VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Baltic Post

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie UAB "Baltic Post"

LP EXPRESS

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Baltic Post"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Išvis nesuprantu, šios įmonės.
Visi dirba tragiškai, tiek žmonės atsakinėjantys skambučius, tiek tie kurie atsakinėja elektroninius laiškus.
Siunčiau siuntą į kitą miestą ir ji taip ir nebuvo pristatyta, buvo paimta ir vėl įdėta į tą patį paštomatą, žmogus gavo žinutę jog jo siunta pristatyta ne į Kauną, o į Panevėžį ir tai žinutė gauta, kai siunta jau buvo kažkieno pasiimta... Parašius kokia problema atstiko, gavau atsakymą du žodžius jog žmogus ją pasiemė, o apie tokį dalyką kaip žalos atlyginimas galiu net negalvoti. Nesuprantu ar jie nesupranta, kad čia jau gaunasi ne tik paslaugos nesuteikimas už kurią sumokėti pinigai, bet ir nusikaltimas, vagystė.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-02-20 09:16:18 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Ieva 2019-02-19 19:49:25
Suvedusi pin kodą ir atsidarius durelėm siuntinio nėra paskambinus paklausti kur siunta sakė išsiaiškins ir pskambins tai skambiną jau mėnuo.Gerai kad siunta menkavertė neverta vargti, ankščiau taip nėra buvę jei dar kartą bus taip nebesinaudosiu lp paštomatu.Linkiu pasitaisytį
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Suvedusi pin kodą ir atsidarius durelėm siuntinio nėra paskambinus paklausti kur siunta sakė išsiaiškins ir pskambins tai skambiną jau mėnuo.Gerai kad siunta menkavertė neverta vargti, ankščiau taip nėra buvę jei dar kartą bus taip nebesinaudosiu lp paštomatu.Linkiu pasitaisytį
Atsakyti
Gruodžio 17d t.y prieš šventes siunčiau siuntinį LPexpress paštomatu savanorių pr 255, Kaunas. Naudojausi pirmą kartą šia siuntų tarnyba ir paskutinį, nes prekė į Vilnių Lukšio g., taip ir nenukeliavo, susisiekus su bendruoju telefonu kuriuo buvo labai sunku prisiskambinti 25 min teko laukti ir aišku skambučiai mokami, šiaip ne taip atsiliepė mergina pasakiau situacija vietą, laiką visus duomenis ir pan., pasakė kad peržiūrės kameras ar tikrai tą siuntą įdėjau ir ar ją paėmė kurjeris ir tada mane informuos kaip kas... Tai va jau dabar 2019 metai Vasario 18 diena, nei telefonu, nei el.paštu jokių žinių negaunu... Blogiausia tai yra chronika kuri dirba pas juos su jais ir vagia, bet niekas nieko nesiima, kad juos sučiupti, nes gi visur yra kameros ir pašto terminaluose ir prie paštomatų ir paštuose, bet kažkas tiesiog toleruoja tas vagystes.... Uždaryti išvis visą tą Lietuvos vagių tarnyba.
Atsakyti
Baltic Post, LP EXPRESS 2019-02-12 14:02:40
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atstovauju įmonę, kuri naudojasi kelių kurjerių paslaugomis. Norėjau parašyti ir aš atsiliepimą apie pastaruoju metu vis prasčiau dirbančius LP Express, nepristatančius siuntų laiku. bet mane APSTULBINO ŠIS LP EXPRESS ATSAKYMAS šiai klientei. Nors ji viską, įskaitant siuntos numerį, pagal kurį LP Express gali pasitikslinti visą istoriją, pateikė šiame atsiliepime, iš jos reikalaujama papildomai vargti ir rašyti oficialią pretenziją el.paštu! Taip elgiasi nemažai įmonių, kurios stengiasi nekreipti dėmesio į klientus - juk ne kiekvienas turės pakankamai laiko ir atkaklumo rašinėti oficialius laiškus. Įmonės branginančios klientus reaguoja ir į skundus telefonu. Ignoruojančios - reikalauja rašyti oficialius laiškus.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-02-12 14:02:40 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Julija 2019-02-11 11:42:28
Sveiki,
