VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Topo grupė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Topo grupė

Atsiliepimai apie Topo grupė, UAB

TOPO CENTRAS

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Topo grupė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tragikomedija, nori įsigyti prekę, įsidedi į krepšelį, per naktį pildyti paraiškų negalima, pasijungi ryte ir kaina pakilus kosmiškai, ar čia toks marketinginis triukas? Susisiekus su klientų aptarnavimu pareikšta, jog kaina per naktį pasikeitė ir nieko padaryti negali, sulyginti kainų taip pat negali, nors pateikti įrodymai su kainom, nors didesnę nuolaidą pritaikytų, kad gautųsi tą pati kaina. Na nieko baisaus, senukuose nusipirksim:) ten kaina per naktį nepakilo. :) Norint išlaikyti senus klientus, arba pritraukti naujų reikėtų tobulinti komunikaciją, kadangi dirbu taip pat elektroninėje parduotuvėje, puikiai žinau, kad tikrai yra n būdų kaip išpręsti šią situaciją. Bet kai yra tinginystė ir apatiškumas taip ir vyksta darbai. Sekmės Jums, neberekomenduosiu.
Atsakyti
Zirmunu g 64 topocentras susitvarkykit kondicioneriu pas jus nerealiai karsta kol laukiau uzsakymo ispile prakaitas kaip ten darbuotojai dirba tokiu karsciu
Atsakyti
Niekaip negaunam PVM saskaitos uz pirkini, i laiskus niekas neatsakineja, o paskambinus izuliai bendrauja. Neprasidekite su siuo centru, vien problemos.
T-400604166
2022-06-14 10:37:07
Atsakyti
Pirkau Samsung saldytuva RB34T600FSA, raso kad tylus veikimas 35 dB, taciau anaiptol veikia pakankamai garsiai. Susiekiau del sios problemos, pasakiau kad samsung servisas neregistruoja del triuksmo lygio nustatymo. Problemos spresti nepanoro, pasiule samdyti nepriklausoma eksperta ar kreiptis i vartotoju teises.
Atsakyti
Tik patys blogiausi atsiliepimai. Užsakymas turėjo būti paruoštas nuo 30min iki 3 dienu :D o praejus 14 dienu uzsakymo dar nebuvo. Skambinta buvo 4 kartus visais kartais sake siunciama jau greitai greitai. Prekes siunciamos is parduotuves i parduotuve sake. Bet is kinijos jauciu butu greiciau.... Po vieno skambucio vaikinas garantavo jog iskviesti kurjeriai ir preke bus po 2 d.d. bet deja.... Todel uzsakynedami kanors pagalvokite ar apsimoka, nes gali but teks laukt menesi
Atsakyti
nebepirksiu tikrai nk is topo centras siauliuose bent saules mieste nusipirkau jabra ausines suklojau 130euru man daug ir labai prastos kokybes garsas negarsei groja nors viska nustaciau kaip reik ir neryskus bosas kaip kitu ausiniu nunesiau sako reik kad duociau tvarkyt jiem bet jei nk neras po 2 savaciu !!! vistiek turesiu susimoket 25 euru nu jo tkrai geras biznis uz nk 25 eurus o apie pakeitima i kitas tospacios rusies sakau gal sitos brokuotos daviau paklausyt net nesileido i kalbas apie tai isvis jau taip nejau 5 metus pirkt susigundziau bl akcija nesikeikent ir ka va gavau
Atsakyti
Šiandien, gegužės 30d. atėjau į Topo centrą Šilutėje su rūpesčiu, kaip nupirkti orkaitę, kaitlentę ir mikrobangų krosnelę, kai apie jas nieko nežinau. Bet čia sutikau pardavėją- konsultantę Giedrę Šidlauskaitę. Su jos pagalba viską išrinkom lengvai ir greitai. Labai geranoriška, paslanki ir išmananti savo darbą mergina. Labai jai ačiū.
Atsakyti
Aptarnavimas Šiauliuose Topo centre Saules mieste tragiškas. Keiskit personalą. Dabar suprantu kodėl sumažėjęs pirkėjų srautas. Prarandat daug klijentų ir pirkėjų. Baisu ????????????
