VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Tomas Gold

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tomas Gold

Atsiliepimai apie UAB "Tomas Gold"

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Tomas Gold"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nepatikima parduotuvė nepirkit niekas prekės brokuotos, nieko gero a*******s, Chamas.
Atsakyti
Darius Girenas 2021-01-21 12:54:27
Norėjau Jums pranešti, kad Tomas Gold darbdaviai nesiskaito su žmonėmis ir nesumoka pilnų atlyginimų karantino metu.
Sako, kad sumokės kai gaus iš valstybės paramą. Tai iš ko dabar žmonėms mokėti mokescius ir išgyventi šitą laiką? Tai išmokėkit žmonėm atlyginimus, kad jie išgyventų!
Kažkoks absurdas! Superiniai darbdaviai :)))))
O jūs va pasakykit iš kokių pinigų jums sumokėti?
Imonės pinigų nespausdina, o lygiai taip pat moka mokesčius ir kur kas didesnius nei jūs. O jeigu veiklos iš dalies vygdyti negali, tai faktas, kad darbuotojams kurie prastovose ar kt. pinigai gali vėluoti. Valstybės institucijos tikrai neišmoka tiksliai tada, kada turi būt algos diena. Tai pilnai tikiu, kad gali taip būti, bet nereikia čia iškart kažko kaltint, juolab ne visai nusimamant. Gauna subsidijas kurios skirtos darbuotojams ir paskirsto. Kita kalba būtų jei nemokėtų piktybiškai:)
Bet man kas įdomu, kad įmonė, kurios apyvarta 5-10 milijonų moka vidutiniškai po ~750 eur/mėn neatskaičius mokesčių... wow! Nors ir čia daug visokių niuansų :)
Atsakyti
Norėjau Jums pranešti, kad Tomas Gold darbdaviai nesiskaito su žmonėmis ir nesumoka pilnų atlyginimų karantino metu.
Sako, kad sumokės kai gaus iš valstybės paramą. Tai iš ko dabar žmonėms mokėti mokescius ir išgyventi šitą laiką? Tai išmokėkit žmonėm atlyginimus, kad jie išgyventų!
Kažkoks absurdas! Superiniai darbdaviai :)))))
Atsakyti
Prekiauja nekokybiškomis prekėmis ir neprisiima už tai atsakomybės.
Pirkome žiedelį su deimantuku ir jis po 3 dienų nešiojmo iškrito.
Visiškos laimės dėka, deimantuką radome. Kreipėmės į pardavėją, jog norime grąžinti nekokybišką prekę, tačiau įmonės bendravimas visisškai neorentuotas į klientą.Siūlo įklijuoti. O jei vėl iškris? Nebekelia pasitikėjimo.
Siūlau nesirinkti šios įmonės
Atsakyti
Blogos kokybes gaminys ir manau kad firma žino savo problemas.
Atsakyti
PRASTOS KOKYBĖS GAMINYS. NEREKOMENDUOJU!
Man pasipiršo su žiedeliu pirktu iš Tomas Gold. Dviejų savaičių bėgyje iškrito dvi akutės. Nuvežėme į artimiausią parduotuvę, kad sutaisytų. Taisymas truko dvi savaites. Atsiėmus, iš 22 mažų baltų akučių (iš kurių 2 iškrito) buvo įmaišytą ir melsvos spalvos akučių kurių yra apie 10 (kaži kas įvyko taisymo metu??) O po dar savaitės iškrito viena akutė, ta pati kaip ir pirmą kartą. Labai gaila, kad šios įmonės nekokybiški gaminiai sugadina šventę!!!
Atsakyti
Pirkau žmonai auskarus ir darbuotoja patikino kad jeigu prekė bus aptiktas brokas arba auskaru užraktas nelaikis tai 14 dienų bėgi bus galima grąžinti prekę ir atsiimti pinigus. Deja siekiančią dieną žmona pastebėjo jog vienas auskaras atsisega pats. Atvikus i parduotuvė darbuotoja paėmė auskara pažiūrėti, ant mūsų akių ji sulankstė ir sako kad taip turi būt čia viskas gerai, kalbėjo labai įžulei, kėlė balsą, tai viko mindaugo maximoi tikrai nerekomenduoja!!!!!!!
