VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tez Tour, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tez Tour

Atsiliepimai apie Tez Tour, UAB

TEZ TOUR - visų norai įskaičiuoti
NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Tez Tour, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena. Balandžio 15-25 atostogavo Turkijoj, Belpinar viešbutyje, Kemere. Tikrai nusivyliau, kadangi geriamą vandenį teko pirkti arba prašyneti kaip didžiausios malonės. Turėjom nusipirkę ekskursiją į Pamukalę, pati ekskursija super, bet jau maisto davinys nuo viešbučio...
Nepatenkinti atostogomis Kemere.
2019-04-25 08:47:29 IP 83.189.43.205
Atsakyti
Sveiki,
Mielai pasakysiu kas sugadino keliones nuotaika.
Pirmiausia, gides paslaugos. Atskridus, vezant i viesbuti nebuvo jokios informacijos apie sali. Tik paklausus kokie cia kalnai, suzinojom, kad tai Tauro kalnynas. Tuo baigesi gides info. Kita gide, Lina, pristate galima ekskursija i kalnus ir krioklius be pasirinkimo. Aisku, nusipirkom, nes norejosi kazka pamatyti. Veliau is kitu keliautoju suzinojom apie Kleopatros baseina, prasem Linos pakeisti ekskursija, gavom atsakyma, kad negalima, nebent galim grazint 50 % kainos. Nors iki ekskursijos dar buvo 3 dienos like. Viesbuciui toli grazu iki 5*. Jokiu higienos priemoniu isskyrus sampuna ir losjona duse nebuvo, jau tyliu apie tai, kad tiek kriaukle, tiek duso kabina buvo uzkimsti, maudytis ilgiau kaip 2 min neimanoma, nes viskas bega per krastus. Lina pasiule "nemokama" apsipirkima geranoriskai atsakydama galvos linkciojimu i musu prekiu poreikius. Deja, buvom nuvezti i ju vieninteli prekybcentri, kur prekiu kainos eurais, kai tos pacios mieste lirom, zodziu, leido apsipirkti 6 kartus brangiau. Papraseme kad nuveztu i kitus prekybos centrus, gavome atsakyma, kad tai neiskaiciuota. I ka? I nemokama nuvezima apsipirkti?..
Ir dar...gal jau tegu nebesako turistam, kad oro uostas praleidzia 23 kg bagazo. Turejau gedos ir napatogumo salej is lagamino ismetyti papildomus 3 kg, nes leidziama tiksliai 20. Lektuve suvaryti sedejom beveik 2 val be informacijos kodel veluoja skrydis. Galiausiai keleiviu spaudziama igula teikesi pranesti, kad laukiam keleiviu is kito reiso, kuriu lektuvas suluzo. Prifarsiravo nnn...keleiviu vien su vaikais. Skrydis namo tapo kankinimo izoliatorium

Grizau susigadinus nuotaika, nepailsejus ir pasislykstejus zmonemis, kurie nemyli savo darbo. Gal laikas teztourui visuose autobusiukuose isimontuoti kameras, kad matytu kaip dirba...tiksliau nedirba..ju samdomas personalas. Atsizegnoju amziam nuo teztouro paslaugu.
Atsakyti
2019.04.05
Skrydome į Turkija Alanija atostogų, visu pirma sake kad bus lietuvis gidas bet jo nebuvo ir visa kelione nuo antalijos iki alanijos nesupratome ka turkas pasakoja, ten atvykusios teztur "konsultantės" pasakojo apie ekskursijas iš teztur. Motyvavo pirkti iš teztur kad ale saugiau, sumokėjome 44 eu!!! Uz turkiska pirti tezturui!!!! Sake kad ten nuvykę nebeturesim moketi nes tai ieina i kaina, ką jus galvojete po visko mums pirtyje liepe susimoketi 44 eurus!!! Mes paklausėme už ka tada mokejome tezturui jie sake nežinantys, nors buvo ir čekis. Tezturas šios problemos net nesiruošė spręsti ir ignoravo tai. Gyvemime nebevyksime per šią agentura ir kitiems patarsime nevykti..! Šlykštu ir žema, o apsimeta labai saugia ir gera kompanija.
Atsakyti
2018 metų spalio gale skridome į Kretą, Blue Bay Resort viešbutį. Labai džiaugiamės, jog mums paskirtas gidas buvo Donatas. Važiavome į dvi (visos dienos) keliones ir jos nei kiek neprailgo, nes Donatas labai įdomiai pasakojo apie Graikiją, jos gyventojus, gamtą, papročius ir pnš. Niekada pasakojimai nebuvo monotoniški, šis gidas pasakojo ne tik tada kai pasiekdavome kažkokius objektus, bet visą kelione! Buvo labai įdomu ir lengva klausytis, bei lengviau įsiminti visą informaciją :) Norime labai padėkoti Donatui, tikimės, kad sugrįžę į Kretą, vėl sutiksime jį kaip mūsų gidą! :) Didžiausios sėkmės Donatui ir linkime toliau taip linksmai vesti ekskursijas kaip mums rudenį! :))
"Teztour" keliautojai
2019-02-08 11:16:24 IP 196.219.30.35
Atsakyti
2019 m. vasario 7 d. "Novaturas" ir "Teztour" keliautojai buvo skraidinami bendrovės "Get Jet airlines" 26 m. senumo lėktuvu Airbus A320 (Nr. LY - SPC). Pasirodo, 2019 m. sausio 30 d. šis, 26 m. senumo lėktuvas, taip pat, skrido į Šarm aš Šeichą ir atgal. Rašome šį atsiliepimą kadangi esame labai nepatenkinti tokiu elgesiu. 2018 m. lapkričio 30 d. "Delfi" publikuotame staripsnyje, kuriame į klausimus atsakinėjo "Get Jet airlines" direktorius Darius Viltrakis, buvo nurodyta, kad skrydžiai bus vykdomi 2003 ir 2001 m. gamybos orlaiviais Airbus A320 ir Next Gen (naujesnio tipo) Boeing B737. Papildomai paminėta jog tai yra numatyta ir sutartyje su kelionių organizatoriumi. Be to, pačių kelionių organizatorių, lėktuvuose platinamame leidinyje "Small Planet asmeninis kelionių palydovas", 2018 m. Nr. 10, yra straipsnis kuriame, tinkamumo skraidyti užtikrinimo departamento vadovas, Vidmantas Plėta nurodo jog dažniausiai gedimai yra susije su orlaivių amžiumi. Įvardina, jog "Lufthansa" orlaivių parko amžius yra 12 m., "Brussels Airlines" - 14 m., "SAS" - 10 m. Verta paminėti, jog 2019 m. vasario 4 bei vasario 7 dienomis "Novaturas" bei "Teztour" skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi, taip pat, senesniu nei 2003 ar 2001 m. lėktuvu. Skrydžius vykdė 20 m. senumo orlaivis (Nr. OM - GTF). Mūsų duomenimis, šiuo lėktuvu keliautojai buvo skraidinami ir į Tenerifę. Kiek anksčiau skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi orlaiviu, kurio Nr. OM - GTE. Jis yra šiek tiek naujesnis. Gal pasikeitus "Novaturas" ir "Teztour" oro vežėjui, tik iš pradžių skrydžiai buvo vykdomi 2001 bei 2003 m. orlaiviais, kad keliautojai būtų ramūs, o vėliau niekur garsiai neskelbiant bandoma juos pakeisti senesniais? Be to, labai nežymiai keičiant oro transporto priemonės numerius iš OM - GTE į OM - GTF. Greičiausiai, taip galėjo būti taupymo sumetimais. Tik mums kyla klausimas: - Ar galima taupyti tokia sąskaita? Įsivaizduokite, jog sugenda pagrindinis kompiuteris 26 m. autobuse kuris veža 50 keleivių. Greičiausiai, autobusas tiesiog sustoja. O kas būtų jeigu pagrindinis kompiuteris sugestų 26 m. senumo lėktuve kuris skristų 10 000 metrų aukštyje ir skraidintų apie 200 poilsiautojų? Ar orlaivis galėtų bent trumpam sustoti tarp debesų??? Kaip žinome, elektros įrengimai nuo senumo genda, todėl, labai prašome kelionių organizatorių "Teztour" ir "Novaturas", bei skrydžių bendrovės "Get Jet airlines" vykdyti skrydžius tik tokiais orlaiviais kurie buvo nurodyti "Delfi" publikuotame straipsnyje, arba naujesniais, nepriklausomai ar tai būtų skrydžiui numatytas, ar pakaitinis lėktuvas.
