VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Lietuva, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Lietuva

Atsiliepimai apie Telia Lietuva, AB

Įdomiau – tik gyvenimas
Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Telia Lietuva, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Prisijungėm telia prieš 4 dienas ir jau susidūrėm su nesklandumais, nes vienas televizorius nerodo. Paskambinus informavo, kad greičiausiai interneto kabelio problema, todėl jie atsiųs kabelį arba per kurjerį arba reikia pasiimti artimiausiame telia skyriuje, nes laidai ne jų problema, todėl turiu pasikeisti pati arba atsiųs meistrą, kurio atvykimas kainuos 40€. Tiesiog esu pasipiktinus tokiu aptarnavimu. Pasirodo jų meistras neįpareigotas informuoti klientų apie esamą situaciją kai prijungia telia paslaugas!
Atsakyti
Kazkas darosi su wi-fi nebe užkrauna telefonai. Reikes atsisakyti man atrodo telios nes jau darosi nesąmones
Atsakyti
Kiek metų esu OMNITEL klientas, pirmą kartą matau tokį aptarnavimą. Vilniaus Akropolyje dirbanti konsultantė Karolina su manim bendraudama, tuo pačiu sugeba dar ir savo telefone dėlioti kortų žaidimą. Norejau jus informuot apie pilną nesiskaitymą su klientu. Tai paliko labai blogą įspūdį.
Atsakyti
Pirkome telefoną.. Prieš metus laiko.. Metu bėgyje antra karta vežėme taisyti. Garantinis dar metams laiko bet jie atsisako ji sutvarkyti nemokamai. Ir žinoma naujo telefono nekeičia na ar dalį pinigų negrąžino. O konsultantes paklausus ar telefoną mesti lauk? Ji tiesiog linktelėjo galva jog taip. Taigi kam. tada reikalingas garantinis?
Atsakyti
Jau 3 mėn. kai gyvenu globos namuose, o mano butas liko negyvenamas ir telefono ryšys nebereikalingas, bet pagal prieš metus pasirašytą sutartį toliau reikalaujama mokėti už paslaugas. Pasirodo, norint nutraukti sutartį, reikės sumokėti už likusį laiką bei susikaupusį kainų skirtumą tarp pilno ir lengvatinio tarifo. Įdomu ar, net man mirus, bus toliau išrašinėjamos sąskaitos? Taigi, teks paprašyti, kad į karstą įdėtų ir telefono aparatą... Argi ne tipiškas žmogaus teisių pažeidimas?
Atsakyti
Norėjau padėkoti konsultantei Gabrielei, kuri padėjo išspręsti problemą 2020 11 23 d. Jei ne ne ji, bučiau galvojus, jog kompas sugedo...Telefonas jungiasi prie wi-fi, o kompas ne. Perkrovus visą sistemą iš Telia pusės, ryšys atsirado. Sakė, jog problema - modeme. Modemas pakeistas prieš savaitę...Dabar vėl keisiu...Įranga - nekokybiška. Na bet konsultantė - nuostabi, dėkui jai.
Atsakyti
Pranešu apie blogos kokybės įranga, 2020.06.17 esu parašes čia atsiliepima apie Hisense televizorius, televizorius buvo pakeistas į tokį pati Hisense televizoriu su tokiais pat brokais, deje iki šendiena turiu televizoriu su brokais, praitą savaite isigijau ir sudariau nauja sutartį dėl Xiaomi mi 10pro, telefonas atmetė kortele ir pradėjo pastoviai persikraudinėti, galvojau persikraudynės kol išsikraus telefonas, bet šendiena telefonas veikia vėl gerai, turiu telefono ir televizoriaus video įrašus, šendiena susisiekiau su personalu ir kaip visada mandagiai sutarėm, kad reikia atvažiuoti į salona, aš buvau apmokestintas už televizoriaus technikos apžiura, nes nerado broko, bet akivaizdu, kad broku yra minimum 3, kodėl aš esu apmokestintas ir turiu jų problemas spresti iš savo kišenės?
