VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tez Tour, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tez Tour

Atsiliepimai apie Tez Tour, UAB

TEZ TOUR - visų norai įskaičiuoti
Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Tez Tour, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Visuomet keliones užsakinėdavau per kitus kelionių organizatorius. Šiais metais kažkaip įsiūlė Tez Tour. Dabar turiu gaišti laiką, jog garantuotų, kad numatyta kelionė įvyks arba nukeltų pagrindinę įmoką iki to memento, kada bus tikrai aišku, kad kelionė tikrai įvyks. Jie sugalvojo sprendimui priimti priešpaskutinę įmokos dieną. Jei taip šis kelionių organizatorius elgiasi su savo klientais, tuomet daugiau nei pats naudosiuosi šios įmonės paslaugomis, nei kitiems rekomenduosiu.
Be to, gal kam bus aktualu:
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba pažymėjo, „<...> kad Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2020-03-14 nutarimu Nr. 207, , Dėl Karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ Lietuvos teritorijoje paskelbė karantiną. Taip pat šiuo metu galioja Užsienio reikalų ministerijos rekomendacijos nevykti į kitas šalis, laikinai nevykdomi skrydžiai iš Lietuvos Respublikos, arba planuojami skrydžiai tik į kai kurias šalis. Skrydžiai į ne Europos Sąjungos šalis kol kas neplanuojami, taip pat yra pateiktos Europos Komisijos rekomendacijos susilaikyti nuo kelionių iki 2020-06-15.
Taigi, kol nėra oficialiai paskelbta informacija apie kelionių į tam tikras valstybes atnaujinimą ir nėra aišku, ar konkreti kelionė įvyks (birželio, liepos mėnesiais ir vėliau), kelionių organizatorius neturi teisės reikalauti Jūsų sumokėti visą kelionės kainą.<...>“.
Atsakyti
Nepatariu niekam investuoti savo kelionės pinigų į šią įmonę, puslapyje norėjome užsirezervuoti porai dienų kelionę, rašė tai yra nemokama, galvojome užsirezervuosim, iki kol ką geriau gal rasim, teko už NEMOKAMA rezervaciją sumokėti 270 eurų, tą pačią dieną radome kitą variantą, rašėme per visus galus, kad atšauktų tą rezervaciją 3 dienas skambinome niekas neatsiliepia, bet tačiau paskambinus kaip agentui atsiliepta buvo iš pirmo karto, po 3 dienų atrašo, kad ALE nedirba savaitgali nors kai skambini sakoma dirba nuo10 iki 14 valandos, ir, kad nedirbdami jau mūsų pinigus išleido, žodžiu dirba tik kai pinigus reikia pasiimti ir kaip niekur nieko atsiuntė, kad mūsų kelionė sėkmingai rezervuota, žodžiu a*******i jei neduok dieve kažkas ne taip iš jų pagalbos 0 tik pinigus pasiima už ką? už nieką.
Atsakyti
Tomas 2020-05-06 00:07:12
Aplenkit šią kontorą iš tolo, nes jų elgesys neatsakingas, neadekvatus situacijai, ciniškas ir net nusikalstamas. 2020-04-29 gautas Tez Tour atsakymas pateikus prašymą nutraukti sutartį dėl 2020-05-14 kelionės į Turkiją:
"Vis dėlto, atsižvelgdami į Jūsų pateiktą prašymą atsiprašome, tačiau šiai dienai negalime tenkinti Jūsų prašymo dėl Sutarties nutraukimo Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.750 straipsnio 4 dalies 3 punkto ir Sutarties sąlygų 2.1.2.3 punkto pagrindu, nesant būtinųjų šių normų taikymo sąlygų. Norime pažymėti, kad <...> Vyriausybė pratęsė karantiną iki 2020-05-11 dienos 24:00 val. Taigi draudimai išvykti galioja iki 2020-05-11 dienos, todėl laikotarpiu po 2020-05-11 dienos skrydžiai į Jūsų pasirinktą šalį nėra atšaukti, juos numatyta vykdyti pagal skrydžių tvarkaraštį, šiai dienai nesant jokių kliūčių tinkamai įvykdyti iš Sutarties kylančius įsipareigojimus."
Lietuva dar neleidžia jokių turistinių skrydžių, Turkija apskritai nepriima jokių skrydžių iki gegužės 28 d., viešbučiai uždaryti, o jie drįsta teigti, kad numato vykdyti skrydžius!!!
Šiandien net išdrįso priminti, kad sumokėčiau likusią kelionės kainą :)
Musu kelione birzelio 09 d. Gavau atsakyma zodis i zodi, kaip ir Jusu. Manau tai standartinis atsakymas. Miekas prasymu net neperziuri. Kreipsiuosi i vartotoju teises. Ten tiesa jau tukstanciai tokiu skundu. Jie dar sugeba gasdinti ir siulo apsvarstyti. Net krato is pykcio. Mulkintoju kontorele
Atsakyti
Aplenkit šią kontorą iš tolo, nes jų elgesys neatsakingas, neadekvatus situacijai, ciniškas ir net nusikalstamas. 2020-04-29 gautas Tez Tour atsakymas pateikus prašymą nutraukti sutartį dėl 2020-05-14 kelionės į Turkiją:
"Vis dėlto, atsižvelgdami į Jūsų pateiktą prašymą atsiprašome, tačiau šiai dienai negalime tenkinti Jūsų prašymo dėl Sutarties nutraukimo Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.750 straipsnio 4 dalies 3 punkto ir Sutarties sąlygų 2.1.2.3 punkto pagrindu, nesant būtinųjų šių normų taikymo sąlygų. Norime pažymėti, kad <...> Vyriausybė pratęsė karantiną iki 2020-05-11 dienos 24:00 val. Taigi draudimai išvykti galioja iki 2020-05-11 dienos, todėl laikotarpiu po 2020-05-11 dienos skrydžiai į Jūsų pasirinktą šalį nėra atšaukti, juos numatyta vykdyti pagal skrydžių tvarkaraštį, šiai dienai nesant jokių kliūčių tinkamai įvykdyti iš Sutarties kylančius įsipareigojimus."
Lietuva dar neleidžia jokių turistinių skrydžių, Turkija apskritai nepriima jokių skrydžių iki gegužės 28 d., viešbučiai uždaryti, o jie drįsta teigti, kad numato vykdyti skrydžius!!!
