VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Toptis, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Toptis

Atsiliepimai apie Toptis, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Toptis, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Mieli klientai, Jei turite pastabų ar nusiskundimų Toptis autoservisų paslaugomis, paskambinkite man 867837155 (Artūras Mačiūnas), arba parašykite arturas.maciunas@gmail.com ir visus nesklandumus išspręsime. Teikdami automobilių remonto paslaugas stengiamės padėti ir spręsti klientų problemas. Jūsų pastabos padės geriau patenkinti Jūsų poreikius, bei tobulėti. Nuoširdžiai dėkoju, kad naudojatės Toptis autoservisų paslaugomis.
Atsakyti
Toptis servisuose kaip ir visose kitose įmonėse dirba žmonės, kurie kartais gali suklysti, taip pat ir remontuojami automobiliai būna nenauji, gedimai sudėtingi, todėl išimtiniais atvejais nusiskundimo automobiliu pašalinti nepavyksta. Taip, pas mus yra įdiegta klientų aptarnavimo ir remonto kokybės užtikrinimo sistema. Apgailestauju, kad jos pagalba nepavyko išspręsti Jūsų problemos. Gal galėtumėte parašyti arturas.maciunas@gmail.com arba paskambinti 867837155. Noriu Jums padėti.
Dar vienas nepatenkintas
2018-12-11 14:52:39 IP 78.62.15.192
Atsakyti
Sveiki, gendančių automobilių savininkai.
Pasiskaičiau labai patenkintų klientų atsiliepimus ir surizikavau.
GAILIUOSI - remontuotus automobilius teko pakartotinai vežti, atseit, garantijai. Pakeitė kažkokias detales, bet nepašalino gedimų.

Priimantis meistras x servise (yra 3 servisai Vilniuje) teisinosi: "Juk jei norėjote, kad tą pašalintumėme, tada dar reikėjo daryti tą ir aną..."

NEREKOMENDUOJU ŠIOS KOMPANIJOS SERVISŲ, o visi spręskite patys.
PS. O šiaip, jie mandagūs... Ir sms ateina po remonto "Įvertinkite mūsų darbo kokybę".
Atsakyti
Gediminas 2018-10-29 15:02:43
Šiaip nerašau komentarų bet kadangi privertėt pasijust kvailiu... Šiandien keičiau pas jus padangas kurių meistras nesugebėjo/nemokėjo užmontuoti pasakė jog jos yra blogos dėl prasto sandėliavimo. Na ka aš pasipiktines lekiu į egzotiką nes padangos pirktos naujos prieš pora dienų aikškintis kodėl jie man pardavė brokuota padangas o jie pasijuokia ir pyst man prieš akis jas ir užmontuoja... Ir pataria daigiau pas tokius nesimontuoti... Aš suprantu jog jie dirba geriau ir įranga turi geresne turbut. Būtumėt pasakę jog mes negalim ir viskas tai būčiau suprates bet dabar tikiuosi neteks antrą kartą pas jus lankytis. P.s. egzotikoj nesikeičiau iškart todėl kad pas juos eilė 2 savaičių o dabar tiesiog pagelbėjo durnoj situacijoje.
Atsiprašome, Gediminai, už Jūsų sugaištą laiką. Naujos padangos buvo ryškiai siauresnės nei automobilio ratlankis, todėl įprastu būdu nebuvo įmanoma permontavus, padangų pripūsti, oras tekėjo per kraštus. Šiandien, po rytinės situacijos su Jūsų automobiliu ėmėmės veiksmų ir įsigijome smūginio padangų pripūtimo įtaisą, kad ateityje pasitaikant tokioms situacijoms netektų gaišti laiko. Geros dienos.
Atsakyti
Šiaip nerašau komentarų bet kadangi privertėt pasijust kvailiu... Šiandien keičiau pas jus padangas kurių meistras nesugebėjo/nemokėjo užmontuoti pasakė jog jos yra blogos dėl prasto sandėliavimo. Na ka aš pasipiktines lekiu į egzotiką nes padangos pirktos naujos prieš pora dienų aikškintis kodėl jie man pardavė brokuota padangas o jie pasijuokia ir pyst man prieš akis jas ir užmontuoja... Ir pataria daigiau pas tokius nesimontuoti... Aš suprantu jog jie dirba geriau ir įranga turi geresne turbut. Būtumėt pasakę jog mes negalim ir viskas tai būčiau suprates bet dabar tikiuosi neteks antrą kartą pas jus lankytis. P.s. egzotikoj nesikeičiau iškart todėl kad pas juos eilė 2 savaičių o dabar tiesiog pagelbėjo durnoj situacijoje.
Atsakyti
Servisų Vilniaus m. yra daug, o tai, kad per visą laikotarpį parašiau 2 atsiliepimus servisams, nieko nesako. Tiesiog pasidalinta bloga praktika. Su r2l dar nebuvo taip, kaip su toptis. Kadangi tiek nutręšti ir nieko nesutvarkyti...Jei ne tai, tikriausiai nebūčiau atsiminęs ir senosios situacijos su kitu servisu. Bet kiekvieną klientą reikėtų gerbti ir nei karto, kaip sakiau apie du kartus reguliuotas šviesas komentaro nepalikau. Tiesiog viskas turi ribą, kurią jūsų servisas šįkart peržengė. Kažkam jūs geri, kažkam ne, reikia priimti kritiką ir įsiklausyti. Be reikalo niekas nerašytų.
Atsakyti
Labai rekomenduoju ! Kainos ir kokybes atzvilgiu vertinu 100%
Puikus darbuotojai. Aciu Jums !
Atsakyti
Atsiprašau "Nepatenkitas", kad susiklostė tokia situacija. Atliekant važiuoklės remontą tenka atsukti ir prisukti stabilizatoriaus traukę, kuri po tokio sukinėjimo po kelių dienų gali pradėti skleisti pašalinius garsus, kaip spėju ir atsitiko Jūsų atveju. Jei būtumėte kreipęsi į mus, būtume išsprendę šį klausimą. Beje kaip matau nelengva Jums įtikti, po 1 minutės parašėte neigiamą atsiliepimą ir apie R2L autoservisą. Bet kuriuo atveju atsiprašome.
