VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Teledema, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Teledema

Atsiliepimai apie Teledema, UAB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Teledema, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kagi apgavo ir mus per kaledas pjiememe vaikui plana pigu su nemazai gigu ir ka jus manot po triju menesiu pasirodo net nepajungtas tas planas o mokam islempos niekas nieko nepranese tik praeita menesi zmona kazka itare pasiteiravo sake istaisys paskmbins pranes deja va sendi nuvykus suplojom 11euru tipo internetas virsytas pasiaiskinus kaip galima isnaudoti kad vaikas vos kelis kart truputi pasijunges tebuvo mum pasake kazkoki plana kur isvis interneto kaip ir nulis tai taip 4menesius va ir mokejom kazka be to ju gero plano kabutese isdure juodai bekit nuo ju kuo tuoliau apgaviku saika
Atsakyti
Gera parodė neblogi ir pigus telefonai pasiūlo gera internetą naudojuosi jau 3 metai intiku rysys geras ir greitas ir seip visom progom gali isigit dovanų seimai ir ne tik...
Atsakyti
Daug metų buvau TELE2 klientė, tačiau perėjau į Teledema, dėl geresnių sąlygų. Teledema ryšys yra tragiškas, būnant patalpoje nepavyksta susikalbėti, nes trūkinėja ryšys, manęs negirdi pašnekovai, labai nusivyliau. Tad geresnės sąlygos neatperka kokybės (šiuo atveju ryšio), turbūt reikės keisti ryšio tiekėją ir grįžti atgal pas užtikrintą:)
Atsakyti
Ką tik pratęsiau sutartį metams. Buvom ir esam patenkinti. Geras kokybės ir kainos santykis. Rekomenduju ir kitiems.
Atsakyti
Viskas plius minus nieko, bet aptarnavimo kultūra priklauso nuo mėnulio fazės.. Kaip turgaus boba gali telefonu aiškinti pakeltu tonu panelė vadybininkė :) Informacinės žinutės klientams dažnai neaiškios, turi perskambint ir klausinėtis. Bet aišku, kontora yra maža ir neturi ambicijų augti ir plėstis, nes nededa jokių pastangų aptarnavimo srityje. Ryšys elia geresnis, bet galima gyventi ir čia. Ir Telia ne visur gaudo normaliai ryšį.
Atsakyti
Teledema rysi turiu 10metu.esu patenkinta ir planais siulomais, ir rysiu.jis puikiai veikia ne tik LT ir uz juru mariu kaip išvykstu! Galiu pagirti Marijampoles Teledemos darbuotojus.maloniai bemdrauja, visada pataria ir atsako i visus reikiamus klausimus.reikalui esant net sms galima reikalus sutvarkyti :) gyvuokit dar ilgai, mums jusu reikia
Atsakyti
Esu Teledemos naudotoja jau 6 metai, ir viskas labai gerai, ir vyra prijungiau, nes tarp savu kalbam nemokamai! o darbuotojos ypac malonios, viska paaiskina detaliai!!! ir kava pavaisina!!!
Atsakyti
Vairavimo kultūros deja darbuotojai neturi. Užtatė mane prie žaliakalnio pasažo aikštelėj. Sėdžiu jau 20min, niekas niekur nieko. Įtariu kokia dama humanoj apsipirkinėja. Negražu taip. Namie kūdikis laukia, o aš įkalinta aikštelėj... Valst nr KGK 045 fiat 500
Atsakyti
Esu Londone. O interneto ryšio nėra. Jokio ryšio nėra!!!!!! Žiautiai esu nusivylusi!!
Atsakyti
Nerekomenduoju sio tinklo. Priskaiciuoja nebutu '' nuolaidu'' uz kurias tenka nemazai sumoketi. Pats rysys nekoks, ne visada ir susisieksi su kitais..
Atsakyti
Iki siol buvusi kliente, sutarti reikia skaityti, o ne aklai pasirasineti ir paskui kaltinti, kad kazko galbut nenugirdote ar pati nepasiteiravote, o juolab neskaitote ant ko pasirasote. Esu kliente daug metu ir visada net su tusinuku baksteli i vieta su paaiskinimu nuo kada iki kada galios PASIRINKTO PLANO TARIFAI. Visada pries du menesius jau pradeda skambinti su pasiulymais prasitesti sutarti ir niekas niekada neslepe, kad pasibaigus terminuotai sutarčiai įsijungs standartiniai tarifai. Visa tai parasyta sutartyje, bet jus ko gero tik rasyt mokat, o su skaitymu nekokie reikalai. Ir net pavelavus prasitesti sutarti, bet ja veliau pratesus, o ne issikoliojus ir pabegus, tai ta paveluota laika, kuomet buvo taikomi kiti tarifai yra perskaiciuojami mano naudai. Tokia protinga norit pasirodyt, bet is kitos puses parodot, kad esat debile. Ot tai naujiena, kad norit nutraukti sutarti reikia atvyktį į saloną ir pasirašyti šiam veiksmui prašymą. Kazi kiek laimes butu, jei visiems pats operatorius nutraukinetu sutarti. Suejo terminas bac ir nutrauke, o jus be rysio liekat. Jusu nenaudojamas numeris yra isimtis, tad jau bent garsiai nebenusisnekekit. Sutarty niekur neminima, kad pasibaigus plano galiojimui sutartis bus automatiskai nutraukta. Aj, bet jus gi nezinot, nes pasirasinejat neskaicius. Bravo, ploju atsistojus. Gal susitikim, duosiu ir as jums ka nors pasirasyti :D
Ir kaip smagiai skamba tie gasdinimai pabaigoj " as jusu kliente nebusu, ir mano seimos nariai nebebus".. Kaip izeistas vaikas "as su tavim nebedraugausiu" :)))))
Iki siol buvau lojali kliente
2018-01-08 15:56:12 IP 78.56.64.24
Atsakyti
Iki siol buvau lojali kliente 2017-05-26 12:28:53
Iki vakar nesulaukiau iš Teledemos žadėtos sutarties.
O šiandien aš jau nebe Jūsų klientė.
Linkėjimai!
AMŽINOJI SUTARTIS su Teledema

