VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Baltic Post, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie Baltic Post, AB

LP EXPRESS

Išregistruotas: Juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
SENSACINGI IŠRADIMAI SENSACINGI IŠRADIMAI
Parašyk savo nuomonę apie Baltic Post, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Augustas Palionis apgavikas, s*****s, nesąžiningas asmuo. Siuntinėja melagingas užklausas, apsimetinėja kad reikia pagalbos. Visiškas apgavikas.
Atsakyti
Augustas Palionis apgavikas, s*****s, nesąžiningas asmuo. Siuntinėja melagingas užklausas, apsimetinėja kad reikia pagalbos. Visiškas apgavikas.
Atsakyti
Sveiki esu labai nepatenkinta LP express kurjeriu darbų, nes siuntas įmeta į bet kokį paštomatą. Nors nurodytas kitas... Turi važinėti po visą miestą ir ieškoti... Nuvykus į nurodytą paštomata siunta nerasta, nes buvo paskambinta ir pasakyta kad man nepatinka tai į kokį paštas yra įmesta....jokios informacijos, kad bus išimta siunta ir perkelta į tą paštomata kuris nurodytas nebuvo kada gausių siunta informacijos taip pat nebuvo.... Siunta iki dabar negauta. Na vienu žodžiu patarčiau tokį dalyką jei žmonėms kurie dirba ši darbą jis nepatinka tai pasiulyciau ieškotis kito darbo.Nes tokia situacija kiek matau iš komentarų ne man vienai pasitaikė. Arba siunta neaišku kur yra ir neaišku kada ją gausi.... Prašau atsiųsti visą detalią informacija....ir bent jau iš darbuotojų laukiu atsiprašymo ir kad kompensuotų man kelionės išlaidas nes aš už siuntos pristatymą sumokėjau pinigus. Nes pati esu nevairuojanti todėl reikėjo samdytis taxsi. Nes vaikščioti didelių atstumų šiuo metu negaliu nes esu po kojos traumos....
Atsakyti
Neduok dieve siuntas gaut per lp expres. Nei žinutės kad gausi siuntą. Jei nespėjai atsiliept perskambinus nekelia ragelio. Kitą kart net neskambina kad atvyks gerai jei tuo metu esi namie. Tai taip siuntos ir drabstomos. Kurjeriai neismokę atlikt savo darbo.
Atsakyti
Esu pasibaisėjusi kaip dirba lp express kurjeriai nes tokia siunta gavau kad grynai 100e ismesti i bala nes preke visiskai sugadinta buvo pirkta vonios atnaujinimo preparatas kuris buvo kibire o gavus siunta ir atidarius deze puse dazu isislieja dezeje nes buvo prakirstas kibiro dangtis apie 10cm as neisivaizduoju kaip reikia trankyti metyti ta preke kad taip skiltų dangtis.Ir kas turi prisimt atsakomybe ir atlyginti zala.
Atsakyti
LP express pradangino mano beveik 500€ vertes siunta!! Kurjeris tesiog ja paliko prie pastomati ir pamirso, ta suzinojau paskambinus is 5 karto!!!!!!!! Nes sazininga darbuotoja man apie tai pasake, o pries tai 4 kartus pakeles darbuotojas pasake, kad tesiog nusiklijavo lipdukas ir ji yra skirstimo centre!!! AS PATI RADAU SIUNTA! Vaziavau ir iekojau jos! Radus saziningai pranesiau apie tai LP (nors galejau nepranesti ir jus man turetumete atlyginiti ta zala uz jusu darbuotojo neatsakinguma) Mainais i tai paprasiau kaip kompensacijos uz moraline zala nemokamu siuntimu, nes man ta pamesta siunta kainavo ir laiko ir finansiniu islaidu, i ka atsakingas asmuo, kuris perskaite situacija visiskai ignoravo situacijos rimtuma ir pasiule uzpildyti man prasyma del nepanaudoto siuntimo, pinigu grazinimo!!! TAIP PAT PRIDURE, KAD JIE RADO SIUNTA IR PRISTATE GAVEJUI!!!! Nors as siunta registravau per nauja siandien, ja per nauja issiunciau ir gavejas dar nera jos gaves!! Bukite atsargus siusdami per juos!!!
Atsakyti
Kosmaras kazkoks. Internetu užpildžiau siunta, kodo negavau, pazadejo grazinti pinigus laukiau 3 menesius, bet grazino. Rugsejo pradzioj vel pildziau vel kodo negavau, pinigu dar negrazino. Siandien pildziau vel ra pati situacija. Jau neistveriau paskambinau, konsultante sako stringa sistema nu ok. Sakau kada pinigus grazinsit, juo nuo rugsejo laukiu, o jin man atsako matot gal pamirso pervest uzpildykit dar karta. Nu nieko sau aptarnavimas. Niekada gyvenime daugiau su jais neprasidesiu.