Atsakyti
Buvome Egipte Hurgadoje sausio 7-17 dienomis AlbatrosPalse palace likome patenkinti viešbutyje o labiausiai jų gidų Ahmedo Muhamedo Mino darbu paslaugomis bendravimu patarimais žmonės tikrai išmano savo darbą ačiū jiems!!! Dar norim padėkoti kelionių organizatoriui Almai "guliverio kelionės" klaipeda gera darbą ačiū Marytė Narunas Jūratė Alfredas
Atsakyti
Pagal sutartį pardavėte paslaugą į Sharm el Sheikh / SEA BEACH RESORT&AQUA PARK. Pagal pateiktus ir
siūlomus duomenis viešbutis neatitiko visų teikiamų paslaugų, sumokėjome už paslaugas, kurių
negavome.
Nuvykus į vietą, prisiregistravus ir gavus kambarius jie nebuvo paruošti. Nebuvo rankšluoščių,
higienos priemonių. Jos nebuvo teikiamos ir vėliau kiekvieną dieną. Turėjome kiekvieną dieną
prašyti rankšluoščių. Juos paimdavo ir naujų nepalikdavo. Gryžus į kambarį negali eiti praustis, o
ieškodavome aptarnaujančio personalo, kad gauti rankšluostį. Jei rankšluoštį palieki ant grindų,
pagal visas taisykles, tai jis būdavo paimamas sulankstomas ir padedamas kaip švarus naujas.
Antisanitarinės sąlygos. Apie visą kitą tvarką kambariuose net neverta rašyti, nes ji neatitiko 4 žv.
Perkant viešbutį deklaruojate šias paslaugas. Pažymiu ko nebuvo nuvykus į viešbutį. Pateikiu
nuotraukas iš vietos.
Viešbučio teritorijoje
■ vandens kalneliai: 14 (Vandens kalneliai neveikė, teritorija neparuošta aptarnauti poilsiautojus, nebuvo net
gultų. Teritorija prie vandens kalnelių nesaugi, suplyšusi kiliminė danga, už kurios užkliuvus didelė
tikimybė susižeisti)
■ barai: 4 (neveikė nė vienas iš jų)
■ restoranai: 2 (veikė tik vienas restoranas)
Paplūdimys
■ baras paplūdimyje: yra (Tuščias, atėjus negaudavome gėrimų, pranešus administracijai atsakydavo, kad
rytoj padėtis pasitaisys. Ji nepasitaisė per visas 8 d. Paprašius gėrimų siųsdavo prie baseino baro, o
nuėjus ten būdavo atvirkštinis variantas)
■ pontonas yra (Jis tik statomas, nebaigtas)
■ koralinis/smėlio (gilėja už 50 - 500 m) (Maudytis nėra kur, iki rifų priėjimo nėra, pantomas užkaltas lentomis).
Numeryje
mini baras (Nėra jokio mini baro, tik tuščias šaldytuvas)
■ numerių tvarkymas: kasdien (Tik paklodavo lovą, net grindų neplovė, rankšluosčius atnešdavo pagal
prašymą)
■ patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę (Nekeitė patalynės per visas 8 d.).
Išvykdami sumokėjome už kalėdinę vakarienę 120 eur. Labai ginčijausi agentūroje, kad
nemokėsime už kalėdinę vakarienę, nes jinai nėra privaloma. Deja privertė sumokėti tuos 120 eur.
Tačiau Kalėdinė vakarienė visam viešbučiui nebuvo rengiama. Visiems viešbutyje tuo metu
atostogavusiems žmoniems buvo papuoštas pagrindinis restoranas, prieiga prie jo, staliukai
paruošti šventiškai, taip pat ir vakarienė buvo šventinė. O mes buvome uždaryti į Ale carte
restoraną ir buvo pateikta žuvies patiekalai. Žmonių buvo apie 25. Kyla klausimas už ką mes
mokėjome 120 eur. Jei mes nevalgome žuvies patiekalų, o kito pasirinkimo nebuvo. Reikėjo išeiti
ir eiti pavalgyti į pagrindinį restoraną. Prieš dieną viešbutis visiems pateikė pranešimus kas nori
dalyvauti kalėdinėje vakarienėje ir kaina buvo 15 eur. asm. Nenori gali neiti. Tai kodėl mes
sumokėjome Teztour už kalėdinę vakarienę?
Atostogos buvo sugadintos. Nuo pat atvykimo prasidėjo problemos. Kreipėmės į jūsų atstovą
Maxmudą. Bandė situciją išspręsti kalbėdamas su personalu, žinoma savo kalba, tai nesupratome.
Tik personalas atsiprašė ir sakė maisto kokybė pagerės ir gėrimų bus. Bet kitą dieną vėl viskas
kartodavosi. Maisto pasirinkimo nebuvo. Esamas ir tas buvo normuojamas. Nebuvo teikiama
kava, už ją teko mokėti pinigus, arbata vienos rūšies. Prie paplūdimio nebuvo tiekiamas joks
maistas, jei kažką paduodavo tai susidarydavo eilė ir maisto neužtekdavo visiems. Per pusryčius ir
pietus bei vakarienę reikėdavo atstovėti eilėse prie normuojamo maisto. Prieš Naujus metus
reikėdavo laukti net staliukų, kad atsisėsti valgyti. Žmonių daug, o aptarnaujančio personalo
trūkumas, tad visur eilės, žmonės pikti, nes trūksta maisto, gėrimų, indų.
Antrą dieną parašiau pretenziją, niekas nenorėjo priimti ir perduoti Teztour. Tada išsiunčiau
nuotraukas ir pretenziją savo atstovei į agentūrą iš kurios pirkome kelionę. Trečią dieną buvo
atsiųsta lietuvė Teztour atstovė, kuri nieko negalėjo padėti. Tik išklausė mūsų tuo metu susirinkusių (3 šeimos). Pasiūlė už priemoką persikelti į kitą viešbutį. Mes ir taip permokėjome
sumą už šią kelionę, tad kodėl dar turėčiau papildomai sumokėti.
