VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Topo grupė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Topo grupė

Atsiliepimai apie Topo grupė, UAB

TOPO CENTRAS

Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Topo grupė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai nusivylusi topo centro vidaus politika, kadangi nusipirkome dulkių siurblį šluota, šį įrenginį panaudojome trumpiau nei 2 savaites ir jis sugedo. Tikrai tikėjomės, kad jį mums pakeis nauju, tačiau jie teigė, jog daiktas turi būti nepanaudotas, bet juk tam pirkom jį, kad panaudoti. Taigi jis jau tvarkomas 3 savaites, taigi ilgiau nei juo naudojomės, taigi skambinau pasiteirauti, kiek mes dar lauksime savo daikto, tačiau naudos 0, nes jokio termino nėra, tai realiai neaišku, kada mes jį vėl naudosimės. Tai išties labai nusivyliau šia įmone. Keisčiausia, jog jie net nemėgina kažko daryti, jog kliantui būtų geriau... nors tikrai labai daug ką iš jų pirkome, visą buitinę techniką, garantinius visada prasitęsdavom iki 5 metų, bet po šio karto nežinau ar jais pasitikėsiu...
Atsakyti
2020-11-04 apsilankėme Vilniuje, Ukmergės g. esančioje TOPOCENTRO parduotuvėje. Išmaniojo laikrodžio pasirinkimo klausimais konsultavo pardavėjas Edvinas. Labai norime pasidžiaugti ir padėkoti, kad toks jaunas vaikinas maloniai, mandagiai ir profesionaliai atsakė į visus rūpimus klausimus, pateikė visą reikalingą informaciją ir kantriai padėjo apsispręsti renkantis prekę. Nuoširdžiai dėkojame.
Atsakyti
Kaunas savanoriu pr 255 paklausus del isperkamuosios nuomos nepasivargino net patikrint pasake neatitinku kriteriju kai paklausiau kokie kriterijai ir iskur zino kad neatitinku tiesiog pasiunte nahui viskas vyko siandien apie 10h ryto Kitoi gatves pusei hyper maximod
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai pagirti ir pasakyti, jau ne pirmą kartą tenka bendrauti su darbuotoju Vilmantu Paškevičiumi iš Ukmergės g.Topo centro Vilniuje. Visada su kantrybe ir rūpesčiu padės išsirinkti prekes. Ačiū labai!
Atsakyti
Topo Centras Akropolis Kaunas aptarnavimas tragiškas !!!! klausi apie prekę konsultanto tai informacijos ieško savo mob telefone (dar taip nebuvau mates) Užduodi daugiau klausimų tada pasimetą ir sako pakviesiu kitą konsultantą kuris labiau išmano, bet deja kitas suteikia ne ka daugiau informacijos ir pagužčioja pečiais. Aptarnavimu likau labai nusivyles.
Atsakyti
Apgauna ir primeluoja reklamuose, veliau nezino kaip issisukineti. Uzknisa tokie, jei neturit prekes taip ir rasykit - melagiai
Atsakyti
Situacija tokią, kad šiandien (2020.11.19) su broliu apie 13h nuvažiavome į AKROPOLĮ VLN, atsimti plančetes, kurį jau buvo apmokėta, tik reikėjo savo dokumenta parodyt ir atgaut plančete. Mes kaip ir visi stovėjome bendroj eilej kasoj buvo viena kasininke. Atėjo mūsų eilė ir ji tsg pasakė pasitraukt praleist žmonės. Tai ką mes ne žmonės? Mes eilei stovėjom tik esmė tame, mes tik su dokumentų atėjom atsiimt prekės. Bet ji pasakė pasitraukt. Čia kaip jai mūsų eilė atėjo ji dar grubiai kalba, ir sako nesinervot, ne žmogiškai, o su tokiu nepatenkintu veidu. Mes sakom mus taksi lauke ji pasakė nereikia su taksi važynėt, ji rimtai nenormali ar kaip?mes ir taip eilei apie 7/10min stovėjom mūsų eilė atėjo ji tiesiog pravare mus. Vėliau pakvietė kita kasininke ir priėjo prie mūsų. O anksčiau negalėjo. Na gerai tie bunie. Bet ji negalėjo pažiūrėt normaliai ar apmokėta yra prekė dar gynčiojosi, kad jį neapmokėtą yra.Reikėjo jai įrodynet. Na gerai nieko nesakiau. Bet kai viena kasininke be darbo buvo, ta žiauri nepatenkinta kasininke kuri pirma buvo, tai mus aptarnavo dar ir prie kito ėjo aptarnauti, kai kita laisva buvo. Norėjau pasakyt tegu kasininkes būna malonės ir tegu moka dirbt savo darbą, patį kasoj dirbus esu, bet ten jau virš visko.