Šiandien net išdrįso priminti, kad sumokėčiau likusią kelionės kainą :)
Atsakyti
Bando mulkinti tiek verslo partnerius, tiek klientus kaip įmanydami. Siūlau neprasidėti su jais.
Atsakyti
Keliavome į Turkiją, Kamelya Fulya rugsėjo 3-11 dienomis. Užsisakėm porą ekskursijų. Antroji kelionė buvo į Žaliąjį kanjoną. Pati ekskursija viskas OK, bet grįžtant atgal į mūsų autobusą atsitrenkė kitas autobusas. Buvo baisus sąmyšis, kraujai, stiklai, visi išsigandę, vaikas verkia, apie 1, 5 val. teko prabūti su vaiku įykio vietoje, kol galiausiai mus iš ten išvežė į
viešbutį. Iš Tez Touro nesulaukiau nė vienos žinutės, kaip mums sekasi. Užklausiau gidės Anos, ar bent jau pinigus grąžins už tokią ekskursiją, bet atsakymas buvo neigiamas. Tada grįžusi pagal instrukcijas pateikiau pretenziją, į kurią gavau kažkokį šabloninį atsakymą, kad viskas gerai. Tada liepė rašyti pretenziją angliškai, bet atsakymas buvo išvis kosmosas, kad aš nepateikiau jokių pretenzijų ir viskas čia gerai. Žodžiu, kam pirkti ekskursijas iš TezTour, jau geriau iš vietinių, nes vis tiek jie už nieką neatsako ir atsakomybės neprisiima. TezTour atsotvai gabūs išsisukinėti ir man tiesiog buvo gaila energijos eiti toliau.
Atsakyti
Kompanija su kuria tikiuosi daugiau neteks susidėti. Pirkau kelione į Sharm el sheik į viešbutį dive in resort.
Jokių stebuklų nesitikiu iš 4 žvaigždučių, tuo labiau kad į Sarma skrendam gal 16 kartą. Viešbutį rinkomės tik dėl koralų ir pliažo-tikrai žinomas el fanar. Pasirodo jisai mokamas. O viešbutis siūlo šalia jo nemokama pliažą. Vienas lietsargis ir 14 gultų ant nedidelio lopinėlio po uola, kuri atrodo tuoj užgrius. Bet ten nėra nei tualeto nei dušo, nei baro. Nors visa tai reklamoje siūlo. Pirkome su AI maitinimu. Po ilgo susirašinėjimo pasiūlė rusiškai arba angliškai parašyti skunda vietinių gidui egiptieciui, nes lietuvių gidų nebėra-bendraukite kaip norit. Pardavė kelione ir uzsikniskit.
Leopoldas Jagminas
2020-02-11 21:54:24 IP 2e7r3t61
Atsakyti
Laba diena,

Norėčiau nuoširdžiai padėkoti Jūsų darbuotojai/gidei Jurgai (pavardės nežinau), kuri dirba Hurgadoje. Su šeima atostogavom Hurgadoje 4-11 vasario, 2020. Pirkome per Tez Tour ekskursiją į Kairą ir Hurgadą. Sakyčiaus aukščiausios klasės gidė, žinanti savo darbą, Egipto istoriją, visą kelią apie ką nors pasakoja arba atsakinėja į klausimus. Nebuvo momento (na tik kai miegojome pakeliui į Kairą ar atgal) kad tylėtų. Man teko keliauti ir nebuvau sutikęs tokio profesionalo. Ji atidžiai pasakojo prie kiekvieno eksponato, prie kurių sustodovame. Dar karta dėkoju, turėtumėte ją kažkaip paskatinti.

Pagarbiai,

Leopoldas Jagminas.
Atsakyti
Sveiki,
labai likau patenkinta UAB Kelionių kompanija vadoves Vitalijos Aukstoles darbu, jos nuosirdumu, kantrumu, profesionalumu, , kuri mums labai padejo apsispresti ir pasirinkti tinkama kelione pagal musu poreikius ir finansines galimybes, labai noreciau sutikti daugiau tokiu vadovu ir darbuotoju, NUOSIRDUS ACIU, kelione buvo su Tez Tour viskas buvo puikiai

Silva
Atsakyti
Sveiki, buvom su tez tour sarme (egiptas). Paemem kelias ekskursijas, tai i viena negalejau vaziuot, nes apsinuodijau, Visa nakti nemiegojau, na ir nevaziavau, pinigus negrazino, atseit reikia kreiptis i draudyma, tai viena as gi nezino jau, kad butent ta nakti pries vaziuojat i ekskursijas man bus bloga (jeigu ka tai as negeriu alkoholio). Tai va vyras isvaziavo, o as su vaiku likau numeryje, o pinigai isgaravo.
Atsakyti
tez tour ne kelionių agentūra, nerekomenduojame nei per juos vykti, nei vietoje iš jų pirkti ekskursijas (paslaugų nesuteikia, bet pinigus paima), tik veltui išmesti pinigai panašiai kaip telefoniniams sukčiams. Be to garsėja dėl galimo sukčiavimo https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/1111654/pasirodzius-itarimams-sukciavimu-tez-tour-klientai-eme-nerimauti-del-savo-kelioniu-ar-del-to-neteks-ju-atsaukti
Atsakyti
Lapkričio 11 - 18 dienomis ilsejomės Egipte šeima 4 asmenų vaikams 13 m. Ir 20m. Buvom apgyvendinti vienam kambary, 4 lovos viena šalia kitos sujungtos kai paprašėm kad skirtų butą dviejų kambarių tai pasiūlė susimoketi papildomai 160 eur. Kreipėmės į teztour gidą Mustafa I, jis pažadėjo kai tik atsilaisvins tokie apartamentai susisieks su mūsų šeima, bet... Taip pat tas pats minėtas gidas siūlė teztour pramogų, tai mūsų šeima išsirinko nemokama kelionę po Hurghada ryte, užpildę kur noresim vykti jų duotuose rezervacijos lapuose atėjus tai dienai kada rezervavo vietas nesulaukė nei gido nei kokio autobuso. Pradėjus aiškintis su juo tai jis pasiūlė mums tik vakarinę kelionę po Hurghada kuri žymiai trumpesnė ir tai į mečetę niekas nebeleido mūsų nes buvo vėlu jau. O viskas įvyko su šia pramoga mums dėl to kad kitas mokamas pramogas išsirinkom iš kitur, o ne iš teztour, , tai mūsų gidas Mustafa supyko ir matyt nusprendė kad mums nieko nereikia.