Atsakyti
Apgailestauju Gediminai, kad nepateisinome Jūsų lūkesčių. Kartais suklystame kaip ir visi žmonės, klaidas įvertiname, darome išvadas, tačiau skirtingai nei kiti autoservisai imamės atsakomybės už klaidas. Parašykite artūras.amaciunas@gmail.com arba paskambinkite 867837155, kompensuosime poveržlės keitimo kaštus. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Lankiausi kelis kartus, bet su paskutiniuoju kartu stipriai nusivilta...vežiau mašiną dėl to, kad pakaboje yra kažkoks garsas panašus į amortizatorių pabaigą ir prašiau padangų pakeitimo bei filtrų su tepalais keitimo...Gaunu info skambučiu, kad reikia keisti salenblokų šakes, pr.amortizatorius, galines kaladėles ir diskus, prašyti visi filtrai ir tepalai (keistos kaladėlės prieš 2 mėnesius buvo prieš techninę, kai viskas buvo gerai. Diskai dar gyvi buvo ir sakė pati techninė, kad prisitrins prie naujų kaladžių). Bet su darbais sutikau, nes tikėjau, kad viskas būtų jau į pabaigą ir tuoj reikės keisti vis tiek. Viskas man kainavo beveik 600 eur, senam automobiliui. Tai sudaro 50% mašinos kainos. Buvo prisižadėję viską pabaigti tą pačią dieną, kaip prašyta, bet vakarop skambučio negaunant - pasiteiravau kada bus atlikti darbai, gavau atsakymą, kad ratų suvedimą dar reikia padaryti, kurio nebespės padaryti, todėl galim duoti mašiną, bet gali nešiot į kažkurią pusę. Todėl sutarėm kitą dieną pasiimti mašiną, po darbų atlikimo. Mašiną atsiėmus - pastebėjau, kad su ja pravažiuota 20km, šiek tiek mažiau kuro, bet gavau ale nuolaidėlę 30eur už kažką. Tai dėl to vėl nieko nesakiau, bet po dienos pastebėjau, kad garsas dėl kurio vežiau mašiną į servisą - nedingo. Nuvežus į kitą servisą pasakė, kad nutręštas buvau stipriai, darbui kurie nurodyti - atlikti, bet deja ne triukšmą kelianti problema - stabilizatorių traukės...tai vietoje kokių 60eur, pasiemė 600eur, tvarkant ne tą ką reikia...
Verta tikriausiai prisiminti būtų, kad prieš techninę vežiau mašiną pas juos (2 mėn.atgal), jokių darbų gausos atlikti nereikėjo ir šviesas reguliavo. Sureguliavo gerai - techninė prie to neprikibo, tik kaldėles liepė pakeisti be diskų (ką ir padariau kitam servise ir vėliau toptis liepė dar kaladėles su diskais keisti). Bet grįžtant prie šviesų, man perdegė viena lemputė, todėl su kitais darbais ją keitė ir po to dar pareguliavo šviesas vėl, nes ale buvo kažkas negerai, nors to nei prašiau, nei reikėjo, nes pagal tech.atitiko viską. Žinoma susimokėt reikėjo. Tai toks tas toptis :)
Atsakyti
Iš pradžių galvojau nerašysiu komentaro, bet po paskutinės kliurkos nusprendžiau viską išdėt.
Taigi nuvariau automobilį į Toptis Verkių g. - servisas turi nemažai gerų įvertinimų. Reikėjo automobiliui pakeist tepalą, permontuot naujas padangas ir paruošt tech apžiūrai. Nuvariau penktadienį anksti ryte - palikau automobilį visai dienai. Per dieną suspėjo tik tepalą pakeist ir padangas sumontuot. Priekinėj pakaboj pasirodo reikėjo keist daug komponentų, ir vieną svirtį buvo galima restauruot o tai atlieka tik jų servisas Savanorių gatvėj. Na tiek jau to, bent jau daug pigiau nei naują pirkt... Savaitgaliui automobilį vistiek pasiėmiau ir pastebėjau, kad stipriai subraižytas vienas ratlankis. Servisas pripažino sugadinimą montavimo metu ir ratlankį sutvarkė, tačiau geriau iškarto gerai padaryt negu paskui atsiprašinėt...
Taigi, remontas vyksta toliau, sužinau, kad traukės negali restauruot nes pasibaigę rem-komplektai...Organizuotumui taškų pridėt čia irgi negaliu. Ką gi, reikia dėt naują traukę kuri kelis kart brangiau kainuoja nei senos restauravimas. Atsiėmus automobilį po antro apsilankymo, pamatau, kad antroj sąskaitoj vėl įrašytas šviesų reguliavimas nors už tai jau apmokėjau po pirmo apsilankymo. Su klaida vadovas sutiko ir susitarėm, kad padarys nuolaidą kitam apsilankmui. Atvažiuoju trečiam apsilankymui nes per TA patikrinus pasirodo, kad sunkiai prasisuka kairys galinis ratas. Servisas pakeičia suportą nauju padaro nuolaidą, atsiprašo už prieš tai buvusius nesklandumus ir duoda dovanų langų skysčio - išvažiuoju, bet galvoju daugiau ten negrįšiu.... Praeina du mėnesiai - prietaisų skydelyje užsidega raudona stabdžių lemputė ir raudona rankinio stabdžio lemputė, pasigirsta pypsėjimas..- atrodo rimta bet paprastai tokio signalo simptomas - nepakankamas lygis stabdžių skysčio. Šį kartą nuvarau į Kemi Kubiliaus g. - patikrina ir sako leidžia skystį per kairės pusės galinio suporto varžto tarpinę. TO PATIES kurį pakeitė Toptis prieš du mėnesius. Kemi meistras sako arba tarpinės nepakeitė, arba netokią uždėjo. Taigi skystis laša (nors ir nedideliu kiekiu) ant ratlankio ir gadina dažus... Įspūdis labai nekompetentingo, neorganizuoto serviso su atmestinai dirbančiais meistrais.