Atsakyti
Nevykėliai kurjeriai. Iš vakaro nepranešė kad bus pristatyta siunta. Pranešė anksti ryte kada dar miegojom. Atsikėlus ryte gauta sms "jums atsisakius priimti siuntą, grąžinta siuntėjui". Nors nei mes atsisakėm otm tiesiog kai skambino anksti miegojom. Tad perskambinau ir sakau gal galit pristatyt siuntą jums patogiu metu. Atsakė "Ne, ne mano reikalas, aš toli išvažiavęs". Telefoną numetė. Nevykėliai kurjeriai. Susikiškit į subinę tas pradangintas siuntas.
Atsakyti
Tobulai Ačiu už jusu darba.Siuntu pristatima greita.❤❤❤
Atsakyti
Gavau sms, kad siuntą pristatyta į Šauliu paštomatą nors siuntą turejo būt pristatyta į VILNIUJE esantį paštomatą. Kas per nesąmone? Kaip man dabar ta siuntą atsiimt? Nerekomenduoju.
Atsakyti
Kur mano siuntos? Nr.CC805206969LT ir Nr. CC356193713LT? Praeitą savaitę buvo atvykusios į nurodytą terminalą, bet gauti durelių kodų nepavyko. Vakar paštas parašė, kad siuntos bus pakartotinai grąžintos, tačiau daugiau jokių žinių. Durelių kodo taip pat. Siuntėjas gavo pranešimą su grasinimu sunaikiti siuntą. Kas darosi?
Atsakyti
Sveiki. Ne vieną kartą, bandant išsiųsti siuntą LP Express Paštomatu, neatsidaro dėžutė, o pinigai nuskaičiuojami. Prisiskambinti neįmanoma. Vargo kelias laukia visų, kuriems taip atsitinka. Reikia pildyti krūvas prašymų ir taip toliau. Nei vieno pašto vadovo kontaktų nerasite, nors tai valstybės reikalas ir priežiūra. Susiekimo Ministre, ar ne gėda? Gal pagaliau laikas įpareigoti Lietuvos paštą laikytis įstatymų ir skelbti vadovų kontaktus? O ne vieną Tel numerį ir emailą, kuriais susisiekti neįmanoma.
Rima Urbonavičiūtė
2021-10-18 14:55:39 IP 28ma2hep
Atsakyti
Dvi siuntos praeitą savaitę atvyko į terminalą Pramonės 29, Maximą. SMS su durelių kodų nebuvo. Prisiskambinti neįmanoma- visi užimti, groja muzika. Į laiškus neatsakoma. Šiandien matau internete, kad siuntos išvyko atgal. Nr.CC80526969LT ir CC356193713LT. Kas vyksta? paslauga neteikiama tik imamas užmokestis?
Atsakyti
Sveiki.As apsalus jūsų kurjerių darbų.pora kartu skambina nedasiskambina.kai aš perskambinu sako jūsų siunta prisitatysim į pastomata.As nevairuoja ir turiu imti iš Pastomato siunta kuri sveria virš 8 kg ir temti namo.As be žado jūsų kurjerių darbų.
Atsakyti
Prasčiausiai dirbanti siuntų tarnyba Lietuvoje !!! Niekam nerekomenduosiu ir pats nebesinaudosiu šios įmonės paslaugomis !!! Pavadinimą pakeitė bet požiūris į klientą taip ir liko sovietinis. AB LT EXPRESS vadovai turėtų nedelsiant keisti siuntų padalinio vadovą !!! Siuntos iš Vilniaus į Širvintas, o tai viso tik 50 kilometrų, laukiau 5 paras !!! Pasiteisinimas - nebuvo vietos terminale. Klausimas kas trukdo didinti terminalų skaičių jei yra padidėjusi jų paklausa?
Atsakyti
Pildzdiau prasyma, skambinausi jau gal apie 7 kartus, kad sugrazintu pinigus uz neissiusta siunta nuo liepos vidurio, kiekviena karta tas pats pazadas greitu metu grazinti, sako, pervede dar jums paskambinime, ir nieko neivykde iki siol. Nerekomenduoju naudotis ju paslaugomis, rinkites kitus!
AB Lietuvos paštas
2021-09-07 12:05:22 IP 28m86enp
Atsakyti
Rasa 2021-09-03 18:01:33
Niekam nerekomenduoju šių tarnybų! melagiai ir neatlieka savo pareigų.Nors deklaruoja "greitas siuntas", bet ši kompanija. tikriausiai, yra pati lėčiausia... Gaila, kad kvailinat žmones, sistemoje pažymite, kad siuntos įteikti nepavyko, nors niekas net neskambina ir neklausia. Taip vyksta kelias dienas! Jums klientas yra visai nesvarbus. Nesiteikiate svarbios siuntos ne tik kad greitai pristatyti, bet ir nukeliate antradieniui! kam tada deklaruojate, ko iš viso nesugebate padaryti! Pati turiu skambintis, ieškoti ir galiausiai jūs iš viso nieko nedarot ir nebeatsakot. negalite nei į paštomatą pristatyti, nes gi mat "greitos siuntos", kurių visą savaitę negaunu. nei atvežti į Vilnių, pasirinktu adresu, nes vėl nuvežėte į skirstymo centrą Vilniuje, nei pristatėte į namus.Nieko jūs negalit... Apmaudu, kad tokie žmonės dirba. NEREKOMENDUOJU!!!