Atsakyti
Kodėl pateikėt nevisą tekstą
Atsakyti
Vykomia su šeima į Turkiją Long Beach Resort...viešbutį 10.22-10.29. Nuvykom puikiai, nors ir ši kelionė mums pirma. Kambarį gavom pirmam aukšte pritaikytą su negalia žmonėms, nors to mums nereik
Atsakyti
Sveiki noriu užsisakyti kelione, ar patikima agentūra, ačiū.
Atsakyti
Pirma karta su draugu susiruošėme į kelionę. Skridome į Egiptą, sarm el seichas. Labai nuliudom kai vietos lėktuve buvo atskirai, užsisakėm kelione iš anksto, ne paskutine minute, o, kad ir sėdėti kartu galėjo parašyti, kad reikia papildomai damoketi. Nuskridusi parašiau dėl to, atrašė, kad atgal galima rezervuoti vietas kartu už papildomą mokestį nusprendėm nemokėti, o geriau oro uoste paprašyt ir sumokėt, bet ir be papildomo mokesčio vietas gavome kartu. Toks jausmas, kad svarbiausia pinigus gaut ir pamiršt. Skridom pirma karta, nieko nežinojom, viza mums buvo nereikalinga, bet skrendant į Egiptą vis tiek reikia užpildyti atvykimo kortele, nejaugi sunku buvo pridurti to, stovėjom ir nežinojom ką daryt, po to tik informacijoj paklausėme. Viezbutis irgi neatitiko 4* o tez tur atstovas Egipte, kai neimeme ekskursijų taip susiraukė, kad daugiau jo ir nematėm. Tikrai daugiau nesirinksim kelionių iš čia ir kitiems nepatarsim.
Atsakyti
Apie kelionę su TezTour į Turkiją, Kemer.

1) Išvykimo į Turkiją laikas buvo pakeistas iš 14:50 į 19:30.
2) Oro uoste atstovė susitiko susiraukus, viską aiškino nepagarbiai.
3) O dabar apie Violetą ir jos nekompetenciją dėl parduodamų pramogų. Užsisakėme kelionę safari džipais ir raftingą. Violeta sakė, kad vyksime 1, 5 valandos, tačiau vykome 2, 5 valandos, nes vairuotojas sustojo pavalgyti. Atvežus kelionei safari džipais, dvylika žmonių buvome sugrųsti į vieną džipą, nors tarėmės dėl dvejų. Kai klausėme Violetos dėl to, ką reikėtų žinoti plaukiant sakė, kad galima plaukti basiems arba su vandens batais. Raftingą vykdę žmonės liepė nusipirkti vandens batus, nes be jų nebūtų leidę vykti. Versliukas. Pati kelionė džipais truko kažkur 40 minučių ir tai buvo tiesiog atvežimas iki raftingo pradžios. Taip pat minėjo, kad daiktus galėsime pasilikti spintelėse, bet atvykus pasakė, kad reikės susimokėti.

Pats raftingas labai patiko, rekomenduojam. Labiausiai pikta buvo dėl to, kad Violeta savo klaidų nepripažįsta ir į mūsų atsiliepimus po kelionės nesureagavo. Panašu, kad tai ką ji mum pasakojo apie kelionę ir toliau pasakos kitiems žmonėms.
Atsakyti
Kodėl pervežant iš oro uosto į viešbučius ir atgal, dėl saugumo nėra vaikiškų kėdučių, kas atsakys užtai jeigu įvyks nelaimingas atsitikimas, draudėjas ieškos kaltų. Nors autobuse laisvų vietų buvo net keturios.Ir organizatoriai žino, kad vyksta kūdikis. Norėčiau, kad spręstų šį klausimą.Mes vykome š.m rugsėjo 30 d. grįžome spalio 7 d. Mūsų gidė Eliza šį klausimą neišsprendė. O tokia stipri firma, sekantį kartą reiks rinktis kitus, kurie rūpinasi ir mažais keliautojais.
Atsakyti
Vykome i Menorka. Viskas buvo puiku, viesbutis ir vietove gera tik labiausiai per visas atostogas sugadino nuotaika Tez tour gide Nora. Akiplesiskai venge atsakyti i musu klausimus, kelis kartus perklausdama "o kodel vakar susirinkime nebuvot?", vel klausimas, po jo atsakymas: "o kur jus buvot??" Koks jums skirtumas kur mes buvom, mes savo planu turejom! Malonekit atsakyti i paprastus klausimus, o ne kreipkit i turistus is Lietuvos pasiklausti. Kodel gidais dirba akiplesos mergiotes, kurios nieko nezino, o ne profesionalai? Per pazintis isidarbino? Galit neatsakyt.
Atsakyti
tez tour ne kelionių agentūra, o sukčių kompanija. ypač kai užsienyje užsakai vietines ekskursijas, tai sąskaitų neduoda ir sutarčių nesudaro, pinigus paima ir išrašo kažkokius popierėlius be jokių rekvizitų. O vėliau kai ekskursijų neorganizuoja arba jų nevykdo kaip žadėta, tai tik aiškina, kad ne jie vykdo, o kažkokie mistiniai vietos turimzmo operatoriai, tik kažkodėl juos atstovauja Tez tour gidai, kurie turistus pasitinka vietoje. tai nerekomenduojame nei pe sjos vykti nei juolab vietoje iš jų pirkti ekskursijas, tik veltui išmesti pinigai panašiai kaip telefoniniams sukčiams.
Atsakyti
siūlyčiau niekada niekur nevykti su Teztour. Tokia visiško š. verta skylė, kuri tik meluodama ir siūlydama lygtai aukštesnio lygio keliones, bet viskas daroma pigiausiu būdu ir nusispjaunant ant visko.
