VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Baltic Post, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie Baltic Post, AB

LP EXPRESS

Parašyk savo nuomonę apie Baltic Post, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kornelija 2020-06-01 13:43:31
Laba diena. Man netgi 3 kartus nuskaitė nuo paštomato Visalaukio g. 1, Vilnius. Skambinau jiems, sakė nusius sutvarkyti kažkokį asmenį, bet ir toliau sėkmingai pinigus nuskaičiuoja. Dėl to beveik visad ir naudoju Omniva, nes kai sugenda, bent jau informuoja ir pinigu neskaičiuoja iš saskaitos.
Taip, daugiau niekada nesinaudosiu jų paslaugomis, ir kitiems nerekomenduoju.
Atsakyti
Laba diena. 2020-05-31 paštomatas Visalaukio g. 1, Vilnius nuskaičiavo 2 kartus pinigus ir abu kartus neatspausdino lipduko. Paskambinau kita diena į pašta anksti ryte ir patikino, jog pinigus gražins ir paštomata sutvarkys. Po pietu paštomatas nebuvo sutvarkytas, dar karta nuskaičiavo pinigus ir neatspausdino lipduko. Žmonės stovi eilėje ir nesupranta, kas vyksta. Susitvarkykite paštomatus, jog rodytu, kai baigiasi juostos ar kokios kitos klaidos, o ne pinigus pirma tegul nuskaičiuoja. Milijonai žmoniu renkasi Jūsu paslaugas, tad ir rūpinkitės, kad jie pas konkurentus nenueitu, nes su Omniva niekad nėra buvę tokiu problemu.
Atsakyti
Irma 2020-05-31 13:33:08
Susitvarkykit paštomatus gerbiamieji, pinigus nuskaite 2 kartus, o siunta taip ir liko mano rankose, gerai pinigėlius uzdirbinejat, kreipiuosi į vartotojų teises.
Laba diena. Man netgi 3 kartus nuskaitė nuo paštomato Visalaukio g. 1, Vilnius. Skambinau jiems, sakė nusius sutvarkyti kažkokį asmenį, bet ir toliau sėkmingai pinigus nuskaičiuoja. Dėl to beveik visad ir naudoju Omniva, nes kai sugenda, bent jau informuoja ir pinigu neskaičiuoja iš saskaitos.
Atsakyti
Vėluoja pristatyti siuntą. Atsiuntė žinutę, jog siunta bus pristatyta į terminalą 05.31, tačiau kaip nepristatė, taip ir nepristatė. Kam siųsti klaidinančias žinutes? Nusivyliau LP Express paslaugomis.
Atsakyti
Susitvarkykit paštomatus gerbiamieji, pinigus nuskaite 2 kartus, o siunta taip ir liko mano rankose, gerai pinigėlius uzdirbinejat, kreipiuosi į vartotojų teises.
Atsakyti
Ne pirmą kartą užsienio siuntą patalpinant į paštomatą įvedama nesąmonė vietoje telefono numerio. To rezultate negaliu atsiimti siuntos pats. Dabar ji išimta iš paštomato, bet paštas net nežino kur ji - gal pas kurjerį namie??!!
Atsakyti
Nors praėjo nemažai laiko, pagaliau prisirišiau parašyti skundą. Maždaug prieš metus, drauge man iš Tauragės siuntė siuntinį paštomatu į Vilnių. Žinutės negavome nei viena, nei kad siunta jau atvyko, nei, kad siunta buvo išimta iš paštomato. Anksčiau domėjomės, jog neatsiėmus siuntos, ji grąžinama siuntėjui. Pradėjus jos ieškoti, sužinojome, kad siunta buvo perduota utilizuoti (kaip buvo teigta, jie tam turi pilną teisę), mūsų visiškai neįspėjus, o argumentuojant tuo, kad mes siunta nesidomėjome ir ji mums buvo nereikalinga. Siuntinio vertė buvo 130€. Tikrai rekomenduoju susitvarkyti su šia nesąmone, dėl kurios patyriau nuostolius
Atsakyti
Laba diena,
Siuntą siunčiu į Pergalės g. 42 pastomatą, vėl įdeda į Liepkalnio, iš kurio išsiunčiau. Ar tai normalu?