Paštomato reikalai taip pat klaikūs! Patys paklaidina siuntas ir dar kaltina, kad siųsti nemoku. Negrąžina pinigų už neišsiųstą siuntą, už kurios siuntimą sumokėjau. Absurdas ne kompanija. Žmonės, būkite atsargūs!
Sveiki,

atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-09-07 12:04:20 IP 28m86enp
Atsakyti
Jolita 2021-09-01 11:28:29
Tragedija, o ne paslaugos suteikimas. Siuntos laukiu nuo pirmadienio, pasiteisinimas, kad siuntos negali įdėti į paštomatą, nes jis yra užpildytas, sekančią dieną vėl ta pati situacija. Paprašius, kad kurjeris susisiektų ar pristatytų, atsakymas gaunamas, kad turi pristatyti į paštomatą. Taip išeina, kad siuntos gali laukti ir mėnesį vien dėl priežasties, kad paštomatas yra užpildytas. Naudojuosi jūsų paslaugomis paskutinį kartą, apgailėtina...
Laba diena,

prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Aš nesuprantu, ar Lietuvoje klientas apskritai ką nors reiškia? Venipak įmetė mano 10 kg sveriančią siuntą į LP express paštomatą be mano žinios. Žirmūnų g. 64 Lp express po valandos "išsivalė" savo paštomatą. Jokio pranešimo apie išimtą siuntą - nieko. Po valandos nuėjau paimti siuntos - kodas neteisingas. Šalia stovėjo dar keletas sutrikusių žmonių, nerandančių siuntų. Finale po 5 d. Skambinėjimo į lp express ir venipak aptarnavimo skyrius, mano siunta buvo įdėta jau į kitą paštomatą. Nors apskritai buvo sumokėta už pristatymą "į rankas". Lp express ir venipak - dvi š......ausios kontoros ant Lietuvos.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju šių tarnybų! melagiai ir neatlieka savo pareigų.Nors deklaruoja "greitas siuntas", bet ši kompanija. tikriausiai, yra pati lėčiausia... Gaila, kad kvailinat žmones, sistemoje pažymite, kad siuntos įteikti nepavyko, nors niekas net neskambina ir neklausia. Taip vyksta kelias dienas! Jums klientas yra visai nesvarbus. Nesiteikiate svarbios siuntos ne tik kad greitai pristatyti, bet ir nukeliate antradieniui! kam tada deklaruojate, ko iš viso nesugebate padaryti! Pati turiu skambintis, ieškoti ir galiausiai jūs iš viso nieko nedarot ir nebeatsakot. negalite nei į paštomatą pristatyti, nes gi mat "greitos siuntos", kurių visą savaitę negaunu. nei atvežti į Vilnių, pasirinktu adresu, nes vėl nuvežėte į skirstymo centrą Vilniuje, nei pristatėte į namus.Nieko jūs negalit... Apmaudu, kad tokie žmonės dirba. NEREKOMENDUOJU!!!
Paštomato reikalai taip pat klaikūs! Patys paklaidina siuntas ir dar kaltina, kad siųsti nemoku. Negrąžina pinigų už neišsiųstą siuntą, už kurios siuntimą sumokėjau. Absurdas ne kompanija. Žmonės, būkite atsargūs!
Atsakyti
Tragedija, o ne paslaugos suteikimas. Siuntos laukiu nuo pirmadienio, pasiteisinimas, kad siuntos negali įdėti į paštomatą, nes jis yra užpildytas, sekančią dieną vėl ta pati situacija. Paprašius, kad kurjeris susisiektų ar pristatytų, atsakymas gaunamas, kad turi pristatyti į paštomatą. Taip išeina, kad siuntos gali laukti ir mėnesį vien dėl priežasties, kad paštomatas yra užpildytas. Naudojuosi jūsų paslaugomis paskutinį kartą, apgailėtina...
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepimai. Išvis du kartus siunčiau per LP express paštomatus (vienas kartas aną mėnesį ir antras dabar). Pirmąjį kartą įdėjus siųsti siuntą į paštomatą - ši “pasimetė” ir net neiškeliavo pas žmogų. Galų gale po ilgų skambinėjimų buvo išsiaiškinta, jog terminalas pastrigo, siunta surasta ir jau kelyje (po savaitės). Dėja, tai nevisai buvo tiesa ką man pranešė darbuotoja, siunta pateko visiškai netyčia pas svetimus (!!!) žmones, kurie buvo labai geri ir susisieke su tikruoju gavėju - siunta buvo prilipusi prie jų siuntinio. Gavėjas turėjo vykti atsiimti siuntos iš tų svetimų žmonių. Visą istoriją parašiau į jūsų email, todėl prašau neapsimetinėkite ir neprašykite jums parašyti, nes atsakymo net negavau jokio lyg tai jum nerūpėtų. Beje, siunta buvo vertinga, juvelyrinis papuošalas, ir dėkui Dievui atsiranda gerų žmonių, todėl mums neteko prarasti nei pinigų nei daikto.
