VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Topo grupė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Topo grupė

Atsiliepimai apie Topo grupė, UAB

TOPO CENTRAS

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Topo grupė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pirkau nauja telefona xiaomi mi 9T dave visa ispokuota nuluptos gamiklynes pleveles ir visas telefonas buvo apciupinetas kita kart rinksiuos kita parduotuve.
Atsakyti
Visiems čia pykstantiems ant konsultantų, tai konsultantai yra nekalti. Ten dirba paprasti, jauni žmonės, tik tam, kad kažkiek užsidirbtų - jie tikrai nėra nei technikos, nei aptarnavimo specialistai. Visiems žinoma kaip sunku dirbti tokioje parduotuvėje, kiek ten neteisybės ir kokia ten apgailėtina atlyginimų sistema, todėl vietoje to kviečiu solidarizuotis ir tulžį lieti kitur. Kaip man bobutė sakė, nespjauk ant kiemsargio... Kalti yra įmonės savininkai ir valdytojai, kurie yra tipinio lietuviško mužikiško biznio atspindys. Jei norite parodyti nepasitenkinimą jiems, tiesiog šioje parduotuvėje nepirkite. Techniką galima pirkti specializuotose, mažesnėse parduotuvėse, kur jus su malonumu aptarnaus ir patars, rasite ir geresnių prekių, ir, iš tiesų, kartais net ir geresnių pasiūlymų, ką jau kalbėti apie garantijas, remontą ir t.t. Aš pats labai retai lankausi šioje parduotuvėje ir mužikynai manęs jau nebetraukia.
Atsakyti
Dėkojame darbuotojui Eugenijui iš Kauno Akropolio už kokybišką, greitą, malonų aptarnavimą ir pagalbą sprendžiant problemas.
Atsakyti
Laba diena,
Internetu užsakiau vyrui plaukų kirpimo mašinėlę. Buvo rašyta kad prekę gausiu po 5 dienų. Praėjus 8 darbo dienom pradėjau pati ieškoti kur mano nupirkta prekė. Telefonu susisiekus su parduotuve Kaune Savanorių pr. man pareiškė kad tiekėjas tokių mašinėlių neturi ir paklausė ar su manimi niekas nesusisiekė ir apie tai nepranešė. Nei skambučio nei el.laiško nesulaukiau. Pasakė kad atsiūs el.paštu pasiūlymą analogiškų prekių. Gavau gana greitai, tik prekių kainos buvo parduotuvės o ne el.parduotuvės todėl brangesnės. Nuvykau į parduotuvę Savanorių pr., 2020 04 28 dieną apie 17 val.. Skyriuje dirbusi mergina buvo labai nemandagi, nelanksti ir jai visiškai vienodai ar ji parduos prekę ar ne. Pasijaučiau kad aš jai trukdau. Nuvažiavau pas jūsų konkurentus ir nusipirkau mane dominusią prekę, kur mergina tikrai maloniai aptarnavo, patarė, paaiškino. Suprantu kad karantino metu sunkiau dirbti, tačiau gal darbdaviai nežino apie darbuotojų tokį elgesį. Jeigu nepatinka darbas tai jo nedirbk, o jeigu dirbi negadink kitiems nuotaikos.
Atsakyti
Įsigijau rugpjūčio mėn. mikrobangės krosnelę (garantija 5 metai), vasario mėn. sugędo. Pirkimo čekis pamestas, tačiau pirkdama atsiskaičiau banko kortele, turiu išrašą. Topocentro parduotuvės konsultanta pasakėi, kad priima garantiniam remontui tik su pirkimo čekiu. Ar galima užsakyti Topocentro parduotuvės pirkimo čekio kopiją, pirkinio data ir sumą yra, originali dėžė su barkodu?
Atsakyti
Stanislav 2020-05-07 19:02:28
Man grąžino pinigus iškart kai paskambinau.
Buvo taip, užsakiau prekė internetu, parašyta per 10-15 dienu. Prieš pirkdamas dar i informacija paskambinau paklausti dėl tos prekės, atsakė kad problemų nebus.
Praėjo 17 dienų, paskambinau ir pasakiau kad noriu gauti atgal pinigus į savo sąskaitą, nes nesilaikote savo parašytu terminų. Gavau pinigus atgal tą pačią dieną.

Kaip gali būti problema atgauti atgal pinigus ? Juk pirkėjai perka prekė, jai jos nėra, ar parduotuvę negali paruošti prekė laiku, turim teisę atsisakyti tos prekės.
Juk ne paskolą jiems išduodam
Mums ir ne kartą yra tekę skambinti į liniją, mergaitės ten esančios tikrai visada pagelbsti.
