VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kesko Senukai Digital, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kesko Senukai Digital

Atsiliepimai apie Kesko Senukai Digital, UAB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Kesko Senukai Digital, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Žmonės, nepirkite nieko Senukuose, nes gavę broką, kurio čia daug, prarasite savo pinigus, nes prekės nepakeis ir pinigų už broką negražins
Atsakyti
Žmonės, nepirkit nieko pas šituos aferistus, nes gavę brokuotą prekę suras pteisinimą, kad pats kaltas. Nei pakeis prekės, nei gražins pinigus.
Atsakyti
Cirkininkai ir tiek. 06.45 isidedu į krepšelį prekę kuriai taikoma -25 proc nuolaida. Po valandos noriu apmokėti, žiūriu nuolaida tik -20 proc. Prekė pabrango 20 eur. Jei taip galvojete pasipelnyti, tai ne ant to pataikėte. Pinigai nueis kitiems.
Atsakyti
Byvau uzsakes saldytuva. Gavus uzsakyma, saldytuva teko uznesti paciam i 5 auskta nes sveria virs 80kg, cia viskas OK, nors ir su pavelavimu buvo pristatytas (nezinau kodel galima rinktis pristatyma nuo 18 iki 22 val jei kurjeris pranesa kad pristato iki 14 val tik?)
Ispakavus pastebejau kad pristatytas ne tas modelis. Iskart kreipiausi i klientu aptarnavimo skyriu. Pagal nurodymus telefone nusiunciau irodancias nuotraukas, paprasiau isnesti ir isvezti klaidingai pristatyta preke, bet jau kelis dienas nesulaukiu reakcijos reikalingos, tik laiskai kad skundo narginejimas iki 14 dienu ir kad skundas priimtas. As gi negrazinu netinkama ar brokuota preke. As noriu kad isnestu ir isveztu ne del mano klaidos pristatyta preke. Savo klaidos reikia gal tvarkyti iskarto? Kodel as turiu patirti nepatogumus ir nervini stresa? Man jau teko dali produktu ismesti, nes juos supuvo, as turiu ieskoti vieta kur saugoti likusius ar uzpirktus produktus, trudkyti kaimynams kad jie leistu pasinaudoti savo saldytuvu. Dar ir nervinis stresas kaip man taip ir senelei su silpna sveikata tikrai i nauda neeina.
Atsakyti
Užsakiau 11.26 du virtuvės komplektus Halmar Michella, baltas, 2.4 m. už 493, 86 € t.y. po 246, 93€
12.14 gaunu skambutį, kad PREKĖS BROKUOTOS, NAUJO TIEKIMO NEBUS, NELAUKTI ir Senukai tiesiog privalo grąžinti pinigus. Grąžino, bet šlykščioji dalis, kad pristatymo data buvo numatyta 12.21. Šią dieną TAS PATS komplektas TIK ŽENKLIAI BRANGIAU už 337€ ir toliau pardavinėjamas. Sandorį aišku galima nutraukti, tik kam apgaule vilioti klietus akcijomis.
Dezinformacija ir Godumas - tokios Senukų vertybės. O komplekto nepirkit, tikėtina "brokuotas".
Tiesa, gavau ir nuostabią kompensaciją (kai tikėjausi jau Kalėdom turėti virtuvę): "norėdami išlaikyti draugiškus santykius ir atsiprašyti dėl susidariusios situacijos, suteikiame Jums 15Eur. vertės nuolaidos kodą, kurį galite panaudoti vienam užsakymui iki 2022-01-20 Šis nuolaidos kodas dengia ne daugiau nei 75 procentus pirkinių krepšelio vertės. Dar kartą apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų ir lauksime Jūsų sugrįžtant! " Su geriausiais linkėjimais, Klientų aptarnavimo vadybininkė Erika
Atsakyti
Lapkricio 17ir 18 dienomis uzsakinejau prekes telefonu, kad atrinktu i artimiausia SENUKU parduotuve, t.y VILNIUJE Vikingu g-ve.Labai patenkinta ir nuosirdziai dekoju sauniajai JUSTINAI taip pat mandagiajamVYTARUI kurie man labai padejo be jokiu nusistatymu pries kartais kai ko nesuprantanti klienta su kantrybe ir mandagumu.Atskira padeka REDAI bei ANDZELIKAI malonioms ir geranoriskoms mergaitems is kuriu taip pat gavau pagalba.Sekmes saunieji jauni zmones.ACIU. Senuku kolektyvui reikia tokiais darbuotojais didziuotis.REGINA
Vėluoja ir nesirūpina
2021-09-14 15:58:31 IP 2i24urpj
Atsakyti
Įsigijus prekę - rašoma viena pristatymo data, tada ji vis nukeliama... NETIKĖKIT - jie ir toliau pranešus rašo toje pačioje prekėje kad pristatymas kitą darbo dieną... O pasiteiravus - tiesiog sako kad paskaitykite 20psl instrukciją ir ten parašyta kad prekės gali vėluoti (na maždaug - "rašom ką norim - pristatysim kada norim". Norėtųsi solidžiau iš "Verslumo dvasios"
Buvęs darbuotojas
2021-08-14 13:08:02 IP 2h85anr7
Atsakyti
Valdžia negerbia savo darbuotojų, išnaudoja, daro didelį psichologinį spaudimą, nesvarbu ar yra patenkinti darbo produktyvumu ar ne. Pažeidžia ir darbo teisių kodeksą.

