VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Lietuva, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Lietuva

Atsiliepimai apie Telia Lietuva, AB

Įdomiau – tik gyvenimas
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Telia Lietuva, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Prisidedu prie visų ankstesnių nusivylimų - brangiausias paslaugų teikėjas Lietuvoje, o dirba kaip visiški mulkiai. Maža to, kad 2 kartus atsiuntė neveikiančias SIM korteles, tai galiausiai problemos sprendimą nutraukė bukai apkaltinę mano telefoną. Aišku įstačius kitą SIM išaiškėjo, kad telefonas ne prie ko. Ką pasiūlė kompensacijos? KAVĄ DEGALINĖJE! Du mėnesius mane mulkino, ir be kreipimosi į priežiūros institucijas net negrąžino pinigų už sumokėtą SIM...
Taigi, gerai pagalvokite, ar norite sumokėti dvigubą kainą už du kartus prastesnę kokybę...
Atsakyti
Labai nusivylusi Telia, ypac klientu aptarnavimu.
Siandien kreipiausi i klientu aptarnavima, nes negalejau issiusti zinuciu, vis atsirasdavo sauktukas prie zinutes, kad zinute neissiusta.
Klientu aptarnavimo operaturius, suteike klaidinga informacija, net neisklauses baige pokalbi, nors zadeje ispresti problema per pora valandu ji vis dar neisspresta. Nebeketinu bute kliente ir moketi uz paslaugas kuriu negaunu.
Atsakyti
Visiškai nesiskaitoma su klientu. Įmonė suklydus neieško sprendimų!
Daug metų esu Telia klientė, naudojuosi paslaugomis. Paskambino maloni konsultantė (gal naujokė mergaitė), pasiūlė nuolaidą telefonui ir planui. Sutikau pėmiau.... Telefonui nupirkau stikliuką už 12 eur, dėklą, susidiegiau viską.
Skambina konsultantė ir sako, atsiprašau suklydau, pamelavau jums, negalėjau pritaikyti nuolaidos ir planui ir telefonui, nežinojau.
Nu ok nežinojai tai nežinojai, visi žmonės visi klystam. Tai sprendžiam šitą klausimą, šitą klaidą. Sprendimo jokio, pasiūlymas turėti 5 eur brangesnį planą, kurio nelabai gali atšaukti, arba paimti planą už seno mano plano kainą bet su interneto daug mažiau. Ta prasme, jūs gal juokaujat? Jūs suklydot? Pamelavot? Ir sprendimas visiškai ne kliento naudai. Planas pats blogiausias koks gali būti, tele2 geresnį siūlo. telefoną klausimas ar pavyks grąžinti ir sutartį nutraukti nes užklijuotas jau stikliukas.... Ar tikrai neimanoma suklydus būti lankstesniems? Visi jumis skundžiasi, nepatenkinti. Kad esate dideli tai nereiškia, kad nereikia daryti sprendimų...
Atsakyti
Sveiki, esu jumis labai nusivylusi. Mano teta (pensijinio amžiaus 68m.)uzsisake jūsų TV. Atvežė kurjeris priedėlį, o pasijungti reikia pačiai. Nepavykus pasijungti atsiuntė meistrą už kurio paslaugas reikėjo susimokėti 25€.Tai nemaži pinigai. Anksčiau meistras pajungdavo nemokamai. Esu labai nusivylusi, nes tetai jus rekomendavau aš. Daugiau tikrai patarsiu kitiems, kad dar gerai pagalvotų, ar jus rinktis.
Atsakyti
Noriu padėkoti inžinieriui Valdui Kuliešai, kuris operatyviai ir profesionaliai padėjo išspręsti techninės problemas.Labai dėkingas.
Atsakyti
Siaubingas Telia klientų aptarnavimas!!!!! Telia išmanioji televizija.
Televizija gal ir išmani, bet klientų aptarnavimas siaubingo neišmanymo! : ((
Nesitikėjome, kad šiais laikais dar taip gali būti. Dirba kažkokie robotai... (?) Atsakinėja vieną ir tą patį, kaip kokį išmoktą tekstą. Jokio supratumo, jokio lankstumo klientų atžvilgiu, jokio įsigilinimo.
