VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Lietuva, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Lietuva

Atsiliepimai apie Telia Lietuva, AB

Įdomiau – tik gyvenimas
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Telia Lietuva, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Likau sužavėta salono, esančio Akropolyje, darbuotojo Romualdo puikiu aptarnavimu: kantrybe, tolerancija, paslaugumu, dėmesiu, atsakingumu, mandagumu ir puikiu humoro jausmu. Ačiū Jums! Kuo didžiausios sėkmės!
Atsakyti
Nu bet net nepranesa kad ezio numeris nustoja galioti, o iskartio uzblokuoja, dabar negaliu nei prie savo pinigu paypale prieti, nes ant to numerio paskyra prirista, visalaika anksciau budavo gauni zinute papildaii sasklaita, o cia iskarto paeme ir uzblokavo, taip pat gavosi kad pavoge is manes paskyras kai kuriu mokejimu ir mano pinigu.....
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti prekių iš Telia per DPD kurjerius, susigadinsit nervus ir sugaišite laiką bei pavargsite laukti prekės!! Tokios neatsakingos kurjerių kompanijos nesirinkčiau jei turėčiau įmonę....
Atsakyti
Siandien kurjeris atveze pasibandyti interneta su modemu. Aisku, greitis netenkino, tai viska grazinau i Telia salona Klaipedos g. 92 Panevezyje. Buvau labai mandagiai aptarnauta, sutartis sekmingai nutraukta. Sekmes!
Atsakyti
Labai nemalonus aptarnavimas klientų vadybininkės Aušros Kalpokienė, o neatsakius į klausimus dar ir nutraukė pokalbį.Ar gali dirbti tokie konsultantai ?
Atsakyti
Savaitgalyje nebuvo galimybės susisiekti telefonu dėl ryšio. Kas atsakingas už netvarką?
Atsakyti
Labai noreciau padekoti konsultantui Emiliui uz kantrybe sprendziant problema su mobilaus modemo interneto pajungimu. Sios problemos nesugebejo isspresti nei konsultantas Rokas, nei Augustas nei kazkokia moteriske dirbanti techniniu gedimu skyriuje. Vienintelis Emilis saunuolis, duokit jam premija.
Atsakyti
Telia mobilus aplamai ahujeli (užpypino švelniau) su savo kainu didinimais, o zmones tai pajus tik pasibaigus sutartims ir tik tada pamatys tikraji naujaji Telia veidą, kainos pakeltos dvigubai. Siektiek apmaudu, kad valstybe nesugeba sureguliuoti tokiu monstru veiklos ir dar labiau apmaudu, kai esi 30metu ju abonentu, turintis ir turejes 4 numerius negauni uz tai nieko, netai, kad pagarbos ir nuolaidu, bet dar labiau viskas padidinama, kartais net be perspejimu....o ir dar kokiu laikotarpiu, kada zmonems isties sunku del karantinu ir pandemijos, o ryšių bendroves tuo metu pumpsta, storeja mūsų visu sąskaita, tad apie įmones moralę klientu atžvilgiu nekalbesiu..... taip parodomas tikrasis TELIA veidas ir požiuris i klientus. Manau, kad del tokiu veiksmu Telia tuoj praras didele dali klientu!!!!
Atsakyti
Šį kart rašau neigiamą atsiliepimą ne kaip klientė, o kaip projektuotoja. Kokie ten vyr. specialistai dirba, jei nemoka patikrinti ir pažiūrėti erdvinių duomenų, aiškinamojo rašto paskaityti? Atmeta projektus, nes jiems mat nenurodoma apsaugos zona ryšių pr.. Kosmonautai.. Prisigalvoja savų taisyklių, atmetinėja piktos senmergės sėdėdamos projektus, paskambinus net nežino kur rasti erdvinius duomenis. Ar taip gali būti vadinamas žmogus vyr. specialistu?? Yra posakis "Laikas - pinigai", nei vienam savo klientui, nei artimąjam nerekomenduočiau tokios neišprususios įmonės paslaugomis naudotis! Sėkmės Jums, išmokite naudotis ŽPDRIS paslaugomis!
Atsakyti
Kol buvo teo, su internetu bedu nebudavo, jei pasitaikydavo, paskambini ir greit sutvarko, nu bet db :D paskutiniu metu skambita gal 10 kartu, 20-30min ir trunka rysis ir sitaip visa miela diena, ka gi, pasuki jiem ir girdi, perkraukite modema, o tu sakai kad tiek wifi, tiek ant laido pastoviai trumpam nutrunka rysis, tokie nustebe, mazdaug negali but, ar pirma kart girdi, uzregistruoja gedima, "neva" sutvarke, patikrini ir nieko... skambini vel, atsiuncia meistra, pakeicia modema, priedeliuka ir ka? tas pats, viskas pas mus gerai, linija gera :D tai db per cmd komandele pasileides interneto pinga kur visa laika rodo koks jis ir jei nutrunka rysis gauni time out, darome nuotraukeles, prireikes pateiksime ji pastu ar tam paciam meistrui, kurie aiskina kad viskas viekia gerai, jei nesugebes susitvarkyt, tiesiog keisime tiekeja, atvirai pasakius jau uzsipisau skambinet ir ta pati sneket
Atsakyti
Niekada neturėkite reikalų, Klaipėdos padalinys, Taikos pr.139, mane aptarnavo operatorė Jūrana, reikėjo pratęsti sutartį, pasiema daug parašų, gryžus namo 19h vakare, po valandos laiko nutrūko ryšys, mano Telia paskyroje, itariu, kad buvo panaudota informacija, pažeidžiant asmens duomenis trečiomis šalimis.Aptarnavimo metu, dokumentu pasirašymo metu, priėjo vyriškis, kalbėdamas Ukrainietišku akcentu, paprašydamas telefono operatorės, darbuotoja Jūrana jam kažka užrašė, taip vyksta sukčiavimai, būkite budrūs.O DABAR vilkija dėl sutarties nutraukimo ir interneto atjungimo!!! Ir po šito įvykio jos nėra darbe, daugiau kaip dvi savaites.
