VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Baltic Post

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie UAB "Baltic Post"

LP EXPRESS

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Baltic Post"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų kontaktus matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-04-23 08:43:41 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Regina 2018-04-21 21:47:02
Sveiki, šiandien du kartus susimokėjau už siuntą, bet taip jos ir nepavyko įdėti į siuntos terminalą Bažnyčiosg.38 Marijampolė.Tik V.Kudirkos g.3 Marijampolė pavyko. Labai nusivyliau.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki, šiandien du kartus susimokėjau už siuntą, bet taip jos ir nepavyko įdėti į siuntos terminalą Bažnyčiosg.38 Marijampolė.Tik V.Kudirkos g.3 Marijampolė pavyko. Labai nusivyliau.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-04-04 08:19:26 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Miglė 2018-03-29 17:55:18
Del siuntos pristatymo niekas nei informavo ir neskambino, buvo atzymeta, kad gavejas nerastas namuose, nors nebuvo net bandyta susisiekti, siunta gavau praejus 8-ioms dienoms nuo issiuntimo, kuri buvo issiusta kurjeriu lp express, galiausiau siunta turejau vaziuoti ir pasiimti pati, nes su ja buvo nedaroma nieko nors buvo sutarta su kurjeriu, kad ji bus pristatyma i pasta, taciau kol 5 kartus pati nepaskambinau i kontaktu centra kuriame dar didesne betvarke ir nesusikalbejimas, tol isvis niekas nepajudejo. Nesiulau ir nerekomenduoju naudotis siomis pasto paslaugomis.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-04-04 08:18:07 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Vita 2018-03-28 18:49:53
Sveiki!



!!!TURIU LABAI DIDELĮ NUSISKUNDIMĄ!!!

Dar niekada gyvenime su LP express nebuvo tokios situacijos kokią patyriau dabar. Labai jumis pasitikėjau ir gerbiau siuntų pristatymo laiką, tačiau po šio įvykio niekada nežadu naudotis jūsų paslaugomis. Pirmadienį gavau žinutę jog mano siunta (EB870998276LT) yra perduota kurjeriui ir mane pasieks per 1-2 darbo dienas, tai pagal viską siunta pas mane turėjo būti jau antradienį vėliausiai nurodytu laiku. Antradienį paskambinus į informaciją man pasakė kad siunta greitu metu mane pasieks ir tuoj pat susisieks pats kurjeris, TAČIAU JOKIŲ ŽINIŲ NESULAUKIAU. Vakarok gavau sms žinutę kurioje buvo parašyta jog siunta bus pristatyta kovo 28d. (trečiadienį). Išaušus trečiadieniui iki pietų kantriai laukiau siuntinio, tačiau nieko nesulaukus kreipiausi į kurjerio nurodytą numerį (867941183) trumpojoje sms žinute, jis man pasakė kad mano siuntos neturi, kad jis ją vakar atidavė kitam NAUJAM kurjeriui ir jo kontaktų neturi, tada kreipiausi į info centrą per dieną 3 kartus, visus juos konsultantai manes gražiai atsiprašydavo už siuntos vėlavimą, vis kartojo kad tuoj pat susisieks su kurjeriu ir pasakys jam jog siunta būtinai mane pasiektų šiandieną (03.28). KURJERIS DAR SU MANIMI NESUSISIEKĖ IR NEPRISTATĖ MANO SIUNTINIO. Tai kodėl teikiate man netinkamą informaciją apie siuntos pristatymo laiką? Nes jeigu būčiau žinojus kad tiek užtruks visas procesas būčiau sugalvojusi kitą būda atsiimti, kadangi siunta yra reikalinga mano darbui ir dėl jūsų atlaidumo man sustojo visi darbo reikalai, o dabar net neturiu menkiausio suvokimo kur yra mano siuntinys. Labai laukiu jūsų atsakymo.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Del siuntos pristatymo niekas nei informavo ir neskambino, buvo atzymeta, kad gavejas nerastas namuose, nors nebuvo net bandyta susisiekti, siunta gavau praejus 8-ioms dienoms nuo issiuntimo, kuri buvo issiusta kurjeriu lp express, galiausiau siunta turejau vaziuoti ir pasiimti pati, nes su ja buvo nedaroma nieko nors buvo sutarta su kurjeriu, kad ji bus pristatyma i pasta, taciau kol 5 kartus pati nepaskambinau i kontaktu centra kuriame dar didesne betvarke ir nesusikalbejimas, tol isvis niekas nepajudejo. Nesiulau ir nerekomenduoju naudotis siomis pasto paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki!



!!!TURIU LABAI DIDELĮ NUSISKUNDIMĄ!!!