Atsakyti
Šiandien apie 15.30 val. prie Šiaulių Akropolio atėjau pasiimti siuntą, siunta darbinė, todėl daug laiko neturėjau, nes ilgai negaliu palikti darbo vietos, atėjus darbuotojas krovė siuntas, jų buvo begalės, nuėjus darbupotojui norėjau pasiimti siuntą, kur būčiau užtrukusi kelias sekundes, jis man pradėjo priekaištauti, nemandagiai šnekėjo ir nemadagiai, pakeltu tonu nuvarė mane nuo paštomato, paaiškinau jam, kad negaliu laukti, kol jis sukraus visas siuntas, nes esu palikusi darbo vietą, o siunta darbinė, dėl jos atbėgau, bet jis buvo labai naglas nekreipė dėmesio, tai teko siuntą palikti ir neatsiimti.
Atsakyti
Labai nusivyliau LPexpress paslaugomis. Tam, kad gaučiau siuntą greičiau ji buvo nusiųsta į visiškai kitą paštomatą. Viena yra kai iki paštomato galima nueiti, o visai kas kita kai kelionę reikia planuotis vien tam, kad atsiimti siuntaf Juokinga siuntinukas keliavęs iš Žalgirio gatvės iki Riešės užtrunka 3-4dienas ir dar reikia važiuoti iki pusiaukelės jį atsiimti. Naudojos Omniva paslaugomis ir tokių problemų ir nesamonių niekada nekildavo, jūsų paslaugos turėtų palengvinti ir pagreitinti visą procesą, o nekelt galvos skausmą. Tikiuosi rasit būdų kaip išspresti šias problemas ir auginti savo verslą draugišką jo naudotojams.
Atsakyti
Labai nusivyliau jūsų darbu buvau užsakius siuntinį prieš pristatant informavo kad galėsiu atsiskaityt tik bankiniu pavedimu kadangi turėjau tik grynus pinigus siuntinio neatidavė paskambinau į jūsų centra pasakiau kokia situacija man pažadėjo kita diena siuntinį pristatyti bet pasirodo gražino siuntėjui suprantu kad gal karantino metu pinigų paimt negalėjo bet aš siuntinio neatsisakiau Labai nusivyliau jūsų darbuotojos kompetencija
Atsakyti
Sveiki, per klaida buvo istrinta tel atsiusta sms. Kaip atsiimti siunta dabar? Kur kreiptis aciu
Atsakyti
Karantino metu kurjeriams įsakyta neiti į laiptines, siuntų įteikimas vyksta lauke, todėl nesistebėkit jei kurjeris paprašys nusileist (net jeigu gyvenat pirmam ar antram aukšte). Dėl vėluojančių siuntų, tai ypač liečia siuntas iš Pigu.lt, jei užsisakote iš daugiau nei 2 dalių, tai beveik 100%, jog tikrai negausit visų dalių tą pačią dieną (taip buvo per Kalėdas, taip yra ir dabar). Kas liečia paštomatą, tai patys supraskit, jei kurjeris gauna 200-300 siuntų sudėti į paštomatą, kuriame yra tik apie 100 ar net mažiau dėžučių, tai jis tikrai jų visų nesutalpins. Kitą dieną tokie patys kiekiai ir taip tempiasi savaitėm. Suprantu, jog gavus žinutę, kad siunta įdėta į kitą paštomatą, atsiranda nepatogumų, bet kurjeriai stengiasi, kad bent turėtumėt galimybę atsiimti, nei laikyt sandėlyje. Peace
Atsakyti
Paskaitinėjus komentarus supratau kad man dar pasisekė kad mano siuntą iš netoli namų esančios parduotuvės nuvežę numetė kitame Vilniaus gale - vis ne kokioj Šilutėj.. O po to teisinas neva paštomatai perpildyti - kaip nebus perpildyti kai ten savaitėm voliojasii ne vieton pristatyti siuntiniai, laukiantys kol juos paims ir nuveš į truputį arčiau gavėjo esantį paštą. Ir kai kelis siuntinius tą pačią dieną tam pačiam gavėjui išvežioja po visą Vilnių po skirtingus paštomatus. Bet užtai DPD vakar sužavėjo su savo kombo - atvyko iškart su dviem siuntiniais: vienas man, kitas gretimam bute gyvenančiam kaimynui :)
Atsakyti
a******ų kontora - paima siuntinį iš nepatogioj vietoj esančios elektroninės parduotuvės, nuveža į dar toliau, dar nepatogesnėj vietoj esantį paštomatą ir, negana to, dar užmarinuoja tą siuntinį ten penkioms dienoms užuot iškart atsiradus galimybei pervežę į artimesnį paštomatą ar bent jau į paštą. Ir už visą šią destruktyvią veiklą dar paima mokestį kaip už "atliktą darbą"!!! Nors patys turėtų sumokėti už savaitei apribotą galimybę naudotis savo pirkiniu
Atsakyti
Lp express, kreipiuosi į jus kadangi į el.laiškus neatsakote ir prisiskambinti neįmanoma laukiant po 10min. Situacija tokia užsakiau ir apmokėjau siuntinio paėmima iš terminalo ir siuntima į kita terminala internetu, nuėjus prie paštomato ir įvedus siuntos numerį man ismete kad siuntos lipdukas jau panaudotas. Kaip ????????? Teko siūsti papildomai mokant ta pačia kaina. Pinigu padovanoti jums nenoriu taigi prašau susisiekite ir išspreskite šita situacija.
