VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Topo grupė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Topo grupė

Atsiliepimai apie Topo grupė, UAB

TOPO CENTRAS

Parašyk savo nuomonę apie Topo grupė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
laba diena. Šiandien turėjau labai nemalonų įvykį jūsų parduotuvėje esančioje Marijampolėje Kudirko g. 3. Prieš kurį laiką įsigijau išmanųjį laikrodį MyKronoz (tikslios dienos pasakyti negaliu, nes jis buvo nekokybškas teko gražinti, todėl garantinis liko parduotuvėje.) Kadangi laikrodį reikėjo kasdien krauti ir netgi neidavo įjungti kreipiausi į parduotuvę. Buvo pripažinta, kad laikrodis nekokybiškas ir pakeistas nauju tos pačios firmos laikrodžiu. naujasis laikrodis normaliai tarnavo kelias dienas ir vėl prasidėjo ta pati problema, jį turėjau krauti kasdien. Po dienos jis tiesiog išsijungdavo, nors nebuvo net susietas su telefonu, kad taip greit neišsikrautų. Kadangi kaip supratau turėdama šiuos laikrodžius atmintyje duomenys neišlieka (o gal tik man taip nepasisekė) turėdavau kasdien suvesti duomenis, nes nei valandų nei žingsnių teisingai nerodo. Vėl atvykau į parduotuvę, vėl priėmė patikrinimui. Po maždaug dviejų savaičių kreipiausi į parduotuvę, gavau atsakymą prekė kokybiška, o už DIAGNOSTIKĄ IR TRANSPORTO IŠLAIDAS TURIU SUMOKĖTI 10€. Komentuoti net nėra ką, gal galite man jūs paaiškinti kas čia per naujovė? Labai noriu atsiimti pinigus, planavau juos atgavusi nusipirkti brangesnį laikrodį, bet dabar abejoju ar verta jūsų tinkle tai daryti.
Viskas labai blogai
2018-05-14 13:28:05 IP 5.2.77.146
Atsakyti
Internetu užsakytos prekės, kur pas kitus pardavėjus tos pačios prekės pristatomos per pora dienų, pas šituos pristatymas užtrunka savaitėmis. Info linijos paskirtis neaiški, ten skambinti nėra jokios prasmės. Taip pat aiškios informacijos negausite ir pačioje parduotuvėje. Dar suprasčiau, jei pirkčiau kokiame nors „baite“ ar „teche“, kur darbuotojai imami tiesiog iš gatvės, bet čia tai tikrai tokio prasto lygio nesitikėjau. Pirkti šitoje parduotuvėje nerekomenduoju, nebent norite savaitėms įšaldyti savo pinigus, tuščiai skambinėti ieškant informacijos ir gaišti savo laiką rašant skundus.
Atsakyti
Sveiki,
Topo centras ("Profosionalus poziuris...") atsisake atiduoti internetu uzsakyta preke uz dovanu kuponus, damokant grynaisiais 69 eur nes turejau 3 dovanu kuponus. Todel pageidauju, kad grazintumete pinigus uz dovanu kuponus, kol dar nesibaige ju galiojimas ir tokia preke nusipirksiu pas kita pardaveja.
Laukiu atsakymo, kur galiu atsiimti pinigus
Atsakyti
Laba diena,
Topo centras- Panevėžys išgelbėjo Gimtadienį.
Norime padėkoti Topo centro vadovams, kad turite profesionalius specialistus ir puikius darbuotojus.
Vakar nuo didelio srauto telefoninių skambučių ar skubos vienu momentu dingo Iphone aktyvumo funkcijos, nebeleido nei išjungti telefono, nei atsiliepti, nors matėsi įeinančių skambučių rodmenys. Visų draugų pastangos suprasti garsinius nurodymus ar pasikliauti "maigymo" praktika nuėjo veltui. Na prakeikimas. Mintis kilo paskambinti į Topo centro parduotuvę Panevėžyje. Konsultaciją pravedė specialistas p. Jonas. Konkretūs klausimai, logiški paaiškinimai, ramus tonas ir keli bandymai nuotoliniu būdu padaryti tikslinius žingsnius, ir Gimtadienis išgelbėtas....Dėkojame p.Jonui ir visam Jūsų kolektyvui, kad turite išmanančius savo darbą ir mylinčius žmones TOPINIUS darbuotojus!!! Ačiū už sugrąžintą gimtadienio šventę!!!
Atsakyti
Nuo kada šaldytuvą pristato be dėžės? Tiesiog plėvelė ir putoplasts....