Sesuo iš pigu.lt užsakė prakę ir apmokėjo kurjerį kad šis siuntą pristatytų į namus. Šiandiena gavau žinutę jog atvež siuntinį. Po poros valandų gavau žinutę jog man neprisiskambino nors niekas man neskambino. Beabejo tuoj pat susisiekiau nurodytu numeriu. Skambinau penkiskart ir niekas man neatsiliepė. Kol skambinėjau man ateina žinutė kad siusntą kurjeris numėtė paštomate. Kodėl kurjeris nepristatė siuntos nurodytu adresu? Numeris kuris nekėlė man 861134571. Siuntos numeris EB888917454LT.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-02-12 14:01:47 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Kaunietis 2019-02-11 10:17:56
Meluoja ir neraudonuoja !!!! Šiandien ryte, prieš gerą valandą, pažiūrėjau kur siunta, sėdžiu, laukiu. Pažiūriu dabar - jau įrašas, kad siuntos pristatyti nepavyko. Paskambinus pasakė, kad kurjeris manęs nerado. Tai aš- ką, teliportavausi kažkur sėdėdamas savo kėdėje nurodytu adresu))))). Tarnybos darbas baisus, ir tai jau ne pirmą kartą. Bėda, kad siuntėjas siunčia. Pats niekada su tokiomis istorijomis tarnybos nesirinkčiau. Tad jei galit, aplenkit šitą servisą jei nenorit "galvos skausmo" su savo siuntos paieška ir gavimu.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Sveiki,
Sesuo iš pigu.lt užsakė prakę ir apmokėjo kurjerį kad šis siuntą pristatytų į namus. Šiandiena gavau žinutę jog atvež siuntinį. Po poros valandų gavau žinutę jog man neprisiskambino nors niekas man neskambino. Beabejo tuoj pat susisiekiau nurodytu numeriu. Skambinau penkiskart ir niekas man neatsiliepė. Kol skambinėjau man ateina žinutė kad siusntą kurjeris numėtė paštomate. Kodėl kurjeris nepristatė siuntos nurodytu adresu? Numeris kuris nekėlė man 861134571. Siuntos numeris EB888917454LT.
Atsakyti
Meluoja ir neraudonuoja !!!! Šiandien ryte, prieš gerą valandą, pažiūrėjau kur siunta, sėdžiu, laukiu. Pažiūriu dabar - jau įrašas, kad siuntos pristatyti nepavyko. Paskambinus pasakė, kad kurjeris manęs nerado. Tai aš- ką, teliportavausi kažkur sėdėdamas savo kėdėje nurodytu adresu))))). Tarnybos darbas baisus, ir tai jau ne pirmą kartą. Bėda, kad siuntėjas siunčia. Pats niekada su tokiomis istorijomis tarnybos nesirinkčiau. Tad jei galit, aplenkit šitą servisą jei nenorit "galvos skausmo" su savo siuntos paieška ir gavimu.
Atsakyti
Sveiki. uzsisakiau is internetines parduotuves. uzsakymas buvo issiustas 3 siuntomis. turejo pristatyti per 1-2 dienas. viena siuntini pristate laiku kiti 2 iki siol skirstymo centruose vienas Vilniuje kitas Kaune jau 2savaites. rasiau nurodytu gmail. rase aiskinsimes jau eina antra savaite ir tas pats tebera. nusiunciau sekimo numerius ir kitus duomenis kuriu prase ir siandien vel jiems parasius atrase jog vienos siuntos neranda todel negali pristatyti. o nusiunciau sekimo nr. kur aiskiai matosi kad siuntos skirtingose miestose todel ir nerandabet nesusisiekia su kitu miestu jog issiaiskintu.
Atsakyti
Nesiūlau niekam naudotis LP EXPRESS paslaugomis, pats prasčiausias kurjerių tinklas. Sugebėjo pradanginti mūsų klientės siuntą ir dabar net nesiteikia atsakyti į skundą (nors žadėjo atsakyti per 14 k.d.) ar suteikti kompensaciją. Turbūt tik per teismą pavyks ką nors išsireikalauti. Nesirinkite LP EXPRESS, rinkitės kitus siuntų vežėjus, sumokėsite daugiau, tačiau bent jau bus kokybė bei patikimumas.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-30 08:07:17 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Jolita 2019-01-29 19:48:32
Laba diena, šiandiena buvo atvežtas siuntinys į S.Stanevičiaus 110 g. Esam labai pasipiktinę kurjerio poelgiais, ir darbu. Kuris nenorėjo pristaytį siuntinio į namus, sakydamas "į šitą baraką neisiu", nors buvo pasakytas ir durų kodas. Labai nemandagus. Tokie žmonės, manau išvis negali dirbti su klientais. Ačiū.

Pagarbiai, Jolita
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Laba diena, šiandiena buvo atvežtas siuntinys į S.Stanevičiaus 110 g. Esam labai pasipiktinę kurjerio poelgiais, ir darbu. Kuris nenorėjo pristaytį siuntinio į namus, sakydamas "į šitą baraką neisiu", nors buvo pasakytas ir durų kodas. Labai nemandagus. Tokie žmonės, manau išvis negali dirbti su klientais. Ačiū.

