VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Baltic Post, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie Baltic Post, AB

LP EXPRESS

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Baltic Post, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dingo siuntos turinys! Siunta buvo išsiųsta iš Marijampolės Balandžio 15 ir idėta Vilniuje Architektų gatvės paštomate. Ir kaip dabar įrodyti, jog siunta dingo? Žinoma pakuotė nebuvo supakuota geriausiu būdu, todėl ir užniežtėjo kažkam rankos siuntą atidaryti. Tik norėjau perspėti žmones, jog pakuokite geriau siuntas, jog nekiltų net mintis kurjeriui atidarinėti Jūsų siuntų. Eilinis įrodymas, jog Lietuvos pašte dirba v***s
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-04-10 08:51:36 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Linas 2019-04-09 16:00:53
Sveiki,
Siandiena turejome gauti siunta. Kad gausim siunta, zinute atejo ir is vakaro ir siandienos ryta. Siunta turejo pristatyti i namus Sasnavoje. Kurjeris pasiule atvaziuoti i Marijampole, o kai susigriebeme vaziuoti, pasirodo jis jau buvo Kaune. Koks pasiteisinimas? Tingejo prasukti pro Sasnava nors buvo pakeliui...
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Sveiki,
Siandiena turejome gauti siunta. Kad gausim siunta, zinute atejo ir is vakaro ir siandienos ryta. Siunta turejo pristatyti i namus Sasnavoje. Kurjeris pasiule atvaziuoti i Marijampole, o kai susigriebeme vaziuoti, pasirodo jis jau buvo Kaune. Koks pasiteisinimas? Tingejo prasukti pro Sasnava nors buvo pakeliui...
Atsakyti
Sveiki,
norėčiau pasidalinti savo patirtimi. Per LP Express siunčiau kriauklę, kuri buvo supakuota įmonės iš kurios pirkau (tai reiškia pakavimas atitiko visus keliamus transportavimui reikalavimus). Gavėjas gavo įskilusią kriauklę su pažeista pakuote. Kreipiausi į LP dėl sugadintos siuntos ir atsakymas vienas - mes ne prie ko, netinkamai supakuota. Nepaisant to, kad akivaizdžiai matoma, jog PAKUOTĖ BUVO PAŽEISTA TRANSPORTUOJANT (žr. prisegtas nuotraukas), atsakymas buvo kartojamas tas pats - mes ne prie ko! Nuoširdžiai rekomenduoju siųsti per kitas įmones, kurios ne tik gerbia ir vertina savo klientus, bet ir prisiima atsakomybę!!!
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-04-01 08:29:29 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Asta 2019-03-28 08:13:31
Laba diena. Norėčiau padėkoti kurjeriui Vitalijui Blekaičiui. Jis mandagus. Visada geros nuotaikos. Žinodamas, kad namuose yra mažas vaikas visada rytais tyliai pabarbena į duris, kad neprikelti jo. Tokius darbuotojus reikia saugoti, nes jie kelia įmomės prestižą. Ačiū.
Laba diena,

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkinta aptarnavimu ir paslaugų kokybe.
Atsakyti
Laba diena. Norėčiau padėkoti kurjeriui Vitalijui Blekaičiui. Jis mandagus. Visada geros nuotaikos. Žinodamas, kad namuose yra mažas vaikas visada rytais tyliai pabarbena į duris, kad neprikelti jo. Tokius darbuotojus reikia saugoti, nes jie kelia įmomės prestižą. Ačiū.
Atsakyti
Vienintelis jų atsakymas “prašome kreiptis el. paštu...”
Siunta nebuvo pristatyta, 5 dienas gulėjo pas jų, jokio lapelio, ieškojausi pati, važiavau į sandėlį, atsiemiau- vertingiausi daiktai PAVOGTI!!!!!
Niekas už nieką neatsako ir nei nesivargina ieškoti kas už tai atsakys.
Siuntos dingsta, daiktai išvogiami ir nėra kaltų?!?!?!?!
Mano patirti nuostoliai skaičiuojami šimtais eurų!
