VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Topo grupė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Topo grupė

Atsiliepimai apie Topo grupė, UAB

TOPO CENTRAS

Parašyk savo nuomonę apie Topo grupė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pirkome virdulį (Virdulys PHILIPS HD9351/91) ir likome nepatenkinti. Virdulys veikia labai labai jau garsiai. Kadangi atsiliepimo ar prekės įvertinimo palikti prie būtent nurodyto gaminio nėra galima, tai tenka rašyti čia. Norėtusi turėti informatyvesni ir kokybiškesni tinklalapį, orientuotą į klientus, o ne į pečiais gūžčiojančius darbuotojus.
Atsakyti
Noriu padėkoti konsultantei Oksanai, dirbančiai Radvilikyje ir visai komandai, kuri puikiai išmano savo darbą. Jie suteikė išsamią informaciją renkantis prekes, maloniai aptarnavo ir padėjo išsirinkti geras prekes.
Atsakyti
Aurelijus 2019-02-27 21:05:18
Lapkričio 17 dieną į Topo centrą Ukmergės gatvėje Vilniuje atnešiau droną DJI Mavic pro Fly more combo nupirktą 2018-08-11 taisymui. Po mėnesio gražino tvirtindami, jog viskas veikia. Tik įjungus paaiškėjo, kad niekas nepasikeitė, o situacija tik pablogėjo. Gražinome atgal į parduotuvę su prašymu gražinti pinigus. Bet jokio atsakymo negavome. Praėjus dar 40 dienų po pakartotino pridavimo parašėme pakartotiną prašymą parduotuvės vadovui. Į šį dokumentą pagal įstatymą turi atsakyti per 14 darbo dienų. Atsakė po 16 ir tai po 10 skambučių į parduotuvę. Tačiau atsakymas parašytas labai šališkai visa kaltė suversta mums, atsisakyta taisyti droną. Su mumis bendravo Lucija Radulevič kuri buvo nelabai maloni, ypač paskutinio pokalbio metu, vis tvirtino, jog čia ne jos kaltė. Parduotuvės atžvilgiu tai yra nepriimtina. Praėjo visos šventės, žiema, o filmuoti negalėjau. Visada pirkdavome tik šioje parduotuvėje ir jokių problemų neturėjom. Drono taip ir neatgavau. O parduotuvė visai nustojo bendrauti. Labai nemalonu, kad turime kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių tarnybą. Labai norėtųsi, kad jūs nedarytumėt tokių klaidų ir pavyktų šią problemą išspręsti kuo skubiau.
Visus patvirtinančius dokumentus galiu atsiųsti el. paštu.
Sveiki Aurelijau,
Dėkojame už tai, kad pasidalinote savo patirtimi! Jei dar aktualus problemos dėl drono DJI Mavic pro Fly sprendimas, parašykite mums el.paštu: mumsrupi@topocentras.lt.
Atsakyti
Lapkričio 17 dieną į Topo centrą Ukmergės gatvėje Vilniuje atnešiau droną DJI Mavic pro Fly more combo nupirktą 2018-08-11 taisymui. Po mėnesio gražino tvirtindami, jog viskas veikia. Tik įjungus paaiškėjo, kad niekas nepasikeitė, o situacija tik pablogėjo. Gražinome atgal į parduotuvę su prašymu gražinti pinigus. Bet jokio atsakymo negavome. Praėjus dar 40 dienų po pakartotino pridavimo parašėme pakartotiną prašymą parduotuvės vadovui. Į šį dokumentą pagal įstatymą turi atsakyti per 14 darbo dienų. Atsakė po 16 ir tai po 10 skambučių į parduotuvę. Tačiau atsakymas parašytas labai šališkai visa kaltė suversta mums, atsisakyta taisyti droną. Su mumis bendravo Lucija Radulevič kuri buvo nelabai maloni, ypač paskutinio pokalbio metu, vis tvirtino, jog čia ne jos kaltė. Parduotuvės atžvilgiu tai yra nepriimtina. Praėjo visos šventės, žiema, o filmuoti negalėjau. Visada pirkdavome tik šioje parduotuvėje ir jokių problemų neturėjom. Drono taip ir neatgavau. O parduotuvė visai nustojo bendrauti. Labai nemalonu, kad turime kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių tarnybą. Labai norėtųsi, kad jūs nedarytumėt tokių klaidų ir pavyktų šią problemą išspręsti kuo skubiau.
Visus patvirtinančius dokumentus galiu atsiųsti el. paštu.
