VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tofera, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tofera

Atsiliepimai apie Tofera, UAB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Tofera, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Iš esmės visi komentarai teisingi. Neperskaičiau atsiliepimų apie šią parduotuvę iki girliandos užsakymo, tad dabar, kaip ir kiti pirkėjai, esu tokioj pat situacijoj, kai nusipirkęs netinkamos kokybės daiktą einu vargo kelius, kad parduotuvei grąžinčiau girliandą. Mano nuomone, šioj parduotuvėj sukurta tokia schema - parduodama netinkamos kokybės prekė, o vėliau, kai pirkėjas ateina su sugedusia preke, jos atsisakoma priimti, argumentuojant tuo, kad prekę neva sugadino pats pirkėjas. Apie prekės grąžinimą ir pinigų atsiėmimą - pamirškit.
Nusipirkau girliandą šioj parduotuvėj, nes jau artėjo kalėdos ir kitose parduotuvėse reikėjo laukti, o paciupk.lt buvo sandėlyje. Girlianda po kelių dienų nustojo šviesti, tad atvežiau, kad sutvarkytų gedimą arba grąžintų pinigus už netinkamos kokybės girliandą. Beje už garantijos apžiūros ar prekių grąžinimo formą, kaip ir už tuščią lapą prašo mokėti 2 Eur. Patys neva "atliko" girliandos apžiūros darbus ir pasakė, kad "girlianda sutrūkinėjo dėl mechaninio pažeidimo, greičiausiai ją nukabinant". Bandžiau blondinei (nors ji pagal plaukų spalvą brunetė) darbuotojai paaiškinti, "kad girliandą nukabinau, kai ji nustojo šviesti; kad nukabinimo priežastis - laidų sutrūkinėjimas, dėl ko nešvietė girlianda; kad girliandos laidai buvo sutrūkinėję dar prieš ją nukabinant; kad laidai sutrūkinėjo, kadangi buvo netinkamos kokybės", bet juk ji blondinė, tad nenuostabu, kad nieko nesuprato. Blondinė nebūtų blondine, nes grąžindama girliandą dar liepė pasirašyti, kad "pretenzijų neturiu". Tokios bukos blondinės dar paieškoti reikia. Pasakiau, kad nesutinku ir skusiu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, bet jai visiškai vienodai, matosi, kad esu ne pirmas toks. Parašiau pretenziją ir pareikalavau grąžinti pinigus už netinkamos kokybės girliandą, bet blondinė atsisakė ją priimti, neva neturi įgaliojimų. Pretenziją siunčiau 3 kartus el. paštu pagalba@paciupk.lt, bet jokio atsakymo nesulaukiau. Paprašiau administracijos kontaktų, nedavė nei telefono, nei el. pašto adreso, nes neva nežino ir su administracija bendrauja tik slaptu el. paštu. Parašiau paciupk.lt administracijai, nereaguoja. Išsiunčiau pretenziją registruotu laišku, laukiu atsakymo.
Tik apie šią parduotuvę tiek neigiamų komentarų! Siaubas, į kokį š**ą įlipau.
Beje, vidutinis darbuotojo atlyginimas - 384.29 € (2017 m. gruodžio duomenimis). Turbūt niekam nekyla abejonių, kodėl blondinė, gaudama šiek tiek daugiau minimumo, taip atkakliai gina savo administraciją. Ar tik ne vokeliai padeda? :-)
Atsakyti
Rita, taip, si kompanija man = afristai. As del ju prekes jau per vartotoju teises bendrauju (is ju jokios reakcijos, telefonu atsiliepes zmogus kaip robotas kartoja, kad jis nieko nesprendzia ir nieko pakviesti prie telefono negali..). tai tuoj vartotoju teises paruos dokumentus anstoliams, va tada tas Tomukas pasikuoks :) pats susimokes uz isieskojima :) Niekada neuzsiimu tokiais dalykais, bet sitie "z*****i" sumotyvavo eiti iki galo.
Atsakyti
Labai nekokia kompanija.
Net uz grazinta preke pagal istatyma nesugeba grazinti pinigu.Paskambinus bendravimas adekvatus.
Siulyciau nesusigundyti pigiomis kainomis it nekokybiskomis prekemis.Uz prekiu grazinimo uzpildyto lapo kopija ima 2 eur.
Atsakyti
Labai nekokia kompanija.
Net uz grazinta preke pagal istatyma nesugeba grazinti pinigu.Paskambinus bendravimas adekvatus.
Siulyciau nesusigundyti pigiomis kainomis it nekokybiskomis prekemis
Atsakyti
Direktorius - verslininkas kaip reta! Perpratau sistema - siuncia pirkejams beleka, su tikslu, kad preke grazins. Kai preke grizta, pinigu negrazina, nors nurodo, kad grazinimo terminas 14 d.d.Investuosiu savo brangu laika, bet teisinguma rasiu. Zmones, koks direktorius slepiasi po el.pastu? Jo telefono numerio 'nezino' administracija. NEPIRKIT, o jei pirksit, nei prekes nei pinigu nebus :)
Atsakyti
Siaubinga kompanija!!! Žmogui mirus pareikalavo grąžinti transportavimo išlaidas 2 kartai po 3 eurus ir administravimo mokesti 4 eur, bendrai 10 eurų.
Atsakyti
Pečiūką gavau, tik jis pūtė šalta orą. tai dabar turiu tik vasarai atsivėsinti. Man dabar reikia važiuoti į Vilnių pristatyti pečių tai dar neaišku kaip bus toliau, gal visai ir nepriims. Tai aš už 11, 99 turėsiu daug daugiau problemų ir išlaidu.Skaičiau kad kiti klientai skundėsi kad nei brokuotų nei gerų prekių negauna.Jau tikrai geresnės kompanijos aliexpress ar eBay kur prekes keičia bei gražina brokuotas.