Vaidos "iškoliotos" panelės šiandien tikrai padėjo mano tėvukui su nupirkta preke (tėvukui panevėžio topo centras įgrūdo paspirtuką, o jis nežino kaip juo naudotis, mes ir ne), konsultavo, skambino vos tik gavo atsakymą. Ir pati ankščiau tikrai problemų su linija neturėjau, nei ragelio meta nei ką, nors ir yra buvę jog piktai kalbėjau, užsakymas vėlavo, kurjeriai atvežė pusė prekių. Paskambinau, perskambino su visa informacija ir kitą dieną viską atvežė.
Kyla klausimas kiek Vaida turėjo staugti, kad jai ragelį numestų...
Atsakyti
Laura 2020-05-02 10:02:26
Negaiskite laiko uzsisakinedami Topo Centre. Uzsisakiau prekiu daugiau nei pries 6 savaites is kato uzmokejau ir ju vis dar nera. Skambinau i klientu aptarnavima daug kartu bet jie niekuom padeti negali ir nepateike jokio logisko atsakymo kur jos yra?!!!Pinigu grazinti irgi nenori?!!!kosmaras kazkoks?!pats prasciausias servisas kokio kada nors esu sulaukusi?!ir net nezinau kaip man viska issiaiskinti dabar?!!
Man grąžino pinigus iškart kai paskambinau.
Buvo taip, užsakiau prekė internetu, parašyta per 10-15 dienu. Prieš pirkdamas dar i informacija paskambinau paklausti dėl tos prekės, atsakė kad problemų nebus.
Praėjo 17 dienų, paskambinau ir pasakiau kad noriu gauti atgal pinigus į savo sąskaitą, nes nesilaikote savo parašytu terminų. Gavau pinigus atgal tą pačią dieną.

Kaip gali būti problema atgauti atgal pinigus ? Juk pirkėjai perka prekė, jai jos nėra, ar parduotuvę negali paruošti prekė laiku, turim teisę atsisakyti tos prekės.
Juk ne paskolą jiems išduodam
Atsakyti
vaida 2020-05-06 10:49:08
Užsakytos prekės negavau, klientų aptarnavimo darbuotojos Rasa ir Gustė (pavardžių nesako) paskambinus telefonu +37066000200 jokios informacijos apie užsakymą neteikia ir vis žada išsiaiškinti kur dingo užsakyta prekė, bet vis neišsiaiškina, liepia rašyti laiškus uzsakymai@topocentas.lt iš kur irgi jokios informacijos negaunu. Parašė, kad jie nežino kur mano užsakymas dingo. Norėčiau žinoti į ką šitoj kontoroj kreiptis, kad gaučiau atsakymą. Tai atsiųs jie man tą prekę ar ne????? Telefono numerių atsakingų už klientų aptarnavimą jie nesako. Svarbu pinigus sumokėjai, o jau prekę kada gausi tada gausi. Kadangi dabar skambinu kiekvieną dieną pasiteirauti ar jau rado mano prekę, tai paskutinį kartą Rasa be pavardės numetė ragelį, nes matyt nervina tokie klientai, kurie visus pinigus jau susimokėję. Iš Topo centro tokios kiaulystės nesitikėjau. Topo centro vadovai aliooooo, kur dar galiu kreiptis ???
Kadangi skambinau ir rašiau visais nurodytais kontaktais, tai užsakymą gavau per keletą dienų po Topo centro nustatyto 15d. termino. Siūlau kam neatsako el. paštu užsakymai@topocentras.lt rašyti Topo centrui per facebooką, tai labai greit atrašė. Topo centro darbuotojams linkiu laiku atlikt darbus, nemeluot klientams ir neturėsite piktų klientų. Beje už pradelstą terminą ir patirtus nepatogumus prekę atvežė per kurjerius į namus ir pridėjo dovanėlę.
Atsakyti
Užsakytos prekės negavau, klientų aptarnavimo darbuotojos Rasa ir Gustė (pavardžių nesako) paskambinus telefonu +37066000200 jokios informacijos apie užsakymą neteikia ir vis žada išsiaiškinti kur dingo užsakyta prekė, bet vis neišsiaiškina, liepia rašyti laiškus uzsakymai@topocentas.lt iš kur irgi jokios informacijos negaunu. Parašė, kad jie nežino kur mano užsakymas dingo. Norėčiau žinoti į ką šitoj kontoroj kreiptis, kad gaučiau atsakymą. Tai atsiųs jie man tą prekę ar ne????? Telefono numerių atsakingų už klientų aptarnavimą jie nesako. Svarbu pinigus sumokėjai, o jau prekę kada gausi tada gausi. Kadangi dabar skambinu kiekvieną dieną pasiteirauti ar jau rado mano prekę, tai paskutinį kartą Rasa be pavardės numetė ragelį, nes matyt nervina tokie klientai, kurie visus pinigus jau susimokėję. Iš Topo centro tokios kiaulystės nesitikėjau. Topo centro vadovai aliooooo, kur dar galiu kreiptis ???