ATN BUS RENT, UAB
2022-05-13 19:00:13 IP 2ju3krt4
Atsakyti
Visiškai ignoruojami klientai, neatsakoma į laiškus, nepriimamos nekokybiškos prekės
Laimute Antanaitiene
2022-05-06 11:56:25 IP 2ju3kpvh
Atsakyti
Sveiki, kodel Utenos topo centras, sugedusi kavos aparata taiso 2 menesius, jei taip prašom gražinti pinigus..
Atsakyti
Sveiki. Lankiausi vakar Vilniuje, Ukmergės g topo centre. Noriu padėkoti buitinės tecnhnikos konsultantei Margaritai, nuostabus aptarnavimas, patarimai, ir rekomendacijos, padėjo išsirinkti indaplovę. Aukšta klasė, 10 balų! Ačiū! :)
Atsakyti
2022.04.21 d apie 15 val. teko lankytis topo centre, dienos metu, didžiulį skyrių aptarnavo tik vienas darbuotojas. Prieš mane eilėje laukė trys žmonės, tačiau kol sulaukiau savo eilės, kad pasikonsultuoti dėl irigatoriaus, teko laukti valandą laiko. Aptarnavimo greitis ir kokybė tragiška. Labai nusivyliau, nors teko pirkti nemažai daug ir didelių bei brangių prekių. Labai blogai vertinu klientų aptarnavimą. Darbuotojas Labai ilgai krapštosi su dokumentais, nemandagus.
Atsakyti
2022-04-09 buvau apsilankęs Akropolio Topo Centre (Vilnius). Likau labai patenkintas vyr. Pardavimų vadybininku Albertu. Tokio profesionalaus aptarnavimo dar nemačiau. Padėjo išsirinkti norimus dalykus ir pateikė konstruktyvius argumentus "už" ir "prieš". Šis legendinis darbuotuojas turėtų gauti papildomą premiją :).
Atsakyti
Labai rekomenduoju kreiptis Akropoly pas vyr. pardavėją konsultantą Albertą. Nuostabus aptarnavimas. Viską nuodugniai išaiškino, net atkreipdamas dėmesį į smulkiausias detales. Likom labai patenkinti nuo tokio profesionalaus aprarnavimo.
Atsakyti
Pirkau lenovo gaming 3 per interneta ir atsiemiau is Ozo. Tai galimai ikiso ekspozicine preke nes vienas sonas turejo nubrozdinima kompas buvo kraunamas apie 1h ir paskui pajungem pasizet. Kol uzsikrove praejo tikrai daug laiko ir vis3proc baterijos rode. Atjungus is elektros kompas issijunge. Teko vez per visa Vilniu iki Ozo kad priduot kompa. Pasake arba grazinam pinigus arba laukit kol atsiusim is kt miesto kompa. Pardavejas pasirase varda pav+stampas+kad neatsiimtas pc (mes nusprendeme palaukti naujo kompiuterio) taciau nei jokio legalaus lapo/ataskaitos neuzpildeme (teige kad nereikia). Manau kad tokius dalykus reikia iforminti. Klausiau ar gali bent kaip kompensacija atvezt pc i musu namus tai pasake kad jokiu kompensaciju netaiko. Nusivyliau topo centru. Moku 800e uz pc ikisa kazkoki nesamoninga kompa as gadinu kura vaziuodama 6kartus pirmyn atgal pirmyn atgal. Galejot bent tusinuka dovanu ideti uz savo nesamones, Iteikus kompiuteri nebuvo pasirasomi nauji kazkokie dokumentai kad iteike nauja kompiuteri (galbut ju barkodai skiraisi ir tt.) nieko pardavejas tiksliai nepasake neuzsimine.
Atsakyti
Neturite problemų ir norite jų turėti jums padės Topo centras. Nusipirkom televizorių bet galim kaltinti save kad pasitikejome ir nepatikrinome. Gabenta atsargiai. Pasirodo skilęs ekranas. Patikrinus dėžę radome 4 nemažus pakuotės pažeidimus. Jei būtume patys sudaužę pagal pakuotės pažeidimą turėjome jausti. Atsakymą gavome kad patys nepasinaudojome tv patikrinimo ar viskas gerai. Pagal atsiliepimus matau kad daug apgautu pirkėjų. Pamažu bet kasa duobę sau.
Nataliia Vlasenko
2022-03-22 17:01:59 IP 2g5vdkka
Atsakyti
Gruodžio 9 d. aš nusipirkau kavos aparatâ.Perkant buvo akcija plius 4 kg kavos. Iki šiol kava negavau.Kam apgauti pirkeją?