Pagarbiai, Jolita
Atsakyti
Kiek galima laukti siuntos? Užsisakiau siuntimą per čia, nes maniau jog gausiu greičiau, nes siunta labai svarbi, bet esu labai nusivylusi. Jau 5 diena siunta skirstymo centre Kaune. Nejaugi taip sunku paimti iš to centro ir pristatyti į terminalą, kuris taip pogi yra Kaune. Jei taip sunku, tai pateikite info kur tas skirstymo centras ir žmogus pats nuvažiuos atsiimti, nes laukti, kai siuntos net nesiteikia pristatyti yra košmaras. Į el pašta nieka irgi nesiteikia atrašyti.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-24 17:00:06 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Sandra 2019-01-24 09:24:21
Negavau pranesimo kad siunta terminale. Padiskambinus kazkokia neadekvati operatore pareiske neturinti man ka pasakyti:)))) pasake matyt esu uzsiblokavusi ju nr:)))) kai tuo tarpu gavau sms su kita siunta. Zodziu kalti visi tik ne jus:)))))) nusiunciau foto kad nera uzblokuotu tel mano telefone. Siunta isimta. Su manim nesusiekia niekas nei atrado nei skambina kaip zadejo.nei atsiimti siunta dabar nei ka. Sy karta kreipsiuos y vartotoju teises su yrodymais is operatoriaus kad negavau sms ir kad neturiu uzblokuotu nr, atsibodot. Moki uz paslauga ir jos negauni.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Negavau pranesimo kad siunta terminale. Padiskambinus kazkokia neadekvati operatore pareiske neturinti man ka pasakyti:)))) pasake matyt esu uzsiblokavusi ju nr:)))) kai tuo tarpu gavau sms su kita siunta. Zodziu kalti visi tik ne jus:)))))) nusiunciau foto kad nera uzblokuotu tel mano telefone. Siunta isimta. Su manim nesusiekia niekas nei atrado nei skambina kaip zadejo.nei atsiimti siunta dabar nei ka. Sy karta kreipsiuos y vartotoju teises su yrodymais is operatoriaus kad negavau sms ir kad neturiu uzblokuotu nr, atsibodot. Moki uz paslauga ir jos negauni.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-23 09:40:41 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Zemietis 2019-01-21 08:55:13
Kaip glima gaut informacija apie siunta jeigu nuo 8.00 iki 9.00 val.neymanoma dasiskambint du signalai ir isijungia telefonas.NESUPRANTAMA KAIP DIRBAMA NESISKAITYMAS SU KLIENTAIS. Okai dasiskambysiu pasakys kad buvo atvyke tik nerado namuose.Geras pasiaiskinimas.Esa buve taip.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-23 09:40:16 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Arunas 2019-01-16 16:38:49
Pristatymo kokybe apgailetina. Turiu gauti siunta diena pries tai gavau zinute, kad man pristatys sekancia diena. Nurodytas buvo telefono numeris del informacijos. Norejau pasiskambinti suzinoti laika kada atvez, prisiskambinnti neimanoma nekelia. Sekancia diena, nespejau atsiliepti, po to vis bandziau perskambinti niekas nesiteige atsiliepti. Susisiekiau su siuntu tarnyba, ten jie nieko negalejo atsakyti. Po valandos gavau zinute kad sunta pristatys, dar sekancia diena. vel bandau susiskambinti del laiko, nekelia arba atmeta skambuti. Vel skambinu i siuntu tarnyba, atsakymas lygus nuliui, nieko negali padeti. Tai gaunasi kad, kurjeris kaip dievas, Man reikia laikyti rageli prie ausies 24 valandas per para ir laukti pono skambucio.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Kaip glima gaut informacija apie siunta jeigu nuo 8.00 iki 9.00 val.neymanoma dasiskambint du signalai ir isijungia telefonas.NESUPRANTAMA KAIP DIRBAMA NESISKAITYMAS SU KLIENTAIS. Okai dasiskambysiu pasakys kad buvo atvyke tik nerado namuose.Geras pasiaiskinimas.Esa buve taip.