Atsakyti
Tomas 2018-09-27 13:09:56
Niekam nerekomenduoju verkiu gatvej besirandancio toptis serviso, visiskai negerbia zmogaus laiko. Labai prastas servisas, sunervino iki kaulų. Kam visai jums skambint ir derint laiką? Jei mašinos nesugebat paimt sutartu laiku??? paskambinau verkiu servisui 2018 09 26 sake atvaziuot 2018 09 27 valanadai pakeist paprasciausius tepalus, antifrizą ir alyvos filtrą, palieku automobiliį, išeinu pavalgyt į miestą, praėjo jau dvi valandos, galvoju ką jopapa ten daro, ne kartą keičiau, taip ilgai nieks nesisuka. galvoju grisiu paziuresiu ka jie ten daro, ateinu ir negaliu patiket savo akim, automobilis dar net nepaimtas, tai kam aš poparaliais pas jus laiką derinu?????????????????? NEREKOMENDUOJU, NGERBIA ZMONIU LAIKO
Nuoširdžiai atsiprašau už Jūsų sugaištą laiką. Šiuo atveju įvyko komunikacijos klaida. Kadangi palikote automobilį ir išėjote, serviso vadovas pats sugalvojo, kad automobilio pasiimti atvyksite, darbo pabaigoje t.y. apie 18, todėl įprastai gyvos eilės principu tikėjosi automobilį įvaryti į servisą ir pradėti darbus kai bus pabaigtas tuo metu remontuotas automobilis. Dėl šios situacijos serviso vadovas parašė pasiaiškinimą, bei pažadėjo, jog sekantį kartą įsitikins, kad su klientu susitarė dėl remonto pradžios ir remonto pabaigos laiko.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju verkiu gatvej besirandancio toptis serviso, visiskai negerbia zmogaus laiko. Labai prastas servisas, sunervino iki kaulų. Kam visai jums skambint ir derint laiką? Jei mašinos nesugebat paimt sutartu laiku??? paskambinau verkiu servisui 2018 09 26 sake atvaziuot 2018 09 27 valanadai pakeist paprasciausius tepalus, antifrizą ir alyvos filtrą, palieku automobiliį, išeinu pavalgyt į miestą, praėjo jau dvi valandos, galvoju ką jopapa ten daro, ne kartą keičiau, taip ilgai nieks nesisuka. galvoju grisiu paziuresiu ka jie ten daro, ateinu ir negaliu patiket savo akim, automobilis dar net nepaimtas, tai kam aš poparaliais pas jus laiką derinu?????????????????? NEREKOMENDUOJU, NGERBIA ZMONIU LAIKO
Atsakyti
Mantvydas 2018-09-26 13:45:04
Dariau suvedima. Tik isvaziavus i gatve su automobiliu pasimate, kad vairas pastatytas kreivai. Vietoje nesutiko sutvarkyti, teko grizti kita karta. Vadybininkas buvo labai nepatenkintas ir nemandagus.
Atsiprašome už Jūsų sugaištą laiką. Po suvedimo pakrypusią vairo padėtį dažniausiai lemia netolygiai nudilusios padangos. Iškart padėti neturėjome galimybės, todėl sutarėme kitą laiką. Apgailestaujame, kad bendravimas nebuvo toks, kokio tikėjotės.
Atsakyti
Dariau suvedima. Tik isvaziavus i gatve su automobiliu pasimate, kad vairas pastatytas kreivai. Vietoje nesutiko sutvarkyti, teko grizti kita karta. Vadybininkas buvo labai nepatenkintas ir nemandagus.
Atsakyti
Pirmiausia, Romai, džiaugiuosi, kad remonto kokybe esate patenkinti. Vairo kolonėlės remonto trukmė prailgėjo dėl nenumatytai nustatyto vairo veleno gedimo, bei dėl vairo kolonėlės remontą atlikusios įmonės. Ardant automobilio elementus neretai nustatomi papildomi gedimai, kurių vizualinės važiuoklės patikros metu kartais nepavyksta nustatyti, kaip ir nutiko Jūsų atveju. Manau, jog yra geriau apie pastebėtus gedimus pranešti automobilio savininkui nei nutylėti apie juos. Teikdami automobilių remonto paslaugas stengiamės padėti išspręsti automobilių savininkų problemas, atsiprašome kad šį kartą nepavyko patenkinti Jūsų lūkesčių.
Atsakyti
Kosminės kainos ir laiku neatliekami darbai. Istorija tokia - nutariau pakeisti ariklio alyvą ir nuvariau automobilį į Topčio autoservisą Ateities g., tuo pačiu paprašiau, kad patikrintų pakabą nes jau girdėjosi kažkokie bildesiai. Darbai buvo atlikti gan greitai. Pakabos patikros išvados buvo tokios - viskas gerai išskyrūs vairo kolonėlę, kliba. Pasiteiravus kiek gali kainuoti vairo kolonėlės remontas, buvo atsakyta, kad apie 360 eurų. Po kelių savaičių nutariau, kad reiktų sutvarkyti vairo kolonėlę, Nuvykęs į servisą (žinoma į tą patį) dar kartą norėjau patikslinti kainą ir remonto laiką, buvo pasakyta, kad remontas kainuos nuo 350 iki 400 eurų, paklausus ar tai pilna kaina už visą kolonėlės remontą, atsakė, kad taip. Pažadėjo sutvarkyti per pusantros dvi dienas. Sutarėm, kad automobilį atvarysiu ketvirtadienį ryte, nes per išeigines buvo suplanuota kelionė. sutartu laiku automobilis buvo pristatytas remontui. Prasidėjus darbams paskambino vadybininkas ir pranešė "džiugią" naujieną - papildomai reikia keisti priekinio balkio sailet blokus ir stabilizatoriaus įvores, kurie pasak meistrų bebaigią suplyšti. Tai ką tada žiūrėjot kai tikrinot pakabą? Atsakymas buvo toks - nepamatėm, gal apsauga trugdė. Tai ko verta tokia pakabos patikra? Ai, tiesa, patikra nemokama. Ką bedarysi, automobilis reikalingas, reikia keisti. Na, bet keitimo kaina, kaip autorizuotame servise. Bedra remonto kaina gerokai kyla į viršų. Penktadienį į darbo pabaigą sulaukiu skambučio, na galvoju, remonta pabaigė, galėsiu atsiimti mašiną, pasirodo klydau, pranešė kitą "džiugią" naujieną - vairo kolonėlę "sutvarkė"už 360, tik būtina keisti kolonėlės veleną, kuris kainuoja 120 eurų, bet jo dar neturi, gaus tik pirmadienio rytą. Atsiprašau, Ponai, taigi žadėjote sutvarkyti pilnai už max 400? Žlugo dar ir mano savaitgaliniai planai. Kaina vėl kyla į kosmosą. Pasiteiravo, ką darom, ar keičiam? Sutikau, kad, tik greičiau atiduotu automobolį. Per tą laiką kol buvo remontuojama kolonėlė, pasidomėjau kiek kainuoja toks remontas kituose autoservisuose, kurie specializuojasi kolonelių remontuose, O, pasirodo mano automobilio kolonėlės remontas kainuotų 150 + 120 velenas, jei atvaryčiau automobilį, visas remontas kainuotų 350-370 ir dar žadėjo padaryti ratų suvedimą nemokamai. Gaila, kad iškart nepasidomėjau kainų, tikrai nebūčiau varęs automobilio į Toptį, Žadėta Topčio kaina mane ir suklaidino. Ir tai dar ne viskas. Pirmadienį į darbo pabaigą nesulaukus skambučio iš autosrviso, pats atvykau. ir ką, pasirodo remontas dar nebaigtas. Visi darbai buvo pabaigti tik antradienio popiete. Tai kaip jaustis klientui? Ir kaip manot, 10-ties procentu nuolaida nuo taip sukilusios galutinės kainos gali sugražinti klientą? Nors dėl darbų kokybės nieko blogo negaliu pasakyti.
