VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB TOKVILA

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę TOKVILA

Atsiliepimai apie UAB TOKVILA

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie UAB TOKVILA
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Audriui Narkevičiui už labai malonu bendravimą ir pateiktą komercinį pasiūlymą, kuris atitimo mūsų lūkesčius.Linkiu sėkmės darbe ir toliau taip maloniai bendrauti su klijentais.
Klientas, mokantis už servisą, o ne už blevyzgas
2021-04-06 11:57:04 IP 28mc0fs9
Atsakyti
2021-04-06 9:15 turėjo prasidėti žieminių ratų nuėmimas ir vasarinių ratų uždėjimas toyota automobiliui. Atvykau į Tokvilos serviso skyrių Žalgirio g. maždaug 17 minučių prieš darbų pradžią. Likus apie 10 minučių prieš darbų pradžią, rakteliai jau buvo perduoti serviso klientų aptarnavimo darbuotojui Donatui Žilioniui, kuris paklaustas atsakė, kad visa ratų nuėmimo, balansavimo ir uždėjimo procedūrą truks 45 min, t.y., normaliom laiko sąnaudom. Pakilau į laukiamąjį antrame salono aukšte iš kurio matyti serviso dirbtuvės. Laike nuo 9:15 iki 9:40 - t.y. 25 min, automobilis tebestovėjo lauke ir servise jo nebuvo - "neblogai", pagalvojau. Lygiai 9:40 į dirbtuves įriedėjo automobilis, darbai truko iki 10:03, automobilį atsiėmiau apie 10:12. Iš esmės iš manęs, kaip kliento, buvo "pavogtos" 25 min laiko, kai nuo 9:15 iki 9:40 automobilis stovėjo lauke. Jeigu įmonės servisas laikytųsį savo pačių prisiimtų įsipareigojimų ir stengtųsi atitikti savo servise eksponuojamam auksiniam standartui, kurį patvirtinantys sertifikatai puikuojasi minėto salono serviso priimamojo aukšte sukabinti ant sienos, iš serviso būčiau išvykęs dirbti ne 10:12, bet 9:47, t.y. 25 minutėmis anksčiau.
Nors bendravimas ir mandagus priimajame, tačiau aptarnavimas savo esme yra bet koks - visiškai nesvarbu, ar serviso darbams Tokviloje registruojatės tokią ar tokią valandą tiek ir tiek minučių, bet serviso darbai prasidės po maždaug pusvalandžio. Baisiausia, kad serviso priimamojo darbuotojo požiūriu, kuris išaiškėjo iš atsakymo, tai maždaug "nieko tokio", "truputį vėliau" grąžinome automobilį. Antra, pokalbio metu telefonu 2021-04-02 su Tokvilos klientų aptarnavimo linija aukščiau minėtiems darbams buvo pasakyta kaina apie 30 eurų su PVM, realiai gavosi beveik 50 eurų. Turint omenyje, kad padangų permontuoti nereikėjo, nėra pigu. Nors pagrindinis nusiskundimo dalykas - tuščiai išmestas pusvalandis, ko galėjo ir nebūti.
Atsakyti
Labai puikus ir greitas gedimo sprendimas, dėkingas skyriaus vadovui Kęstučiui Žąsinui už kvalifikuotą ir išsamų paaiškinimą.Toyta Camry vėl važiuoja
Atsakyti
ačiū Deivydui pagelbėjo išsirenkan, kad ir senesnį automobilį.visiškas atsidavimas klijentui..pasakė apiie tikrą auto būklę ir visą aptrnavimo istoriją.Aptarnavimas puikus, man patiko.Vertina ir mažesnį kljentą.Sėkmėms jiėms darbuose;
Arturas
Atsakyti
Pirkome automobilį iš UAB Tokvila. Likome labai patenkinti Dominyko Gudavičiaus bei administratorių aptarnavimo kokybe. Labai malonus ir šiltas bendravimas. Pasiūlė geriausią variantą rinkoje pagal mūsų lūkesčius. Nesidalino tuščiais pažadais, dėl ko juos vertinu. Rekomenduoju! Sėkmės veikloje!
Darius
Atsakyti
Šūdini meistrsi nieko neišmano iš kur jie juos traukia turbut iš darbo biržos likau nusivyles.
