VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Carrier Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Carrier Lithuania

Atsiliepimai apie Telia Carrier Lithuania, UAB

Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie Telia Carrier Lithuania, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
esu jau klijentas mazdaug virs metu laiko ir esu nusivyles paslaugomis internetu neimanoma naudotis vakarais padoriai gali naudotis tik nakti arba ryte kai nera nieko prisijunge suda malat kad apkrautos stotys tai tada tvarkykit jas mes mokam pinigus o ka gaunam suda. kaina neatitinka relybes moku 15.4e uz interneta ir modemo nuoma ir tragedija kaina tikrai neatitinka kokybes bei interneto greicio ikeliu 2 nuotraukas palyginimui speedtestas darytas is to pacio irenginio visos programos isjungtos kiek imonaoma ir su tokiu intiku nes youtubes negali paziuret kaip normalus zmogus zaidimuose pingas kosmosas laikosi nuo 60 iki 200ms
Atsakyti
Noriu padėkoti Jūsų darbuotojui Justinui Gudoniui, kuris vienintelis iš visų prieš tai su manimi bendravusių konsultantų mandagiai, operatyviai (vieno pokalbio metu), profesionaliai išsprendė problemą, kuri kitiems darbuotojams buvo neįveikiama visą mėnesį. Buvau visiškai nusivylusi įmone TELIA, ypač tuo, kad pasibaigus sutarčiai, labai sunku su ja "atsisveikinti" (ir ne pirmą kartą), bet šio darbuotojo Justino Gudonio dėka dar rusena viltis, kad įmonė ne visiškai puolusi. Justinas profesionalus specialistas, gebantis ĮSIGILINTI į kliento situaciją ir ją akimirksniu išspręsti. Turėtumėte vertinti tokius specialistus, kurie dar gelbėja Jūsų įmonės vardą!
Atsakyti
nesamones vyksta pasiemiau isbandyti interneto viskas tvarkoje buvo is pradziu 2 sav nrml interneto greitis nenukrisdavo kaip dabar iki 1mbps seniau buvo nukrisdavo iki 20mbps tai buvo visai nrml o dbara neimanoma internetu naudotis taip sakont jau uzpisot su interneto letinimu ir tvarkykit savo antenas nes jau ne viena karta rasau kad ziuretu savo bedas nes neimanoma supiso google.lt puslapio atidaryt apie video ziurejima vapsie patyliu nakti buna greitis pasaka o kai nereikia naudotis internetu
Atsakyti
Visa diena trukciojo internetas, o apie 10 valanda visai pradingo. Po valandos laiko taip ir neatsirado. Nepatenkintas stabilumu.
Atsakyti
Atvedamas "šviesolaidis" ethernet kabelių, po savaitės dingsta ir niekas nežino, kas ką padarė...
Atsakyti
Telia apgaudinėja žmones. Priskaičiuoja neaiškius mokesčius man
Atsakyti
v***s ir melagiai, pinigu nuskaiciuoja bet kiek, kiek jie nori ir nieko apie tai neimanoma pasakyti, nes prisigalvoje milijonus priezasciu kurios neatitinka realybes ne trupucio, saskaitos milziniskos, nors tai neimanoma, reikia uz saskaita moketi kelis kartus, nes net jei sumoki ir irodai, niekam neidomu turi moketi dar karta. Paskutinis š***s.