Tikrai baisu : (
Atsakyti
Telia visada ras būdų kaip nuskriausti savo klientus. Atsisakiau fiksuoto ryšio telefono paslaugos, tai už tai gavau 10 € baudą, nors terminuota sutartis jau senai buvo pasibaigus. Apgailėtina.
Atsakyti
Noriu pasakyt, kad pastaruoju metu labai pradejo striginėti internetas nežinau kodėl pradingsta paskui vėl atsiranda
Atsakyti
Sugedo iš telia pirktas telefonas. Buvo nuneštas į MTTC, ten patikrino, remonto atsisakiau, tad išrašė patikros aktą kur nurodytas defektas - šiuo atveju esminis, neįsijungia. Surašius prašymą dėl gražinimo Teliai, gavau atsakymą, kad galiu atvykti į bet kuri saloną, ten gražinti telefona bei atgauti pinigus.
Nuvykus į saloną gražinti atsisakė - nepadėjo ir tai, kad jų pačiu darbuotoja raštiškai nurodė atvykti dėl gražinimo. Argumentas toks, kad man neleido vadove, kad aktas iš MTTC blogas ir pan, nors prašyme jis taip pat buvo pridėtas bei jie ji matė prieš pateikiant atsakymą.
Į laiškus nebeatsakė, ignoruoja.
Kagi, vvtat
Atsakyti
Noriu padėkoti konsultantui Žydrūnui už operatyviai išspręstą problemą.
Problemos galėjo nebūti visai, jeigu: a) konsultantai Druskininkų salone žinotų, kokias paslaugas teikia ir kokias SIM korteles turi duoti klientui; b) konsultantė, kuriai buvo skambinta viena diena anksčiau, būtų atlikusi tai, ką atliko Žydrūnas. Ji nieko neišsprendė ir per parą nesugebėjo nei kažką atsakyti, nei su savo kolegomis išsiaiškinti, ko pati nemoka ar nesupranta.
Atsakyti
a*******i žada viena daro kita sako paslauga bus nemokama metus pasirodo tik pusmetį. Sako rodys su planu visus kanalus o pasirodo sporto kanalai neieina reikia papildomai mokėt. Žodžiu kad pratęsti sutartį žada daug bet neištesi. Reikalaukit popierinio varianto pasiūlymo.
Atsakyti
Pirma karta susidūriau su tokia nesąmoninga paslaugu teikėja turiu Telia namu paslaugos moku per meniesi 9.89 € o kai noriu sustabdyti paslauga tarkim 1 men taikomas Laikino atjungimo mokestis 9, 90 € tai jeigu aš nenaudoju internetą 1 men man vis tiek reikia mokėti ir dar daugiau.Trūksta žodžiu.
Atsakyti
Atvaziavo meistras junkti hibridinio interneto. Nepajunge, nes buvo kruvos klaidu ir nestabilus rysys. Liepe registruot gedima, pasiskmabinus irgi sako mato kruvas klaidu ir kazkas negerai. Atvaziaves kitas meistras, sako klaidu nera ir viskas gerai. Kaltas jusu telefonas ar kompiuteris. Klaidos dingo savaime. Internetas sudu kruva kaip buvo taip ir liko. Minimum 7 prietaisai. Ir ant visu stringa, dingineja.
Atsakyti
Atsagei su teikia aš pasiėmiau prekę ir tris mėn jie man 3 mėnesius sąskaitų Paris nesiuntė ir grasina su antstolis bet turėjęs sumokėti 200 eurų siut ne per 3 dienas daugelį aš sujeis reikalų nebeturiesiu nes visvien klientas kaltas baligiju pasakima
Nukentėjęs nuo hostex
2020-05-02 12:30:55 IP 2g44dlm8
Atsakyti
2020-05-02 apytiksliai nuo 11:30 vėl neveikia įmonės paštas bei tinklalapis, talpinami Telia (Hostex). Vėl kažkas puola?
Atsakyti
Telia konsultantė (Kristina 2020 balandžio 30 d.) į klausimus atsako be kompetencijos, reikšdama savo nuomonę, bet ne tikslius faktus. Konsultacijos metu pagalba nebuvo suteikta t.y. pateiktą konkretų klausimą nebuvo atsakyta.
Apmaudu, kad nei raštu, nei žodžiu (tiesiog neįmanoma prisiskambinti nes prašoma laukti...nežinia kiek laiko) neįmanoma gauti atsakymo.
