Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Teledema, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Teledema
Taip pat rekomenduojame
Telekomunikaciniai projektai
TelproAdresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.ltAdresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LTAdresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
RNDV Group, UAB
Elektros instaliacija, elektromechanikaAdresas: Taikos pr. 52C, LT-91184 Klaipėda.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; elektros dalys ir įranga; laivų remontas, statyba; statyba; suvirinimas ir suvirinimo aparatai; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
„RNDV Group“ yra viena didžiausių subrangovų Europoje „RNDV Group“ yra tarptautinė laivų statybos ir laivų remonto įmonė, įsikūrusi Lietuvoje. Reaguojame į rinkos poreikius, tad ilgainiui vis plečiame savo veiklos spektrą. Šiuo metu specializuojamės elektros instaliacijos ir elektromechnikos projektuose ne tik...
Prisijungti prie katalogo
Xerox
|
16,22
|
+2,72%
|
Exxon Mobil
|
89,03
|
+2,45%
|
Chevron
|
147,57
|
+1,93%
|
Humana
|
464,39
|
+1,66%
|
Nike
|
110,50
|
-2,13%
|
Amazon.com
|
113,22
|
-2,78%
|
eBay
|
44,38
|
-2,82%
|
Macy's
|
20,20
|
-3,63%
|
Cukrus
|
0,80
|
-1,23%
|
Jautiena
|
6,08
|
-0,82%
|
Sidabras
|
21,91
|
-10,75%
|
Nafta
|
107,62
|
+3,21%
|
Anglis
|
196,95
|
+16,09%
|
Benzinas
|
3,83
|
+20,06%
|
Dujos (JAV)
|
8,14
|
+24,66%
|
Vištiena
|
3,70
|
+0,82%
|
2022-06-23 10:22:17
Man asmeniškai šis tiekėjas labai patinka, nes kol kas vienintelis siūlo eSIM telefone paslaugą. Nesuprantu kodėl kiti tiekėjai negali to pasiūlyti.
Visada kokybiškas ir malonus aptarnavimas. Ačiū už pagalbą Simonai iš klientų aptarnavimo skyriaus.
2022-05-30 08:38:24 IP 2e7r437b
2022-04-27 11:19:56 IP 2fc3n1dv
2022-03-03 11:56:59 IP 4ljirat
2021-12-21 16:31:17 IP 28m8v6ji
2021-12-14 01:31:24 IP 5f4soo48
Nepirkau is uzsienietisku portalu tikedamasis geresnio bendravimo ir garantiju, bet rezulatatas gal net blogesnis nei AliExpress...
Dar galvojau apie 75"TV, bet dabar TIKRAI NE. tik ne is sios apgailetinos kontoros...
2021-12-06 08:33:34 IP 2be6d6pi
2021-10-03 18:23:18 IP 2e913dok
2021-08-05 20:20:29 IP 5dc8p2gp
2021-05-14 06:17:37 IP 28mdnmje
Uzsakiau Šilutes atstovybeje telefona.Ir stai jau trecia sav.kaip jo nera.
Tos moteriskes sako, kad mes nieko negalime padeti tai ne musu kompitencija.
Reikalas ne tame, as galvojau, kad per tris dienas is kokio sandelio Lietuvoje ir atsius, butinai reikėjo gimtadieniui.Matydamas, kad as jo negausiu, spejau per tris dienas is ALIIEKSPRES os Lenkijos sandeliu atsisiusti.
Klausimas????Is kurio galo Kinijos tas vadybininkas siuncia ir uzsako prekes.
Ir tai jau ne pirmas kartas kada zmones nesulaukdami uzsakymu is TELEDEMOS ieskosi kas kur gali.
2021-04-13 20:38:33 IP 2e7r437d
2021-03-04 00:26:21 IP 1as92g87
Pirma masina buvo Honda,
Pirma mergina buvo Sandra,
Pirma surūkyta cigarete red white,
Pirmas vaikas Michelle
Pirmas mobilus telefonas eriksonas,
Pirmas risys Teledema!