Atsakyti
Pristatymo kokybe apgailetina. Turiu gauti siunta diena pries tai gavau zinute, kad man pristatys sekancia diena. Nurodytas buvo telefono numeris del informacijos. Norejau pasiskambinti suzinoti laika kada atvez, prisiskambinnti neimanoma nekelia. Sekancia diena, nespejau atsiliepti, po to vis bandziau perskambinti niekas nesiteige atsiliepti. Susisiekiau su siuntu tarnyba, ten jie nieko negalejo atsakyti. Po valandos gavau zinute kad sunta pristatys, dar sekancia diena. vel bandau susiskambinti del laiko, nekelia arba atmeta skambuti. Vel skambinu i siuntu tarnyba, atsakymas lygus nuliui, nieko negali padeti. Tai gaunasi kad, kurjeris kaip dievas, Man reikia laikyti rageli prie ausies 24 valandas per para ir laukti pono skambucio.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-16 09:27:07 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Olese 2019-01-15 11:10:52
Prastos kokybės paslaugos. Jau kelintą kartą siunta nepristatoma, nes, atseit nenurodytas gavėjo telefono numeris, nors numeris aiškiai nurodytas gražiais skaičiais. Kurjeris grubus. Mėto replikas tipo:" rankų, kojų neturit, kad negalit nusileist siuntinio?" Meluoja, kad skambino, bet niekas neatsiliepė, arba nieko nebuvo namuose.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Prastos kokybės paslaugos. Jau kelintą kartą siunta nepristatoma, nes, atseit nenurodytas gavėjo telefono numeris, nors numeris aiškiai nurodytas gražiais skaičiais. Kurjeris grubus. Mėto replikas tipo:" rankų, kojų neturit, kad negalit nusileist siuntinio?" Meluoja, kad skambino, bet niekas neatsiliepė, arba nieko nebuvo namuose.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-14 09:33:47 IP 194.33.96.242
Atsakyti
AAA 2019-01-11 12:17:40
gavau sms 2019.01.09 kad man palikta siunta terminale. Atejus ir suvedus koda, atsidare dureles, o viduje buvo tuscia. Siuntos nebuvo. paskambinau benduoju numeriu taip problemos neissprende, bet pazadejo informuoti kui skubiau. Neinformavo. 2019.01.10 skambinau.Vel jokiu aiskiu atsakymu. Siandiena 2019.01.11 Neturiu nei siuntos, nei pinigu uz siunta, nei tikslaus atsakymo ko imsis, kad isspresti situacija, nors minejau, kad siuntos turinys man reikalingas skubiai. Imones devizas - Jusu siunta svarbiausia...o mano siunta pradangino ir net nesitekia aiskiai pasakyti kokiu veiksmu imsis isspresti sia problema.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
gavau sms 2019.01.09 kad man palikta siunta terminale. Atejus ir suvedus koda, atsidare dureles, o viduje buvo tuscia. Siuntos nebuvo. paskambinau benduoju numeriu taip problemos neissprende, bet pazadejo informuoti kui skubiau. Neinformavo. 2019.01.10 skambinau.Vel jokiu aiskiu atsakymu. Siandiena 2019.01.11 Neturiu nei siuntos, nei pinigu uz siunta, nei tikslaus atsakymo ko imsis, kad isspresti situacija, nors minejau, kad siuntos turinys man reikalingas skubiai. Imones devizas - Jusu siunta svarbiausia...o mano siunta pradangino ir net nesitekia aiskiai pasakyti kokiu veiksmu imsis isspresti sia problema.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-10 09:13:32 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Viktorija 2019-01-09 18:49:32
Na ir lygis LPEXPRESS, siuntos nepristatys, nes nespeja kurjeris visu siuntu suvezioti. Paliks siuntu terminale. Uzsisakiau produktus, kuriems minusine temperatura netinka. Uzsals, paskui atsils ir galesiu i siuksliu deze mesti. Net nezinau ko jums palinketi...
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-10 09:05:16 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Na ir lygis LPEXPRESS, siuntos nepristatys, nes nespeja kurjeris visu siuntu suvezioti. Paliks siuntu terminale. Uzsisakiau produktus, kuriems minusine temperatura netinka. Uzsals, paskui atsils ir galesiu i siuksliu deze mesti. Net nezinau ko jums palinketi...
