VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Carrier Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Carrier Lithuania

Atsiliepimai apie Telia Carrier Lithuania, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Telia Carrier Lithuania, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Stebėtina kiek mažai komentarų, lyginant su kokiom nekokybiškom paslaugom tenka susidurti Telia. Pradėkime nuo to, kad Telia klientų aptarnavimo skyrius yra pavyzdys - kaip daryti viską, kad neišspręsti kliento problemų.

Wi-Fi dingsta, interneto greitis niekada nepasiekia nurodyto pasiūlymuose (nepriklausomai kokią įrangą benaudotum), Telia televizija stringa, vėluoja garsas etc. Tau siūlo perkrauti tinklą, pakeisti maršrutizatorių, padaryti 5 GHz ryšį - visos šios priemonės, kurias Jums siūlo Telia klientų aptarnavimas yra menkavertės.

Nuo Zebros laikų per prievartą turėjau naudotis Telia skirtingose gyvenamosiose vietose. Bet, mūsų visų naudai, situacija keičiasi, monopolijos laikui bėgant nebeliks atsiradus 5G stotelėm bei geresniam kitų operatorių siūlomiems belaidžiams interneto planams - tada viliuosi su visam pasiūsti šią kontorą, kuri savo vertybėmis galėtų petys pečiu suremti su Jammi kebabine.
Atsakyti
Rifkatas 2020-03-28 08:54:47
Kaip susijunge suTEO taip ir prasidejo nesamones, dabar klientai ne jaudina, , , svarbiausias tikslas Euras.
Tikra teisybe TEO ir liko TEO Niekas nepasikeite
TELIA abejingi viskam
2020-03-30 14:02:50 IP 28mbvnji
Atsakyti
Tokio abejingumo kaip TELIA nemaciau Jiems klijentai nereikalingi visai. Kaip pries daug metu suomiai nupirko TEO taip ir po siandienai taip ir liko betvarke. Tada klijentai piktinosi ir dabar tas pats. Gerai jei papulsi ant savo darba zinancio konsultanto - tada pasiseks. Niekas neskuba atsakyti, salonai neveikia, paklausti ir suzinoti nera pas ka. Pokalbius irasineja - tik nesuprantu ka tas duoda? Visiems dzin.
Atsakyti
Kaip susijunge suTEO taip ir prasidejo nesamones, dabar klientai ne jaudina, , , svarbiausias tikslas Euras.
Atsakyti
Kaip yra nemalonu, kai suzinai, kad TELIA yra OFICIALUS IR NEOFICIALUS mobiliojo rysio planai.
Kai as teiravausi ir norejau pereiti i TELIA mob.rysi, pradejau dometis planais, nes savitarnoje nieko kas sudomintu nera. Tada ir suzinojau apie NEOFICIALIUS PLANUS.. apie kai kuriuos as pati TELIA konsultantams sakau, nes konsultantai nieko nesiteirauja (ar mob.rysio reikia tik pokalbiams ar...). TELIA SVARBIAUSIA klijento tel.Nr., kad kuo greiciau su juo susisiekti ir nieko klijentui nepasakyti tik nudurinti., Svarbiausia vardas. pavarde ir moketojo kodas. Vietoje tos beletristikos surasytu svetaineje planus ir oficialius ir neoficialius, ir tada mano nuomone saziningai turetu daugiau klijentu. ir maziau nekompetentingu konsultantu, nuo kuriu pagyvenusiems po to reikia raminancius vaistus gerti. O paskui sako vis nepatenkinti. Tai kuo but patenkintam, ?
Atsakyti
Norejau pereiti i Telia. Pasirodo karantino metu neimanoma. nes salonai nedirba Zmogus atveza i namus kortele ir tuo viskas baigta Ir kniskis pensininke pati Duoda suprasti PENSININKE MOKYKIS persivesti buvusius tel. numerius MOKYKIS pats laikas
Atsakyti
Mes irgi labai nusivyle ju bendravimu, aptarnavimu ir visa kita...Tik stumdo vieni nuo kitu ir durina zmogu. Perkant televizoriu gavome dovanu kolonele kuri buvo brokuota-nuvezeme i salona 2020-01-04 o sugebejo i garantija išsiusti tik vasario 28d. Na bent jau jie taip teigia, kadangi laiskai rasyti, skambinta visur N kartu! Parašius grubu atsakyma kovo 9d. I ju laiska kad kolonele bus dar po 10 d.d. gavau atsakyma kad stebuklingai kolonele yra sutvarkyta ;D Sėkmės toliau mulkinant ir stumdant žmogu nuo vieno prie kito- ateičiai tikrai issaugosim visus rasytus laiskus, kaip irodyma kaip dirba jusu komanda!