Džiaugiuosi, ir džiaugsmu dalinuosi su draugais!
Kas nesinaudoja, tas nesupras;)
Ačiū kad jus esate, ačiū kad girdžiu ta malonu (šaukimo signalą)
..
2020-12-29 14:38:48 IP 2e7r3rbc
2020-10-27 17:30:28 IP 2e91314r
2020-10-09 10:18:32 IP 66ik97l2
2020-08-22 22:03:14 IP 28mds76a
2020-03-28 13:41:13 IP 2e7r435c
Reikėjo plano minimaliam naudojimuisi, tad Teledemoje radau būtent tai ko man reikia - planą be minimalaus prakalbamo mokesčio. Apsisaugojimui uždėjo 7 Eur kredito limitą ir išjungė mobilujį internetą, kadangi numeris bus naudojamas tik SMS ir pokalbiams.
Taigi Vilniaus salono konsultantė įvykdė visus mano prašymus, todėl tikrai esu patenkintas kaip klientas.
Tikrai rekomenduoju!
2020-01-08 21:12:02 IP 5f4sodan
2019-07-23 09:58:29 IP 28m87pll
2019-07-07 07:13:27 IP 27tbo53r
vilniaus salone melagiai kaip ir kituose miestuose sako neribota interneta kompiuteri turi virsijus 25 gb u mokesi tik 17 eur taiva isnaudojau per menesi 35 GB gale menesi atejo saskaita 115 eur karoce nera pas teledema neriboto intiko plano ko daugiau naudoji to didesne saskaita ateina melagiu kontora : ((((((((((((((((((((((((((((((((((liudna del tokiu geriau tada eit ne i teledema o i pacia bite ta ir pasirinkau ir gerai viskas dabar.
2019-06-17 15:40:08 IP 2e7r40ab
2019-05-15 17:26:05 IP 28m92h3n
2019-05-11 22:08:49 IP 2g44cr9b
2019-03-26 10:11:11 IP 2h85a74n
2019-03-25 16:52:43 IP 28m96abe
2019-02-28 15:03:19 IP 65grmc4c
2019-02-06 14:37:32 IP 28ma2jit
2018-12-27 22:20:22 IP 2i24tkj8
2018-12-10 11:59:49 IP 2ju3kq24
2018-12-02 00:23:32 IP 2g3kvk0b
2018-11-10 22:09:38 IP 2ju3l1sn
2018-03-19 14:02:16 IP 2i2423la
Ir kaip smagiai skamba tie gasdinimai pabaigoj " as jusu kliente nebusu, ir mano seimos nariai nebebus".. Kaip izeistas vaikas "as su tavim nebedraugausiu" :)))))
2018-01-08 15:56:12 IP 28m8210o
Iki vakar nesulaukiau iš Teledemos žadėtos sutarties.
O šiandien aš jau nebe Jūsų klientė.
Linkėjimai!
Būkite budrūs visi pasirašiusieji sutartis su Teledema, nes pasirašote neterminuotas sutartis!
Mano sutartis galiojo iki gruodžio 1d. Todėl iš nuostabos išpūčiau akis, šiandien gavusi sąskaitą už gruodžio mėnesį! Pradėjus aiškintis, paaiškėjo, kad pasibaigė PLANAS, o SUTARTIS yra NETERMINUOTA!
Apie tai, kad sutartis neterminuota, salone Jus tikrai niekas neinformuos. Dar daugiau: man skambino Vilniaus salono vadovė su pasiūlymu pratęsti SUTARTĮ. Atsakiau, kad nesiruošiu daugiau naudotis įmonės teikiamomis paslaugomis dėl labai konkrečios priežasties: būtent dėl gerbiamos vadovės neveikimo ir nekompetencijos.
