VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Lietuva, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Lietuva

Atsiliepimai apie Telia Lietuva, AB

Įdomiau – tik gyvenimas
Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Telia Lietuva, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu super nusivylęs jų teikiama paslauga, dėl išankstinių mokėjimo mokėjimų kortelės ir sąskaitų. Turiu numerį ir pastebėjau, kad sąskaitoje pinigų mažiau, nei turėtų būti - susirandu išklotinę, ten žiūrių dienos mobilaus internetai užsakymai parašyta. Nors nei užsakinėjau, nei naudojausi ir telefone išjungta, nes telefonas naminis, tai turi namų wifi. Paskambinu, sako maloniai pretenzija išnagrinės per 5 darbo dienas, bet po to laiko man jau nebebus aktualu. Taigi atsargiai, reikia sekti už ką jie nuskaitinėja pinigus.
Atsakyti
š*******o kontora kokių reta. Esam klientai virš 10 metų, viskas visada buvo puiku, tačiau dabar kas vyksta tai trūksta žodžių! Komunikacijos jokios, telefonu paskambinę vadybinkai kalba viena, salone nuėjus kita. Salone nuvykusi užsakiau paslaugos perkėlimą į naują adresą, liepė laukti skambučio dėl meistro atvykimo. Po 10 dienų nesulaukusi žinių paskambinau į telia - ogi pasirodo paslauga jokia net nebuvo užsakyta. Vėl viską pildyti iš naujo ir laukti.... Laukti vėl nežinia ko.
Labai nusivyliau telios komunikavimu ir pasibaigus sutarties laikotarpiui net neketinu daugiau jos tęsti.
Atsakyti
Sveiki.Pastoviai žiūrėdavau youtube.Keletą metų viskas buvo gerai, bet prieš porą sav.pradėjo strigti, o dabar išvis dingo:)Norėjau paklausti ar atsiras.Prisiskambint jums nebandysiu, nes, tikriausiai, tektų labai ilgai laukti.Atsakymo laukčiau telefonu.Ir dar...ar bus sumažintas mokestis, nes jau kurį laiką negaliu naudotis paslauga, už kurią moku..Ačiū
Atsakyti
Arunas 2021-10-13 20:25:50
Labas vakaras. Jau dvi savaites Telia televizijoje neimanoma ziureti Youtube, vaizdas ir garsas stringa, o geresni kanalai dar papildomai mokami. Kreipemes i Telia konsultantus uzregisttavo gedima pries savaite viskas tuo ir baigesi, bet saskaitas uz paslaugas siuncia saziningai. Laukiame kada galesime nutraukti sutarti ir mausime is sios super s*******o kontoros.
SVEIKI.

AR KAS PASIKEITĖ?
Atsakyti
Sveiki. Jau dvi savaites Telia televizijoje neimanoma ziureti Youtube, vaizdas ir garsas stringa. Stringa ir tie, kurie įrašyti į mėgstamus. LAUKIU REAKCIJOS....
Atsakyti
Labas vakaras. Jau dvi savaites Telia televizijoje neimanoma ziureti Youtube, vaizdas ir garsas stringa, o geresni kanalai dar papildomai mokami. Kreipemes i Telia konsultantus uzregisttavo gedima pries savaite viskas tuo ir baigesi, bet saskaitas uz paslaugas siuncia saziningai. Laukiame kada galesime nutraukti sutarti ir mausime is sios super s*******o kontoros.
Atsakyti
Blogiausias paslaugų tiekėjas, koks tik begali būti! Prieš pasirašant sutartį meluoja kaip tik išmadydamas ir per pirmąsias dienas supranti, jog apgavo. Bandai aiškintis ir susiduri su tokia nekompetensija, jog sunku net įsivaizduoti. Ir kokiais kriterijais jie ten priimami i darbą? Greičiausiai traktoristai ir melžėjos ir darbo biržos? Bet ir tie daugiau žinotų! Gerai, kad yra 14 dienų terminas ir gali pabėgti iš tokios š*******o kontoros. Niekam nerekomenduoju! Rinkitės, ką norit, bet tik ne telia!
Atsakyti
Saraskina kontora! kur internetas uz koki mokame!
Atsakyti
Aš irgi nusivyliau EŽIU. Staiga įjungė internetą, nors anksčiau jei jo neužsisakai neveikdavo. Visa sąskaita ištuštėjo ir nesupratau kame reikalas. Papildžiau - vėl ištuštėjo. Kol daėjo praradau pinigus. Taip elgtis labai nesąžininga, negalvojau, kad TELIA kompanija gali daryti tokius vartotojų nuskurdinimo sprendimus.
Atsakyti
Pasigailėjau perkeldamas savo numerį iš PILDYK į EŽĮ. Jei pas EŽĮ nenaudoji mobilių duomenų ar neturi kito interneto plano, tai jie, be jokio įspėjimo ir sutikimo, įjungia mobilius duomenis dienai ir, kaskart, nuskaito po 0.26 €. Pas PILDYK tokių nesąmonių nėra. Matyt sistema taip sumąstyta, kad įbrukt tą internetą ir, kad sąskaitoj vis pritrūktų pinigų papildymams. Konsultantai išspręst problemos, irgi, negalėjo, todėl grįžtu į PILDYK.