Atsakyti
Labai fainas kolektyvas, ypac Karolina Paskeviciene, superine darbuotoja nuosirdi ir atsakinga
Atsakyti
Labai geras kolektyvas, ypac Karolina Paskeviciene
Atsakyti
Prašau dar kartą grąžinkite pinigus pagal užsakymą T-200173573. Prekės negavau. Brokuota. Visa situacija žinoma Megos salone. Siustas el. Laiškas. Skambinta į informaciją. Dar vis jokių žinių nesulaukiau..
Atsakyti
Atvykau i Radviliskio kuris randasi gedimino 31b. topo centra atvezes pirktas koloneles tai ten tokia darbuotoja Oksana Zukauskiene buvo labai nepatenkinta jokio mandagumo koloneles su pykciais teko kad prijimtu.2 metai garantija atveziau po menesio nes kaskas nutiko nemanau kad cia blogai kaskas kad atnesiau kad tikrintu.pradejo siaustis darbotojai jai dirba toki darba tai tegul bendrauja maloniau ir pagarbiau.noreciau kad oksana atsiprasytu uz savo izuluma
Atsakyti
Laba diena, pirkau jūsų viename Topo centre Klaipėdoje prie Ysk, vaikams kalėdoms dovanų, tai buvo racijos su žmogaus voro inicialais kurios kainavo beveik 20 Euru ir atskirai dar pirkau kronas už 10 Euru, norečiau paiškinimo, kaip jūs prisiimate tokia prekę prekiauti neįsitikinę kaip ji veikia, taip pat pirkome maža drona už 17 Euru, kurio valdymas neįmanomas, kaip sakant viso į balą išmetėm 37 Eurus. Lauksiu atsakymo, ačiū.
Atsakyti
Atsiimant elektro dantu sepetuka, darbuotojas Ignas buvo labai nepagarbus su manimi. Nepazinodamas manes, jis snekejo bei elgesi kaip su drauge, kas yra nepriimtina. Profesionalumo bei mokymu trukumas.
Atsakyti
Uzsakiau preke internetu Virualios realybes akinius. Sumokejau is anksto, kad butu kuo paprasciau atsiimti, plius greociau paruos uzsakyma, kai yra pavedimas. Dabar daugelis uzsakineja internetu.Ta pacia diena gavau informacija, kad preke paruosta atsiimti. Nuvykus atsiimti, buvo ne ta preke. Laukiau daugiau nei pusvalandi. Butu buve paprasciau vietoje susimoket ir atsiimti.. Pralaukus paaiskejo, kad prekes neturi. Kitose parduotuvese suluzusios.. Galiausiai pasiule grazinti pinigus. Nors man prekes reikejo cia ir dabar. Esme, kad nieko internetu neuzsakinekit is Topo centro. Arba negausit prekes arba suluze..
Virginija Baranauskienė
2017-12-15 07:59:08 IP 82.135.240.232
Atsakyti
Rokiškio Topo centre pirkau skalbimo mašiną SAMSUNG WF60F4EOWOW/LE, nesibaigus garantiniam laikui ji sugedo. Gedimą užregistravau Rokiškio TOPO centre 2017-12002, meistrų nesulaukiu. Kada galiu tikėtis, kad mašina bus sutvarkyta? Susisiekimo ir pokalbio nebuvo jokio. Tai gal ta garantija nereiškia nieko?
Atsakyti
Gruodžio 11d. atėjau į Raseinių Topo centro parduotuvę atsiimti, užsakytų internetu prekių. Prie kasos buvo du konsultantai, bet pareiškė, kad prekių atiduoti negali, nes jų kolegė pietauja. 14h.vėlyvi pietūs, pasiūlė ateiti po pusvalandžio, tada jau bus jų kolegė. Atrodo daugiau neturiu ką veikti, tik po parduotuves vaikščioti. Manau, kad tokio aptarnavimo neturėtų būti.....
Ingrida Galkauskiene
2017-11-17 11:26:28 IP 78.60.184.21
Atsakyti
Esu labai nusivylusi ir pasipiktinusi TOPO centro teikiama paslauga - skalbykles pajungimu. Meistra kvieciausi net tris kartus! Pirma karta meistras neva tai sirgo ir atvykti negalejo, taciau paskambinti ir apie tai mane informuoti nesugebejo. Kitus du kartus meistrai vel nepasirode, bet ir vel nepasivargino paskambinti. Kiekviena karta, paskambinus bendruoju telefonu yra sakoma, kad su jumis susisieks vadybininkas ar dar kazkas, bet jokios informacijos nesulaukiau. Beje, uz paslauga buvo sumoketa is karto tik isigijus skalbykle. Tiesiog ''nuostabus" klientu aptarnavimas!