Dar niekada gyvenime su LP express nebuvo tokios situacijos kokią patyriau dabar. Labai jumis pasitikėjau ir gerbiau siuntų pristatymo laiką, tačiau po šio įvykio niekada nežadu naudotis jūsų paslaugomis. Pirmadienį gavau žinutę jog mano siunta (EB870998276LT) yra perduota kurjeriui ir mane pasieks per 1-2 darbo dienas, tai pagal viską siunta pas mane turėjo būti jau antradienį vėliausiai nurodytu laiku. Antradienį paskambinus į informaciją man pasakė kad siunta greitu metu mane pasieks ir tuoj pat susisieks pats kurjeris, TAČIAU JOKIŲ ŽINIŲ NESULAUKIAU. Vakarok gavau sms žinutę kurioje buvo parašyta jog siunta bus pristatyta kovo 28d. (trečiadienį). Išaušus trečiadieniui iki pietų kantriai laukiau siuntinio, tačiau nieko nesulaukus kreipiausi į kurjerio nurodytą numerį (867941183) trumpojoje sms žinute, jis man pasakė kad mano siuntos neturi, kad jis ją vakar atidavė kitam NAUJAM kurjeriui ir jo kontaktų neturi, tada kreipiausi į info centrą per dieną 3 kartus, visus juos konsultantai manes gražiai atsiprašydavo už siuntos vėlavimą, vis kartojo kad tuoj pat susisieks su kurjeriu ir pasakys jam jog siunta būtinai mane pasiektų šiandieną (03.28). KURJERIS DAR SU MANIMI NESUSISIEKĖ IR NEPRISTATĖ MANO SIUNTINIO. Tai kodėl teikiate man netinkamą informaciją apie siuntos pristatymo laiką? Nes jeigu būčiau žinojus kad tiek užtruks visas procesas būčiau sugalvojusi kitą būda atsiimti, kadangi siunta yra reikalinga mano darbui ir dėl jūsų atlaidumo man sustojo visi darbo reikalai, o dabar net neturiu menkiausio suvokimo kur yra mano siuntinys. Labai laukiu jūsų atsakymo.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-03-20 08:27:47 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Gintaras 2018-03-16 11:57:56
Užsakiau prekes internetu. Pardavėjas jas išsiuntė per LPExpress. Panevėžyje siunta gauta 7:43. Pralaukiau visą dieną, į dienos pabaigą 2 kartus skambinau, sakė kurjeris tuoj susisieks, nieko. Kitą dieną vėl skambinau, tas pats, iki pietų nieko. Matyt teks atostogas pasiimti, kad iš LPExpress siuntos sulaukti.
Niekam nerekomenduoju naudotis LPExpress paslaugomis.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Užsakiau prekes internetu. Pardavėjas jas išsiuntė per LPExpress. Panevėžyje siunta gauta 7:43. Pralaukiau visą dieną, į dienos pabaigą 2 kartus skambinau, sakė kurjeris tuoj susisieks, nieko. Kitą dieną vėl skambinau, tas pats, iki pietų nieko. Matyt teks atostogas pasiimti, kad iš LPExpress siuntos sulaukti.
Niekam nerekomenduoju naudotis LPExpress paslaugomis.
Atsakyti
Dirbau sioje imone ir noreciau siek tiek papasakoti apie ja. Dirbau beveik metus Vilniuje, savanoriu pr. 180 ir ejau skirstytojo pareigas vakarineje pamainoje. Gaudavau apie 470€ atlyginimo i rankas (dirbdavau po 10-12 valandu, maziau ten ir nedirbsit, nes nera darbuotoju). Taip pat didele demotyvacija darbe yra pamainos vadovas kuris yra didziausias despotas ir cholerikas (visi darbuotojai jo nemegsta). Virsvalandzius kartais "pamirsta" uzrasyti, tai vadinasi, kad tu dirbi juos uz aciu. Dirbo kruvis ir greiciai panasiai kaip uzsienyje, skirtumas - tik alga. Karjeros galimybes labai, labai zemos. Darbdaviai tave mato kaip robota. Nenustebkit del siuntu bukles - daznai jos buna blogos, nes skirstytojai jas meto, dauzo ir visiskai ju nesaugo, o kartais net vertingesnes dingsta. Paslaugu kaina zema, bet kokybes 0. Pagalvokit ar verta naudotis sios imones teikiamomis paslaugomis.
Jolanta Melkūnienė
2018-03-05 15:20:25 IP 85.206.130.9
Atsakyti
Noriu pasipasakoti ir aš. Šeštadienį apie 17 val. norėjau išsiųsti siuntą. Nuvykau prie terminalo, tvarkingai nusipirkau ir atsispausdinau lipduką, nuskanavau, ir man atsidarė užimta spintelė, t.y., joje jau buvo kitas siuntinys. Ką daryt ? Spintelę uždariau. Bandžiau vėl skanuoti lipduką, bet sistema parašė, kad "toks lipdukas jau yra panaudotas". Skambinau nurodytu telefonu, pet pasirodo, šeštadieniais jie dirba tik iki 16.00 val., o sekmadieniais išvis nedirba... Pirmadienį iš ryto skambinau vėl. Pasiūlė dvi galimybes: rašyti pretenziją, kad grąžintų pinigus (2, 99 e), ir pirkti naują lipduką, arba vykti prie terminalo, kur jie nuotoliniu būdu atidarys spintelę. Pasirinkau antrąją. Nuvykau prie terminalo (antrą kartą, po 10 km pirmyn ir atgal). Paskambinau, tada jau kita moteriškė man sako, kad spintelės atidaryti ji negali, nes mano siuntos kodas jau panaikintas, ar kažkas ten panašaus, ir man "reikia prašyti, kad grąžintų pinigus, pirkti naują lipduką" ir t.t., o aš net mokėjimo kortelės nepasiėmiau. Dėl trijų eurų tiek visokių reikalų ??? Negi Jūs neturite ten ką veikti ? Negi nėra kito būdo išspręsti problemą ? Taigi, finale man vistiek reikės vežti siuntą iki terminalo trečią kartą, bet siųsiu tikrai jau ne per "LP express", sukėliau nepatogumų žmogui, kuris laukia mano siuntinio, sugaištas laikas, kuras, nervai... Ir dar turėsiu prašyti, kad man grąžintų 2, 99 e... Absurdų absurdas.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-03-03 15:43:11 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Klientas 2018-03-02 14:56:58