Atsakyti
nauris survila 2019-02-25 18:53:19
laba diena, dar karta kreipiuosi, ieskodamas atsakymo ir teisingumo.2018m.lapkricio men.23d. Raseiniu m. Topo Centro parduotuveje pirkau nesiojama kompiuteri Asus 541NA.Demesi patrauke.kad kompiuteris buvo su SSD kietuoju disku ir ta diena dar buvo taikoma nuolaida Asus kompiuteriams.Parduotuves konsultantas patvirtino, kad tai isties geras kompiuteris uz gera kaina.Isigijau pagal nuomos sutarti NR.2018TC27S00783.Kita diena kompiuteris sugedo.Atveziau i parduotuve ir parasiau prasyma, kad man pakeistu i kita toki pati kompiuteri, kadangi nenorejau jog mano naujas kompiuteris butu taisytas ar taisomas.Po keletos dienu man ji pakeite.Po dvieju savaiciu jis vel sugedo.Tada jau veze i Kauna taisyti.Po savaites sutaise ir grazino.Naudojausi kelis menesius, kol nupirkau dar viena kompiuteri su SSD disku.Tada ir pastebejau, kad ankstesnis kompiuteris labai letas.Suzinojau kaip patikrinti jo parametrus ir pamaciau, kad jame idiegtas paprastas HDD kietasis diskas.Nuveziau atgalios i parduotuve, palikau kompiuteri ir prasyma, kad issiaiskintu sia padeti ir atstatytu tokius parametrus, su kuriais ir pirkau kompiuteri.Prasyma prieme ir pasirase parduotuves konsultante Vilma Pociene.Po keliu dienu sulaukiau skambucio is parduotuves vadovo ir jis be kompromisu aiskino, kad as neteisus.Po tokio pokalbio, nuvykau i parduotuve ir parasiau prasyma, kad atsisakau sios prekes, nes esu apgautas Raseiniu Topo centro parduotuves aptarnaujancio personalo.Si syki prasyma prieme taciau jokio paraso po mano prasymu nepadejo.Noriu uzbaigti sia nemalonia situacija ir labai gaila kad sioje parduotuveje klientu rupinasi tik kol jis iseis pro duris su preke.Drystu suabejoti sios parduotuves vadovo kompetencija.Esu atviras pokalbiui ir su visa pagarba.
Sveiki Nauri Survila,
Dėkojame už tai, kad pasidalinote savo patirtimi! Jei dar aktualus problemos dėl kompiuterio parametrų neatitikimo sprendimas, parašykite mumsrupi@topocentras.lt
Atsakyti
laba diena, dar karta kreipiuosi, ieskodamas atsakymo ir teisingumo.2018m.lapkricio men.23d. Raseiniu m. Topo Centro parduotuveje pirkau nesiojama kompiuteri Asus 541NA.Demesi patrauke.kad kompiuteris buvo su SSD kietuoju disku ir ta diena dar buvo taikoma nuolaida Asus kompiuteriams.Parduotuves konsultantas patvirtino, kad tai isties geras kompiuteris uz gera kaina.Isigijau pagal nuomos sutarti NR.2018TC27S00783.Kita diena kompiuteris sugedo.Atveziau i parduotuve ir parasiau prasyma, kad man pakeistu i kita toki pati kompiuteri, kadangi nenorejau jog mano naujas kompiuteris butu taisytas ar taisomas.Po keletos dienu man ji pakeite.Po dvieju savaiciu jis vel sugedo.Tada jau veze i Kauna taisyti.Po savaites sutaise ir grazino.Naudojausi kelis menesius, kol nupirkau dar viena kompiuteri su SSD disku.Tada ir pastebejau, kad ankstesnis kompiuteris labai letas.Suzinojau kaip patikrinti jo parametrus ir pamaciau, kad jame idiegtas paprastas HDD kietasis diskas.Nuveziau atgalios i parduotuve, palikau kompiuteri ir prasyma, kad issiaiskintu sia padeti ir atstatytu tokius parametrus, su kuriais ir pirkau kompiuteri.Prasyma prieme ir pasirase parduotuves konsultante Vilma Pociene.Po keliu dienu sulaukiau skambucio is parduotuves vadovo ir jis be kompromisu aiskino, kad as neteisus.Po tokio pokalbio, nuvykau i parduotuve ir parasiau prasyma, kad atsisakau sios prekes, nes esu apgautas Raseiniu Topo centro parduotuves aptarnaujancio personalo.Si syki prasyma prieme taciau jokio paraso po mano prasymu nepadejo.Noriu uzbaigti sia nemalonia situacija ir labai gaila kad sioje parduotuveje klientu rupinasi tik kol jis iseis pro duris su preke.Drystu suabejoti sios parduotuves vadovo kompetencija.Esu atviras pokalbiui ir su visa pagarba.
Atsakyti
Aistė 2019-01-18 13:26:02
2019 01 07 atvykau į Ukmergės gatvėje esantį TOPO centrą atsiimti savo užsakymo - dviejų termosų. Ketinau panaudoti TOPO centro kortelėje sukauptus taškus, jų turėjo užtekti padengti 99% pirkinio vertės - dieną prieš tai tikrinau savitarnoje, turėjau 4100 (su uodegyte).

Kas iš to išėjo: užsakymas atėjo be jokių pakuočių, panašu, kad tiesiai iš kažkurios parduotuvės ekspozicijos. Termosai, nors ir sveiki, bet nelabai švarūs. Darbuotoja prekių atsiėmimo skyriuje už mano pirkinį taškus nuskaičiavo du kartus: pirmą kartą 3662, bet pasakė, kad kažkur ne ten pažiūrėjo, kažką padarė ne taip, ir reikia iš naujo. Kadangi kvitas neišlindo, darbuotojos teigimu, taškų man nuskaičiuoti neturėjo (bet, kaip paaiškėjo grįžus namo ir patikrinus per savitarną, nuskaičiavo). Antrą kartą bandant panaudoti taškus jų nuskaičiuot pavyko 500 (daugiau, kaip suprantate, tiesiog nebuvo).

Kitaip tariant, aš sumokėjau du kartus: pirmą kartą visą sumą taškais, antrą kartą - dalį taškais, dalį - grynaisiais. Tiems, kas nežino: 500 taškų = 3 eurai.