Atsakyti
Neturėkit geriau reikalu su Telia, pirkau iš ju televizoriu atveže su broku, realiai 2 dienas pasinaudojau, išveže taisyt nekeičia nauju sako sutaisys ir atveš, bet tai aš pirkau nauja daikta o gausiu jau iškart taisyta.Paskambinus jiems sako mes nieko nežinom, nebepriimsim nu žodžiu išdurė mane
Atsakyti
ziauriai, , gera” imone, paskaiciavo interneto ivedima 5000€ nors pats dirbu toki pati darba kitoje imoneje, ir zinant kainas gaunasi medziagos 400€ plius dienos darbas, paciam kaip rengovui neleidzia darytis, zodziu kitu saskaita megina pasidaryti visam kvartalui optini tinkla...
Ačiū, kad esate
2021-04-02 22:59:57 IP 5f4soc76
Atsakyti
Vientelis operatorius vertas operatoriaus varto: tiek kiek abonentoto, tiek, kaip paprasto vartotojo. Ačiū, kad išgelbėjote darbą (kuriam būtinas tel.), buvau ir abonentu dar prie Lt valiutos. Malonūs operatoriai, su kuriais, matosi ir elgiasi padoriau, nei kituose tinkluose. 100% pliusų. Minusų 0%. Džiaugiuosi sugyįžimu. Greitai liksite vieninteliu ir geriausiu operatorių tinklų. Laikykitės. Ačiū Lūkui, už greitą psgalbą. Ir žmonės, mažiau SKAITYKITE nupirktų kitų operatotių komentarus! Perėjau per visus ir kaip abonentas ir paprastas vartotojas. Banalu, kad mokėdama € dėkoju operatoriui, kad neapvaginėjate ir teikiate kokybiškas paslaugas, už kurias moku-“ačiū”! Kam nepatinka kaina-eikite į Teke2 ar Bitę, atsiims tą pigumą “legaliai apvoginėjami”, bei -0% neįmanoma (lygiai sav. sudikslbėtį.) Apie neto kokybę tyliu, salone Bitės šisndien sakau-RINU Į TELIA-OK sako, net nepabandę išspręstį problemos ir toliau pradėjo plrpėtį tarpusabyje (Ozo g.25). P.s. buvome Telios ir neto vartotojai 5m.-SUPET
Atsakyti
tikrai net didziausiam priesui nelinkiu tureti su jais reikalu per juos sugadyta kredito istorija visam gyvenimui ir net jokio atsiprasymo.sumokeja dar skambykit paklausti ar tikrai gavo imoka nes matai ju sistema nevisada uzfiksuoja mokejimus.k****s supisti!!
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Nei prisiskambint yra paprasta, paslaugos kokybė irgi gan vidutiniška, o kainas naujiems planas pritaiko ogo.kokias aukštas... Šiandien susidūrusi Utenoje su visišku klientu negerbimu ir apgailėtinu Telia specialistų atsainumu. Taigi, nieko nelaukusi pasirašiau sutartį (perbėgau) su Tele 2. Telia specialistus siųskite mokytis bendrauti su paslaugų užsakovais bei pasisemti klientų aptarnavimo žinių pas Tele2 specialistus, nes su tokiu požiūriu tuoj neteksite didelės klientų dalies.
Atsakyti
Buvo dingęs namų internetas. Paskambinau į telia, suregavo greitai. Buvo keliem daugiabučio gyventojams dingęs internetas. Atvažiavo greitai viską sutvarkė.
Ačiū
Atsakyti
Jeigu iš Telia, gavote žinutę, kad Telia savo iniciatyva, po mėnesio automatiškai pakeis Jūsų turimą planą brangesniu (su dar daugiau verčių), o jei nesutinkate, privalėsite nutraukti sutartį, Jūs turite teisę, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įsakymu „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą, užtikrinimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, pakeisti paslaugų teikimo būdą - pereiti į išankstinį apmokėjimą, išlaikydami savo numerį.

Ištrauka iš įsakymo: Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai savo interneto svetainėje privalo skelbti abonentinio numerio perkeliamumo sąlygas, įskaitant užmokesčius, terminus ir kitą informaciją, turinčią įtakos abonentų apsisprendimui keisti viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą išlaikant savo abonentinį numerį.

Šios informacijos Telia interneto svetainėje nėra.
Atsakyti
netinkamos kokybės paslaugą, labai nusivylusi Telia. Daug nerašysiu, nes nėra prasmes.
Tik panašu, kad Telia smarkiai krenta žemyn su aptarnavimo kokybe.
Atsakyti
Laba diena,
Norėjau padėkoti "Telia" darbuotojams kurie taip operatyviai isprendė interneto sutrikima, sugrąžino veikimą į normalią buseną. :)
Didelis DĖKUI darbuotojui kuris buvo atvykęs sekmadienį, pakeitė 'keitikli' jai ne jis mano vaikai dar butu klausia - Teti o kur internetas ! Ačiū už malonu bendravima.