Atsakyti
Ateini į topo centro parduotuvę, perki planšetę su dėklu už 320€, o prie kasos klausia - Jums maišelio reikės? Taip, žinoma reikės, negi įsikandę nešimės? Ir maišelis pas juos, elektroninių prekių parduotuvėje - MOKAMAS. Trumpai tariant supuvimo lygis didelis....
Atsakyti
Su vyru nusprendėme visiškai nebepirkti jokios produkcijos iš TOPO grupės parduotuvių tinklo, įskaitant ir Euronics. Įsigijome virdulį internetu su 24 mėn. garantija. Nebedegė lemputė virduliui įjungus, pardavėjas - konsultantas paaiškino, kad čia ne mechaninis gedimas, todėl jo netaisysime. Neužilgo sulūžo dangtelis ir pradėjo striginėti jį įjungus. Pardavėjas - konsultantas pasakė, kad čia mechaninis gedimas, tai jo netaisysime, nes galėjo atsirasti jį numetus. Šis atvejis puikiai parodo, kad šios parduotuvės tinklas visiškai negerbia klientų ir tiesiogiai tyčiojasi iš jų. Nesuvokiama, kaip parduotuvė suteikia fiktyvią 24 mėn. garantiją, kurios visiškai nėra. Dėl garantinių salygų neturėjome problemų Ermitažo, Senukų parduotuvėse, šio tinklo parduotuvės gerbia klientus ir vykdo savo įsipareigojimus.
Atsakyti
Pirkau is topo centro internetu vaisiu dziovintuva, ijungus prietaisa predejo kaisti, bet ventiliatorius nesisuko. Priezastis viduje metalines prilaikancios ventiliatoriu dalys sulankstytos o plasmase islauzyta. Nunesus i topo centro grupes parduotuve Mazeikiuose man pareiske, kad preke as neteisingai ispakavau ju manymu isverciau is dezes ir iskraciau is maiso. Isvada tokia kad dar tebegyvename tarybu lietuvoje nusipirkai ir turekis.
Atsakyti
Alytaus Topo centre (PC ARENA) pardavėjai - konsultantai, labai švelniai tariant, nemandagūs. Gyvenau kitam mieste, tai nebuvau užsukus iki tol į šią parduotuvę, bet alytiškiai kažkaip buvo užsiminę, kad "nesiskaito su žmonėm", "pasikėlę". Praleidau pro ausis tas kalbas kol vieną dieną prireikus vienos prekės, nuėjau ir paklausiau, ar neturintys, kadangi nemačiau padėta.. už prekystalio stovėjo du vyrukai ir tiesiog pradėjo iš manęs šaipytis.. pastovėjau negavus atsakymo ir nuėjau. Tiesa, kaune daug anksčiau teko prekintis Topo centre, tai priešingai, taip pat buvę du vaikinukai pasirodė paslaugūs ir mandagūs (kažkiek susijusi su IT sritim, tai dar padiskutuot suspėjom). Aišku, čia vadovų reikalas, bet manyčiau, kad pardavėjas turėtų ne tik išmanyt sritį, bet ir žmogiškai ir mandagiai elgtis bet kokioje situacijoje su pirkėju.
Atsakyti
Labai atsargiai drauskite daiktus. Draudimo sąlygos, kurias jie siūlo yra labai ribotos ir prastos. Jaučiuosi apgautas, todėl tikrai rekomenduočiau visiems atidžiai skaityti sutartis. Taip elgiamasi tik LIetuvoje..
LIETUVIU KALBOS NESUPRANTA ASILAI
2017-06-16 17:16:57 IP 84.32.105.3
Atsakyti
AR JUS d*****i AR KAS YRA? GHAL ANT KAKTOS PEDERASTAMS TOKIEMS REIKTU UZRASYTI ANT KAKTOS KAD NESIUSTUMETE SPAMO?!!!
JAU KOKIE 3 LAISKAI PER VIENA SUMAUTA DIENA ATEINA, LIETUVIU KALBOS NESIMOKETE RUSU LAIKAIS AR SIAI NETGI NEMOKO?!!
MATOS LIETUVOS LYGIS KIEK AUGA, DURNELIAMS REIKIA RASYTI SIMTUS SYKIU BET IR TADA NESUSIPROTES.