Taip pat įmonė meluoja klientams apie numatomus pristatymo terminus ir sąlygas, o vėliau atsiprašo tik suteikdami minimalų nuolaidos kodą sekančiam apsipirkimui. Darbuotojų padėtis yra nepavydėtina, nes jie yra įpareigojami užglaistyti nesutarimus ir išspręsti klientų skundus, tačiau galimybė pasiūlyti tikrą sprendimą yra reta. Dažniausiai darbuotojo rankos yra surištos, apart atsiprašymo ir vėluojančio pinigų grąžinimo klientas nieko daugiau išpešti ir negali.
Atsakyti
Margarita 2021-07-14 09:10:37
Ar pavyko Jums su vartojotjų teisių pagalba grąžinti pinigus?Nes atsiduriau toj pačioj situacijje
Taip pavyko ir pinigus grąžino labai greitai.
Atsakyti
Eimantas 2021-05-25 10:02:14
Nerekomenduoju pirkti šioje el. parduotuvėje. Nei prekės, nei pinigų negavau jau mėnesį laiko. Klientų aptarnavimas labai prasto lygio, atsakymai tie patys, su jumis susisieks. Taip niekas ir nesivargina susisiekti, nei pinigų grąžinti už negautą prekę. Kreipiausi į vartotojų teises.
Ar pavyko Jums su vartojotjų teisių pagalba grąžinti pinigus?Nes atsiduriau toj pačioj situacijje
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti šioje el. parduotuvėje. Nei prekės, nei pinigų negavau jau mėnesį laiko. Klientų aptarnavimas labai prasto lygio, atsakymai tie patys, su jumis susisieks. Taip niekas ir nesivargina susisiekti, nei pinigų grąžinti už negautą prekę. Kreipiausi į vartotojų teises.
Atsakyti
Pasirodo, ne viena aš tokia. Nusipirkau iš jų chemijos daržui ir plastikinį laistytuvą. OK, pristatymas padalintas į dvi dalis, viena bus pristatyta viena diena vėliau už kitą. Laukiam. Taigi, pristato pirmą dalį - dalį iš daržo chemijos, ir... vaikiškas plastikines kėdutes. Tai čia, kaip reikia suprasti, laistytuvas.... Nepriėmiau. Antra dalis - dar gražiau. Siuntėjas nurodė ne tą pašto indeksą ir siuntinys iškeliavo į Kauną (aš gyvenu Vilniuje). Susisiekus su klientų aptarnavimu viskas kaip ir gerai - bus sutvarkyta. Laukiu iki vakaro ir jei ne.. Nebežinau, ką daryt, jei visi skundžiasi, o nieko nevyksta. Jie čia nesilanko, skundų neskaito ir apskritai padėjo ant pirkėjų. Tiems, kas dar neįkliuvo - NIEKADA NEPIRKITE IŠ ŠIOS E-PARDUOTUVĖS. Sutaupysit nervvų ir išsaugosit pinigus.
Atsakyti
Užsakymams internetu tikrai rinksiuos kitą el. parduotuvę. Negavau 5 prekių kartu su pristatymu, kreipiausi į klientų aptarnavimą el. paštu [email protected] Minėjo, kad per 14 dienų gausiu atsakymą. Nei prekių, nei pinigų, nei atsakymo į el. laišką. Tolimesnius laiškus ignoruoja..
