VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SPLIUS, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SPLIUS

Atsiliepimai apie SPLIUS, UAB

Parašyk savo nuomonę apie SPLIUS, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
pagaliau atsisakiau interneto dar reikejo sumoketi 3eur daugiau nebegrisiu pasjuos jokiu budu
Atsakyti
Laba diena,
Vakar kvietėme meistrą nzn. vardo (2019-05-27 Baltijos pr.75-7 Klaipėda, galit patikrinti). Nežinau, kaip man viskas veiks, bet noriu pasakyti didelį ačiū už meistro nuoširdumą, malonus, supratingas. Tokių darbuotojų tikrai mažai šiais laikais Tai labai Jam ačiū ir sėkmės.
Atsakyti
Arteja sutarties pasibaigimo laikotarpis tai pagalvojau su nauja sutartimi ir televizoriu pasikeisti, bet pamates splius kainas net nervas sueme kaip apgaudineja.
Televizorius Philips 50PUS7303/12
Įprastinė kaina: 707.12 EUR
Kaina Splius klientams: 625.77 EUR

O VARLEJE KAINUOJA 528, 00 EUR

100E PIGIAU NEI SPLIUS KLIJENTAMS

paskui paguglines kitu ju siulomu prekiu tai pastebejau jog situacija mazdaug 100 euru pigesnes kitame tinklapyje
Atsakyti
Tadas 2019-05-04 16:40:53
Savaitgaliais labai nestabilus internetas, žaidžiant žaidimus didelis diskomfortas.
Mane tas labiausiai ir užknisa. Būna kad ir darbo dienom dingsta internetas ir kartais ilgam
Atsakyti
Oferistai kaip reta...viena kalba, kita rašo... labai žiūrėkite atidžiai sutartis ir nepasitikėkite nei vienu žodžiu.
Atsakyti
Savaitgaliais labai nestabilus internetas, žaidžiant žaidimus didelis diskomfortas.
Atsakyti
Esu baisiai nusivylusi Splius interneto kokybė... naudoju dar tik antra savaitę, bet jau dabar gailiuosi kam pasirinkau būtent juos. Internetas šokinėja ir atsijunginėja kas minute, sklandžiai naudotis neįmanoma, norint skambintis internetu ir turėti gerą ryšį, būtina išsijungti namu wi-fi, kitaip susikalbėti beveik neįimanoma... Nerekomenduočiau niekam :)
Atsakyti
baigiantis sutarties laikotarpiui kaip visuomet ir visur susisiekė ir su manimi pasiūlydami naujovių, butent išmaniąją televizija.Nebandęs nežinosi - kainos mane tenkina, kokybę pamatysim kai ilgiau pasinaudosime, nes pačioje pradžioje buvo nesklandumų bet susisiekus su vad. Samanta gana greitai reiktu pasakyti, problema buvo pašalinta.Meistras Justinas išmano savo darbą, nors problema, mano galvai, buvo ne splius priedėliui, bet mano televizoriuje, pagarba meistrui Justinui - nuodugniai išaiškino, suderino, patarė kaip teisingai naudotis - vienu žodžiu likau patenkintas SPLIUS komandos darbu.Dėkui kolektyvui, vadybininkei Samantai už atidumą, meistrui Justinui užišmanumą ir kitiems darbuotojams.Sėkmės jiems darbe
Atsakyti
eilinis savaitgalis vel dinges internetas. uz ka reik moket pinigus? atsibodot
Atsakyti
SPLIUS kabelinę + internetą turiu jau 2 metai. Tiksliai visko nepamenu kaip buvo pirmuosius metus, todėl nieko apie tai nekomentuosiu, turbūt buvo gerai, jei nepamenu. Tačiau dabar, paskutiniu metu, labai pradėjo, , strigti" internetas, arba tarp jaunimo sakant -, , laginti". Kaip tai nustatau - žaidžiant žaidimą, sukyla, , PING" labai aukštai ir tu būni tiesiog atjungtas su žinute, , LOST CONNECTION", , , nuleidus" žaidimą pamatai, kad atsijungęs WI-FI, atidarius jį, rašo, kad, , Nėra interneto, saugus" (tiksliai nepamenu žodis į žodį, tačiau esmė lieka ta pati), atsijungus ir vėl prisijungus, krauna ilgiau, tačiau prisijungia. Ir taip iki sekančio, kuris pasikartoja po 10min. arba gali ilgiau, čia įvairiai. Faktai tai, kad žmonių srautas vakarais bei savaitgaliais yra didesni, todėl gali pasitaikyti trukdžių, tačiau tikrai ne tokių, kuomet neįmanoma naudotis interneto, ir tai nėra vien žaidimai. Naršant internete - ne ką geriau. Modemas perkrautas, nustatymai iš naujo nustatyti, tikrinti visi parametrai modemo. Niekas nesikeičia. Kritika yra normalus dalykas, todėl pasisakysiu ir aš: gailiuosi, kad prasitęsiau SPLIUS prieš maždaug pusmetį, kitu atveju dabar turėčiau kito tiekėjo paslaugas. Senai norėjau apie tai parašyti, bet visad pasinervinu, atsileidžiu ir toliau gyvenu, tačiau dabar jau tikrai atsibodo, todėl nusprendžiau parašyti.
