VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Baltic Post

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie UAB "Baltic Post"

LP EXPRESS

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Baltic Post"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
LP Express paštomate užsisakiau prekę, už kurią reikėjo atsiskaityti banko kortele ją pasiimant. Deja, tik įdėjus kortelę, pasirodo užrašas "Išimkite kortelę". Vėliau, paskaičius vartotojų komentarus, sužinojau, kad SEB kortelės yra problema šitiems paštomatams, jie jų nepriima. Skambinau konsultantei - nieko padėt negali. Taigi, likau be prekės. Tikrai LPExppress paslaugom daugiau nesinaudosiu. Sugaištas laikas ir sugadinta nuotaika.
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta.dingo siunta. Niekas nesiteikia paaiskinti kaip ji dingo.situacija trumpai dedant siunta atsidare dureles idejau siunta uzdariau dureles ir ismete uzrasa jog nedeti siuntos iviko klaida nors siunta jau buvo ideta ir dureles daugiau neatsidare.pasiskambinau duotu numeriu informacijai pateikiau ir paaiskinau kas nutiko ir mane operatore patikino jog siunta saugi ir perduota informacija kurjeriui.bet siunta gavejo nepasieke ir mane informacikoje dirbantys zmones jau 3 diena ignoriuoja su posakiu jog biskas persuota susisieks su manimi o ir toliau tyla
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-08 08:28:16 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Jurgita 2018-01-04 17:58:11
Sveiki. Esu labai nepatenkinta kurjerio darbu. Esu užsakiusi prekę į Panevėžį. Vakar vakare gavau skambutį iš kurjerio numerio 865112121, į kurį nespėjau atsiliepti. Netrukus perskambinus jis jau nekėlė ragelio, tačiau parašė Sms, kad siunta bus pristatyta kitą dieną, t.y.šiandien. Šiandien apie 10 val.perskambinęs ilgai tikslinosi, kokiu klausimu skambino. Išsiaiškinus paprašiau siuntą atvežti į darbą, tačiau kurjeris kategoriškai atsisakė tai padaryti, motyvuodamas tuo, kad yra kitoje vietoje (Panevėžys tikrai nėra didelis). Jis man pareiškė, jog siunta bus palikta logistikos centre "ten už Depo", nenurodant adreso. Pasitikslinus, koks darbo laikas logistikos centro ir kur jis yra, jis paaiškino, kad nežino, gal iki 19 val.dirba, o adresas "ten už Depo ir biški toliau už Dominari".Po darbo, per kamščius, patamsy ir per lietų turėjau važiuoti pasiimti siuntos į logistikos centrą, kurio adresą ieškojau internete. Paaiškėjo, kad centras jau nedirba ir dar-pastato tokiu nurodytu adresu- Naruševičiaus 3 navigacija neranda tarp laukuose esančių pastatų. Kurjeris žinoma ragelio nekelia. Taigi prašau man pristatyti siuntą, ką kurjeris privalėjo padaryti ir ko nepadarė iki šiol. Daugiau neketinu važinėti paskui kurjerį ir ieškoti savo siuntos. Nes "jūsų siunta svarbiausia", argi ne toks jūsų šūkis? Siuntos numerį ir mano duomenis galite gauti su manimi susisiekę telefonu. Naiviai tikiu, kad šaukštas deguto statinės nepagadins.
Laba diena, Jurgita,

būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-08 08:24:29 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Enrika 2018-01-02 17:02:42
Ne pirmas kartas kaip veluojat, bet sikart siuntini turejau gauti jau pries sventes ir dar negavau. Niekad nepranesat kada pristatysit siuntini. Jokio konkretumo ir tikslumo.
Laba diena, gerb. Enrika,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame
Atsakyti
Sveiki. Esu labai nepatenkinta kurjerio darbu. Esu užsakiusi prekę į Panevėžį. Vakar vakare gavau skambutį iš kurjerio numerio 865112121, į kurį nespėjau atsiliepti. Netrukus perskambinus jis jau nekėlė ragelio, tačiau parašė Sms, kad siunta bus pristatyta kitą dieną, t.y.šiandien. Šiandien apie 10 val.perskambinęs ilgai tikslinosi, kokiu klausimu skambino. Išsiaiškinus paprašiau siuntą atvežti į darbą, tačiau kurjeris kategoriškai atsisakė tai padaryti, motyvuodamas tuo, kad yra kitoje vietoje (Panevėžys tikrai nėra didelis). Jis man pareiškė, jog siunta bus palikta logistikos centre "ten už Depo", nenurodant adreso. Pasitikslinus, koks darbo laikas logistikos centro ir kur jis yra, jis paaiškino, kad nežino, gal iki 19 val.dirba, o adresas "ten už Depo ir biški toliau už Dominari".Po darbo, per kamščius, patamsy ir per lietų turėjau važiuoti pasiimti siuntos į logistikos centrą, kurio adresą ieškojau internete. Paaiškėjo, kad centras jau nedirba ir dar-pastato tokiu nurodytu adresu- Naruševičiaus 3 navigacija neranda tarp laukuose esančių pastatų. Kurjeris žinoma ragelio nekelia. Taigi prašau man pristatyti siuntą, ką kurjeris privalėjo padaryti ir ko nepadarė iki šiol. Daugiau neketinu važinėti paskui kurjerį ir ieškoti savo siuntos. Nes "jūsų siunta svarbiausia", argi ne toks jūsų šūkis? Siuntos numerį ir mano duomenis galite gauti su manimi susisiekę telefonu. Naiviai tikiu, kad šaukštas deguto statinės nepagadins.
Atsakyti
Ne pirmas kartas kaip veluojat, bet sikart siuntini turejau gauti jau pries sventes ir dar negavau. Niekad nepranesat kada pristatysit siuntini. Jokio konkretumo ir tikslumo.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-02 08:54:26 IP 194.33.96.242
Atsakyti
2017-12-29 12:10:04
Labai esu patenkinta LP Express aptarnavimu. Negalėjau atsiimti siuntos per nustatytą terminą, todėl parašiau Jiems el.paštu. Labai greitai gavau atsakymą ir siuntos laikymo terminas buvo pratęstas iki man tinkamo. :) Dėkoju už lankstumą.
Laba diena,

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkinta paslaugų kokybe bei aptarnavimu. Linkime gražios dienos!
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-02 08:53:50 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Julita 2017-12-20 20:33:43
Nesugeba laiku pristatyti siuntos. Nei paštas, nei centrinė būstinė negali suteikti duomenų bei kontaktinio kurjerio numerio. Siunta kurjeriui perduota 12-19 turėjo būti pristatyta 12-20. Tik 20 h. vakare sugeba atsiūsti kontaktinį tel. nr. kuris yra išjungtas... Tai kaip vyksta darbas? Per tokį požiūriu patyriau nuostolius, kas man kompensuos juos? Po 5 metų naudojimosi Jūsų paslaugomis nusivyliau, daugiau nebesinaudosiu.
Laba diena, gerb. Julita,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-02 08:53:01 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Sandra 2017-12-19 21:03:34
Kaip jum patinka, per savaite trys siuntos, ir nei del vienos jokiu pranesimu. Ka reiskia kad siunta keliauja y Taurage bet sugryzta atgal y skirstymo punkta?:)) ar normalu kad tiek keliauja kai jus zadate pristatyti greiciau dvigubai? Suprantu, kad Kaledu laikotarpis, bet tai darykit protingai, zmones gi gali privaziuoti, ir gal paaiskinkit kodel jos nepatenka y terminala?! Zodziu, viesinsiu per visyr jusu tokias paslaugas.
Laba diena, Gerb. Sandra,

apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-02 08:51:54 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Vardas 2017-12-19 14:35:53
Žiopliai kurjeriai kažkoki dirba, turejo šiandien atvežt siuntinį, bet paskambino ir pranešė, kad pravažiavo mane ir siuntinį atveš kita diena. tai čia normalu?
Laba diena,

apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Labai esu patenkinta LP Express aptarnavimu. Negalėjau atsiimti siuntos per nustatytą terminą, todėl parašiau Jiems el.paštu. Labai greitai gavau atsakymą ir siuntos laikymo terminas buvo pratęstas iki man tinkamo. :) Dėkoju už lankstumą.
Atsakyti
Nesugeba laiku pristatyti siuntos. Nei paštas, nei centrinė būstinė negali suteikti duomenų bei kontaktinio kurjerio numerio. Siunta kurjeriui perduota 12-19 turėjo būti pristatyta 12-20. Tik 20 h. vakare sugeba atsiūsti kontaktinį tel. nr. kuris yra išjungtas... Tai kaip vyksta darbas? Per tokį požiūriu patyriau nuostolius, kas man kompensuos juos? Po 5 metų naudojimosi Jūsų paslaugomis nusivyliau, daugiau nebesinaudosiu.
Atsakyti
Kaip jum patinka, per savaite trys siuntos, ir nei del vienos jokiu pranesimu. Ka reiskia kad siunta keliauja y Taurage bet sugryzta atgal y skirstymo punkta?:)) ar normalu kad tiek keliauja kai jus zadate pristatyti greiciau dvigubai? Suprantu, kad Kaledu laikotarpis, bet tai darykit protingai, zmones gi gali privaziuoti, ir gal paaiskinkit kodel jos nepatenka y terminala?! Zodziu, viesinsiu per visyr jusu tokias paslaugas.
Atsakyti
Žiopliai kurjeriai kažkoki dirba, turejo šiandien atvežt siuntinį, bet paskambino ir pranešė, kad pravažiavo mane ir siuntinį atveš kita diena. tai čia normalu?
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-19 09:38:11 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Inga 2017-12-18 08:49:09
Sveiki, nuo gruodzio 8 d.niekaip negaunu siuntiniu, terminale jis buvo patalpintas minetaja 8 d, o 11d isimtas ir nuvestas i centra.Buciau atsiemusi ta pacia diena, jei buciau gavusi sms su kodais. Perkant preke buvau informuota, kad ji pasieks mane iki 12d, tai kantriai ir laukiau, bet patikrinus informacija internete apie siunta nuo 12 gruodzio skambinu kas diena, ryte pazada, kad perduos kurjeriui pakartotinai iteikimui, taciau vakare siunta atsiduria vel centre.Gruodzio 15d ryte ir vel skambinau, konsultante mano uzsakyme pazymejo varnele, kad kurjeris susisiektu su manimi, jei vel nebus vietos pastomate, taciau ziniu nesulaukiu iki siol, o siunta eilini karta atsidure siuntiniu centre ir si ryta ji vis dar ten (kurjeriui neperduota).Auginu kudiki ir neturiu galimybes nuvykti i siuntiniu centra jo pasiimti, beto sumokejau uz paslauga, kad ji idetu i pastomata salia mano namu, tad kada gausiu savo siuntini HC000692943LT?
P.p.Ar taip sunku kurjeriui paskambinti, kad susitartume kita atsiemimo buda, geriau dvi savaites veziotis ji pirmyn atgal?Kaunas
Laba diena, Inga,

būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-19 09:26:05 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Vytautas 2017-12-16 12:13:02
Laba diena,