Atsakyti
Zemas lygis. Nesugeba saskaitu perdaryti,
geda. Puse metu reikalauju atskirti vartotojus bet negali padaryt. Nevykes iternetas, meistro neprisikviesi zodziu kaimas o ne tiekejas.
Atsakyti
Rokiškio mieste internetą bei televiziją įvedė labai malonus bei geranoriškas meistras. Net laidus prikalė, kad katė negraužtų. Esu labai patenkinta Telios paslaugomis bei puikiais specialistais, ačiū!
Atsakyti
Atsiliepimas už Telia ir Servisa ICT "bendradarbiavimo" kokybę. Nunešus macbook air kompiuterį garantiniui į Telia, buvo nufotografuotas įskiles korpusas (skilo plastmasinė dalis valant dulkes nuo ekrano, nebuvo numestas ar kitaip daužtas), o nuotrauka nusiųsta meistrams iš ICT. Jie, peržvelgę nuotrauką, paprašė atsiųsti kompiuterį garantiniam remontui, kuris, kaip vėliau paaiškėjo, nėra tinkamas garantiniui ir už tokį tektų mokėti apie 500€. Atsisakius taisymo, vistiek teko susimokėti už diagnostiką ir kompiuterio transportavimą. Tai diagnostika kam, jei buvo garantuotas taisymas jau peržvelgus foto? Jei paties kompiuterio nereikia ardyti, užtenka tik išorinės apžiūros (arba foto). Dabar ICT meistai kaltina Telia konsultantą už nekompetenciją, Telia - ICT meistrus, o pinigus, deja, susimoka klientas :)
Atsakyti
Padėka Živilei Vaičiūnei už labai gerą aptarnavimą

Živilė bendravo labai maloniai, gražiai, ramiai, su šypsena, nepertraukdama pokalbio. Viską paaiškino. Jeigu kas buvo neaišku, paaiškindavo iš naujo. Su Živile bendrauti buvo labai malonu nors ir visą dieną, nesinorėjo nutraukti pokalbio. Jeigu visi žmonės būtų kaip Živilė, tai nebūtų nei piktų, nei nepatenkintų.
Malonu, kad Telia dirba tokie žmonės kaip Živilė. Prašau atsižvelgti į tai ir skirti Živilei Vaičiūnei premiją už labai gerą aptarnavimą. Linkiu Živilei, kad visada būtų sveika ir laiminga. Tegul 2020 metai Živilei būna geri, sėkminga, dosnūs.
Lilė Dutkevičienė, Vilnius
Atsakyti
Internetas prastas. Mokam apie 11 eurų. Interneto sparta siaubinga. Kuomet paskambini į informaciją ir praneši, kad kartais internetas tiesiog dingsta ir neveikia, tai aišku nieks nieko nedaro ir problema išlieka. Lygiai tokia pati problema yra pas pažįstamus. Žadu atsisakyti Telia įmonės paslaugų ir niekam tikrai jos NEREKOMENDUOJU!!!
Atsakyti
Meistrų, jungiančių internetą kompetencijos labai ribotos, tokio pajungimo koks pas mus, niekur nemačiau. Ir neatvyksta sutartu laiku, lyg žmones veiklos neturi ir gali laukti visa diena, veluoja ne 20 min, o 2 val., Pranesti, kad veluos irgi nesiteikia. Atsisakysime tokių paslaugų.
Atsakyti
Internetas labai prastas. Buvo 100mbps internetas kuris veikė plius minus gerai (interneto greičio teste iki 60mbps), tačiau padidinus interneto spartą iki 300mbps ir pakeitus į modemą kuris gali išvystyti tokį greitį, internetas ženkliai sulėtėjo. Kartais interneto greičio testas rodo jog sparta yra 7mbps (!!!) kai turėtų būti 300mbps. Pasak konsultanto, tai yra normalu.
Atsakyti
1817 operatore niekaip negalejo isspresti priedeliu keitimo problemos, perdavus pokalbi vadyb. Ausrai viskas buvo sutvarkyta greitai ir profesionaliai, aciu.