Atsakyti
Nors darbe prastai gaudo kažkodėl Šiauliu vidury, na bet namie tiek Tele2 tiek Bite padėjo į pavesi, Telios greitis labai geras
bent jau šiuo metu
Telia greitesnis už Bite 2 kartus o už tele2 10kartu
Atsakyti
Vakar (2020-08-12) kreipiausi į Klaipėdos Akropolyje esantį Telia saloną, atėjau 20:50 su problema, kad man dingo internetas. Visą laiką turėjau 4gb interneto ir nuo šio mėnesio pradžios man buvo pakeistas planas su 13gb duomenų, dabar yra 12 mėnesio diena ir interneto nebėra, kas yra protu nesuvokiama, nes namuose naudojamas wifi, kuris veikia puikiai ir trigdžių nėra buvę, atvykome iš Vilniaus į Klaipėdą prieš kelias dienas ir baigėsi internetas, nors visą laiką leidome prie jūros ir telefonas nebuvo naudojamas. Atvykusi į saloną paaiškinau situaciją darbuotojai, kuri mane patikino, kad interneto likutis 5gb, nors jo nėra, nes gavau sms žinutę apie 20 valaną, kad likę 3gb duomenų, o išėjusi iš dušo jau buvau gavusi žinutę, jog internetas baigėsi. Turėdama 4gb planą tokių nemalonumų neturėjau niekad. Prašiau darbuotojos išspręsti šią problemą, bet ji pildymama darbo ataskaitos žurnalą nelabai suko galvą, nes skubėjo uždaryti saloną ir sakė užsisakyti duomenų papildomai, nors tai yra protu nesuvokiama, kad dingo 13gb duomenų per kelias dienas, kai nesu iš tų žmonių kur telefono nepaleidžia iš rankų. Man ne tik niekuo nepadėjo, bet ir matėsi, jog net nerūpi ką sakau, o kita darbuotoja išvis pradėjo drąskyti akis, tokio šlykštaus bendravimo nesu patyrus dar nei karto gyvenime. Vyresnio amžiaus moteris bendravo gan mandagiai, nors padėti nenorėjo, o jaunesnė mergina tiesiog kažkoks košmaras, rėkė ant manęs, ir aiškino, kad gal esu įjungusi 2G ryšį ir kad jai visada taip, nors man neįdomu kaip jai su internetu, nes aš tokių bėdų ankščiau neturėjau, tikiuosi imsitės veiksmų, nes tokio klientų aptarnavimo nesu mačiusi niekur, Vilniuje kiek teko kreiptis į Telia, visada visi būdavo malonūs ir paslaugūs, bet čia likau tiesiog apakusi nuo tokio šlykstaus bendravimo. Nei pagalbos, nei supratingumo! Išėjau su neišspresta problema, aprėkta ir įžeista.
Atsakyti
Siaubas. Paskambinus pasidomėti apie komiuterio pirkimą išsimokėtinai, su konsultantu kalbėjau lygiai 10 minučių, per kurias konsultantas 10 kartų pakeitė nuomonę. Tai yra kompiuteris salone, tai nėra, tai galima jį užsakyti, tai nebegalima, tai vienokį planą reikia imti, tai jau kitokį. Atvykus į saloną tikėjausi gauti kokybiškesnę informaciją, tačiau pralaukiau eilėje 45 minutes (prieš mane buvo 2 klientai, konsultantų lygiai tiek pat), apsisukau ir išėjau. Jei įmonė nesugeba tinkamai aptarnauti klientų prieš pirkimą, vargu ar sugebės tai padaryti po pirkimo.
Atsakyti
Tai va pradziai noriu pagirt zmones kurie dirba telia aptarnavimo centre rimi labai graziai mandagiai ir maloniai bendravo, bande pakeist mano nuomone siule geresnes paslaugas ir t.t., bet viskas buvo jau nuspresta po to kai is niekur niekur uzblokavo man ezio kortele kure kas menesi pildziau ir uzsisakinejau planus visalaik per interneta, akropolio salone tiesiog pasake kreiptis i el pasta telia kreipiausi, atrase jus nepildet saskaitos jusu kortele uzblokuota numeris nesugrazinamas, saltu ramiu veidu sove, nu ir kaip man jaustis jai as lietuvoj gyvenu pasipildau kas menesi uzsisakau planus o cia bam, ta proga dar ir interneto atsisakiau kadangi moku beveik dvigubai brangiau negu belekur kitur, kas svarbiausia nei kazkokiu ispejimu kad moki brangiau nes sutartis baigesi nei ispejimo kad kortele blokuos nieko, tai ta proga as pasinaudosiu kitu imoniu teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Vytautas 2020-04-10 16:49:34
Stebėtina kiek mažai komentarų, lyginant su kokiom nekokybiškom paslaugom tenka susidurti Telia. Pradėkime nuo to, kad Telia klientų aptarnavimo skyrius yra pavyzdys - kaip daryti viską, kad neišspręsti kliento problemų.

Wi-Fi dingsta, interneto greitis niekada nepasiekia nurodyto pasiūlymuose (nepriklausomai kokią įrangą benaudotum), Telia televizija stringa, vėluoja garsas etc. Tau siūlo perkrauti tinklą, pakeisti maršrutizatorių, padaryti 5 GHz ryšį - visos šios priemonės, kurias Jums siūlo Telia klientų aptarnavimas yra menkavertės.

Nuo Zebros laikų per prievartą turėjau naudotis Telia skirtingose gyvenamosiose vietose. Bet, mūsų visų naudai, situacija keičiasi, monopolijos laikui bėgant nebeliks atsiradus 5G stotelėm bei geresniam kitų operatorių siūlomiems belaidžiams interneto planams - tada viliuosi su visam pasiūsti šią kontorą, kuri savo vertybėmis galėtų petys pečiu suremti su Jammi kebabine.