Atsakyti
Visiškas bardakas ir klientų žeminimas, nusipirkau prekę internetu, atvykau atsiimti, stoviu prie prekės ir neatiduoda, sako atvykite už valandos, paaiškinti kaip kas kodėl nesugeba. Niekas padėti negali, arogantiška panelė (Ukmergės g.) sėdinti už stiklo siunčia ta žodžio prasme tolyn. Prašau atiduoti pinigus ir einu nusipirkti iš parduotuvės, sako atiduosime per 1-3d. tai iki šios nei pinigų nei jokios reakcijos. Tą pačią sekundę supratęs, kad nieko nebus su arogancijos pilnais Ukmergės gatvės e - darbuotojais, nuėjau į parduotuvę ir nusipirkau tą prekę (dar kartą sumokėjau, pinigų neatgavau) ir iš to pačio sandėlio pasiėmiau per 5min.

Pagarba klientui ta žodžio prasme nulinė, apie visus kitus įsipareigojimus kaip pinigų grąžinimas net neįsigytos prekės nėra diskusijos.
Atsakyti
Aptarnavimas absoliūčiai neprofesionalus!
1. Prekės laukiau mėnesį
2. Prekė atėjo nekokybiška
3. Parašiau pretenziją į [email protected] ir negaunu jokio atsakymo nuo 2021.01.16 ir niekas su manim nesusisiekė.

Spręsti problemą tenka per vartotojų teises
Nuoširdžiai nerekomenduoju pirkti iš Kesko Senukai Digital!
Atsakyti
Mane išvys gaunasi taip, kad apvogė. Čia yra sukčiavimas, ne kitaip. Užsakymas nebuvo pristatytas, kiek kartų rašyta, skambinta, niekas nesprendžia jokių problemų. Galiausiai gavau pranešimą, kad mano užsakymas PRISTATYTAS. Nors prekių jokių negavau, jie net negalėjo man pasakyti KOKS KURJERIS turėjo pristatyti. Tai belieka pradėti nuo pretenzijos bei kreiptis į vartotojų teises bei policiją. Kam reikia ekstrimo ir prarastų pinigų WELCOME į senukus.
Atsakyti
Blogas aptarnavimas, nesprendžia problemų tik atsiprašinėja ir perduoda informacija kad problema bus išspręsta. Jau nuo 2020, 12, 23d. bandau išspręsti problema ir kantriai laukiau nurodymu, po visų tik mano pastangų šiai dienai gavau kreditine bet niekas negali paaiškinti kas toliau, skambinau kaip visada nieko nežino atsiprašo ir perduos kad susisiektu. Smulkmenų kol kas nerašau ne tai vertas gero straipsnio socialiniame tinkle. Mano užsakymas EP07583731.
Atsakyti
Buvau maloniai nustebinta kokį problemos išsprendimo būdą pasirinko Senukai Digital, kuomet nusipirkę konstruktorių neradom vienos specifinės detalytės dėl kurios nesusidėjo vienas elementas. Parašiau prašydama galimybės gauti tą detalę, be pagiežos ir grasinimų, labai nedėdama vilčių. Ir ką jūs manot - jie padovanojo antrą tokį konstruktorių!!!!! Nerealu!!!! Pagarba klientų aptarnavimo vadybai. Ir dar už tai, kad atsiėmimo vietą lengvai pasikeičiau. Ačiū jums už malonią patirtį.
Atsakyti
Uzsakymu pristatymas - tragiskas...

Uzsakymas pateiktas 2020.12.29
2021.01.15 dar vis laukiame pristatymo... : (
NEPIRK IS SENUKU
2020-12-30 13:52:04 IP 28mb3abi
Atsakyti
Visi kas turit minčių pirkti iš šios elektroninės parduotuvevės, griežtai rekomenduoju NEPIRKTI. Pradėkim nuo to, kad buvo prekė nupirkta 2020-11-26, prekė gauta 2020-12-02. Prekė gauta absoliučiai kita. Toks įspūdis susidaro, kad kas buvo po ranka ta ir įdėjo. Prekė gražinta 2020-12-03. Pinigu neina jokiais būdais atgaut iki šios dienos. Pastoviai meluojama, pastovus atsikalbinėjimai. Ketinu kreiptis į policija. Todėl tie kas ketina pirkti, žinokite, jeigu nepasiseks su pirktiniu ir gausite kitą arba gausite brokuotą ar sudaužytą prekę, pinigus atgauti bus didžiulė problema.