Atsakyti
a******ų įmonė. Nei pinigų, nei prekių. Nusipirkome su kolega prekių 4vnt. Iš jų neveikė nė vienas. Liepė grąžinti. Sakė pinigai bus per 14 darbo dienų nuo prekių gavimo. Deja, prekes jau gavo, o pinigų, nei tų pačių brokuotų prekių negrąžina. s*****i, a*******i, v***s!!!
Atsakyti
Sveiki rašau pasipiktinimą šią firmą.Buvau užsisakius iš jų prekę norėjau savo vyrą palepinti kalėdinė dovana laukiau patvirtinančios žinutės kad mano prekę bus priimta ir išsiųsta, žinutės negavau, vis tiek laukiau dvi savaites.Is jų nei žinutės nei kokio atsakymo kad gausių prekę negavau.Po to pasiskaiciau Komentarus apie juos, pašiurpau.Nupirkau vyrui dovaną nes jau Kalėdos, nenorėjau vyrą palikti be dovanos.Po Kalėdų man siurprizas, skambina man iš firmos sako mano prekę bus atvežta, aš atsisakiau nes jau vyrui dovaną nupirktą.Po kielių dienų man vėl paskambina ir pasako kad man reikia susimokėti skolą 9.98€ paklausiau už ką, man paaiškino kad išlaidos už užsakyta prekė už grąžinta ir už priimtiną, ir dar grasinimas jai nesumokėsiu tai bus iš ieškota su anstoliu kainuos 100€ Kita dieną sumokėjus jų vadinama skolą.Labai nemaloniai pasijaučiau, sumokėjau pinigus už nieką.O pati padariau išvadas.Kad prieš uzsisakant prekės būtinai pasiskaitykite apie tas Firmas komentarus nes nukentėja Žmonės nemeluoja.
Atsakyti
Lapkricio 16 d buvau uzsakius vaikui zaisla.Nesulaukus paskambinau pasirodo kad jo visai net neturi o reklamuojasi.Zadejo per 14 dienu grazint pinigus bet nesulaukiau.Vel skambinau tai liepe rasyt el. pastu y buhalterija parasiau, bet jokiu ziniu.a*******i reklamu prisideja prekiu neturi tik pinigus isvilioja.
Atsakyti
Darijus 2017-12-14 18:04:15
Man nepades vartotoju teises nes pirkau kaip imone Buvau vartoju teisese ir kalbejau pasake zinoma kontora bet nieko rasti negali ir nieko padaryt negali. Man lieka tik policija registruoti kaip vakyste o ten del tokiu sumu nelabai kas nori zaisti. Siulau visiems nukentejusimes vienintis ir skliesti visa info internete apie sita kontora kad kuo maziau zmoniu butu apgauta.
Aš nelabai suprantu ką veikia tada vartotojų teisės jei nieko padaryti negali. Nesvarbu įmonė ne įmonė. Aišku, prigalvoja, kad jiems mažiau darbo būtų. Tai užtai jie ir nebijo tų skundų jei vartotojų teisės bejėgės. Todėl turbūt man iš paciupk.lt pašaipiai pasakė, kad galiu kreiptis į vartotojų teises. Aš ir parašiau skundą, laukiu Vartotojų teisių darbo rezultatų, nes kiek kalbėjau telefonu, tai man pasirodė eiliniai biurokratai. O dėl info skleidimo internete apie šią įmonę, tai yra jų puslapis paciupk.lt facebooke, ten bandykit rašyti atsiliepimą, mane ten jau užblokavo :)
Atsakyti
Daina 2017-12-13 11:54:17
Šaunuolė jūs. Aš irgi ruošiu skundą Vartotojų teisėms ir jūsų atsiliepimą būtinai pridėsiu. Netylėtų visi, tai nebūtų tokių sukčių.
Man nepades vartotoju teises nes pirkau kaip imone Buvau vartoju teisese ir kalbejau pasake zinoma kontora bet nieko rasti negali ir nieko padaryt negali. Man lieka tik policija registruoti kaip vakyste o ten del tokiu sumu nelabai kas nori zaisti. Siulau visiems nukentejusimes vienintis ir skliesti visa info internete apie sita kontora kad kuo maziau zmoniu butu apgauta.
Atsakyti
Darijus 2017-12-05 10:05:31
Paciupk.lt - UAB Tofera
Įmonės kodas - 304035902
PVM mokėtojo kodas - LT100009758816
direktorius Tomas Blažys

Bukite atsargus tai sukčių kontora prekes dauguma nekokybiškos. Pridaviau nekokybišką preke pralaikė dvi savaites pasakė kad pats kaltas sugadinau o dabar noriu atgauti tas blogas prekes negaliu atgauti nei prekių nei pinigu. Slapstosi direktorius savo kontaktu niekur neviešina. Skambini nurodytu telefonu atsilepę „blondine“ kuri žino dvi frazes aš tik prekes išduodu. Visais kitais klausimais rašykite elektroniniu paštu i kuri niekas niekada neatsako.
Kreipkitės į vartotojų teises būtinai, nes kai žmonės numoja ranka, jie tampa nebaudžiami. Mano skundas jau užregistruotas vartotojų teisėse. Aš iki šiol nei prekės nei pinigų neatgaunu. O jūsų prekė jau ko gero kitiems perparduota. Jei nesiskųs, taip ir praeis.