Atsakyti
Naudojausi Telia/Omnitel 15 metu, pradedant Ezys ir perkeliau telefono numeri i abonenta pries gerus 10-12 metu ir ka jus manot? Uz abonenta moku lygiai tiek pat, kiek moka ka tik pradejes paslaugomis. Apgailetina. Tai taip jie vertina savo ilgalaikius klientus? Visada isleidau apie 30eur per menesi ir pakalbejus su specialiste nedave jokiu nuolaidu argumentuodama tuo, kad kitur kainos labai panasios ir neisipareigojus 24men niekuo padet negali, o ir pasirasius terminuota sutarti - nuolaida 5eur/men. Pereinu su tuo paciu numeriu i Eurocom (kuris veikia ant Bites tinklo) uz 20eur menesini mokesti su neribotu planu ir be jokiu isipareigojimu. Dabar Telia gali ciulpt. Esu tikrai piktas ant tokio ju px poziurio
Agnė Tunkūnaitė
2020-01-11 22:59:50 IP 5f4sodcl
Atsakyti
Likome labai patenkinti Gitanos Stravinskaitės aptarnavimu Akropolio “Telia” salone. Su draugu konsultavomės dėl telefono, konsultantė labai maloniai aptarnavo bei patarė apsispręsti kurį modelį pirkti. Ačiū už puikų aptarnavimą, džiaugiamės nauju pirkiniu. :)
Atsakyti
Su Telia mobiliu rysiu isbuvau apie 10 metu. Del nepagarbaus konsultanto ir labai zemo aptarnavimo, tiesiog iskeliau numeri i kita tinkla, nu ir eigoje, skambina man profesionale paklaust kodel taip ir anaip, atsipraso, visko pasitaiko, suprask, zmogiska klysti. Gal ir taip. Sakau, ok tai ka daryt? Sako tau va tokias salygas siulom, kad atkelti numeri atgal. Ok, sutariam, kad susisieks su manim sutarta data ir grisiu su pasiulytom salygom,
Niekas neskambino, niekas nerase emailu. Taigi, prekes zenklas tarptautinis, kultura ir lygis- rusiskas, gal dar blogiau.
Atsakyti
Irena 2019-11-13 12:09:49
Deja, labai liūdna patirtis. Gaila, kad buvusi TEO taip degradavo.
Pritariu
Atsakyti
Ne internetas o S*DO GABALAS ta Telia. Jums iki gero interneto kaip man iki menulio. :)
Atsakyti
Šios kompanijos klijantai esam jau daug daug metų internetu naudojamės kai dar vadinosi zebra jau manau bus koks 20metu ir tenka labai labai nusivilti nes aptarnavimas Jurbarko salone yra tragiškas gali kiek nori eiti su interneto gedimais o jiems nusispjauti ant klijantu... Pasiūlė tik pasiimti mobiliu interneta ir prisiekinejo kad ryšys yra tobulas mūsų vietoje ir kad asmeniškai tikrino dėl to nusipirkau ežio korta kuri šiai kompanijai ir priklauso tai vos vos 2 padalos iš 4 o dažniausiai nėra ryšio... Kaip ir minėjau kad esam apie 20 metu su šia kompanija bet kabelis interneto dar senesnis... Pinigus ima o kokybės nėra... Jei norite kokybės tai tik ne telia...
Atsakyti
Sveiki apsilankiau siandien anyksciuose telia salone norejau pasiimti nauja telefona iskarto darbuotoja Laura isputus akis pasake mums pietus greitai pasakiau kokio reikia telefono tai atsake kad jo atsiusti negali ir neidomu, nuejau i tele2 salona nors ir buvo jiems pietus, bet surado reikiama telefona, Telia klientas prabuvau 10 metu, bet jau uztenka tragiskas aptarnavimas.
Atsakyti
Labai nusivyliau jumis, viskas tenkino pirmus metus, turejau 6gb i menesi, gerai tebunie uzsisakydavau po 0.70ct 500mb papildomai jeigu trukdavo, o veliau pabrango iki 2eu uz 500mb, tada pasiemiau plana su telefonu ir pasididinau iki 10gb ir dabar man issinaudojo visi gb net menesis nepraejo, rytoj vaziuoju i latvija ir neturiu kaip dabar isijungti navigacija, o po 2eu uz 500mb nu atsiprasau.. pasitaikius progai pasibaigus sutartims tikiuosi nebeteks tureti su jumis reikalu...