Atostogaujame jau daug metų ir į Egiptą vykome ne pirmą kartą. Deja šis kartas neatitiko
lūkesčių. Pateikta Teztour informacija buvo klaidinga. Pardavėte paslaugą, kuri neatitinka Jūsų
aprašyto viešbučio, todėl drįstu teigti, kad apgaule privertėte už paslaugas sumokėti pinigus
neatitinkančius siūlomos paslaugos. Mes negavome to, ką pirkome.
Atsakyti
Norime padėkoti gidei Jūratei Tenerifėje. Ji visų ekskursijų metu turėjo tiek daug ką papasakoti, tad sužinojome išties nemažai legendų, istorinių faktų, dabartinį gyvenimą salose, gamtą, daugybė informacijos apie kiekvieną lankomą objektą ir apie salas apskritai. Be to, Jūratė labai organizuota ir konkreti gidė, tad neteko nuobodžiauti ar leisti laiko veltui jos ekskursijų metu. Ačiū Jūratei!
Atsakyti
Esame nusivylę viešbučiu Jewels Sahara Boutique Resort. Jau kelionės pradžioje siunčiau realias kamabrio nuotraukas kelioniu atstovui. Užuolaidos suplyšusios, tinklelis nuo uodu taip pat (ko pasekoje jau po pirmos nakties likome sukandžioti). Įžengus į terasa, privemta... Na tokio lygio tikrai nesitikėjome. Visur nešvaru, spintos išlūžusios. Pridursiu, kad papildomai sumokėjome už geresnį kambarį, todėl kokia tvarka kituose numeriuose net įsivaizduoti nenorime. Esame buve ne viena kart Egipte ir 2* ir 3* viešbučiu kategorijose, tačiau tokio prasto vaizdo dar nei kart neteko matyti. Maistas visas 7 dienas buvo tas pats, jokios įvairovės. Nepaskaičiuota kiek žmonių ateina valgyti, todėl visada jo trūkumas. Pasirinktas maitinimas ALL-IN, bet tai toli gražu nepanašu į tai, laukia kepama žuvis, mėsa, omletai, bulvytės ar blynai buvo nuolat normuojami todėl kas kartą atėjus turėjome sakyti, kad laukiame už 3 žmones, kad įdėtų didesnę porciją.
Tez Tour gidas jokios pagalbos nesuteikė, o kaip tik buvo pasipiktinęs dėl to, kad nepirkome ekskursijų iš jo. Taip par reikalavo užpildyti lapą ir parašyti, kad su Tez Tour bendrove niekur nevyksime. Įtartina, nes jei aš nesutinku neprivalau nieko pasirašyti, tuo labiau pasirašius kiltų ginčas nes tuomet galėtų atsisakyti dėl pervežimo iš viešbučio į oro uostą. Plius gidas susirinkime kalbėjo tik rusiškai todėl jokios informacijos nesupratome.
Apibendrinus esame nepatenkinti suteiktų paslaugų kokybe, todėl šio organizatoriaus nesirinksime ateityje, taip pat ir nerekomenduojame kitiems.
Atsakyti
at time I stay in vacation at Hurghada / Egypt.
I had booked this trip by TEZ Tour / Inga from the company had recommended the hotel "long beach resort, former Hilton".
We are in Hurghada every year, usually twice a year. This hotel is by far the worst hotel we have ever had.
It should be a 4-star hotel, but it is terrible. The whole hotel ist pretty rotten and runed kompletly down. Rooms very dirty, molds in the bathroom, toilet totally dirty. The food, what should all inclusive is very poor and the retaurant has the charm of a railway station restaurant. You can´t eat anything with a good appetite. Eventhe scrambeled eggs taste like old oil and metall.
We had booked for 11 days, but leaving after one night. It was terrible, never to recommend for just one star. Be carefully, the photos of the ressort looking pretty good, but they very glo, or from fare away made by drones.
Atsakyti
Laba diena, pavasarį poilsiavau Egipte, Hurgadoje. Vykau į ekskursiją prie piramidžių. Ekskursijai vadovavo nuostabi gidė Edita. Ačiū jai už puikias akimirkas. Sėkmės Jums Edita ir darbe, ir asmeniniam gyvenime.
Atsakyti
Lora 2018-10-07 16:26:06
Gal kas vaziavo i viesbuti sù tezturu, , alf leila wa leila", parasykit ispudzius.
Labai patiko, patariu.
Atsakyti
2018.10.10 Kreta. Esu labai patenkinta ir noriu nuoširdžiai padėkoti už profesionalumą, atsakingumą bei operatyvumą gidui Donatui. Aciu.
Atsakyti
Kelionė Kretoje spalio 10-17 d. buvo šauni. Ypač patiko kelionė į Spinalongą ir Agio Nikolaos, kurią vedė gidė Alina. Puiki gidė. Labai rūpestinga, atidi savo keliautojams, išsamiai viską paaiškina. Nuoširdus ačiū jai.
Atsakyti
Teztour 2018 spalis. Kreta. Esu labai patenkinta gide ALINA. Stengiasi mūsų gidė papasakoti Ir parodyti kuo daugiau.. Labai daug suzinojom ir keliones su gide neprailgo. Tikrai begalo esam dekingi ir tariame dideli nuosirdu ACIU. Kas susija su viešbučiu... Musu viešbutis buvo porto village. Na pirmas žvilgsnis buvo visai neblogai.. Barmenai mandagus paslaugus bei bendraujantys. Reception darbuotojai prieme mandagiai su sypsena.. Baseinas nemazas.. Namelis lyg neblogas pietus neblogi ir pan.... Bet... Maistas kiekvieną dieną realiai taspats.. Pusryciai pastoviai tie patys niekada realiai nesikeicia... Gryni angliški pusryčiai + kiausiniai.... Pietūs ir vakarienė pirmom dienom buvo tikrai skanus... Bet zinot atsibosta taspats per tapati..... Labai surus maistas.... Na o su nakvyne.... Atrodo lyg ir tvarkingas ir panašiai... Bet pastoviai is po kiekvienos nakties buvau sukandziota.. Visas kunas nusetas skaudziais spuogais, net patalyneje likdavo kraujo demeles..ir tikrai jokia alergija ir pan... Paskutinėmis naktimis teko su drabuziais miegoti... Juokas pro asaras i si viešbutį negrįsciau niekada.
Atsakyti
Kamile Mazeikyte 2018-10-07 18:00:40
Esu pasipiktinusi ziniasklaidos kuriamomis pasakomis apie egipta, nes atvirai cia jauciuosi visiskai saugi. Ka tikrai rekomenduociau visiems norintiems megautis savo atostogomis gauti auksciausios klases aptarnavima uz puikia kaina - “Osheen Tours”. Tai A klases kompanija organizuojanti visas imanomas keliones aplink egipta, puikiai organizuotos ekskursijos. +201005156331 - Lietuve mergina dirbanti Osheen Tours ofise, susisiekus ji atsiuncia kompanijos vairuotoja, ofise galite pasirinkti visus parametrus savo svajoniu kelionei, ju galybe! Mergina sudaro geriausius kelioniu planus uz puikia kaina (sumokejome trigubai maziau nei mums siule viesbutyje!) Ir tikrai megavomes savo isigytomis kelionemis I Caira, laivu graziausioje @RedSea teritorijoje I nuostabias salas, keliavome arabu zirgais, smagino safari programa. Tikrai turejome nepakartojamas atostogas visai seimai!
