VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tolimojo keleivinio transporto kompanija

Atsiliepimai apie Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB

TOKS

Parašyk savo nuomonę apie Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
2018-07-19 13:54:44 IP 88.119.96.56
Atsakyti
Galina 2018-06-04 19:53:56
Laba diena,

Birželio 4d.važiavau su vaikais iš Molėtų į Vilnių autobusu Rokiškis - Vilnius. Vairuotojas buvo labai nemandagus, iš karto užpuolė, kad jis neparduos vaikiškus bilietus, taisyklių normaliai nepaaiškino. Toks vairuotojo elgesys sugadino visą poilsį.
Gerb. Galina,
Esame dėkingi, kad bendradarbiaujate tobulinant keleivių vežimą aptarnavimo sferoje. Išnagrinėję minėtą atvejį norime atkreipti dėmesį, kad visuose maršrutuose, į kelionę kartu pasiimdami vaikus iki 7 metų amžiaus, vadovaujantis Valstybinės Kelių Transporto Inspekcijos taisyklėmis privaloma kartu turėti jų amžių įrodantį dokumentą. Vairuotojas ekspeditorius atsisakė priimti vaikus į minėtą maršrutą, laikantis bendrų priimtų taisyklių. Tačiau tai nesuteikė jam teisės būti šiurkščiam. Nuoširdžiai atsiprašome Jūsų už nemandagų vairuotojo elgesį.
Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
2018-07-19 07:14:53 IP 88.119.96.56
Atsakyti
Denisa 2018-07-17 13:05:54
Laba diena, važiavau autobusu Vilnius-Biržai 12:50 2018-07-17, prašiau bilieto už puse kainos, nedavė, nes yra "ypatingų mokyklų" sąrašas kurioms teikiamos nuolaidos. Tai norėčiau paklausti kuo skiriasi kitos mokyklos ir kiti vaikai, kad jiems nesuteikiamos nuolaidos? Visi mokiniai turėtų būti lygūs, o ne skirstomi kuriems teikiama nuolaida ir kuriems ne.
Laba diena, Denisa,
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Transporto lengvatų įstatymo 5 straipsnio 7 punktu, mokyklų, vykdančių specializuoto ugdymo krypties programas, mokiniai turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida. Šių mokyklų sąrašą tvirtina Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerija. Jame šiuo metu yra 15 mokyklų, tame tarpe ir Vilniaus Ozo gimnazija.
Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
2018-07-19 07:13:40 IP 88.119.96.56
Atsakyti
Vakarė 2018-07-17 13:05:51
Sveiki. Važiavau autobusu Vilnius-Biržai. 12:50 2018-07-17. Norėčiau paklausti klausimo: kuo Ozo gimnazijos gimnazistai ar kitų mokyklų vaikai yra ypatingesni negu aš ir kiti vaikai, kurie nėra įtraukti į "ypatingąjį sąrašą" mokyklų, kurioms yra taikomos nuolaidos važiuojant "TOKS" įmonės transportu? Ar tų mokyklų vaikai yra kažkuo geresni, ypatingesni? Kuo remiamasi išrenkant mokyklas? Ačiū už laiką.
Laba diena Vakare,
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Transporto lengvatų įstatymo 5 straipsnio 7 punktu, mokyklų, vykdančių specializuoto ugdymo krypties programas, mokiniai turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida. Šių mokyklų sąrašą tvirtina Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerija. Jame šiuo metu yra 15 mokyklų, tame tarpe ir Vilniaus Ozo gimnazija.
Atsakyti
O kodėl jūsų autobusuose išvis yra tuoletai, jeigu jie ištisai užrakinti? kaip žmogui iškęsti kelionėje 5 valandas, jūsų manymu? ar jie rakinami, nes jais naudojasi vien tik personalas?
Atsakyti
Laba diena, važiavau autobusu Vilnius-Biržai 12:50 2018-07-17, prašiau bilieto už puse kainos, nedavė, nes yra "ypatingų mokyklų" sąrašas kurioms teikiamos nuolaidos. Tai norėčiau paklausti kuo skiriasi kitos mokyklos ir kiti vaikai, kad jiems nesuteikiamos nuolaidos? Visi mokiniai turėtų būti lygūs, o ne skirstomi kuriems teikiama nuolaida ir kuriems ne.
Atsakyti
Sveiki. Važiavau autobusu Vilnius-Biržai. 12:50 2018-07-17. Norėčiau paklausti klausimo: kuo Ozo gimnazijos gimnazistai ar kitų mokyklų vaikai yra ypatingesni negu aš ir kiti vaikai, kurie nėra įtraukti į "ypatingąjį sąrašą" mokyklų, kurioms yra taikomos nuolaidos važiuojant "TOKS" įmonės transportu? Ar tų mokyklų vaikai yra kažkuo geresni, ypatingesni? Kuo remiamasi išrenkant mokyklas? Ačiū už laiką.
Atsakyti
Kelionė 2018-0716, iš Klaipėdos 12:10 val. į Vilnių. /autobuso pirmajame aukšte baisi smarvė iš WC. Apsilankius WC, paaiškėjo, kad klozeto vandens nuleidimo mygtukas neveikia, atitinkamai lankytojų paliktas klozete turinys lieka nenuplautas, todėl ir smarvė skleidžiasi po visą saloną. Kelionės kaina 21 Eur ir už tokius pinigus keleiviai "džiuginami", t.y. nuodyjami fekalijų smarve. Gėda!
Atsakyti
Vairuotojų elgesys nepakito nuo paskutinio rašyto skundo. Įmonei skundai nesvarbūs ar jie taip ir nedaeina iki aptarnaujančio personalo. Beje, pastebėjau, kad su jaunesnio amžiaus žmonėmis elgiamasi iš aukšto ir grubiai. Gal reiktų kokio vieno kito kvietimo į teismą dėl diskriminacijos dėl amžiaus, kad įmonės politika pradėtų keistis? Liepos 4 reisi Vilnius naujoji akmenė, bilietus tikrinęs esmuo pademonstravo savo galimybę juokauti pamatęs mano rodomą el paštu gautą bilieto variantą. Taip, gal ir rodžiau netinkamą dokumentą, bet kodėl asmuo nesiteikė paaiškinti, kokio jam reikia, užuot dergęsis? Manau, ne į cirką bilietą nusipirkau, savo bairiukus būtų galima pasilikti sau, su draugais po darbo prie alaus. Bendravimo tonas įtin nemalonus, siekiantis pažeminti, o ne padėti klientui. Jautiesi lyg tau būtų daroma milžiniška paslauga, juk žmogus netgi teikėsi patirinti bilietą. Nei labą dieną, nei viso gero. Gal etiketo pamokas prasivest būtų ne pro šal? Reiso numeris 3-9311/3931011, rytiniu 7.50 reisu
Atsakyti
Maršrute Pasvalys-Vilnius 15:05 autobuse nuo lubų tekėjo vanduo žmonėms ant galvų.
Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
2018-07-09 09:13:39 IP 88.119.96.56
Atsakyti
Tomas 2018-07-07 21:17:38
Nesupratau kodel tau trugdė nuleistos apsaugos nuo saulės ?
Kita vertus čia ištikro vairuotojo reikalas.