Atsakyti
Darius 2021-10-02 17:42:48
Telia konsultantai yra neatsakingi nevykėliai, jiems negalima patikėti net paprastos užduoties. Buvo per išankstinį užsakymą internetu užsakytas iphone 13 su dėkliuku. Konsultantų tą pačią dieną buvo paprašyta pakeisti užsakyme dėkliuko spalvą ir išreikštas pageidavimas neatšaukti užsakymo, kd nedingtų telefonas. Taip pat konsultantė pažadėjo informuoti apie užsakymo būseną SMS žinute, bet jokios žinutės nesulaukta iki pavakarės, todėl kreipiausi į konsultantus antrą kartą. Sužinojau, kad užsakymas buvo tiesiog atšauktas, o sumokėti pinigai neva bus sugrąžinti per 10 d.d. Aišku, telefono užsisakyti iš naujo nebeišeina, nes jie išparduoti. Kitą dieną dar sulaukiau iš ManoCreditInfo pranešimo, kad telekomunikacijų bendrovė pasidomėjo mano kreditingumu. Trečią kartą kreipiausi į konsultantus, gavau užtikrinimą, kad užsakymas tikrai atšauktas. Paklausus kodėl nesant užsakymo Telia siuntinėja užklausas į ManoCreditInfo tinkamo paaiškinimo nesulaukta. Viskas, ką galėjo pasakyti konsultantė, tai tik apgailestavimas. Jokio bandymo išspręsti situaciją esamam klientui, nieko. Gaunasi, kad per jų nekompetenciją netekau savo užsakymo, pinigai užmarinuoti pas juos bent 10-čiai d.d. Ir dar pablogėjo mano kreditingumas, nes mano žiniomis kiekviena ManoCreditInfo užklausa muša reitingą. Įdomiu tik gyvenimas. Kur jau čia.
Papildymas: vietoje to, kad grąžintų pinigus į sąskaitą kaip žadėjo, Telia tiesiog priskyrė juos kaip permoką ateičiai už paslaugas. Jie geriau žino už vartotoją kaip jam elgtis su SAVO pinigais. Tiesiog nuostabu. Ir iš kur jūs tokie protingi atsiradę?
Atsakyti
Laba diena,
Esu labai nepatenkinta, kad netoli mūsų namų Telia pastatė mobilų bokštą, kuri skliedžia mums radijaciją.
Rašėme kolektyvinį prašymą, kad atitrauktų nuo Karklininkų gatvės toliau, kur negyvena žmonės, bet nerueaguojama.
Jei artimiuasiu laiku nepašalins to statinio iš Klaipėdos rajono.Karklės kaimo, Karklininkų gatvės, kreipsimės į aukštesnes instancijas.
Atsakyti
noreciau paklausti kodel man nera interneto nors turiu pajunges mobiliuosius rysius taip sudaryta sutartis ta suprantu uz ka as moku jum pinigus kas menesy uz neribojama interneta ir visas kitas paslaugas pagarbiai Vaidas Smitas
Atsakyti
Telia konsultantai yra neatsakingi nevykėliai, jiems negalima patikėti net paprastos užduoties. Buvo per išankstinį užsakymą internetu užsakytas iphone 13 su dėkliuku. Konsultantų tą pačią dieną buvo paprašyta pakeisti užsakyme dėkliuko spalvą ir išreikštas pageidavimas neatšaukti užsakymo, kd nedingtų telefonas. Taip pat konsultantė pažadėjo informuoti apie užsakymo būseną SMS žinute, bet jokios žinutės nesulaukta iki pavakarės, todėl kreipiausi į konsultantus antrą kartą. Sužinojau, kad užsakymas buvo tiesiog atšauktas, o sumokėti pinigai neva bus sugrąžinti per 10 d.d. Aišku, telefono užsisakyti iš naujo nebeišeina, nes jie išparduoti. Kitą dieną dar sulaukiau iš ManoCreditInfo pranešimo, kad telekomunikacijų bendrovė pasidomėjo mano kreditingumu. Trečią kartą kreipiausi į konsultantus, gavau užtikrinimą, kad užsakymas tikrai atšauktas. Paklausus kodėl nesant užsakymo Telia siuntinėja užklausas į ManoCreditInfo tinkamo paaiškinimo nesulaukta. Viskas, ką galėjo pasakyti konsultantė, tai tik apgailestavimas. Jokio bandymo išspręsti situaciją esamam klientui, nieko. Gaunasi, kad per jų nekompetenciją netekau savo užsakymo, pinigai užmarinuoti pas juos bent 10-čiai d.d. Ir dar pablogėjo mano kreditingumas, nes mano žiniomis kiekviena ManoCreditInfo užklausa muša reitingą. Įdomiu tik gyvenimas. Kur jau čia.
Atsakyti
Pirkau nauja mobilu telefona, rysium su tuo reikejo pakeisti plana i brangesni. Planas pakeistas per minute, o telefonas pasirode isparduotas!? Buna pasitaiko. Tai ar tokiu atveju as neturiu teises atsaukti ir man pabranginta pokalbiu plana?-pasitorodo ne!. Neaisku tik viena, TELIA kaip ir neturi aukstesnes instancijos, nei kur kreiptis knei kur skustis. Kazkokia absoliuti betvarke. Ir deja jau cia ne pirmas kartas kai turiu gaisti laika beieskodama teisybes del TELIA machinaciju. Tikrai nerekomenduoju sitos kompanijos vertinantiems klientu aptarnavimo kokybe. Graudu.
Atsakyti
Rugsejo 22 diena paskambino konsultante is Telijos, kartu uzsakem mobilu telefona APPLE IPHONE 11 64GB ir rysium su tuo pakeitem mobilaus rysio plana (zaibiskai), praejo savaite, nei telefono, nei iraso apie toki uzsakyma kiti konsultantai neranda. Pasirodo, as turejau gauti uzsakymo numeri, deja tokio man konsultante nei perdave nei atsiunte, tai ar klientas turi sugeneruoti uzsakymo numeri ar konsultantas turejo informuoti? Kaip rast teisybe?