Atsakyti
Pirkėjas 2020-05-05 21:28:52
Reikėjo važiuoti į Panevėžį :))) Nuo darbuotojo daug kas priklauso.
Abejoju. Buvo ir vyriause kazkoke parduotuves vedeja. Aiskino tapati ir dar pasirodo ikiso neispeja kad tai paskutines loptopas, nematant supakavo, o pasirodo is ekspozicijos, siaulia valdo
Atsakyti
Valdas 2020-05-05 18:08:44
Nebejuokink. Siauliuose akropolyje ikiso brokuota loptopa ir nenori nei keist nei pinigu grazint. Tipo patys kalti. Pamazgu grupe.
Reikėjo važiuoti į Panevėžį :))) Nuo darbuotojo daug kas priklauso.
Atsakyti
Pirkėjas 2020-04-27 14:26:23
Kaip visada atsiliepimų skiltyje rasime daug negatyvo, nieko stebėtino, apie bet kurį prekių pardavėją turbūt galima rasti.
Balandžio 24d. teko apsipirkti Basanavičiaus g.3, Panevėžys. Jeigu norit lengvo bendravimo, gero aptarnavimo, pagalbos renkantis įrangą, tai ten dirba bičiukas, kuris tai įgyvendins. :) Tiesa teko sugrįžti šiandien... "Plot twist" - nupirkta dar viena prekė :)) Sėkmės kolektyvui.
Nebejuokink. Siauliuose akropolyje ikiso brokuota loptopa ir nenori nei keist nei pinigu grazint. Tipo patys kalti. Pamazgu grupe.
Atsakyti
Negaiskite laiko uzsisakinedami Topo Centre. Uzsisakiau prekiu daugiau nei pries 6 savaites is kato uzmokejau ir ju vis dar nera. Skambinau i klientu aptarnavima daug kartu bet jie niekuom padeti negali ir nepateike jokio logisko atsakymo kur jos yra?!!!Pinigu grazinti irgi nenori?!!!kosmaras kazkoks?!pats prasciausias servisas kokio kada nors esu sulaukusi?!ir net nezinau kaip man viska issiaiskinti dabar?!!
Atsakyti
Problemos su užsakymų įvykdymu ir pinigų grąžinimu. Nerizikuokit.
Atsakyti
Kaip visada atsiliepimų skiltyje rasime daug negatyvo, nieko stebėtino, apie bet kurį prekių pardavėją turbūt galima rasti.
Balandžio 24d. teko apsipirkti Basanavičiaus g.3, Panevėžys. Jeigu norit lengvo bendravimo, gero aptarnavimo, pagalbos renkantis įrangą, tai ten dirba bičiukas, kuris tai įgyvendins. :) Tiesa teko sugrįžti šiandien... "Plot twist" - nupirkta dar viena prekė :)) Sėkmės kolektyvui.
Atsakyti
Pirkau du oro drėkintuvus. Išpakavus, pasimatė, kad vienas jų buvo naudotas, apraižytas, išteptas, be jokios dokumentacijos. Visiems perkantiems parduotuvėje patarčiau išpakuoti prekę ir apžiūrėti vietoje, nes galite kaip ir aš nusipirkti naudotą, o ne naują prekę.
Atsakyti
tokios biurokratijos nėra net viešame sektoriuje. Žodžiu, prekė yra parduotuvėje, bet ji 10 Eur bragesnė nei internete (visada tikrinkite kainas). Parduotuvėje klausiu kodėl? Man atsako, kad interneto kaina skiriasi. Na, skiriasi tai skiriasi, paskambinu nemokamu telefonu ir man sako - formuokite užsakymą internetu. Pokalbio metu suformuoju užsakymą, pasirenku atsiėmimą parduotuvėje ir operatorė teigia (kas buvo didžiausia nuostaba), kad prekė yra parduotuvėje, kurią pasirinkau, taigi vežti niekur nieko nereikės, konsultantas prekę paruoš ir po 1 dienos ją atsiimsite (manytina, kad sekančią dieną bus paruošta). Prekė, kurią lankantis parduotuvėj konsultantas laikė rankoje, bus paruošta tik rytoj !!! Kai galėjo iš karto parduoti man esant parduotubėje. Jos faktiškai transportuoti niekur nereikia. ar taip TOPOCENTRAS didina darbų apimtis, ar darbuotojai neturi ką veikt??? Visi dirba, kai galima prekę paimti iš lentynos ir paduoti pirkėjui už internetiniame puslapyje nurodytą kainą.