Ir kas jus keleiviai per atmatos....
Gerb. Tomai,
prašome gerbti kitų nuomonę ir komentuoti tik laikantis kultūros. Nes mūsų įmonei nepriimtini tokio pobūdžio komentarai.
Atsakyti
Leonas 2017-10-04 15:48:40
Rugsėjo 30d. 10-35 val.Daugailiuose įsėdau į autobusą važiuojanti maršrutu Vilnius-Utena-Dusetos-Rokiškis. Pavažiavus paprašiau vairuotojo sumažinti radio garsą, radio pritildė. Oras visą laiką iki Rokiškio
buvo debesuotas. Apsaugos nuo saulės buvo nuleistos ir prikyje kelio beveik nesimatė. Atvykus į Rokiškį vairuotojo paklausiau, kodėl jas laiko nuleides, įtai buvo atsakyta, kad tai jo reikalas.Kaip jis nori, taip ir laiko. Buvau apkaltintas kabinėjimusi. Atsakiau, kad to paklausiu jo vadovybės. Toliau sekė grasinimas: TAVE AŠ DAR PAGAUSIU.
Grasinimas spalio 2d. buvo užregistruotas policijos komisariate. Registracijos Nr. Roik 0117000553747.
Dokumentų prisegti nemoku, todėl susirašinėjimą el. paštu pasekite patys tarp manes ir office@toks.lt.ir kažkokio valdemar@toks.lt, nors klausiau pavardės ir pareigų.
Į klausimą koks apsaugų nuo saulės valdymas, buvo atsakyta: DEBESUOTU ORU KAIP IR NEBŪTINA JŲ NAUDOTI. Paprašiau atsakyti konkrečiau. Gavau jau tokį asakymą: VAIRUOTOJAS PATS SPRENDŽIA KADA JAS NAUDOTI. Taip, bet turbut ęsančias jam prieš pat nosį. TOKS šūkį, , AUKŠČIAUSIOS KLASĖS KELEIVIU PERVEŽIMO KOMPANIJA " pakeisti kitu.
Nesupratau kodel tau trugdė nuleistos apsaugos nuo saulės ?
Kita vertus čia ištikro vairuotojo reikalas.
Ir kas jus keleiviai per atmatos....
vairuotojas is kitos imones
2018-07-01 15:23:32 IP 5.20.28.248
Atsakyti
Kamilė G. 2018-06-30 14:40:17
14:35 ekspresas Vilnius-Kaunas (mikriukas). Atsiliepimas dėl vairuotojo (vardo nežinau, skiriamasis ženklas - labai įraudęs, ne nuo saulės). Lipant į mikriuką su sumuštiniu, vairuotojas sarkastiškai paklausė “čia kur nors parašyta, kad valgykla ar kavinė?”. Paklausiau, nuo kada autobuse negalima valgyti, parodė į ženklus. Sutinku, taisyklės tokios, tiesiog nebuvau susidūrusi su vairuotojais, kurie taip pašaipiai atkreiptų dėmesį į šį faktą. Atsakiau vairuotojui, jog labai nemandagiai su manim kalbama. Vairuotojas atšovė, kad jis nieko man nesakė, tik paklausė (skaityk, paklausė, ar čia kavinė, ar valgykla:)). Atsakiau, jog sarkastiškai paklausė, paklausė atgal, “o tai man netinka sarkazmas?”. Atsakiau, jog sarkazmas nemandagu, nes ne to aš tikiuosi, mokėdama 7eu už valandos kelionę “mikrūške”. Nuotaika sugadinta, kelionės pradžia tikrai nekokia. Būčiau mielai susipakavusi sumuštinį, jei ne isteriškas vairuotojas. Kuris, beje, man berašant, ką tik pakėlė telefono ragelį. Absurdas! :D Ir toliau teks naudotis Kautros paslaugomis (direktorius - tetos vyras, papasakosiu šeimynai apie konkurentus:)) Ačiū.
kad vairuotojas iraudes tai nieko nereiskia. o kad su sumustiniu neileido teisingai padare.
Atsakyti
14:35 ekspresas Vilnius-Kaunas (mikriukas). Atsiliepimas dėl vairuotojo (vardo nežinau, skiriamasis ženklas - labai įraudęs, ne nuo saulės). Lipant į mikriuką su sumuštiniu, vairuotojas sarkastiškai paklausė “čia kur nors parašyta, kad valgykla ar kavinė?”. Paklausiau, nuo kada autobuse negalima valgyti, parodė į ženklus. Sutinku, taisyklės tokios, tiesiog nebuvau susidūrusi su vairuotojais, kurie taip pašaipiai atkreiptų dėmesį į šį faktą. Atsakiau vairuotojui, jog labai nemandagiai su manim kalbama. Vairuotojas atšovė, kad jis nieko man nesakė, tik paklausė (skaityk, paklausė, ar čia kavinė, ar valgykla:)). Atsakiau, jog sarkastiškai paklausė, paklausė atgal, “o tai man netinka sarkazmas?”. Atsakiau, jog sarkazmas nemandagu, nes ne to aš tikiuosi, mokėdama 7eu už valandos kelionę “mikrūške”. Nuotaika sugadinta, kelionės pradžia tikrai nekokia. Būčiau mielai susipakavusi sumuštinį, jei ne isteriškas vairuotojas. Kuris, beje, man berašant, ką tik pakėlė telefono ragelį. Absurdas! :D Ir toliau teks naudotis Kautros paslaugomis (direktorius - tetos vyras, papasakosiu šeimynai apie konkurentus:)) Ačiū.
Atsakyti
jolanta 2018-06-22 10:34:47
Pasibaisėtinas elgesys su klientais. Ne pirmą kartą susiduriu su vairuotojų ir konduktorių nemandagiu elgesiu, tai jau ir nebestebina. Bet vis žengiama į naujas aukštumas. Šį rytą, padedant mamai grįšti iš vilniaus namo teko susidurti su labai nemaloniu bilietų tikrintoju. Negana to, kad žmones reisu naujoji akmenė vilnius ir atvirkščiai, pradėjo vežti kažkokiais vos pavažiuojančiais, barškančiais, ūžiančiais ir skervėjį praleidžiančiais autobusais, tenka susidurti ir su aptarnaujančio personalo chamiškumu. Įlaipinant mamą paklausiau vairuotojo, ar autobuse yra tuoletas. Tai jis man piktu tonu atrėžė, esą, aš į autobusą dar neįlipusi, o jau tuoleto noriu. Mamai įlipus nerimavau, kaip jai kelionė nusimato, nes abu iš aptarnaujančio personalo atrodė įtin nemalonūs ir nusiteikę priešiškai. Viskas gerai, suprantu, ne visi galime būti draugiški ir kultūringi, bet ar ne tame yra esmė, priimant žmonės į darbą, kuris reikalauja elementarių kultūros normų bendraujant su klientais, kurie moka jums?? po kiek laiko mama paskambino ir pradėjo pasakoti, kaip ją aprekė ukmergės stotyje, nes nelipa pakankamai greitai į autobusą. Ji turi problemų vaikštant, dėl to net sėdosi į pirmą autobuso aukštą, nors konduktorius bandė ją nemandagiai išprašyti. Ne pirmą kartą matau, kaip nemandagiai, akiplėšiškai elgiamasi su pagyvenusiais žmonėmis, ant jų rėkiama, jie varomi greičiau lipti, lyg jie būtų asmeninės personalo karvės. Žinoma, juk jie niekam nepasiskūs. Įmonės devizas? elgiamasi kaip norima su žmonėmis, kurie yra pažeidžiamiausi, žinant, kad jie neapsigins? gal jau laikas nustoti samdyti savo įmonei žmones iš gatvės, kurie geriausiu atvėju tinka darbuotis piemenimis ganant avis. Norėčiau nustoti naudotis jūsų paslaugomis, matau, kaip paklausa vis mažėja, kad keliauja vos ne vien pagyvenę žmonės. Gal ir gerai. Paslaugų kokybė matosi ir žmonės laikui bėgant atsirenka, kad jiems nekelia streso ir nenaikina pilkųjų ląstelių. Tikiuosi kad vis daugiau asmenų, susidūrusių su tokiu elgesiu viešins personalą, kuris nevertas dirbti tokio darbo. Nes tik viešumas padės išnaikinti tą iliuziją kad nėra baudžiamumo. prisegtam biliete reiso numeris ir data