Atsakyti
Sveiki norėjau didelę padėką išreikšti jūsų specialistei Alai Intejevai, kuri greitai ir profesionaliai padėjo isšpresti techninės problemas.Labai dėkingas.
Atsakyti
Susiduriau su Telia, galiu visiems pasakyti, kad Telia nevertina savo klientu. Mano atveju sugedo telefonas, reikia remonto. Kreipiausi i Telia, kad atsiustu man kurjeri, uzregistravau gedima ju puslapyje. viskas ok, 2sav. laukiau, skambinau, vis man zada kad bus, skambinau po savaites, tai man atsake, kad pranesimas near uzregistruotas. Pries 5d, gavau laiska kad kurjeris atvaziuos per 3d.d, siandien jau 5d, niekas neatvaziavo...
Truksta nervu, kantrybes.
Neatsakingai darbuotojai atlieka savo darba, labai nusivyles Telia.
Atsakyti
Jei norite netekti duomenu-patikekite juos hostex. Emailus is seno serverio i naujaji taip perkels, kad puse menesiu emailu DINGS, o konsultantas tik sugebes veblenti kad "na mes sena serveri isjungeme, pries tai sinchronizavome ir po sinchronizavimo nebesimato..."
Atsakyti
Sveiki! Norečiau širdingai padekuoti jūsų interneto specialistui Irtautui Andrijauskui Pas mane 2020.04.24 sugedo internetas. Po mano pranešimo''Telia"operatoriei, kad neveikia internetas, paskambino p.Irtautas ir pranešė, kad žada atvažiuoti kitą dieną rytę, (nes jau baigėsi darbo diena).Bet neužilgo atvažiavo ir viską pataisė. Deka p.Irtautui turiu nauja modėmą ir greitą intėrnėtą.Daugiau tokiu atsidavusiu savo darbui specialistu. Didelė dėkuj.
Atsakyti
Sveiki norėjau didelę padėką išreikšti jūsų specialistei GRETAI KONONOVAITEI. Dėka šios specialistės įsigijau šiai dienai reikalingą daiktą be jokio vargo. GRETA labai atsakinga darbuotoja el.paštu padėjo, patarė detaliai viską paaiškino, užsakė informavo kiekviena detalę. Tikrai viskas vyko labai sklandžiai ir nuostabiai atsakė i visus rūpimus klausymus tiesiog akimirksniu. Labai maloni specialistė šiltas bendravimas tiesiog sužavėjo, dar neteko niekur matyti tokios atsidavusios darbui asmenybės. TELIA atstovai jus turite tiesiog deimantą savo įmonėje vertinkite šį žmogų. AČIŪ GRETA linkiu JUMS kuo didžiausios sėkmės tiek darbe tiek gyvenime JŪS tikrai esate kažkas neitikėtino.
Atsakyti
Dvi dienas iš 4 konsultantų negavau info nei telefonu, nei chat-u apie galimybes garantiniam remontui. Jaunimas visai nevaldo informacijos, klaidina.
Nukentėjęs nuo Hostex
2020-04-22 18:34:07 IP 2g44dlm8
Atsakyti
2020-04-22 visą dieną neveikė jų svetainių talpinimo paslaugos - tinklalapiai, el. paštas. Jų atstovas - šlykštus melagis, nes 18:31 el. pašto paslaugos dar neveikė, o Delfi jis gyrėsi, kad situacija "suvaldyta" nuo 17 val. "Delfi redakciją pasiekė žinios, kad prieš IT ir telekomunikacijų bendrovę „Telia“ vyksta sofistikuota DDoS ataka. Šią žinią Delfi patvirtino ir „Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis. Jis informavo, kad ataka buvo sėkmingai suvaldyta 17 val.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/mokslas/technologijos/pries-telia-vyko-kibernetine-ataka-kenke-klientu-verslams.d?id=84110189"
Ši melagystė tik patvirtina, kad Telia trūksta normalių specialistų, sugebančių operatyviai spręsti problemas.
Atsakyti
2020-04-22 panašiai nuo 11 val. neveikia Telia (anksčiau Hostex) serveriai - nepasiekiami talpinami tinklalapiai, paštas. Visiškai paraližuotas įmonių, kurios naudojasi Hostex (arba Telia) paslaugomis, darbas. Gedimas nepašalintas iki 16:10. Kyla klausimas apie patikimumą ir kuo skiriasi reklamuojama jų paslaugų kokybė nuo paprasto vaikinuko, kuris tvarte laiko kompiuterį ir talpina tinklalapius?
