VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Lietuva, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Lietuva

Atsiliepimai apie Telia Lietuva, AB

Įdomiau – tik gyvenimas
Varlė
Parašyk savo nuomonę apie Telia Lietuva, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Paskrolinau gal 30 komentarų - blogai, blogai, blogai. Įmonei visiškai neįdomu, jokių komentarų, jokių pasiteisinimų.
Išvada - u*******t, niekam jūs neįdomūs. Tik klausimas, iš ko jie generuoja tokias apyvartas, ir tokius pelnus....
Jei ir Jūs esate nusivylę Telia, AB paslaugomis - parašykite: [email protected]

[email protected] - nupirksime Jūsų pretenziją
Atsakyti
Kaskoks kosmaras darbuotojai nemalonus nekompedetingi, sugedo telikas nesugeba darbuotoja barbora tinkamai nukreipti i garantini, bendrauti nemoka rageli meta viduri pokalbio... Atsisakinesome telia paslaugu... Ir visiems rekomenduosim tik ne telia...
Atsakyti
Teks nutraukti sutarti! Per metus jau gavom 4 madema, žinoma ir kaina pakėlė, kad labiau veiks internetas, o internetas kaip veike vienam kambary prie mademo, taip ir dabar veikia o kaina žinoma padidėjo. Sukčiavimas!
Ne tik sparta maža, bet išvis buna dingsta.
Prisiskambinti neimanoma, o jeigu ir prisiskambinsi tai vis konsultantas, sako palaukite, palaukite.... Nes pokalbis mokamas ir kuo daugiau minučių tuo jiems geriau..o tu mokėk už sąskaitą o padėti spręsti problema nežino kaip ????
Atsakyti
Neimkit is telia nieko! Pasiėmiau iš 4g i 5g nešiojama interneta nes 4g labai striginėjo o 5g striginėja taip pat kaip ir 4g o bandomasis laikotarpis jums veiks gerai! tad manau tele2 geriau 4g negu telia su 5g!
Atsakyti
Nelabai suprantu, kodėl kas kelias dienas jūs man skambinėjate ir taip metai laiko, pakeli ragelį ir tyla. Ar galite nebeskambinėti? Net įsivedžiau į tel jūsų numerį.
"Telia nekelti" nes jau rimtai nenormalu.
Atsakyti
Apgailėtina įmonė ir jų internetas. Neveikia vidury Vilniaus internetas jau visą savaitgalį tinkamai, skambinu telefonu, skambučio kaina 12 centų už minutę ir netsiliepia jau 13 minučių. Niekada nerašau atsiliepimų blogų, bet šiuo atveju pasiųsti gyvai norėčiau atsakingą asmenį ir į snukį duoti.
Atsakyti
Labiausiai apgailetina kontora, 10dienu aiskina, kad optinis kabelis i musu nama uzimtas, nors niekas jokios paslaugos neuzsakes ir pajungti interneto nesugeba. Dirbti visiskai nenori, visi skambuciai beviltiski, iseinam pas kita operatoriu, kuris zadejo atvaziuoti kita diena pajungti.
Atsakyti
Praeita pirmadieni uzsisakiau pc sake kad gali atvezti ketvirtadieni penktadienj arba kita pirmadieni atejo kitas pirmadienis pc neatejo
Atsakyti
Susikiškit savo internetą į šikną, d********i
Atsakyti
labai 2022-11-18 22:23:24