Buvo paskambinta pirkimo kvite nurodytu telefonu - ten pasakė, kad reikia jungtis per savitarną, pateikti prašymą dėl dingusių PINS taškų. Aš taip ir padariau: pateikiau visą reikiamą informaciją, nupasakojau, kas ir kaip, paprašiau grąžinti taškus už pirmą kartą, prisegiau savitarnos puslapio, kur matyti, kad nuskaičiuota du kartus, screenshotą, kvito foto. Gavau atsakymą, kad mano prašymas atmestas. Bet: šiandien patikrinau, man vis dėlto grąžino 500 taškų, nors aš prašiau 3662.

Klausimai: nejaugi buvo taip sunku patikrinti video kamerų įrašus ir įsitikinti, kad be tų termosų daugiau nieko nepirkau? Kodėl ne dėl mano, o dėl darbuotojos neapsižiūrėjimo man turi nuplaukti likę 3162 taškai? Kas garantuos, kad kitą kartą (jeigu čia iš viso dar kada sugrįšiu) bandant atsiskaityti taškais man vėl neteks mokėti du kartus?
Sveiki Aiste,
Dėkojame už tai, kad pasidalinote savo patirtimi! Jei dar aktualus problemos klausimas dėl neteisingai nuskaičiuotų PINS taškų, parašykite mumsrupi@topocentras.lt.
Atsakyti
Klaipėdos TOPO CENTRE dirbantu Jūratė Talmantaitė superinė konsuktantė nuoširdi maloni žinanti apie prekę daug, suinteresuota pirkėju, paslaugi operatyvi, už tokį aptarnavimą sugryšim vėl.Maloni suinteresuota buvo ir šaldytuvų skyriuje dirbusi konsultantė 2019.02.16 d. Ačiū
Atsakyti
Noriu padėkoti klientų aptarnavimo adminstratorei Vaidai už malonų bendravimą bei pagalbą spredžiant garantinio aptarnavimo klausimus. Pinigus už sugedusią prekę grąžino tą pačią dieną!
Atsakyti
Turėtumėt keisti savo kurjerius, kurie veža jūsų pekes. Užsisakai užnešimo paslaugą, o vežėjai atsisako.nešti i antrą aukštą, motyvuodami, kad neša tik į pirmą aukštą. Į pirmą aukštą manau ir patys sugebam užsinešt. Nesutikau mokėt už tą paslaugą tai išvažiavo su visu šaldytuvu.Gerai bent kad nebuvau iš karto sumokėjusi.
Atsakyti
Pirkau telefona, pasiulė papildoma draudima nuo suduzimo, sunaikinimo+35 eurai.Po pusmečio sudauziau ekrana, teko priduot telefona i MTTC, po triju dienu sms pranešė kad remontuoskai sumokesiu dar 25 eurus. Pervedziau ir ramuma po savaites mttc puslapi vienos bukos informacijos kurios klijentui maziausia rupi, bet tik ne data kada remonto pabaiga. Dar po savaites info kad po menesio jie gaus ekrana, pradejau skambinetis mttc atsake kad jie tvarkyt gali ir du menesius nes ju tokia sutartis su topo centru, topo centras vel aiškina kad ju salygos iki 44 dienu mano sutarti nurodyta. Bet parduodant neinformuoja klijentu kad tave laisvai gali palikti be ryšio beveik 2 menesiams. Tai norejau labai padekoti topo centrui uz aptarnavima ir visa kita telefonas kainavo 165 e sumokejau +35e +25e ir sedziu su senu kas para kraunamu telefonu. TOBULA kaip 21 amzius pasauli, bet LIETUVOJ turbut tik 19 amzelis dar
Atsakyti
Nauja išklotinė rodo, kad atgavau tik 500 taškų iš 3662. Tai niekaip neišskirta, bet galite palyginti su ankstesne išklotine komentaru žemiau.

Net jeigu ši suma ir nėra labai didelė (lyginant su kokiu kompiuteriu ar kita brangesne preke), vis tiek apmaudu, kad neatgaunu to, kas man priklauso.
Atsakyti
2019 01 07 atvykau į Ukmergės gatvėje esantį TOPO centrą atsiimti savo užsakymo - dviejų termosų. Ketinau panaudoti TOPO centro kortelėje sukauptus taškus, jų turėjo užtekti padengti 99% pirkinio vertės - dieną prieš tai tikrinau savitarnoje, turėjau 4100 (su uodegyte).

Kas iš to išėjo: užsakymas atėjo be jokių pakuočių, panašu, kad tiesiai iš kažkurios parduotuvės ekspozicijos. Termosai, nors ir sveiki, bet nelabai švarūs. Darbuotoja prekių atsiėmimo skyriuje už mano pirkinį taškus nuskaičiavo du kartus: pirmą kartą 3662, bet pasakė, kad kažkur ne ten pažiūrėjo, kažką padarė ne taip, ir reikia iš naujo. Kadangi kvitas neišlindo, darbuotojos teigimu, taškų man nuskaičiuoti neturėjo (bet, kaip paaiškėjo grįžus namo ir patikrinus per savitarną, nuskaičiavo). Antrą kartą bandant panaudoti taškus jų nuskaičiuot pavyko 500 (daugiau, kaip suprantate, tiesiog nebuvo).

Kitaip tariant, aš sumokėjau du kartus: pirmą kartą visą sumą taškais, antrą kartą - dalį taškais, dalį - grynaisiais. Tiems, kas nežino: 500 taškų = 3 eurai.