Atsakyti
Pati baisiausia parduotuve kuri tik gali būti. Pardavėjas yra ižulus ir neadekvatus. Pardavėja yra tamsiai rudi plaukų spalva.Ant tavo akių laužo aukso dirbinius taip sakant pataiso.. Tai yra suprantama kai ant tavo akių užlaužia aukso dirbini tai tu jo nebenoresi...BET tau atsako kad mes nieko nepadarėme ir jus neturite jokiu irodymu taip nieko ir nebus. Ir susitaikiai su tuo kas belieka
Atsakyti
Pats blogiausias aptarnavimas koks tik gali būti. Ant tavo akių laužo dirbinius ir tai yra normalu
Atsakyti
Ina 2019-10-12 18:42:41
Vakar mama pirko dovanų man žiedą. PC "BIG". Paprašė parodyti 16 dydžio žiedus, pardavėja parodė, na ir mama išrinko. Šiandien matuojuos žiedą, o jisai man per mažas. Na ir mes nuėjom pakeisti į didesnį. Atėjus pas ta pardavėja paprašėme kad pakeistų į didesni. Tai ta kaip pradės mum draskyti akis, sako ką jūs skaityti nemokat?! Čia aiškiai parašyta kad prekės atgal nepriemam ir nekeičiam, niekuom dabar padėt negaliu! Aš tada jos paprašiau administracijos kontaktų, o jinai man atsakė "neduosiu"! Vos išsireikalavau nors vizitinės kortelės. Paskambinau nurodytu nr., savaime aišku kad nieks nepakėlė kadangi savaitgalis. Tada nusprendžiau paskambinti į kitą jų parduotuvė ir paskambinau į Akropolio. Atsiliepė vyriškis, pasakė kad atvažiuočiau ir parodyčiau dirbinį, kad pažiūrėtų ar galima jį aplamai didinti arba mažinti, atsakė kad surasim kompromisą. Atvažiavau, pasakė kad negalima šio žiedo didinti, paskambino vadybininkui ir viską išsprendė. Važiavau atgal į PC BIG ir tik po to kai praėjau tokį kelią, jinai pakeitė mum į kitą žiedą. P. S. Pardavėja ne atsiprašė už savo elgesį, bei toliau naglai melavo tiek mum, tiek telefonu savo vadybininkui. Daugiau mes šioi parduotuvei nesilankysim. Prarado nuolatinius klientus. Manau prarasit dar ir daugiau, su tokiu požiūriu į klientus.
Gal tamsepliauke tokia, nes sita tai tikrai akiplesa VARNAS grynai kerta i aki iskarto.. siaubingas aptarnavimas as sakau...
Atsakyti
Prekybos centre BIG-Vilniuje pirkau ziedeli, kuris laaabai prastos kokybes. Sidabras pradejo trukineti ir iskilo dviejose vietose, ir nepasakokite man apie netinkama nesiojima pasaku. Prekybos centro BIG darbuotoja tamseplauke- akiplesa kokiu reta. Vos atejus pakalbeti, kad ziedelis yra nekokybiskas, tai neisklausiusi puole i akis kaip koks alkanas varnas. Supratau, kad prasmes nera aiskintis, kai pardaveja nekvalifikuota, be kompetencijos, apie kulturos lygi dirbant tokioje parduotuveje as jau patyliu. Bet kokie dirbiniai - tokie ir pardavejai. Labai prastai pas Jumis galiu pasakyti tik tiek. Biuziterija ir ta kokybiskiau nesiojasi nei Jusu sidabras ar auksas. Sekmes
Atsakyti
Sveiki. Mano sužadėtinis pirko man žiedelį 2019.11.26 Marijampolės Maximoje, tik gavus žinoma labai džiaugiausi, bet ilgai džiaugtis neteko. Tą patį vakarą pastebėjau, kad vienos žiedo akutės jau nėra, iškrito. Praėjo dar 2-3 dienos ir iškrito dar dvi akutės. Nunešus sutvarkyti darbuotojos tikrai buvo labai draugiško ir mandagios, tačiau nuėjus atsiimti žiedelį, dirbo jau kitą darbuotoja ir buvo labai nemaloni. Atsiimant žiedelį ji man pareiškė, kad galiu kreiptis kur noriu, nes juos saugo įstatymai. Atsiėmus žiedą panešiojau kažkur mėnesį nepilnai ir iškrito vėl 3 žiedo akutės. Žiedas buvo saugomas, į darbą eidama nesidėdavau. Daugiau tikrai tenai nieko nepirksiu. Būna visko bet kad taip, tai dar taip buvau nemačiusi ir ne girdėjusi.