Klientas gal jau apie 4metus jeigu ne daugiau, bet jau taip su kainom per ziauriai baudziat.......Plius dar nesusitvarko su internetu ir televizija vis pastoviai kazkokie niuansai, tai stringa, tai dar kazkas bet tos kainos jau damušė galutinai, ko tiketis veliau 4eu uz papildomus 500mb??? Imonės reitingas krenta ir kris su tokiom jusu taisyklem, kartosiu visiem ir iki gyvenimo galo, kad nesirinktu Telia... pats padariau didele klaida.
Atsakyti
Sveiki,

Norėjome tapti UAB Telia klientais pajungti šviesolaidini internetą bet deja, buvo pasiūlytos tokios sąlygos, kad teko atsisakyti. Nors visi kaimynai aplinkui už paslaugas moka dvigubai mažiau. Labai nusivylėm, kad Jums ne brangūs nauji klientai. Nors viska buvo paruošta šviesolaidiniam internetui pajungti.
Atsakyti
Telia kliente jau esu nemažai metu, bet kuo toliau ir vis dažniau tenka jais nusivilti. Nesu linkusi rašyti blogu atsiliepimu ir tikriausiai tai darau pirma karta. Bet pradėsiu nuo to, jog rugpjūčio mėnesi pasiimiau pabandymui nešiojama neribota interneta, su galimybe ji gražinti per mėnesi laiko jei man kas netiktu, taip ir padariau, po mėnesio laiko gražinau modema, pasirašiau gražinimo sutarti, kaip ir viskas atrodė tvarkoje, BET po keliu savaičiu gaunu saskaita už ta modema, jog turiu apmoketi 25 eurus su centais, kreipiausi iškart į telia salona, mane patikino, kad tai klaida ir per kelias darbo dienas viskas bus sutvarkyta. Šiandien turime gruodžio mėnesi, kalbėta bent su 6-7 konsultantais, visi atsiprašinėja ir tikina, kad viskas bus sutvarkyta. Viskas tesiasi 4 mėnesius ir niekas net nesiteikia šitos nesamonės sutvarkyti. Vakar kalbejausi su konsultante ir vel, sake susisieks su manim greitu metu, tai šiandien vis dar laukiu skambučio. Moralas butu toks, kad jie neskuba sutvarkyti problemos ir tai atidelioja N kartu, iš ju išgirstas žodis “atsiprašau” jau netenka jokios reikšmės. Lygiai tas pats ir su telefono abonimentu, pamiršau susimokėti, tačiau susimokėjus jie telefono atblokuoti nesugeba, tiesiog viltis dingsta su teli kariauti. Todėl tikrai nusprendžiau keltis pas ju konkurentu Tele2, nes atsiliepimu geru esu girdėjusi tikrai daug.
Atsakyti
Deja, labai liūdna patirtis. Gaila, kad buvusi TEO taip degradavo.
Atsakyti
Kas per nesamones pradejot rodyti 3 dienas iseiles seriala sherlokas visa diena nuo kada tv 1000 serialus pradejo rodyt reiks turbut pradet galvot apie jusu konkurentus
Atsakyti
Keiskit Kretingos konsultantes! Nieko jos nemoka tinkamai paaiškint, ko poklausi to negausi. Nusipirkau naują telefoną, bet interneto netraukė. Nunešiau atgal tai ten sako: arba kortele reikia pakeist arba į garantinį siųsti. Nueinu į tele2 saloną, ten per pora sekundžių pakeitė nustatymus ir viskas veikia. O telia salone net telefono nesugebėjo pažiūrėti, tad arba jas daugiau apmokinkit arba keiskit į kitas.