Atsakyti
Skirmantė Stankūnienė 2017-12-08 17:28:03
2016.12 mėnesį užsisakėme 2 kalėdines girliandras. Vieną 11m, kitą 7m. Prekes atvežė prieš pat kalėdas. Vyras lipo ant stogo, pakabino ilgąją girliandrą (dar buvo lauke šviesu), uždegėme - kažkaip blankiai šviečia..Na, sulaukiame vakaro - o ji vos šviečia))). Iš ryto, nuvažiuojame į kontorą (dar turėjome ir video telefone), konsultantas pripažino, kad tai brokas ir gavome naują girliandrą. Grįžome, pakabinome, viskas gerai. Pasiėmę antrąją (ji dar buvo susukta į rutuliuką) iš karto vėl patikrinome namie ar dega ar viskas gerai. Dabar jau ant stogo " kabarotis" nereikėjo, tad tvarkingai viską pakabinome ir įjungėme...pasirodo- kas ketvirtas varveklis nedega ((())). Vyras visai susinervino.., bet nutarėme, kad prabūsim kalėdas ir taip. Garantija vistiek du metai. Po švenčių viską nupuošėme, tvarkingai supakavome.., bet prisiruošėme nuvažiuoti tik dabar 2017.11. mėnesio viduryje. Užpildėme popierius, palikome girliandrą. Atidavė į garantinį taisymą. Praėjo lygiai trys savaitės- jokių žinių. Šiandieną, pati paskambinu - man pasako, kad kažkokios dėžutės sugadintos, sulankstytos ir turbūt mes patys ar kitas servisas bandė taisyti...Taigi, jie už tai neatsakingi))). Pasakykite, gerbiamieji (mes esame ne elektrikai), kokia būtų logika patiems taisyti ar vežti kažkur į servisą taisyti, kai mes turime garantiją ???? Reziumė - paprašėme konsultantės duoti skubų atsakymą raštu (ji pažadėjo atsakyti šiandien arba pirmadienį). Kreipsimės į vartotojų teises pirmiausia, tada į visas įmanomas institucijas. Šiuo metu persikopijavome visus nusiskundimus ir manau, kad dar rasime daugiau medžiagos. Žmonės, nukentėję nuo šios firmos- netylėkite. Labai džiaugiuosi už tuos, kurie liko patenkinti ir gera nuotaika. Aš lygiai taip pat norėčiau pamatyti šios firmos savininką ir pažiūrėti jam į akis...
Šaunuolė jūs. Aš irgi ruošiu skundą Vartotojų teisėms ir jūsų atsiliepimą būtinai pridėsiu. Netylėtų visi, tai nebūtų tokių sukčių.
Skirmantė Stankūnienė
2017-12-08 17:28:03 IP 78.56.82.7
Atsakyti
2016.12 mėnesį užsisakėme 2 kalėdines girliandras. Vieną 11m, kitą 7m. Prekes atvežė prieš pat kalėdas. Vyras lipo ant stogo, pakabino ilgąją girliandrą (dar buvo lauke šviesu), uždegėme - kažkaip blankiai šviečia..Na, sulaukiame vakaro - o ji vos šviečia))). Iš ryto, nuvažiuojame į kontorą (dar turėjome ir video telefone), konsultantas pripažino, kad tai brokas ir gavome naują girliandrą. Grįžome, pakabinome, viskas gerai. Pasiėmę antrąją (ji dar buvo susukta į rutuliuką) iš karto vėl patikrinome namie ar dega ar viskas gerai. Dabar jau ant stogo " kabarotis" nereikėjo, tad tvarkingai viską pakabinome ir įjungėme...pasirodo- kas ketvirtas varveklis nedega ((())). Vyras visai susinervino.., bet nutarėme, kad prabūsim kalėdas ir taip. Garantija vistiek du metai. Po švenčių viską nupuošėme, tvarkingai supakavome.., bet prisiruošėme nuvažiuoti tik dabar 2017.11. mėnesio viduryje. Užpildėme popierius, palikome girliandrą. Atidavė į garantinį taisymą. Praėjo lygiai trys savaitės- jokių žinių. Šiandieną, pati paskambinu - man pasako, kad kažkokios dėžutės sugadintos, sulankstytos ir turbūt mes patys ar kitas servisas bandė taisyti...Taigi, jie už tai neatsakingi))). Pasakykite, gerbiamieji (mes esame ne elektrikai), kokia būtų logika patiems taisyti ar vežti kažkur į servisą taisyti, kai mes turime garantiją ???? Reziumė - paprašėme konsultantės duoti skubų atsakymą raštu (ji pažadėjo atsakyti šiandien arba pirmadienį). Kreipsimės į vartotojų teises pirmiausia, tada į visas įmanomas institucijas. Šiuo metu persikopijavome visus nusiskundimus ir manau, kad dar rasime daugiau medžiagos. Žmonės, nukentėję nuo šios firmos- netylėkite. Labai džiaugiuosi už tuos, kurie liko patenkinti ir gera nuotaika. Aš lygiai taip pat norėčiau pamatyti šios firmos savininką ir pažiūrėti jam į akis...
Atsakyti
Paciupk.lt - UAB Tofera
Įmonės kodas - 304035902
PVM mokėtojo kodas - LT100009758816
direktorius Tomas Blažys

Bukite atsargus tai sukčių kontora prekes dauguma nekokybiškos. Pridaviau nekokybišką preke pralaikė dvi savaites pasakė kad pats kaltas sugadinau o dabar noriu atgauti tas blogas prekes negaliu atgauti nei prekių nei pinigu. Slapstosi direktorius savo kontaktu niekur neviešina. Skambini nurodytu telefonu atsilepę „blondine“ kuri žino dvi frazes aš tik prekes išduodu. Visais kitais klausimais rašykite elektroniniu paštu i kuri niekas niekada neatsako.
