VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Baltic Post, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Post

Atsiliepimai apie Baltic Post, AB

LP EXPRESS

Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Baltic Post, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu šokiruota šios tarnybos darbu. Iš kur toks nemandagumas kurjerio, kaip taip galima? Jokio žmogiškumo! Šitiek blogų atsiliepimų, o jokių išvadų!
Labai nemaloni patirtis! Ir kai paklausiau vardo net neprisistatė, pasakė ne jūsų reikalas! NIEKADA daugiau su šiom tarnybomis neturėsiu reikalų ir kitiems nerekomenduosiu!
Atsakyti
Esu blogos nuomonės apie šia siuntų tarnybą. Kažkas už mane pasiėmė siuntą iš terminalo (siuntos. Yra buve nesenai man kai pristatė siunta ne man, o SMS su kodu gavau aš. Žinoma tada aš svetimos siuntos nevažiavau pasiimti. Po keliu dienų atsiprašė, kad buvo adresuota ne man. Kas ten per d****i dirba, jei protai čiuožinėja ?
Atsakyti
Tai čia normalu? Čia pagarba klientams? Už tau yra mokama? Siaubas!
Atsakyti
LP express - Jūsų siunta svarbiausia... Gal pasikeiskite įmonės credo?!

10.26 d. siuntinys iš užsienio - skirstymo centre. Viskas ok. Vakar (11.05 d.) gavau lapelį į pašto dėžutę, jog (10.30 d.) manęs nerado namie... Ta prasme :))) Kurjeris nesusisiekė ir savo kontaktų nepaliko... Teko kreiptis į info centrą, gauti kurjerio nr. Šiandien (11.06 d.), kurjeris Jaroslav atsiliepė po ketvirto mano skambučio ir pranešė, jog 13:30 val. jau baigė darbus ir siunta bus tik pirmadienį. GAL. Po pusantros savaitės Lietuvoje.

Nulis pagarbos ir nulis lankstumo. Į kalbas ir kompromisų ieškojimą nesileido, net prašant, kad įmestų siuntą į BETKOKĮ paštomatą. Pati pasiimsiu, nes kita savaitė be proto užimta... NE. Ne tai ne. Ačiū, Jums irgi NE. Yra kitų kurjerių.
Atsakyti
Regina 2020-08-26 15:32:08
Kažkokia betvarkė su tais jų kurjeriais. Man išsiuntė iš Klaipėdos į Plungę, bet nuvežė į Kauną, po to į Telšius ir tik vėliau į Plungę.
Kurjeris paskambino tik tada, kai atvažiavo į mūsų kiemą, o mes tuo metu buvome išvykę, pasakėme, kad būsime tik už 20 min. Kurjeris pasakė, kad nelauks, bet jam sakome, kodėl nepranešėte kada planuojate atvykti, pasakė, kad neskambina, nes nežino maždaug kada atvyks.
Kurjeris išvyko mums siuntos nepalikęs, tai mes jį besuradome kaime už Plungės ir atsiėmėme siuntą.
Kurjeris privalėjo pranešti kada maždaug žada atvykti, bet šito jis nepadarė.
Galime daryti išvadas, kad šioje kurjerių tarnyboje yra problema su darbo organizavimu ir atsakomybe prieš klientus.
O dar galima pritaikyti tokią patarlę, kad žuvis genda nuo galvos.
Jeigu kurjeriams leidžiama taip elgtis, jie taip ir elgiasi.
Bet turėtumėte suprasti, kad ne vienintelė kurjerių tarnyba esate.
Keiskit kurjerius, naglumas, nemandagumas baisus ir ne pirma karta negali siuntos pristatyti belenkur imeta, niekam nerekomenduoju!!! kalba eina apie mažo ugio vaikina, šiauliai
Atsakyti
Linkejimai nuosirdziam ir labai maloniam kurjeriui kuris dirba Kedainiu rajone, Tautvydas.
Visada praskaidrina nuotaika, zmogus matosi megsta savo darba.
Atsakyti
Sėdžiu darbe ir bam ateina žinutė, kad šiandien iki pietų gausiu siuntą :D įdomu kas ją priims...... Kas per idiotiška sistemai kai paskutinę minutę gauni pranešimą jog tuoj tuoj gausi siuntą............... kodėl nėra pranešimo jog siuntą pristatys tą ar aną dieną pora dienų iki pristatymo kaip pas kitus vežėjus!!!! MINUSAS.
Atsakyti
Labas vakaras, noreciau atvaziuoti rytoj i jusu ofisa. Kelinta valada galime sutarti susitikima? Dingo mano siunta siusta per lp pastomata Mindaugo g. 11, Vilniuje. Mindaugo maximos pastomate.
