VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tiketa, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tiketa

Atsiliepimai apie Tiketa, UAB

Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Tiketa, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Mokytojas 2020-01-05 23:25:30
Kas per ablamuchas sudarinėja jūsų verslo strategiją??? Šitie k******i sugalvojo, kad siekiant nučiulpt paprastą pirkėją, reikia sugalvoti absoliučiai niekuo neparemtą "ebilieto mokestį"!
Jūsų kainą sudaro: bilieto kaina (einanti organizatoriui), administracinis mokestis (suprantama, jums reikia palaikyti platformą) IR TADA EBILIETO MOKESTIS!! UŽ KĄ? JŪS JAU ATSIUNČIATE EMAILĄ, SAKYDAMI, KAD TAI NĖRA JŪSŲ BILIETAS! Reiškia tiesiog atsiųsti bilietą jums nieko nekainuotų! Jūs apsunkinate customer journey vien tam, kad nučiulptumėte papildomų pajamų! Kur šito absurdo value proposition? Koks godus, sovietinis apsičiulpėlis sugalvojo tokią sistemą? Jūs turėtumėte prarasti pinigų, nes žmonės, nenorėdami mokėti, turėtų eiti į pardavimo centrus, prašyti atspausdinti bilietą. Darbuojams prisideda papildomas krūvis ir atsakomybės, jie gali prašyti papildomo atlyginimo. Aišku, jūs niekingai apeidinėjate šitas išlaidas, laikydami ebilieto kainą pakankamai mažą, kad eilinis žmogus tiesiog ją sumokėtų ir nesivargintų kažkur važiuoti, o kam rūpi papildomas darbuotojo krūvis!?
u****i.
As pritariu jums!!!100 balu!!!
Reikia viesinti ju juodus darbus!
Atsakyti
Tai yra baisi, apgailetina įmonė, kuri plauna smegenis vargsam žmonėm.2020m. Kovo mėn. buvau nusipirkus bilietus i spektaklį, kurio aktoriai iš Maskvos'', Laimės paieškose''spektaklis, aišku neįvyko dėl koronos, pinigu gražinimo nereikalavau tada...Atidėjo jį spalio mėn.atseit, per patį Koronos įkarštį, ir mano šaltiniais sužinojus kad jis tikrai neįvyks, pareikalavau pinigus gražinti dabar...Ir ka manot...TIKETA man gali tik pasiulyti tai sumai popieriaus gabaliu ka, vadinama kuponu, ir jei po metų visgi jis neįvyktu, man tada tik GRAŽINS pinigus.Čia tipo aktoriu ir spektakliu nuostoliam padengti, užsaldomi mano pinigai, ar neabsurdas, kai aš turėdama 3 vaikus mazus, pati likusi be darbo, turiu išlaikyti generalinius???Negėda jiems???
Atsakyti
Martynas 2020-08-13 17:14:14
Šiandien buvo pirkti bilietai į renginį. Bilietų negavau, telefonu niekas nekelia. Gyvo susirašinėjimo niekas nemato ir neatrašo. Apgailėtina klientų aptarnavimo kokybė... Nuvylėt.
Ir renginys prasideda šiandien.
Atsakyti
Šiandien buvo pirkti bilietai į renginį. Bilietų negavau, telefonu niekas nekelia. Gyvo susirašinėjimo niekas nemato ir neatrašo. Apgailėtina klientų aptarnavimo kokybė... Nuvylėt.
Atsakyti
Nebeturėti daugiau jokių reikalų su šia kvaila įmone. Dovanų čekio galiojimas baigėsi vos prieš porą dienų, galimybės juo pasinaudoti vistiek nebuvo, nes visoje šalyje buvo įvestas karantinas. Bet šita vargšų įmonė pasilieka savo teisę nieko negirdėti ir nepadėti, nes juk svarbiausia pasiimt pirkėjų pinigus, tokio dalyko, kaip grįžtantys pirkėjai negirdėję šitie i*****i. Ačiū, daugiau niekada pas jus nebeužsuksiu, pasirūpinsiu ir savo draugais bei šeima. Sėkmės, nebankrutuokit.
Atsakyti
TIKETA bilietams siūlo nuolaidas su DAILY CARD kortele, nors šios jau negalima įsigyti. Į paklausimus kortelės platintojas neatsako. Savo pozicijos TIKETA taip pat nepateikia.
Atsakyti
Neturėkite reikalų su šita firma. Dabar be administravimo mokesčio 1, 2 Eur, sugalvojo paprašyti dar 0, 3 Eur tam, kad atsiųstų elektroninį bilietą. Kitu atveju turi važiuoti į kasą, kad tokį atspausdintų. Visi normalūs jau seniai pereina ant bilietų elektroninėje versijoje be popieriaus, o šitie durneliai sumanė dar iš to pasipelnyti. Boikotuosiu šitą kontorą ir kitiems siūlau.
Atsakyti
Kas per ablamuchas sudarinėja jūsų verslo strategiją??? Šitie k******i sugalvojo, kad siekiant nučiulpt paprastą pirkėją, reikia sugalvoti absoliučiai niekuo neparemtą "ebilieto mokestį"!