PZDIEC!
baikit siusti spamma i mano pasto dezute vien todel kad sudalyvavau toje supistoje kingston aksesuaru competition
2017-06-16 10:45:40 IP 84.32.105.3
Atsakyti
kad kazkokiame kvailame konkurse buvo sudalyvauta TAI NEREISKIA KAD JUS TURITE TEISE SPAMMINTI MANO ASMENINE PASTO DEZUTE SU VISU SLAMSTU.
baikit siusti spamma i mano pasto dezute vien todel kad sudalyvavau toje supistoje kingston aksesuaru competition
2017-06-16 10:43:54 IP 84.32.105.3
Atsakyti
jus lietuviu kalbos nesuprantate ar kas jums yra? jeigu nebaisit siuntineti iskart el. pasta uzblokuosiu ir galit apsisikti su savo laiskais.
geros dienos.
Atsakyti
Sandra 2017-04-15 17:30:33
Nusprendėme įsigyti skalbimo mašiną iš Topo centro. Visų pirma konsultavomės Kauno Mega esančiame topo centre. Paklausiu ar išsirinkta skalbimo mašina turi hand wash funkciją, konsultantas pradėjo šaipytis, kad rankos iš skalbimo mašinos neišauga... Toki išsišaipymai iš kliento išties verčia nemaloniai pasijusti. Na bet galbūt konsultantui kultūros trukumas.... Vėliau išsirinktą skalbimo mašiną užsisakėme internetu ir atvyko atsiimti į jau Alytuje esantį topo centrą. Visų pirma buvo primygtinai siūloma papildoma garantija, nes skalbimo mašinos guoliukai visuomet genda... (šis faktas nebūvo minėtas renkantis mašiną) Skalbimo mašiną iš sandėlio atvežė nesupakuotą, o apsuktą kažkokia burbuline plėvele...pasirodo taip turi būti. Bet... grįžus namo ir ''išsipakavus'' savo pirkinį, radome pilną smulkių įbrėžimų savo "naująją'' salbimo mašino. Nusivyliau viskuo. Konsultavimo nebuvo, darbuotojai nemalonūs, bet koka kaina svarbu ''įkišti'' prekę...ir galų gale sumokate kainą už naują įrenginį, kuris atrodo tarsi dėvėtas. Išvada: reikia rinktis kitą parduotuvę.
jokiais būdais neapsimoka pirkti papildomos garantijos. mes pirkom TV atsisakėm papildomos garantijos net 70 eurų už 2 papildomus metus. taigi dėžėje buvo instrukcija kur parašyta : TV tarnavimo laikas net 7 metai, tik garantija 2 metai.
Atsakyti
Nusprendėme įsigyti skalbimo mašiną iš Topo centro. Visų pirma konsultavomės Kauno Mega esančiame topo centre. Paklausiu ar išsirinkta skalbimo mašina turi hand wash funkciją, konsultantas pradėjo šaipytis, kad rankos iš skalbimo mašinos neišauga... Toki išsišaipymai iš kliento išties verčia nemaloniai pasijusti. Na bet galbūt konsultantui kultūros trukumas.... Vėliau išsirinktą skalbimo mašiną užsisakėme internetu ir atvyko atsiimti į jau Alytuje esantį topo centrą. Visų pirma buvo primygtinai siūloma papildoma garantija, nes skalbimo mašinos guoliukai visuomet genda... (šis faktas nebūvo minėtas renkantis mašiną) Skalbimo mašiną iš sandėlio atvežė nesupakuotą, o apsuktą kažkokia burbuline plėvele...pasirodo taip turi būti. Bet... grįžus namo ir ''išsipakavus'' savo pirkinį, radome pilną smulkių įbrėžimų savo "naująją'' salbimo mašino. Nusivyliau viskuo. Konsultavimo nebuvo, darbuotojai nemalonūs, bet koka kaina svarbu ''įkišti'' prekę...ir galų gale sumokate kainą už naują įrenginį, kuris atrodo tarsi dėvėtas. Išvada: reikia rinktis kitą parduotuvę.
Atsakyti
Jokiais būdais nieko nepirkite TOPO CENTRE. Norėjome pirkti naują gerą televizorių nebrangų paskaičiavo tik už lizingą virš net 100 eurų (pabrangimas), savaime aišku atsisakėm NEPIRKOM ir dar pasiūlė BE NUOLAIDOS PILNĄ KAINĄ??!!. ir ką jūs manot po savaitės ELEKROMARKT dar geresnį tv nupirkom 4K ir dar SU DIDELE NUOLAIDA ir BE PABRANGIMO lizingu (išsimokėtinai).!!?? Neseniai iš TELIA pirkom irgi be pabrangimo vieną prekę ir dar atvažė namo nemokamai.