Atsakyti
Perku jau nepirmą prekę iš telia, tačiau po paskutinio pirkinio daugiau iš ten nieko nebepirksiu, buvo nusipirktas kompiuteris, nuo pat pirmos naudojimo minutės jis neveikia tinkamai, ir buvo kreiptasi į įmonę dėl jo, tačiau jokio susitarimo ar pasiulymo nebuvo tiesiog siuskime jį į garantinį ir tai užtruks iki 4 savaičių, kompiuteris buvo nusipirktas kad vežtis į kelionę, tačiau turėsiu vykti į kelionę be kompiuterio dar be viso to mokėsiu įmokas už jį o kompiuteriu net negalėsiu naudotis, tai gi labai nusivyliau šiuo aptarnavimu, po šitokio kuriozo neberekomenduočiau telia niekam, reikia spręsti problemas tikrai ne šitaip:) bent jau būtų siūlę kažkokį susitarimą už tokį nutikimą tačiau pasakymas buvo nieko negalime padaryti labai nusivyliau
Atsakyti
Daug metų esu šios įmonės klientė. Kiekviena proga bendraujant prašau sutvarkyti mano namuose laidų "šimšyną" ar kaip kitaip tai įvardinti nežinau, bet kiekvieną kartą tas pats atsakymas: tai mano bėdos ir jie tokių paslaugų neteikia. Ponai, jau dvidešimt pirmas amžius. Jei dirbate, atlikite darbą gerai ir iki galo, juolab, kad kainos už Jūsų paslaugas smarkiai išaugo. Manau, kad neverta gadinti savo vardo dėl poros eurų.
Atsakyti
Naudojuosi Telia paslaugomis jau nemažai metų.. 2019 m. rugsėjo 23 d. kreipiausi į Telia dėl mano vardu sudarytos paslaugos - interneto perkėlimo nauju adresu ne vėliau kaip iki spalio 28 dienos. Daug kartų bendravome telefonu su konsultante, kol suderinome visus veiksmus. Spalio 5 d. nuvykau į Telia saloną, kur pasirašiau naują sutartį dėl televizijos ir interneto perkėlimo paslaugos nebuvo atlikti įvado darbai (nors visi kaimynai aplink naudojasi Telia paslaugomis. Salone patvirtino, kad pasirašytus dokumentus perduos kolegei ir darbai bus atlikti per 5 d.d. Nesulaukusi jokių žinių iš Telia, 2019-10-21 kreipiausi su klausimu per pagalbą gyvai " chat" konsultantė patikino, kad viskas gerai, dar tą pačią dieną susisieks darbuotojas ir suderinsime laiką dėl atvykimo į namus. iki 2019-10-24 dienos nesulaukiau jokio skambučio., todėl 2019-10-24 VĖL kreipiausi į pagalbą gyvai "chat" su klausimu kada susisieks suderinti laiką. Konsultante informavo, kad darbai dar nėra baigti ir nuo 2019-11-01 dienos per 5d.d. su manimi susieks dėl laiko suderinimo. Iškyla KLAUSIMAS kam tada kreipiausi į Telia prie MĖNESĮ LAIKO, kad visi darbai būtų atlikti iki mano nurodytos datos, jei vistiek niekas nesugebėjo savo darbo padaryti tinkamai ir laiku?? Už ką yra mokami ne maži pinigai už paslaugų atlikimą, jeigu jos nėra atliekamos tinkamai ir laiku?? Oro sąlygos atlikti įvado darbus visą mėnesį buvo tiesiog tobulos lauko darbams... darbuotojai užimti? taip suprantama, tačiau aš tam PRIEŠ MĖNESĮ LAIKO ir rezervavau tuos darbus, kad būtų paskirti darbuotojai.. Kadangi dabar užsakytų paslaugų neturėsiu nurodyta data ir dėl to patirsiu tikrai didelius nepatogumus (internetas yra reikalingas darbui), tikrai pasvarstysiu ar išvis dar noriu būti Telia kliente. Tikiuosi, kad nepasisekė tik man, o ne visiems Telia klientams, kur į klientų poreikius nėra atsižvelgiama.
Atsakyti
Man gaila telia dirbanciu zmoniu - klientu aptarnavimas geras, bent jau salonuose dirbanciu zmoniu, bet sistema su kuria jie dirba yra visismas S, arba kazkokie "indzinieriai" ten nieko nemoka. Norejom brolio name ivest sviesolaidi interneta, ir telia pasirodo vienintele turi kabeli salia. Rezultatas - 3 savaites laiko, 1 registracija internetu, 7 skambuciai is klientu aptarnavimo, 4 vizitai i telia salonus, 4 zinutes apie "preliminaraus plano pasirasyma" ir snipstas. Atrodo kad kiekvienas darbuotojas turi atlikti viska nuo pradzios iki galo, nes nuejus pas kita zmogu net tam paciam salone jis is naujo kartoja kad negalima pas mus interneto, nors kaimynai kitoj gatves pusej turi, o ankstesnis darbuotojas jau issiaiskino kad gali...
Atsakyti
Telia barangiausias wifi modemas yra daug kartu prastesnis uz 6eur modema. Wifi rysys traukia gal tik iki 3metru, kas diena persikraudineja...