Atsakyti
perskaiciau didziaja dali cia esanciu atsiliepimu ir vaizdas toks, kad i skundus atsakote automatiskai, patikinate, kad spresite problema, bet is tiesu tiesiog toliau "dirbate" ir vargo nematote. tikiu, kad yra zmoniu, kurie galbut ir perspaudzia visas situacijas, bet atsizvelgti rimtai i tai ir kompensuoti adekvaciai turetumete. nezinau, kodel imone mini-maxi issiunte man siunta per lp express, nes visada siusdavo per dpd ir problemu NIEKADA nekildavo, bet dabar su lpexpress... gavau zinute, kad kurjeris pristatys siunta, tik nebuvo parasyta kada. paskambino kurjeris 14:56 (laika miniu ne be reikalo), pasake, kad siunta nori atvezti, pasakiau, kad esu darbe, o vyras namuose bus tik apie 17:00 (darbo laiko jusu kurjeriu taip pat nezinau), kurjeris labai isizeide ir piktai pradejo aiskinti, kad "mes gi irgi zmones, nedirbam tokiu laiku", na, o as jam saziningai ir atsakiau "ponas, nepykite, bet as nezinau Jusu darbo laiko", tai kurjeris turbut KAZKODEL dar labiau supyko ir paaiskino, kad "mes dirbam kaip visi normalus zmones nuo 7 iki 4". na tai gerai, as nesiputodama pasakiau, kad atves kita diena :) sutarem, kad atves po pietu panasiu laiku kaip skambino.
atejo ta diena, kai jau prekes turi buti pristatytos, skambino 12:27, as nespejusi atsiliepti iskart perskambinau, bet niekas neatsake.
skambinu 14:35, kurjeris atsiliepia, issiaiskino adresa ir pasake, kad nebus siuntos, nes neatsiliepiau, patikinau, kad iskart perskambinau jam, bet tai jokiu vaisiu nedave. tuomet sakau"bet gi jus sakete, kad po pietu atvesite, panasiu laiku, kaip skambinote praejusi syki, o ne 12 val. " na, bet ir tai nieko nedave, kurjeris paaiskino, kad 12 val yra pietai:) nezinau, kas bus rytoj, bet laukti tiek negaliu, nes prekes yra skirtos MANO DARBUI. tai reziume toks: eikit Jus n****i su savo tokiu darbu, net paprasto atsiprasymo is kurjerio negavau. tikiuos, kad niekada daugiau gyvenime neturesiu su jumis jokiu reikalu, nes darbas turi vykti ne taip.
faktas ir tai, kad sis atsiliepimas nieko neduos ir neprides jusu darbui, nes jums tiesiog pochui ant klientu;) net ir nenustebciau, kad ir komentara istrinsite
Atsakyti
Pastovios problemos su siuntu terminalais, savaitgaliais jeigu terminalas neveikia tai gali pamirsti savo siunta, susisiekti neimanoma.
Praejusia savaite gavau siunta i terminala esanti Gabijos g. 34, Vilniuje, dvi dienas meginau vaziuoti atsiimti siuntos, bet terminalas neveike, galiausiai pirmadieni iseme mano siunta. Susisiekiau su darbuotojais, pasake, kad mano siunta bus perkelta i Vilniaus 26-aji pasta per 3 darbo dienas, po savaites- atsakymas, kad siunta bus perduota tik kita savaite. Sutikau net kurjeriui sumoketi uz siuntos pristatyma nurodytu adresu, bet vistiek nepriime jokio sprendimo isvengti nesusipratimu.
Ieskant alternatyvu darbuotojos nesugeba issiaiskinti kur siunta, kada bus pristatyta. Apgailetina.
Siulau panaikinti visus lpexpress pastomatus, nes per juos vienos problemos kuriu nesugeba isspresti. :))
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-03-22 08:28:12 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Auguste 2019-03-21 23:10:47
as jau pries svaite matau per siuntos sekimo programa kad mano siunta pas jus ir jau visa savaite ji tesiog dingus nei as gaunu sms zinute is kokio terminalo man ja pasiimti nei lapelio atsiimti siuntai
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
as jau pries svaite matau per siuntos sekimo programa kad mano siunta pas jus ir jau visa savaite ji tesiog dingus nei as gaunu sms zinute is kokio terminalo man ja pasiimti nei lapelio atsiimti siuntai
Atsakyti
Dar vasarą buvo pamesta siunta, skambinta ne kartą, bet naudingos informacijos negauta, į laiškus neatsakyta. Tik neseniai gautas atsakymas, kad siunta prarasta (???) ir bus apmokėtos tik dvigubos siuntimo išlaidos...siunta turėjo būti pristatyta į Lazdynų paštą, bet tuomet kažkodėl nunešta į greta esantį Rimi paštomatą ir nuo to laiko jokių įrašų nebėra. Pati siunta pradingti negalėjo, todėl manau, jog ji buvo vienokiu ar kitokiu būdu pasisavinta, o aš vietoj siuntos iš Amerikos gausiu 3.14€ siuntimo išlaidų kompensaciją... nerekomenduoju naudotis šių kurjerių paslaugomis.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-03-20 08:40:47 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Aliona 2019-03-19 21:32:06
Gaunu siunta I lp ekspress pastomata Vikingu g.3 atvazioji atsiimt, didele deze ikista i siaura pasto spintele kuri neimano iskist, kad reikejo pritaikyt tiek jegu kad paseidziau. Ranka iki kraujo deze suglamdyta visa.!