Jus esate tikrai teisus. Tik gaila, kad TELIA net neskaito atsiliepimu - jiems absoliuciai neidomu kas ka raso. Tik keista, kad zmones perka ju paslaugas.Isbandziau TELE2 interneta ir labai patiko. Veikia super, o ir gali su savimi veziotis kur tik nori. Ijungei i tinkla - ir naudojiesi Gerai, kad atsiranda konkurentu.
Atsakyti
Kiek visi raso tik blogus atsiliepimus apie TELIA ir visvien ikisame rankas i si S...... Su klijentais niekas nebendrauja, savitarnos svetaine TELIA pasidare sau su savo ausinukemis ir TV. Jokio dokumento nerasi. Jokios informacijos nera Siais laikais siuncia i artimiausia TELIA salona. Tarybiniais laikais nors kas demesi kreipdavo, iskilus problemai paskambindavo. Kai privatizavo ner baisiau. Kuo toliau - tuo prasciau.
Atsakyti
Kaip yra sakęs teo direktorius Kęstutis negalima klientų ignoruoti, o čia dabar jau ignoruoja nes kitas direktorius žodžiu papasakosiu kas mum nutiko su telia išsivedėm internetą ir televizija atvežė priedėlį tv ir po to klausėm jai busim jūsų klientai ar duos išsimokėtinai televizorių ir atsakė kad taip po interneto įvedimo laukėm televizoriaus praėjo savaite tilu tada nusprendžiau skambint sakau kodėl televizoriaus ne atveža sako klaida išsivelus sako per dvi dienas ispres nu ką laukiam vėl tylu po to vėl rašau tas pats eina jau antrą savaitę piktumas ima kaip mes galim žiūrėt tv jai televizoriaus nėra, o į seną laidai to priedėlio netinka sakiau skusim į vartotojų teises gana mulkinti kiek gali tyčiotis čia reikalai į priekį nejuda gailimes kad į šitą operatorių perėjome!
Juozas Kulikauskas
2020-07-12 16:17:16 IP 2i2413jg
Atsakyti
Darbas atliktas operatyviai ir greitai, malonus bendravimas. Esam labai patenkinti. Smagu turėti reikalų su savo srities profesionalais!
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepimai! Nusivylusi!
Atsakyti
Stebėtina kiek mažai komentarų, lyginant su kokiom nekokybiškom paslaugom tenka susidurti Telia. Pradėkime nuo to, kad Telia klientų aptarnavimo skyrius yra pavyzdys - kaip daryti viską, kad neišspręsti kliento problemų.

Wi-Fi dingsta, interneto greitis niekada nepasiekia nurodyto pasiūlymuose (nepriklausomai kokią įrangą benaudotum), Telia televizija stringa, vėluoja garsas etc. Tau siūlo perkrauti tinklą, pakeisti maršrutizatorių, padaryti 5 GHz ryšį - visos šios priemonės, kurias Jums siūlo Telia klientų aptarnavimas yra menkavertės.

Nuo Zebros laikų per prievartą turėjau naudotis Telia skirtingose gyvenamosiose vietose. Bet, mūsų visų naudai, situacija keičiasi, monopolijos laikui bėgant nebeliks atsiradus 5G stotelėm bei geresniam kitų operatorių siūlomiems belaidžiams interneto planams - tada viliuosi su visam pasiūsti šią kontorą, kuri savo vertybėmis galėtų petys pečiu suremti su Jammi kebabine.
Atsakyti
Rifkatas 2020-03-28 08:54:47
Kaip susijunge suTEO taip ir prasidejo nesamones, dabar klientai ne jaudina, , , svarbiausias tikslas Euras.
Tikra teisybe TEO ir liko TEO Niekas nepasikeite
TELIA abejingi viskam
2020-03-30 14:02:50 IP 28mbvnji
Atsakyti
Tokio abejingumo kaip TELIA nemaciau Jiems klijentai nereikalingi visai. Kaip pries daug metu suomiai nupirko TEO taip ir po siandienai taip ir liko betvarke. Tada klijentai piktinosi ir dabar tas pats. Gerai jei papulsi ant savo darba zinancio konsultanto - tada pasiseks. Niekas neskuba atsakyti, salonai neveikia, paklausti ir suzinoti nera pas ka. Pokalbius irasineja - tik nesuprantu ka tas duoda? Visiems dzin.
Atsakyti
Kaip susijunge suTEO taip ir prasidejo nesamones, dabar klientai ne jaudina, , , svarbiausias tikslas Euras.