Buvo daug kartu skambinta sneketa, parasyta pretenzija, bet atsakymas per 14 darbo dienu manes netenkina. Buvo paskambinta man siandien, pasakyta, kad siunta palikta maximos darbuotojams, bet atvykus ten, jie nieko panasau nera girdeje apie jokia siunta. Taip pat skambines asmuo zino mano siuntos turini. Siunta i pastomata buvo ideta 10.10 21.21 h. Tai yra fiksuota maximos kameromis taip pat tai turetu but uzfiksuota jusu pastomato kamera. Nesamoniu apie tai, kad as blogai uzdariau dureles ar kad nepatvirtinau kazkokiu budu siuntos siuntimo man rasyt nereikia. Turiu ceki, yra filmuota medziaga. Isimti siunta galejo tik jusu darbuotojas, ir padeti arba uzmirsti ja prie pastomato. Siunta vertinga. Dirbu oficialiai ir galiu kreiptis i visas institucijas, kadangi uz siuntos pradingima poto kai ji atsiduria jusu pastomate atsakote jus. As turedama darba, taip pat asmenini gyvenima turiu ieskoti per visa Vilniu savo siunta??? Del kieno kaltes? Mano? Kas kompensuos man mano laika?? Man skambina kazkoks zmogus is kazkokio numerio, poto kai buvau susisiekus su jusu klientu aptarnavimo skyriumi ir sako, kad siunta yra maximos apsaugoje, ten nuvaziavusi su 1, 7 m vaiku, kuris jau miegot turetu o ne siuntu su manim ieskoti, man sako kad apie mano siunta nieko nezino. Tai ar jus nenesate atsakomybes uz paliktas siuntas jusu pastomate? Taip pat darbuotoja sako, kad yra galimybe, kad siunta idejau pervelai? Ta prasme, kur nurodytas laikas poto kai as apmokejau as turiu idet siunta? Taip pat kas gali isimti siunta is pastomato, kai siunta ideta i pastomata su uzklijuotas lipdukas ir uzdarytos dureles? O jos tikrai buvo uzdarytos, nes as tikrinu tokius dalykus ir siunciu siuntas jau ne pirmus metus. Taip pat, kodel jus nenurodote per koki laika as turiu idet i pastomata siunta, kad ji mistiskai nepasimestu ???? Prasau kuo skubiau su manimi susisiekti, taip pat noreciau atvaziuoti i ofisa esanti Jasinskio gatveje ir pasneketi su atsakingu zmogumi. Mano tel nr: +37064607422. Julija. Prisegu jums mano siuntos cekio nuotrauka. Taip pat atsiimant siunta kai ja RASITE, pareiksiu cekio originala. Prasau siuntos neatiduot i nezinia kieno rankas!!! I PASTA JUMS TOKIO PAT POBUDZIO LAISKA ISSIUNCIAU. Nekantriai laukiu jusu atsakymo.. ir ne per 14 darbo dienu..!! nes siunta jau 5 darbo dienas kazkur pasimetusi!!!!
Atsakyti
Šiandien kurjeris pristatė siuntą. Labai nemandagus, naglas, o paprašius prisistatyti, pareiškė, kad tai ne mano reikalas. Daugiau niekada nesirinksiu siuntų per šią tarnybą.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-20 09:06:01 IP 2cfuun3n
Atsakyti
Remyga 2020-09-19 10:49:39
Nezinau kaip kitiems, bet man asmeniskai 100kart geriau Lp express Moletuose nei Omniva.visad greitai gaunu siuntas.puikiai kokybiskai ir greit aptarnauja.Aciu jums taip ir toliau...
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės su jumis situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Nezinau kaip kitiems, bet man asmeniskai 100kart geriau Lp express Moletuose nei Omniva.visad greitai gaunu siuntas.puikiai kokybiskai ir greit aptarnauja.Aciu jums taip ir toliau...