Buvome užsake pas juos kelionę į Italiją. Skrydis iš Ankonos į Vilnių vėlavo 2, 5 valandos, maža to mūsų visų lagaminai neatvyko ir buvo dingę 4 paras. apie vėlavimus jų atstovai Italijoje žinojo, bet jie vaikščiojo po salę ir niekam jokios info neteikė, nei kad vėluos, nei kad bagažas neatvyks. Jų atstovai ypač tokia Julija iš Riminio tai melagė kokių reta, nieko nepasakys ko reikia klientams, bet svarbiausi meluoti ir pardavinėti keliones, kurių pati net neveda. pvz ekskursijos į san Mariną parduoda su ekskursija o nuvykus pareiškia, kad patys viską apeisim svarbu po 3 valandų grįžti prie autobuso. Tez tour tai išvis viskas vienodai, pareiškia kad jie už savo atstovus neatsako - jie tipo vykdo veiklą kaip tez tour Italy ir su jais nieko bendra neturi, tai už juos jokios atsakomybės neprisiima.
Kompanija nusipurto atsakomybės dėl visko ir viskuo kaltina tik klientus, sėkmės greičiau užsilenkti, nes tokių išgamų tikrai nereikia Lietuvoje. viskas kas buvo gerai Italijoje tai niekaip nesusiję nei su jais nei su ju atstovais, nes pririnkta kažkokių rusų, kurių mažai išvis lietuviškai sukalba ką nors.
dėl jų partnerių get jet tai išvis tokia availinijų atliekų kontora su senas nuluptais lėktuvais, kurių net bagažo skyriaus uždaryt nesugeda ir bagažo nekrauna, bet keleivius skraidina, o kas čia tokio?
net atsiprašymo ellemtaraus negauni, kad reisas vėluoja 2, 5 h, o bagažas 4 paras, bet mat reglamento nepažeidė virš 3 h.
Atsakyti
Prieš perkant kelionę pas šituos organizatorius, būtinai pasidomėkite su kuriomis oro linijomis skraidina. Ir neduok Dieve pasakys, kad su get jetu. Skrydis į Tenerifė velavo virš 2 valandų, atgal lygiai tas pats. Žmonems keliaujantiems po savaites skrydis buvo atidėtas 4 valandom be jokių paaiškinimų, ir kas be ko, be jokių kompensacijų. Tez touras už tai taipogi ne pirštuku neatsako. Labai gaila, kad prieš skrydį nepasidomėjome atsiliepimais apie šias oro linijas su kurios bendradarbiauja su Tez Tour.
Atsakyti
Vasaros pabaigoje apsilankėme Kretoje. Su gide Alina pabuvojome Santorini saloje ir Retimne. Ačiū jai už puikiai organizuotas keliones.
Atsakyti
Rugpjūčio 31- rugsėjo 7 ilsėjomės Kretoje. Važiavom į dvi ekskursijas. Dėkojame gidei Alinai už išsamią informaciją, puikų organizavimą. Viskas labai patiko. Sekantį kartą irgi keliausim su Tez Tur.
Atsakyti
Sveiki,
Esu nusivylusi, pikta ir nepatenkinta. Kodėl? Ogi todėl, kad pirkau Tez Tour kelionių agentūros siūlomą kelionę į Kretą tikėdamasi, kad tai bus mano išsvajota, nepamirštama ir fantastiška povestuvinė kelionė, kurios nepamiršiu visą gyvenimą. Žinoma ir nepamiršiu, nes nusivylimas agentūros darbuotojų neatsakingumu ir nedėmesingumu negali būti užmirštas. Tai buvo mūsų pirmoji kelionė, pirmasis skrydis. Vykome su vyru į povestuvinę kelionę su jau iškart nelabai puikiomis nuotaikomis, kadangi per pačias vestuves sužinojau, jog norima pakeisti viešbutį likus 3 dienoms iki išvykimo. Sutikau pakeisti, nes kaip supratau pasirinkimo jau ir neturėjau. Po dviejų dienų man vėl pranešama, kad pakeisti jau nėra galimybes, tačiau viskas yra gerai su pirmuoju viešbučiu. Teko nusiraminti ir laukti skrydžio. Pagaliau išskridome i Kretą, nusileidome, Tez Tour autobusu buvome pavėžėti iki viešbučio. Laimingi nukeliavom i registratūrą ir sužinojom, kad viešbutis neturi vietų. Ar jums nebūtų šoko? Po nesusipratimo pagaliau mus apgyvendina kitame viešbutyje 4 dienom. Po 4 dienų vėl grįžti atgal. Na super, to ir norėjome savo medaus menesiui! (sarkazmas) Kadangi neturėjome pasirinkimo, vykome i kita viešbutį. Planavome pirkti bent keletą kelionių, susipažinti su šiuo kraštu, jo kultūra, bet bėdos nesibaigė. Sekančią diena laukė susitikimas su atstovu viešbutyje, kuriame mūsu jau nebėra ! Susisiekėme su Tez Tour komanda per viber, viskas super, pažadėjo žinias perduoti atstovui, kuris susisieks. Kiekvieną dieną laukėme susisiekimo, kurio taip ir nesulaukėme iki pat keliones pabaigos. Kiekvieną dieną nieko nežinodami ir vis laukdami bandėme patys sau pasidaryti nepamirštamą medaus mėnesi, tačiau buvo labai liūdna ir apmaudu nesudalyvauti nei vienoje ekskursijoje bei jaudintis dėl išvykimo detalių, kurių nežinojome iki pat paskutinės dienos. Likus dviems dienoms iki skrydžio ėmiau pati ieškoti informacijos, susisiekiau su Tez Tour dėl atgalinio skrydžio, tačiau atsakymo negavau. Likus dienai iki skrydžio vėl susisiekiau, nes iki 18 val. vakaro nežinojome nei kada pajudame iš viešbučio, nei kas mus paims ir ar išvis grįšime namo. Šį karta Tez Tour teikėsi atrašyti, sužinojome, kurią valandą būsime paimti.
Tai tiek nemaloniai nepamirštamų įspūdžių iš pirmosios gyvenime keliones, kuri man ir mano sutuoktiniui buvo pati svarbiausia. Labai ačiū Tez Tour už sugadintą povestuvinę kelionę, už sukeltą stresą, baimę, nežinią ir ašaras, už palikimą svetimoj šaly visiškai be jokios informacijos. Labai gaila, kad tokia laukta savaitė, tapo nemaloniausia mūsų gyvenime ir ilgam paliks apmaudžius, nemalonius, streso ir įtampos pilnus prisiminimus.