Atsakyti
Kaip yra nemalonu, kai suzinai, kad TELIA yra OFICIALUS IR NEOFICIALUS mobiliojo rysio planai.
Kai as teiravausi ir norejau pereiti i TELIA mob.rysi, pradejau dometis planais, nes savitarnoje nieko kas sudomintu nera. Tada ir suzinojau apie NEOFICIALIUS PLANUS.. apie kai kuriuos as pati TELIA konsultantams sakau, nes konsultantai nieko nesiteirauja (ar mob.rysio reikia tik pokalbiams ar...). TELIA SVARBIAUSIA klijento tel.Nr., kad kuo greiciau su juo susisiekti ir nieko klijentui nepasakyti tik nudurinti., Svarbiausia vardas. pavarde ir moketojo kodas. Vietoje tos beletristikos surasytu svetaineje planus ir oficialius ir neoficialius, ir tada mano nuomone saziningai turetu daugiau klijentu. ir maziau nekompetentingu konsultantu, nuo kuriu pagyvenusiems po to reikia raminancius vaistus gerti. O paskui sako vis nepatenkinti. Tai kuo but patenkintam, ?
Atsakyti
Norejau pereiti i Telia. Pasirodo karantino metu neimanoma. nes salonai nedirba Zmogus atveza i namus kortele ir tuo viskas baigta Ir kniskis pensininke pati Duoda suprasti PENSININKE MOKYKIS persivesti buvusius tel. numerius MOKYKIS pats laikas
Atsakyti
Mes irgi labai nusivyle ju bendravimu, aptarnavimu ir visa kita...Tik stumdo vieni nuo kitu ir durina zmogu. Perkant televizoriu gavome dovanu kolonele kuri buvo brokuota-nuvezeme i salona 2020-01-04 o sugebejo i garantija išsiusti tik vasario 28d. Na bent jau jie taip teigia, kadangi laiskai rasyti, skambinta visur N kartu! Parašius grubu atsakyma kovo 9d. I ju laiska kad kolonele bus dar po 10 d.d. gavau atsakyma kad stebuklingai kolonele yra sutvarkyta ;D Sėkmės toliau mulkinant ir stumdant žmogu nuo vieno prie kito- ateičiai tikrai issaugosim visus rasytus laiskus, kaip irodyma kaip dirba jusu komanda!
Atsakyti
Zemas lygis. Nesugeba saskaitu perdaryti,
geda. Puse metu reikalauju atskirti vartotojus bet negali padaryt. Nevykes iternetas, meistro neprisikviesi zodziu kaimas o ne tiekejas.
Atsakyti
Rokiškio mieste internetą bei televiziją įvedė labai malonus bei geranoriškas meistras. Net laidus prikalė, kad katė negraužtų. Esu labai patenkinta Telios paslaugomis bei puikiais specialistais, ačiū!
Atsakyti
Atsiliepimas už Telia ir Servisa ICT "bendradarbiavimo" kokybę. Nunešus macbook air kompiuterį garantiniui į Telia, buvo nufotografuotas įskiles korpusas (skilo plastmasinė dalis valant dulkes nuo ekrano, nebuvo numestas ar kitaip daužtas), o nuotrauka nusiųsta meistrams iš ICT. Jie, peržvelgę nuotrauką, paprašė atsiųsti kompiuterį garantiniam remontui, kuris, kaip vėliau paaiškėjo, nėra tinkamas garantiniui ir už tokį tektų mokėti apie 500€. Atsisakius taisymo, vistiek teko susimokėti už diagnostiką ir kompiuterio transportavimą. Tai diagnostika kam, jei buvo garantuotas taisymas jau peržvelgus foto? Jei paties kompiuterio nereikia ardyti, užtenka tik išorinės apžiūros (arba foto). Dabar ICT meistai kaltina Telia konsultantą už nekompetenciją, Telia - ICT meistrus, o pinigus, deja, susimoka klientas :)
Atsakyti
Padėka Živilei Vaičiūnei už labai gerą aptarnavimą

Živilė bendravo labai maloniai, gražiai, ramiai, su šypsena, nepertraukdama pokalbio. Viską paaiškino. Jeigu kas buvo neaišku, paaiškindavo iš naujo. Su Živile bendrauti buvo labai malonu nors ir visą dieną, nesinorėjo nutraukti pokalbio. Jeigu visi žmonės būtų kaip Živilė, tai nebūtų nei piktų, nei nepatenkintų.
Malonu, kad Telia dirba tokie žmonės kaip Živilė. Prašau atsižvelgti į tai ir skirti Živilei Vaičiūnei premiją už labai gerą aptarnavimą. Linkiu Živilei, kad visada būtų sveika ir laiminga. Tegul 2020 metai Živilei būna geri, sėkminga, dosnūs.