Kadangi prisiskambint lengviau šv.Petrui, o ne Telia konsultantui, 16.42 pabandžiau laimę Telia facebook puslapyje per mesendžerį.17.02 paprašė patikslint tel.nr.17.55 pasakė, kad artimiausiu laiku paskambins konsultantas.Dabar 22.21val-anei "išmanios" tv, anei konsultanto.Jis, vargšas, turbūt miega:))Supratau, kad galima būti lojaliu klientu, tik ne Telia.Neapsigaukit ir jūs.
šiandien lapkričio 27d.Gedimas nesutvarkytas.Susisiekt neįmanoma.Pradedu galvot, kam ta išmanioji telia tv reikalinga?
Atsakyti
Geriau nei kiti, bet vis vien dugnas. Ypatingai klientų aptarnavimas PO sutarties pasirašymo (ir verslo, ir privačių).
Atsakyti
Absurdiška įmonė
Atsakyti
Visiška nepagarba klientams nuėjus į saloną gauti mobiliojo ryšio paslaugų pasiūlymą, 30min klausai kaip konsultantė darosi remontą, per tą laiką salone susidaro eilė. Pagaliau kai teikiasi konsultatė aptarnauti jokio pasiūlymo nesugeba pateikti. Visi atsakymai tik, , aš negaliu į tai atsakyti, , ir, , čia ne manęs reikia klausti, ,
Apibendrinant, po turiningos paskaitos apie namų remontą, telia pasiūlymo negavau...
Atsakyti
Visas konsultacijų centras 1817 su mokamomis minutėmis yra didžiausias scamas. Vieną problemą apsręst prireikia kelių skirtingų konsultantų, kurie nesistengia žymėti sistemoje, kas sutarta ir vėl sėdi 1817 ir moki už orą, kas mažų mažiausiai UŽPISA. Jeigu norite, kad žmonės naudotų savitarnos svetainę, tai bent duokite savitarną su daugiau funkcijų.
Paslaugų kokybė viskas ok.
Atsakyti
Labai nusivyliau telia ir niekam nerekomenduočiau čia būti. Paėmė kompiuteri taisyti 10, 06.Parašė tvarkymas užtrunka 2-4sav. Per ta laiką bendravimo 0, i užklausas kur kompiuteris, atrašydavo kai turėsime žiniu susisieksime. Šiandien 11.23 kompiuterio dar neturiu. Baisu ir šlykštu kai toks elgeys su klientais. Butinai kreipsiuosi i vartotoju teises.
Atsakyti
Nėra galimybės registruoti namų telefono linijos gedimo internetu, o skambučiai 1817 numeriu mokami už minutes, nors tenka ilgokai klausytis „Visi konsultantai užimti, prašome palaukti“.
Atsakyti
Išėjus į kitą tinklą sugrįžimo proga pažadėjo suteikti man tinkamomis sąlygomis planą, bet grįžus nesuteikė jokio plano, nes ale negali dėl esamo lizingo. Svarbu žadėti ir jokių veiksmų nesiimti...
Atsakyti
Labai nelanksti ir neorientuota į klientą įmonė. Paėmiau 5g modemą pabandymui, po 2 savaičių nuvažiavau grąžinti, bet vadybininkė nepriėmė dėl to kad pasikeitė gražinimo taisyklės, tai gal tada reikia informuoti klientą, kad taisyklės pasikeitė, praleidau valandą kelyje kad apsisukti ir važiuoti atgal, arba nors ne klientą, bet savo darbuotojus informuoti, kad neklaidintų kitą kartą. Paskutinė gražinimo diena nuo kada įsigalioja sutartis, o modemo nepriima, na super. Su Tele2 tokių nesąmonių tikrai nėra, arba jeigu kažkas panašaus atsitinka, visada pasiūlo išeiti, ir su grąžinimu taip pat nėra bėdų, labai pikta.
Teikia super "akcija"
2022-11-21 15:26:48 IP 2e7r431i
Atsakyti
PRISIJUNK PRIE „EŽIO“