Atsakyti
Vitalijus 2019-12-28 17:05:17
Pirkau 2019-12-28 Kauno Akropolyje auksinę 55cm 2.24 gr 585 prabos grandinėlę už 141€ su 50% nuolaida. Žinojau dėl kainų iš anksto, kad išpūstas burbulas, tačiau tai buva ta vieta, kur man tiko labai nevargstant. Vėliau paklausiau pardavėjos: "Ar yra galimybė ją pasverti patikrinimui?" Čia ir prasidėjo... Jus ką netikit, kokiu tikslu, galvojate, kad apgaudinėjame? Atsakiau, kad šiaip įdomu, nes visko būna, netgi paminėjau, kad ir PC maistą žmonės grąžina dėl neatitikimo. Ir šiaip sakau, tik pasiteiravau. Ačiū Dievui, kad priėjo kita malonesnė pardavėja ir pati pasakė, jeigu tik pageidaujate... O kita vis tiek stovėjo susiraukusi ir stebėjosi, tipo pamatė svarstykles ir prašo čia, nes kitur nėra. Sakau nebūtų ir jokia čia bėda. Finale po pasvertos grandinėlės jos svorį parodė 0.01 gr mažiau nei deklaruota. Pasakiau, na štai faktas, kad mažesnis, ir vis tiek įsigyjau grandinėlę. Nieko asmeniško, bet pas ponia rudais ilgais plaukais su akinukais negrįšiu pirkti. Gaila nepaklausiau jos vardo. Pasakiau tik, kad ir su pirkėjais elgtis reikia pagarbiau, palinkėdamas gražių švenčių...
Man tas pats, tik pardaveja juodais plaukais. Paklausiau tik ar galima grazinti, prasidejo is kur istrauket, pradejo mosikuoti rankom... sakau as tik pasiteiravau. Elgesys kaip su siukslem, nors pacios saloje sedi
Akropolis Kaunas
Atsakyti
Sausio mėn. el. parduotuvėje vyras pirko auksinį žiedelį. Pristatė greitai, dydis tiko ir žiedelis labai patiko.Žiedelis 585 prabos, bet labai greitai apsibraižė, panešiojau keletą savaičių, o jis visas apibraižytas, net pradėjau abejoti ar tai auksas, nunešiau juvelyrui, jis sako kad auksas, nupoliravo, bet jau tą pačią dieną apsibraižė. Padariau išvadą, kad į auksą kažko įmaišyta, dėl to jis trapesnis ir jautresnis prisilietimams. Mano sutuoktuvių žiedui 30 metų ir jokio įbrėžimo.
