andrius 2021-03-12 15:00:52
LT572143682NL.Kada bus pristatyta jau nusibodo laukti.
Laba diena, nuoširdžiai atsiprašome už patirtus nepatogumus. Visą šią informaciją pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt. Išsiaiškinsime situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Šiandien 10 minučių, kol ištraukiau sugrūstą siuntinį iš terminalo.. Kas kompensuotų, jei būtų dužus daiktas, sugadinta avalynė ir pan? Aplenksiu jus iš tolo, kiek įmanoma. Nesiūlykit rašyt pretenziją, nes pusę valandos neina įkelt nei foto, nei pretenzijos. Tfu tokį jūsų darbą...
Atsakyti
Šiandien radau tuščią išdraskytą siuntą, turinys pavogtas
Atsakyti
v***s, šiandien radau tokią siuntą paštomate

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Globali siunta
eSiuntimas - siuntų, krovinių siuntimo platforma

Adresas: A. Sabaliausko g. 2, LT-46499 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
ESIUNTIMAS.LT - tai šiuolaikiška ir patogi siuntų siuntimo platforma. Siųskite siuntas saugiai, greitai, patogiai ir už optimalią kainą! Mes siūlome aukštos reputacijos, pripažintus tarptautinius vežėjus, kurie sudės visas pastangas Jūsų “siuntinių pasaulio” norams įgyvendinti. Teikiamos siuntų paslaugos: Siunčiame...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Epso-G" pajamos šiemet augo 21%
"Epso-G" pajamos šiemet augo 21% 05-13 19:55
Valstybės valdoma elektros ir dujų perdavimo grupė "Epso-G" per tris šių metų mėnesius gavo 83,8 mln. Eur pajamų – tai 20,8% daugiau nei pernai tuo pačiu metu (69,4 mln. Eur).
"Volvo Cars" grįžta prie planų surengti IPO Stokholme
"Volvo Cars" grįžta prie planų surengti IPO Stokholme 05-13 19:24
Švedijos automobilių gamintoja "Volvo Cars", priklausanti Kinijos "Zhejiang Geely Holding Group", svarsto surengti pradinį viešą akcijų siūlymą (IPO) Stokholmo vertybinių popierių biržoje kiek...
Portugalijoje atidarytas ilgiausias pasaulyje "beždžionių tiltas"
Portugalijoje atidarytas ilgiausias pasaulyje "beždžionių tiltas" 05-13 18:52
Šiaurės Portugalijoje, Aveiro rajone netoli Porto, gegužės pradžioje atidarytas 516 m ilgio "516 Arouca" tiltas, ilgiausio pasaulyje kabamojo pėsčiųjų tilto rekordą (494 m) paveržęs iš Charleso...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Pfizer 39,69 +0,86%
Chevron 107,37 +0,63%
AutoZone 1495,88 +0,05%
ConocoPhillips 55,69 -0,05%
Xerox 22,85 -4,71%
Hewlett-Packard 31,95 -4,88%
Macy's 16,39 -4,99%
Western Digital 64,38 -5,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 3,68 +0,55%
Jautiena 4,72 +1,29%
Dyzelis 1,85 +3,35%
Anglis 94,92 +9,43%
Nafta 65,28 +0,55%
Ryžiai 525,00 -5,75%
Varis 8988,25 +6,11%
Sidabras 25,65 -6,01%