Atsakyti
sveiki, 2018m.pirkome apple 8 telefoną Alytuje vardo nepamenu, tačiau pamenu kaip atrodė tuo metu saldi mandagi konsultantė, pasiūlė papildomą draudimą ir išvardino privalumus cituoju, , galėsite patys sudaužyti ar pervažiuoti jums išduos naują, [apie tai, kad reikės sumokėti 20 procentų jo vertės šiai dienai neinformavo], taip gražiai melavo, kad tokią galimybę praleisti atrodė būtų nuodėmė. Atsitiko taip, kad vis dėlto teko pasinaudoti garantiniu. Tuomet atvykus į Topo centrą nurodė garantinio numerį kuriuo reikia skambinti ir teks laukti laiškų, bet nei telefono ne nuotaikos neliko... Paskambinus buvome informuoti, kad teks prisimokėti nors miela konsultantė nepasakė tiksliau neinformavo, kad ne tik tokiu atveju reikės prisimokėti, bet, kad ir laukti teks ilgai... Negalėjau nesusilaikyti ir grįžome aiškintis kodėl buvome neinformuoti.... Paklausus kur vadybininkas ar vadovas jūsų atsakė nėra tokio wou galvoju tuomet tiesiai prie esmės pas tą pačią melagę, o ji žiūri į akis kaip gyvatė ir sako mes visuomet informuojame viską gėda turi pasakyti kiek nemalonumų tenka patirti vien dėl to, kad ji bet kokia kaina prastūmė žmogui draudimą. Kadangi niekada negrįšiu apsipirkti į Topo centą ir paraginsiu visus kitus neapsigauti juk Alytus toks mažas miestas ir geriausia antireklama iš lūpų į lūpas... Moralas visame tame, kad tokios nemalonios buvo ir taip gynėsi, kad melavo matėsi kad taip varto akis ne pirmą kartą....ir tikrai dar kreipsiuosi ir į vartotojų teises, nes už tokį apgavimą ir melavimą į akis negaliu tiesiog pamiršti.... Būkite kiti atsargus su jų tais tariamais draudimų pratesimais nes gausis, kad įsigysite tą patį daiktą du kartus.....ir liksite be telefono ilgai....
Atsakyti
Saugokit4s Topo centro apgavikų. Man pardavė dėvėtą indaplovę kaip už naują. Parsivežę pradėjome nešti žiūrim kad bėga vanduo iš žarnos. O pirkau naują internetu. Bandžiau dar aiškintis net nereaguoja.
Atsakyti
Noriu pasidalinti nusivylimu, kurį sukėlė užsakymo 400136200 atlikimas. Spalio 26 d. užsisakiau 3 kg. kavos. Du pakeliai po 1 kg. ir du pakeliai po 0, 5 kg. Tą pačią dieną su manimi susisiekė darbuotoja ir pasakė, kad nors man ir davė užsisakyti du 0, 5 kg. pakelius kavos JULIUS MEINL Grande Espresso Selezione, bet tokios kavos neturi ir pasiūlė kitokią kavą. Sutikau su tuo. Atrodė viską sutarėme ir viskas bus gerai, bet gavus siuntinį laukė nusivylimas, vieno iš tų pakelių galiojimas jau pasibaigęs prieš tris savaites 2020 10 05 ir turėjo būti nurašytas. Manau, kad apie tokį klientų apgaudinėjimą turėtų sužinoti daugiau žmonių, kad pagalvotų prieš pirkdami jūsų parduotuvėje
Atsakyti
Topo centro Ukmergės g. 240, Vilniuje aptarnaujantis personalas tiesiog tragiškas. Konsultantas Edvinas visiškai neišmano apie parduodamus produktus, bando prastumti draudimą pats nežinodamas kodėl, nes anot jo viskas vis tiek genda, tai pirk papildomą draudimą. Paprašiau anglies filtrų gartraukiui, sako nėra, penktadienį visi Topo centrai viską išpardavė, o po minutės atneša tuos filtrus... Nuvažiavus prie sandėlio atsiimti prekių, sandėlininkai bendrauja kaip mužikai, atrodo lyg būtų iš kalėjimo ką tik paleisti. Žodžiu, niekam nerekomenduoju šio Topo centro. Palyginus su Šiurės miestelio Topo centru tai kaip diena ir naktis. Ten konsultantė Inesa viską kruopščiai papsakojo, pakonsultavo ir tuo metu sudarė tikrai puikų įspūdį.
Atsakyti
Topo Centro parduotuvės Jonavos g. Kaune aptarnavimas tragiškas. Prieš mėnesį laiko, norėjau nusipirkti nešiojamą kompiuterį, konsultanto paprašius pagalbos išsirenkant, jos nesulaukiau. Tai nuvažiaviau į Megą ir tame pačiame Topo Centre konsultantas padėjo išsirinkti vieną iš trijų variantų, kuriuo esu begalo patenkinta.
Vakar vėl nuėjau į Jonavos g. esančią parduotuvę pirkti planšetinio kompiuterio, konsultantas dėliojo prekes šalia ir man pradėjus klausti informacijos, vangiai atsakė ir toliau dėliojo prekes, tuomet kitam konsultantui pasakiau, jog noriu pirkti SAMSUNG TAB A7 ir, jog imsiu dėklą. Konsultantas pradėjo siūlyti pirkti universalų dėklą, o perkant būtent to modelio planšetinį kompiuterį, kurį aš pirkau, padėta šalia lentelė skelbė, jog gauni dėklą dovanų. Ir man paklausus kaip dėl tos dovanos, konsultantas nepatenkintas pradėjo mygti. Visais būdais bandė įsiūlyti ekrano draudimą ir atsisakius likau nemaloniai apkaltinta, jog neperku tokios paslaugos. Reziumė iš parduotuvės išėjau su planšetiniu kompiuteriu be dėkliuko ir su sugadinta nuotaika!