Lilė Dutkevičienė, Vilnius
Atsakyti
Internetas prastas. Mokam apie 11 eurų. Interneto sparta siaubinga. Kuomet paskambini į informaciją ir praneši, kad kartais internetas tiesiog dingsta ir neveikia, tai aišku nieks nieko nedaro ir problema išlieka. Lygiai tokia pati problema yra pas pažįstamus. Žadu atsisakyti Telia įmonės paslaugų ir niekam tikrai jos NEREKOMENDUOJU!!!
Atsakyti
Meistrų, jungiančių internetą kompetencijos labai ribotos, tokio pajungimo koks pas mus, niekur nemačiau. Ir neatvyksta sutartu laiku, lyg žmones veiklos neturi ir gali laukti visa diena, veluoja ne 20 min, o 2 val., Pranesti, kad veluos irgi nesiteikia. Atsisakysime tokių paslaugų.
Atsakyti
Internetas labai prastas. Buvo 100mbps internetas kuris veikė plius minus gerai (interneto greičio teste iki 60mbps), tačiau padidinus interneto spartą iki 300mbps ir pakeitus į modemą kuris gali išvystyti tokį greitį, internetas ženkliai sulėtėjo. Kartais interneto greičio testas rodo jog sparta yra 7mbps (!!!) kai turėtų būti 300mbps. Pasak konsultanto, tai yra normalu.
Atsakyti
1817 operatore niekaip negalejo isspresti priedeliu keitimo problemos, perdavus pokalbi vadyb. Ausrai viskas buvo sutvarkyta greitai ir profesionaliai, aciu.
Atsakyti
Naudojausi Telia/Omnitel 15 metu, pradedant Ezys ir perkeliau telefono numeri i abonenta pries gerus 10-12 metu ir ka jus manot? Uz abonenta moku lygiai tiek pat, kiek moka ka tik pradejes paslaugomis. Apgailetina. Tai taip jie vertina savo ilgalaikius klientus? Visada isleidau apie 30eur per menesi ir pakalbejus su specialiste nedave jokiu nuolaidu argumentuodama tuo, kad kitur kainos labai panasios ir neisipareigojus 24men niekuo padet negali, o ir pasirasius terminuota sutarti - nuolaida 5eur/men. Pereinu su tuo paciu numeriu i Eurocom (kuris veikia ant Bites tinklo) uz 20eur menesini mokesti su neribotu planu ir be jokiu isipareigojimu. Dabar Telia gali ciulpt. Esu tikrai piktas ant tokio ju px poziurio
Agnė Tunkūnaitė
2020-01-11 22:59:50 IP 5f4sodcl
Atsakyti
Likome labai patenkinti Gitanos Stravinskaitės aptarnavimu Akropolio “Telia” salone. Su draugu konsultavomės dėl telefono, konsultantė labai maloniai aptarnavo bei patarė apsispręsti kurį modelį pirkti. Ačiū už puikų aptarnavimą, džiaugiamės nauju pirkiniu. :)
Atsakyti
Su Telia mobiliu rysiu isbuvau apie 10 metu. Del nepagarbaus konsultanto ir labai zemo aptarnavimo, tiesiog iskeliau numeri i kita tinkla, nu ir eigoje, skambina man profesionale paklaust kodel taip ir anaip, atsipraso, visko pasitaiko, suprask, zmogiska klysti. Gal ir taip. Sakau, ok tai ka daryt? Sako tau va tokias salygas siulom, kad atkelti numeri atgal. Ok, sutariam, kad susisieks su manim sutarta data ir grisiu su pasiulytom salygom,
Niekas neskambino, niekas nerase emailu. Taigi, prekes zenklas tarptautinis, kultura ir lygis- rusiskas, gal dar blogiau.
Atsakyti
Irena 2019-11-13 12:09:49
Deja, labai liūdna patirtis. Gaila, kad buvusi TEO taip degradavo.
Pritariu
Atsakyti
Ne internetas o S*DO GABALAS ta Telia. Jums iki gero interneto kaip man iki menulio. :)
Atsakyti
Šios kompanijos klijantai esam jau daug daug metų internetu naudojamės kai dar vadinosi zebra jau manau bus koks 20metu ir tenka labai labai nusivilti nes aptarnavimas Jurbarko salone yra tragiškas gali kiek nori eiti su interneto gedimais o jiems nusispjauti ant klijantu... Pasiūlė tik pasiimti mobiliu interneta ir prisiekinejo kad ryšys yra tobulas mūsų vietoje ir kad asmeniškai tikrino dėl to nusipirkau ežio korta kuri šiai kompanijai ir priklauso tai vos vos 2 padalos iš 4 o dažniausiai nėra ryšio... Kaip ir minėjau kad esam apie 20 metu su šia kompanija bet kabelis interneto dar senesnis... Pinigus ima o kokybės nėra... Jei norite kokybės tai tik ne telia...