Rekomenduoju susisiekti, Osheen Tours pades jums visais klausimais ir atostogu planavimu
Brangioji, Jus juokaujate?
Zema reklamuotis atsiliepimu skiltyje =/
Tuo labiau tur operatoriaus skiltyje. Operatorius gi ir yra tie zmones, kuriu pagalba Jus papuot i ta Egipta.

Uzsienieciu atsiliepimai apie Jusu reklamuojama kompanija:

I had booked once before and had a great day, unfortunatley not this time, osheen had taken our booking and deposit but failed to book our spa day, then did it when we turned up at the office.
The spa was a different one to which we went to the last time no one told us of this. From the minute we arrived we felt like we where been rushed from one room to another, my massage was not relaxing and the therapists talked and laugh all the way through it, no one offered us a drink at all and after our last treatment we where given our locker keys and told to go change.
I contated osheen via email and phone and got told they where waiting for a responce from the spa and they would call me back. That never happened a waste of time and money and not a relaxing spa day.
Will not be booking anything else with these.
Atsakyti
Svetlana 2018-10-07 18:10:00
Viesbutis Alf Leila tikrai maloni vieta apsistoti
Aciu Svetlana.
Atsakyti
Lora 2018-10-07 16:26:06
Gal kas vaziavo i viesbuti sù tezturu, , alf leila wa leila", parasykit ispudzius.
Viesbutis Alf Leila tikrai maloni vieta apsistoti
Atsakyti
Esu pasipiktinusi ziniasklaidos kuriamomis pasakomis apie egipta, nes atvirai cia jauciuosi visiskai saugi. Ka tikrai rekomenduociau visiems norintiems megautis savo atostogomis gauti auksciausios klases aptarnavima uz puikia kaina - “Osheen Tours”. Tai A klases kompanija organizuojanti visas imanomas keliones aplink egipta, puikiai organizuotos ekskursijos. +201005156331 - Lietuve mergina dirbanti Osheen Tours ofise, susisiekus ji atsiuncia kompanijos vairuotoja, ofise galite pasirinkti visus parametrus savo svajoniu kelionei, ju galybe! Mergina sudaro geriausius kelioniu planus uz puikia kaina (sumokejome trigubai maziau nei mums siule viesbutyje!) Ir tikrai megavomes savo isigytomis kelionemis I Caira, laivu graziausioje @RedSea teritorijoje I nuostabias salas, keliavome arabu zirgais, smagino safari programa. Tikrai turejome nepakartojamas atostogas visai seimai!
Rekomenduoju susisiekti, Osheen Tours pades jums visais klausimais ir atostogu planavimu
Atsakyti
Gal kas vaziavo i viesbuti sù tezturu, , alf leila wa leila", parasykit ispudzius.
Atsakyti
Pries savaite grizome is Kemero. Musu atstove buvo Samanta. Pirkome is jos apsilankyma hamame Babel palace. Tikrai situacija tame hamame yra bloga. Esame daug kartu buve Turkijoje ir hamamuose, bet tokio aptarnavimo iki tol neteko patirti. Personalas neorientuotas i klienta, bet orientuotas kuo daugiau ispesti is kliento papildomai pinigu. Todel lietuviams dirbantiems jusu firmoje ir parduodant nekomybiska paslauga savo zemieciams, savo klientams, garbes nedaro.
Atsakyti
Prieš keletą dienų grįžome su vyru iš Kretos. Kelione likome patenkinti. Norime padėkoti gidei Alinai, kuri mus pasitiko atvykus ir išlydėjo namo, taip pat kartu vykome į ekskursiją į Spinagolos salą ir Agios Nikolos. Nuostabi gidė.
Atsakyti
Laba diena, dekojam gidui Donatui uz puiku darba Santorini saloje, dalykiskai suplanuota laika, ismintingus ir praktiskus patarimus, kurie buvo labai vertingi jo vadovaujamos ekskursijos metu 2018-09-25. Inga, Kestutis Kreta - Vilnius.
Atsakyti
Atostogavome Turkijoje 2018-09-13 iki 09-20, Kušadasi miestelyje, Sealight Resort viešbutyje! Viešbutis superinis tiek maistu, tiek veikla, tiek visa kuo! Tikrai patys geriausi atsiliepimai ! Tačiau labai nusivylėme Tez Tour orgsnizuota pasiūlita ekskursija į zoologijos soda. Kadangi atostogavome su 1metukų laiko vaikučiu ir nenorėjome daug keliaut, kadangi ilgi sėdėjimai autobuse su vaikučiais tikrai vargina. Tai buvom patikinti kad ryte išvykstam ir per pietus jau būnam viešbutį, tačiau.... išvykome 7:20ryte, zoologijos sode buvom 10val (sode davė laiko 3val, tačiau tas sodas dirbo paskutine diena, kadangi baigėsi sezonas, tai mes tą sodą apvaikščiojom mažiau nei per 2val., nes jau trečdalis sodo gyvūnų jau nebebuvo, tačiaunamo niekas nevežė, laukėm tų trijų valandų), na ir gryžimas namo!žodžiu išvažiavom 7:20 ir gryzom apie 16val. Kadangi buvom patikinti, kad gryšim per pietus, turėjom 1obuolį ir maišiuką kukurūzų, dar primenu, kad buvom su metukų laiko mergaite.....kas turi vaikų isivaizduoja, kaip "smagu" mums buvo! Į balą išmesti pinigai ir dar nervai sugadinti ir tai paskutinė atostogų diena! Daugiau ekskursijų tikrai nepirksime!
Atsakyti
Ilsėjomės Turkijoje, 5 žvaigždučių biešbutyje Rixos Premium Tekirova. Dėl viešbučio nusiskundimų jokių- super !!! Didžiausios rekomendavijos. Bet Tez touro darbuotojai - tragedija. Mums buvo priskirta atstovė Samanta, tai visiškai neprofesionali. Buvom pasinaudoję jų siūloma paslauga, kad nuveža apsipirkti/apžiūrėti į Antaliją odos, kailių ir t.t. Aišku ten kainos nerealios, viskas užkelta speceliai turistamas, bet tiek to... Niekas neverčia pirkti. Tik paklausus kur galėtume nusipirkti skanaus vyno, atsakymas buvo taigi va ten reikėjo pirkti. Ir kai pasakėme, kad mums dar nuo saulės galva neperkaito mokėti tokius pinigus, atsakymas buvo - tyla
Atsakyti
Delphin deluxe resort išbandykite ši viešbutį. Sumokėjom nemažai ir nesigailiu nei 1isleistu €. Jautėmės kaip dievai.