Atsakyti
Sumazintas interneto greitis, testas darytas tuo paciu irenginiu ir tokioi pat vietoi
Aciu telia
Atsakyti
Anonimas 2020-11-19 20:53:06
Telia reguliariems vartotojams liaudiškai tariant "užsuka interneto kranelį", nes daugelis to nepastebi ir neskreipia. Pvz. mano planas 1000 Mb/s. Tai man to nežinant jie sumažino jį iki 100 Mb/s. Poto fiksavau tai, kaip gedimą ir "ale" sutvarkę, įkelsiu speedtest, prieš ir po jų machinacijų.
Tiesa, pas mus irgi praktiškai nebeveikia po kurio laiko
Atsakyti
Telia reguliariems vartotojams liaudiškai tariant "užsuka interneto kranelį", nes daugelis to nepastebi ir neskreipia. Pvz. mano planas 1000 Mb/s. Tai man to nežinant jie sumažino jį iki 100 Mb/s. Poto fiksavau tai, kaip gedimą ir "ale" sutvarkę, įkelsiu speedtest, prieš ir po jų machinacijų.
Atsakyti
Keisti dalykai su Telia mobiliuoju internetu, kol buvo bandomasis laikotarpis greitis siekė 8-11 Mb/s, po to vargiai siekia 1 Mb/s, o neretai krenta iki 200 Kb/s, nors modemas stovi toje pačioje vietoje ir ryšio sąlygos nepasikeitė. Įtariau, kad modemas senas, tad pakeičiau į naują iš Telia, rezultatas nulinis. Manau, kad Telia bandomuoju laikotarpiu suteikia prioritetą ir tokiu būdu pritraukia klientus. Nuo dvidešimto amžiaus, kai Telia dar buvo Omnitel, neturėjau reikalų, tuomet kildavo įtarimų dėl išpučiamų sąskaitų. Matau, kad niekas nepasikeitė, gėda.
Atsakyti
Tai noriu žinoti kiek dar sąskaitų bus?
Atsakyti
Sumokėjus visas skolas kas nutraukiau sutartį dar parėjo atskirai mokėti dar papildomai už nutraukimą nors kai kalbėjau sakė ta suma sumokėsite ir viskas kam reikia apgaudinėti žmonės ką jie antrus pinigus nori uždirbti? Nesuprantu kiek galima?
Atsakyti
Blogesnio interneto turbut nera kol sutarti pasidarai internetas eina po sutarties sudarymo jis dingsta.Paskambinus y telije pas ju gedimu neranda....
Atsakyti
TELIA LIETUVA už pavėlavimą atsiskaityti, vietoje delspinigių, taiko 2, 50 Eur administravimo mokestį.
Vėlavome atsiskaityti 7 dienas.
"Deja, jūs 7 kalendorines dienas vėlavote apmokėti sąskaitą. Apgailestaujame, tačiau dėl šios priežasties jums paskaičiuotas skolos administravimo mokestis. Tikimės, kad tai tik vienkartiniai nesklandumai, ir rekomenduojame sąskaitas apmokėti iki 25 mėnesio dienos."
Atsakyti
Baisiai stringa mobilus internetas Vilniuje, Saulėtekio rajone. Vakarais telefonas jokio puslapio neužkrauna, dienomis - kaip kada. Užtenka išvažiuot iš Saulėtekio ir internetas puikiai veikia.
Gyveni Vilniuje, o internetas kaip miške. Gėda Telia.
Atsakyti
Salonas Madoje. 3 darbuotojai krapštos ir nepriima nei vieno kliento, kai už durų gyva eilė su 10 žmonių.. Senjoram prisest negalima - laukit. Laukti ko? Kai visi 3 sėdi ir vis užmeta akį kokia eile!!