Atsakyti
Kaip grazinti akivaizdziai panaudota daikta? Cia apie vaizdo registratoriu.
Atsakyti
Siaubo filmas o ne prekė! Skudurų skuduras.Jau tokią nesamonė neverta ir poros eurų, o aš sumokėjau 9, 99eur.Grąžinti net nebandysiu, nes atsiliepimai sako patys už savę.Parašysiu visur kur tik įmanoma, kad daugiau nepgaudinėtume.Neleidžia nuotraukų įkelti k ą gavau
Atsakyti
Aš irgi gailiuosi, jog nepaskaičiau komentarų prieš užsisakant prekę. Tikrai būčiau prekės nesisakiusi šitame portale. Apmaudu. Prekę gavus, ji neatitiko tos, kuri reklamuojama jų psl.
Atsakyti
Prašau įmonės vadovą, Tomą Blažį susisiekti su manimi, kadangi niekas neduoda jūsų telefono numerio. Grąžinau sugedusią prekę, žadėjo apkeisti, bet kai negavo tokios pat prekės ir kai paprašiau grąžinti pinigus, pasakė, kad grąžinti jų negali, nes neteisingai naudojome. Bet mes iš vis jos nenaudojome !!! Ir išvada tokia, nei pinigų nei prekės. Na žinote, dokumentus visus turiu, laiškus jūsų visus turiu ir tikrai kreipsiuos į atitinkamas instancijas jei nepadarysite išvadų. Užsakymas 81072. Tuo labiau, kad tai buvo žaislas vaikui, dovana.
Atsakyti
Pirkau2017-08-14 dieną apsauginiį grindų kilimėlį, gavau jau su broku, 15 min po prekes gavimo susisiekiau telefonu pranešti (kadangi nekokybiska prekė tai galėjo nuo sutrenkimo suskilti).Siunčiau nuotraukas, kalbėjome telefonu, norejau kad grąžintų pinigus ar pakeistų į kitą prekę, atsiliepinėja visiškai nieko negalintis padėti žmogus, kuris tik sugeba pakelti ragelį ir pasakyti kad kitų kontaktų nėra, reikia bendrauti tik telefonu- su žmogumi, kuris kompetencijos neturi sprendimų priėmimui ir negali nieko padėti.Šiai dienai praejo 3 mėnesiai, o aš taip ir nesulaukiu jokio sprendimo, nors buvo rašyta, skambinta.Tai žinote brangieji juokingai atrodo tik teigiami komentarai!!!!!!!!!!!!!!!!
Angelė Krenciuviene
2017-11-12 11:44:19 IP 86.100.54.208
Atsakyti
Pirkau ikraunama šluota
Pakrovejas nekrauna.
Nezinau kaip elgtis toliau?
Lauksiu atsakyo
Grazinti nenoriu.bet pakeisti preke butu gerai
Pagarbiai Angele
Atsakyti
Gražinama prekė t.y pjaustymo lentelių rinkinys per klaidą buvo išsiųsta į jūsų įmonę UABTofera Perkūnkiemio g.53.Nesulaukiusi atsakymo kreipiausi į Pačiupk.lt el.paštu ir man buvo atsakyta, kad prekė buvo išsiųsta ne tuo adresu ir jie negali iš jūsų pasiimti.Pranešta, kad Perkūnkiemio g.53 yra registracijos adresas. Negi iš šitos vietos įmonės nebegalima paimti.Argi registracijos adresas ir įmonė yra ne ta pati įmonė.Norėčiau sužinoti kur dingo siųsta prekė jūsų adresu.Ar sulauksiu pinigų už jums išsiųstą prekę????
Atsakyti
Pirkau 400 ml talpos WD-40 flakonėlį, pasirodė įtartinai lengvas, grįžęs pasvėriau - svoris 253g. Tuo tarpu internete rašoma, kad toks flakonėlis sveria 352 g. WD-40 tankis yra ~0, 802 kg / l taigi paskaičiavus panašu, kad pakuotėje trūksta ~124 ml. Vagystė? Taip pat pakuotė atrodo ne taip pat, kaip svetainėje, kas kelia įtarimų dėl autentiškumo. Neapsigaukite maža kaina ;)
Nepatenkinta pirkeja
2017-09-04 10:59:01 IP 84.15.190.43
Atsakyti
Elona 2017-08-16 14:41:08
sveika, lygiai tas pats, jis sau kazka sneka, ir neimanoma susikalbeti. aiskina viena, nors buvo visai kitaip ir pareikalavusi tel numerio vadovo - virsesnio uz ji, atsisake kategoriskai ji duoti. ir aiskino, kad visa rasyti el.pastu administraciji ir bus viskas atsakyta per 14 darbo dienu. ir numete telefono rageli tai teko jam perskambinti, tai pareiske, kad as uzimu tinkla ir trukdau mat dirbti...
man buvo panaši situacija - pirkau vaikui žaislą, gavau netinkamos kokybės. Kai paprašėme konsultanto pakeisti - labai arogantiškai kalbėjo, nenorėjo pripažinti akivaizdaus broko. Žadėjo pakeisti per savaitę, po savaitės uždainavo, kad nagrinės 14 dienų po skunbdo gavimo. Laikas ėjo, vaiko gimtadienis praėjo, nuotaika sugadinta..Kai paprašiau grąžinti pinigus (neapsigaukite, CK leidžia atsisakyti prekės per 14 kalendorinių dienų, jei prekė buvo perkama per internetą, net jeigu prekė ir kokybiška, remkitės CK 6.228 (10) str. 1 d., nurodydami, kad skundą nagrinės 14 d., konsultantai specialiai tempia laiką, kad Jūs negalėtimėte pasinaudoti Jums suteikta įstatymine teise atsisakyti prekės), iš karto kitą dieną pakeitė žaislą į kokybišką.