Atsakyti
Noriu padėkoti TOPO centro, esančio Megoje, darbuotojui Ovidijui. Fantastiškas jaunuolis, viską išaiškino, labai gražiai bendrauja, kiek galėjo tiek padėjo, nors jam ir nepriklausė aiškintis, kur galiu susiremontuoti Fitbit Versa laikrodį (jau be garantijos).
Nors kiek pastebėjau, ten ir daugiau yra tokių paslaugių darbuotojų. TOPO valdžia turėtų atkreipti dėmesį į jų nepriekaištingą darbą.
Didelis ačiū
Atsakyti
Direktorius Topo centro Remigijus Štaras turbūt nežino, kas darosi jo firmoje, tai aš informuoju aptarnavimas tragiškas, darbuotojai išmokyti meluoti, klientams viskas šablonų, jei kas kaltas, dėl pristatymo tai pristatymo firmą dbd, jei dėl terminų pristatymo vėl kaltas Dbd.Pagal mano atvieji, kuri informuoju, kalti jūsų nekompetingi darbuotojai, 2020-10-20 dieną internetu užsakiau, iš jūsų firmos šaldytuvą 2020-10-21 diena gavau žinutę, kad prekę atiduota kurjerui Dbd, ir per 1-3 dienas bus pristatyta nurodytu adresų.Nesulaukus prekės 2020-10-24, paskambinau topo centra ir paklausau, kodėl nėra prekės buvau informuotas, kad pristatymo terminas 3-5 dienos, gerai 2020-10-26diena dar nesulaukiu, skambinu topo centrui gaunu informacija, kad prekę turi kurjeris ir kodėl jis Veliuona, mes nežinome, gerai 2020-10-28 dieną skambinu kurjerui Dbd ir sužinau kad prekės iš topo centro nurodytu užsakymo Nr.jie net neturi, nu fainas aptarnavimas, skambinu topo centrui ir klausu, tai kur mano prekę, jie sako pas kurjieri Dbd, kai informuoju kad, ką tik šnekiejau su kurjeru ir jis informavo mane, kad prekę neturi ir jei jūs netykit, galiu pateikti pokalbio įrašą, tada atsiranda tyla, ir klausu tai kodėl man kabynat makaronus, prašau duoti man kontaktą viršininko, atsakymas nėra tokios galimybės.fainas atsakymas, Ką galiu palinkėti direktorui, issikuopti mėšlą kolektyve, nes turbūt nežino ką daro jo kolektyvas, už jo akių.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU, kuo toliau nuo tokios įmones. Internetinejė parduotuveje parduodamos tik devetos arba kažkieno grąžintos ir taisytos prekės.AG servisas, kur remontuojamos topo centro prekes -katastrofa, jokios kompetencijos. Pinigų negrąžina ir prekės nekeičia, nes atitinka visus reikalavimus. Kreipsimes į vartotojų teises.
Atsakyti
Sveiki buvau siandien Mazeikiu euronic kur yra rimi tai likau nuvilta nepatenkinta ir be daigto kuri norejau nusipirkti nes konsultantas labai nemalonus ir taip jauu ne pirma karta kaip gali dirbti tokie darbuotojai....jaigu ne vienas jau is pazystamu skundesi daugiau nebeisiu i se parduotuve!!!
Atsakyti
Tikrai nepatarčiau pirkti Topo centre. Labai nerimta ir neatsakinga firma. E-parduotuvėje "UAB Topo centras" (Kaunas) nusipirkome AEG šaldytuvą su defektu, neveikė manualinė valdymo plokštė, tai yra tinkamos temperatūros šaldytuve nustatyti neįmanoma. Mėnesio laiko vyksta susirašinėjimai su parduotuvės atstovais, tačiau iki šiol šaldytuvas nepataisytas, į mūsų prašymus pakeisti nekokybišką prekę, niekas nereaguoja, pagalbos jokios, tik viena reklama.
Atsakyti
Tokia saraskinu komntora, kad net tie kur scamina bobutes daugiau sazines turi. Nusipirkom "draudima" uz 70 euru telefonui kuris kainavo 200 euru, telefonas duzo, paiskejo jog "draudimas" kompensuoja tik 60 proc. Praktiskai isejo jog tiesiog mano 70 euru "padejo i stiklaini" ir dabar grazins. Ta prasme jiem tas remontas kazkur 70 euru ir kainuos, praktiskai galejau tuos 70 euru pats i stalciu pasidet ir butu tas pats iseje.