Iš savo patirties
2020-04-23 20:27:31 IP 19u2sr48
Atsakyti
Pardavinėja orą! Iš krūvos internetinių užsakymų tik keletą sugebėjo įvykdyti. Priėmę užsakymus vėliau siunčia pranešimus, kad esą jie neturi tų prekių, kurias reklamuoja savo interneto parduotuvėje, nors pas kitus pardavėjus ta pati prekė yra sėkmingai pardavinėjama. Užsakymai priimami tik su išankstiniu apmokėjimu, tačiau neįvykdžius užsakymo pinigus grąžinti delsiama, sumokėti pinigai įšaldomi. Pardavėjas pinigų iš karto negrąžina (jau kelinta diena), nors žino ir pranešė, kad prekė nebus pristatyta, yra pateiktas prašymas grąžinti pinigus. Gaišinamas laikas, inicijuojamas beprasmis susirašinėjimas. Darbuotojų kvalifikacija labai žemo lygio, neaišku kaip iš viso jie gavo tą darbą. Viso labo reikia tik patarpininkauti tarp tiekėjo ir pirkėjo, tačiau panašu, kad ir to nesugeba. Labai prasta parduotuvė, kiauliškas elgesys, pirkti nerekomenduočiau.
Atsakyti
Užsisakiau prekę bet niekaip nesugebėjo pradėti vykdymo ir palaukus 3 dienas supratau, kad ir nebus jis pradėtas, nes apmokėti reikia, o kaip negauni sąskaitos kaip galima atlikti mokėjimą. Labai nuvylė.
Atsakyti
Užsakymą atlikau 03 25, pinigus pervedžiau už prekes ir už pristatybą. Dabar yra 04 20 prekių dar neturiu. Į aptarnavimo centrą skambinau 4 kartus ir vis žada, kad dabar jau problema bus išspęsta. Per šitą karantino laikotarpį padariau užsakymų pas įvairius prekybininkus, bet tokios betvarkės niekur nebuvo : (. Ir vis dar tikiuosi, kad tas prekes man pavyks gauti :)
Atsakyti
Užsakymą internetu atlikau 03.31 d., pinigus sumokėjau iš karto, vis dar laukiu. Praeitą savaitę žadėjo, kad jau bus, šiandien vėl žada, kad šią savaitę jau bus, spėju kitą savaitę vėl tą patį išgirsiu....
Atsakyti
Pirkau internetu micro SD kortelę ir suruošta buvo tą pačia dieną. Reikėjo greitai, nes esama sugedo.
Labai greitai ir sklandžiai. dėkui ;)

P.s. Paėmiau atsiemimo punkte Kaune, Jonavos g.
Atsakyti
TRAGEDIJA.Nupirkau mamai internetu skalbimo mašiną, užsakiau paslaugas:atvežimas, užnešimas, pajungimas.Vien už paslaugas 70€.Na, ir prasidėjo !!!...Atvežė skalbimo mašiną, pamiršo padėkliukus.Kitą dieną kurjeris atnešė padėkliukus.Pajungimo meistras telefonu pasakė, kad bijo užsikrėsti virusu, ir nežino kada ateis!!! Paskambinus 5 kartus į parduotuvę, vargais negalais atėjo kitą dieną meistras (kitas).Sako, sorry, mašinos nepajungsiu, nes negaliu jos pakelti.TAI KAS PER ASILAI TEN DIRBA, JEI PRIEŠ ATVAŽIUOJANT NESUGEBA IŠMĄSTYTI, KAD NEPAKELSIU PREKĖS.Išėjo.Pasakė, nežino, kada vėl ateis, nes reikia surasti padėjėją.Ačiū Dievui, atėjo po 3 val., ir pagaliau pajungė skalbimo mašiną.TAI VA, TOKIA ILGA ISTORIJA...patys spręskite, ar norite gadintis nervus
Atsakyti
Laba diena, esu nusivylusi topo centro aptarnavimu. Suprantu viska, karantinai nepatogumai ir pan, bet jeigu internetu prekiaujama reikia sudaryti salygas, kitur puikiausiai dirbama. Man zadeta buvo, kad preke gausiu per 14 d. maksimum, nes Kaune preke yra, praejo daugiau nei 16 dienu, o atsakymus gaunu apie kazkokios garantijos pratesima, savaime aisku kad kol negavau prekes jos ir negali buti anksciau. Preke man reikalinga jau vakar. Gaunu deja tik pazadus.
Atsakyti
Top centre nepirkite nieko.Nusipirkome SONY OLED.Pasirodė brokuotą brangų televizorių su 2jų metų garantija.Siuntinėja po įvairiausius servisus.Nors sistema rodo-neremontuotinas.
Su niekuo neįmanoma susisiekti.Pasityčiojimas iš pirkėjų.