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-08 10:21:22 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Liuka 2019-01-07 16:05:22
Atejo pranesimas, kad gavau siunta i LP expres Savanoriu g. 180 Vilniuje. Gavau lapeli 2018.01.04. Ateiniu siandien t.y 2018.01.07 ant duru kaba lapukas, kad jie issikelia i kita vieta....!!!!!!!!!!!!! cia normalu? aplamai cia nera mano puseje tas Savanoriu g 180, Pastas yra kitame rajone, sis man nei priskrtas nei ka.... Nukreipe ten, ok, sventes ir t.t nebuvo vietu mano paste, nuvaziavau, o cia dovanele irgi. Ragelio aisku niekas nekelia, ir pranesime nieko nebuvo nurodyta. Tai as po visa miesta ieskosiu savo siuntos? Jei net nesugeba ragelio pakelt... Zodziu... Siaubas kazkoks.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Atejo pranesimas, kad gavau siunta i LP expres Savanoriu g. 180 Vilniuje. Gavau lapeli 2018.01.04. Ateiniu siandien t.y 2018.01.07 ant duru kaba lapukas, kad jie issikelia i kita vieta....!!!!!!!!!!!!! cia normalu? aplamai cia nera mano puseje tas Savanoriu g 180, Pastas yra kitame rajone, sis man nei priskrtas nei ka.... Nukreipe ten, ok, sventes ir t.t nebuvo vietu mano paste, nuvaziavau, o cia dovanele irgi. Ragelio aisku niekas nekelia, ir pranesime nieko nebuvo nurodyta. Tai as po visa miesta ieskosiu savo siuntos? Jei net nesugeba ragelio pakelt... Zodziu... Siaubas kazkoks.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-07 08:29:07 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Sergej 2019-01-05 23:05:20
Kaip ANEKDOTAS. Bandau suprasti kokiu principu veikia sita sistema :-/ Gaunu dvi SMS kad mano dvi siuntos jau terminale. Oho, galvoju, taip greitai?! Ateinu, sumoku 1 EUR, atsidare deze, o ten tuscia ir tos dezes neimanoma uzdaryti. Galvoju, gal dvi siuntas idejo i viena deze. Sumoku dar 1 EUR, bet kita deze is viso neatsidare. Griztu namo ir matau pagal numerius kad tos dvi siuntos dar nepaliko Kinijos. Bet i Lietuva neseniai atkeliavo visai kitos dvi mano siuntos, del kuriu kolkas tyla :-/
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-07 08:28:26 IP 194.33.96.242
Atsakyti
algimantas 2019-01-04 20:51:49
Pristatymas LP Express kurjeriais yra siaubingas, niekam nerekomenduojiu is Vilniaus siunta aina 18d,
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-07 08:26:45 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Karolina 2019-01-04 10:39:56
Esu nusivylusi lp express kurjeriais, pikti, nemalonūs ir neatlieka savo darbo! Susimokėjau, kad pristatytų iki namų ir per vieną dieną. Paskambinęs kurjeris man pareiškė, atvažiuoti pasiimti ten ir ten, nes jis nevažinės dėl manęs į kažkokį "kaimą", sakau aš sumokėjau už pristatymą į namus, jis man pareiškė, kad gali tik pirmadienį atvežt, nes daug siuntų. Po galais aš jam moku už tai, kad gaučiau per dieną ir namo.. turėjau važiuoti +10km, tai kam man mokėti jei dar pati turiu važiuoti? Ir šiaip kam dirbti darbą jei esi juo nepatenkintas?
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Kaip ANEKDOTAS. Bandau suprasti kokiu principu veikia sita sistema :-/ Gaunu dvi SMS kad mano dvi siuntos jau terminale. Oho, galvoju, taip greitai?! Ateinu, sumoku 1 EUR, atsidare deze, o ten tuscia ir tos dezes neimanoma uzdaryti. Galvoju, gal dvi siuntas idejo i viena deze. Sumoku dar 1 EUR, bet kita deze is viso neatsidare. Griztu namo ir matau pagal numerius kad tos dvi siuntos dar nepaliko Kinijos. Bet i Lietuva neseniai atkeliavo visai kitos dvi mano siuntos, del kuriu kolkas tyla :-/
Atsakyti
Pristatymas LP Express kurjeriais yra siaubingas, niekam nerekomenduojiu is Vilniaus siunta aina 18d,
Atsakyti
Pristatymas LP Express kurjeriais yra siaubingas, konkrečiau kaip veikia pati sistema. Komentarą- atsiliepimą rašau pirmą kartą. Prieš šventes išsiųstą siuntą iš Švedijos, kur priduodant siuntą niekas net neprašė nurodyti telefono numerio. Negana to, kad siunta buvo pristatinėjama neprotingai ilgą laiką (iš Kinijos ko gero greičiau siuntos atvyksta). Skambinant ir teiraujantis konsultantai yra visiškai neįgalūs girdėti ir suprasti situacijos. Atsakinėja techniškai ir kad tik užglaistyti, bet neišspręsti. Tad mūsų siunta (dovana vaikui nuo Kalėdų Senelio) sukėlė daug nusivylimo. Priežastis buvo "blogai nurodytas telefono numeris", kurio niekas išsiunčiant net neprašė. Ir skambinant ir prašant siuntą pristatyti vėliausiai iki ketvirtadienio (nes penktadienį išvykstame) į tai irgi nebuvo atsižvelgta. Kurjeris paskambino penktadienio rytą, teigdamas, kad netrukus pristatys. Dirbu didelėje įmonėje ir priimu sprendimus dėl logistikos. Tad ši patirtis paskatino daryti pokyčius ir įmonėje Nes čia irgi begalė klaidų ir nesusipratimų būna. P.S. nerašykite prašau man savo šablono "prašome rašyti į info@..." Nes skambinau ir kreipiausi į jus ir ne kartą, tad neveikia ir nepadeda.