Skolininkė man teliaa kada gražinsit pavogtus išreketuotut pinigus?
2019-10-14 09:25:25 IP 2ju3l8nk
Atsakyti
Gražinkit 77 eurus už neteiktos 7 men per paskutinius 2 metus. Kerštinga telia. Kai atsisakiau nuo vagie Telijos tai kerštaudama itraukė į kredit info kad skolinga jiems nors jus akcininkai mane apvogėt. Reketuodami 22 eurus nūsų reketas sulauže skambuti. Susimokėki ir už skambuti vagiai......
Kiek daug neigiamu komentaru
2019-10-11 09:01:01 IP 2ju3l8oo
Atsakyti
Atsisakiau teia paslaugu nes per metus apie 4 menesius buvo atjungtas internetas. Kerštaudama telia dėl 22 euru įtraukė į skolininkus info gavau per kredit info. Telia jus man skoloi už nesuteiktos padlaugas. Geruoju gražinkit 44 eurus už paskutinius metus ir dar apvoget ir 3 menesius neteiket paslaugos užpraeitais metais. Jusų skola man 77 eurai vagiai telia gražintik skola. Telia užsimineja reketu tuos pinigus reketavo. Siundė žmonės kurie laužė skambuti. Telia mane apvogė
Atsakyti
Nuo 2019-10-05 popietės pradėjo nerodyti vienas televizorius (iš užsakytų 3). Situacija kaip vėliau supratau buvo sunkoka, nes ir pokalbio internetu, ir el. laiškais, ir nuvykus Telia saloną paslaugos paleisti neišėjo, tad šiandien, spalio 8 d. paskambinau 1817. Man atsiliepė darbuotoja prisistačiusi Inga, pasiaiškino padėtį ir pasiūlė patikrinti to televizoriaus kabelį iki maršrutizatorius, nors jo niekas eilę metų nejudino.
Patikrinau ir, pasirodo, dar prieš 5 metus vykdant santechninius darbus buvo pažeistas, o sustreikavo dabar.
Tad Telia turi ir puikių bei išmanančių bei kompetentingų darbuotojų.
Atsakyti
Esam labai nepatenkinti ir jau darosi pikta. Nuo rugpjucio 28d buvo nupirktas telefonas dovanu tevams. Kadangi gavejas nera lt o kitas asmuo negalejo paimt siuntinį buvome informuoti kad pinigus grazins. Ir kagi jau trus kartus skambinomes i telia ir vis sako kad tuoj sutvarkysim grazins pinigus. Ir kaskart taip. Jau nusibodo su jumis gaišti laika. Esam tiek mes tiek tevai telia vartotojai jau koki 20 ar daugiau metu. O jusu poziuris i klienta kaip i skudura. Pasirupinsim, kad mes ir mano tevai nutrauktume su telia visus rysius. Ir cia ne pirmad kartas kad problemos sprendziamos menesiu nenesiais. Kreipsiuos i vartotoju teises nes buvo mineta kad pinigai grazinami per 10d.d o jusu darbuotoju pasiteisinimai skamba taip kad'' naujokas kazko nepadare' ' geros dienos
Atsakyti
Susigundžiau pasiūlytu akcijiniu televizorium, prieš tai pasitikrinau kituose tinklapiuose siūlomo modelio kainą, tai telia buvo geriausia ir sudarant lizingo sutartį nebrango nė cento. Taigi pasitarėm ir užsisakėm, maždaug po 5 dienų pristatė į namus, išsipakavom, pasijungėm, bet tą patį vakarą pastebėjau, kad telikas brokuotas. Per visą ekraną apačioje ėjo balkšva juosta, kuri matėsi tik esant tamsiems fonams. Taigi dar tą patį vakarą šiaip netaip susisiekiau su aptarnaujančiu personalu, kuris man pasiūlė savo lėšomis siųsti į garantinį aptarnavimą. Aš žinoma atsisakiau ir paaiškinau, kad ką tik jį gavau ir jis su gamykliniu defektu. Tai užsirašė mano kontaktus ir pasakė, kad kurjeris paims siuntą per 2d.d. Tiesa nusifotkinau serijinius nr., laisva forma parašiau pretenzija, kurioje nurodžiau, kad prekę remontuoti atsisakau ir kitos kokybiškos arba nutraukti lizingo sutartį. Taigi po dar kelių ilgų susirašinėjimo dienų per tuos chat (kuriuos taip pat visus nusifotkinau), buvo pasiūlytas man toks pat telikas, bet jau didesne kaina +1€ per mėn prie buvusios. Atsakymas buvo pranešime, bet niekas nieko nebepranešė, tiesiog buvo nutraukta lizingo sutartis. Tai čia tas didelis minusas, o dabar eina į pabaigą turimų paslaugų sutarties terminas, matysim ką pasiūlys...