Atsakyti
Pirkau 2019-12-28 Kauno Akropolyje auksinę 55cm 2.24 gr 585 prabos grandinėlę už 141€ su 50% nuolaida. Žinojau dėl kainų iš anksto, kad išpūstas burbulas, tačiau tai buva ta vieta, kur man tiko labai nevargstant. Vėliau paklausiau pardavėjos: "Ar yra galimybė ją pasverti patikrinimui?" Čia ir prasidėjo... Jus ką netikit, kokiu tikslu, galvojate, kad apgaudinėjame? Atsakiau, kad šiaip įdomu, nes visko būna, netgi paminėjau, kad ir PC maistą žmonės grąžina dėl neatitikimo. Ir šiaip sakau, tik pasiteiravau. Ačiū Dievui, kad priėjo kita malonesnė pardavėja ir pati pasakė, jeigu tik pageidaujate... O kita vis tiek stovėjo susiraukusi ir stebėjosi, tipo pamatė svarstykles ir prašo čia, nes kitur nėra. Sakau nebūtų ir jokia čia bėda. Finale po pasvertos grandinėlės jos svorį parodė 0.01 gr mažiau nei deklaruota. Pasakiau, na štai faktas, kad mažesnis, ir vis tiek įsigyjau grandinėlę. Nieko asmeniško, bet pas ponia rudais ilgais plaukais su akinukais negrįšiu pirkti. Gaila nepaklausiau jos vardo. Pasakiau tik, kad ir su pirkėjais elgtis reikia pagarbiau, palinkėdamas gražių švenčių...
Atsakyti
Labai norėčiau padėkoti jūsų konsultantei Natalijai iš Vilniaus Akropolio už puikų aptarnavimą. Natalija ne tik puikiai atliko savo darbą, bet ir įdėjo papildomų pastangų, kad surastų tinkamo dydžio žiedą man. Ačiū nuo Vikrtoro ir Jelenos.
Atsakyti
Sveiki. Vilniaus Akropolio darbuotoja su baltais plaukais ir akiniais baisiai aptarnavo. Neįmanoma buvo nieko paklaust, žvilgsnis buvo jog į priešą. Likau labai nepatenkintas.
Atsakyti
Vakar mama pirko dovanų man žiedą. PC "BIG". Paprašė parodyti 16 dydžio žiedus, pardavėja parodė, na ir mama išrinko. Šiandien matuojuos žiedą, o jisai man per mažas. Na ir mes nuėjom pakeisti į didesnį. Atėjus pas ta pardavėja paprašėme kad pakeistų į didesni. Tai ta kaip pradės mum draskyti akis, sako ką jūs skaityti nemokat?! Čia aiškiai parašyta kad prekės atgal nepriemam ir nekeičiam, niekuom dabar padėt negaliu! Aš tada jos paprašiau administracijos kontaktų, o jinai man atsakė "neduosiu"! Vos išsireikalavau nors vizitinės kortelės. Paskambinau nurodytu nr., savaime aišku kad nieks nepakėlė kadangi savaitgalis. Tada nusprendžiau paskambinti į kitą jų parduotuvė ir paskambinau į Akropolio. Atsiliepė vyriškis, pasakė kad atvažiuočiau ir parodyčiau dirbinį, kad pažiūrėtų ar galima jį aplamai didinti arba mažinti, atsakė kad surasim kompromisą. Atvažiavau, pasakė kad negalima šio žiedo didinti, paskambino vadybininkui ir viską išsprendė. Važiavau atgal į PC BIG ir tik po to kai praėjau tokį kelią, jinai pakeitė mum į kitą žiedą. P. S. Pardavėja ne atsiprašė už savo elgesį, bei toliau naglai melavo tiek mum, tiek telefonu savo vadybininkui. Daugiau mes šioi parduotuvei nesilankysim. Prarado nuolatinius klientus. Manau prarasit dar ir daugiau, su tokiu požiūriu į klientus.
Atsakyti
Šiandien pirkau auksinę grandinėlę Vilniaus Akropolyje. Esu labai patenkintas pardavėjos Janinos darbu. Labai šiltas, malonus žmogus. Priešingai nei kitose parduotuvėse nebuvo nejauku prieiti ir paklausti, nes kitur prilimpa kaip erkės, nesiklauso, ką sakau, siūlo bet ką, o Janina buvo labai maloni, žmogiška, padėjo išsirinkti. Vienas kitam palinkėjom geros dienos, o aš pažadėjau paminėti geru žodžiu. Štai ir jis :)
Atsakyti
esu nusivylus. pirkau internetinej svetainej auksiniu auskarus, foto buvo nemazi, niekur nebuvo parasyta matavimai, gavus paaiskejo kad ten isvis maziem ausytem, galvojau galima bus pasikeist, parasiau laiska, gavau atsakyma pinigai negrazinami ir preke nekeiciama, tik broko atveju. tai sumokejau 50 eur, ir db guli tie auskarai nenesiojami.. kazkaip visu galima pasikeist damoekt pinigus grazint, o cia... rasysiu i varototoju teises.