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Gaunu siunta I lp ekspress pastomata Vikingu g.3 atvazioji atsiimt, didele deze ikista i siaura pasto spintele kuri neimano iskist, kad reikejo pritaikyt tiek jegu kad paseidziau. Ranka iki kraujo deze suglamdyta visa.!
Atsakyti
Gauni siuntinį į paštomatą - bandai 3 vakarus iš eilės atsiimti nepavyksta, nes neveikia paštomato ekranas, pagalbos linija neveikia, nes nedarbo laikas. Registruoji problema, atsako problema pašalinta. Bandai 4 kartą atsiimti - vėl tas pats. Vėl registruoji problemą ir prasai, kad pratestu siuntos saugojimo termina. Deja, siunta išimama iš paštomato ir išvežama kažkur, turi kažkam skambinti ir ieškoti. Siuntėjui praneša, kad atvažiuotų paimti siuntos, nes niekas neatsiima. Tuo pat metu patenkina prašymą ir siuntą grąžina i terminalą. Vėl bandant atsiimti ekranas vėl neveikia, skambini pagalbos linijai, nuotoliniu budu prisijungia, siuntą atsiimti pavyksta. Reziume - nekokybiška paslauga: vargas tiek siuntėjui, tiek gavėjui, blogas klientų aptarnavimas, nepatikima paštomatų įranga.
Atsakyti
Kovo 15 dieną Jeruzlės g. 4, Vilniuje terminalas pusę dienos nepriiminėjo apmokėjimų. 2 kartus skambinau pagalbos telefonu 8 700 55 400. Atsiliepusios visokios Gretos ar Gerdos nieko doro nesugebėjo patarti. Net nepasiteiravo su kuriuo terminalu problemos, teko pačiam sakyti. Po kelių valandų patikrinau terminalą, niekas nebuvo pasikeitę, bet privažiavo siuntas vežiojantis busikas ir ten dirbantis vyrukas maloniai pagelbėjo - paskambino kažkokiam Pavelui, paprašė perkrauti terminalo Windowsus ir viskas susitvarkė. Būtų nebuvę to vyruko dar nežinia kiek laiko terminalu būtų niekas nepasirūpinęs.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-03-18 08:24:05 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Laura 2019-03-16 20:06:48
Noriu taip pat pareikšti skundą dėl LP Express terminalo, esančio Klaipėdoje Taikos pr. 61, šiandien gautos siuntos atsiimti negalėjau, nes atsiskaitymo banko kortele terminalas neveikė ir nebuvo galima atlikti apmokėjimo, susisiekusi su LP express telefonu, pasakė, kad nėra aišku kada sutvarkys bet viskas yra tvarkoma dabar. Realiai nebuvo jokios informacijos apie sutrikimus ir terminalas pilnai veikė, pabandžius atsiimti vakare dar, vis dar nebuvo įmanoma. Viskas taip pat lyg niekas ir nebūtų daryta, realiai ir manau, kad visiems nusispjaut ir niekas nieko net netvarkė. Gerai kad siunta nebuvo būtina šiandienai, o ką daryti žmonėms kuriems siuntos buvo būtinos ir negalės atsiimti iki termino galo. Esu nusivylusi paslaugų kokybe už tokią kainą.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-03-18 08:22:42 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Auguste 2019-03-15 18:25:39
Is terminalo, kuriame buvo padeta mano siunta, gabijos 34, neimanoa atsiimti siuntos, nes terminalas neveikia, taip po gi noriu prideti jog termialas ne arti mano namu adreso.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-03-18 08:22:15 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Karina 2019-03-14 23:44:35