Atsakyti
Nežinau kur tiksliai turėčiau perduoti pagyrimus, tačiau labai noriu pasidžiaugti, , Topo centras” darbuotoju iš Klaipėdos. Darbuotojas yra vardu Šarūnas Kaupas. Pirmas, iš daugelio sutiktų, darbuotojas iš šios įmonės, kuris taip stengiasi padėti ir atsakyti į klausimus, kurie net nėra visai susiję su jo darbu. Tai darbuotojas, kuriam tikrai rūpi klientai ir tai, jog jie būtų patenkinti. AČIŪ ir linkiu dar daugiau tokių nuostabių darbuotojų, kaip Šarūnas Kaupas!
Atsakyti
Prieš keletą dienų pirkau KitchenAid virtuvinį kombainą internetu, šiandien gavau ir teko labai nusivilti, nes prekė buvo ne nauja, ekspozicinė arba iš kitų grąžinimų.. Dubuo nučiupinėtas, apačia lyg apsioksidavusi, instrukcijos aplankstytos, o ir veikimo garsas kažkoks keistas.. Prie prekės aprašymo nebuvo niekur nei parašyta, nei pažymėta, kad prekė bus iš ekspozicijos ar pažeista ir tai yra nesąžininga, nes tokiu atveju tikrai nebūčiau pirkusi.. Gerai bent tiek, kad nuvežus atgal, padarė grąžinimą be jokių problemų. Ukmergės Topo centro konsultantas malonus ir aptarnavimas tikrai geras.
Atsakyti
Ukmergės topo centro konsultantas niekam tikes... Sugebejo pameluot kad preke nenaudota, o kai gryzom ir bandem prisijungt, pasirodo tas prietaisas naudotas ir dar net like seni kliento duomenis.... Geda!!!!
Atsakyti
Pirkau nešiojamą kompiuterį Acer, po poros mėnesių jis nebesikrovė, nunešus į garantinį paaiškėjo, kad sugedusi motininė plokštė. Prieš mėnesį, kompiuteris vėl sugedo, paaiškėjo, kad vėl ta pati problema, nors kompiuteriui net nėra metų jis sugedo jau du kartus. Didžiausia problema, kad man sakė, kad užtruks 2-3 savaites kol pataisys, dabar praėjo jau daugiau nei mėnesis, manęs niekas neinformuoja apie situaciją, turiu pati kasdien skambinti ir klausinėti, nes darbuotojai nepasižymi atsakingamu ir meluoja, kad bus sekančią dieną. Nuo paskutinės "sekančios dienos" praėjo savaitė, kompiuterio vis dar nėra. Negaliu nei mokytis, nei dirbti. Taigi jei norite įsigyti kompiuterį, siūlyčiau paieškoti kur kitur jį įsigyti, nes puse laiko jūs jo net neturėsit, nes bus arba sugedęs arba taisomas neaišku kur.
Atsakyti
Turėjome didesnį užsakymą su šiuo buitinės technikos tiekėju. Teko nusivilti...Ne tik kad vėlavo, bet technika buvo su pažeidimais. Likusį užsakymą teko atšaukti, nes nesulaukėm nei atsiprašymo, nei kompensacijų už nepatogumus. Vienintelė kompensacija buvo ta, kad orkaitę pakeitė neva į "geresnę", bet davė dar vieną defektuotą prekę... Liūdnai.
Atsakyti
Lankiausi Jūsų parduotuvėje Kaune (Savanorių 206A). Pasirodo parduotuvėje neveikia (o gal nėra?) kondicionierių. Buvo labai karšta, o dar su kauke labai dusino. Pabuvus vos kelias minutes parduotuvėje iš kart norėjosi bėgti laukan. Tai man dėl kelių minučių pasidarė negera, o kaip jaustis pardavėjoms, kai visą dieną su kauke tokioj patalpoj būti reikia...Kankinat žmones. Siūlau vadovams patiems su kaukėm pabūti ten, gal pamąstys žmonės.
Atsakyti
Siūlau apeiti šią kontorą dideliu spinduliu... Parduoda orą, po savaitės pripažysta pardavę orą, o tada turi eiti kryžiaus kelius, kad atgautum pinigus (kelias truko mėnesį).
Atsakyti
Tiesiog baisu!!! 2020-08-14 10:44:49
Kainos kartais didelės kartais nedidelės, tai va pirkome elektrinį paspirtuką ixiaomi m 365 nei iš šio nei iš to pradėjo pypseti ir nesustojo, nunešėm taisyti, po maždaug 2 savaičių jie praganė mūsų paspirtuką, bet mums žalą atlygino davė tokį pat naują paspirtuką, ačiū, kad bent jau normaliai mokate išspręsti problemas...
Gavot nauja, tai ko cia verkt?
Atsakyti
esu nusivylusi užsisakiau šaldytuva imontuojama is topo centro, jie patvirtino ka užsakimas priimtas pareina laiškas po keliu dienu ka nebera i nebus šaldytuvo, o internete rašo, kad yra, mums jo butinai reikejo per savaite laiko... dabar dar laukti 3-5dienas kol pinigus gražins...daugiau niekados neužsisakysiu iš topo centro...
Tiesiog baisu!!!
