VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Baltic Post

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie UAB "Baltic Post"

LP EXPRESS

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Baltic Post"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Visą savaitę laukiau skambučio iš kurjerio, kuris turėjo pristatyti siuntinį, tad telefonas tikrai buvo ryšio zonoje ir įjungtu garsu. Nesulaukus skambučio pašto dėžutėje radau siuntos lapelį, kuriame buvo parašyta, jog siunta nepristatyta, nes neatsiliepiau telefonu. Bet manau tikėtina, kad kurjeris net neskambino, nes nei praleisto skambučio, nei žinutės, pranešančios apie praleistą skambutį, negavau.
Atsakyti
Ne tik su pasenusiomis paštininkėmis problema, bet ir patys paštomatai kažkokia šūduva.
Pastoviai neveikia, ekranai pastrigę, lipdukus bespausdinant kažkur pragano juos. Vienu žodžiu apgailėtini. Pastoviai siunčiu siuntinius ir pastoviai vien problemos. Renkuosi alternatyvą- Omnivą, bent čia be problemų.
Atsakyti
Ilgai tylėjau dėl LP express kurjerių darbo kokybės, bet dabar tiesiog jau pratrūkau. Jau patylėsiu apie tai, kad tik vėlai vakare gavau žinutę, jog mano siunta perduota kurjeriui. Dabar apie patį pristatymą... Skambina kurjeris 12 valandą, sako siuntą atvežė. Pasakiau jam, kad aš darbe ir busiu žymiai vėliau. Pasiūliau, kad siuntą paliktų LP skyriuje, nes kiti kurjeriai man pasiulydavo tokį variantą ir jis mane tenkino. Šitas kurjeris pradėjo man sakyti, kad čia ne jo problemos, kad aš negaliu paimt siuntinio. Po to dar labiau chamiškai kalbėjo. Pasijutau pažeminta ir įžeista. Nes niekas su klientais tokiu tonu nekalba, kaip kalbėjo jūsų kurjeris. Taip, galiausiai jis man perskambino ir pasakė, kad visgi siuntą paliks pašte. Bet nuotaiką labai sugadino. Ir taip stengiuosi kuo rečiau naudotis jūsų kurjerių paslaugomis vien dėl jūsų kurjerių bendravimo su klientais įgūdžių stokos. Tikiuosi, kad situacija pasikeis, nes nu tai nenormalu...
Atsakyti
Kaip ir Lietuvos paštas taip ir paštomatai atsilikę kokia 30-čia metų. Savanorių pr. 255 Kaunas liečiamas ekranas galima sakyt neveikia. Puse valandos mynkiau ekraną kol vargais negalais surinkau reikiamą informaciją, į lietimus ekranas nereaguoja. Esu labai pasipiktinęs
Atsakyti
Esu begalo nepatenkinta lp express pastomatu darbo kokybe. Labai netobula sistema, konsultantai telefonu nieko padeti isvis negali tik pasiulo pinigu grazinima, kuris ivyks neaisku kada ir kaip. Kai nori issiusti pastomatu siuntini, amzinos problemos.Tai atspausdina bloga lipduka siuntos nr be visu reikiamu skaiciu, tai apskritai popierius pasibaiges ir neatspausdina.Siandien bandziau susimoketi internetu, kad issiusciau per pastomata, tai pinigus nusiskaite, o jokio patvirtinimo kodo, dureliu kodo, lipduko neatsiunte.vaziavau i vieta ir dar karta mokejausi...raudondvario maximos pastomate neveike korteliu skaitytuvas, vykau i kita..na ir amzinai pasakos begalo, amzinai susimokubpira kart kol issiunciu, konsultantes niekuo nuekada nepadeda. Ir siulyciau visiems tik omniva pastomatus!Pigu, saugu, patogu, visada viska sutvarko iskart telefonu! Lp expres tai pati blogiuasia sistema kokia tik gali buti. Siandien isitikinau n-aji karta!
Atsakyti
Laba diena.
Esu labai nusivylusi jūsų įmonės darbuotojų darbu.
Jeigu dėl vienos arba kitos priežasties siunta nebuvo pristatyta numatytu laiku, manau, kad ant siuntos turi atsirasti žyma, kur būtų matyti: kodėl ji nepristatyta ir informacija apie kitą pristatymo laiką.
Liepos 11 d. turėjau gauti siuntą, bet su kurjeriu suderinau kitą pristatymo laiką t.y. liepos 12 d. nuo 12.00 iki 13.00 val. Deja, pralaukus 3 valandas, siuntą gavau 15.00 val. ir tik po mano skambučio į siuntų tarnybą. Kurjeris dievagojosi nieko nežinojęs apie kolegos susitarimą.
Reikia manyti, kad panašių atvejų pasitaiko dažnai.
Tikiuosi, kad įmonės reputaciją menkinantys nesklandumai ateityje bus pašalinti.
Violeta
Atsakyti
Laba diena, esu nusivylusi jusu tarnyba. Vakar turejo pristatyti man siuntini. Bet kazkodel, ir kazkokiu budu likau pati kalta kad jo atsisakiau.Labai nemandagus buvo jusu darbuotojas, kalbejo su manim, pakeltu tono balsu...Bet pradesim nuo pradziu.
Vakar tai liepos 10 diena, laukiau savo siuntinio. Po 15.10 val paskambino man kurjaris, ir pasake kad uz pusvalandzio atvaziuos siuntinys. jis manes paklause ar busiu namie. As pasakiau” kad, taip laukiu jusu. Ir laukiau iki 19 val. Telefonas mano nebuvo isjungtas, kaip teige, darbuotojas. Taigi po 19 val atejo man zinute kad atsisakiau siuntinio ir jo nebus. Siandien pasiskambinu i ta numeri kur buvo skambines darbuotojas ir pareiske, jis tiesiog sauke, kad manes nebuvo namie sake kad dauze kumsciu i duris, beje buciau tikrai girdejus nes namuose turiu suni kuris tikrai butu girdejes, butent laukiau ir sedejau prie lango ir jis dar sugeba teigti kad buvau isjungus savo telefona, beje kai skambina i isjunkta telefona, visada gaunu sms zinute. Neradau jokiu sms zinuciu kad butu skambinta.Pasake, kad, siuntos nebus, ir esu itraukta i juoda sarasa.Jis teige, kad esu pirma toke klijante per jo 6 metu darbo patirti kad apgavau as ji. Nesuprantu kodel tai tureciau daryti... Esu labai izeista, kazkokio... tipo, galeciau ji taip pavadinti, nes jis dar ir bendrauti nemoka. Va man tai tikrai toks pirmas kartas... Atsiprasau uz klaidas.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-07-02 08:25:34 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Rasa 2018-06-29 09:54:44
Noriu pasakyti labai didelį ačiū jūsų įmonės darbuotojui Mantui Šepučiui.))Labai smagu, kad šiais laikais yra tokių mandagių, tvarkingų, kultūringų, visapusiškai malonių jaunų žmonių. Įmonė turėtų didžiuotis, turėdama tokį darbuotoją. Juk kaip ten bebutų, vis tik tai yra kaip jūsų įmonės, , veidrodis, , o juk visi tikriausiai norime kad tame, , veidrodyje " vaizdas butų kuo gražesnis. Visa tai rašau nes gerai žinau, kadangi pati esu įmonės darbuotoja. Ir pasiūsdama šią žinutę, tikrai tikiu, kad šis žmogutis neliks neįvertintas.
Laba diena,