Atsakyti
Apsilankius Vilniaus, Zirmunu g., Rimi topo centro parduotuveje turejome pati BLOGIAUSIA aptarnavima. Kol mes rinkomes telefona, konsultantuntas sukryziaves rankas buvo atsiremes prie kasos ir nesiteike prieiti padeti. Galiausiai isgirdes kelis pastebejimus apie aptarnavima, nepatenkintas priejo ir paklause “ar nereikia pagalbos”. Kai pasakeme, jog ieskome Iphone 12, patikrino ka turi. Paklausus apie pirkima issimoketinai ir be pabrangimo, pasake, kad tai galioja tik perkant su draudimu, nors pries tai buvo pasidomeje Jusu internetineje parduotuveje ir niekur nebuvo tai pazymeta. Po sio komentaro, konsultantas atreze, kad “tai ir pirkit internetu”. Konsultantas nebuvo suinteresuotas parduoti brangu telefona fizineje parduotuveje, net gi aplamai KA NORS KAM NORS PARDUOTI. Aptarnavimas buvo labai zemo lygio, po jo tikrai nesinores dar ilgai pas jus lankytis. Patarimas Jums: perziurekite savo darbuotojus, nes ju aptarnavimas ir reprezentuoja imone.
Atsakyti
Pirkom internetu skalbimo mašina iš TOPO CENTRO atvežė per pietus po darbų atvazeves namo pajungynedamas skalbimo mašina radau broku apdailos danktelys nulužes skalbimo mašinoje vanduo būgnas kreivas. Kreipėmės i atstovus iškart. Susirašinėja tik per gemaila neskambina išsiųsti visi įrodymai paliudinanty visa info broku tai dabar pasakė kat prekę buvo panaudota grąžinimo nėr jau reik i garantiny vešti kat ji buvo įjungta kat jau pažiūrėt kaip aš pamatisiu kat būgnas kreivas. Nesiūliciau TOPOCENTRE pirkti parduoda brokus o poto jungia atbuline
Atsakyti
Pirkom siurblį sausio viduryje Klaipėdos Taikos pr. Veikė vieną dieną, nunešus atgal, sakė GREITAI sutvarkysim, vietoj tvarko. Viskas okey, per savaitę, dvi praneš dėl atsiėmimo. Pralaukiau tris savaites. Paskambinau nurodytu telefonu. Niekas nekėlė. Nuvykau į parduotuvę, paklausiau kaip reikalai, kada bus sutvarkytas. Konsultantė pasakė žmogaus atsakingo už tai nėra šiuo metu ir kad mažiausiai 4-6 savaites reikia laukti remonto, taip greitai niekas nevyksta. Sakau kodėl nekeliamas ragelis kai skambina klientai. Atsakymas - mes turim daug darbo, nėra laiko atsakyti į skambučius. Kitą dieną buvo paskambinta, atsakė jog laukia detalės kol bus atsiųsta, kada ją gaus, niekas nežino. Tai ta prasme, kam sakyti jog viskas greitai vyksta? Nes man 8 savaitės nėra greitai. Ir aš vis dar neturiu jokių žinių kiek dar truks visa tai. Gaila kad nepasiskaičiau atsiliepimų prieš perkant, nes tikrai net nepagalvojau, kad nusipirkus daiktą, jis visąlaik bus taisykloj. Ar ne paprasčiau būtų buvę tiesiog pasiūlyti pakeisti į kitą? O ne meluoti į akis ir vis tempti gumą dėl laikotarpio? Nei pati grįšiu pas jus, nei kitiems rekomenduosiu.
Atsakyti
Sveiki, ne kartą esu pirkęs internetu prekes ir visada buvau patenkintas iki šio momento. Užsisakiau Dewalt stakles sausio 30d. tai laukiau iki vasario 22d. kol pats nepradėjau ieškoti savo prekės. Vasario 23d. paskambino Topo centro darbuotoja ir pareiškė, kad prekė už kuria sumokėjote negausite, nes įvyko klaida dėl kainos didžio. Nesuprantu ar tai mano kaltė, ar jūsų, bučiau žinojęs, kad taip bus būčiau iš kitos tinklapio užsisakęs už panašia kaina. Užsakymo nr. 400553824.