Jei vairuotojus pradės bausti, tai išviso tuoj nebus kam jūsų kvailių vežti. Ir taip niekas jūsų keleivių nenori. Vairuotojai eina dirbt su sunkvežimiais. Niekam jūsų nereikia. Visi bėga nuo jūsų
Atsakyti
Pasibaisėtinas elgesys su klientais. Ne pirmą kartą susiduriu su vairuotojų ir konduktorių nemandagiu elgesiu, tai jau ir nebestebina. Bet vis žengiama į naujas aukštumas. Šį rytą, padedant mamai grįšti iš vilniaus namo teko susidurti su labai nemaloniu bilietų tikrintoju. Negana to, kad žmones reisu naujoji akmenė vilnius ir atvirkščiai, pradėjo vežti kažkokiais vos pavažiuojančiais, barškančiais, ūžiančiais ir skervėjį praleidžiančiais autobusais, tenka susidurti ir su aptarnaujančio personalo chamiškumu. Įlaipinant mamą paklausiau vairuotojo, ar autobuse yra tuoletas. Tai jis man piktu tonu atrėžė, esą, aš į autobusą dar neįlipusi, o jau tuoleto noriu. Mamai įlipus nerimavau, kaip jai kelionė nusimato, nes abu iš aptarnaujančio personalo atrodė įtin nemalonūs ir nusiteikę priešiškai. Viskas gerai, suprantu, ne visi galime būti draugiški ir kultūringi, bet ar ne tame yra esmė, priimant žmonės į darbą, kuris reikalauja elementarių kultūros normų bendraujant su klientais, kurie moka jums?? po kiek laiko mama paskambino ir pradėjo pasakoti, kaip ją aprekė ukmergės stotyje, nes nelipa pakankamai greitai į autobusą. Ji turi problemų vaikštant, dėl to net sėdosi į pirmą autobuso aukštą, nors konduktorius bandė ją nemandagiai išprašyti. Ne pirmą kartą matau, kaip nemandagiai, akiplėšiškai elgiamasi su pagyvenusiais žmonėmis, ant jų rėkiama, jie varomi greičiau lipti, lyg jie būtų asmeninės personalo karvės. Žinoma, juk jie niekam nepasiskūs. Įmonės devizas? elgiamasi kaip norima su žmonėmis, kurie yra pažeidžiamiausi, žinant, kad jie neapsigins? gal jau laikas nustoti samdyti savo įmonei žmones iš gatvės, kurie geriausiu atvėju tinka darbuotis piemenimis ganant avis. Norėčiau nustoti naudotis jūsų paslaugomis, matau, kaip paklausa vis mažėja, kad keliauja vos ne vien pagyvenę žmonės. Gal ir gerai. Paslaugų kokybė matosi ir žmonės laikui bėgant atsirenka, kad jiems nekelia streso ir nenaikina pilkųjų ląstelių. Tikiuosi kad vis daugiau asmenų, susidūrusių su tokiu elgesiu viešins personalą, kuris nevertas dirbti tokio darbo. Nes tik viešumas padės išnaikinti tą iliuziją kad nėra baudžiamumo. prisegtam biliete reiso numeris ir data
Atsakyti
brangus bilietai
Atsakyti
Monika 2018-06-13 11:30:18
Šiandien 10:45 važiuojančiu maršrutu Vilnius - Šakiai, pirkau bilietą autobuse. Vairuotojas iš kurio pirkau bilietą man priekaištavo, kodėl negalėjau jo nusipirkti anksčiau, nes stovėjau ir laukiau autobuso, nežinodamas sitaucijos. Taip pat jis pyko, kad turėjau LSP ir jis užtruko suvesdamas duomenis į skaitiklį, neva tai mano kaltė, kad susidarė eilė ir jis jau turi išvažiuoti. Daviau jam 10€, nors bilietas kaino 3, 3€, žinoma, kad jis supyko. Gaila, bet tai ne pirmas kartas, kai vairuotojas nemandagiai elgiasi.
Taigi ryte kitaip rašei. Kitokia buvo versija. Ištrynei vieną melą ir pakeitei kitu?
Atsakyti
Šiandien 10:45 važiuojančiu maršrutu Vilnius - Šakiai, pirkau bilietą autobuse. Vairuotojas iš kurio pirkau bilietą man priekaištavo, kodėl negalėjau jo nusipirkti anksčiau, nes stovėjau ir laukiau autobuso, nežinodamas sitaucijos. Taip pat jis pyko, kad turėjau LSP ir jis užtruko suvesdamas duomenis į skaitiklį, neva tai mano kaltė, kad susidarė eilė ir jis jau turi išvažiuoti. Daviau jam 10€, nors bilietas kaino 3, 3€, žinoma, kad jis supyko. Gaila, bet tai ne pirmas kartas, kai vairuotojas nemandagiai elgiasi.
Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
2018-06-12 09:13:47 IP 88.119.96.56
Atsakyti
Marius 2018-05-31 15:18:56
NORIU VISUS ĮSPĖTI - jokiais būdais nesinaudokite siuntosautobusu.lt paslauga. NES 1) žmogus iš Vilniaus į Biržus turėjo autobusu persiųsti siuntą. Specialiai siuntė per autobusų stotį, į ją važiavo, gaišo laiką, laukė didelėje eilėje, mokėjo pinigus. Elektroninėje sistemoje įvedus siuntos kodą realiai nerodoma NIEKAS. Rodo tik, kad tokiu ir anokiu laiku siunta įdėta išvežimui į Biržus. Kada ji atvažiuos į Biržus, į kokį autobusą įdėta - jokios informacijos. Bandžiau skambinti į Vilniaus siuntų padalinį nurodytais telefonais - niekas neatsiliepia. Ir taip kelias valandas iš eilės. Bandžiau skambinti į autobusų stoties informaciją. Sako skambink į siuntas. Sakau kelias valandas niekas neatsiliepia. Skambinu stoties viršininkui pranešti apie situaciją. Irgi kaip į vandenį. Galiausiai paskambinu į Biržus. Ten moterėlė pasako, kad gali būti, kad į vieną, arba į kitą autobusą įdėjo. Į kokį ji nežino. O ir siuntos šiandien nebepasiimsiu, nes jų darbas berods iki 17:30 val, o siunta bus tik apie 19:00 val. Jei šiandien tos siuntos negaunu, tai ji man nebeturi prasmės. PIRMĄ IR PASKUTINĮ KARTĄ gyvenime naudojausi Toks ir jų susijusiomis paslaugomis. Požiūris ir betvarkė tokia, kokios gal sovietmečiu nebuvo. Patyriau krūvą nuostolių ir nepatogumų.
Dėkojame už informaciją apie susiklosčiusią sutuaciją. Norime informuoti, kad nuo 2018 06 01 Vilniaus autobusų stoties siuntų terminalo administravimą yra perėmusi UAB “Kautra”, todėl visais klausimais susijusiais su siuntomis prašome kreiptis puslapyje www.siuntosautobusu.lt nurodytais kontaktais.
Atsakyti
Laba diena,