Atsakyti
Laba diena, nesuprantu kaip galite perkelti siuntini i paštomata kitoje vietoje, negu buvo pasirinktas??Dar be mano sutikimo, ir jau ne pirma karta.Net nemastot, gal zmogus neturi salygu paimti siuntini is visai kito galo miesto.Omniva taip nesielgia
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-13 10:19:01 IP 2g44dmjd
Atsakyti
Monika 2020-09-13 00:56:00
Vajar siunčiau siunta iš Šiaulių, aido g. 8, ir nepavyko dureles sugadintos neužsidaro, kelis kart bandyta uždaryti bet nepavyko... Labai gaila, nes pinigai buvo sumokėti o prekės palikti negalėjau... Nes uzspaudus dureles jos vistiek atšoka, teko važiuoti į kitą paštomata ir mokėti dar kartą
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai, el.paštu-info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės su jumis situaciją ir su jumis susisieksime asmeniškai.6
Atsakyti
Vajar siunčiau siunta iš Šiaulių, aido g. 8, ir nepavyko dureles sugadintos neužsidaro, kelis kart bandyta uždaryti bet nepavyko... Labai gaila, nes pinigai buvo sumokėti o prekės palikti negalėjau... Nes uzspaudus dureles jos vistiek atšoka, teko važiuoti į kitą paštomata ir mokėti dar kartą
Atsakyti
Pastebejau toki dalyka, kad kurjeriai mala suda, nes delsia su pristatymui pastomatus.Stai pavyzdis uzisakiau dvi prekes tuo paciu metu, laiku, viena preke uzsisakiau gauti per pasta kita per kurjreri LP EXPRESS, tai kur siunciau per pasta gavau kita diena, tai yra vakar uzsisakiau siandien gavau, o per kurjeri tai kaip visada veluoja, nes jie yra stabdziu, stabdziai geriausia yra uzisakineti per pasta, tada greitai gausi savo preke, bet jai uzisakineti per kurjerius, tai gali tekti laukti net kelias dienas, o kaina beveik ta pati.Siaip didesniu nusiskundimu kaip ir neturiu, tik tiek, kad kurjeriai labai letai, nesiskubindami pristatineja siuntas, o tai kitus tikrai erzina ir nervina, nes kodel paprastas pastas greitai pristato siuntas, o kurjeris veluoja, kazkodel tai!?
Atsakyti
AB LIETUVOS PAŠTAS 2020-09-10 14:13:10
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Jau seniai pateikta pretenzija dėl XL dėžės pametimo! Jūsų darbuotojai atrašinėja kartą i 2 savaiites!! Ir dabar nesisitebiu, kad taip ilgai, kai tiek nepatenkintų klientu!!
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:18:20 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:15:59 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Darius 2020-09-07 21:50:40
Turbūt prastesnės idėjos nei verslo klientų perkėlimas i manosiuntos. post.lt platformą negalėjo būti... Lietuvos pašto paslaugų būtent dėl analogiško perkėlimo į minėtąją platformą ir atsisakėme jau anksčiau. Manosiuntos.post.lt platforma N kartų lėtesnė ir labai nepatogi naudoti lyginant su senąja lpexpress verslui skirta platforma. Kaip manote ar daugelis klientų turi kantrybės kiekvieną užsakymą formuoti po 10 kartų, nes sistema nuolat užlūžta? Ar daugeliui klientų patinka kai neberodoma senosios platformos siuntų istorija?
Labai liūdna, kad vadovybėje sėdi žmogus, kuris davė įsakymą šiam perkėlimui ir nesugebėjo adekvačiai įvertinti, jog net prieš perkėlimą labai lėtai veikianti manosiuntos.post.lt sistema galiausiai išvis taps tikru kantrybės išbandymu... Gerai, kad dar galima tausoti kantrybę pasirenkant konkurentus...
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:15:35 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Vaidas 2020-09-09 12:58:36
Atėjome atsiimti siuntos į paštomatą Šiauliuose. Pradėjus procedūrą jis užstrigo ir pradėjo persikrovinėti. Lijo lietus. Atvažiavo kurjeris. Jo paklausus ar galima tikėtis kad paštomatas vėl veiks jis atsakė, kad eitume drąsiai namo, nes šiandien tikrai nieko nebus. Gerai kad neišėjome, nes po minutės paštomatas pradėjo veikti. Aš nesakau kad jis specialiai pamelavo, kad jam netrugdytume dirbti, jis turbūt pats nežinojo.. Tuomet mandagusis kurjeris priėjo ir pradėjo iš jo traukinėti siuntas. Užknisa kai kas nors užlenda be eilės. Bet dar labiau užknisa kai užlenda tos pačios įstaigos darbuotojas.
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:15:06 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Karolina 2020-08-27 10:49:05
Siaubas, esu pasibaisėjusi lp express kurjeriais. Nieko nebuvo namuose ir vėliau jau paskambinus, ne tai, kad gražiai pakalbėtų pradėjo rėkauti kaip nenormalus. Nesuprantu kas čia per aptarnavimas
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:14:44 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Regina 2020-08-26 15:32:08
Kažkokia betvarkė su tais jų kurjeriais. Man išsiuntė iš Klaipėdos į Plungę, bet nuvežė į Kauną, po to į Telšius ir tik vėliau į Plungę.
Kurjeris paskambino tik tada, kai atvažiavo į mūsų kiemą, o mes tuo metu buvome išvykę, pasakėme, kad būsime tik už 20 min. Kurjeris pasakė, kad nelauks, bet jam sakome, kodėl nepranešėte kada planuojate atvykti, pasakė, kad neskambina, nes nežino maždaug kada atvyks.