Atsakyti
Vakar teko bendrauti su Telios atstove telefonu. Žodžiu parašiau užklausą, kad mane domina mobiliųjų ryšių paslaugos. Paskambino, klausia kokiu klausimu atsakiau jai. Nu negaliu, šiaip esu kantrus žmogus tokiems darbuotojams, nu bet dievuliau, kai reikia žodį pešti dar neteko susidurti! Sako ko norite, (na aš daug ko galiu norėti) sakau ką galite pasiūlyti, kokie esami planai pas jus. Esmė ji susiranda planą kažkokį, tuo tarpu tyla, tada pasako pvz 35gb 17€ ir tyla nieko daugiau, nei sąlygos, nei apie perkėlimus, ar galioja kitose šalyse gb, ar sutartis terminuota, kokiam laikui, nutraukimo sąlygos, ar yra kokie pliusai jei jau esu klientė televizijos ir interneto, nu nieko, turiu klausti.. Galiausiai net pasiūliau jai viską susirasti ir tada su manimi susisiekti, tada ji išvartė, kad pagal mano ale norus ji ieško, todėl yra tyla, nu gerai ieško, kai suranda atsakyti "35gb 17€" ir tyla, kol nepaklausiu pati kažko.. Nu žiauru.. Vistiek domina jų variantai, bet net nžn ar beduoti užklausą, jei vėl ji paskambins
Atsakyti
Noriu padėkoti konsultantėj Kristinai, kuri, nutrūkus pokalbiui, perskambino ir padėjo prijungti kurjerio pristatytą įrangą.
Nuostabus žmogus, neabejingas bei kompetetingas. Ko negaliu pasakyti apie vadybininkę (nežinau vardo), kuri sudarė naują sutartį. Kurjeriui buvo liepta pasiimti seną įrangą, turiu įrodymų. Kristina gi pasakė, jog įrangos atiduoti nereikėjo. Dėl dezinformacijos atidaviau dar vieną dalį, kurios naujame komplekte nebuvo... (buvo pasakyta atiduoti seną įranga su laidais) Teko susitikti su kurjeriu mieste..., - gerai jog dar nebuvo grąžinęs ''Teliaj''... Žodžiu, Kristinai - didelė padėka, o vadybininkei -....... Šiaip, už tokius dalykus moralinę žalą turėtų atlyginti. Veiksmas vyko šiandien Debesijos g.- 1 Vilniuje
Atsakyti
Neprasidėkit su TELIA TV. Pasibaigė 2m.sutartis, paskambinau ir pasakė, kad galiu toliau naudotis TELIA paslaugomis ir toliau, o sutartį gali nutraukti kada norėsiu.
Paslauga nuo 18, 90€ pabrango iki 25€.Ir prasidėjo nesąmonės, kas vakarą nuo 18.30val.stringa trancliacija, gali perkrauti ir daužyti į sieną tą sušiktą priedėlį, nieko nereaguoja.
Norint bendrauti internetu, nes prisiskambinti tai be šansų, išmeta virtualią asistentę Nimfa, kuri tik mėto autonatines nuorodas.
Atvykę meistrai dienos metu gedimų nemato, sako viskas gerai.
O čia apgaulė paskutinė, keisti priedėlio, net neketina.
Pareikalavau, kad keistų priedėlį, tai tik bus laisvi po 4d.d.dabar laukiu, kada man pakeis, ir neduok dieve, man lieps pasirašyti kokią sutartį, tai aš tą priedėlį trenksiu į sieną.
NEPRASIDĖKIT SU SKANDINAVŲ A********S.
Atsakyti
Kažkada būti Telia klientu buvo visai kita patirtis, tačiau dabar situacija yra tiesiog apgailėtina. Įmonė nesusitvarko ne tik su mobiliojo interneto srautais, bet ir klientų aptarnavimas yra nieko vertas, veikiantis sugedusio telefono principu. Pvz. kad ir dabar gavau visiškai ne tą prekę, nors susirašinėjant su konsultantu kelis kartus siunčiau konkrečią nuorodą į jų puslapį. Parašius, kad gavau ne tą prekę nesulaukiau jokio atsiprašymo, tik pasiūlymą grąžinti į artmiausią Telia saloną, nes mat pakeisti per kurjerį (tokiu pačiu būdu kaip pristatė) galimybės nėra. Pakalbėti su klientų aptarnavimo vadovu apie šią situaciją galimybės irgi nėra. Absoliučiai jokios atsakomybės. Savo sukurtų problemų jie nesprendžia ir klientą verčia jaustis kaltu.