Atsakyti
Nedarbuotoja 2019-01-09 23:18:25
Pati dirbau pardavimuose. Ar kada klientam daeis ar nedaeis, kad kada sudare sutarti buvo viena kaina tokia ir mokat. Kompanijos daznai daro akcijas naujiems pasiulymams, paketams ir kt. Todel ir tie "nauji" ir moka maziau, tuo metu pasirase sutarti. O jums ir atsinaujina sutartis tokios pagal kuria buvo pasirasyta.
Laba diena, Ne darbuotoja,
Pirmiausia, LABAI GAILA, KAD NEMOKATE LIETUVIŲ KALBOS- žodžio "daeina" LIETUVIŲ KALBOJE NĖRA, o "nedarbuotoja" rašoma "NE DARBUOTOJA".
Normalioje, save gerbiančioje įmonėje lojaliems klientams sąlygos VISADA GERESNĖS NEGU NAUJIEMS KLIENTAMS. TAI PAPRASČIAUSIA, VISAME PASAULYJE TAIKOMA RINKOS PRAKTIKA, UŽTIKRINANTI SĖKMINGĄ VEIKLĄ..
SĖKMĖS! Фдмнвфыю
Atsakyti
Alvydas 2018-08-30 15:35:14
Dar nuo praeito šimtmečio naudojuosi Splius kabeline televizija, o nuo 2004 m. ir internetu, tačiau šiuo metu MANO SUTARTYJE ĮRAŠYTI ĮKAINIAI DIDESNI (?) NEGU NAUJIEMS KLIENTAMS NUO 2018.09.01siūlomi įkainiai.NEI KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS, NEI RINKODAROS VADOVĖ, NESUTIKO PADARYTI 10% NUOLAIDOS (UŽ ILGAMETĮ LOJALUMĄ)NUO ESAMOJE SUTARTYJE ESANČIŲ ĮKAINIŲ NAUJAI SUTARČIAI (TUOMET ĮKAINIAI UŽ KABELINĖS TELEVIZIJOS PAKETĄ (NE MINI) IR INTERNETĄ TEBŪTŲ TIK 0, 75 CENTAIS MAŽIAU UŽ NAUJIEMS KLIENTAMS SIŪLOMUS ĮKAINIUS!!!!!!
KAS GALĖTŲ IŠSPRĘSTI ŠIĄ JUOKINGĄ PROBLEMĄ?
Pati dirbau pardavimuose. Ar kada klientam daeis ar nedaeis, kad kada sudare sutarti buvo viena kaina tokia ir mokat. Kompanijos daznai daro akcijas naujiems pasiulymams, paketams ir kt. Todel ir tie "nauji" ir moka maziau, tuo metu pasirase sutarti. O jums ir atsinaujina sutartis tokios pagal kuria buvo pasirasyta.
Atsakyti
gal kas gali papasakoti kodel pingas pradejo sokineti buna 40ping o buna 5ping labai jauciasi del narsimo kol atidaro ipac su feisboku problemos pradejo vikti kita kart neimanoma zinuciu atidariti reikia is antro karto viska jungti tada papuola seip netaip
laukiu sutarties pabaigos ir pareinu paskita tiekeja ir ramu bus
Atsakyti
Nuosirdus aciu jusu komandai, asmeniskai Mantui Matuzeviciui ir Tomui, uz super atlikta darba, nuosirduma, mandaguma, kantrybe ir gera nuotaika.Mazai tokio jaunimo dabar sutiksi.Vadovai turetu dziaugtis, turedami tokius saunius vaikinukus.