Būkite budrūs visi pasirašiusieji sutartis su Teledema, nes pasirašote neterminuotas sutartis!

Mano sutartis galiojo iki gruodžio 1d. Todėl iš nuostabos išpūčiau akis, šiandien gavusi sąskaitą už gruodžio mėnesį! Pradėjus aiškintis, paaiškėjo, kad pasibaigė PLANAS, o SUTARTIS yra NETERMINUOTA!

Apie tai, kad sutartis neterminuota, salone Jus tikrai niekas neinformuos. Dar daugiau: man skambino Vilniaus salono vadovė su pasiūlymu pratęsti SUTARTĮ. Atsakiau, kad nesiruošiu daugiau naudotis įmonės teikiamomis paslaugomis dėl labai konkrečios priežasties: būtent dėl gerbiamos vadovės neveikimo ir nekompetencijos.

Pažymėtina, kad vadovė, žinodama, jog nežadu daugiau naudotis numeriu, kuriuo ir taip daugiau nei pusę metų jau nesinaudojau, nutylėjo apie būtinybę raštiškai informuoti bendrovę, apie atsisakymą naudotis jų paslaugomis. Vietoje informacijos - šiandien gavau sąskaitą.

Ką gi, šios dienos skunde pareikalavau nutraukti bet kokias sutartis, planus ir kitus įsipareigojimus siejančius mane su Teledemą.

Nesu Jūsų kliente. Ir nebusiu.
Ir mano šeimos nariai nebebus (kai tik pasibaigs jų PLANAI).
Juos jau įspėjau: visi nustebo sužinoję, jog pasirašė amžinasias sutartis.
Atsakyti
Teledema deklaruoja esanti ta pati Bitė - tinklas, stotelės, visa techninė įranga - visa ryšio kokybė ir parametrai. Realybė nuo Bitės gerokai skiriasi. Tą sakau 3 metus prieš tai išbuvęs Bitėje.
Galbūt (čia dar klausimas kaip kur) Teledema pigesnė euru/dviem už kitus operatorius, bet tas pigumas jaučiasi visur - pradedant ryšio kokybe, baigiant klientų aptarnavimu ir specialistų kompetencija.
Antrą kartą Teledemos nesirinkčiau.
Kitavertus, jei tau TIKRAI kokybė NERŪPI ir euras ar du per mėnesį LABAI SVARBU - galbūt Teledema būtų tavo operatorius. Kiek tekdavo būti Teledema ofise - visada ten užeidavo senjorai. Beveik vien tik senjorai. :)
Iki siol buvau lojali kliente
2017-05-26 12:28:53 IP 78.61.206.46
Atsakyti
Iki siol buvau lojali kliente 2017-05-12 13:05:11
Į Teledemą atėjau prieš 10 metų. Perėjau čia iš kito operatoriaus dėl individualaus požiūrio į klientą, kuris tuomet sužavėjo. Atvedžiau ir šeimą. Šiuo metu turime 6 numerius, iš kurių 2 numeriai priklauso man. Vienas iš jų tapo nebereikalingas, taigi paprašiau, kad vieną numerį panaikinti, o pagrindinį numerį susieti su turimą Teledemos įrangą. Perkėlimui buvo pritarta.
Kreipiausi į Teledemos Vilniaus saloną balandžio 28 d. dėl perkėlimo, dėl kurio jau ankščiau buvo sutarta. Tačiau Vilniaus salono vadovės nuomone, derinimai buvo aktualūs tik tam momentui. Tačiau niekas manęs neinformavo, kad turiu ribotą laiką suderintam numerio perkėlimui įgyvendinti. Pradėjus apie tai diskutuoti su vadove, ji pripažino, kad nebepamena detalių, nes buvo derinta su kitu darbuotoju.
Klausimas vadovei: kam klaidinti klientą, jeigu Jus pati nepamenate ir nežinote, kas buvo suderinta o kas nebuvo?
Jums neatrodo, kad Jus pati sukeliate konfliktą lygioje vietoje?