Atsakyti
Gailiuosi, kad užsakydamas prekę pasakiau savo telefono numerį. Pastoviai siunčia reklamos pasiūlymus. Rašiau el.laiska bei skambinau, kad nebesiustu. Niekas nepasikeitė. Neturėsite kliento kol to reikalo nesutvarkysit.
nepasitikekite sia parduotuve pirkdami kompiuterius ar panasia iranga
2017-03-09 13:30:49 IP 91.218.113.251
Atsakyti
zmogus is jusu pirko stacionaru kompiuteri ir zmogus kuris aptarnavo teige jog "viskas veiks gerai ir preke atititnka savo verte"
tad stai kokias dalis galima rasti kompiuteryje uz 500euru.
http://imgur.com/a/jhBuF
idomiausia tas kad sis maitinimo saltinis varganus 20euru tekainuoja, kai pries 8erius metus netgi neatitiko to meto standartu.
komentaras yra anonimiskas bet tai bus puikus pavyzdys kodel "premade" yra slamstas kad ir kur butu isigytas!!!
Atsakyti
2017m. Vasario 18d. Įsigijau Topo centro parduotuvėje (Megoje) nešiojamą kompiuterį LENOVA, kuris iš karto pasirodė nekokybiškas. Vasario 24d. Pridaviau į parduotuvę brokuotą pirkinį, pareiškime jo atsisakiau ir paprašiau grąžinti pinigus.Priėmėjas žadėjo laike 10dienų pinigus grąžinti (ir man paskambinti).Nesulaukus jokio signalo, po 5 dienų parduotuvėje sužinojau, kad gali tekti laukti ir mėnesį.Topo centras, manau sėkmingai mano pinigais naudojasi.Tokie atvėjai, iš interneto matomi ne vieninteliai.Buvau nuejus ir pas direktore kuri vėl pasiūle kelias dienas palaukti.ČIA NE PASIMATYMAS SU TOPO CENTRO DARBUOTOJAIS, O BUTINYBĖ ATGAUT SAVO PINIGUS/IR KUO GREIČIAU - NES LIKAU IR BE PINIGŲ IR BE KOMPIUTERIO !/
jAGNIEŠKIENĖ IR PARTNERIAI UAB
2017-01-11 10:35:06 IP 195.12.164.231
Atsakyti
2017 01 09 gavome (registruotu paštu) kreditinę sąskaitą, išrašytą 2016 11 30 d.Jokių paaiškinimų nepridėta.Pasiskambinus į įmonę, buvo pranešta, kad tikslinamas PVM už 2012 metų pirkimus !!!! Būkite atsargūs ir tikrinkite gaunamus dokumentus (PVM sąskaitas faktūras už perkamas prekes), nes toliau trėsite nemalonumų su VMI, nes įmonė nežino, kaip skaičiuoti PVM už savo teikiamas paslaugas.Be to tai aktualu, kai pirkėjams reikia teikti VMI gaunamų sąskaitų faktūrų registrus.
Atsakyti
Pirkom televizoriu Topo centre ukmerges g. Konsultantu aptarnavimas tiesiog tragiskas. stovi trysia prie kompjuterio ir nesiteikia prieit net paprasyti. nesugebejo atsakyt net i elementarius klausimus. O bandant daugiau issiaiskint apie preke konsultantu reakcija ir elgesys buvo is serijos "ko cia lendi nematai kad nenoriu bendraut "...zodziu prastesnio aptarnavimo dar nebuve
Atsakyti
Nusipirkom sugedusia samsung skalbimo masina. Zesim kas bus toliau su grazinimu nes garantiniu tikrai nesinaudosiu kodel tureciau ja nauja taisyti.
Atsakyti
Tik patys geriausi atsiliepimai, tiesa buvo siokiu tokiu nesklandumu, bet Mazeikiu Topo centro darbuotojai geranoriski ir visas problemas issprende.Aciu ir sekmes jiems dirbant si darba.
Atsakyti
Uzsisakiau televizoriu Ozo centre issimoketinai, televizoriu kaip paaiskejo pardave is ekspozicijos, gal jis ir geras, bet kas gali man pasakyt, kad jis tikrai sveikas neapibraizytas ir.t.t, nes jis supakuotas as jo net nesiteike parodyt, baisu namuose ji ir ispakuot neduok dieve bus defektai matyt, pasakys kad pats subraiziai.Gal reikia ju meistrus kviesti tegul ji patys pakabina, kol neispakuotas.Bet gerbiamieji jei parduodat preke nors galima butu ja pasiimt is sandelio o ne is parduotuves 2 aukste nes visgi televizorius 49 coliu, ne mobilus telefonas, o pasirodo niekam neidomu kaip tu ji nusitemsi i masina stovincia salia sandelio.