Atsakyti
Internetu pateikus užsakymą, gavau atsakymą, kad užsakymas bus paruoštas per 1 d.d. Net prisijungus internete rašo atsiėmimo datą, bet... jau praėjo savaitė, jokių žinių negavau, užsakymas vis dar ruošiamas, telefonu prisiskambint be šansų. Galų gale, jei dėl vienokių ar kitokių priežasčių negalite paruošti užsakymo laiku tai arba neraykite paruošimo datos 1 d.d., arba informuokite, kad nespėsite suruošti užsakymo laiku, o dabar tyla...
Atsakyti
Perkant internetu www.senukai.lt visada reikia perskambinti į pagalbos telefono numerį, kad įsitikintų, jog prekės likutis yra. Nesugeba pranešti pirkėjui iš anksto, jog užsakytos prekės nėra - turi pats išsireikalauti. Telefonu pažadėtas pinigų gražinimas už negautą prekę skubos tvarka yra visai neskubus. Įšaldyti pinigai ir prarastas laikas. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Dar nesu mačius tokiu kvailių, kiek skundžiatės
bet senukuose eilės nemažėja. Nepergyvenkit senukai dėl jūsų ne bankrutuos.
Katherine Johnson
2020-08-01 01:55:46 IP 2nmtsj8a
Atsakyti
Aš esu Katherine Johnson iš Nyderlandų, mirė 2 vaikų motina, vyras mirė, man yra 46 metai. Aš prisijungiu prie Iliuminatų, nes noriu suteikti savo vaikams geriausią visų laikų gyvenimą, kai lordas Patrikas užregistravo mane į Iliuminatus, kuriuose buvau. pervedęs į mano banko sąskaitą, jie nusipirko man namą ir automobilį mano šalyje, taip pat supažindino mane su gera veikla, o geriausia iliuminatų dalis nėra žmonių aukojimas. Jie padeda suprasti, kaip įgyvendinti jūsų svajones, ir įtraukia jus į tinkamoje gyvenimo vietoje, jūs taip pat galite prisijungti prie iliuminatų, ir jie suteikia jums visiems jūsų širdies norus, Susisiekite su lordu Patricku per „WhatsApp“ numerį +2348055329159 arba el. Paštu jam per [email protected], kad gautumėte pagalbos, kaip galite būti nariu ir mėgautis visais gyvenimo pranašumais.
Atsakyti
a*******i pardavinėja brokuotas prekias ir sako kad viskas gerai. Atgal nepriima. Būkit atsargūs. Garantijos jokios nėra.
Atsakyti
Labai norėčiau padėkoti už itin malonų aptarnavimą, profesionalų užuolaidų parinkimą bei daugybines rekomendacijas Eveliną Čečkauskienę, dirbančią Pramonės g. 6, Šiauliuose. 2020 07 11 pirkome užuolaidas su pasiuvimu, likome labai maloniai nustebinti. Labai Jums dėkui!
Atsakyti
Prieš dvi su puse savaitės (2020, 03, 23) užzisakiau internetu tris prekes, iš anksto už jas sumokėjau. Prisijungus parduotuvėje rodė, kad prekės bus pristatytos per du kartus, bet gavau tik vieną siuntą. Kreipiausi (2020, 03, 28) el. p., man atrašė, kad antra siunta turėtų atvykti kitos savaitės pirmoj pusėj. Per tą laiką nesulaukus siuntos pakartotinai rašiau elektroniniu paštu (2020, 04, 22), bet buvau visiškai ignoruojama. (2020, 04, 06) nesulaukusi jokio atsakymo paštu, ryte kreipiausi telefonu (870011119), kur paaiškino, kad mano siunta yra apgadinta, dėl to kurjeris negali pristatyti. Su manim bendravusi moteris prižadėjo kad iki vakaro išsiaiškins kaip kas vyks toliau (man atsiųs naują siuntą ar grąžins pinigus) ir informuos mane telefonu ar el. paštu. Šiandien jau trečia diena, jokio atsakymo taip ir negavau, taigi vėl meluoja ir ignoruoja. Paštu neatsako, telefonu irgi nebeišeina prisiskambinti. SENUKAI DIGITAL, grąžinkit pinigus ir nebenoriu daugiau jokių reikalų su šia parduotuve turėti! Taip pat laukiu paaiškinimo kodėl turėdami sistemą, kurioje rodo, kad siunta turi būti pristatyta 03, 31 d. niekaip nesužiūrite, kad klientai jos vis dar negavo, reikia atakuoti laiškais ir skambučiais, bet ir tada nieko nedarote, nes svarbu jau pinigus gavote, o ant kliento nusispjaut jau. Palikau numerį, kad galėtumėte susisiekti, bet prašau jeigu skambinsit, tai tik su tikslia informacija, nes vėl klausytis beprasmių pažadų neturiu laiko.