Antra istorija vyksta dabar, jau galvojau tikrai nebesiųsiu per LP express, dėja žmogui buvo nepatogu per kitur gauti siuntos.. Siunta vėl buvo įdėta į paštomato dėžutę, vėl “pasimetė ar pastrigo” ir vėl nebeaišku kiek vėluos ir ar apskritai nukeliaus. Tikiuosi tai buvo paskutinis kartas kad teko siųst per LP express, būtų malonu, jog būtų kompensuotos bent kokios išlaidos, pavyzdžiui - turėjome susimokėti už taxi už gavėjo kelionę iki nepažįstamų žmonių atsiimti siuntinio :) o apie vėlavimus net nekalbu - juk tam ir yra EXPRESS, kad siuntos būtų pasiektos kuo greičiau.
AB Lietuvos paštas
2021-08-20 14:29:04 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Alina 2021-08-17 18:12:14
Kurjerio bendravimas su klientu tai tragiškas. Pati esu iš kaimo, tad kurjeris pradėjo teikti pretenzijas, kad jam dabar reikia knistis į kažkokį užkampį. Aš moku pinigus už pristatymą į namus, o aš dar turiu klausytis pretenzijų dėlto, kad gyvenu toleliau nuo kelio. Komunikacijos su klientu visiškai nėra. Jokios žinutes apie pristatymą negavau, gavau tik skambutį, kai kurjeris jau buvo 5 minutės kelio nuo mano namų. Prekės įpakavimo dėžutė visa sulankstyta. Ačiū Dievui pati prekė nepažeista. Nerekomenduoju.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-08-17 19:06:30 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Alina 2021-08-17 18:12:14
Kurjerio bendravimas su klientu tai tragiškas. Pati esu iš kaimo, tad kurjeris pradėjo teikti pretenzijas, kad jam dabar reikia knistis į kažkokį užkampį. Aš moku pinigus už pristatymą į namus, o aš dar turiu klausytis pretenzijų dėlto, kad gyvenu toleliau nuo kelio. Komunikacijos su klientu visiškai nėra. Jokios žinutes apie pristatymą negavau, gavau tik skambutį, kai kurjeris jau buvo 5 minutės kelio nuo mano namų. Prekės įpakavimo dėžutė visa sulankstyta. Ačiū Dievui pati prekė nepažeista. Nerekomenduoju.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
Atsakyti
Kurjerio bendravimas su klientu tai tragiškas. Pati esu iš kaimo, tad kurjeris pradėjo teikti pretenzijas, kad jam dabar reikia knistis į kažkokį užkampį. Aš moku pinigus už pristatymą į namus, o aš dar turiu klausytis pretenzijų dėlto, kad gyvenu toleliau nuo kelio. Komunikacijos su klientu visiškai nėra. Jokios žinutes apie pristatymą negavau, gavau tik skambutį, kai kurjeris jau buvo 5 minutės kelio nuo mano namų. Prekės įpakavimo dėžutė visa sulankstyta. Ačiū Dievui pati prekė nepažeista. Nerekomenduoju.
Atsakyti
AB Lietuvos paštas 2021-08-16 09:33:24
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
Jus turbut juokaujate 10 kartu info buvo pateikta Facebook Jums ir tas pats atsakymas., , Apgailestaujame, tačiau siunta grąžinama. Prašome dėl persiuntimo kreiptis į siuntėją., , Nors terminas lape nurodytas 15 dienu.
AB Lietuvos paštas
2021-08-16 09:34:01 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Justina 2021-08-07 17:19:07
Tragiškas aptarnavimas, prie pastomato negalejau issiusti siuntos, skambinus, laukiau 20 min kol atsilieps, veliau dar karta skambinau laukiau 10 min, pakele kazkokia mergiote kuri net su klientu nemoka kalbeti, tipo ko cia skambini… i menesi siunciu apie 50 siuntu, ir tai buvo paskutinis kartas, Omniva ir Dpd zymiai geresni.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-08-16 09:33:24 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Evelina 2021-08-08 21:59:27
Tragiškas aptarnavimas, melavimas, negauni info, kad vežama siunta, kurjeris net neskambina, kad atvyko, ideda lapeli i pasto dezute, kad nepavyko pristatyti, lapeli nurodyta kad siunta saugoma 15 dienu, paskambinus po 5 dienu kai radau lapeli pasto dezutej i pasta sako kad aiunta issiusta siuntejui. Savavaliskai grazina siuntas uz kuriu pristatyma yra sumoketa. NIEKAM NEREKOMENDUOJU!!!!