Buvo paskambinta pirkimo kvite nurodytu telefonu - ten pasakė, kad reikia jungtis per savitarną, pateikti prašymą dėl dingusių PINS taškų. Aš taip ir padariau: pateikiau visą reikiamą informaciją, nupasakojau, kas ir kaip, paprašiau grąžinti taškus už pirmą kartą, prisegiau savitarnos puslapio, kur matyti, kad nuskaičiuota du kartus, screenshotą, kvito foto. Gavau atsakymą, kad mano prašymas atmestas. Bet: šiandien patikrinau, man vis dėlto grąžino 500 taškų, nors aš prašiau 3662.

Klausimai: nejaugi buvo taip sunku patikrinti video kamerų įrašus ir įsitikinti, kad be tų termosų daugiau nieko nepirkau? Kodėl ne dėl mano, o dėl darbuotojos neapsižiūrėjimo man turi nuplaukti likę 3162 taškai? Kas garantuos, kad kitą kartą (jeigu čia iš viso dar kada sugrįšiu) bandant atsiskaityti taškais man vėl neteks mokėti du kartus?
Atsakyti
Užsisakiau kamera iš jų lumix fz82 ir ka aš žinau kiek laukiau jau kita įmonė spėjo pristatyti kita siuntini, bet va pagaliau sulaukus atsakymo iš jų iš vis parašė šitai https://gyazo.com/a1d112573577dad7138084e7143a8821 ta prasme wtf? Daugiau iš čia tikrai nieko neimsiu. Tai gal bent jau pristatykit normalu siuntini ten kur užsisakiau?
Atsakyti
Rolandas 2018-02-09 09:37:21
Nuo kada šaldytuvą pristato be dėžės? Tiesiog plėvelė ir putoplasts....
Nuo tada kai toksai buna gamyklinis ipakavimas :DD
Atsakyti
Niekada daugiau nepirkčiau iš internetinės parduotuvės. Įsigyjus naują Sony PS4 konsolę, atsiuntė jau naudotą (matosi iš paskyros, kuri buvo sukurta naudotas bent 3 mėn). O kas jei pirkau dovanų? Kaip jaustis žmogui, kuris gavo jau panaudotą daiktą.. O iš mano pusės mokėjau tikrao didelius pinigus. Su manimi susisiekė topo centro "administratorė" ir pasiūlė pakeisti.. Sakė, jog susisieks kelių dienų bėgyje. Praėjo jau pora sav. Ir nei žinios. Turbūt laukė kol praeis 14 dienų... Tikrai niekam nerekomenduoji šios įmonės. Ypač pirkti internetu, katė maiše, o pasirodo katė jau pagyvenusi... Nieko prastums..
Atsakyti
Sveiki, siandien pirkau plauku dziovintuva ir masazuokli. Puikiai isaiskino ir padejo issirinkti. VILNIAUS Ukmerges g. Topo Centre konsultante Liubove. Ačiū esu labai patenkintas.
Atsakyti
Pasibaisėjau popardaviminiu servisu. Daugiau jokių pirkimų iš Topo centro! Sugedus išmaniam laikrodžiui po 9 mėnesių naudojimo (120€), nunešiau į pardavusią laikrodį parduotuvę. Tris savaites nesulaukus jokio atsakymo, kreipiausi pati. Darbuotojai ilgai nerado pačio laikrodžio ir vėl apie savaitė užtruko skambinimai ir važiavimai į saloną, galiausiai gautas atsakymas, kad prekė netaisoma. Siaubas kokį šlamštą parduoda ir tokioms prekėms nesugeba suteikti serviso paslaugos. Antras variantas: nuneštas į pardavusią parduotuvę stringančios programinės telefonas, naudota apie metus, jau trečią savaitę negaunu jokios žinios. Kaip taip gali būti o dar ir Kainos neatitinka suteikiamos paslaugos kokybės: (
Atsakyti
Vasara buvau uzsisakes monitoriu atsiemimui parduotuveje (Ukmerges g. 240, Vilnius). Kita diena atejau uz ji susimoketi ir atsiimti, kai man ji atnese, pastebejau, kad pakuote jau buvo atidaryta ir buvo matomos zymes tarsi lipni juosta buvo perlipdyta antra karta. As pas kasininke paklausiau, kodel pakuote pazeista. I ka ji man atsake, kad ten kazka tikrino. Noriu priminti, kad preke buvau uzsisakes nauja (neekspozicine). Monitorius buvo su pilna komplektacija, nesubraizytas, be panaudojimo zymiu. Jis veikia nepriekaistingai iki siol, nesu pastebejes mirusiu pikseliu. Taciau nemalonu, kai turi sumoketi uz atidaryta preke kaip uz nauja. Zodziu, neuzsisakinekite internetu nieko is TOPO CENTRO, nes gali taip pat gautis kaip ir man. Likau labai nepatenkintas.
Iš asmeninės patirties
2018-11-16 14:39:15 IP 37.48.118.215
Atsakyti
Nesugeba tinkamai įvykdyti paprasčiausio internetinio užsakymo. Po apmokėjimo, pristatymo terminą pakeitė ilgesniu, tačiau prekė vis tiek nebuvo pristatyta. Teikė klaidinančią informaciją, tinkamai nesupažindino su pristatymo sąlygomis, neįteikė taisyklių, paskambinus kėlė ginčus, gaišino laiką. Problema ta, kad ir kitur ne ką geriau, bendrai paėmus, apsipirkimas lietuviškose parduotuvėse sukelia ne tik didelius nepatogumus, bet ir nemenką stresą. Toks įspūdis, kad Lietuvoj geriau nepirkti nieko!