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkinta paslaugų kokybe.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Blogesnės siuntų tarnybos reiktų paieškot, visiškas bardakas niekas nieko nežino, siunta neaišku kur ir neaišku kaip ją rast. po visos dienos pastangų ir 30 skambučių pavyko išsiaiškint, kad ji kažkodėl grįžo į terminalą.... nors turėjo pristatyt kurjeris po to po kažkokių mistinių "suderinimų" su užsakovu turėjo į paštą pristatyti (tik irgi neaišku kokį).
Skundas parašytas ir info paštu.
Bet noriu prisidėti prie visų neigiamų komentarų. Stipriai rekomenduoju vengti šios tarnybos. Negalvojau, kad išvis įmanomas toks chaosas su pristatymu.
Atsakyti
Noriu pasakyti labai didelį ačiū jūsų įmonės darbuotojui Mantui Šepučiui.))Labai smagu, kad šiais laikais yra tokių mandagių, tvarkingų, kultūringų, visapusiškai malonių jaunų žmonių. Įmonė turėtų didžiuotis, turėdama tokį darbuotoją. Juk kaip ten bebutų, vis tik tai yra kaip jūsų įmonės, , veidrodis, , o juk visi tikriausiai norime kad tame, , veidrodyje " vaizdas butų kuo gražesnis. Visa tai rašau nes gerai žinau, kadangi pati esu įmonės darbuotoja. Ir pasiūsdama šią žinutę, tikrai tikiu, kad šis žmogutis neliks neįvertintas.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-06-27 09:10:45 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Miglė 2018-06-25 10:39:54
Pirmą kartą rašau neigiamą atsiliepimą apie įmonę viešai, bet kitos išeities neturiu. Siunta turėjo būti pristatyta birželio 19 d, šiandien 25d ir atrodo nepanašu, kad ją gausiu nes nėra nurodytą, jog kurjeris ją paėmė. 19 d kurjeriui nepavyko su manimi susisiekti, po 5 min skambinau atgal, bet nebeatsiliepė. Po poros valandų gavau žinutę dėl kito laiko suderinimo su kurjeriu. Suderinom 20 d. Laukiu visą trečiadienį namie, siuntos nėra. 22d kreipiuosi į informaciją kur man buvo patikinta, jog siuntą gausiu šiandien (25 d.). Jei šiandien negausiu siuntos, kreipsiuosi ir į el parduotuvę iš kurios užsisakiau siuntą, tegul žino su kokiais nekompetetingais partneriais dirba. Su DPD, Venipaku tokiu nesąmonių nėra buvę. Kitą kartą ką nors užsisakant pasidomėsiu kokia kurjerių tarnyba veža siuntas. Jei LP Express- iš tos parduotuvės nepirksiu nieko.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Pirmą kartą rašau neigiamą atsiliepimą apie įmonę viešai, bet kitos išeities neturiu. Siunta turėjo būti pristatyta birželio 19 d, šiandien 25d ir atrodo nepanašu, kad ją gausiu nes nėra nurodytą, jog kurjeris ją paėmė. 19 d kurjeriui nepavyko su manimi susisiekti, po 5 min skambinau atgal, bet nebeatsiliepė. Po poros valandų gavau žinutę dėl kito laiko suderinimo su kurjeriu. Suderinom 20 d. Laukiu visą trečiadienį namie, siuntos nėra. 22d kreipiuosi į informaciją kur man buvo patikinta, jog siuntą gausiu šiandien (25 d.). Jei šiandien negausiu siuntos, kreipsiuosi ir į el parduotuvę iš kurios užsisakiau siuntą, tegul žino su kokiais nekompetetingais partneriais dirba. Su DPD, Venipaku tokiu nesąmonių nėra buvę. Kitą kartą ką nors užsisakant pasidomėsiu kokia kurjerių tarnyba veža siuntas. Jei LP Express- iš tos parduotuvės nepirksiu nieko.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-06-25 08:10:04 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Gavėjas 2018-06-21 14:07:36
Paskutini karta naudoju jusu paslaugas. Jau tikrai užknisa. Šiandien turėjau gauti siunta! Likau specialiai namie. Laukiu visa diena. Siunta labai svarbi. Gaunu sms kad siunta bus pristatyta rytoj... cmon, rytoj manes namie net nebus! Apgailetina ir jau ne pirma karta. Dirba kaip nori.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Paskutini karta naudoju jusu paslaugas. Jau tikrai užknisa. Šiandien turėjau gauti siunta! Likau specialiai namie. Laukiu visa diena. Siunta labai svarbi. Gaunu sms kad siunta bus pristatyta rytoj... cmon, rytoj manes namie net nebus! Apgailetina ir jau ne pirma karta. Dirba kaip nori.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-06-08 08:23:20 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Akvilė 2018-06-06 18:08:58
Pagal jūsų nurodymus siunta turėjo būti pristatyta jau vakar, tačiau jūs sugebėjote ne tik nepristatyti jos pakeistu laiku t.y. šiandien, bet ir dar meluoti, kad buvo neatsiliepta į skambutį, kad gavėjo nebuvo namuose, nors kurjeriai net nesusisiekė ir nebandė pristatyti prekės.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Pagal jūsų nurodymus siunta turėjo būti pristatyta jau vakar, tačiau jūs sugebėjote ne tik nepristatyti jos pakeistu laiku t.y. šiandien, bet ir dar meluoti, kad buvo neatsiliepta į skambutį, kad gavėjo nebuvo namuose, nors kurjeriai net nesusisiekė ir nebandė pristatyti prekės.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-06-04 08:30:39 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Paulius sinkevicius 2018-06-01 20:16:37
Nesuprantama kaip aplamai veikia jusu sistema jaigu nesugebat pristatyti visu prekiu perkant sumoketa suma butent uz daiktus ir kurjerio paslaugas ir dabar taip yra kad gavau prekes uz 30 euru o uz simta dvidesimt prekiu nera kas ten tokie dirba per zmones kad taip kvailai elgiasi vagyste cia ar kaip suprast?
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-06-04 08:29:55 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Matas 2018-05-28 13:07:14
Norėčiau padėkoti Kurjeriui (Nežinau vardo) kuris važiavo į Kėdainius ir apie 12:52:33 įteikė siuntą. Dėkoju už sklandų aptarnavimą!
Laba diena,