Atsakyti
Tomas 2018-09-07 09:41:55
Nesiskaito su klientais, nerekomenduoju niekam.
Baltupių skyriuje palikus automobilį sutartu laiku penktadienį iš ankstaus ryto, pažadėtu atsiimti laiku (tos pačios dienos vakarą) automobilis buvo tik pradėtas žiūrėti ir savaitgalio kelionei automobilis nebuvo suremontuotas. Kaip paaiškėjo - atsirado "svarbesnių klientų"
Savanorių skyriuje administracijos kultūros lygis nulinis, aptarnauja labai nemandagiai. Susidaro įspūdis, kad klientai ten net nepageidaujami.
Suprantu, Tomai, kad esate nusivyęs dėl neištesėto pažado - laiku pabaigti remonto darbus, tačiau remontuoti nenaujus automobilius nėra taip jau ir paprasta, dažnai tenka atlikti neplanuotus darbus, remonto eigoje padidėja jo apimtis ir nebetelpama į laiko rėmus, dirbame "gyvos eilės" principu - vieną automobilį pabaigę pradedame kitą.
Dėl bendravimo savanorių padalinyje - kartais darbe būna įtemtų minučių, kai veikia emocijos. Visi esame žmonės ir nėra lengva meistrams išlikti ypatingai fokusuotiems į skirtingus klientų poreikius ir norus.
Bet kuriuo atveju atsiprašome dėl susidariusios situacijos ir dėl Jūsų sugaišto laiko. Su meistrais-priėmėjais aptarėme Jūsų nuomonę ir stengsimės apie vėlavimus pranešti kuo anksčiau.
Atsakyti
Nesiskaito su klientais, nerekomenduoju niekam.
Baltupių skyriuje palikus automobilį sutartu laiku penktadienį iš ankstaus ryto, pažadėtu atsiimti laiku (tos pačios dienos vakarą) automobilis buvo tik pradėtas žiūrėti ir savaitgalio kelionei automobilis nebuvo suremontuotas. Kaip paaiškėjo - atsirado "svarbesnių klientų"
Savanorių skyriuje administracijos kultūros lygis nulinis, aptarnauja labai nemandagiai. Susidaro įspūdis, kad klientai ten net nepageidaujami.
Atsakyti
Teko remontuoti automobilį verkių g. patiko malonus aptarnavimas, dėmesys klientui, darbus atliko gerai sutartu laiku, kainos nėra didelės
Atsakyti
Arvydas 2018-08-19 12:35:01
likau pasibaisejes savanoriu toptis servisu. Nezinau kas ten ivyko, bet tai visiskai nepriimtina situacija. Atvarius tvarkyti automobili, uzsakyti darbai buvo atlikti. Bet, kad sutvarkyti nurodyta mazga buvo reikalinga atsukti aplink kitus varztus. Ir nesuprantu kaip gavosi, kad vienas varztas buvo paliktas pusiau atsuktas, o kitas nulauztas ir svirtis palikta kabeti ant varzto kuris bet kada galejo issinerti. cia viskas vienam galiniam ratui. Atvazinejau bemaz 2 savaites kai teko apsilankyti kitame servise del kitu problemu ir pasikelus automobili net kojos nutirpo toki vaizda pamacius. Gerbiamieji, kur atsakingumas? As vazineju daug. vaiku turiu. jus gal mane ir mano seima norit prazudyti. kiek buvau tvarkes ten automobili nepasitaike nieko panasaus. ar ten naujokas koks tai dirbo ar kas, bet kad ir kas buvo tai nepriimtina.
Sveiki Arvydai, atsiprašau jei suklydome. Gal galėtumėte susisiekti telefonu 867837155 (Artūras Mačiūnas), arba elektroniniu paštu arturas.maciunas@gmail.com, norėtume plačiau sužinoti apie situaciją, ir kuo galime Jums padėti.
Atsakyti
likau pasibaisejes savanoriu toptis servisu. Nezinau kas ten ivyko, bet tai visiskai nepriimtina situacija. Atvarius tvarkyti automobili, uzsakyti darbai buvo atlikti. Bet, kad sutvarkyti nurodyta mazga buvo reikalinga atsukti aplink kitus varztus. Ir nesuprantu kaip gavosi, kad vienas varztas buvo paliktas pusiau atsuktas, o kitas nulauztas ir svirtis palikta kabeti ant varzto kuris bet kada galejo issinerti. cia viskas vienam galiniam ratui. Atvazinejau bemaz 2 savaites kai teko apsilankyti kitame servise del kitu problemu ir pasikelus automobili net kojos nutirpo toki vaizda pamacius. Gerbiamieji, kur atsakingumas? As vazineju daug. vaiku turiu. jus gal mane ir mano seima norit prazudyti. kiek buvau tvarkes ten automobili nepasitaike nieko panasaus. ar ten naujokas koks tai dirbo ar kas, bet kad ir kas buvo tai nepriimtina.
Atsakyti
Geras servisas, paruošė mašiną TA apžiurai greitai ir kokybiškai bei už gerą kainą.
Atsakyti
Labai džiaugiuosi, kad Vilniuje yra 3 Toptis servisai, nes galiu palikti tame, kuriame man patogu (visuose teko palikti remontui). Esu patenkintas atliekamų darbų kokybe, aptarnavimu ir atlikimo greičiu. Sėkmės
Atsakyti
UAB Toptis 2017-08-28 12:50:26
Šiandien problema buvo išspęsta. Variklio alyvą praleido tepalų išleidimo varžto poveržlė. Autošalkalvis poveržlę pakeitė nauja ir alyvos prasiskverbimų neliko.