Patikslinti informacijos pas direktorių nebuvo įmanoma, nes penktadienį apie 14 val., anot salono vadovės, direktorius jau nepasiekiamas...

Paprašiusi man paskambinti dėl sprendimo - išvykau.
Atsakymo nesulaukiau visą savaitę!
Bandžiau skambinti į Vilniaus saloną, bet salonas nei kėlė telefoną, nei atskambino.
Tuomet išdėsčiau situaciją Teledemos abonentams skirtu telefonu 117.
Tik po šio mano skambučio, man buvo atskambinta iš Vilniaus salono su informacija, kad atsakymą gausiu pirmadienį.
Pirmadienį, gegužės 8 d. atsakymo negavau.
Antradienį, gegužės 9 d. irgi.
Pagaliau trečiadienį, 10 d. buvau patikinta, kad numerio perkėlimas prie įrangos įmanomas ir sutartį gausiu tą pačią (trečiadienį) arba kitą dieną (ketvirtadienį, gegužės 11 d.).
Šiandien yra gegužės 12 d.: sutarties dėl perkėlimo ir toliau neturiu.
Vilniaus salonas, kaip jau tapo įprasta, telefono nekelia (ankstesniais metais jeigu nekeldavo ragelio, tai bent jau vėliau atskambindavo).
Nuo mano atvykimo į Teledemos saloną tikslu susieti pagrindinį telefono numerį su turimą Teledemos įranga (kas buvo suderinta iš anksto!) praėjo 2 savaitės.

Rezultato nulis.

Klausimas Teledemos vadovams: ar klientų ignoravimas Jūsų įmonėje tapo norma? Tikrai galite sau tai leisti?
Ar laiko tempimas vykdomas tyčia tikslu padidinti pelną? (tikėjausi nebereikalingo ir nebenaudojamo numerio atsisakyti prieš 2 savaites, o dabar - kaip suprantu - turėsiu, už nenaudojamas savaites Jums susimokėti, teisingai?
Ar pašaipus tonas kalbant su klientu (lankantis Vilniaus salone) - tai nauja klientų aptarnavimo strategija?

Ir pagrindinis klausimas: kuo Jūs dabar skiriatės nuo kitų operatorių?

Kaip prieš 10 metų atėjau į Jūsų įmonę dėl individualaus požiūrio į klientą, taip - pasibaigus sutarčiai dėl įrangos - ir išeisiu. Ir išvesiu dar 4 abonentus - mano šeimos narius.
Nebeliko to, kas buvo priežastimi pasilikti pas Jus.

Apie profesionalumą aptarnaujant klientus negali būti ne kalbos, o Jūsų demonstruojamą klientų aptarnavimą įvertinkite prašau patys.
Iki vakar nesulaukiau iš Teledemos žadėtos sutarties.
O šiandien aš jau nebe Jūsų klientė.
Linkėjimai!
Laikas pradėt galvot
2017-05-17 00:39:17 IP 78.62.32.199
Atsakyti
Sveiki, paskaičiau Jūsų nuomones apie šią įmonę ir žinot ką galiu pasakyt? 99 proc. visų atsiliepimų parodo Jūsų pačių ŽIOPLUMĄ! Aš išvis nesuvokiu jei Jūs net skaityt nemokat, liežuvio neturit, tai kokiem velniam Jum tie telefonai ir jų paslaugos? Teledemoje praleidau +- 3 metus, sutartį nutraukiau tik dėl to, kad išvykau į kitą šalį. Man niekada nekilo tokių BUKŲ problemų kaip Jum.. Mielieji, gal problema pas Jus? Ar taip sunku paskaityti tą sutartį? Ar sunku paklausti ir išsiaiškinti? Garantuoju, kad ir nelaiku nutraukiant sutartį buvot informuoti apie netesybas, neprasitęsus plano skaičiuojami standartiniai įkainiai (logiška), o jei namuose yra wifi, bet vistiek buvo ir mob. interneto naudota, tai tikėtina, kad net pati nesurekšminot, kad wifi neįsijungėt, ar telefonas strigo ir pan.. Lieka vos 1 proc. žmogiškojo faktoriaus - visi darome klaidų, klystame... bet tie 99 proc..Žmonės, iš oro niekas neatsiranda, nustokit fantazuot ir dėl savo BUKUMO kaltinti kitus :)
Iki siol buvau lojali kliente
2017-05-12 13:05:11 IP 78.61.206.46
Atsakyti
Į Teledemą atėjau prieš 10 metų. Perėjau čia iš kito operatoriaus dėl individualaus požiūrio į klientą, kuris tuomet sužavėjo. Atvedžiau ir šeimą. Šiuo metu turime 6 numerius, iš kurių 2 numeriai priklauso man. Vienas iš jų tapo nebereikalingas, taigi paprašiau, kad vieną numerį panaikinti, o pagrindinį numerį susieti su turimą Teledemos įrangą. Perkėlimui buvo pritarta.
Kreipiausi į Teledemos Vilniaus saloną balandžio 28 d. dėl perkėlimo, dėl kurio jau ankščiau buvo sutarta. Tačiau Vilniaus salono vadovės nuomone, derinimai buvo aktualūs tik tam momentui. Tačiau niekas manęs neinformavo, kad turiu ribotą laiką suderintam numerio perkėlimui įgyvendinti. Pradėjus apie tai diskutuoti su vadove, ji pripažino, kad nebepamena detalių, nes buvo derinta su kitu darbuotoju.
Klausimas vadovei: kam klaidinti klientą, jeigu Jus pati nepamenate ir nežinote, kas buvo suderinta o kas nebuvo?
Jums neatrodo, kad Jus pati sukeliate konfliktą lygioje vietoje?