Atsakyti
LP Express laikiau patikima įmone, pasirodo klydau. Dar 2020-04-29 8:15 val. gavau kurjerio žinutę, kad "Jūsų užsakymas bus pristatytas šiandien", net nenurodant preliminaraus laiko, bet ne tame esmė. Pralaukus visą dieną (gerai, kad turėjau galimybę dirbti nuotoliniu būdu iš namų), niekas su manim nesusisiekė ir užsakymo neatvežė. 04-30 nesulaukus jokios kitos kurjerio žinutės, telefonu kreipiausi įmonės nurodytu kontaktiniu telefonu, tačiau konsultantė niekuo padėti negalėjo, pasakė, kad sistemoje mato, jog užsakymą kurjeris pasiėmė dar 29 d. ryte, pažadėjo išsiaiškinti ir paskambinti vėliau. Pavakary, nesulaukusi žadėto konsultantės skambučio, kreipiausi vėl, atsiliepusi konsultantė tegalėjo pasakyti, jog siuntų sekimo sistemoje mato, jog siuntą kurjeris paėmė (beje tą informaciją sekimo sistemoje mačiau ir pati) ir vėl pažadas išsiaiškinti. 05-04 po pietų, nesulaukus nei kurjerio, nei konsultantės skambučio, o siuntų sekimo sistemoje tebesant įrašui, kad kurjeriui siunta perduota dar 2020-04-29, perskambinau vėl, vėl pažadas išsiaiškinti. Po kiek laiko perskambino ir paklausė, o kaip atrodo siunta, taip neva būtų lengviau jos ieškoti sandėlyje (būtų juokinga, jei nebūtų graudu, juk negaliu pasakyt, kaip atrodo siunta, jei jos negavau). Dar po kiek laiko perskambino ir informavo, jog neranda mano siuntos, o kurjeris, kilus visuotinei paieškai ką tik atžymėjo sistemoje, kad užsakymą įteikė 2020-04-29-12:02 val. (iš kur tiek įžūlumo pas kurjerį įrašus užpildyti atbuline data. Juk telefone jokio fiksuoto praleisto skambučio, jokios žinutės, juk tai akivaizdus dokumentų klastojimas, svetimo turto pasisavinimas, dėl ko ir baudžiamoji byla gali būti pradėta). Akivaizdu, kad šiuo "karštuoju" periodu įmonėje nėra jokios kurjerių atrankos, jokios kontrolės ir jie gali veikti nesąžiningai, nejausdami jokios atsakomybės. Tikiuosi, kad matydami tiek klientų nusiskundimų, išvadas vadovybė padarys, o man pavyks atgauti pinigus iš užsakovo, nors šiuo atveju prekės buvo būtinos.
Atsakyti
Jau ne pirmą kartą siuntą pristato ne į tą paštomatą ir dar ragina greičiau atsiimti. Gal įmonei reikėtų pagalvoti apie savo šūkio pakeitimą, nes mano siunta jiems tikrai nėra svarbiausia, jei turiu ją pasiimti iš kito miesto galo? Ką tokiais atvejais ir dar karantino metu daryti seniems žmonėms ar mamoms su vaikais? Kiek girdžiu iš pažįstamų, čia jau darosi norma vežti siuntą bet kur.