2020-08-14 10:44:49 IP 2g44cv95
Atsakyti
Kainos kartais didelės kartais nedidelės, tai va pirkome elektrinį paspirtuką ixiaomi m 365 nei iš šio nei iš to pradėjo pypseti ir nesustojo, nunešėm taisyti, po maždaug 2 savaičių jie praganė mūsų paspirtuką, bet mums žalą atlygino davė tokį pat naują paspirtuką, ačiū, kad bent jau normaliai mokate išspręsti problemas...
Atsakyti
Laba diena,

pirkau nesenai buitinę techniką (šaldytuvas, orkaitė, kaitlentė), viską atgabeno 2020-07-22, šaldytuvą pasijungiau prieš keturias dienas, suregulevome aukštį, pastatytas lygiai. Tik įsijungėme ir opa vietoj 36 dB garasas vidutinis 68 dB kartais pakyla iki 71 dB akivaizdus brokas. Rašau situaciją, kaip ką daryti el paštu: info@topocentras.lt, atsikėlusi ryte pradedu skambinti 866000200 (pakėlus ragelį, padėti nieko negaliu, net nenukreipia teisinga linkme) 852461336 (sujungsiu su servizu, jungia jungia ir niekaip, skambinta dar tris kartus, telefono duoti tiesioginio negali) galiausiai ketvirtą kartą skambinant palikite telefono Nr. susieksime (iki dabar nulis), gaunu laišką kad pati turiu susiekti su LG atstovais, nuo kada pardavėjas kai yra garantinis taip gali numesti problemą kitiems? Pasikvieskite servisistą į namus, taigi skambinu 880008081, bet nekalba LT (žmogus atostogauja iki kito pirmadienio, taigi sedėkite situacija neišpręsta). Skambinu trečia dieną į nurodytą Topo Centro tilkalapyje servisą 870055 655 o čia man pasako LG mes neaptarnaujame, tuo labiau Vilniuje ekspertų neturime, kas užsiima šaldytuvais. Ar Jums tai yra normalu šitaip žaisti su pirkėju? Iki dabar nei vienas nesusiekė su manimi, sėdžiu su begalo užiančiu šaldytuvu, kuris kenkia man ir mano nešiojamam pilve leliukui. Žiauriai apmaudus aptarnavimas, net nesuprantu, kam draudimas reikalingas 5 metų, jei net per savaitę negali išpręsti problemos, net atrašyti ir susiekti. Dar kantriai lauksiu poros dienų ir jei taip toliau niekas nereguoja, reiks visus laiškus, skambučių iškotines, pretenziją, bei gydytojo išrašą dėl užimo galvoje, perduoti nakgrinėti aukščiau.
Atsakyti
Laba diena.Buvau atvykes su garantine preke į Kauna Savanorių pr 262A pasijaučiau kaip antraeilis pilietis.Visų pirma niekas nepriemė sugedusios įrangos o salės klientai paskambine savo koleigei nežinau kam nes sakė kad informacijos negali pasakyti ji pareiškė jei neturi pinigų tai visai nereik prekės pirkti isimokėtinai jei esi ubagas.Reikalavo pirkimo čekio nors turėjau pirkimo sutartį.Jusu puslapį parašyra kad gana sutarties numerio ji ant manes pradėjo šaukti kad aš be čekio galiu eiti į turgu ar Maksimon ir prisipikti telefonų.Labai nusivyliau jusų kolege.Q
Atsakyti
Šiandien pirkau ausines oze, vilniuje. Blondonukė vardu Sandra net nesugebėjo man jų normaliai parduoti. Nes pirmą kartą kai nuėjau jas pasiėmus ji man pasakė kad negali parduoti. Nes tos ausinės yra kažkieno užsakytos internetu. Kai paklausiau ar jūs jų neturite daugiau ji man ta pati vis sakė. Išėjau supykus. Grįžau nusipirkti jas vien dėl to, kad pirkau jas kaip dovaną. Ji vėl nesugebėjo nieko padaryti kol neatėjo kitas pardavėjas. Siūlyčiau geriau apmokinti savo darbuotojus nes vien dėl jų prarandat pirkėjus.
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai padėkoti Kauno topo centro darbuotojams (Savanorių g.), ypač konsultantei Aidai. Pirkome keletą prekių ir paslaugų, tad kilo nemažai klausimų, į kuriuos gavome išsamius atsakymus, nuolat jautėme, kad darbuotojams tikrai rūpi klientas, esu tikrai sužavėta jų darbu. Viską gavome laiku ir kokybiškai. Dar kartą nuoširdžiai dėkoju.
Atsakyti
Pasisaugokit konsultantų dirbančių topocentre Vilniaus Akropolyje! Išsirinkom orkaitę kurios nebuvo sandelyje, iš ekspozicijos pirkti atsisakėm. Laukėm 2 savaites neva "naujo prekių papildymo". Pagaliau gavus orkaitę apstulbom. Visa nučiupinėta. Ir iš išorės ir iš vidaus. Konsultantai teigė, kad prekė TIKRAI nauja, bet sandelininkas per klaidą išpakavo, todėl matyt ir liko jo pirštų antspaudai kol pakavo atgal. Ir tuos makaronus mums kabino net 2 parduotuvės konsultantai! Tą pačią dieną nuvykau į parduotuvę ir ką manot? Ogi nėra musu orkaitės ekspozicojoje! Parduotuvės vedėjas neturėjo kitos išeities tik prisipažinti, kad SALĖS KONSULTANTAI MĖLAGIAI! Laukėm 2 sav. naujos prek3s, nors ji net nebuvo užsakyta! Kaip kompemsaciją dėl patirtų nepatogumų pasiūlė tą orkaitę pasilikti pritaikius jai nuolaidą 80eur.
