VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Topo grupė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Topo grupė

Atsiliepimai apie Topo grupė, UAB

TOPO CENTRAS

Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie Topo grupė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Prastas aptarnavimas ir jokios komunikacijos pasirinkus pristatymą į namus ir prekės užnešimą. Kai nori pirkti, tai apšokinės, o kai reikia patiem padaryti kitka, tai atmestinai daroma. Perki prekę, moki nemažus pinigus ir už pristatymą, nes reikia kiek įmanoma skubiau, sako, kad tikrai atvešim, bet nieks neatveža žadėtą dieną, tai kam tada tuščiai kalbėti? Pristatymo dieną - nei žinučių jokių, nei skambučių, nei jokios informacijos iš anksto, kad galėtum pasiplanuoti. Jei galit, didelius pirkinius pirkit kitur.
Atsakyti
Teko net labai nusivilti, uzsisakiau griline kuri turejo buti per 3 darbo dienas. Islaukiau 3 savaites, nesulaukus nei skambucio nei zinutes nuvykau i Alytaus Topocentra. Apart to kad pasakytu atsiprasau uz nesusipratima, kad kazkas nesugebejo pranesti kad mano uzsakymas jau vietoj, pradejo sakyti kad man buvo skambinta ir rasyta 2 kartus, kad ta pati pardaveja su manim kalbejo. Nors as pasakiau kad niekas man neskambino visviena irodinejo kad ji pati su manim bendravo.
labai nemalonu kad per savo aplaidumus, savo klientus palaiko durniukais, kurie nepamena nieko????????
Ismokit bendauti su zmonem! tiesiog patarimas
Atsakyti
LABAI PRASTAS APRARNAVIMAS, APMIKEJUS PREKES NEPRISTATOMOS. TELEFONU VADYBININKAI MELUOJA, NEMANDAGUS. PAZADA PERSKAMBINT, NEPASKAMBINA.
Atsakyti
TOPO CENTRO (Ukmergės g. 240) Pardavėjas Leonas dirba labai profesionaliai. Pataria renkantis prekes, maloniai bendrauja ir suteikią visą reikalingą informaciją pirkėjui. Reikia vertinti ir SKATINTI tokius darbuotojus.
Atsakyti
Dėmesio. Ne užsakykite paslaugą TV laikiklio montavimą per Topo centra. Atvažiavo vyrai su purvinomis rankomis, istepliojo naujai dažytos sienos, nuo vienkartinių pirštinių atsisakė. Šiek tiek pakabino televizorių. Kreivai. Sakė priartės prie sienos - bus lygiai. Šiek tiek išlygino. Pastoviai krisdavo instrumentai ant baldų. Labai skubėjo. Darbas kainavo 70 eurų. Už tokią kainą darbas turėjo būti atlikti profesionaliai, o atvažiavo kažkokie tai diletantai, kaip tarybiniais laikais. Esame labai nepatenkinti ir turėjome daug streso dėl meistrų darbų
Atsakyti
Aptarnavimas apgailėtinas.
Priėmė sugedusį įrenginį garantiniui, pažadėjo paskambinti per 2sav.
Po 2sav nesulaukus žinių, paskambinau į topocentrą ir ten pasakė atvažiuokite atsiimti įrenginį, jis jau vietoje. Paklausus kodėl neinformavo, atsakė, kad buvo bandyta susisiekti telefonu, bet nepavyko tai išsiuntė pranešimą. Bet aš jo negavau....
Atvykus atsiimti prekės, 19:20 pareiškė, kad atsakingas žmogus dirba tik iki 19:00 ir negali atiduoti prekės... apie laiką neinformavo nei telefonu nei garantinio priėmimo - perdavimo akte.
Prašau informuoti klientus apie atsakingų žmonių darbo laiką, arba suteikti kitiems darbuotojams teises gražinti prekes klientui kurios jiems ir priklauso... Nes dabar toks vaizdas, kad priimti iš gatvės žmonės su nulinėmis žiniomis...
Atsakyti
Nepirkite niekas Topo Centre!!!!!!!!!!!!!!!
Klaidina pirkėjus dėl prekių pristatymo perkant internetu. Turbūt taip bando konkuruoti su kitomis el-parduotuvėmis.
Mano atveju prie prekės buvo pažymėta kad gali atsiimti prekę parduotuvėje per 3-5 d.d. Jau praėjo 12d.d. paskambinus šneka kaip robotas (prekė užsakyta), o ar prekė realiai bus ar nebus - jokios informacijos, duoda numerį tipo skambink pats į parduotuvę ir ieškok savo prekės. Kaip Tarybų laikais, absurdas!
