VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Lietuva, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Lietuva

Atsiliepimai apie Telia Lietuva, AB

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Telia Lietuva, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Žiūriu kiek skundu, nepavargote skustis? :) čia turbūt lietuviu mentalitete :)
Atsakyti
KLIENTAS 2019-04-16 09:16:15
GAN ATSAKINGAI TEIGIU, KAD KLIENTAI YRA MULKINAMI, VAGIAMI TARPTAUTINIAI RYŠIAI, PRIRAŠOMA NEBŪTŲ PASLAUGŲ. STEBĖKITE KIEKVIENĄ SKAMBUTĮ IR POKALBĮ.
NET RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBA PATVIRTINO, KAD PRIRAŠO DAUGIAU, NEGU SUNAUDOTA.

O APLAMAI, GERIAU KEISTI OPERATORIŲ.
Pilnai sutinku... labai ilgą laikotarpį naudojau Telia telefono ryšį, visada turėjau neterminuotą sutartį. Sugalvojus atsijungti numerį ir pakeisti ryšio operatorių staiga mano sutartis tapo terminuota, o už ale netesybas liepia sumokėti atitinkamą sumą. Na dar tokių cirkų nebuvo matyti... darbuotojai laiškus permėto vieni kitiems, rašinėja ne į temą. Paskambinus šneka vienaip, po to atsiunčia vistiek tą pačią sąskaitą susimokėti.... Jokių pasirašytų sutarčių ar pokalbio įrašų nepateikia, kad sutartis kada nors buvo mano pačios keista... Konkretus "bardakas", daugiau čia negrįšiu ir niekam nerekomenduoju!
Atsakyti
GAN ATSAKINGAI TEIGIU, KAD KLIENTAI YRA MULKINAMI, VAGIAMI TARPTAUTINIAI RYŠIAI, PRIRAŠOMA NEBŪTŲ PASLAUGŲ. STEBĖKITE KIEKVIENĄ SKAMBUTĮ IR POKALBĮ.
NET RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBA PATVIRTINO, KAD PRIRAŠO DAUGIAU, NEGU SUNAUDOTA.

O APLAMAI, GERIAU KEISTI OPERATORIŲ.
Atsakyti
interneto kokybė pati blogiausia, interneto lyg nebūta pinigai į ora, nerekomenduoju naudotis jų paslaugomis
Atsakyti
Esu nepatenkinta dėl namu paslaugu.
Vasario mėnesį paprašiau perkelti namu paslaugas i kita adresa, kadangi persikrauščiau.
Paslaugas perkėlė, bet kitoje vietoje nenutraukė teikiamu paslaugu.
Todel gavau saskaita dviguba už du adresus.
Atsakyti
Kovo men pabaigoje uzsisakeme tv play sporto paketa ir sekancia diena atsaukeme, kad neuzmirstume ir jau balandzio men pradzioje sio kanalo neberodo, nors turetume ji matyti visa menesi nuo uzsakymo dienos.
Atsakyti
Nuo pat televizijos pasijungimo, 3 mėnesius iš eilės nesugeba teisingai išrašyti sąskaitų apmokėjimui. Priskaičiuoja tai, kas į pasiūlymą įeina nemokamai, sugaišti daug laiko aiškinantis, kiekvieną kartą vis su kitu vadybininku. Sekantį mėnesį vėl ta pati klaida ir vėl aiškintis.. Kažkoks košmaras. Tokia "šaraškinų" kontora, kad gėda iš tikro. Nerekomenduoju užsisakyti nieko iš jų.
Atsakyti
Neišeina atsisakyti paslaugų. Žada per 5 darbo dienas, bet nenutraukia
Atsakyti
Siaubingi v***s, jokiu kanalu neužsakem ir jau antri metai priskaiciuoja, atseit patys užsisakėm nors galva galiu padet kad to nebuvo, internetas taip pat dažnai stringa, zodziu laukiu vyro ir atsijungiam ir kuo toliau...
Atsakyti
Tik geriausi atsiliepimai apie TELIA. 100 proc. kokybė, greičiausias internetas, kokybiškiausias aptarnavimas. Deja, taip maniau 10 metų, kol neatsikrausčiau į Lazdynus, kur gyvenu 12 aukšte ant kalno, gaunasi koks 20 aukštas. Nesu niekur matęs, kad kalbant nutrūktų ryšys, o čia - beveik kiekvienas skambutis nutrūksta. Nors rodo pilnas padalas. Mano telefonas su dviem kortelėm, teledu rodo ne pilną ryšį bet niekad nenutrūksta. O telia nuolatos nutrūksta. Įsivaizduokite kaip malonu skambinti VMI, SODRAI ar bankui, kai pralauki 5 minutes ir nutrūksta - reikia skambinti vėl ir laukti, ir vėl nutrūksta. Keičiau telefonus, tai su kitu telefonu ryšys tiesiog dingsta, nesusikalbėsi, bet nenutrūksta. SU naujausiu Mate 20 pro nutrūksta. Vargu ar tai telefono bėda, nes teledu tam pačiam telefone netrūkinėja. Konsultantams gali tik pasakyti, bet jokių pokyčių nematyti.