Nebūtų gal taip apmaudu, jei ne 2 sav.laukimo. tikrai topocentras turėtu atidziau riknti darbuotojus, nes tai labai kenkia viso tinklo reputacijai.
Būkite atidus, patiktinkite ar tikrai gavote tai ką užsakėt, ir ar prekė iš tiesų nauja.
Atsakyti
Šiandiena apsilankius Panevėžio Topo Centre, kuris randasi Klaipėdos g 143A, buvau nemaloniai nustebinta vyr. pardavėjos Rūtos grūbiu elgesiu. Man apžiūrinėjant siurblius vienas iš jų pasitraukus tiesiog nuslydo ant žemės, aišku aš ji pakėliau ir pastačiau į vietą. Atlėkus Rūta nei laba diena, nei kuo galiu padėti demonstratyviai trankė kainas, man pabandžius pasakyti kad nelabai laikosi tas siurblys todėl nuslydo ir kad gali sužeisti ką nors kita karta nuslydęs, net neklausė ir burbėdama nuėjo nuo manęs. Labai nemalonu, aptarnavimas klaikus, nesuprantu kaip tokia konsultantė ar vyr. pardavėja gali būti naudinga.
Atsakyti
Vakar teko užsukti į Topo centrą esanti Vilniuje oze. Likome maloniai nustebinti. Tik įėjus į parduotuvę su mumis pasisveikino ir neužilgo priėjo konsultantas. Kadangi turejom neeilinę situaciją su sugedusiomis ausinėmis mus padėjo ir rado geriausią sprendimo budą. Tad tikrai dekoju visam personalui su kurio vakar teko bendrauti labai molonus, išmanantis savo darbą. Tikrai grįsim ir ne kartą.
Ko negalėčiau pasakyti apie rimi topo centra esanti zirmunuose niekada patys neprieis nors žmoniu daug nebuna. Reikia vaikscioti ir ju jieskoti.
Atsakyti
Liveta 2020-05-07 22:13:21
Mums ir ne kartą yra tekę skambinti į liniją, mergaitės ten esančios tikrai visada pagelbsti.
Vaidos "iškoliotos" panelės šiandien tikrai padėjo mano tėvukui su nupirkta preke (tėvukui panevėžio topo centras įgrūdo paspirtuką, o jis nežino kaip juo naudotis, mes ir ne), konsultavo, skambino vos tik gavo atsakymą. Ir pati ankščiau tikrai problemų su linija neturėjau, nei ragelio meta nei ką, nors ir yra buvę jog piktai kalbėjau, užsakymas vėlavo, kurjeriai atvežė pusė prekių. Paskambinau, perskambino su visa informacija ir kitą dieną viską atvežė.
Kyla klausimas kiek Vaida turėjo staugti, kad jai ragelį numestų...
Nuo balandžio mėn. Neatgaunu pinigų už negautą prekę... Visi darbuotojai bendraujant tiek telefonu, tiek paštu labai malonūs ir kantrūs. Bet pinigų tai nėra. Visa informacija, apie užsakymą, apie jo pakeitimą kitu (nes pirmosios prekės nebuvo), apie apmokėjimą, yra nusiųsta. Ir ne vieną kartą.Vieną karta net gavau atsakymą. Mandagus šabloninis atsakymas-perduota atsakingiems asmenims... Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Topo centre internetu pirkau virdulį, po kelių mėnesių pirkau drabužių garintuvą. Prekes abu kartus nuvažiavau pasiimti iš Kauno Akropolio. Noriu pagirti ir padėkoti prekės išduodančiam vadybininkui už dėmesingumą, paslaugumą.Maniau, kad tokių mandagių jau nebūna ☺️.
Atsakyti
Siandien Siauliuose PC Saules miestas esanciame Topo Centre teko nusivilti ten dirbanciais pardavejais-konsultantais. Parduotuveje rinkomes nesiojamaji kompiuteri apie 15min ir nei vienas is darbuotoju nesugebejo prieiti ir paklausti, galbut mums reikia pagalbos (o jos reikejo), nors parduotuve kitu klientu/pirkeju nesimate. Matydami toki darbuotoju abejinguma isejome is parduotuves ir kompiuteri issirinkome kitur. Gaila, kad darbuotoju poziuris i darba toks aplaidus ir del to tenka prarasti klientus.