Atsakyti
Esu nusivylusi lp express kurjeriais, pikti, nemalonūs ir neatlieka savo darbo! Susimokėjau, kad pristatytų iki namų ir per vieną dieną. Paskambinęs kurjeris man pareiškė, atvažiuoti pasiimti ten ir ten, nes jis nevažinės dėl manęs į kažkokį "kaimą", sakau aš sumokėjau už pristatymą į namus, jis man pareiškė, kad gali tik pirmadienį atvežt, nes daug siuntų. Po galais aš jam moku už tai, kad gaučiau per dieną ir namo.. turėjau važiuoti +10km, tai kam man mokėti jei dar pati turiu važiuoti? Ir šiaip kam dirbti darbą jei esi juo nepatenkintas?
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-04 08:54:36 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Reda 2019-01-03 13:35:49
Nerekomenduoju lp.exspres.nemandagus kurjeris.As moku už atvežimą i namus pinigus Nesulaukus tą dieną kada buvo parasyta kitą dieną jis man nesugeba atvežti kelių kilometrų i kitą vietą.Pats nusprendė, kad aš atsisakau siuntos.Vaikai laukė dovanų ir teko is naujo užsisakyti ir mokėti brangiau.Per kažkokį piktą kurjerį.Niekada to nebuna su kitomis siuntų tarnybomis.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Nerekomenduoju lp.exspres.nemandagus kurjeris.As moku už atvežimą i namus pinigus Nesulaukus tą dieną kada buvo parasyta kitą dieną jis man nesugeba atvežti kelių kilometrų i kitą vietą.Pats nusprendė, kad aš atsisakau siuntos.Vaikai laukė dovanų ir teko is naujo užsisakyti ir mokėti brangiau.Per kažkokį piktą kurjerį.Niekada to nebuna su kitomis siuntų tarnybomis.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-03 09:02:52 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Zaneta 2019-01-02 19:15:35
Gruodzio 19 buvo man issiustas kavos aparatas, iki siol negavau ir patys jie nezino kur siunta randasi -ar sandelyje ar pas kurjeri, kiek skambinu vis tas pats atsakymas -dar negavome atsakymo is sandelio...baisu, pamete siunta ir nesiskubina jos ieskoti
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Gruodzio 19 buvo man issiustas kavos aparatas, iki siol negavau ir patys jie nezino kur siunta randasi -ar sandelyje ar pas kurjeri, kiek skambinu vis tas pats atsakymas -dar negavome atsakymo is sandelio...baisu, pamete siunta ir nesiskubina jos ieskoti
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-02 08:32:41 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Inga 2018-12-31 11:35:54
Labai punktualus pristatymas, malonus kurjeris. Pristatyta laiku net Šventiniu laikotarpiu. Rekomenduoju.
Laba diena,

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkinta aptarnavimu ir paslaugų kokybe.
Atsakyti
Ne įmonė, o kažkoks nesusipratimas!
Siunčiau prieššventiniu laikotarpiu labai daug siuntų terminalais ir galiausiai viena siunta dingo! Žmogus negavo savo užsakytos prekės Kalėdoms, teko pinigus grąžinti ir atsiprašyti. O su lpexpress buvo taip... Skambinau, sake ieskosim, nes ceki apmokejimo su koduku turiu.. Na ka kiek paklausiu tiek sako neradom. Po to susirasinejimas vyko el pastu. Vis nerado, kol galiausiai po ilgos tylos parase SIUNTA RASTA ir daugiau nieko! Tada puoliau rasyti kaip man ja atgauti??? Kada??? Tik nesiuskit zmogui, nes jam po svenciu siuntos nebereikia, grazinkit man, tai atsakymas buvo tik vienu zodziu: GRAZINSIM. ir daugiau nieko!!! Vis klausiau kada ir vis prasiau, kad tik nesiustu zmogui o grazintu man... Patvirtino, kad taip ir bus. Ir ka jus manot??! Siunta jau pas zmogu!!! Prasiau, kad grazintu man, bet... Tai paklausus el pastu ka jus darot...? Atrase tik, nebespejom sustabdyti siuntos... As be zodziu... Paklausus kur ieskoti teisybes, kur rasyti ir kam skunda visiska tyla... Tik pasiraso kazkokia Kristina. As du kartus jau uz siuntima sumokejau, pirmaji kad siunta zmogui issiusciau, nors kai pamete lpexpress mano siunta prasiau niekur nebesiusti, ir antraji kad zmogus man parsiustu siunta... Bet kaip supratau noekas net nesiruosia man nieko kompensuoti!!! Daugiau niekada nesinaudosiu ju paslaugomis ir savo klientams nerekomenduosiu! Ir lpexpress galit man nerasyti kad el pastu parasyciau siuntos koduka ir viska issiaiskinsit, jusu ta konsultante jau isvede is kantrybes, nieko net neskaito ka rasau ir net nereaguoja!