Atsakyti
Topo centras Ukmergės g., Vilniuje - internetu buvo užsakytas vienoks kompiuterio modelis, galingesnis, faktiškai buvo perduotas identiškos išvaizdos, tik su prastesniais parametrais. Jau buvo 2 bandymai apkeisti kompiuterį į tokį koks buvo užsakytas, deja visi nesėkmingi, vis įdedamas prastesnis (8 GB RAM vietoje 16 GB RAM). Raginu patikrinti visus pirkėjus, kokį nešiojamą kompiuterį pirko, ir kokį gavo faktiškai, nes parametrai, kaip rodo pavyzdžiai, gali skirtis kartais
Atsakyti
Noreciau padekoti Topo centro konsultantui ponui Deividui, kuris Ozo prekybos centro Topo centre puikiai aptarnavo. Dekoju jam uz profesionaluma, kantrybe ir puikiai atlikta darba.
Atsakyti
Tikrai nerekomenduoju parduotuvės, esančios Šiauliuose Saulės mieste „Topo centras“. Sugedo kompiuteris 15 dieną nuo jo įsigijimo. Pridavus prekę remontui, konsultantai užsiėmę telefono mygtukų maigymu (telefonai asmeniniai). Paklausus preliminarios datos, kada bus sutaisytas, atsakė: dvi savaitės.Praėjus šiam laikotarpiui, neatsako į mano norimus klausimus, tik pečiai traukioja. Tai, klausimas, kam tiek daug tų konsultantų????? Pikta esu ir jokių būdu artimiesiems nerekomenduosiu, net ir priešui pasakyčiui, tik ne „Topo centras“!!!!!
Atsakyti
Pridėjo mokestį už atsiėmimą parduotuvėje. Šaunu, nieko nepasakysi. Man berods, čia labiau panašu į klientų suklaidinimą, nes nurodoma nepilna kaina (kokį būdą bepasirinktum).
Atsakyti
Visiški diletantai, apie savo parduodamas prekes nieko nenusimano. Pavyzdžiui konsultantai nežino, kuri iš jų parduodamų sulčiaspaudžių yra lėtaeigė, kuri centrifūginė, turi jiems pats aiškint. Paskutinis topas buvo, kai el. paštu paklausiau, kodėl SAGE SBL920 blenderiui gamintojas nurodo 10 metų garantiją, o Topo Centro svetainėje - tik 24 mėn. Klientų aptarnavimo konsultantė Viktorija Čertoliasytė atrašė "Sveiki, garantija 24mėn. Gražios dienos." Parašiau gamintojui, jie patvirtino, kad tikrai, garantija 10 metų. Nuo tokių "specialistų" reikia bėgt kuo toliau
Atsakyti
Kovo 9 d. gavome internetu pirktą spausdintuą hp 3XV18B iš pat prdžių neveikė wi fi jungtis kovo 17 d nuvežėme į topo centrą Ukmergės gatvėje prašėme pakeisti į kitą spausdintuva į ką buvo atsakytą, kad spausdintuvo negalima gražinti, nes buvo supilti dažai, tą pačia diena spausdintuvas buvo perduotas į servisa, bet kadangi įmonė negali laukti kol sutaisys spausdintuvaą, konsultanto paprašėme išrinkti kitą spausdintuvą ofisiniam darbui konsultantas pasiųlė epson už 210 eurų paprašius vietoje patikrinti spausdintuvą konsultantas pasakė neturįs laiko tikrinti ir kad tai geras spausdintuvas kitą dieną pajungus spausdintuva paaiškėjo, kad vieno lapo spausdinimui reikia 5 min laiko, atvežus spausdintuvą atgal gavome tą patį atsakyma, dažai supilti gražinimas negalimas tik po ilgų kivirčų ir skandalo sutiko pakeisti į kitą, jau už 290 eurų kurį vietoje atidarėme ir patikrinome. Teko nusipirkti trys spausdintuvus, kad išsirinkti vieną gerą, gerai kad bent vieną iš tryju pavyko gražinti, su vienu dirbam kita po remonto padėjom į sandeliuka. Ir graži brošiūra esanti Topo centre su užraša "14 dienų gražinimo garantija" pasirodo elektoro technikai negalioja, bet elektrotechnikos parduotuvėje yra. Į TOPO CENTRĄ DAUGIUA NĖ KOJOS
Atsakyti
Pirkau ausines už 100 eur JBL, suplyšo per nepilną mėnesį nunešiau pakeisti, bet jie man sako, kad tai negarantinis reikalas. Gali būti nesiginčiju, bet kodėl sportline pakeitė suplyšusius sporbačius po metų, euronics nekeičia ausiniu po 22 dienų ? Taigi išvada tokia nepirkit ir būsit ramūs.