Jūsų kainą sudaro: bilieto kaina (einanti organizatoriui), administracinis mokestis (suprantama, jums reikia palaikyti platformą) IR TADA EBILIETO MOKESTIS!! UŽ KĄ? JŪS JAU ATSIUNČIATE EMAILĄ, SAKYDAMI, KAD TAI NĖRA JŪSŲ BILIETAS! Reiškia tiesiog atsiųsti bilietą jums nieko nekainuotų! Jūs apsunkinate customer journey vien tam, kad nučiulptumėte papildomų pajamų! Kur šito absurdo value proposition? Koks godus, sovietinis apsičiulpėlis sugalvojo tokią sistemą? Jūs turėtumėte prarasti pinigų, nes žmonės, nenorėdami mokėti, turėtų eiti į pardavimo centrus, prašyti atspausdinti bilietą. Darbuojams prisideda papildomas krūvis ir atsakomybės, jie gali prašyti papildomo atlyginimo. Aišku, jūs niekingai apeidinėjate šitas išlaidas, laikydami ebilieto kainą pakankamai mažą, kad eilinis žmogus tiesiog ją sumokėtų ir nesivargintų kažkur važiuoti, o kam rūpi papildomas darbuotojo krūvis!?
u****i.
Atsakyti
Nuskaiciavo is banko saskaitos uz bilietus du kartus po 140 eur, bet bilietu sistema nesugeneravo. Ta pacia akimirka kreipiausi, kad grazintu dali pinigu ir sugeneruotu bilietus. Praejo beveik dvi savaites, bet pinigai negrazinti, bilietu nera, tik kazkokie keisti pasiteisinimai, kad aiskinasi situacija, nors iskart buvau nusiuntus ir pavedimu kopijas ir printscream is siatemos, kokie bilietai buvo uzsakineti ir uz kokias kainas. Nuostoliai ne tik finansiniai, bet ir moraliniai, nes negalejau nuvykti i norimus renginius.
Atsakyti
...2017 m. gruodžio mėn 15 d.Kauno halėje neįvykus koncertui "kalėdinis grand šou", už bilietus negrąžino iki galo pinigus nors Tiketa dalį pinigų grąžino, pasak Tiketos atstovų liko skolingi oraganizatoriai nors pirkta per Tiketos svetainę ir pravesti į saskaitą, bet liepė reikalauti iš organizatorių "Geri renginiai " aišku organizatoriai "Geri Ren." pažadukai vynioja "makaronus ant ausų". gal ateityje turi perspėti Tiketa, kad neįvykus koncertui pinigai negrąžinami, nes jie nežino, kad samdo nepatikimus organizatorius, ir neprisiima jokios atsakomybės. Apgaulė vidury dienos.
Atsakyti
Negaliu... nervai nebelaiko. Kas per svetainė? Nei bilietų neatidaro, nei atspauzdinti neina. O dar gražiau, kad arenoj net neskanuoja tų bilietų :) toks jausmas, kad susimoki “už bilietą” ir stovi duris pabučiavęs. Dar pasiseka jei žmogus suprantantis skanuoja bilietą, tai šiaip ne taip įleidžia, o jei neįleistu? Pinigai į balą. Prasikankini bandydamas jį atsispauzdinti.
Atsakyti
maryte sokoloviene 2017-02-18 09:11:30
Nesmagu rašyti blogus dalykus, bet turiu patvirtinti, jog tai netvaringos, o gal nesąžiningos veiklos įmonė. Neįvykus spektakliui 2016.11.13 buvau informuota elektroniniu laišku dieną prieš tai, jog spektaklis neįvyks dėl aktoriaus ligos, jog artimiausiu metu bus pranešta apie pinigų gražinimo tvarką. Laukiau to arimiauso meto, bet...niekaip nesulaukusi parašiau laišką 2016.12.01, jog nesulaukiu informacijos apie pinigų gražinimą. Tą pačią dieną gavau išsamų atsakymą, jog bilietus pirkusiems internetu, reikia susigrąžinti pagal nurodytą veiksmų seką internetu Tačiau sistema susigrąžinimo neveikė. Tada rašiau laišką, jog susigrąžinti nepavyksta. Ilgai buvo tyla. Pakartotinai parašius elektroninį laišką, gavau atsakymą, jog atsiųsti banko mokėjimo išrašą. Nusiunčiau ir vėl kelias savaites laukiau. Tada, sukaupusi kantrybę, vėl rašiau laiška- gražų laišką- ir gavau atsakymą, jog pinigus reikęjo susigrąžinti iki 2016. 11. 27. Datas rašau ne šiap sau. Jei kas skaito ir pasekė, tai suprato, jog jau pirmasis laiškas apie tvarką, kaip susigrąžinti pinigus atėjo vėliau 3 dienom, nei buvo galima kliientams sugrąžinti pinigus. O vėlesni susirašinėjimai buvo, matyt, su koksultantėmis, kurios dirba ir nežino... kur dirbą, ką dirba.
Jei kam teko susidurti su tokia pat situacija, parašykit, nes tuos 26 eurus norėtųsisi susirgažinti ir atgauti apsitikėjimą šia įmone.
Rasykite teatrui, kurio bilietus pirkote, manau jie turetu aiskintis su savo partneriu arba prisiimti visa atsakomybe, o jei ir tai nepades kreipkites i FNTT del sukciavimo, nereiketu toleruoti pinigu vagystes.