Atsakyti
Esu ilgametė klientė, skambinau klausiau ar galiu sumoket suma visa uz telefona, kuris buvo imtas issimoketinai, sake ne. Perejau i tele2 skambino kita diena pasiule grizt ir galesiu sumoket uz telefona susisieks... Jau kiek laukiu dingo... Vakar skambinau, tai ji susisieks dar siandien... Dabar tele2 kapsi pinigai, dar korteliu kaiteliojimas. Gaisimas laiko
Atsakyti
Diana 2020-06-25 12:02:54
Niekam nesiukau tureti reikalu su Telia!!! Apgavyku ir melagiu kontora!! Ikalbejo pratesti sutarti.."padovanojo"modema..itikino, kad po sutaeties 2metu jo nereikes grazynti, po sutarties pabaigos nepratesinejau su jeis sutarti...tai ka jus galvojat? O gi priskaiciavo "dovanota modema"i saskaita...kai pradejau aiskintis, nes pokalbiai irasomi (ka zadejo vadibyninkas kaip pratesinejau sutarti) pasirodo pokalbio jie jau neturi)))
As pilnai pritariu NETURETI JOKIU REIKALU SU SIA KONTORA. Galima rasyti kiek norite NIEKAS ABSOLIUCIAI NEREAGUOJA is Telios Jie tik prisikalbina pas juos ateiti, visko prizada po to iseiti is ju NEIMANOMA. TELIA Valdzai is viso niekas neidomu. Jie net kontaktu savo nerodo Tik gali su nekompetentingais konsultantais susisiekti. Tai jau rodo, kad valdziai nusispjauti ir jie kazko bijo.As uz modema jau kiek metu moku bet niekas jo nepalieka, o metai is metu ima pinigus.
a*******i ir melagiai.

NETUREKITE REIKALU
Atsakyti
lohai jibani, sako spartus intikas o gaunasi kad visi kanalai uzimti ir trafficas neleidzia dirbt normaliai. plius kvaisu gauja atsiliepineja pacios nesupranta kas customer service script'e parasyta. Vienuzo truksta kvalifikuotu darbuotoju.
Atsakyti
Tiesiog klaunu kompanija, konsultantai tai 2 klases baige d*****i mokantis tik atsakinet pagal sablona, dar grasina anstoliais zmonems kuriems nusispjaut nes gyvena uzsieni lietuvoje nieko neturi, savitarnoi rodo 3 neapmoketus mokescius, pasitikrinus mokejimus visi cekiai yra visi mokejimai, isikelem i kita adresa paslaugu neperkelia jau 2 savaites reikalauja apsimoket kas jau apmoketa nes is buvusio buto kuri nuomavomes kazkoks asilas kreipesi del mano paslaugu perasimo ant jo vardo cia mazdaug dar iranga atiduok uz kure sumokejai.Tai va ultimatumas jums 2 dienos nebus perkeltos paslaugos nes delto negali vaikai mokintis nuotoliniu budu galesit kreiptis i kruva anstoliu negausit nei cento pasmane taip sutvarkyta ka Lietuvoje nieko nerasit o as paprasciausiai isivesiu kita provaideri.
Atsakyti
BAISU BAISU BAISU. Jokio aptarnavimo, jokios atsakomybes, ko klausi to negausi. Daug metu esame lojalus klientai, bet i tai niekas neatsizvelgia, reikes pereiti kitur.
Atsakyti
Su Telia, dabar kaip anksčiau buvo su Omnitel, niekaip negalima rasti bendros kalbos. Pernai bandžiau šnekėtis dėl šviesolaidžio įvedimo, nes šviesolaidis praklotas kitoje gatvės pusėje, net komunikacijų šulinys gal per 15 m iki mano pastatų ribos. Šnekėta buvo kad viskas įmanoma, paskaičiavo investicijas, pasiūlė imti 1Gbps su televizija, nes kitu atveju mokėčiau daugiau. Viskas buvo tvarkoj iki tol, kai pasakiau kad pastatas yra komercinės paskirties, o savininkas yra privatus asmuo. Tai išgirdus Telia tada ir pardavimų vadybininką pakeitė į verslo ir dar pastato registro dokumento kopijos prašė. Iš visų kalbų ir laiko gaišimo gavosi: šviesolaidį gali įvesti, tik jeigu mano adresu būtų registruota įmonė ir įvedimą formintų jos vardu. Taigi AČIŪ Telia, dabar pasistačiau LTE modemą ir pinigus moku Bitei. Tikiuosi daugiau reikalų su šia „puikia“ įmone niekada neturėsiu.