Atsakyti
Pirkau kompiuterį dell per 2019 metu kaledas, pirkau su vidutiniais parametrais nes nesu kazkoks zaidimu manijakas ar panašiai. Metus laiko naudojau tik uzejimui y facebook ir youtube. Kai prireike karantino laikotarpiu naudoti pastoviam darbui pamaciau kad tai kas rasyta etiketeje tik marketinginis triukas paraso stebuklingas specifikacijas, kurios yra sukomplektuotos y ta kompiutery, bet tiesa tokia kad net irnaudojant kompiutery puse galingumo jis nesugeba islaikyti pastovaus darbo, duoda ysakyma cpu mazinti darba - taip kompensuojant kad daugiau nebekaistu iki 100 laipsniu. Jau vargstu 2 menesius su kompiuteriu negaliu dirbti 3kartus nestasy servisa ir y pacia pardotuve buvo reikalauta atgauti pinigus. Gavau spyga y veida nes serviso isvada : "kompiuteris veiki tvarkigai, taip kaip ir visi sio modelio kompiuteriai" reiskias siti kompiuteriai yra sudo kruva kuria reikia prakisti klijantams o paskiau krupcioti peciais. Vienu zodziu visi pardotuveje buvo pasiusti toli toli ir problema likusi ta pati, kreipiausi y vartotoju teises, ziuresim kaip viskas klostysis toliau. Istorijos pamoka, nieko nepirkit is topo centro kol pats 100 procentu nezinot kad tai gera preke, nes jums pardavejai pasakys viska ka norite girdeti, o paskui eikvosit savo brangu laika ir kura veziojant is vieno garantinio y kita 3 menesius nepasiekdami nieko :) galiu pasakyti tiek turiu 2 vaikus ir negaliu jau 2 menesius dirbti del topo centro :) kraustysimes y gatve tuojaus gyventi :)
Atsakyti
Wtf? :D nori nupirkti ant 10, 48EUR sumos raso 12, 98EUR. (administravimo mokestis taikomas iki 10EUR), bandziau ant 3 skirtingu irenginiu klaida ta pati.
Atsakyti
Pirkome orkaitę.
Įjungus pirmam veikimui be maisto ji sugedo. Taigi nauja prekė o ją jau reikia taisyti.
Taip pat ji beprotiškai kaista, pagamintus maistą po 30 minučių neįmanoma išjungti, nes skauda pirštų pagalveles nuo karščio. Topo centras to niekaip nekomentuoja. Žodžiu nusipirkai - tavo problemos.
Atsakyti
Pirkome kavos kapsules, atsiemant jas nesiteikė ideti jų nei į dežutę, nei į maišelį.Paklausus ar jų nesudės mums išsinešimui, buvo nemaloniu tonu atsakyta, kad nueikit į kasą ir nisipirkit maišelį.Suprantu, kad butų viena ar dvi dežutės kavos, o dabar pirkom nemažai.Jokio demesio klientui, prie mūsų valytoja lankstė dežes išmetimui, negalėjo iš tų dežių paimt ir sudėti o eikit ir nusipirkit į kasą.Gėda tikrai.Esam nuolatiniai klientai, bet su tokiu naglumu neteko susidurt
Atsakyti
Ieškojau modemo kabelio, neturėjo kokio reikėjo, bet darbuotojas VCUP Topocentre pasakė, kokia kita parduotuvė galėtų turėti, išsamiai paaiškino, kur ją rasti, ten ir buvo, labai ačiū!
Atsakyti
Siaubas uzsisakai preke, lauki menesi. Kad gauti apie ja info sugaisti daug laiko. Parduotuveje aptarnavimas izulus. Prekes tiesiog nera. Na zadejo grazinti pinigus
Atsakyti
Pirkom nešiojamą kompiuterį Lenovo Idea Pad, matyt paskutinis, nes nuo pirmos dienos strigo. Po 2 savaičių nulūžo Windows operacinė. Nuvežėm į garantinį. Pralaikė 2 mėnesius ir sako, soriukas operacinė sistema nepriklauso garantiniam aptarnavimui, turite susimokėti už taisymą. Nežinau kitos tokios kompanijos, kur parduodamos sugedusios prekės ir taip nesiskaitoma su klientais, būsite mano juoduosiuose sąrašuose.
Atsakyti
Trumpai : išsirinkau monitorių, patikrinau visus tinklalapius kas turi vietoje, pasirinkau topo centrą kad atsiimti tą pačią ar kitą dieną. Buvo taip : Užsisakiau sekmadienį ryte. Skambinu pirmadienį klausiu ar galiu atsiimti, sako šiandieną suruošime ir gausite žinutę. Antradienis, nieko. Trečiadienį skambinu į tel.nr konsultacijų sako na pas mus užsakyme nieko nerodo, imk numerį paskambink tiesiai į parduotuvę. Paskambinu ryte į parduotuvę, klausiu kaip kas, sako tuoj viską pranešiu, užsirašo numerį. Praeina 4 valandos - skambinu nekelia. Tai tiek apie tą eilutę kur rašo "Atsiimk tą pačią dieną" - "Atsiimk per 1d.d". Fake.
Atsakyti
TOPO centras is didelio rašto išejo is krašto. Paskelbė karą gamtai, leisdami atsiskaityti už prekes bitkoinais išplaunant kriminalinius pinigus ir žudo Žemės ekologijnį tvarumą. Postsovietinio mąstymo verslo bravūriškumas.