Atsakyti
Noriu padėkoti darbuotojai Raimondai, kuri labai operatyviai išsprendė problemą dėl jau nupirktų bilietų. Saugokite tokius darbuotojus.
Atsakyti
Valentina 2018-11-10 12:56:49
Tikrai labai prasta organizacija, norint nusipirkti bilieta tiketa sistemoje. Negali pasirinkti vietos. Tik sektoriu. Perkant bilietus skirtingu metu, nera garantijos, kad sedesi salia su draugais, netgi kai yra laisvu vietu. Ieskau bilietu, zinau, kad salia musu yra dvi laisvos vietos - bet sistema ju neduoda, o siulo per keleta eiliu, bet jeigu pasirenki 4 vietas, duoda nusipirkti bilietus salia. Manau, Tiketa turi atsizvelgti i klientu neigiamus atsiliepimus siuo klausimu. Ju tikrai yra nemazai ir tai tesiasi gan ilga laika. Nusivyliau eilini karta.
Prisidėsiu prie Jūsų komentaro.Pati šiandien susidūriau su šia situacija.Prisijungus prie Tiketos puslapio meta visai kitas eiles su laisvomis vietomis, nors tikrai žinojau, kad yra laisvų vietų ten kur man reikėjo....Paskambinus 118 kažkaip sugeba užrezervuoti vietą, būten ten kur reikėjo ir žinoma, kad toji vieta buvo laisva. O kas nustebino labiausia, kad nuėjus susimokėti už rezervuotą bilietą i tiketos kasas, dirbančios merginos praneša, kad už šią paslaugą galima susimokėti tik grynais pinigais...Pasirodo, tiketos padaliniai, taip pat negali parinkti norimų vietų, personalui automatiškai, kaip ir man pačiai prisijungus prie Tiketos psl.parenka sėdėjimo vietas.Absurdas!!!Pačios darbuotojos pyksta dėl tokios kvailos sistemos, bei pačios paragino mane parašyti šį atsiliepimą...Kažkodėl 118 parenka norimas vietas, žinoma jei jos laisvos, o tiketos padaliniai šios paslaugos negali atlikti. O dar 118 reikia už šią paslaugą susimokėti!!!
Atsakyti
Dėl Tiketa sistemos klaidos, buvo dukart nuskaičiuota pirktų bilietų suma iš sąskaitos. Telefonu atsiliepia robotukai, o į laišką atsakymas atkeliauja po paros ir tik todėl, kad sužinotum, jog pinigus į sąskaitą grąžins per 7 d.d. Puiku, požiūris į klientą tiesiog apgailėtinas...
Atsakyti
Tiketos puslapyje nurodytu numeriu 118 jokia informacija neteikiama. Norėjau pasiteirauti kur Kaune galima įsigyti bilietus, jie nežinojo, davė neveikiantį numerį telefono. Parašiau internetu konsultante. Per 30 min ji į šį klausimą neatsakė, tik paklausė kuriame mieste noriu įsigyti. Gerai, susiradau pati Jūsų puslapyje info  Puikus aptarnavimas, nereali kokybė  Toliau klausiu ar 2, 2 metų vaikui kuris per mažas sėdėti atskirai reikalingas bilietas, nes jis juk nematys nieko iš savo vietos. Man atsako, kad iki 2 metų tik nereikia. Ok, klausiu ar reikalingas gim. liudijimas kartu turėti, nes nu nelogiška jam pirkti atskirą bilietą ir laikyti rankinuką ten. Man sako: JUMS PAČIAI SPRĘSTI. Ką man spręsti, ar Kalėdų dieną šalsiu su 2mečiu vaiku lauke ir būsiu neįliesta nes neturiu tuščiai kėdei bilieto? :D :D Linkiu, kad ši organizacija išnyktų iš rinkos ir atlikėjai pasirinktų kitą renginių organizaciją. Pagal galimybes stengsiuosi kuo daugiau visus informuoti ypač atlikėjus, kad neturėtuų reikalų su tokio prasto lygio įmone.
Atsakyti
Ačiū Agnė Rudzinskienė už greitą problemos sprendimą ir supratingumą.
Atsakyti
Labai blogai dirba merginos, kurios atlieka rezervaciją internetu. Vietas į spektaklį rezervavome prieš du mėnesius, po mėnesio paprašius sąskaitos, pareiškė, jūsų vietos pateko į viešą pirkimą- jų nebėra. Vaikai, kurie tikėjosi Kalėdinės išvykos, liko apgauti. Gaila, kad daugumos teatro kasose negalima rezervuoti bilietų ir tenka bendrauti su šia „kontora“, net paprasto lietuviško „atsiprašome“ nesugebėjo pasakyti. Gėda TIKETOS REZERVACIJAI!
Atsakyti
Tikrai labai prasta organizacija, norint nusipirkti bilieta tiketa sistemoje. Negali pasirinkti vietos. Tik sektoriu. Perkant bilietus skirtingu metu, nera garantijos, kad sedesi salia su draugais, netgi kai yra laisvu vietu. Ieskau bilietu, zinau, kad salia musu yra dvi laisvos vietos - bet sistema ju neduoda, o siulo per keleta eiliu, bet jeigu pasirenki 4 vietas, duoda nusipirkti bilietus salia. Manau, Tiketa turi atsizvelgti i klientu neigiamus atsiliepimus siuo klausimu. Ju tikrai yra nemazai ir tai tesiasi gan ilga laika. Nusivyliau eilini karta.