Jei tu esi kito operatoriaus klientas ir pas mus radai tai, ko tau reikia, tačiau nori išsaugoti savo numerį, mes tau turime sprendimą!

Lengvai perkelk numerį pas mus ir gauk:
60 MIN ir 6000 SMS (200 SMS dienai) mėnesiui į visus Lietuvos tinklus, kurie prasitęs net 6 mėn. iš eilės!

Viskas gerai, bet kas dieną atskaičuoja 0.05 Ct už standartinio plano mokestį, parašius į Telia gavau atsakymą:

Laba diena,

ačiū, kad kreipiatės. Standartinis dienos tarifas taikomas tokiu atveju, jei abonentas neturi mokamo pokalbių plano. Kadangi planas nemokamas, todėl ir taikomas standartinis dienos mokestis.

Į daugumą klausimų atsakymus galite rasti savitarnoje „Mano Ežys“. Taip pat jums padėti galime ir pokalbio internetu metu.

Gražios dienos!

Dominykas Jurgutis

Klientų aptarnavimo specialistas

Tai kam tada nemokama akcija? :))))))
Atsakyti
Kadangi prisiskambint lengviau šv.Petrui, o ne Telia konsultantui, 16.42 pabandžiau laimę Telia facebook puslapyje per mesendžerį.17.02 paprašė patikslint tel.nr.17.55 pasakė, kad artimiausiu laiku paskambins konsultantas.Dabar 22.21val-anei "išmanios" tv, anei konsultanto.Jis, vargšas, turbūt miega:))Supratau, kad galima būti lojaliu klientu, tik ne Telia.Neapsigaukit ir jūs.
Atsakyti
Sugalvojau pereiti i telia nes Bitė siūle labai brangius planus. Nuėjus man pasiūlė nebloga plana ir priedo ėmiau telefona ir televizoriu išsimokėtinai. Telefona gavau iškarto o va štai su tv prasidėjo nuolatinės bėdos. Pralaukus pristatymo laika parašiau kur mano iranga man padake kad perduoda kurjeriui ir palaukti kelias dienas. Pralaukus savaite vel susisiekiau pati tada pasakė kad rodo sistemoj kad pristatymas ivygdytas nors aš nieko negavus tada vėl dvi dienas sprendė bėda ko galiausiai paaiskėjo kad buten to kir aš norėjau neturi per vis Lietuva ir negalės pristyti... nu gerai užsisakiau kita vėl po 3 dienu rašiau pati tai jau dabar aplamai techininės kliūtys ir mano užsakymas nebuvo patvirtintas (nors laiška tai gavau) galiausiai išvis atšaukiau ir ieškosiu kitur nes tokios betvarkės nesu mačius seniai. Gailiuosi kad pereinu pas juos bet telefonas jau paiimtas...
Atsakyti
uzsakiau jbl siunta ir ja turejo pristatyt penktadieni, nepristate nes net neissiunte jos, konsultantas pasake pristatys pirmadieni, atejo pirmadienis o siuntos kaip nera, taip nera, prisiskambinti neimanoma, vos ne vos pakele rageli, labai akiplesiskai ir nepagarbiai bendravo konsultantas, pasake ne jie atsakingi uz neissiusta siunta ir kad nekurciau cia pasaku jog jie uz neissiusta siunta atsako. Patariu vengti sios imones paslaugu ir prekiu, personalas labai nemandagus ir nesiskaito su klientu. Siunta pamesta ir neaisku kur ji ir jie atsakomybes nenori prisiimti ir jokios pagalbos nesuteike. Su tele2 tokiu problemu man niekad nebuvo, ju darbo kokybe auksciausiam lygi
Atsakyti
Vadovė Asta žemina, tyčiojasi pastoviai niekas neįtinka mėnesį pradirbus gavau grasinimą pati pasirašyti dokumenta, jog pati išeinu savo noru iš darbo ir dar turėjau gražinti už mokymus 200eurų blogiausia patirtis realiai kiek dirbau visus pinigus turėjau gražinti matos apgavikų kontora.
Atsakyti
Panašiai prieš trys metus pranešėme kad labai suprastėjo telefono ryšys. Skambinome visais trumpaisiais numeriais, susiekėme su tinklo operatoriais dar patis atskambino kažkokie technikai, žadėjo išsiaiškinti kame reikalas. Taip viskas liko.
Sodų bendrija Lokys, Palokės kaimas Jonavos rajonas. Norėdamas paskambinti turi vaikščioti po sodus, yra tokių vietų kur pagauna ryšį. Labai pykta kai matai kaip kaimynai turintis kito tiekėjo ryšį sėdi savam sode kalba telefonu ir internetu naudojasi (baltai pavydžiu). Nuo 2003 metų esu Omnitel dabar Telia Klientas, nežinau ką daryti ar keisti operatorių ar įvyks stebuklas ?
Telia aiškina kad jų ryšys ir internetas geriausias. Labai abejoju !
Atsakyti
Visiška š*******o kontora. E-parduotuvėje užsakiau ausines ir sumokėjau e-bankininkyste. Po kelių dienų gavau sms, kad atveža siuntą ir reikės sumokėti kurjeriui grynais. Kadangi antrą kartą nemokėjau siuntos neatidavė, nors turėjau mokėjimą įrodančius dokumentus. Per savaitę 2 kartus kreipiausi dėl to į Telia - atsakymas perduota informacija į sandėlį ir liepta laukti. Sulaukiau - prekės nėra ir nebus, pinigus grąžinsim per 20 d. Likau nesupratus - tai ką man buvo atvežę - tuščią paketą?
Atsakyti
Šudu kruva..kaip ir ten sedintis lodoriai kurie net nesugeba puse metu sutvarkyti rysi, tik belaukiantis kada už saskaita pinigu...asilu šutve neturiu ka daugisu apie tokius mulkius bepasakyti... Aisku jie situ atsiliepimu nemanau kad skaito nes manau jie net skaityti nemoka jei negirdi skundu tie invalidu sutve
Klientas 4 metai
2022-11-11 17:05:20 IP 28m82gr6
Atsakyti
Gerb Telia, užnisot su savo klientu servisu, atvečiaju.