Birželio 4d.važiavau su vaikais iš Molėtų į Vilnių autobusu Rokiškis - Vilnius. Vairuotojas buvo labai nemandagus, iš karto užpuolė, kad jis neparduos vaikiškus bilietus, taisyklių normaliai nepaaiškino. Toks vairuotojo elgesys sugadino visą poilsį.
Atsakyti
Sveiki,

Siandien vaziaviau TOKS autubusu reisu Utena - Vilnius 19.05. Norejau pranesti, jog autobusas buvo perpildytas ir vairuotojas negalejo priimti daugiau keleiviu. Tiketina, kad bus nusiskundimu, nes buvo pasipiktinusiu. Vairuotojas dare tiek kiek sugebejo. Aciu.

Pagarbiai,

Rejus
Atsakyti
NORIU VISUS ĮSPĖTI - jokiais būdais nesinaudokite siuntosautobusu.lt paslauga. NES 1) žmogus iš Vilniaus į Biržus turėjo autobusu persiųsti siuntą. Specialiai siuntė per autobusų stotį, į ją važiavo, gaišo laiką, laukė didelėje eilėje, mokėjo pinigus. Elektroninėje sistemoje įvedus siuntos kodą realiai nerodoma NIEKAS. Rodo tik, kad tokiu ir anokiu laiku siunta įdėta išvežimui į Biržus. Kada ji atvažiuos į Biržus, į kokį autobusą įdėta - jokios informacijos. Bandžiau skambinti į Vilniaus siuntų padalinį nurodytais telefonais - niekas neatsiliepia. Ir taip kelias valandas iš eilės. Bandžiau skambinti į autobusų stoties informaciją. Sako skambink į siuntas. Sakau kelias valandas niekas neatsiliepia. Skambinu stoties viršininkui pranešti apie situaciją. Irgi kaip į vandenį. Galiausiai paskambinu į Biržus. Ten moterėlė pasako, kad gali būti, kad į vieną, arba į kitą autobusą įdėjo. Į kokį ji nežino. O ir siuntos šiandien nebepasiimsiu, nes jų darbas berods iki 17:30 val, o siunta bus tik apie 19:00 val. Jei šiandien tos siuntos negaunu, tai ji man nebeturi prasmės. PIRMĄ IR PASKUTINĮ KARTĄ gyvenime naudojausi Toks ir jų susijusiomis paslaugomis. Požiūris ir betvarkė tokia, kokios gal sovietmečiu nebuvo. Patyriau krūvą nuostolių ir nepatogumų.
Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
2018-05-10 16:38:39 IP 88.119.96.56
Atsakyti
Karolina 2018-05-09 12:42:59
Pagal Jūsų taisykles gyvūną galima vežti tik specialioje taroje. 6metus vežioju šunį specialioje tašėje, šuo sveria 1, 9kg, visuomet niekas nieko nesakydavo. Šiandien susidūriau pirmą kartą, kai mūsų neįleido į autobusą.Norėjau važiuoti iš Klaipėdos į Raseinius 12:10h. Prieš porą savaičių tas pats vairuotojas, tuo pačiu maršrutu leido važiuoti. Tai pagal taisykles galima vežiotis ar ne? Ar kiekvieną bijoti ar mums leis ar neleis.
Laba diena p. Karolina,
Atsiprašome už nepatogumus. Dėkojame, kad informavote.
Pagal „Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisykles“ 7 skyriaus 42 punktą, kuriame nustatyta, kad „Vežant keleivius lengvaisiais automobiliais užsakomaisiais reisais, automobilio salone leidžiama vežtis bagažą ir kitus daiktus, jei jie neriboja matomumo vairuotojui ir negali sugadinti ar suteršti automobilio įrenginių, sėdynių ir apmušalų, taip pat šunis su antsnukiais ir kitus kambarinius gyvūnus bei paukščius specialiuose narvuose. Gyvūnų savininkai, kad nebūtų suterštos sėdynės, privalo turėti užtiesalą sėdynėms uždengti. Šunų savininkai privalo turėti dokumentus, kuriuose nurodoma šuns sveikatos būklė ir skiepų žymos. „ įgyvendinus šiuos reikalavimus vairuotojas privalėjo priimti jus ir jūsų augintinį į autobusą.
Su vairuotoju išsiaiškinsime ir priminsime taisykles.
Dėka klientų išsakytų pastebėjimų galime tobulėti. Gražios Jums dienos!
Atsakyti
Pagal Jūsų taisykles gyvūną galima vežti tik specialioje taroje. 6metus vežioju šunį specialioje tašėje, šuo sveria 1, 9kg, visuomet niekas nieko nesakydavo. Šiandien susidūriau pirmą kartą, kai mūsų neįleido į autobusą.Norėjau važiuoti iš Klaipėdos į Raseinius 12:10h. Prieš porą savaičių tas pats vairuotojas, tuo pačiu maršrutu leido važiuoti. Tai pagal taisykles galima vežiotis ar ne? Ar kiekvieną bijoti ar mums leis ar neleis.
Atsakyti
2018.04.05 Autobusas išvyko, 12:30, maršrutu Vilnius-Molėtai-Utena. (Per Giedraičius) Labai malonus ir atsakingas vairuotojas! :)
Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
2018-03-26 14:19:16 IP 88.119.96.56
Atsakyti
Arūnas 2018-03-08 13:18:45
Laba diena, informacija skirta vadovui atsakingam keleivių pervežimo saugumą,