Laba diena, 2019.03.13 paskambino man kazkoks vyrukas ir pasake, kad is Lp express pastomato esancio lazdynuose prie Rimi parduotuves iseme man skirta siunta. Sake gavo zinute, nes pats lauke siuntos, bet ant siuntos man vardas, adresas, nr. Paskambino man ir perdave siunta. Bet juk taip neturi but? Gerai kad pasitaike geras zmogus! Pas jus ten kurjeriai girti ar kodel taip vyksta? Siuntos kodas pc000198564lt
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Noriu taip pat pareikšti skundą dėl LP Express terminalo, esančio Klaipėdoje Taikos pr. 61, šiandien gautos siuntos atsiimti negalėjau, nes atsiskaitymo banko kortele terminalas neveikė ir nebuvo galima atlikti apmokėjimo, susisiekusi su LP express telefonu, pasakė, kad nėra aišku kada sutvarkys bet viskas yra tvarkoma dabar. Realiai nebuvo jokios informacijos apie sutrikimus ir terminalas pilnai veikė, pabandžius atsiimti vakare dar, vis dar nebuvo įmanoma. Viskas taip pat lyg niekas ir nebūtų daryta, realiai ir manau, kad visiems nusispjaut ir niekas nieko net netvarkė. Gerai kad siunta nebuvo būtina šiandienai, o ką daryti žmonėms kuriems siuntos buvo būtinos ir negalės atsiimti iki termino galo. Esu nusivylusi paslaugų kokybe už tokią kainą.
Atsakyti
Is terminalo, kuriame buvo padeta mano siunta, gabijos 34, neimanoa atsiimti siuntos, nes terminalas neveikia, taip po gi noriu prideti jog termialas ne arti mano namu adreso.
Atsakyti
Laba diena, 2019.03.13 paskambino man kazkoks vyrukas ir pasake, kad is Lp express pastomato esancio lazdynuose prie Rimi parduotuves iseme man skirta siunta. Sake gavo zinute, nes pats lauke siuntos, bet ant siuntos man vardas, adresas, nr. Paskambino man ir perdave siunta. Bet juk taip neturi but? Gerai kad pasitaike geras zmogus! Pas jus ten kurjeriai girti ar kodel taip vyksta? Siuntos kodas pc000198564lt
Atsakyti
Diana 2019-02-25 11:47:02
Sveiki,
Gal galėtumėte paaiškinti, kodėl siuntos nukreipiamos į IKI Žalieji Ežerai, Visalaukio g. 1, 08428 Vilnius, kai gavėjo adresas
Rugių g. 9B, Vilnius, 08430.
Nes pagal pasto koda tai atrodo arciausiai.
Atsakyti
Sveiki, mano siunta, kuri buvo įdėta į siuntų terminalą Šilutėje, Lietuvininkų g. 39 (IKI),
pradingo. Keičiant į didesnį dydį terminalas pradėjo strigti ir vis liepdavo uždaryti dureles, nors durelės buvo visos uždarytos. Galiausiai suvedęs siuntos duomenis ir apmokėjes, ekranas vis rodydavo uždaryti dureles ir negalėjau patvirtinti išsiuntimo.
Prekių vertė buvo 83€ + 2, 90€ siuntimas, Viso 85.90€
Prekės buvo supakuotos į kartoninę dėžutę ir ant jos viršaus buvo užklijuotas siuntos lipdukas, kurį man atspausdino terminalas.
Prekės buvo skirtos klientui, kuris jas pirko mūsų internetinėje parduotuvėje www.aurelijosspa.lt
Jei prekė neatsirado prašau grąžinti patirtus nuostolius.
Į tokį elektroninį laišką info@lpexpress.lt atrašo tik į dieną max po vieną laišką, su tuo pačiu tekstu, kad "kai turėsime daugiau informacijos, su jumis susisieksime", o paskambinus atrodo, kad ten dirba vieni robotai, kurie vis kartoja tą patį, kad kai ką sužinos, susisieks, bet niekas nevyksta.
Pvz mano atveju, jokio progreso jau 7 dienos.