Atsakyti
apsiperku nepirma karta viskas patikima kulturingas ir greitas aptarnavimas aciu sei komponi
Atsakyti
Gaila, kad nepaskaičiau komentarų pirkdama iš šios įmonės, tiksliau š*******o kontoros. Gavau menkavertį žaislą, už kurį sumokėjau 20 eur. Foto ir natūroje vaizdas skyrėsi, dėžutė išardyta, neaišku gal ir detalių trūksta. Ant dėžės vienoj vietoj rašo ne mažesniem kaip 3 metų vaikams, kitoj vietoj rašo nuo 4 metų, o dar kitoj nuo 5? Tai kaip suprasti? Pagal matomą vaizdą galiu pasakyti, kad žaislas mano vaikui nesaugus, todėl paprašiau grąžinti pinigus, bet gavau atsakymą, kad vaikiškos prekės negrąžinamos, nors rašiau žinutę iškart po kurjerio išvykimo. Taip pat paprašiau sertifikato, bet tyla. Jei vengiama, manau, kad prekė gali būti nesaugi, manau kreipsiuos į vartotojų teises. Neapsigaukite, peržiūrėjau, ten visos prekės tokios. Kokybė pati prasčiausia - kinietiška, o kaina kosminė.
Atsakyti
Daiva 2017-08-02 11:44:23
Norėčiau gauti šios įmonės direktoriaus telefono numerį, nes kai skambinu tuo pagalbos nr tai ten neįmanoma susikalbėti su vaikinu.
sveika, lygiai tas pats, jis sau kazka sneka, ir neimanoma susikalbeti. aiskina viena, nors buvo visai kitaip ir pareikalavusi tel numerio vadovo - virsesnio uz ji, atsisake kategoriskai ji duoti. ir aiskino, kad visa rasyti el.pastu administraciji ir bus viskas atsakyta per 14 darbo dienu. ir numete telefono rageli tai teko jam perskambinti, tai pareiske, kad as uzimu tinkla ir trukdau mat dirbti...
Atsakyti
Norėčiau gauti šios įmonės direktoriaus telefono numerį, nes kai skambinu tuo pagalbos nr tai ten neįmanoma susikalbėti su vaikinu.
Konsultantas Edvinas
2017-07-10 17:48:25 IP 77.240.252.67
Atsakyti
Rasa 2017-07-06 19:35:28
Pirkau garu lygintuva. Įjungus pirma karta pradėjo rūkti dūmai ir pasklodo degančios plastmasės stiprys kvapas. Viena karta pavyko priskambinti šios įmonės atstovui. Bendravo atsiliepęs nenoriai. Išsiumčiau preke atgal, adresu kuri radau. Negavus jokio atsakymo, gal po dvieju savaičiu, paskambinau ir gavau atsakyma, kad dėl gražinimo prekės nieko nežino. Po mėnesio prekė, ta pati, buvo gražinta man atgal. Susiekti su įmone nepavyksta.Nei pinigu, nei prekės.
Sveiki. Sakykite, kokiu adresu grąžinote prekę? Jei ji grįžo Jums atgal - vadinasi siuntėte ne tuo adresu. Pildėte garantinės apžiūros formą ir joje paryškintas mūsų adresas, kuriuo reikia grąžinti. Susisiekti galite bet kada - darbo metu dėl darbų galime iškart ir neatsiliept, tačiau į visus skambučius visada atskambiname. Taip pat visada atsakome ir elektroniniu paštu. Su mumis, apart to skambučio, daugiau niekada nebandėte susisiekti.
Atsakyti
Pirkau garu lygintuva. Įjungus pirma karta pradėjo rūkti dūmai ir pasklodo degančios plastmasės stiprys kvapas. Viena karta pavyko priskambinti šios įmonės atstovui. Bendravo atsiliepęs nenoriai. Išsiumčiau preke atgal, adresu kuri radau. Negavus jokio atsakymo, gal po dvieju savaičiu, paskambinau ir gavau atsakyma, kad dėl gražinimo prekės nieko nežino. Po mėnesio prekė, ta pati, buvo gražinta man atgal. Susiekti su įmone nepavyksta.Nei pinigu, nei prekės.
Atsakyti
Pirkau laistymo žarną, suliūžo, niekaip negaliu susisiekti, telefono nekele elektroniniu neatsako, ką daryti su šia kontora
Atsakyti
gavau lauko duru uzuolaida tad dabar net nezinau kur ja deti magnetukai subyreje, ismetyti po dezute, skyleta vienu zodziu kokybes nulis...nusivyliau
Atsakyti
2017 -05-12 pirkau laistimo žarną.bet teko 05-15 d. grįžti dėl žarnos problemų. nes per sujugimus leido vandienį.todėl Jūsų darbuotojo paprašiau, kad pakeistu arba gražinti pinigus, sutarėm, kad patikrins ir sutarsim.bet pralaukiau iki 05-25 d.ir tą žarną vis tikrina ir kada nežinia todėl prašiau gražinti pinigus, nes negaliu laukti kol baigsis vasara man reikalinga dabar, todėl prašau gražinti sumokėtus pinigus.Ačiū už atsakymą.Užsakymo nr.71871.