Atsakyti
Tiketos tinklapis tragiškas! Prieš perkant bilietus norėjau atnaujinti asmeninius duomenius. Jokiu šansų! Pasikeitus emailo adresui, nėra galimybės jį pačiam pasikeisti Asmeninių duomenų skiltyje. Jų konsultantas patarė kreiptis į juos emailu. Kitus duomenis, pvz. vardą ar gimimo datas, pakeisti lyg ir leidžia sistema - užpildai, bet veltui, nes gauni sistemos atsakymą 'Error' ir kad prašymo įvykdyti negali. O apie nuolaidas bilietams geriau ir nekalbėti - siūlo nuolaidas, pvz., senjorų, bet kai bandai pasinaudoti - nebeduoda. Dar neteko gyvenime su tokia tragiška bilietų platinimo sistema susidurti.
Atsakyti
Labai nusivyliau Tiketos darbu, ypač rezervacija.. O pikčiausia, kad niekas taip ir nepaaiškina, kodėl jau rezervuotos vietos kažkur pradingo, bilietųs niekas neatsiuntė, sumokėta buvo per kelias minutes, raso kad grąžins per 7 dienas, bet man reikalingi bilietai. lapkričio 17 d. Švyturio arenoje į Nerijos atsisveikinimo koncertą. Nesuprantu tada, kam tokia paslauga iš vis egzistuoja, jei realiai neveikia.
Atsakyti
Didžiausia pieva kokią esu girdėjęs. Perkant bilietus internetu negalima pasirinkti vietų. Bandau skambinti ir niekas neatsiliepia, nors kaina už laikimą po 50ct. Pralaukiau €2 ir niekas neatsiliepė. Ot sistema tai wow. Apgailėtina.
Atsakyti
Pasibaisėjau Panevėžio tiketa. Personalas pasikėlęs, nepaklause kokiose eilese norime sedeti, padave bet koki sektoriu. Atmestinas darbas! Tikrai paskutinį kartą ten ėjau.
visiemkamaktualu
2018-08-31 14:58:30 IP 2okc2nt3
Atsakyti
Labai nusivyliau Tiketa, maniau tai yra pats geriausias renginių organizatorius, bet personalas, nesiteikia spręsti jokių problemų, kurią pateikiau, paskambinus dažniausiai sako rašyt el.laiška arba skambinti kitur, kas per info suteikimas?
Aš nesuprantu ar pas juos tokia darbo politika, kad net pinigų susigrąžinti negalima, už klaidingai pasirinktą bilietą.
Man istrigo frazė
O ką nematėt ką perkat????? taip nuskambėjo lyg man butu sakius tu ką durna ar akla? ???
Aš tiesiog numojau ranka, nes žiūriu, kad jokios kultūros pas juos, aišku aš dabar pralošiau 15 eu, bet nesvarbu, aš tikiuosi atsižvelgsite į mano žinute, nes tikrai labai nuvylėte, nesitikėjau
Atsakyti
Be proto nusivyliau tiketa. Tikrai negalvojau, kad yra a*******i. Mano dukra yra Lietuvos balso gerbėja. Šį penktadienį turi įvykti Lietuvos balso laimėtojos Monikoa Marijos koncertas. Labai jau ji manęs prašė. Ok užsakiau aš bilietus ir tą pačią dieną padariau pervedimą. Tai buvo prieš 4 dienas. Po 3 dienų koncertas, bilietų iki šiol neturim. Parašiau emailu jiem gavau tik automatinį atsakymą. Parašiau per jų tipo online chatą gavau tokį patį atsakymą. Pagrasinau, kad kreipsiuos į policiją pokalbiai buvo ištrintas. Vis dar tikiuosi pakliūti į tą koncertą. Visa laimė, kad koncerto kaina nedidelė. Niekam.nepatariu pirkti tiketoje bilietų, nes ne duok Dieve prarasti didelę pinigų sumą. Manau prokuratūra jau seniai turėtų jais susidomėti...
Atsakyti
What a nightmare. We purchased 2 tickets to the recent Depeche Mode concert in Vilnius and guess what? Even thou we selected tickets right next to each other (obviously), the tickets were issued in two completely different sections! The tickets were in the BMW club area so it wasn’t cheap yet the experience was horrible and there was nothing they can do about it! We waited for this concert for almost a year yet because of your inaccuracies we had to stand like idiots in our section blocking view and annoying other concert guest. Really dissatisfied and disappointed!
Atsakyti
Labai nusivyliau, , Tiketos" personalu ir sistema. Kasose pirkau bilietus, kur aiškiai išsirinkome centrines vietas priekyje, , Šiemens" arenoje. Atėjus į renginį pamatėme, kad kėdžių numeriai išdėlioti priešinga tvarka, todėl vietoje vidurio sėdėjome pačiame krašte. Bandžiau susisiekti, kodėl įvyko ši problema ir spręsti ją - tačiau per dvi savaites atsakingi asmenys tesugebėjo paklausti mano bilietų numerių, kuriuos atsiuntus taip daugiau ir nebeatrašė.
Atsakyti
cia durnynas, nepirkit bilietu tiketoj......