Atsakyti
Asmeninė patirtis su Telia.

Galbūt pradėsiu nuo gerų dalykų. Telefono paslaugos palyginus su kokia BITE tai yra kaip diena ir naktis gerąja prasme. Gali nuvažiuoti su youtube nuo Vilniaus iki Klaipėdos be ryšio sutrikimų ir trigdžių. Namie turėjau šviesolaidinį internetą, pradžioje porą metų striginėjo, bet TELIA ieškojo būdų kaip sutvarkyti, keitė modemus, kažką nuotoliniu būdu tvarkė ir padarė, kad gerai veiktų - šaunuoliai, AČIŪ buvo pikta, kad stiginėja švisolaidis, bet Jų operatyvumas išties paliko labai gerą įspūdį. Tad kas liečia paslaugas ir jų kokybę galiu rašyti tikrai stiprų aštuonetą. Bet yra ir tamsioji šio medalio pusė.

Pasidalinsiu 2 trumpom istorijom, kodėl geriau neverta pasirašinėti sutarčių su TELIA.

Tas pats šviesolaidinis internetas su 24 mėn sutartimi. Pardaviau butą ir interneto paslauga tapo nebereikalinga. Kadangi techninių galimybių perkelti internetą į naują būstą pas TELIA nebuvo, aš pasiteiravau, ar galėčiau nutraukti sutartį, jeigu išmokėčiau visą likusią sumą kuri man priklauso mokėti pagal sutartį. Na ir laba diena, aš neturiu teisės sumokėti visko iki paskutinio cento kas priklauso pagal sutartį ir nutraukti jos anksčiau laiko. Atsakymas iš jų pusės buvo labai paprastas: Arba sumoki pinigus už visas panaudotas nuolaidas, arba turi šitą internetą iki sutarties galo. Amen. Ir tuomet susimąstai, whaaat?? Juk neprašau mokėti mažiau, nenoriu vengti kažkokių atsakomybių, atvikščiai siūlau sumokėti visą sumą ir sumokėti anksčiau laiko. Juk faina, sumokėsiu pinigus, nesinaudosiu paslauga, galėsit pasiimti modemą, kažkam kitam panaudoti, bet neee, aš turiu būti, arba nubaustas už tai, kad išsikrausčiau ten kur nėra šviesolaidžio, arba supančiotas sutarčių.

Kita istorija, praktiškai identiška, tik su telefonu. Pirkau mobilų telefoną prieš kelis metus ir ėmiau išsimokėtinai. Deja, telefonas po gero pusmečio nuskendo. Paprašiau TELIA, kad galėčiau jį išsimokėti, nes kaip ir nesamonė mokėti lizingą už daiktą kurio neturi. Ir tadaaam, gavau atsakyma, kad negaliu mokėti į priekį ir išsimokėti, jei noriu tai padaryti, tuomet jie paskaičiuoja telefono kainą be nuolaidos, kas rezultate gaunasi, jog už jį sumoki didžiausia rinkos kaina :) Tad teko kentėti pusantrų metų ir mokėti, nes jiems tiesiog nelabai įdomu ko nori klientas. Apibendrinant, paslaugos geros ir sakyčiau kokybiškos, bet lankstumo lygiai 0, empatijos irgi ne marios.

Tad mano rekomdacija Jums: jei norite naudotis Telia paslaugomis, nepasirašinėkite sutarčių, nes jei pas Jus pasikeis gyvenimo aplinkybės tai turėsite tokių pačių karčių istorijų kaip ir aš. Nusivylęs ir piktas klientas, kuris pasibaigus sutarčiai atsisakys ir telefoninio ryšio paslaugų. gaila, bet yra operatorius kuris moka lanksčiau žiūrėti į savo klientus.

Nusivylęs klientas, kuris atsisakys ir telefoninio ryšio paslaugų kai pasibaigs sutartis, nes yra ryšio tiekėjai kurie yra labiau lankstūs ir gal kiek geriau vertina savo klientus.
Atsakyti
Kelias dienas pavelavus apmoketi 10 EUR saskaita - 36 EUR saskaita "uz skolos administravima". Jeigu tai jums priimtina - rinkites Telia! Kitu atveju - geriau pasiieskoti alternatyvu.