Po pusantro šimto metų Silicio slėnio ugdytiniai mina tuo pačiu purvinu taku. Bitkoino - populiariausios skaitmeninės valiutos - kaina gruodžio 7 d. gerokai perkopė 14 tūkst. eurų, tačiau visuotinį dėmesį ši valiuta kausto ir dėl dar vienos priežasties: milžiniškų sąskaitų už elektrą.
Ir ši valiuta purvina dėl labai paprasto dalyko. Vienam bitkoinui - virtualiam grynuoliui, paslėptam po kone neįveikiamais algoritmais, - „iškasti“ prireikia didžiulių elektros energijos sąnaudų.
Atsakyti
Prieš Kalėdas (Marijampolėje) pirkome sesei elektrinį paspirtuką xiaomi scooter mi 1s. Atšilus orams nusprendėm išbandyti, tačiau įjungus paspirtuką jis pypsėjo ir visiškai nebuvo greičio. Nusprendėme nuvažiuoti į parduotuvę ir išsiaiškinti kur yra problema. Prie prekystalio stovėjo mergina, kuri teigė, jog turim parsisiųst programėlę. Parsisiuntus, man niekaip neišėjo prisiregistruoti, nors nereikėjo. Ji teigė, kad privalau registruotis. Bandžiau ir su gmail paštu ir su savo tel.nr, bet niekaip nepavyko. Susinervinus, kad man nepavyksta, kvietė kolegą, bet jis buvo užsiėmęs. Supratau, kad ji pati nežinojo, kaip prijungti programėlę, prašė išeiti, nes neva aš užtrukau jau 15min, nors tikrai buvau iki 7min. Aš pasakiau, kad moku draudimą už šį paspirtuką ir turėtumėt suteikti man paslaugą, tačiau ji aiškino, kad jei neveikia, atvešti ir išsiųs kaip gedimą. Ačių elektro marketui, kuris per dvi minutes paaiškino apie “gedimą” ir prijungė man tą programėlę ir veikė kuo puikiausiai. Manau, kad elektonikos parduotuvėje turėtų dirbti asmenys kurie supranta ir visada suteiks informaciją, o nelieps išeiti ar registruoti gedimą neįdėję pastangų.
Atsakyti
Geriau neiti i ta parduotuve Klaipėdoje, kadangi beveik viska uztvere paliko kišenę kur zmones trinasi užpakalinis.
Atsakyti
kai nusipirkau ausines internetu uz 69, 99eurus tikejausi geru ausiniu o kai pamaciau tai kai groja viskas girdisi isoreje ka klausau kadangi man sitas nepatiko turejau 14 dienu grazinimo termina kada turėjau proga nuvešti jas priduoti del 14 dienu grazinimo garantijos man topo centras marijampoleje darbuotojas pasake jei tu jos nepraplese tik tokiu atveju galima grazinti sake jog "higienos" kazkoks terminas tad sakau tai as ju negrazinciau jei jos man tiktu ar patiktu bet jis vistiek tapati sake tad gryzau namo ir dar syki perskaiciau visas 14 dienu gražinimo garantijos taisykles jose rasoma visos kokybiskos prekes yra grazinamos bei panaudota preke galima grazinti per 14 dienu bei ant ausiniu specifikaciju rase jog bevielis, ant laido o kai atejo buvo tik ant laido
Duonos Entuziastas
2021-02-23 18:20:56 IP 2fbau4dj
Atsakyti
Užsisakiau ausines, kurias jie "turi" 11-oje parduotuvių. Užsisakius gaunu gale dienos atsakymą, jog prekės nėra. Prekė vis dar egzistuoja svetainėje ir ją galima užsakyti.

LILD nepadės
Atsakyti
Prieš pusmetį buvo pirktas televizorius SONY XG95. Televizoriuje sugedo HDMI jungtis (gedimas ne mechaninis), TOPOCENTRAS nukreipė mane į "emto service" kuris atlieka garantini remontą. Susisiekus su šiuo servisu man pasiūlė atvešti televizorių pas juos, kitaip jie paslaugų suteikti negali, taipogi toks pats komentaras ir iš "topocentro" atstovų.
PAGAL ĮSTATYMĄ PREKĖ KURĮ YRA SUNKESNĖ NEGU - 10 KG. KEISTI, GRĄŽINTI ARBA TAISYTI VEŽA PARDAVĖJAS!

Televizoriaus svoris - 18 kg.
Atsakyti
Užsisakiau MSI CODEX S kompiuterį, laukiau ilgiausiai kol atsiūs, gavau kompiuterį ir nepaduoda vaizdo į monitorių, nunešiau į TopoCentras parduotuvę sakė neškite į taisyklą, nurodė adresą, sakė pataisys per pusdienį, nu gerai galvoju, nunešiau ir sako -, , technikas apžiūrės per 2 darbo dienas", aš pralaukiau 3 darbo dienas ir taip, tas kompiuteris dar ne pas mane, o technikas tik testuoja, kol dar dalys ateis ir visą kita, o darbai nelaukia, skambinau į TopoCentrą ir jų atsakymas, , Nieko negalime padėti, niekas neduoda pakaitinių kompiuterių", nu gerai, atleidau už tą sugedusį kompiuterį KURIS TURĖTŲ VEIKTI, BET JIS NEVEIKIA, bet mane tiesiog pribloškė jų atsakymas, esu visiškai nepatenkintas...!!!