Noriu pateikti skundą, dėl jūsų paslaugų. Mano siuntų numeriai: EB865599452LT, EB865545397LT. Pirmiausiai ryte skambina kurjeris ir prašo, gal galėčiau siuntas įdeti į paštomatą ir jį ten pasiimsite, nes ale pats turi labai daug darbo ir negalės atvežti. Tuomet pasakiau, kad noriu gauti taip kaip jas užsakiau. Tuomet skambina kitas kurjeris ir sako, kad siuntos netyčia pasiėmė ktias kurjeris ir gal galėtų jas palikti paštomate Vingio g. Gal galėtumėte susisiekti su šių siuntų kurjeriais ir informuoti juos apei darbo etiką, bei nebežinau ar noriu priimti tokių siuntų, kurios keliauja neaišku kur, jei techniką kurią užsakiau bus sugedusi, pateiksiu Jums skundą.
Gerbiamas Vytautai,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-19 09:21:10 IP 194.33.96.242
Atsakyti
S.A. 2017-12-16 09:25:26
Savaite laiko negaunu siuntos, kai pagaliau prisiskambinau, issiaiskimom, kad as negavau pranesimo, pazadejo ta siunta atsiusti dar karta, vakio! Siunta matau terminale pranesimo vel nera, o sestadieni priskambinti neina, bet ysivaizduokit, savaitgali informacija neteikiama, bet kai paskambini nesako kad informacija teikiama darbo dienomis, tiesiog konsultatai visi uzimti:-)))) o tau zmogeli, jeigu nepasiskaitei pacioj apacioj kad nuo I-V teikiam, skaiciuojam pinigelius:-)))) tikrai, prisiekiu, paskutini karta pasinaudojau lp express.
Laba diena, gerb. Kliente,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-19 09:07:44 IP 194.33.96.242
Atsakyti
OKSANA 2017-12-15 18:34:00
APTARNAVIMAS NEKOKS, JOKIOS PAGARBOS ZMONEMS IR DARBUI.ISSIUNCIAU PREKES LABAI GERAI IVINIUOTUS O ZMONES GAVO VISKA SUDAUZITA, ACIU UZ KALEDINE DOVANA, KAS UZ TAI ATSAKO?
Laba diena, gerb. Oksana,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki, nuo gruodzio 8 d.niekaip negaunu siuntiniu, terminale jis buvo patalpintas minetaja 8 d, o 11d isimtas ir nuvestas i centra.Buciau atsiemusi ta pacia diena, jei buciau gavusi sms su kodais. Perkant preke buvau informuota, kad ji pasieks mane iki 12d, tai kantriai ir laukiau, bet patikrinus informacija internete apie siunta nuo 12 gruodzio skambinu kas diena, ryte pazada, kad perduos kurjeriui pakartotinai iteikimui, taciau vakare siunta atsiduria vel centre.Gruodzio 15d ryte ir vel skambinau, konsultante mano uzsakyme pazymejo varnele, kad kurjeris susisiektu su manimi, jei vel nebus vietos pastomate, taciau ziniu nesulaukiu iki siol, o siunta eilini karta atsidure siuntiniu centre ir si ryta ji vis dar ten (kurjeriui neperduota).Auginu kudiki ir neturiu galimybes nuvykti i siuntiniu centra jo pasiimti, beto sumokejau uz paslauga, kad ji idetu i pastomata salia mano namu, tad kada gausiu savo siuntini HC000692943LT?
P.p.Ar taip sunku kurjeriui paskambinti, kad susitartume kita atsiemimo buda, geriau dvi savaites veziotis ji pirmyn atgal?Kaunas
Atsakyti
Sveiki.Užsakius prekę iš vienos firmos vakare sužinojau kad pristatyti turės LP Express.Deja nei vakare nei sekančią dieną išanksto niekas nepranešė kada siunta bus atvežta.Tik vakare 17:07 buvo skambinta - negaliu teigti kad LP express skambino nes praleidau skambutį ir perskambinus po 15 min. niekas nekėlė tik gavau žinutę kad siunta bus pristatyta pirmadienį 18d. ten nurodytu numeriu niekas taipogi neatsakė.Pranešus firmai iš kurios užsakinėjau prekę ir paiškinius situacija kad negauna prekės kaip buvome sutare.Jie išsiaiškino kad jiems nurodyta jog su klientu sutartas kitas pristatymo laikas.....Niekas su manimi nekalbėjo, namuose visą dieną buvo žmogus.Taigi galima teigti, kad LP Express KLASTOJA duomenis.Prašau paaiškinti šitą situaciją viešai.Persiunčiu žinute kuria iš jusu gavau (Sveiki! Siuntą EB865561369LT pristatysime 12.18. Daugiau informacijos 864810066.)
Atsakyti
Suprantu, kad Kalėdos, bet... antras atvejis, kai siunta vėluoja ir niekas nepraneša! Viena siunta dingo visai, antros šiandien nesulaukiau. Dėl pirmosios parašiau laišką, gavau auto atsakymą, kad susisieks per 2d.d. ir jau savaitė, kaip nėra jokio atsakymo! Skambinau kelis kartus ir - nieko!!! Siunta buvo iš Avon, tai nusispjoviau ir užsisakiau viską iš naujo, Avon dabar patys ieškos dingusios siuntos ir grąžins pinigus. Antroji turėjo būti pristatyta šiandien ir matau, kad ji vis dar paskirstymo centre, kai jau turėjo būti terminale. Po pirmosios dingimo, jau matau, kad turėsiu su jais vėl kovoti. Man visada patiko LP Express dėl greičio, bet aptarnavimo kiaurą parą nebuvimas ir tokie dingimai atima daug karmos taškų...
Ir, beje, man "patiko" pžiūris:
7. SKUNDŲ PATEIKIMAS
7.1. Klientas skundus Vykdytojui pateikia pagal atitinkamą formą el. paštu info@lpexpress.lt.
Kam skundus rašyti emeilu, jei jų niekas ten nematys? :D Jei nenorit viešų skundų, dirbkit normaliai!!!
Atsakyti
Laba diena,