Atsakyti
Sveiki, pastovios bedos su premium planu. ignoravimas ir vos negasdinimas kad atvykus inzinieriui teks radus kliento gedima del mano kaltes susimoketi. atvykus neranda netgi savo problemu kaip ispresti. atsiuncia sms kad sutvarkyta o bedos pastoviai tos pacios.. registruoja ir nieko nedaro ir vel taip ratu patoviai. tyciojas ir tiek kaip padlos kitaip nepavadinsi. mazinkit mokesti uz plana jei apsisike iki ausu ir nesugebat pasalinti gedimo..tada tyli sako taisysim.. kol kas slykstus servisas ir rupestis...visa beda kaip susijunge su omniteliu..
Atsakyti
Stebėtina kiek mažai komentarų, lyginant su kokiom nekokybiškom paslaugom tenka susidurti Telia. Pradėkime nuo to, kad Telia klientų aptarnavimo skyrius yra pavyzdys - kaip daryti viską, kad neišspręsti kliento problemų.

Wi-Fi dingsta, interneto greitis niekada nepasiekia nurodyto pasiūlymuose (nepriklausomai kokią įrangą benaudotum), Telia televizija stringa, vėluoja garsas etc. Tau siūlo perkrauti tinklą, pakeisti maršrutizatorių, padaryti 5 GHz ryšį - visos šios priemonės, kurias Jums siūlo Telia klientų aptarnavimas yra menkavertės.

Nuo Zebros laikų per prievartą turėjau naudotis Telia skirtingose gyvenamosiose vietose. Bet, mūsų visų naudai, situacija keičiasi, monopolijos laikui bėgant nebeliks atsiradus 5G stotelėm bei geresniam kitų operatorių siūlomiems belaidžiams interneto planams - tada viliuosi su visam pasiūsti šią kontorą, kuri savo vertybėmis galėtų petys pečiu suremti su Jammi kebabine.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Telia paslaugomis 2020 m. Jau trečią mėnesį esu priversta mokėti didesnį mokestį nei numatyta neterminuotoje sutartyje. Kai savitarnos svetainėje pateikiau klausimą dėl apmokėjimo už sausio mėn., su manimi buvo susisiekta tik po mėnesio, kai jau atėjo laikas apmokėti vasario mėn. sąskaitą. Kai pagaliau susisiekė, buvo jau kovo 8 d. Niekaip nepavyko įtikinti, kad papildomų kanalų grupės nuo sausio 11 d. neužsakiau nei vienu iš būdų.
Netapo geriau, kai galiausiai atsisakiau tų tariamai užsakytų kanalų grupės kovo 8 d. Balandžio mėnesį vėl gavau apmokėjimui tą pačią nepakitusią sąskaitą. Buvo paaiškinta, kad paslaugos atsisakiau jau kovą. Nesvarbu, kad mėnesį buvo delsiama su atsakymu.
Atsakyti
Paslaugų kainos didelės, o dabar po planų atnaujinimo jos padvigubėjo. Klientas pats turi aiškintis, ieškoti "geresnių Telia pasiūlymų". Perėjau į kitą tinklą. Vos tik pradėjau vykdyti perėjimą, Telia atjungė mano abonentą, nors nebuvau gavusi naujos kito tinklo kortelės ir jos neaktyvavau. Negalėjau skambinti ir man niekas negalėjo paskambinti. Taip pat negalėjau siųsti/gauti sms. Bandžiau aiškintis rašydama Teliai, tačiau jokio paaiškinimo nesulaukiau.
Atsakyti
Jau antra savaitė kai penktadienį (nuo vakaro) šeštadienį ir sekmadienį televizija (NAMŲ) nieko nerodo (lentelė, kad nėra signalo). Pirmadienį iš pat ryto rodo vėl kuo puikiausiai. Tai buvo prieš pusmetį, pareiškus pretenziją pasitaisė. Kodėl neužtikrinama kokybė? Mokestis tai laiku mokamas. Vartotojas yra Vilniaus raj. Riešės apyl. Purnuškių km. Rasos 13-ji g-vė Nr.21.