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkinta paslaugų kokybe.

Linkime gražios dienos!
Paulius sinkevicius
2018-06-01 20:16:37 IP 46.80.83.89
Atsakyti
Nesuprantama kaip aplamai veikia jusu sistema jaigu nesugebat pristatyti visu prekiu perkant sumoketa suma butent uz daiktus ir kurjerio paslaugas ir dabar taip yra kad gavau prekes uz 30 euru o uz simta dvidesimt prekiu nera kas ten tokie dirba per zmones kad taip kvailai elgiasi vagyste cia ar kaip suprast?
Atsakyti
Norėčiau padėkoti Kurjeriui (Nežinau vardo) kuris važiavo į Kėdainius ir apie 12:52:33 įteikė siuntą. Dėkoju už sklandų aptarnavimą!
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-05-25 09:22:20 IP 194.33.96.242
Atsakyti
R 2018-05-22 11:46:56
Apgailetina kompanija vertinant tarptautines siuntas. KODEL:

draudimu nera (nebent siuntinys iki 900 eur), lp express trackinge nera net anglu kalbos (tarptautines siuntos??), trackinga tikrinant per post, lt labai labai daznai nera detalios siuntos keliones, po issiuntimo i uzsieni toliau neaisku kur jos vieta ir ar gavejas gavo ar ne (esant gincams jus neirodysite kad pristatyta siunta gavejui). Express siuntos pristatomos daznai kaip paprastos, nors deklaruoja iki keliu dienu. O jei jau ji pasimete tai be sansu gaut pagalbos is sios kontoros, nes jie patys nezino kur ta siunta, kadangi tikrina ir mato ta pati per post, lt sistema :D