As ne mechanikas, bet zinau, jog keiciant alyva varyne poverzle butina keist !!!! nes ji vienkartine, ir varzta uzspaudinet su gamintojo nurodyta jega ir tada problemos nebutu :)
Atsakyti
Tomas 2018-03-16 23:05:58
Apie aplaidumą dirbant pasiskaičiau tik dabar iš esančių čia komentarų, pasirodo, visi jie teisingi. Dirba greitai, atiduoda laiku, tik esmė, kad naudos iš to nėra. Turėįau problemą su stabdžių sistema, nesutvarkė nieko, paėmė pinigus. Gavau mašiną tokios pat būklės, kaip ir prieš servisą. Kaip galima tvarkyti stabdžius ir nenuorinti sistemos? Išleist žmogų su čiurkšle varančiu stabdžių skysčiu, kai mašina buvo iškelta ir apžiūrėta labai nuodugniai, jų teigimu (beje, už apžiūrą buvo sumokėta).
Sveiki Tomai,

Nuoširdžiai atsiprašome, kad iš pirmo karto neradome Jūsų automobilio gedimo priežasties. Automobiliai ne nauji, tad ir tikslią gedimo priežastį nustatyti nėra paprasta. Visiems Toptis autoservisų atliekamiems darbams yra suteikiama garantija, be to remonto darbų atlikimo civilinė atsakomybė yra apdrausta, todėl galite jaustis saugūs. Jei suklydome klaidą ištaisysime, o jei būtų padaryta žala, ją kompensuosime.
Atsakyti
Nuvežus mašiną važiuoklės patikrinimui, rado nemažai taisytinų vietų, bei surašė nemenką prelimenarią sąmatą. Viską gražiai bandė paaiškti, kad gal dar nieko nesijaučia, bet jau tuoj bus blogai. Tinkamai susiklosčius aplinkybėms, pas juos nesitaisiau. Tvarkiau mašiną technikinei, tai dar pavežiojau pro kitus servisus dėl kitų problemų, kur dar paprašydavau patikrinti ir važiuoklę. Tikrino dar dviejuose servisuose, nieko nerado. Technikinėj ir purtė - praėjo be problemų.
Taigi nerekomenduočiau ir nebesilankysiu. Ačiū.
Atsakyti
Apie aplaidumą dirbant pasiskaičiau tik dabar iš esančių čia komentarų, pasirodo, visi jie teisingi. Dirba greitai, atiduoda laiku, tik esmė, kad naudos iš to nėra. Turėįau problemą su stabdžių sistema, nesutvarkė nieko, paėmė pinigus. Gavau mašiną tokios pat būklės, kaip ir prieš servisą. Kaip galima tvarkyti stabdžius ir nenuorinti sistemos? Išleist žmogų su čiurkšle varančiu stabdžių skysčiu, kai mašina buvo iškelta ir apžiūrėta labai nuodugniai, jų teigimu (beje, už apžiūrą buvo sumokėta).
Atsakyti
Džiugas 2018-03-14 19:08:04
Labai nemalonus jaunas susireikšmines priemėjas. Paklaust nieko negalima ir išvis atrodo, kad dovaną didžiausią tau daro, kad remontuoja tavo automobilį.
Paklausus ar galima kortele atsiskaityti remonto kaina stebuklingai pabrango keliais eurais, neva pavedimas 9 Eurus kainuoja. Nejuokinkit, nemeluokit ir neieškokit durnesnių už save. Susikišt galit savo tokį aptarnavimą, gana žemintis - tokius servisus reiktį boikotuoti, gal bent kiek pakiltų aptarnavimo kultūra Lietuvoje
Sveiki Džiugai,
Dėkoju už atsiliepimą, gal galėtum į el. paštą arturas.maciunas@gmail.com parašyti, kuriame servise įvyko nemalonus pokalbis? Nuoširdžiai atsiprašau už susidariusią situaciją. Aptarsime su meistrais įvykusį pokalbį ir manau ateityje tokie dalykai nepasikartos.
Atsakyti
Labai nemalonus jaunas susireikšmines priemėjas. Paklaust nieko negalima ir išvis atrodo, kad dovaną didžiausią tau daro, kad remontuoja tavo automobilį.
Paklausus ar galima kortele atsiskaityti remonto kaina stebuklingai pabrango keliais eurais, neva pavedimas 9 Eurus kainuoja. Nejuokinkit, nemeluokit ir neieškokit durnesnių už save. Susikišt galit savo tokį aptarnavimą, gana žemintis - tokius servisus reiktį boikotuoti, gal bent kiek pakiltų aptarnavimo kultūra Lietuvoje
Atsakyti
Tvarkausi savo Land Criuserio galiniu ratų stabdžius. Likau tikrai patenkintas.. Serviso specialistas paskambino, viską iki smulkmenų paaiškino, iškarto paskaičiavo remonto kainą ir... kas tikrai svarbų, atvykus atsiimti automobilį kainą nepasikeite :) ir remontas kainavo žymaiai pigiau negu kokiam "martone" (dabar vienų klientų "Martone" mažiau). Dar... Smulkmeną, bet buvo malonų. Pamiršo pakesiti numerio apšvietimo lemputę. Atliko tai nemokamai, kai atvykau atsiimti mašiną. Žodžių... man patinka Toptis servisas, patinka aptarnavimas, neblogos kainos ir, jei prireiks remontuoti mašiną, tai bus pirmas skambutys bus vyrukam iš Toptis serviso. Ačiū už pagalbą ir sekmes.. Atsiprašau, jei bus gramatinių klaidų... na jus supratote :)))
Atsakyti
Dariau ratu suvedima Savanoriu pr.. likau patenkintas tiek darbu kokybe, tiek aptarnavimu.