Noriu pateikti skundą, dėl jūsų paslaugų. Mano siuntų numeriai: EB865599452LT, EB865545397LT. Pirmiausiai ryte skambina kurjeris ir prašo, gal galėčiau siuntas įdeti į paštomatą ir jį ten pasiimsite, nes ale pats turi labai daug darbo ir negalės atvežti. Tuomet pasakiau, kad noriu gauti taip kaip jas užsakiau. Tuomet skambina kitas kurjeris ir sako, kad siuntos netyčia pasiėmė ktias kurjeris ir gal galėtų jas palikti paštomate Vingio g. Gal galėtumėte susisiekti su šių siuntų kurjeriais ir informuoti juos apei darbo etiką, bei nebežinau ar noriu priimti tokių siuntų, kurios keliauja neaišku kur, jei techniką kurią užsakiau bus sugedusi, pateiksiu Jums skundą.
Atsakyti
Savaite laiko negaunu siuntos, kai pagaliau prisiskambinau, issiaiskimom, kad as negavau pranesimo, pazadejo ta siunta atsiusti dar karta, vakio! Siunta matau terminale pranesimo vel nera, o sestadieni priskambinti neina, bet ysivaizduokit, savaitgali informacija neteikiama, bet kai paskambini nesako kad informacija teikiama darbo dienomis, tiesiog konsultatai visi uzimti:-)))) o tau zmogeli, jeigu nepasiskaitei pacioj apacioj kad nuo I-V teikiam, skaiciuojam pinigelius:-)))) tikrai, prisiekiu, paskutini karta pasinaudojau lp express.
Atsakyti
APTARNAVIMAS NEKOKS, JOKIOS PAGARBOS ZMONEMS IR DARBUI.ISSIUNCIAU PREKES LABAI GERAI IVINIUOTUS O ZMONES GAVO VISKA SUDAUZITA, ACIU UZ KALEDINE DOVANA, KAS UZ TAI ATSAKO?
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-14 08:16:05 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Jolita 2017-12-13 13:59:50
Turejau issiusti siandien siuntini, bet to padaryti nepavyko. Uz siuntima 3e atskaiciavo, o lipduko taip ir neatspausdino!
Gerb. Jolita,

apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-14 08:15:37 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Nijolė 2017-12-12 14:06:31
Ne kartą teko naudotis šios įmonės paslaugomis. Esu patenkinta. Paskutinį kartą siuntą pristatė daug anksčiau, nei buvo nurodyta užsakyme. Ačiū. Sėkmės. Gražių artėjančių švenčių.
Gerbiama Nijolė,
dėkojame už Jūsų gražų atsiliepimą. Labai smagu, kad esate patenkinta paslaugų kokybe bei aptarnavimu. Linkime gražios dienos ir artėjančių švenčių!
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-14 08:13:59 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Inesa 2017-12-06 12:07:04
Siunciant siunta ivyko klaida nepriklijavau lipduko. Pasiskambinau lp expres konsultantui del siuntos problema issprende per 5 minutes. Labai malonus konsultantas ir geras aptarnavimas. Rekomenduoju
Gerbiama Inesa,
nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkinta paslaugų kokybe bei aptarnavimu. Linkime gražios dienos!
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-14 08:12:42 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Sandra Andruškiene Ir Uab Minvisa 2017-12-05 15:01:28
Naudojuosi ir asmeniniais reikalais ir darbo, lpexpress paskaugomid, nes tiesiog nera pasirinkimo, siaip tikrai nesinaudociau, labai nemandagus bendravimas konsultantu, tenka per savaite gauti vidutiniskai 2-3 siuntas, is ju 99% as turiu ieskoti pati, negaunu pranesimu, prisiskambinti neina... siandien truko kantrybe, laukiu siuntos savaite laiko, parasyta kad, su gaveju susitarta kita atsiemimo data... man niekas neskambino su niekuo nieko nesitariau... tragiska situacija Taurages terminale, lyjant ar sningant jo ekranas tiesiog neveikia:))) stovejus esu pusvalandi kol prisiskambinsu kad atidarytu konsultantas... ar taip sunku pastatyti stogeli?
CC352909612LT Sita siunta nepasiekia manes 8 dienos....
Gerbiama Sandra,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Turejau issiusti siandien siuntini, bet to padaryti nepavyko. Uz siuntima 3e atskaiciavo, o lipduko taip ir neatspausdino!
Atsakyti
Ne kartą teko naudotis šios įmonės paslaugomis. Esu patenkinta. Paskutinį kartą siuntą pristatė daug anksčiau, nei buvo nurodyta užsakyme. Ačiū. Sėkmės. Gražių artėjančių švenčių.
Atsakyti
Siunciant siunta ivyko klaida nepriklijavau lipduko. Pasiskambinau lp expres konsultantui del siuntos problema issprende per 5 minutes. Labai malonus konsultantas ir geras aptarnavimas. Rekomenduoju
Sandra Andruškiene Ir Uab Minvisa
2017-12-05 15:01:28 IP 86.38.26.232
Atsakyti
Naudojuosi ir asmeniniais reikalais ir darbo, lpexpress paskaugomid, nes tiesiog nera pasirinkimo, siaip tikrai nesinaudociau, labai nemandagus bendravimas konsultantu, tenka per savaite gauti vidutiniskai 2-3 siuntas, is ju 99% as turiu ieskoti pati, negaunu pranesimu, prisiskambinti neina... siandien truko kantrybe, laukiu siuntos savaite laiko, parasyta kad, su gaveju susitarta kita atsiemimo data... man niekas neskambino su niekuo nieko nesitariau... tragiska situacija Taurages terminale, lyjant ar sningant jo ekranas tiesiog neveikia:))) stovejus esu pusvalandi kol prisiskambinsu kad atidarytu konsultantas... ar taip sunku pastatyti stogeli?
CC352909612LT Sita siunta nepasiekia manes 8 dienos....
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-05 09:14:42 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Laima 2017-11-28 19:46:56
Sveiki.
Pasiūlymas - pravesti savo kurjeriams (konkrečiai - aptarnaujančiam Žirmūnus Vilniuje) mandagaus ir kultūringo klientų aptarnavimo kursus. Pavyzdį imti iš UAB Venipak ir Barboros. Sėkmės!