Skambinate iš numerio +370 698 60104, pakeliu, tyla 0, 10 SEC ir padedate ragelį, perskambini, sako skambinome iš Telia ir tiek žinių. Tada vėl skambinate, vėl tas pats, pakeli 10 sekundžių tyla ir vėl padedate ragėlį.

už******* negyvai, ką veikią jūsų IT skyrius, kurią vietą krapštosi gerdami kava? Teroras toks vyksta jau 3 savaitės, nes sutartis į pabaigą, tai norite pasiūlyti kažką, bet kartoju, eikit n**** paskui laivą moskva.

pagarbiai buvęs klientas 4 metus.
Atsakyti
Įmonė neatskleidžia pilnų duomenų apie garantinio aptarnavimo eigą, kada įrašai ten buvo readaguojami dar po to kai buvo pateikta išvada. BŪKITE atidūs žmonės: jeigu rašote prašymą dėl garantinio aptarnavimo tai sekite, fotogafuokite kiekvieną savo žingsnį ir gautus atsakymus, nes paskui niekas nepadės jums pačioje įmonėje atsekti informacijos ir garantinio apžiūros metu apkaltins jus pačius dėl gedimo.
Atsakyti
Kovo mėnesį baigėsi mano sutartis televizijos ir interneto planui tad nusprendžiau ją nutraukti. Internete užpildžiau prašymą ir su manimi susisiekė Telios darbuotoja, kuri pasiųlė už vienkartinį 10 eurų mokestį sustabdyti paslaugų tiekimą pusės metų terminui jei nuspręsčiau persigalvoti ir įrangos nereikėtų įvedinėti iš naujo. Praėjus aštuoniems mėnesiams gavau sąskaitą už paslaugas kuriomis nesinaudojau ir net nežinojau, jog jos man yra aktyvuotos. Susisiekus su konsultante ši perdavė perklausyti įrašą vadybininkui kuris nusprendė, kad pirmojo pokalbio metu man niekas tiesiogiai nepasakė, jog mano sutartis po pusės metų automatiškai nutrūks (nors sutarties terminas jau ir taip buvo seniai pasibaigęs), dėl to tai yra mano kaltė mat pasakymą "persigalvoti" interpretavau ne kaip persigalvojimą atsisakyti paslaugų, o kaip norą pasilikti paslaugas, dėl kurių atsisakymo aš iš vis ir skambinau pirmąjį kartą. Taip pat išaiškėjo, jog buvau neteisingai informuotas apie įrangą, mat ją turiu grąžinti, nors technikas įvedinėjęs internetą sakė, jog įranga sutarčiai pasibaigus liks man. Su malonumu sumokėsiu tuos 24 eurus ir grąžinsiu dėžutes kurios man tikrai nereikalingos, vien tik tam, kad galėčiau palikti jums šią žinutę: Būkite budrūs bendraudami su pardavėjais, nes laikai nesikeičia. Vis dar atsiranda verslų, kuriems svarbiau bet kokia kaina paimti pinigus nei turėti patenkintą klientą.
Atsakyti
Labai gaila, kad taip siuntinėja klientus, neieško sprendimų, o tik liepia skambinti savo trumpuoju numeru kuris yra mokamas.
Noriu atsisakyti paslaugų ir jau du kartu negaliu, nes pirmą kartą liepė palaukti 24 val., ir tada savitarnoje galėsiu užpildyti prašymą ir nutraukti. Palaukiau dar ilgiau ir vėl bandžiau nutraukti, tada pasirodo paspaudus "atsisakyti paslaugų" išmeta, kad puslapis nerastas - kreipiuosi į vadybininką Inesa K. tai vietoj to, kad ieškoti sprendimo tai nepaliaujamai kartoja dešimt kartų, kad ji sutarties negali nutraukti ir liepa skambinti trumpuoja numeriu. Tai va toks požiūris įklientus - siuntinėti, tai lauk, tai skambink. Telia, susitvarkykite sistemas ir paaiškinkite vadybininkams, kad kai Jūsų kaltė tai nereikia kliento siuntinėti dešimt kartų, o ieškoti sprendimo reikia.
Atsakyti
Įvyko nemalonus įvykis su pirkimų,