Patikslinti informacijos pas direktorių nebuvo įmanoma, nes penktadienį apie 14 val., anot salono vadovės, direktorius jau nepasiekiamas...

Paprašiusi man paskambinti dėl sprendimo - išvykau.
Atsakymo nesulaukiau visą savaitę!
Bandžiau skambinti į Vilniaus saloną, bet salonas nei kėlė telefoną, nei atskambino.
Tuomet išdėsčiau situaciją Teledemos abonentams skirtu telefonu 117.
Tik po šio mano skambučio, man buvo atskambinta iš Vilniaus salono su informacija, kad atsakymą gausiu pirmadienį.
Pirmadienį, gegužės 8 d. atsakymo negavau.
Antradienį, gegužės 9 d. irgi.
Pagaliau trečiadienį, 10 d. buvau patikinta, kad numerio perkėlimas prie įrangos įmanomas ir sutartį gausiu tą pačią (trečiadienį) arba kitą dieną (ketvirtadienį, gegužės 11 d.).
Šiandien yra gegužės 12 d.: sutarties dėl perkėlimo ir toliau neturiu.
Vilniaus salonas, kaip jau tapo įprasta, telefono nekelia (ankstesniais metais jeigu nekeldavo ragelio, tai bent jau vėliau atskambindavo).
Nuo mano atvykimo į Teledemos saloną tikslu susieti pagrindinį telefono numerį su turimą Teledemos įranga (kas buvo suderinta iš anksto!) praėjo 2 savaitės.

Rezultato nulis.

Klausimas Teledemos vadovams: ar klientų ignoravimas Jūsų įmonėje tapo norma? Tikrai galite sau tai leisti?
Ar laiko tempimas vykdomas tyčia tikslu padidinti pelną? (tikėjausi nebereikalingo ir nebenaudojamo numerio atsisakyti prieš 2 savaites, o dabar - kaip suprantu - turėsiu, už nenaudojamas savaites Jums susimokėti, teisingai?
Ar pašaipus tonas kalbant su klientu (lankantis Vilniaus salone) - tai nauja klientų aptarnavimo strategija?

Ir pagrindinis klausimas: kuo Jūs dabar skiriatės nuo kitų operatorių?

Kaip prieš 10 metų atėjau į Jūsų įmonę dėl individualaus požiūrio į klientą, taip - pasibaigus sutarčiai dėl įrangos - ir išeisiu. Ir išvesiu dar 4 abonentus - mano šeimos narius.
Nebeliko to, kas buvo priežastimi pasilikti pas Jus.