Atsakyti
Nerekomenduoju apsipirkinėti 1A.LT. Neseniai pirkau ausines, gavęs prekę ją išpakavau tiek kiek to reikia norint ją apžiūrėti. Ausinės man netiko tiek dėl dydžio, tiek dėl skambesio kokybės. Iškart nusprendžiau prekę gražint buvo praėjes 10 dienų laikotarpis. Atitikau visas šios internetinės parduotuvės gražinimo politikos kriterijus, tačiau pardavėjas vistiek atsisakė priimti netikusią prekė šitaip pažeisdamas ne tik savo gražinimo politiką, bet ir vartotojų teises. Tokios parduotuvės teršia savo vardą, bei kuria nepatikimą aplinką prekybai internete. Apmaudu.
Atsakyti
Daugiau nieko nepirksiu is senuku pirkom zoliapjove sugedo po 5 pjovimu nuveziau atgal i senukus sutvarke po keliu savaiciu.Parsiveziau namo likau nustebes jos nesutvarke...grazinau atgal darbuotojai skecia rankas nieko nezino...Tada dave su meistru pakalbet meistras pasake ka remontavo tai pasirodo remontavo ko nereikejo plius itikinejo kad viskas veikia sako pakeitem tepalus greiciu dezeje kam tuo tepalus keisti naujai zoliapjovei jei ji pati nevaziuoja problema dirzelis buksuoja as garantuoju prirase sarasa ka keite bet is tikruju nieko nekeite tik pasijame pinigus...israse senukams saskaita 40 euru o zoliapjove neveikia tai dabar klausimas kokiems meistrams vezate remontuoti jus mulkina lygioje vietoje!!!sako pretenzijas reiskite senukams.Sako cia negarantinis...Tai ka man siulot? kas menesi pirkti naujas zoliapjoves po 200€ ? Kazkoks apsurdas dar pries perkant isiule papildoma garantija keliems metams tai kam tos garantijos jei gedimai ne pagal jusu garantinius??!!! As nieko nesakyciau jei ji butu 2 sezonus atlaikytu o cia net sezono neatlaike.
Atsakyti
Senukai Banginis Vilniuje,
Klientai prašau atsakingai pagalvokite ar norite, kad iš Jūsų būtų tyčiojamasi prekybos vietoje, kai nuolaidos yra fiktyvios, nes kitose prekybos vietose ir be nuolaidų yra pigiau analogiškoms prekėms.
Kaina prekybos vietose neatitinka realios kasose ir taip pastoviai pasiteiravus pateikiami įrodymai neva apsirikote, nes jų greitos komunikacijos būdu keičiamos per penkias sekundes.
Bet pradėjus fotografuoti prekių kainas ir nuėjus pirkti į kasą, vis tiek bandoma apgauti. Paskutinis pavyzdys 6.99 prekybos vietoje, kasoje su nuolaida buvo 7.23. Visi komentavo net ir direktoriaus pavaduotoja A. Baškevičiene, eikite į skyrių aiškintis, kuri atėjusi aiškintis situacijos visa smirdinti cigarečių dūmais, kas neatitinka kultūringam bendravimui. Ji nieko nepasiūlė ir aiškino mano neapdairumą, pastoviai pertraukdama klientą, net ir pateikus nuotrauka ir čekį situacija buvo tokia pat.
Po bendravimo nuėjus vėl patikrinti prekės kainą buvo pakeista į 10.50.
Pateikus pretenzija el. paštu, atsakymas buvo pateiktas neva prekes kaina 10.50 ir jokio komentaro. Paskambinus išdėsčius problemą, kitą dieną gautas atsakymas, kompensuojame jums 10 eurų į mylimiausią keterėlę, bet praėjus 4 dienoms kortelėje pinigų nėra, situacija aiški, vėl apgaulės mechanizmas.
Kurioms prekėms netaikoma nuolaida specialiai baltame fone pateikiama informacija ir kuo toliau nuo perkamos prekės ir kaip 6 kartus renkiesi prekes, kuriai nuolaida pritaikyta, kasose atsakymas visada identiškas, nieko nežinau manęs nedomina (labai geras aptarnavimas).