Atsakyti
Sveiki apsilankiau siandien anyksciuose telia salone norejau pasiimti nauja telefona iskarto darbuotoja Laura isputus akis pasake mums pietus greitai pasakiau kokio reikia telefono tai atsake kad jo atsiusti negali ir neidomu, nuejau i tele2 salona nors ir buvo jiems pietus, bet surado reikiama telefona, Telia klientas prabuvau 10 metu, bet jau uztenka tragiskas aptarnavimas.
Atsakyti
Labai nusivyliau jumis, viskas tenkino pirmus metus, turejau 6gb i menesi, gerai tebunie uzsisakydavau po 0.70ct 500mb papildomai jeigu trukdavo, o veliau pabrango iki 2eu uz 500mb, tada pasiemiau plana su telefonu ir pasididinau iki 10gb ir dabar man issinaudojo visi gb net menesis nepraejo, rytoj vaziuoju i latvija ir neturiu kaip dabar isijungti navigacija, o po 2eu uz 500mb nu atsiprasau.. pasitaikius progai pasibaigus sutartims tikiuosi nebeteks tureti su jumis reikalu...
Klientas gal jau apie 4metus jeigu ne daugiau, bet jau taip su kainom per ziauriai baudziat.......Plius dar nesusitvarko su internetu ir televizija vis pastoviai kazkokie niuansai, tai stringa, tai dar kazkas bet tos kainos jau damušė galutinai, ko tiketis veliau 4eu uz papildomus 500mb??? Imonės reitingas krenta ir kris su tokiom jusu taisyklem, kartosiu visiem ir iki gyvenimo galo, kad nesirinktu Telia... pats padariau didele klaida.
Atsakyti
Sveiki,

Norėjome tapti UAB Telia klientais pajungti šviesolaidini internetą bet deja, buvo pasiūlytos tokios sąlygos, kad teko atsisakyti. Nors visi kaimynai aplinkui už paslaugas moka dvigubai mažiau. Labai nusivylėm, kad Jums ne brangūs nauji klientai. Nors viska buvo paruošta šviesolaidiniam internetui pajungti.
Atsakyti
Telia kliente jau esu nemažai metu, bet kuo toliau ir vis dažniau tenka jais nusivilti. Nesu linkusi rašyti blogu atsiliepimu ir tikriausiai tai darau pirma karta. Bet pradėsiu nuo to, jog rugpjūčio mėnesi pasiimiau pabandymui nešiojama neribota interneta, su galimybe ji gražinti per mėnesi laiko jei man kas netiktu, taip ir padariau, po mėnesio laiko gražinau modema, pasirašiau gražinimo sutarti, kaip ir viskas atrodė tvarkoje, BET po keliu savaičiu gaunu saskaita už ta modema, jog turiu apmoketi 25 eurus su centais, kreipiausi iškart į telia salona, mane patikino, kad tai klaida ir per kelias darbo dienas viskas bus sutvarkyta. Šiandien turime gruodžio mėnesi, kalbėta bent su 6-7 konsultantais, visi atsiprašinėja ir tikina, kad viskas bus sutvarkyta. Viskas tesiasi 4 mėnesius ir niekas net nesiteikia šitos nesamonės sutvarkyti. Vakar kalbejausi su konsultante ir vel, sake susisieks su manim greitu metu, tai šiandien vis dar laukiu skambučio. Moralas butu toks, kad jie neskuba sutvarkyti problemos ir tai atidelioja N kartu, iš ju išgirstas žodis “atsiprašau” jau netenka jokios reikšmės. Lygiai tas pats ir su telefono abonimentu, pamiršau susimokėti, tačiau susimokėjus jie telefono atblokuoti nesugeba, tiesiog viltis dingsta su teli kariauti. Todėl tikrai nusprendžiau keltis pas ju konkurentu Tele2, nes atsiliepimu geru esu girdėjusi tikrai daug.
Atsakyti
Deja, labai liūdna patirtis. Gaila, kad buvusi TEO taip degradavo.