Atsakyti
Liepos mėnesį buvom Antalijoj Porto Bello viešbutyje kelione nepatiko nors rekomendavo 5 žvaigždžių viešbutį su viskas įskaičiuota, pagal Europos standartus geriausių atveju tai atitiko 2 žvaigždės. Tez turo darbuotojai toks vaizdas kad ne dirba o atostogauja ten, turėjo būt ekskursija po Antalija lietuvių kalba buvo rusų gerai kad suprantam, bet važiavo dvi lietuvių Tez tur darbuotojos kurios tik selfinosi Antalijos fone ir nieko nepadėjo viena jų buvo aptarnaujanti Kemero regioną, ta nuolat pabrėždavo, jei kreipdavosi į ją kokiu klausimu atsakydavo kad nieko padėt negali! Šiaip ir mūsų viešbutį kuruojantis darbuotoja buvo ne ką geriau _ko paklausi to negausi! Teko praktiškai patiems kapstytis iš visokių situacijų! Dėl viešbučio ne tvarkomi kambariai (kol nesusiremi su registratūros darbuotojais) rankšluosčiai gali pagulėti ant žemės po 2-3paras niekas nekeičia, patalyne turi būt keičiama kas antrą dieną miegojom toj pačioj 5 dienas, pakėlė vėją pakeitė! Nerekomenduočiau to viešbučio atostogom.
Atsakyti
Daugiau kelionių per tez tour’a nepirksime, sumokėjome didelius pinigus iž povestuvinę kelione, atvykę į viešbuti Lumos Deluxe gavome kambariuka su vaizdu į gatvę ir dar pirmame aukšte..negana to kitoj kelio pusei buvo įsikūręs klubas visas naktis girdėjosi muzika, kambarys buvo tiesiog eilinis, jokio pasitikimo kaip jaunavedžiam. Tikrai nerekomenduojame, plius viešbutis neatitinka 5*.
Atsakyti
2018m rugpjucio 19 - 26 dienomis su Tez Turu lankiausi Kretoje.Pirkau dvi keliones - i Santorinio salas ir po Kretos kalnus, iskaitant Knoso rumus. Labai patiko abu gidai - Donatas ir Alina. Abu skirtingis - vienas dalykiskesnis, konkretesnis, kita laisvesne, romantiskesne, bet abu puikus savo dalyko zinovai, sugebantys idomiai pasakoti ir organizuoti kelione. Aciu. Kitas dalykas - paciu turistu "kultura" - bet cia jau kita tema.Lietuvaiciai, paziurekite i save is salies!
Atsakyti
Pirkome tez-tour organizuotą kelionę į Turkijos kurortą Sidę. Viešbutis 4 žvaigždžių kelionės paketas viskas įskaičiuota. Viešbutis AVALON BEACH HOTEL SIDE. Jokių komentarų apie šį viešbutį lietuvių kalba neradau, dabar po kelionės jau žinau kodėl... Tiesiog tez-tour ištrina viską, ko jie nenori, kad žmonės skaitytų. O labai gaila dėlto, surašiau komentarą nieko neįžeidusi, bet tez-tour publikavo lik labai mažą dali jo...:) GĖDA. Trumpai pabandysiu savo patirtį pateikti čia. Viešbučio aprašyme nurodoma, kad viešbutis turi 4 žvaigždes ir dar yra prierašas" tai subjektyvus tez-tour vertinimas:) Įdomu pagal kokius kriterijus vertindami viešbutį priskyrė 4 žvaigždžių kategorijai:) Realybė yra tokia - viešbutis iš viso negali turėti žvaigždžių nes tai tikrų tikriausi nakvynės namai, ir dar gana brangūs turiu pasakyti.1. Pradėsiu nuo to, kad atvykus į viešbutį, registratūroje mums pasako, sorry laisvų vietų viešbutyje jums nėra...o mes atvykome su mažamečiu vaiku.... Tai paaiškinkit man kaip kelionių organizatorius gali pardavinėti keliones, jei atvykus į viešbutį jis pilnai užimtas? 2. Mums šaltu veidu registratūroje pasako, kad teks nakvoti kitame viešbutyje, kuris yra 3 žvaigždžių. Na, gerai, ką bepadarysi, juk kelionė nebuvo labai trumpa, poilsi norisi. Mūsų lagaminus darbuotojas viešbučio sumeta į krovininę mašiną, beje, pakeliui į viešbutį, matėme kaip tokioje mašinoje avis vežė, o va Avalon viešbutis tokią transporto priemone vežioja atvykusius turistus...egzotika sakyčiau, kas be ir smirdantis automobilis tikrų tikriausiais gyvuliais. Nuveža mus į tariamą kitą viešbutį, 3 žvaigždžių pasak, Avalon viešbučio administratoriaus, o ten VALIO - KEMPINGAS SU PALAPINĖMIS IR KELIAIS APGRIUVUSIAIS NAMUKAIS. Kažin ar pavyktų net Šventojoje tokios būklės namukų rasti....Ir tai kitas viešbutis pagal juos. Vaikas išsigandęs baisiausiai, verkia, mums taip pat baisu. Susisiekiau su Tez-tour darbuotoja, Gabrielė lyg tais, tiksliai nepamenu, jos kontaktus gavome pakeliui į viešbutį.Gidė nelabai sužavėta mano skambučiu, aš jos paprašau pasakyti turkui, kad mes kempinge nebūsim nei vienos nakties, juk ne tokį poilsinį paketą pirkome galų gale, turkas nešneka nei rusiškai, nei angliškai, o gal apsimeta, kad nešneka šito aš tikrai nežinau. Galų gale parodo sėstis atgal į mašiną ir veža atgal į viešbutį. Registratūroje mums liepia laukti, laukėm gal 2 valandas panašiai, maisto net nesiūlo, nors mums priklauso vakarienė galų gale, vyras išsireikalavo, kad duotų ką nors užkąsti, gavom batono, pomidoro ir sūrio... vakarienė "viskas įskaičiuota":) Ateina darbuotojas ir liepia eiti mums į kambarį, jau paruoštas, pagaliau atrodė. Nuvedė mus į pagalbines patalpas su vien lova, ji gal 1.40 cm. pločio, o mes tai 3 ir kambarys pirktas su 3 lovomis jei ką...kondiškė sugedusi, neveikia, karšta labai, durys kambario aplamai neužsirakina, o jie mum atostogoms duoda tokį kambarį apgailėtina tikrai. Palikom lagaminus registratūroje ir išėjom laukti laukan. Pagaliau pirmą valandą nakties mums pasiūlo kambarį, ačiū, pagaliau sulaukėm. Turiu paminėti, kad mes atvykome Rugpjūčio 22 dieną apie 20.30 valandą, O kambarį gavome tik 23 dieną, 1 valandą nakties ir visa tai su mažamečiu vaiku. Kambarį gavome tokį, kokį paliko poilsiautojai prieš mus, patalynė ir rankšluosčiai nesupratau ar buvo pakeisti ar palikti naudoti, tik džiaugiausi, kad vaiką buvo kur paguldyti miegui...Kambarį gavome nevalytą, tualetas apdergtas iš visų pusių, dušas pilnas akmenukų, nešvarus... per visą mūsų buvimo laiką kambario niekas ir netvarkė,. bet gal ir gerai. Kalbėjome su sutiktais lietuviais, sakė kambarinės vagiliauja, įspėjo saugoti vertingus daiktus. 3. Maistas. Va čia irgi "smagumėlis tikras", maisto trūksta, nelabai yra ką valgyti, apie pasirinkimą aš net nekalbu. Žmonės bėga, kad ką nors nugriebtų, viešbutis savo virtuvės neturi, maistas įvežamas. Jei spėsi ką nugriebti įbėgęs tai gerai, jei ne - dieta:) Vaisių mažai, ką domina alkoholio tema, jo ten beveik nėra, tik alus ir vynas gal, nežinau tiksliai, nemačiau, kad žmonės kažką kitą nešiotųsi. Ir visa tai paketas "viskas įskaičiuota" 4 žvaigždučių viešbutyje... Beje parašiau nusiskundimą tez-tour, jokio atsakymo negavau. Labai pikta, juk dauguma žmonių dirba, planuoja savo atostogas, moka už jas pinigus ir tikisi pailsėti, bet va ir patirtis, žiauru ir gaila. Palikau atsiliepimą apie viešbutį Tez-tour puslapyje ir manote, komentaras sutrumpintas, labai daug kas išimta visai, vadinasi organizatorius nenori nei matyti, nei skaityti poilsiautojų atsiliepimų, o gaila. Nebūtų piktai, jei viešbutis būtų aprašytas ir parodytas realiai koks jis yra, tada turisto teisė būtų rinktis jį ar ne, O DABAR PARODO VIENĄ, O GAUNI VISAI KITĄ VAIZDĄ. GĖDA, GĖDA IR DAR KARTĄ GĖDA ORGANIZATORIAMS. Dar labai rekomenduoju visiems pasižiūrėti filmukus apie šį viešbutį YOUTUBE kanale, ten taip tiksliai nupasakota visa realybė, gaila, kad aš peržiūrėjau tik po savo baisios patirties. Turkijoje atostogaujame ne pirmą kartą, visada renkamės 4 žvaigždžių viešbučius, taigi ir palyginti yra su kuo. Visada buvome viskuo patenkinti, bet šį kartą nesusilaikau neparašiusi, noriu įspėti kitus poilsiautojus, tikrinkit ir skaitykit visus komentarus apie vietas, kuriose planuojate atostogauti. Prisegu ir kelias nuotraukas iš viešbučio kambario.