Atsakyti
Labai prasta kompanija. Svarbu tik paimti pinigus ir po to pamiršti ir nereguoti. Alanijoje hotel Saritas, registruojantis uz geresnį nr primigtinai reikalavo pirkti pirties paslaugas. Nepirkom, apgyvendino kažkokioj skilėj, pirkom kaip 4*. Realiai C korpusas visai be žvaigždučiu. Tiek to, pagalvojom pratrauksim, kambario nekeitėm. Na ir prasidėjo, per 7 dienas sutvarkė 1 kartą. Daugiau niekas nekeista ir nevalyta. T pop teko patiems pirktis. Tez tour atstovė į skundus atšovė kad ji ne tvarkytoja ir čia ne jos bėdos. Išvažiuojan recepsion praso parašyti raštą kad neturi pretenzijų.
Neprasidėkit su tokiais kaip Tez tour.
Atsakyti
siūlyčiau niekada niekur nevykti su Teztour. Tokia visiško š. verta skylė, kuri tik meluodama ir siūlydama lygtai aukštesnio lygio keliones, bet viskas daroma pigiausiu būdu ir nusispjaunant ant visko.
Buvome užsake pas juos kelionę į Italiją. Skrydis iš Ankonos į Vilnių vėlavo 2, 5 valandos, maža to mūsų visų lagaminai neatvyko ir buvo dingę 4 paras. apie vėlavimus jų atstovai Italijoje žinojo, bet jie vaikščiojo po salę ir niekam jokios info neteikė, nei kad vėluos, nei kad bagažas neatvyks. Jų atstovai ypač tokia Julija iš Riminio tai melagė kokių reta, nieko nepasakys ko reikia klientams, bet svarbiausi meluoti ir pardavinėti keliones, kurių pati net neveda. pvz ekskursijos į san Mariną parduoda su ekskursija o nuvykus pareiškia, kad patys viską apeisim svarbu po 3 valandų grįžti prie autobuso. Tez tour tai išvis viskas vienodai, pareiškia kad jie už savo atstovus neatsako - jie tipo vykdo veiklą kaip tez tour Italy ir su jais nieko bendra neturi, tai už juos jokios atsakomybės neprisiima.
Kompanija nusipurto atsakomybės dėl visko ir viskuo kaltina tik klientus, sėkmės greičiau užsilenkti, nes tokių išgamų tikrai nereikia Lietuvoje. viskas kas buvo gerai Italijoje tai niekaip nesusiję nei su jais nei su ju atstovais, nes pririnkta kažkokių rusų, kurių mažai išvis lietuviškai sukalba ką nors.
dėl jų partnerių get jet tai išvis tokia availinijų atliekų kontora su senas nuluptais lėktuvais, kurių net bagažo skyriaus uždaryt nesugeda ir bagažo nekrauna, bet keleivius skraidina, o kas čia tokio?
net atsiprašymo ellemtaraus negauni, kad reisas vėluoja 2, 5 h, o bagažas 4 paras, bet mat reglamento nepažeidė virš 3 h.
Atsakyti
Patys didziausi minusai Tez Tour atstovams Alanijoje, visiski memes, nesugebantys pastoveti uz klienta.Turejom nemalonu nesklanduma su White city resorts viesbucio administracija, tai jie tik sedejo galvas nuleide ir bijojo zodi pasakyti.Geda !!!! Niekada nesirinksime kelioniu per Jus ir niekam nerekomenduotume!!!!!
Atsakyti
Sveiki, ką tik grįžome iš Bulgarijos. Buvom apsistoję Varnoje, Auksinėse smiltyse. Esu kelionės organizavimu labai patenkinta bei noriu padėkoti ten dirbančiai gidei Mildai už nuoširdų ir šiltą bendravimą. Ačiū
Atsakyti
Tik ką grįžome iš Tuniso. Šioje šalyje lankėmės pirmą kartą. Labai norime padėkoti gidei Rasai Senikaitei už įdomias keliones, už rūpestį visos išvykos laikotarpiu.
Atsakyti
ir aš buvau toje sumaištyje
Anconoje nepakrovė lagaminu visu keleiviu
kyla klausimas kur pilotai žiūrėjo.
kokio LAIPSNIO PILOTAI?
gerai kad laimingai parskraidino, bet išvadas galima daryti, jei lagaminu nera visu keleiviu,
kokie LAKŪNAI dirba GETJET ?
Laukiam lagaminu ar bus sveiki ?
Atsakyti
Viktorija 2019-07-11 02:12:37
Gyvenime nevykite su Teztour. Skrydis iš Vilniaus į Rimini vėlavo 2, 5 valandos. Nusileidus kurorte mums praneše, kad mūsų visų lagaminai dingę ir nežinia kada jie bus, kadangi Teztouras neturi daugiau skrydžių šią savaitę. Atstovai nekalba nei angliškai, nei lietuviškai. Į kalbas nesileidžia. Kompanija nusipurto atsakomybės. Kompensacijos nežada jokios. Šaiposi iš keliautojų... Patariu nekeliaukit su šia kompanija, jei nenorit sugadintų atostogų.!!!
Sveiki. Mums nutiko lygiai tas pats. Grįžome iš Anconos į Vilnių tuo pačiu lėktuvu, tą patį vakarą ir taip pat be lagaminų. Sakė, kad lagaminus atskraidins sekmadienį, jums taip pat, manau, ne anksčiau. Atsakomybės Teztour neprisiima, Getjet airlines taip pat. Nieko iš jų negausite, nei moralinės, nei materialinės kompensacijos. Susivienykime abiejų lėktuvų keleiviai ir siekime, kad apie šią kelionių agentūrą sužinotų visa Lietuva iš blogosios pusės. Mes negalime leisti jiems išsisukti. Turime eiti iki galo. Dėl šio įvykio jie prarado daug klientų, aš planavau pirkti dar vieną kelionę su Tez tour rugpjūtį, bet beabejo niekada nebesirinksim šios agentūros paslaugų.