Paskaiciau komentarus, apacioje apstulbau. Zmones kas Jums yra ? Jau N metu su Telia bet, kad taip butu kaip rasote nera buve. Gal pirma reik butu zmogiskiems, o jai nepatiko nesusitaret su vienais telios darbuotojais kreipkites pas kitus gal bus sukalbamesni.
Atsakyti
Aita 18:20
Perduosiu jūsų klausimą kolegai, kuris jums padės.
Kuo jūs vardu?
Eimantas NTV rusu kanalas 18:20
Eimantas NTV rusu kanalas
avatar
Aita 18:20
Luktelėkite minutėlę, tuoj sujungsiu jus su savo kolega, kuris geriausiai atsakys į jūsų klausimą.
Atsakyti
Noriu padekoti Telia darbuotojams uz gerai atlikta darba Tolimosios Sodu g.
Atsakyti
Apie Telia darbą ir aptarnavimą internetu tik blogą atsiliepimą galiu parašyti. Turiu telefoną iš telia, kadangi telefonas pirktas vasarą garantinis jam dar galioja, pastebėjau gedimą ir iškart užregistravau garantiniam remontui, beveik mėnesį laiko laukiau, kol kurjeris paims jį iš manęs ir bus nuvežtas tvarkymui per tą mėnesį daug kartų bendravau tiek su telia konsultantais, tiek su remonto servisu. Parašiau pretenziją el.paštu į telia, tai į pretenziją atsakė, kokiu laiku dirbą kurjeriai. Galų gale paėmė telefoną remonui, siunčiau telefoną dėl baterijos nekrovimo, tai servisas irgi neatliko savo darbo tinkamai, nes pasiūlė tik mokamą remontą ir prisikabino, kad yra telefone įlenkimas ir galinė kamera skilusi, nesuprantu kaip baterijos nekrovimas gali būti susijes su galinės kameros skilimu.. o pasiūlytą suma tvarkymui išvis neadekvati, palyginus su kitų servisų kainomis.. kurjeriui telefoną atidaviau su nauja, gražia, tvarkingą dėžute, o gavau visą nubraižytą, purviną ir lipdukais apklijuotą.. Siūlyčiau pasimokyti, tinkamo klientų aptarnavimo ir gilinimosi į žmonių problemas susijuses su Jūsų paslaugomis
Atsakyti
Anksčiau OMNITEL dabar telia naudojos jau eile metų, turiu pasiėmęs ten plančete su sim planu, laptopa ir telefona, bet pastaruoju metu turiu bėdų, pirmą tai žmonai 3 mėnesius siųnte sąskaita už sim mokestį kai jau 3 mėnesiai sutartis baigėsi, tai ji pasake ačiū daugiau jokių telia, perėjo į TELE2, o man asmeniškai šiandien buvo bėdų, rytoi baigėsi plančetę ir sim planas su 100gb.. nuvažiavau į kaune esanti telia saloną esanti Megoje, kad nutrauktų man planą ta 100gb ir įjungtu standartinį tik sim tarifą nes jau buvo su telia bėdų, kad tai plano nepakeičia telefonu, tai draudimą įrašo nors kelis kartus sakau kad nereik, bet ateina sąskaita, na esmė tame kad gaištu savo laiką per karantiną kad gyvai nuvažiuoti, šiandien 18:00 megoje tokia tamsi, smulki, telia darbuotoja man ėmė diktuoti kažkokias sąlygas, aceit negalima keisti plano nes likęs laptopas, turiu dabar vėl tęsti planą ta pati sim 100gb dar 24men. :-D to plano keist negalima, pigesnio negalima, sakau tai sutartis plano baigėsi su plančete, sakau palikit man standartinį planą pigiausia pati prie laptopo, ji man vėl sako negalima, privalau arba tęsti planą 24men ta pati arba susimoketi visa suma likusia už laptopa.. Sakau kur jūsų valdžia, atsakė jus nieko nelaimėsite, tik tokios sąlygos, visur vienodos, jums ta pati pasakys, išėjau iš salono, skambinu į savitarna per telefona, telia operatore išaiškino kad viskas galima, galima keisti plana į pigiausia, na nuvažiavau į Akropolį, ten vaikinukas įėjo vėl su mano duomenimis į savo baze, nieko nesakiau kas buvo megoje, tiesiog sakau rytoi baigiasi mano plančete ir sim 100gb planas, man nereik plano tokio, noriu pigiausio sim plano, kad liktų na tiesiog sim plancetei, jis man pasiūlė su 10gb planą, už +- 4 eurus į mėnesį, patvirtino, aš jam tada papasakojau, sakau mulkina žmones, jis pasijuokė, na taip draugiškai pasišnekėjom, sako mus vertina, buna apklausa, tai va ryt vėl leksiu pro mega, netingėsiu užsukti ir tos kur negalima nieko daryt pavarde sužinoti, ir tada į telia atstovybe su skundu kad apgaudinėja žmones ir išvilioja kuo daugiau pinigu.. ji man išvis sako galimi du variantai mokėk nuo rytojau 100gb plano mokestį be akcijos gaunasi 20e arba nutraukiam sutartį ir susimokėk likutį nuo laptopo, nes jam būtina sim o aš nesutinku su jos sąlyga.. gera darbuotoja dirbusi Kaune Telia 18:00 2021 03 12diena.. Viena buvo na taip sakius stambesne kita tamsi smulkesne.. Tai ta bandė apgauti..