Atsakyti
Kretoje keliavome savarankiškai. Vienintelę vietą kurios apsilankymo organizavimą patikėjome Tes Tour labai nusivylėme. Likus pusdieniui iki ekskursijos į Samarios tarpekly buvo pranešta, kad ekskursija neįvyks. Buvo sugadinta beveik pusantros mūsų atostogų dienos. Kadangi buvo pranešta per vėlai, galimybės pratęsti automobilio nuomavimo laiko neturėjome ir visą dieną teks “kiurksoti” viešbutyje, nes galimybės keliauti po salą jau neturėjome. Gidė nepasiūlė jokių alternatyvų kol dar kartą jai patys nepaskambinome ir nepaprašėme. Mielie keliautojai, esant tokiai nemaloniai situacijai rekomenduoju patiems dar dieną prieš susisiekti su savo gide ir pasiteirauti ar niekas nepasikeitė, kad spėtume pasikoreguoti savo planus ir išvengtumėte tokio nusivylimo kokį patyrėme mes. Viliuosi, kad daugiau neteks naudotis Tes Tour pasaugomis.
Atsakyti
Grįžome iš Turkijos, Kusadasi. Nusivylėme jūsų gidžiu rekomendacijomis įsigyti papuošalų, neva laibai geros ir aukštos kokybės ir su sertifikatais.
Įsigijome auksini papuošala iš "Galata" kuris jau antrą diena pradėjo luptis ir skilti. Susisiekėme vėl su tezturo gide, paprašėme, kad dar karta mus nuveštu į tą papuošalų parduotuvę, nes norėjome gražinti nekokybišką gaminį.
Jo butume išviso nepirkę, jeigu gide nebūtu užgarantavusi, kad čia labai geri ir aukštos kokybės gaminiai.
Tai gavosi taip, kad mes nusipirkome ne aukštos kokybės gaminį, o bėdą, nes nuvykus gražinti gaminį buvome apšaukti ir iškolioti parduotuvės darbuotojų ir t.t. o gidė tik tylėjo. Pasakėme, kad mums jų nekokybiški gaminiai nereikalingi ir reikalavome gražinti pinigus, bet pinigų žinoma mums niekas negražino. Gidė ir toliau tylėjo.
Įkišo kitą gaminį neva šis jau kokybiškas. Vešim šį neva "aukštos kokybės" aukso dirbinį ekspertams, kad ištirtu. Laukite tęsinio.
Atsakyti
Ilsėjome Tenerifėje. Tez Tour gidė Jūratė mus pasitiko, lydėjo ekskursijų metu ir išlydėjo atgal į Lietuvą. Tai tikrai daug žinanti ir savo darbą išmananti gidė. Bet nuo pačio pirmo susitikimo jautėsi kažkoks šaltumas, pasikėlimas, nuovargis ar dar kažkas. Suprantama, mes atvykome pailsėti, patirti įspūdžių, o jai tik eilinė diena, kaip robotas, stovintis prie konvejerio. Dažnai, ekskursijų metu būdavo suirzusi, nepatenkinta. Tiesiog, jei norėdavom kažko paklausti ar pasitikslinti, atrėždavo, kad netrukdytumėm, nes ""ne metas uždavinėti klausimus. bet "to meto" taip ir nesulaukdavom.
Atsakyti
Sveiki.
Dar šiandien esam Kretoje Retimno mieste, tačiau norim nuoširdžiai padėkoti gidei Alinai. Diena praleista su šia gide paliko neišdildomus įspūdžius. Kelionė, nors ir nelengva- susipažinome su Retymno senamiesčiu, Prevelio vienuolynu, dveji tarpekliai-buvo labai įdomi. Malonus bendravimas, didelis žinių bagažas ir puikus jumoro jausmas gidės Alinos dėka, ekskursijai suteikė dar daugiau žavesio. Ačiū ir sėkmės, Alina
Atsakyti
SVEIKI.Tika grįžau is Turkijos-ačiū kelionių agentūrai ir gidėms.Tikrai nuostabios-įpač kaip vežė į viežbutį.Kelionė iki viežbučio greit prabėgo.Linkiu sėkmės agentūrai, tikrai dar nauduosiuos paslaugomis.Ačiū
Beata, Monika, Martyna
2018-07-28 14:21:42 IP 79.133.228.192
Atsakyti
Liepos mėnesį atostogavome su Tez Tour Kretoje. Nuoširdus ačiū Tez Tour atstovei Margaritai, gidei Alinai už puikiai praleistą laiką, rūpestingumą, įdomias ekskursijas. Ačiū !!!