Atsakyti
Man susidarė tokia nuomonė, kad LPEXPRESS kurjeriai neturi jokios kontrolės. Jie yra patys sau viršininkai, daro ką nori, jų niekas nekontroliuoja, o jie žemina savo kurjerių įmonę.
Užsakiau į paštomatą, laukiu, matau sekime, kad jau greitai bus paštomate. Na, galvoju, šaunu.
Skambina man iš pašto, jūsų siunta pašte, prašome atvykti pasiimti, bet aš sakau, kad užsakiau į paštomatą, skambinanti panelė pasakė, kad kurjeris siuntas paliko pašte ir pasakė pašto skyriaus darbo laiką. Sakau, kad negaliu atvykti į paštą, nes dirbu kitame mieste, grįžtu vėlai. Sako, yra šeštadienis, bet aš sakau, kad šeštadienį irgi dirbu. Pokalbį baigėme.
Na, teko prašytis iš darbo, vien dėl siuntos atsiėmimo. Kažkoks košmaras.
Pone Kastyti Valantinai, direktoriau, nesusitvarkote su savo avelėmis. Visuose komentaruose panašūs komentarai, kurjeriai daro ką nori, jiems dzin.
Atsakyti
Po paskutinės patirties paprastas apsisprendimas - daugiau nebesinaudoti LPEXPRESS paslaugomis. Maža to, kad siuntos paštomate lauki ypatingai ilgai, tai dar sugeba pristatyti ne į tavo nurodytą paštomatą, nes jiems atrodo, kad man patogiau karantino metu viešuoju transportu grūstis į kitą miesto galą ir siuntą pasiimti man "patogiu" būdu. O gautoje žinutėje sarkastiškai dėkojama už supratingumą. Sumoki už paslaugą, kurios negauni. Čia tai tikras verslas sunkiu žmonėms metu.
Atsakyti
Negaunu siuntos 10 dienų, pagal siuntos sekimą, buvo atiduota kurjeriui, po paros siunta atsirado skirstymo centre kur prabuvo 2 paras. Nuo vakar vėl rodo, kad atiduota kurjeriui. Rašiau laišką, atsakė abstrakčiai, nieko nepaaiškina, kada bus.
Atsakyti
Tragedija. Numeta siuntą į paštomatą už 12km, kur viešuoju net nuvažiuot neįmanoma.
Atsakyti
Noriu padekoti siai imonei /darbuotojams uz kokybiska ir greita pristatyma, laiku pristatytas siuntas.per visa sunkesni laika nuo karantino paskelbimo ir ne tik. Tvarkingai ir greitai, jokiu siuntu dingimu ar ne ten pristatymo, siuntas siunciau kiekviena beveik diena, visos laiku atvykdavo pas gavejus.Aciu
Atsakyti
Kelis kartus rinkausi šios įmonės paslaugomis. Ir visus kartus laikau nusivylusi. Jeigu pasirenki Vilniuje Gedimino pr. paštomatą, tai sugeba nuvežti į Saulėtekį (jau du kartus taip). Kitą siuntą turėjo pristatyti į paštomatą esantį Balsiuose Vilniuje, o nuvežė į tolimiausią Fabijoniškių paštomatą. Niekada nieko nepraneša, o paskambinus aiškina, kad pati kalta ir važiuočiau pasiimti nes kitaip negausiu iš vis siuntos. Konsultantės kiek teko susidurti labai nemalonios ir kalba nepagarbiai. Tikria niekam nerekomenduoju naudotis jų paslaugomis.