Dėkoju.
Atsakyti
Sveiki,
Esu labai nepatenkinta Jūsų šviesolaidiniu internetu, pastoviai stringa arba visai nebūna po kelias paras.
Norėdama išspręsti šią problemą bandau siektis su Jūsų įmone, bet tai neįmanoma, svarbiausia išpasakojama visa "litanija" ir liepiama laukti kol bus neužimti konsultantai, o kai jau po kokių gerų 10 min. neužimti, tai jie manęs negirdi arba aš jų negirdžiu, padeda ragelį ir tiek žinių.
Šiaip jau klientui kainuoja ir laukimas ir laikas, o dirbti tai reikia, pvz.:šiandien t.y. 2020.03.21 pajungta buvo tik 17 val. 45 min. Mano darbo diena kaip sakoma nuėjo niekais.
O dar čia tai geras, dar turiu kažkokių taisyklių laikytis, nes kitaip neleidžia įrašyti. Laukiu nesulaukiu sutarties pabaigos.
Atsakyti
Nereaguojama į pretenziją.kurią triskart pareiškiau žodžiu
Atsakyti
v***s plėšikai a*******i. Savavališkai priskaičiuoja papildomus mokesčius už nesuteiktas paslaugas. Susisiekus išsiaiškina, kad dėl jų kaltės uždėtas papildomas mokestis ir kad tas mokestis jau ir ateinančiam mėnesiui paskaičiuotas, kas per briedas??? Plėšikai palikę jie visai. Nerekomenduoju jų paslaugų niekam.
Atsakyti
Sveiki, buvau telia abonentas kažkada, prieš išeidamas salone prašiau pasakyti sumą, kurią reikia sumokėti ir sumokėjau. Praėjus kokiems ~5 metams gavau iš antstolių laišką, kad susimokėčiau staigiai per dvi dienas 30 eurų. Susimokėjau, neturėjau laiko gilintis ir aiškintis. Po 2 kokių metų paskambino iš telia ir siūlė paslaugas, pasirodo vėl skolingas 5-6 eurus. Išsiaiškinau, kad anstoliams perduota išieškojimui rugsėjo mėnesį buvusi suma, anstoliai iš manęs išsireikalavo po 3 mėnesių, per tuos 3 mėnesiu procentai, ta suma pasidarė didesnė, reiškia liko likutis kuris vėl augo ir išaugo iki 5-6 eurų. Teko vėl mokėti. Čia tokie dalykai pas juos normalu. Seseriai panaši sutuacija, panašiu metu irgi mokėjo panašią sumą.
Toliau, reikėjo interneto ir netikėtai paskambino konsultantas prieš dvi su puse savaitės, pasakė geras pasiūlymas, plancetė plius internetas iki 300 mbitų/s greitis. Labai dvejojau, galvojau išvilios pinigus vėl. Konsultantė pasakė, kad galima išsibandyti ir jeigu netiks, nepatiks, galite per 14 dienų gražinti, svarbu plancetei, kad nebūtų nuplėštos apsauginės plėvelės ir lipdukai. Pasiėmiau. Klaidą padariau. Interneto greitis Rokiškio mieste, 4 aukšte 30 mbitų/s pavyko pagauti, taip apie 15-19 mbitų/s. nors per langą anteną matau. Pabandžiau gražinti, nuėjau į Telia saloną, paaiškino, kad ne tik nuo plančetės plėvelė neturi būti nuimta, bet ir nuo dėžutės kurioje supakuota plančetė. Jeigu norite atsisakyti interneto, už plančetę reikia visą kainą sumokėti. O išluptos plančetės nepriima. Na galvoju kaip čia taip gali būti, intenete perskaičiau, kad reikia išsiųsti plančetę arba perduoti, prašymą dėl atsisakymo išsiųsti. Išsiunčiau su prašymu plancetę nurodytu adresu, paskambino telia ir pasakė, kad tuo adresu siųsti reikėjo tik prašymą, įrenginių nepriima, todėl atgal atsiųs plančetę. Kadangi įrenginio negavo, priima per saloną, negali tvirtinti prašymo, ir prašymą naikina. Kai gausiu atgal plancete, bandyti vėl į saloną nešti priduoti. 14 dienų laikotarpis pasibaigęs jau kelios dienos, plancetės dar negavau. Prašymą panaikino.