Atsakyti
Kas per nesamones pradejot rodyti 3 dienas iseiles seriala sherlokas visa diena nuo kada tv 1000 serialus pradejo rodyt reiks turbut pradet galvot apie jusu konkurentus
Atsakyti
Keiskit Kretingos konsultantes! Nieko jos nemoka tinkamai paaiškint, ko poklausi to negausi. Nusipirkau naują telefoną, bet interneto netraukė. Nunešiau atgal tai ten sako: arba kortele reikia pakeist arba į garantinį siųsti. Nueinu į tele2 saloną, ten per pora sekundžių pakeitė nustatymus ir viskas veikia. O telia salone net telefono nesugebėjo pažiūrėti, tad arba jas daugiau apmokinkit arba keiskit į kitas.
Atsakyti
Daug metų esu šios įmonės klientė. Kiekviena proga bendraujant prašau sutvarkyti mano namuose laidų "šimšyną" ar kaip kitaip tai įvardinti nežinau, bet kiekvieną kartą tas pats atsakymas: tai mano bėdos ir jie tokių paslaugų neteikia. Ponai, jau dvidešimt pirmas amžius. Jei dirbate, atlikite darbą gerai ir iki galo, juolab, kad kainos už Jūsų paslaugas smarkiai išaugo. Manau, kad neverta gadinti savo vardo dėl poros eurų.
Atsakyti
Naudojuosi Telia paslaugomis jau nemažai metų.. 2019 m. rugsėjo 23 d. kreipiausi į Telia dėl mano vardu sudarytos paslaugos - interneto perkėlimo nauju adresu ne vėliau kaip iki spalio 28 dienos. Daug kartų bendravome telefonu su konsultante, kol suderinome visus veiksmus. Spalio 5 d. nuvykau į Telia saloną, kur pasirašiau naują sutartį dėl televizijos ir interneto perkėlimo paslaugos nebuvo atlikti įvado darbai (nors visi kaimynai aplink naudojasi Telia paslaugomis. Salone patvirtino, kad pasirašytus dokumentus perduos kolegei ir darbai bus atlikti per 5 d.d. Nesulaukusi jokių žinių iš Telia, 2019-10-21 kreipiausi su klausimu per pagalbą gyvai " chat" konsultantė patikino, kad viskas gerai, dar tą pačią dieną susisieks darbuotojas ir suderinsime laiką dėl atvykimo į namus. iki 2019-10-24 dienos nesulaukiau jokio skambučio., todėl 2019-10-24 VĖL kreipiausi į pagalbą gyvai "chat" su klausimu kada susisieks suderinti laiką. Konsultante informavo, kad darbai dar nėra baigti ir nuo 2019-11-01 dienos per 5d.d. su manimi susieks dėl laiko suderinimo. Iškyla KLAUSIMAS kam tada kreipiausi į Telia prie MĖNESĮ LAIKO, kad visi darbai būtų atlikti iki mano nurodytos datos, jei vistiek niekas nesugebėjo savo darbo padaryti tinkamai ir laiku?? Už ką yra mokami ne maži pinigai už paslaugų atlikimą, jeigu jos nėra atliekamos tinkamai ir laiku?? Oro sąlygos atlikti įvado darbus visą mėnesį buvo tiesiog tobulos lauko darbams... darbuotojai užimti? taip suprantama, tačiau aš tam PRIEŠ MĖNESĮ LAIKO ir rezervavau tuos darbus, kad būtų paskirti darbuotojai.. Kadangi dabar užsakytų paslaugų neturėsiu nurodyta data ir dėl to patirsiu tikrai didelius nepatogumus (internetas yra reikalingas darbui), tikrai pasvarstysiu ar išvis dar noriu būti Telia kliente. Tikiuosi, kad nepasisekė tik man, o ne visiems Telia klientams, kur į klientų poreikius nėra atsižvelgiama.
Atsakyti
Man gaila telia dirbanciu zmoniu - klientu aptarnavimas geras, bent jau salonuose dirbanciu zmoniu, bet sistema su kuria jie dirba yra visismas S, arba kazkokie "indzinieriai" ten nieko nemoka. Norejom brolio name ivest sviesolaidi interneta, ir telia pasirodo vienintele turi kabeli salia. Rezultatas - 3 savaites laiko, 1 registracija internetu, 7 skambuciai is klientu aptarnavimo, 4 vizitai i telia salonus, 4 zinutes apie "preliminaraus plano pasirasyma" ir snipstas. Atrodo kad kiekvienas darbuotojas turi atlikti viska nuo pradzios iki galo, nes nuejus pas kita zmogu net tam paciam salone jis is naujo kartoja kad negalima pas mus interneto, nors kaimynai kitoj gatves pusej turi, o ankstesnis darbuotojas jau issiaiskino kad gali...