Atsakyti
Dar nei viena, imone musu taip neapgavo, kaip Telia. Nuvykom i salona, pamaten tel nuolaida didele, darbuotojas paaiskino, jog su musu turimu planu, mokesim uz tel 5e/men. Gavom saskaita, moketi po 8e/men. Nuvykau aiskintis, kodel turim tiek moketi, atskymas buvo, niekuo padeti negaliu, as nesudariau tos sutarties, atsineskit uz ka pasiraset. Nu gryztu namo, rimtsi sutartyje po 8e uz tel. Nu bet sorry, dviese buvom, matem tel akcija, vien del to ir emem. Visiems ispejimas jog pasirasydami ant sutarties BUTINAI skaityjite, nes Telia darbuotojai viena sako, uzsideda is debesies akcijas, o sutartis sudaro kitokias
Atsakyti
Sveiki! Klausimas, kodel pasibaigus interneto ir kompiuterio sutarciai, as vis dar moku uz 200 mg interneta, kuris buvo kartu su modemu? Paskambinus tel. buvo paprasyta grazinti iranga, siunciau prasyma uzblokuoti Nr.bet viskas tesiasi toliau tik mazesne kaina. Uzsisakius neribota plana, vel gavau interneta.kurio neprasiau. Prasau paaiskinti issamiai, ka turiu daryti, kad atsisakyti interneto, kuriuo nesinaudoju, ir kurio neuzsisakiau. Aciu..
Atsakyti
Užsisakiau internetą plius TV prieš mėnesį atvažiavo įvedė... Pačiam kažkas nesigavo bet veikia kažkiek ir gerai išvažiavo... Nū ką ir prasidėjo bute ne tik TV stringa.. Bet ir bevielis internetas nutolus šiek tiek 3metrus nebepagauna... Ir skambinausi į telia ir rašiau tai vienas pasakė kad modemo antro reik į butą... Į butą antro modemo!!! Kas per nesąmonė!! O kai pradėjau jau reikalaut kokybės kuria pažadėjo tai pasakė kad kvieskit inžinierių tegu jis sprendžia problema aišku už nebloga mokestį vien kad atvyktų 9.99 ir jo valanda darbo 19.99... Nū atsiprašau ar taip reik rūpintis kliantais??? Esu baisiai nusivylus ir niekam nerekomenduočiau!!
Atsakyti
2019 02 26 man įvedė internetą ir televizija Meistras vedė nuo 9 val iki 12 val.Ir Už 2 su puse dienos reikia mokėti apie 28e.O kai paskambinau į Telią tai pasakė, kad už prijungimą, už nuoma įrangos, kai salone sakė kad mokečių nebus.Tai ko reikia tikėti, pardavime sako vienai, o mokėti kitaip.
Atsakyti
Neužtenkamai informuodama sutartį pasirašiusį klientą Telia integruoja abonemento numerį kaip apmokėjimą Google Play parduotuvėje. Taip nuimdama saugiklius ir suteikdama galimybę neteisėtai apsipirkinėti vaikams be tėvų sutikimo. Telia mėgina pasiteisinti sutarties pasirašiusio asmens atsakomybe apmokėti sąskaitą už paslaugas, visai užmiršdama kad neturi teisės imti pinigų ir sudaryti naujas sutartis su vaiku kuriam nėra 14 ar daugiau metų.Manau tai yra akivaizdus sukčiavimas ir apgaulė. Kiek tėvų Lietuvoje esate nukentėję nuo tokios Telia veikos? Ar žinote kad vaikas neturintis 14+ metų amžiaus be jūsų sutikimo ir leidimo neturi teisės atlikti mokamų pirkinių iš Google Play? Ar kas nors kreipėtės dėl patirtos žalos atlyginimo?
Atsakyti
2019-03-05 nemaloniai buvau aptarnauta "Telia" salone (Viršuliškių g.) konsultanto Nerijaus. Esu šio tinklo lojali klientė, todėl likau nustebus konsultanto fraze: "Kur pirkote telefoną, ten ir pasikeiskite kortelę". Manau turėtų būti individualus požiūris į klientą ir jo poreikius, reaguojant čia ir dabar. Nepamirškime, kad kokybiškas klientų aptarnavimas ir įmonės pelno augimas yra du neatskiriami dalykai.