Atsakyti
Sveiki. Noriu labai pagirti ir pasidžiaugti Jūsų darbuotoju (atvyko 2018-10-29, Lyduvėnų 19-2. Labai dėkoju už suteiktą informaciją ir mandagų aptarnavimą. Gaila, vardo nepaklausiau.Sėkmės Specialistui ir Jūsų įmonei. Pagarbiai Vytautas Balčiūnas.
Atsakyti
Labai gera kompanija.
Operativia dirba! Geros salygos ir geros kainos!
Labai molonu kad dirba svarei ir nuseemia batus kai praena i buta!
Atsakyti
2018-10-18 20:39:55
Mokam už nieką, įsigijom jų modemą nuomai, nes mūsų ale netinka. Skambini, peza vėjus, medžiai, mokesčiai.. debilų kompanija! Laukiu atskymo už ką mokėti?
Laba diena, p. Birute,
matome, jog registravote paslaugos sutrikimą. Spalio 18d. jums kelis kartus skambino mūsų darbuotojai, tačiau nepavyko su jumis susisiekti, pakartokite mums savo telefono numerį ir laiką, kada galite atsiliepti el.paštu klientuaptarnavimas@splius.lt
Atsakyti
Mokam už nieką, įsigijom jų modemą nuomai, nes mūsų ale netinka. Skambini, peza vėjus, medžiai, mokesčiai.. debilų kompanija! Laukiu atskymo už ką mokėti?
Atsakyti
Del interneto tai tik pavadinimas (5G) Netraukia ju antenos, laukiu kol sutartis pasibaigs.
Atsakyti
Artūras 2018-05-16 20:54:35
Labas vakaras.Noriu pasakyti kad jūsu išmanioji televizija ant tiek didelis š***s.Mes naudojomės anksčiau kita televizijos paslaugomis buvo labai patenkinti kokybe niekas nestrigo atsisukti angal dvieju savaiciu tranclecijas buvo galima, patogus meniu viskas buvo super. O jūsu televizija naudoju nuo rugsėjo mėnesio ir antiek užkniso aš jau senai norejau atsisakyti bet tai kainuoja 50 € aš nesuprantu ant tiek viskas pas jus prastai galiu vardyti ir vardyti suvedi filmukus vaikui jam žiurint savaime kitokius pradeda rodyti.perjungiant stringa ilgai laukti reikia kol perjungia.Nenoriu daug čia rašyti bet gal butu lenvatiniu salygu atsisakyti jusu ant tiek šudinos televizivos už nekokybiškas paslaugas.
Pas mus tas pats su youtube kažkoks briedas išvis, nori jungia viena daina, kitos neijungia kažkokias klaidas meta, jei automatiškai daina persijungia būna krauna valanda laiko
Atsakyti
Tikrai nerekomenduoju, tik pasibaigus sutarčiai iškart pereisim kitur. Daug kartu kvietėm meistrus, tam kartui padaro ir vėl tas pats. Youtubė viena daina veikia kita neveikia, klaidas meta pastoviai buvo klausta sako negali būt... taip vertinat klientus savo
Atsakyti
Andrius 2018-09-05 19:55:15
Sveiki. Norėjau paklausti kodėl splius neturi TV3 HD, TV HD ir TV8 HD, kai kiti tiekėjai (Telia, cgates ir balticum) juos rodo? Ir kodėl per plius.tv aplikaciją bei jungentis į plius.tv per kompiutrį TV3, TV6 ir TV8 apskritai visai nerodo? Dėkuj.
Laba diena,
TV3 HD ir TV6 HD kanalai yra išmaniojoje televizijoje, žiūrint per imtuvą. Nei per kompiuterį, nei per aplikaciją šių kanalų rodyti negalime, nes to neleidžia su šių kanalų transliuotoju sudaryta sutartis. Minėtus kanalus Jūs galite matyti tik per išmaniosios televizijos imtuvą.