Pagarbiai
Gerb. Laima,

apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Lina 2017-11-29 12:54:02
Kaip reikia vežti siuntinį, kad net plasmasinėje dėžutėje skylė?
Gerbiama Lina,

Būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt. Mums labai svarbu gerinti paslaugų kokybę bei tobulėti, todėl labai lauksime Jūsų laiško. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-12-05 09:06:36 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Paulius 2017-11-29 11:37:21
Labai neatsakingai dirba LP Express kurjeriai. Pats kurjeris turintis šį nr. +37064511588, turėjo pristatyti siuntinį. Pasiskambino ar būsim namie, pasiklausė durų kodo, pažadėjo kad bus po 10-15min. Sedim laukiam, praėjo žadėtas laikas, valanda - Nėra kurjerio!. Bandau skambinti paciam kurjeriui, pradžio susimėtė, sakė nečia pataikėt :), paskui prasitarė kad neatsakėt į žinutę, kokia dar žinutė, jeigu viskas sutarta telefonu. Tai paskui sekant siuntų kelią, įrašyta kad nerado namuose. Iki šiol nieks neatneša siuntos. Va taip meluodami dirba LP Expres kurjeriai. Bandžiau siūsti laiškus...
Laba diena, gerb. Pau,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Kaip reikia vežti siuntinį, kad net plasmasinėje dėžutėje skylė?
Atsakyti
Labai neatsakingai dirba LP Express kurjeriai. Pats kurjeris turintis šį nr. +37064511588, turėjo pristatyti siuntinį. Pasiskambino ar būsim namie, pasiklausė durų kodo, pažadėjo kad bus po 10-15min. Sedim laukiam, praėjo žadėtas laikas, valanda - Nėra kurjerio!. Bandau skambinti paciam kurjeriui, pradžio susimėtė, sakė nečia pataikėt :), paskui prasitarė kad neatsakėt į žinutę, kokia dar žinutė, jeigu viskas sutarta telefonu. Tai paskui sekant siuntų kelią, įrašyta kad nerado namuose. Iki šiol nieks neatneša siuntos. Va taip meluodami dirba LP Expres kurjeriai. Bandžiau siūsti laiškus...
Atsakyti
Sveiki.
Pasiūlymas - pravesti savo kurjeriams (konkrečiai - aptarnaujančiam Žirmūnus Vilniuje) mandagaus ir kultūringo klientų aptarnavimo kursus. Pavyzdį imti iš UAB Venipak ir Barboros. Sėkmės!