Atsakyti
Esu nusivylusi šios įmonės gauta preke, t.y. įkraunama šluota - siurbliu ir požiūriu į klientą. Atseit tai kokybiška prekė. Toli gražu taip nėra. Susukus iš 4 atskirų dalių šluotos kotas toks nestabilus ir plonas, kad tuoj pat gali sulūžti. Todėl kuo skubiau grąžinau, o įmonės atsakingas darbuotojas pareiškė, kad pinigai nebus grąžinti, nes šia preke jau buvo naudotasi. Patvirtinu, kad prekė buvo surinkta ir išbandyta, po to tuoj pat išardyta, sudėta į originalias pakuotes visos dalys taip, kaip buvo gauta išsiųsta atgal kartu su visais dokumentais. Dabar nei pinigų, nei prekės... Niekam nepatarčiau ką nors iš čia užsakinėti
Atsakyti
Kazkokia pusglušė imone! jokio atsakingumo, nieko! preke gavom - neveikiančią, grąžinom atgal prekę su visais dokumentais, saskaitom faktūrom ir gražinimo tuo lapu (patys liepė palikti viską). tai dbr nei prekės, nei pinigu!
Atsakyti
Balandžio 11 d. pirkau sieninį laikrodį, sekančią dieną, balandžio 12 d. iki pietų jau gavau prekę. Prekė atėjo kokybiška, tokia, kokią buvo nurodęs pardavėjas, viskas veikė. Likau patenkinta. Taip pat malonu, kad gavau nuo įmonės atstovų žinutę, kad suteiks kitam apsipirkimui nemokamą prekių pristatymą.
Atsakyti
Daugelis nusivylę šia įmone, o aš atvirkščiai - noriu pasidžiaugti. Prieš 10 dienų nutariau užsisakyti ilgaaulius batus, bet suabejojusi ar tiks išmiera, užsakymo nebaigiau. Dienos pabaigoje sulaukiau darbuotojo skambučio. Vaikinas labai maloniai ir išsamiai atsakė į visus klausimus.
Šiandien gavau batus.Pinigus susimokėjau kurjeriui. Batais tikrai esu patenkinta :)
Nejau čia tik man pasisekė ?
Atsakyti
Kažkaip daugelis nusivylę šia įmone, na aišku čia prekės menkavertės ir brangios. Bet noriu parašyti ne apie tai. Mus labai prajuokino šios įmonės prekių pakavimas. Kai padavė siuntą, galvojau kad apsiriko, nes buvo didžiulė dėžė, mano buvo užsakytos keturios smulkios prekės (tik viena iš didesnių kilimėlis 50X80). Atidarius iš juoko čiut nenugriuvau, susikviečiau kolegas ir visi gavome gerą rytinę dozę juoko. Foto prisegiau. Aišku man juokinga, nes gyvenu kaime parvežiau iš darbo sukūrenti į pečiu (tik buvo keblumų kol įkišau tas dėžes į mašiną). Bet ką būtų daręs pirkėjas (turbūt jam nebūtų taip juokinga), kuris gyvena mieste ir daugiabutyje? O gal jūsų įmonė taip atsikrato šiukšlėmis? :)
Atsakyti
Administracija:
Elektroninis paštas: administracija@Paciupk.lt
UAB "Tofera"
Įmonės kodas: 304035902
PVM kodas: LT100009758816

Bendrus klausimus, pasiūlymus ar nusiskundimus galite pateikti žemiau esančioje formoje:

*Jūsų vardas:
Jurgis
*Jūsų el. pašto adresas:
jursiaud@gmail.com
*Tema:
Dėl nekokybiškos prekės gražinimo.
*Žinutė:
Prekės įsigijimo kvitas Serija COD Nr.58387, 2017-02-23
Prekė neatitiko nurodytų matmenų.Nurodyta 120 cm.-faktiškai
80-90 cm.Nuvežiau gražinti, tačiau nepriėmė, nes neturėjau formos.Paprašiau kad duotų arba parduotų, tačiau gavau neigiamą
atsakymą.
Tai gal patarkite kur gauti tą Formą, jeigu namuose neturiu printerio?
Manau kad toks grubus, nemandagus elgesys su pirkėjais atkratys
daug pirkėjų.Aš pats, , PATARSIU " savo draugams ir pažįstamiems.

Pastaba.Jeigu administracija slepia savo telefonus-tai nieko gero tikėtis negalima.
Atsakyti
J 2017-03-01 23:32:26
Labai nusivyliau šia įmone!!! Prekės grąžinimą padariau dar sausio 31d., šiandien jau kovas, o aš neturiu nei prekės, nei pinigų...
Dėl iškilusių klausimų galite susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu. Plačiau pakomentuoti nieko negalime, kadangi jokios aiškios informacijos neparašėte.
Atsakyti
Labai nusivyliau šia įmone!!! Prekės grąžinimą padariau dar sausio 31d., šiandien jau kovas, o aš neturiu nei prekės, nei pinigų...
Atsakyti
Ieva 2017-02-17 14:26:01
Be žodžių!!!! Dar tokių reikia paieškoti. Istorija tokia ilga kad nebenoriu net nervintis. Prekės negavau, nes amžini pasiteisinimai buvo, tai kurjeris vėluoja, po kelių dienų kurjeris nedavažiavo iki jų nes apskritai į avariją pateko...dar po kelių dienų visgi prekės jie negavo mano, kai prašiau grąžinti pinigus, tai buhalterė serga daugiau nei savaitę... kažkokie a*******i, atsakomybės nulis kliento atžvilgiu. SIAUBAS!!!!! nerekomenduoju niekam su jais prasidėti
Nemalonu tai girdėti, tačiau sunku kažką ir pakomentuoti, kadangi konkrečios informacijos nepateikėte, nei ką nei kada užsakėte.