Uzsakiau planšetė, apmokėjom, turėjo pristatyti per 1-3d.d., 3diena skambinu, domiuosi kur dingo, pasakė įvyko klaida, žadėjo sekančią dieną kad atveš, praėjo dar 3d.d. neatvaziavo, vėl skambinu pasidomėti, tai gavau daug atsakymų, "važiuoja" "pasimetė" "neuzdejo lipduko" "bus rytoj" "paieskosim, perskambinsim" ir panašiai.....sekančią dieną gauna žinutę kad prekės nebėra...tai bendroje sumoje teko skambinti 4 kartus, 5kartus man atskambino...
Atsakyti
Loreta 2022-11-08 21:43:06
Gavau žinutę, kad nemokamai keičiamas televizijos priedėlis. Per vargus susisiekus, nes atsakymas į žinutę neišsisiuntė ir kt., pagaliau gavom priedėlį. Jei pasijungiant kyla sunkumų Telia nurodo, kad reikia susisiekti numeriu 1817 (minutės kaina 12 ct). Per minutę spėji tik išklausyti 'meniu", ką pasirinkti. Perspėjama, kad dėl užimtumo gali tekti palaukti 6 minutes ar daugiau. Tas "ilgiau" paskutinį kartą laukėme 40 minučių (tai buvo maždaug 4 bandymas/skambutis). Pagaliau atsiliepęs konsultantas "išsprendė" problemą per porą minučių, nes.. Telia nebuvo sutvarkius duomenų iš savo pusės. Taigi kokia "nemokamos" paslaugos kaina? Nekalbant apie turiningai praleistą vakarą.
Įmonė greit reagavo į nepasitenkinimą, tikiuosi, kad galimybės susisiekti ateityje gerės. Ačiū
Atsakyti
Gavau žinutę, kad nemokamai keičiamas televizijos priedėlis. Per vargus susisiekus, nes atsakymas į žinutę neišsisiuntė ir kt., pagaliau gavom priedėlį. Jei pasijungiant kyla sunkumų Telia nurodo, kad reikia susisiekti numeriu 1817 (minutės kaina 12 ct). Per minutę spėji tik išklausyti 'meniu", ką pasirinkti. Perspėjama, kad dėl užimtumo gali tekti palaukti 6 minutes ar daugiau. Tas "ilgiau" paskutinį kartą laukėme 40 minučių (tai buvo maždaug 4 bandymas/skambutis). Pagaliau atsiliepęs konsultantas "išsprendė" problemą per porą minučių, nes.. Telia nebuvo sutvarkius duomenų iš savo pusės. Taigi kokia "nemokamos" paslaugos kaina? Nekalbant apie turiningai praleistą vakarą.
Atsakyti
Nutraukiau sutarti, sumokejau visas netiesybas ir vel ateina saskaita... nors zinau kad sumoketa. Kiek galima is zmoniu imt
Atsakyti
Norėčiau padėkoti pagalbos numerio konsultantui Mindaugui už pagalba. Labiai maloniai paaiškino kaip išspręsti problemą. Nors ir laukti teko ilgai, malonu, kad liko malonus operatoriai dar.
Atsakyti
Noriu padėkoti indžinieriui Pauliui už puikiai atliktą paslaugą jungiant internetą, nuo A iki Z viskas atlikta tvarkingai, stropiai, atsakingai, kas dabar retas reiškinys, esu sužavėta, ir šiaip vyrukas mandagus, profesionalus, išklausantis, patariantis, rekomenduoju visiems.
Atsakyti
Dar toki nešiojamą 4G Šūdą nesu įsigijusi niekada! Ir nesutinka pakeisti, naudoju tik mėnesį, prisijungti gali tik 1šeimos narys, eita ir skambinta ne sykį, a*******i!
Atsakyti
Labai nusivyliau Telia paslaugomis dėl šviesolaidinio interneto. Buvo sutartas laikas dėl interneto įvedimo, tačiau atvykęs meistras to padaryti nesugebėjo, nesusigaudė namo išplanavime ir išvyko taip ir neįvedęs interneto. Po šito incidento buvo tartasi, kad per mažiau nei savaitę laiko, prioriteto tvarka, sulauksiu kito vizito, tačiau taip ir neįvyko, procesas vilkinamas iki 2sav. Sugaištas laikas ir sugadinti planai. Teko pasirinkti kitą tiekėją ir ateityje Telios paslaugomis nesinaudosiu.
Erikui - ne darbuotojas
2022-11-02 23:51:00 IP 2i23s98a
Atsakyti
Erikai, tikrai juokingai atrodot pykdamas dėl elementarių tvarkų, kurios yra tokios pačios pas visus telekomunikacijų operatorius. Tikrai geriau nesinaudokite technologijomis apskritai, bus lengviau gyventi.