Atsakyti
Užsakiau internetu preke, kai buvo taikoma nuolaida. Prekė kainavo virš 400 euru, buvo taikoma nuolaida. Praėjo 15 darbo dienu ir jokiu žiniu iš ju. Parašiau laiška kur mano pirktas daiktas. Paskambino ir sako: “ Ar Jūs žinote, kad jūsu preke kainuoja 950 euru sakau žinau, todėl ir pirkau už tokia kaina. Paaiškino, jog klaida, tiekėjas parašė neteisinga kaina. “Va toks pasiteisinimas po tiek dienu. Tuo metu būčiau galėjes pirkti iš dar keliu imoniu už panašia kaina, tačiau dabar aišku tokiu kainu nebera. Kas tai kompensuos?
Atsakyti
2022 - 02 -19 Ozas Topo Centras - Noriu padėkoti konsultantui Modestui, super aptarnavimas! Daugiau tokiu darbuotoju!!! Ačiū !!!
Atsakyti
Su akciinėm prekėm Rimi "Topo centre" visiškas nesusipratimas. Kas ten per programuotojas, kad nesugeba prekių kainų pakeisti, gaila kasininkių, kurios skenuodamos prekių kainas turi aiškintis pirkėjam, kodėl nurodyta kaina skiriasi nuo nuskanuotos. O gal čia parduotuvės slaptas "MARKETINGAS" Susidūriau su tuo.
Sakau kvieskit salės vyresnįjį, ar programuotoją, kad nebūtų apgaudinėjami pirkėjai. Atsakymas jų nėra. Sakau darom pinigų gražinimą, nes kaina man netinka, nors pats konsultantas padavė ir rekomendavo tą prekę. O čia ir prasidėjo cirkas. Nežino kaip. Vėliau sakau gerai imu tik vieną prekę dėl kurios ir atvažiavau per pietus taupydamas laiką. Tai man ta prekė po jos machinacijų su kasa 5 kartus pabrango. O kasininkė to nesupranta, mirksi. Sakau gražinkit pinigus, o tada vėl praskanuokit ir atiduokit gražą. Ir ką manote gražą vėl neteisingai atidavė. Po pastabos pasitaisė. Ir visas tas truko ne mažiau kaip 20 - 30 min., per tą laiką gan nemaža eilė susidarė. Žmonės būkit atidūs. Ir šiaip venkite šios parduotuvės, nes ir konsultantų atsinešimas beviltiškas. Neprieis ir nepklaus kuo galėtų padėti. Geriau susiburs į krūvą ir neaišku ką veikia, dar ir surasti juos reikia. Kai surandi ir paklausi, tai nurodo į konsultantą, kuris užsiėmęs arba sako pasižiūrėk tipo už kasų, ne kad savo kaip konsultanto vardą pateisintų, nuvestų, parodytų, paaiškintų ir patartų. ŽIAURIAI NEPATIKO
Atsakyti
Aš nezuprasiu

Nu jopšihmat pinigai pervesti ir per tiek laiko jau butumėte atraśė i gmail kad vykdomas užsakymas
Atsakyti
Grąžinom epiliatorių į garantini, mane patikino, kad per 2 savaites bus sutvarkyta. Tačiau atėjus 2 savaitei į pabaigą, niekas nei skambina, nei rašo, kokia situacija su epiliatoriumi. Paskambinus pačiam jau antros savaitės penktadienį mane informuoja kad tik šiandien servisas apžiūrėjo prekę ir parašė kad reikalinga dalis pakeitimui. Nuo tada ir prasideda įdomumas niekas nežino kiek dar laiko užtruks garantinio aptarnavimas (o daikto jau suprantat reikia), nu tada susitariau su darbuotoja serviso, kad nuvažiavus į Klaipėdoje Taikos pr. esantį Topo centrą man pritaikys papildomą nuolaidą epiliatoriui (sakė kad paskambins į tą skyrių darbuotojams ir praneš dėl nuolaidos), Tačiau nuvažiavus į topo centrą niekas nieko nežino ir niekas nesiruošia jokių nuolaidų daryti. Moralas toks: nerekomenduoju pirkti tokio tipo prekių, ir aplamai kažką iš topo centro, dėl jų serviso aptarnavimo laiko, ir pačių darbuotojų abejingumo.