Atsakyti
Retai rašau atsiliepimus, bet šis kartas jau peržengė visas ribas. Po ilgų skambinėjinų ir malonių balsų (nes labai norisi padaryti sutartį su klientu), užsisakiau paslaugą namų interneto ir televizijos, bei patį televizorių iš Telios. Užsakymas įvyko trečiadienį. Šiandien jau pirmadienis, o antradienį jau turi atvažiuoti meistras įdiegti tv, o televizorius vis dar neatvažiavo. Skambinu 1817, sako pristatome iki 3 d.d., šiandien trečia, tai laukit žinutės iš DPD. Sėdžiu laukiu. 14.30 val, vėl skambinu 1817, sakau, kad jau neatvažiuos, nes DPD įspėja jau nuo ryto. Sako laukite, bet galite pati paskambinti DPD. Aš tai galiu, bet jiems matyt nelabai rūpi, nes svarbu užsakyti, pristatymas jau ne taip svarbu. Ok, skambinu į DPD, pažiūrėjo, kad nėra nurodytas mano tel. nr. ir kurjeris negali susisiekti. Ok, su DPD susitarėm, vakare televizorius atvažiavo. Antradienis. Ryte atvažiavo meistras. 100 balų, šaunuolis, padarė kas priklausė ir nepriklausė, nes reikėjo senjorams išaiškinti kaip naudotis. Ir vėl bėda, nes prie seno tv pajungėm, o tas naujas tv, pagal Telios vadybinką, turėjo televiziją rodyti tik įdiegus programėlę Telia play. Deja to padartyti negalėjo, nes dar reikia Chromecast, kurį, pagal meistrą, galiu gauti iš Telios nemokamai. Vėl skambinu 1817. Mergina man sako, kad ok, vėliau pasitikslina, kad ne, tokios paslaugos nėra ir aš turėsiu užsakyti papildomai dar vieną priedėlį apie kurį prieš sudarant sutartį niekas neminėjo. Vadybininkė sako, gal jūs nesusikalbėjot, bet pala, pokalbiai įrašomi, galima surasti ir pažiūrėti, kas nesusikalbėjo. Ok, bala ne matė, dar +3€/mėn. Dar paskambinau meistrui, jis irgi nelabai suprato kodėl kiekvienas vadybininkas vis kitaip kalba, lyg įmonės būtų skirtingos. Priedėlis užsakytas, gausit po 3-5 d.d., įsidiegsit patys, jeigu ką skambinkit. Ir pagaliau liko dar viena problemėle, kurią aptarėm su vadybininku, kad įdiegus naują internetą, man nutrauks seną pasibaigusią planšetės sutartį su internetu, nes jau galėsiu naudotis namų wifi. 1817. Negalime nutraukti, sumokėkit netesybas 40€. Galvojau infarktą gausiu. Dar po kelių minučių jau galėjau nutraukti, nes pasirodo viskas gerai, kai nutrauki dėl tokios priežasties kaip mano. Gražios dienos.
Atsakyti
Už 5m. šviesolaidžio kabelio paklojimą paskaičiavo 600 EUR. Būtų juokinga, jei nebūtų šviesolaidžio monopolistai. Panašu, kad tokiu "švelniu" prievartiniu būdu bandoma pervesti vartotojus į mobilų internetą.
Atsakyti
Noriu pagirti ir padėkoti, Hyper Rimi Žirmūnuose dirbančiam Robert. Puikiai ir maloniai aptarnavo, viską išsamiai papasakojo. Likome patenkinti.
Atsakyti
Nieko nedaro, 4g neveikia.
Atsakyti
Nenori pajungti nauju rajonu. Visur aplinkui jau yra sviesolaidinis internetas o musu nauja rajona (3 metai) is 50+ namu pajungti neimanoma b**t. Kas puse metu sako "palikite uzklausa, parasykite prasyma nuo viso rajono" bet nieko paskui nedaro. Su TEO nebuvo jokiu problemu...
Atsakyti
Sveiki,
Na ka praejo 5metai laimingi su Telia paslaugom... neterminuota sutartis pagal telia baigesi galioti nes nebepalaiko tokio plano koki naudoju :) ismanioji TV ir 100mb internetas.... Telia skambutis - sako kad turiu pasirinkti atnaujinta plana nes nebepalaiko mano esamo :D na zinoma naujas planas 2m terminuotas ir brangesnis 5eis eurais :) neterminuotas butu beveik 2x brangesnis nei esamas... Kadangi Telia neturi man pasiulymo uz buvusia kaina.. na tarkim kad ir su maziau kanalu bet uz tapacia kaina... deja vistiek 3eur brangesnis gautusi.. tai argi jus galvojate kad zmones pasiduos ir nesikreips i konkurentus ?:) Lygiai taspats vyksta ir su Telefono rysio operatoriais :) zmones spaudzia kad brangesnes paslaugas pirktu... pigesniu nesiulo...
Atsakyti
Tiek daug nusiskundimu ir visai nesistebiu. Isimine toks atvejis 2017 kai i darbo pokalbi pas tokia Dovile atejau. Vos uzejus i ta kambari kur dirba zmones, tai tokie nesuprasi ar tai pikti, ar nepatenkinti zvilgsniai nuziurineja. Bet vat pats darbo pokalbis ypac isimine. Kai tau varto akis ir su tavim kalba lyg net ne kandidatas i darba/praktika butum. Atsakius i klausima atsakius, kad patinka dirbti su zmonemis, padeti zmonems man buvo atsakyta, kad
"na ir kas kad patinka? Gali eit ir bare kur dirbti padet zmonems. Mes cia 8 minutes, sugaistas laikas ir tu nieko naudingo nepasakei per ta laika".