Atsakyti
Gyvenime nesinaudosiu daugiau LP express paslaugomis!!!!!! Pasirodo, pries uzsakydami prekes bet kurioje internetineje parduotuveje reikia papildomai ieiti i lpexpress puslapi ir paziureti kad pristatymas i namus funkcija pagal juos tai iseik i lauka ir pasiimk, arba kitaip imeta i bet koki pastomata, nors zmogus nepasirenka funkcijos I PASTOMATA O PRISTATYMAS I NAMUS. Paskambinau issiaiskinti tai kalbejo panele grubiu tonu, atsikalbinejo, net zodzio atsiprasau nepasake, paaiskinau kad negaliu iseiti is namu nes esu karantine, todėl pasirinkau funkcija pristatyma i namus, veliau gavau zinute kad man buvo pratestas laikas 2 dienom, per 4 dienas turiu atsiimti preke, bet vistiek per tiek dienu negalejau iseiti is namu, pasikvieciau giminaiti kuris vaziavo is kito miesto kad atsiimtu man ta siuntini, nuejes i pastomata ir ivedes koda pasirodo negalioja, nes prekę visgi iseme is pastomato ir pristatys kurjeris. Nuo pastomato iki namu pora metru, bet dar laukiu savo siuntinio kol pristatys i namus
Pasipiktinęs klientas
2020-04-24 20:05:21 IP 28meqesd
Atsakyti
Negaunu siuntos iš terminalo į terminalą jau 15-ta diena, pagal siuntos numerį siunta vežama ir šiuo metu skirstymo centre, į el. laiškus neatsakoma net nesivarginkite rašyti, skambinant atsiliepia išklauso iš pasako ieškosime, pažada kad perskambins, bet nesugeba nei perskambinti nei normaliai paaiškinti kodėl neatvežama siunta ir kur ji išvis, ir taip skambinti galima kasdien, kalba vis ta pati, niekam nepatariu naudotis LP Exspress paslaugomis nes mažiau nervų bus patiems nuvykti ir pasiimti prekę iš rankų kad ir į kitą miestą.
Atsakyti
Dekoju už operatyvuma šiandien problema išspresta, siuntinys pristatytas dekoju kurjieriui kuris užnešė siuntinį senyviems žmonėms taip ir turetu būti visada ! :)
Atsakyti
Kraupu...šiandien gaunu žinute su tekstu kad artimiausiu metu pristatysime jūsų siunta ir kad kurjieris suderins laika su manimi..visa diena vaikštau telefono įsikibus..ir tik vakare gaunu žinute kad siuntos nepavyko įteikti ? Jūs rimtai ? Del ko ? Jis man net neskambino !! Reikia skambinti atitinkamu nr.kuriuo vistiek niekas nekelia ! Ir siunta atsiimti attimiausiame paštomate ?? Jeigu man būtų nereikėja kurjierio as būčiau ir pasirinkusi paštomata bet yra senyvu žmonių kuriems būtina pristatyti į namus taip kaip ir mano seneliams...jų miestelyje paštomatu nei su žiburiu..esu labai pikta !
Atsakyti
Labai nepatenkintas likau.Suprantu, dabar daug darbo, karantinas bet as moku pinigus ir noriu atitinkamos kokybes.Kurjeris skambina beveik atvaziaves, nors buvo pazadeta, kad paskambins ir suderins vieta ir laikas.Paskambinau i iformacija ten irgi sedi nieko nezinancia.Nei kaip tas kurjeris vaziuos nei jo numerio.Lieka sedet visa diena ir laukt.Kaip buvo paštas taip ir liko, tik kad brangiau moket.Kuo toliau nuo sitos saraškinos kontoros
Atsakyti
Kounai ne įmonė. Mano siunta skirstymo centre išbuvo 13 parų ir šiandien padariau pinigų grąžinimą, dar reiks laukt 14 dienų kol pinigus grąžins. Bet 13 parų, WTF?? Aš iš Amazon, iš amerikos užsisakant prekes gaunu jas per 20-25 paras, o čia Lietuvoje iš skirstymo centro nesugeba klounai atsiųsti siuntos. nu wtf?? 10 kartų skambinau, kiekvieną dieną aiškindavo kad siunta bus šiandien. Gyvenime nesinaudosiu šitos klounų įstaigos paslaugomis. 13 dienų nesugebėt išsiųsti siuntos į paštomatą, absurdas, kažkoks absurdas
Atsakyti
LP Epress kurjeriai karantino salygu nesilaiko. Nedevi kaukiu ir pirstiniu!!!
Atsakyti
LP EXPRESS KURJERIAI ŠIAULIUOSE NESILAIKO KARANTINO SĄLYGŲ, SIUNTAS ATIDAVĖ NEDĖVINTYS KAUKĖS IR PIRŠTINIŲ
2020-04-20
Atsakyti
Siuntos laukiu jau daugiau nei savaitę, nors ją turėjo pristatyti per 1-2 d.d., įvedus siuntos paieška, visas dienas iš eilės rašo, kad ji siuntų skirstymo centre. Rašiau jiems, jų pasiteisinimas - karantinas, dėl to gali užtrukti siuntų išvežimas, toliau jau buvo ignoruojama. Viską suprantu, bet kodėl jeigu siunta yra jau pas juos, negalima jos atvežti? Juokingas pasiteisinimas, tuolabiau praėjo daugiau nei savaitė. Už siuntą jau esu sumokėjusi, jeigu žinočiau tikrai rinkčiausi kitą paštomatą. Siaubingas darbas.