Atsakyti
Prekės laukėme, nesulaukę jos gavome į elektroninį paštą anketą kurioje prašoma įvertinti prekę, hm keista kaip įvertinti negavus prekės. Elektroniniu paštu gavome atsakymą kad nesklandumai, prekes gausime iki 28 dienos, tačiau nuo užsakymo terminas 10/15 dienu 17/24 dienas, paskambinus sulaukėme atsakymo, kad prekės negauna iš tiekėjo todėl ir mes negausime, pasiūlė brangesnį variantą sutiktume jei už kilusius nesklandumus pritaikytų nuolaidą arba bent nemokamą atvežimą, tačiau jie nesutiko todėl pasirinkome pinigų grąžinimą bei popierinio varianto skundo rašymą, tikiuosi jis pasieks vadovydę, o ne šiukšlių dėžę. Rašant skundą išgirdau, jog prekė nei nebuvo užsakyta iš tiekėjo. Apgailėtina, tikiuosi pinigus grąžins laiku ir netekz daugaiu su jais susidurti. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Gruodžio 21 d. buvo pateiktas preorder Apple iPad Air planšetei. Tuomet pristatymo terminas buvo 15d.d. Praėjus terminui, internetiniame puslapyje terminas pasikeitė- 30 d.d. Šiandien- vasario 22, paprašiau pinigų gražinimo, nes ir patys nežino ar prekė išvis atkeliaus. Pinigai sumokėti dideli, tačiau bendravimas iš jų pusės ir pastangos išsaugoti klientą- mažos. Bendravimas ir nuolatinis klausinėjimas vyko tik iš mano pusės- jie sugebėjo tik apgailestauti ir žadėti. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Na, ne pirmą kartą "malonios" patirtys šioje parduotuvėje, tad nieko nuostabaus, kad aptarnavimas tragiškas. Kitos normalios parduotuvės dėl karantino pratęsia dovanų kortelių/kuponų galiojimą, o paskambinus topocentrui jie teigia, kad jūsų mieste yra parduotuvė ir dovanų kortelę galite panaudoti. Dar ne pabaiga. Vos ne visos prekės puslapyje pažymėtos „Tik Topocentras.lt“, todėl perkant internetu dovanų kortelės panaudoti negalima, o parduotuvėje atsiimti taip pat negalima „Dėl karantino apribojimų“... Vadinasi, bet kokiu atveju nepanaudosi dovanų kortelės. Kažkokia betvarkė.
Atsakyti
Noriu padėkoti Mažeikių Topo centrui, esančiam Rimi prekybos centre. Gavome LG dviguba šaldytuvą, parsivežę namo, ir dėl besitesiančių remonto darbų išpakavę sekančią dieną, radome įlenktas duris, nors pakuotė buvo nepažeista, ir akivaizdu, kad tai buvo gamyklinis brokas. Pardavėja sureagavo geranoriškai, padėjo, užsakė kitą, sukeitėme, ir nebuvo net kaltinimų, kad visgi gal būt tai mes. Malonu. Kokybiška. Orentuota iki klientą. Rekomenduoju, ir visada gryšiu.
Atsakyti
Įmonei reikėtų patobulinti dovanų kortelių pardavinėjamą. Dovanų kortelių galiojimo patikrinimo funkcijos neatlieka, o ką jau kalbėti apie pratęsimą. Jas panaudoti galima žinoma tik fizinėje parduotuvėje.
Jei dėl karantino negalima judėti tarp savivaldybių, o dovanų kortele galioja tik tris mėn. taip gaunasi, kad nespėsi panaudoti dovanų korteles ir pinigai yra išmesti....
Atsakyti
Labai nemandagus aptarnavimas Panevezio mieste Babilone. Net keista, seniai buvau susidurusi su tokia nepagarba klientui.
Is principo nieko daugiau nepirksiu is Topo centro.
Atsakyti
Sveiki, negaunu prekės -roboto. Užs.nr. 400276638. Gal galite pasakyti, kodėl?