Atsakyti
kodel negalima rinktis vietu pacam pirkejui, tik sektoriu gali pasirinkt, kokie cia glusai sugalvojo?, asilu gauja...
Atsakyti
Labai nusivyliau Tiketos darbu, ypač rezervacijomis. Nors susisiekiau prieš beveik du mėnesius iki renginio su rezervacijomis užsiimančia darbuotoja, tačiau bilietų į miuziklą taip ir nepavyko gauti. O pikčiausia, kad niekas taip ir nepaaiškina, kodėl jau rezervuotos vietos kažkur pradingo, sąskaitos niekas neatsiuntė, o į bet kokį bandymą sužinoti situaciją atsakoma tyla. Nors pažada susisiekti per dvi darbo dienas, realiai atrašo arba po dviejų savaičių, arba - visai jokių žinių. Nesuprantu tada, kam tokia paslauga iš vis egzistuoja, jei realiai neveikia.
Atsakyti
Nusivyliau bilietų pardavimo ir patikros organizavimu prieš koncertą. Kokia gali būti dar pirminė ir antrinė patikra, jei bilietai pirkti internetu ir už juos sumokėta??? Svarbiausia, negavome iš Tiketos jokios informacijos, kad keisis mūsų sėdėjimo vietos.Atėję į koncertą su bilietais buvome priversti gaišti laiką stovėdami prie bilietų kasos, kurioje perspausdino bilietus ir pakeitė vietas, į neva geresnes. Kasoje užtikrino, kad net brangesnes vietas gavome, bet tai toli gražu buvo žymiai prastesnės vietos su kraštiniu vaizdu ir tribūnoje, o ne salėje, kaip buvome patys pasirinkę pirkdami internetu...
Atsakyti
Įmonė kuriai gilia nusišikt ant savo klientų, jų pinigų saugumo. Nori apmokėti už bilietus - atiduok prisijungimus prie banko, dar ir pasirašyk neaišku už ką (jokios informacijos už ką pasirašoma, kokia suma, kokiu tikslu) - bet čia jau mistertango š*******o kontoros "darbas". Nepasitiki - tavo problemos. Pavedimo nepadarysi - eik į vietą, kur bilietų jau 99% nebebus. Dvelkia 2000-aisiais..... tik kad 2017 jau
Atsakyti
Kas čia per nesąmonė, kad perkant internetu bilietus galima pasirinkti tik sektorių, o vietas parenka kompas. Nesuprantu kodėl tokia kvaila sistema...
Atsakyti
Gražinkit bilietų pardavimą į krepšinio LKL rungtynes bilietai.lt.!!! Pernai visą sezoną su jais neturėjome jokių problemų.Šiemet pirmas pirkimas per tiketa.lt ir gavosi visiška nesamonė. Maža to, kad neleidžia pasirinkti sėdėjimo vietų, o tik sektorių, tai dar ir nuolaidos senjorams ir moksleiviams nedavė, teko važiuoti į Maximą.Ten nuolaidą gavome, bet vietų taip pat neleido pasirinkti.Atvykus į areną, išaiškėjo, kad į mūsų vietas bilietai du kartus parduoti ir liepė mums sėstis kitur kur mes nenorėjome, nors mūsų iprastame sektoriuje taip ir liko daug tuščių vietų.Puse žiūrėjimo malonumo buvo sugadinta.
Atsakyti
Jauciu labai dideli nepasitikejima lietuviskais internetiniais saitais, kurie kazka tai parduoda. Nes jie netobuli, vis kazkas islenda nesklandaus, neapgalvoto, nepatogaus pirkejui. Bet vakar surizikavau ir bandziau nusipirkti bilieta i koncerta. Gal viskas butu buve ir gerai, jei nebuciau suklydusi paspausdama klavisa ne, , pirkti", bet, , rezervuoti". Jis kazkaip buvo arciau ir, , ant greicio" spustelejau gerai nepaziurejusi. Nes is esmes atrodo, kad rezervuoti, tai, kaip ir isideti i kazkoki pirkiniu krepseli, kur veliau galesi sumoketi. Supratau, padariusi klaida, nes pamaciau ir kita klavisa, tik per velai. Buvo parasyta, kad sumoketi reikia per 48 valandas. Bet as norejau padaryti tai iskart ir bandziau eiti toliau ir atlikti mokejima. Taciau buvo nuskaitytas tik bilietu rezervavimo mokestis, o bilietai dingo, kaip i vandeni. Ieskok, kur nori - jokio krepselio neta, i emaila taip pat niekas neatsiusta, kur galeciau veliau sumoketi uz bilietus. Tik googlej radau informacija, kad tokiu atveju reikia skambinti numeriu 118 (aisku uz papildoma ir nemaza mokesti). Panasu, kad specialiai sukurta pasipinigavimo sistema, kad zmogus butu ivarytas i kampa ir neturetu kitos iseities. Nusprendeme vaziuoti i Tiketos kasas (aplankeme dvi), kad issiaiskinti situacija. Taciau nerado jokios informacijos, kad mano bilietai butu rezervuoti. Grizusi namo ieskojau kitu susisiekimo su Tiketa budu ir radau, kur galima parasyti email'a. Atsake ir greitai. Taciau atsiunte kazkokia saskaitos apmokejimo forma, su kuria turiu sumoketi uz bilietus iki pirmadienio 7val.51 min. Kaip zinome, sekmadieniais bankai nedirba, o pirmadieniais tokiu laiku dar nedirba.... O bandyti moketi vel internetu is vieno banko i kita nebesiryztu, nes velnias zino, kokia cia vel kose gausis ir, kiek dar ivairiu mokesciu kam reikes sumoket. Nepasitikiu niekuo. Nes galu, kaip isitikinau, nerasi. Svarbu mokesti uz nieka nusiskaite... Pragyvenau Anglijoje 12 metu, uz viska mokedavau ir daug ka pirkdavau internetu, viskas svetima kalba ir niekada nesusiduriau su tokiu jovalu, nes viskas sukurta kliento patogumui. Niekada daugiau nepirksiu jokiu bilietu is Tiketos internetu.