Atsakyti
Labai nusivyliau Topo centru. Prieš menesį pirkau internetu maišus dulkių siurbliui, prekė atseit buvo parduotuvėje, leido už ją sumokėti, bet po 4 dienų paskambino, pasakė, kad atsiprašo, prekės jie neturi, ir gražins pinigus. Pinigus gražino, bet kam reikėjo man gaišti savaitę, būčiau jau kitur nupirkusi per tą laiką. Dabar vėl: birželio 13 d. interneto parduotuvėje nusipirkau ausines. Pasirinkau preke, nes buvo parašyta, kad prekė yra toje parduotuvėje, kur galima atsiimti, ir gali būti paruošta tą pačią diena. Praėjo 4 dienos, jokių žinių apie prekę negavau. Parašiau užklausą į informacija, tada man kitą dieną paskambino iš parduotuvės ir pasakė, kad prekė buvo paskutinė ir ji buvo brokuota. Dėl to man užsisakė kitą prekę iš sandėlio. Šiandien jau birželio 19 d. vakaras, jokių žinių apie prekę neturiu. Tai tikėjausi gauti tą pačią dieną, bet jau savaitė praėjo. Ką gi, vėl turiu prekės ieškoti ir laiškus rašinėti? Gyvenime nieko daugiau nebepirksiu, kam man tie žaidimai.
Atsakyti
Šiandien po pietų pirkau prekes topo centre ozo g. ir buvau maloniai nustebinta kvalifikuotomis šios parduotuvės darbuotojų paslaugomis, ypač esu dėkinga konsultantui Deivydui, kuris profesianaliai padėjo man išsirinkti prekes ir jas suderinti. Didelis Ačiū.
Atsakyti
Pirkt is topo centro tai saves negerbt, sumokejau už skalbimo mašina dar gegužes 25 šiandien birželio 10d. dar negavom, jei nebučiau pradejes ieškot išvis nežinau kada bučiau gaves.Paskambinus informaciniu telefonu liepe pačiam skambinti i savanoriu parduotuve Kaune, kažkoks durniu laivas, čia buvo paskutinis pirkinys pas juos, rekomenduoju ir kitiems nesusideti.
Atsakyti
Pries pusmeti pirkau Marshall ausines. Sumokejau uz 4 metu garantija, o jos prireikus (suluzo laidas) buvo pareiksta kad daiktas netaisomas ir nekaiciamas, nes esa jie neturi atskirai laidu savo parduotuveje.
Perkant buvau 100% patikintas, jog prireikus daiktas bus nemokamai pataisomas arba keiciamas i nauja. Niekam nerekomenduoju apsipirkti topo centras parduotuveje ir tuo labiau moketi uz papildomas garantijas.
Atsakyti
Užsisakiau monitoriu, pristatė i namus DPD. Esu patenkintas.
Atsakyti
Pirkau nauja telefona xiaomi mi 9T dave visa ispokuota nuluptos gamiklynes pleveles ir visas telefonas buvo apciupinetas kita kart rinksiuos kita parduotuve.
Atsakyti
Visiems čia pykstantiems ant konsultantų, tai konsultantai yra nekalti. Ten dirba paprasti, jauni žmonės, tik tam, kad kažkiek užsidirbtų - jie tikrai nėra nei technikos, nei aptarnavimo specialistai. Visiems žinoma kaip sunku dirbti tokioje parduotuvėje, kiek ten neteisybės ir kokia ten apgailėtina atlyginimų sistema, todėl vietoje to kviečiu solidarizuotis ir tulžį lieti kitur. Kaip man bobutė sakė, nespjauk ant kiemsargio... Kalti yra įmonės savininkai ir valdytojai, kurie yra tipinio lietuviško mužikiško biznio atspindys. Jei norite parodyti nepasitenkinimą jiems, tiesiog šioje parduotuvėje nepirkite. Techniką galima pirkti specializuotose, mažesnėse parduotuvėse, kur jus su malonumu aptarnaus ir patars, rasite ir geresnių prekių, ir, iš tiesų, kartais net ir geresnių pasiūlymų, ką jau kalbėti apie garantijas, remontą ir t.t. Aš pats labai retai lankausi šioje parduotuvėje ir mužikynai manęs jau nebetraukia.
Atsakyti
Dėkojame darbuotojui Eugenijui iš Kauno Akropolio už kokybišką, greitą, malonų aptarnavimą ir pagalbą sprendžiant problemas.
Atsakyti
Laba diena,
Internetu užsakiau vyrui plaukų kirpimo mašinėlę. Buvo rašyta kad prekę gausiu po 5 dienų. Praėjus 8 darbo dienom pradėjau pati ieškoti kur mano nupirkta prekė. Telefonu susisiekus su parduotuve Kaune Savanorių pr. man pareiškė kad tiekėjas tokių mašinėlių neturi ir paklausė ar su manimi niekas nesusisiekė ir apie tai nepranešė. Nei skambučio nei el.laiško nesulaukiau. Pasakė kad atsiūs el.paštu pasiūlymą analogiškų prekių. Gavau gana greitai, tik prekių kainos buvo parduotuvės o ne el.parduotuvės todėl brangesnės. Nuvykau į parduotuvę Savanorių pr., 2020 04 28 dieną apie 17 val.. Skyriuje dirbusi mergina buvo labai nemandagi, nelanksti ir jai visiškai vienodai ar ji parduos prekę ar ne. Pasijaučiau kad aš jai trukdau. Nuvažiavau pas jūsų konkurentus ir nusipirkau mane dominusią prekę, kur mergina tikrai maloniai aptarnavo, patarė, paaiškino. Suprantu kad karantino metu sunkiau dirbti, tačiau gal darbdaviai nežino apie darbuotojų tokį elgesį. Jeigu nepatinka darbas tai jo nedirbk, o jeigu dirbi negadink kitiems nuotaikos.