Atsakyti
Esu labai kantri kas susiję su prastu aptarnavimu, bet telia ir joje dirbantys žmonės tiesiog išvedė iš kantrybės. Prieš pora mėn vedėmės inernetą (o telia todėl, jog kitokio pas mus įvesti tiesiog nėra galimybės), laukėm pusantros savaitės kol internetas buvo įvestas. Dabar lygiai tas pats su televizija.. Nesuprantu, galbūt reiktų keisti personalą? Priimti labiau motyvuotus žmones? Nes kiek kartų mums skambino ir siūlė paslaugas, tiek kartų mums susitarus jog paskambins vėliau, reikia jų ieškoti patiems :) Tai jeigu jūs nesuinteresuoti kokybiškai aptarnauti klientus, tai būkit malonus ir nebeskambinėkit su savo pasiūlymais.
Atsakyti
Sveiki.Noriu pasiskųsti jūsų esančiais darbuotojais, kurie dirba Žirmūnų 64. Sūnus pirko telefoną, ir apsauginį stikliuką telefonui, paprašė ar galėtų uždėti.Atsakymas buvo darbuotojo kad pas jį kreivos rankos. Pasiūlė nueiti į šalimais esančią mobili linija parduotuve.Aisku ten neklijavo, nes nejuda preke, čia ir taip aišku kad kitas tinklas neužsiima nesako preke klijuoti.Preke grąžinom atgal nes patis nemokam, o darbuotojai nesugeba padėti klijantui.gal jūs savo darbuotojus apmokykit, netik pardavinėti prekes, bet ir klijantams padėti.Kaip pavyzdžiui užklijuoti apsaugine plėvele ir t.t.Aciu
Atsakyti
nekam tykes aptarnavimas pastovus televizijos strygymas daugiau nematau televizijos negu matau.LY
Atsakyti
paskambinau i telia dėl informacijos apie sutarties nutraukimą (sutartis baigėsi sausio 1 d.). man pasakė: jei parašysite prašymą dabar, jums reikės mokėti netesybas (skambinau 1 mėn iki sutarties pabaigos). Sako: kai pasibaigs sutartis, ateisite ir parašysite prašymą. Sakau sutartis baigiasi sausio 1d. tai ne darbo diena, Jis atsakė tai ateikite kitą dieną.
Sausio 3d. atėjau i telia nutrauktį sutartį, man sako, jus turėsite sumokėti dar už tris dienas. klausiu kodėl, sausio 1 nedarbo diena ir norėdamas negalėjau to padaryti, na galėjote prašymą parašyti anksčiau. bet tada bučiau mokėjęs netesybas, ji atsako: taip.
Va tokia melagių firmelė, konsultantai meluoja išsijuosę. dabar atėjo sąskaita sumokėti 1, 78 eur už tas tris dienas.
Nerekomenduoju naudotis šios MELAGIŲ firmelės paslaugomis.
Atsakyti
Sutartis pasirašoma remiantis telefoniniu pokalbiu bet apie tai neįspėjus pokalbio metu. Turi buti aiskiai pasakoma kitaip tai yra neteiseta. As nepripazistu pokalbio kaip savo valios isreiskima nepasurasius tikru ar mobiliuoju parasu. Bukite budrūs, nes esate apgaunami save solidzia laikomos kompanijos
Atsakyti
ir aš siūlau nekišti uodegos į TELIA eketę.....
Atsakyti
Aš irgi prie jūsų, praradęs viltį susikalbėti su Telia darbuotojais telefonu, ar meistrais atvykusiais į objektą. Telefoniniai darbuotojai prižada atsakyti/atlikti tam tikrus darbus, savaitėmis nėra atsakymo, o jei neperku jų pasiūlyto produkto, siūlo pakeisti mąstymą. Kokybės kontrolės 0, call centro darbuotojas gali bet ką prikalbėti klientui ir nieko. Skambinu dėl Telia nekokybiškų paslaugų, man 9 centukai kainuoja. Pažadai, kaip iš gausybės rago, o darbai, kaip cholchoze. Inovatyvi įmonė atsirado matai :), Kirvio meistrai :)
Atsakyti
VISIEMS, KURIE SVARSTO KOKĮ NAMŲ PASLAUGŲ ir INTERNETO OPERATORIŲ RINKTIS!! Bet kas... kartoju.. BET KAS, bet ne Telia.
Užsisakėme TV per LTE paslaugas 2018m. lapkritį ir apart televizijos paslaugos už 20, 15EUR mums buvo PRIVALU užsisakyti ir "pastovų" interneto ryšį su maršrutizatoriaus nuoma, priedėlio nuoma, kas atseina dar 30, 00 Eur.