Matau, kad teks turėti kai kada iki 10 procentų siūlyto greičio, realiai 5% greičio pastovaus.
Tikiuosi mano praktika su Telia kai kam padės neturėti didesnių problemų. nenukentėti.
Jei nebeesate telia klientai, dar kokį pusmetį užeikite į telia saloną pasiteirauti ar nesate skolingi, nes sumos po tam tikro laikotarpio ateina didelės. Su jais susikalbėti neįmanoma, paaiškinti nieko negali, spėlioja patys darbuotojai dėl ko susidaro tos sumos.
Toliau, telefonu pasiūlymų jokių negalima imti, nes kai siūlo nutyli reikšmingą informaciją, ir tas galimas gražinimas per 14 dienų tampa nebeįmanomas. Tas grąžinimas tik ir privertė pabandyti. Sužaidė tiksliai, juk kiekvieną dieną siūlo žmonėms paslaugas.
Planuose, greitu metu, žadu telefono abonentą perkelti pas kitą operatorių. Po interneto plano pabaigos nutrauksiu visus ryšius su telia visam laikui, bei visiems savo draugams ir giminei pasiūlysiu pereiti pas kitą operatorių.
Atsakyti
Visiškų nevykelių kontora, didesnių apgavikų melagių gyvenime nesu mates niekada ir niekam net dydžiausiam priešui nelinkėčiau su jais susidurti.
Atsakyti
Registravau gedima, bet niekas nevaziavo
Atsakyti
30 valandu po mokejimo ir jo uzskaitymo, nesugebejo pajungti paslaugu. Paskambinus trumpuoju numeriu, suvedus mokejimo reikiamus duomenis, 24 valandas nebuvo sugrazintos paslaugos. Teko sugaisti apie 60min. Pokalbiams. Skambinti mokama linija. Aptarnavimo kokybe vertinu 1 IS 10.
Atsakyti
Mobilus rysys ties Zirmnunu g. 22 toks prastas, kad daugelis zmoniu neprisiskambina per interneto programeles, o prisiskambinus pastoviai trukineja rysys! Zirmunai beje yra 3 minutes nuo miesto centro.
Atsakyti
Nepatikima imone. Uzsuka kainas neperspejusis is anksto. O tada jei nori, gali su jais kariauti, bet savo apgaule ispustu fakturu jie jau neatsisakys.
Atsakyti
Vilniuje 4G su modemu namuose pora savaiciu veike normaliai po to pasidare, kad vos gaunu 1Mbps download, upload tai 5 tai 40 Mbps. Chat pagalba isjungta, telefonu paskambinus niekuom nepadejo, viskas gerai, bokstai arti ir t.t.
Atsakyti
Buvo apie 37-38Mbps upload viena diena taip nukrito kad jokie speedtestai net nebegavo koks greitis yra Error ismeta ir viskas kame bedos? Streaminu Mixeryje ir man butinas upload. Kas cia daros?
Atsakyti
Pasikeitėm planą į 300Mbps. Interneto greitis nepasikeitė. Paskambinus pasakė, kad pabandys išspręsti. Atėjo SMS, jog problema išspręsta. Pasitikrinus greitį, jis nukrito nuo buvusių 40Mbps iki 5Mbps ir net dar žemiau, nebeveikia nei IP TV nei internetas ką nors užkrauna. Paskambinus vėl, pasakė, kad pabandys dar pasižiūrėt, bet tikriausiai padarys tik pirmadienį. Likom be TV bei interneto, darbas vyksta internetu, tai net negalim užsidirbti pinigų, kad sumokėti jų kosmines sąskaitas už nieką.
Atsakyti
861472006 pats geriausias telios technikas, atvaziaves i vieta salinti gedimo, visiskai sugadina interneta ir televizija ir palieka zmones be paslaugu, uz kurias reikia moketi neadekvacias kainas, rekomenduoju paslaugas tiems, kas nori likti be nervu, moketi 2x rinkos kaina, ir klausytis kaip "siandien paliksiu taip ant snarglio, ryt sutvarkysiu, neturiu reikiamos dalies masinoj''. Paklausus del netesybu vienam zmogui pamineta 66eur, pasiskambinus buto savininkui ta pacia diena, valandos begyje, netesybos isauga iki beveik 130 eur. Zmones esantys Klaipedos mieste, venkit sitos saraskinu kontoros ir bekit nuo ju kuo toliau.