Atsakyti
Nežinau kaip kokybė telia paslaugų, bet darbuotojai labai nemandagūs, nes vos neužvažiavo ant vežimėlio kai stūmiau gatvele. Viskas vyko šiandien 2021-03-08 apie 15:15val Vijūkų k. Automobilis JZV 332
Atsakyti
Bolidara 2021-03-06 00:01:00
Nesuprantu, kaip atsiranda tokių AKIPLĖŠŲ!!! Už darbą jiem sumokėk, už atvažiavimą sumokėk. Bent jau galėtų normalius ir kokybiškus produktus tiekt, tai ne sudeda kas po ranka būna (made in china gal iš ALIEXPRESSO)ir reikia keist tuos interneto laidus tik jeigu kas iškart lūžtą, tegul apsišika savo galvas tokie patarnautojai, Tokie juokdariai, tokių dar rast reikia 40 Eurų kad jis kažkokį laidą pravestų, dar kai ateina kalba kažkokias nesąmones, klausytis nemalonu.. Jeigu nebūtų tokie neapdairūs ir dėtų storesnius ir kokybiškesnius laidus gal ir pasiteisintų jų pastangos, o dabar galiu pasakyt jog NEAPSIMOKA. Neapsigaukit, Bėk nuo tokių įmonių reikia. GRAUDU.
Ponia miela, Apolinara. T.y. Kristina, Ona, Bolidara. Jūs matyt nelabai mokate naudotis internetu, bet aš pasakysiu, kad viskas internete matosi. Ypač tai, kad Jūs rašote trimis skirtingais vardais, bet iš to pačio kompiuterio. O matosi viskas čia - https://rekvizitai.vz.lt/skundai/?ip=28mc0mq0 Galite patikrinti. Ir deja, bet viskas šiame gyvenime yra mokama. Viliuosi, kad pomirtiniame bent nereiks už nieką mokėti, arba viskas bus žymiai pigiau. :) O jeigu nebūtų mokamas Telia inžinieriaus vizitas, tai arba jiems tų inžinierių reiktų mažiausiai turėti 100 000 žmonių, kartu su automobiliais ir aprūpintais visa įranga. Vien spręsti žmonių, kurie nenusimano technologijose problemas. Arba imti pinigus už vizitą, ką jie ir daro. Iki Jūsų buto durų, tai viskas yra jų atsakomybėje ir jie ten taiso nemokamai, o nuo Jūsų buto durų, jau tampa Jūsų atsakomybė ir už tai susimokate Jūs.
Įsivaizduokite, kad Jūsų šuo nugraužia laidą. Ir taip 5 kartus. Ir jie Jūsų manymu turėtų nemokamai važiuoti tvarkyti kiekvieną kartą? Kas tada jiems mokės atlyginimą? Teko man girdėti ir tokių atvejų. Paskui skundžia viršininkams, kad jų inžinieriai girti važinėja. Nors spiritas reikalingas nuvalyti skaidulą prieš sulitavimą. Ir jis tikrai gerokai smirdi.
Aš naudoju Telia šviesolaidinį internetą jau 10 metų, ne vienoje gyvenamojoje vietoje, bet niekada neturėjau jokios bėdos. Visada inžinieriai palieka savo numerį, ir jiems paskambinus ir geresnę kainą galima gauti, ir pagalbą, patarimą ir pan. O tai, kad Jūs reikalaujate storesnių kabelių, tai pasidomėkite, ką tas storas kabelis duotų? Galima ir patį storiausią įdėti Jums tiesiai iš Atlanto vandenyno dugno paimtą. Bus labai storas, bet niekas nuo to nepasikeis, bus tik storas. Toks storas, kad kiekvieną kartą lipdama per jį prisiminsite, kad turite internetą! Buvau susidomėjęs ir aš diegti internetą, nes tai tikrai įdomus darbas. Bet kadangi pas mane kantrybės mažoka, o alga juokinga, žinant, kad 90% klientų tokie priekabūs kaip Jūs, ypač kai yra visiškai neteisūs. Tai ačiū ne. Apsigalvojau. Geriau turėti sveikus nervus, nors ir neįdomų darbą. Sėkmės Jums visakeriopos!
Atsakyti
Nesuprantu, kaip atsiranda tokių AKIPLĖŠŲ!!! Už darbą jiem sumokėk, už atvažiavimą sumokėk. Bent jau galėtų normalius ir kokybiškus produktus tiekt, tai ne sudeda kas po ranka būna (made in china gal iš ALIEXPRESSO)ir reikia keist tuos interneto laidus tik jeigu kas iškart lūžtą, tegul apsišika savo galvas tokie patarnautojai, Tokie juokdariai, tokių dar rast reikia 40 Eurų kad jis kažkokį laidą pravestų, dar kai ateina kalba kažkokias nesąmones, klausytis nemalonu.. Jeigu nebūtų tokie neapdairūs ir dėtų storesnius ir kokybiškesnius laidus gal ir pasiteisintų jų pastangos, o dabar galiu pasakyt jog NEAPSIMOKA. Neapsigaukit, Bėk nuo tokių įmonių reikia. GRAUDU.
Atsakyti
O tai gal jau telia nebeturi už ką algų darbuotojams mokėti, tai iš žmonių ima didelį mokestį už atliktus darbus ir atvažiavimą.Tai jei toks brangus kuras, tai išnuomuokite "BOLT" savo firmai pigiau atveš iki gyvenamosios vietos, paiims gal 2eur.