PATARIMAS. JEI NORITE SIUSTI SAUGIAU, RINKITES PATIKRINTUS VEZEJUS TARPTAUTINIAMS PERVEZIMAMS.
Laba diena,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-05-25 09:21:01 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Julija 2018-05-23 16:31:49
Siunta visiškai sugadinta, nors tikrai supakuota saugiai su visais paminkštinimais, neįsivaizduoju kaip reikia mėtyti siuntini kad šitaip suskaldyti medieną. Nesupratu kam tada reikalingos tokios siuntų įmonės jei nera užtikrinamas siuntų saugumas.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Siunta visiškai sugadinta, nors tikrai supakuota saugiai su visais paminkštinimais, neįsivaizduoju kaip reikia mėtyti siuntini kad šitaip suskaldyti medieną. Nesupratu kam tada reikalingos tokios siuntų įmonės jei nera užtikrinamas siuntų saugumas.
Atsakyti
Apgailetina kompanija vertinant tarptautines siuntas. KODEL:

draudimu nera (nebent siuntinys iki 900 eur), lp express trackinge nera net anglu kalbos (tarptautines siuntos??), trackinga tikrinant per post, lt labai labai daznai nera detalios siuntos keliones, po issiuntimo i uzsieni toliau neaisku kur jos vieta ir ar gavejas gavo ar ne (esant gincams jus neirodysite kad pristatyta siunta gavejui). Express siuntos pristatomos daznai kaip paprastos, nors deklaruoja iki keliu dienu. O jei jau ji pasimete tai be sansu gaut pagalbos is sios kontoros, nes jie patys nezino kur ta siunta, kadangi tikrina ir mato ta pati per post, lt sistema :D

PATARIMAS. JEI NORITE SIUSTI SAUGIAU, RINKITES PATIKRINTUS VEZEJUS TARPTAUTINIAMS PERVEZIMAMS.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-05-09 16:17:28 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Edita 2018-05-07 10:24:48
Siunta buvo perduota kurjeriui sestadieni, bet gavau zinute kad netilpo i pastomata. Poros minuciu begyje paskambinau nurodytu tel nr ir atsiliepes kurjeris pasake kad jau nebera Plungeje. Buvo svarbi siunta kudykio maistas. Per savaitgali bus suruges maistas. Kas man atlygins nuostolius? Kodel negalejo paskambint kurjeris buciau pati atvaziavus pasiimti? As pasisiuliau atvaziuot pasiimt tai man grubiai buvo atsakyta kad negalima ir mumestas ragelis. Labai esu nepatenkinta tokiu darbu jusu ir tikrai daugiau nesinaudosiu tokiom paslaugom. Ir kitiems rekomenduosiu nesinaudoti.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Siunta buvo perduota kurjeriui sestadieni, bet gavau zinute kad netilpo i pastomata. Poros minuciu begyje paskambinau nurodytu tel nr ir atsiliepes kurjeris pasake kad jau nebera Plungeje. Buvo svarbi siunta kudykio maistas. Per savaitgali bus suruges maistas. Kas man atlygins nuostolius? Kodel negalejo paskambint kurjeris buciau pati atvaziavus pasiimti? As pasisiuliau atvaziuot pasiimt tai man grubiai buvo atsakyta kad negalima ir mumestas ragelis. Labai esu nepatenkinta tokiu darbu jusu ir tikrai daugiau nesinaudosiu tokiom paslaugom. Ir kitiems rekomenduosiu nesinaudoti.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-05-02 11:08:18 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Jurgita 2018-04-27 23:07:49
Sveiki. Siunčiau siuntą per LP express terminalą. Man reikėjo išsiųsti labai skubiai iš Vilniaus į Telšius. Siunta buvo paimta 14 val. dienos ir jau kitą dieną apie 8 val. ryto buvo pristatyta Telšių terminale. Ačiū Jums!:)
Gerbiama Jurgita,

Nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkinta aptarnavimu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Sveiki. Siunčiau siuntą per LP express terminalą. Man reikėjo išsiųsti labai skubiai iš Vilniaus į Telšius. Siunta buvo paimta 14 val. dienos ir jau kitą dieną apie 8 val. ryto buvo pristatyta Telšių terminale. Ačiū Jums!:)
Atsakyti
Regina 2018-04-21 21:47:02
Sveiki, šiandien du kartus susimokėjau už siuntą, bet taip jos ir nepavyko įdėti į siuntos terminalą Bažnyčiosg.38 Marijampolė.Tik V.Kudirkos g.3 Marijampolė pavyko. Labai nusivyliau.
Ačiū už greitą suregavimą ir problemos išsprendimą pašalinimą.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-04-23 08:43:41 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Regina 2018-04-21 21:47:02
Sveiki, šiandien du kartus susimokėjau už siuntą, bet taip jos ir nepavyko įdėti į siuntos terminalą Bažnyčiosg.38 Marijampolė.Tik V.Kudirkos g.3 Marijampolė pavyko. Labai nusivyliau.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki, šiandien du kartus susimokėjau už siuntą, bet taip jos ir nepavyko įdėti į siuntos terminalą Bažnyčiosg.38 Marijampolė.Tik V.Kudirkos g.3 Marijampolė pavyko. Labai nusivyliau.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-04-04 08:19:26 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Miglė 2018-03-29 17:55:18
Del siuntos pristatymo niekas nei informavo ir neskambino, buvo atzymeta, kad gavejas nerastas namuose, nors nebuvo net bandyta susisiekti, siunta gavau praejus 8-ioms dienoms nuo issiuntimo, kuri buvo issiusta kurjeriu lp express, galiausiau siunta turejau vaziuoti ir pasiimti pati, nes su ja buvo nedaroma nieko nors buvo sutarta su kurjeriu, kad ji bus pristatyma i pasta, taciau kol 5 kartus pati nepaskambinau i kontaktu centra kuriame dar didesne betvarke ir nesusikalbejimas, tol isvis niekas nepajudejo. Nesiulau ir nerekomenduoju naudotis siomis pasto paslaugomis.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-04-04 08:18:07 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Vita 2018-03-28 18:49:53
Sveiki!