Atsakyti
Sveiki. Visada visas buitines prekes rinkdavomės pirkti, tik topo centre - pradedant el.paspirtukais, baigiant brangiais kavos aparatais ir kita stambia buitine technika. Konkrečiai dėl rinkomės Jus, dėl aptarnaujančio personalo, visada aiškiai paaiškindavo apie konkrečias prekes, siūlydavo geriausius pasiūlymus - esant reikalui, maloniai prašydavo palaukti keletà dienù, dėl geresniù pasiūlymú - patys paskambindavo jiems atsidarus. Na, bet šiandienà, likome labai nemaloniai nustebinti... Kadangi negyvename didmiestyje, o arčiausias miestas Jurbarkas - paskambinus paprašiau pagal konkrečius prašymus (~400€, samsung modelio, 109cm įstrižainė) pasiūlyti televizoriù, nes reikėjo labai greitai ir būtent šiandien. Konsultantė pasiūlė prie konkretaus pasiūlymo žiūrėti ar tame mieste yra toks modelis... ok... bet aš todėl ir skambinau, nes tokiu būdu rasti gana sudėtinga
Atsakyti
Ačiū Topo centrui, kad turėjau laukti savaitę prekės kurios jie tiesiog neturi. Ir ačiū, kad tikriauiai pinigų gražinimo turėsiu laukti dar savaitę...

********
Prekė pirkata el.parduotuvėje.
Pristatymas 1-5d.d.
Pinigai sumokėti.
Po 5d.d. iš pardavejo jokių žinių. skambinu jiems domiuosi.
atsakymas: nieko nežinom, matom kad jūsų užsakymas nejuda, kas nors su jumis susisieks per 2d.d.
(suprantu, kad mano norimos prekės jie neturi, nes pateikus naują užsakymą dabar jau turėčiau laukti 10-15d.d.)
Tos pačios dienos vakare, sulaukiu skambučio:
-Sveiki dėl Jūsų užsakymo! Rekomenduoju kitos spalvos prekę!
-Nenoriu kitos spalvos. noriu savo užsakytos.
-Tiekimo skyrius...užsakymai...
-Nelabai man idomios Jūsų bėdos. Užsisakiau prekę, kada ją galiu tikėtis gauti?
-Rekomenduoju kitos spalvos.
-Gerai, pridėkit dėkliuka ir paimsiu tą rekomeduojama spalvą.
-Dėkliukas kainanuoja, negalima.
(čia dar trumpai pasikalbejom apie vartotojų tieses ir Topocentro pirkimo taisykles, ir kaip prieš kelis mėnesius jie su ta pačia preke dėkliukus dalino į kairę ir į dešnę.)
-Žodžiu, nenoriu kitos spalvos. paziurekit kada gausit mano užsakyta preke, kiek dar papildomai reikęs laukt ir duokit žinot iki ryt darbo dienos pabaigos.

Kita rytą. Skambutis.
-Sveiki, rekomenduojame kitos spalvos!
-O tai kada sulaukčiau savo?
-Nežinom, tiekimo skyrius...užsakymai...
-Ačiū. Grąžinkit pinigus....

********
Atsakyti
Puikus aptarnavimas konsultuojant ir labai operatyvus prekių pristatymas iš esmės į kiemą per keletą dienų! Sėkmės!
Atsakyti
Pirkom spausdintuva Hpdesk jet 2700. Veike apie menesi, poto pradejo plesyt lapus. Sausio 4d nuvezem taisymui. Pasiemem tik siandien ir pagal juos naujas Hp desk jet 2710 galvojau bus tvarkingas. Gryzom namo ir iseme is dezes neradom usb jungties kad per kompa pajungus galetume spausdinti, paskambinau jiem sako oj varge pamirsom idet atvaziuokit paimkit laida...zodziu visa laika bandau prijungti spausdintuva kad galeciau spausdinti o pasirodo programa Hp smart net neranda spausdintuvo ir prijungti per dvi val taip ir nepavyko. Zodziu rytoj vesim jiem tegu pasiima ir grazina pinigus. Nebereikia is ju jokiu spausdintuvu. Pirkta Panevezi Babilone. Jai nesutarsim graziuoju kreipsiuos i vartotoju teises. Atsibodo cirkas!!!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Labai nekokybiškos prekės, jau ne pirmą kartą esame nepatenkinti kokybe. Internetu pirkome gruodžio 1dieną robotą siurblį (Samsung), kuris sugedo vos po 2 dienų. Visų pirma buvo taip, kad atsijunginėdavo wifi, klaidžiodavo po namus ir nerasdavo savo įkrovimo stotelės, o galu gale sugedo šluotelė (nebesisuko). Nuvežus į garantinį priėmė ir išdėstėme visas problemas, atsiėmus vistiek tokia problema kaip wifi atsijunginėjimas nebuvo pataisyta nes dabar visai nebeprisijungia prie interneto. Esame labai pasipiktine tokia nekokybiška preke.
Atsakyti
TTT 2020-12-29 01:42:00
Iš kokio medžio iškritęs esate? Ar nežinote, kad vyriausybės sprendimu yra uždrausta fizinė prekybe ne maisto prekių parduotuvėse? Išimtis taikoma tik internetinei prekybai. Gyvendamas Lietuvoje turėtumėte tokius dalykus žinoti.
Isiskaityk normaliai i teksta ir pabandyk nors kazkiek suvokti esme.
Atsakyti
Gailiuosi, kad tik dabar atsiliepimus perskaičiau. Negalvojau, kad Lietuvoje įmonės taip į klientus žiūri. Kinai daug patikimesni, net siųsdamasis 1 eur vertės prekę, gauni visą info ir pasiekia greičiau nei nurodo.