Na labai panasiai buvo kalbeta. Nieko blogo nelinkiu, tik yra toks dalykas kaip karma ir turiu daug geresni darba ir kur zmones sypsosi. O kitiems linkiu susimastyti kur isidarbina.
Atsakyti
nepirkit “telia” paslaugos “ežys” - tai lėšų nuo sąskaitos vogimo sistema, nė karto nebuvo, kad papildžius sąskaitą nepradingtų lėšos iš sąskaitos. “telia” “ežys” yra vagių a******ų sistema!
Atsakyti
Prekių pristatymas katastrofa. Patiems atsiimti neleidžiama, o kurjeris nesugeba susisiekti ir prekę talpina atgal į sandėlius, kitas atvežimas dar po 3 dienų, t.y. prekės reikia laukti pusantros savaitės.
Nepatenkintas dėdė iš rūsio
2021-08-23 19:05:58 IP 2e7r4143
Atsakyti
Buvo kaip ir viskas ok. Va sugalvojau pažiūrėti vienos transliuotojos gyvą transliaciją.
Ir blemba ateinu ir galvoju čia galbūt mano Bitės mobilusis internetas kaip dažnai mėgsta nesąmones daro.
Paklausiu chat'e ar čia mano bėdos ar kaip.
Greitai sužinau, kad čia problemos iš kito galo ateina. Ir tuomet pasidomėjau koks interneto tiekėjas. O gi atsako jog TELIA
Na tai blemba blemba...... Didmiestyje lietuvos netraukia superinis nerealus TELIA internetas... ta prasme... Telia?
Jūs suvokiate, kad taip nėra gerai. Žmogaus visgi yra kaip ir veikla, kad ir papildoma transliavimas.... iš to žmonės uždirba visgi.
Tai atsiprašant kas per problemos su jūsų internetu, kokias nesąmones jūs ten darote?
Na neveltui vertinimas 3, 5 iš 10 jūsų čia yra..... Įdomiau - tik gyvenimas.... Tai vat būtent reikia vadovautis šia fraze kai naudojiesi internetu Telia :D nes jis visiškai nekraus atsiprašant kai žmogui to reikia.
Tai kaip pvz reikėtų su jūsų tobulu internetu dirbti žmonėms kurie dirba iš namų? Svarbaus skambučio ar konferencijos metu blemba paima ir susivaro interneto greitis ir žmogui pridaro nemalonumų, o tuo tarpu Telia tik ir skaičiuoja pinigus, o štai apie klientų aptarnavimą pamiršta... nes juk čia Lietuva, čia lietus lyja.... o klientai yra pofik.. nes gi mes superinė telia.... susijungėm iš Teo su Ominteliuku į vieną didelį smagų reikaliuką...... gal atsiprašant tiksliau šūduką?

Kaip jūs taip nesugebate daryti verslo..... Ta prasme... Jūs rimtai tokį verslą darot ir čia tipo yra normalu?
P.s. jeigu nespresite šios problemos ir kažkaip neatsilyginsite už šitą problemą, tai aš ir kitur dalinsiuosi neigiamą nuomonę apie Telia internetą. Kodėl? O vat todėl :)
Nes jūsų paslaugos turėtų būti geros, o ne atsiprašant Caro..... laikų :))))
Tai vat.. Gražios jums ten dienos Telia biure.
Lauksiu jūsų skambučio rytoj, nes šiandien jau po darbo valandų, nors kiek žinau klientų techninis aptarnavimas dirba ilgiau beroc.
Pabaigai.... arba sprendžiam šitą problemą draugiškai, arba aš nenustosiu skleisti apie jus neigiamos informacijos.
Viską pateiksiu visad pabrėžiant, kad aš tik juokauju ir tai yra satyra, ironija ir visokia kitokia bambalionija, o ne tikra mano nuomonė. Tai vat.... Lauksiu skambučio kaip galėtume spręsti problemą... Žmogus nori transliuoti savo įdomu turinį o jūs to neleidžiate teikdami prasto interneto paslaugą.

Tai tiek. Iki greito tikiuosi. ;)
Atsakyti
Sveiki, draugai, piliečiai, Telia paslaugų naudotojai!
Praeitą savaitę, 2021-08-11 pasakojau, kad gavau neįprastą skambutį, kuris nekalbėjo, ir po kelių sekundžių padėjo telefono ragelį. Kaip paaiškino „Ryšių reguliavimo tarnyba“, jis rinko veikiančius telefono numerius į savo duomenų bazę, ir neaišku kokiam sukčiui po to jie atiteks.
Taigi nepraėjus savaitei, t.y. vakar, 2021-08-17, gavau skambutį iš kito laidinio telefono numerio su Vilniaus kodu (5), bet neatsiliepiau. Pasinaudojus nuostabia „Google Search“ paslauga, paaiškėjo, kad daroma daroma apklausa. Turinio nežinau, bet matyt aiškinasi, kas, kur, ir kiek turi pinigų, kad galėtų privažiuoti ir juos pasiimti. Na, įprastas dalykas pas mus Lietuvoje. Čia juk niekas už nieką neatsakingas. NKSC davus užklausą, irgi jokio atsakymo. Matyt jie dirba tik su delfi komentatoriais, ir ieško žmonių, kurie už minimumą galėtų aiškintis, kas, kur, kada, su kuo, kontaktavo, kad užsikrėtė Covid-19. Esu matęs tokį skelbimą tinklapyje koronastop.lrv.lt
Apklausos numeris: +37052197154 Gal kas susidomėsite, ir norėsite atsakinėti į klausimus.