Atsakyti
Nesuprantu už ką reikia tokie pinigai mokėti dar niekur nemaciau kad valandos įkainis būtų 30eur.Sugedus laidui siunčia inžinierių kuris tą laidą keičia į naują ir išrašo sąskaitą 40eur 10eur.už atvaziavimą ir 30valandinis mokestis. Deda tokius šudinus laidus interneto ir tada lupa pinigus iš žmonių. Lupikai ne tas žodis. Labai pikta ir nusivylusi telia.
Atsakyti
Mielieji, Jūs niekam nerūpite, todėl čia nesiskųskite. Niekas šito neskaito, o klientai ir patys žino, kad viskas jiems yra po....ui. Yra tokios tarnybos kaip https://www.vvtat.lt/ https://www.rrt.lt/ https://vdai.lrv.lt/ Jeigu konsultantai nešneka su jumis, o prie valdžios kaip visada neina prieiti. Naudokitės savo teisėmis. Skambinkitės į mano minėtas įstaigas, konsultuokitės, įrašinėkite pokalbį. Prieš įrašinėjant nepamirškite perspėti, kad įrašinėjat. Taip pat darykite ir su konsultantais. Tada konsultantai staiga tampa labai švelnūs, mieli ir paslaugūs. Tikrai nustebsite. Būna lyg kačiukai, tik murkti nemoka. Bet tuoj išmokinsime. Nenusileiskite ir visada kovokite už teisybę. Ypač kas susiję su permokomis, nes taip negali būti. O, kad pas juos didelis nesusikalbėjimas vidinis yra, tai čia jau taip. Nes konsultantams jie siūlo "Dirbdamas (-a) šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 750-1050 Eur (neatskaičius mokesčių). " Atlyginimo dydis "į rankas" 529.86 €. Atsakykite patys sau į klausimą "Ar už tokią algą suktumėte galvą, kad įmonė atrodytų reprezentatyviai?" Aš asmeniškai ne, todėl ir konsultantų neteisiu. :) O, kad gauti daugiau algos negu mano paminėta, ten reikia išsinerti iš kailio. Turėjau mintį ten darbintis, nes labai gerai jų siūlomas paslaugas suprantu ir bendrauti su žmonėmis labai mėgstu. Bet draugė ten dirbusi labai greitai mane paprotino, kad neverta sau gadintis nervų. Nors ir atrodo darbas įdomus ir nesunkus. Sėkmės visiems ir geros kloties!
Atsakyti
BAISU !!!! tokiu nekompetentingu aptarnavimo "specialistu" nei Tele2 nei Bitei nera!!! baigsis sutartis ir daugiau niekada su jais neturesiu reikalu, visiskai nesprendziamos problemos, toks jausmas, kad jiems pasakyta-"viskas ir visi po..ch..ui" svarbu pinigus surinkt !! iki korumpuotu vadovu nedasibelst, nei el.pasto, nei telf.numeriu!

Problema tokia: "atsiradusia "80 eur permoka paprasiau, kad pridengtu namu paslaugas (uz televizoriu), "specialiste" padare, po savaites pastebejau, kad uz telefono rysi vietoj 8eur turiu moketi tuos 80eur, visa menesi skambinejau, nei vienas nepaaiskino kas nutiko, po pakelto balso. kita "specialiste" prisipazino, kad permoka ne mano o suma 80eur paliko MOKETI man !! gal kokius 6 laiskus issiunciau i info - TIKRAI visiems pochui, nepagarbiai kalba, atrodo, kad jie nelieciami!
P.S.matyt reikia kreiptis i teisma, del situ a******u.

Dar vasario men el. pastu buvau gavusi kazkokio Telia kliento saskaita apmoketi, gerai, kad paziurekjau kas per saskaita pries mokedama, pakraupau kai "specialiste" i mano priekaista del svetimos saskaitos pasake, cituoju- GALITE NEMOKET !!! nei atsiprasymu, nei paaiskinimu...
P.S. vadinasi, kazkas sudaro sutarti, nurodo mano el pasta ir, prasom, telia-a*******i siuncia man saskaitas apmokejimui (kas zino, gal savo tevu, pazistamu ir t.t).

BAISU ! DUOMENU APSAUGOS ISTATYMAS pas aferistus neegzistuoja ! zmones, neikit ten jokiu sutarciu sudarineti !!
Atsakyti
Laurynas 2021-02-17 13:10:00
Pavelavus apmoketi saskaita priskaiciuoja 7 Eur kaip skolos administravimo ir paslaugos atnaujinimo mokesti. Baigsis sutartis, keisiu operatoriu, nes tai tiesiog elementarus pasipinigavimas is ilgamecio kliento.
Sunkiai dar pavyks mokėsite toliau už nieką man taip buvo. Sutartis nutraukta sausio 20 d. Pasiėmė įranga. Sumokėjau. Už vasarį vėl atėjo mokėti. Nors prieš tai sakė kad jau viskas mokėti nebereikės.
Atsakyti
Donatas 2021-02-24 20:26:21
Labas vakaras. Nelabai suprantu, bet atrodo, kad dabar Telia aptarnavimo kultūra yra nepabaigti sandorio su klientu. Tik kokio velnio jūs patys siūlote tuos "patrauklius pasiūlymus", kurių nesugebate iki galo įvykdyti ir paliekate klientą nesuprantamoj būsenoj? Kam iš viso jūs kažką darote, stengiatės ir kokia yra viso to prasmė??