Atsakyti
Be žodžių!!!! Dar tokių reikia paieškoti. Istorija tokia ilga kad nebenoriu net nervintis. Prekės negavau, nes amžini pasiteisinimai buvo, tai kurjeris vėluoja, po kelių dienų kurjeris nedavažiavo iki jų nes apskritai į avariją pateko...dar po kelių dienų visgi prekės jie negavo mano, kai prašiau grąžinti pinigus, tai buhalterė serga daugiau nei savaitę... kažkokie a*******i, atsakomybės nulis kliento atžvilgiu. SIAUBAS!!!!! nerekomenduoju niekam su jais prasidėti
Atsakyti
Vilmantas 2017-01-27 20:07:19
2017-01-07 užsisakiau 50m. ilgintuvą ritėje ir per 5 darbo dienas prekė nebuvo pristatyta. Dar sausio 9 d. atsiuntė elektroniniu paštu pirkti elektrinį automobilio šildytuvą.Kai negavęs prekės paskambinau nurodytu telefonu, vyriškis paaiškino, kad prekės nėra sandėlyje ir man išsiuntė e.paštu žinutę, ar aš lauksiu prekės ar grąžinti pinigus? Tokios žinutės negavau ir paprašiau sugrąžinti pinigus.Žadėjo pinigus grąžinti 2017-01-20, tačiau dar iki šiol jų negavau (2017-01-27). Kreipiausi pagalbos į policiją.
Sveiki,
telefonu su Jumis susisiekti nepavykdavo, o el. pašto laišką gavote, matome savo sistemoje. Pinigus, kaip ir žadėjome, taip ir grąžinome per 14d.d., todėl nėra čia reikalo melagingai skelbti savo sugalvotas datas :)
Atsakyti
2017-01-07 užsisakiau 50m. ilgintuvą ritėje ir per 5 darbo dienas prekė nebuvo pristatyta. Dar sausio 9 d. atsiuntė elektroniniu paštu pirkti elektrinį automobilio šildytuvą.Kai negavęs prekės paskambinau nurodytu telefonu, vyriškis paaiškino, kad prekės nėra sandėlyje ir man išsiuntė e.paštu žinutę, ar aš lauksiu prekės ar grąžinti pinigus? Tokios žinutės negavau ir paprašiau sugrąžinti pinigus.Žadėjo pinigus grąžinti 2017-01-20, tačiau dar iki šiol jų negavau (2017-01-27). Kreipiausi pagalbos į policiją.
Atsakyti
Košmaras o ne parduotuvė, pirkau pintus krepšelius 3 su dangteliais, kaip aprašyme, gavau 2 ir vienas iš jų be dangtelio : (grąžinau ir iš kart skamninau ir el. laišką rašiau, jog gavau visai ne tokią prekę kokios man reikeėjo ir koks buvo paršymas, todel noriu, kad pašto išlaidos butu grąžinamos, nes grąžinu, dėl parduotuvės aplaidumo. Tai man paskambinęs vadybininkas, pasakė, jog jei gavo ne tai ką išsiuntė, kad aš išsiemiau vieną krepšelį ir 1 dangtelį !
Žiauru, įdomu kur logika, kurgi aš tą dangtelį dėsiu ir įdomu, kaip ji panaudočiau pinta dangtelį nuo krepšelio, kažkoks košmaras, ir pasibaisėjus ir nusivylus esu, tek kreoptis i kokybės inspekcija : (NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Laba diena. Per klaidą prekę gražinau ne Pačiupk.lt Ateities g. 31A, Vilnius, o Jums Perkūnkiemio g. 53, Vilnius. Kaip galėčiau susigrąžinti prekę, kad nusiųsčiau Pačiupk.lt Laukiu skambučio.
Pagarbiai. Vitalijus
Atsakyti
Man labai gaila, kad jums taip nepasisekė ir jūs dirbate tokioje prastoje įmonėje.Sakykite, kuo kalti mes, kurie turime gerus darbus, pareigas ir tiesiog trūksta laiko.Dėl laiko trūkumo, mes ir naudojamės jūsų paslaugomis ir aišku norime gero aptarnavimo ir prekių kokybės.
Atsakyti
Neseniai pirkiniams išleidau virš 80 eurų, neskaitant mokesčio už pristatymą. Skaitau, kad pinigus išmečiau į balą. Pirkau automobilio salono šildytuvą, kuris buvo labai reklamuojamas, tačiau jo skleidžiama šiluma tikrai greitai nesušyldysiu mašinos net esant -3 laipsnių šalčiui, nekalbant jau apie žemesnę temperatūrą.reiktų gal pusvalandį kaitinti mašiną, kol ji prašiltų, bet tokiu metu ji sušiltų ir nuo automobilinės krosnelės, maža to, po kiek laiko pradeda perdegt saugikliai apsaugantys cigarečių pridegėją. Anksčiau su pridegėju jokių problemų neturėjau.. Prie pirkto automobilinio elektrinio šakotuvo galima prijungti tik labai negalingus prietaisus. Nežinau kiek laiko reikia šveist pėdas pėdų šveitiliu Pedi spin, nes maža to, kad jis sustoja vos šiek tiek stipriau prisilietus prie pėdos, nekalbant jau apie prispaudimą, tai ir jo elementų skyriaus dangtelis kaskart atsidaro.Dar pirkau daugiafūnkcinį LED prožektorių, kuris taip pat tvirtumu nepasižymi ir dar keleta smulkmenų kurios tikrai nepateisino lūkesčių. Vienu žodiu įspūdis toks, kad 88, 50 eurų išmečiau. Ne pirmus metus perku internetu, bet po šio karto suabejojau ar galima pasitikėti reklama. Rodos ir priekaištaut nėra ko, nes visi techniniai duomenys nurodyti teisingai aprašymuose, tiesiog parduodamos prekės labiau primena vienkartinio naudojimo žaisliukus. Kuo galiu pasidžiaugt, kad UAB Tofera laiku pristatė pirkinius. Dabar kitą kart pirkdamas tikrai gerai pagalvosiu ar galima pasitikėti reklama.