Atsakyti
Sveiki. Noriu padekoti pardavejai- konsultantei Natalijai, dirbanciai Vilniaus Akropolio skyriuje prie Maximos. Maloni, kantri, su šypsena. Matosi profesionalumas. Darbuotojas, kuris kelia jusu imones reputacija. Super!
Atsakyti
Druskininkuose dirba labai maloni pardavėja Ineta. Super. Visada su šypsena. Užsukom pažiūrėti žiedų likus keliom minutėms iki darbo pabaigos. Ji visą laiką maloniai ir kantriai su mumis bendravo. Branginkite tokius darbuotojus
Atsakyti
Draugas suzadetuviu zieda pirko tai labai patenkinta kokybe nesioju jau kiek metu kasdien.super ziedelis. Dabar pirkom vestuvinius ziedus.labai patenkinti.matavomes ilgiausiai o pardaveja be galo kantri maloni.super. utenoje cia pirkome.tikrai patenkinti
Atsakyti
Utenoje Senukuose užėjome į tomasgold parduotuvę, pardavėja nepasisveikino. Žiūrinėjome auskarus, poto pasisiūlė padėti, mes atsisakėme. Draugė norėjo padaryti nuotrauką vienų auskarų ir pardavėja iškart pradėjo rėkti ant visos parduotuvės, kad negalima fotografuoti ir grasino, kad iškvies apsaugą, pasijautėme kaip v***s, todėl palikome parduotuvę, nes nebuvome garantuoti, kad fotografuoti galima. Būtumėm pirkę prekę kurios vertė apie 100 eur, bet likome nieko nepešę. Dabar susižinojome, kad savo tikslais galime fiksuoti kainas ar prekių išvaizdą kokiais tik norime būdais, užsirašyti, filmuoti, fotografuoti. Veiksmas vyko 2018-12-19 apie 16:10.
Atsakyti
Aš patenkinta, kiek metu perku viskas puiku, pardavėjos ir konsultantės labai malonios, draugiškos visą laiką patars ir padės! Patys geriausi atsiliepimai! :)
Atsakyti
Nerekomenduojamas ir mes!! Vyras nupirko zieda su briliantais, vienas didelis, kiti mazesni. Per 1, 5m. iskrito 2 akmenys, atsisako taisyti ir negrazina pinigu. Teks tvarkytis per vartotoju teises...
Atsakyti
Siandien vakare atvykome i Mindaugo maxima, Vilniuje, vien tik tam, kad paziureti ir uzsisakyti vestuvinius ziedus. Visos parduotuves virsuje dirbo, isskyrus Tomas Gold... Is pradziu pamaneme, jog pardaveja tualete, palaukeme, pasivaiksciojome. Galop, apsipirkome maximoje, apacioje, praejo nei daug, nei mazai - VALANDA. Dar karta sugrįzome ir skambinome telefonu. Niekas neatsiliepe, laukeme toliau, tai jau buvo principo reikalas. Nes kasa ijungta, sviesa dega. Po ilgo laukimo ateina pardaveja, su maiseliu, apsipirkusi maximoje. Tiek maisto, tiek alkoholio. Mateme ja ir maximoje.Ar ne po darbo tokius, , svarbius reikalus, , reiktu tvarkyti?????Cia ne klientu praradimas????? Na saunu, pagalvojau. Atsidare, iskart uzejome. NEI LABAS VAKARAS, nieko, priejo prie telefono, kur buvo musu praleisti skambuciai. As jai pasakiau, kad telefone musu skambuciai, kol ji maximoje apsipirkinejo. Nieko neatsake, priejo pradejo siulyt savo, , skoni, , nepatenkinta, nes juk sutrugdene. Isejome. Taigi, ar darbo metu galimi tokie dalykai? Ar galima uzsidaryti darbo metu ir eiti ten kur noriu? Taip prarandami klientai, ne vien mes, ten aplink buvo ir kitu norinciu patekti. Zodziu nemanau, kad toki darba gali dirbti zmogus, kuris yra NEATSAKINGAS, NEMANDAGUS ir kuriam ko gera sis darbas nei kiek nerupi. Manau atrastumete tikrai daug saunesniu darbuotoju, nei si moteris.