Ps, tam, kad sumažėtų kredito reitingas dėl tokių tikrinimų, reik tai daryti labai labai dažnai.
Atsakyti
Ačiū už nuomonę. Išreiškiau savo.

Smalsu, kam daugiau, nei Telia darbuotojams norėtųsi rašyti tokį "korektišką" atsaką.

Pridėsiu: esu buvęs Telia klientas, savalaikių mokėjimų istoriją jie turi (bent jau finansiniuose dokumentuose). Anksčiau esu turėjęs šias paslaugas, kreditingumas nebuvo tikrintas. Yra kitų būdų apsisaugoti nuo nemokumo, jų čia nevardinsiu.

Pasikartosiu: tiems, kas ima tikrai nedaug paskolų ir jas naudoja, pvz, būsto paskolai, tokie tikrinimai erzina, nes tai turi įtakos kredito reitingui.
Atsakyti
Erikas 2022-10-31 10:48:52
Pasirašant sutartį reikalaujama velniškai daug informacijos, įskaitant kortelės ID, kas yra stipriai asmeninė informacija. Ne gana to, pasirašant sutartį reikalaujama leidimo patikrinti kreditingumą, kas, labai tikėtina, mažina kreditingumo reitingą. Turint omenyje, kokios mažos vertės tai sutartis, šis reikalavimas, mano nuomone, nėra adekvatus.

Mane asmeniškai dažnai supykdo (ne pirmąkart) Telios teikiamų paslaugų kainos ir kokybės santykis, dabar supykdė ir sutartiniai reikalavimai. Tai internetas, ne būsto paskola.

Visiems galintiems rekomenduoju rinktis kitus tiekėjus, siekiant pažaboti šį monopolį.
O gal geriau, nervus pasigydyk? Visi tiekėjai prašo kortelės ID ir tikrina kreditingumą, kaip jie žinos, kad toks nervų kratinys neturi skolų ir sugebės išsimokėti už tą paslaugą? :D ne Telia susigalvojo įstatymus, o jei netinka sėdėk be interneto.
Atsakyti
Neįmanoma... Pastoviai stringa internetas, arba išvis jo nėra.... Jei taip ir toliau, viso gero telia....
Atsakyti
Visiskai nėra interneto. Perkrovėm ir vistiek nėra. Turim naudoti 4G. Nueinam į kita kambarį ir viskas pradeda strigti, net neužkrauna. Telia TVARKYKITES!!
Atsakyti
Dainora 2022-10-12 15:04:37
Nerekomenduoju !!!! pirkti technikos iš Telia. Norėjau įspėti visus ir paraginti pagalvoti ar verta pirkti problemas, kurios tesiaisi beveik 4 menesius. 20220704 diena iš Telia internetinės parduotuvės nusipirkome nekokybiškas ausines.Naudojamos jos nebuvo, tik patikrintos. Pirkome dovanai, išpakavus, paaiškėjo, kad dešinė pusė neveikia. paskambinus i Telia pareiškus pageidavima grazinti nekokybiską prekę.per 14 d, buvo pasakyta, kad jei preke buvo ispakuota ir patikrinta, (išpakuota graziai) ja galime grąžinti tik per Servisa ITC. Į išsiūstą elektroniniu paštu raštišką pretenzija ir užklausima kur grąžinti prekę, atsakmo raštiško negavome. Tada 07 22 diena ausines buvo issiustos servisui kur iki siol, beveik 3, 5 men nesulaukiame jokios informacijos iš Servisa ITC. prisiskambinti yra bevei neimanoma. o pavykus prisiskambinti pasakyta kad perduota atsakingam darbuotojui, palaukite.. palaukus 2 savaites pasakoma kad nei pries men siusto el. pastu laisko jie nemato kadpasiūlo siuskiti laiska el. paštu. Vienu žodiu esame tam pačiame taške kaip ir pradžioje, nei pinigų, nei ausinių. 22 1012 prisiskambinus Telijai, jie pareiškia, kad nors jie ir pardavė preke, jie nera atsakingi ir nieko negali padeti, viska turime spresti su Servisa ITC. VADINASI, TELIA RRRPARDUODA NEKOKYBISKĄ PREKĘ INTERNETU, NEPRIIMA JOS ATGAL, O NUKREIPIA I KITĄ ĮMONĘ, KURI NEREGUOJA Į UŽKLAUSIMUS., TELIA pozicija tokia :MUSU REIKALAS PARDUOTI, o toliau jau kapstykites patys. Kiekviena, save ir klientą gerbianti įmonė turėtų spręsti problemas ir rinktis įmones su kokiomis bendradarbiauja. Toliau, mes spręsime šią problemą su vartotojų teisių pagalba.
Pritariu, visiškas bardakas. Jokių kontaktų neduoda, tiesiai pasako kad patys turite ieškoti kur tavo prekė taisoma, ar taisoma ar išviso ją taiso. Niekam nerekomenduoju
Atsakyti
Pasirašant sutartį reikalaujama velniškai daug informacijos, įskaitant kortelės ID, kas yra stipriai asmeninė informacija. Ne gana to, pasirašant sutartį reikalaujama leidimo patikrinti kreditingumą, kas, labai tikėtina, mažina kreditingumo reitingą. Turint omenyje, kokios mažos vertės tai sutartis, šis reikalavimas, mano nuomone, nėra adekvatus.