Atsakyti
Sveiki, noriu pasidalinti savo patirtimi, kad Jus išvengtumėte išlaidų su šia bendrove t. y UAB, , Tez Tour". Mes skridome į Turkija, atskridome 12 val. nakties Turkijos laiku, spikite kada buvau viešbutyje, 5 ryto, kadangi visa valanda laukėme aerouoste. Niekas nesiteikė nieko paaiškinti nei ko laukiame, nei kiek lauksim aišku niekas ir nepasirodė. Na nuvežė į viešbutį, kol duos kambarį vidurį nakties tai pat reikėjo laukti daugiau valanda, atrodo kad pas juos naktį antplūdis žmonių. Kitą diena ateiname visi į susitikimą su Tez Tour gidu, kuris susako visą reikalinga informaciją ir susirašo visų turistų mobiliuosius numerius. Susako skydžių informacija, nes turistų vasaros metu būna labai daug ir skydžių būna ne vienas. Nemaloniausia kelionės dalis buvo kaip ryte į viešbučio kambarį paskambina gidė ir ramiu balsu praneša kad jus praleidote skrydį ir turėjote išskristi naktį. Žinot kas pikčiausia, kad atskridau su draugais vienu lėktuvu, žinojome kad skrydis atgal mūsų skiriasi, taip mes patys susimaišėme dėl skrydžio nes mūsų skrydis buvo naktį ir iš viešbučio paėmė iš vakaro, bet gido požiūris buvo abejingas. Ji man pasakė, kad mūsų buvo ieškota viešbučio kambaryje ir mūsų 9 val. vakare nerado kambaryje. Aš jai sakau tai Jūs turėjote mano mobilų, žinojote kad atvykus esu su draugais, kodėl nepranešėte bent sms žinute. Autobusas galėjo mūsų nelaukti, bet šiais laikais aš bučiau pasiėmus taxi ir nuvykusi i aerouostą be streso, nes buvau viešbučio teritorijoje. Esu keliavusi ir su kitomis kelionių agentūromis ir mačiau kaip gidai rūpinasi klientais, tai man abejingai atsakė, kad mes neprivalome Jūsų informuoti sms žinute ar skambučiu. Žodžiu atostogauji per daug atsiputęs tavo bėdos, jokio žmogiškumo. Aš jei būčiau gavusi sms žinutę iš šios kelionių agentūros, neturėčiau jiems pretenzijų, bet jų abejingumas sugadino atostogas ir gerus įspūdžius. Perkant bilietus skrydžiui atgal tai pat nustebino šios įmonės politika, nes turėjau lakstyti po Turkija ir ieškoti bankomato nusiimti gryniems pinigams, nes jiems pavedimas netiko, tai dar turėjau, , malonumo"ir streso susirasti bankomatą (gyvenome ne mieste) nes šita įmonė savo klientų nežiūri. Tai va šita kelionių agentūra aplenksiu rinkdamasi savo kitas atostogas, nes sugadino atostogas ir supratimo nebuvo visiškai. Jei būčiau nekeliavus su kitomis agentūromis tai sakyčiau gal turi taip būti, bet ne neturi taip būti. ATSILIEPIMAI BLOGI IR ISPŪDŽIAI BLOGI!
Atsakyti
!!!!!!!!!!!!!!! Kam neitinka gidai - varykite i kreta pas DONATA ir ALINA. SUPER atidirba savo darba! Turi daug idomios informacijos i pateiktus klausimus. Malonus bendravimas. ACIU Jiems uz nepakrtojamas atostogas! Visos eksursijos gerai organizuotos. ❤️❤️❤️❤️❤️
Atsakyti
Kelionė Kretoje aplankant Knoso rūmus su TezTour gide Alina neprailgo ir buvo smagi.
Nuostabi gidė ir gerai praleistas laikas su daug infomacijos.
Esame patenkinti. 10balų
Atsakyti
Sveiki,
grizome is kelionesi i Italija, Rimini. Apsistojome viesbutyje "Orlov". Viesbutis blogas - salia pat traukiniu begiai, kuriais diena nakti vaziuoja traukiniai. Kai vaziuoja traukiniai nakti garsas buna baisus net lovos dreba. Sito mums perkant kelione niekas nepasake. Kodel ? Pusryciai tragiski: pirma diena kai nuejome pusryciauti 8.30 val jau buvo tuscios lekstes (padeklai) o viesbucio darbuotoja pasake kad maistas baigesi. Paklausiau kodel tai yra tai viesbucio seimininkas (direktorius) pradejo rekti, tipo ko cia reikalauji, sugrebe mane uz ranku ir pradejo stumdyti. Visi zmones buvo issigande ir bijojo net kazko paragauti. Be to pasake kad priklauso tik 1 puodelis kavos, ir kad viskas cia yra gerai. Taupo nezmoniskai, vakariene taip pat bloga monotoniska - makaronai ir makaronai. Jokiu vaisu visai nebuvo, viskas buvo normuota t.y. porcijomis. Visas atostogas tvyrojo itempa tragiska atmosfera del seimininko pastovaus rekimo ir nemandagaus egesio su turistais. Zodziu sugadino nuotaika. Taip pat visi papludimiai yra privatus ir gultai mokami. Su paklodem visus isvaro is pliazo. Nerekomenduoju sito viesbucio. Reikia imtis priemoniu kad toks viesbucio seimininkas nedirbtu ir negadintu nuotaikos visiems kitiems ateityje.
Rita Tadaravičienė
2018-07-21 17:39:56 IP 195.175.107.22
Atsakyti
Į Turkiją poilsiauti skrendam daug metų, bet tokios super gidės dar nebuvo. Mergaitė lidėjusi į viešbučius pateikė daug ir naudingos informacijos, naudingos ir mums nebe naujokams. Norim padėkoti ir geriausios kloties palinkėti tikrai mylimą darbą dirbančiai ir profesoniai atliekančios savo pareigas Katarzynai Stankiewicz super, super, super!!!!!
Atsakyti
Sveiki. Prieš savaitę grįžome iš kelionės į Kretą. Norėjau padėkoti Tez Tour darbuotojams: Donatui - puikiai bendraujančiam, pasiūliusiam puikią ekskursiją; ekskursijos gidei Alinai - už įdomią visos dienos ekskursiją, dėmesį kiekvienam keliautojui, humoro jausmą. Šie žmonės tikrai nuostabūs ir tikrai puikiai dirba savo darbą. Likome sužavėti jų žiniomis ir dar kartą dėkojame Tez Tour už puikiai suorganizuotą kelionę. Neturėjome jokių rūpesčių. Ačiū!!!
Atsakyti
Sveiki. Trumpai pasiskaičius komentarus apie TEZ TOUR matau kad nieko nebenustebinsiu tuos kas domitės kuria kelioniu agentura rinktis atostogoms. Pabandysiu trumpai ir suprantamai ir savo nuotyki išdėlioti. Šendiena mums (4 asmenu šeima, 2 nepilnamečiai vaikai) atvykus i Antalija išėjus iš oro uosto kai visokiu agentūru darbuotojei su iškeltom lentelėm laukia klientu (atspėkit ar tarp ju buvo TEZ TOUR lentelė?) klaidžiodami su lagaminais tarp tūkstantinės žmoniu minios kurie tiksliai žino i kuria puse eiti iki autobuso netyčia iš žmoniu išgirdom kurioje pusėje isitaise pavėsije TEZ TOUR darbuotojai kurie turi nuroditi i kuri iš daugelio autobusu mums lipti.Iki viešbučio nuvykom kaip ir normaliai, išlipus iš autobuso pastebejom kad darbuotojei jau traukia paskutinius lagaminus iš autobuso bagažinės ir krauna i viena vieta prie registratūros. Iškart pastebėjom kad trūksta mūsu vieno lagamino, iškart puoliau prie TEZ TOUR darbuotonos (vardas žinomas) kuri jau ilipinėjo i autobusa. Pamačiusi mane greit din go autobuso gilumoje o vairuotojas kažka burbuliodamas prieš nosi užtrenkė duris ir nuvažiavo. Turetais kontaktiniais numeriais susiskambinom su kita TEZ TOUR darbuotoja kuri isiaiškino kad lagaminas palikes autobuso bagažinėje ir ryt gražins. Dar tiek pat prirašyčiau apie tai kaip apie dvi valandas laukem registratūroje prie +32 kol skyrė mums numerį kur apsistoti. SPRESTI JUMS.