Vaida Tamulaitienė, TOPO CENTRAS
2016-07-05 12:48:14 IP 88.119.128.115
Atsakyti
Vartotojas 2016-07-04 23:15:57
Pirkau sulčiaspaudę - užsisakiau internetu. Grįžus namo paaiškėjo, kad trūksta vienos mažos detalės (be kurios prekės neįmanoma naudoti), o kitos dvi apibraižytos. Būkit atsargūs, nes gali būti, kad parduos naudotą arba ekspozicinę prekę. Norėjau grąžinti kitoje Topo centras parduotuvėje, bet atsisakė, nes neva prekė pirkta kitoje parduotuvėje. Klausiau, ar čia skirtingos įmonės. Atsakė, kad įmonė ta pati, bet vis tiek prekės nepriims. Žodžiu - kvailas biurokratizmas. Net valdiškose institucijose žmonės dirba sąžiningiau. Ir biurokratizmo mažiau.
Laba diena.
Atsiprašome už šį nesusipratimą. Jei dar aktualu, parašykite apie savo situaciją į info@topocentras.lt, skubiai išspręsime.
Atsakyti
Pirkau sulčiaspaudę - užsisakiau internetu. Grįžus namo paaiškėjo, kad trūksta vienos mažos detalės (be kurios prekės neįmanoma naudoti), o kitos dvi apibraižytos. Būkit atsargūs, nes gali būti, kad parduos naudotą arba ekspozicinę prekę. Norėjau grąžinti kitoje Topo centras parduotuvėje, bet atsisakė, nes neva prekė pirkta kitoje parduotuvėje. Klausiau, ar čia skirtingos įmonės. Atsakė, kad įmonė ta pati, bet vis tiek prekės nepriims. Žodžiu - kvailas biurokratizmas. Net valdiškose institucijose žmonės dirba sąžiningiau. Ir biurokratizmo mažiau.
Atsakyti
Niekada dar nesu susidūrusi su tokiu pulku nesąžiningų darbuotojų. Pirkau nešiojamąjį kompiuterį, kurį naudojau tik namuose ir tik darbo reikalais pagrinde, saugojau. Vos kelis mėnesius panaudojus darbo juo metu pasidariau pertraukėlę, kompiuteris perėjo į "miego" režimą. Po kurio laiko bandant įjungti ekraną šis nebeužsidegė. Išjungus ir vėl įjungus kompiuterį pamačiau, jog vaizdas sluoksniuojasi, ne pilnai viskas matosi dalyje ekrano. Kreipiausi į parduotuvę norėdama perduoti garantiniam servisui. Atnešus kompiuterį prie prekystalio, aptarnaujantis vaikinas vien iš mano pasakojimo, net neįjungęs kompiuterio pasakė, jog tai ne garantinis atvejis, ekranas skilęs ir tokį pat atsakymą gausiu bandydama vežti i servisą. Argumentas- "mes šią savaitę turėjome tokį patį atvejį su televizoriumi, pirkėjas jo nemėtė, laikė vietoje, bet iš serviso gautas atsakymas, kad ekranas skilęs dėl pirkėjo kaltės" ". Bandžiau jungti kompiuterį prie pardavėjų, parodžiau, kad visiškai jokių išorinių pažeidimų nėra, tai buvo atžymėta lape, kurį priimantis darbuotojas perdavė į servisą. Prisijungė parduotuvės vedėja, nors jos niekas nekvietė, atbėgo, akis išdraskė, nors puikiai žinau, jog kompiuterio net nejudinau jo sugedimo laiku. Galiausiai paklausė: "tai ką darote? Negi vis tiek į servisą vešite? Bet aš jums sakau, tikrai niekas netaisys". Daug prisiklausiau, su manimi kitų pirkėjų akivaizdoje buvo kalbama pakeltu tonu, su panieka, jaučiausi sugėdinta ir pažeminta, lyg aš nusikaltus kažkuo būčiau. Ir ką, išvežė į servisą, kur tikrai gavau būtent tokį atsakymą, jog skilęs ekranas ir garantinis netaikomas, siūlo pirkti naują. Įdomu tai, jog man iš anksto buvo pranešta, jog bus būtent šis atsakymas, įdomu ir faktas, jog atsisakius remontuoti ir atvykus kompiuterio, kuris neturėjo jokių požymių, kurie būtų matomi kaip pokyčiai jo išvaizdoje, galintys teigti, jog kažkas buvo pažeista mechaniškai, dabar jau iš tiesų atsirado. Net