!!!TURIU LABAI DIDELĮ NUSISKUNDIMĄ!!!

Dar niekada gyvenime su LP express nebuvo tokios situacijos kokią patyriau dabar. Labai jumis pasitikėjau ir gerbiau siuntų pristatymo laiką, tačiau po šio įvykio niekada nežadu naudotis jūsų paslaugomis. Pirmadienį gavau žinutę jog mano siunta (EB870998276LT) yra perduota kurjeriui ir mane pasieks per 1-2 darbo dienas, tai pagal viską siunta pas mane turėjo būti jau antradienį vėliausiai nurodytu laiku. Antradienį paskambinus į informaciją man pasakė kad siunta greitu metu mane pasieks ir tuoj pat susisieks pats kurjeris, TAČIAU JOKIŲ ŽINIŲ NESULAUKIAU. Vakarok gavau sms žinutę kurioje buvo parašyta jog siunta bus pristatyta kovo 28d. (trečiadienį). Išaušus trečiadieniui iki pietų kantriai laukiau siuntinio, tačiau nieko nesulaukus kreipiausi į kurjerio nurodytą numerį (867941183) trumpojoje sms žinute, jis man pasakė kad mano siuntos neturi, kad jis ją vakar atidavė kitam NAUJAM kurjeriui ir jo kontaktų neturi, tada kreipiausi į info centrą per dieną 3 kartus, visus juos konsultantai manes gražiai atsiprašydavo už siuntos vėlavimą, vis kartojo kad tuoj pat susisieks su kurjeriu ir pasakys jam jog siunta būtinai mane pasiektų šiandieną (03.28). KURJERIS DAR SU MANIMI NESUSISIEKĖ IR NEPRISTATĖ MANO SIUNTINIO. Tai kodėl teikiate man netinkamą informaciją apie siuntos pristatymo laiką? Nes jeigu būčiau žinojus kad tiek užtruks visas procesas būčiau sugalvojusi kitą būda atsiimti, kadangi siunta yra reikalinga mano darbui ir dėl jūsų atlaidumo man sustojo visi darbo reikalai, o dabar net neturiu menkiausio suvokimo kur yra mano siuntinys. Labai laukiu jūsų atsakymo.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Del siuntos pristatymo niekas nei informavo ir neskambino, buvo atzymeta, kad gavejas nerastas namuose, nors nebuvo net bandyta susisiekti, siunta gavau praejus 8-ioms dienoms nuo issiuntimo, kuri buvo issiusta kurjeriu lp express, galiausiau siunta turejau vaziuoti ir pasiimti pati, nes su ja buvo nedaroma nieko nors buvo sutarta su kurjeriu, kad ji bus pristatyma i pasta, taciau kol 5 kartus pati nepaskambinau i kontaktu centra kuriame dar didesne betvarke ir nesusikalbejimas, tol isvis niekas nepajudejo. Nesiulau ir nerekomenduoju naudotis siomis pasto paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki!



!!!TURIU LABAI DIDELĮ NUSISKUNDIMĄ!!!