Registruotas laiškas gautas per 5 darbo dienas.Kas darosi paštininkas tingi vaikščioti ir neatneša laiško į namus ?nors visą laikai namie būta.Jau kelintas kartas iš eilės toks atvejis..Daugiau niekada nesinaudosiu jūsų veluojančiom paslaugomis.Yra siuntų tarnybų kurios darbuojasi tikrai geriau ir greičiau.O kaina tokia pat o gal ir pigiau.Taip klientai prarandami.Klaipeda
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Registruotas laiškas gautas per 5 darbo dienas.Kas darosi paštininkas tingi vaikščioti ir neatneša laiško į namus ?nors visą laikai namie būta.Jau kelintas kartas iš eilės toks atvejis..Daugiau niekada nesinaudosiu jūsų veluojančiom paslaugomis.Yra siuntų tarnybų kurios darbuojasi tikrai geriau ir greičiau.O kaina tokia pat o gal ir pigiau.Taip klientai prarandami.Klaipeda
Atsakyti
Donatas 2018-02-21 13:58:39
Siuntų tarnyba LPEXPRESS Mažeikiuose dirba labai lėtai per visą dieną siunos nepristato, siuntos paimtos iš Telšių jau 7 val bet per visą dieną nesugeba pristatyti. Buvo toks atvejis kad siuntą pristatė tik kitą dieną, aš dirbu prie šildymo sistemų tai šildymo sistema užšalo nes laiku nebuvo pristatyta reikiama detalė, užsakovai patyrė labai didelių nuostolių per ta siuntų tarnyba, siūlau rinktis kitą siuntų tarnybą tokia kaip DPD, autobusų stotis taip pat turi siuntų skyrių kiek teko susidurti tai jokių problemų nebuvo, viskas laiku pristatyta o su DPD tai gali ir nuvažiuoti ir pats pasiimti siuntą į skirtymo terminalą Mažeikiuose.
nori greitai nuvaziuok i parduotuve ir nusipirk o ne per pasta siusk
Atsakyti
Vėl iškilo problemos su LP Express. Siuntos gavėjas negavo. Kai tai sužinojome, pranešėme ir tada ją atrado. Rezultate vietoje 1-2 dienų praėjo 9 dienos, nes jie net nekreipė dėmesio, kad ji nepristatyta, kol gavėjas negavęs ir netekęs kantrybės laukti mūsų neužklausė kurgi ta siunta. LP Express darbuotoja Toma (pavardės neturi) parašė mums, kad siunta buvo pasimetusi ir ją atrado kai mes pasiskundėme, kad ji nepristatyta ir pranešė, kad skundą rašytume raštu (!), nors jos pačios laiške išdėstyta, kad ji sistemoje mato apie siuntos pristatymo vėlavimą visą savaitę. Na ką gi - jei neparašysi, reiškia skundo nėra, taigi jie dirba gerai? Nors patys mato kaip dirba. Super filtras - galbūt klientas patingės ar per darbus (dažniausiai) laiko neturės, o gal privatus vyresnio amžiaus ar menkesnio išsilavinimo žmogus nesugebės parašyti. Kai jai parašėme, kad jie žaidžia biurokratinius žaidimus taip elgdamiesi, gavome atsakymą, jog atsakys per 2 dienas. P.S. ŠIUOSE KOMENTARUOSE MATAU TIPIŠKĄ TĄ PATĮ ATSAKYMĄ : "Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame." Turėkite omenyje, klientai, esame jiems niekas, statistinis vienetas, kuriam statistiškai atsirašinėjama (galbūt netgi ne darbuotojo, o automatinio atsakovo, juk jie netgi nepasirašo, kas būtent čia pakomentavo.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-23 15:21:50 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Aušrinė 2018-02-23 14:21:18
Tikrai gailiuosi, kad nepaskaičiau komentarų! Nesitikėjau, kad tokioje įmonėje gali dirbti v***s!
Išsiunti siuntą, o gavėjęs gauna tuščią voką užklijuotą su lipnia juostele.
NESINAUDOKITE LP EXPRESS PASLAUGOMIS!
Dėl vagystės tik pasako kokią formą užpildyti ir lauk nelaukęs - nieko neatgausi.
O v***s kaip dirbo taip dirba!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Tikrai gailiuosi, kad nepaskaičiau komentarų! Nesitikėjau, kad tokioje įmonėje gali dirbti v***s!
Išsiunti siuntą, o gavėjęs gauna tuščią voką užklijuotą su lipnia juostele.
NESINAUDOKITE LP EXPRESS PASLAUGOMIS!
Dėl vagystės tik pasako kokią formą užpildyti ir lauk nelaukęs - nieko neatgausi.
O v***s kaip dirbo taip dirba!
Atsakyti
Baltic Post, LP EXPRESS 2018-02-22 08:11:00
Laba diena,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Juokinga skaityti tokį atsakymą, kadangi iki pokalbio su LP express vadybininke jau buvo nurodytu el paštu nusiųstas laiškas, kaip ir po to taipogi! Labai geras filtras kai kuriose įmonėse, tokiose kaip LP Express : "rašykite el. laišką", į kurį net neaišku kas atsakys, anonimas ar automatinis atsakovas. Bet kuriuo atveju neturėsite kontaktinio konkretaus kompetentingo asmens telefono ir negalėsite operatyviai išsiaiškinti rūpimo klausimo (atleiskite, bet bendruoju telefonu atsiliepianti vis kita operatorė tikrai nėra kompetentinga). O dar puiku tai, kad dauguma klientų patingi arba neturi laiko rašyti. Filtras suveikia! Mes netingėjome ir rašėme, bet rezultatas aiškiai gana nulinis.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-22 08:17:48 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Donatas 2018-02-21 13:58:39
Siuntų tarnyba LPEXPRESS Mažeikiuose dirba labai lėtai per visą dieną siunos nepristato, siuntos paimtos iš Telšių jau 7 val bet per visą dieną nesugeba pristatyti. Buvo toks atvejis kad siuntą pristatė tik kitą dieną, aš dirbu prie šildymo sistemų tai šildymo sistema užšalo nes laiku nebuvo pristatyta reikiama detalė, užsakovai patyrė labai didelių nuostolių per ta siuntų tarnyba, siūlau rinktis kitą siuntų tarnybą tokia kaip DPD, autobusų stotis taip pat turi siuntų skyrių kiek teko susidurti tai jokių problemų nebuvo, viskas laiku pristatyta o su DPD tai gali ir nuvažiuoti ir pats pasiimti siuntą į skirtymo terminalą Mažeikiuose.
Laba diena, Donatai,

būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-22 08:14:54 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Liena 2018-02-21 11:26:06
Nerekomenduoju naudotis LPexpress paslaugomis, nes siuntos išsiuntimas jums gali kainuoti daug daugiau nei ekrane nurodyti įkainiai, t.y. kelios sienos telefoninių pokalbių su Lietuvos pašto konsultantais, kurie negali atsakyti kur jūsų siunta bei bereikalingo streso. Galiausiai siuntos gavėjas bus informuotas, kad siuntėjas siuntą įdėjo į paštomatą, o vėliau susisiekęs su Lietuvos pašto konsultantais paprašė automatiškai atidaryti dėžutę ir siuntą ištraukė, siekdamas apgauti siuntėją. Paskambinus ir pasiteiravus kur dingo siunta, atsakoma, kad į šį klausimą atsakyti negali. Siuntą atsiimti pavyko tik pagrąsinus, kad bus kreiptąsi į teisėsaugą, žiniasklaidą bei paprašius surasti prie paštomato esančių vaizdo kamerų įrašus, kuriuose užfiksuota kas išėmė siuntą. Reziume, nesulaukiau net elementaraus atsiprašymo, o ką jau kalbėti apie patirtus nuostolius.
Gerbiama Liena,

Būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos situacijos siuntos numerius el. paštu info@lpexpress.lt. Mums labai svarbu gerinti paslaugų kokybę bei tobulėti, todėl labai lauksime Jūsų laiško. Dėkojame
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-22 08:11:00 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Kęstutis 2018-02-20 22:39:56
Įdomiausia, kad ši įmonė pradanginusi siuntinį slepia įvairiais būdais kompetentingų asmenų kontaktus. Toks įspūdis, kad nėra ten atsakingų, o jei yra, tai jie visomis priemonėmis atsiriboję nuo atsakomybės. Mums bent jau reikėjo tik sužinoti tam tikros informacijos, apie ką galėtų pasakyti tik kompetentingas darbuotojas, bet niekaip nepavyko prisibelsti, lyg tai būtų ypatingo slaptumo ar respublikos prezidento lygio asmuo. Verslo (!) vadybininkė gi tiesiai (kaip ne gėda) pasakė : "Aš moku ir galiu tik sutartis sudarinėti. Daugiau nieko negaliu ir nežinau."
Laba diena,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-22 08:08:36 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Gintaras 2018-02-20 16:12:25
Sveiki. Stenkitės kaip galima rečiau naudotis šių kurjerių pagalba. Pasiima siuntą 7.30 ryte iš sandėlio ir vežiojasi iki vakaro po miestą (Panevėžį). Suprantu jei siuntoje butų bele kas, bet kai ten yra skubūs dokumentai ir pat gavėjas pradedi jų ieškoti, tai dar paskambinus jiems sulauki iš jų pakelto nepatenkinto tono. Kožkokie vaikėzai......... Jei yra galimybė - nesinaudokite jais.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Siuntų tarnyba LPEXPRESS Mažeikiuose dirba labai lėtai per visą dieną siunos nepristato, siuntos paimtos iš Telšių jau 7 val bet per visą dieną nesugeba pristatyti. Buvo toks atvejis kad siuntą pristatė tik kitą dieną, aš dirbu prie šildymo sistemų tai šildymo sistema užšalo nes laiku nebuvo pristatyta reikiama detalė, užsakovai patyrė labai didelių nuostolių per ta siuntų tarnyba, siūlau rinktis kitą siuntų tarnybą tokia kaip DPD, autobusų stotis taip pat turi siuntų skyrių kiek teko susidurti tai jokių problemų nebuvo, viskas laiku pristatyta o su DPD tai gali ir nuvažiuoti ir pats pasiimti siuntą į skirtymo terminalą Mažeikiuose.
Atsakyti
Nerekomenduoju naudotis LPexpress paslaugomis, nes siuntos išsiuntimas jums gali kainuoti daug daugiau nei ekrane nurodyti įkainiai, t.y. kelios sienos telefoninių pokalbių su Lietuvos pašto konsultantais, kurie negali atsakyti kur jūsų siunta bei bereikalingo streso. Galiausiai siuntos gavėjas bus informuotas, kad siuntėjas siuntą įdėjo į paštomatą, o vėliau susisiekęs su Lietuvos pašto konsultantais paprašė automatiškai atidaryti dėžutę ir siuntą ištraukė, siekdamas apgauti siuntėją. Paskambinus ir pasiteiravus kur dingo siunta, atsakoma, kad į šį klausimą atsakyti negali. Siuntą atsiimti pavyko tik pagrąsinus, kad bus kreiptąsi į teisėsaugą, žiniasklaidą bei paprašius surasti prie paštomato esančių vaizdo kamerų įrašus, kuriuose užfiksuota kas išėmė siuntą. Reziume, nesulaukiau net elementaraus atsiprašymo, o ką jau kalbėti apie patirtus nuostolius.
Atsakyti
Įdomiausia, kad ši įmonė pradanginusi siuntinį slepia įvairiais būdais kompetentingų asmenų kontaktus. Toks įspūdis, kad nėra ten atsakingų, o jei yra, tai jie visomis priemonėmis atsiriboję nuo atsakomybės. Mums bent jau reikėjo tik sužinoti tam tikros informacijos, apie ką galėtų pasakyti tik kompetentingas darbuotojas, bet niekaip nepavyko prisibelsti, lyg tai būtų ypatingo slaptumo ar respublikos prezidento lygio asmuo. Verslo (!) vadybininkė gi tiesiai (kaip ne gėda) pasakė : "Aš moku ir galiu tik sutartis sudarinėti. Daugiau nieko negaliu ir nežinau."
Atsakyti
Sveiki. Stenkitės kaip galima rečiau naudotis šių kurjerių pagalba. Pasiima siuntą 7.30 ryte iš sandėlio ir vežiojasi iki vakaro po miestą (Panevėžį). Suprantu jei siuntoje butų bele kas, bet kai ten yra skubūs dokumentai ir pat gavėjas pradedi jų ieškoti, tai dar paskambinus jiems sulauki iš jų pakelto nepatenkinto tono. Kožkokie vaikėzai......... Jei yra galimybė - nesinaudokite jais.
Atsakyti
Baltic Post, LP EXPRESS 2018-02-19 10:55:14
Laba diena,

apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
laba,

ar tik ne Vilniaus mieste šis kurjeris darbuojasi? Man nuo vasario 13 dienos vis kas dieną SMS praneša, kad kurjeris susisieks - laukite. Laukiu iki 18 vakaro, skambinu kurjeriui, klausiu ar dar laukti, tada prasidėjo.... išgirdau ko neteko girdėti, vyriškis įvaldęs seksistinių posakių. Kitą dieną vėl laukimas, o paskambinus - užgauliojimai. Kai pasakiau, kad pokalbius įrašinėju, pratrūko suvis. Paskutinį kartą bendravome 15 d. apie 16 val, žadėjo atvežti, bet 17:04 val į mano skambutį nebereagavo. Tos pačios dienos 22 val gavau pranešimą, kad siuntą atneš 02.19. Dabar jau 16:56 laukiu. Dar 15 d parašiau nurodytu e-adresu skundą, šiandien ryte skambinau į LPexpress ofisą. Skųsti Vartotojų teisių apsaugai tokius beviltiška. Vienintelė išeitis - dėti į internetą audio įrašus. Beviltiška kontora.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-19 10:59:48 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Valdas 2018-02-19 10:39:05
Tęsiant temą... siuntinys vis tik atėjo per nustatytas ribas 2-4 d. Taigi prikibti negali. Tik štai siuntinys nutrintas ir dabar žinok kurioje atkarpoje. Ar Ukraina -Vilnius ar Vilnius -Klaipėda. Persiuntinėtojai galėtų fotografuoti ką gavo ir ką išsiunčia toliau. Tuomet jokių pastabų nebūtų. Beje terminale atsiėmimas be kliūčių. Naudojau swed kortelę.
Laba diena,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-19 10:55:14 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Eglė 2018-02-15 18:02:30
Esu tiesiog šokiruota Jūsų kurjeriu profesionalumu!!! Nors šioje vietoje net neįmanomas žodis "profesionalumas". Su manimi susisiekė kurjeris, kuris turėjo man pristatyti siuntą po darbo (mano darbo) į namus, tačiau anot jo: "Jis siuntą pristatys tik pirmadieni (!!), tai yra už keturių dienų, nes jis turi savo asmeninių reikalų ir nespės atvažiuoti. Kai pasakiau, kad tiek nelauksiu, nes pagal viską, siuntą turėjau gauti dar vakar dieną, tai prasidėjo šou: kad aš aš esu neadekvati ar išgėrus, kad nesuprantu, jog jis negali atvykti, jog aš tikriausiai esu nuskriausta gyvenimo, nes negaliu palaukti siuntos iki kitos savaitės, jog jis man gali pristatyti vienuolikta valanda nakties, jei aš tokia išlepusi esu ir pan. Aš net nesuvokiu, kad taip galima bendrauti su kleintu!!!!Kas ten per darbuotojai pas jus dirba???Kodėl jų pokalbiai nėra įrašomi??Nes, manau, labai daug ir įdomių pokalbių išgirstumėte!!!!Ta prasme, kas čia iš viso per nesąmonė, kad tokie darbuotojai gali tiesiogiai bendrauti su klientais ir taip kalbėti???
Kurjeris vardu Karolis. Mano galva, Jums labai reiktų su juo pasikalbėti ir apskritai pagalvoti, ką pas Jus veikia tokie darbuotojai???
Paskutinis kartas, kai aš naudojuosi Jūsų paslaugomis kurjerių, nes tokio dar dalyko niekur nesu girdėjusi ir mačiusi, kad šitaip galima bendrauti su žmonėmis.
Laba diena,

apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Valdas 2018-02-17 18:43:03
Norėčiau, kad prieš perleisdamas siuntinio pristatymą iš LP į postexpress terminalą, būčiau paskaitęs šiuos atsiliepimus. Dabar vietoje siuntinio rankose po pastovėjimo eilėje pašte, siuntinio reikės palūkėti dar maž dieną, o gal ir dvi. Niekas ten į el. paštus neatsakinėja nes niekam kliento rūpesčiai ūr nuogastavimai neįdomus. Brrrr......
Pirmas ir paskutinis kartas naudojausi mokamu siuntinio pristatymo vilkinimu.
Tęsiant temą... siuntinys vis tik atėjo per nustatytas ribas 2-4 d. Taigi prikibti negali. Tik štai siuntinys nutrintas ir dabar žinok kurioje atkarpoje. Ar Ukraina -Vilnius ar Vilnius -Klaipėda. Persiuntinėtojai galėtų fotografuoti ką gavo ir ką išsiunčia toliau. Tuomet jokių pastabų nebūtų. Beje terminale atsiėmimas be kliūčių. Naudojau swed kortelę.
Atsakyti
Norėčiau, kad prieš perleisdamas siuntinio pristatymą iš LP į postexpress terminalą, būčiau paskaitęs šiuos atsiliepimus. Dabar vietoje siuntinio rankose po pastovėjimo eilėje pašte, siuntinio reikės palūkėti dar maž dieną, o gal ir dvi. Niekas ten į el. paštus neatsakinėja nes niekam kliento rūpesčiai ūr nuogastavimai neįdomus. Brrrr......
Pirmas ir paskutinis kartas naudojausi mokamu siuntinio pristatymo vilkinimu.
Atsakyti
Esu tiesiog šokiruota Jūsų kurjeriu profesionalumu!!! Nors šioje vietoje net neįmanomas žodis "profesionalumas". Su manimi susisiekė kurjeris, kuris turėjo man pristatyti siuntą po darbo (mano darbo) į namus, tačiau anot jo: "Jis siuntą pristatys tik pirmadieni (!!), tai yra už keturių dienų, nes jis turi savo asmeninių reikalų ir nespės atvažiuoti. Kai pasakiau, kad tiek nelauksiu, nes pagal viską, siuntą turėjau gauti dar vakar dieną, tai prasidėjo šou: kad aš aš esu neadekvati ar išgėrus, kad nesuprantu, jog jis negali atvykti, jog aš tikriausiai esu nuskriausta gyvenimo, nes negaliu palaukti siuntos iki kitos savaitės, jog jis man gali pristatyti vienuolikta valanda nakties, jei aš tokia išlepusi esu ir pan. Aš net nesuvokiu, kad taip galima bendrauti su kleintu!!!!Kas ten per darbuotojai pas jus dirba???Kodėl jų pokalbiai nėra įrašomi??Nes, manau, labai daug ir įdomių pokalbių išgirstumėte!!!!Ta prasme, kas čia iš viso per nesąmonė, kad tokie darbuotojai gali tiesiogiai bendrauti su klientais ir taip kalbėti???
Kurjeris vardu Karolis. Mano galva, Jums labai reiktų su juo pasikalbėti ir apskritai pagalvoti, ką pas Jus veikia tokie darbuotojai???
Paskutinis kartas, kai aš naudojuosi Jūsų paslaugomis kurjerių, nes tokio dar dalyko niekur nesu girdėjusi ir mačiusi, kad šitaip galima bendrauti su žmonėmis.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-06 09:19:20 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Gal laikas pasisamdyti daugiau vairuotoju? 2018-01-31 20:32:08
Sveiki,
Panevezys,
Pasikeiskit suki i NORI NERVU-SAKYKIS PASLAUGA PAS MUS
Jei telefonu neina susisiekti su klientu, tai nereiskia, kad kurjeris turi savo ataskaitoje uzdeti kad nieko nerado namuose.... nors realiai nebuvo net atvazeves........, arba tuo laiku kaip jis buvo as skraidziau orbitoje..........
Niekam net neįdomu susisiekti, kada galetu atvezti, pats turi skambintis ir rupintis savo siunta......
Gal laikas butu zmones i kursus nusiusti kaip bendrauti su klientu, Man tikrai neidomu kad po 15h nei vienas vairuotojas nevaziuoja, as kaip klientas jusu vidaus nesutarimu neturiu zinoti............
Pirmas ir paskutinis kartas kaip buvo naudotasis jusu paslaugomis, daugiau bus primigtinai reikalaujama is pardavejo, kad per jus nesiustu.
Laba diena,

apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-06 09:16:54 IP 194.33.96.242
Atsakyti
kliente 2018-02-03 21:56:09
Esu apstulbusi sios firmos kurjeriais! gavau tuscia siunta! Gavusi pranesima, jog galiu atsiimti siunta, atidariusi dureles pamaciau tik tuscia praplesta voka, siuntos ne kvapo! Geda! Taip iseina, prekes kurjeris pasieme sau!
Laba diena,

būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-06 09:15:12 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Rasa 2018-02-01 14:40:41
Jusu siunta mums svarbiausia - skelbia firmos sukis. O kai siunta dingsta, nieks nieko negali pasakyt, nei kur, nei kaip, nei kodel. Siuntos istorijoj rodo, kad siunta buvo paimta "Siunta paimta iš siuntų savitarnos terminalo" ir nuo to laiko apie ja nieks nieko nera girdejes. Abejoju ar net isvis ieskota buvo...Asmeniskai susisiekta, deja finalas atsifutbolinant nuo atsakomybes lakoniskas "Atsiprašome, deja naujienų gerų neturime ". Kas man is to, kad atsiprasot, kur mano siunta, kuri jums SVARBIAUSIA? Ir kaip ivertint daikta, kuri imone patikejo issiust i kita miesta, ir buvau ipareigota padaryt tai saugiai ir greitai?
Gerbiama Rasa,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-02-06 09:13:31 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Justinas 2018-02-01 20:58:21
2017-12-17 16:23:50 Siunta įdėta išsiuntimui į siuntų savitarnos terminalą (Alytus)
2017-12-18 08:50:54 Siunta paimta iš siuntų savitarnos terminalo (Alytus)
2017-12-18 18:07:52 Siunta skirstymo centre (Alytus)
2017-12-18 18:08:57 Siunta vežama į kitą skirstymo centrą
2017-12-19 00:18:02 Siunta skirstymo centre (Vilnius)
2018-01-19 21:48:00 Siunta gavėjo valstybėje (Anglija)
2018-01-22 10:20:00 Bandymas pristatyti nesėkmingas
2018-01-23 10:07:00 Siunta įteikta gavėjui
Per tiek laiko siuntinio turinys yra visiškai sugedęs. Kas ir kiek kompensuos siuntinio išlaidas? Visą laika buvo argumentuojama šventiniu laikotarpiu, nors siuntinys menesį laiko pragulėjo Vilniaus sandeliuose, nes buvo siunčiamos užklausos anglų pašto tarnyboms ir jos neturėjo jokios inforacijos.
Laba diena, gerb. Justinai,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame
Atsakyti
Esu apstulbusi sios firmos kurjeriais! gavau tuscia siunta! Gavusi pranesima, jog galiu atsiimti siunta, atidariusi dureles pamaciau tik tuscia praplesta voka, siuntos ne kvapo! Geda! Taip iseina, prekes kurjeris pasieme sau!
Atsakyti
2017-12-17 16:23:50 Siunta įdėta išsiuntimui į siuntų savitarnos terminalą (Alytus)
2017-12-18 08:50:54 Siunta paimta iš siuntų savitarnos terminalo (Alytus)
2017-12-18 18:07:52 Siunta skirstymo centre (Alytus)
2017-12-18 18:08:57 Siunta vežama į kitą skirstymo centrą
2017-12-19 00:18:02 Siunta skirstymo centre (Vilnius)
2018-01-19 21:48:00 Siunta gavėjo valstybėje (Anglija)
2018-01-22 10:20:00 Bandymas pristatyti nesėkmingas
2018-01-23 10:07:00 Siunta įteikta gavėjui
Per tiek laiko siuntinio turinys yra visiškai sugedęs. Kas ir kiek kompensuos siuntinio išlaidas? Visą laika buvo argumentuojama šventiniu laikotarpiu, nors siuntinys menesį laiko pragulėjo Vilniaus sandeliuose, nes buvo siunčiamos užklausos anglų pašto tarnyboms ir jos neturėjo jokios inforacijos.
Atsakyti
Jusu siunta mums svarbiausia - skelbia firmos sukis. O kai siunta dingsta, nieks nieko negali pasakyt, nei kur, nei kaip, nei kodel. Siuntos istorijoj rodo, kad siunta buvo paimta "Siunta paimta iš siuntų savitarnos terminalo" ir nuo to laiko apie ja nieks nieko nera girdejes. Abejoju ar net isvis ieskota buvo...Asmeniskai susisiekta, deja finalas atsifutbolinant nuo atsakomybes lakoniskas "Atsiprašome, deja naujienų gerų neturime ". Kas man is to, kad atsiprasot, kur mano siunta, kuri jums SVARBIAUSIA? Ir kaip ivertint daikta, kuri imone patikejo issiust i kita miesta, ir buvau ipareigota padaryt tai saugiai ir greitai?
Gal laikas pasisamdyti daugiau vairuotoju?
2018-01-31 20:32:08 IP 89.249.86.152
Atsakyti
Sveiki,
Panevezys,
Pasikeiskit suki i NORI NERVU-SAKYKIS PASLAUGA PAS MUS
Jei telefonu neina susisiekti su klientu, tai nereiskia, kad kurjeris turi savo ataskaitoje uzdeti kad nieko nerado namuose.... nors realiai nebuvo net atvazeves........, arba tuo laiku kaip jis buvo as skraidziau orbitoje..........
Niekam net neįdomu susisiekti, kada galetu atvezti, pats turi skambintis ir rupintis savo siunta......
Gal laikas butu zmones i kursus nusiusti kaip bendrauti su klientu, Man tikrai neidomu kad po 15h nei vienas vairuotojas nevaziuoja, as kaip klientas jusu vidaus nesutarimu neturiu zinoti............
Pirmas ir paskutinis kartas kaip buvo naudotasis jusu paslaugomis, daugiau bus primigtinai reikalaujama is pardavejo, kad per jus nesiustu.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-26 08:21:42 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Skirmantas 2018-01-25 09:57:28
Pati prasčiausia siuntų tarnyba. Niekada normaliai siuntinio negausi. Prieš atvažiuojant nepaskambina, poto trypia prie durų ir skambina į mobilų - turi lėkti. Jei atsiuntė žinutę ir norodė numerį, tai arba užimta arba neatsiliepia. Toks įspūdis, kad pats siuntos turi ieškoti ir stengtis ją atsiimti, tik iš ko?. O jų puslapyje užrašo "Siuntos pristatymas nukeltas į kitą darbo dieną". Būtų mano valia niekada nesinaudočiau šia siuntų tarnybąa.
Gerbiamas Skirmantai,

Būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtų situacijų siuntų numerius el. paštu info@lpexpress.lt. Mums labai svarbu gerinti paslaugų kokybę bei tobulėti, todėl labai lauksime Jūsų laiško. Dėkojame
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-26 08:19:03 IP 194.33.96.242
Atsakyti
61657794 2018-01-25 14:41:06
esu nusivylęs lpexpress eilinį kartą, tokių nesąmonių su dpd ar kitais kurjeriais nebūna, konkrečiai esu nusivylęs lpexpress kurjeriu kurio numeris yra 616 57794, kiek siuntų vyko per lpexpress pristato tas pats gudruolis, atidedinėja siuntą iki paskutiniųjų, o užpildo informacija, kad buvo suderinta viskas, nors nebuvo, paskambinęs visada stato sąlygos, tai jam privažiuot nepatogu, tai į namus užnešt kažkodėl negali. jei nepatinka darbas, tai nedirbk.
Gerbiamas Kliente,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
esu nusivylęs lpexpress eilinį kartą, tokių nesąmonių su dpd ar kitais kurjeriais nebūna, konkrečiai esu nusivylęs lpexpress kurjeriu kurio numeris yra 616 57794, kiek siuntų vyko per lpexpress pristato tas pats gudruolis, atidedinėja siuntą iki paskutiniųjų, o užpildo informacija, kad buvo suderinta viskas, nors nebuvo, paskambinęs visada stato sąlygos, tai jam privažiuot nepatogu, tai į namus užnešt kažkodėl negali. jei nepatinka darbas, tai nedirbk.
Atsakyti
Pati prasčiausia siuntų tarnyba. Niekada normaliai siuntinio negausi. Prieš atvažiuojant nepaskambina, poto trypia prie durų ir skambina į mobilų - turi lėkti. Jei atsiuntė žinutę ir norodė numerį, tai arba užimta arba neatsiliepia. Toks įspūdis, kad pats siuntos turi ieškoti ir stengtis ją atsiimti, tik iš ko?. O jų puslapyje užrašo "Siuntos pristatymas nukeltas į kitą darbo dieną". Būtų mano valia niekada nesinaudočiau šia siuntų tarnybąa.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-22 09:04:30 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Miglė 2018-01-18 16:39:27
LP Express paštomate užsisakiau prekę, už kurią reikėjo atsiskaityti banko kortele ją pasiimant. Deja, tik įdėjus kortelę, pasirodo užrašas "Išimkite kortelę". Vėliau, paskaičius vartotojų komentarus, sužinojau, kad SEB kortelės yra problema šitiems paštomatams, jie jų nepriima. Skambinau konsultantei - nieko padėt negali. Taigi, likau be prekės. Tikrai LPExppress paslaugom daugiau nesinaudosiu. Sugaištas laikas ir sugadinta nuotaika.
Gerbiama Migle,

Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt dėl šio įvykio. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-22 09:01:55 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Irma 2018-01-17 16:00:53
Esu labai nepatenkinta.dingo siunta. Niekas nesiteikia paaiskinti kaip ji dingo.situacija trumpai dedant siunta atsidare dureles idejau siunta uzdariau dureles ir ismete uzrasa jog nedeti siuntos iviko klaida nors siunta jau buvo ideta ir dureles daugiau neatsidare.pasiskambinau duotu numeriu informacijai pateikiau ir paaiskinau kas nutiko ir mane operatore patikino jog siunta saugi ir perduota informacija kurjeriui.bet siunta gavejo nepasieke ir mane informacikoje dirbantys zmones jau 3 diena ignoriuoja su posakiu jog biskas persuota susisieks su manimi o ir toliau tyla
Gerbiama Irma,

Būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt. Mums labai svarbu gerinti paslaugų kokybę bei tobulėti, todėl labai lauksime Jūsų laiško.