Atsakyti
Stanislav 2020-05-07 19:02:28
Man grąžino pinigus iškart kai paskambinau.
Buvo taip, užsakiau prekė internetu, parašyta per 10-15 dienu. Prieš pirkdamas dar i informacija paskambinau paklausti dėl tos prekės, atsakė kad problemų nebus.
Praėjo 17 dienų, paskambinau ir pasakiau kad noriu gauti atgal pinigus į savo sąskaitą, nes nesilaikote savo parašytu terminų. Gavau pinigus atgal tą pačią dieną.

Kaip gali būti problema atgauti atgal pinigus ? Juk pirkėjai perka prekė, jai jos nėra, ar parduotuvę negali paruošti prekė laiku, turim teisę atsisakyti tos prekės.
Juk ne paskolą jiems išduodam
Mums ir ne kartą yra tekę skambinti į liniją, mergaitės ten esančios tikrai visada pagelbsti.
Vaidos "iškoliotos" panelės šiandien tikrai padėjo mano tėvukui su nupirkta preke (tėvukui panevėžio topo centras įgrūdo paspirtuką, o jis nežino kaip juo naudotis, mes ir ne), konsultavo, skambino vos tik gavo atsakymą. Ir pati ankščiau tikrai problemų su linija neturėjau, nei ragelio meta nei ką, nors ir yra buvę jog piktai kalbėjau, užsakymas vėlavo, kurjeriai atvežė pusė prekių. Paskambinau, perskambino su visa informacija ir kitą dieną viską atvežė.
Kyla klausimas kiek Vaida turėjo staugti, kad jai ragelį numestų...
Atsakyti
Laura 2020-05-02 10:02:26
Negaiskite laiko uzsisakinedami Topo Centre. Uzsisakiau prekiu daugiau nei pries 6 savaites is kato uzmokejau ir ju vis dar nera. Skambinau i klientu aptarnavima daug kartu bet jie niekuom padeti negali ir nepateike jokio logisko atsakymo kur jos yra?!!!Pinigu grazinti irgi nenori?!!!kosmaras kazkoks?!pats prasciausias servisas kokio kada nors esu sulaukusi?!ir net nezinau kaip man viska issiaiskinti dabar?!!
Man grąžino pinigus iškart kai paskambinau.
Buvo taip, užsakiau prekė internetu, parašyta per 10-15 dienu. Prieš pirkdamas dar i informacija paskambinau paklausti dėl tos prekės, atsakė kad problemų nebus.
Praėjo 17 dienų, paskambinau ir pasakiau kad noriu gauti atgal pinigus į savo sąskaitą, nes nesilaikote savo parašytu terminų. Gavau pinigus atgal tą pačią dieną.

Kaip gali būti problema atgauti atgal pinigus ? Juk pirkėjai perka prekė, jai jos nėra, ar parduotuvę negali paruošti prekė laiku, turim teisę atsisakyti tos prekės.
Juk ne paskolą jiems išduodam

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: J. Basanavičiaus g. 51, LT-57283 Kėdainiai.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JK pareiškė, kad liko tik maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexito"
JK pareiškė, kad liko tik maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexito" 11-29 18:27
Jungtinės Karalystės užsienio reikalų sekretorius sekmadienį pareiškė, kad jo šaliai ir Europos Sąjungai liko maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexit", o didžiausia kliūtis...
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius susibūrimus prie eglučių
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius susibūrimus prie eglučių 11-29 16:55
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius gyventojų susibūrimus prie šeštadienį įžiebtų kalėdinių eglių didmiesčiuose ir perspėja, kad tai netrukus gali dar padidinti užsikrėtusiųjų...
"Panevėžio ketus" senas lydymo krosnis paliks kaip muziejinę vertybę
"Panevėžio ketus" senas lydymo krosnis paliks kaip muziejinę vertybę 11-29 16:10
Nuo praėjusių metų lapkričio ketaus liejinių gamybos UAB "Panevėžio ketus" nutraukė senų koksu kūrenamų ketaus lydymo krosnių eksploatavimą. Tačiau senosios dėl išliekamosios muziejinės vertės...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 37,23 +1,92%
eBay 51,34 +1,76%
Adobe Systems 477,03 +1,48%
Macy's 10,85 -1,36%
Exxon Mobil 40,19 -1,52%
ConocoPhillips 42,78 -1,95%
Manchester United 15,79 -2,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,61 0,00%
Jautiena 4,42 -3,91%
Sidabras 24,23 -5,87%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Auksas 1900,27 -1,13%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Varis 6713,81 +0,13%