Klientas nusipirko prekes, už jas sumokėjo pinigus, prekės buvo įdėtos į siuntų terminalą, gavome siuntos lipduką, bet siuntos ne kad niekas neišsiuntė, bet dar ir mistiškai pradingo, nežinau kaip elgtis tokioje situacijoje, nuostolis ir klientui ir pardavėjui.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-03-12 07:56:32 IP 194.33.96.242
Atsakyti
lukas 2019-03-09 11:01:58
ten dirba tokios mergaites kurioms nesvarbu jusu siuntos joms svarbiausia atbuti darbo laika ir gauti pinigus uz nieka.del to taip ir dirba nes lengvi pinigai o vadovams nusispjaut ka jos daro ir nesiima jokiu veiksmu. tik sedi facebukuose :)))
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
ten dirba tokios mergaites kurioms nesvarbu jusu siuntos joms svarbiausia atbuti darbo laika ir gauti pinigus uz nieka.del to taip ir dirba nes lengvi pinigai o vadovams nusispjaut ka jos daro ir nesiima jokiu veiksmu. tik sedi facebukuose :)))
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-02-27 08:42:41 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Liliaja 2019-02-26 13:19:13
negaliu suprasti, kodel pastoviai ne teisingas pin kodas?pristatita Viršuliškio 30.bet neimanoma atidariti????
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-02-27 08:41:39 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Diana 2019-02-25 11:47:02
Sveiki,
Gal galėtumėte paaiškinti, kodėl siuntos nukreipiamos į IKI Žalieji Ežerai, Visalaukio g. 1, 08428 Vilnius, kai gavėjo adresas
Rugių g. 9B, Vilnius, 08430.
Laba diena,

Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, nurodant siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės). Šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
negaliu suprasti, kodel pastoviai ne teisingas pin kodas?pristatita Viršuliškio 30.bet neimanoma atidariti????
Atsakyti
Sveiki,
Gal galėtumėte paaiškinti, kodėl siuntos nukreipiamos į IKI Žalieji Ežerai, Visalaukio g. 1, 08428 Vilnius, kai gavėjo adresas
Rugių g. 9B, Vilnius, 08430.
Atsakyti
Išvis nesuprantu, šios įmonės.
Visi dirba tragiškai, tiek žmonės atsakinėjantys skambučius, tiek tie kurie atsakinėja elektroninius laiškus.
Siunčiau siuntą į kitą miestą ir ji taip ir nebuvo pristatyta, buvo paimta ir vėl įdėta į tą patį paštomatą, žmogus gavo žinutę jog jo siunta pristatyta ne į Kauną, o į Panevėžį ir tai žinutė gauta, kai siunta jau buvo kažkieno pasiimta... Parašius kokia problema atstiko, gavau atsakymą du žodžius jog žmogus ją pasiemė, o apie tokį dalyką kaip žalos atlyginimas galiu net negalvoti. Nesuprantu ar jie nesupranta, kad čia jau gaunasi ne tik paslaugos nesuteikimas už kurią sumokėti pinigai, bet ir nusikaltimas, vagystė.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-02-20 09:16:18 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Ieva 2019-02-19 19:49:25
Suvedusi pin kodą ir atsidarius durelėm siuntinio nėra paskambinus paklausti kur siunta sakė išsiaiškins ir pskambins tai skambiną jau mėnuo.Gerai kad siunta menkavertė neverta vargti, ankščiau taip nėra buvę jei dar kartą bus taip nebesinaudosiu lp paštomatu.Linkiu pasitaisytį
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Suvedusi pin kodą ir atsidarius durelėm siuntinio nėra paskambinus paklausti kur siunta sakė išsiaiškins ir pskambins tai skambiną jau mėnuo.Gerai kad siunta menkavertė neverta vargti, ankščiau taip nėra buvę jei dar kartą bus taip nebesinaudosiu lp paštomatu.Linkiu pasitaisytį
Atsakyti
Gruodžio 17d t.y prieš šventes siunčiau siuntinį LPexpress paštomatu savanorių pr 255, Kaunas. Naudojausi pirmą kartą šia siuntų tarnyba ir paskutinį, nes prekė į Vilnių Lukšio g., taip ir nenukeliavo, susisiekus su bendruoju telefonu kuriuo buvo labai sunku prisiskambinti 25 min teko laukti ir aišku skambučiai mokami, šiaip ne taip atsiliepė mergina pasakiau situacija vietą, laiką visus duomenis ir pan., pasakė kad peržiūrės kameras ar tikrai tą siuntą įdėjau ir ar ją paėmė kurjeris ir tada mane informuos kaip kas... Tai va jau dabar 2019 metai Vasario 18 diena, nei telefonu, nei el.paštu jokių žinių negaunu... Blogiausia tai yra chronika kuri dirba pas juos su jais ir vagia, bet niekas nieko nesiima, kad juos sučiupti, nes gi visur yra kameros ir pašto terminaluose ir prie paštomatų ir paštuose, bet kažkas tiesiog toleruoja tas vagystes.... Uždaryti išvis visą tą Lietuvos vagių tarnyba.