Atsakyti
Turiu nuosava garaza, bet tingejau tvarkyti zmonos masina, tai atidaviau zmonos nisana toptis virukam, nustebino kai ramiai prieme patarimus del daliu tvirtinimo, bei viska padare ko buvo paprasyti, kaina taipat patenkinama, kagi pakeiciau nuomone apie servisus, jie tikrai daro greit ir kokybiskai, nors ir reikejo puse priekio ardyt, nes keiciau priekyje abi spiruokles su guoliais ir sankabos komplektu, jie tai atliko per pusdieni, ir detales senas kaip buvo paprasyti, supakavo i nauju detaliu dezutes, o dar kas labai maloniai nustebino, jie siulo klientui detales tikrom kainom, neuzsimeta 2 otai ir 4 kart daugiau kaip daro kiti, kagi jus vyruciai grazinot pasitikejima kad dar liko saziningu bei gerbianciu kliento nuomone meistru, manau jums galiu patiket savo automobiliu taisyma, rekomenduosiu jusu paslaugas savo kolegom. Saunuoliai dar pasimatysim
Atsakyti
Vitalijus 2018-01-10 21:17:16
Teko lankytis tris kartus. Nė karto nesutvarkė automobilio iki galo. Nesiskundžiu kainomis ir dėl jų nesiginčyju, tik norėčiau kokybiško darbo. Pirmą kartą sumokėjau 210 eurų, bet visi pakabos gedimai nebuvo pašalinti. Gavau neiaškų atsakymą, kad pakaba taip ir turi barškėti. Nebuvo identifikuotas gedimas pakabos priekyje, bet už ardymą vis tiek teko mokėti. Nesutvarkė rankinio stabdžio. Atvarius pakartotinai rankinį stabdį sutvarkė. Pakaba taip ir liko barškanti.
Antrą kartą atvariau pasikeisti visas spyruokles ir amortizatorius, padaryti ratų suvedimą ir pakeisti padangų komplektą į žiemines. Darydami ratų suvedimą nepatikrino traukių - darbas perniek, teks daryti iš naujo. Keisdami ratus nepažiūrėjo, kad galui skirtos padangos storesnės - viena storesnę uždėjo į kairę priekyje, kitą į dešinę gale.
Meistrai bendravo mandagiai, tikrai negalima skųstis. Viskas tvarkoma greitai, bet darbu kokybė nukenčia. Galiu tik pasiūlyti, gal kiek sumažinkite tempą ir sutvarkykite viską iki galo.
Dėkojame už Jūsų nuomonę Vitalijau. Pažadame atkreipti dėmesį į Jūsų pastabas ir Toptis autoserviso paslaugas geriau pritaikyti klientų poreikiams ir darbus padaryti iki galo.
Atsakyti
Teko lankytis tris kartus. Nė karto nesutvarkė automobilio iki galo. Nesiskundžiu kainomis ir dėl jų nesiginčyju, tik norėčiau kokybiško darbo. Pirmą kartą sumokėjau 210 eurų, bet visi pakabos gedimai nebuvo pašalinti. Gavau neiaškų atsakymą, kad pakaba taip ir turi barškėti. Nebuvo identifikuotas gedimas pakabos priekyje, bet už ardymą vis tiek teko mokėti. Nesutvarkė rankinio stabdžio. Atvarius pakartotinai rankinį stabdį sutvarkė. Pakaba taip ir liko barškanti.
Antrą kartą atvariau pasikeisti visas spyruokles ir amortizatorius, padaryti ratų suvedimą ir pakeisti padangų komplektą į žiemines. Darydami ratų suvedimą nepatikrino traukių - darbas perniek, teks daryti iš naujo. Keisdami ratus nepažiūrėjo, kad galui skirtos padangos storesnės - viena storesnę uždėjo į kairę priekyje, kitą į dešinę gale.
Meistrai bendravo mandagiai, tikrai negalima skųstis. Viskas tvarkoma greitai, bet darbu kokybė nukenčia. Galiu tik pasiūlyti, gal kiek sumažinkite tempą ir sutvarkykite viską iki galo.
Atsakyti
Teko lankytis Toptis Ateities g.21A. ir tikrai likau patenkinta tiek darbų kokybe, tiek aptarnavimu. Vyrukas greitai pašalino gedimą ir pasakė, ką reiktų dar patvarkyti. Pritariu daugeliui komentarų, kad servise bendraujama kultūringai, ko trūksta daugeliui mūsų servisų (ne taip kaip daugelyje teko matyti stovinčių darbuotojų ir spaudančių po kojom). Matosi, kad rūpinamasi serviso įvaizdžiu. Sėkmės komandai :)
Atsakyti
Jau daugelis metu, nauduojuosiu UAB Toptis serviso paslaugomis.
Teko lankyti ir Ateities 21 А gatvėje ir Savanoriuose 178F ir Verkiu 50 autoservise.
Noriu pasakyti kad visur meistrai ir serviso vadovai bendravo kultūringai ir geranoriškai. Ko trūksta mūsų daugeliui autoservisų Vilniuje.
Visada buvo pasiūlytas geriausias variantas atsižvelgiant į klientu poreikius ir pageidavimus.
Tikrai rekomenduoju UAB Toptis autoservisų tinklą.
Atsakyti
Sugedo starteris. Savanorių pr. Vyrukai priemė tą patį rytą (penktadienio). Operatyviai, greitai ir svarbiausia mandagiai- be arogancijos, ko paprastai servisuose trūksta. Savaitgalis išgelbėtas ☺. Na, o pinigų tai visada gaila kai iš kišenės, o ne į ją.
Atsakyti
Lankiausi autoservise su mazu vaiku. Tai lakais prailgo. Bet likau patenkinta darbu ir kokybe. Vaikui paprasius muzikos ja greitai ijunge. Viskas puiku.
Atsakyti
Tvarkiausi savo automobilį Ateities g. 21A servise. Atvykusi į servisą, serviso vadovas Antanas maloniai priėmė ir išklausė, kas nutiko mano automobiliui. Antanas iškart apžiūrėjo mano automobilį ir pasakė, kokia detalė yra sugedusi. Aptarnavimo lygis pats geriausias, kiek man teko pabuvoti autoservisuose. Greitas problemos sprendimas ir kokybiškas aptarnavimas. REKOMENDUOJU!
Atsakyti
Darius 2017-08-26 01:45:10
Pries dvi dienas keite alyva Toptis savanoriai pirma diena nepastebejau nes buvo didelys lietus antra diena kaip pamaciau bala tepalu išsigandau ryt varysiu pažiuresim ka jie priburs
Šiandien problema buvo išspęsta. Variklio alyvą praleido tepalų išleidimo varžto poveržlė. Autošalkalvis poveržlę pakeitė nauja ir alyvos prasiskverbimų neliko.