Virginija Kalinauskaitė-Žukauskė
2020-04-20 15:09:22 IP 2i240e32
Atsakyti
Laba diena,
esu pasibaisėjusi LP express darbu. Užsisakiau siuntinį, kuris LP express žinute turėjo būti pristatytas balandžio 16 d. Tądien kurjeris informavo, kad atseit negerai pažymėtas mano adresas - nors iš tos parduotuvės perku ne primą kartą ir adresas automatiškai tas pats (patikrinau, nesuklysta). Kurjeris patikslino, kad atveš 2020 04 17. Deja. Skambinau informacijos telefonu - buvo paaiškinta, kad ne konsultantė man siuntė žinutę apie siuntos pristatymą 2020 04 17 ir kad sprės situaciją. Jokios žinios apie mano siuntą nebuvo ir tą dieną. Taigi, 2020 04 20 skambinu telefonu iš pačio ryto, gaunu informaciją, kad nuo penktadienio jokia užklausa niekur nepateikta. Tada gaunu atsakymą, kad jau pasitikslins ir mane informuos labai greitai, nesulaukus atsakymo vėl skambinu - atsiliepia kita konsultantė ir daina iš pradžių - ne ji teikė pasiteiravimą į sandėlį, nieko nežino, susisiekti negali, ir mane aptarnavus konsultantė paskambins vos baigusi kalbėti su klientu. Palaukti tiesiogiai, deja, nesutiko. Laukiu, praeina 3 val. - ar tikrai 3 val. kalbėta su klientu?
Tai vis tik - kur mano siuntinys, kokios atsakomybės už tokį neatsakingumą ir tyčiojimąsi iš klientų?

Noriu pateikti skundą. Bet konsultantė ramiu tonu pateiškia, kad galiu teikti, niekas jo nenagrinės. Ir pateikia papildomą info - mano isuntos net neranda.
Atsakyti
Baisu... Visa praejusia savaite siunta laiko pas save, skambinau tris kartus praeita savaite, tai tik penktadieni pasake kad siunta neidedama nes dideliu siuntu skyriu mazai ir mano pasirinktame nera vis vietos del to kurjeris vis grazina i siuntos skirstymo centra. Tai sakau dekit i bet koki pastomta svarbu kaune. Tai vistiek iki siandien pastomatose vietos neatsirado. Ir suprantama nes kurjeriai siuntu nepristatineja jau du kartus pazymejo kaip nepavyko susiskambinti del to turejau pasirinkti pastomata. Tai del to ir pilni tie pastomatai... o net neskabino!!!! Jie neskambina is kart atsiuncia zinute kad nepavyko susisiekti, nebuvo namie darbe, net atvazeves nebuvo, kaip gali sakyt nebuvo namie.o kai skambini nurodytu numeriu sako nera galimybes susisiekti. Kazkas baisaus.. tai kam perkant prekia raso pristatymas i namus, jei i namus nepristato. Baisu...
Atsakyti
Gal galite kas nors man paaiškinti, kas čia vyksta?? Mano siuntinys jau penkias dienas nesugeba išvykti iš Alytaus skirstymo centro? Ar tai kažkoks pasityčiojimas iš klientų? Naudojausi Omniva, DPD, Lietuvos Pašto paslaugomis, viskas buvo ok. Bet LP Express tokia nesąmonė. Šiandien padarysiu pingų grąžinimą ir žmonės, nesinaudokit LP Express, pažiūrėkit į nuotrauką, kokias nesąmones jie daro.
Atsakyti
Sugadino visą šventę. Visų pirmą, tai gavau SMS, kad siunta viename paštomate, paskui pasirodo kitame, tiek jau to, bet kai išpakavus siuntinį pamačiau jog jį sulūžūsi, nors 100% žinau, kad buvo tvarkingas siuntinys.. Dovanos vaikui nebepakeisit, bet bent lai vairuotojai atsižvelgia į siuntinių svorį, ir nemėto jų, labai nuvylė...