Kurjeris išvyko mums siuntos nepalikęs, tai mes jį besuradome kaime už Plungės ir atsiėmėme siuntą.
Kurjeris privalėjo pranešti kada maždaug žada atvykti, bet šito jis nepadarė.
Galime daryti išvadas, kad šioje kurjerių tarnyboje yra problema su darbo organizavimu ir atsakomybe prieš klientus.
O dar galima pritaikyti tokią patarlę, kad žuvis genda nuo galvos.
Jeigu kurjeriams leidžiama taip elgtis, jie taip ir elgiasi.
Bet turėtumėte suprasti, kad ne vienintelė kurjerių tarnyba esate.
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:14:26 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
gintarė 2020-08-22 22:56:22
Šiandien norėjau išsiusti siunta.sumokėjau.gavau lipduką ir pastomatas parasė ekrane kad siunta nera priskirta šitam pastomatui.susimokejau du kartus uz siuntima.turiu abu cekius.bet dureles taip ir neatsidare ir siunta pas mane.tikrai buvau jusu kliente.ir esu ne vieną desimti išsiuntus siuntų.bet tuo ir pasibaigė.nerekomenduoju niekam naudotis siom paslaugom.pati naudosiu tik omniva ir kitam rekomenduosiu
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:14:01 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Arlandas 2020-08-22 13:28:05
Nepatariu niekam naudotis paštomatais. Pirmaji karta issiunciau zmogui automobilio priesrukini zibinta gerai supakaves, vistiek sugebejo sudauzyti kurjeriai. Antra karta dingo siunta. Dabar, sumokejau 3.09€ uz siuntima, atspausdino siuntos etikete. Puse valandos skanavau ir vistiek ismeta kad siunta nepriskirta siam terminalui. I pagalbos numeri priskambint neina. Zodziu apeikit is tolo
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:13:33 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Idomiai 2020-08-22 11:59:14
Gaunu vakar žinutę, kad siunta jau terminale. Įvedžiau kodą, neatidaro durelių. Susisiekiau su klientų aptarnavimų ir tech konsultavimų. Bandę nuotolinių būdų sutvarkytį, bet nesigavo ir patarė kitą dieną pabandyti. Šiandien jau kokią visą valandą neprisiskambinau, dėl to paties - nes neatidaro durelių. Skambinu - muzika groja. Ir taip daug kartų. Po to paspaudžiau, kad man perskambintų. Sulaukiu skambučio ir tą patį muzika 5 min groją. Suprantama, kad daug kas gali skambinti, bet nėjau tik vienas ar kelį konsultantai visame LP Express? Dėl tokio taupymo, kad tik mažiau darbuotojų dirbtų, kuriems reikią mokėtį algas tik daugiau nepasitenkinimų sukęls. Kada planuoją pataisyti terminalo durelęs Kedrų g? Nes yra terminai iki kadą aš galiu atsiimti prekę.
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:13:10 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
ERIKA 2020-08-13 11:51:28
NIEKAM NEREKOMENDUOJU!!
Situacija: Iš Telšių i Vilnių siuntinys per 11 dienų negali atkeliauti, nes matai gi nėra tinkamo dydžio laisvos terminalo dėžės!! Siuntinyje yra šventinės krikštynų DEKORACIJOS, kurios buvo reikalingos sekmadieniui!!! Siuntinys buvo specifines tematikos ir pristatyta turėjo but laiku, o ne po 1.5 sav ir tai dar neaisku kur jis yra! Jei nenorite gaišti savo brangaus laiko ir nervų rinkitės alternatyvias įmones! P.S. Prisiskambint iseina is kokio 5 karto! Atsakomybės nulis!! Merginos, kurios atsiliepia telefonu kiekvieną dieną sako, kad pasitikslins ir perskambins, bet kaskart pati turiu skambint ir teirautis kur mano siuntinys! Niekam nerekomenduoju! Su DPD ar omniva niekad problemų nekyla, o su Jumis ištisai vien bedos!!!! Pati niekad per Jūsų įmonę nesiunčiu jau seniai ir eilinį kartą įsitikinau, kad gerai darau!