Atsakyti
Baltic Post, LP EXPRESS 2019-02-12 14:02:40
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atstovauju įmonę, kuri naudojasi kelių kurjerių paslaugomis. Norėjau parašyti ir aš atsiliepimą apie pastaruoju metu vis prasčiau dirbančius LP Express, nepristatančius siuntų laiku. bet mane APSTULBINO ŠIS LP EXPRESS ATSAKYMAS šiai klientei. Nors ji viską, įskaitant siuntos numerį, pagal kurį LP Express gali pasitikslinti visą istoriją, pateikė šiame atsiliepime, iš jos reikalaujama papildomai vargti ir rašyti oficialią pretenziją el.paštu! Taip elgiasi nemažai įmonių, kurios stengiasi nekreipti dėmesio į klientus - juk ne kiekvienas turės pakankamai laiko ir atkaklumo rašinėti oficialius laiškus. Įmonės branginančios klientus reaguoja ir į skundus telefonu. Ignoruojančios - reikalauja rašyti oficialius laiškus.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-02-12 14:02:40 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Julija 2019-02-11 11:42:28
Sveiki,
Sesuo iš pigu.lt užsakė prakę ir apmokėjo kurjerį kad šis siuntą pristatytų į namus. Šiandiena gavau žinutę jog atvež siuntinį. Po poros valandų gavau žinutę jog man neprisiskambino nors niekas man neskambino. Beabejo tuoj pat susisiekiau nurodytu numeriu. Skambinau penkiskart ir niekas man neatsiliepė. Kol skambinėjau man ateina žinutė kad siusntą kurjeris numėtė paštomate. Kodėl kurjeris nepristatė siuntos nurodytu adresu? Numeris kuris nekėlė man 861134571. Siuntos numeris EB888917454LT.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-02-12 14:01:47 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Kaunietis 2019-02-11 10:17:56
Meluoja ir neraudonuoja !!!! Šiandien ryte, prieš gerą valandą, pažiūrėjau kur siunta, sėdžiu, laukiu. Pažiūriu dabar - jau įrašas, kad siuntos pristatyti nepavyko. Paskambinus pasakė, kad kurjeris manęs nerado. Tai aš- ką, teliportavausi kažkur sėdėdamas savo kėdėje nurodytu adresu))))). Tarnybos darbas baisus, ir tai jau ne pirmą kartą. Bėda, kad siuntėjas siunčia. Pats niekada su tokiomis istorijomis tarnybos nesirinkčiau. Tad jei galit, aplenkit šitą servisą jei nenorit "galvos skausmo" su savo siuntos paieška ir gavimu.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Sveiki,
Sesuo iš pigu.lt užsakė prakę ir apmokėjo kurjerį kad šis siuntą pristatytų į namus. Šiandiena gavau žinutę jog atvež siuntinį. Po poros valandų gavau žinutę jog man neprisiskambino nors niekas man neskambino. Beabejo tuoj pat susisiekiau nurodytu numeriu. Skambinau penkiskart ir niekas man neatsiliepė. Kol skambinėjau man ateina žinutė kad siusntą kurjeris numėtė paštomate. Kodėl kurjeris nepristatė siuntos nurodytu adresu? Numeris kuris nekėlė man 861134571. Siuntos numeris EB888917454LT.
Atsakyti
Meluoja ir neraudonuoja !!!! Šiandien ryte, prieš gerą valandą, pažiūrėjau kur siunta, sėdžiu, laukiu. Pažiūriu dabar - jau įrašas, kad siuntos pristatyti nepavyko. Paskambinus pasakė, kad kurjeris manęs nerado. Tai aš- ką, teliportavausi kažkur sėdėdamas savo kėdėje nurodytu adresu))))). Tarnybos darbas baisus, ir tai jau ne pirmą kartą. Bėda, kad siuntėjas siunčia. Pats niekada su tokiomis istorijomis tarnybos nesirinkčiau. Tad jei galit, aplenkit šitą servisą jei nenorit "galvos skausmo" su savo siuntos paieška ir gavimu.