Atsakyti
Šiandien 17 diena. Jau 6 paras kaip negaunu siuntinio. Juokdarių tarnyba. Kitos įmonės kaip kad Ominiva, PdP pristato per 2-3 paras. LP EXPRESS tokie klounai, parariu nesinaudoti jų paslaugomis
Atsakyti
Nesvarbu 2020-04-03 18:55:57
Gavus zinute kad siunta galima atsiimti per 3dienas gavau dar dvi zinutes su raginimu greiciau atsimti siunta visiska nesamone esu visiskai nepatenkintas paslaugomis
Pritariu viskam jas čia parašyta, tokia pat situacija įvyko ir su manim, niekada neturësiu reikalų su šita kontora, skambinome ir pažadėjo, kad bus atvežta, bet apgavo, didžiausia betvarkė, su kitų firmų kurjeriais niekada nëra problemų
Atsakyti
Jau 5ta diena kaip negaunu siuntos. Nu WTF??? Gyvenime nesinaudosiu LP EXPRESS. Kažkoks cirkas!
Atsakyti
Kaip buvo, taip ir liko sharashkina kontora. Kaip anksciau taip ir dabar (sio metu prisidengia karantinu) siunta pristato kur nori.
Siandien pries 30 min.gavau zinute, kad siunta kitame terminale, nors buvau prie to terminalo, kur turejo buti pristatita siunta preis 40 min. ir maciau, kad jisai turi bet kokiu laisvu vietu.
Atsakyti
Nesvarbu 2020-04-03 18:55:57
Gavus zinute kad siunta galima atsiimti per 3dienas gavau dar dvi zinutes su raginimu greiciau atsimti siunta visiska nesamone esu visiskai nepatenkintas paslaugomis
O kiti lieka nepatenkinti negaudami savo siuntos, nes tokių kaip jūs siuntos užima vietą terminale
Atsakyti
Baisiau negu baisu. Užsakiau siuntos atvežimą į namus. Gaunu SMS, jog siunta bus pristatyta, kurjeris susisieks. Sėdžiu visą dieną laukiu. Siuntos nėra. Vakare gaunu SMS, jog siunta bus pristatyta rytoj. Vėl sėdžiu laukiu. Sekančią dieną bandau skambint SMS nurodytu numeriu, adresatas nepasiekiamas. Skambinu informacijos numeriu, sujungia po 9 min. Patikina, jog kurjeris dar šiandien susisieks. Nieko panašaus. Sekančią dieną vėl gaunu SMS, jog siunta bus pristatyta. O bet tačiau, po keleto valandų sulaukiu žinutės, jog siunta paštomate. Dar gerai, jog netoli namų. Vat ir aiški šūkio "jūsų siunta svarbiausia" reikšmė. Laukiu dar vienos siuntos su knygom per lp express, o toliau visada atkreipiu dėmesį, ir jei pristatymas bus vykdomas per šitą š*******o kontorą, tokių pirkinių tikrai atsisakysiu.
Atsakyti
Gavus zinute kad siunta galima atsiimti per 3dienas gavau dar dvi zinutes su raginimu greiciau atsimti siunta visiska nesamone esu visiskai nepatenkintas paslaugomis
Laura Lapinskaitė
2020-04-03 14:41:00 IP 2e7r4437
Atsakyti
Kurjeris tiek telefonu, tiek gyvai elgėsi labai nepagarbiai. Balso kėlimas ant kliento tikrai negražus gestas. Nusivyliau.
Atsakyti
Karantino metu užsisakome daug pirkinių internetu. Vežė DPD, Omniva, Venipack ir dar kažkokie "no neimai". Jokių nesklandumų nėra buvę, tačiau vienas prekybininkas išsiuntė prekes per LT EXPRESS, tai servisas tikrai nekoks. Ryte gavome žinute, kad dėl siuntos pristatymo laiko, susisieks su Jumis kurjeris. Kad nepraleisčiau skambučio, abiejuose telefonuose pasidariau peradresavimus. 16.48 praleidau kurjerio "majaką", skambučiu tai negalėčiau pavadinti, nes nespėjo net įsijungti peradresavimas. Ir po 10 min., gavau žinutę " nepavyko jums įteikti siuntos, siuntą pakartotinai galėsime pristatyti tik į terminalą (tas bus per 1-3 d.d)". Patarimas Laukiantiems siuntos iš LT EXPRESS, nepaleiskite telefono iš rankų, nes LT EXPRESS kurjeris tikrins jūsų reakciją vienu skambučiu. O prekybininkams, geriau nesinaudokite šių kurjerių paslaugomis, nes jūsų klientams prekių pristatymo paslauga yra tikrai prastokos kokybės.