Taigi mieli draugai. Išlikite žvalūs, sveiki, ir pakankamai budrūs nepakliūti sukčiams į pinkles. Nes skęstančiojo gelbėjimas yra pačio skęstančiojo reikalas! Sėkmės.
Atsakyti
Nezinau kas priziuri telia rysio bokstus bet jie atsiprasant neadekvatus yra. Pjaunant aplink Rubikiu telia boksta sumete zole ant elektrinio piemens ir taip paleido mano mesiniu galviju banda. Ir tai mano atveju yra baisiau nei netinkamai suteiktos paslaugos. Esu ilgalaikis telia klientas, pirkdamas telefona sutarti pratesiau turbut paskutini karta.
Atsakyti
Norėčiau padėkoti TELIA darbuotojui, Klaipėdoje Pauliui už tiksliai ir aiškiai suteiktą išsamią informaciją, operatyviai pajungtą internetą, sugebėjimą padėti klientui surasti geriausią problemos sprendimo būdą. Linkiu Teliai daugiau tokių darbuotojų.

UAB TELIA Lietuva klientė
Sandra
Atsakyti
Demesio Klientai Demesio, be mano sutikimo ir mano zinios buvo atskleisti mano duomenys tretesiems asmenims, juridiniams asmenims, Statistikos departamentui, Telia pažeidinėja duomenų apsauga, bet kam gali atsitikti, tai yra tiesa.
Bukite labai atsargus Telia atskleidžia klientu duomenys.
Atsakyti
Telia, kaip ir visiems pasaulyje rūpi tik PINIGAI! Gal net Bitcoin‘us kasa, kas ten žino. Paprastas pavyzdys: Skambina kažkoks paleistas robotas iš laidinio telefono numerio, kuris tyli, ir po kelių sekundžių padeda ragelį. Vadinasi renka atsiliepusius telefono numerius, ir tie, kurie atsiliepė, patenka į tam tikrą duomenų bazę kur užregistruojama, kad tas telefono numeris naudojamas, o tada jau nežinai, nei, kada, nei koks s*****s tau paskambins, ir kaip bandys apgauti. Įdomiausia tai, kad tai vyksta nuo 2017 metų. (Pirmas komentaras internete su šituo numeriu užfiksuotas 2017 metais.) Tas pats numeris skambina vėl ir vėl, ir pastoviai, tai matosi pagal fiksuojamą atsiliepimų datą. Internete pasinaudojus Google, matosi, kad dažnai ir daug skambina. Dar įdomiau, kad nei Telia, nei RRT (Ryšių reguliavimo tarnyba), atsakomybės neprisiima. Sakė, per daug sunku tokius išsiaiškinti, neįdomu tokius gaudyti, ir pan. Nors tiesa ta, kad Telia užtenka pasižiūrėti kam tas numeris ir priklauso ir apriboti veikimą, ir perspėti telefono numerio savininką. Bet kaip žinia, tai niekam neįdomu. Dar geriau, kad pati Telia siūlė išsiimti numerį, ir daryti tą patį. Nes neva tai nėra tik verslui skirta paslauga, ir Jūs galite elgtis taip pat. Bet didžiausias smagumas yra tas, kad laidinio telefono skambučio lauki dažniausiai iš kokios nors įstaigos. Policijos, banko, ligoninės, VMI ir pan. Nes kodas - 5, vadinasi numeris skambina iš Vilniaus. Todėl visai realu būtų galvoti, kad tai VMI, arba bankas skambina pranešti, kad Jūsų kortelė užblokuota, nes įvyko masinė kortelių duomenų vagystė ir Jums yra gaminama nauja banko kortelė. Man taip jau buvo su banku. Todėl ir atsiliepiau, ir visada atsiliepdavau į laidinį telefono numerį. Todėl dabar galvojau, kad gal Šimonytė skambina, ir maloniai prašo skiepytis. Dabar lauksiu kaip iš manęs reikalaus pasakyti bankininkystės prisijungimo duomenis, jeigu jau atsisakau skiepytis. :)
Išvada mieli draugai. Jūs niekam neįdomūs, kas ką nori, tas tą gali padaryti su Jumis. Ir visas "rūpestis" Jumis, yra tik piaras! Todėl vietoje komentarų rašymo čia, mokykitės išsireikalauti paslaugą tokią, kokia ji privalo būti pagal paslaugų teikimo sutartis. Skaitykite paslaugų teikimo sutartis, Lietuvos „Elektroninių ryšio įstatymą“, Europos sąjungos „Elektroninių ryšių kodeksą“, ir visus kitus su tuo susijusius teisės aktus, kurie gali Jums būti naudingi, ir labai padėti išspręsti nemalonią situaciją. Žinokite, kad niekas už Jus nepastovės, tai galite padaryti tik patys! Taip pat niekada nepabijokite savo nuomonės apginti teisme, nes jis tik padės. Protingiems žmonėms teismai labai daug padeda.
P.S. Tas stebuklingas numeris į kurį reiktų neatsiliepti, yra - +37052041941, turbūt yra jų ir daugiau. Lauksime skambučio iš visų kitų, nes jau mano numerį, kuris niekur nėra skelbtas internete, turi savo duomenų bazėje kaip naudojamą. :) Dėl to labai myliu Lietuvą, čia niekas už nieką nėra atsakingas. O ar mylit ją Jūs?
Geros dienos visiems, šypsenos. Mylėkit, ir būkit mylimi.