Atsakyti
Sveiki. uzsisakiau is internetines parduotuves. uzsakymas buvo issiustas 3 siuntomis. turejo pristatyti per 1-2 dienas. viena siuntini pristate laiku kiti 2 iki siol skirstymo centruose vienas Vilniuje kitas Kaune jau 2savaites. rasiau nurodytu gmail. rase aiskinsimes jau eina antra savaite ir tas pats tebera. nusiunciau sekimo numerius ir kitus duomenis kuriu prase ir siandien vel jiems parasius atrase jog vienos siuntos neranda todel negali pristatyti. o nusiunciau sekimo nr. kur aiskiai matosi kad siuntos skirtingose miestose todel ir nerandabet nesusisiekia su kitu miestu jog issiaiskintu.
Atsakyti
Nesiūlau niekam naudotis LP EXPRESS paslaugomis, pats prasčiausias kurjerių tinklas. Sugebėjo pradanginti mūsų klientės siuntą ir dabar net nesiteikia atsakyti į skundą (nors žadėjo atsakyti per 14 k.d.) ar suteikti kompensaciją. Turbūt tik per teismą pavyks ką nors išsireikalauti. Nesirinkite LP EXPRESS, rinkitės kitus siuntų vežėjus, sumokėsite daugiau, tačiau bent jau bus kokybė bei patikimumas.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-30 08:07:17 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Jolita 2019-01-29 19:48:32
Laba diena, šiandiena buvo atvežtas siuntinys į S.Stanevičiaus 110 g. Esam labai pasipiktinę kurjerio poelgiais, ir darbu. Kuris nenorėjo pristaytį siuntinio į namus, sakydamas "į šitą baraką neisiu", nors buvo pasakytas ir durų kodas. Labai nemandagus. Tokie žmonės, manau išvis negali dirbti su klientais. Ačiū.

Pagarbiai, Jolita
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Laba diena, šiandiena buvo atvežtas siuntinys į S.Stanevičiaus 110 g. Esam labai pasipiktinę kurjerio poelgiais, ir darbu. Kuris nenorėjo pristaytį siuntinio į namus, sakydamas "į šitą baraką neisiu", nors buvo pasakytas ir durų kodas. Labai nemandagus. Tokie žmonės, manau išvis negali dirbti su klientais. Ačiū.

Pagarbiai, Jolita
Atsakyti
Kiek galima laukti siuntos? Užsisakiau siuntimą per čia, nes maniau jog gausiu greičiau, nes siunta labai svarbi, bet esu labai nusivylusi. Jau 5 diena siunta skirstymo centre Kaune. Nejaugi taip sunku paimti iš to centro ir pristatyti į terminalą, kuris taip pogi yra Kaune. Jei taip sunku, tai pateikite info kur tas skirstymo centras ir žmogus pats nuvažiuos atsiimti, nes laukti, kai siuntos net nesiteikia pristatyti yra košmaras. Į el pašta nieka irgi nesiteikia atrašyti.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-24 17:00:06 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Sandra 2019-01-24 09:24:21
Negavau pranesimo kad siunta terminale. Padiskambinus kazkokia neadekvati operatore pareiske neturinti man ka pasakyti:)))) pasake matyt esu uzsiblokavusi ju nr:)))) kai tuo tarpu gavau sms su kita siunta. Zodziu kalti visi tik ne jus:)))))) nusiunciau foto kad nera uzblokuotu tel mano telefone. Siunta isimta. Su manim nesusiekia niekas nei atrado nei skambina kaip zadejo.nei atsiimti siunta dabar nei ka. Sy karta kreipsiuos y vartotoju teises su yrodymais is operatoriaus kad negavau sms ir kad neturiu uzblokuotu nr, atsibodot. Moki uz paslauga ir jos negauni.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Negavau pranesimo kad siunta terminale. Padiskambinus kazkokia neadekvati operatore pareiske neturinti man ka pasakyti:)))) pasake matyt esu uzsiblokavusi ju nr:)))) kai tuo tarpu gavau sms su kita siunta. Zodziu kalti visi tik ne jus:)))))) nusiunciau foto kad nera uzblokuotu tel mano telefone. Siunta isimta. Su manim nesusiekia niekas nei atrado nei skambina kaip zadejo.nei atsiimti siunta dabar nei ka. Sy karta kreipsiuos y vartotoju teises su yrodymais is operatoriaus kad negavau sms ir kad neturiu uzblokuotu nr, atsibodot. Moki uz paslauga ir jos negauni.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-23 09:40:41 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Zemietis 2019-01-21 08:55:13