Atsakyti
Esu nusivylusi šios parduotuvės gaminių kokybe ir požiūriu į klientą. Gavau dovanų šioje parduotuvėje pirktą apyrankę su topazais ir kokiais 250vnt cirkonių. Apyrankė vien iš akmenukų, brangi, apie 200eur. Užsidėjus 2 kartus pradėjo byrėti akmenys - iškrito 1 topazas ir 20 cirkonių. Kadangi tai buvo dovana, čekio neturėjau ir nebebuvo galimybės jo gauti. Nors normaliu atveju jį galima „ištraukti“ iš kasos pagal pirkimo datą. Nuėjus į parduotuvę kalbėtis apie gaminio kokybę, niekas nesileido net į kalbas. Ne mūsų čia problemos, neškit pas juvelyrą ir pan. Pardavėjos siuntinėjo nuo vienos prie kitos, įmonės savininkas irgi neparodė susidomėjimo šia problema. Nunešus apyrankę pas juvelyrą buvo konstatuota, kad visi akmenys iškris, nes blogai įstatyti - per trumpos tvirtinimo kojelės. Kadangi čekio neturėjau, net vartotojų teisių apsaugos tarnyba negalėjo man padėti. Nesupranti tik kaip patiems savininkams nerūpi jų pačių prestižas ir tai, kokius jie gaminius perka iš gamintojų? Gaminių kokybės ir požiūris į klientą apgailėtinas. Teko susitvarkyti apyrankę už savo pinigus, ir kaip juvelyras sakė - akmenukai toliau byra... Pagaminta Italijoje...
Atsakyti
Nerekomenduoju iš jų pirkti papuošalus. Jokios pagarbos klientui.
Vyras padovanojo auskarus, kurie buvo brokuoti. Vienas auskaras geras, kitas brokuotas. Užsegimas stipriai brokuotas. Bandžiau dėtis, pradžioj galvoju, kad tik neįsipjaučiau, nes ta dalis kuri dedasi į ausį - dantyta ir suplota. Įsidėjau, bet užsegti nėra šansų. Palyginus su kitu auskaru matėsi aiškus brokas. Nuvykus į parduotuvę ieškoti kompromiso, pardavėja nepripražino, kad tai yra brokas, palankstė tą dalį kur segasi ir neva jau viskas gerai. Su tokiu patvarkymu per pirmas 15 min auskaras būtų pamestas. Ir iš karto pasakė, kad pinigai negrąžinami. Toks tiesmukiškas bendravimas labai sugadino nuotaiką. O kur bent pabandymas apgailestauti dėl tokios situacijos, bandymas pasiūlyti pasikeisti ir pan. Tik vis pabrėžia, kad ne ji vyrui pardavė auskarus (neva kita pardavėja), tarsi kas nuo to keistųsi.
Paskambino vadovui, kuris pasakė, kad galima nebent keisti, pinigai negrąžinami. Bet juk BROKAS, bandom priminti... O jei man niekas kitas nepatinks...Galiausiai, nusprędžiau pasikeisti į kitus auskarus, išsirinkau, bandau matuotis, mechanizmas iškleręs, beveik neužsisega. Žiūriu kitus, vėl užsegimo mechanizmas sugadintas, užsegti eitų, bet toks jau lūžtantis... Sakyčiau iš apžiūrėtų 50 proc išklerę užsegimai. Išsirinkau kitus auskarus, nelikau patenkinta grožiu, bet juk buvo dovana ir nesinorėjo dar labiau liūdinti vyro einant per tam skirtas institucijas, kad atgauti pinigus. Ir taip nuotaika gerokai sugadinta. Gerai, kad nors ne gimtadienio dieną dovanojo, o dieną ankščiau.