Atsakyti
Žiauriai prastas internetas Kretingoje, gyvenu praktiškai miesto centre, šviesolaidinio interneto gauti neįmanoma jei negyveni daugiabutyje, 4g internetas vakarais telefone net Google neužkrauna. Moku pinigus belekokius ir dar sako isirengti kryptine antena kad geresnis internetas būtų. Aš tą 100€ antenos pirkimui turiu kur kitur panaudoti. Žmonės kurie turit vaikus patariu iš vis 4g interneto planų neužsisakinėti, tik pinigų švaistymas, kokybės 0.
Atsakyti
Pirkausi telefoną, mokėjau papildomai draudimą virš pusantrų metų, iškrito ir sudužo, tačiau
telefonas veikė. Praėjo daugiau nei dvi savaitės jokios informacijos. Telia perdavė garantija atliekančiai įmonei TSC, TSC perdavė MTTC. Visa gaunama informacija TSC puslapyje: "Remonto būsena Partnerio serviso centre."
Nei Telia nei TSC pakaitinio telefono neduoda. Prisiskambinau į TSC iš ketvirto karto, po dviejų savaičių, trečiadienį kurie informavo, kad telefonas neremontuojamas ir iki kitos savaitės galo gausiu iš Telia SMS žinutę. (Nustatyti kad neremontuojamas tikriausiai užteko 5 min, pakeisti dangtelius max. 30 min.). Panašu, kad atgausiu telefoną tik po mėnesio, kai realus remontas trunka nuo 5 iki 30 min., jei pridėtume logistiką, tai dvi tris dienas.
Virš 15 metų buvau Telia (Omnitel) klientas. Kaip supratau pati Telia ir jos partneriai turi išskirtinai abejingą požiūrį į savo klientą. Neįsivaizduoju, kaip kitose įmonėse, abejoju ar baisiau gali būti. Sudaužytą automobilį servizas per kelias dienas sutvarko..
Atsakyti
sveiki esu telia naudotojas beveik 2 metai kiek jus jau tvarkote tas bazines stotis ir vis dar nesutvarkote jau 2m bus ir greiciai buna tragiski uz tokia kaina tureciau gauti bent 100mbps atsiuntimo ir issiuntimo greicius nes dabar neimanoma naudotis internetu buvau sventojoje gyventoju nedaug bet polsiautoju lb daug interneto greitis net diena nenukrenta zemiau 100mbps o ce nukreta iki 1-2mbps neimanoma nieko paziureti vaizdo irasus youtubei klausytis muzikos spotifajuje streaminti ir klausitys muzikos nes nuo tai kencia kokybe interneto greicio tik nemalikt taip atsiprasant sudo kad tvarkomos nieko jus nedarot tik dura stumat jau pvz latvijoj yra palyginus daug 5G stociu ir pilnai veikiancu lenkijoje irgi o ce jus ka darot nieko
Atsakyti
Atsiusta saskaita vyrui uz paslauga kurios neuzsisakinejo. Sudarant sutari neleido jam sudaryti sutarties, o dabar ir saskaita parejo klientui kurio nenorejo ir jokiu reikalu neturejo.
Atsakyti
06.02 buvo telefonu išsimokėtinai paimtas televizorius su defektu, grąžintas taisyti, keista pagrindinė plokštė. Grįžo su sutrenktu ekranu, išvažiavo vėl. Televizoriaus neturim, žinių jokių, kreipiausi į telia atsiliepusios konsultantės Lina ir Rosita, negalėjo atsakyti į klausimą ir nemandagiai bendravo.Telia siunčia sąskaitą apmokėti už daiktą, kurio mes neturime. Mes nenorime šio televizoriaus, kaip jo atsisakyti. Varkstame jau du mėnesius. Liūdna, bet tokia tiesa.
Niekas nepirkite prekių iš telia telefonu, neatitinka tikrovės, dar šiais laikais sugebėjo įsiūlyti televizorių be Bluetooth. Perki katę maiše.
Ingrida Rysevienė
Atsakyti
Nežinau, kas pasikeitė šioje įmonėje, bet pasikeitė tai tikrai ne į gerą. Naudojasi mobiliojo ryšio paslaugomis šios įmonės apie 10 metų. Viskas buvo gražu ir tvarkingai, kol neužsisakiau TV paslaugų. Nu ir prasidėjo... su Konsultante telefonu TV paketą suderinimo už 9.90 EUR/ per mėnesį. Ok. Atvažiuoja sumontuoja, duoda sutartį pasirašinėti, opą +1 EUR įrangos mokestis. Nu tiek to, galvoju tas euras buvo nebuvo, bet šiek tiek buvo negauna, pasijutau kaip lengvai apmulkinta. Nepatinka man saviveikla. Na bet tiek to, ranka numojau, ne gi čia dėl to EUR kaposiesi. Važiuojam toliau. Tada bėgant laikui pasiskambinti pasitikslinti, ar aš tą TV įrangą nuomuojuosi ar išsiperku, atsiliepusi konsultantė patikino, kad išsiperku ir nutrūkus sutarčiai visi tie laidai su tom dėžutėmis lieka man. Ok. Išsiperku tai išsiperku. Šių metų pradžioje per karantiną pamiršau sumokėti TV paslaugas suma 10.90 EUR. Su tokiais pinigais net iki kito miesto turbūt nenuvaziuosi, o jie matyt išsigando, kad pabėgusių į Ameriką, pyst ir atjungia skambučių galimybę, nors vieną neapmokėta sąskaitą už TV. Ok sumoku, bet ir pereina į Tele 2, nes sutartis neterminuota. Tada laikas eina primenu, kad už TV turiu mokėti iš viso 10.90, balandIo mėnesį gaunu žinutę, kad turiu mokėti daugiau. Pasiaiskinu, kodėl, pasirodo dar kažkokią sąskaitą esu neapmokejusi, nors programėlę jokių skolų nėra. Ok. Kadangi 2.50 ne tie pinigai kad į teismą kreiptis, sumoku jų reikalavimą. Pagaliau sulaukia dienos, kada galiu nutraukti sutartį, pasirodo, aš tos yrangos neišsipirkau, o tik nuomavausi, nors prieš tai mane patikino kad įranga liks man. Jaučiuosi apiplėšta, apgauta, apmulkinta. Šios įmonės daugiau gyvenime nebus mano namuose ir telefone. Ir kitiems rekomenduoju, gerai pasidomėti šios įmonės požiūriu į klientą.