Vasarą buvo tyčiojamasi iš kliento dėl brokuoto šaldiklio, minėjo n. kartu, jūs nelaimėsite ir niekas jums netvarkys ir nekeis šaldiklio ir net aptarnavimo servisas norėjo pateikti melagingus dokumentus, vėliau jų klientas buvo apstumdytas ir išvadintas necenzūriniais žodžiais, kai ant dokumento nebuvo pasirašyta (policijai buvo pateiktas skundas), bet dėka vartotojų teisių apsaugos tarnybos šaldiklis buvo paimtas ir kompensuotos išlaidos.
Klientai, grąžinant brokuotas prekes pareikalaukite kuro-keliones išlaidas jas pristatant pardavėjui, ir gerbkite save, nes stengiamasi mus visada apgauti vienokiu ar kitokiu būdu.
Atsakyti
Likom apgauti pirkdami pjuvenu briketus!
Kaina akivaizdžiai vienokia, o kasoje jau +20ct už vienetą. Kodėl paklausit, mat kaina beržo pjuvenų 1.39€, o moki pasirodo už pušų ir eglių 1.59€.
Patarčiau atidžiau darbuotis!!!
Atsakyti
Norime padėkoti už labai malonų aptarnavima Draugystės g.Senukų santechnikos ir šildymo skyriaus darbuotojams.Konsultantui Kęstučiui, kuris suteikė kvalifikuota kosultacija apie kieto kuro katilus bei Pauliui Girniui kuris konsultavo, patarė, skaičiavo o svarbiausia nei akimirkos nepastebėjome nepasitenkinimo, o atvirkščiai visa laika susitelkęs į kliento poreikių išsiaiškinimą.Išvažiavome su rimtais pirkiniais, gera nuotaika ir noru sugryžti dar ne kartą.Smagu, kad aptarnavimo kokybė gerėja bent jau šitame skyriuje.Linkime ir toliau sėkmingai dirbti.
Atsakyti
Į senukus kreiptasi 2019-06-03
Apie Vilniaus elektroservisas, UAB
https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilniaus_elektroservisas/?rating=ok, „Senukai“ UAB „Kesko Senukai Digital“ siūlo antrą garantinį servisą, nes pirmas "BALTIC CONTINENT" servisas telefonu: 8 700 555 95 pasiuntė klientą pokalbio metu, nes neva neturėjo čekio, buvo keletą kartų paminėta, kad turiu internetu pirktą šaldiklį ir jo sąskaitą faktūrą.
Abu servisai tyčiojasi iš klientų taip pat ir Kesko Senukai ir bando visais būdais neatlikti garantinio aptarnavimo, sutvarkyti esamo daikto įsigyto senukuose.
Remiantis LR civiliniu kodeksu prašome apmokėti UAB Vilniaus elektroservisas kuro išlaidas susijusias su jūsų apgaule, nes jūs atsisakėte atsiųsti defektinį aktą el., paštu, ir nurodėte, 2019 08 23, kad turiu būtinai atvykti iki Erfurto gatvės 32 namo, atsiimti vietoje defektinį aktą. Atvykus defektinis aktas, buvo melagingo tūrinio, o tai prieštarauja LR įstatymams, neva buvote apžiūrėję garantinę prekę ir neva buvote atvykę iki namų. Taip pat prašome atsiprašyti už išsakytus žodžius, šmeižiančius klientą, ligonis ir pan., (nesupratau kuris iš jūsų daktaras) toliau buvo dvejų žmonių įžeidžiantys pasisakymai prieš klientą, nes nepatiko klientui melagingas turinys, taip pat be priežasties lietė klientą, stumdėsi, agresyviai elgėsi ir kitas juokėsi, o tai prieštarauja LR konstitucijai.
Kitu atveju civilinis ieškinys, turimos nuotraukos, įrašyti pokalbiai-video.

Gerus partnerius turi Kesko Senukai už kurios neva neatsako.
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti.

Ypatingai internetinėse svetainėse.

UAB „Kesko Senukai Digital“
UAB „Kesko Senukai Lithuania“
UAB „1A.LT“

Nėra garantinio aptarnavimo servisų ir arba jie nedirba, būsite apgaudinėjami iš senukų pusės ir ar garantinių servisų. Paslaugos nesuteikiamos.
Atsakyti
Noriu padėkoti internetinės parduotuvės Senukai komandai, su kuria bendravau.Nusipirkau plastikines pertvaras.Atvežė greitai, tačiau su broku.Susisiekiau telefonu ir elektroniniu paštu.Maloniai paaiškino ką turiu daryti.Prekių pakeitimas įvyko be problemų ir greitai.Tikrai ačiū už malonų bendradarbiavimą.