Noriu tik pritarti apie "patrauklius pasiūlymus". Atsiunčia "patrauklų pasiūlymą" į savitarną, nes emailų ir sms su pasiūlymais atsisakiau. Tai patikrinus, ar jie žino apie tai, kad priėmiau pasiūlymą, taip kaip pas juos nurodytą. Net su bankininkyste reikia patvirtinti, kad tikrai tu užsiregistravai (nieko nenuskaičiuoja). Jie pasirodo nieko nežino. "Jūsų sistemoje nėra", sako. Geras atsakymas! O pasiūlymas tipo labai geras, ir baigsis jau šiandien, ir negalima paprašyti, kad jį tau įjungtų po mėnesio, kada tau baigsis sutartis su kita įmone. "Lankstu" sakyčiau mano atžvilgiu. Fainai! Sako "Tikiuosi čia tik su jumis taip nutiko, kiti klientai galėjo užsisakyti". Na kurgi? Taip, tik su manimi! Tik aš vienas nemoku naudotis kompiuteriu. Ir dėl to, kuo toliau, tuo labiau šitą įmonę "myliu". Dėl jų kreivos sistemos. Nes kaip žinia, kuo didesnė įmonė, tuo didesnis nesusikalbėjimas viduje. Nes viršininkai į tai neinvestuoja. Galima būtų surinkti nepriklausomą "Klientų komandą" ir badyti į kiekvienos įmonės klaidas. Nes jie nepagalvoja, kad klientui matosi geriausiai. Ir norint būti pirmam, tai reikia padaryti tiesiog, kad klientui būtų patogu. Pagalvoti, ko norėtum jeigu pats būtum "žalias" tame reikale klientas? Ir kaip norėtum, kad viskas atrodytų ir būtų spendžiama jeigu kas nepavyko? Viskas!!! Visų įmonių sėkmės paslaptis. Štai jums nemokamas tips'as, tik panaudokite jį.

P.S. Informacija visiems apie Telia. Ji gerai ir stabiliai, pagal EU reikalavimus, moka tiekti tik šviesolaidinį internetą. Jeigu jums nereikia šviesolaidinio interneto, galite paieškoti pasiūlymų kitur. Mažai ką prarasite. Visur tie 4G tinklai vienodai perkimšti. Man dar labai patinka jų konsultantai, jie žalesni už žalią medį pavasarį. Tai tiek. Sėkmės!
Atsakyti
Sveiki,
norėjau susitvarkyti mobilaus parašo paslaugą. tai pasirodo Telia tai yra misija neįmanoma. 4 kartus turėjau važiuoti pas juos, kad pasirašinėti tai naują sutartį, tai nutraukimą, tai žadėjo, kad veiks jau, bet vistiek neveikia, nes pas juos sistemoje "kažkas nesuveikia". Žadėjo ir paskambint. tai vieną kartą sugebėjo paskambinti ir pasakyti "vis dar sprendžiame, informuosime rytoj". tai tas "rytoj" tęsėsi porą d. iki kol vėl pas juo nuvažiavau į saloną. ir nesvarbu, kad čia ne mano problema, bet aš turėjau ir eikvoti savo laiką, kurą ir pinigus. Ir jie visiškai nesuinteresuoti į greitą problemos išsprendimą. Labai nusivyliau.
Atsakyti
Sveiki, naudojuosi Telia paslaugomis 6mėn. Problema yra WiFi ryšys, greitis nepastovus, dažnai net neužkrauna video iš Youtube. Atvykęs meistras pats padaręs testus pasiskambino į Telia pagalbą, bet jam pasakė, kad WiFi gali keistis nuo 0 iki 300 Mb/s, ir nieko nepakeisi. Niekada nesu turėjęs prasto WiFi ryšio iki Telia, būdavo, kad per lietų ar vėją dingdavo visiškai ryšys, dėl to perėjau į Telia, bet dabar kasdien susiduriu su WiFi problemom. Su senu maršrutizatorium gaudavau stabilų greitį, su Telia visą irangą pajungus su laidais, problemos turėtų baigtis.
Atsakyti
Labas vakaras. Nelabai suprantu, bet atrodo, kad dabar Telia aptarnavimo kultūra yra nepabaigti sandorio su klientu. Tik kokio velnio jūs patys siūlote tuos "patrauklius pasiūlymus", kurių nesugebate iki galo įvykdyti ir paliekate klientą nesuprantamoj būsenoj? Kam iš viso jūs kažką darote, stengiatės ir kokia yra viso to prasmė??
Atsakyti
Pradejo dingineti namuose Wifi.. kas pajungta laidu nuo modemo veikia gerai. Susisiekus prašiau, kad pakeistu modema, pakeitus problema nedingo, toliau dingineja Wifi visuose įrenginiuose... o dar kaip tik siūlo wifi ryšio stiprintuvus... kvepia tyčiniu pasipinigavimu
Atsakyti
Pavelavus apmoketi saskaita priskaiciuoja 7 Eur kaip skolos administravimo ir paslaugos atnaujinimo mokesti. Baigsis sutartis, keisiu operatoriu, nes tai tiesiog elementarus pasipinigavimas is ilgamecio kliento.