Atsakyti
Norėčiau padėkoti darbuotojai (kurios deja vardo neatsimenu, bet jei ji skaitys - žinos kas aš toks), kuri mane aptarnavo PLC "MEGA" 2020-01-26 sekmadienio popietę. Netikėtai sugalvojau žmonai nupirkt telefoną, kuris TELIA salone buvo palankiausia kaina, todėl sulaukus eilės ir bandant save identifikuoti - apsižiūrėjau, kad neturiu jokių dokumentų (namuose buvo palikti, tik pinigai kišenėje). Darbuotoja uždavusi man keletą klausimų bandė mane identifikuoti, nors ir keli atsakymai iš pradžių nebuvo teisingai atsakyti, vis tik manimi patikėjo, kad aš esu aš, tuomet pasiūlė norimą telefoną pirkti ne už grynus, o tiesiog prikabinti išsimokėjimui be pabrangimo prie vieno iš mano numerių. Kadangi abonentinis numeris taip pat buvo su sutartimi ir dar nemažu terminu, tai manes nei kiek netrikdė.

TODĖL su Didžiausia Pagarba AČIŪ darbuotojai - kuri nesugadino man likusio savaitgalio, suteikė džiaugsmo šeimai ir manimi pasitikėjo, nebereikėjo man vėl važiuoti pirmyn - atgal 60 km atsivežti dokumento.
Atsakyti
Atsiliepimai, deja, neigiami. Nerekomenduoju su jais prasidėti. Apgavo operatorius siulant planą, žadėjo vieną, atvykęs namo, pamatėm, kad televizijos kanalai visai ne tie, kur mums žadėjo, maža to, atjungė pervyj baltijskij paketą po sutarties pasirašymo, nors tas paketas buvo apmokėtas iki mėnesio pabaigos. Na, vienu žodžiu... Tik antirekomendacijos!!!
Atsakyti
Uzisakiau interneta ir televizija, is pradziu vietoj 300mb/s turejau 4 mb/s, per 4 dienas sutaise, taciau televizijos kokybe labai prasta tai veikia tai neveikia, kai veikia vaizdo kokybe prasta, nusprendziau kad nereikia man televizijos aplamai, atsisakiau.. sekanti menesi atejo 200 eur saskaita!! kosmosas tiekia prastos kokybes paslaugas ir uz ju atsisakyma privercia sumoketi tokius pinigus...
Atsakyti
Įmonė turi puikių produktų ir paslaugų, kuriais lenkia savo konkurentus, tačiau po Teo ir Omnitel prasidėjo betvarkė su sąskaitomis ir skaidrumu, kurie nesibaigia lygi šiol.

Absoliučiai negali pasitikėti tuo kas yra sakoma telefonu ar žadama konsultantų. Visiems turintiems reikalų rekomenduočiau gerai įsiskaityti į sutarties detales, net jeigu ir konsultantas sakys, kad jos nesvarbios. Netvaraus bendradarbiavimo jausmą sukelia ir prekyba nuolaidomis bei sutartyje esantis punktas, kad vartotojai turi kompensuoti ir už per laikotarpį suteiktas nuolaidas sutarties sutraukimo atveju.

9 balai už išvystytus produktus, 2 - už nepagarbą ir klientų aptarnavimą.
Atsakyti
Nebera Teliai konkurentu,

Labai daug zado pries sutarties pasirasymo.

Po to saskaitos auga kiekviena menesi,

Turime pasiulima pasirasyti sutarti dar 2 metams, kad kaina butum mazesne..