Atsakyti
Gyvenime nevykite su Teztour. Skrydis iš Vilniaus į Rimini vėlavo 2, 5 valandos. Nusileidus kurorte mums praneše, kad mūsų visų lagaminai dingę ir nežinia kada jie bus, kadangi Teztouras neturi daugiau skrydžių šią savaitę. Atstovai nekalba nei angliškai, nei lietuviškai. Į kalbas nesileidžia. Kompanija nusipurto atsakomybės. Kompensacijos nežada jokios. Šaiposi iš keliautojų... Patariu nekeliaukit su šia kompanija, jei nenorit sugadintų atostogų.!!!
Atsakyti
Sveiki, Norime padekoti agentei Vaidai is DK kelioniu, kuri rekomendavo viesbuti. Kaina atitiko lukescius. Taip pat nustebino jog privaciame pervezime mus lydejo Jusu atstove-gide, aciu jai. Grizome pavarge, ir manome kad tai nera normalu kai renkiesi poilsine kelione, pakeistas skrydzio laikas is vakarinio i ankstu rytini tikrai nustebino, juk vyksta begalo daug vaiku ir niekaip nesuprantamas toks pasirinkimas ☺️
Atsakyti
Norėčiau parašyti atsiliepimą apie Tez tour atstovę Rodo saloje Viktoriją Bartašiutę. Daug metų keliauju su tez tuor, bet pirmą krtą susiduriau su tokiu elgesiu. Sudominti eksursijomis nesugeba, juokeliai kažkokie " atnešk šokoldą pasakysiu kur gali parkuotis nemokamai". Šneka kaip su draugu " tu klausyk" " o ka tu pezi". Jokios pagarbos klientui. Labai nusiviliau šia atstove, buvo nemalonu su ja bendraut. Po tokio bendravimo kita keluonę grećiausiai rinksiuos kitą kelionių organizatorių.
Atsakyti
Kelionę į Kretą užsisakėme internetu per Tez Tour. Išsirinkome savo poilsį atsižvelgdami į keliautojų bei Tez Tour atsiliepimus...Ir buvome labai patenkinti, nes viskas atitiko. Užsisakėme dvi keliones, kurias vedė nuostabi, visą kelią pasakojanti puikias istorijas Alina ir konkretusis, puikus gidas Donatas. Labai ačiū jiems. Dėka jų, Kreta dar gražesnė.
Atsakyti
Atostogas Kretoje su Teztour organizacija vertinu be priekaištų. Gidai Alina ir Donatas - organizuoti, nuoširdūs, pilni žinių. viskas buvo puikiai organizuota. Noriu padėktoto. Laura
Audronė Gustienė
2019-06-14 16:41:52 IP 2i574crl
Atsakyti
Atostogavome Egipte 2019-05-29 2019-06-12. Gafy Resort. Įspūdinga kelionė į Kairą. Gidas Minas Tafwel visą 10 val. pasakojo apie mūsų kelionės objektus, o Katia pravedinėjo ekskursiją po Kairą. Tikri profesonalai!!! Važiuojamnt į ekskursiją į prarastą miestą neužsisakinėkite fotografo siūlomų diskų.Brangu ir visiška apgaulė, nes mob. telefonu nuotraukos daug įdomesnės. O šiaip viskas laaaabai gerai, išskyrus beveik 6 valandas atidėtą skrydį, bet ir čia firma pavaišino nemokama vakariene.
Atsakyti
Atostogavome 2019.06.06 - 2019.06.13 Turkijoje, Sidės miestelyje. SU SIDE HOTEL viešbutyje. Kelionės organizatorius Tez Tuor (kol nesusiduri su rimtomis problemomis viskas super).
Atvykus į viešbutį registruojantis yra pasiūlomas seifas, iš kurio vėliau pavogiami pinigai. Atsovė (mums pagal regioną buvo paskirta ANA) neskuba tau padėti, kol nepradedi rašyti el. laiškų į Lietuvos agentūrą iš kurios buvo perkama kelionė.
Tad kelionė buvo sugadinta. Viešbutis aišku atsakė, kad taip negali būti, dirba tik patikimi žmonės. Jei norit būti apvogiami rekomenduoju šį viešbutį.
Taigi atstovai yra paskiriami tik tam, kad parduotų turistines keliones
Atsakyti
Atostogavome nuo 2019-05-18 iki2019-05-25 Antalijoje. Mūsų buvo 6 žmonės. Likom labai nepatenkinti TEZ TOUR organizacija. Važiavom į koncertą į kitą miestą velai vakare, po koncerto mus pamiršo pasiimti. Teko važiuoti su taksį atgal. Prašėm kompensuoti išlaidas už taksį, į ką TEZ TOUR atrašė, kad nepardavinėjo mums tokios paslaugos (bilietai į koncertą). Nors pirkom per jų atstovę Eriką.
Atsakyti
Atostogavome 05 30-06 09 Turkijoje Beleke viešbutyje Sherwood dreams resort. Taip jokių didelių priekaištų neturime, viešbutis neblogas.
Labai esam nepatenkinti gide Erika. Jokios inforamcijos nesuteikė svarbiausia buvo parduoti ekskursijas. Į mūsų klausimus kas liečia vietovės transporto ir kaip patiems galima dasigauti iki Beleko ar Antalijos pasakė, kad nekaip tik taksi. Alia viešas transportas važinėje kaip nori nėra jokių grafikų ar autobusų Nr. Nors išėję iš viešbučio ir paėjus apie 500m. yra autobusų stotelė su grafikais ir autobusų Nr.
Labai gaila, kad žmogus dirbantis tokį darbą nesugeba pasidomėti apie tokius dalykus, o kai nežino tai nepasako to tiesiog o dar ir suteikia neteisingą informaciją.
Atsakyti
2019 05 26 kelione į Kretą esu patenkinta. Viešbutis "Elounda Orama 4*" atitiko aprašymą,
įsikūręs Mirabelos įlankoje, labai gera strateginė vieta, viskas ko reikia šalia. Iki centro ir keltų uosto kelios minutės kelio. Užsisakėm kambarį su vaizdu į jūrą, iš balkono vaizdas tikrai nuostabus, matosi Spinolongos sala, į kurią galima nusigauti keltu per 10 min. Viešbutis tvarkingas, švarus, aptarnaujantis personalas labai malonus, restorano darbuotojai labai prižiūri savo lankytojus, maistas tikrai skanus. Vienintelis minusas, kad registratūroje nėra rusiškai ir vokiškai kalbančių darbuotojų, tik anglų kalba, kurios aš nemoku...bet susikalbėjom kai pakvietė iš restorano darbuotoją, kuri kalba rusiškai...