Atsakyti
Pardavinėja XBOX serieS su panaudotu "gamepass" kodu. Prekybos centras nekalba, siunčia rašyti laiškus i [email protected] Parašyti 2 kreipimasi per 2 mėn, nei į viena atgalinio ryšio negauta. Telefona pakėlė 2 kartus. Abu kartus žadėjo išspręsti situacija ir duoti atgalinį ryši. Tai atgalinis rišys negautas, telefono nebekelia (ko gero jau įvetsas NEKELTI).
Tai tikrinkite vietoje (jeigu kas leis) arba ieškokite atsakingesnio kito pardavėjo.
Atsakyti
1. Internete rodo kad prekė yra toje ir toje parduotuvėje, nuvažiuoji apžiūrėti ir išgirsti kad ji skirta atsiimti internetiniam užsakymui ir jos nei rodys, nei parduos.
2. Vienoj parduotuvėj darbuotojai savo iniciaryva sutinka sumažint kaina iki internetines, kitoj parduotuvėj plepa krūvoj ir lauk kiek nori… o pasiteiravus dėl nuolaidos, nepatenkinti papurto galvą - kitąkart aprisiy ratu.
3. Internetu “chat” pasiteirauji, ir atsako “skambinkit ir atsakys”. Tai kokiam velniui chat funkcija?
Žana Stulgaitiene
2022-02-01 16:21:40 IP 4ljheah
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Topo centro kolektyvui, Šilutės padalinio, o ipač pagirti darbuotoja Giedrė Šidlauskaite, moloni, žinanti savo darbą, išradinga, atsakinga, visada atranda laiką prieiti prie pirkėjų. Džiaugiuosi kad mūsų miestelis turi tokius, nuostabius žmonės. Pagarbiai pirkėją :Žana Stulgaitiene
Atsakyti
Labai nemandagus zmones, neatlieka savo darbo, kabinasi prie klientu)
Atsakyti
Padarius užsakymą persigalvojau, parašiau laišką kad jį atšaukti, po poros dienų paskambinau, poto dar kartą skambinau, ir dar kartą skambinau. Niekaip nesugeba atšaukti užsakymo. Tragedija su komunikacija.
Atsakyti
Nupirkau airpods 3-ios kartos po 3 dienu radau defekta, norejau grazint
nes ne praejo 14 d buvo remonto pasiulymas is Autoriz Serviso kad yra defektas Zirmunu Topo Centre pasake cia ne aktas ne galim priimt.Pasake jeigu norit padarysim garantini remonta laukiau 9-as dienas atejau atsiimt preke ziuriu o ten parasyts veikia gerai defektu nera turiu visus dokumentus is topocentro ir ideal serviso. Topocentras apgauna nepirkit ten nieko!
Atsakyti
S.V 2022-01-04 15:47:48
Užsisakiau prekę 2021-12-30d., buvo pranešta, kad per 2 dienas galėsiu atsiimt.Pinigai sumokėti, o prekės nesulaukiu.Atsakymas, kad parduotuvėj nėra, sandėlyje, o iš sandėlio nekaip nedaveža iki Kauno akropolyje Topo centrą.Gėda mulkint žmones!!!
12.22 pirkta prekė, pristatymas 3-5 d.d. iki šiol nėra prekės, atsiemimas ozas, vilnius.
Atsakyti
Užsisakiau prekę 2021-12-30d., buvo pranešta, kad per 2 dienas galėsiu atsiimt.Pinigai sumokėti, o prekės nesulaukiu.Atsakymas, kad parduotuvėj nėra, sandėlyje, o iš sandėlio nekaip nedaveža iki Kauno akropolyje Topo centrą.Gėda mulkint žmones!!!