Atsakyti
Labai nusivyliau, keiskite savo sistemą užsakymų vykdymui. Per 4 d.d. užsakymo būsena iš vykdomos net nepasikeitė, nors pristatymas yra iki 5 d.d. kažkaip užsakius antradieni iki pietų labai tikėjausi gauti iki penktadienio. Skambinant trečiadieni buvo pasakyta kad jau paruoštas perduoti kurjeriui. Penktadieni į laišką apie užsakymo būsena išvis atsakymo negavau.... Aišku mano skundas nieko Jūsų sistemoje nepakeis, tiesiog dalinuosi informacija.
Atsakyti
Taip, visiškai nusivyliau pirkdamas internetu bevieles ausines, kurių dar deja taip ir neturiu, bet viskas nuo pradžių 2021.01.05 užsisakiau, apmokejau, pasirinkau atsiimti parduotuveje ir gavęs patvirtinimą kantriai laukiau kol gausiu sms žinutę pranešančią kad užsakymas paruoštas, bet štai jau 13 diena o sms -nėra.Puslapyje net kitos spalvos raidemis nurodyta paruošime per 30 minučių, na bet suprantu gal prekyba einasi gerai ir laiko užtrunkama, laukiu. Belaukiant sužinau kad kolega užsisake tas pačias ausine tik viena diena vėliau nei aš ir sekančią dieną po užsakymo jau jas pasieme gavęs sms-paruošta, na pagalvojau gal kažkaip pametė užsakymą radau nurodytą tel.nr 866000200 paskambinau pasiteirauti kaip su užsakymu, bet tik paskambinęs pasigailejau, nes atsakymas.... turim užsakyt gamykloje ir tt, paklausiau kodel kolega užsakęs veliau jau gavo, o aš ankščiau užsakęs dar ne -atsakymas buvo pateiktas toks; tegul kolega asmeniškai kreipiasi (tik del ko jis turi kreiptis kad gavo laiku?) paklausus ar dar galiu kur kreiptis del užsakymo -gavau artsakymą kreipkites kur norit, Vienu žodžiu tel nr nurodytas o atsakymo jau 13 diena taip niekas ir neduoda vat taip dirba Topo centras, kaip buvo užsakymas atnaujintas 5 dieną taip ir šiandien dar yra ta pati situacija.
Ruta Radzeviciute
2021-01-08 20:48:55 IP 4ljlfce
Atsakyti
Esu labai pasibaisėjusi jūsų aptarnavimu, užsakiau žalgirio maikutę vyriška XL Dydžio, buvo pristatyta moteriška XL dydžio maikutė.Pralaukiau 3dienas užsakymo ir dar gavau ne tai ko norėjau.Rezume turėjau.grįžti i parduotuvę kurią pirkau grąžinti maikutę, tada pralaukius šitiek laiko turėjau važiuoti į kitą parduotuvę ir įsigyti iš naujo.patyrus gėda žmogui kuriai dovanojau maikutę, nes ji net ne vyriška buvo, pasitikėjusi jumis..aplaidumas baisus.nuvykus i parduotuvę turejau dar pusvalandį laukti kol suteiks man informaciją ar tikrai maikutė dar egzistuoja pas jus parduotuvėje ar tik sistemoje.sistemoje patikrinus jūsų paedavėjui net neaišku jam pačiam buvo kokia klaida įsivėlė nes net jiems nerašo ar tai vyriška ar moteriška maikutė.negalejo man suteikti net pilnos info dėl maikutės.esu labai nusivylusi.
Dijana Jonikiene
2021-01-08 19:00:56 IP 4ljg4a9
Atsakyti
Turėjo gražinti pinigus už nepataisoma preke bet jau mėnuo negrąžina
Atsakyti
Užsisakėme dantų šepetėlį. Kita diena skambina konsultantė su informacija, kad dantų šepetėlio nėra, nors internetinėje parduotuvėje prekė yra ir ją leidžia užsakyti. Viskas tvarkoje, pasisiūlo atsiųsti kitokį pasiūlymą ir sutariame, kad atrašysiu jiem laišku ar tinka ar noriu, kad grąžintų pinigų, parašius laišką į jį niekas nesiteikė atrašyti ar kitaip susisiekti, nei pinigų nei prekės, vaizdas toks, kad jei tau reikia tavo pinigų tai pati ir ieškokis nes niekam neįdomu, apsivogėm ir sėdim tyliai. Paskambinus konsultantei vėlgi ji nieko padėti negali tik pasiūlo parašyti dar vieną laišką su prašymu grąžinti man mano pinigus už prekę, kurios negavau. Visiškai nekompetetinga ir neatsakinga įmonė. Nerekomenduoju ir skatinu apsipirkineti kitur. Nei pagarbos sau nei klientui.