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:12:50 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Tomas 2020-08-12 17:50:04
Sugebėjo pamesti siuntą, bet vis tiek atsiuntė sms, tipo idėjom mes tau siuntą. Atidarai, o siuntos nėra, paštomato langelis sulūžęs, atsidaro maigant. Jau galvojau teks kreiptis į policiją, nes nup*@dino siuntą. O dar valdiškas daiktas. Poto praneša, kad siuntą buvo pametę ir rado. Puikus aptarnavimas... :)
Net nerekomenduoju naudotis, kai Omniva, kuri yra ir Estijos paštas, aptarnauja geriau, nei suknistas valstybinis paštas, kuris sugeba registruotas siuntas pristatyti man nepasirašant, padėti siuntas nesaugiai ant pašto dežutės nes netelpa ir panašiai (nors tai daro ne LPX, bet bazė tapati - LP)
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:12:21 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Daugiau nebesinaudosiu LP paslaugomis 2020-07-29 17:05:42
Tris dienas siuntinys keliauja is Utenos pasto i Ignalinos pastomata, nuvaziuoja ir parsiveža atgal, nes matai neranda tuscios dezutes.. ALIO... LIETUVOS PAŠTAS!!! Gyvename ne akmens amziuje, yra telefonai, kuriais galima susisiekti su vartotojais ir susitarti. Tik blogiausi atsiliepimai, nebesinaudosiu ju paslaugomis ir aplinkiniams parekomenduosiu nesinaudoti, galu gale pasistatykite daugiau pastomatu dezuciu jei kyla tokios problemos.
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-09-10 14:11:53 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Šarūnas 2020-07-28 10:04:50
Pristato siuntas ne į tą terminalą kur nurodai (užsakai), o savavališkai į tuos, kur patys nori. Jei nėra vietos terminale, taigi kurjeris turi tel. numerį tegul skambina ir įteikia siuntą tiesiogiai.
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Atėjome atsiimti siuntos į paštomatą Šiauliuose. Pradėjus procedūrą jis užstrigo ir pradėjo persikrovinėti. Lijo lietus. Atvažiavo kurjeris. Jo paklausus ar galima tikėtis kad paštomatas vėl veiks jis atsakė, kad eitume drąsiai namo, nes šiandien tikrai nieko nebus. Gerai kad neišėjome, nes po minutės paštomatas pradėjo veikti. Aš nesakau kad jis specialiai pamelavo, kad jam netrugdytume dirbti, jis turbūt pats nežinojo.. Tuomet mandagusis kurjeris priėjo ir pradėjo iš jo traukinėti siuntas. Užknisa kai kas nors užlenda be eilės. Bet dar labiau užknisa kai užlenda tos pačios įstaigos darbuotojas.
Atsakyti
Turbūt prastesnės idėjos nei verslo klientų perkėlimas i manosiuntos. post.lt platformą negalėjo būti... Lietuvos pašto paslaugų būtent dėl analogiško perkėlimo į minėtąją platformą ir atsisakėme jau anksčiau. Manosiuntos.post.lt platforma N kartų lėtesnė ir labai nepatogi naudoti lyginant su senąja lpexpress verslui skirta platforma. Kaip manote ar daugelis klientų turi kantrybės kiekvieną užsakymą formuoti po 10 kartų, nes sistema nuolat užlūžta? Ar daugeliui klientų patinka kai neberodoma senosios platformos siuntų istorija?
Labai liūdna, kad vadovybėje sėdi žmogus, kuris davė įsakymą šiam perkėlimui ir nesugebėjo adekvačiai įvertinti, jog net prieš perkėlimą labai lėtai veikianti manosiuntos.post.lt sistema galiausiai išvis taps tikru kantrybės išbandymu... Gerai, kad dar galima tausoti kantrybę pasirenkant konkurentus...
Atsakyti
Sveiki,
Skubu atsiimti siuntą, prie terminalo Klaipėda Akropolio, kurjeris deda siuntas ir pareiškia kad laukti reikės mažiausiai 10 min.as negaliu tiek laukti. Kažkodėl omnivos kurjeriai sugeba praleisti klientus nepriversdami laukti. Daugiau stengsiuosi išvengti bendradarbiavimo su jūsų tinklu.
Getos dienos
Atsakyti
LP Express paštomatų ekranai per lietų arba kai per karšta neveikia... Klientas turi laukti tokiu atveju lietaus pabaigos arba vakaro, kad galėtų savo siuntą atsiimti?
Atsakyti
Durniu laivas. Siuntos 50 kilometru atstumu negali laiku pristatyti. Sako oer 5 darbo dienas.. d*****i 50 km atvezt negalit. Asilai per visa lietuva siuntas veziojasi. Dauni firma.u****i supisti
LP Express vadovybei
2020-08-27 15:51:16 IP 28m87875
Atsakyti
Išdalinkite kurjeriams apsaugines kaukes ir pirštines! Ankstesnis kurjeris (gaila, kad nebedirba) nuolat dėvėdavo kaukę, o šiandienis atlėkė, kaip vėjas, nei kaukės, nei pirštinių, nei saugaus atstumo. Dar parašo prašinėja. Mokykitės iš kitų tarnybų, kurios vietoje parašo naudoja pin kodą.