Atsakyti
Nepavyksta susisiekti ir susigrąžinti pinigus. Nurodyti kontaktai neatsako!!!
Cituoju gautą laišką "Informuojame, kad Didžiųjų Joninių koncertas Palangoje kartu su Boney M, ABBA projects, Raimundu Šilansku ir Raimundu Bingeliu, turėjęs įvykti birželio 23 d., dėl pagrindinės atlikėjos ligos yra perkeliamas į Rugpjūčio 15 dieną (Žolinės). Bilietai į koncertą galios tie patys, kuriuos įsigijote.

Jeigu Jums netinka nauja renginio data, pinigai už bilietus nuo birželio 26 d. bus pradėti grąžinti kreipiantis šiais kontaktais:

860639984 ir 860330210 arba el. paštu:

boneymkoncertas@gmail.com
Kur kreiptis?
Atsakyti
Aptarnavimas tragiškas. Tiek per sistemą, tiek asmeniškai bendraujant. Siūlo pagalbą, parašai apie problemą, neatsako, tiksliau atsijungia. Kam tada ta pagalba, tik laiką gaišina.
Atsakyti
Nors visada džiaugiuosi dovanų kuponais, šį kartą likau labai nusivylusi Gyvenu Vilniuje, esu mačiusi daugumą Vilniaus dramteatrio spektaklių, todėl draugai padovanojo kuponą į Kauno dramos teatrą (tuo metu dažnai tekdavo lankytis Kaune). Deja, po to, kai gavau dovaną, Kaune būdavau vis rečiau ir neturėjau galimybės nusipirkti bilietų panaudojant gautą kuponą. Keletą kartų bandžiau įsigyti bilietus internetu, tačiau galimybės internetu panaudoti kuponą neradau, taip pat, ant kupono buvo nurodyta, kad bilietus reikia pirkti kasoje. Kupono galiojimo laikas nebuvo nurodytas todėl padariau prielaidą, kad kuponas galioja, kaip ir visur - metus. Šį savaitgalį pagaliau apsilankius Kaune nusprendžiau nusipirkti bilietus, tačiau to padaryti nebegalėjau, kadangi paaiškėjo, jog kuponas galiojo tik pusę metų. Nuo dovanos gavimo praėjo 8 mėn., kas man atrodė nedaug, kadangi maniau, jog turiu visus metus. Labai gaila, jog bilietų neįmanoma nusipirkti internetu, turėjau specialiai važiuoti pirkti bilietus į dramos teatrą, o negana to, nuvykus ten ir pralaukus eilę paaiškėjo, kad kupono galiojimo laikas baigėsi, nors tai niekur nebuvo parašyta. Apmaudu, kad tokių svarbių kultūrinių renginių organizatoriai bando būti moderniais (turi kuponus), tačiau nepasirūpina savo lankytojais iki galo, kadangi apsunkina bilietų įsigijimą.
Atsakyti
Kadangi įmonė nesuteikia galimybės Facebook vertinti, tenka pasireikšti čia.
Ir šiaip su Tiketa vis būna problemų: tai registracija sudėtinga, tai vietų, perkant bilietus į kiną negalima pasirinkti. Bet dabar esu visai pasipiktinusi. Kreipiausi į pagalbą, nes norėjau įsigyti bilietus į teatrą ir buvo neaišku dėl nuolaidų taikymo. Ir ką, tyla jau ketvirta diena. Dingsta bet koks noras pas juos įsigyti bilietus.
maryte sokoloviene
2017-02-18 09:11:30 IP 1oq42lfd
Atsakyti
Nesmagu rašyti blogus dalykus, bet turiu patvirtinti, jog tai netvaringos, o gal nesąžiningos veiklos įmonė. Neįvykus spektakliui 2016.11.13 buvau informuota elektroniniu laišku dieną prieš tai, jog spektaklis neįvyks dėl aktoriaus ligos, jog artimiausiu metu bus pranešta apie pinigų gražinimo tvarką. Laukiau to arimiauso meto, bet...niekaip nesulaukusi parašiau laišką 2016.12.01, jog nesulaukiu informacijos apie pinigų gražinimą. Tą pačią dieną gavau išsamų atsakymą, jog bilietus pirkusiems internetu, reikia susigrąžinti pagal nurodytą veiksmų seką internetu Tačiau sistema susigrąžinimo neveikė. Tada rašiau laišką, jog susigrąžinti nepavyksta. Ilgai buvo tyla. Pakartotinai parašius elektroninį laišką, gavau atsakymą, jog atsiųsti banko mokėjimo išrašą. Nusiunčiau ir vėl kelias savaites laukiau. Tada, sukaupusi kantrybę, vėl rašiau laiška- gražų laišką- ir gavau atsakymą, jog pinigus reikęjo susigrąžinti iki 2016. 11. 27. Datas rašau ne šiap sau. Jei kas skaito ir pasekė, tai suprato, jog jau pirmasis laiškas apie tvarką, kaip susigrąžinti pinigus atėjo vėliau 3 dienom, nei buvo galima kliientams sugrąžinti pinigus. O vėlesni susirašinėjimai buvo, matyt, su koksultantėmis, kurios dirba ir nežino... kur dirbą, ką dirba.