Atsakyti
Bandau ramiai naršyti internete ar pažiūrėti televizorių. Internetas tarsi juokiasi iš manęs - išsijunginėja, įsijunginėja. Per 1 valandą sugebėjo dingti 6 kartus, gal ir daugiau. Čia yra normalu? Ypač, kai pasirinktas greito interneto planas? Turbūt internetas toks greitas, kad serveriai neatlaiko. O darbuotojai klausinėja ar bandėm perkrauti modemą ar dar kokias nesąmones rašinėja, kiekvienas žmogus bandys perkrauti - tai nepadeda, kartais net pablogina situacija. Gal bandykite sutvarkyti savo paslaugas ir teikti jas tvarkingai, o ne traukit pinigus iš žmonių ir teikit su kažkokias trukdžiasi tą internetą, kurie dabartiniu metu jau pradėjo ant nervų lipti.
Atsakyti
Turėjome namų ryšio problemą, gan ilgą laiką.Atvykęs Vidmantas Staponavičius, nepriekaištingai ir greitai išsprendė problemą, beto, savanoriškai padėjo įrengti įnterneto laidus, juos suvedžioti.Žmogus vertas pagyrimo, nes visą laiką išliko ramus, paslaugus ir žinojo ką daro.Viską išaiškino, apibūdino problėmas ir rodė kaip jas jisai sutvarko, visos probelmos paaiškėjo.Tikrai vertas pagirimo žmogus.
Atsakyti
esu jau klijentas mazdaug virs metu laiko ir esu nusivyles paslaugomis internetu neimanoma naudotis vakarais padoriai gali naudotis tik nakti arba ryte kai nera nieko prisijunge suda malat kad apkrautos stotys tai tada tvarkykit jas mes mokam pinigus o ka gaunam suda. kaina neatitinka relybes moku 15.4e uz interneta ir modemo nuoma ir tragedija kaina tikrai neatitinka kokybes bei interneto greicio ikeliu 2 nuotraukas palyginimui speedtestas darytas is to pacio irenginio visos programos isjungtos kiek imonaoma ir su tokiu intiku nes youtubes negali paziuret kaip normalus zmogus zaidimuose pingas kosmosas laikosi nuo 60 iki 200ms
Atsakyti
Oze stebinantis klientų aptarnavimas labai labai gerai.
nokia n95 4g 3sim tv
2021-02-11 21:09:53 IP 2e7r403f
Atsakyti
Nuskaito pinigus už neveikiančio Ežio papildymą. Nežinia, ar tas pats visiem operatoriam, bet nuo to ne smagiau. Gal reikia raštiškos užklausos, neįsivaizduoju
Virgis petraitis
2021-02-11 13:18:30 IP 66i0bi7q
Atsakyti
Niekada negavau saskaitos kokia priklauso. Net kaip ir atjunge telefona. Lauzo sutartis kaip tik nori. Viena Prasciausiu kompaniju lietuvoje.
Nesusisneka patys darbuotojai tarpusavyje. Mokejimu nemato. Kulturos nera.
Atsakyti
Tragiška. 8 kartus teko skambinti aktualiu verslo klientui klausimu, kiekvieną kartą teko pasakoti tą pačią problemą, kiekvieną kartą jungdavo su vadybininkais, kurie neatsiliepdavo, o jei netyčia perskambindavo, tekdavo vėl iš naujo pasakoti problemą. Visus 8 kartus, buvo pateikta visiškai skirtinga informacija apie užsakomą paslaugą: nuo paslaugos užsakymo ir netinkamų sim kortelių atsiuntimo iki to, kad užsakyta paslauga nėra įmanoma (nors jau buvo atsiųstos kortelės su patvirtintu planu ir aptartomis sąlygomis). TAIP, per 8 kartus problema vis dar neišspręsta ir nėra galimybės naudotis užsakyta paslauga, kuri dar nėra aišku, ar apskritai egzistuoja. Beviltiška, apgailėtina, labai nuvylė.
Atsakyti
Internetas katastrofa! už ką tik pinigus moku.
Atsakyti
Sutartyje Telia aiškiai įsipareigoja teikti kokybiškas paslaugas. Suprantama, kad pandemijos metu, kuomet studijos vyksta iš namų, geras ir užtikrintas ryšys yra labai svarbus. Pastaruoju metu Telia tiek namų interneto, tiek mobiliojo ryšio kokybę galima apibūdinti tik kaip labai labai prastą. Nuostabiausia, kai vienu metu be jokio įspėjimo visai dienai dingsta abu - ir namų interneto ir mobilusis ryšys. Kai jau pagaliau sausio gale baiginėjosi mobiliojo ryšio sutartis, sulaukiau ne vieno konsultantų skambučio dėl sutarties pratęsimo, tačiau akivaizdu, jog atsisakiau. Kreipiausi į kitą paslaugų teikėją, kuris sutiko perkelti mano telefono numerį iš Telia, ir žinoma, mano pačios klaida, kad paprašiau numerį perkelti 4 dienomis anksčiau, nei baigiasi sutartis su Telia. Tikrai suprantu - mano klaida. Nežinojau kaip tai vyksta ir nenorėjau kuriam tai laikui apskritai likti be ryšio. Taigi iškart tą pačią dieną sulaukiu Telia konsultanto skambučio ir jis man praneša, kad numeris bus perkeltas į kitą tinklą ir dar pasiteirauja ar galėtų man kuo padėti, bet neužsimena nei žodžiu apie tai, kad būsiu apmokestinta 100 eurų sutarties netesybų mokesčiu. Tai yra paprasčiausias etiketas, kuris formuoja Jūsų, kaip įmonės ivaizdį. Įspėti klientą apie netęsybų mokestį, pasiūlyti dar palaukti 4 dienas ir tada perkelti numerį į kitą tinklą, kad būtų išvengtas mokestis, būtų buvę paprasčiausiai žmogiškas žingsnis. Ypač po to, kai klientas sukandęs dantis pastaruosius mėnesius toleravo Jūsų teikiamas apgailėtinos kokybės paslaugas, nuolat skambino 1817 ir kaskart girdėdamas tą patį atsakymą - bendrojo pobūdžio sutrikimas, ieškodavo kitų išeičių, kaip prisijungti į nuotolines paskaitas. Dar kartą pabrėžiu - suprantu, tai mano klaida ir nieko nekaltinu, tai tiesiog pastebėjimas, bet Jūsų vadinamos "kokybiškos" paslaugos tai tikrai nuvylė.