Atsakyti
Ačiū topo centrui už SUGADINTĄ šventinę nuotaiką:) Gruodžio pradžioje užsakėme prekę atsiimti parduotuvėje per 2-3 darbo dienas su tikslu prekę padovanoti Kalėdų rytą. Žinoma, per 2-3 d.d. jokių žinių apie paruoštą prekę negavome, teko ne kartą skambinti ir teirautis apie užsakymo statusą, klasika - niekas nieko nežino!:) Norėdami, kad žmogus neliktų be dovanos, važiavome 200 km į kitą miestą, nes tik ten arčiausiai vietoje buvo prekė. Nusipirkom, padovanojom, išpakavom - NEVEIKIA :) Gruodžio 26 d. grąžinome prekę ir konsultantė patikino, kad apkeis per porą dienų, praėjo savaitė, vėl skambiname, vėl niekas nieko nežino kaip, kas ir kada:)
Ačiū už iššvaistytą laiką, be reikalo nukeliautus atstumus bei kažkam sugadintą šventinę nuotaiką. Aptarnavimas žemiau nulio, patys darbuotojai nesigaudo savo srityje. Dar niekada jokioje parduotuvėje neturėjau tokios prastos patirties. Daugiau gyvenime neapsipirkinėsiu šioje parduotuvėje, NEREKOMENDUOJU ir Jums:)
Atsakyti
Labai nuvylė Topo centro internetinė parduotuvė. Užsakytos prekės statusas 2 su virš savaites buvo "Vykdomas" ir po švenčių gauta žinutė, jog tokios prekės išvis nėra. Kam tada ją dėti į internetinę parduotuvę pardavimui, jei klientas jos vis tiek negaus? Plius pranešti, kad prekės neturi prireikė 2 su virš savaičių, tad dabar žmogus liko ne tik be pavėluotos Kalėdinės dovanos, bet išvis be dovanos.
Atsakyti
Na su Ermitažo nesąmonėm yra ir man ne kartą tekę susidurti. Pirkau Intex pripučiamą batutą.Sekančią dieną batuto sandūroje atsirodo skylė, nes ten ta guma prastai gamykliškai suklijuota. Ermitažas griežtai atsisakė pakeisti ar grąžinti pinigus ir nurodė, kad galime kreiptis į vartotojų teises. Tai kam tada yra suteikiama 2 metų garantija?Ar pas juos perkamoms prekėms jos nėra? Kita situacija, per šias kalėdas pirkom kalėdinių žaisliukų rinkinį, jis buvo padėtas ir surašytos kainos 3, 49, 4, 49 ir panašios, max 13 eurų plius 40 proc nuolaida. Grįžę pamatėm, kad tų žaisliukų kaina yra 23e (su nuolaida apie 14). Na dar tiek to, bet pastebėjom, kad vienas žaisliukas per vidurį suskilęs (net nebuvome dar išpakavę). Nuvežiau atgal, sako reikia vietoj apsižiūrėti. Tai pagal juos aš turiu 15 žaisliukų išsipakuot salėj, apsisuokiot ir tada susidėt ir eit prie kasos?Taip pat pirkau eglės laikiklį, kuris besukant pas juos pirktą eglę tiesiog sulūžo. Bet už šį atvejį pinigus grąžino. Bendrai nepatikima įmonė, Senukuose nesamonių nebūna, o ir kiek teko dėl prekių grąžinimo kreiptis ten bent su šypsena problemas sprendžia. Nemokat dirbti arba kuriant savas taisykles - kelkitės į kokią Bulgariją.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Topocentro požiūriu į klientus ir užsakymus. Gruodžio pradžioje buvo darytas užsakymas (dovana Kalėdoms), ne gana to, kad užsakymas iki švenčių neatėjo, galiausiai turėjau pati skambinėti ir klausti kur mano siunta ir kokioje stadijoje ji yra. Žinoma, niekas nieko negalėjo atsakyti, nes niekas nieko nežino :) Galiausiai mėnesio gale gavau žinutę, kad užsakymo įvykdyti jie negalės, nes prekė buvo užsakyta iš tiekėjų, o tiekėjai jos nebeturi. Tai jeigu prekių nėra, tai kodėl jas galima užsisakyti toliau ir nebūna apie tai jokio pranešimo??? Ne gana to, nežinau kiek dar mėnesių būčiau laukusi savo „vykdomos“ siuntos. Ar klientas turi rūpintis ir ieškoti savo prekės??
Donatas Jančauskas
2021-12-27 12:30:41 IP 2e7r450i
Atsakyti
Esu labai nusivyles topo centro darbuotoju darbu ir bendravimu pirkau telefona ir antra savaite negaunu lizingo dokumentai ateja pries savaite o prekes guli topo centre.tikrai nerekomenduoju susidurt su tokia firma kurei nesvarbus klijantas ir bendravimas operatores tragiskas.Jau daugiau jokiu reikalu su topo centru nesinores tureti geriau sumokesiu kad ir brangiau kitur bet nepas juos pirksiu
Atsakyti
Prastas aptarnavimas, preke buvo siųsta į tvarkima 4 kartus, neigė problema nors matosi akivaizdžiai, negalima naudotis. Garantinio apžiūra trunka 2-3 sav. Kreipsiuosi į vartotojų teisės, nes su klientu nemoka bendrauti.