NEPIRKITE TOPO CENTRE.RAMIAI GYVENSITE
Atsakyti
Anonimas 2020-03-27 01:25:41
Uzsisakius preke internetu parasyta, kad sulauksite jos per 3-15 d.d. Atrodo, turetu kaip ir normalios kitos parduotuves elektronines pristatyt per kokias 5 darbo dienas, t.y. savaite skaiciuojant savaitgalius, taciau praejo tos 15 dienu ir prekes nematyti. Pinigai atskaiciuoti, i laiskus atsako tik po 4 darbo dienu, telefonu informacija irgi neperduodama, tik speliojama, del ko preke veluoja. Negana to, visi asistentai uzimti skambinant telefonu ir reikia laukti 15+ minuciu del informacijos, kuri nieko nepasako.
Tai ko tu nori kai visi pasipylę skambina. Paskambinau sako berniukas, kad laukt reikia nes ant linijos tik keli pasodinti sėdi. O kai skambina po 20-30 vienu metu tai ko norėt kad laukti reikia. Pats pralaukiau apie 4 min kol atsiliepė, normaliai susakė, paskui perskambino kai info gavo. Mažiau mandrybės daugiau kantrybės
Atsakyti
Uzsakiau preke internetu, taciau nei prekes nei paaiskinimo kada ir kokiu budu galima ja atsiimti, vienintelis atsakymas tiek telefonu tiek el.pastu, , perduosim atsakingam asmeniui, , po savaites paiesku pagaliaue atsiliepe vyriskas balsas, konsultantas paaiskino kaip anuliuoti uzsakyma ir mano bedos baigesi.aciu jam uz pagalba
Atsakyti
Uzsisakius preke internetu parasyta, kad sulauksite jos per 3-15 d.d. Atrodo, turetu kaip ir normalios kitos parduotuves elektronines pristatyt per kokias 5 darbo dienas, t.y. savaite skaiciuojant savaitgalius, taciau praejo tos 15 dienu ir prekes nematyti. Pinigai atskaiciuoti, i laiskus atsako tik po 4 darbo dienu, telefonu informacija irgi neperduodama, tik speliojama, del ko preke veluoja. Negana to, visi asistentai uzimti skambinant telefonu ir reikia laukti 15+ minuciu del informacijos, kuri nieko nepasako.
Atsakyti
Laba diena. 2020-03-15 sumokejau pinigus uz saldytuva. 2020-03-16 parasete kad preke atvezite kai Lietuvoje pasibaigs karantinas, nors pazadeta buvo kita diena. Nutraukiau uzsakyma tai dabar ir pinigu nebegrazinate. Labai negraziai elgiates su savo klientais. El. Pastu neatsakote telefonu taip pat. Reklamos jusu viska skelbia kitaip. Laukiu savo pinigu. Kita imone saldytuva atveze tuoj pat. Esu labai pasipiktinusi tokia jusu veikla.
Atsakyti
Laba diena, kadangi elektroniniu pašto neatsakote, bandau laimę rašydamas čia. Sugedo pas jus pirktas oro drėkintuvas BONECO U700, perskaičiau Jūsų tinklapyje www.topocentras.lt/garantija, tačiau neradau, kas šiam prietaisui atlieka garantinį remontą. Prašau informuokite, kur turėčiau kreiptis.
Atsakyti
Jei jums reikes prisikambinti i topo centra del garantinio?! Tai tam skirkit visa diena.... gal ir pasiseks.
Atsakyti
Internete ieškojau kavos kapsulių, pamačiau jog jos yra ir fizinėje parduotuvėje. Nuvykus ten pasirodo, kad nieko panašaus nėra, o pardavėjas atrėžia “žinau, kad internete parašyta taip”. Labai nemaloni situacija. Vilniaus “Akropolio” topo centras.
Atsakyti
Jauciuosiu apgautas pirkau loptopa apple macbook pro, pasirodo vietoje neturejo, pasiule atvesti, ir atveze 2016m, modeli, bet nieko nasake, kad senas modelis, parduotuveje neatkreipeme demesio kai namuose ispakavome pasirode ne toks, cia buvo PANEVEZYJE euronoke.