Mane asmeniškai dažnai supykdo (ne pirmąkart) Telios teikiamų paslaugų kainos ir kokybės santykis, dabar supykdė ir sutartiniai reikalavimai. Tai internetas, ne būsto paskola.

Visiems galintiems rekomenduoju rinktis kitus tiekėjus, siekiant pažaboti šį monopolį.
Atsakyti
Telefonu 1817 neįmanoma prisiskambinti, laukti reikia po 15min. ir ilgiau. Toks vaizdas, kad čia toks verslo planas-sėdi du konsultantai visai Lietuvai, o 1000 klientų skambina padidintu tarifu ir klausosi muzikos, o pinigėliai kapsi... Apsieisim ir be jūsų paslaugų!
Atsakyti
Jeigu atsiranda kokiu problemu, prisiskambinti jiems labai sunku. Pastaruoju metu daznai dingsta internetas, o ragelio niekas nekelia
Atsakyti
Noriu padėkoti vieninteliam Telia konsultantui Armantui S. už tai, kad jo dėka vadybininkė sugebėjo, nors nieko aiškaus, atsakyti į el. paštu ilgą laiko tarpą parašytąTeliai paklausimą, aiškinantis dėl mirusio ilgamečio Telekomo dabar Telia kliento, kuris niekaip neleido panaikinti Telios telefono Nr. kuriam tikrai jau niekada nereikės paprasto kaimiško telefono paslaugų.
Telia viešai skelbia, kad galima greitai ir patogiai gauti atsakymus į visus klausimus. Tai baisi netiesa. Pirmas būdas: Skambinant telefonu, kai atsakiklis vardija kokius skaičius spausti norint gauti informaciją, net neįvardija kokį skaičių spausti, kad atsisakyti telefono, mirus abonentui. Paspaudus kitus skaičius reikia laukti vos ne pusvalandį ir pasibaigus kantrybei, išjungi telefoną. Tikrai greičiau prisiskambinti į polikliniką.
Antras būdas: virtuali asistentė. Ten iš vis pas juos chaosas, nes dirba nieko neišmanančios, nesuprantančios, viena nuo kitos stūmdančios klausimus ir nieko neatsakančios. Tik sugebančios, ypač Agnė ištrinti iš karto blogus komentarus.
Trečiasis būdas: el.paštas [email protected] Konkrečiai parašius klausimą, prisegus reikiamą dokumentą, atsakymo nesulauki. Bandai dar vis el. paštu paklausti ar gavo paklausimą, gal dar kokių dokumentų reikia, bet tyla. Kaip pačioje pradžioje minėjau tik vienam darbuotojui Armantui S. įsikišus pavyko Telios pardavimų vadybininkei surasti el.laišką ir parašyti, tačiau nieko konkretaus.