Atsakyti
2021-07-23 vakare 20.31 papildžiau sąskaitą internetu per banka pinigus nuskaičiavo Telia o saskaita nepasipildė neaktivavosi sąskaitos galiojimas pasibaigęs gali paskambint tik man, kodėl nuskaičiavo o ne pasipildė omnitel extra ankščiau taip nebuvo, skambinau 23 d penktadienį žadėjo sutvarkyti bet antradienis 27 d o nesutvarkyta Spraga????
Atsakyti
Agnė 2021-07-16 16:50:36
Manau, kad ne taip supratote žinutę. Aš taip pat gavau tokią žinutę, jog nuo kito mėnesio bus keičiamas planas. Jeigu sąlygos netinka, tuomet reikia kreiptis trumpuoju tel: 1817 ir jums pasiūlys tokį planą, kuris atitiktų jūsų poreikius. Man labai pasisekė, nes gavau geresnį pasiūlymą nei turėjau, o sąskaita išliko tokia pati :)
Aš padariau kitaip. Aplankiau Telia saloną, už 4 centus gavau Ežio SIM kortelę ir esu laisvas nuo sutarčių ir man nenaudingų pasiūlymų. Man graudu, kad mūsų teisinėje valstybėje, net Seimo Kontrolierių įstaiga negali įpareigoti institucijas ir verslininkus vykdyti teisės norminius aktus, t.y. skelbti informaciją apie abonentinio numerio perkeliamumo sąlygas, įskaitant užmokesčius, terminus ir kitą informaciją, turinčią įtakos abonentų apsisprendimui keisti viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą išlaikant savo abonentinį numerį.
Atsakyti
Esu senas telia klientas namų paslaugos virs 10m. Mobilios paslaugos iki 4 m.
Namu paslaugom tv internetas esu patenkintas neziurint to jog daznai tv stringa..
Mobilios paslaugos tai apgaviku a*******i.. Tikrai su tokiais A********S nebetesiu paslaugu..
Moku 10.89, gaudavau 22G. (nes esu visu 3 paslaugu vartotojas) dabar grizus namo atostogu po 6men. (5men. Praktiskai nesinaudojau paslaugom nors uz jas mokejau) tik pist ir nukirto G tad liko tik 2G. Nori geriau prasitesk abonenta 24men. Niekam nerekomenduociau telia ????????
Atsakyti
Naudojausi ju paslaugomis 10 metu. Vilniuje. Negaliu skųstis kaip kiti čia, kad kokybė labai prasta. Internetas.... Dirbti iš namų, telecallams greičio pakanka. Ta televizija irgi skųstis negaliu. Priimsiu cgates pasiūlymą ir išbandysiu jų paslaugas nemokamai porą mėnesių. Skamba geriau nei telia. Priežastis - negaliu ir nenoriu remti homoseksualistų kompanijos. Visos tos jų reklamos su vaivorykštėm.... Būdami jų klientais remiat homosiekus. Ir tai kad ši homoseksualistų kompanija turi tokią didelę rinkos dalį lt, tikrai negerai. Pagalvokit kiekvienas
Atsakyti
Andrej 2021-03-23 19:12:10
Jeigu iš Telia, gavote žinutę, kad Telia savo iniciatyva, po mėnesio automatiškai pakeis Jūsų turimą planą brangesniu (su dar daugiau verčių), o jei nesutinkate, privalėsite nutraukti sutartį, Jūs turite teisę, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus įsakymu „Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą, užtikrinimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, pakeisti paslaugų teikimo būdą - pereiti į išankstinį apmokėjimą, išlaikydami savo numerį.

Ištrauka iš įsakymo: Viešųjų ryšių tinklų ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai savo interneto svetainėje privalo skelbti abonentinio numerio perkeliamumo sąlygas, įskaitant užmokesčius, terminus ir kitą informaciją, turinčią įtakos abonentų apsisprendimui keisti viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą išlaikant savo abonentinį numerį.

Šios informacijos Telia interneto svetainėje nėra.
Manau, kad ne taip supratote žinutę. Aš taip pat gavau tokią žinutę, jog nuo kito mėnesio bus keičiamas planas. Jeigu sąlygos netinka, tuomet reikia kreiptis trumpuoju tel: 1817 ir jums pasiūlys tokį planą, kuris atitiktų jūsų poreikius. Man labai pasisekė, nes gavau geresnį pasiūlymą nei turėjau, o sąskaita išliko tokia pati :)
Atsakyti
Telia Šiaulių padalinio, esančio Dvaro g. 88, stogo dangų tvarkymo darbai prasideda 5:00. Sukeliamas didžiulis triukšmas, kuris kliudo ilsėtis aplinkiniams daugiabučiams. Kur ramybės valandų laikymasis? Visą liepos mėnesį neleidžia ilsėtis net ramybės valandomis, taip pat darbai vykdomi šventinėmis dienomis. Prašome laikytis Lietuvos įstatymų ir laikytis nustatyto ramybės valandų!