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Vilniaus Akropolio TOPO centro darbuotojui Albertui Buržinskui. Šis puikus specialistas nuoširdžiai pakonsultavo ir padėjo įsigyti norimą prekę, jis tikras savo srities profesionalas, puikiai išmanantis savo darbą ir klientų lūkesčius. Dėl jo sunkaus darbo ir kruopštumo rezultatas buvo geriausias! Malonu bendrauti su tokiu specialistu!
Gerb. Albertai, Jūs tikrai padėjote, kad viskas vyktų sklandžiai ir į mūsų namus ateitu tikra šventė !!!
AČIŪ!!!
Atsakyti
Ačiū Panevėžio parduotuvės vadovui Jonui už profesionaliai ir greitai išspręsta situaciją ir pagalbą!
Atsakyti
Ačiū Vilniaus žirmūnų padaliniui už pagalbą, kurią gavau tikrai labai greitai ir profesonaliai, likau tikrai maloniai nustebinta.
Atsakyti
OZO prekybos centre aptarnavimas siaubingas, problemu nesprendzia, nepatarciau ten lankytis
Atsakyti
Pirkejas 2021-12-09 11:17:30
Aciu Topo centrui uz sugadinta nuotaika ir svente. Gavau vietoj elektronines knygos pacios brangiausias kavos kapsules, kokios maciau. Uz bevek 300 euru 30 mazu kavos kapsuliu. Pakotes viduje buvo s/f skirta kitai imonei.Susiskambinau su jais, galvodamas kad jie gavo mano siunta, bet deje jie nieko negavo ir pasake, kad uzsisakant prekes is Topo centro internetu, vislaika problemos.

Paskambinus Topo centrui, gavau atsakima kad greitu lauku su jumis susisieks, tikriausiai per 2 val.ir pasiule dar parasiti e-mail`a, bet kiek zinau vadyba ten absoliuciai nekreipia demesio i laiskus.Bet netikiu kad problema bus isspresta.

P.S.
Turejau siandien vazioti ir iteikti dovana, bet teks arba visai nevazioti, arba vazioti ryt, o atstumas tikrai nemazas, daugiau nei 200 km.
Iviko stebuklas. Problemas isspresta, aisku reikejo pakelti dideli triuksma. Kauno interneto vadybai, kas priima uzsakimus ir atsakingas uz prekiu siuntima, nusispjauti. Paaiskejo kad preke net nebuvo issiusta.

Vilniaus vadyba super viska sutvarke per ~ 40 min. Nezinau is kur tie zmones, bet atskirai aciu Rutai, vienam vyrukui (vardo neatsimenu) ir Zirmunu TOPO centro darbotojams, direktorei Beatricei (labai malonus zmogus)
Atsakyti
Aciu Topo centrui uz sugadinta nuotaika ir svente. Gavau vietoj elektronines knygos pacios brangiausias kavos kapsules, kokios maciau. Uz bevek 300 euru 30 mazu kavos kapsuliu. Pakotes viduje buvo s/f skirta kitai imonei.Susiskambinau su jais, galvodamas kad jie gavo mano siunta, bet deje jie nieko negavo ir pasake, kad uzsisakant prekes is Topo centro internetu, vislaika problemos.

Paskambinus Topo centrui, gavau atsakima kad greitu lauku su jumis susisieks, tikriausiai per 2 val.ir pasiule dar parasiti e-mail`a, bet kiek zinau vadyba ten absoliuciai nekreipia demesio i laiskus.Bet netikiu kad problema bus isspresta.

P.S.
Turejau siandien vazioti ir iteikti dovana, bet teks arba visai nevazioti, arba vazioti ryt, o atstumas tikrai nemazas, daugiau nei 200 km.
Atsakyti
ATSARGIAI SU TOPO CENTRO KAINOMIS!!!!
Visada tikrinkit prekės kainas pas konkurentus.
Pirkom du šildytuvus ADLER AD 7731. Kaina 110eur. Visur kitur vidutinė kaina 65eur.
Gaila apsižioplinom ir nepasitikrinom patys. Kažkaip nesitikėjo kad bus toks didelis skirtumas.