Atsakyti
Labai punktualus pristatymas, malonus kurjeris. Pristatyta laiku net Šventiniu laikotarpiu. Rekomenduoju.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-12-31 09:28:43 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Ernesta 2018-12-28 09:45:25
Negana kad sugadino sventes nes turejo 14d Gruodzio pristatyti, tai dar atsiunte zinute kad jau bus 27d Gruodzio bus pas mane atvezta ir ka jus sau manote darbo diena i pabaiga ir nieko nera, va tai tau ir kurjeriu tarnyba - dar nesu susidurusi su tokia nepareiginga kurjeriu tarnyba. Kitos kurjeriu tarnybos visada susiekia, susitaria ar pan bendrauja na bet LP express tai atrodo kad nezinotu kas yra toks dalyka kaip bendravimas, komunikacija, klientu aptarnavimas.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Negana kad sugadino sventes nes turejo 14d Gruodzio pristatyti, tai dar atsiunte zinute kad jau bus 27d Gruodzio bus pas mane atvezta ir ka jus sau manote darbo diena i pabaiga ir nieko nera, va tai tau ir kurjeriu tarnyba - dar nesu susidurusi su tokia nepareiginga kurjeriu tarnyba. Kitos kurjeriu tarnybos visada susiekia, susitaria ar pan bendrauja na bet LP express tai atrodo kad nezinotu kas yra toks dalyka kaip bendravimas, komunikacija, klientu aptarnavimas.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-12-28 08:47:08 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Renata 2018-12-27 13:46:06
Sveiki. 2018.12.19 d. į paštomatą įdėjau siuntinuką ir net nepagalvojau, kad tas siuntinukas nenusiskenuos į sistemą ir jį bus sunku paskui surasti...Deja dar iki šiol laukiu kol su manim susisieks pašto darbuotojas ir informuos kas su mano siunta....labiausiai skaudu, kad pašto kurjeris, tuo metu buvęs prie paštomato, patvirtino kad viskas ok, mano siunta įdėta ir daugiau nieko daryt nereikia...o tuo metu tas paštomatas jau streikavo, nes vis ekrane degė įspėjimas jog atidarytos durelės..man gaila ne tiek tų pinigų sumokėtų už siuntą ir ne tiek tos dovanos...bet gaila kad žmogui, turėjusiam gauti šią dovanėlę nieko neteko gauti...
O pašto darbuotojų abejingumas iš vis kelia man slogias mintis..daugiau niekada nesiųsiu savo laiškų ir siuntų per LP EXPRESS ir LIETUVOS PAŠTĄ!!!
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki. 2018.12.19 d. į paštomatą įdėjau siuntinuką ir net nepagalvojau, kad tas siuntinukas nenusiskenuos į sistemą ir jį bus sunku paskui surasti...Deja dar iki šiol laukiu kol su manim susisieks pašto darbuotojas ir informuos kas su mano siunta....labiausiai skaudu, kad pašto kurjeris, tuo metu buvęs prie paštomato, patvirtino kad viskas ok, mano siunta įdėta ir daugiau nieko daryt nereikia...o tuo metu tas paštomatas jau streikavo, nes vis ekrane degė įspėjimas jog atidarytos durelės..man gaila ne tiek tų pinigų sumokėtų už siuntą ir ne tiek tos dovanos...bet gaila kad žmogui, turėjusiam gauti šią dovanėlę nieko neteko gauti...
O pašto darbuotojų abejingumas iš vis kelia man slogias mintis..daugiau niekada nesiųsiu savo laiškų ir siuntų per LP EXPRESS ir LIETUVOS PAŠTĄ!!!
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-12-27 08:35:42 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Lll 2018-12-23 23:47:33
Na mane šiandien nustebino. Vakar gavau sms su dureliu kodu paštomate. Ateinu šiandien, suvedu kodą, atsidaro durelės ir ką jūs manote? Tuščia. Vaikas mašinoj laukia savo dovanos. Ką sakyti? Nera? Skambinu ant paštomato nurodytu numeriu-nedirba. Kučios rytoj!!! Vaikas be dovanos! Idomu kas man visą tai kompensuos? Beja prie paštomato įvedu siunyos sekimo kodą telefone ir ką jūs manot? Ogi tokio kodo nėra!!! Tai kaip suprast?