Atsakyti
2020.05 mėn.pirktas bekontaktis infraraudonųjų spindulių termometras. Jo rodmenys nekėlė abejonių, kol nesusidūrėm su karščiuojančiais pacientais- esant 39-40 laipsnių, jo rodmenys nekilo aukščiau 37, 6 laipsnių celsijaus. Covid-19 pandemijos metu tai suponuoja nedovanotinas klaidas.
Parduotuvė šiam gaminiui nustatė tik 6 mėnesių garantiją, nors gamyklinė vokiečių nurodyta 2 metai. Pagrįstai kyla mintis apie sukčiavimą, parduodant galimai brokuotą prekę, tikintis kad per sąlyginai trumpą laiką problema neišaiškės.
Prašant, kad techninio aptarnavimo meistrai įvertintų termometrą, atsakyta, kad jie nieko padaryti negalės.
Sunku patikėti tokiu socialiai neatsakingu elgesiu, ypač šiandieninės pandemijos metu!
Nusivylęs klientas
2020-12-30 15:22:40 IP 2e7r3rai
Atsakyti
Išsiuntėm kompiuterį garantiniam taisymui 12-08 (Ozo g. 25, Vilnius). Darbuotojai pažadėjo, kad bus sutaisyta per 14 darbo dienų. Gerai, laukiam. Ir taip dėl švenčių terminas ilgai užsitesė, bet va pagaliau atėjo 14 darbo diena - Gruodžio 30. Laukėm 4 savaites. Paskambinom, o jie sako, kad bus tik Sausio 7, nes trūksta detalės. Reikėjo ją gauti anksčiau! Turėjot ištisas KETURIAS SAVAITES. Kodėl reikia meluoti dėl termino? Esame labai nusivylę. Jeigu jums, skaitytojai, kažkas sugedo ir reikia remonto, labai rekomenduoju kreiptis kitur. Tragiška.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Ateities vartai
Adresas: Rožių g. 16, Bartonių k., LT-55310 Jonavos r.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; autokosmetika; higienos reikmenys; kosmetika, parfumerija; mažmeninė prekyba; naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; valymo priemonės.
Tarpininkaujame jau beveik 5 metus! Mes randame geriausias ir naujausias inovacijas ir padedame Jums jas įsigyti už prienamą kainą. Esame tarpininkai ir tarpininkaujame su stambiu inovacijų pardavėju rytuose, todėl Jums galime pasiūlyti ne tik prieinamą kainą ir suderintą pristatymą iki Jūsų durų, bet ir išskirtinį...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Consilium optimum
Fastlink | Internetas, televizija

Adresas: L. Giros g. 50, LT-06325 Vilnius.
Veiklos sritys: televizija ir radijas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Fastlink – sparčiai besiplečianti interneto, išmaniosios televizijos, vaizdo stebėjimo ir kitas inovatyvias IT paslaugas, PRIVATIEMS ir VERSLO klientams, teikianti bendrovė, kuri Lietuvos rinkoje veikia virš 20 metų. Fastlink yra pirmasis paslaugų tiekėjas Lietuvoje, siūlantis savo klientams 4K (ULTRA HD) išmaniąją...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos geležinkeliai: spręsti Nemuno taršos problemą Kaune turi visi sklypų savininkai
Lietuvos geležinkeliai: spręsti Nemuno taršos problemą Kaune turi visi sklypų savininkai 06-16 20:42
Aplinkosaugininkams raginant Kauno savivaldybę skelbti ekstremaliąją situaciją dėl teršalų, patenkančių į Nemuno upę iš gretimų teritorijų, "Lietuvos geležinkeliai" sako, kad problemą turi spręsti...
Vyriausybė siūlo gerinti finansavimo šaltinių prieinamumą verslui
Vyriausybė siūlo gerinti finansavimo šaltinių prieinamumą verslui 06-16 20:16
Vyriausybė siūlo suteikti teisę nacionalinėms plėtros įstaigoms, kurioms priklauso ir "Investicijų ir verslo garantijos" ("Invega"), pasiekti daugiau duomenų apie potencialių skolininkų...
Partnerystės įstatymą parėmęs "valstietis" T. Tomilinas šalinamas iš partinių postų
Partnerystės įstatymą parėmęs "valstietis" T. Tomilinas šalinamas iš partinių postų 06-16 19:13
Opozicinė Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS) imasi šalinti parlamentarą Tomą Tomiliną iš partinių postų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Goodyear 18,97 +3,77%
Exxon Mobil 64,33 +3,64%
Humana 424,66 +2,30%
Chevron 110,30 +2,16%
Adobe Systems 548,46 -1,52%
Citigroup 73,82 -1,78%
Macy's 18,44 -1,86%
Nokia 5,29 -2,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,48 +6,00%
Cukrus 0,71 +2,90%
Ryžiai 493,00 -0,40%
Varis 10161,97 +8,98%
Nafta 70,88 -0,04%
Auksas 1850,26 +5,13%
Kava 4,11 +10,48%
Dujos (JAV) 2,89 +10,31%