Pagarbiai
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-11-27 10:44:53 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Sigita 2017-11-20 16:17:27
Esu pasipiktinusi Lpexpress paslaugų kokybe! Kantrybė trūko, kai 3 siuntinys iš eilės klientą pasiekė apgadintas. Nusiuntus nuotraukas gautas iš kliento, dar yra papildomai reikalaujama nuotraukų įrodančių, kaip siuntinys buvo supakuotas, nes konsultantams ar vadybininkams nepakanka nupaveiksluotų įpakavimo įrodymų.
Iš kur aš dabar galiu turėti papildomas nuotraukas, kai gavėjas siuntinį yra išpakavęs!!! Be to, jūsų kurjeriai net nekreipia dėmesio į užrašus: atsargiai dūžtantys daiktai.
Žodžiu, rekomenduoju rinktis kitą paslaugų teikėją, jei tik turite kitą pasirinkimą. Nes čia niekas nėra atsakingas už klientui padarytą žalą ir net nesugeba atsiprašyti, o kaltę tiesiog bando suversti siuntėjui.
Dar vienas puikus įrodymas, kad yra vaidinama, jog aiškinamasi problema. Išsiaiškinkite, koks kurjeris surenka siuntas iš atitinkamo paštomato ir sužinosite nekokybiško darbo priežastis
Gerbiamas Sigita,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Baltic Post, LP EXPRESS 2017-11-20 08:12:22
Laba diena, gerb. Gražina,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
siunta atsiemiau bet pranesyma tai tikrai turejau gaut, CC561079788LT kad siunta isimama
Atsakyti
Esu pasipiktinusi Lpexpress paslaugų kokybe! Kantrybė trūko, kai 3 siuntinys iš eilės klientą pasiekė apgadintas. Nusiuntus nuotraukas gautas iš kliento, dar yra papildomai reikalaujama nuotraukų įrodančių, kaip siuntinys buvo supakuotas, nes konsultantams ar vadybininkams nepakanka nupaveiksluotų įpakavimo įrodymų.
Iš kur aš dabar galiu turėti papildomas nuotraukas, kai gavėjas siuntinį yra išpakavęs!!! Be to, jūsų kurjeriai net nekreipia dėmesio į užrašus: atsargiai dūžtantys daiktai.
Žodžiu, rekomenduoju rinktis kitą paslaugų teikėją, jei tik turite kitą pasirinkimą. Nes čia niekas nėra atsakingas už klientui padarytą žalą ir net nesugeba atsiprašyti, o kaltę tiesiog bando suversti siuntėjui.
Dar vienas puikus įrodymas, kad yra vaidinama, jog aiškinamasi problema. Išsiaiškinkite, koks kurjeris surenka siuntas iš atitinkamo paštomato ir sužinosite nekokybiško darbo priežastis
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-11-20 08:19:45 IP 194.33.96.242
Atsakyti
PAULIUS 2017-11-18 15:03:58
kita diena gavau sms su naujais kodais. siunta kaip ir gauta
Gerb. Pauliau