Atsakyti
Sausio 30 dieną užsisakiau telefono aparatą ir bevieles ausines iš Telia.lt (kalbėdamas su operatoriumi) viskas buvo ok, sudarėme sutartį, gavau patvirtinančią sms žinutę, kad sutartis sudaryta ir vasario 3 dieną gausiu siuntą. Šiandien jau vasario 4 diena, jokių žinių nei iš Telia.lt, nei iš kurjerių. Skambinu kurjeriams, jie niekuo nepadėjo, neturi jokios informacijos apie tokia siuntą. Paskambinu i Telia.lt sakau kažkas ne taip, o jie man ir atsako, atsiprašome, bet užsakymą nutraukėme, nes pasibaigė telefono modeliai. Tai sakau, o kliento nereikia informuoti??? (aš esu jų klientas jau senai, i mėn. moku mzd 50e) aš pavyzdžiui turėjau planų. Dabar nei smart ID, nei t.t, nes seną tel., aparatą išsiunčiau jiems atgal i garantinį aptarnavimą vasario 3dieną, kuria ir turėjau gauti naują telefoną. Tai sakau, ka jus man siūlot? Tai jie man pasiūlė nusipirkti iš naujo ta patį tel., aparatą.
Atsakyti
Fantastiškai puikus aptarnavimas, jokių problemų per 15 metų neturėjau. YPAČ aukštos kokybės įmonė, teikianti geriausias paslaugas. Buvau ir teledu ir bitėj, tačiau jų net nenorėčiau lyginti - TELIA lenkia juos ne žingsniais, o kilometrais.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas. Paskambinus ir paklausus vieno ar kito klausimo, pasakius kažką, konsultantė dingdavo kokiai minutei, nebuvo aišku, ar ji grįš ar kas. Ir taip kokius 5 kartus. Ir kai kurių dingimų metu net nelabai išeina suprasti, kodėl taip vyko, nes ieškoti kažko sistemose nereikėjo. Kitas apsketas, melavimas. Prieš mėnesį pradėjau naudotis telia paslaugomis, nebuvau tikra, kokio plano man reikia (kiek mobilių duomenų sunaudosiu), todėl su konsultantu sutarėme, kad pradžioje pasibandysiu (pažiūrėsiu, ar užtenka x kiekio GB) pagal neterminuotą sutartį ir tada po mėnesio pereisiu į terminuotą. Terminuotos sutarties atitikmuo GB atžvilgiu buvo pigesnis (manau, akivaizdu). Kadangi tiko ir patiko, tai nusprendžiau prie tiek GB likti ir pereigti į terminuotą. Tai šiandien jau tokio pasiūlymo nėra. Terminuota sutartis su x GB yra brangesnė nei neterminuota. Galbūt čia toks modelis, bet tuomet pirminės konsultacijos metu galėjo informuoti, kad nebus jau pigesnio plano, jeigu bandysiuosi neterminuotai. Atrodo visiškai nesvarbus klientas, šneka vieną, o daro kitą. Esu labai nusivylusi.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Sidabras per metus brango daugiau nei 70%: kainą kelia paklausa pramonėje
Sidabras per metus brango daugiau nei 70%: kainą kelia paklausa pramonėje 05-13 15:09
Žaliavų kainų ralis su savimi į viršų kelia sidabrą – šis per pastaruosius 12 mėnesių pabrango nuo 16 USD iki 27 USD už Trojos unciją (t oz).
"Omberg" įsigijo beveik 10 ha Vilniaus Pilaitėje - su fondu statys daugiabučių kvartalą
"Omberg" įsigijo beveik 10 ha Vilniaus Pilaitėje - su fondu statys daugiabučių kvartalą 05-13 14:37
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė "Omberg Group" pranešė sostinės Pilaitės mikrorajone įsigijusi sklypų mažaaukščių daugiabučių plėtrai. Per trejus metus čia su verslininko Andriejaus Paleičiko...
Atidėjinius mažinęs "Luminor Bank" uždirbo 5,8 mln. Eur
Atidėjinius mažinęs "Luminor Bank" uždirbo 5,8 mln. Eur 05-13 14:15
Baltijos šalių bankas "Luminor" pirmą ketvirtį uždirbo 5,8 mln. Eur grynojo pelno, palyginti su 21,2 mln. Eur nuostoliais pernai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Pfizer 39,69 +0,86%
Chevron 107,37 +0,63%
AutoZone 1495,88 +0,05%
ConocoPhillips 55,69 -0,05%
Xerox 22,85 -4,71%
Hewlett-Packard 31,95 -4,88%
Macy's 16,39 -4,99%
Western Digital 64,38 -5,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,72 +1,29%
Sidabras 25,65 -6,01%
Cukrus 0,67 +1,52%
Dyzelis 1,85 +3,35%
Anglis 94,92 +9,43%
Varis 8988,25 +6,11%
Kava 3,68 +0,55%
Nafta 65,28 +0,55%