Rolandas Šniras
2020-01-15 17:39:21 IP 28m86hij
Atsakyti
Prieš daugiau nei metus prasidėjo mobilaus ryšio problemos, trukinėjo ryšys, dingdavo palaipsnui oponento balsas, negalėdava sisikalbėti telefonu tiek su linijiniais, tiek su mobiliais vartotojais ir Vilniaus centre ir pakraščiuose Kažkokios sekos ar algoritmo nepastebėjau, bet galimai su kai kuriais abonentais tai kartodavosi itin dažnai, dar labai greitai išsikraudavo aparatas. Ne kartą kreipiausi į TELIA darbuotojus telefonu, buvo registruojamas gedimas, bet nieko rimtesnio jūsų inžinieriai nustatyti negalėjo. Įtardamas, kad yra blogas apratas, nusipirkau naują, kuriam dar nėra metų. Problema neišsiprendė ir simptomai liko identiški, negaliu susikalbėti nei iš namų Buivydiškėse, nei pvz. Forum Palace rūmuose, kreipiausi prieš porą mėnesių vėl telefonu į jūsų darbuotojus, užregistravo gedimą, paskambino inžinierius, patikrino liniją ir pasakė, kad galimai sena sim kortelė ir todėl nėra G4 ryšio, o G3 ir G2 per lėtas. Atvykau į TELIA saloną ir pasikeičiau naują sim kortelę. Niekas nepasikeitė, dingsta ryšys, nutyla garsas, ar su TELIA ar su laidiniais abonentais kalbėčiau. 2020 01 14 vėl paskambinau į TELIA, kalbėjau su Aušra, kuri įrašė visą pokalbį, sakė, kad registruos gedimą ir informuos per keturias valandas. Po pusvalandžio paskambino Mindaugas, prisistatė TELIA darbuotoju, bet pradėjo trukinėti ryšys ir jis atsijungė. Praėjo jau para, jokių žinių nei internetu, nei telefonu daugiau negavau. dingo, lyg į vandenį, o problema liko. Jei nebus imtasi priemonių ir gedimas ar galimai kitokio pobūdžio ir kilmės problema, gal įtakojama kažkokios trečios šalies nebus pašalinta, būsiu priverstas kreiptis į ryšius reguliuojančias ir kontroliuojančias institucijas bei spaudą.
Atsakyti
Evaldas 2020-01-05 09:04:48
Mano vaikui paemiau abonenta uz 8 eu. Per metus sumokejau 280. Gal kazkaip ne taip suprantu. Bet abonentas kainuoja apie 100 eu. Plius vaikas buvo prikvailiojas interneto uz 80 eu. Cia sutinku. Bet...MobiGw Ou 46 eu. Kaip suprasti. Problema tesesi ne vienus metus o uzblokuoti sito piratinio numerio nesiima. Matyt geras verslas. Apsimoka. Be to kaip beskaiciuotum tai tik 230 eu. Kur kiti 50 eu. Graziai issibarste po visas saskaitas. Gerai kad sutartis pasibaigus. Nutraukiau ir ir telia daugiau manes nedomins. s*****i.
Aš taip pat nepratesiau sutarties su Telia monopoliu.Už tas pačias paslaugas pas kitą operatorių moku per pus pigiau
Atsakyti
Norėtume padėkoti Kretingos salono darbuotojai Deimantei už pagalbą ir kantrybę sausio 4 d. aptarnaujant du nemokančius naujais išmaniaisiais telefonais naudotis TELIA ilgamečius klientus. Gerų metų ir vadovų dėmesingumo.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Seime stringa Kelių direkcijos pertvarka
Seime stringa Kelių direkcijos pertvarka 05-26 19:06
Seimas kol kas neuždegė žalios šviesos Kelių direkcijos pertvarkai iš biudžetinės įstaigos į valstybės įmonę.
Parodų salėse – vis daugiau judesių
Parodų salėse – vis daugiau judesių 05-26 19:06
Prie jau veikiančių nacionalinių muziejų ir jų padalinių viena po kitos jungiasi galerijos ir meno centrai. Sukaupus kantrybę (į kai kurias parodas reikia registruotis) ir įsimetus į rankinę ar...
"Raketos" tipo laivas gavo leidimą plaukti
"Raketos" tipo laivas gavo leidimą plaukti 05-26 19:05
Po metus trukusių savininkų pastangų greitaeigis kateris leidimą plaukti, apie planuojamus reisus į Nidą bus pranešta vėliau.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 24,38 +3,39%
NVIDIA 361,05 +2,86%
eBay 43,45 +2,31%
Chevron 90,28 -1,91%
Citigroup 44,10 -2,00%
Macy's 5,21 -2,98%
Hasbro 66,69 -3,07%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 3,41 +4,28%
Varis 5057,97 -2,41%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Cukrus 0,57 -5,00%
Jautiena 4,45 -0,45%
Anglis 58,55 -12,27%
Vištiena 1,27 -29,44%