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-08-16 09:33:04 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Sonata 2021-08-09 19:43:15
Aptarnavimo kokybė tai tragiška. Visiškas nesiskaitymas su klientu. Prekės NEPRISTATOMOS iki durų, pats turi leistis pasiimti (????) Nuo kada perkant prekes su pristatymu į namus, jos pristatomos tik iki gatvės kurioje gyveni? Už paslaugą juk mokami pinigai. Kurjeris bendrauja nemandagiai. Pirmą kartą matau tokią neprofesionalią įmonę. Apeikit didžiausiu ratu ir neturėkit nieko bendro.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-08-16 09:32:41 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Beata 2021-08-11 15:33:38
Nerekomenduoju. Trūksta komunikacijos o tiksliau išvis tokio dalyko nėra. Siuntos laiku negausit. Kurieris nesusiekia ir pažymi kad nepavyko susiekti su manim, aisku jo kontaktų nėra. Labai logiška gi :DDDD prisiskambinti į aptarnavimą irgi neįmanoma. Budėti namie ir nežinomybėje laukti ar kurieris atvažiuos ar nuspręs nesusiekti.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
Atsakyti
Nerekomenduoju. Trūksta komunikacijos o tiksliau išvis tokio dalyko nėra. Siuntos laiku negausit. Kurieris nesusiekia ir pažymi kad nepavyko susiekti su manim, aisku jo kontaktų nėra. Labai logiška gi :DDDD prisiskambinti į aptarnavimą irgi neįmanoma. Budėti namie ir nežinomybėje laukti ar kurieris atvažiuos ar nuspręs nesusiekti.
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė tai tragiška. Visiškas nesiskaitymas su klientu. Prekės NEPRISTATOMOS iki durų, pats turi leistis pasiimti (????) Nuo kada perkant prekes su pristatymu į namus, jos pristatomos tik iki gatvės kurioje gyveni? Už paslaugą juk mokami pinigai. Kurjeris bendrauja nemandagiai. Pirmą kartą matau tokią neprofesionalią įmonę. Apeikit didžiausiu ratu ir neturėkit nieko bendro.
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas, melavimas, negauni info, kad vežama siunta, kurjeris net neskambina, kad atvyko, ideda lapeli i pasto dezute, kad nepavyko pristatyti, lapeli nurodyta kad siunta saugoma 15 dienu, paskambinus po 5 dienu kai radau lapeli pasto dezutej i pasta sako kad aiunta issiusta siuntejui. Savavaliskai grazina siuntas uz kuriu pristatyma yra sumoketa. NIEKAM NEREKOMENDUOJU!!!!
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas, prie pastomato negalejau issiusti siuntos, skambinus, laukiau 20 min kol atsilieps, veliau dar karta skambinau laukiau 10 min, pakele kazkokia mergiote kuri net su klientu nemoka kalbeti, tipo ko cia skambini… i menesi siunciu apie 50 siuntu, ir tai buvo paskutinis kartas, Omniva ir Dpd zymiai geresni.
Šilagalio medelynas
2021-07-28 16:31:25 IP 12em5jv9
Atsakyti
Susitvarkykite su savo darbo sistema ir nebeapgaudinėkite žmonių. Sudarėme verslo sutartį per jūsų įmonę, mūsų klientai laukia užsakymų. O jus, ką darote jus? 07-26 dieną nuo ryto mes užpildėme kurjerio iškvietimą, kurjeris turėjo atvykti pagal viską jau tą pačią dieną. Jis net nepaskambino, neinformavo kas kaip. Gerai. 07-27 dieną laukėme, jau ir patys ieškojome, skambinome, klausėme ar kurjeris atvyks, kurjeris pažadėjo atvyksiantis. Mes laukėme, bet deja, jis ir vėl neatvyko net neinformavęs. O įdomiausia tai, kad atėjo jau 07-28 diena, teko ir vėl skambintis į jūsų įstaigą, mus patikslino, kad kurjeris atvyks šiandien. Apie 13 valanda kurjeris paskambino ir paklausė ar jus vietoje? Atvyksime paimti siuntos. Atsakėme taip, laukiame. Laukėme iki 16 valandos, kol galiausiai trūko kantrybė ir bandėme su juo susisiekti, kurjeris net nesiteikė kelti ragelio. Paskambinome į įstaiga ir ši pasakė, kad mato, jog kurjerio komentaras, jog atvyks kitą dieną. KOKIA JŪSŲ DARBO SISTEMA??? Nu žinokit taip nevyksta. Deja, bet per jūsų įmone mes kenčiame taip pat.