Apie profesionalumą aptarnaujant klientus negali būti ne kalbos, o Jūsų demonstruojamą klientų aptarnavimą įvertinkite prašau patys.
Atsakyti
Nepasirašinėkit, jokių sutarčių su šita apgavikų įmone, ypač jeigu siūlo išbandyt savo paslaugos, nes taip įklimsit, kad kaip atsitiko man.... nepatariu turėti jokių reikalų.... visa tiesa kas rašo žmonės, apgavikų įmonė!!!! ka žada to neduoda!!!! tikrai atsargiai!!!!!
Atsakyti
Įmonė, kurioje dirbu, naudojasi "Teledema" paslaugomis jau 6-eri metai. Sąlygos labai geros, tiekėjas - patikimas, sutartis persirašome kas metai. Nėra jokių problemų su ryšio kokybe, ar neaiškiomis sąskaitomis. Tiesa, įsipareigojimus vykdo abi pusės, laiku apmokame sąskaitas. Paslaugų kainos nėra didelės, salono (Vilniuje) darbuotojos labai malonios. Tiesa, žaidimams išmaniajame telefone laiko įmonėje neskiriama...
Atsakyti
Sveiki ir as nusprendziau pasidalint savo nuomone. Yra kazkas baisaus..sudarius plana dviem metam sugalvoja kad po metu ji reikia keist kadangi neivykdau reikalavimu kuriu net nebuvo nurodyta sudarant sutarti. Neprasitesus sutarties paskutini menesi per tris dienas sugebejo priskaiciuot 11e uz pokalbius ir net interneta nors namie naudojuosi juo nemokamai. Ir dar daug neigiamu nutikimu nutikusiu butent cia. Jei kas prasytu rekomendavijos niekad nesiulyciausio sio tinklo..
Atsakyti
Laba diena visiems vartotojams (greiciau tiems, kurie sudarys sutartis su sia imone) aprasysiu savo patirti, naudojausi teledemos paslaugomis ne vienerius metus. Na nusiskundimu neturejau, kol nebepratesiau sutarties po keleriu metu, kai nebepratesiau man buvo islaikyta nuolaidos uz paskutini menesi, Kai parasiau rasta, kad paaiskintu kodel taip ivyko, gavau atsakyma, cia del to, kad nutraukiau sutarti, bet as supratau, kad sutarties nebepratesiau...gal sutartyje gudrus parasymas, kad nutraukus sutarti, islaikoma nuolaida uz paskutini menesi. Taigi uz ziopluma reikia moketi, reikia aiskintis kiekviena sutarties irasa. O nebepratesiau sutarties todel, kad nebuvo jokiu nuolaidu, pats tel aparatas susidevejo, turejua pereiti i tinkla, kur gavau uz 1 EUR aparata. Linkiu visiems buti atidiems, pasirasant sutartis.
Atsakyti
Buvau pas juos virš 5 metų. Iš esmės kaip ir viskas gerai, tačiau yra ir problemų. Pvz nors mano limitas 30eur, kažkaip sugebėjo prisukti užsieny 100eur. Kitas dalykas - kol pas juos sėdi ok, tačiau tik išeik anksčiau laiko (mano atveju keliom savaitėm anksčiau išėjau į kitą pigesnį tinklą) iš kart gavau sąskaitą, 5 kartus viršijančią įprastinę. Kažkoks administracinis mokestis įpaišytas, nuolaidų susigrąžinimas. Nuolaidos bauda man tokia pat, kaip abonentinis mokestis. Gavosi sumoku dvigubai vien dėl kažkokių "nepritaikytų nuolaidų". Skaitykit jų sutartis ir suprasite, kad išeiti iš jų bus skausminga.
Atsakyti
Teko man ilgą laiką (ne vienerius netus) naudotis" teledema" paslaugomis ir likau nusivylęs šia "š*******o kontora"... O buvo paprasta gyvenimiška situacija, kai anūkė paėmė telefoną pasižaisti ir naršė internete, gavau nemenką sąkaitą, kadangi išnaudojo nemažai megabaitų. Kitą dieną nuvykau į "teledemą" apmokėjau sąskaitą viskas kaip priklauso jokių ginčų šitoje vietoje ir negali būti, gavęs pamoką paprašiau, kad padarytų 30 litų limtą (tada dar litai buvo) ir sau ramiai grįžau namo, žinodamas, kad tokia situacija daugiau nebepasikartos, nes nustatytas limitas.
Praėjus kažkuriam laikui anūkė vėl naršė internete, po to gavau sms'ą, kad viršytas limitas ribojami išeinantys skambučiai. Žinodamas, kad limitas 30 litų (8.69eur) nuvykau i "teledemą" susimokėti, bet sąskaitą pateikė ne pagal mano nustatytą limitą, o daugiau nei tris kartus didesnę sąskaitą, t.y 30 eurų, likau nustebęs ir pasipiktinęs, nes limitas buvo 8.69 euro. Paklausus kodėl turiu mokėti daugiau, nei buvo numatytas limitas, jie man atsakė, kad kol vyksta duomenų siuntimas (vyksta naršymas internete), jie negali man atjungti telefono... Kyla normalus logiškas klausimas, tai kam tada reikalingas limitas?!!! Pagal juos, jei kartais aš pamesčiau ar pavogtų telefoną, tai iš mano numerio butų galima skambinti kur nori ir kiek nori, nes kol vyktų pokalbis jie negalėtų jo blokuoti?!
Teko man susimokėti tą 30 eurų sąskaitą ir pasirinkti kitą mobiliojo ryšio tiekėją, nors naudojausi jų paslaugomis apie trejus metus, jokio lojalumo seniems klientams ir dar pasijauti apvogtas vidury baltos dienos, niekam nerekomenduoju šios "š*******o KONTOROS"...
Atsakyti
Paskaičius nekurių komentarus atrodo, jog pasirašinėjat sutartis neskaitydami jų turinio... Gal vistik - reikėtų pradėt?