Bet gavome dovanų planšetę. Gerbiamieji - NEIMKITE DOVANŲ UŽ DYKĄ, nes niekas nieko už dyka nedalina, o priverčia vėliau susimokėti DVIGUBAI DIDESNĘ nei rinkos kainą.
Taigi.. Kol Telia besišypsodami ir linksėdami kelis kartus patikino, kad "niekada tikrai neleis į transliavimo stotį prisijungti daugiau žmonių nei leidžia jos apimtis", tol buvo dar pakenčiama.. nepaisant stringančių kanalų ir "juodo ekrano" laikas nuo laiko...
Tačiau vėliau viskas pasidarė siaubinga.. ir taip buvo TAIP BLOGAI, kad skundžiantis tv ir interneto kokybe (taip, internetas pradėjo strigti ir iš greitaveikos 256mbps pagal sutartį, liko tik 15-18mbps NE PIKO METU.. matematika pasidarykite patys, kiek kartų lėtesnis ryšys, ką jau kalbėti apie tai, kas vyko piko metu..
Tęsiant toliau, iš techninio centro gautas patvirtinimas, kad Telia NEBETURI JOKIŲ ŠANSŲ teikti patikimas paslaugas ir vienintelis kelias yra mums tiesiog atsijungti. Taip ir padarėme. Atvyko ir susirinko televiziją. Internetą paliko.
Internetą su planšete teko vešti pačiam... bet planšetės nepriima... kodėl? Nes mat mes ją gražiname po 2, 5mėn ir esame kalti, kad ją praplėšėme.. Jiems, matai, nebeįmanoma jos realizuoti... Žinoma, kad nebeįmanoma, nes mums ją "PADOVANOJO" už 179Eur, kur parduotuvėje verta vos 98EUR.
Taigi, nepaisant to, kad vieni atsiprašė už nebeįmanomas galimybes tiekti ryši, kiti iš Telios vis dar siunčia sąskaitas ir už Namų TV ir už internetą, nepaisant to, kad televizija atjungta sausio pradžioje.
KUR KREIPTIS NEAIŠKU, IR KAD KAS NORS KETINA VISKĄ IŠSPRĘSTI NEPANAŠU.
Nuoširdžiai niekada nebesinaudosiu jų teikiamomis paslaugomis ir niekam nesiūlyčiau... nes dovanų už dyką nebūna.. o dabar dėl jų kaltės ir pripažinimo, kad paslaugų kokybiškų mums teikti negali, dar turėsime sumokėti ir už nereikalingą planšetę, ir už apskritai nenaudotos televizijos mėnesį, ir už nekokybišką internetą.
APLODISMENTAI :)
Atsakyti
Namuose internetas labai stringa, taip pat per telefoną įsijungus mobilų internetą neįmanoma naudotis internetu.
Atsakyti
pastoviai dingineja internetas perkrauni modema viskas veikia...atsiprasau ponai as ne tam moku pinigus kad 2 kart per savaite lipti ant spintos ir junginet laidus sako iskart ne musu marsurizatorius tai cia ne musu kalte...pirk ju ir nebus problemu, arba bus bet jau cia jie savo saskaita tvarkys :ale: pries tai turejau kita interneta tas dingdavo karta i pusmeti, o cia cirkas gerai pagalvokit pries eidami i telia
Atsakyti
Atgauti savo pinigus iš Telia misija neįmanoma. Jau mėnesis laiko kaip 500 Eur išaldyti už vežėjo DPD pradangintą kalėdinį TV. Beliko rašyti pareiškimą teisėsaugai dėl pinigų pasisavinimo. Gerai pagalvokite prieš mokėdami jiems iš anksto.
Atsakyti
Telijos reklama su Simuku yra baisi.Vaiko veido israiska, tonas, o tekstas,..
Atsakyti
Svetaineje MANO TELIA nerasi jokiu pasirasytu sutarciu, nors Telia raso visus pasirasytus dokumentus rasite savitarnos svetaineje NAMU PASLAUGOS. Ar tai ne apgaudinwejimas???????? Ir kaip pasitiketi tokia organizacija???? Ir kaip suprasti???
Atsakyti
Elvyra 2018-11-23 09:18:04
Labai neaiški ir nevykusi Telia internetinė svetainė. Nerandu man reikalingos paslaugos planų ir kainų. Pasibaigus paslaugos sutarčiai gavau sms žinutę, patvirtinau pageidavimą gauti informaciją, bet niekas su manimi nesusisiekė, laikas eina, paslaugos pabaiga artėja. Telia žinutėje parašyta, kad su manimi susisieks... iki paskutinės sutarties galiojimo datos!!!, žodžiu bus taip, kad būsiu priversta besąlygiškai sutikti su jų sąlygomis?Tad ką reiškia šios įmonės tikslai (klientą įvaryti į kampą)?