Atsakyti
Tik nepirkite papildomų paslaugų, pvz. montavimas, tvirtinimas. Nes darbą atlieka nekokybiškai, nelaiku, neoperatyviai. Vėliau ieškant atsakingų asmenų, kam galima būtų pateikti pretenziją, tokių nerandama, maitina pažadais, kad "susisieks atsakingi asmenys", tačiau skambučių nesulaikiama, į pretenzijas nereaguojama, patiriama nemaža turtinė žala bei moralinė dėl negautų/apgautų lūkesčių. Žiaurus paslaugų servisas.
Atsakyti
Esu pasibaisėjusi Šiauliu akropolio Topo centro darbuotojais. Visiškai nesuinteresuoti parduoti prekę. Kompiuteriu pasirinkimas didelis, bet tie pigesni “tik bobutems, tokiu niekas neperka” tai kokio velnio pardavinėjat prekes kurios nEkrauna. Parašyta specifikacija mokslams, bet babutės nesimoko. Tai keista. Išjuokia klientus, kad neturint 600euru pirkti kompiuterį nesamonė. Siaubingas personalas.
Atsakyti
Atsidarius internetinės parduotuvės puslapi atsiranda langelis kad gaunat 5 eurų nuolaida įvedus pašto adresą rašo kad išsiuntė kodą bet joks kodas neateina. Mobilius telefonus Huawei su gf lizingu iki 24 mėn rašo kad parduoda be pabrangimo bet sąlygos ten nerealios kitur su pabrangimu duoda įsigyti o gf neduoda. Kaip visos reklamos tik akims dumti
Atsakyti
Laba diena, is internetines parduotuves uzsakiau preke kavos aparata, kur buvo nurodyta kad preke pristato per 1-3 darbo dienas. Aisku sis terminas neatitiko nurodyto internetineje parduotuveje. Nuvykus i parduotuve atsiimti prekes paaiskejo, kad aparatas gautas ne tokios spalvos koks buvo nurodytas uzsakyme ir el.parduotuveje. Parduotuves darbuotojai visiskai nesprende susidariusios problemos, o pasake kad anuliuos uzsakyma. Paskambinus telefonu informavo kad issiaiskins situacija ir skubiai paskambins, taciau jokio skambucio nesulaukiau. Rasiau el.laiska, taip pat jokio atsakymo nesulaukiau. Dar nesu susidurus su tokiu darbuotoju neatsakingumu ir nesiskaitymu. Aisku tik tiek kad su Topocentru daugiau jokiu reikalu neturesiu ir jokiu prekiu neuzsisakinesiu. Patariu ir jums rinktis kita pardaveja, nes galite pakliuti i tokia bjauria situacija. Beje, aparatas buvo perkamas dovanai, tai si situacija labai sugadino nuotaika.
Atsakyti
Laba diena, noriu paklausti, kodėl perkant internetinėje parduotuvėje ir atsiimant prekes iš nurodytos parduotuvės, rašoma, kad prekė bus per 1-3 dienas? 2018-09-18 mano buvo užsakyta prekė, užsakymo Nr.200277820. Aš kelis kartus skambinau į Topocentrą ir pradėjau ieškoti užsakytos prekės ir 21 d. vakare gavau atsakymą, kad prekė turėtų būti pristayta į parduotuvę 2018-08-26, tai jau išeina 8- a diena. Kam tada reklamuotis, kad prekės pristatomos per 1-3 dienas, o jei laukiat prekės iš Kinijos tai taip reiktų ir rašyt, kad per kelias savaites ar mėnesius prekė bus pristatyta...
Norėčiau sulaukti atsakymą.
Atsakyti
Esu pirkęs nemažai prekių iš Topocentro ir jis man atrodė kaip patikimas pardavėjas. Deja paskutinis pirkinys apkarto, nes, kaip paaiškėjo nėra naujas iš sandėlio, o iš ekspozicijos. Taip, buvau informuotas, kad šiuo metu parduotuvėje yra tik ekspozicinę prekė, todėl sutikau palaukti porą dienų kol atkeliaus nauja prekė iš kito miesto parduotuvės. Parvykus namo teko nusivilti, nes kai kurie dalykai aiškiai bylojo, kad prekė buvo surinkta ir greičiausiai naudojama.
Žinau, kad nieko neįrodysiu, nes atrodo viskas veikia kaip tūri būti, tačiau sumokant beveik 1000 eurų norisi įsigyti naują daiktą. Norėtųsi palinkėti Topocentrui neapgaudinėti savo klientų ir labiau stengtis išlaikyti savo gerą vardą.
Atsakyti
Jonavos Topo centre dirba geras kolektyvas.Kiek teko pirkti visada sulaukdavau malonaus bendravimo.Ir labai gražios pardavejos.