Kadangi savo įsipareigojimų kuriuos prisiimiau pasirašydamas sutartį su UAB "Teledema" laikausi, Teledema jų taip pat labai sėkmingai laikosi.

Sąskaitos tokios kokios ir turi būti, aptarnavimas malonus ir greitas, mergaitės gražios, o dar, su žmona visada gauname išgerti kavos, kai ateinam sumokėt už paslaugas. Rekomenduoju.
Atsakyti
Aš, atrodo, irgi pakliūsiu į nagus TELEDEMAI ir kažin kaip reikės suktis, tik mano situacija šiek tiek kitokia. Jau kelis metus esu klientė ir kasmet, baigiantis sutarties laikui, jie vis paragindavo ją "pratęsti", t.y. pasirašyti iš naujo. O šimet to nepadariau. Bet ir toliau naudojuosi (jau beveik pusė mėnesio po sutarties pasibaigimo). Bet kurioje normalioje bendrovėje tas nieko nereikštų, tik ne čia. Prisijungusi prie savitarnos pažiūrėti, kiek gi dar turiu nemokamų prakalbamų vienetų pamačiau, jog 0! O kalbėjau visai nedaug ir 500 min niekaip neiškalbėjau. Interneto pas mane išvis nėra, pats telefonas jo įsijungti negali, tad žinau, kiek ir su kuo kalbėjau... Maža to, pažiūrėjus einamąją sąskaitą joje jau prikapsėjusi sumelė netoli 100 Lt!!! Tikriausiai dėl to, kad nepasirašiau iš naujo sutarties su jais, man išjungė turėtą planą ir paliko didžiausius įmanomus tarifus?.. Bijau, kad nebūtų bėdos su jais atsisveikinant...
Atsakyti
Ir man teko susidurti su TELEDEMA is neigiamos puses. Mano vyras naudojosi dviem TELEDEMOS numeriais. Balandzio viduryje vyras mire. Teledema leido nutraukti tik viena sutarti. Ir tai, man reikejo sumoketi uz visa menesi (balandi), nors jis naudojosi tuo numeriu tik puse menesio. Kita numeri as privalejau persirasyti sau ir sumoketi kaip uz naujos sutarties sudaryma 19 litu. Jei buciau atsisakiusi, privaleciau sumoketi netesybas. Tokio absurdo nera nei BITES nei TELE2 tinkle. Patariu neprasideti su tokios abejotinos reputacijos operatoriumi, kokia yra TELEDEMA!
Atsakyti
Labai aciu uz informacija!!!
svarbi informacija. sutinku ir pritariu
2012-12-28 13:40:27 IP 78.61.248.33
Atsakyti
UAB, , Teledemos“ nusikalstama sutartis ir susidorojimo pasekmės Mobilaus ryšio paslaugos tiekėjas UAB, , Teledema“sudaro tokias neaiškias, nepalankias mobilaus ryšio vartotojams, akivaizdžiai naudingas sutartis tik sau (paslaugos tiekėjui), kad pasirašius tokią sutartį vartotojas tampa akivaizdaus pasipelnymo ir šantažo auka jeigu sugalvos vienašališkai anksčiau numatyto termino nutraukti šią nusikalstamą sutartį. Neaišku ką veikia, , Ryšių reguliavimo tarnyba“ ir, , Vartotojų teisių apsaugos tarnyba“ su kuriomis pasak ‚, Teledemos ‘‘direktoriaus Andriaus Jankausko viskas yra teisiškai suderinta. Taigi panagrinėkime mano konkretų atvejį: Aš 2011-06-01 sudariau vienų metų sutartį su mob. ryšio paslaugos tiekėju, , Teledema“, kurią vienašališkai nutraukiau 2012-05-03., nes besibaigiant sutarties terminui pasirinkau kitą mob. ryšio paslaugos tiekėją, , Omnitel“. Taigi iki pilno sutarties termino pabaigos buvo likęs nepilnas mėnuo. Noriu atkreipti, gerbiamieji, dėmesį, kad visą laiką aš tvarkingai ir laiku mokėjau mokesčius UAB, , Teledemai“ už suteiktas paslaugas iki sutarties nutraukimo pabaigos. Iš, , Teledemos“ aš nebuvau įsigijęs jokio mob. telefono aparato ir neturėjau kažkokių tai kitų įsipareigojimų. Vis dėl to į nieką nekreipiant dėmesio man buvo pateikta šokiruojanti sąskaita: 1. Bauda (508 litai!!!) už nepilną mėnesį netesybų sutarties, nes už likusius 11 mėn. aš buvau pilnai sumokėjęs. 2. Taip vadinamas laikotarpio pradžios balansas 36 litai sąskaita už 2012metų gegužės mėn. mano atsisakytų, bet ir nesuteiktų, , Teledemos“ paslaugų, kurias aš supratau ir įvardinau kaip baudą už netesybas ir pilnai sumokėjau, permokėjęs dar 4 litus. Kas galėtu paneigti, kad paslaugos tiekėjas Teledemos direktorius Andrius Jankauskas pasitelkęs teisininkę Loretą Pinigę yra sukūręs tokį nusikalstamą punktą 9.4., kurio man visiškai neaiškino sudarydamas su manimi vienų metų paslaugų tiekimo sutartį. Štai tas punktas: Prieš tai įrašysiu ir 9.3. punktą, kad būtų aiškiau, kadangi šie punktai turi ryšį: 9.3.Pasirašydamas šią lojalumo sutartį Klientas įsipareigoja naudotis TELEDEMOS paslaugomis visais žemiau nurodytais abonentiniais numeriais pateiktomis sąlygomis. 