norėčiau paklausti, kokiu greičiu važinėja Įmonės autobusai vežantis keleivius. Du atvejai, pirmas kelyje Kaunas -Vilnius, autobuso valstybinis NR. GEA 163 (2), 2018.01.20 d. kaip išprotėjęs lenkė lengvuosius automobilius, tame tarpe ir mane, kai mūsų greitis buvo 100 km/h, nežymiai didinant greitį autobuso vairuotojai važiuodavo dar greičiau, oro sąlygos - šlapdriba (turiu nuotrauka) daryta prie Didžiulio ežero kryptis iš Kauno i Vilnių.
Antras atvejis 2018.02.22 d. kelyje iš Vilniaus į Švenčionis, kai automobilį važiuojanti 90 km/h greičiu, Jūsų įmonės autobusas su keleiviai praskrenda kaip pro stovintį.

Klausimas, kaip kontroliuojamas keleivinių autobusų greitis Jūsų įmonėje ir kas personaliai už tai atsakingas?

Nusprendžiau šį laišką parašyti po įvykio 2018.03.07 d. vakare Vilniaus raj., kai Zarasų keleivinis autobusas, siekiant išvengti susidūrimo su briedžiu, kuri matė tik autobuso vairuotojas, išvažiavo į priešingą eismo juostą ir susidūrė su lengvuoju automobiliu, pasekmes žinote. Mano nuomone, eilinį kartą esant blogom oro sąlygom vairuotojas nepasirinko saugaus greičio.
Pagarbiai,
Arūnas
Laba diena p. Arūnai,

2018-03-20 Uždaroji akcinė bendrovė Tolimojo keleivinio transporto kompanija (toliau - TOKS) gavo pretenziją dėl galimo KET pažeidimo.
Jus teigiate, kad mūsų autobuso vairuotojas viršijo leistiną greitį, nesaugiai lenkdamas kitas transporto priemonės.
Informuojame Jus, kad autobuse įrengtas tachografas, fiksuojantis vairuotojo darbą, sustojimų/važiavimų laikus, greitį bei kitą informaciją.
Tai pat įmontuotas ir greičio ribotuvas. Tachografo patikra atliekama kas dvejus metus, jo patikros metu atliekama ir greičio ribotuvo patikra.
Autobusams yra nustatyta maksimali greičio riba 100 km/h. Šio autobuso tachografo patikra galioja iki 2019.02.10. Remiantis minėto prietaiso parodymais autobusas negalėjo viršyti leistino greičio (100 km/h).
Atsižvelgiant į Jūsų pastebėjimus vairuotojas yra papildomai įspėtas, kad vairuojant transporto priemonę laikytųsi kelio eismo taisyklių, užtikrinant visų eismo dalyvių saugumą.
Tikimės, kad jūsų pastebėjimas bus pamokantis kitiems mūsų darbuotojams o drausmingu eismo dalyviu pranešimai apie pažeidimus padės išvengti skaudžiu nelaimiu keliuose.
Tolimojo keleivinio transporto kompanija, UAB
2018-03-26 14:14:41 IP 88.119.96.56
Atsakyti
Milda 2018-03-18 15:44:10
Bilietą pirkau pas vairuotoją. Atsiprašau už netikslumus.
Laba diena p. Milda,

Gavome Jūsų laišką dėl 2018-03-18 važiavimo UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanija maršrutu Vilnius - Vievis - Kaunas ir netinkamo vairuotojo elgesio.
Dėkojame Jums, kad parašėte mums pastabas ir nusiskundimus, taip galime operatyviai reaguoti ir stengtis, kad keleivių aptarnavimas būtų kokybiškesnis ir kultūringesnis.

Atsiprašome už Jums sukeltus nepatogumus. Vairuotojas įspėtas, ir papildomai instruktuotas apie keleivių aptarnavimo taisyklių laikymąsi, atkreipiant jo dėmesį į klientų aptarnavimo kultūrą.

Nuoširdžiai atsiprašome Jūsų dėl vairuotojo veiksmų kelionės metu, tikimės, kad panašus atvejis nepasikartos.
Atsakyti
Bilietą pirkau pas vairuotoją. Atsiprašau už netikslumus.
Atsakyti
2018 - 03 - 16 dieną, 19:20 reisu Vilnius - Vievis - Kaunas vežęs vairuotojas buvo labai nemandagus. Pirkdama bilietą kasoje daviau 2€ (važiavau į Elektrėnus, bilieto kaina su LSP 1, 85€), vairuotojas paklausė ar neturiu dar 5ct, pasakius, kad ne, nemandagiai atrėžė “ir neturėsi” ir atidavė tik 10ct grąžos. Nors suma maža, tačiau situcija absurdiška. Jei aš ateičiau pirkti bilieto ir neturėčiau panankamai pinigų, juk nesakyčiau vairuotojui, kad ir neduosiu daugiau.
Atsakyti
Laba diena, informacija skirta vadovui atsakingam keleivių pervežimo saugumą,

norėčiau paklausti, kokiu greičiu važinėja Įmonės autobusai vežantis keleivius. Du atvejai, pirmas kelyje Kaunas -Vilnius, autobuso valstybinis NR. GEA 163 (2), 2018.01.20 d. kaip išprotėjęs lenkė lengvuosius automobilius, tame tarpe ir mane, kai mūsų greitis buvo 100 km/h, nežymiai didinant greitį autobuso vairuotojai važiuodavo dar greičiau, oro sąlygos - šlapdriba (turiu nuotrauka) daryta prie Didžiulio ežero kryptis iš Kauno i Vilnių.
Antras atvejis 2018.02.22 d. kelyje iš Vilniaus į Švenčionis, kai automobilį važiuojanti 90 km/h greičiu, Jūsų įmonės autobusas su keleiviai praskrenda kaip pro stovintį.

Klausimas, kaip kontroliuojamas keleivinių autobusų greitis Jūsų įmonėje ir kas personaliai už tai atsakingas?