AB Lietuvos paštas
2021-07-21 19:24:21 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Audronė 2021-07-20 12:35:24
Neturiu net žodžių kaip apibūdinti lp express kurjerių darbą, vieną dieną gauni žinutę, kad siuntos pristatyti nepavyko, o kitą dieną rodo jau kad siunta įteikta, nors niekas nei skambino nei buvo atvažiavę. Pateikiau pretenziją, bet kaip dabar įrodyti kad negavau siuntos, anksčiau tai pasirašydavom, o dabar kai reikia kodą padiktuoti tai ir atsiranda piktnaudžiautojų. Tokia man nutikusi nemaloni patirtis, niekuomet nesinaudosiu jųsų paslaugomis ir kitiems nerekomenduoju.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
Atsakyti
Neturiu net žodžių kaip apibūdinti lp express kurjerių darbą, vieną dieną gauni žinutę, kad siuntos pristatyti nepavyko, o kitą dieną rodo jau kad siunta įteikta, nors niekas nei skambino nei buvo atvažiavę. Pateikiau pretenziją, bet kaip dabar įrodyti kad negavau siuntos, anksčiau tai pasirašydavom, o dabar kai reikia kodą padiktuoti tai ir atsiranda piktnaudžiautojų. Tokia man nutikusi nemaloni patirtis, niekuomet nesinaudosiu jųsų paslaugomis ir kitiems nerekomenduoju.
AB Lietuvos paštas
2021-07-20 12:08:07 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Raimonda 2021-07-08 12:08:40
Esu labai nepatenkinta ekspres kurjerių darbu. Negana to, kad 2savaites negalėjo pristatyti siuntinio. Niekaip negalėjo suderinti pristatymo laiko, kadangi aš dirbu iki15val. Paskambinęs vėl, kurjeris nemandagiai kalbėjo, atsisakydamas pristatyti siuntą, todėl siuntos atsisakiau. Ateityje gerai pagalvosiu ar naudotis LP EKSPRES paslaugomis.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-07-20 12:07:36 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Marta 2021-07-09 14:20:02
Labai nusivyliau lpexpress požiūriu į klientus. Neatsakingi darbuotojai. Dažniausiai siuntas siunčiu kaip verslo klientė, bėdų nebuvo dėl sugadintų siuntų. Bet šį kartą siunčiau kaip fizinis asmuo ir kaip tyčia siuntos turinys buvo sugadintas.
Siunčiau dūžtančią siuntą žmogui, negana to kad siunta kelias dienas užtruko paskirstymo punkte kaip gavau žinutę dėl darbuotojo kaltės siunta nebuvo laiku perduota kurjeriui...
Žmogus gavo siuntą sudužusią, rašiau pretenziją dėl siuntos, sulaukiau atsakymo, kad pretenzija nepagrįsta, nes greičiausiai siunta buvo blogai supakuota.... siunčiu siuntas ne pirmą kartą, perku spec. pakuotes, kurias naudoju siuntiniams. Buvo pripakuota burbuliukų iš vidaus viskas įdėta į kartoninę dėžutę, dar pripakuota aplink dėžutę burbuliukų, ant viršaus dar kelis sluoksnius juodos plėvelės ir užrašas "ATSARGIAI DŪŽTA", tai jūs pasakykite kaip dar galima buvo pripakuoti? Čia pakuok ne pakavus, bet kai dirba tokie darbuotojai, kurie neatsakingai žiūri į savo darbą, tai kaip ta siunta nukeliaus sveika.
Paskutiniu metu paštomatai nuolat striginėja, išpirkus siuntas dažnai nepavyksta jų išsiųsti ko pasekoje vėluoja prekių pristatymai klientams.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-07-20 12:05:55 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Karolis 2021-07-09 11:01:43
Debilu d*****i siunta turi eit nuo 2 iki 4dienu atveža ant 5 dienos ir dar nesugeba net 1 EUR numesti kad netelpa į terminus nurodytus
Laba diena,

prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.
AB Lietuvos paštas
2021-07-20 12:05:04 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Marta 2021-07-09 14:20:02
Labai nusivyliau lpexpress požiūriu į klientus. Neatsakingi darbuotojai. Dažniausiai siuntas siunčiu kaip verslo klientė, bėdų nebuvo dėl sugadintų siuntų. Bet šį kartą siunčiau kaip fizinis asmuo ir kaip tyčia siuntos turinys buvo sugadintas.
Siunčiau dūžtančią siuntą žmogui, negana to kad siunta kelias dienas užtruko paskirstymo punkte kaip gavau žinutę dėl darbuotojo kaltės siunta nebuvo laiku perduota kurjeriui...
Žmogus gavo siuntą sudužusią, rašiau pretenziją dėl siuntos, sulaukiau atsakymo, kad pretenzija nepagrįsta, nes greičiausiai siunta buvo blogai supakuota.... siunčiu siuntas ne pirmą kartą, perku spec. pakuotes, kurias naudoju siuntiniams. Buvo pripakuota burbuliukų iš vidaus viskas įdėta į kartoninę dėžutę, dar pripakuota aplink dėžutę burbuliukų, ant viršaus dar kelis sluoksnius juodos plėvelės ir užrašas "ATSARGIAI DŪŽTA", tai jūs pasakykite kaip dar galima buvo pripakuoti? Čia pakuok ne pakavus, bet kai dirba tokie darbuotojai, kurie neatsakingai žiūri į savo darbą, tai kaip ta siunta nukeliaus sveika.