Atsakyti
Sveiki. Norėjau paklausti kodėl splius neturi TV3 HD, TV HD ir TV8 HD, kai kiti tiekėjai (Telia, cgates ir balticum) juos rodo? Ir kodėl per plius.tv aplikaciją bei jungentis į plius.tv per kompiutrį TV3, TV6 ir TV8 apskritai visai nerodo? Dėkuj.
Atsakyti
Gerbiami šiauliečiai,
rekomenduoju nesinaudoti įios įmonės paslaugomis, nes ji nevertina ilgamečių lojalių klientų. Kaip pavyzdį pateiksiu savo atvejį: mano prieš du metus EILINĮ SYKĮ pratęsta interneto ir SKTV naudojimo sutartis galioja iki 2019.08.03.IKI TO LAIKO AŠ TURĖSIU MOKĖTI DAUGIAU NEGU NAUJI, KĄ TIK PASIRAŠĘ SUTARTIS paslaugų naudotojai. TIK PO TO man "kilnaširdiškai, marketingo vadovės leidimu taikys nuolaidą" ir aš MOKĖSIU TIEK, KIEK JAU NUO ŠIŲ METŲ RUGSĖJO MOKA NAUJI KLIENTAI. TA PATI MARKETINGO VADOVĖ NELEIDO TAIKYTI NUOLAIDOS IR TAIP KOMPENSUOTI PERMOKOS, NORS BUVO DABAR ATOSTOGAUJANČIO GEN. DIREKTORIAUS PAŽADAS.
Atsakyti
Dar nuo praeito šimtmečio naudojuosi Splius kabeline televizija, o nuo 2004 m. ir internetu, tačiau šiuo metu MANO SUTARTYJE ĮRAŠYTI ĮKAINIAI DIDESNI (?) NEGU NAUJIEMS KLIENTAMS NUO 2018.09.01siūlomi įkainiai.NEI KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS, NEI RINKODAROS VADOVĖ, NESUTIKO PADARYTI 10% NUOLAIDOS (UŽ ILGAMETĮ LOJALUMĄ)NUO ESAMOJE SUTARTYJE ESANČIŲ ĮKAINIŲ NAUJAI SUTARČIAI (TUOMET ĮKAINIAI UŽ KABELINĖS TELEVIZIJOS PAKETĄ (NE MINI) IR INTERNETĄ TEBŪTŲ TIK 0, 75 CENTAIS MAŽIAU UŽ NAUJIEMS KLIENTAMS SIŪLOMUS ĮKAINIUS!!!!!!
KAS GALĖTŲ IŠSPRĘSTI ŠIĄ JUOKINGĄ PROBLEMĄ?
Atsakyti
Splius, UAB 2018-08-24 15:27:53
Laba diena, p.Alma,
Sakykite kokiu elektroniniu paštu siunčiate laiškus? Parašykite į klientuaptarnavimas@splius.lt savo adresą bei telefono numerį. Mūsų laikraštį platina platinimo tarnyba iš kurios perkame paslaugą. Norime juos informuoti apie nekokybišką paslaugą- pristatymą, bet tam reikia Jūsų adreso.
sveiki, laiskus siunčiu į šiuos paštus:<administracija@splius.lt> klientuaptarnavimas@splius.lt, neseniai vėl parašiau...
Atsakyti
Laba diena, p.Alma,
Sakykite kokiu elektroniniu paštu siunčiate laiškus? Parašykite į klientuaptarnavimas@splius.lt savo adresą bei telefono numerį. Mūsų laikraštį platina platinimo tarnyba iš kurios perkame paslaugą. Norime juos informuoti apie nekokybišką paslaugą- pristatymą, bet tam reikia Jūsų adreso.
Atsakyti
Užsisakėme Splius interneto ir Tv paketą. Susitarėme, kad už pajungimą nieko nekainuos, tik mokėsime abonementinį mokestį ir 1.5 Eur už įrangos nuomą. Atėjo pirma sąskaita ir priskaičiuota už pajungimą ir už įrangos bei tv imtuvo nuomą, nors kai kalbėjome su Splius vadybininke, nieko neminėjo. Pajungimas buvo nekokybiškas, kabelis paliktas susuktas, pats turėjau viską sutvarkyti. Vienu žodžiu - NEREKOMENDUOČIAU šių paslaugų tiekėjų.