Atsakyti
Sugedo po 3 mėn televizorius, garantija 2 metai, nuvažiavus į topo centrą megoje, pasirodo tu pats turi mokėti jiems 50 eurų už mašiną, kad jie nuvežtų jį į Petrašiūnus į garantinį servisą. Klausimas topo centrui, kam ta jūsų garantija išvis yra reikalinga, jei žmogus turi viskuo rūpintis ir mokėti pats už viską? O kai perki ką nors, tai per prievartą yra brukama papildoma garantija, iš kurios naudos 0%, gal baikit mulkint žmones su savo garantijom, bet kas idomiausia, kad paskambinus į Petrašiūnus garantinį servisą, aiškiai pasakė, kad jus privalot patys paimti ir nuvežti televizorių į garantinį NEMOKAMAI, bet panašu, kad pas jus viskas atbulai, nerekomenduoju, nes sugedus buitiniai technikai patys rupinsites jos išgabenimu į garantinį, o jei prekė kaip mano atveju didelių gabaritų gaunas visiškas š...., nerekomenduoju naudotis topo centro paslaugom
Atsakyti
Sveiki, esu labai patenkinta parduotuvės Panevėžyje babilono topo centro darbuotoju- konsultantu Jonu aptarnavimu.Ne kartą teko šioje parduotuvėje apsipirkti.konsultantai labai malonūs, visada pataria, jaučiasi tikras profesionalumas.Didelis ačiū Jonui ir Andriui už pagalbą.Linkiu sekmės tolesniam koletyvo darbui.
Atsakyti
Sveiki, jau ne pirma karta susiduriau su tikroves neatitinkancia internete pateikta apie turimas fizinese parduotuvese informacija.
Atsakyti
Esu labai patenkinta parduotuvės, esančios Kėdainiuose, Basanavičiaus 93, konsultantų aptarnavimu. Ne kartą teko ten apsipirkti, konsultantai labai malonūs, visada pataria, jaučiasi tikras profesionalumas. Didelis AČIŪ konsultantei Orintai, už pagalbą, dėmesį, o vadovė Daiva, tiesiog super. Linkiu sekmės visam kolektyvui.
Solveiga ir Grazvydas
2020-02-05 13:39:52 IP 1b2akp54
Atsakyti
Esame nusivyle, kad uždarėt topo centrą Radviliškio mieste, tai buvo geriausia parduotuvė kokioje teko lankytis, nuoširdūs darbuotojai, kurie visada pasiruošia padėti.Tikrai ne kartą lankėmės jūsų didžiuosiuose parduotuvėse tokio dėmesio niekur nesulaukėm.Visas prekes įsigijome Radviliškyje esam labai nusivyle, nes laukėm atsidarant kitoje miesto vietoje.Norim padėkoti Radviliškio komandai už pagalbą isigyjant prekes ir išsamę konsultaciją!!!!!!
Atsakyti
Kosmaras, vakar atvykome i Megoje esancia parduotuve isigyti kaitlente, nusprendeme pirkti internetu, konsultantas pazadejo, kad siandiena turesime kadangi mums skubiai reikalinga, kadangi neturime kur vaikui valgyt gaminti, negana to kad siandiena pasake jog neatveze dar ir sake neaisku kada atves.... del to ir kainos buna patrauklios, nes apgaudineja zmones.... o konsultanto ismanymas apie savo skyriu isvis tyliu, pati daugiau zinau ten nedirbanti
Atsakyti
Aptarnavimas tiesiog tragiskas. Nesitikejau, kad siais laikais dar taip imanoma. Usisakiau telefona internetu. Uzsakymo nr T-200586530. Neuzilgo paskambino darbuotojas ir pranese, kad cia preke is ekspozicijos ir pasidomejo ar tinka. Paklausus ar yra visas komplektas ar nera kokiu pazeidimu ir ar galios normali 2 metu garantija, patikino, kad viskas tvarkoje, viskas galios ir man ji netrukus suruos. Atvaziavus uz poros dienu atsiimti prekes, darbuotojas vel pasiteiravo ar zinau, jog preke is ekspozicijos, atsakiau, kad jau man buvo pranesta ir viska zinau. Parode ta telefona, viskas tinka, paimsiu. Pradejo ieskoti dezutes, vienas ieskojo, pasikviete pagalba, keliese ieskojo, paskui dar trecias zmogus atejo. Galiausiai sako, kad nera dezutes ir mes negalim parduoti. NORS PRIES TAI MINEJO, KAD VISKAS PARUOSTA IR GALIU ATSIIMTI SAVO UZSAKYMA. Pasiule arba atsaukti atsakyma arba pirkti kita bet brangiau. Paklausus ar negali pasiulyti kito uz ta pacia kaina ar suteikti kokia nuolaida uz si nesusipratima, buvo trampai atsakyta - NE. Klausimas jums - Kodel svaistomas klientu laikas? Visas aptarnavimas buvo tIesiog apgailetinas, daugiau nieko nepirksiu is jusu
Atsakyti
Valerij 2019-12-08 18:08:05
Mano pasiūlymas. Nepirkite pas juos - jei viskas bu gerai su prekė tai visur gerai. Bet jei išbluks kvitas - tai neturėsite pirkimo dokumento ir Jūsų garantiją negalios. Kai kitos normalios ir pažangios įmonės, tave ir visus tavo prikimus identifikuoja puikiausiai, pagal kitus požymius TopoCentras bukai prašys kasos kvito. Trumparegiškumas ir atsilikimas...