Atsakyti
Ne siuntu priatatymo tarnyba o saraskina kontora. I skambucius neatsako, i laiskus neatraso, siuntas pristato ne nurodytu adresu o ten kur jiems patogiau, darvir zinute raso atsiimkite kuo skubiau siunta.
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2020-03-06 07:09:42
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Tai kad niekas neatraso i tuos email jokios info nieko...
Atsakyti
Kaip suprast siuntas pas jus? Pigu.lt perdave jums siunta. Parasyta 1-2d.d. jau tas terminas praejo... siuntos nera... sms negauta kad veluos ar panasiai. Pagal koda siuntai tik lipdukas sukurtas pries dvi dienas :D daigiau info nulis
Atsakyti
Gintarė 2020-03-24 14:28:31
Tik patys blogiausi atsiliepimai apie LP express paslaugas.
2020-03-13 siunta iš Panevėžio per LP express paštomtą išsiųsta į Palangą. Nesulaukus siuntos bei informacijos iš LP express, 2020-03-18 tiek aš, kaip gavėja, tiek siuntėjas pradėjome domėtis dėl kokių prežasčių siunta niekaip neatsiunčiama. Paaškėjo, kad neva siunta neatitinka dydžio todėl pasak LP express reikalingas naujas siuntos lipdukas pristatymui per kurjerį, kas papildomai apmokestinama 9, 20 eur. Yra visiškai nesuprantama, kaip siunta pakeliui į Palangą "pasidarė" netinkamo dydžio, kokiu teisiniu pagrindu aš dabar turiu moketi už siuntos priatatymą per kurjerį nors ši siunta buvo išsiųsta paštomatu. Jokios detalesnės informacijos LP express darbuotojai nesuteikia, savo sprendimų teisiškai nepagrindžia, jokio kito sprendimo būdo nepasiūlo- vis kartoja vienintelę frazę jog reikalingas naujas siuntos lipdukas.
Taigi iki šiol siuntos vis neatgaunu
Na ir finalas su LP express toks: jie nusprendė mano siuntą paimti ir grąžinti siuntėjui (nors dar tą pačią dieną teiravausi kaip be kurjerio paslaugų galėčiau atsiimti siuntą kuri buvo siųsta paštomatu). O "linksmiausia" tai kad siuntą grąžino siuntėjui į paštomatą

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Juodkalnija atsivėrė 130 šalių
Juodkalnija atsivėrė 130 šalių 06-02 16:55
Juodkalnijos vyriausybė paskelbė 130-ies valstybių sąrašą, kurių piliečiai nuo birželio 1-osios gali atvykti į šalį be karantino reikalavimų ir be testų dėl koronaviruso, skelbia Juodkalnijos...
UR ministro netenkina Energetikos ministro siūlymas dėl Astravo AE elektros
UR ministro netenkina Energetikos ministro siūlymas dėl Astravo AE elektros 06-02 16:13
Energetikos ministerijos siūlomas Baltijos šalių bendras susitarimas dėl prekybos elektra su Baltarusija ir kitomis trečiosiomis šalimis netenkina Lietuvos interesų, sako užsienio reikalų...
Išdalintos paskolos labiausiai nukentėjusiems nuo COVID-19 – skiria papildomą finansavimą
Išdalintos paskolos labiausiai nukentėjusiems nuo COVID-19 – skiria papildomą finansavimą 06-02 15:57
Labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusiam verslui suteikta 47 mln. Eur paskolų iš 50 mln. Eur tam skirtų lėšų. Papildomai finansavimas didinamas iki 200 mln. Eur, praneša "Invega".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Western Union 23,05 +11,30%
Macy's 6,96 +9,26%
Goodyear 8,45 +6,42%
Hewlett-Packard 15,79 +4,36%
Starbucks 77,78 -0,69%
Avon 5,60 -0,88%
Keurig Dr Pepper 28,06 -1,06%
AutoZone 1125,99 -1,07%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,45 -0,45%
Benzinas 0,59 -33,71%
Sidabras 15,07 +1,28%
Anglis 58,55 -12,27%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Dujos (JAV) 1,74 -2,79%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Cukrus 0,57 -5,00%