Jei kam teko susidurti su tokia pat situacija, parašykit, nes tuos 26 eurus norėtųsisi susirgažinti ir atgauti apsitikėjimą šia įmone.
Atsakyti
Labai "idomiai" nuolaidu sistema dirba... Issiperki naryste, puslapi zadama kad bus taikomos %, o realiai jokiu nuolaidu nedaro.. nemalonu, ir gaila kad jie apsieme biletus platinti... tikiuosi daugiau su jais ruki vverh organizatoriai nedirbs.. pernai is biletai.lt pirkome, jokiu problemu ne buvo...
Atsakyti
Nepirkite bilietų!!!! Pirkom bilietus sausio 20d. pinigus nuskaitė, o bilietų nėra. Iki šiol pinigai negražinti...
Atsakyti
Butu malonu, kad susitvarkytu bilietu pardavimo internetu sistema.
Apgailetinas vaizdas. Juokas pro asaras
Atsakyti
Nežinau ar kas turi blogesnį klientų aptarnavimą. Gal su ESO nebent konkuruoja.
Sausio 4 pirkau bilietus, pinigai iš banko buvo nurašyti, tačiau bilietai "nesusiformavo". Paskambinus paaiškėjo, kad turiu a) kad atgauti pinigus parašyti prašymą ir pridėti pavedimo ar išrašo kopiją, b) jei noriu eiti į renginį, bilietus pirkti dar kartą.
Pinigus pasakė, kad gražins per savaitę. Paaiškinau, kad neketinu laukti savaitės, finansuoti Tiketos, dėl to, kad jų sistemos veikia su klaidomis. Matyt tam, kad greičiau baigti pokalbį pažadėjo pinigus grąžinti tą pačią dieną. Už savaitės nesulaukęs pinigų bandžiau skambinti. Beviltiška. Parašiau. Ir ir asmeniškai ir į "info...". Ne gyvos dvasios. Šiandien, po dviejų savaičių gavau pavedimą.....
Atsakyti
Negaliu atsiimti pinigų už atšauktą Gipcy King koncertą Vilniuje.
Manau, kad "Tiketa" yra nesąžininga įmonė. Ilgą laiką pardavinėjo bilietus organizatoriaus UAB Renginių centras, kuris aiškiai buvo nemokus.. Manau, kad "Tiketa" turi prisiimti atsakomybę..
Atsakyti
Geriausia bilietų platinimo įmonė! Viską gaunu laiku.Bilietai dažniausiai būna su didžiulėmis akcijomis, tik reikia spėti pasinaudoti tuo užsiprenumeravus Pramogauk.lt naujienlaiškį!
Atsakyti
Apgaudineja zmones, pinigus paima o atsaukus renginiui parasi jog susisieks per 2 -14 dienu irpranes kaip atsiimti pinigus. pralauki
menesi nera ziniu, truksta kantrybe rasai laiskus, niekas nereaguoja tik siuncia ta pati autoatsakikli.
Atsakyti
Nusivyliau, kiek kartų yra perkama per sistemą internetu, pastoviai sistemos klaidos, puslapis veikia super lėtai, o konkrečiu atveju, neleido pritaikyti nuolaidos į operą Tosca, nei internetu, nei kasose. El.paštu - jokios pagalbos per visą dieną, mokamu (!!!) telefonu moteriškė irgi negali atsakyti į klausimus, tuo labiau, kodėl sistema neleidžia pritaikyti nuolaidų. Žodžiu, kai tik reikia pirkti bilietus per "Tiketą", nusimato didelis galvos skausmas. Skelbia apie nuolaidas, kurių neleidžia pritaikyti.
Atsakyti
Tikrai paskutini karta pirkau per jus bilietus, kazkoks bardakas kiekviena karta, tik pasirodzius renginiui nusipirkau bilietus, paskyre vietas A ir C eilese. Tai turiu su draugu sedeti per 1eile atskirai? Paprasiau pakeisti, paaiskino, kad negali arba turite susimoketi 5.50 uz kiekviena vieta papildomai keitimo mokesti ir dar jusu norimu vietu nera. Tik brangesnes 1.5eur o bilietu negrazinam. Tai dovana man isbrango 14eur! Tikrai nei pai nepirksiu, nei kitam nerekomenduoju.
Atsakyti
Laba diena. Negaliu grazinti pinigus uz Gipcy King koncerta Vilniuje 2016 12 09 Simens arenoje kuris atsauktas.