TIKRAI JAU TA TELIOS SVETAINE - ABSURDAS. NIEKO NEIMANOMA RASTI. JOKIU SUDARYTU SUTARCIU. SUSISIEKTI NEIMANOMA. KIEK CIA RASOMA - NIEKAS BEREAGUOJA. KAS PER KONTORA?????? pilnai pritariu
Atsakyti
Telia - nekompetentinga kompanija.

Užsakiau I-net Vilniuje, Žirmūnuose.

Su operatore sutarėm, kad meistras atvyks 12.20 tarp 8:30 ir 9:30. Ryte po kelių skambučių atvyko apie 9.45, ir pareiškė, jog tai - nieko tokio, kad jis taip pat turi savų reikalų, be to nežino, kur atvykti, nes Žirmūnų neaptarnauja. Jau čia gėda, Telia vadybininkai ir meistrai!

Toliau dar gražiau: pratempė šviesolaidį iš laiptinės į butą, ir pareiškė likusiems giminaičiams (kadangi laukti, dėl 1.5 val. vėluojančio meistro, nebeturėjau laiko), kad kažkas jam nepavyko - reikia kitų specialistų. Atseit, kai sutvarkys - paskambins.

Iki 01.09 - jokių žinių. Telia operatorė, kai pats paskambinau 01.09, paaiškino, kad meistras užrašęs, jog reikia kažką suvirinti ???!!! Įsivaizduojat - SUVIRINTI, vedant I-net, kai visur aplink viskas parengta, įranga visur įrengta!!! ::: (((

01.09 17:56 meistras paskambino pats (aišku, lieptas iš viršaus po mano skambučio) ir pasakė, jog jis aptarnauja ne šį rajoną, todėl NEMOKA pravesti šviesolaidį iš 5 aukšto, kur stovi skirstytuvas į 7, todėl vis dar žada kviestis kitus specialistus. Na, lygis specialistų išsilavinimo ir telios vadovų - aiškus. Jokių žinių vėl iki šiol nėra ::: (((

Be to, meistras kažkodėl užsigeidė gręžti skylę per sieną, nors greta labai patogiai pravesti kiti kabeliai tarp durų apvado ir sienos. Šviesolaidžio lenkti 90 laipsnių kampu ten nereikia, kampas gali neviršyti 30 laipsnių! Tai irgi dar nieko, bet gręždamas virš durų išmušė mūro gabalą su dažais - liko skylė.

Todėl, jei yra galimybė - venkit telios!
Atsakyti
Situacija panaši kaip pas p. Laima. Vilnius, veikia telia internetas. Sugalvojome išmaniąją TV užsakyti Naujiems Metams. Užklausiame prieš Šv. Kalėdas, sako gretai susisieks vadybininkė. Taip paskambino, bet tik jau sausio 2d. Telefonu užpildo reikiama info ir paaiškina, kad TV priedėlį, sutartį atsiųs per kurjerį vėliausiai per dvi darbo dienas išeitu sausio 4 iki pietų. Nesulaukiu daugiau jokios info, skambinu sausio 4, sausio 7, sausio 8 jokios info negaliu gauti. Sausio 9 pagaliau pavyko išpešti kad siunta perduota senai (kada tiksliai nežino) pašto express kurjeriams. Tai jie kalti kad vėluoja 5 dienas. Pakėlus balsą pavyko gauti siuntos numerį. Skambinu į paštą pasirodo siunta iš telios gauta tik ryte ir bus atvežta po pietų. Žmona priima siuntą, bet jokios sutarties nėra.
Vėl bandau išsiaiškinti kur sutartis. Ir vėl jokios info neįmanoma gauti, pagaliau išaiškina kad esu l****s nes negaliu atsakyti kokia tv užsakiau ar interneto tv ar išmanią tv. nors visus duomenys patys turi, galiausiai paaiškiną, kad sutartį turiu važiuoti paimti į artimiausią saloną (o tai kodėl negalėjau ten ir priedėlio paimti ir nebūtu reikėję tiek laukti). Atsakymo nesulaukiau. Paklausus tai nuo kada skaičiuos abonentinį ar nuo sausio 2 (buvo vadybininko užpildyta sutartis) ar nuo sausio 9 atvežtas priedėlis neatsako. Grįžus namo pajungiu priedėlį, instrukcija yra tik telia puslapyje sunkiai bet randu. TV ekrane registracijos lange prašo įvesti prisijungimo numerį instrukcijoje rašo reikia susigalvoti keturženklį pin kodą. Niekas netinka. Vėl skambinu į informacija. Pasirodo instrukcija rašė d*****s nežino kad dar reikia registracijos numerio, kuri žino tik informacija. suvedu, suvedu pina ir ką, gaunu žinute klaida šiame tinkle TV paslauga neteikiama (o tinklas tai telios). Vėl skambinu pasako tai gedimas (paslauga dar nepradėjo dirbti, o jau gedimas) Na tokios š*******o kontoros dar neteko sutikti. Melagiai (vėluoja priedelį pristatyti net 5 dienas), be jokios atsakomybės, nes nežino kas ką daro, be kompetencijos nes nesugeba vėluodami aktyvuoti paslaugų, o jei aktyvuoja tai nepasitikrina ar veikia, instrukcija rašo vėl "proto bokštas" kuris ko gero pagal savo instrukcija nėra bandęs atlikti elementarius veiksmus.