Dar niekada gyvenime su LP express nebuvo tokios situacijos kokią patyriau dabar. Labai jumis pasitikėjau ir gerbiau siuntų pristatymo laiką, tačiau po šio įvykio niekada nežadu naudotis jūsų paslaugomis. Pirmadienį gavau žinutę jog mano siunta (EB870998276LT) yra perduota kurjeriui ir mane pasieks per 1-2 darbo dienas, tai pagal viską siunta pas mane turėjo būti jau antradienį vėliausiai nurodytu laiku. Antradienį paskambinus į informaciją man pasakė kad siunta greitu metu mane pasieks ir tuoj pat susisieks pats kurjeris, TAČIAU JOKIŲ ŽINIŲ NESULAUKIAU. Vakarok gavau sms žinutę kurioje buvo parašyta jog siunta bus pristatyta kovo 28d. (trečiadienį). Išaušus trečiadieniui iki pietų kantriai laukiau siuntinio, tačiau nieko nesulaukus kreipiausi į kurjerio nurodytą numerį (867941183) trumpojoje sms žinute, jis man pasakė kad mano siuntos neturi, kad jis ją vakar atidavė kitam NAUJAM kurjeriui ir jo kontaktų neturi, tada kreipiausi į info centrą per dieną 3 kartus, visus juos konsultantai manes gražiai atsiprašydavo už siuntos vėlavimą, vis kartojo kad tuoj pat susisieks su kurjeriu ir pasakys jam jog siunta būtinai mane pasiektų šiandieną (03.28). KURJERIS DAR SU MANIMI NESUSISIEKĖ IR NEPRISTATĖ MANO SIUNTINIO. Tai kodėl teikiate man netinkamą informaciją apie siuntos pristatymo laiką? Nes jeigu būčiau žinojus kad tiek užtruks visas procesas būčiau sugalvojusi kitą būda atsiimti, kadangi siunta yra reikalinga mano darbui ir dėl jūsų atlaidumo man sustojo visi darbo reikalai, o dabar net neturiu menkiausio suvokimo kur yra mano siuntinys. Labai laukiu jūsų atsakymo.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-03-20 08:27:47 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Gintaras 2018-03-16 11:57:56
Užsakiau prekes internetu. Pardavėjas jas išsiuntė per LPExpress. Panevėžyje siunta gauta 7:43. Pralaukiau visą dieną, į dienos pabaigą 2 kartus skambinau, sakė kurjeris tuoj susisieks, nieko. Kitą dieną vėl skambinau, tas pats, iki pietų nieko. Matyt teks atostogas pasiimti, kad iš LPExpress siuntos sulaukti.
Niekam nerekomenduoju naudotis LPExpress paslaugomis.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Užsakiau prekes internetu. Pardavėjas jas išsiuntė per LPExpress. Panevėžyje siunta gauta 7:43. Pralaukiau visą dieną, į dienos pabaigą 2 kartus skambinau, sakė kurjeris tuoj susisieks, nieko. Kitą dieną vėl skambinau, tas pats, iki pietų nieko. Matyt teks atostogas pasiimti, kad iš LPExpress siuntos sulaukti.
Niekam nerekomenduoju naudotis LPExpress paslaugomis.
Atsakyti
Dirbau sioje imone ir noreciau siek tiek papasakoti apie ja. Dirbau beveik metus Vilniuje, savanoriu pr. 180 ir ejau skirstytojo pareigas vakarineje pamainoje. Gaudavau apie 470€ atlyginimo i rankas (dirbdavau po 10-12 valandu, maziau ten ir nedirbsit, nes nera darbuotoju). Taip pat didele demotyvacija darbe yra pamainos vadovas kuris yra didziausias despotas ir cholerikas (visi darbuotojai jo nemegsta). Virsvalandzius kartais "pamirsta" uzrasyti, tai vadinasi, kad tu dirbi juos uz aciu. Dirbo kruvis ir greiciai panasiai kaip uzsienyje, skirtumas - tik alga. Karjeros galimybes labai, labai zemos. Darbdaviai tave mato kaip robota. Nenustebkit del siuntu bukles - daznai jos buna blogos, nes skirstytojai jas meto, dauzo ir visiskai ju nesaugo, o kartais net vertingesnes dingsta. Paslaugu kaina zema, bet kokybes 0. Pagalvokit ar verta naudotis sios imones teikiamomis paslaugomis.
Jolanta Melkūnienė
2018-03-05 15:20:25 IP 85.206.130.9
Atsakyti
Noriu pasipasakoti ir aš. Šeštadienį apie 17 val. norėjau išsiųsti siuntą. Nuvykau prie terminalo, tvarkingai nusipirkau ir atsispausdinau lipduką, nuskanavau, ir man atsidarė užimta spintelė, t.y., joje jau buvo kitas siuntinys. Ką daryt ? Spintelę uždariau. Bandžiau vėl skanuoti lipduką, bet sistema parašė, kad "toks lipdukas jau yra panaudotas". Skambinau nurodytu telefonu, pet pasirodo, šeštadieniais jie dirba tik iki 16.00 val., o sekmadieniais išvis nedirba... Pirmadienį iš ryto skambinau vėl. Pasiūlė dvi galimybes: rašyti pretenziją, kad grąžintų pinigus (2, 99 e), ir pirkti naują lipduką, arba vykti prie terminalo, kur jie nuotoliniu būdu atidarys spintelę. Pasirinkau antrąją. Nuvykau prie terminalo (antrą kartą, po 10 km pirmyn ir atgal). Paskambinau, tada jau kita moteriškė man sako, kad spintelės atidaryti ji negali, nes mano siuntos kodas jau panaikintas, ar kažkas ten panašaus, ir man "reikia prašyti, kad grąžintų pinigus, pirkti naują lipduką" ir t.t., o aš net mokėjimo kortelės nepasiėmiau. Dėl trijų eurų tiek visokių reikalų ??? Negi Jūs neturite ten ką veikti ? Negi nėra kito būdo išspręsti problemą ? Taigi, finale man vistiek reikės vežti siuntą iki terminalo trečią kartą, bet siųsiu tikrai jau ne per "LP express", sukėliau nepatogumų žmogui, kuris laukia mano siuntinio, sugaištas laikas, kuras, nervai... Ir dar turėsiu prašyti, kad man grąžintų 2, 99 e... Absurdų absurdas.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-03-03 15:43:11 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Klientas 2018-03-02 14:56:58