Kaip glima gaut informacija apie siunta jeigu nuo 8.00 iki 9.00 val.neymanoma dasiskambint du signalai ir isijungia telefonas.NESUPRANTAMA KAIP DIRBAMA NESISKAITYMAS SU KLIENTAIS. Okai dasiskambysiu pasakys kad buvo atvyke tik nerado namuose.Geras pasiaiskinimas.Esa buve taip.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Baltic Post, LP EXPRESS
2019-01-23 09:40:16 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Arunas 2019-01-16 16:38:49
Pristatymo kokybe apgailetina. Turiu gauti siunta diena pries tai gavau zinute, kad man pristatys sekancia diena. Nurodytas buvo telefono numeris del informacijos. Norejau pasiskambinti suzinoti laika kada atvez, prisiskambinnti neimanoma nekelia. Sekancia diena, nespejau atsiliepti, po to vis bandziau perskambinti niekas nesiteige atsiliepti. Susisiekiau su siuntu tarnyba, ten jie nieko negalejo atsakyti. Po valandos gavau zinute kad sunta pristatys, dar sekancia diena. vel bandau susiskambinti del laiko, nekelia arba atmeta skambuti. Vel skambinu i siuntu tarnyba, atsakymas lygus nuliui, nieko negali padeti. Tai gaunasi kad, kurjeris kaip dievas, Man reikia laikyti rageli prie ausies 24 valandas per para ir laukti pono skambucio.
Laba diena,

Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@lpexpress.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Kaip glima gaut informacija apie siunta jeigu nuo 8.00 iki 9.00 val.neymanoma dasiskambint du signalai ir isijungia telefonas.NESUPRANTAMA KAIP DIRBAMA NESISKAITYMAS SU KLIENTAIS. Okai dasiskambysiu pasakys kad buvo atvyke tik nerado namuose.Geras pasiaiskinimas.Esa buve taip.
Atsakyti
Pristatymo kokybe apgailetina. Turiu gauti siunta diena pries tai gavau zinute, kad man pristatys sekancia diena. Nurodytas buvo telefono numeris del informacijos. Norejau pasiskambinti suzinoti laika kada atvez, prisiskambinnti neimanoma nekelia. Sekancia diena, nespejau atsiliepti, po to vis bandziau perskambinti niekas nesiteige atsiliepti. Susisiekiau su siuntu tarnyba, ten jie nieko negalejo atsakyti. Po valandos gavau zinute kad sunta pristatys, dar sekancia diena. vel bandau susiskambinti del laiko, nekelia arba atmeta skambuti. Vel skambinu i siuntu tarnyba, atsakymas lygus nuliui, nieko negali padeti. Tai gaunasi kad, kurjeris kaip dievas, Man reikia laikyti rageli prie ausies 24 valandas per para ir laukti pono skambucio.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Žalgiris" - "Fenerbahče" 1:2
"Žalgiris" - "Fenerbahče" 1:2 04-23 22:01
Kauno "Žalgiris" antradienį Kaune prarado įgytą "namų aikštelės" pranašumą "Eurolygos" ketvirtfinalyje su Stambulo "Fenerbahče". Kauno klubas antradienio vakarą pralaimėjo 57:66 (19:15, 15:16...
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį 04-23 20:17
Lietuvos statybininkų asociacija nuo 2020 metų siūlo įteisinti privalomą statybininko kortelę – pasak jos, tai padėtų kovoti su šešėliu statybų sektoriuje. Aplinkos ministerijos atstovas sako, kad...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Exxon Mobil 82,90 +2,18%
Facebook 181,44 +1,77%
Chevron 121,90 +1,70%
ConocoPhillips 66,96 +1,61%
CBS 51,11 -2,44%
Harley-Davidson 39,72 -2,86%
Macy's 24,33 -2,99%
Hewlett-Packard 19,88 -3,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6439,46 +2,21%
Auksas 1300,90 -1,45%
Ryžiai 406,00 -0,49%
Dyzelis 1,99 +1,53%
Kava 2,73 -3,53%
Sidabras 15,30 -3,29%
Apelsinai 0,65 +3,17%
Nafta 64,00 +0,38%