Atsakyti
Nesu skundike taciau noreciau atkrepti demesi I tai, kad salono personalas nemoka elgtis. Siandien vaziavau atsiimti laukto automobilio ir buvau “nustebinta”. Vadybininkas eilini karta velavo, bet tiek to. Buvom su vaikais - nes vaziavom is karto po mokyklos ir vaikam smagi atrakcija - automobilio isigijimas. is neturejimo ka viekti vaikai pradejo blaskytis, as paskui juos. Galu gale priejo gerb. administratore, berods Inga O. ir pranese, kad vadybininkas uztrunka. (nors tai ir taip buvo akivaizdu :) As pasakiau, kad tai ne pirmas kartas ir kad man tai nepatinka. Jos reakcija pribloske - paklause kelinta buvo sutarta, paziureta demonstracingai I laikrodi ir pasakyta labai nemandagiu tonu kad mes patys pavelavom ir ner cia ko kaltinti kitus;) Taip. Tai buvo tiesa - mes velavom 7 minutem. kitokiu "graziu" zodziu mes is jos nesulaukem. Zodziu, vietoj sventines nuotaikos (juk ne duonos ejom I parduotuve) ir maloniu ispudziu norejom tik vieno: greiciau is ten pasprukti. Esu klientu aptarnavimo vadove, dirbu su zmonem ir mano manymu administratores darbas yra sukurti jaukia aplinka visiems sveciams. Deja, p.Inga nesugebejo net nusisypsoti, tik aprekti ir sugadinti nuotaika. Nemanau, kad noresiu sugrizti butent del jos. gal verta tokius darbuotojus bent i kokius nors mokymus nusiusti, jeigu paciai neuztenka igudziu ir patirties???
Atsakyti
Kainos tai oho, manau toki servisa gali rinktis tik tie kurie neskaičiuoja pinigu visiškai.
Atsakyti
Labai blogai.. Naudojausi Tokvila paslaugomis nuo 2012 m. Veždavau šeimos Toyotas aptarnavimui bei kitiems remontams. Bet nuo 2018-ųjų paslaugų kokybė pradėjo prastėti. 2019 liepą nuvežiau Avensį pakeisti 2 važiuoklės priekines spyruokles. Jas pakeitė. Bet pasiėmus automobilį, atsirado nauji "bildesiai". Galiausiai paaiškėjo, kad buvo paliktas įrankis fiksuoti amortizatorių, ir keleto nepriveržtų veržlių. 2019-ųjų liepą paskambinau į Tokvilą. Konsultantas pažadėjo išsiaiškinti viską ir perskambinti. Palaukiau metus. Neperskambino iki šiol, ir neatsiprašė, kad atidavė automobilį su laisvomis važiuoklės veržlėmis bei pamirštu įrankiu. Dėl šios patirties neplanuoju grįžti į Tokvila servisą, nes man patikimumas yra aktualu. Nesinori, kad dėl laisvų varžtų važiuoklė „pabyrėtų“ važiuojant Alpių serpantinais. Linkiu serviso vadovybei prisiminti japoniškos kokybės filosofiją.
Atsakyti
Prieš 3 dienas Jūsų įmonėje pirkome naują automobilį. Mus aptarnavo gerb. Dominykas Gudavičius.
Buvome nustebinti jo paslaugumu, greitumu, maloniu bendravimu, išmaniu informacijos perdavimu ir gera nuotaika Puikus darbuotojas !
Jūsų kolektyvas sugebėjo sukurti mums šventę!
Ačiū labai.
Pagarbiai, Ingrida
Atsakyti
Dirba tikri profesionalai, malonus aptarnavimas.
Julius Gudelis paliko labai gerą įspūdį - rekomenduoju šį vadybininką.
Taip pat salono administratorė ir serviso vadovas atliko darba PUIKIAI.
Gera atstovybė - patikimi automobiliai - puikus kolektyvas!!!
Atsakyti
Remontavo automobilio skydelio apšvietimą. Po pirmo remonto sulaužė
plastikinių durelių viena zoviesą, apie tai pranešiau (įrašė), bet tik tiek.O visas skydelis vėl atsijungė gal po savaitės.Tada per dvi dienas rado, kad reikia keisti kažkokią rėlę. Esu nusivylęs....
Business klientas
2020-03-27 23:26:44 IP 28mdogu7
Atsakyti
Buvau palikęs automobilį tokvila servise, tai serviso priėmėjų bendravimas ir arogancija labai nustebino. Konkrečiai kainų pasakyti negali, žeminančiai atsakinėja, kad labai ilgai užtruks kol suras darbų kainas ir pan. Toks jausmas, kad jie toyota akcininkai. Dabar tie priėmėjai galės prastovoj pabūti. Nuo šiol važiuosiu į kitą toyota atstovybę.

Tačiau kiti salono automobilių pardavėjai labai mandagus.