Atsakyti
Ilmena 2018-06-05 11:11:52
Sveiki,
Jau antrą kartą turiu pranešti, kad reguliariai penktadieniais negaunu laikraščio. Pranešus pirmą kartą (kovo mėn.), laikraštį gaudavau, dabar vėl kartojasi tas pats: laikraštis nešamas kas antrą savaitę. Mano adresas: Vilniaus 258-36, Šiauliai.
Sveiki,
jūsų adresas užregistruotas ir perduotas platinimo tarnybai. Atsiprašome Jūsų už netinkamą mūsų samdomos platinimo agentūros darbą, tikimės, kad problema nesikartos.
Atsakyti
Sveiki,
Jau antrą kartą turiu pranešti, kad reguliariai penktadieniais negaunu laikraščio. Pranešus pirmą kartą (kovo mėn.), laikraštį gaudavau, dabar vėl kartojasi tas pats: laikraštis nešamas kas antrą savaitę. Mano adresas: Vilniaus 258-36, Šiauliai.
Atsakyti
Artūras 2018-05-16 20:54:35
Labas vakaras.Noriu pasakyti kad jūsu išmanioji televizija ant tiek didelis š***s.Mes naudojomės anksčiau kita televizijos paslaugomis buvo labai patenkinti kokybe niekas nestrigo atsisukti angal dvieju savaiciu tranclecijas buvo galima, patogus meniu viskas buvo super. O jūsu televizija naudoju nuo rugsėjo mėnesio ir antiek užkniso aš jau senai norejau atsisakyti bet tai kainuoja 50 € aš nesuprantu ant tiek viskas pas jus prastai galiu vardyti ir vardyti suvedi filmukus vaikui jam žiurint savaime kitokius pradeda rodyti.perjungiant stringa ilgai laukti reikia kol perjungia.Nenoriu daug čia rašyti bet gal butu lenvatiniu salygu atsisakyti jusu ant tiek šudinos televizivos už nekokybiškas paslaugas.
Laba diena, Artūrai, parašykite mums savo adresą el.paštu klientuaptarnavimas@splius.lt, pažiūrėsime, kuo galime padėti ir kokius sprendimus priimti.
Atsakyti
Labas vakaras.Noriu pasakyti kad jūsu išmanioji televizija ant tiek didelis š***s.Mes naudojomės anksčiau kita televizijos paslaugomis buvo labai patenkinti kokybe niekas nestrigo atsisukti angal dvieju savaiciu tranclecijas buvo galima, patogus meniu viskas buvo super. O jūsu televizija naudoju nuo rugsėjo mėnesio ir antiek užkniso aš jau senai norejau atsisakyti bet tai kainuoja 50 € aš nesuprantu ant tiek viskas pas jus prastai galiu vardyti ir vardyti suvedi filmukus vaikui jam žiurint savaime kitokius pradeda rodyti.perjungiant stringa ilgai laukti reikia kol perjungia.Nenoriu daug čia rašyti bet gal butu lenvatiniu salygu atsisakyti jusu ant tiek šudinos televizivos už nekokybiškas paslaugas.
Atsakyti
Giedrius 2018-04-14 17:25:33
Sveiki, kodėl iš bazinio paketo dingo 4 kanalai?gal galit paaiškinti, nes išeitų kad jūs nevygdot savo įsipareigojimų?
Sveiki, Giedriau,
su kai kuriais kanalų tiekėjais baigėsi sutartys ir nepavykus suderėti priimtinos kainos, jie buvo iškelti į papildomą kanalų paketą, kuriuos kievienas klientas gali užsisakyti individualiai, kitu atveju minėtus kanalus palikus baziniame pakete, būtume priversti visiems klientas kelti mėnesinį mokestį. Konkrečiai dėl savo turimo paketo visada galite mums rašyti el.paštu: klientuaptarnavimas@splius.lt
Atsakyti
Sveiki, kodėl iš bazinio paketo dingo 4 kanalai?gal galit paaiškinti, nes išeitų kad jūs nevygdot savo įsipareigojimų?
Atsakyti
Marko 2018-03-10 23:44:34
Laba diena vakarai internetas trukcioja ypac sawaitgaliais.Dar buna rodo kad ira pinos padalos o interneto isvis nera.Viena galiu pasakiti pats sudiniausias internetas.