Atsakyti
Siaubas, esu pasibaisėjusi lp express kurjeriais. Nieko nebuvo namuose ir vėliau jau paskambinus, ne tai, kad gražiai pakalbėtų pradėjo rėkauti kaip nenormalus. Nesuprantu kas čia per aptarnavimas
Atsakyti
Kažkokia betvarkė su tais jų kurjeriais. Man išsiuntė iš Klaipėdos į Plungę, bet nuvežė į Kauną, po to į Telšius ir tik vėliau į Plungę.
Kurjeris paskambino tik tada, kai atvažiavo į mūsų kiemą, o mes tuo metu buvome išvykę, pasakėme, kad būsime tik už 20 min. Kurjeris pasakė, kad nelauks, bet jam sakome, kodėl nepranešėte kada planuojate atvykti, pasakė, kad neskambina, nes nežino maždaug kada atvyks.
Kurjeris išvyko mums siuntos nepalikęs, tai mes jį besuradome kaime už Plungės ir atsiėmėme siuntą.
Kurjeris privalėjo pranešti kada maždaug žada atvykti, bet šito jis nepadarė.
Galime daryti išvadas, kad šioje kurjerių tarnyboje yra problema su darbo organizavimu ir atsakomybe prieš klientus.
O dar galima pritaikyti tokią patarlę, kad žuvis genda nuo galvos.
Jeigu kurjeriams leidžiama taip elgtis, jie taip ir elgiasi.
Bet turėtumėte suprasti, kad ne vienintelė kurjerių tarnyba esate.
Atsakyti
Šiandien norėjau išsiusti siunta.sumokėjau.gavau lipduką ir pastomatas parasė ekrane kad siunta nera priskirta šitam pastomatui.susimokejau du kartus uz siuntima.turiu abu cekius.bet dureles taip ir neatsidare ir siunta pas mane.tikrai buvau jusu kliente.ir esu ne vieną desimti išsiuntus siuntų.bet tuo ir pasibaigė.nerekomenduoju niekam naudotis siom paslaugom.pati naudosiu tik omniva ir kitam rekomenduosiu
Atsakyti
Nepatariu niekam naudotis paštomatais. Pirmaji karta issiunciau zmogui automobilio priesrukini zibinta gerai supakaves, vistiek sugebejo sudauzyti kurjeriai. Antra karta dingo siunta. Dabar, sumokejau 3.09€ uz siuntima, atspausdino siuntos etikete. Puse valandos skanavau ir vistiek ismeta kad siunta nepriskirta siam terminalui. I pagalbos numeri priskambint neina. Zodziu apeikit is tolo
Atsakyti
Gaunu vakar žinutę, kad siunta jau terminale. Įvedžiau kodą, neatidaro durelių. Susisiekiau su klientų aptarnavimų ir tech konsultavimų. Bandę nuotolinių būdų sutvarkytį, bet nesigavo ir patarė kitą dieną pabandyti. Šiandien jau kokią visą valandą neprisiskambinau, dėl to paties - nes neatidaro durelių. Skambinu - muzika groja. Ir taip daug kartų. Po to paspaudžiau, kad man perskambintų. Sulaukiu skambučio ir tą patį muzika 5 min groją. Suprantama, kad daug kas gali skambinti, bet nėjau tik vienas ar kelį konsultantai visame LP Express? Dėl tokio taupymo, kad tik mažiau darbuotojų dirbtų, kuriems reikią mokėtį algas tik daugiau nepasitenkinimų sukęls. Kada planuoją pataisyti terminalo durelęs Kedrų g? Nes yra terminai iki kadą aš galiu atsiimti prekę.
Atsakyti
Nerekomenduoju buvo užsakyta svarbios prekės kūdikiui ir kai jų negavau galvojau patikrinsiu per sekimą bet nustebino dar labiau, kad kurjeris bandė susisiekti su manimi nors nei žinutės nei skambučio nesulaukiau ir parašyta kad su gaveju sutarta kita data (NORS NET NEŠNEKĖJAU SU KURJERIU) siunta atgal išveže į skirstymo centrą sekančią dieną skambinau į informaciją tai teko šnekėti su 3 skirtingais žmonėm kurie sakė perskambins, bet vėl niekas neperskambino tada skambinau pati dar kartą atsiliepė patvirtino kad kurjeris paemė siuntą ir ji šiandien bus pristatyta na laukiau laukiau ir niekas nepristatė atėjo sekanti diena istorija vėl ta pati kol prisiskambinau ir patikino kad siunta bus šiandien pristatyta nes jau pas kurjerį bet vis dar nesulaukiau..tikrai nerekomenduoju!