Robertas Bebechas
2019-11-26 13:54:36 IP 2i51fmn2
Atsakyti
Tokvila 2019-10-03 08:50:02
Gerbiamas, Robertai, dėkojame už Jūsų nuomonę - informaciją apie šį atvejį perduosime TOYOTA importuotojui Baltijos šalyse.
Ačiū, jau susisiekė gerbiamoji Violeta Jadzevičienė. Bjauresnio pokalbio nesu turėjęs. Išmokykite savo viešųjų ryšių vadovę bendravimo kultūros ir išmokykite nemėtyti ragelio, kai yra maloniai bendraujama norint išsiaiškinti iškilusią problemą.
Atsakyti
Bandant prisiskambinti i serviso skyrių Tokviloje, ignoruoja skambučius. Atvykau daugiau nei 100 km iki atstovybės, nebuvo rasta laiko išspręsti menką problemą, niekuo nepadėjo, o išvažiavus iš TOKVILOS, jau paskambino iš servizo lyg niekur nieko, nors žinojo, kad jau buvau pas juos. Per kiekviena apsilankymą jų atstovybėj patiriu tik stresą ir nervines situacijas. Kiekvienu apsilankymu TOKVILOJE, nieko nepadaro iš pirmo karto, arba nesiklauso ir padaro ne tai, kas buvo prašyta. Dengė dugną akustine apsauga, po 3 mėnesių nusilupo padengimas, pavyko susitart perdengė iš naujo. Kai vėl nusilupo, tuomet buvo paaiškinta, jog taip turi būt ir nieko nieks netaisys. Žodžiu ši kontora, tik gadina gerą Toyota markės vardą...
Atsakyti
Tragiška kontora: nulinė kompetencija, atsainus požiūris, naudotų automobilių spidometrai neatitinka AutoDna duomenų, pažadėtų darbų neatlikimas it.t.t
Atsakyti
Robertas Bebechas 2019-09-15 12:15:43
Nusipirkus visiškai naują automobilį pagal užsakymą, po kelių mėnesių traška/barška priekiniai langai. Tokvila nesugeba sutvarkyti problemos. Jų nuomone viskas yra tvarkoje ir jų naujo automobilio tokie pašaliniai garsai (lyg 1997m. automobilio) jiems atrodo normalūs.

Gerb. Violeta Jadzevičienė (Viešujų ryšių skyrius) paskambino išsiaiškinti problemą, galiausiai numetė ragelį meluojant, jog dingsta ryšys ir nieko negali padėti.

https://www.youtube.com/watch?v=6ltd84RSGhQ&feature=youtu.be
Gerbiamas, Robertai, dėkojame už Jūsų nuomonę - informaciją apie šį atvejį perduosime TOYOTA importuotojui Baltijos šalyse.
Robertas Bebechas
2019-09-15 12:15:43 IP 2i51fmn2
Atsakyti
Nusipirkus visiškai naują automobilį pagal užsakymą, po kelių mėnesių traška/barška priekiniai langai. Tokvila nesugeba sutvarkyti problemos. Jų nuomone viskas yra tvarkoje ir jų naujo automobilio tokie pašaliniai garsai (lyg 1997m. automobilio) jiems atrodo normalūs.

Gerb. Violeta Jadzevičienė (Viešujų ryšių skyrius) paskambino išsiaiškinti problemą, galiausiai numetė ragelį meluojant, jog dingsta ryšys ir nieko negali padėti.

https://www.youtube.com/watch?v=6ltd84RSGhQ&feature=youtu.be
Atsakyti
Puikus, profesionalus aptarnavimas įmonėje, dėkinga pardavėjui-konsaltantui Audriui Narkevičiui
Atsakyti
Labai nusivyliau atliktu darbu Tokviloje. Išvalė DPF filtrą.Sumokėjau nemažą sumą pinigų, jokios garantijos nesuteikė.Praėjus 2 sav.problema vėl ta pati.Serviso darbuotojai arba neišmano savo darbo arba nekokybiškai jį atlieka.Nerekomenduoju kitiems, pinigų išmetimas, o problemų nešalina !!!!!!!
Atsakyti
Su tokiu autorizuotu servizu kuris atliktų kėbulo remonto darbus, dar neteko susidurti, detalės kurias keičia naujomis yra brokuotos ir niekam nerūpi nes atsakymas čia gi kinietiška preke, ko jūs norite?. O apie dažymą ir spalvos pataikyma jums spręsti jei detalė perdažoma 4 kartus ir ji vistiek skiriasi? Atsakymas jums čia tik taip atrodo. Tai jei man tik atrodo, tai kam dazyti 4 kartus? Savo nuomonės nekišu tiesiog palieku savo patirtį.