Visur yra reikalaujamas prekės įsigijimo dokumentas, be jo niekas nevyksta (arba banko išrašo jei atsiskaityta kortele). Pagal įstatymus pardavėjas neprivalo nei keisti prekės, nei priimti remontui, nei spausdinti pirkimo dokumento kopijos be pirkimą įrodančio dokumento.
Darius Paltinavičius
2020-01-21 17:47:18 IP 2g44eost
Atsakyti
Virmantas Aksinavičius 2019-12-27 19:16:07
Gavau per Kalėdas dovanų vaizdo registratoriu kuri išpakavus per Kalėdas norėjosi išbandyti (patikrinti) kaip veikia bet deja jis neveikė. Nuvežus atgal į TOPO CENTRĄ 27 diena jo niekas nepakeitė naujų ir pinigų negrąžino. Aš nesuprantu kaip naujo neveikiančio daikto kuris nėra pažeistas nekeičia naujų o sunčia remontuoti.
Sveiki, Tokią situacija ir pas mane, "kalėdų senis" nuperka vaizdo registratorių, vaikas išpakuoja išsiaiškina kaip ji veikia ir antrą dieną neveikia monitorius. Nunešama į garantinio aptarnavimo skyrių ir.....praeina viena savaitė, antra, trečia, o atsakymas " laukiam info iš serviso tarnybos" Ta prasme atsakymo? O gedimo priežastis kokia? - "Laukiam atsakymo iš serviso....", "pas mus tvarka tokia 2-3 sav ".Na tai ar čia tvarka? čia maksimalus aptarnavimo terminas, bet per tris savaites nenustatyti gedimo priežasties kogero kompetencijos nelaibai yra. Tai sakau '' tiek jau to, gal aš atsisakau tos prekės...juk kalbama apie menkos vertės (320eur) prekę. Atsakymas, "tai kad ji naudota jau" -atleiskit, o tai kaip nepanaudojus galima suprasti ar ji veikia ar ne? Dabar esu tikras, pervertinau "lyderių solidumą" liko vaikas nusimines ir mane tokios "menkos" garantinio aptarnavimo galimybės nervina. Na moralas manau čia aiškus, tiesiog kiekvienas renkamės pardavėją, kaip tarpininką ir mokam jam už suteikiamus patogumus ir garantijas...
Atsakyti
Is 7 skambuciu Topo centro pagalbos linija, Topo centras nesugebejo atsiliepti nei i viena.

Ir nors jie bande perskambinti, is ju 4 perskambinimu pavyko tik vienas, nes ju skambucio trukme - 2 sekundes, po kuriu jie meta rageli. Per 2 sekundes nei vienas mirtingasis nespes atsiliepti telefono, nebent jis laikytu telefona rankoje ir kelias valandas akylai stebetu telefono ekrana.

O i pagalbos linija skambinau, nes ju mokejimo partnerio Paysera yra suluzes puslapis, neduoda jokios galimybes apmoketi uzsakymo.

Neigiamas atsiliepimas skirtas Topo Centro netikeliams visus lygiu vadovams uz atgrubnagiskai vykdoma vadovaujama darba, bet ne pagalbos linija aptarnaujancioms merginoms, kurios siaip malonios ir paslaugios.
Atsakyti
Tragedija. Daugiau nei mėnesis praėjo po kirpimo mašinėlės užsakymo, ir rankuose aš jos vis dar neturiu. Sakė kad įvyko klaida ir bus šią savaitę. Šiandien jau ketvirtadienis ir jokų žinių, atvažiuoju į parduotuvę, pasirodo kad bus dar už savaitės. Kodėl taip įvyko ir tikslios datos kada bus atvežta į parduotuvę negali pasakyt. Darbuotojai visiškai neatsakingi. Iš Aliexpresso ir tai greičiau pristato
Atsakyti
Viltė 2020-01-15 20:02:36
Sveiki,
Norėčiau Jūsų pasiteirauti, ar Jūs, kaip suprantu išsilavinusi, žinote, kad galite komentuoti tik darbuotojo atliekamą darbą, bet ne išvaizdą?Jūs įžeidinėjate asmenį viešoje erdvėje, už tai numatyta Lietuvos įstatymuose baudžiamoji atsakomybė ir šis asmuo gali Jūsų paprašyti prisiimti atsakomybę?
Sutinku, sioje vietoje izeidineti darbuotojo neturi teises niekas, kaip ir ji aptarineti, nes jis ne viesas asmuo, pilnai kreipciausi i teisma darbuotojo vietoje, gal tada ir tokiu '' klientu'' balselis susvelnetu.