Taip pat rekomenduojame

Vidginta
Restoranas PILIALAUKIS, Aludė ALAUS NAMAI

Adresas: A. Goštauto g. 8, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: gėrimai (alkoholiniai); kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas.
Erdvus ir vis dar augantis RESTORANAS PILIALAUKIS kviečia organizuoti asmenines šventes, įmonių vakarus, konferencijas, mokymus, sąskrydžius, pramoginius, kultūrinius bei kitus renginius, suburiančius iki 1000 Jūsų svečių ! Restoranas PILIALAUKIS įsikūręs tarp Vilniaus ir Trakų. Vos 20 minučių kelio nuo sostinės...
APUNTA
REKLAMINIAI SALDAINIAI | VERSLO DOVANOS

Adresas: J. Jasinskio g. 10, LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; grafika, dizainas; konditerija, saldumynai; reklamos paslaugos; renginių organizavimas; spaustuvės, leidyba; tara, pakuotės.
„Saldi reklama“ — originalios verslo dovanos ir saldūs reklaminiai suvenyrai, proginiai sveikinimai. Didžiausia saldžių verslo suvenyrų kolekcija Lietuvoje. Leidyklėlė „Šokoladukai ir vaizdai“ — unikalus produktas „Šokoladinė mozaika“. Tai naujas požiūris į leidinį, reklamą, šokoladą ir įmonės pristatymą. Leidžiame...
Jazz Villa
Sodyba Trakų rajone

Adresas: Senojo Tarpupio k., Senųjų Trakų sen., LT-21148 Trakų r.
Veiklos sritys: individuali veikla; kaimo turizmas; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; viešbučiai, moteliai.
Apie Jazz Villa Konferencijų ir pokylių centras Jazz Villa yra 30 min. važiavimo atstumu nuo Vilniaus centro, šalia kelio Vilnius-Druskininkai, 24-ame km. Villa ir salės įvairioms progoms Turite galimybė organizuoti savo šventę ar susitikimą pasirinkdami vieną ar kelias renginių sales iš karto: Villa, Panoraminę...
R-centras
Big Green Egg ir Arctic Spas Lietuvoje

Adresas: P.Lukšio g. 32, LT-08222 Vilnius.
Veiklos sritys: maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; baldai (prekyba); indai, valgymo įrankiai; keramikos gaminiai; maisto gamyba; pirtys ir baseinai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; restoranų, kavinių, barų įranga.
Oficialus Big Green Egg® atstovas. Kviečiame tapti mūsų prekybos atstovais įvairiuose Lietuvos regionuose. Plačiai pripažintos originalios amerikiečių sukurtos keraminės kepsninės Big Green Egg pirmtakas – senovinis molinis kepimo indas, vadinamas kamado. Kadaise buvęs tik molinis indas su dangčiu, šiandien Big...
Žvejyba Kirneilio ežere
Limituotos žvejybos leidimai

Adresas: Ežerų g. 8, Luokesos sen., Kaulakiai, LT-33163 Molėtų r.
Veiklos sritys: pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos; žuvininkystė, žuvies produktai.
Žvejyba natūraliame 57,8ha Kirneilio ežere, Molėtų raj., nutolusiame nuo Vilniaus 60 km. Ežeras Kirneilis intensyviai įžuvinamas lydekomis, šamais ir lynais. Žuvų įvairovė pakankamai didelė, Kirneilyje aptinkama per 15 rūšių žuvys: seliava, šamas, ungurys, ešerys, lynas, karšis, plakis, p. karosas, kuoja, pūgžlys...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose
Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose 09-14 15:23
Konkurencingas atlyginimas kvalifikuotų specialistų darbo rinkoje - savaime suprantamas. Tad norint pritraukti specialistus svarbu jiems pasiūlyti, ne tik gerą atlygį. Bet ar pasiūlyta patogi...
Banksy prarado prekių ženklo teises į vieną iš savo garsiausių kūrinių
Banksy prarado prekių ženklo teises į vieną iš savo garsiausių kūrinių 09-18 17:30
Jungtinės Karalystės (JK) gatvės menininkas Banksy pralaimėjo dvejus metus trukusią kovą su atvirukus gaminančia bendrove dėl teisės atvaizduoti vieną iš menininko grafičių – "Love Is in the Air"...
Lenkijos valdančioji koalicija dėl gyvūnų teisių įstatymo atsidūrė prie žlugimo slenksčio
Lenkijos valdančioji koalicija dėl gyvūnų teisių įstatymo atsidūrė prie žlugimo slenksčio 09-18 16:39
Lenkijos valdančiajai dešiniojo sparno koalicijai penktadienį dėl prieštaringai vertinamo gyvūnų teisių įstatymo atsidūrus prie žlugimo slenksčio, lyderiai svarsto galimybes formuoti mažumos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

General Electric 7,05 +4,44%
Ford 7,28 +3,70%
CBS 40,77 +3,63%
ConocoPhillips 36,09 +2,88%
Facebook 254,82 -3,30%
Goodyear 8,96 -3,34%
eBay 48,64 -3,53%
AIG 28,70 -3,59%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 40,16 +4,91%
Kava 3,24 +3,85%
Sidabras 20,65 +16,60%
Vištiena 1,51 -3,82%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Auksas 1846,51 +6,60%
Dyzelis 1,24 +10,71%
Benzinas 1,22 +8,93%