Pažymėtina, kad vadovė, žinodama, jog nežadu daugiau naudotis numeriu, kuriuo ir taip daugiau nei pusę metų jau nesinaudojau, nutylėjo apie būtinybę raštiškai informuoti bendrovę, apie atsisakymą naudotis jų paslaugomis. Vietoje informacijos - šiandien gavau sąskaitą.
Ką gi, šios dienos skunde pareikalavau nutraukti bet kokias sutartis, planus ir kitus įsipareigojimus siejančius mane su Teledemą.
Nesu Jūsų kliente. Ir nebusiu.
Ir mano šeimos nariai nebebus (kai tik pasibaigs jų PLANAI).
Juos jau įspėjau: visi nustebo sužinoję, jog pasirašė amžinasias sutartis.
2017-06-15 20:46:34 IP 28m95oi3
Galbūt (čia dar klausimas kaip kur) Teledema pigesnė euru/dviem už kitus operatorius, bet tas pigumas jaučiasi visur - pradedant ryšio kokybe, baigiant klientų aptarnavimu ir specialistų kompetencija.
Antrą kartą Teledemos nesirinkčiau.
Kitavertus, jei tau TIKRAI kokybė NERŪPI ir euras ar du per mėnesį LABAI SVARBU - galbūt Teledema būtų tavo operatorius. Kiek tekdavo būti Teledema ofise - visada ten užeidavo senjorai. Beveik vien tik senjorai. :)
2017-05-26 12:28:53 IP 28mcuugu
Į Teledemą atėjau prieš 10 metų. Perėjau čia iš kito operatoriaus dėl individualaus požiūrio į klientą, kuris tuomet sužavėjo. Atvedžiau ir šeimą. Šiuo metu turime 6 numerius, iš kurių 2 numeriai priklauso man. Vienas iš jų tapo nebereikalingas, taigi paprašiau, kad vieną numerį panaikinti, o pagrindinį numerį susieti su turimą Teledemos įrangą. Perkėlimui buvo pritarta.
Kreipiausi į Teledemos Vilniaus saloną balandžio 28 d. dėl perkėlimo, dėl kurio jau ankščiau buvo sutarta. Tačiau Vilniaus salono vadovės nuomone, derinimai buvo aktualūs tik tam momentui. Tačiau niekas manęs neinformavo, kad turiu ribotą laiką suderintam numerio perkėlimui įgyvendinti. Pradėjus apie tai diskutuoti su vadove, ji pripažino, kad nebepamena detalių, nes buvo derinta su kitu darbuotoju.
Klausimas vadovei: kam klaidinti klientą, jeigu Jus pati nepamenate ir nežinote, kas buvo suderinta o kas nebuvo?
Jums neatrodo, kad Jus pati sukeliate konfliktą lygioje vietoje?
Patikslinti informacijos pas direktorių nebuvo įmanoma, nes penktadienį apie 14 val., anot salono vadovės, direktorius jau nepasiekiamas...
Paprašiusi man paskambinti dėl sprendimo - išvykau.
Atsakymo nesulaukiau visą savaitę!
Bandžiau skambinti į Vilniaus saloną, bet salonas nei kėlė telefoną, nei atskambino.
Tuomet išdėsčiau situaciją Teledemos abonentams skirtu telefonu 117.
Tik po šio mano skambučio, man buvo atskambinta iš Vilniaus salono su informacija, kad atsakymą gausiu pirmadienį.
Pirmadienį, gegužės 8 d. atsakymo negavau.
Antradienį, gegužės 9 d. irgi.
Pagaliau trečiadienį, 10 d. buvau patikinta, kad numerio perkėlimas prie įrangos įmanomas ir sutartį gausiu tą pačią (trečiadienį) arba kitą dieną (ketvirtadienį, gegužės 11 d.).
Šiandien yra gegužės 12 d.: sutarties dėl perkėlimo ir toliau neturiu.
Vilniaus salonas, kaip jau tapo įprasta, telefono nekelia (ankstesniais metais jeigu nekeldavo ragelio, tai bent jau vėliau atskambindavo).