Laba diena,
parašykite savo adresą ir telefono numerį klientuaptarnavimas@splius.lt, perduosime problemą IT skyriui ir ji bus išspręsta. Pagal Jūsų IP adresą matome, jog esate iš Klaipėdos, o ten visur yra šviesolaidinis tinklas, todėl su internetu problemų tikrai neturi būti.
Atsakyti
Laba diena vakarai internetas trukcioja ypac sawaitgaliais.Dar buna rodo kad ira pinos padalos o interneto isvis nera.Viena galiu pasakiti pats sudiniausias internetas.
Atsakyti
SPLIUS, UAB 2018-02-21 13:27:51
Laba diena, galėtume atsakyti, bet nėra nei vieno kontaktinio el.pašto, pagal IP adresą iš kurio rašote nematome, jog klientas turėtų Splius maršrutizatorių. Jeigu tik parašytumėte mums savo adresą el.paštu klientuaptarnavimas@splius.lt, galėtumėme atsakyti konkrečiai. O dažniausiai nedarome todėl, kad klientai "nusiresetina" maršrutizatorius ir vėl viskas dirba AUTO režimu.
Nemanau, kad pagyvenusio amziaus vartotojams aktualu reset'inti routeri net nezino kaip ir delko tai daryti. O nusprendziau parasyti, kad ateityje gal informuosit meistrus taip nedaryti. Nes tikrai nervina suletejas ar visai dinginejantis wifi tarp irenginiu. Nesvarbu koki " galinga naujausia routerio modeli beturesi jei kanaluose bardakas internetu dziaugtis be šansu.
Atsakyti
Evaldas 2018-02-05 15:41:01
Jusu internetas gan geras bet problema kitame. Nedideliame daugebutija visi vartotojai spliuso visi turi routerius kurios pastato spliuso darbuotojai. Klausimas kodel pajungiant vartotojams marsrutizatorius meistrai palieka wifi šiukšlyna? Kad aiškiau butu (kanalu tarša) juk jie puikai zino, kad kanala turi buti nepersidengiantis... Tai yra 1, 6, 11 kanalai tada viskas bus okei bet va wifi analyzer programele rodo ka kita paziurekit ir paaiskinkit kodel taip yra?
Laba diena, galėtume atsakyti, bet nėra nei vieno kontaktinio el.pašto, pagal IP adresą iš kurio rašote nematome, jog klientas turėtų Splius maršrutizatorių. Jeigu tik parašytumėte mums savo adresą el.paštu klientuaptarnavimas@splius.lt, galėtumėme atsakyti konkrečiai. O dažniausiai nedarome todėl, kad klientai "nusiresetina" maršrutizatorius ir vėl viskas dirba AUTO režimu.
Atsakyti
Jusu internetas gan geras bet problema kitame. Nedideliame daugebutija visi vartotojai spliuso visi turi routerius kurios pastato spliuso darbuotojai. Klausimas kodel pajungiant vartotojams marsrutizatorius meistrai palieka wifi šiukšlyna? Kad aiškiau butu (kanalu tarša) juk jie puikai zino, kad kanala turi buti nepersidengiantis... Tai yra 1, 6, 11 kanalai tada viskas bus okei bet va wifi analyzer programele rodo ka kita paziurekit ir paaiskinkit kodel taip yra?
Atsakyti
Kas dar nesinaudojate ju paslaugomis siulyciau ir nepradeti 2018-02-04 22:06:31
Internetas dingineja televizija streikuoja kada nori rodo... pries tai naudojausi teo, nera ka lyginti, o dabar gailiuosi panorejes sutaupyti perejau i s plius patikekit nervu gadinimas ne paslaugos cia. Kiekviena kart susisiekus su s splius del nekokybisku paslaugu jie atsako kad mes zinom apie sita problema ir dirbame ties tuo, bet ar tai mano problema? As moku uz paslaugas o ne uz jusu mokymasi dirbti ties sia srtim. Manau jei nesugebate dirbti savo darbo tai leiskite tiems kas sugeba, pvz teo.
Sveiki, parašykite savo adresą ir telefono numerį mums el.paštu klientuaptarnavimas@splius.lt, problemos bus nedelsiant pašalintos, nes jūsų el.pašto adresas, kuriuo prisiregistravote čia, nėra registruotas pas mus sistemoje.