Taip pat rekomenduojame

Acg Nystrom
Pramoniniai įrengimai siuvimo pramonei

Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; siuvimas, medžiagos; technologinė įranga.
UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. KAS MES ESAME: Esame tarptautinė kompanija – dukterinė ACG Nystrom AB (Švedija) įmonė, Lietuvoje įsteigta 1993 m. ACG Nystrom AB dukterinės bendrovės taip pat veikia Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Danijoje ir Ukrainoje. ACG Nystrom įmonės yra Švedijos...
LT Advert
Lauko reklamos sprendimai

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; projektavimas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB Plačiausias lauko reklamos tinklas, dengiantis net 60 Lietuvos miestų. Profesionalūs sprendimai - patyrusi profesionalų komanda pasirūpins Jūsų reklamos kampanija nuo A iki Z. Konkurencinga ir prieinama kaina. Naudinga dirbti su LT Advert, nes: Viskas iš vienų rankų - plačiausias lauko reklamos...
Idėjų parkas
BALDŲ GAMYBA IR PROJEKTAVIMAS

Adresas: Kalvarijos g. 76, LT-46407 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; prekybos įranga; restoranų, kavinių, barų įranga.
Įmonė UAB „Idėjų Parkas“ – teikia baldų gamybos ir projektavimo paslaugas viešosioms erdvėms. Ilgametė darbo patirtis užtikrina profesionalų gamybos procesą bei efektyvų projektų valdymą. Pagrindiniai privalumai Aukščiausia kokybės garantija, kurią užtikrina daugiau nei 60 kvalifikuotų darbuotojų; Medienos, metalo...
Milviteka
Adresas: Maciuičių k., LT-96159 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: gamyba; grūdininkystė; krautuvai, keltuvai, liftai; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pašarai, gyvulinis maistas; pramonės įrengimai; projektavimas; sandėliavimas; technologinė įranga; žemės ūkio technika; žemės ūkis, paslaugos; židiniai, krosnys.
Pagrindinės veiklos: Technologinių linijų kūrimas, gamyba ir montavimas; Uosto krovos įrangos projektavimas, gamyba ir montavimas; Grūdų transportavimo sistemų gamyba ir montavimas; Grūdų valymo, perdirbimo bei sandėliavimo įrenginių gamyba ir montavimas; Trąšų transportavimo sistemų gamyba ir montavimas; Trąšų...
Plungės baldai
Minkštų baldų gamyba

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 38, LT-90118 Plungė.
Veiklos sritys: architektai; baldai (gamyba); baldai (prekyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; grafika, dizainas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; projektavimas.
UAB „Plungės baldai“ pagrindinė veikla minkštų baldų gamyba, mažmeninė ir didmeninė prekyba visoje Lietuvoje, minkštų baldų eksportas, importas. Įmonė turi nuosavas 3500 m2 gamybines patalpas, kur investavo į naujus įrenginius, renovavo gamybines ir sandėliavimo patalpas. Šiais metais planuojamas naujas gamybos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Didėja spaudimas Th. May, atideda "Brexit" balsavimą
Didėja spaudimas Th. May, atideda "Brexit" balsavimą 05-23 18:35
Theresos May, Jungtinės Karalystės (JK) premjerės vyriausybė atidėjo savo planus pateikti balsavimui savo atnaujintą "Brexit" planą birželio pirmą savaitę. Tokį sprendimą vyriausybė priėmė dėl...
"Bitė Lietuvos" pelnas pernai augo trečdaliu iki 40 mln. Eur
"Bitė Lietuvos" pelnas pernai augo trečdaliu iki 40 mln. Eur 05-23 17:45
"Bitė Lietuva" 2018 metais uždirbo 40,072 mln. Eur konsoliduoto grynojo pelno – 34,9% daugiau nei 2017 m. (29,7 mln. Eur).
Kompensuojamų vaistų priemokos per dvejus metus sumažėjo dvigubai.
Kompensuojamų vaistų priemokos per dvejus metus sumažėjo dvigubai. 05-23 17:08
Kompensuojamų vaistų priemokos per dvejus metus sumažėjo dvigubai, teigia Sveikatos apsaugos ministerija
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už ką balsuosite artėjančiuose prezidento rinkimuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Avon 3,49 +9,06%
Twitter 38,58 +2,96%
Coca-Cola 49,65 +2,16%
Hasbro 99,07 +2,12%
Western Digital 42,19 -2,90%
Goodyear 14,93 -2,99%
Xerox 31,85 -3,22%
FedEx 162,00 -3,57%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 2,04 +12,71%
Ryžiai 413,00 +1,72%
Sidabras 15,06 -1,57%
Anglis 86,77 -6,82%
Apelsinai 0,57 -12,31%
Auksas 1285,91 -1,15%
Vištiena 2,09 +0,97%
Dujos (JAV) 2,65 -9,86%