Išvada reikia kuo plačiau viešinti šios kontoros negebėjimą aptarnauti klientų. Kad kuo mažiau pasimautu ant skambiu reklamų ar senos atminties dar kol buvo Telekomas ar TEO, o dabar tikrai dirba kaip telia, švediškai. Klientas yra paskutinėje vietoje.
Atsakyti
Gal vartotojų teisės ar Ryšio paslaugų priežiūros tarnybai skundą reikia rašyti, nes su šita kontora gražiuoju sunku susitarti
Atsakyti
Užsisakiau telefoną su kitais priedais, priklausiusiais pagal akciją ir poreikius. Šeštadienį. Pirmadienį turėjo pradėt ruošti užsakymą, vėliausiai trečiadienį jis jau turėjo būti pristatytas. Antradienį ar trečiadienio ryte turėjau sulaukti pranešimo, kada tiksliai pristatys. Trečiadienis jau eina į pabaigą. Užsimušdama ieškau savo užsakymo, nes dėl svarbių priežasčių telefonas reikalingas skubiai. Telia konsultantas infantiliškai mekena ir niekaip nesugeba surasti užsakymo galų. Kita konsultantė pasitaikė gudresnė. Sužinau, kad siunta vakar išsiųsta į DPD. Gaunu jos numerį. Prisijungiu. Iš DPD portalo sužinau, kad siunta devintą ryto išvežta pristatymui. Aš tokią formuluotę suprantu taip: kurjeris man veža siuntą ir veža jau nuo 9 ryto. Na, Vilnius didelis. Gali ir užtrukti. bet dėl viso pikto tikslinuosi toliau, nes įdomu, kodėl apie tai nieko nežinau, kodėl negaunu jokio pranešimo. Pasirodo, 1) siuntą pristatymui dar tik ruošia, vadinasi, Telia ją pristatė pavėluotai. 2) Telia užsakymą supakavo, bet nesugebėjo nurodyti to telefono numerio, kurį padiktavau kaip veikiantį. Dabar svarstau, ką gausiu - savo užsakymą ar kokio pono X iš miesto Y... Juolab kad prieš porą dienų apsilankius Telia salone OZE kitu klausimu rezultatas buvo toks pat: kažkokia mieguista dručkė paklapsėjo blakstienomis ir tai buvo visos jos kompetencijos.
Atsakyti
Šitie ž*****i tevukui paslaugų nebeteikia nuo rugsejo mėn., o saskaita, už kažkoki startini plana, atsiunčia jau ketvirta mėnesi. tipo skola auga.Nueinu i salona, sako atsiprašom, pirmadieni viska sutvarkysim, nebesiusim saskaitu. Nebelaiko nervai.Kaip atbaidyt šitas erkes?