Likome sugadinta nuotaika keliom dienom, nebuvo iš ko rinktis, tai likau su šiaip sau auskarais. Ir su mintimis, kad gal visgi reikėjo taip nepalikti ir atgauti pinigus, kad tokie vadovai šiek tiek pradėtų galvoti ką pardavinėja ir gerbtų klientus.

Taip pat rekomenduojame

Klaipėdos juvelyras
Vestuviniai žiedai

Adresas: Minijos g. 141A-2, LT-93204 Klaipėda.
Veiklos sritys: juvelyriniai dirbiniai ir bižuterija; didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; gamyba; lombardai; meno salonai ir galerijos, dirbiniai.
Juvelyrika, juvelyriniai gaminiai, vestuviniai žiedai, sužadėtuvių žiedai, auskarai, apyrankės, grandinėlės, pakabukai – projektavimas, gamyba, prekyba, remontas. Juvelyras Klaipėdoje teikia juvelyrinių dirbinių projektavimas ir gamyba naujausia 3D technologija. Konsultuojame dėl juvelyrikos gaminių pasirinkimo...
Sidabrinė kamėja
KAMĖJA

Adresas: M. K. Čiurlionio g. 63B, LT-66164 Druskininkai.
Veiklos sritys: juvelyriniai dirbiniai ir bižuterija; didmeninė prekyba; gamyba; lombardai; mažmeninė prekyba; meno salonai ir galerijos, dirbiniai.
UAB “Sidabrinė kamėja”, įsteigta 2003 metų vasarą, šiuo metu yra stambiausia sidabro papuošalų gamintoja Lietuvoje. “Sidabrinė kamėja“ nuolat dalyvauja įvairiose juvelyrinių dirbinių parodose. Žinios ir ilgametė patirtis leidžia juvelyrams prisitaikyti prie kiekvieno pirkėjo skonio ar amžiaus. Juvelyrinių dirbinių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Planuojama naikinti kliūtis įmonių pavadinimuose naudoti angliškus žodžius
Planuojama naikinti kliūtis įmonių pavadinimuose naudoti angliškus žodžius 02-28 17:36
Ekonomikos ir inovacijų ministerija norėtų leisti Lietuvoje be jokių kliūčių registruoti angliškus įmonių pavadinimus. Dabar tokią teisę turi tik užsienio bendrovės. Taip pat yra galimybė...
V. Orbanas pasiskiepijo kiniška vakcina, čekai prašo "Sputnik"
V. Orbanas pasiskiepijo kiniška vakcina, čekai prašo "Sputnik" 02-28 17:11
Vengrijos ministras pirmininkas Viktoras Orbanas pasiskiepijo kinų vakcina nuo koronaviruso. Čekija prabilo, kad gali įsileisti rusišką vakciną, nebelaukdama EVA patvirtinimo.
"Spotify" darbuotojai galės dirbti iš bet kur
"Spotify" darbuotojai galės dirbti iš bet kur 02-28 16:00
Muzikinė platforma "Spotify" seka kitų technologijų įmonių pavyzdžiu ir transformuoja įprastus darbo modelius. Nuspręsta, kad įmonės darbuotojai galės laisvai pasirinkti jiems priimtiniausią darbo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar karantino laikotarpiu perkate internetu dažniau?

Akcijų kainos

Manchester United 18,87 +7,28%
Starbucks 108,03 +4,41%
Twitter 77,06 +3,31%
NVIDIA 548,58 +3,06%
Nokia 3,92 -3,21%
Macy's 15,21 -3,24%
Bank of America 34,71 -3,40%
Wells Fargo 36,17 -3,70%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,63 -1,56%
Sidabras 25,88 +3,64%
Auksas 1866,98 +0,46%
Dyzelis 1,58 +9,72%
Benzinas 1,56 +14,71%
Jautiena 4,46 +1,36%
Nafta 63,53 +0,49%
Vištiena 1,81 0,00%