Registruotas laiškas gautas per 5 darbo dienas.Kas darosi paštininkas tingi vaikščioti ir neatneša laiško į namus ?nors visą laikai namie būta.Jau kelintas kartas iš eilės toks atvejis..Daugiau niekada nesinaudosiu jūsų veluojančiom paslaugomis.Yra siuntų tarnybų kurios darbuojasi tikrai geriau ir greičiau.O kaina tokia pat o gal ir pigiau.Taip klientai prarandami.Klaipeda
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Registruotas laiškas gautas per 5 darbo dienas.Kas darosi paštininkas tingi vaikščioti ir neatneša laiško į namus ?nors visą laikai namie būta.Jau kelintas kartas iš eilės toks atvejis..Daugiau niekada nesinaudosiu jūsų veluojančiom paslaugomis.Yra siuntų tarnybų kurios darbuojasi tikrai geriau ir greičiau.O kaina tokia pat o gal ir pigiau.Taip klientai prarandami.Klaipeda
Atsakyti
Donatas 2018-02-21 13:58:39
Siuntų tarnyba LPEXPRESS Mažeikiuose dirba labai lėtai per visą dieną siunos nepristato, siuntos paimtos iš Telšių jau 7 val bet per visą dieną nesugeba pristatyti. Buvo toks atvejis kad siuntą pristatė tik kitą dieną, aš dirbu prie šildymo sistemų tai šildymo sistema užšalo nes laiku nebuvo pristatyta reikiama detalė, užsakovai patyrė labai didelių nuostolių per ta siuntų tarnyba, siūlau rinktis kitą siuntų tarnybą tokia kaip DPD, autobusų stotis taip pat turi siuntų skyrių kiek teko susidurti tai jokių problemų nebuvo, viskas laiku pristatyta o su DPD tai gali ir nuvažiuoti ir pats pasiimti siuntą į skirtymo terminalą Mažeikiuose.
nori greitai nuvaziuok i parduotuve ir nusipirk o ne per pasta siusk
Atsakyti
Vėl iškilo problemos su LP Express. Siuntos gavėjas negavo. Kai tai sužinojome, pranešėme ir tada ją atrado. Rezultate vietoje 1-2 dienų praėjo 9 dienos, nes jie net nekreipė dėmesio, kad ji nepristatyta, kol gavėjas negavęs ir netekęs kantrybės laukti mūsų neužklausė kurgi ta siunta. LP Express darbuotoja Toma (pavardės neturi) parašė mums, kad siunta buvo pasimetusi ir ją atrado kai mes pasiskundėme, kad ji nepristatyta ir pranešė, kad skundą rašytume raštu (!), nors jos pačios laiške išdėstyta, kad ji sistemoje mato apie siuntos pristatymo vėlavimą visą savaitę. Na ką gi - jei neparašysi, reiškia skundo nėra, taigi jie dirba gerai? Nors patys mato kaip dirba. Super filtras - galbūt klientas patingės ar per darbus (dažniausiai) laiko neturės, o gal privatus vyresnio amžiaus ar menkesnio išsilavinimo žmogus nesugebės parašyti. Kai jai parašėme, kad jie žaidžia biurokratinius žaidimus taip elgdamiesi, gavome atsakymą, jog atsakys per 2 dienas. P.S. ŠIUOSE KOMENTARUOSE MATAU TIPIŠKĄ TĄ PATĮ ATSAKYMĄ : "Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame." Turėkite omenyje, klientai, esame jiems niekas, statistinis vienetas, kuriam statistiškai atsirašinėjama (galbūt netgi ne darbuotojo, o automatinio atsakovo, juk jie netgi nepasirašo, kas būtent čia pakomentavo.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-23 15:21:50 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Aušrinė 2018-02-23 14:21:18
Tikrai gailiuosi, kad nepaskaičiau komentarų! Nesitikėjau, kad tokioje įmonėje gali dirbti v***s!
Išsiunti siuntą, o gavėjęs gauna tuščią voką užklijuotą su lipnia juostele.
NESINAUDOKITE LP EXPRESS PASLAUGOMIS!
Dėl vagystės tik pasako kokią formą užpildyti ir lauk nelaukęs - nieko neatgausi.
O v***s kaip dirbo taip dirba!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Tikrai gailiuosi, kad nepaskaičiau komentarų! Nesitikėjau, kad tokioje įmonėje gali dirbti v***s!
Išsiunti siuntą, o gavėjęs gauna tuščią voką užklijuotą su lipnia juostele.
NESINAUDOKITE LP EXPRESS PASLAUGOMIS!
Dėl vagystės tik pasako kokią formą užpildyti ir lauk nelaukęs - nieko neatgausi.
O v***s kaip dirbo taip dirba!
Atsakyti
Baltic Post, LP EXPRESS 2018-02-22 08:11:00
Laba diena,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Juokinga skaityti tokį atsakymą, kadangi iki pokalbio su LP express vadybininke jau buvo nurodytu el paštu nusiųstas laiškas, kaip ir po to taipogi! Labai geras filtras kai kuriose įmonėse, tokiose kaip LP Express : "rašykite el. laišką", į kurį net neaišku kas atsakys, anonimas ar automatinis atsakovas. Bet kuriuo atveju neturėsite kontaktinio konkretaus kompetentingo asmens telefono ir negalėsite operatyviai išsiaiškinti rūpimo klausimo (atleiskite, bet bendruoju telefonu atsiliepianti vis kita operatorė tikrai nėra kompetentinga). O dar puiku tai, kad dauguma klientų patingi arba neturi laiko rašyti. Filtras suveikia! Mes netingėjome ir rašėme, bet rezultatas aiškiai gana nulinis.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-22 08:17:48 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Donatas 2018-02-21 13:58:39
Siuntų tarnyba LPEXPRESS Mažeikiuose dirba labai lėtai per visą dieną siunos nepristato, siuntos paimtos iš Telšių jau 7 val bet per visą dieną nesugeba pristatyti. Buvo toks atvejis kad siuntą pristatė tik kitą dieną, aš dirbu prie šildymo sistemų tai šildymo sistema užšalo nes laiku nebuvo pristatyta reikiama detalė, užsakovai patyrė labai didelių nuostolių per ta siuntų tarnyba, siūlau rinktis kitą siuntų tarnybą tokia kaip DPD, autobusų stotis taip pat turi siuntų skyrių kiek teko susidurti tai jokių problemų nebuvo, viskas laiku pristatyta o su DPD tai gali ir nuvažiuoti ir pats pasiimti siuntą į skirtymo terminalą Mažeikiuose.
Laba diena, Donatai,

būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-22 08:14:54 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Liena 2018-02-21 11:26:06
Nerekomenduoju naudotis LPexpress paslaugomis, nes siuntos išsiuntimas jums gali kainuoti daug daugiau nei ekrane nurodyti įkainiai, t.y. kelios sienos telefoninių pokalbių su Lietuvos pašto konsultantais, kurie negali atsakyti kur jūsų siunta bei bereikalingo streso. Galiausiai siuntos gavėjas bus informuotas, kad siuntėjas siuntą įdėjo į paštomatą, o vėliau susisiekęs su Lietuvos pašto konsultantais paprašė automatiškai atidaryti dėžutę ir siuntą ištraukė, siekdamas apgauti siuntėją. Paskambinus ir pasiteiravus kur dingo siunta, atsakoma, kad į šį klausimą atsakyti negali. Siuntą atsiimti pavyko tik pagrąsinus, kad bus kreiptąsi į teisėsaugą, žiniasklaidą bei paprašius surasti prie paštomato esančių vaizdo kamerų įrašus, kuriuose užfiksuota kas išėmė siuntą. Reziume, nesulaukiau net elementaraus atsiprašymo, o ką jau kalbėti apie patirtus nuostolius.
Gerbiama Liena,

Būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos situacijos siuntos numerius el. paštu info@lpexpress.lt. Mums labai svarbu gerinti paslaugų kokybę bei tobulėti, todėl labai lauksime Jūsų laiško. Dėkojame
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-22 08:11:00 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Kęstutis 2018-02-20 22:39:56
Įdomiausia, kad ši įmonė pradanginusi siuntinį slepia įvairiais būdais kompetentingų asmenų kontaktus. Toks įspūdis, kad nėra ten atsakingų, o jei yra, tai jie visomis priemonėmis atsiriboję nuo atsakomybės. Mums bent jau reikėjo tik sužinoti tam tikros informacijos, apie ką galėtų pasakyti tik kompetentingas darbuotojas, bet niekaip nepavyko prisibelsti, lyg tai būtų ypatingo slaptumo ar respublikos prezidento lygio asmuo. Verslo (!) vadybininkė gi tiesiai (kaip ne gėda) pasakė : "Aš moku ir galiu tik sutartis sudarinėti. Daugiau nieko negaliu ir nežinau."
Laba diena,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-22 08:08:36 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Gintaras 2018-02-20 16:12:25
Sveiki. Stenkitės kaip galima rečiau naudotis šių kurjerių pagalba. Pasiima siuntą 7.30 ryte iš sandėlio ir vežiojasi iki vakaro po miestą (Panevėžį). Suprantu jei siuntoje butų bele kas, bet kai ten yra skubūs dokumentai ir pat gavėjas pradedi jų ieškoti, tai dar paskambinus jiems sulauki iš jų pakelto nepatenkinto tono. Kožkokie vaikėzai......... Jei yra galimybė - nesinaudokite jais.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Bankams ruošiamas naujas finansavimosi būdas
Bankams ruošiamas naujas finansavimosi būdas 07-19 17:37
Lietuvos komerciniai bankai galbūt jau kitąmet galės turėti visiškai naują finansavimo šaltinį.
Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą
Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą 07-19 16:36
Lenkijoje įsigaliojus įstatymui, ribojančiam prekybininkų darbą sekmadieniais, didieji prekybos centrai praranda dalį rinkos. Galimybę augti išnaudoja smulkieji.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Nokia 6,04 +3,96%
FedEx 236,19 +2,18%
Avon 1,47 +2,08%
American Express 102,98 +1,81%
Western Union 20,16 -1,18%
Harley-Davidson 42,12 -1,24%
Kraft Heinz Co 61,59 -2,32%
Twitter 43,34 -3,06%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 105,45 +11,93%
Dujos (Rusijos) 7,19 -7,94%
Bananai 1,15 -0,86%
Mediena 697,44 -1,00%
Cukrus 0,54 -1,82%
Dyzelis 2,23 +7,21%
Ryžiai 451,00 0,00%
Apelsinai 0,88 +15,79%