neįjungtame krane aiškiai matosi lyg skysčio išlietas dryžis, dėmė ir kompiuteris, kuri "normaliai nerodo vaizdo" dabar pavirto į nebeįsijungiantį. Visiškai. Taip pat atsirado menkų pabraižymų- tai atžymėta paties serviso išduotame rašte. Nors prekę priimantis iš manęs darbuotojas jų nematė. Ir negalėjo- jų nebuvo. Kaip minėjau, kompiuteris buvo nedaug ir tik darbui naudotas... Be to, atvykus atsiimti vėl atbėgo ne tik žmogus, išduodantis prekes, bet vėl vedėja, kuri psichologiškai tikrai veikia- nesu jautusis tokia pažeminta kaip lankydamasi šioje parduotuvėje. Kompiuterį atsiimant man pateikė serviso čekį už diagnostiką- 19eur. Visų pirma, apie tai, jog man gali tekti mokėti, manęs net neinformavo iš anksto. Antra, iš serviso visiškai negavau 19eur vertės atsakymo, kas tikrai turėtų būti pridedama, jokios analizės, vien tik trumpą dviejų sakinių atsakymą- skilęs ekranas. Akivaizdu, kad kompiuteris buvo nekokybiškas, jei ekranas skilo lygioje vietoje. Be to, gal tai nebuvo skilimas iš pradžių, kai nešiau- juk požymiai, matomi ir be testavimo, atsirado tik po serviso. Įtarimą kelia išankstinis darbuotojų tvirtinimas, kad aš pati kalta ir kad ekranas skilęs, nors niekas net neapžiūrėjo normaliai ir man buvo teigiama, kad 100proc servisas pateiks būtent šį atsakymą. Paminėsiu, kad panašus vaizdas jungiant ekraną būna matomas ir apipylus kompiuterį skysčiais. Taigi, iš kur jie galėjo būti tokie tikri, kad mane kaltins pačios sukeltais skilimais net nejudinant, o ne apipylimu?.. Bet kokiu atveju, dabar esu 100proc tikra, kad atsiėmiau skilusiu ekranu- gi tai matoma jau. Po serviso. Kaip ten bebūtų, KOKYBIŠKOS PREKĖS EKRANAS NESKYLA LYGIOJE VIETOJE, KAIP KAD AŠ LAIKIAU GEDIMO ATSIRADIMO METU. Ir net jei aš būčiau tą kompiuterį kad ir į sieną mėčius ir atnešus jiems dalimis surinktą į maišelį, darbuotojai būtų neturėję teisės manęs žeminti, apšaukti, išsityčioti kitų akivaizdoje, teigti, jog meluoju, kai kažką bandau sakyti. Visa tai teko patirti, nukentėjau tiek finansiškai dėl prarasto kompiuterio, tiek psichologiškai. Dabar ima drebulys kalbant su aptarnaujančiu personalu (lyg vaikui)- ačiū už traumą.
Žilvinas Kulvinskis, TOPO CENTRAS
2016-01-07 14:22:59 IP 88.119.49.186
Atsakyti
Tadas 2016-01-04 09:14:09
Kaip TOPOcentras sugadino naujus 2016 metus!!!! Demesio, sie paradvejai yra melagiai ir apsisaukeliai. Istorija labai paprasta, sugalvojau nupirkti skalbino masina, kaip dovana zmonai. Ilgai rinkausi is ivairiu internetiu parduotuviu ir atradau, kad Topocentras turi ir uz bene pigiausia kaina. Sugunde imones dydis ir maniau, kad tai patikimas pardavejas. O dar kliento koretele pasirodo turiu. Prisijungiu prie internetines parduotuves, pildau uzsakyma, o gi ziuriu, kad prekes nera mano mieste. Nors pries diena buvau nuvykes ir realybej apziurejau ta sakalbino masina Vilniaus parduotuveje. Keista bet manau, gal tik ju klaida. Apmoku uz preke internetu per savo bankininkyste. Tvarka! laukiu, jau gruodzio 30-oji, dar turiu laiko zmonos staigmenai... Bet isauso 31 diena ir nesulaukiu jokiu skabuciu ar laisko i emaila. Neramu.., skambinu ju nemokamu numeriu, pasirodo nera mano pirkinio... jie nieko nemato savo sistemoje. Kaip taip??? Prisijungiu prie savo banko, pinigai nuskaiciuoti, o jie nemato...
ABSURDAS!!!!
Jau nauji metai o as ir be pinigu ir be prekes.