Atsakyti
užsakiau internetu tiesiog kelias smulkmenas, kurias turėjo atsiimti kitas žmogus prekybos centre. 3 kartus klausiau el.paštu (info@topocentras.lt) kokią informaciją reikia pateikti, kad atsiimtų tas žmogus ir kantriai rašinėjau kelias dienas nors Topocentro automatiniam atsakyme rašoma, kad į paklausimą atsakoma per 2 val. iki 18 val.. Kai netekus kantrybės parašiau, kad klausiu jau trečią kartą savaitės bėgyje, tada gavau pagaliau vieną atsakymą, o kitą dieną kitą atsakymą į tą patį klausimą. Atsakymai buvo labai mandagūs, išsamūs - be priekaištų. Deja, negavau jokios informacijos ir apie gautas prekes per tas minimas 1-3d. pasirinktame prekybos centre nei sms, nei el.paštu nors parduotuvė vėlgi raštiškai viešai tikina, kad informuoja apie gavimą. Visa teikiama informacija internete yra vienas MELAS ir niekam tikę vadovai, organizuojantys darbą....
Atsakyti
SIAUBINGA!!!!!
Užsisakiau internetu Topocentre telefona, gan brangu, atvykau atsiimti ir buvau šokiruotas.
Matau atneša telefoną, jau iškart krito į akis tai, kad dežute neturi jokios plevelės, tiesiog popierinė dėžute nei jokia plavele neiviniota, nei jokiu apsauginiu lipduku kurie būna ant nauju dežučiu.
Paklausiau, kodėl telefono dėžute jau atodaryta, gal telefonas iš ekspozicijos? nes tokio iškarto sakiau, kad nenoriu.
Bet pardavėjai patikino, kad telefonas naujas, o kodėl dėžutė jau atidaryta ''nežino''. tada prieš mokant nusprendžiau apžiurėti telefona, nes dėžute taip ar taip jau pradaryta. Išemu telefona iš dėžės ir matau jau panaudota telefona, pleveliu nei ant ekrano nei ant nugarėlės nėra, ekranas visas nučiupinėtas pirštais.... Net nepasivargino išvalyti telefono po to kai naudotasi buvo. Tai žinoma tokio telefono atsisakiau. Darbuotojai įjungė rėžima NIEKO NEZINAU JIS NAUJAS, GAL KAZKAS ATIDARE PAZIURETI ir net nesiteike nei atsiprasyti ar pasiulyti uzsakyti kita, tiesiog nusimuilino ir viskas....
Taip, kad būkite atidus prieš priimdami prekes net iš tokiu dideliu parduotuviu kaip Topo centras... Nes laisvai gali ibrukti arba kazkieno grazinta telefona del kokio defekto arba jau darbuotoju pamaigyta telefona...
Atsakyti
Vienareikšmiškai - tragedija. Dvi savaites nesugeba pakeisti nekokybiško ŠALDYTUVO... ne siurblio, ne virdulio o ŠALDYTUVO... vis tai antradienį tai penktadienį tai vėl antradienį. Veiksmas vilniuje kai patys sako kad už 4km esančioje parduotuvėje toks šaldytuvas yra ir galėtų būti atvežtas.
Atsakyti
Arturas 2017-09-27 09:51:38
Pirkau is topo centro internetu vaisiu dziovintuva, ijungus prietaisa predejo kaisti, bet ventiliatorius nesisuko. Priezastis viduje metalines prilaikancios ventiliatoriu dalys sulankstytos o plasmase islauzyta. Nunesus i topo centro grupes parduotuve Mazeikiuose man pareiske, kad preke as neteisingai ispakavau ju manymu isverciau is dezes ir iskraciau is maiso. Isvada tokia kad dar tebegyvename tarybu lietuvoje nusipirkai ir turekis.
ko tu stebies... jei uzsisakei preke internetu tai gavai is ekpozicijos nuciupineta visu.
NEPIRKITE is ju nieko yra kitu pardaveju keliais eurais pigiau ir prekes ne is ekpozicijos o is sandelio!
Nesitikejau ir as tokios nesamones, bet pasirodo yra pas juos sitaip
Atsakyti
Laba diena, labai nusivyliau aptarnavimu Žirmūnų TOPO centre.Išsirinkau prekę ir norėjau konsultanto konsultacijos.Konsultantas smagiai plepėjo su pažįstama mergina apie gartraukius, visiškai nekreipdamas dėmesio, kad prie jo skyriaus laukia pirkėjai.Neiškentusi paklausiau ar jis atsakingas už šį skyrių, tai jis pasakė, kad prieis.Taip pralaukiau apie pusvalandį, bet niekas net nesiruošė prieiti.Dar vieni pirkėjai atėjo, stovėjom, laukėm.Laimei atėjo visai iš kito skyriaus mergaitė ir padėjo nusipirkti prekę.Tie žmonės, kurie laukė kartu, išėjo nesulaukę konsultanto.Nejaugi, įmonės tikslas yra kuo mažiau parduoti ar neparduoti visai.Dar tokio aptarnavimo nemačiau.Liūdna...Veiksmas vyko, tiksliau nevyko, elektros prekėse prie smulkintuvų šiandien 17:30.
Atsakyti
Ten kažką pirkt lygu negerbt savęs. Aptarnavimas žemiausio lygio. Garantinis netaikomas ir dar akis varto. Kaimiečiai jobani su savo kinietiškom prekėm.