Nuo mano atvykimo į Teledemos saloną tikslu susieti pagrindinį telefono numerį su turimą Teledemos įranga (kas buvo suderinta iš anksto!) praėjo 2 savaitės.
Rezultato nulis.
Klausimas Teledemos vadovams: ar klientų ignoravimas Jūsų įmonėje tapo norma? Tikrai galite sau tai leisti?
Ar laiko tempimas vykdomas tyčia tikslu padidinti pelną? (tikėjausi nebereikalingo ir nebenaudojamo numerio atsisakyti prieš 2 savaites, o dabar - kaip suprantu - turėsiu, už nenaudojamas savaites Jums susimokėti, teisingai?
Ar pašaipus tonas kalbant su klientu (lankantis Vilniaus salone) - tai nauja klientų aptarnavimo strategija?
Ir pagrindinis klausimas: kuo Jūs dabar skiriatės nuo kitų operatorių?
Kaip prieš 10 metų atėjau į Jūsų įmonę dėl individualaus požiūrio į klientą, taip - pasibaigus sutarčiai dėl įrangos - ir išeisiu. Ir išvesiu dar 4 abonentus - mano šeimos narius.
Nebeliko to, kas buvo priežastimi pasilikti pas Jus.
Apie profesionalumą aptarnaujant klientus negali būti ne kalbos, o Jūsų demonstruojamą klientų aptarnavimą įvertinkite prašau patys.
O šiandien aš jau nebe Jūsų klientė.
Linkėjimai!
2017-05-17 00:39:17 IP 28mdo5a7
2017-05-12 13:05:11 IP 28mcuugu
Kreipiausi į Teledemos Vilniaus saloną balandžio 28 d. dėl perkėlimo, dėl kurio jau ankščiau buvo sutarta. Tačiau Vilniaus salono vadovės nuomone, derinimai buvo aktualūs tik tam momentui. Tačiau niekas manęs neinformavo, kad turiu ribotą laiką suderintam numerio perkėlimui įgyvendinti. Pradėjus apie tai diskutuoti su vadove, ji pripažino, kad nebepamena detalių, nes buvo derinta su kitu darbuotoju.
Klausimas vadovei: kam klaidinti klientą, jeigu Jus pati nepamenate ir nežinote, kas buvo suderinta o kas nebuvo?
Jums neatrodo, kad Jus pati sukeliate konfliktą lygioje vietoje?
Patikslinti informacijos pas direktorių nebuvo įmanoma, nes penktadienį apie 14 val., anot salono vadovės, direktorius jau nepasiekiamas...
Paprašiusi man paskambinti dėl sprendimo - išvykau.
Atsakymo nesulaukiau visą savaitę!
Bandžiau skambinti į Vilniaus saloną, bet salonas nei kėlė telefoną, nei atskambino.
Tuomet išdėsčiau situaciją Teledemos abonentams skirtu telefonu 117.
Tik po šio mano skambučio, man buvo atskambinta iš Vilniaus salono su informacija, kad atsakymą gausiu pirmadienį.
Pirmadienį, gegužės 8 d. atsakymo negavau.
Antradienį, gegužės 9 d. irgi.
Pagaliau trečiadienį, 10 d. buvau patikinta, kad numerio perkėlimas prie įrangos įmanomas ir sutartį gausiu tą pačią (trečiadienį) arba kitą dieną (ketvirtadienį, gegužės 11 d.).
Šiandien yra gegužės 12 d.: sutarties dėl perkėlimo ir toliau neturiu.
Vilniaus salonas, kaip jau tapo įprasta, telefono nekelia (ankstesniais metais jeigu nekeldavo ragelio, tai bent jau vėliau atskambindavo).
Nuo mano atvykimo į Teledemos saloną tikslu susieti pagrindinį telefono numerį su turimą Teledemos įranga (kas buvo suderinta iš anksto!) praėjo 2 savaitės.
Rezultato nulis.