Paskutiniu metu paštomatai nuolat striginėja, išpirkus siuntas dažnai nepavyksta jų išsiųsti ko pasekoje vėluoja prekių pristatymai klientams.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-07-20 12:04:45 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Irena 2021-07-13 10:04:34
Labai nusivyliau. Jau kelintą kartą kurjeris net nepaskambines siunta palieka paštomate, nors siunta būna užsakyta į namus. Tam juk ir mokami pinigai, kad gauti į namus, juk ne visada yra galimybė paimt iš paštomato. Daugiau gyvenime neuzsisakinesiu, su kitom tarnybom tokiu dalyku nėra buve.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
AB Lietuvos paštas
2021-07-20 12:04:16 IP 27tbo1ak
Atsakyti
Jonas 2021-07-15 21:07:39
LP EXPRESS gauni SMS, kad pristatys siunta. Pasilieki namie, skambučio nėra, į namus niekas neatvažiuoja ir supildo ataskaitą, kad siuntos pristatyti nepavyko. Skambini numeriu, moteris sako aš paprašysiu, kad jums paskambintų. Antra diena namie, gauni SMS, kad pristatys siunta. Pasilieki namie, skambučio nėra, į namus niekas neatvažiuoja ir supildo ataskaitą, kad siuntos pristatyti nepavyko. ir taip pasaka be galo. Kol pristato siuntą į terminalą. Nor buni sumokėjęs už pristatymą į namus.
Venkite šio kurjerio. Nevykėlių kontora. Pigu.lt ar kokia kita rimtesnė E parduotuvė, atsisakykite su jais dirbti.
2021-07-14 Siunta priimta skirstymo centre Kaunas
2021-07-14 Siunta perduota pristatymui
2021-07-14 Siuntos įteikti nepavyko 111
2021-07-14 Siunta priimta skirstymo centre Kaunas
2021-07-15 Siunta perduota pristatymui
2021-07-15 Siunta perduota pristatymui
2021-07-15 Siuntos įteikti nepavyko 111
ir t.t.
Sveiki,
atsiprašome, kad teko susidurti su nesklandumais. Prašome šią informaciją pateikti mums el. paštu info@post.lt arba asmenine žinute socialiniame tinkle „Facebook“. Išsiaiškinsime situaciją ir kaip įmanoma greičiau su Jumis susisieksime.
Atsakyti
Noriu padėkoti ir parašyti gražius žodžius lp express kurjeriui Edvardui M. Atiduodant siuntą labai maloniai bendravo, daug šypsojosi. Tikrai labai profesionalus darbo atlikimas. Sėkmės jums.
Atsakyti
LP EXPRESS gauni SMS, kad pristatys siunta. Pasilieki namie, skambučio nėra, į namus niekas neatvažiuoja ir supildo ataskaitą, kad siuntos pristatyti nepavyko. Skambini numeriu, moteris sako aš paprašysiu, kad jums paskambintų. Antra diena namie, gauni SMS, kad pristatys siunta. Pasilieki namie, skambučio nėra, į namus niekas neatvažiuoja ir supildo ataskaitą, kad siuntos pristatyti nepavyko. ir taip pasaka be galo. Kol pristato siuntą į terminalą. Nor buni sumokėjęs už pristatymą į namus.
Venkite šio kurjerio. Nevykėlių kontora. Pigu.lt ar kokia kita rimtesnė E parduotuvė, atsisakykite su jais dirbti.
2021-07-14 Siunta priimta skirstymo centre Kaunas
2021-07-14 Siunta perduota pristatymui
2021-07-14 Siuntos įteikti nepavyko 111
2021-07-14 Siunta priimta skirstymo centre Kaunas
2021-07-15 Siunta perduota pristatymui
2021-07-15 Siunta perduota pristatymui
2021-07-15 Siuntos įteikti nepavyko 111
ir t.t.
Atsakyti
Kurjeris atvažiuoja nepaskambinęs, bando sugrūsti siųntą į pašto dėžutę ir taip ją nuplėšia nuo tvoros. Vietoj pasirinkto paštomato miesto centre siunta net neatsiklausus pristatoma į paštomatą miesto pakraštyje. Jei tik įmanoma, niekada daugiau nesirinksiu LP Express. Tragedija, o ne kurjerių tarnyba.
Atsakyti
Labai nusivyliau. Jau kelintą kartą kurjeris net nepaskambines siunta palieka paštomate, nors siunta būna užsakyta į namus. Tam juk ir mokami pinigai, kad gauti į namus, juk ne visada yra galimybė paimt iš paštomato. Daugiau gyvenime neuzsisakinesiu, su kitom tarnybom tokiu dalyku nėra buve.