Dėkojame.
Atsakyti
LP Express paštomate užsisakiau prekę, už kurią reikėjo atsiskaityti banko kortele ją pasiimant. Deja, tik įdėjus kortelę, pasirodo užrašas "Išimkite kortelę". Vėliau, paskaičius vartotojų komentarus, sužinojau, kad SEB kortelės yra problema šitiems paštomatams, jie jų nepriima. Skambinau konsultantei - nieko padėt negali. Taigi, likau be prekės. Tikrai LPExppress paslaugom daugiau nesinaudosiu. Sugaištas laikas ir sugadinta nuotaika.
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta.dingo siunta. Niekas nesiteikia paaiskinti kaip ji dingo.situacija trumpai dedant siunta atsidare dureles idejau siunta uzdariau dureles ir ismete uzrasa jog nedeti siuntos iviko klaida nors siunta jau buvo ideta ir dureles daugiau neatsidare.pasiskambinau duotu numeriu informacijai pateikiau ir paaiskinau kas nutiko ir mane operatore patikino jog siunta saugi ir perduota informacija kurjeriui.bet siunta gavejo nepasieke ir mane informacikoje dirbantys zmones jau 3 diena ignoriuoja su posakiu jog biskas persuota susisieks su manimi o ir toliau tyla
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-08 08:28:16 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Jurgita 2018-01-04 17:58:11
Sveiki. Esu labai nepatenkinta kurjerio darbu. Esu užsakiusi prekę į Panevėžį. Vakar vakare gavau skambutį iš kurjerio numerio 865112121, į kurį nespėjau atsiliepti. Netrukus perskambinus jis jau nekėlė ragelio, tačiau parašė Sms, kad siunta bus pristatyta kitą dieną, t.y.šiandien. Šiandien apie 10 val.perskambinęs ilgai tikslinosi, kokiu klausimu skambino. Išsiaiškinus paprašiau siuntą atvežti į darbą, tačiau kurjeris kategoriškai atsisakė tai padaryti, motyvuodamas tuo, kad yra kitoje vietoje (Panevėžys tikrai nėra didelis). Jis man pareiškė, jog siunta bus palikta logistikos centre "ten už Depo", nenurodant adreso. Pasitikslinus, koks darbo laikas logistikos centro ir kur jis yra, jis paaiškino, kad nežino, gal iki 19 val.dirba, o adresas "ten už Depo ir biški toliau už Dominari".Po darbo, per kamščius, patamsy ir per lietų turėjau važiuoti pasiimti siuntos į logistikos centrą, kurio adresą ieškojau internete. Paaiškėjo, kad centras jau nedirba ir dar-pastato tokiu nurodytu adresu- Naruševičiaus 3 navigacija neranda tarp laukuose esančių pastatų. Kurjeris žinoma ragelio nekelia. Taigi prašau man pristatyti siuntą, ką kurjeris privalėjo padaryti ir ko nepadarė iki šiol. Daugiau neketinu važinėti paskui kurjerį ir ieškoti savo siuntos. Nes "jūsų siunta svarbiausia", argi ne toks jūsų šūkis? Siuntos numerį ir mano duomenis galite gauti su manimi susisiekę telefonu. Naiviai tikiu, kad šaukštas deguto statinės nepagadins.
Laba diena, Jurgita,

būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2018-01-08 08:24:29 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Enrika 2018-01-02 17:02:42
Ne pirmas kartas kaip veluojat, bet sikart siuntini turejau gauti jau pries sventes ir dar negavau. Niekad nepranesat kada pristatysit siuntini. Jokio konkretumo ir tikslumo.
Laba diena, gerb. Enrika,

Prašome atsiųsti minėtos siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@lpexpress.lt. Gavę Jūsų laišką nedelsiant viską išsiaiškinsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame
Atsakyti
Sveiki. Esu labai nepatenkinta kurjerio darbu. Esu užsakiusi prekę į Panevėžį. Vakar vakare gavau skambutį iš kurjerio numerio 865112121, į kurį nespėjau atsiliepti. Netrukus perskambinus jis jau nekėlė ragelio, tačiau parašė Sms, kad siunta bus pristatyta kitą dieną, t.y.šiandien. Šiandien apie 10 val.perskambinęs ilgai tikslinosi, kokiu klausimu skambino. Išsiaiškinus paprašiau siuntą atvežti į darbą, tačiau kurjeris kategoriškai atsisakė tai padaryti, motyvuodamas tuo, kad yra kitoje vietoje (Panevėžys tikrai nėra didelis). Jis man pareiškė, jog siunta bus palikta logistikos centre "ten už Depo", nenurodant adreso. Pasitikslinus, koks darbo laikas logistikos centro ir kur jis yra, jis paaiškino, kad nežino, gal iki 19 val.dirba, o adresas "ten už Depo ir biški toliau už Dominari".Po darbo, per kamščius, patamsy ir per lietų turėjau važiuoti pasiimti siuntos į logistikos centrą, kurio adresą ieškojau internete. Paaiškėjo, kad centras jau nedirba ir dar-pastato tokiu nurodytu adresu- Naruševičiaus 3 navigacija neranda tarp laukuose esančių pastatų. Kurjeris žinoma ragelio nekelia. Taigi prašau man pristatyti siuntą, ką kurjeris privalėjo padaryti ir ko nepadarė iki šiol. Daugiau neketinu važinėti paskui kurjerį ir ieškoti savo siuntos. Nes "jūsų siunta svarbiausia", argi ne toks jūsų šūkis? Siuntos numerį ir mano duomenis galite gauti su manimi susisiekę telefonu. Naiviai tikiu, kad šaukštas deguto statinės nepagadins.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Pasirūpinkite savo augintinių sveikata
Pasirūpinkite savo augintinių sveikata 04-11 18:16
Daugeliui žmonių šuo ar katė jau seniai tapo tuo, be ko neįmanoma įsivaizduoti savo gyvenimo. Vis dėlto, kad galėtumėte maksimaliai džiaugtis auginamais gyvūnėliais, jie ir patys turi būti...
Teismas: "Auksinių miltų" skandale dalyvavusi agentūra turės grąžinti 330.000 Eur
Teismas: "Auksinių miltų" skandale dalyvavusi agentūra turės grąžinti 330.000 Eur 04-23 15:37
Itin brangiai maisto produktus skustantiesiems prieš kelerius metus pirkusi Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų rinkos reguliavimo agentūra (RRA) privalės grąžinti 330.000 Eur europinės...
Karališkajai JK porai gimė dar vienas vaikas
Karališkajai JK porai gimė dar vienas vaikas 04-23 15:30
Kunigaikštienė Catherine Middleton ir princas Williamas susilaukė trečiosios atžalos. Patvirtina, kad porai gimė berniukas. Jis bus penktasis eilėje į Britanijos sostą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokį automobilį vairuojate?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Xerox 31,54 +3,99%
General Electric 14,54 +3,93%
Nokia 5,96 +2,23%
Wells Fargo 52,56 +1,98%
PepsiCo 102,48 -2,93%
CBS 49,33 -3,18%
Colgate-Palmolive 67,52 -3,22%
Apple 165,72 -4,10%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,93 -0,52%
Nafta 68,29 -0,26%
Anglis 95,85 -8,46%
Kava 2,98 -0,67%
Auksas 1324,66 -0,46%
Apelsinai 0,74 -5,13%
Jautiena 4,27 -0,47%
Mediena 697,44 -1,00%