9.4. Klientas, neįvykdęs šio priedo 9.3. punkte nustatyto įsipareigojimo privalo grąžinti suteiktas nuolaidas t. y. nuolaidas mėnesiniam abonentiniam mokesčiui ir/ ar įsigijus telefono aparatą ir/ ar nuolaidas Teledemos paslaugoms ir/ ar kitas nuolaidas. Nuolaida abonentiniam numeriui, kuriam yra nutraukta (Teledemos ir/ar kliento iniciatyva) abonentinė sutartis Nr. L038529, yra lygi nuo sutarties sudarymo dienos iki sutarties nutraukimo dienos mėnesių sumai, kai buvo naudotasi paslaugomis, padaugintai iš nuolaidos, suteiktos mėnesiniam abonentiniam mokesčiui sumos. Čia tai bent saliamoniška ir, , demokratiška“ sutarties sąlyga, pasirašant įkalinanti paslaugos vartotoją metams, be teisės rinktis, numatant iš karto bausmę ar baudą (be teismo sprendimo) už neva padarytas nuolaidas netesybų pavidalu. Net paprašius Teledemos darbuotojų išaiškinti ir pateikti pavyzdžiais 9.4. punktą šie nesugeba ir nenori visiškai aiškinti klientui galimas netesybų pasekmes, teikdami, kad kiekvienas atvejis yra skirtingas ir toliau atsisako nuo bet kokių komentarų. Taigi panagrinėkime kokias gi nuolaidas teikia "Teledema". Atidžiai pavarčius sutartį sužinome kad pasirodo jų pilna kaina mėnesiniam abonentiniam mokesčiui mano sutarties atveju su PVM 68 Lt. Kaina su nuolaida-18Lt. Kitaip sakant "Teledema" teikia beveik 400 procentu nuolaidas ir dirba sau į minusą. Jus, mieli skaitytojai, kur nors girdėjote tokias nuolaidas. Aš tai tikrai ne. Juk kiekvieno verslo pagrindinis principas yra maksimalus pelno siekimas įstatymo rėmuose, išskyrus gal būt labdaros organizacijas ir panašias įstaigas kurių veikla dažniausiai dotuoja valstybė ar privatus asmenys. Ir tas nuolaidas "Teledemos" vadovai dalina gana žiauriomis konkurencinėmis sąlygomis. Juk Lietuvoje "Teledema" toli gražu nėra vienintelė ryšio paslaugu tiekimo bendrovė. Gal ponas direktorius Andrius Jankauskas įsikūnijo į švento apaštalo vaidmenį ir dalina paslaugas pusvelčiui bet jo vadovaujamai įmonei reikia apyvartinių lėšų, kadangi darbuotojai irgi nori valgyti ir nedirbs ponui Andriui Jankauskui už dyką. Taigi tokia bendrovė normaliomis rinkos sąlygomis bankrutuotu, bet jo bendrovė nebankrutuoja, netgi visai neblogai laikosi. Ponia teisininkė Loreta Pinigę tikriausiai irgi nedirba už minimumą, nes teisininkams tokio luomo tikriausiai nėra solidu dirbti išskirtinai verslininkų naudai už menkavertį atlyginimą. Peršasi viena nuomonė kad, , Teledemos“ teikiamos nuolaidos yra popierinės nieko bendro neturinčios su tikrovę. Vis dėlto pasirodo tai dar ne viskas. Per tą laiką tai yra birželio 18d. kad gyvenimas nepasirodytu per daug saldus iš UAB ANARĖJUS, registruotą Neries Krantine 16 Kaunas, minėtos teisininkės Loretos Pinigės vardu, gaunu grėsmingą pranešimą, kad šiai dienai "Teledemai" skolingas nežinia iš kur išpaišytus dar 110, 65Lt (šį suma yra neskaitant 506Lt vadinamų netesybų sumos). Buvo pateikti "Teledemos" salonai po visą Lietuvą kur galėčiau kuo greičiau apmokėti dar vieną neaiškią, nežinia iš kur atsiradusią sąskaitos sumą. Čia jau visiškas pasityčiojimas ir tiesioginis terorizavimas eilinio Lietuvos piliečio Lietuvos teisėtvarkos vardu. Gerbiamieji, atsiliepkite, kas yra nukentėjęs nuo mob. ryšio tiekimo bendrovės TELEDEMA. Pasidalintume patirtimi, kaip apsiginti nuo tokių niekšų, terorizuojančių savo klientus klastos ir apgaulės būdu. Mano tel. +370 689 78 484 El. pašto adresas: prankassp@gmail.com
Atsakyti
ATSARGIAI SU TELEDEMA, GIARBIAMIEJI !!! Nusikalstama akcinė bendrovė Teledema elgiasi su savo klientais kaip tik panorėjusi.Sudarydami su šią sukčių tarnybą sutartį turite būti gerbiamieji ypatingai atidūs, nes yra iš anksto paspęsti spąstai vartotojui ar klientui 9.4. punkte, kurio, , Teledemos" darbuotojos net reikalaujant atsisako komentuoti ir ką nors aiškinti. Kreipiausi į šios nusikalstamos bandos vadovą Andrių Jankauską ir prisistačiau kaip visuomenininkas. Paaiškinau, kad sutartyje yra vartotojui labai nenaudingos sąlygos, kurios sudaro prielaidas plėšikauti (siekti didelio pelno net nutraukus paslaugų tiekimą). Man buvo atsakyta, kad jie turi nusamdytus teisininkus, kurie Lietuvos teisėsaugos vardu gali mane, , sutvarkyti" ir geriau yra susimokėti kosminę baudą už vieną mėnesį netesybų gerokai virš 500 litų, nes sankcijos po teismo sprendimo laukia dar griežtesnės. Ši sukčių tarnybą savo, , Teledemos" žiniatinklyje vadinamoje tipinėje sutartyje nėra net įrašiusi 9.4. punkto. Šis nusikalstamas punktas yra pateikiamas kaip priedas prieš pat klientui pasirašant sutartį, todėl klientas neturi laiko apgalvoti ir pasitarti su kažkuo. Jam specialiai nėra pateikiami duomenys apie nuolaidas ir mob. ryšio paslaugos minutės savikaina. Taip kad visi žmonės praktiškai be išimties, , pasimauna" ant šios sutarties ir norėdami nutraukti sutartį anksčiau termino turi mokėti didžiulę bauda (be teismo sprendimo nutarimo) paslėpta po netesybų skraistę.
Šios kontoros vadovas man dar teigia, kad viskas yra suderinta su, , Vartotojų teisių apsaugos tarnybą" ir, , Ryšių reguliavimo tarnybą". Norėtusi paklausti ar brangiai kainavo, , derybos", bet šito niekas gi neatsakys.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų telefonų techninis centras