Atsakyti
situacija ir požiūris į klientą - absoliutus nulis, konsultantės išmokintos gražiai kalbėti, o apie problemų sprendimą ko gero nėra nei girdėjusios. Kasdieną skambinau ir visos garantavo, kad prekes gausiu ir taip jau dvi savaitės. Košmaras
Atsakyti
Uzsakiau preke is senuku internetines prekybos, zadejo per keleta darbo dienu atsiusti, jau 3 savaites laukiu. Paskambinus ir pasiteiravus kada pristatys, vis zada kiekviena diena. Kosmaras.
Atsakyti
Balandžio viduryje užsisakėme šiltnamį. Iš pradžių žadėjo balandžio 30d atvežti, po to gegužės 7d, o dabar jau nežinia kada, nes tiekėjas ten jiems kažką sugrybavo. "Rimta" įmonė
Atsakyti
Nusivyliau Senukų PC, sukčiavimo atvejų per vieną dieną perkant prekę buvo net du kartus. Apgailėtinas PC.
Atsakyti
Nusivyliau Senukų PC, sukčiavimo atvejų per vieną dieną perkant prekę buvo net du kartus. Apgailėtinas PC.
Atsakyti
Nusivyliau Senukų PC, sukčiavimo atvejų per vieną dieną perkant prekę buvo net du kartus. Apgailėtinas PC.
Kurybinga.lt - efektyvi reklama internete, puslapių kūrimas
2019-04-23 10:55:57 IP 5ljrvtnm
Atsakyti
Optimizuota pardaviminis procesas. Puikiai!
Atsakyti
Esu šokiruota (Vikingų g. 3 Vilnius) apsauginio ir vadovo elgesiu. Noriu įspėti visus būsimus pirkėjus/klientus. Nesineškite su savimi į parduotuvę jokio krepšio, nes būsite viešai iškratytas, kaip didžiausias v***s. Nes jūs nešatės savo maišelį. Taip nutiko man, nešiausi savo maišelį su 3 siuntinukais, apsauginis pribėgo prie vartų ir liepė parodyti, ką nešu !!!! Buvo šokas, parodžiau 3 siuntas, sako gali eiti, sakau palaukit, pakvieskit vadovą, nes tokia situacija yra pasibaisėtina ir netoliaruotina, Pas gerbiamą vadovą, supratau yra didžiulis kompetencijos ir žinių trūkumas, nesugebėjo išspręsti konfliktinės situacijos, kalbėjo kažkokius neadekvačius dalykus, kad viskas yra pirmas kartas gyvenime ir nieko baisaus, jei mano daiktai yra iškratomi !!!! na o kai suskambo jo mobilusis, nesivargino toliau tęsti pokalbio, reikalai ir kliento nepasitenkinimą yra svarbiau. TIKRAI NEREKOMENDUOJU ŠIOS PARDUOTUVĖS ! Tiesiog nusispjauti į klientą, visi žmonės tvarkingai, gražiai apsirengę, yra potencialūs v***s. Po tokių įspūdžių tai buvo pirmasis ir paskutinis pirkinys pirktas internetu !!! Niekam nerekomenduoju tokio personalo. Tikiuosi parduotuvės savininkas atsižvelgs į pastabą ir vadovą (VIKINGŲ.G 3 VILNIUS) nusiųs į mokymus, kaip bendrauti su klientais ir spręsti iškilusias konfliktines situacijas. Na o apsauginiui linkiu, sėkmės, nes vieną dieną taip iškratys kokią seimo narę ir atsidurs teisiamųjų suole.
Atsakyti
Internetinė parduotuvė klaidina pirkėjus, rodo pakankamą kiekį prekių pirkimo metu (Yra pasirinktoje parduotuvėje. Paruošime per 1-3 d.d.), tačiau bandant pirkti neleidžia pasirinkti prekės atsiėmimo parduotuvėje, o tik per kurjerius (Pristatymas kurjeriu 3, 49 €). Konsultantė telefonu aiškina, kad galimai per mažas kiekis parduotuvėje, todėl kurjeris veža iš sandėlių. Klaidina su kainomis, puslapyje rodo "e" kainą ir pvz be "e" kainos kitas prekes su 30% nuolaida, nuvykus į parduotuvę pasirodo, kad visos nuolaidos tik internetinėje parduotuvėje...O konsultantam belieka mekenti, kad jie apgailestauja.