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-12-27 08:34:18 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Indre 2018-12-22 13:21:13
Kompanija kuri neturi atsakomybes. Nepristato siuntų laiku. Jokio atsiprasymo ar susisiekimo kad veluos siunta. Pazada kita diena. Neatveza. Prisislambint neimanoma. Laikas keisti administracija ir vadovus. Nes ryskiai zmones nemoka nieko oeganizuoti ir paskirstyti darbu!! Besmegeniu kontora!!
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-12-27 08:33:32 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Odeta 2018-12-21 22:15:53
Kai turiu galimybę, visada renkuosi kitas kurjerių kompanijas, o ne LP express, nes ne kartą kilo nesklandumų. Ir vėl susiklostė nemaloni situacija ypač nepatogiu klaidoms metu.

Siuntą turėjo pristatyti 12 19, tačiau vakare sulaukiau žinutės, jog nerado manęs namie, nors namie buvau :) Niekas net neskambino. Kitą dieną vėl laukiau, tačiau pamačius, kad siunta net nepaimta iš sandėlio, buvo paskambinta į informaciją. Darbuotoja pasakė, jog išsiaiškins, kokie reikalai su siunta ir perskambins. Taip niekada ir neperskambino :) Miela.
Šiandien jau trečia laukimo diena (12 21), iš pat ryto vėl susisiekta su informacija, siuntinys ir vėl liko sandėlyje. Darbuotoja pasakė, jog galbūt pristatys šiandien (aha, kai siuntinys sandėlyje, o ne pas kurjerį), galbūt šeštadienį, bet nieko garantuoti negali (po šeštadienio kita darbo diena tik 12 27). Beje, LP express siūlo galimybę nukreipti siuntą į paštomatą, bet darbuotoja patikino, kad ir to padaryti negalima, nes paštomatai perpildyti. Žodžiu, tikimybė siuntinį gauti iki švenčių menkoka :) Nelabai tikiuosi, kad ryt sulauksiu savo siuntos, nes gyvenu užmiestyje. Suprantu, kad dabar pats darbų įkarštis ir kurjeriams nėra didis džiaugsmas nusukinėti nuo kelio dėl mano siuntinio, bet ei - už paslaugą sumokėjau, laukiu kalėdinių dovanų artimiesiems ir jau svarstau, kuo tas dovanas reikės pakeisti, jei ryt stebuklas nenutiks ir siunta neatvažiuos.

Tai gražių jums švenčių, LP express. Linkiu per ateinančius metus sėkmingiau pasiruošti šventinei apgulčiai - atliekate didelius, svarbius darbus, tad norisi, kad jie būtų atliekami kokybiškai.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

SEB: vežėjų augimas lėtėja, bet metai bus šviesūs
SEB: vežėjų augimas lėtėja, bet metai bus šviesūs 02-22 18:26
Krovininio transporto sektoriaus plėtra pernai buvo triskart lėtesnė nei 2017-aisiais, bet Lietuvos vežėjų finansiniai rezultatai išlieka geri, nepaisant jaučiamo spaudimo pelno maržoms, skelbia...
Teismas: per brangiai akcijas pardavę Tumos turi sumokėti 53.000 Eur mokesčių
Teismas: per brangiai akcijas pardavę Tumos turi sumokėti 53.000 Eur mokesčių 02-22 18:23
Klaipėdos krovinių vežimo geležinkeliais bei uosto krovos grupę "Kamineros grupė" kontroliuojantis verslininkas Arūnas Tuma ir jo sutuoktinė, už daugiau kaip 350.000 Eur pardavę bevertes įmonės...
Metinė infliacija Lietuvoje – kiek didesnė nei vidutiniškai ES
Metinė infliacija Lietuvoje – kiek didesnė nei vidutiniškai ES 02-22 18:23
Suderinta metinė infliacija Lietuvoje sausį buvo kiek didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungoje (ES), skelbia Eurostatas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate PVM lengvatos taikymui moterų perkamoms prekėms?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Microsoft 109,41 +2,11%
Coca-Cola 45,86 +1,69%
Xerox 31,33 +1,49%
McDonald's 182,81 +1,29%
Macy's 24,45 -2,28%
Ford 8,71 -2,57%
Western Digital 47,19 -2,62%
Avon 2,98 -2,93%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,08 -22,03%
Benzinas 1,43 -2,05%
Sidabras 15,62 +5,75%
Cukrus 0,56 0,00%
Nafta 56,92 +1,48%
Vištiena 2,15 +2,87%
Ryžiai 410,00 +1,49%
Apelsinai 0,64 -11,11%