Atsakyti
Labai nusivyliau lpexpress požiūriu į klientus. Neatsakingi darbuotojai. Dažniausiai siuntas siunčiu kaip verslo klientė, bėdų nebuvo dėl sugadintų siuntų. Bet šį kartą siunčiau kaip fizinis asmuo ir kaip tyčia siuntos turinys buvo sugadintas.
Siunčiau dūžtančią siuntą žmogui, negana to kad siunta kelias dienas užtruko paskirstymo punkte kaip gavau žinutę dėl darbuotojo kaltės siunta nebuvo laiku perduota kurjeriui...
Žmogus gavo siuntą sudužusią, rašiau pretenziją dėl siuntos, sulaukiau atsakymo, kad pretenzija nepagrįsta, nes greičiausiai siunta buvo blogai supakuota.... siunčiu siuntas ne pirmą kartą, perku spec. pakuotes, kurias naudoju siuntiniams. Buvo pripakuota burbuliukų iš vidaus viskas įdėta į kartoninę dėžutę, dar pripakuota aplink dėžutę burbuliukų, ant viršaus dar kelis sluoksnius juodos plėvelės ir užrašas "ATSARGIAI DŪŽTA", tai jūs pasakykite kaip dar galima buvo pripakuoti? Čia pakuok ne pakavus, bet kai dirba tokie darbuotojai, kurie neatsakingai žiūri į savo darbą, tai kaip ta siunta nukeliaus sveika.
Paskutiniu metu paštomatai nuolat striginėja, išpirkus siuntas dažnai nepavyksta jų išsiųsti ko pasekoje vėluoja prekių pristatymai klientams.
Atsakyti
Debilu d*****i siunta turi eit nuo 2 iki 4dienu atveža ant 5 dienos ir dar nesugeba net 1 EUR numesti kad netelpa į terminus nurodytus
AB Lietuvos paštas
2021-07-09 09:10:18 IP 2i23sd8k
Atsakyti
Raimonda 2021-07-08 12:08:40
Esu labai nepatenkinta ekspres kurjerių darbu. Negana to, kad 2savaites negalėjo pristatyti siuntinio. Niekaip negalėjo suderinti pristatymo laiko, kadangi aš dirbu iki15val. Paskambinęs vėl, kurjeris nemandagiai kalbėjo, atsisakydamas pristatyti siuntą, todėl siuntos atsisakiau. Ateityje gerai pagalvosiu ar naudotis LP EKSPRES paslaugomis.
Laba diena,

prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Viską išsiaiškinsime ir atsakymą Jums pateiksime asmeniškai. Dėkojame.

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Visas transportas
Siųsk24 Siųsk pigiau ir patogiau!

Adresas: Vaidilutės g. 79, LT-10100 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos.
Siųsk24 - viena didžiausių siuntų paslaugų platformų Lietuvoje, kurioje galite rasti platų siuntų siuntimo paslaugų pasirinkimą vienoje vietoje. Bendradarbiaudami su populiariausiomis siuntų gabenimo įmonėmis – kurjeriais, tokiais kaip FEDEX, TNT, UPS, DHL, DPD, OMNIVA, GLS, siūlome greitą, patikimą ir nebrangų...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

PSO: per anksti daryti išvadas apie didesnį omikron padermės pavojingumą
PSO: per anksti daryti išvadas apie didesnį omikron padermės pavojingumą 12-05 20:04
Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) sekmadienį pakartojo, jog kol kas pernelyg anksti daryti išvadas, kad naujoji COVID-19 ligą sukeliančio viruso SARS-CoV-2 omikron padermė yra pavojingesnė už...
Lenkija sulaikė Rusijos sausakrūvį laivą
Lenkija sulaikė Rusijos sausakrūvį laivą 12-05 19:58
Lenkijos jūrų laivybos administracija sekmadienį patvirtino Rusijos sausakrūvio laivo sulaikymą Baltijos jūros Gdansko įlankoje, kuris šiuo metu yra inkaruotas viename Lenkijos uostų.
Danijoje per parą omikron atvejų patrigubėjo
Danijoje per parą omikron atvejų patrigubėjo 12-05 19:32
Danijos sveikatos apsaugos tarnybos sekmadienį pranešė, kad šalyje fiksuojamas "nerimą keliantis" naujos koronaviruso atmainos omikron atvejų skaičius šuolis.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jei būtumėte investuotojas, kur investuotumėte šiuo metu?

Akcijų kainos

PepsiCo 164,71 +2,55%
FedEx 240,84 +2,35%
Pfizer 54,27 +2,32%
AT&T 23,46 +1,78%
Macy's 26,80 -3,25%
Ford 19,14 -3,67%
NVIDIA 306,93 -4,46%
Adobe Systems 616,53 -8,24%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 66,50 +1,26%
Auksas 1776,85 +0,10%
Varis 9829,22 +5,41%
Benzinas 2,50 +9,65%
Anglis 236,90 +27,58%
Ryžiai 401,00 +0,25%
Sidabras 23,41 +0,95%
Kava 5,31 +6,84%