Atsakyti
NIEKAM NEREKOMENDUOJU!!
Situacija: Iš Telšių i Vilnių siuntinys per 11 dienų negali atkeliauti, nes matai gi nėra tinkamo dydžio laisvos terminalo dėžės!! Siuntinyje yra šventinės krikštynų DEKORACIJOS, kurios buvo reikalingos sekmadieniui!!! Siuntinys buvo specifines tematikos ir pristatyta turėjo but laiku, o ne po 1.5 sav ir tai dar neaisku kur jis yra! Jei nenorite gaišti savo brangaus laiko ir nervų rinkitės alternatyvias įmones! P.S. Prisiskambint iseina is kokio 5 karto! Atsakomybės nulis!! Merginos, kurios atsiliepia telefonu kiekvieną dieną sako, kad pasitikslins ir perskambins, bet kaskart pati turiu skambint ir teirautis kur mano siuntinys! Niekam nerekomenduoju! Su DPD ar omniva niekad problemų nekyla, o su Jumis ištisai vien bedos!!!! Pati niekad per Jūsų įmonę nesiunčiu jau seniai ir eilinį kartą įsitikinau, kad gerai darau!
Atsakyti
Sugebėjo pamesti siuntą, bet vis tiek atsiuntė sms, tipo idėjom mes tau siuntą. Atidarai, o siuntos nėra, paštomato langelis sulūžęs, atsidaro maigant. Jau galvojau teks kreiptis į policiją, nes nup*@dino siuntą. O dar valdiškas daiktas. Poto praneša, kad siuntą buvo pametę ir rado. Puikus aptarnavimas... :)
Net nerekomenduoju naudotis, kai Omniva, kuri yra ir Estijos paštas, aptarnauja geriau, nei suknistas valstybinis paštas, kuris sugeba registruotas siuntas pristatyti man nepasirašant, padėti siuntas nesaugiai ant pašto dežutės nes netelpa ir panašiai (nors tai daro ne LPX, bet bazė tapati - LP)
Aliona Kozeniauskiene
2020-08-12 11:36:53 IP 27perlj3
Atsakyti
Laba diena!Labai noreciau padekoti jaunuoliui-kurjeriui (su barzdele:)) uz zmogiskuma ir puiku darba.
Penktad:2020-08-07 Jonavoje sis kurjeris pristate man is Avon firmos siunta :EB 091859661.
Turejau problemos su sveikata.O dar is vakaro telefonas "paskendo".Susisiekti ar sulaukti siuntos tokiom aplinkybem butu lygu stebuklu.
Bet toki stebukla man padovanojo vyras-kurjeris!kuris neziurint i tai, kad nesuregavau ne i tel skambucius, nei i firmos pranesyma apie siunta, tiesiog pristate man siunta i buta!Maza to, jis maloniai nusisypsavo!Tokios reakcijos nesitikejau;)
Didelis nuosirdus ACIU siam kurjeriui!Sveikatos ir laimes!❤❤❤
Dekoju ir firmai, kuri brangina tokius neikainuojamus zmogiskus darbotojus❤❤❤!
Esu ilgam suzaveta!;)
Daugiau nebesinaudosiu LP paslaugomis
2020-07-29 17:05:42 IP 2e7r3t8f
Atsakyti
Tris dienas siuntinys keliauja is Utenos pasto i Ignalinos pastomata, nuvaziuoja ir parsiveža atgal, nes matai neranda tuscios dezutes.. ALIO... LIETUVOS PAŠTAS!!! Gyvename ne akmens amziuje, yra telefonai, kuriais galima susisiekti su vartotojais ir susitarti. Tik blogiausi atsiliepimai, nebesinaudosiu ju paslaugomis ir aplinkiniams parekomenduosiu nesinaudoti, galu gale pasistatykite daugiau pastomatu dezuciu jei kyla tokios problemos.
Atsakyti
Pristato siuntas ne į tą terminalą kur nurodai (užsakai), o savavališkai į tuos, kur patys nori. Jei nėra vietos terminale, taigi kurjeris turi tel. numerį tegul skambina ir įteikia siuntą tiesiogiai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-07-24 07:43:52 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Arminas 2020-07-21 09:14:57
Nu tiesiog tragedija ne siuntų tarnyba. 3 dienas gaunu sms, kad netrukus siunta bus pristatyta, bet nei skambučio, nei siuntos. Paskambinus bendruoju, pranešė, kad siunta sandelyje, niekuo negalime padėti. "Galbut" pristatys rytoj.