Siandien jau 2016 sausio 04diena, jokio skabucio ar kito kontakto is TOPOcentro NERA.
Laba diena, Tadai,

Atsiprašome už šį nesusipratimą. Jei dar aktualu, parašykite apie savo situaciją į info@topocentras.lt, skubiai išspręsime.
Atsakyti
Kaip TOPOcentras sugadino naujus 2016 metus!!!! Demesio, sie paradvejai yra melagiai ir apsisaukeliai. Istorija labai paprasta, sugalvojau nupirkti skalbino masina, kaip dovana zmonai. Ilgai rinkausi is ivairiu internetiu parduotuviu ir atradau, kad Topocentras turi ir uz bene pigiausia kaina. Sugunde imones dydis ir maniau, kad tai patikimas pardavejas. O dar kliento koretele pasirodo turiu. Prisijungiu prie internetines parduotuves, pildau uzsakyma, o gi ziuriu, kad prekes nera mano mieste. Nors pries diena buvau nuvykes ir realybej apziurejau ta sakalbino masina Vilniaus parduotuveje. Keista bet manau, gal tik ju klaida. Apmoku uz preke internetu per savo bankininkyste. Tvarka! laukiu, jau gruodzio 30-oji, dar turiu laiko zmonos staigmenai... Bet isauso 31 diena ir nesulaukiu jokiu skabuciu ar laisko i emaila. Neramu.., skambinu ju nemokamu numeriu, pasirodo nera mano pirkinio... jie nieko nemato savo sistemoje. Kaip taip??? Prisijungiu prie savo banko, pinigai nuskaiciuoti, o jie nemato...
ABSURDAS!!!!
Jau nauji metai o as ir be pinigu ir be prekes.
Siandien jau 2016 sausio 04diena, jokio skabucio ar kito kontakto is TOPOcentro NERA.
Atsakyti
Labai malonus aptarnavimas Topo Centre :) gerai tas kad dar kaina galima nusidereti truputį, tik minusas kad trūksta platesnio mob. telefonų asortimento mažesniuose miestuose pvž. Prienuose ir Alytuje
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas. Bando vietoje naujos prekės parduoti "iš ekspozicijos" atrodančia kaip naudota, meluojant į akis kad buvau perspėtas kad prekė "ekspozicinė". Padarius išankstinį apmokėjimą už prekę tampi Topo centro "įkaitu". Tam kad atsiimti nupirktą prekę gali tekti apvažiuoti keletą parduotuvių kurių personalas rašo vieni kitiems "įgaliojimus" kurie nieko nereiškia, nes tarp parduotuvių nėra jokios komunikacijos. Man pavyko gražinti pinigus, tačiau patyriau laiko, nervų ir kelionių po Topo parduotuves nuostolius kurie nebuvo kompensuoti.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija
Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija 05-15 15:59
Užsienio kalbos kompetencijos - įmonės sėkmės garantas Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik visame...
Kavos pupelių atliekas parduoda brangiau už pačias pupeles
Kavos pupelių atliekas parduoda brangiau už pačias pupeles 05-23 21:40
Aida Batlle, El Salvadore kavos pupeles auginanti ūkininkė, dar visai neseniai neturėjo jokios naudos iš pupeles juosiančių luobelių. Bet vieną dieną viskas pasikeitė – šiandien šias žieveles...
BBC: Už P. Porošenkos susitikimą su D. Trumpu šio advokatui sumokėta 400.000 USD
BBC: Už P. Porošenkos susitikimą su D. Trumpu šio advokatui sumokėta 400.000 USD 05-23 20:43
Michaelui Cohenui, asmeniniam JAV prezidento advokatui, buvo sumokėta mažiausiai 400.000 USD, kad būtų surengtas Donaldo Trumpo susitikimas su Ukrainos prezidentu Petro Porošenka, rašo BBC.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Sutikimas su interneto svetainėse pateikiamomis "Slapukų" taisyklėmis Jums:

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Western Digital 87,87 +1,55%
Wells Fargo 55,26 +1,32%
Bank of America 30,89 +1,11%
Citigroup 71,08 +0,92%
Twitter 32,86 -2,29%
Boeing 355,02 -2,45%
Macy's 33,12 -4,31%
AutoZone 602,00 -9,49%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,76 +2,70%
Bananai 1,16 0,00%
Varis 6851,51 +0,77%
Sidabras 16,65 +1,09%
Cukrus 0,55 0,00%
Anglis 94,21 -1,54%
Dujos (JAV) 3,76 +39,78%
Vištiena 2,34 +7,83%