Atsakyti
Labai nemandagiai reketuoja, norėjo padidinti plano mokestį, jei nesutiksiu naudotis papildomomis paslaugomis. Iškart atsisakiau visų jų teikiamų paslaugų.
Pirkau kompiuterį iš telia, buvo gamyklinis brokas. Garantinis atstovas broko nepripažino (ir priedo sugebėjo sudaužyti 1200 eurų vertės kompiuterio korpusą). Telia skėsčioja rankomis mes "ne prie ko". Teko kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kad sutaisytų savo pačių žalą, gamyklinio broko nė ne pataisė.
Reziume - nemandagus reketuojantis marketingas, neatsako už prekių kokybę - nesinaudosiu jokiomis telia paslaugomis ir nepirksiu jų prekių.
Atsakyti
https://www.speedtest.net/result/8610429812.png interneto greitis................
Atsakyti
Koks numeris kad uzblokuoti telefona
Atsakyti
Jokio operatyvumo ir noro dirbti. Prašiau pajungti televiziją tai per du mėnesius nesugebėjo to padaryti ir dingo lyg niekur nieko. GĖDA!!!
Tadas Neverovskis
2019-09-02 14:33:58 IP 5los40bk
Atsakyti
Laba diena,
Mūsų šeimos vardu norėtume padėkoti už stropumą, operatyvumą, geranoriškumą ir profesionalumą Telia specialistui KĘSTUČIUI STREIKAUSKUI, linkime jam geros kloties.
Atsakyti
EUROPOS KOMISIJA Įtaria neteisėtus „Tele2“ ir „Telia“ susitarimus Švedijoje
Telijai kuri užsiima reketu
2019-08-30 14:56:55 IP 2ju3kuug
Atsakyti
Ši0 menesio pradžioje atsisakiau ju paslaugu nes sumanim net sutarties neturejo it keleta menesiu neyeike paslaugos. Tai iš kersto telia mano duomenys pateikė Credit info kad aš skininkė 22 eurus. Rugsėjo atsisakiau paslaugos rugsėjo jau buvo pateiktos duomenys dėl skolos. Telina jus esate reketas
Man skoloi už nesuteiktos paslaugas. I
Kaip telia elgesi su klientas kurie jao mokėjo 13 metu
2019-08-30 14:05:52 IP 2ju3kuug
Atsakyti
Be mano sutikimo peremė mano asmens duomenys iš Teo ir be mano sutikimo padidino mokesti nuo 7.50 iki 11.70. Jiems buvo išsiustas laiškas kad nereikalingos paslaugos už 11.70. Laiška ignoravo. Po 4 menesius neteikė paslaugos bet reketavo ir reketuoja už nesuteiktas paslaugas. Dėl 22 euru įvedė į registra kad skola 22 eurai. Atsisakiau ju paslaugu kerštauja. Užsiundė kaž kokia Siregehyil kurie jau sulaužė skambuti. Klikia atiduok teliai 22 eurus. Mes turim stoga.
Telia reketuoja 22 eurus už nesuteiktos padlaugas
2019-08-30 13:53:22 IP 2ju3kuug
Atsakyti
Telija neteikė padlaugos reketuoja 22 eurus už mesuteiktos paslaugas. Vagiai. Mane telia apvogė
Atsakyti
Paėmėm modemą ir bevielį internetą pabandymui mėnesiui. Kai po mėnesio norėjome grąžinti konsultantas pareiškė, kad jis nėra nepriekaištingos išvaizdos ir privalau jį nusipirkti. Konsultantas negalėjo paaiškinti kaip išbandyti internetą neišpakavus modemo. Kas įdomiausia už modemą turėjau sumokėti 63 eurus, nors vitrinoje jo kaina be sutarties 25 eurai. Plėšikai.
Būkite atsargūs ir nesusigundykite įrangos bandymais.