Atsakyti
Aida 2020-10-04 11:01:14
Nenaujiena, nes Android (LineageOS) ir pas mane tai daro. Senas telefonas su android 5 to nedaro, o dabartinis su android 10 tai daro. Ir taip, net jei išjungti mob.duomenys ar net jei ir viena sim (ezio) butu, vistiek sutrigirina pvz net PALEIDZIANT TELEFONA, nes gaunu sms "sąskaitos ir plano neturi".
Vienas iš variantų, sugadinti-ištrinti APN (Interneto nustatymų) informacija, visgi variantas pasimegint.

Turiu MEZON ir Ežy (ir dėl eksperimentavo ir bitės Labas). MEZON nustatytas kaip pagrindinis tiekėjas, tačiau tiek ežys tiek labas abu automatiškai užsisakys internetą kažkodėl, o SMS ar kad kažkam skambinu net 5kių nesiekia taigi gyvenu standartiniam tarife.. kol vieno tokio dalykėlio neatradau.
Čia tiesiog Google išsidirbinėjimai, neveltui nei Android, nei iOS įrenginiai tau nepriklauso, negali valdyti kaip kompiuterio, tu neesi įrenginio savininkas, pamegink ir kiek nors labiau paimk į savo rankas (arba nors tik pamegink išstrint bloatware ar užrooting/jailbreak), visi (programeles) verks nes "nesaugus įrenginys", bankai apribos galimybės ir t.t.
jeigu nemokate naudotis iranga tai taip ir sakykit
Atsakyti
Nežinau kas vasarą darosi, bet televizija kas dieną nerodo normaliai, perkraut galima kiek nori. Kiek skambinu, tai visada specialistai neįprastai daug darbo turi dėl stichijos padarinių (kokios stichijos?!) ir aišku laukt reikia 10-20 min. Nežinau kiek žmonių dirba, bet neatrodo, kad dirbtų iš tikro. Nebent kokie 3, tada suprantama
Atsakyti
Kodel mano atsiliepimas nepaviesinamas!!!! Baisu nuzmogejimas ka Telia isdarineja!!!! Kojas valotes i zmones !!!! Kokios saskaitos ateina!!!!isejau gryzau I tele 2 reikia Jumis uzsiimti rimtai ar galvojate visi cia durneliai!!!! Telefonu lauki 30 min gyvuliskas poziuris i zmogu tai yra bedugne!!!! Begti begti ir dar karta begti nuo jusu!!!!! Pasityciojimas juodas is zmogaus!!!!
Atsakyti
Sutvarkykit pagaliau wi-fi interneto ryšį.Apie kokį 5g kliedit jeigu kaimus net už mokamus pinigus aprupint tinkamu ryšiu nesugebat.Toks jausmas kad gyvenu 2010 metuose.
Atsakyti
Atsiprašau konsultantų kurie stengiasi, bet ši kontora šokiruojančiai prastai jei ne prasčiausiai teikia paslaugas, laukiu sutarties pabaigos labiau nei Kalėdų. Mobilus internetas ir ryšys Molėtų rajone katastrofa. Konsultantai teigia, kad pas juos viskas gerai, pabandykit perkrauti. Kai internetas ant snarglio laikosi ir pats telefono ryšys telefone, puse dienos tik "Emergency calls only". Ir kaltina klientus, kad blogos sim kortelės, ar modemas ne ant stogo. Žodžiu... Juokas per ašaras. Rekomenduoju apeiti visiškai šią bendrovę...
Atsakyti
Konsultante su kuria kalbejau siandien 10 h prizadejo perskambinti po valandos, kai viska issiaiskins. NEPERSKAMBINO iki siol. I laiska eID:82329596 taip pat neatsako. Tai koks cia klientu aptarnavimas.
Jei neisrasysite saskaitos su pilna marsrutiatoriaus kaina as sutarti nutrauksiu nes sudarant sutarti buvo sis klausimas aptartas, galit isklausyti telefoninius pokalbius. Vienasaliskai sutarties keisti negalite.
Atsakyti
Konsultantas Lukas (konsultacija vyko apie 12:50 h siandien) klaidino mane teigdamas, kad namu interneto marsrutizatoriaus issipirkti negalima. Tai kaip suprantu yra melas nes jis tik vienas is visu konsultantu man taip teige. Konsultante Aiste (13:10 h) patikino kad tikrai galima ir saskaita pataisys. Tuo labiau kad si salyga buvo aptarta sudarant sutarti.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę 10-23 20:38
Ne vienas darbdavys, darbuotojui išėjus, deda tašką. Visgi personalo ekspertai pataria palaikyti ryšį ir palikti praviras duris.
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų 10-23 18:36
Ukraina penktadienį pareiškė pasiruošusi tiekti papildomus 55 mlrd. kubinių metrų gamtinių dujų Europai, o prezidentas Volodymyras Zelenskis apkaltino Maskvą tyčia kurstant energetikos krizę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

eBay 80,59 +5,75%
American Express 187,08 +5,41%
Oracle 98,25 +2,02%
Goldman Sachs 414,32 +1,65%
Hasbro 89,50 -3,20%
Twitter 62,24 -4,83%
Facebook 324,61 -5,05%
Intel 49,46 -11,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1785,28 -1,25%
Dyzelis 2,07 -2,82%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Nafta 83,87 +1,10%
Sidabras 23,99 -6,58%
Kava 4,77 +6,00%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Varis 9370,14 -0,85%