Atsakyti
Nuvylė jų paslauga apžiūra prieš pirkimą, neįsileido apžiūros metu, išlaikė 1, 5val, tuomet paskvietė serviso darbuotojas vardu Zbygniavas parodyt, kur brūkrėš kad šviesosniukai įbžti ir kad numerių apšvietimas neveikia. Tikino, kad visa kita gerai. O kad tepalo per daug, kad duslintuvas atkibęs, n nuvažiaesureguliuotos tik į Tulvitąvęs sužinojau. Paklausus kaip su klaidom, ką matė, tai suniurzgėjo panosį kad viskas gerai, tai bent paprašius pamatavo kad akumuliatorius blogas, kuom blogas, kokie parametrai blogi ir nepasakė. Tikrai geriau susirast žmogų su kompetenciją apie automobilius, o ne Tokvilos patrukdymą garaže už 70eur.
Labai nusivylęs
2018-03-08 12:47:35 IP 2i51g3gl
Atsakyti
Tokvila servisas tragiškas, serviso darbuotojų Toyota automobilių neišmanymas visiškas. Automobilis buvo paliktas techniniam aptarnavimui ir paruošimas tech. apžiūrai, pagal Tokvilos specialistus trūkumų daug - rankinio stabdžių lynus reikia keist, priekinius diskus, visas kaladeles keist, stabdžių suportą keist ir t.t. žodžių būtiniuosi remontai (pagal Tokvila) kainuos ne mažiau kaip 1200 eur. Išgirdus tokią remonto kainą tik už stabdzius galima pagalvoti, kad automobilis visiškai nebestabdo, kad reikalingas toks remontas. Visgi logiškai apsvartęs jų išvadas nusprendžiau neatlikti jų rekomenduojamų darbų, pagalvojau reikia nuvykti į Tuvlitą tech apžiūrai. Sekančią dieną nuvykus į Tuvlita techninei paaiškėjo, kad stabdžių sistema veikia puikiai (visų parametrų nuokrypis 17-25%), o ne kaip Tokvilos specialistų pateiktas (43-80%). Dar pora neprofesionalumo įrodymų - rekomenduoja pasikeisti valytuvus, nes susidėvėję, o jie prieš 30min iki atvažiavimo į Tokvilą buvo uždėti nauji Champion "bananai", o atiduodant automobilį sako neradome vaistinėlės - o ji (tiksliau net 2) yra įdėta į specialiai tam numatytą Toyota bagažinės skyrių ir geras Toyota specialistas turėtų tai žinoti, bet Tokviloje turbūt nėra tokio.. Išvada - Tokvilos servisas toks pat kaip ir bet kuris Lietuvos servisas - neišmanančius klientus apgaudinėja su tariamai būtinais darbais ir detalių keitimais. Kaip Toyota prekinio ženklo atstovui - gėda.
Tomas, Autologistika
2017-09-29 16:05:34 IP 28mbq6mo
Atsakyti
One of the best dealerships in Vilnius. Excellence is measured not in size but in honest human approach. I stopped buying used cars in the second hand market like Gariunai, because I was set off by hungry insolent car sellers. In Tokvila its opposite. Very humanistic approach to customers. I recently bought a Prius car from sales guy Mindaugas. All the best to TOKVILA! Strongly recommended!
Atsakyti
Tokvilos serviso darbuotoju kompetencija kelia pagristu abejoniu, sakyciau, spec. sugalvoja automobiliui tariamus trukumus, kad tik galetu pasipelnyti is nesuprantanciu zmoniu. Tokvilai i apziura per 2 men. pateiktas tas pats automobilis, su kuriuo nevazinajama. Vienos patikros metu nustatate vienokius "trukumus", sekancios apziuros jau kitokius ir kas keisciausia pvz sakoma, kad neva reikia keisti stabdziu diskus su kaladelem, nes yra siek tiek korozijos, nors stabdziu disk bukle nesusidevejusi, kaladeles taip pat, stabdymo parametrai atitinka visus LT ir EU tech.apziuros keliamus reikalavimus. Tech. apziuros specialistai pakraupo isgirde tokias Tokvilos "meistru" pasakas. Siulau zmonems paieskoti pasaku nesekanciu meistru jei ketinate automobili tikrinti pries pirkima, nes sios imones tikslas- bet kokiais budais pasipelnyti is nesuprantanciu zmoniu.