Atsakyti
Kokybės 0... Nuolat reikia skambinti dėl dingusio interneto ar neveikiančios televizijos (2-4 kartus per mėnesį)...O ir prisiskambinti nėra lengva....Ir dar pinigus nuskaičiuoja laukiant kol atsilieps...
Atsakyti
Rašau ši pranešima su 1, 3k pingo, vienas praščiausiu internetu lietuvoje (Mano manymu) kaip tik ateina vakaras, norisi pasibūti prie kompiūterio taip ir pingas, visiškai neimanoma žaisti LOL'o, pingas siekia iki 2k, mano manymu tai tikrai prastas internetas, maža to, norint isijungti Twitch tesiog krauna apie 3-5min, tai tikrai pasibjaurėtina ir nerealu.Kaip išvis tai imanoma dirbti tesiog ****** ****
Laima Giedraitienė
2020-10-05 10:06:41 IP 28ma1k95
Atsakyti
Sveiki, Jūsų įmonė dirba negražiai sugalvodama įvairoių būdų kaip padidinti klientų sąskaitas ir tuo pačiu savo pelną. Pvz šį mėnesį gavus sąskaitą pamačiau kad kad priskaičiupota nauja paslauga Flexii už 13, 19eur 8 gb interneto. Jos užsisakyti pati niekaip negalėjau, nes numeris kuriuam priskirta ši paslauga yra mygtukinio telefono, kuriame niekada nebuvo interneto ir tai puikiai matė Telia darbuotojai. paskambinus man paaiškino kad planas prieš mėnesį man pakeistas automatiškai. Atsieit buvo siųsta žinutė, kurios aš neperskaičiau. Keista kad nebuvo nei skambinta nei rašyta į elektroninį paštą. Keista kad išrinktas planas, kuris man ypač nepalankus ir nereikalingas, o ne panašus į turėtą minimalų.
Prieš tai 2 mėnesius iš eilės buvo padidintos sąskaitos už Telia namų paslaugas. Prirašyta paslauga už papildomus apmokamus kanalus, kurių niekas negalėjo įjungti. Po kreipimosi ir skundų Telia atsiprašė už technines klaidas!!!?
Šie dalykai paaiškėjo paskutiniais mėnesiais, kai pradėjau atidžiau sekti kiek ir už ką moku. Anksčiau tam neskirdavau laiko.
Atsakyti
Nenaujiena, nes Android (LineageOS) ir pas mane tai daro. Senas telefonas su android 5 to nedaro, o dabartinis su android 10 tai daro. Ir taip, net jei išjungti mob.duomenys ar net jei ir viena sim (ezio) butu, vistiek sutrigirina pvz net PALEIDZIANT TELEFONA, nes gaunu sms "sąskaitos ir plano neturi".
Vienas iš variantų, sugadinti-ištrinti APN (Interneto nustatymų) informacija, visgi variantas pasimegint.

Turiu MEZON ir Ežy (ir dėl eksperimentavo ir bitės Labas). MEZON nustatytas kaip pagrindinis tiekėjas, tačiau tiek ežys tiek labas abu automatiškai užsisakys internetą kažkodėl, o SMS ar kad kažkam skambinu net 5kių nesiekia taigi gyvenu standartiniam tarife.. kol vieno tokio dalykėlio neatradau.
Čia tiesiog Google išsidirbinėjimai, neveltui nei Android, nei iOS įrenginiai tau nepriklauso, negali valdyti kaip kompiuterio, tu neesi įrenginio savininkas, pamegink ir kiek nors labiau paimk į savo rankas (arba nors tik pamegink išstrint bloatware ar užrooting/jailbreak), visi (programeles) verks nes "nesaugus įrenginys", bankai apribos galimybės ir t.t.