Atsakyti
Naujametinis vakaras sugadintas, kadangi ignalinoj aukštaičių 32 neveikia TV programa, tikiuosi bus kažkokia kompensacija
Atsakyti
kiekviena menesi turiu prasyti kad atsiustu saskaita man.Blogai
Atsakyti
Telia jau kelinta karta streikuoja, neina nei atsisukti nieko, pastoviai trūkčioja. Aš suprantu visko būna, paskutiniu metu jau per dažnai, ne 5€ kainuoja kaina ir kokybė prasilenkia
Atsakyti
Nuo lapkričio 27 niekaip negaliu sulaukti šviesolaidžio interneto į namą. Kaip ir visi planuojantys gyvenimą žmonės, matant kad dar ura akcijos iki gruodžio 1, parašiau elektroninę paraišką. Po paraiškos paskambinusi mergina teiravusi ar yra įvadas telefono ir t.t. Pranešė, kad su manimi susisieks.....dingo. Gruodžio 11 vėl užpildžiau paraišką. Paskambini ilgai įtikinėjo mane, kad aš turiu jų telefono linija, o taip pat kad mano pirma paraišką atmesta...... Niekas net ir nebandė su manimi susisiekti. Kalbėjo apie visokius tarifus, įvedimus, 36 mėnesių sutarti, panešė kad paskambins. Ir spėkit..... vėl dingo. Teko eiti į Telią saloną, ten pranešė kad turėsiu sumokėti 260 eurų ???įvadą iki mano rangovams, bet interneto iki švenčių negausiu. Sutarties nepasirašiau, nes tokios informacijos anksčiau negirdėjau. Tą pačią dieną paskambino operatorė, pranešė kad įvado mokėti nereikės, bet sutartis 24 mėnesiams keisti negalima ???? su manimi susisieks. Išvada: įmonė nedirba su klientais, tai jų pomėgis, klientų aprantavimo sistema sudaryta taip, kad tu nežinai su kuo kalbėjai, veiksmų tąsos nėra, atsakomybės taip pat, visi žadėjo perskambinti, įkainių nėra. Reziumė: reikalauju atsakomybės už sužlugdytą mano gyvenimo planą, dirbu su kompiuteriu, tad jis man ne prabanga. Atsisakiau kitų bendrovių pasiūlymų dėl man žinomų priežasčių. Reikalauju kompensuoti sužlugdytus lūkesčius. Kuo greitesnių laikų pateikti Telia bendrovės veiksmų planą ir atsakingus asmenys, nes perskambinti negalima.
Atsakyti
Esame Telia klientai gal nuo 1997 metų. Šią savaitę paskambino vadybininkė (kai reikia ko nors paklausti dėl paslaugų, tai prisiskambinti neįmanoma, bet kai reikia ką nors parduoti, tai visada randa laiko) ir pasakė, kad baigėsi vieno telefono sutartis ir nori pasiūlyti kalėdinę dovana (antras telefonas už simbolinę 1EUR kainą), jei pirktume šiam numeriui naują telefoną. Išsirinkome modelį ir gavau pasiūlymą, kuris tiesiog šokiravo, nes plano mokestis pakilo beveik 60 proc., bet mobilus internetas liko toks pat, o po 24 mėn. kaina to telefono išaugo daugiau nei 2, 5 karto. Žinoma, supratom, kad už tą neva dovanojamą telefoną sumokėsime pilną kainą, bet tai gal nereikia ir kvailinti žmonių, nes suskaičiuoti kas kiek kainuoja tikrai nėra sudėtinga. Esame labai nusivylę, nes, kai laiko tave kvaileliu, yra tiesiog pikta : (: (: (.
Atsakyti
Gerbiamieji ! Norėjau padėkoti už teikiamas paslaugas, kurių neišeina valdyti net patiems Telia salonų darbuotojams. Paprašius kad padėtų prisijungti prie interneto.tv jiems ir tai nieko neišėjo. Tad būtų labai malonu kad salonuose darbuotojai taip pat būtų bent kažkiek daugiau apmokyti, kad galėtų padėti tokiais atvejais.
Atsakyti
Apgailėtina įmonė, nesugebanti spręsti problemu, ir sulaikyti klientu.Plius, kad suprastėjusi paslaugu kokybė.
Atsakyti
Gavau į savo el.paštą žinutę, kad mums rūpi jūsų nuomonė, apklausa..ir t.t. Apsidžiaugiau, pamaniau dabar "išliesiu širdį", bet pasirodo nuoroda į apklausą veda į niekur. Todėl paliksiu atsiliepimą čia. Reikėjo televizijos. Susisiekiau telefonu gavau pasiūlymą. Paprašiau to pasiūlymo raštu į internetinį paštą, kadangi turiu liūdnos patirties su šia įmone. Žodžiu pažada vieną o kai gauni sąskaitą būna kitaip. Ir ką jūs manote..net pažadai raštu nepadėjo.Įmonės darbuotoja Akvilė Beržinskaitė raštu pažadėjo, kad mokestis už televiziją galutinis bus 13, 40 eu, sutikau. Atvažiavo meistrai, įrengė televiziją ir mokestis pavirto pavirto 15.90. Apmaudu. Kiekvienam galiu pasakyti, aš nelabai turiu iš ko rinktis, bet Ponai, jei Jūs turite galimybę niekada neprasidėkite su Telia.
Atsakyti
Labas vakaras. Esu jau nebe pirmus metus, jusu kliente, turiu abonenta, bet as juo nusiviliu pastoviai.. Kiekviena miela diena, zinutes neissisiuncia, nors telefona ijungi per naujo ir taip jau koki gera menesi tesesi.. Nesuprasi, kame cia problema, uz abonenta sumoketa, jokiu skolu nera.Del televizijos nesuskundziu dar, bet anksciau trigdziu nebudavo, dabar dazniau stringa..