Atsakyti
Pries dvi dienas keite alyva Toptis savanoriai pirma diena nepastebejau nes buvo didelys lietus antra diena kaip pamaciau bala tepalu išsigandau ryt varysiu pažiuresim ka jie priburs
Atsakyti
Saulius 2017-05-04 16:47:20
Dvi dienos prieš užrašiau automobilį remontui į Verkių Toptis. Sutartą dieną ir laiką, tai yra 9:00 atvariau automobilį. Paklausiau ar galiu palaukti kol remontuos, bet atsakė, kad pradės tvarkyti tik po valandos, todėl palikau automobilį visai dienai. Atėjus 16:30 automobilis dar net nebuvo įvarytas į servisą. Bandė man aiškinti, kad buvo užsilikusių automobilių iš praeitos dienos, bet argi meluoti gražu? :) Suprantu, kad yra svarbesnių "draugelių" klientų kuriems teikiama pirmenybė, bet tai kam meluoti tada ir žadėti?

Rekomenduoju atsakingiau žiūrėti į laiko valdymą.
Dėkojame už Jūsų nuomonę, Sauliau. Ką tik kalbėjome su Verkių padalinio serviso vadovu ir meistru, kad vykdytų pažadus, o jei planai sugriūva, atsiranda nenumatytų darbų, praneštų klientams apie numatomą darbų atlikimo vėlavimą. Atsiprašau už Jūsų sugaištą laiką.
Atsakyti
Dvi dienos prieš užrašiau automobilį remontui į Verkių Toptis. Sutartą dieną ir laiką, tai yra 9:00 atvariau automobilį. Paklausiau ar galiu palaukti kol remontuos, bet atsakė, kad pradės tvarkyti tik po valandos, todėl palikau automobilį visai dienai. Atėjus 16:30 automobilis dar net nebuvo įvarytas į servisą. Bandė man aiškinti, kad buvo užsilikusių automobilių iš praeitos dienos, bet argi meluoti gražu? :) Suprantu, kad yra svarbesnių "draugelių" klientų kuriems teikiama pirmenybė, bet tai kam meluoti tada ir žadėti?

Rekomenduoju atsakingiau žiūrėti į laiko valdymą.
Atsakyti
Sveiki, norejau pasidometi kokia technologija taikote sarnyru ir sailenbloku restauravimui (Ji tokia pati butu?).Kadangi anksciau restauravausi sarnyrines svirtis kitoje imoneje, dabar rades jusu serviza bijau nesusidurti su nepatogumais.Anksciau Rimsaroje, Kalvariju g restauruodavausi.Domiuosi, nes jus man arciau randates.
Atsakyti
Žygimantas 2017-03-08 14:08:03
Praeitų metų gruodžio mėnesį pas Jus keičiau galinį kairės pusės pusašį, kurio neradau jokiame "šrote", bet Jūsų vadybinkas patikino, kad gaus nauja už poros dienų ir naują geriau dėti nei naudotą, kaip tarė taip ir padarėme. Kiek mažiau nei po trijų mėnesių nuvažiavau į servisą pasikeisti stabdžių galinių kaladėlių, prie mano akių pakėlė mašiną nuėmė ratus, kad prie Jų prietų. Smalsumo vedamas nuėjau pažiūrėti kaip atrodo tas pusašis ir kur jis jungiasi, nes palyginus auksinę sumą sumokėjau už jį.. Ir ką Jūs galvojat nauja dalis, keista prieš nepilnus tris mėnesius (galbūt tris su trpučiu) SURUDIJUSI! Nu atsiprašau, jeigu Jums tai yra naujos dalys nepagailėsiu pinigų kreipiantis pas ekspertus, kad įvertintų situaciją.. Pirkimo dokumentai ir pretenzija yra pateikti vartotojų teisėms, o Jums lieka tik išklausyti mano nuogąstavimus. Jeigu atvažiuoja jaunas vyrukas ir nieko nenusimano apie mašinas, tai dar nereiškia, kad galima jį apgauti. Šiuo atveju tai galima traktuoti ne keliais teisiniais terminais, nes tai grynu gryniausias melagingas sukčiavimas...

Sėkmės Jums ateityje apgaudinėjat patiklius žmogelius !
Žygimantai, noriu Jus nuraminti ir dar kartą, kaip ir neseniai telefonu patvirtinti, jog Toptis autoservise pusašis Jūsų automobiliui buvo sumontuotas NAUJAS. Dėl atsiradusių rūdžių ant metalinio pusašio paviršiaus parašysime pretenziją detalės tiekėjui. Mes visada esame pasiruošę geranoriškai padėti savo klientams.
Atsakyti
Praeitų metų gruodžio mėnesį pas Jus keičiau galinį kairės pusės pusašį, kurio neradau jokiame "šrote", bet Jūsų vadybinkas patikino, kad gaus nauja už poros dienų ir naują geriau dėti nei naudotą, kaip tarė taip ir padarėme. Kiek mažiau nei po trijų mėnesių nuvažiavau į servisą pasikeisti stabdžių galinių kaladėlių, prie mano akių pakėlė mašiną nuėmė ratus, kad prie Jų prietų. Smalsumo vedamas nuėjau pažiūrėti kaip atrodo tas pusašis ir kur jis jungiasi, nes palyginus auksinę sumą sumokėjau už jį.. Ir ką Jūs galvojat nauja dalis, keista prieš nepilnus tris mėnesius (galbūt tris su trpučiu) SURUDIJUSI! Nu atsiprašau, jeigu Jums tai yra naujos dalys nepagailėsiu pinigų kreipiantis pas ekspertus, kad įvertintų situaciją.. Pirkimo dokumentai ir pretenzija yra pateikti vartotojų teisėms, o Jums lieka tik išklausyti mano nuogąstavimus. Jeigu atvažiuoja jaunas vyrukas ir nieko nenusimano apie mašinas, tai dar nereiškia, kad galima jį apgauti. Šiuo atveju tai galima traktuoti ne keliais teisiniais terminais, nes tai grynu gryniausias melagingas sukčiavimas...

Sėkmės Jums ateityje apgaudinėjat patiklius žmogelius !
Atsakyti
Dovydas 2017-01-27 21:13:14
Apsilankiau Toptis servise Verkių g. Užsiregistravau važiuoklės patikrai. Nes kažkas bildėjo priekinėje važiuoklės dalyje. Pradėjo patikrą paviršutiniškai apžiūrėjo priekinę važiuoklės dalį, nieko nerado. Ir tarsi jau apžiūra baigta, visos važiuoklės patikrinti net nesiruošė. Teko pačiam sakyti, kad tikrintų viską. Bėdos nerado tai pats serviso meistras pradejo kieme važinėtis ir klausytis kur kas bilda. Važinėdamas nustatė kad amortizatorių atramos. Išvažiavau iš serviso nepatenkintas nes abėjojau ar atramos galėjo būt mano mašinos problema. Surizikavau nusipirkau naujas atramas ir nuvariau Į KITĄ SERVISĄ jas pakeisti. Taigi išimtos atramos buvo kaip naujos.. naujos atramos nepadarė jokios įtakos. Išmesti pinigai ir dar ratų suvedimą teko pasidaryt.