Nusprendžiau šį laišką parašyti po įvykio 2018.03.07 d. vakare Vilniaus raj., kai Zarasų keleivinis autobusas, siekiant išvengti susidūrimo su briedžiu, kuri matė tik autobuso vairuotojas, išvažiavo į priešingą eismo juostą ir susidūrė su lengvuoju automobiliu, pasekmes žinote. Mano nuomone, eilinį kartą esant blogom oro sąlygom vairuotojas nepasirinko saugaus greičio.
Pagarbiai,
Arūnas
Atsakyti
Noriu padėkoti vairuotojui Romuald Savicki, kuris Sausio 21 d. 11:40 važiavo reisu Vilnius- Biržai N12. Vairuotojas buvo labai malonus, padėjo senyvai moteriai bagažą, nuvedė ir pasodino į keleivio vietą. Atvykus į vietą vairuotojas padėjo išlipti iš autobuso, iškėlė bagažą, bei labai rūpestingai klausinėjo ar ateis kasnors pasitikti.
Tokį paslaugų, malonų, nuoširdų rūpestingą vairuotoją sutinku pirmą kartą, nors važiuoju gana dažnai.
Tad linkiu vairuotojui kuo didžiausios sėkmės darbe. Nuoširdus ačiū.
Atsakyti
Kelionių maršrutas Kaunas - Plungė. Galiu pridurti tik tiek, kad jau antrą kartą susiduriu su labai nemandagiais vairuotojais. Pirmą kartą vairuotojas išpeikė, kad nemoku naudotis savo telefonu, kadangi sunkiai įžiūrėjo elektroninį bilietą. Tarp kitko, pastarasis turėjo akinius, kuriais tik po įžeidinėjimų sugalvojo pasinaudoti. Kitos kelionės metu, vairuotojas apšaukė ir puolė įžeidinėti vaizdingais epitetais kur aš gimusi ir kas mane augino. Visa tai įvyko dėl sportinio krepšio, kuris pastarojo nuomone buvo per didelis laikyti prie savęs. Manau tai galima buvo pasakyti ir kitais, mandagesniais būdais. Būtų malonu, kad tokį darbą dirbantys asmenys išmoktų bendrauti su klientais ir nežemintų žmonių. Vis dėlto vairuotojai reprezentuoja įmonę. Autobusai švarūs ir tvarkingi, bet vairuotojams reikėtų pasitempti ir nepamiršti, kad žmonės moka už šias paslaugas ir tikisi kokybės. Sėkmės tobulėjant!
Atsakyti
Tragedija. Vaikui 11 metu vairuotojas nepardave bilieto su nuolaida. Liepe pilna kaina pirkti! Absurdas esu pasibaisejusi kaip apiplešti šitaip galima vaika.
Atsakyti
Teko vykti i Laplandija per Kaledas su agentura, kuri nuomoja autobusa su vairuotojais is Toks. Vardu nepamenu, vairuotojai buvo du, bet vienas is ju rusakalbis, lyg lenkas, ypatingai nemalonus zmogus. Susiraukes, nepatenkintas nuo pat keliones pradzios, bambantis. O galutinai savo veida parode, kai nestojo, nors pagal laika jau buvo privaloma. Tiesiog vadovas uzsnudo, o jis akiplesiskai pravaziavo degaline, kur turejome stoti. Finale vaziavome dar 2 valandas iki kitos degalines.
Atsakyti
Vairuotojas neatlieka svai darbo. Nepardave bielieto ir liepe eiti i kasa. Nors buvo like 10 minuciu iki isvaziavimo ir autobusas buvo pasiau tuscias. 2017.12.24 13:50.
Autobusas turejo isvaziuoti antra valanda. Nuotraukoje pavaizduotas vairuotojas ir autobusas kuriu norejom vaziuoti.
Atsakyti
6kasos darbuotoja nemoka bendrauti su kliientais.
Atsakyti
Sveiki, paskaicius komentarus, tai panasu, kad nieko gero ir neivyksta. O as, kaip tik esu labai patenkinta Toks. Vazioju is Vilniaus i Ukmerge bent karta per menesi ir labai dziaugiuosi tiek Toks autobusais, tiek vairuotojais. Patogumo tikrai net nera ko lyginti zu Panevezio autobusais. Aisku yra ir man buve incidentu, pvz, kad vasaros gale vaziuojant atgal i Vilniu autobuse nebuvo vietu, bet cia ne tik imone kalta, o ir visa bendra sistema. Dazniausiai stociu kasos dirba tik iki 5-6 val popiet ir informacijos neimanoma gaut. Aisku, iki pilno uzsienietisko "levelio" dar yra kur tobulet, bet tikrai neturiu pretenziju. Dziaugiuosi, kad ir lietuvoje turim galimybe patogioms kelionems uz tikrai priimtina kaina. Aciu Toks! Tibulekit ir toliau! Sekmes kelyje!
Atsakyti
O tai gal reiktų imti kreipt dėmesį, ką rašo žmonės, kaip atsiliepia? ?? Absurdas, seniai teko naudotis paslaugomis viešo transporto, vakar norint įsigyti bilietą autobuse maršrutu Vilnius - Biržai (per Ukmergę, Pasvalį) iš Vilniaus į Ukmergę buvo pasakyta, kad pirma parduos tiems, kurie vyksta į Prienuos. Rimtai ???? Tokio išsidirbinėjimo neteko matyt jau seniai... Nuo kada vairuotojams palikta tokia teisė spręsti, kam parduoti bilietus, o kam ne. Chamas vairuotojas.
Atsakyti
Šiandien 10-22 17:40 autobuso Zarasai-Vilnius vairuotojas tikras chamas bendravimo prasme ir vairuoja tikrai ne atsargiai: išvažiuojant vos neatsitrenkė į stulpą, lenkiat sukėlė avarinę situaciją. Su keleiviais bendrauja tarsi būtų aukštesnis už visus, merginai Degučiuose pasakė: ką tu nori, gražuole, kad prie mašinos sustočiau. Atsiprašau, bet tai neprideda garbės jūsų įmonei... Ačiū už supratimą.
Atsakyti
2017-10-07 turėjome vykti maršrutu Kaunas- Klaipėda 00:40 val. tikslus maršrutas (Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Palanga).
Kauno autobusų stotyje laukėme naktinio autobuso. Autobusas atvyko 01:10 val.Jokios informacijos. Kauno autobusų stoties salės apsauginiai taip pat nieko nežinojo, tik pakomentavo, kad būtent šis maršrutas ir TOKS autobusai vėluoja po 20-30 min..
Ką galvoti važiuojantiems ar bus autobusas ar eiti ieškoti nakvynės viešbutyje.Susisiekėme su TOKS budinčiąją, pakėlė paskambinus tik 3 kartą, pirmą kartą mus jungė 118, po to atsiuntė mums numerį ir mėginome patys susisiekti telefonu. +37062066068 budinčio pasakė, kad kilo techniniai nesklandumai, ją taip informavo garaže. Atvykus autobusui mums pateikė versiją, kad buvo nurodyta laukti autobuso iš Minsko. Mums tas Minskas neaktualus, jei įvyko nesklandumai, tai reikia, kad informacija pasiektų klientus.Aišku mes vėlavome atvykti į Klaipėda laiku. Ir jei mums kelionė kita, mes taip vėluojame, kas mums atlygins materialinę ir moralinę žalą, kiek galima tyčiotis iš keleivių? jei būtume žinoję bent kokią informaciją būtume ieškoję kitų išeičių.
2017-11-04 mes vėl planuojame vykti šiuo maršrutu Kaunas -Klaipėda 00:40 ir norime tikėtis, kad viskas bus tvarkoje, nes jei jau šį sykį pasikartos istorija, pasikviesime naktį budinčius spaudos atstovus, o jie budi ir naktiniuose reiduose.Gal iki to laiko TOKS vadovybė sumąstys, kaip informuoti keleivius apie savo nesklandumus, kad nekiltų konfliktinių situacijų.
Atsakyti
Rugsėjo 30d. 10-35 val.Daugailiuose įsėdau į autobusą važiuojanti maršrutu Vilnius-Utena-Dusetos-Rokiškis. Pavažiavus paprašiau vairuotojo sumažinti radio garsą, radio pritildė. Oras visą laiką iki Rokiškio