Gaila ir dėžes išmetėm. Tad ir grąžinti negalim.
Nuolaidos nesutinka padaryti. Tad turim brangia pamoka.
Atsakyti
Užsakėme indaplovę. Užsakymą patvirtino, pristatymas 2-4 d.d. Antrą užsakymo dieną skambinau klausti ar viskas gerai su užsakymu. Patikino, kad nėra ko nerimauti, reikia laukti. Trečios dienos vakarą susisiekė darbuotoja, pasakė, kad yra tik ekspozicinė prekė, klausia ar mane domina, nes jei taip, spaus kolegas Kaune, kad apžiūrėtų dėl defektų (tris dienas ponai ilsėjosi, trečią sugalvojo spausti...kai jau pristatinėt reikia...). Susisiekusi po pusvalandžio pranešė, kad nėra indaplovės...ta prasme - parduota, kitiems, žinoma.

Klausimas kaip čia taip? Priimate užsakymą, įsipareigojate jį vykdyti ir..perleidžiate kitam klientui? Absoliuti nepagarba klientui.

Įdomiausia, kad praėjus dviems valandoms po pokalbio, ieškant kitų tiekėjų, buvo galima tą pačią indaplovę VĖL užsakyti... Kad eilinį kartą vilkintumėte kliento laiko, o prekės nepristatytumėt.

NEREKOMENDUOJU pirkti. Sugaišite laiką, sugadinsite sau nervus ir galiausiai teks vėl ieškoti tiekėjų.
Atsakyti
Norime padėkoti INGRIDAI iš Vilniaus Akropolio IIa, jau kelis metus mums padeda išsirinkti buitinę techniką. Jos pagalba susipirkom viską naujiems namams. Pataria aiškiai, kompetetingai ir sąžiningai, labai palengvina sprendimų priėmimą. Tikras savo darbo žinovas ir profesionalas. Jei atvirai, tai geresnio konsultanto neteko sutikti. Ačiū.
Atsakyti
Pasipiktinus jūsų patduotuvės darbu.Užasakiau dulkių siurblį 11.18 diena šiandien 11.29. Prekės neturiu. Skambinau jūsų konsultantam po savaitės sakė prekė išsiūsta laukit.Šiandien paskambinau ta patį paaakę išsiprašiau Lpašto kodo (davė)paskambinus supratau kad mane mausto ir prekė net neatiduota vežėjam.Vėl skambinau į Topo centra atsiliepes konsultantas suvedes prekės koda rado kad prekė net neišsiūsta iš parduotuvės.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Taikos g. 14-36B, LT-93121 Neringa.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; indai, valgymo įrankiai; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Novastar LT
Adresas: Kareivių g. 12, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Finansų įstaigoje užčiuopė verslo nišą: parūpina ir milijonines paskolas
Finansų įstaigoje užčiuopė verslo nišą: parūpina ir milijonines paskolas 07-04 00:43
Vienoje kredito bendrovėje kelerius metus dirbęs Matas Kadžiulis netruko suprasti, kad rinkoje konkurencija įtempta, o kai kuriais atvejais tereikia geriau paieškoti ir paskolą, lizingą ar kitokio...
Investavimas į NT: kodėl vis daugiau investuotojų renkasi sutelktinio investavimo platformas vietoj tiesioginio būstų pirkimo?
Investavimas į NT: kodėl vis daugiau investuotojų renkasi sutelktinio investavimo platformas vietoj tiesioginio būstų pirkimo? 07-04 00:37
Beveik istorinius rekordus siekiantys lietuvių indėliai bankuose, kurių bendra suma šiandien, Lietuvos banko duomenimis, siekia beveik 20 mlrd. eurų, kelia ne džiaugsmą, o galvos skausmą daugeliui...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Starbucks 79,26 +3,76%
Amazon.com 109,56 +3,15%
eBay 42,89 +2,93%
McDonald's 252,96 +2,46%
Western Digital 43,42 -3,15%
Texas Instruments 148,54 -3,33%
NVIDIA 145,23 -4,20%
Xerox 14,12 -4,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,70 +0,82%
Varis 9377,15 -7,72%
Ryžiai 464,00 +7,66%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Dyzelis 4,65 +15,10%
Anglis 196,95 +16,09%
Jautiena 6,08 -0,82%
Auksas 1848,50 -4,56%