Klausimas Teledemos vadovams: ar klientų ignoravimas Jūsų įmonėje tapo norma? Tikrai galite sau tai leisti?
Ar laiko tempimas vykdomas tyčia tikslu padidinti pelną? (tikėjausi nebereikalingo ir nebenaudojamo numerio atsisakyti prieš 2 savaites, o dabar - kaip suprantu - turėsiu, už nenaudojamas savaites Jums susimokėti, teisingai?
Ar pašaipus tonas kalbant su klientu (lankantis Vilniaus salone) - tai nauja klientų aptarnavimo strategija?
Ir pagrindinis klausimas: kuo Jūs dabar skiriatės nuo kitų operatorių?
Kaip prieš 10 metų atėjau į Jūsų įmonę dėl individualaus požiūrio į klientą, taip - pasibaigus sutarčiai dėl įrangos - ir išeisiu. Ir išvesiu dar 4 abonentus - mano šeimos narius.
Nebeliko to, kas buvo priežastimi pasilikti pas Jus.
Apie profesionalumą aptarnaujant klientus negali būti ne kalbos, o Jūsų demonstruojamą klientų aptarnavimą įvertinkite prašau patys.
2017-04-07 16:52:08 IP 2df6fudh
2017-03-06 09:22:32 IP 28mbreop
2016-06-09 14:43:52 IP 28m95ol9
2016-06-01 14:28:06 IP 2be6c2i2
2015-11-06 08:57:23 IP 5f4son5h
2015-07-31 16:55:12 IP 2i25247t
Praėjus kažkuriam laikui anūkė vėl naršė internete, po to gavau sms'ą, kad viršytas limitas ribojami išeinantys skambučiai. Žinodamas, kad limitas 30 litų (8.69eur) nuvykau i "teledemą" susimokėti, bet sąskaitą pateikė ne pagal mano nustatytą limitą, o daugiau nei tris kartus didesnę sąskaitą, t.y 30 eurų, likau nustebęs ir pasipiktinęs, nes limitas buvo 8.69 euro. Paklausus kodėl turiu mokėti daugiau, nei buvo numatytas limitas, jie man atsakė, kad kol vyksta duomenų siuntimas (vyksta naršymas internete), jie negali man atjungti telefono... Kyla normalus logiškas klausimas, tai kam tada reikalingas limitas?!!! Pagal juos, jei kartais aš pamesčiau ar pavogtų telefoną, tai iš mano numerio butų galima skambinti kur nori ir kiek nori, nes kol vyktų pokalbis jie negalėtų jo blokuoti?!
Teko man susimokėti tą 30 eurų sąskaitą ir pasirinkti kitą mobiliojo ryšio tiekėją, nors naudojausi jų paslaugomis apie trejus metus, jokio lojalumo seniems klientams ir dar pasijauti apvogtas vidury baltos dienos, niekam nerekomenduoju šios "š*******o KONTOROS"...
2015-02-09 00:57:11 IP 28mdq9nc
Kadangi savo įsipareigojimų kuriuos prisiimiau pasirašydamas sutartį su UAB "Teledema" laikausi, Teledema jų taip pat labai sėkmingai laikosi.
Sąskaitos tokios kokios ir turi būti, aptarnavimas malonus ir greitas, mergaitės gražios, o dar, su žmona visada gauname išgerti kavos, kai ateinam sumokėt už paslaugas. Rekomenduoju.
2014-08-11 18:57:11 IP 2g44egvp
2014-05-11 20:47:32 IP 2e9134uo
2013-11-26 11:46:36 IP 2cfq5pkr
2012-12-28 13:40:27 IP 28md07h1
2012-11-03 12:11:43 IP 2nom53cs
Šios kontoros vadovas man dar teigia, kad viskas yra suderinta su, , Vartotojų teisių apsaugos tarnybą" ir, , Ryšių reguliavimo tarnybą". Norėtusi paklausti ar brangiai kainavo, , derybos", bet šito niekas gi neatsakys.