Kas dar nesinaudojate ju paslaugomis siulyciau ir nepradeti
2018-02-04 22:06:31 IP 84.15.180.93
Atsakyti
Internetas dingineja televizija streikuoja kada nori rodo... pries tai naudojausi teo, nera ka lyginti, o dabar gailiuosi panorejes sutaupyti perejau i s plius patikekit nervu gadinimas ne paslaugos cia. Kiekviena kart susisiekus su s splius del nekokybisku paslaugu jie atsako kad mes zinom apie sita problema ir dirbame ties tuo, bet ar tai mano problema? As moku uz paslaugas o ne uz jusu mokymasi dirbti ties sia srtim. Manau jei nesugebate dirbti savo darbo tai leiskite tiems kas sugeba, pvz teo.
Atsakyti
Tadas 2018-01-26 20:35:11
Labai lėtas ir nestabilus internetas savaitgaliais, ypač vakarais. Darbo dienom bėdų nėra.
Laba diena, Tadai, parašykite mums savo adresą klientuaptarnavimas@splius.lt
Atsakyti
Labai lėtas ir nestabilus internetas savaitgaliais, ypač vakarais. Darbo dienom bėdų nėra.
Atsakyti
S. Antanas 2017-11-28 11:51:36
Pažiūrėkite, kuo "šeria" SPLIUS savo klientus, lojalius jiems nuo 1998 metų. Tik interneto administratorius, gali ne man adresuotą laišką persiųsti man. Panašių laiškų (net nepanašiu į mano elektroninį adresą laiškų, gaunu ne vieną ir ne du).Skanaus žiūrėjimo. Prisegu patį laišką:
" Hi, this is Jessica!
Katy sent me your contacts, as I really liked during our meeting 2 months ago. I can't forget our meeting with you, and I want to be friends with you.
To make it easier for me to remember - here are my photos <http://jess.bingoad.me> "

Štai toks tikras giriamo paslaugų teikėjo veidas. pažiūrėti verta. Pagarbiai...
Ponas S. Antanai, ar tamsta esi ufonautas ar šiaip beprotis....briedus prirašinėjai, ar pats suvoki kaip veikia el. paštas??? O kanalai rodo tai, ką rodo, prie ko čia paslaugų teikėjas? Rašykit, skambinkit kanalų direktoriams ir prašykit/reikalaukit laidas daryti įdomesnias... Ir šiap mano patarimas - dažniau eikit pasivaikščioti į gamtą, parką, turėkit šuniuką/kačiuką, juo rūpinkitės ir mažiau kiurksoti prie TV.
Gerų jums dienų
Atsakyti
Nesudarinekite sutarciu su sia televizija zada viena o po to daro visai ka nori viskas isbrangsta ir dar neberodo to ka privaletu rodyti.
Atsakyti
as 2018-01-08 20:58:43
ta pati beda ir pradejo atsibosti tai.
Labas rytas, Jūsų adresu nematome registruoto nei vieno interneto sutrikimo per pastaruosius pora metų, mūsų monitoringo sistema taip pat nefiksuoja kažkokių išskirtinių sąlygų, dėl kurių internetas veiktų su trikdžiais, problema gali būti ir Jūsų įrangoje, kurios, deja, be Jūsų pranešimo, kad blogai veikia paslauga, patikrinti negalime.
Dabar Jūsų adresas yra užregistruotas ir nedelsiant susisieks mūsų IT inžinierius. Iškilus bet kokioms problemoms dėl paslaugų, skambinkite tel. 19955
Atsakyti
Pasipiktinęs ir ne vienas toks 2018-01-04 21:54:54
Splius, prieš 10 metų buvo puiki įmonė, dabar- pastovūs interneto trikdžiai, turi perkrauti maršrutizatorių, taip pat interneto greitis labai nestabilus. Ir tikrai žinau, jog man ne vienam taip. Jau kęsti nebesinori. Beje, kalbėjau su savo advokatu, kvepia grupiniu ieškiniu.
ta pati beda ir pradejo atsibosti tai.