Blogio Allianco Narys
2020-10-02 19:20:41 IP 28mene6a
Atsakyti
Prasčiausią kokybę tiekiantis Lietuvos internetas. Kaip ateina vakaras, taip interneto greitis nukrenta iki pat minimumo. Neužkrauna net paprasto tinklalapio, o ką kalbant apie youtube vaizdo įrašus ar livestreamus. Discorde, kad išsiųst vieną žinutę reikia laukt maximum 1 min. O net nešneku apie online žaidimus, kurių net neįmanoma pažaist. Vienu žodžiu ping'as pakyla iki 50k kas yra pasibjaurėtina, jugi "Telia" teigia, kad jų internetas pats geriausias Lietuvoje ir pasižymi ypač sparčiu interneto greičiu. Nusivylęs.
Atsakyti
Lb.nusivyliau Tomo paslaugomis, nesusitvarko su savo darbu.
Atsakyti
Sveiki, pasisavino pinigus ir sedi tyliai, negrazina. Vyt tokius reikia is verslo
Atsakyti
Dirba nekompetetingi, nesugebantys isspresti problemu bei ignoruojantys klientus darbuotojai. Prasta televizija ir internetas. Priskaiciuoja pinigus uz neturimus dalykus, zodziu neverta prasideti, nes kasmetus brangina paslaugas, o kokybe prasteja.
Atsakyti
Marius 2020-08-25 20:59:23
3kartus rasiau apie problema iš e pašto, jog perpuse sublogo šviesolaidinis internetas namuose.
Nei karto neatraše Telia šmelia, š*******o kontora !!!
Vesdami i nama šviesolaidini "kalchoznikas" meistras kazka padare su laidu, sujunge i nama per puse padalines laidus, jau gavom silpnesni neta.
Tai sako neturiu laiko, registruokite gedima ir pabego.
Dabar vakarais dingineja visai namuose internetas. Įmonė nereaguoja visai i prašymus atstatyti gedima.
Ta pati istorija. Skirtumas po begalės skambučių atvežė kita maršrutizatoriu istorija ta pati vakarais internetas dingineja, dviejų kambarių senos statybos bute internetas traukia tik tame kur yra maršrutizatorius, telios atsakymas buvo sienos per storos
Atsakyti
Sveiki.Pasibaisėjusi.Norejau pabandymui, užsakėme, sako laukit 3-4d.d.Laukiam, laukiam ir skambinu vėl.Sako sistemos klaida.Iš naujo suvedė, tipo dabar bus viskas ok, ir vel laukiu, laukiu.Ir vėl skambinu ir taip 4 kartus-sumauta sistemos klaida ir klaida.Sako, kad nebuvot užsakę.......sėdi kažkokie nekopetetingi žmonės, ima algas, rezultatas nulinis, išmokyti kalbėti kaip sugedus plokštelė.Sugaišau beveik mėnesį belaukdama, kol tiesiog nebenoriu nei jų TV, nei intiko, nieko.Sumauti melagiai.
Atsakyti
Kaip smagu, kad yra telijoje dar mokančių dirbti konsultantu, nes Akropolyje Kaune aptarnavo M. Streikus, kuris greitai ir beproblemų viską mums paaiškino ir sutvarė.
Gaila apie Pakruojyje dirbusia konsultante to negaliu pasakyti, nes netik bent tris kartus buvo pabrėžta kad jos darbas baigsis už 15 min, bet ir buvo visai kitokia informacija suteikta, nes tiesiog nebematė reikalo dirbti jei skirto laiko
Atsakyti
Naudojuosiu internetu apie 6 metus problemu buna, bet retai ir tik naktinimis ir nezinau kodel tiek daug neigiamu komentaru.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas, dingo internetas tai beveik valandą skambinau dasiskambinti neina nes konsultantai užimti ir dar skambučiai apmokestinti
Atsakyti
Man patinka Tellia, malonus aptarnavimas, geras kainos ir kokybės santykis, respect
Atsakyti
3kartus rasiau apie problema iš e pašto, jog perpuse sublogo šviesolaidinis internetas namuose.
Nei karto neatraše Telia šmelia, š*******o kontora !!!
Vesdami i nama šviesolaidini "kalchoznikas" meistras kazka padare su laidu, sujunge i nama per puse padalines laidus, jau gavom silpnesni neta.
Tai sako neturiu laiko, registruokite gedima ir pabego.
Dabar vakarais dingineja visai namuose internetas. Įmonė nereaguoja visai i prašymus atstatyti gedima.