Dovydai, atsiprašau, kad išvažiavai iš autoserviso nepatenkintas. Mes nuolat tobuliname klientų aptarnavimo kokybę ir stengiamės spręsti klientų problemas. Gal Jums pasirodė kad važiuoklė buvo tikrinama paviršutiniškai, tačiau važiuoklės patikrą atliekame pagal standartinę tikrinimo formą. Kadangi šaltkalvis vizualinės važiuoklės patikros metu (NEARDANT AUTOMOBILIO) nerado gedimo, todėl meistras - priėmėjas stengėsi išgirsti bildėjimą ir konkrečiau jį apibūdinti bei nustatyti važiuodamas. Didžiausia tikimybė buvo, kad bilda blogos amortizatorių atramos, todėl ir buvo pasiūlyta remontą pradėti nuo jų. Jūsų teigimu atramos buvo kaip naujos, tokiu atveju reikėjo atgal montuoti senas atramas, o naujas gražinti į parduotuvę ir ardymo metu toliau ieškoti bildėjimo priežasties. Šiuo atveju be automobilio važiuoklės ardymo gedimo nustatyti negalėjome. Ačiū, kad lankotės pas mus. Mums labai svarbūs visi klientai.
Atsakyti
Apsilankiau Toptis servise Verkių g. Užsiregistravau važiuoklės patikrai. Nes kažkas bildėjo priekinėje važiuoklės dalyje. Pradėjo patikrą paviršutiniškai apžiūrėjo priekinę važiuoklės dalį, nieko nerado. Ir tarsi jau apžiūra baigta, visos važiuoklės patikrinti net nesiruošė. Teko pačiam sakyti, kad tikrintų viską. Bėdos nerado tai pats serviso meistras pradejo kieme važinėtis ir klausytis kur kas bilda. Važinėdamas nustatė kad amortizatorių atramos. Išvažiavau iš serviso nepatenkintas nes abėjojau ar atramos galėjo būt mano mašinos problema. Surizikavau nusipirkau naujas atramas ir nuvariau Į KITĄ SERVISĄ jas pakeisti. Taigi išimtos atramos buvo kaip naujos.. naujos atramos nepadarė jokios įtakos. Išmesti pinigai ir dar ratų suvedimą teko pasidaryt.
Atsakyti
Nesvarbu 2017-01-22 11:06:07
Po jusu darbu, pradejo neveikt generatorius, nors pries tai nebuvo jokiu problemu...
Sveiki, dėkoju už Jūsų nuomonę. Norėčiau plačiau sužinoti apie susidariusią situaciją, bei Jums padėti. Paskambinkite 867837155 arba parašykite info@toptis.lt.
Artūras Mačiūnas
UAB Toptis
Direktorius

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 20 metų automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
Arx, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
ARV SERVICE
Sunkvežimių servisas Panevėžyje

Adresas: Tinklų g. 25, LT-35115 Panevėžys.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos.
UAB ARV SERVICE - sunkvežimių servisas Panevėžyje Atliekame visų markių sunkvežimių, autobusų, priekabų , puspriekabių, mikroautobusų, šaldytuvų, techninį aptarnavimą ir remonto darbus. Atliekami šie remonto darbai: Pilnas, dalinis techninis aptarnavimas Variklių diagnostika, remontas Kuro sistemos diagnostika...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ

Adresas: Taikos pr. 139A, (įvažiavimas iš Garažų gatvės), LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ – autoservisų tinklo BOSCH CAR SERVICE narys. Autoserviso paslaugos einamasis remontas Kaune, smulkus ir kapitalinis variklių remontas bei visų variklio sistemų diagnostika, pakabos, važiuoklės, vairo sistemos patikra ir remontas bei stabdžių sistemos patikra ir remontas, ratų montavimas ir...
Martonas
Adresas: Kalvarijų g. 53, LT-09317 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
UAB “Martonas” remontuoja automobilius po autoįvykių bei atlieka su draudimu nesusijusius važiuoklės ir/ar agregatų remonto darbus, techninį aptarnavimą, kompiuterinę automobilio valdymo sistemų diagnostiką. UAB “Martonas” teikiamos paslaugos Vilniuje: Automobilių kompiuterinė diagnostika: Variklio diagnostika;...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

D. Grybauskaitė: tai valdžios santykio su visuomene krizė
D. Grybauskaitė: tai valdžios santykio su visuomene krizė 12-12 22:09
Vyriausybės krizės nėra, yra valdančiosios daugumos santykio su visuomene krize, teigia prezidentė. "Manau, kad tai daugiau valdančiosios daugumos santykio su visuomene krizė, ne Vyriausybės...
"East Capital" tikriausiai pardavė valdytas "Utenos trikotažo" akcijas
"East Capital" tikriausiai pardavė valdytas "Utenos trikotažo" akcijas 12-12 20:07
Švedijos investicijų bendrovė "East Capital Asset Management" tikriausiai pardavė turėtas koncerno SBA valdomos bendrovės "Utenos trikotažas" akcijas.
D. Trumpo buvusiam advokatui teismas skyrė 3 metus nelaisvės
D. Trumpo buvusiam advokatui teismas skyrė 3 metus nelaisvės 12-12 19:53
Buvęs JAV prezidento Donaldo Trumpo advokatas Michaelas Cohenas belangėje turės praleisti trejus metus. Tokią laisvės atėmimo bausmę jam trečiadienį skyrė teismas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jūs esate..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Manchester United 18,14 +5,16%
Twitter 34,45 +3,05%
Nokia 5,84 +2,82%
Colgate-Palmolive 64,55 +1,59%
NVIDIA 148,19 -2,42%
General Electric 6,76 -2,45%
AIG 36,59 -2,45%
CBS 48,24 -3,05%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,55 -1,79%
Dyzelis 2,05 -12,02%
Nafta 51,00 -3,06%
Anglis 100,73 -7,36%
Auksas 1220,65 +0,43%
Sidabras 14,35 -1,71%
Apelsinai 0,73 -2,67%
Ryžiai 401,00 -1,96%