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalbos mokymasis užsienyje: 2-3 kartus greičiau nei namuose?
Kalbos mokymasis užsienyje: 2-3 kartus greičiau nei namuose? 05-10 12:32
Pirmosios kalbų mokyklos Lietuvoje „American English School" vadovė Eglė Kesylienė įsitikinusi, kad prieš pradedant mokytis užsienio kalbų labai svarbu aiškiai atsakyti į...
"& Other Stories" ženklo parduotuvei H&M pasirinko "Galleria Riga"
"& Other Stories" ženklo parduotuvei H&M pasirinko "Galleria Riga" 05-19 10:40
Pirmą Baltijos šalyse "& Other Stories" 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė H&M atidarys PC "Galleria Riga" Rygoje.
Registrų centras atnaujins Gyventojų registrą
Registrų centras atnaujins Gyventojų registrą 05-19 09:39
Valstybės įmonė Registrų centras artimiausiu metu atnaujins Gyventojų registrą, kuriame kaupiama svarbiausia informacija apie kiekvieną Lietuvoje gyvenantį žmogų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už ką balsuosite artėjančiuose prezidento rinkimuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Keurig Dr Pepper 29,26 +2,31%
Humana 247,82 +2,31%
Philip Morris 86,81 +1,52%
Macy's 21,77 +1,26%
Texas Instruments 106,79 -2,22%
NVIDIA 156,53 -2,28%
Caterpillar 122,76 -3,04%
FedEx 169,92 -3,33%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 15,06 -1,57%
Kava 2,67 -2,20%
Benzinas 2,04 +12,71%
Nafta 62,87 +1,37%
Cukrus 0,59 +1,72%
Vištiena 2,09 +0,97%
Jautiena 4,70 +4,91%
Ryžiai 413,00 +1,72%