Atsakyti
Pasipiktinęs ir ne vienas toks 2018-01-04 21:54:54
Splius, prieš 10 metų buvo puiki įmonė, dabar- pastovūs interneto trikdžiai, turi perkrauti maršrutizatorių, taip pat interneto greitis labai nestabilus. Ir tikrai žinau, jog man ne vienam taip. Jau kęsti nebesinori. Beje, kalbėjau su savo advokatu, kvepia grupiniu ieškiniu.
Sveiki,
Labai sunku atsakyti į tokį laišką kai nėra adreso ir adresato. Turime dešimtis tūkstančių interneto klientų, jeigu būtų tikrai blogai, grupinis ieškinys būtų rimtas :). Tiekiame gerą srautą, kuriuo didžiuojamės, tačiau interneto kokybė priklauso nuo daug veiksnių: ar naudojatės wi fi, kuriam gali trukdyti ir sienų storis, kiti dažniai slopinantys ryšį; ar jūsų įrenginys neužkrėstas virusais ir pan. Labai svarbu, kad dėl blogo ryšio, trikdžių, kreiptumėtės į mus, mes atsiųsime komandą, kurie galės situaciją pažiūrėti vietoje. Būtų šaunu, jeigu ir Jūsų pažįstami kreiptųsi nurodydami konkrečius adresus ir kontaktus tel. 19955 arba klientuaptarnavimas@splius.lt.
Atsakyti
Valdas 2018-01-04 20:52:18
Turiu tv samsung jame ira plius tv aplikacija bet internetas ira balticum ar galiu matyti jusu tv jei galima tai kaip tai padaryti nes siaip bandziau uzsiregistruoti pasirinkti tv bet neleidzia
Laba diena,
Deja, išmaniąją televiziją PLIUS.TV, galite matyti tik Splius interneto tinkle. Taipogi, Jūs turite užsisakyti išmaniosios PLIUS.TV paslaugą. Jeigu norėtumėte išsamesnės informacijos, rašykite savo kontaktus el.paštu: klientuaptarnavimas@splius.lt ir mes su Jumis susisieksime.
Pasipiktinęs ir ne vienas toks
2018-01-04 21:54:54 IP 77.79.34.20
Atsakyti
Splius, prieš 10 metų buvo puiki įmonė, dabar- pastovūs interneto trikdžiai, turi perkrauti maršrutizatorių, taip pat interneto greitis labai nestabilus. Ir tikrai žinau, jog man ne vienam taip. Jau kęsti nebesinori. Beje, kalbėjau su savo advokatu, kvepia grupiniu ieškiniu.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuva planuoja pati statyti švietimo ir kultūros centrą Suvalkuose
Lietuva planuoja pati statyti švietimo ir kultūros centrą Suvalkuose 06-18 21:22
Lietuvos Vyriausybė planuoja, kad švietimo ir kultūros centrui Suvalkuose, Lenkijoje, reikės statyti naujas patalpas, nes Lenkijos pasiūlyti objektai tam netiko.
Vilniaus festivalio finalui – muzikos ir literatūros chuliganų darbas
Vilniaus festivalio finalui – muzikos ir literatūros chuliganų darbas 06-18 20:10
Vilniaus festivalį birželio 21 d. Lietuvos rusų dramos teatre užbaigs katalonų režisieriaus Calixto Bieito ir norvegų rašytojo Karlo Ove’s Knausgardo bendras darbas – simfoninė pasija "Laukimas"...
Rusija įveda elektronines vizas ir tikisi 25% daugiau turistų
Rusija įveda elektronines vizas ir tikisi 25% daugiau turistų 06-18 19:43
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas nurodė užtikrinti, kad nuo 2021 m. sausio 1 d. užsienio turistams būtų įvesta vieninga elektroninė vienkartinė viza, leidžianti įvažiuoti į Rusiją. Lietuvos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Keurig Dr Pepper 30,04 +4,92%
Facebook 189,01 +4,24%
Boeing 354,90 +2,23%
Symantec 19,76 +2,07%
Citigroup 66,54 -1,39%
Starbucks 83,02 -1,45%
Nike 82,11 -1,59%
General Electric 10,05 -1,76%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,03 -1,46%
Benzinas 1,92 -5,88%
Apelsinai 0,52 -8,77%
Varis 6017,90 -6,53%
Anglis 82,32 -5,13%
Cukrus 0,58 -1,69%
Nafta 52,28 0,00%
Dujos (JAV) 2,63 -0,75%