Atsakyti
laba diena. Šiandien turėjau labai nemalonų įvykį jūsų parduotuvėje esančioje Marijampolėje Kudirko g. 3. Prieš kurį laiką įsigijau išmanųjį laikrodį MyKronoz (tikslios dienos pasakyti negaliu, nes jis buvo nekokybškas teko gražinti, todėl garantinis liko parduotuvėje.) Kadangi laikrodį reikėjo kasdien krauti ir netgi neidavo įjungti kreipiausi į parduotuvę. Buvo pripažinta, kad laikrodis nekokybiškas ir pakeistas nauju tos pačios firmos laikrodžiu. naujasis laikrodis normaliai tarnavo kelias dienas ir vėl prasidėjo ta pati problema, jį turėjau krauti kasdien. Po dienos jis tiesiog išsijungdavo, nors nebuvo net susietas su telefonu, kad taip greit neišsikrautų. Kadangi kaip supratau turėdama šiuos laikrodžius atmintyje duomenys neišlieka (o gal tik man taip nepasisekė) turėdavau kasdien suvesti duomenis, nes nei valandų nei žingsnių teisingai nerodo. Vėl atvykau į parduotuvę, vėl priėmė patikrinimui. Po maždaug dviejų savaičių kreipiausi į parduotuvę, gavau atsakymą prekė kokybiška, o už DIAGNOSTIKĄ IR TRANSPORTO IŠLAIDAS TURIU SUMOKĖTI 10€. Komentuoti net nėra ką, gal galite man jūs paaiškinti kas čia per naujovė? Labai noriu atsiimti pinigus, planavau juos atgavusi nusipirkti brangesnį laikrodį, bet dabar abejoju ar verta jūsų tinkle tai daryti.
Viskas labai blogai
2018-05-14 13:28:05 IP 5.2.77.146
Atsakyti
Internetu užsakytos prekės, kur pas kitus pardavėjus tos pačios prekės pristatomos per pora dienų, pas šituos pristatymas užtrunka savaitėmis. Info linijos paskirtis neaiški, ten skambinti nėra jokios prasmės. Taip pat aiškios informacijos negausite ir pačioje parduotuvėje. Dar suprasčiau, jei pirkčiau kokiame nors „baite“ ar „teche“, kur darbuotojai imami tiesiog iš gatvės, bet čia tai tikrai tokio prasto lygio nesitikėjau. Pirkti šitoje parduotuvėje nerekomenduoju, nebent norite savaitėms įšaldyti savo pinigus, tuščiai skambinėti ieškant informacijos ir gaišti savo laiką rašant skundus.
Atsakyti
Sveiki,
Topo centras ("Profosionalus poziuris...") atsisake atiduoti internetu uzsakyta preke uz dovanu kuponus, damokant grynaisiais 69 eur nes turejau 3 dovanu kuponus. Todel pageidauju, kad grazintumete pinigus uz dovanu kuponus, kol dar nesibaige ju galiojimas ir tokia preke nusipirksiu pas kita pardaveja.
Laukiu atsakymo, kur galiu atsiimti pinigus
Atsakyti
Laba diena,
Topo centras- Panevėžys išgelbėjo Gimtadienį.
Norime padėkoti Topo centro vadovams, kad turite profesionalius specialistus ir puikius darbuotojus.
Vakar nuo didelio srauto telefoninių skambučių ar skubos vienu momentu dingo Iphone aktyvumo funkcijos, nebeleido nei išjungti telefono, nei atsiliepti, nors matėsi įeinančių skambučių rodmenys. Visų draugų pastangos suprasti garsinius nurodymus ar pasikliauti "maigymo" praktika nuėjo veltui. Na prakeikimas. Mintis kilo paskambinti į Topo centro parduotuvę Panevėžyje. Konsultaciją pravedė specialistas p. Jonas. Konkretūs klausimai, logiški paaiškinimai, ramus tonas ir keli bandymai nuotoliniu būdu padaryti tikslinius žingsnius, ir Gimtadienis išgelbėtas....Dėkojame p.Jonui ir visam Jūsų kolektyvui, kad turite išmanančius savo darbą ir mylinčius žmones TOPINIUS darbuotojus!!! Ačiū už sugrąžintą gimtadienio šventę!!!
Atsakyti
Nuo kada šaldytuvą pristato be dėžės? Tiesiog plėvelė ir putoplasts....
Atsakyti
Labai fainas kolektyvas, ypac Karolina Paskeviciene, superine darbuotoja nuosirdi ir atsakinga
Atsakyti
Labai geras kolektyvas, ypac Karolina Paskeviciene
Atsakyti
Prašau dar kartą grąžinkite pinigus pagal užsakymą T-200173573. Prekės negavau. Brokuota. Visa situacija žinoma Megos salone. Siustas el. Laiškas. Skambinta į informaciją. Dar vis jokių žinių nesulaukiau..
Atsakyti
Atvykau i Radviliskio kuris randasi gedimino 31b. topo centra atvezes pirktas koloneles tai ten tokia darbuotoja Oksana Zukauskiene buvo labai nepatenkinta jokio mandagumo koloneles su pykciais teko kad prijimtu.2 metai garantija atveziau po menesio nes kaskas nutiko nemanau kad cia blogai kaskas kad atnesiau kad tikrintu.pradejo siaustis darbotojai jai dirba toki darba tai tegul bendrauja maloniau ir pagarbiau.noreciau kad oksana atsiprasytu uz savo izuluma
Atsakyti
Laba diena, pirkau jūsų viename Topo centre Klaipėdoje prie Ysk, vaikams kalėdoms dovanų, tai buvo racijos su žmogaus voro inicialais kurios kainavo beveik 20 Euru ir atskirai dar pirkau kronas už 10 Euru, norečiau paiškinimo, kaip jūs prisiimate tokia prekę prekiauti neįsitikinę kaip ji veikia, taip pat pirkome maža drona už 17 Euru, kurio valdymas neįmanomas, kaip sakant viso į balą išmetėm 37 Eurus. Lauksiu atsakymo, ačiū.