buvo debesuotas. Apsaugos nuo saulės buvo nuleistos ir prikyje kelio beveik nesimatė. Atvykus į Rokiškį vairuotojo paklausiau, kodėl jas laiko nuleides, įtai buvo atsakyta, kad tai jo reikalas.Kaip jis nori, taip ir laiko. Buvau apkaltintas kabinėjimusi. Atsakiau, kad to paklausiu jo vadovybės. Toliau sekė grasinimas: TAVE AŠ DAR PAGAUSIU.
Grasinimas spalio 2d. buvo užregistruotas policijos komisariate. Registracijos Nr. Roik 0117000553747.
Dokumentų prisegti nemoku, todėl susirašinėjimą el. paštu pasekite patys tarp manes ir office@toks.lt.ir kažkokio valdemar@toks.lt, nors klausiau pavardės ir pareigų.
Į klausimą koks apsaugų nuo saulės valdymas, buvo atsakyta: DEBESUOTU ORU KAIP IR NEBŪTINA JŲ NAUDOTI. Paprašiau atsakyti konkrečiau. Gavau jau tokį asakymą: VAIRUOTOJAS PATS SPRENDŽIA KADA JAS NAUDOTI. Taip, bet turbut ęsančias jam prieš pat nosį. TOKS šūkį, , AUKŠČIAUSIOS KLASĖS KELEIVIU PERVEŽIMO KOMPANIJA " pakeisti kitu.
Atsakyti
Likau labai nepatenkinta jau kelintą kartą šia įmone todėl nes autobusai visada VELUOJA! važiuodama Vilnius -Kaunas turėjau atvykusi persėsti į kitą autobusą (10 min tarpas tarp autobusų) beeet pirmas autobusas velavo 30 min.. todėl praradau ir kelionės pinigus ir teko važiuoti kitu autobusu ir pirkti kitus..
Atsakyti
Rugsejo 2d 17h is Kauno a.s i Vilniu autobuso "TOKS" (bordo spalvos) vairuotojas labai nemandagiai elgesi su moterim, ir izeidinejo, gal mandagumo reik ji pamokint ar isvist neleist dirbt su zmonem
Atsakyti
Tikrai neverta dirbti toi sumautoi Kautroj. Pvz. reisas į Druskininkus, atvyksit į parką 6 h ryte, išeisit iš parko 18 h. 12 h darbe, bet jums bus sumoketa tik už 6 h, nes ten mokama tik kol vairoji, už stovėjimą stotyse nieko nemoka, taigi: 3h vairavimo į vieną pusę, 4h pertrauka ir 3h vairavimo atgal + ~1h pasirošimas darbui + 1h po darbo parke (kol praeisit plovyklą, kuro užsipilsit ir priduosit pinigus - už tai irgi nemokama, nes tai ne darbas pagal Kautrą). Ir tokių reisų yra daug. Už vieną vairavimo h mokama 2 eurai, tai 6h = 12 e. Dar atskaitineja už kurą, nedaug, bet vis tiek (turi dar naglumo). Spreskite patys, ar verta dirbt Kautroj praktiškai nemokamai - už 12 h darbe 12 eurų !!! Ant miesto maršrutkių negausit jūs jokių 700 (kaip žada Periokas), alga priklauso nuo to kiek pervešit keleivių, šiaip gausit minimumą, o jeigu pervešit kasdien po 1000 žmonių, ko niekada nebus, tada gausit 600e/mėn.
Be to, atsargiau kalbėkit Kautroj su tokiais viršininkų subinlaižiais ir skundikais kaip: Vėberis, Dzeventkauskas, Misierauskas, Pieškys, Belousov, Poliancev, Mačiukas, Monkevičius, Komisaraičiai (abu), Mudrikas, Strazdienė.
Atsakyti
Laukeme autobuso iš Juokrantes i devinta forta. Vairuotojas pasake, kad pro Kauno nevaziuoja ir paliko ant ledo. Nors marsrute rode devinta forta. Likome apsake. Tikrai niekam nerekomenduoju vaziuoti sia firma, esu pasibaisejusi. Dar norejome bilieta internetu pirkti, tai ka, butume ismete pinigus?! Visiskas akiplesiskumas
Atsakyti
As nesuprantu koks rimtas vezejas gali sau leisti tokius vairuotojus.. Tikrai, kad TOKS.. Siandien Kryzkalnyje 18:30 reisas i Vilniu per 9-a forta.. Atveziau mergina su 8-meciu sunum i autobusa, kad pasiektu Kauna.. Visu pirma teko stebeti keista rekima ant kitu bandziusiu isigyti bilietus, vairuotojas reke ir ant tu kurie siule 50-ines ir ant tu kurie dave 20-ines ir visus siunte i stoties kavine issikeist pinigu.. Na ne beda, mes tai turim smulkiu iki Kauno jei reikes.. BET.. Vairuotojas tiesiog pasake, jog pro Kauna nevaziuoja ir laukit KAUTRA autobuso uz 10min. Negaliu pasakyti tiksliai motyvu, bet itariu, kad tiesiog keliones iki Kauno, o ne Vilniaus kazkaip maziau apsimoka kazkam, o gal tiesiog siaip vairuotojo nenuotaika.. Sulaukem KAUTRA, dar stovint TOKS autobusui.. KAUTRA vairuotojas maloniai pranese, jog vaziuoja senu plentu (peer Raseinius), kelione bus ilgesne ir jums geriau butu vaziuot TOKS autobusu, bet kaip gi juo bevaziuosi, jei priimt atsisako.. Jokiu konfliktu su vairuotoju nebuvo nei pries nei po, viska tyliai nuleidom ir pasirinkom kelione ten kur priima, su Kautra nedideliu autobusiuku, kad ir ilgesniu marsrutu.. Nesuprantu kaip tokie vairuotojai kurie ant visu klientu rekia ir net nepriima i autobusa isvis yra toleruojami.. Mes ramus zmones i jokius konfliktus nesiveliam del tokio sudniekio, bet kodel turi atsirasti kazkoks visu nuskriaustas psichiskai nesveikas vairuotojas, kuris turi gadinti KLIENTAMS nuotaikas, o ne malonios keliones linketi..? Screw you TOKS. Tai tiesiog nesazininga ir normaliose salyse netoleruotina.
Atsakyti
2017-07-29 19.30 laukiau Raseiniu autobusu stotyje autobuso TOKS i Kauna iki Devinto forto. Atvaziaves autobusas (marsrutas Sventoji-Vilnius) sustojo ne Vilniaus-Kauno krypties aiksteleje, bet gretimoje. Vairuotojai duru neatidare, o pasiteiravus del vaziavimo i Kauna, pamelavo mums keturems laukusiems keleiviams, kad vaziuoja i Sventaja. Mums visus paliko, neileido i autobusa, nors vietu tusciu buvo daug. Likome stotyje kaip ant ledo, nes daugiau autobusu link Kauno ta vakara nebuvo. Kreipemes i stoties administratore pasiteiravimui, kodel mus neprieme i autobusa iki Devinto forto, taciau ji mums negalejo paaiskinti siu vairuotoju erogantisko elgesio. Kas atsakys uz patirta moraline zala, nepatogumus?
Atsakyti
Birželio 5 diena atvažiavo autobusas iš Vilniaus 17:57 į jį ilipau būdama Elektrėnuose ir važiavome į Kauna, vairuotojas šiurkščiai replikavo kai padaviau pinigus pareiškė kad jis ne bankas, praktiškai visos kelionės metu keikėsi ant kitų vairuotoju įvairiais keiksmažodžiais.. norėjosi kuo greičiau išlipti.
Atsakyti
Važiavau vilnius - alytus š.m. balandžio 21 diena. Iš vilniaus pajudejome nustatytu laiku 15:10 alytuje turejome buti 16:50 tačiau autobusas velavo 40 min!!!! Alytuje buvome tik 17:27. Vairuotojas visa pusvalandį klaidžiojo po Trakus, nes ten vyko kelio darbai. To pasekoje nespėjau į autobusą kuris iş Alytaus išvažiavo 17:20 i Druskininkus pro VEISIEJUS, kur man ir reikėjo, o tai vienintelis autobusas kuris turejo mane parvežti namo. Teko pirkti bilietą atgal į Vilnių!!! Vairuotojas mažų mažiausiai turėjo informuoti keleivius kad tiek daug veluosime. Ačiū už sugadintą savaitgalį. P. S. Autobuse dar ir be proto šalta buvo.
Atsakyti
Kaip autobusu vairuotoju darbas? Ar verta darbintis sioje imoneje? Aciu uz info.