Atsakyti
Viešnagė Kretoje, Hersonise, viešbutyje Silva Beach paliko puikų įspūdį. Puikus viešbutis, švara, maistas, aptarnavimas. Dėkoju už puikų ekskursijų organizavimą Monikai, Alinai, Donatui. Puiki jaunimo komanda!
Atsakyti
Gegužės mėnesį lankėmės Rode. Mus pasitiko šaunus gidas Jonas, super visais rūpinosi, reikalui esant galima buvo kreiptis 24 val. per pará. Esam labai patenkinti Tez Tour darbu. Šaunuoliai!!!!!!
Atsakyti
Vykome i turkija.teztour pasiulyta viesbuti.kelione buvo siaubinga.nuvaziavus ir pamacius norejom namo iskart vaziuot.pasiulyme nuotraukos atrode tobulai.nuvykus ir pamacius viesbuti pirmas vaizdas buvo kad tai bankrutaves pencionatas.aplinka siaubas, kambariai netvarkomi, alus pilstomas is plasmasiniu buteliu, maistas normuojamas ir skykstus, darbuotojai nemoka jokios kalbos apart turku.nekeliaukit su sia agentura niekur
Atsakyti
Vaziavome į Graikiją nauja kryptis Pelapinosas.tragiska.Buvome uzdaryti isgirtame vieś butyje Porto rio, aplik nieko nera, tik siukslynas.Jokios animacijos, kambariai prasmirdě pelesiais, iterneto nera, viskas įskaiciuota-tik lietuvoje, nes cia vieną dieną duodą, kitą jau nè.Maistas tragiskas, valgykla visa voratinkliuose.Daugiau niekada nesirinksiu naujų krypcių ir nepasitikesiu gražiai suokiancių agentūtų darbuotojais.
Atsakyti
Rolandas 2018-05-21 14:28:09
Apie teztur Turkija - viskas gal ir gerai tik man atrodo organizuoja vezima i parduotuves apsipirkti kur viskas 3x brangiau ir organizatoriams apsimoka negrazu ! Manau kaip tik turetu padeti LT turistam rasti tikras geras apsipirkimo vietas o ne versla daryti it iš to
Labai pritariu šiam komentarui
Atsakyti
Labai nusivylėme pervežimu į oro uosta (Turkija, Beldibi). Nuo mūsu viešbučio iki oro uosto apie 30 min kelio, mus paėmė apie 22 val vakaro, tikėjomės greit būti oro uoste, nes keliavom su vaikais, tačiau mus dar užvežė į kažkokia parduotuvę 20 min apsipirkti!!! Naktį! Niekas neklausė ar kažkas to nori, taigi dauguma keleiviu tiesiog sedėjo autobuse arba ant šaligatvio tiesiog laukdami kol pagaliau važiuosime. Dar davė kažkokia kortelę atseit 5 proc nuolaida, nors kainos toje parduotuvėje akivaizdžiai didesnės nei bet kur kitur. Autobusas buvo nedidelis, lagaminai sudėti ant kėdžiu ir ant praėjimo. Prieš išlipant teko patiems atsilaisvinti kelia, o poto vėl susikraut lagaminus. Gal tiesiog reikėjo didesnio autobuso? Kam tas sustojimas naktį? Suprantu, gal kažkas norėjo i wc, bet ar stojant mažam autobusiukui su nedaug keleiviu tikrai reik 20 min?
Atsakyti
Apie teztur Turkija - viskas gal ir gerai tik man atrodo organizuoja vezima i parduotuves apsipirkti kur viskas 3x brangiau ir organizatoriams apsimoka negrazu ! Manau kaip tik turetu padeti LT turistam rasti tikras geras apsipirkimo vietas o ne versla daryti it iš to

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
AVIAZON TRAVEL GROUP
aviamaze.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Perkūnkiemio g. 13-91, LT-12114 Vilnius.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; oro transportas, aviacija.
Domina pigūs skrydžiai? Norite nebrangių bilietų? Ieškote geriausių skrydžių pasiūlymų? aviamaze.com tuo jau pasirūpino! Išmėginkite mūsų skrydžių paieškos sistemą. Mes rūpinamės savo klientais ir stengiamės surasti tik pačius geriausius skrydžių pasiūlymus, jūsų patogumui, pasirenkamus pagal persėdimų kiekį...
Travelturas
Adresas: Vikingų g. 3, NORDIKOS PREKYBOS SLĖNYJE, LT-02182 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
TravelTuras – tai: Karščiausi paskutinių minučių pasiūlymai! 2016-2017 metų „Tez Tour“ ir „Novaturas“ auksinė agentė Poilsinės, pažintinės, egzotinės kelionės lėktuvu bei autobusu! Kelionės iš Lietuvos, Lenkijos, Latvijos ir Vokietijos! Aviabilietų ir viešbučių rezervavimas, kelionių draudimas! 12 metų patirtis...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

I. Šimonytė ir G. Nausėda paskutinį kartą susiremia debatuose
I. Šimonytė ir G. Nausėda paskutinį kartą susiremia debatuose 05-24 21:37
Tiksint paskutinėms prezidento rinkimų agitacijos valandoms, penktadienio vakarą Daukanto aikštėje Vilniuje rengiami kandidatų į prezidentus, Gitano Nausėdos ir Ingridos Šimonytės, debatai...
I. Šimonytė ir G. Nausėda paskutinį kartą susiremia debatuose
I. Šimonytė ir G. Nausėda paskutinį kartą susiremia debatuose 05-24 20:49
Tiksint paskutinėms prezidento rinkimų agitacijos valandoms, penktadienio vakarą Daukanto aikštėje Vilniuje rengiami kandidatų į prezidentus, Gitano Nausėdos ir Ingridos Šimonytės, debatai...
Lione sprogęs paketas sužeidė kelis praeivius
Lione sprogęs paketas sužeidė kelis praeivius 05-24 20:26
Liono mieste Prancūzijoje gatvėje nugriaudėjęs sprogimas sužeidė bent aštuonis praeivius.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Avon 3,60 +3,15%
Intel 44,53 +1,20%
Philip Morris 86,24 +0,88%
Coca-Cola 49,85 +0,40%
NVIDIA 147,32 -3,21%
General Electric 9,56 -3,43%
Twitter 37,19 -3,60%
ConocoPhillips 59,50 -5,63%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,65 -9,86%
Auksas 1285,91 -1,15%
Kava 2,67 -2,20%
Jautiena 4,70 +4,91%
Varis 6438,36 -0,02%
Nafta 61,42 -2,49%
Benzinas 2,04 +12,71%
Dyzelis 2,06 +3,52%