Atsakyti
Linas 2020-07-23 13:31:39
Įsivedžiau šviesolaidį su 2 metų sutartimi ir pasirodo, kad Telia IP adresas yra dinaminis. Susikiekiau su Telia ir paklausiau kiek papildomai kainuoja statinis IP. Pasirodo suteikti statinį IP galimybės jie neturi net už papildomą mokestį. Sunku patikėti, kad bendrovė vadinanti save lydere yra tokia nepažangi. Be statinio IP neveikia namo automatizavimo sistemos, tai kaip būti moderniam su Telia? Turėkite galvoje, kai rinksitės kieno paslaugas užsisakinėti.
Telia duoda ir statinį IP be jokio papildomo mokesčio. Man šviesolaidiniam internetui užsakytam praeitais metais iš karto buvo suteiktas statinis IP. Gal nuo dabar dinaminius (Carrier-grade NAT) pradėjo kišti, nes statinių IPv4 beveik nebeturi?
Atsakyti
Jau daug metų naudojamės Telia paslaugomis. Deja, pastaruoju metu labai nusivylėme. Prieš kurį laiką mums įsiūlė planšetę Huawey. Atsivežėme, išpakavome, pabandėme. Ji mums netiko. Nuvežėme grąžinti atgal į saloną Akropolyje. Nemandagus jaunuolis planšetės nepriėmė, nes buvo jau išpakuota. Įdomu, kaip galima patikrinti neišpakuotą planšetę? Dabar už tą niekam nereikalingą prietaisą Telia mums išskaičiuoja eurus. Esame nusivylę šia organizacija, nes ji negerbia savo senų klijentų. Artimiausiu metu žadame jų paslaugų atsisakyti.
Justinas Paulius
2020-08-13 22:52:55 IP 28ma3dtq
Atsakyti
Užsakiau telefonu wifi kartotuvą, bet antra savaitė kaip išsiųsto jo nesugeba. Jokių žinių. Su trimis konsultantais jau šnekėjau, vienas kito darbą vis baiginėja, bet kaip matau ne iki galo, nes jo vis dar neturiu.
Atsakyti
Telia apgaudinėja žmones. Priskaičiuoja neaiškius mokesčius ir reikalauja susimokėti. Šiuo atveju už 10 dienų man priskaičiavo 85 eurus netesybų. Už ką nežinia. Paskambinau į aptarnavimo numerius. Telia paaiškinti nesugebėjo. Apgailėtina.

REKOMENDUOJU NIEKADA NESINAUDOTI ŠIOS ĮMONĖS PASLAUGOMIS.
Atsakyti
Perejom i Telia. gaila kad anksčiau neskaičiau komentarų. Nekompetetingi darbuotuojai ir problemų ignoras.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JK pareiškė, kad liko tik maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexito"
JK pareiškė, kad liko tik maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexito" 11-29 18:27
Jungtinės Karalystės užsienio reikalų sekretorius sekmadienį pareiškė, kad jo šaliai ir Europos Sąjungai liko maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexit", o didžiausia kliūtis...
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius susibūrimus prie eglučių
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius susibūrimus prie eglučių 11-29 16:55
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius gyventojų susibūrimus prie šeštadienį įžiebtų kalėdinių eglių didmiesčiuose ir perspėja, kad tai netrukus gali dar padidinti užsikrėtusiųjų...
"Panevėžio ketus" senas lydymo krosnis paliks kaip muziejinę vertybę
"Panevėžio ketus" senas lydymo krosnis paliks kaip muziejinę vertybę 11-29 16:10
Nuo praėjusių metų lapkričio ketaus liejinių gamybos UAB "Panevėžio ketus" nutraukė senų koksu kūrenamų ketaus lydymo krosnių eksploatavimą. Tačiau senosios dėl išliekamosios muziejinės vertės...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 37,23 +1,92%
eBay 51,34 +1,76%
Adobe Systems 477,03 +1,48%
Macy's 10,85 -1,36%
Exxon Mobil 40,19 -1,52%
ConocoPhillips 42,78 -1,95%
Manchester United 15,79 -2,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,61 0,00%
Jautiena 4,42 -3,91%
Sidabras 24,23 -5,87%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Auksas 1900,27 -1,13%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Varis 6713,81 +0,13%