Atsakyti
Atsiimant elektro dantu sepetuka, darbuotojas Ignas buvo labai nepagarbus su manimi. Nepazinodamas manes, jis snekejo bei elgesi kaip su drauge, kas yra nepriimtina. Profesionalumo bei mokymu trukumas.
Atsakyti
Uzsakiau preke internetu Virualios realybes akinius. Sumokejau is anksto, kad butu kuo paprasciau atsiimti, plius greociau paruos uzsakyma, kai yra pavedimas. Dabar daugelis uzsakineja internetu.Ta pacia diena gavau informacija, kad preke paruosta atsiimti. Nuvykus atsiimti, buvo ne ta preke. Laukiau daugiau nei pusvalandi. Butu buve paprasciau vietoje susimoket ir atsiimti.. Pralaukus paaiskejo, kad prekes neturi. Kitose parduotuvese suluzusios.. Galiausiai pasiule grazinti pinigus. Nors man prekes reikejo cia ir dabar. Esme, kad nieko internetu neuzsakinekit is Topo centro. Arba negausit prekes arba suluze..
Virginija Baranauskienė
2017-12-15 07:59:08 IP 82.135.240.232
Atsakyti
Rokiškio Topo centre pirkau skalbimo mašiną SAMSUNG WF60F4EOWOW/LE, nesibaigus garantiniam laikui ji sugedo. Gedimą užregistravau Rokiškio TOPO centre 2017-12002, meistrų nesulaukiu. Kada galiu tikėtis, kad mašina bus sutvarkyta? Susisiekimo ir pokalbio nebuvo jokio. Tai gal ta garantija nereiškia nieko?
Atsakyti
Gruodžio 11d. atėjau į Raseinių Topo centro parduotuvę atsiimti, užsakytų internetu prekių. Prie kasos buvo du konsultantai, bet pareiškė, kad prekių atiduoti negali, nes jų kolegė pietauja. 14h.vėlyvi pietūs, pasiūlė ateiti po pusvalandžio, tada jau bus jų kolegė. Atrodo daugiau neturiu ką veikti, tik po parduotuves vaikščioti. Manau, kad tokio aptarnavimo neturėtų būti.....
Ingrida Galkauskiene
2017-11-17 11:26:28 IP 78.60.184.21
Atsakyti
Esu labai nusivylusi ir pasipiktinusi TOPO centro teikiama paslauga - skalbykles pajungimu. Meistra kvieciausi net tris kartus! Pirma karta meistras neva tai sirgo ir atvykti negalejo, taciau paskambinti ir apie tai mane informuoti nesugebejo. Kitus du kartus meistrai vel nepasirode, bet ir vel nepasivargino paskambinti. Kiekviena karta, paskambinus bendruoju telefonu yra sakoma, kad su jumis susisieks vadybininkas ar dar kazkas, bet jokios informacijos nesulaukiau. Beje, uz paslauga buvo sumoketa is karto tik isigijus skalbykle. Tiesiog ''nuostabus" klientu aptarnavimas!
Atsakyti
Ateini į topo centro parduotuvę, perki planšetę su dėklu už 320€, o prie kasos klausia - Jums maišelio reikės? Taip, žinoma reikės, negi įsikandę nešimės? Ir maišelis pas juos, elektroninių prekių parduotuvėje - MOKAMAS. Trumpai tariant supuvimo lygis didelis....
Atsakyti
Su vyru nusprendėme visiškai nebepirkti jokios produkcijos iš TOPO grupės parduotuvių tinklo, įskaitant ir Euronics. Įsigijome virdulį internetu su 24 mėn. garantija. Nebedegė lemputė virduliui įjungus, pardavėjas - konsultantas paaiškino, kad čia ne mechaninis gedimas, todėl jo netaisysime. Neužilgo sulūžo dangtelis ir pradėjo striginėti jį įjungus. Pardavėjas - konsultantas pasakė, kad čia mechaninis gedimas, tai jo netaisysime, nes galėjo atsirasti jį numetus. Šis atvejis puikiai parodo, kad šios parduotuvės tinklas visiškai negerbia klientų ir tiesiogiai tyčiojasi iš jų. Nesuvokiama, kaip parduotuvė suteikia fiktyvią 24 mėn. garantiją, kurios visiškai nėra. Dėl garantinių salygų neturėjome problemų Ermitažo, Senukų parduotuvėse, šio tinklo parduotuvės gerbia klientus ir vykdo savo įsipareigojimus.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
Lengvinamas pramogai skirtų laivų naudojimas
Lengvinamas pramogai skirtų laivų naudojimas 03-20 17:50
Pramogai skirtų vidaus vandens transporto priemonių naudojimas tampa paprastesnis, praneša Susisiekimo ministerija, kurios siūlymams trečiadienį pritarė Vyriausybė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 175,71 +4,00%
eBay 36,87 +1,65%
Humana 286,66 +1,59%
Ford 8,70 +1,52%
Manchester United 19,65 -1,01%
Keurig Dr Pepper 27,50 -1,19%
Walt Disney 110,00 -2,76%
Avon 2,87 -3,69%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 +1,79%
Sidabras 15,82 +1,28%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Auksas 1320,07 +2,19%
Nafta 59,09 +0,97%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Varis 6300,49 +6,08%
Dyzelis 1,96 +5,95%