Atsakyti
Labai neaiški ir nevykusi Telia internetinė svetainė. Nerandu man reikalingos paslaugos planų ir kainų. Pasibaigus paslaugos sutarčiai gavau sms žinutę, patvirtinau pageidavimą gauti informaciją, bet niekas su manimi nesusisiekė, laikas eina, paslaugos pabaiga artėja. Telia žinutėje parašyta, kad su manimi susisieks... iki paskutinės sutarties galiojimo datos!!!, žodžiu bus taip, kad būsiu priversta besąlygiškai sutikti su jų sąlygomis?Tad ką reiškia šios įmonės tikslai (klientą įvaryti į kampą)?
Atsakyti
Sveiki, gavau pasiūlymą atsijungti, o ne spręsti problemą. Žinot net verkti norisi.jei visada taip sprendžiama problema, tai apie ką diskutuoti
Atsakyti
Sveiki. Internetinė televizija. Dažnos problemos pereinant iš vieno kanalo į kitą. Televizorius išsijungia. Reikia pastoviai perkrauti. Pvz. Antradienį išsijunginėjo kas 5 min. per pusvalandį. Trečiadienį 3 kartus per 20mi. Šiandien vėl. Paskambinus sako problemų nemato. Jie ten perkrauna, bet vėl būna problema. Moku nemažus pinigus: už programas 17€, ir dar už anteną ir priedelį. Viso apie 24€. Aš maniau, kad būsiu įspėta apie papildomus mokesčius, bet deja. Gal galėjo pasiūlyti už juos sumokėti iš karto. Dabar gi gaunasi kosmosas. Kiek gi aš mokėsiu? Man buvo paaiškinta, kad mokėti teks visą laiką kol turėsiu telia, ar tai ne graudu. Ačiū.
Atsakyti
Užsisakiau interneto planą Connect 100 telefonu, sakė, kad kaina bus 9, 90 Eur per mėn. Sąskaitas gaunu 22.00 eur per mėn. Ar čia pas jus yra kažkokia praktika apgaudinėti klientus? Dar taip gyvenime manes niekas nebuvo apgavęs. Tikra gėda. Drąsiai galiu įvertinti jus 1/10.
Atsakyti
Kas nutiko su Telia paslaugomis? Naudojausi Gala televizija keletą metų. Spalio 16 pakeičiau paslaugų planą užsakydamas daugiau kanalų. Užsakiau One, laukiau 3 savaites, kelis kartus ėjau į saloną, sakė "tuoj tuoj". Pakeitė priedėlį. NIekas nepasikeitė. Pakeitė dar kartą. Paskambinau, pajungė kitą paketą, dabar matome programų tiek, kiek užsakėme, tačiau su nauju priedėliu televizija "blinksi" maždaug kas minutė, trukdo žiūrėti. Pranešiau. Niekas nesikeičia. Buvo kažkokie pranešimai savitarnoje apie tinklo rekonstrukcijos darbus mano adresu. Planavau parašyti skundą į savitarną. Kas nutiko su savitarnos svetaine? Negaliu peržiūrėti ankstesnių užsakymų ir susirašinėjimo. Negaliu peržiūrėti savo užsakytų paslaugų. Pranešimų apie "pertvarkos darbus" pasitikrinti negaliu, "savitarnoje" neberandu. Kaip ten su tuo ISO 9000 kokybės valdymu? Kaip su ta teise žinoti kas darosi? Jei vyksta rekonstrukcija, kodėl niekas apie tai nerašo viešai, ir nėra jokių pranešimų Telia puslapiuose?

Taip pat rekomenduojame

MTTC
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį 04-23 20:17
Lietuvos statybininkų asociacija nuo 2020 metų siūlo įteisinti privalomą statybininko kortelę – pasak jos, tai padėtų kovoti su šešėliu statybų sektoriuje. Aplinkos ministerijos atstovas sako, kad...
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų 04-23 18:10
Šiandien vykusiame Trišalės tarybos posėdyje nuspręsta pradėti derybas dėl vairuotojų atlyginimų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Exxon Mobil 82,90 +2,18%
Facebook 181,44 +1,77%
Chevron 121,90 +1,70%
ConocoPhillips 66,96 +1,61%
CBS 51,11 -2,44%
Harley-Davidson 39,72 -2,86%
Macy's 24,33 -2,99%
Hewlett-Packard 19,88 -3,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6439,46 +2,21%
Auksas 1300,90 -1,45%
Ryžiai 406,00 -0,49%
Dyzelis 1,99 +1,53%
Kava 2,73 -3,53%
Sidabras 15,30 -3,29%
Apelsinai 0,65 +3,17%
Nafta 64,00 +0,38%