Taip pat rekomenduojame

BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
ExpressTrip, UAB
Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. Naujais mikroautobusais pervežame keleivius, keleivių bagažą (siuntas) į Daniją (Kopenhagą), Vokietiją. Iš Lietuvos į Daniją (Kopenhagą), Vokietiją važiuojame kiekvieną antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį bei šeštadienį. Iš Danijos...
JUNOMA, H. Krusniausko individuali veikla
Automobilių nuoma visą parą

Adresas: Miškininkų g. 11, LT-62200 Alytus.
Veiklos sritys: akmens gaminiai; automobilių nuoma; automobilių prekyba; draudimas; individuali veikla; keleivių pervežimas; kelionės; transporto paslaugos.
Mūsų siūlomos paslaugos: Automobilių nuoma. Ilgalaikė automobilio nuoma - tai automobilio nuoma ilgesniam nei 2 mėnesiai nuomos terminui, trumpalaikės nuomos sąlygomis, mokant fiksuotą mėnesinį mokestį. Nereikalaujanti jokio pradinio įnašo, suteikianti galimybę iš anksto planuoti savo biudžetą automobilio...
Didneriai
DITRA | Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas.
Automobilių nuoma Tai modernūs, visiškai nauji, techniškai nepriekaištingai prižiūrimi lengvieji automobiliai, kurie suteiks galimybę kiekvienam keleiviui mėgautis komfortiška kelione. Viskas ką reikia padaryti, kad be jokių rūpesčių pasiektumėte numatytą kelionės tikslą – pasinaudoti UAB „Didneriai“ teikiamomis...
Palangos vėtra
Viešbutis „Palangos Vėtra" ****

Adresas: S. Daukanto g. 35, LT-00135 Palanga.
Veiklos sritys: dovanos; kavinės, klubai, barai, restoranai; keleivių pervežimas; pirtys ir baseinai; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
Su Jumis sveikinasi viešbutis „Palangos vėtra" – pirmasis Palangoje, įvertintas 4 žvaigždutėmis ir nuosekliai puoselėjantis kokybės tradicijas. Nuo pirmo žingsnio Jus pasitiks išskirtinė viešbučio architektūra, įdomus ir stilingas interjeras, dėmesingas ir paslaugus personalas. Viešbutyje rasite 30 erdvių ir jaukių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Britų "Morrisons" parduotuvėse – specialios "tylos valandos" pirkėjams autistams
Britų "Morrisons" parduotuvėse – specialios "tylos valandos" pirkėjams autistams 07-21 13:57
Jungtinės Karalystės prekybos tinklas "Morrisons" paskelbė įvedantis specialias "tylos valandas" klientams, kenčiantiems nuo autizmo.
Lietuva: išsivysčiusi, besivystanti ar mažesnio potencialo šalis
Lietuva: išsivysčiusi, besivystanti ar mažesnio potencialo šalis 07-21 12:56
Lietuvą, kaip šalį, bendrąja prasme tikriausiai būtų galima vadinti besivystančia šalimi, visgi pagal kai kuriuos rodiklius, pavyzdžiui, BVP vienam gyventojui pagal perkamosios galios paritetą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Philip Morris 84,31 +4,22%
Microsoft 106,27 +1,79%
Moody's 185,42 +1,68%
Bank of America 30,13 +1,55%
IBM 146,35 -1,94%
Ford 10,56 -2,40%
Avon 1,42 -3,40%
General Electric 13,12 -4,44%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,23 +7,21%
Dujos (Rusijos) 7,19 -7,94%
Jautiena 4,15 -1,43%
Auksas 1303,45 -2,35%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Benzinas 2,13 +6,50%
Ryžiai 451,00 0,00%
Mediena 697,44 -1,00%