Atsakyti
Sveiki,
Norėčiau Jūsų pasiteirauti, ar Jūs, kaip suprantu išsilavinusi, žinote, kad galite komentuoti tik darbuotojo atliekamą darbą, bet ne išvaizdą?Jūs įžeidinėjate asmenį viešoje erdvėje, už tai numatyta Lietuvos įstatymuose baudžiamoji atsakomybė ir šis asmuo gali Jūsų paprašyti prisiimti atsakomybę?
Atsakyti
Nebeįmanoma apsikęsti nuo nuolatinio jų atakavimo skambučiais. Nurodžiau telefono nr. kurjeriui, kai pristatė prekę. Dabar skambina, kada nori, nesvarbu, kad užimtas, dirbi ir kt. Į paaiškinimus nekreipia dėmesio. Ką man dabar numerį keisti? Aš nesutikau, kad man nuolat siūlytų savo prekes. Kur tada privatumo politika?
Atsakyti
bandžiau pirkti Topo centre: pažiūrėjau jų svetainėje - rašo prekė yra Ukmergėsg. Vilniuje - nuvažiuoju - nėra. Perku internetu, sumoku, pažymiu, kad atsiimsiu Ukmergės g. Vilniuje gruodžio 23 d. važiuoju paimti nupirkos dovanos - skambina telefonas, sako iš Topo centro, prekės nebus, pinigus gražinsime per 5d.d t.y kiais metais.. nei dovanų nei pinigų... klausiu kodėl dar dabar svetainėje rodo, kad ši prekė yra tiek perkant internetu tiek mano nurodytoje parduotovėje, žada perskambinti, perskembina po kelių valandų - ta pati dainelė: prekės nėra, pinigus gražinsime kitais metais.. arba galite važiuoti į Ukmergę ten dar ši prekė yra ? Normalu ? Sumoki, tavo pinigus be jokių palūkanų naudoja 2 sav, ? Po grąsinimų ir barnių sugebėjo pinigus gražinti tą pačią dieną - reiškia sugeba.
Panašu į aferizmą prisideda prekių kurių realiai nėra, susirenka iš žmonių pinigus ruodžio 20-23 dienomis, o gražina juos sausio mėnesį..
NIekada topo centruose nepirksiu ir niekam nerekomenduoju
Atsakyti
Praejus 1 men. (!) po uzsakymo apmokejimo internetu atejo stai toks laiskas:
Apgailestaujame, tačiau turime informuoti, kad Jūsų užsakymo įvykdyti ir pristatyti užsakytos prekės HDD dėžutė GEMBIRD EE2-U3S-2-S negalėsime. Tiekėjas šiandieną atsiuntė informaciją, kad likęs paskutinis prekės vienetas turi mechaninių pažeidimų. Dėl šios priežasties Jūsų užsakytos prekės mums nebepristatys. Prekės papildymas nenumatomas. Už išleistus pinigus galite išsirinkti kitą prekę arba grąžinsime į mokėtojo sąskaitą. Informuokite apie pasirinkimą.

Skambinu i +37066000200, atsiliepusi panele nieko nezino, patare kreiptis i parduotuve.
DAUGIAU NIEKADA NEBEPIRKSIU IS TOKIU PARDUOTUVIU KAIP TOPOCENTRAS. JAU IS KINIJOS GREICIAU ATSIUNCIA IR NEPUDRINA SMEGENU KAIP SITIE MULKIAI.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: J. Basanavičiaus g. 51, LT-57283 Kėdainiai.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Ignitis grupės" pajamos pirmąjį ketvirtį mažėjo, pelnas augo
"Ignitis grupės" pajamos pirmąjį ketvirtį mažėjo, pelnas augo 05-29 20:54
Tarptautinės energetikos įmonės "Ignitis grupė" koreguotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (koreguota EBITDA) šių metų pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu...
"Auga group" valdomos įmonės įgijo "Grybai LT" kontrolę
"Auga group" valdomos įmonės įgijo "Grybai LT" kontrolę 05-29 20:22
AB "Auga group" valdomos įmonės – kooperatinės bendrovės "AgroMilk", "Juodmargėlis" ir "Šventosios pievos" – ketvirtadienį su buvusiais pajininkais pasirašė pajų pirkimo-pardavimo sutartis dėl...
Švedijos ekonomika pirmąjį ketvirtį augo – priešingai nei tikėtasi
Švedijos ekonomika pirmąjį ketvirtį augo – priešingai nei tikėtasi 05-29 20:08
Švedijos statistikos tarnybos patikslintais duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį šalis sukūrė 0,1% solidesnį nei ankstesnį laikotarpį bendrąjį vidaus produktą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 58,55 -12,27%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Sidabras 15,07 +1,28%
Benzinas 0,59 -33,71%
Varis 5057,97 -2,41%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Kava 3,41 +4,28%
Auksas 1683,17 +5,73%