Atsakyti
Giedrius 2017-05-01 09:18:14
Padirbo dvi savaites kaip ir dauguma, ir buvo išvytas kaip visiškas nevykelis
Jeigu padirbo dvi savaites ir buvo išvytas KAIP DAUGUMA, gal ne jis nevykėlis, o su vadovybe kažkas negerai ? Labai daug artimų draugų skundėsi šia įstaiga, tad Tokvilą rinkčiausi paskutinėje vietoje. Ir ne dėl pardavėjų ar aptarnavimo, o dėl to, kad patys nelabai išmano savo darbo, taisyklių. Tiesiog neturi aiškaus darbo modelio. Palinkėsiu permainų.
Atsakyti
Padirbo dvi savaites kaip ir dauguma, ir buvo išvytas kaip visiškas nevykelis
Atsakyti
Dėkoju Donatui Žilioniui už malonu priėmimą, geranoriškumą, kvalifikuotus ir išsamius paaiškinimus dėl auto gedimo, tokie darbuotojai prisideda prie Tokvilos prestižo gerinimo. Ačiū ir siūlau visiems naudotis Tokvila teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Dažnai tenka lankytis Krasta auto, Tokvila, Autotoja. Ir tikrai rekomenduoju Tokvilą - greitas ir kokybiškas aptarnavimas už protingą kainą. Didelis ačiū Mantui už malonų ir žmogišką priėmimą, bei Jurij už protingas detalių kainas ir greitą pristatymą. Autotojai iki Tokvilos aptarnavimo lygio dar labai toli.
Atsakyti
Net nežinau nuo ko pradėti.Nuo takvilos Vilniuje esu nukentėjes kelta kartų.Kreipiausi del automatinės pavarų dėžės gedimo RAF-4 prieš 5 metus, patikrine diagnostika pasakė, kad remontas kainuos apie 7000 lt.Autamatinėj pavaroj servise sutaisė už 1, 500lt, o svarbiausi, kad priežastis buvo visai kita negu teigė tokvila. Po to tokviloje keičiau tepalus, tai išvažiuojent radu krūva tepalo ant keleivio sėdynės.Prieš metus pirkau tokviloje URBAN KRUYZERY buvo rida 40km, patikino, kad tai įmonės Tokvila važinėtas automobilis ir jokių auto įvykių neturėjes.Po kurio laiko sužįnojau, kad automobilis buvo muštas.Pasidomėjau tokvilos auto pardavimų deportamento direktorės kaip ištikrųjų yra, sakė paskambins.Paskambino prisistatė Jedzevičiene ir prasidėjo, o ka sako jums turguje viska pasako...daugiau komentarų nereikia.Prieš tris mėnesius turėjau gedimą kelyje.paskambinau į Takvilą pagalbos man pasakė jums perskambins kolega.Nesulaukes skambučio pasikviečiau draugus.Iš tokvilos sulaukiau skambučio tik po geros valandos, nors automobilis garantinis.Tai labai įdomu kas už tai neša atsakomybę.
Atsakyti
Tokvila atsiliepimai mano tokie: tokvila nerimta kompanija. Nesitesia savo pazudu del naudotu automobiliu pardavimo. Nesilaiko savo duoto zodzio. Vadybininkas nemaloniai bendrauja su klientais.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
Sulaikyti dar 144 migrantai, neteisėtai kirtę Baltarusijos ir Lietuvos sieną
Sulaikyti dar 144 migrantai, neteisėtai kirtę Baltarusijos ir Lietuvos sieną 08-01 13:24
Praėjusią parą, pirminiais duomenimis, sulaikyti 144 migrantai, neteisėtai kirtę Baltarusijos ir Lietuvos sieną, sekmadienį skelbia Statistikos departamentas.
Šeštadienį nustatyti 184 nauji koronaviruso atvejai
Šeštadienį nustatyti 184 nauji koronaviruso atvejai 08-01 10:14
Praėjusią parą Lietuvoje nustatyti 184 nauji koronaviruso atvejai, nuo šios ligos mirė vienas žmogus, sekmadienį pranešė Statistikos departamentas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Macy's 17,00 +2,22%
Procter & Gamble 142,23 +1,97%
Keurig Dr Pepper 35,21 +0,74%
Western Digital 64,93 +0,73%
Ford 13,95 -3,06%
Colgate-Palmolive 79,50 -4,81%
eBay 68,21 -7,08%
Amazon.com 3327,59 -7,56%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 466,00 -5,48%
Varis 9631,50 -5,22%
Kava 4,24 +3,16%
Sidabras 27,00 -1,82%
Apelsinai 0,64 +4,92%
Anglis 129,97 +21,42%
Vištiena 2,38 +0,42%
Auksas 1834,57 -0,85%