Ekskursijose lydėjo gidė ALINA, kuri irgi labai nuostabi ir nuoširdi, turinti daug žinių, kuriomis mielai dalinosi ir rūpinosi visais lietuvaičiais...ačiū jai už tai!
Atsakyti
Daiva 209-05-29 Didelis ačiū Donatui, kuris sutiko mus Kretoje ir rūpinosi.Informatyvus, atsakingas, malonus-tiesiog puikus žmogus!Sėkmės ir daug gyvenimo džiaugsmo!
Atsakyti
Daiva 209-05-29 Didelis ačiū Donatui, kuris sutiko mus Kretoje ir rūpinosi.Informatyvus, atsakingas, malonus-tiesiog puikus žmogus!Sėkmės ir daug gyvenimo džiaugsmo!
Atsakyti
Laba diena. Balandžio 15-25 atostogavo Turkijoj, Belpinar viešbutyje, Kemere. Tikrai nusivyliau, kadangi geriamą vandenį teko pirkti arba prašyneti kaip didžiausios malonės. Turėjom nusipirkę ekskursiją į Pamukalę, pati ekskursija super, bet jau maisto davinys nuo viešbučio...
Nepatenkinti atostogomis Kemere.
2019-04-25 08:47:29 IP 2df78405
Atsakyti
Sveiki,
Mielai pasakysiu kas sugadino keliones nuotaika.
Pirmiausia, gides paslaugos. Atskridus, vezant i viesbuti nebuvo jokios informacijos apie sali. Tik paklausus kokie cia kalnai, suzinojom, kad tai Tauro kalnynas. Tuo baigesi gides info. Kita gide, Lina, pristate galima ekskursija i kalnus ir krioklius be pasirinkimo. Aisku, nusipirkom, nes norejosi kazka pamatyti. Veliau is kitu keliautoju suzinojom apie Kleopatros baseina, prasem Linos pakeisti ekskursija, gavom atsakyma, kad negalima, nebent galim grazint 50 % kainos. Nors iki ekskursijos dar buvo 3 dienos like. Viesbuciui toli grazu iki 5*. Jokiu higienos priemoniu isskyrus sampuna ir losjona duse nebuvo, jau tyliu apie tai, kad tiek kriaukle, tiek duso kabina buvo uzkimsti, maudytis ilgiau kaip 2 min neimanoma, nes viskas bega per krastus. Lina pasiule "nemokama" apsipirkima geranoriskai atsakydama galvos linkciojimu i musu prekiu poreikius. Deja, buvom nuvezti i ju vieninteli prekybcentri, kur prekiu kainos eurais, kai tos pacios mieste lirom, zodziu, leido apsipirkti 6 kartus brangiau. Papraseme kad nuveztu i kitus prekybos centrus, gavome atsakyma, kad tai neiskaiciuota. I ka? I nemokama nuvezima apsipirkti?..
Ir dar...gal jau tegu nebesako turistam, kad oro uostas praleidzia 23 kg bagazo. Turejau gedos ir napatogumo salej is lagamino ismetyti papildomus 3 kg, nes leidziama tiksliai 20. Lektuve suvaryti sedejom beveik 2 val be informacijos kodel veluoja skrydis. Galiausiai keleiviu spaudziama igula teikesi pranesti, kad laukiam keleiviu is kito reiso, kuriu lektuvas suluzo. Prifarsiravo nnn...keleiviu vien su vaikais. Skrydis namo tapo kankinimo izoliatorium

Grizau susigadinus nuotaika, nepailsejus ir pasislykstejus zmonemis, kurie nemyli savo darbo. Gal laikas teztourui visuose autobusiukuose isimontuoti kameras, kad matytu kaip dirba...tiksliau nedirba..ju samdomas personalas. Atsizegnoju amziam nuo teztouro paslaugu.
Atsakyti
2019.04.05
Skrydome į Turkija Alanija atostogų, visu pirma sake kad bus lietuvis gidas bet jo nebuvo ir visa kelione nuo antalijos iki alanijos nesupratome ka turkas pasakoja, ten atvykusios teztur "konsultantės" pasakojo apie ekskursijas iš teztur. Motyvavo pirkti iš teztur kad ale saugiau, sumokėjome 44 eu!!! Uz turkiska pirti tezturui!!!! Sake kad ten nuvykę nebeturesim moketi nes tai ieina i kaina, ką jus galvojete po visko mums pirtyje liepe susimoketi 44 eurus!!! Mes paklausėme už ka tada mokejome tezturui jie sake nežinantys, nors buvo ir čekis. Tezturas šios problemos net nesiruošė spręsti ir ignoravo tai. Gyvemime nebevyksime per šią agentura ir kitiems patarsime nevykti..! Šlykštu ir žema, o apsimeta labai saugia ir gera kompanija.