Dėl rekėtavimo ir jojio susitarimo
2019-08-24 11:51:31 IP 2ju3l4pt
Atsakyti
Neturėdami sutarties su manimi telija teikė interneto paslauga apie 8 men per metus. Gavau atsakyma iš Telijos kad už nesuteiktos paslaugas aš turiu jiems sumokėti po 11.70 nors paslaugos netėikė. Pagrindas jie aiškina mano sutartis su Teo 2006 metu. Sutartis kad mokėsiu po7.53 eurus. Telia aiškina kad galėjo kaina kelti neispejus manes. Be mano sutikimo už 11.70 aiškina kad kiek nores tiek kels ir aš privalau sumokėti. Ne teiks paslaugos vistiek privalau sumokėti. Tad manau Tas yra Reketas. Aš prašiau perskaičioti ir sutinku mokėti už suteiktos paslaugas po 7.53 KAIP PASIRAŠIAU SU TEO. atsakė ne ne sideresim. Toliau siundo reketo įmonė seregexyil kuri laužo durys. Sulaužė skambuti. Klikė gražinkit 22 eurus teliaja. Telia jus man privalot gražinti už nesuteiktos paslaugas ir skrirtuma kuri nureketavot iš manes. Prašom gražinkit Skola
Atsakyti
Aistė 2019-05-22 21:26:08
Mums tas pats, kaip baigėsi?
Sutarti pasirašiau su Teo už 7.50 į menesi. Davavališkai bejokio įspejimo telia pradėjo teikti man paslauga už 11.70eurų. Be mano sutikimo po keleta menesiu neteikdavo bet reketavo 11.70 eurų. Dabar atsisakiau nuo ju. Už nesuteiktos interneto paslaugas reketoja 22 eurus

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Galimybių Arsenalas
Adresas: Laisvės pr. 60-600, LT-05120 Vilnius.
Veiklos sritys: mokymo kursai; darbo paieška, įdarbinimas; kita veikla; konsultacijų paslaugos; personalo atranka; psichologai, psichoterapeutai; tyrimai, ekspertizės.
UAB „Galimybių Arsenalas“ sėkmingai dirba nuo 2006 m. Įmonėje dirba trykštantys energija, entuziazmu, idėjomis, turintys didelę darbo patirtį profesionalūs psichologai. Savo klientams suteikiame ne tik žinias, galimybę jas panaudoti praktiškai, bet ir geros nuotaikos dozę. Tai ir yra mūsų sėkmės paslaptis. Mūsų...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Advokatės Kristinos Raulinaitienės kontora
Advokatė

Adresas: Laisvės al. 45-303, LT-44309 Kaunas.
Veiklos sritys: įmonių steigimas; konsultacijų paslaugos; skolų išieškojimas; teisinės paslaugos.
Teikiame kokybiškas, aukščiausius standartus atitinkančias teisines paslaugas, visapusiškai bendradarbiaujame su klientais ir stengiamės maksimaliai patenkinti jų lūkesčius. Konsultuojame klientus teisiniais klausimais, atstovaujame savo klientus teisme, ikiteisminio tyrimo metu, neteisminėse institucijose bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Seime stringa Kelių direkcijos pertvarka
Seime stringa Kelių direkcijos pertvarka 05-26 19:06
Seimas kol kas neuždegė žalios šviesos Kelių direkcijos pertvarkai iš biudžetinės įstaigos į valstybės įmonę.
Parodų salėse – vis daugiau judesių
Parodų salėse – vis daugiau judesių 05-26 19:06
Prie jau veikiančių nacionalinių muziejų ir jų padalinių viena po kitos jungiasi galerijos ir meno centrai. Sukaupus kantrybę (į kai kurias parodas reikia registruotis) ir įsimetus į rankinę ar...
"Raketos" tipo laivas gavo leidimą plaukti
"Raketos" tipo laivas gavo leidimą plaukti 05-26 19:05
Po metus trukusių savininkų pastangų greitaeigis kateris leidimą plaukti, apie planuojamus reisus į Nidą bus pranešta vėliau.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 24,38 +3,39%
NVIDIA 361,05 +2,86%
eBay 43,45 +2,31%
Chevron 90,28 -1,91%
Citigroup 44,10 -2,00%
Macy's 5,21 -2,98%
Hasbro 66,69 -3,07%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 3,41 +4,28%
Varis 5057,97 -2,41%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Cukrus 0,57 -5,00%
Jautiena 4,45 -0,45%
Anglis 58,55 -12,27%
Vištiena 1,27 -29,44%