Atsakyti
Bandziau nusipirkti Senukuose terasiniu apdailos lentu, dirbo mano akimis 3 darbuotojai, bandziau kreiptis pas viena is ju, tai mane jis nukreipe pas savo kolega, kolega tas pasake, kad uzsiemes yra.tuomet nuejau atstovejau eileje prie kasos, paprasius tos pacios prekes, mane vel nukreipe pas tuos du kurie siuntinejo vienas pas kita, taip prazaidziau apie valanda, kol truko kantrybe.isvaziavau nieko nenusipirkes.pasipiktinau darbuotoju elgesiu.veiksmas vyko Kelmes Senuku prekybos centre.
Atsakyti
Sveiki, neapsigaukite Senukų internetine parduotuve!!!! Prieš pirkdama prekę pasiskambinau konsultantui, norėdama pasiteirauti apie prekių likutį. Man buvo patvirtinta, kad 1 vnt. sandėlyje yra, nors paspaudus jų puslapyje ant tos prekės likučių buvo nurodyta 10 vnt. likutis. Tiek to, paklausiau, ar galiu užsisakyti tą vieną prekę, man buvo pasakyta, kad taip. Užsisakiau prekę ir priėjus prie mokėjimo ir pristatymo būdų, pasirinkimų buvo daug, tačiau pasirinkti buvo galima tik pristatant kurjeriui ir mokant papildomai 3€, nors man priimtinesnis būdas būtų buvęs atsiimti patiems, bet tokios galimybės nedavė. Ok, užsisakiau prekę, pasirinkau su pristatymu kurjeriu, pasirodo, per maža suma ir pristatyti nėra galimybės, turit arba nepirkti, arba pirkti dar ką nors, kad pritempti iki reikiamos sumos. Ok, ir tai padariau, pagaliau užsakiau reikiamą prekę, sumokėjau pavedimu ir gavau užsakymo kodą. Deja, sekančią dieną man paskambina Senukų konsultantė ir praneša, kad apgailestaujame, bet nebeturime jūsų reikiamos prekės, o pinigus pervesime atgal į jūsų sąskaitą per 14 darbo dienų. Buvo viršūnė viskam..
Netikėkite SENUKAIS!!!
Atsakyti
Pirkau dviratį iš Senukų internetu su max 6 darbo dienų pristatymu. Prekės Senukai sandėlyje neturi, perka per tarpininkus iš Latvijos. Praėjus 6 darbo dienoms sekančias 3 dienas vis liepė laukti kol gausiu pranešimą iš kurjerio - nieko negavau. 4 dieną, t.y. praėjus 10 dienų po užsakymo patvirtnimo, penktadienį, praneša: prekės tiekėjas dviračio neakrovė ir neaišku kada atkraus.
Prekę Senukai parduoda nežinodami kada bus atvežta, vedžioja už nosies ir visai nekontroliuoja situacijos. Kagi, lauksime toliau.
Atsakyti
Sveiki, nieko nepirkit internetu is Senuku.Visos prekes praktiskai brokuotos buna.
Atsakyti
Dėkojame konsultantei Danutei Baževičienei iš Ukmergės g. Senukų (santechnikos skyriaus) už nerealiai gerą konsultaciją, patarimus ir puikią nuotaiką!!! :)
Atsakyti
Kur kreiptis dėl Klaipėdos Senukų direktorės elgesio su darbuotojais? Ar tiesiai į portalą rašyti?

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
"Eurovaistinė internete" darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas
"Eurovaistinė internete" darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas 07-01 01:30
Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e. komercijos dėsniai – vartotojai internetu apsiperka vis drąsiau ir dažniau, tikisi...
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių 06-30 01:04
Nors dėmesį paprastai pirmiausiai atkreipia pastatų architektūra, jų eksterjero ir interjero sprendimai, verslo centrų vertė slypi ne tik juose. Ne mažiau svarbu ir tai, kas lieka nematoma, tačiau...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Starbucks 79,26 +3,76%
Amazon.com 109,56 +3,15%
eBay 42,89 +2,93%
McDonald's 252,96 +2,46%
Western Digital 43,42 -3,15%
Texas Instruments 148,54 -3,33%
NVIDIA 145,23 -4,20%
Xerox 14,12 -4,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 109,78 -1,77%
Auksas 1848,50 -4,56%
Kava 5,74 -1,88%
Cukrus 0,80 -1,23%
Vištiena 3,70 +0,82%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Ryžiai 464,00 +7,66%
Benzinas 3,83 +20,06%