Kviečiu visus atsisakyti Telia paslaugų, boikotuoti šią įmonę. Telia Arogantiška, visais įmanomais būdais nepasiekiama, net neįsivaizduoju kaip nemokantys naudotis internetu ar jo net neturintys ypač kaimo abonentai su jais susikalba. Telia vadovai susimąstykit kaip žiauriai negerbiat savo klientų. Labai šlykštu turėti su jumis reikalų. Tikrai neteko susidurti su tokia arogantiška, nepasiekiama įmone. Fui fui fui.......
Atsakyti
Gal reikėtų pagalvoti apie papildomus etatus klientų aptarnavimo skyriuje?
Atsakyti
Turiu parašyti:) esu apakus dėl aptarnavimo Kaune Megos Telia skyriuke. Mano telefonui esim pajungimo jau mėnesį neišsprendžiamą klausimą tvarkė mergaitė robotė, kuri į visus mano nusiskundimus atsakė palinkėsiu geros dienos- na tebūnie, sakykim tik tiek buvo įdiegta :) bet va kolegė akiplėša didelė ruonė sugebėjo šale esančiam klientui pasakyti - KOL VAIDINAI QUEEN OF DRAMA, UŽSIDARĖM !!! man akys ant kaktos, jam taip pat !!! Aš laukiau ilgokai, jis JAU laukė, kai atėjau!! Klientas matosi verslo žmogus, žmonai laikrodžio išmanaus atėjo pasiimti. Tai išeinant paprašė persiųst į kitą saloną, kad bjaurių veidų nematytų. Tai va, kokia aptatnavimo kokybė, darbuotojų kultūra, kai nuo plūgo tiesiai įdarbina :) vis gi esame klientai ilgamečiai.
...taip ir norėjosi pasakyt: " mergyt, su tavim karvių neganėm!! "...bet kad nesupras :)) siaubas!!

Taip pat rekomenduojame

Credo Partners
Adresas: Vytauto pr. 23, LT-44352 Kaunas.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; informacijos teikimas; konsultacijų paslaugos; reklamos paslaugos; tyrimai, ekspertizės.
UAB „Credo Partners“ jau vienuolikti metai sėkmingai teikia kontaktų centro paslaugas, pateisindama užsakovo lūkesčius. Kompanijoje dirba profesionali pardavimų telefonu vadybininkų ir konsultantų komanda, kuriai vadovauja vadovai, turintys daugiametę patirtį efektyvaus kontaktų centro srityse. Kartu su komanda...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Keičiasi ir draudikų realybė - draudimas galioja ir karo zonoje
Keičiasi ir draudikų realybė - draudimas galioja ir karo zonoje
Apie įmonių turto draudimą, kokios žemės ūkio kultūros draudžiamos, kada draudžiama nuo karo ir terorizmo, ir kodėl apskritai verta draustis? Pokalbis su BTA draudimo Turto ir specialiųjų rizikų...
"Conresta" tampa "Conres"
"Conresta" tampa "Conres"
Viena didžiausių statybos sektoriaus bendrovių Lietuvoje UAB "Conresta" atnaujina identitetą. Naujasis prekės ženklas "Conres" pabrėš įmonės augimą ir tarptautiškumą.
Kodėl vystytojai renkasi sutelktinio finansavimo platformas?
Kodėl vystytojai renkasi sutelktinio finansavimo platformas?
Prieš gerus penkis metus startavusi kaip egzotiška ir nauja priemonė kapitalui pritraukti, šiandien sutelktinio finansavimo metinė rinka siekia jau beveik 150 mln. EUR, o šį instrumentą atranda ne...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

Boeing 185,10 +1,22%
Twitter 53,70 +0,66%
Humana 547,42 +0,12%
Hasbro 63,24 -0,11%
Goodyear 10,83 -3,73%
Bank of America 34,47 -4,46%
Oracle 79,43 -4,70%
Wells Fargo 43,66 -4,96%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,31 -0,30%
Benzinas 2,64 -12,87%
Nafta 79,98 -1,53%
Dyzelis 3,44 -4,44%
Dujos (JAV) 7,76 -11,72%
Varis 7749,00 -2,92%
Kava 5,91 -0,17%
Ryžiai 439,00 +1,86%