Atsakyti
Telia barangiausias wifi modemas yra daug kartu prastesnis uz 6eur modema. Wifi rysys traukia gal tik iki 3metru, kas diena persikraudineja...
Skolininkė man teliaa kada gražinsit pavogtus išreketuotut pinigus?
2019-10-14 09:25:25 IP 2ju3l8nk
Atsakyti
Gražinkit 77 eurus už neteiktos 7 men per paskutinius 2 metus. Kerštinga telia. Kai atsisakiau nuo vagie Telijos tai kerštaudama itraukė į kredit info kad skolinga jiems nors jus akcininkai mane apvogėt. Reketuodami 22 eurus nūsų reketas sulauže skambuti. Susimokėki ir už skambuti vagiai......
Kiek daug neigiamu komentaru
2019-10-11 09:01:01 IP 2ju3l8oo
Atsakyti
Atsisakiau teia paslaugu nes per metus apie 4 menesius buvo atjungtas internetas. Kerštaudama telia dėl 22 euru įtraukė į skolininkus info gavau per kredit info. Telia jus man skoloi už nesuteiktos padlaugas. Geruoju gražinkit 44 eurus už paskutinius metus ir dar apvoget ir 3 menesius neteiket paslaugos užpraeitais metais. Jusų skola man 77 eurai vagiai telia gražintik skola. Telia užsimineja reketu tuos pinigus reketavo. Siundė žmonės kurie laužė skambuti. Telia mane apvogė

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Galimybių arsenalas
Adresas: Graužupių g. 12C, LT-14187 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo paieška, įdarbinimas; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; personalo atranka; psichologai, psichoterapeutai; tyrimai, ekspertizės.
UAB „Galimybių Arsenalas“ sėkmingai dirba nuo 2006 m. Įmonėje dirba trykštantys energija, entuziazmu, idėjomis, turintys didelę darbo patirtį profesionalūs psichologai. Savo klientams suteikiame ne tik žinias, galimybę jas panaudoti praktiškai, bet ir geros nuotaikos dozę. Tai ir yra mūsų sėkmės paslaptis. Mūsų...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Mažeika ir partneriai
Verslo valdymo partneriai

Adresas: Olimpiečių g. 1-49, LT-09235 Vilnius.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos.
Esame efektyvios vadybos ir pokyčių įgyvendinimo profesionalai, turintys didesnę nei 10 metų vadovavimo tarptautinėms ir vietinio kapitalo skirtingų veiklų įmonėms bei jų padaliniams. Mūsų komandos tikslas – dirbant kartu su įmonių savininkais, vadovais išspręsti pačius sudėtingiausius verslo valdymo klausimus ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Partnerystės įstatymą parėmęs "valstietis" T. Tomilinas šalinamas iš partinių postų
Partnerystės įstatymą parėmęs "valstietis" T. Tomilinas šalinamas iš partinių postų 06-16 19:13
Opozicinė Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS) imasi šalinti parlamentarą Tomą Tomiliną iš partinių postų.
Vienas C. Ronaldo gestas nuo "Coca-Cola" rinkos vertės nubraukė milijardus
Vienas C. Ronaldo gestas nuo "Coca-Cola" rinkos vertės nubraukė milijardus 06-16 18:49
"Coca-Cola" sulaukė antireklamos iš futbolo žvaigždės Cristiano Ronaldo. Portugalijos žaidėjui per spaudos konferenciją demonstratyviai atsisakius šio gėrimo, jo gamintojos akcijų kaina ėmė kristi...
"Aldi" įšaldė prekybos vietų Lietuvoje paiešką
"Aldi" įšaldė prekybos vietų Lietuvoje paiešką 06-16 18:23
Vokietijos žemų kainų prekybos tinklas "Aldi" sustabdė NT paieškas Lietuvoje bent iki rugpjūčio ir neatlieka jokių tolimesnių veiksmų, skelbia portalas delfi.lt, remdamasis šaltinių informacija.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Goodyear 18,97 +3,77%
Exxon Mobil 64,33 +3,64%
Humana 424,66 +2,30%
Chevron 110,30 +2,16%
Adobe Systems 548,46 -1,52%
Citigroup 73,82 -1,78%
Macy's 18,44 -1,86%
Nokia 5,29 -2,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 10161,97 +8,98%
Dyzelis 2,02 +8,60%
Kava 4,11 +10,48%
Cukrus 0,71 +2,90%
Jautiena 5,48 +6,00%
Vištiena 2,37 +4,87%
Auksas 1850,26 +5,13%
Ryžiai 493,00 -0,40%