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
AB LIETUVOS PAŠTAS
2020-07-24 07:43:35 IP 5kmkc5hi
Atsakyti
Kristina 2020-07-17 15:40:07
Štai kaip dirba Lpexpres, trečia diena siuntos nepristato. Net failo įkelti neleidžia. Siunta trečia diena paliekama Kauno filiale. Gėda jums turėtų būti. Parašiau, kad man siuntu reikalinga būtinai šiandien, sugebėjo atrašyti, kad stengsimės pristatyti ir viskas. Tai palaukit rodo siunta paimta pristatynui ir vėl palikta Kauno terminale, tai koks dar blyn pristatymas, paskutinį kart jūsų paslauga naudojuosi.
Laba diena, visą šią informaciją, prašome, pateikti mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Operatyviai aiškinsimės situaciją ir su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Tenka visada naudotis paslaugomis, kuriomis buvome patenkinti iki paskutinio karto. Užsakymas buvo suformuotas liepos 5d., liepos 9 d. jis pasiekė Vilniaus paštą ir nuo čia viskas nutrūko. Siuntiys turėjo būti pristatytas į Klaipėda. Jokio laiško, pranešimo negavome, kad siuntinys pasiekė Klaipėda (visada informuodavo laišku ir sms žinute) ir iki pat liepos 22 d. nebuvo aišku kur siuntinys. Paskambinus ir pasiteiravus informavo, kad siuntinys jau senai pasiekė Klaipėdą...Nesame ekstrasensai, kad galėtume nuspėti siuntinio buvimo vietą, mokame Jums pinigus už teikiamas paslaugas ir norisi, kad darbas būtų padarytas iki galo. NEGRAŽU.
Atsakyti
Nu tiesiog tragedija ne siuntų tarnyba. 3 dienas gaunu sms, kad netrukus siunta bus pristatyta, bet nei skambučio, nei siuntos. Paskambinus bendruoju, pranešė, kad siunta sandelyje, niekuo negalime padėti. "Galbut" pristatys rytoj.
Atsakyti
Štai kaip dirba Lpexpres, trečia diena siuntos nepristato. Net failo įkelti neleidžia. Siunta trečia diena paliekama Kauno filiale. Gėda jums turėtų būti. Parašiau, kad man siuntu reikalinga būtinai šiandien, sugebėjo atrašyti, kad stengsimės pristatyti ir viskas. Tai palaukit rodo siunta paimta pristatynui ir vėl palikta Kauno terminale, tai koks dar blyn pristatymas, paskutinį kart jūsų paslauga naudojuosi.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...
Litgina
Adresas: Jurgio Dobkevičiaus g. 8, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “Litgina” yra jauna, dinamiška, agresyvi bei konkuruojanti savo veiklos srityje, krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė. Mes didžiuojamės savo paslaugų spektro, darbuotojų iniciatyvos ir gabumų teikiamomis galimybėmis tenkinti išskirtinius mūsų Klientų poreikius. Esame patyrę savo veiklos srityje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Ignitis grupės" Mažeikių vėjo parką statys "Nordex Energy"
"Ignitis grupės" Mažeikių vėjo parką statys "Nordex Energy" 11-24 19:38
Valstybės valdomos energetikos bendrovės "Ignitis grupė" vėjo parką Mažeikių rajone statys ir 15 metų prižiūrės Vokietijoje įsikūrusi bendrovė "Nordex Energy SE & Co. KG".
DNR plano rengėjai stebisi jo kritiko dalyvavimu peržiūros grupėje
DNR plano rengėjai stebisi jo kritiko dalyvavimu peržiūros grupėje 11-24 19:35
Naujajai valdžiai ruošiantis peržiūrėti kadenciją baigiančios Vyriausybės parengtą Ateities ekonomikos DNR planą, jo rengėjai kritikuoja būsimos Vyriausybės narių sprendimą į neformalią grupę...
"Vilniaus vandenų" pajamos šiemet augo 13% iki 27,5 mln. Eur
"Vilniaus vandenų" pajamos šiemet augo 13% iki 27,5 mln. Eur 11-24 19:34
Vandentvarkos bendrovė "Vilniaus vandenys" per devynis šių metų mėnesius gavo 27,5 mln. Eur pajamų – 13% daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai (24,35 mln. Eur).
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Macy's 10,41 +15,03%
ConocoPhillips 42,71 +7,72%
Harley-Davidson 39,78 +7,02%
Exxon Mobil 39,36 +6,55%
Colgate-Palmolive 84,54 -0,73%
Moody's 270,84 -0,77%
Avon 5,60 -0,88%
Apple 113,85 -2,97%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,20 -2,44%
Varis 6713,81 +0,13%
Cukrus 0,61 +3,39%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Jautiena 4,42 -3,91%
Nafta 42,15 +0,98%
Kava 3,35 -8,72%
Vištiena 1,50 +2,04%