Atsakyti
2018 metų spalio gale skridome į Kretą, Blue Bay Resort viešbutį. Labai džiaugiamės, jog mums paskirtas gidas buvo Donatas. Važiavome į dvi (visos dienos) keliones ir jos nei kiek neprailgo, nes Donatas labai įdomiai pasakojo apie Graikiją, jos gyventojus, gamtą, papročius ir pnš. Niekada pasakojimai nebuvo monotoniški, šis gidas pasakojo ne tik tada kai pasiekdavome kažkokius objektus, bet visą kelione! Buvo labai įdomu ir lengva klausytis, bei lengviau įsiminti visą informaciją :) Norime labai padėkoti Donatui, tikimės, kad sugrįžę į Kretą, vėl sutiksime jį kaip mūsų gidą! :) Didžiausios sėkmės Donatui ir linkime toliau taip linksmai vesti ekskursijas kaip mums rudenį! :))
"Teztour" keliautojai
2019-02-08 11:16:24 IP 5mnp1igj
Atsakyti
2019 m. vasario 7 d. "Novaturas" ir "Teztour" keliautojai buvo skraidinami bendrovės "Get Jet airlines" 26 m. senumo lėktuvu Airbus A320 (Nr. LY - SPC). Pasirodo, 2019 m. sausio 30 d. šis, 26 m. senumo lėktuvas, taip pat, skrido į Šarm aš Šeichą ir atgal. Rašome šį atsiliepimą kadangi esame labai nepatenkinti tokiu elgesiu. 2018 m. lapkričio 30 d. "Delfi" publikuotame staripsnyje, kuriame į klausimus atsakinėjo "Get Jet airlines" direktorius Darius Viltrakis, buvo nurodyta, kad skrydžiai bus vykdomi 2003 ir 2001 m. gamybos orlaiviais Airbus A320 ir Next Gen (naujesnio tipo) Boeing B737. Papildomai paminėta jog tai yra numatyta ir sutartyje su kelionių organizatoriumi. Be to, pačių kelionių organizatorių, lėktuvuose platinamame leidinyje "Small Planet asmeninis kelionių palydovas", 2018 m. Nr. 10, yra straipsnis kuriame, tinkamumo skraidyti užtikrinimo departamento vadovas, Vidmantas Plėta nurodo jog dažniausiai gedimai yra susije su orlaivių amžiumi. Įvardina, jog "Lufthansa" orlaivių parko amžius yra 12 m., "Brussels Airlines" - 14 m., "SAS" - 10 m. Verta paminėti, jog 2019 m. vasario 4 bei vasario 7 dienomis "Novaturas" bei "Teztour" skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi, taip pat, senesniu nei 2003 ar 2001 m. lėktuvu. Skrydžius vykdė 20 m. senumo orlaivis (Nr. OM - GTF). Mūsų duomenimis, šiuo lėktuvu keliautojai buvo skraidinami ir į Tenerifę. Kiek anksčiau skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi orlaiviu, kurio Nr. OM - GTE. Jis yra šiek tiek naujesnis. Gal pasikeitus "Novaturas" ir "Teztour" oro vežėjui, tik iš pradžių skrydžiai buvo vykdomi 2001 bei 2003 m. orlaiviais, kad keliautojai būtų ramūs, o vėliau niekur garsiai neskelbiant bandoma juos pakeisti senesniais? Be to, labai nežymiai keičiant oro transporto priemonės numerius iš OM - GTE į OM - GTF. Greičiausiai, taip galėjo būti taupymo sumetimais. Tik mums kyla klausimas: - Ar galima taupyti tokia sąskaita? Įsivaizduokite, jog sugenda pagrindinis kompiuteris 26 m. autobuse kuris veža 50 keleivių. Greičiausiai, autobusas tiesiog sustoja. O kas būtų jeigu pagrindinis kompiuteris sugestų 26 m. senumo lėktuve kuris skristų 10 000 metrų aukštyje ir skraidintų apie 200 poilsiautojų? Ar orlaivis galėtų bent trumpam sustoti tarp debesų??? Kaip žinome, elektros įrengimai nuo senumo genda, todėl, labai prašome kelionių organizatorių "Teztour" ir "Novaturas", bei skrydžių bendrovės "Get Jet airlines" vykdyti skrydžius tik tokiais orlaiviais kurie buvo nurodyti "Delfi" publikuotame straipsnyje, arba naujesniais, nepriklausomai ar tai būtų skrydžiui numatytas, ar pakaitinis lėktuvas.
Atsakyti
Buvome Egipte Hurgadoje sausio 7-17 dienomis AlbatrosPalse palace likome patenkinti viešbutyje o labiausiai jų gidų Ahmedo Muhamedo Mino darbu paslaugomis bendravimu patarimais žmonės tikrai išmano savo darbą ačiū jiems!!! Dar norim padėkoti kelionių organizatoriui Almai "guliverio kelionės" klaipeda gera darbą ačiū Marytė Narunas Jūratė Alfredas

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
AVIAZON TRAVEL GROUP
aviazon.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; keleivių pervežimas; kelionės.
Tarptautinės kompanijos grupės dalis teikianti plataus pigių skrydžių bendrovių asortimentą. Reguliarių ir užsakomujų skrydžių pasirinkimas suteikiantis galimybę gauti gerus skrydžių pasiūlymus. Ilgametę patirtį turintys agentai Naudodami naujausios technologijos, leidžiančios tinkamai ir profesionaliai aptarnauti...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Informacija keleiviams dėl Covid-19, popandeminės turizmo fazės kelionių planavimas ir viešas laiškas dėl grąžinamų įmokų už neįvykusias keliones" Skaitykite čia: bit.ly/viešas-laiškas Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai:...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Sakartvelas atidaro oro susisiekimą su Baltijos šalimis
Sakartvelas atidaro oro susisiekimą su Baltijos šalimis 07-08 12:33
Sakartvelas atidaro oro susisiekimą su Lietuva, Latvija, Estija, Vokietija ir Prancūzija, pranešė Sakartvelo premjero Georgijaus Gacharijos atstovas spaudai.
Pratęsiama lėktuvais ir keltais atvykstančių asmenų kontrolė
Pratęsiama lėktuvais ir keltais atvykstančių asmenų kontrolė 07-08 12:02
Vidaus reikalų ministerija (VRM) siūlo pratęsti vidaus sienų kontrolę 30 dienų, t. y., iki rugpjūčio 15 d. 24 val. Iki šios datos siūloma vykdyti į šalį atvykstančių asmenų patikrinimus prie...
"Eika" butų projektui paskolą gavo iš Šiaulių banko
"Eika" butų projektui paskolą gavo iš Šiaulių banko 07-08 11:44
Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė "Eika" daugiabučių kvartalo Vilniaus Naujamiestyje "Baltas lapas" plėtrai skolinasi iš Šiaulių banko.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Walmart 126,95 +6,78%
CBS 40,77 +3,63%
Philip Morris 72,94 +3,31%
Twitter 32,99 +2,01%
Xerox 15,13 -4,78%
Boeing 178,88 -4,81%
AIG 29,17 -5,11%
Nokia 4,31 -6,30%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 52,49 -10,35%
Vištiena 1,52 +19,69%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Sidabras 16,26 +7,90%
Varis 5239,83 +3,60%
Nafta 40,63 -0,05%
Auksas 1715,91 +1,95%
Dyzelis 0,89 +1,14%