ačiū, kad renkatės mus, dėkojame už šį atsiliepimą ir atsiprašome už šį nesusipratimą dėl Jūsų siuntos - tikimės, tai nesukliudys Jums ir toliau naudotis mūsų paslaugomis!
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-11-20 08:15:58 IP 194.33.96.242
Atsakyti
VLADAS 2017-11-17 10:24:54
Maniau, kad su lpexpress bus lengviau gauti siuntą nes pašte eiles bet klidau!!!!Geriau pastovėti eilėje bet tiksliai gausi siuntą.Tegyvuoja Lietuvos Paštas.
Kolegos palaikikime valstybinė įmonė Lietuvos Paštas o ne privatų sektorių lpexpress kuris už siuntų saugumą bei pristatymą neatsako materialiai.
Laba diena, Gerb. Vladai,
visada kilus bet kokiam nesklandumui dėl mūsų teikiamų paslaugų, terminalų, prašome susisiekti su mumis tiesiogiai - svetainėje nurodytais kontaktais - https://www.lpexpress.lt/Kontaktai/, kad galėtume išsiaiškinti iškilusios problemos priežastis bei jas operatyviai pašalinti. Prašome atsiųsti mums numerį siuntos, kurios nepavyko atsiimti dėl atsiradusio terminalo gedimo info@lpexpress.lt.
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-11-20 08:12:22 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Grazina 2017-11-18 22:56:58
i telefona gavau pranesyma kad yra terminale yra siunta atsiimti iki 19 dienos 17 val nuvykus sendiena neleidzia sako netinkantis kodai, skambinu nuroditu telefonu man trumpai pasako vakar paimta, na gatvei nesiaiskinsi grizus namo vel skambinu, , man paaiskina kad visos siuntos buvo isimtos, tai kodel as negavau pranesymo kad siuntas ves paveziot, , na sake kad mano siunta saugi, bet iki kokio laiko ir kur as jos tureciau ieskot, kodel paskambinus pirma karta negavau informacijos kad siuntos isimtos del kazkokiu reikalu, o tiesiog gavau spaudyma kad kazkam daviau kodus ir dar nezinau ko noriu, turiu problemu su judejimu, samdau masina, isvaziuoju savo malonumui pasivazinettikrai nesinaudosiu jusu paslaugom dar ir kitus eisiu perspet
Laba diena, gerb. Gražina,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
i telefona gavau pranesyma kad yra terminale yra siunta atsiimti iki 19 dienos 17 val nuvykus sendiena neleidzia sako netinkantis kodai, skambinu nuroditu telefonu man trumpai pasako vakar paimta, na gatvei nesiaiskinsi grizus namo vel skambinu, , man paaiskina kad visos siuntos buvo isimtos, tai kodel as negavau pranesymo kad siuntas ves paveziot, , na sake kad mano siunta saugi, bet iki kokio laiko ir kur as jos tureciau ieskot, kodel paskambinus pirma karta negavau informacijos kad siuntos isimtos del kazkokiu reikalu, o tiesiog gavau spaudyma kad kazkam daviau kodus ir dar nezinau ko noriu, turiu problemu su judejimu, samdau masina, isvaziuoju savo malonumui pasivazinettikrai nesinaudosiu jusu paslaugom dar ir kitus eisiu perspet
Atsakyti
PAULIUS 2017-11-17 19:11:45
Atejau pasiimti siuntos siandiena du vyrai sedi masinoj prie pastomato, islindo sako neveikia, veiks vakare. atejau vakare raso pastomatas pin kodas neteisingas. i emaila jau parasiau lpexpresui, cia numeri ivedziau, tikiuosi susisieksite
kita diena gavau sms su naujais kodais. siunta kaip ir gauta
Atsakyti
Atejau pasiimti siuntos siandiena du vyrai sedi masinoj prie pastomato, islindo sako neveikia, veiks vakare. atejau vakare raso pastomatas pin kodas neteisingas. i emaila jau parasiau lpexpresui, cia numeri ivedziau, tikiuosi susisieksite
Atsakyti
Maniau, kad su lpexpress bus lengviau gauti siuntą nes pašte eiles bet klidau!!!!Geriau pastovėti eilėje bet tiksliai gausi siuntą.Tegyvuoja Lietuvos Paštas.
Kolegos palaikikime valstybinė įmonė Lietuvos Paštas o ne privatų sektorių lpexpress kuris už siuntų saugumą bei pristatymą neatsako materialiai.
Atsakyti
Sveiki.Noriu atsisakyti šios firmos paslaugų ir siūlau visiems tai padaryti.Nepatikima ir už pasekmes neatsako tik pinigus renka.Važiavau atsiimti siuntos du kartus ir nepasiėmiau nes per 3d.d. nesutvarko terminalo, nors per telefoną paaiškino, kad terminalas pataisytas.Pasiuliau padengti patirtus nuostolius, atsisakė motyvuodami, kad už nieko neatsako ir nuostolių nepadengia.
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-11-16 08:09:05 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Rima 2017-11-15 18:09:14
Labai Ačiū, už tikrai kokybišką darbą, dar neteko nusivilti, visad laiku ir net greičiau negu tikiuosi☺ Sėkmės Jums, ir toliau kokybiškai darbuojantis☺
Gerbiama Rima,
nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkinta paslaugų kokybe bei aptarnavimu. Linkime gražios dienos!

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka
Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka 01-20 23:06
Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro džiaugsmas ir vien rėmelis ant palangės renkantis dulkes, verslui privalu tinkamai tai...
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva 01-20 23:04
Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina pasitikėjimą, bet ir leidžia gauti daugiau informacijos, sužinoti detalių, kurių pašnekovas...
Garsioji muzikos instrumentų gamykla neatlaikė kinų konkurencijos
Garsioji muzikos instrumentų gamykla neatlaikė kinų konkurencijos 01-20 23:03
"Henri Selmer Paris", Prancūzijos kompanija, gaminanti bene žinomiausius pasaulyje saksofonus ir kitus muzikos instrumentus, pardavė savo kontrolinį akcijų paketą investiciniam fondui "Argos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ko tikitės iš 2018-ųjų?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitinė chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Nike 67,21 +4,84%
Manchester United 21,00 +4,48%
Philip Morris 108,92 +3,66%
Avon 2,33 +3,10%
American Express 98,03 -1,83%
General Electric 16,26 -3,04%
CBS 57,75 -3,75%
IBM 162,37 -3,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,83 +6,40%
Dujos (JAV) 2,76 -7,69%
Apelsinai 0,77 -10,47%
Jautiena 4,13 -1,67%
Nafta 63,95 -0,03%
Vištiena 148,38 +5,51%
Varis 6833,89 +0,11%
Ryžiai 406,00 +1,00%